2009-04-08 09:16:03

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (VII)

clickcafe RSS / 08.04.2009. u 10:16

trogir
Ovoga dana kretali su holanđani a i Džon i Meri. On je došao sa idejom da i mi krećemo dosta smo bili na ovom mestu. Nikakav problem. Očas posla je počelo pakovanje. Dok smo pili kafu prišla nam je 'komšinica' koja je bila ispred nas i donela nam parče dinje. Ona je i inače bila fina jer se jedina javljala makar pozdravom. Mi smo se iznenađeno zahvalili. Ubrzo

2009-04-09 08:54:12

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (VIII)

clickcafe RSS / 09.04.2009. u 09:54

imacu je i ja jednog dana.. hocu

Osvanuo je oblačan dan. Smislili smo da idemo na izlet u Split. Divan i mističan grad koji ima veliku luku i koji je iznedrio sijaset veoma talentovanih umetnika. On je našao tigrasti peškir velikog zavodnika

2009-03-18 09:53:39

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (III)

clickcafe RSS / 18.03.2009. u 10:53
ulice

Miriše na detinjstvo. Svake godine a nekad i više puta godišnje dolazila je moja porodica na hrvatsko primorje. Bila su to srećna, zdrava i bezbrižna vremena. Otići na more tada je bilo kao otići u nedeljnu kupovinu danas. Skoro da se oseti izdatak. Putovali smo nekad avionom, nekad našim

2009-02-17 10:40:10

NEJBRS

clickcafe RSS / 17.02.2009. u 11:40

Ovde su me u Srbiji, zvali po imenu, prezimenu, tepali mi, zvali me sestrinim imenom, van sam bila Dzej Dzej, a čak i Anđelina - ovo je i dalje kompletna misterija kako su iskonstruisali.

Al najdraže mi je kako me zove moj mali komšija - za njega sam Nejbrs - sa naglaskom na j i s.

Moj mali komšija ima 3 godine i koji mesec. Milije stvorenje ne videh - kako odraslo tako i sasvim malo. On obožava da strči do moje radnje. Ako ima posetioca obavezno će

2009-04-10 09:07:10

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (IX)

clickcafe RSS / 10.04.2009. u 10:07
siv i miniran

Odatle smo se zaputili u Knin. Tamo vlada neka čuda atmosfera. Biće da su mi takve osećaje ulili propaganda. Ili najveća hrvatska zastava koja se vijori na tvrđavi i koja nam je dobro poznata jer se uvek prikazuje njeno postavljanje kad se obeležava godišnjica Oluje. Ona je višenamenski simbol nove Hrvatske. Za mene ona

2009-03-23 10:19:06

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (IV)

clickcafe RSS / 23.03.2009. u 11:19

Divna prednost šatora svakako je rano buđenje usled vrućine. Ipak ni to nije upalilo usnulim putnicima koji su se kasno probudili sledeće jutro. Prvo smo otišli u Lidl gde je moj dragi tvrdio da je hrana najjeftinija i najkvalitetnija. Zaneto smo kupovali i šta je trebalo i šta ne. Onda se nametnula dilema šta sa hranom koja ne može da stoji van frižidera. Beskrajno je prošlo vremena u ubeđivanju ko će da pita komšije mogu li nam bar nešto staviti kod njih.

Džon (koji ne želi da se odaziva na gospodin) sedeo je ispred prikolice i čitao knjigu kad sam mu prišla. Nasmejao

2009-03-16 10:53:27

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (I)

clickcafe RSS / 16.03.2009. u 11:53

Zeleni zmaj

27.08.
Beograd - Valjevo - Bajna Bašta - Tara - Višegrad - Goražde - Tjentište

28.08.
Tjentište - Gacko - Trebinje - Dubrovnik - Kupare

02.09.
Kupare - Dubrovnik - Neum - Makarska - Omiš - Split - Trogir - Vranjice (Belvedere)

07.09.

2009-04-03 13:19:23

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (VI)

clickcafe RSS / 03.04.2009. u 14:19

Panoramu prilasku upotpunio je ovog jutra jedan ogroman brod krstarica iz Paname! Jedrenjaci su naspram njega bili igračke. I Dubrovnik je delovao manje a punili i su ga mali brodići prevozeći putnike na kopno. Kakva grdosija! Moja jaca polovina je kupila karte za ostrvo Lopare i imali smo još 30tak minuta do ukrcavanja. Posmatrala sam kako je fenomenalno organizovana posada sa krstarice dočekivala goste na dva mola. Na jednom dolazeće na drugom odlazeće putnike. Imali su šator/tendu da im bude prijatna ladovina dok čekaju čitavih nekoliko sekundi na lifeboat

2009-03-17 09:36:48

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (II)

clickcafe RSS / 17.03.2009. u 10:36
Dubrovnik

Mrkli mrak, neki potočić, šuma, hladnjikavo. Iskreno, ja sam se uplašila. Htela sam da spavamo u kolima. On je nameštao šator i ubeđivao me da je super mesto. Ja sam bila sve sigurnija da neću u šator. Na kraju me je lepo zamolio i rekao da

2009-03-27 10:15:58

PRAVIĆU SE ENGLEZ AKO ME NE VOLITE!!! (V)

clickcafe RSS / 27.03.2009. u 11:15

bile su providne ne crne...

Jedino što je nedostajalo našem malo toplom putujućem domu bile su stolice. Bilo kakve te smo se ovog dana bacili u potragu za istim. Tako smo obišli sve obliženje prodavnice i tržne centre. Negde nas

clickcafe

Datum rоđenja:  10.05.1976 Pol:  Ženski Član od:  27.08.2008 VIP izbora:  2 RSS RSS Feed Saznajte više o autoru