<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Utisak nedelje: Ko je kriv? | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</link>
		<description>Strongman</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 18:42:48 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/668/7668.jpg			</url>
			<title>Strongman</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k608325</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pa, Strong, ako ćemo principijelno i teoretski <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' />, danas u svetu postoji podela rada! <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /><br />
<br />
Ja samo da razjasnim nešto iz razgovora sa Švepsom - sumnja, pa još argumentovana, sasvim je legitimna, mada je meni u ovom slučaju najbitnije da on (ZŽ) stoji iza toga što je napisano. Naslov je &quot;Ko je kriv?&quot; i mi smo lepo diskutovali u tom smislu i (argumentovano) zaključili da nisu krivi samo oni koji su spomenuti u tekstu. Dobra bi bila diskusija u smeru &quot;Šta da se radi?&quot;, što nam je neko &quot;prebacio&quot;, ali ne valja započetu temu ostaviti nedovršenom (a da ne pričamo što su odgovori na drugo pitanje verovatno - neostvarivi). G. Živković je ostao nem na argumente, pa ne znamo da li je to odbrana ćutanjem ili je to ćutanje znak odobravanja, sve podvedeno pod izreku &quot;Ćutanje je zlato&quot;? Možemo samo da odgovorimo da nije zlato sve što sija, i da je to ćutanje - sasvim dovoljno glasno. I da se zahvalimo na tom sadržajnom dijalogu.<br />
<br />
P.S. Kada se ZŽ već nametnuo kao tema, moram samo da dodam jedan živopisni detalj iz njegove (političke) biografije. Prvi put sam ga čuo kako govori 1998, možda početkom 1999, mislim da je to bilo &quot;živo&quot; uključenje u program radio stanice u kojoj sam tada radio. Bio sam zaprepašćen sličnošću njegovog govora s Đinđićevim - mislim na dikciju, čak i intonaciju. Neverovatno, prosto klonirano. Kasnije sam bio zaprepašćen kako više tako ne govori i zapitao se koji je ZŽ pravi, i šta se desilo u međuvremenu (možda je čovek izgradio neki svoj identitet u međuvremenu... ali, kako je govorio pre ulaska u DS?) To nije retka pojava, na fakultetima možete da vidite i čujete asistente koji se ponašaju slično svojim profesorima-mentorima, čak imaju iste tikove, gestove, grimase... Nikada nisam saznao da li profesori biraju sebi slične, asistenti postaju slični (možda identifikujući se do te mere sa svojim uzorom, provodeći mnogo vremena s njima), ili su postali slični da bi ih izabrali... ili su to možda samo slučajnosti (mada su te sličnosti, u tih nekoliko slučajeva, prevelike). Slično je i na političkoj sceni - kako je Šešeljevo retoričko glumatanje imitirao Vučić, na primer; kako su Dačić i Ružić male Slobe, kako je Jočić govorio skoro kao Koštunica... itd. itsl. Mali doprinos toj političkoj socio-psihologiji... <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 28 Jun 2009 07:12:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k608246</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja i ne mislim da dokazujem to što govorim.To je moje mišljenje, zasnovano na nizu pretpostavki, činjenica, intuicija, iskustava... </blockquote><br />
<br />
Onao uzgred, za mene se pricalo d ami neko pise kekstove barem prvih 5 - 6 meseci mog blogovanja.<br />
<br />
<br />
Pridev srbijanski je spomenut jedared a srpski dva puta u tekstu, cisto konstatacije radi.<br />
<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Bitno je da su u tekstu saopšteni autentični stavovi. Stil je samo marketinška stvar, mamac za ciljnu grupu. ZŽ je upravo tako odabrao &quot;pisca&quot;, da bi precizno pogodio ideološki ciljanu publiku. Recite, da li vam čitav taj jezički stil izgleda poznato? Da li vas podseća na onu grupu političara/NVO aktivista koji rabe pridev &quot;srbijanski&quot; (mislim na neke od NVO, ekstremnu frakcijuLDP, bosanske i hrvatske političare...- sve u svemu heterogena grupa sa istim aspiracijama). Zašto baš Danas? Nemojte misliti da je slučajno. To su osnove marketinga.</blockquote><br />
<br />
<br />
Mnogo je to komplikovano za nekog ko se bavi vinima i basketom u prvom licu.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 28 Jun 2009 00:16:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k608171</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Hansel</b></div>Da, u svemu se skoro potpuno slažemo, i ta uporedna analiza ti je na mestu (izvini, ja na &quot;ti&quot;, nisam siguran da li si pisao u množini ili si persirao, primetio sam da mi neki blogeri malo-malo pa persiraju, nije valjda da delujem toliko ozbiljno?!  mada i ja persiram u nekim slučajevima - zbog pretpostavljene razlike u godinama i sl.), ali ipak &quot;zameram&quot; što je ovako, bez nedvosmislenih dokaza, to ipak insinuacija... ali, neuporedivo blaža (a tek ako je istinita) od insinuiranja da neko pripada nekoj partiji/ideologiji samo zato što kritikuje - drugu... Dok se i od toga ne izlečimo, pre svega oni koji sebe smatraju političkom elitom, teško da će nam valjati pos'o...</blockquote><br />
<br />
Ja i ne mislim da dokazujem to što govorim.To je moje mišljenje, zasnovano na nizu pretpostavki, činjenica, intuicija, iskustava... <br />
Zar mislite da bih mogao doći do &quot;autora&quot; i primorati ga da kaže istinu? Zar mislite da bi ZŽ rekao da nije sam pisao? <br />
Dovoljno je što znamo on i ja. <br />
Možda će ipak shvatiti da nismo svi debili koji preporučuju njegov  komentar čak i kada napiše &quot;što ne spavaš u ovo doba?&quot;... (hoćete li da se opkladimo da je Sentinel stavio preporuku?)<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 27 Jun 2009 22:43:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k608154</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Da, u svemu se skoro potpuno slažemo, i ta uporedna analiza ti je na mestu (izvini, ja na &quot;ti&quot;, nisam siguran da li si pisao u množini ili si persirao, primetio sam da mi neki blogeri malo-malo pa persiraju, nije valjda da delujem toliko ozbiljno?!<img src='/gfx/emoticons/huh.gif' alt='' /> <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' /> mada i ja persiram u nekim slučajevima - zbog pretpostavljene razlike u godinama i sl.), ali ipak &quot;zameram&quot; što je ovako, bez nedvosmislenih dokaza, to ipak insinuacija... ali, neuporedivo blaža (a tek ako je istinita) od insinuiranja da neko pripada nekoj partiji/ideologiji samo zato što kritikuje - drugu... Dok se i od toga ne izlečimo, pre svega oni koji sebe smatraju političkom elitom, teško da će nam valjati pos'o...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 27 Jun 2009 22:29:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k608106</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Hansel</b></div>Evo, ja sada da malo &quot;branim&quot; Živkovića!  Pre analize ove vrste treba imati u vidu da se pisani i govorni stil često drastično kod mnogih, da ne kažem - svih ljudi, razlikuju. Možda je odgovore &quot;Dnevniku&quot; ZŽ dao usmeno? Možda je novinar hvatao beleške pa malo parafrazirao, skratio, prilagodio... A i ako je odgovore dao pismeno možda nije bio tako nadahnut - jedno je kad pišeš kolumnu, drugo kad odgovaraš (na pitanja)... </blockquote><br />
U pravu ste potpuno, govorni i pisani stil se mogu značajno razlikovati... ali... <br />
Ima na pretraživačima mnogo toga...što intervjua, što drugih tekstova... Ni jedan ne liči na tekst kojim nam se ZŽ ovde obraća. O pridevu &quot;srbijanski&quot; da i ne govorim. Nigde ga u &quot;govoru&quot; ZŽ ne možete naći. Naprotiv, naleteh na bajatu vest, dok je bio premijer, kako od Karle Del Ponte nije hteo da primi optužnice za neke generale i policajce, pa ih je uzeo Svilanović. Ima takođe tekstova, vesti, kada sa stranim zvaničnicima konstatuje da Srbija izbegava saradnju sa Hagom...(to je bilo kasnije, ispred Milenijuma)...  Ima svašta...<br />
Pogledajte i njegovo &quot;ekskluzivno&quot; saopštenje koje je dodao na blog. Ni traga od stila kojim je osnovni tekst pisan.<br />
U vezi sa autorstvom ovog teksta, nije zapravo ni bitno ko ga je pisao. Ni Obama ne piše ni jedan od svojih tekstova, niti bilo koji značajniji političar. Zašto bi kada imaju ljude i timove koji to bolje rade. Bitno je da su u tekstu saopšteni autentični stavovi. Stil je samo marketinška stvar, mamac za ciljnu grupu. ZŽ je upravo tako  odabrao &quot;pisca&quot;, da bi precizno pogodio ideološki ciljanu publiku. Recite, da li vam čitav taj jezički stil izgleda poznato? Da li vas podseća na onu grupu političara/NVO aktivista koji rabe pridev &quot;srbijanski&quot; (mislim na neke od NVO, ekstremnu frakcijuLDP, bosanske i hrvatske političare...- sve u svemu heterogena grupa sa istim aspiracijama). Zašto baš Danas? Nemojte misliti da je slučajno. To su osnove marketinga.<br />
Ono što je zanimljivo je da se ZŽ nalazi pogodjenim i pozvanim da komentarše jedino &quot;prozivku&quot; po pitanju autorstva i time potpuno pokazuje palanački duh i nedoraslost. Mislite da je to slučajno? Umesto da moju &quot;sumnju&quot; iskoristi da ispadne Frajer, on impulsivno ispada Fajter (što je pojam mnogo niže kategorije). Umesto da kaže da je moj komentar shvatio kao pohvalu stilu, po sadržaju se ljudi često ne slažu,... da je rekao da uživa sam pišući svoje tekstove... da me je podsetio da je i &quot;potpisivanje&quot; sasvim normalno ali da eto on zbog strasti piše sam ... pa da mu čovek skine kapu. Ovako, on meni pominje &quot;mrak savesti&quot; (pitam se koji li je to mrak savesti - onaj što sam kasnio sa uplatom komunalija, onaj koji me progoni zbog švercovanja za 1 stanicu u GSP...)... on koji je (zajedno sa ostalima u vlasti) legalizovao ovu neprirodnost koja nas potire kao pošast... On, exPremijer, nekada najmoćniji čovek Srbije, vredja anonimnog blogera... To je naš poraz... baš kao što sam rekao u prvom komentaru &quot;elita sitnih duša&quot;... <br />
Da ne bude zabune... na reči ex-premijera sam potpuno ravnodušan... gnevi me činjenica da je nekada bio premijer.<br />
A i Strongy, odmah skače, fajterski... brani druga... pominje centrale... to uvek pali kod publike...<br />
E moji Fajteri... ovde je reč o krupnijim stvarima... nama nedostaju Šmekeri					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 27 Jun 2009 21:55:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k608019</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Evo, ja sada da malo &quot;branim&quot; Živkovića! <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' /> Pre analize ove vrste treba imati u vidu da se pisani i govorni stil često drastično kod mnogih, da ne kažem - svih ljudi, razlikuju. Možda je odgovore &quot;Dnevniku&quot; ZŽ dao usmeno? Možda je novinar hvatao beleške pa malo parafrazirao, skratio, prilagodio... A i ako je odgovore dao pismeno možda nije bio tako nadahnut - jedno je kad pišeš kolumnu, drugo kad odgovaraš (na pitanja)... <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 27 Jun 2009 20:48:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k607715</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Strongman</b></div>Mislio sam na konkretne kognitivne karakteristike koje se ne poklapaju sa autorom teksta. Malo da proanaliziras.Caskamo.</blockquote><br />
<br />
Važi se..., ćaskamo...<br />
Evo jednog linka (http://backipetrovac.cust.nearlyfreespeech.net/drustvo/zasto-smo-tu-gde-smo/zoran-zivkovic-ldp-vlada-i-o.html ) intervju koji je ZŽ dao novosadskom Dnevniku. Tema je veoma slična pa uporedi &quot;literarni stil&quot;.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 27 Jun 2009 16:41:19 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: NAJNOVIJA VEST</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k607246</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A da nije samo kraj sezone, letnja pauza itd.? <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /> Ne bih voleo da je to zaista kraj, posle tih 1000 uspešnih emisija, no setih se &quot;kraja&quot; Peščanika pre jedno pet godina... Oproštajna emisija, izjave... kad ono, najesen, srećom, Peščanik opet u etru... Mada se to nekako poklapa s trenutkom otkad ni Peščanik nije više ono što je bio...<br />
<br />
Pre neki dan, na koncertu koji je organizovala Ambasada Švedske, povodom početka predsedavanja Švedske EU, ambasador lično se zahvali, pred svim zvanicima - našim političarima, članovima diplomatskog kora i pred vascelom srpskom publikom (zahvalio se i RTS-u što prenosi koncert i tako širi evropski duh Srbijom) - DELTA HOLDINGU!!! Ovo me potpuno ubedačilo, &quot;svakom dobronamernom i normalnom čoveku i građaninu je jasno&quot; zašto...<br />
<br />
Istu firmu je nedavno pominjao i Veran Matić, ili neko drugi iz menadžmenta (možda Sanda Savić) - da je to jedina firma koja se x godina ne reklamira na B92. U svakom slučaju, rekoše i da neće podlegati pritiscima. Svašta bismo sada mogli da pomislimo, ali, ako se emisija stvarno ukida, možda da se upitamo kome je smetala? Kome se zamerila a da ovaj ima uticaja na B92? Ovde se &quot;zamerala&quot; svima bez izuzetka, tako da mi ne izgleda verovatno da je neki domaći faktor na vlasti mogao i hteo ovako fatalno da utiče. Pada mi na pamet onaj žustar intervju sa odlazećim američkim ambasadorom. I pada mi na pamet kome B92 ovde duguje neke usluge (šuška se o uslovima zakupa zgrade i slično, to se zna odaaaavno). Da li taj neko ima toliki uticaj? Američka ambasada (da ne kažem SAD) i na B92 i na taj drugi faktor (G17, je l' te)? I onda na B92 imamo konvergentnost jednog uticaja iz dva smera?!?! Eto kuda sve mogu spekulacije da nas odvedu (a tek špekulacije...) Kažite, ljudi, šta se ustručavate, čega se bojite? Može se, doduše, pomisliti i na manjak para, nedovoljan rejting (uprkos kvalitetu)... a još kada se sve pomnoži jedno s drugim, možda je rezultat zaista - ukidanje?!?!<br />
<br />
Gospodine Živkoviću, da li Vi reagujete samo na ono što Vi držite da nije istina na blogu, ili je možda sve drugo ispod Vašeg nivoa? Neću da kažem da je istina ispod Vašeg nivoa, samo mi nije jasno, pošto ste, vidim, uključeni... Nije mi jasno ni zašto &quot;koketirate&quot; s tim svojim nekadašnjim statusom (nick &quot;Bivši&quot; )? Ispada da Vam je to itekako na srcu, pa se stvara utisak da su Vaše analize (bez navodnika ili s njima, kako vam volja) nekako... osvetničke? (Nisam do sada razmišljao u tom smeru, ali pokušavam da isprovociram odgovor, a možda i mene častite insinuacijom na račun neke moje hipotetičke političke pripadnosti! <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /> )					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 27 Jun 2009 08:43:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606905</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mislio sam na konkretne kognitivne  karakteristike koje se ne poklapaju sa autorom teksta. Malo da proanaliziras.<br />
<br />
Caskamo.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 22:27:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606892</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Strongman</b></div> Aj leba ti objasni ono za kognitivne karakteristike...  </blockquote><br />
<br />
Aj ti, leba ti, otkucaj u pretraživaču &quot;kognitivni stilovi&quot; ili  &quot;cognitive styles&quot;... Začudićeš se, nema veze sa rukometašem iz Niša... <br />
... a možda ti i bude od koristi u pisanju...<br />
<br />
Pozdrav tebi i zaslužena pohvala na držanju. Bio su uzdržan i osim ove &quot;intervencije&quot; nisi imao protektivan stav prema gostu... za razliku od prošlog puta...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 22:19:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: NAJNOVIJA VEST</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606594</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Važi, ali ti prvo da dodješ ovamo da me čuvaš a ja ću onda da kažem pa šta bude. :))</blockquote><br />
<br />
Aj ti lepo meni na mail da posaljes poverljivu informaciju a ja cu da je precutim, ako je opasna.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 17:24:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606593</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Strong, što se ljutiš? Ne vredjam nikog. Samo kažem da, na osnovu analize sadržaja i onog što znam o <b>specifičnim karakteristikama kognitivnog stila</b>, postoji ogromna verovatnoća da ZŽ nije autor teksta. Verovatnoća je tolika da sam ja potpuno siguran u pretpostavku.<br />
Nije to ništa loše, to svi rade... Meni se nekako nametnulo da primetim, pa ajde...</blockquote><br />
<br />
Aj leba ti objasni ono za kognitivne karakteristike...<br />
<br />
Moguce je da si pomesao pa mislis na rukometnog trenera iz Nisa?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 17:23:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: kvaka22 još jednom...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606549</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>funkofil</b></div><br />
<br />
Neke pobune na ulici teško da mogu uneti bilo šta osim haosa. </blockquote><br />
<br />
Bolje haos nego rob!<br />
<br />
Iz haosa se svet rodio! Ima stvaralacki potencijal za razliku od ove trulezi!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 16:35:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>kvaka22 još jednom...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606496</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mislim da su srpski &quot;tajkuni&quot; nedostajuća karika. Moja špekulacija je da su ta &quot;bogatstva&quot; jedna fikcija, no svejedno nazovimo ih pretendentima za vlasničku klasu. Zašto ova pljačka traje 20 godina??? Pa njima je u interesu da se to završi. Ko će kupiti Borski basen? Ja sigurno ne. Nisu oni ti koji finansiraju stranke da bi držali status kvo. Stranke su te koje njih ucenjuju. Opasan je to zagrljaj. Onaj Matić i Beko i ne znam ko već i ja smo na istoj strani i u interesu nam je da se konačno zabarikadira pravna država. Na suprotnoj strani je srpski okupator po imenu &quot;zakonodavac&quot;.  <br />
On se pobrinuo da neposredno birani predstavnik nema izvršnu vlast, da je prag za registraciju stranke surov. I to je pat pozicija.<br />
<br />
Znači jedini način je neki pakt sa budućom vlasničkom klasom, gde će oni prepoznati zajednički interes sa ostatkom zajednice. I onda &quot;jedino&quot; ostaje ili nekako preći 50% u parlamentu sa novom strankom ili &quot;čelična ruka&quot; na mestu predsednika koji se ne obazire mnogo na ustav, što je malo opasno jelte?<br />
<br />
Neke pobune na ulici teško da mogu uneti bilo šta osim haosa. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 15:56:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>funkofil</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: NAJNOVIJA VEST</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606374</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Strongman</b></div>Ja ne znam ali smem da kazem... Jel mi se vazi?</blockquote>Važi, ali ti prvo da dodješ ovamo da me čuvaš a ja ću onda da kažem pa šta bude. :))<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 13:44:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sentinel26</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606364</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Strongman</b></div>Dobro, ali priznaj barem da nisi napisao kama sutru.Sveps uvek zaboravi da se promucka pre upotrebe i lakse mu je da pretpostavi da neko pise tekstove u tudje ime. Da smo te srece da i on nadje da neko pise u njegovo ime... Nego moramo da citamo ono sto sam sastavi, po nekad pre nego centrala odobri.</blockquote><br />
<br />
Strong, što se ljutiš? Ne vredjam nikog. Samo kažem da, na osnovu analize sadržaja i onog što znam o specifičnim karakteristikama kognitivnog stila, postoji ogromna verovatnoća da ZŽ nije autor teksta. Verovatnoća je tolika da sam ja potpuno siguran u pretpostavku. <br />
Nije to ništa loše, to svi rade... Meni se nekako nametnulo da primetim, pa ajde...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 13:33:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606357</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Bivsi</b></div><br />
Najzad iskreno... &quot; analiticar &quot; je uveren da tekstove narucujem, ne pisem ih sam, sa ciljem da nadjem poziciju sa koje mogu delovati !!! Mali &quot;analiticar&quot; sedi u mraku svoje savesti i smislja novu teoriju zavere. Jadno...</blockquote><br />
<br />
Eto gospodine ex, rekao sam ono što zaista mislim. <br />
Naravno da nisam imao nameru da vas po svaku cenu prozivam bez osnova. Jednostavno sam siguran, koliko to mogu biti, da rečenične konstrukcije i uopšte asocijativnost i fluentnost na kojima &quot;vaš&quot; tekst počiva nisu autentično vaši. Vi zapravo najbolje znate da li sam u pravu. Ne tražim da potvrdite, bilo bi besmisleno...  <br />
Takodje, nije potrebno otvarati nove teorije zavere. Mislim da ste vi isuviše &quot;bled&quot; u smislu političke moći, kako napisah malopre,  da bi od vas mogla pretiti neka ozbiljna zavera.<br />
Dalje, ako ste čitali komentare mogli ste videti da sam napisao da bi polemika izmedju mene i vas bila potpuno besmislena jer vi ste bili direktan akter i svakako znate mnogo više nego ja. Bilo bi naivno da ja vas &quot;preslišavam&quot; . Vi ste bili premijer, ja sam običan anonimus. Možda sam zbog toga od vas očekivao da ipak poštujete  neki nivo, na to ste kao expremijer obavezni. Naprotiv, vi nalazite za potrebno da jednog anonimnog blogera, &quot;malog analitičara&quot;, prozivate za &quot;mrak savesti&quot;, kvalifikujete kao &quot;jadnog&quot;. To je taj psihološki kalibar koji čini nemogućim da vi postanete moćan političar. Zbog toga ponovo tvrdim da vi niste autor teksta.<br />
Znači, moje je gradjansko pravo da sumnjam u sve što ste vi kao političar radili i radite (naročito iz razloga što je politizacija države osnovni uzrok stanja u kome se kao društvo nalazimo), vaša je dužnost da držite nivo. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 13:25:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606327</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Sto ne spavas u ovo doba?</blockquote><br />
<br />
<br />
Gledao sam kod Baruna na facebook-u slike sa XX godina mature. Jos ne mogu da se uspavam. Nadam se da nije trajno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 12:59:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: NAJNOVIJA VEST</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606320</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ja ne znam ali smem da kazem... Jel mi se vazi?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 12:57:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: NAJNOVIJA VEST</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606171</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Bivsi</b></div><br />
   Na televiziji B92 vise nece biti emitovana emisija POLIGRAF. <br />
   Zasto?  Pitajte nadlezne.     </blockquote><br />
Znam ja ali ne smijem da kažem !?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 10:48:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sentinel26</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606143</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Dakle, gradjani uspevaju da se udruze i koordinisano deluju u situacijama 'protiv' necega. To je dobro, to je jedan evolucioni pomak i nadam se da ce takvih dogadjaja biti sto vise.<br />
Sledeci evolucioni korak , onaj odlucujuci korak 'za' nesto jos nedostaje. Kako doci do njega?</blockquote><br />
<br />
Ovo nekako dodje jedina stvar koja se tiče onoga što sam u početku napisao. <br />
<br />
Dakle, može neko ovde da poštuje ili ne rad gospodina Živkovića no to ne treba da skrene pažnju sa problema koji je predočen i koji postoji. Ne razumem zašto bi umanjili značaj problema samo zato što je o njemu pisao gospodin Živković. Nisam političar i nemam neku posebnu ideju šta bi trebalo činiti ali mislim da ovde ima dovoljno ljudi koji bi mogli da povedu kvalitetnu raspravu o tome a sama rasprava bi mogla da povede u nekom pravcu...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 10:20:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>milan.miletic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>NAJNOVIJA VEST</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606094</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
   Na televiziji B92 vise nece biti emitovana emisija POLIGRAF. <br />
   Zasto?  Pitajte nadlezne.<br />
     					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 09:16:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Bivsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>O AUTORSTVU...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606069</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Naši premijeri ne pišu remek dela kakvo je KAMA SUTRA, već telenovele MALO SUTRA!<br />
Ili što reče jedan moj kolega satiričar: SVAKA VLADA U SRBIJI KOJA PODNESE OSTAVKU JE VLADA NACIONALNOG SPASA!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 08:53:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip Mladenović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606046</link>
				<description>
					<![CDATA[
						 Sto ne spavas u ovo doba?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 08:28:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Bivsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k606040</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Dobro, ali priznaj barem da nisi napisao kama sutru.<br />
<br />
Sveps uvek zaboravi da se promucka pre upotrebe i lakse mu je da pretpostavi da neko pise tekstove u tudje ime. Da smo te srece da i on nadje da neko pise u njegovo ime... Nego moramo da citamo ono sto sam sastavi, po nekad pre nego centrala odobri.<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 08:21:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strongman</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605998</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>schweppes92</b></div>I još nešto, kad sam već počeo, mada sam se suzdržavao, cenim nije lepo... Reč je o onom, kako expremijer reče &quot;izraz&quot;, misleći na pridev &quot;srbijanski&quot;, spočitavajući mi da &quot;analitičar&quot; zamera da to nije dovoljno patriotski. Nije &quot;analitičar &quot; na to ni pomislio. Čak, za ZŽ mislim da jeste patriota, verovatno u najboljem smislu te reči. Ono što je &quot;analitičar&quot; pomislio je to da ZŽ trenutno traži poziciju sa koje bi mogao delovati i da je na neki način procenio da jedan deo političkog/NVO spektra, jedini od &quot;domaćih&quot; koji rabi pridev &quot;srbijanski&quot;, može biti njegova politička pozicija. Verovatno je zbog toga, potpisujući tekst koji je napisan po njegovoj porudžbini, prihvatio da u njemu ostane i &quot;srbijanski&quot;. Možda grešim po pitanju autorstva ali po meni je verovatnoća da ga je ZŽ napisao jednaka verovatnoći da je Sentinel napisao Kama Sutru. </blockquote><br />
<br />
<br />
Najzad iskreno... &quot; analiticar &quot;  je uveren da tekstove narucujem, ne pisem ih sam, sa ciljem da nadjem poziciju sa koje mogu delovati !!!  Mali &quot;analiticar&quot; sedi u mraku svoje savesti i smislja novu teoriju zavere. Jadno...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 26 Jun 2009 07:19:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Bivsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605672</link>
				<description>
					<![CDATA[
						*					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 20:11:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>gorran2</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Živković</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605576</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>sentinel26Premijera ubila služba kojoj je ustavna obaveza da ga čuva.<br />
Vi izgleda znate nešto što bi bilo dragoceno na sudu. Zašto ne ispunite svoju gradjansku dužnost?</blockquote><br />
Čovek koji je povukao oroz je i tog dana bio zaposlen u državnoj službi, u policiji.<br />
I verovatno je i za taj radni dan od ove države primio platu.<br />
Ja  tako vidim stvar.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 19:12:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>zilikaka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605549</link>
				<description>
					<![CDATA[
						I još nešto, kad sam već počeo, mada sam se suzdržavao, cenim nije lepo... <br />
Reč je o onom, kako expremijer reče &quot;izraz&quot;, misleći na pridev &quot;srbijanski&quot;, spočitavajući mi da <i>&quot;analitičar&quot; zamera da to nije dovoljno patriotski</i>. Nije &quot;analitičar &quot; na to ni pomislio. Čak, za ZŽ mislim da jeste patriota, verovatno u najboljem smislu te reči. Ono što je &quot;analitičar&quot; pomislio je to da ZŽ trenutno traži poziciju sa koje bi mogao delovati i da je na neki način procenio da jedan deo političkog/NVO spektra,  jedini od &quot;domaćih&quot; koji rabi pridev &quot;srbijanski&quot;, može biti njegova politička pozicija. Verovatno je zbog toga, potpisujući tekst koji je napisan po njegovoj porudžbini, prihvatio da u njemu ostane i &quot;srbijanski&quot;. Možda grešim po pitanju autorstva ali po meni je verovatnoća da ga je ZŽ napisao jednaka verovatnoći da je Sentinel napisao Kama Sutru. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 18:51:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605507</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mislim da je kada je politika ( političari ) u pitanju veoma značajno pitanje granice, ljudske granice do koje se može ići. Upravo je afera Bodrum pokazala da postoji značajna razlika izmedju običnih ljudi, onih koji su u politiku ušli iskreno, i onih kojima je politika &quot;profesija&quot;. Sećam se Pajtića koji maše avionskim kartama i svima nam tvrdi da je Neda bila tu. Kasnije, kada je birano novo najviše rukovodstvo DS, kada se i Pajtić pojavio medju predloženima Neda nije mogla da sakrije iznenadjenje. Za govornicom je rekla &quot;pa nije valjda Bojane da ćeš se naći medju kandidatima. Pa čoveče sramota je. Pa svi znaju da si ih gledao u oči i lagao...&quot;. Neda je bila onako ljudski, iz dubine duše, zgrožena.  Pajtić se umusio, nije ga sramota, nervozan je. I eto, danas je najveća DS faca u Vojvodini. Neda je pobegla glavom bez obzira.<br />
Nego, nije meni problem Pajtić. Gnjida ko gnjida, ima ih toliko... Problem je u tome što neko glasa za izborni predlog na kome je on. <br />
Nije problem u tome što ZŽ piše kolumnu za Danas, praveći se da njegove ruke nisu bile u pekmezu. Problem je u tom što, kako vidim, ima neku podršku. Mada, i nije mu neka...<br />
I da dodam, ne mislim da je ZŽ nešto posebno kriv, ne mislim da je on nekakav lopov, ne mislim da je on učinio neko zlo za ovu zemlju... (mnogi aktuelni svakako jesu ) ali mislim da je  isuviše politički marginalan, isuviše &quot;bled&quot; da bi imao kapacitet da učini nešto konstruktivno, bitno, radikalno...  Mislim da mu je ovo prava mera... vinograd i NVO. Lepo njemu, lepo nama.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 18:25:58 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605417</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Hvala! To sam, eto, skoro potpuno zaboravio a odlična je ilustracija! Očigledno je to potpuno nerazumevanje značaja koncepta priznanja (javne) greške i njenog (javnog) ispravljanja... Smisao rečenog je nešto poput &quot;smisla&quot; omerte, o kojoj se, u vezi s nepriznavanjem lekarskih grešaka, raspravljalo nedavno na jednom od blogova povodom smrti devojčice od meningitisa... Čak je i zamenjena teza, kao da se Tadić ponosio greškom (pa još i tuđom). E, sad, mi ne znamo da li je Tadić sve to iskreno mislio, ili je, kao psiholog (mogao bi to i svaki mudar političar) umeo da prepozna značaj takvog postupka u očima javnosti, pa u vezi s tim demagoški delao. Nisam neki ljubitelj njegovog lika i dela, za sada mi kao najverovatnija izgleda varijanta - kombinacije. Da moralni kompas ima, siguran sam, da li se prema njemu u svemu i uvek orijentiše, ne znam; mislim i da je svojevrstan pragmatik koji kombinuje propagandu opštih vrednosti s političkom propagandom. Po meni, to pravi političar i treba (i mora) da čini, jer bi cilj politike valjda trebalo da bude opšta dobrobit - ne valja ako to ostane samo na demagogiji, a naročito kada se iza te verbalne zavese krije nešto sasvim suprotno. Ja ne znam šta da mislim kad je Tadić u pitanju - moguće je da ne može više od ovoga što radi, znam da je DS krug vrlo... hm, raznorodan, pa možda balansira između potrebnog, mogućeg i realnog... Za sada mi, kao ličnost, ipak preteže na pozitivnu stranu. Videćemo...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 17:03:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605372</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> HANSEL: Da objasnim ovo u čemu se (naizgled) ne slažemo. Ja tom (i solunskom) glasanju pridajem značaj samo u smislu indikativnosti, i to ne glasanju samom, već onome što je posle glasanja usledilo - umesto priznanja i kažnjavanja krivaca, dobili smo bacanje prašine u oči i laži, sa sve pokazivanjem nekih pasoša (ali, ne izbliza), a čak je agencija Beta, dobro se sećam, navodno imala uvida u avionske karte ili već tako neki dokument! To je pokazatelj potcenjivanja elementarne inteligencije građana, pre svega sopstvenih glasača. Kada vidim da me neko laže na tako maloj stvari, šta mogu da očekujem u vezi s nečim ozbiljnijim? </blockquote><br />
Kada smo već kod teksta koji je pisao ZŽ i pominnjemo aferu Bodrum, podsetiću vas na komentar koji je ZŽ dao povodom Tadićevog priznanja da su nas sve vreme lagali: &quot; Čega se pametan stidi time se budala ponosi&quot; - bio je kratak i jasan ZŽ u oceni javnog priznanja. <br />
Toliko o tome kako on doživljava i tretira gradjane... o tome šta misli o Tadiću rekao je u svom tekstu pominjući &quot;srednjoškolskog nastavnika psihologije bez rešenog stambenog pitanja&quot;.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 16:18:28 GMT</pubDate>
				<dc:creator>schweppes92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605319</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U svemu se slazem sa vasim komentarom osim znacaja koji pridajete 'glasanju iz Bodruma' . To je vrlo benigni prekrsaj i ne moze se izjednacavati sa sistematskom stetom koje su izvodile neke druge politicke opcije.</blockquote>Drago mi je da se slažemo! Da objasnim ovo u čemu se (naizgled) ne slažemo. Ja tom (i solunskom) glasanju pridajem značaj samo u smislu indikativnosti, i to ne glasanju samom, već onome što je posle glasanja usledilo - umesto priznanja i kažnjavanja krivaca, dobili smo bacanje prašine u oči i laži, sa sve pokazivanjem nekih pasoša (ali, ne izbliza), a čak je agencija Beta, dobro se sećam, navodno imala uvida u avionske karte ili već tako neki dokument! To je pokazatelj potcenjivanja elementarne inteligencije građana, pre svega sopstvenih glasača. Kada vidim da me neko laže na tako maloj stvari, šta mogu da očekujem u vezi s nečim ozbiljnijim? Meni lično ne smeta da su glasali i SMS-om i mejlom, uopšte mi nije bitna forma, važno je da taj glas bude njegov, da ne glasa neko umesto njega. Ili je i to samostalno glasanje samo iluzija? (A ako se već glasa po partijskoj direktivi, neka naprave parlament koji će imati onoliko članova koliko je partija, svako ima snagu odgovarajućeg broja glasova i doviđenja - svi naši problemi rešeni!)<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>milan.miletic</b></div>Gradjani su birali od ponudjenog uz priču da je ponudjeno manje zlo pa se tako večitim biranjem manjeg zla biralo zlo za njih same. Nekako se ne sećam da su i pokojni gospodin Djindjić i gospodin Živković plasirali priču manjeg zla. Možda se ne sećam dobro. Svakako ne želim ovde da branim gospodina Živkovića i njegovu vladu no nemojte da zaboravite da je to vlada koja je, za razliku od ostalih, trpela i reagovala na kritike i zbog istih i pala. Opet afera je bilo i to je još jedan od razloga pada vlade gospodina Živkovića ali ste tada imali rekacije javnosti na te afere a sada ih nema. Upravo su te reakcije na loše poteze i afere vlade dovele do pada iste. Toga sada prosto nema (bar ne dovoljno) pa je i slika Srbije ovakva kakva je.</blockquote>Ne sećam se ni ja da su pričali o manjem i većem zlu, ali stvar i jeste u tome da oni nisu o tome ni morali da pričaju, jer su ta zla bila u njihovo vreme marginalizovana (nažalost privremeno), tj. oni nisu izgleda ni bili svesni da predstoji njihovo povampirenje. Zašto su se povampirila - to je ključno pitanje za sve koji su učestvovali u vlasti do izbora 2003. Zašto je 2002. bila izgubljena za Srbiju, kako je sâm Goran Pitić tada ocenio? Odustajem od nabrajanja svih naznaka korupcije iz tog vremena (može, ako hoćete). Da se zadržimo samo na površini - setite se samo obračuna s Vukom Obradovićem i ultimatumu koji mu je bio upućen - sama Lj. Nestorović je rekla da mu je bilo ponuđeno da se mirno povuče ili će se s aferom izaći u javnost!?!? Danas ČJ priča o urušavanju ili nepostojanju institucija (k'o Koštunica nekad), a on 2001. izjavljuje da se ne odaziva i da se neće odazvati (kao svedok) pozivu suda u procesu protiv Marije Milošević jer je &quot;ona sada u istoj poziciji u kojoj sam ja bio do Petog oktobra&quot;. O &quot;njegovoj&quot; zebri da i ne govorimo - opet nemam ništa protiv - kada bi svaki građanin mogao da predloži tako nešto gde ima smisla i kada bi neko uvažavao takve predloge... Sve su to male stvari, poput Bodruma, koje tako mnogo znače, ubeđen sam, mnogim građanima - one su indikator prirode jedne vlasti. A ne zaboravite ni da je, posle izbacivanja DSS-ovih poslanika, većinu dao bivši deo SPS-a s B. ivkovićem na ćelu, koji nije izbačen iz Parlamenta, ako je važio taj kriterijum za DSS. Da se razumemo - ništa, ili skoro ništa dobro nemam da kažem o DSS-u, ali na takav kaubojski način ne može se praviti ozbiljna država. I jako se bojim da smo mi tu jedinu šansu koju smo imali - propustili.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 15:36:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605238</link>
				<description>
					<![CDATA[
						@ Hansel<br />
U svemu se slazem sa vasim komentarom osim znacaja koji pridajete 'glasanju iz Bodruma' . To je vrlo benigni prekrsaj i ne moze se izjednacavati sa sistematskom stetom koje su izvodile neke druge politicke opcije.<br />
<br />
Sta i kako dalje?<br />
Mislim da bez obzira na sve teskoce demokratija u Srbiji evoluira.Sporo, sa mnogo skupo placenih gresaka ali ide napred. Ovde je u par komentara vec dosta dobro opisana sprega politike i krupnog kapitala i to naravno  nije specificnost Srbije. Medjutim posto je demokratije po default-u vladavina vecine (a ona nije politicari+tajkuni) bice ipak da se narod nesto pita. E sad pravo pitanje ja kako da ta vecina na pravi nacin artikulise svoje interese? Odgovor je jednostavan: Tako sto ce da podigne svoj glas. Uvek i  na svakom mestu, po svakom pitanju.<br />
Evo jednog primera.<br />
Gradjani Dedinja (ima tu i 'normalnih' , nisu svi bogatasi) su danas uspeli da se izbore da se jedan bespravno podignuti repetitor za mob. tel. srusi. On je izgradjen u nedozvoljenoj blizini stambenih zgrada , na teritoriji gradskog vodovoda i po burazerskom principu 'direktoru pare u dzep'. Izgradjen je za potrebe VIP-a. Eto, Austrijanci od kojih bi kao trebalo da se nauci nesto o moralu u poslovanju su zgazili regulativu i dali mito. Dakle sprega politike i krupnog biznisa na stetu gradjana.<br />
Drugi primer bi mogao da bude udruzivanje gradjana protiv nekorektnih (blago receno)  banaka koje protivno ugovorima poduzu cene mesecnih otplata. Ne znam kako je ova materija regulisana u drugim zemljama ali mislim da bi ovakve banke zbog ovakvih prekrsaja morale momentalno da ostaju bez licence za rad.<br />
Dakle, gradjani uspevaju da se udruze i koordinisano deluju u situacijama 'protiv' necega. To je dobro, to je jedan evolucioni pomak i nadam se da ce takvih dogadjaja biti sto vise.<br />
Sledeci evolucioni korak , onaj odlucujuci korak 'za' nesto jos nedostaje. Kako doci do njega?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 14:00:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dexter92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije mi jasno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#k605178</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>milan.miletic</b></div>Jedni sa drugima svakako moraju da žive ali se ne bih složio da narod ne bira. Takvo mišljenje je generisano nedostatkom ideje da je vlast promenljiva. Svaka vlast jeste i mora da bude promenljiva. Narod tj. gradjani biraju imena i pojedince ali imena i pojedince koji se zalažu za politiku, strategiju, principe. Onog tenutka kada ta ista imena i pojedinci prestanu da zastupaju politiku, strategiju i principe za koji su dobili mandat mogu ili da traže novi mandat ili da ga daju nekom drugom. <br />
Mogu do nekle da se složim da je ovde gradjanstvo manje oblikovalo vlast nego vlast gradjanstvo. Kao što reče Hansel gore <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>- nije li to vlast zapravo želela? Svela je narod na masu čiji se popjedinci bore za goli opstanak, nemajući vremena ni mogućnosti da se bore sa svim što ne valja.</blockquote><br />
Ali to je nešto protiv čega se treba buniti. Možda je moj stav malo utopičan i vervatno neostvariv u potpunosti ali nadam se da ćete se složiti sa tim da vlast mora da bude promenljiva i da mora da bude svesna toga. Trebalo bi da za početak bude dovoljno da se stvari pokrenu sa mrtve tačke.</blockquote><br />
<br />
<br />
Slazem se ja da narod mora imati vlast ali se ne slazem sa stavom da je ima! <br />
Politika, strategija i principi se odavno ne biraju od strane naroda.<br />
<br />
<b>Vlada jeste promenjiva ali vlast nije.</b>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 25 Jun 2009 12:50:27 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/10532/Utisak%20nedelje%3A%20Ko%20je%20kriv%3F/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

