<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Ljudska prava u Srbiji (I deo) | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</link>
		<description>Goran Miletic</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 21:16:32 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/117/117.jpg			</url>
			<title>Goran Miletic</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k661380</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Preporučio te mikimedicu.<br />
Lepo je priznati da nisi u pravu <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 26 Aug 2009 05:39:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>wukadin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Miki...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660944</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ovde se stvarno mesaju babe i zabe. S jedne strane, rasprava o tome da li ekonomska/radna prava treba da budu uvrstena u osnovna ljudska prava ili ne je sasvim opravdana. Ali, suprotstavljati ova prava pravu na slobodu govora i okupljanja, vagati koje je vaznije i govoriti kako se ona medjusobno iskljucuju je, u najmanju ruku, smesno. Kako cemo uopste doci do toga da se ekonomske nepravde pocnu ispravljati bez slobode govora, na primer? Kako ce radnik koga poslodavac drzi kao roba da se izbori za sebe? Tako sto ce poslodavca mrko gledati? Jel' treba opet da se vratimo ilegalnim stamparijama? Nema veceg dokaza za to koliko je sloboda govora vazna od cinjenice da su novinari na vrhu liste politickih ubistava. Kad je pljuvanje po politicarima tako nevazno, zasto ih ubijaju ko zeceve?<br />
S druge strane, ako pljuvanje sluzi za javnu identifikaciju problema, pravo na okupljanje, politicko organizovanje i na kraju pravo na glasanje su prava koja se moraju ozbiljno shvatati i zaista upotrebljavati. Ako je opste misljenje da od glasanja nema vajde i da su politicari/tajkuni/ubaci-po-zelji elementarne nepogode protiv kojih nema leka, onda ce tako i biti. Mi imamo taj obicaj da dizemo bune i revolucije kad dogori do nokata, ispreturamo sve pa onda opet jovo nanovo. U medjuvremenu se najvise medjusobno blatimo zbog gluposti umesto da se svi fokusiramo na ono sto je bitno.   <br />
 <br />
  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 15:49:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ninasimone</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660880</link>
				<description>
					<![CDATA[
						drug.clan.<br />
<br />
u pravu si.<br />
stvarno me mrzi vise da diskutujem sa tobom. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 14:22:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660838</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<u><i>A zasto preko NGO? Zato sto strani donatori (i to sa dobrim razlogom) ne veruju vladinom sektoru nista, posto znaju da je to sve korupcija i lopovluk. Ne vidim sta tu tacno ima nejasno.</i><br />
<br />
<i>U normalnom svetu ne postoji &quot;snalazenje&quot; -tacno se zna poreklo svakog centa, dakle ili si primao platu ili honorar ili si radio na crno ili si krao, a kod nas se sve objasnjava &quot;snalazenjem&quot;...</i><br />
<br />
<i>A o tim ekonomskim parametrima treba misliti pre nego sto se na izborima masovno podrzavaju one stranke ciji simpatizeri pisu grafite &quot;Necemo EU&quot;, &quot;SSP? ne hvala&quot; i slicno.<br />
</i><br />
</u><br />
<img src='/gfx/emoticons/bow.gif' alt='' /><br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 13:29:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mrdax</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660835</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mislis vi pravnici ste ih tako nazvali da bi ideloski obojili svet? Ja bi bas voleo da znam zasto se politicka prava zovu ljudska a ekonomska prava ne? Da nisu ekonomska i kulturna prava mozda zivotinjska?<br />
<br />
<br />
znas sta, ovo je na nivou kao da nekog pitam zasto se hirurgija zove hirurgija a ne matematika, i da li je to zato sto su lekari ideoloski obojeni. </blockquote><br />
<br />
<br />
Nije bas vam dobra analogija, u stvari ocajna je i neinteligentna.<br />
<br />
Ako ekonomska i kulturna prava nisu ljudska prava kakva su? Zivotinjska, biljna, vanzemaljska? Dajte ukljucite taj kod vas zapusteni deo mozga koji sluzi za logicno razmisljanje.<br />
<br />
I politicka i ekonomska i sva ostala pravakoja se odnose na zivot ljudi su ljudska prava osim onih gore pomenutih kerecih koja danas mnogi na zapadu smatraju ljudskim, tako je onaj vas kolega sudija iz Beca pre koju godinu dao majmunu ljudska prava.<br />
<br />
Sto se izbora tice za potpisivanje tu se bas necemo sloziti jer kao pravnik bi trebali znati da sve sto je potpisano po prisliom ili ucenom u stvari nije validno. A ucena i prislila danas cvetaju u medjunarodnim odnosima vise nego ikada.<br />
<br />
Ucestvovati i sedeti za stolom nije ista radnja, to bi isto trebali znati.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>pa mante se onda npr. krivicnog zakonika to je sarena laza... u poslednjih 40 godina smo imali toliko ubistava,<br />
mante se zakona o bezbednosti u saobracaju, u poslednjih xx godina smo imali toliko saobracajki...</blockquote><br />
<br />
Ovo je najzanimljiviji deo vaseg posta jer pokazuje manjak zdrave logike. <br />
<br />
Manuo bi se ja krivicnog zakonika ukoliko bi situacija bila slicna onoj iz medjunarodnih odnosa. Naime u medjunarodim odnosima se desavaju takva cuda da izvrsilac krivicnog dela (njegove analogije u medjunarodnom pravu) konstantno poziva na pridrzavanje tog zakona a istovremeno ga krsi i oruzjem prisiljava druge da ga postuju.  <br />
Ja nisam cuo da neki neosudjeni ubica na sva zvona poziva na dosledno sprovodjenje krivicnog zakona i da batina ljude zato sto krse krivicni zakon. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 13:27:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660791</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Evo ja neću da se manim, nego pitam kada će Amerika i njeni najdraži saveznici (recimo Izrael) poštovati to međunarodno pravo.<br />
A ako ne žele, sasvim je legitimno naterati ih silom. Gde je sila ne samo vojna nego i ekonomska.<br />
Kad će Gruzija u NATO?<br />
Šta bi s Tibetom?!<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 12:52:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>wukadin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660784</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mislis vi pravnici ste ih tako nazvali da bi ideloski obojili svet? Ja bi bas voleo da znam zasto se politicka prava zovu ljudska a ekonomska prava ne? Da nisu ekonomska i kulturna prava mozda zivotinjska?</blockquote><br />
<br />
znas sta, ovo je na nivou kao da nekog pitam zasto se hirurgija zove hirurgija a ne  matematika, i da li je to zato sto su lekari ideoloski obojeni. <br />
<br />
politicka prava se zovu politickim ako ni zbog cega drugog zato sto je 100 i kusur drzava ratifikovalo ICCPR. ljudska prava se zovu ljudskim zbog Opste deklaracije koju je usvojila GA 1948. godine, kao i ECHR, i jos nekih regionalnih insturmenata.<br />
 <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Sto se potpisivanja tice ja imam samo pitanje jesu li drzave imale izbora da potpisu ili ne?</blockquote><br />
<br />
da.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ko je ucestvovao u pisanju iste i ko je vodio glavnu rec?</blockquote><br />
<br />
Clanice Saveta Evrope. <br />
<br />
medju potpisnicama zaboravih da navedem Rusiju. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mante se prava u medjunarodnim odnosima to je sarena laza i u samo poslednjih 10 godina imali smo nekoliko jakih primera kako ta sarena laza funkcionise: bombardovanje SRJ, Irak, Guantanamo, Haiti, upad Izraela u Liban ....</blockquote><br />
<br />
pa mante se onda npr. krivicnog zakonika to je sarena laza... u poslednjih 40 godina smo imali toliko ubistava,<br />
mante se zakona o bezbednosti u saobracaju, u poslednjih xx godina smo imali toliko saobracajki...<br />
<br />
jednostavno, <a href='http://www.youtube.com/watch?v=LKF7aCOFGuY' target='_blank' class='crvenoNormal'>mante se.</a>..<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 12:48:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660777</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Odlično si rekao to za milostinju. <br />
Citiraću te, a onda dati repliku iz jedne od serija iz mrskog (im) komunističkog perioda. Mislim da je u pitanju &quot;Zeleni kadar&quot;.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Humanitarne organizacije koje pominjete se bavi davanjem milostinje a ne borbom za sistemsko ostvarivanje odredjenih prava. </blockquote><br />
<br />
&quot;Gospođo, čovek kad baci psu kosku on misli da to čini iz čovekoljublja. Ali on to ne čini iz čovekoljublja. On to čini iz psetoljublja&quot;.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 12:42:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>wukadin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660750</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>wukadin</b></div>To sto Vi ne znate nesto (a ima toga jako mnogo) je iskljucivo i samo Vas problem - raspitajte se malo i informisite pa cete videti da su NGO i one desetine takvih organizacija koje se bave pomoci napustenoj deci, i integrisanju romske dece, i sigurnim kucama, i pomoci pri zaposljavanju mladih i raspodeli donacija norveske i drugih zemalja za obdanista, itd. Sve su to &quot;ekonomska, socijalna i kulturna&quot; prava, a ne politicka, zar ne? </blockquote><br />
<br />
To je milostinja a ne borba za ekonomska prava. <br />
OK je to cime se bave te NGO ali to nije sistemska borba za ekonomska prava vec pomoc ocajnicima. Niko od meni znanih NGO-ova (politicke partije i poludrzavni sindikati nisu NGO) se ne bori za donosenje zakona za uvodjenje socijalne penzije, povecanje decijeg dodatka, donosenje i/ili sprovodjenje zakona o ogranicenju radnog vremena, povecanja minimalne plate isl. <br />
Odlicno je to sto daju jednokratnu pomoci porodiljama, deci i penzionerima, sigurnim kucama, pomazu mladima pri zaposljavanju i slicne stvari ali to nije borba za prava vec milostinja na koju niko ne moze da se osloni jer nema za sve i sutra mozda nece biti tu ni za koga.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 12:24:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660734</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>To sto Vi ne znate nesto (a ima toga jako mnogo) je iskljucivo i samo Vas problem - raspitajte se malo i informisite pa cete videti da su NGO i one desetine takvih organizacija koje se bave pomoci napustenoj deci, i integrisanju romske dece, i sigurnim kucama, i pomoci pri zaposljavanju mladih i raspodeli donacija norveske i drugih zemalja za obdanista, itd. Sve su to &quot;ekonomska, socijalna i kulturna&quot; prava, a ne politicka, zar ne? </blockquote><br />
<br />
A šta je sa belim muštakarcima... ups, ja se tako ne izražavam, ali domaći &quot;Amerikanci&quot; će me lakše razumeti...<br />
Šta je dakle sa Srbima heteroseksualcima koji ležu na šine da bi dobili ono što im priopada po zakonu ili preuzetim obavezama?!<br />
Bezobrazluk neće pomoći da se izbegne odgovor na jednostavno pitanje.<br />
Dakle, dok Nataša Kandić ne legne na šine, ništa... I dok Sonja Biserko ne pojede naramak sena <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 12:16:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>wukadin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Wow</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660719</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ubit će nas sebičnost. <br />
</blockquote><br />
<br />
Bravo!<br />
<br />
A ove za ljuCka prava (lepo kaže Vračarac) ne bih ni da komentarišem.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 12:09:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>wukadin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660660</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mikimedic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ako pise u evropskoj kapitalistickoj konvenciji mora biti tako ko sam ja da preispitujem sta je ljudsko a zivotinjsko pravo. </blockquote><br />
<br />
ne, vec zato sto pravna nauka pravi razliku izmedju ljudskih i ekonomskih, socijalnih i drugih prava. <br />
<br />
'evropsku kapitalisticku konvenciju' su  potpisale i ratifikovale sledece drzave, da napomenem samo neke od onih  van EU:<br />
</blockquote><br />
<br />
Mislis vi pravnici ste ih tako nazvali da bi ideloski obojili svet? Ja bi bas voleo da znam zasto se politicka prava zovu ljudska a ekonomska prava ne? Da nisu ekonomska i kulturna prava mozda zivotinjska?<br />
<br />
Sto se potpisivanja tice ja imam samo pitanje jesu li drzave imale izbora da potpisu ili ne?<br />
ko je ucestvovao u pisanju iste i ko je vodio glavnu rec?<br />
<br />
Mante se prava u medjunarodnim odnosima to je sarena laza i u samo poslednjih 10 godina imali smo nekoliko jakih primera kako ta sarena laza funkcionise: bombardovanje SRJ, Irak, Guantanamo, Haiti, upad Izraela u Liban ....					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 11:41:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660650</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Milan M. Ćirković</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
Cak ni oni najgori komunisti nisu terorisali one koji se nisu bunili<br />
</blockquote><br />
Samo ova idiotska i nemoralna recenica je dovoljna da vas zauvek diskvalifikuje kao ozbiljnog sagovornika. Da nije tragicno bilo bi doista smesno: znaci ona trecina stanovnistva Demokratske Kampucije se bunila, pa je zato pobijena na &quot;poljima smrti&quot;? Jer, po vama cak ni Crveni Kmeri &quot;nisu terorisali one koji se nisu bunili&quot;... Onih desetak miliona Kineza se bunilo protiv &quot;kulturne revolucije&quot;, pa su zato ostali bez glave? Ili onih 20% Albanaca za vreme Envera Hohxe?<br />
<br />
</blockquote><br />
<br />
Vi nikako da pocnete da pravite razliku izmedju komunista i tirana a stalno tu razliku cinite na primeru kapitalista i nekih drugih tirana kojih nikada nije manjkalo na toj strani. Te poslove u kambodzi i jos nekim drzavama su radili tirani koji su se krili iza komunizma, kao sto su slicne poslove obavljali i neki drugi tirani krijuci se iza drugacijih idelogija. Bas kao sto su &quot;demokratski kapitalisti&quot; istrebili skor citavu domorodacku rasu u Americi, zatim prepolovili broj stanovnika u africi i unistavali generacije po azijskim kolonijama ... Jesu li istom logikom to dokazi brutalnosti kapitalizma?<br />
<br />
Vasim insistiranjem kako je kapitalizam dobar i uzimajuci u obzir ta dela (potpuni genocid - ne trecina ili 20% nad domorodcima) Vas diskvalifikuje iz diskusije kao ozbiljnog i moralnog sagovornika na isti nacin kao sto ste vi mene diskvalifikovali.<br />
<br />
Vi uporno ponavljate jednu te istu mantru kako su komunisti bili losi i navodite primere tirana koji su se krili iz te ideologije a potpuno ste slepi na dela koja su cinili na drugoj strani koju podrzavate.<br />
I ono sto je najstrasnije, istrebljivanja i genocid nad indijancima i trgovina ljudima i njihovo izrabljivanje nije cinio jedan tiranin u drzavi (kao sto je to bio slucaj sa Staljinom, Polom Potom ili Maom) vec je to bio deo &quot;demokratskog sistema&quot; koji se ponavljao i nastavljao sa svakom personalnom smenom vlasti. Koristeci malo logike jasno je da ti primeri pokazuju bas suprotno da je kapitalizam kao sistem mnogo gori jer iako mozda ne dozvoljava tako lako pojavu diktatora u stvari dozvoljavao je i jos dozvoljava u nekim delovima sveta torturu na sistemskom a ne personalnom nivou.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 11:36:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660609</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ako pise u evropskoj kapitalistickoj konvenciji mora biti tako ko sam ja da preispitujem sta je ljudsko a zivotinjsko pravo. </blockquote><br />
<br />
ne, vec zato sto pravna nauka pravi razliku izmedju ljudskih i ekonomskih, socijalnih i drugih prava. <br />
<br />
'evropsku kapitalisticku konvenciju' su  potpisale i ratifikovale sledece drzave, da napomenem samo neke od onih  van EU:<br />
<br />
Albanija, Azerbejdzan, BiH, BJRM, Crna Gora, Gruzija, Island, Jermenija, Moldavija,  Srbija, Turska, Ukrajina, Hrvatska, Svajcarska. <br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 10:38:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ako ta razlika od 20 evra...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660601</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>covek uzme zalostan primer iz srpske realnosti da bi pokazao sta spada a sta ne spada u ljudska prava, da bi pojasnio stvari, kad eto povike da je ON nemoralan i da treba da se stidi, ko da je sam smislio (pa jos i opravdao, odnosno skrajnuo) i visinu penzija i sve fijoke pravne nauke, sam napisao sve zakone i sad dosao da nam svima sudi! </blockquote><br />
<br />
mislim da je i miletic napravio zbrku mesajuci dve teme -- sta je percepcija ljudskih prava u srbiji, i na kom nivou su danas ljudska prava u srbiji. <br />
<br />
cas nam objasnjava sta su ljudska prava a cas sta nismo ucinili da dostignemo stepen razvoja razvijenih zemalja. <br />
<br />
losa pravna analiza radi jos jednog bombasticnog nastupa na blogu, if you ask me...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 10:26:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Miki...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660596</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mozes li da tada zamislish svoj komentar.</blockquote><br />
<br />
mogu. ako iole poznajem pravo znacu razliku izmedju ljudskih i ostalih prava. ako ne poznajem, glupo je da uopste razmatram da li je nesto pravo (i koja grana)  ili ne? <br />
<br />
ne znam sta vise da ti kazem a da to ne zvuci cinicno, a to mi zaista nije cilj.<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 10:23:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zabrana ropstva i prinudnog rada</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660590</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>na kojem sudu se resavaju ovakvi problemi i da li se resavaju, otkud gazdi sloboda da postavi ovakve uslove rada? a nije u pitanju rad na crno, gde znamo kako je, nego potpuno regularan posao. </blockquote><br />
<br />
pitanje radnog prava, regulisano zakonom o radu. zaista ne poznajem detaljno materiju da bih mogao da je komentarisem, ali ako to sto se namece nije predvidjeno zakonom o radu moze se traziti sudska zastita. <br />
<br />
a opet je druga tema sto ce neko iz izvrsne vlasti da kaze sudovima 'aj sacekajte malo sa tom pravdom, da ne naljutimo poslodavca'....<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 10:13:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zabrana ropstva i prinudnog rada</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660561</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Jelena Gall</b></div><br />
jos jedan konkretan primer. jutros mi drugarica, zaposlena u jednoj privatnoj firmi u srbiji, pise ovako: gazda je preko noci prodao firmu, danas se pojavio novi vlasnik i objavio novo radno vreme za sve, svakog radnog dana od 8 do 17h, plus svaka subota radna. na kojem sudu se resavaju ovakvi problemi i da li se resavaju, otkud gazdi sloboda da postavi ovakve uslove rada? a nije u pitanju rad na crno, gde znamo kako je, nego potpuno regularan posao. </blockquote><br />
<br />
Pa nije to nista. Reci joj da se navikne. <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /><br />
Nova lepa praksa je da umesto 20 radnih dana godisnjeg zaposleni moze da uzme samo 10 dana i to <b>mora</b> da iskoristi u periodu od 25. decembra do 4. januara. Pa se ti zali <i>majcin sine</i>, al' sta ces sutra da rucas to se ne zna. Dobro, ni ovako nije sigurno da ce nesto da se meti na astal posto ni plate nisu redovne al' bar ima neke sanse. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 09:20:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>alselone</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660543</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
Cak ni oni najgori komunisti nisu terorisali one koji se nisu bunili<br />
</blockquote><br />
Samo ova idiotska i nemoralna recenica je dovoljna da vas zauvek diskvalifikuje kao ozbiljnog sagovornika. Da nije tragicno bilo bi doista smesno: znaci ona trecina stanovnistva Demokratske Kampucije se bunila, pa je zato pobijena na &quot;poljima smrti&quot;? Jer, po vama cak ni Crveni Kmeri &quot;nisu terorisali one koji se nisu bunili&quot;... Onih desetak miliona Kineza se bunilo protiv &quot;kulturne revolucije&quot;, pa su zato ostali bez glave? Ili onih 20% Albanaca za vreme Envera Hohxe?<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 08:49:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Milan M. Ćirković</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zabrana ropstva i prinudnog rada</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660530</link>
				<description>
					<![CDATA[
						e, ovo i mene zanima. prvo koje je konkretno pravo ugozeno kad je neko permanentno prinudjen na prekovremeni rad - da li dobro slutim da je mogucnost davanja otkaza u firmi ono sto pravi razliku u odnosu na ovo pomenuto ljudsko pravo?<br />
<br />
jos jedan konkretan primer. jutros mi drugarica, zaposlena u jednoj privatnoj firmi u srbiji, pise ovako: gazda je preko noci prodao firmu, danas se pojavio novi vlasnik i objavio novo radno vreme za sve, svakog radnog dana od 8 do 17h, plus svaka subota radna. na kojem sudu se resavaju ovakvi problemi i da li se resavaju, otkud gazdi sloboda da postavi ovakve uslove rada? a nije u pitanju rad na crno, gde znamo kako je, nego potpuno regularan posao. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 08:28:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Jelena Gall</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ako ta razlika od 20 evra...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660525</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mikimedic</b></div>nemoj domazet, ovaj put zaista nisi u pravu. <br />
<br />
u pitanju je obligaciono pravni odnos a ne pitanje ljudskih prava. <br />
<br />
pobogu ispade da ja branim miletica<br />
<br />
</blockquote><br />
e, vala i treba da ga branis, jer je ovoliko zgrazavanje na 230-250 evra u ovom kontekstu stvarno nepodnosljivo. covek uzme zalostan primer iz srpske realnosti da bi pokazao sta spada a sta ne spada u ljudska prava, da bi pojasnio stvari, kad eto povike da je ON nemoralan i da treba da se stidi, ko da je sam smislio (pa jos i opravdao, odnosno skrajnuo) i visinu penzija i sve fijoke pravne nauke, sam napisao sve zakone i sad dosao da nam svima sudi! <br />
<br />
alo, ljudi, salter za penzije nije ovde, pa nije vam miletic kriv za to, naprotiv, on vam upravo to i kaze: zbog mizernih penzija mora da se kuca na druga, ne na ova vrata, nista ne vredi pozivati se na granicu zivota i smrti. o boze...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 08:20:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Jelena Gall</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Miki...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660428</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mikimedic</b></div>nemoj domazet, ovaj put zaista nisi u pravu. <br />
<br />
u pitanju je obligaciono pravni odnos a ne pitanje ljudskih prava. <br />
<br />
pobogu ispade da ja branim miletica<br />
<br />
</blockquote>...sve zavisi od tachke gledishta. Zamisli da ti zhivish od 220 eura mesechno. I zamisli da kucash komentar (na zamishljenom kompjuteru, bojim se). Mozes li da tada zamislish svoj komentar. Mozda ti u zamishljhanju pomogne Lou Reed?<br />
<object type='application/x-shockwave-flash' data='http://www.youtube.com/v/ZRm01YcMHtA' width='425' height='350'><param name='movie' value='http://www.youtube.com/v/ZRm01YcMHtA'></object><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 25 Aug 2009 01:36:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Domazet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660408</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mikimedic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Zasto bi po novim zapadnim tumacenjima pravo na politicko okupljanje bilo ljudsko pravo a pravo na posao ne bi?</blockquote><br />
<br />
pa npr. zato sto je pravo na politicko okupljanje predvidjeno Evropskom konvencijom o ljudskim pravima, a pravo na posao Paktom o ekonomskim, kultunim i socijalnim pravima (a ne ljudskim, ako bas zelis da teras mak na konac). </blockquote><br />
<br />
ako pise u evropskoj kapitalistickoj konvenciji mora biti tako ko sam ja da preispitujem sta je ljudsko a zivotinjsko pravo. <img src='/gfx/emoticons/cesh.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 23:32:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660407</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Druga recenica je cista demagogija. Medjutim, prva recenica je indikativno zlo - znaci kad neko obnovi obdaniste, ne treba mu iskazati postovanje i zahvalnost, vec ga treba ispljuvati i ispsovati sto, eto, nije naterao srpsku skupstinu, vladu, tajkune, lokalnu samoupravu, itd. isl. da &quot;sistemski&quot; resi problem zapustenih obdanista?!?!?! Em sto je nelogicno, ovakvo glediste je duboko nemoralno. (Sto nije preterano novo.)<br />
</blockquote><br />
<br />
Vase ponasanje je cista demagogija. Ja nisam rekao da je lose to sto oni daju milostinju i ne mojte da mi podvaljujete ja sam samo rekao da se niko ne bavi borbom za prava radnika, i ostala ekonomska prava a vi set kao primer naveli milostinju koja je dobra ali nedovoljna jer je zasnovana na volji uglavnom onih koji su pare zaradili izrabljujuci te iste ljude kojima posle daju milostinju..<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U Luksemburgu umiru desetine hiljada? Ili u Norveskoj? Ili u emiratu Katar? Jer, to su ako se ne varam najbogatije zemlje (onako kako je naucno i ozbiljno da se racuna, dakle per capita). Od kojih su dve socijaldemokratske. A Vi mi prebacujete nesto, bese? Ma da, secam se kad ste onomad o socijaldemokratiji govorili *na potpuno isti nacin* kao staljin. Ne morate ga pominjati imenom i prezimenom, kad vas ideje jasno odaju.</blockquote><br />
<br />
Znate vi na koga sam ja mislio i ko je najbogatiji samo se pravite ludi ali to cak nije ni vazno jer ste vi naveli tri drzave od kojig je jedna diktatorska potpuno nedemokratska, jedna socijalisticka i treca polusocijalisticka ali suvise mala da bi bila ikakav primer. I od sve tri najbolja je najsocijalistickija avi pljujette bas po svakom spominjanju  socijalnih i radnickih prava. Samo sebe demantujete.<br />
<br />
 <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Neistina. Ne secam se da sam pominjao Pol Pota i Envera Hohxu u raspravi sa Vama. Staljin nije najgori primer, daleko od toga - on i ostatak sovjetske istorije su vise mainstream komunizma. Jedini problem jeste sto, kao i u fashizmu, dobrih primera, kako da kazem, ovaj, ehem,...nesto nema. </blockquote><br />
<br />
<br />
Ima primera levicara koji su bili far left ali ih nikada ne pominjes: ghandi, mandela, dalaj lama...  Vidim staljin vam je dobar sto je i za ocekivati. On je od svih komunistickih lidera bio najmanje komunisticki a najvise diktatorski. Koliko dobrih primera ima u liberalnom kapitalizmu? Onaj americki sa vec pomenutim robovima, segregacijom malo kasnije i guantanamom sada, onaj liberalni koji je sprovodjen u kongu i ostaloj africi, onaj koji je vladao indijom i ostatkom azije, onaj viktorijanski britanski koji je pio krv sirom sveta?  na koji to dobar liberalni kapitalizam mislite ovaj danasnji koji je svet doveo na ivicu propasti?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naravno, posto je robovlasnicki izum. Obratite se Solonu, Efijaltu i Periklu. Ali to niti znaci da treba da je odbacimo zato sto je robovlasnicki izum, niti da imamo idolatrijski odnos prema njoj. Kao sto smo videli u novijoj istoriji, &quot;veliki&quot; drzavnici poput hitlera, tudjmana, milosevica, chaveza ili busha bili su demokratski izabrani. </blockquote><br />
<br />
<br />
Ja sam se o demokratiji vec nebrojeno mnogo puta izjasnio vrlo pozitivno ali o kapitalizmu ne. Nije problem u borbi za ljudska prava vec svesno izbegavanje svih drugih prava koja idu na stetu kapitalistima. To je glavna poenta citave ove price. Zato vi lepo procitajte sve ponovo i to hladne glave.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>O cemu ste se sami negativno izjasnili pre koju nedelju, ako se varam kod Draga na blogu. Pa, doslednost Vam nikad nije bila jaca strana...</blockquote><br />
<br />
Naravno da je bolje od liberalnog kapitalizma ali i tamo postoji stvari koje treba popraviti - tome sluzi kritika, nije valjda da i vi mislite da je ljudsko drustvo na zapadu dostiglo vrhunac? Zar i vi proglasavate kraj istorije? Losu literaturu citate i sadrzajno (uzasna ideologija) a i stilski poprilican shund.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pa to o obrazovanju je tek reductio ad absurdum. Znaci Vama je ipak bio blizi onaj argument iz doba Breznjeva, jeste da kod nas nema te burzoaske demokratije, ali nemamo ni nepismenih?! Kakvo crno obrazovanje vaznije od toga da covek ne bude pod terorom, da mu se ne prisluskuju razgovori i da mu ne upada tajna policija i ne hapsi ga usred noci?! Nemam reci koliko mi je odvratan taj vas nemoral - samo zato sto Vama nisu nikog bliznjeg odveli usred noci na Goli otok ili u Mitrovicu, kao Borislava Pekica i kao sto se mnogima kod nas desavalo, Vi mislite da to nije bitno. Vas da bude sramota zbog ove recenice (i jos uvrstite nesto tako frivolno kao sto je obrazovanje, bez koga, bar bi trebalo u toj zemlji u kojoj ste da znate, mnogi sasvim lepo i prijatno prozive svoj - sve duzi - zivotni vek.) Pa Vas i tu vrstu &quot;dobrocinitelja&quot; je Dostojevski onako dobro predstavio u &quot;Zlim dusima&quot; -- kako ono njegov ideolog revolucije Sigaljev kaze, treba pobiti 90% ljudi, da bi preostalih 10% uzivali u komunistickom raju gde ce imati sva bogatstva i dobro obrazovanje...</blockquote><br />
<br />
Kod mene je obrazovanje uvek ispred prava da javno pljujete vlast ili prava glasa. Pravo glasa i slobode govora se moze dobiti reko noci a ljudi bez obrazovanja su trajno osudjeni na siromastvo i robovanje.<br />
Ako vi mislite da je vaznije da neko ima pravo da pljuje vlast nego da nahrani ili izleci na smert bolesno dete treba da vas je sramota. Vi ocevidno nikada niste mrdnuli iz svog lepog sveta u kome su svi zdravi, siti i srecni. Pitajte onih 2 milijarde gladnih i jos 3 izrabljivanih ljudi sta im je bitnije, pitajte penzionere koji jedva sastavljaju kraj sa krajem sta im je bitnije, pitajte skoro pola stanovnistva u srbiji sta bi pre zivot dostojan coveka ili pravo na slobodu govora. Odite malo u subsaharsku afriku pa vidite kako je vas svet savrsen. Odite u Ekvatorijanu gvineju npr. jednu od po vasim kriterijumima najbogatiju zemlju na svetu (skoro najveci GDP per capita) pa vidite kako je kapitalizam dobar jer i pored izvrsnog proseka 95% ljudi zivi u potpunoj bedi a deca svakodnevno umiru jer namju ni vodu. Nemaju oni nikakva prava ali ja nisam cuo da je neko od velikih boraca rekao nesto protiv sistema koji tamo vlada i u korist ljudskih prava, dok nafta tece nema potrebe za pravima. Pitajte te ljude tamo da li hoce obrazovanje i hranu ili slobodu govora.<br />
Kada to vidite svaka dalja rasprava je bespredmetna.<br />
<br />
Sigaljevu je u stvari predlagao bas ono sto sprovodi sistem za koji se vi zalazete 90% radi za sve a 10% uziva u plodovima njihovog rada. Ti ljudi nemaju zivot vec samo radno vreme ograniceno trajanjem njihovog fizickog zivota oni su za njihove vlasnike kapitalsite vec ionako mrtvi i za njih postoji samo njihov rad.<br />
<br />
Cak ni oni najgori komunisti nisu terorisali one koji se nisu bunili sto znaci da je slobodna volja terorisanih dovela do ugrozavanja nihovih prava dok je u slucaju sirotinje to potpuno mimo njihove volje i nametnuto samim rodjenjem. Uvek je diskriminacija i tortura po urodjenim osobinama i kriterijumima deset puta gora od one zasnovane na slobodnoj volji i postupcima pojedinca. Ne kazem da je dobro sto su zatvarali zbog slobodnog govora vec govorim ono sto deca znaju da najpre idu osnovne ljudske egzistencijalne potrebe, potom emotivne i tek na kraju intelektualne tj politicke.<br />
<br />
Vi sistem u kome 1 milion ljudi (0.14 promila) zivi u izobilju na grcabi ostalih, jos milijarda ljudi (14%) u njihovoj neposrednoj okolini zivi zadovoljavajuce (na ne bi oni prvi gledali u bedu i tako kvarili raspolozenje) jos 3 miliajrde zivi u bedi radeci za prvu i delom za drugu i jos dve milijarde potpuno gladnih i bolesnih na ivici smrti zovete savrsenim sistemom? Sram da vas bude!<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A kad sam ja rekao ista dobro o socijal-darvinizmu? Pa da ste malo vise citali (a malo manje nas bombardovali svojim ideoloskim komentarima) videli biste da sam ga na svom blogu osudio kao jednu od najsramnijih zlocinackih lazi proslog veka? Ali Vi ne citate, ali zato rado klevecete.</blockquote><br />
<br />
Vi se ovde zalazete za te principe iako mozda nikada niste pomenuli taj izraz. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 23:31:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ako ta razlika od 20 evra...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660364</link>
				<description>
					<![CDATA[
						nemoj domazet, ovaj put zaista nisi u pravu. <br />
<br />
u pitanju je obligaciono pravni odnos a ne pitanje ljudskih prava. <br />
<br />
pobogu ispade da ja branim miletica<br />
<br />
<img src='/gfx/emoticons/s_d.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 22:02:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Ako ta razlika od 20 evra...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660347</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<i>Pravo da imate penziju od 250 evra, umesto 230 evra nije osnovno ljudsko pravo</i><br />
<br />
...tako nishtavna u tvojoj the Grand Scheme of Things, nekome znachi razliku izmedju zhivota i smrti onda to postaje jedno jedino ljudsko pravo koje muchenike, koji nemaju srece da dele tvoj uvid u Sushtinu a imaju nesrece da pokushavaju da prezhive pomenutu razliku, interesuje. Tvoje perverzno ali potpuno autentichno neshvatanje ovog prethodno napisanog potvrdjuje dve stvari. Tvoju (meni odavno poznatu) samozhivost i sebichnost i to da su danashnji Uterivachi Ljudskih Prava placeni bar podjednako dobro kao nekadashnji Uterivachi Boga. Ili Staljina. Ili shta i koga vec...<br />
<br />
Ima Dobri Doktor potpuno pravo. Od Zvrndova poput tebe mi zaista pripada muka...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 21:38:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Domazet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660343</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
 Humanitarne organizacije koje pominjete se bavi davanjem<br />
milostinje a ne borbom za sistemsko ostvarivanje odredjenih prava. To<br />
je kao kada bi davanje milostinje od strane najvecih tirana iz<br />
proslosti nazivali borbom za prava naroda.<br />
</blockquote><br />
Druga recenica je cista demagogija. Medjutim, prva recenica je indikativno zlo - znaci kad neko obnovi obdaniste, ne treba mu iskazati postovanje i zahvalnost, vec ga treba ispljuvati i ispsovati sto, eto, nije naterao srpsku skupstinu, vladu, tajkune, lokalnu samoupravu, itd. isl. da &quot;sistemski&quot; resi problem zapustenih obdanista?!?!?! Em sto je nelogicno, ovakvo glediste je duboko nemoralno. (Sto nije preterano novo.)<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
Sto se mantri tice vi ponavljate jednu te istu mantru. Milosevica ja<br />
nikada na ovom blogu nisam pomenuo u dobrom svetlu kao ni staljina ali<br />
mi vi stalno to stavljate u usta jer vi mislite da je staljin jedina<br />
alternativa vasem &quot;sveopstem blagostanju&quot; u kome umiru desetine hiljada<br />
u najbogatijoj zemlji zato sto nemaju para da plate i 60% stanovnistva<br />
ostaje vecna sirotinja jer nemaju para za skolovanje.<br />
</blockquote><br />
U Luksemburgu umiru desetine hiljada? Ili u Norveskoj? Ili u emiratu Katar? Jer, to su ako se ne varam najbogatije zemlje (onako kako je naucno i ozbiljno da se racuna, dakle per capita). Od kojih su dve socijaldemokratske. A Vi mi prebacujete nesto, bese? Ma da, secam se kad ste onomad o socijaldemokratiji govorili *na potpuno isti nacin* kao staljin. Ne morate ga pominjati imenom i prezimenom, kad vas ideje jasno odaju.<br />
<br />
Uzgred, kako to da se onda Vi niste nasli medju tih 60% u toj najbogatijoj u apsolutnom iznosu? Jel to ima neke veze sa tim sto tamo ocigledno krse Vasa ljudska prava, sto opet niste odgovorili?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
 Poturate mi<br />
stalno najgori primer komunizma koji postoji<br />
</blockquote><br />
Neistina. Ne secam se da sam pominjao Pol Pota i Envera Hohxu u raspravi sa Vama. Staljin nije najgori primer, daleko od toga - on i ostatak sovjetske istorije su vise mainstream komunizma. Jedini problem jeste sto, kao i u fashizmu, dobrih primera, kako da kazem, ovaj, ehem,...nesto nema. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
 a za svetle primere<br />
kapitalizma nikada ne uzimate vreme kada su kapitalisti trgovali<br />
robovima, izrabljivali narod i prirodne resurse po kolonijama ili<br />
ubijali strajkace. <br />
</blockquote><br />
A Vi ste otisli iz nemanjicke Srbije u kojoj se jelo legendarnim zlatnim viljuskama? Ili iz neke druge Srbije? Mozemo mi o vremenu i vremenima jako dugo da razvezemo... Savremena burzoaska socijaldemokratija - koju Vi svrstavate u isti kos sa trgovinom robljem - ima isto toliko veze sa tim stvarima koje pripisujete kapitalizmu koliko i zlatne viljuske Nemanjica imaju sa danasnjim stanjem srpske ekonomije. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
Vi biste sa svojim obrazovanjem vec morali znati da demokratija nije<br />
kapitalisticki izum <br />
</blockquote><br />
Naravno, posto je <b>robovlasnicki</b> izum. Obratite se Solonu, Efijaltu i Periklu. Ali to niti znaci da treba da je odbacimo zato sto je robovlasnicki izum, niti da imamo idolatrijski odnos prema njoj. Kao sto smo videli u novijoj istoriji, &quot;veliki&quot; drzavnici poput hitlera, tudjmana, milosevica, chaveza ili busha bili su demokratski izabrani. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
 je siguran put u socijalizam kao sto nam nekolicina<br />
evropskih primera govori.<br />
</blockquote><br />
O cemu ste se sami negativno izjasnili pre koju nedelju, ako se varam kod Draga na blogu. Pa, doslednost Vam nikad nije bila jaca strana...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
I opet ponavljam teror politickih policija je manje bitan od osnovnih<br />
ljudskih potreba u koje spadaju hrana, krov nad glavom, zdravlje i<br />
obrazovanje.<br />
</blockquote><br />
Pa to o obrazovanju je tek reductio ad absurdum. Znaci Vama je ipak bio blizi onaj argument iz doba Breznjeva, jeste da kod nas nema te burzoaske demokratije, ali nemamo ni nepismenih?! Kakvo crno obrazovanje vaznije od toga da covek ne bude pod terorom, da mu se ne prisluskuju razgovori i da mu ne upada tajna policija i ne hapsi ga usred noci?! Nemam reci koliko mi je odvratan taj vas nemoral - samo zato sto Vama nisu nikog bliznjeg odveli usred noci na Goli otok ili u Mitrovicu, kao Borislava Pekica i kao sto se mnogima kod nas desavalo, Vi mislite da to nije bitno. Vas da bude sramota zbog ove recenice (i jos uvrstite nesto tako frivolno kao sto je obrazovanje, bez koga, bar bi trebalo u toj zemlji u kojoj ste da znate, mnogi sasvim lepo i prijatno prozive svoj - sve duzi - zivotni vek.) Pa Vas i tu vrstu &quot;dobrocinitelja&quot; je Dostojevski onako dobro predstavio u &quot;Zlim dusima&quot; -- kako ono njegov ideolog revolucije Sigaljev kaze, treba pobiti 90% ljudi, da bi preostalih 10% uzivali u komunistickom raju gde ce imati sva bogatstva i dobro obrazovanje...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><br />
Vasa ideja da je najbolji zakon prirodni zakon u kome snazni i veliki<br />
jedu male i nazasticene je krajnje nehumana i krajnje necivilizacijska.<br />
</blockquote><br />
A kad sam ja rekao ista dobro o socijal-darvinizmu? Pa da ste malo vise citali (a malo manje nas bombardovali svojim ideoloskim komentarima) videli biste da sam ga na svom blogu osudio kao jednu od najsramnijih zlocinackih lazi proslog veka? Ali Vi ne citate, ali zato rado klevecete.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 21:26:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Milan M. Ćirković</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Fridom Haus</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660288</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>vracarac92</b></div>Dakle cela ova prica oko &quot;krsenja ljudskih prava&quot; u Srbiji je jedna obicna besmislica i pokusaj raznoraznih NVO i ostalih placenih &quot;boraca za ljuCka prava&quot; da opravdaju svoje postojanje t.j. da opravdaju donacije od kojih zive i zato se trude da kazu ono sto misle da bi njihovi finansijeri zeleli da cuju.<br />
P.S.<br />
Po meni je jedan od flagrantnijih slucajeva krsenja ljudskih prava u Srbiji bilo objavljivanje spiska &quot;nepodobnih&quot; od strane Sonje Biserko i njenog helsinskog komiteta gde su mnogi ljudi iskljucivo na osnovu Sonjinih afiniteta javno zigosani i kojima su kao u nacistickoj Nemackoj stavljene neke vrste &quot;zutih traka&quot; zato sto su vrli, placeni borci za ljuCka prava procenili da je to OK!<br />
Tacno, bilo je tu raznoraznih odvaratnih likova ali ogroman broj &quot;javno zigosanih&quot; su se na toj listi nasli samo zato sto se ne dopadaju Sonjici,t.j. sto se ne slazu sa njenim stavovima i stavovima jos nekoliko NVO + jedne politicke stranke.<br />
</blockquote><br />
<br />
Povika na vuka a lisica ....<a href='http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&amp;mm=08&amp;dd=11&amp;nav_id=375784&amp;nav_category=167' target='_blank' class='crvenoNormal'>evo primera kako je to u susedstvu</a>, nije sala, padaju glave...(mogao bi se ovaj link postaviti i na jos jedan danasnji blog, iz njegovog je komsiluka, a puni su kritika jedino na racun Srbije) 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 20:06:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sinergija92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660279</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Zasto bi po novim zapadnim tumacenjima pravo na politicko okupljanje bilo ljudsko pravo a pravo na posao ne bi?</blockquote><br />
<br />
pa npr. zato sto je pravo na politicko okupljanje predvidjeno Evropskom konvencijom o ljudskim pravima, a pravo na posao Paktom o ekonomskim, kultunim i socijalnim pravima (a ne ljudskim, ako bas zelis da teras mak na konac). 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 20:00:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660277</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima ima dva dela&quot; prvi koji se odnosi na licne i politicke slobode i prava ICCPR i drugi deo koji se odnosi na ekonomska, socijalna i kulturna prava i slobode ICESCR. U ova druga prava izmedju ostalog spadaju pravo na rad i zastitu radnickih prava, pravo na odgovarajuci zivotni standard, pravo na hranu, odecu, krov nad glavom, zdravstvenu zastitu, obrazovanje, porodicni zivot i pravo na ucestvovanje u kulturnom zivotu.</blockquote><br />
<br />
pa nece biti, vidi gore odgovor. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 19:57:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pravo na zivot</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660266</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>deklaracija UN o ljudskim pravima (ICESCR deo) sadrzi izmedju ostalih i stavku o pravu na odgovarajuci zivotni standard.</blockquote><br />
 <br />
<br />
<a href='http://www.un.org/en/documents/udhr/' target='_blank' class='crvenoNormal'>univerzalna deklaracija o ljudskim pravima (1948)</a> je neobavezujuci akt, kao sto mu i samo ime kaze -- deklaracija. <br />
<br />
za razliku od deklaracije <br />
<br />
<a href='http://www2.ohchr.org/english/law/ccpr.htm' target='_blank' class='crvenoNormal'>pakt o gradjanskim i politickim pravima</a><br />
<br />
<a href='http://www.hrweb.org/legal/escr.html' target='_blank' class='crvenoNormal'>kao i pakt o ekonomskim, kulturnim i socijalnim pravima</a><br />
<br />
su obavezujuci dokumenti, naravno za drzave potpisnice. <br />
<br />
pa evo sta na primer kazu o 'pravu na rad' -- sam pojam nije preciziran osim da <i>ukljucuje</i>  <br />
<i>mogucnost</i> da svako zivi od rada koji slobdno izabere ili prihvati, a da ce drzava stvoriti neophodne preduslove.<br />
<br />
drugim recima -- svako ima pravo na rad, niko mu to pravo ne moze osporiti. ali se ni najekstenzivnijim tumacenjem ne moze smatrati da je drzava bilo kome duzna da obezbedi radno mesto. <br />
<br />
'pravo na odgovarajuci zivotni standard' -- da, odredjeno stanovanje, hranu i odecu, i stalno poboljsavanje uslova. Strane potpisnice treba da preduzmu neophodne korake za medjunarodnu saradnju zasnovanu na slobodnoj volji. <br />
<br />
opet, vrlo neodredjena odredba pa je jako tesko definisati koju vrstu obaveze drzave pretpostavlja. da li je 'odgovarajuci zivotni standard' onaj u avganistanu, severnoj koreji, srbiji, francuskoj, nemackoj ili uk? a sve ove zemlje su potpisnice pakta. tumacenje u duhu pakta je da pretpostavlja samo obavezu drzava da <i>saradjuju</i> na kontinuiranom poboljsanju zivotnog standarda.<br />
 <br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 19:40:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660231</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Milan M. Ćirković</b></div><br />
To sto Vi ne znate nesto (a ima toga jako mnogo) je iskljucivo i samo Vas problem - raspitajte se malo i informisite pa cete videti da su NGO i one desetine takvih organizacija koje se bave pomoci napustenoj deci, i integrisanju romske dece, i sigurnim kucama, i pomoci pri zaposljavanju mladih i raspodeli donacija norveske i drugih zemalja za obdanista, itd. Sve su to &quot;ekonomska, socijalna i kulturna&quot; prava, a ne politicka, zar ne? Umesto da ponavljate cistu milosevicevsku mantru o zlim NGO, mogli bi malo da se informisete i skinete te ideoloske (da ne kazem dijalekticko materijalisticke, dijamat, kako je govorio Drug) naocare.  <br />
</blockquote><br />
<br />
Vidim da ni vi gospodine Cirkovicu i pored silnih titula nemate pojma sta pricate. Humanitarne organizacije koje pominjete se bavi davanjem milostinje a ne borbom za sistemsko ostvarivanje odredjenih prava. To je kao kada bi davanje milostinje od strane najvecih tirana iz proslosti nazivali borbom za prava naroda.<br />
<br />
Sto se mantri tice vi ponavljate jednu te istu mantru. Milosevica ja nikada na ovom blogu nisam pomenuo u dobrom svetlu kao ni staljina ali mi vi stalno to stavljate u usta jer vi mislite da je staljin jedina alternativa vasem &quot;sveopstem blagostanju&quot; u kome umiru desetine hiljada u najbogatijoj zemlji zato sto nemaju para da plate i 60% stanovnistva ostaje vecna sirotinja jer nemaju para za skolovanje. Poturate mi stalno najgori primer komunizma koji postoji a za svetle primere kapitalizma nikada ne uzimate vreme kada su kapitalisti trgovali robovima, izrabljivali narod i prirodne resurse po kolonijama ili ubijali strajkace. <br />
<br />
I kao sto vi ovde govorite kako se ja zalazem za uvodjenje komunisticke diktature staljinistickog tipa tako isto se Vi zalazete za uvodjenje kapitalisticke tiranije tipa trgovine robovima i kolonizacije.<br />
<br />
Vi biste sa svojim obrazovanjem vec morali znati da demokratija nije kapitalisticki izum niti je socijalizam izmislio diktaturu i tiraniju, naprotiv, istinska demokratija bez zastrasivanja staljinom kao sto vi praktikujete je siguran put u socijalizam  kao sto nam nekolicina evropskih primera govori.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A sta cemo ako svi imaju pravo na rad, (nekakav) standard, (nekakvu losu) hranu, (korumpiranu) zdravstvenu zastitu, itd. a istovremeno tajna policija proganja neistomisljenike i milioni ljudi trunu u koncentracionim logorima? A upravo tako je bilo u vama dragim zemljama realsocijalizma (a ima ga i danas, doduse samo u S. Koreji, Kubi i jos par zemalja). Takva situacija vam ne smeta (ocigledno)? Ako je teror politickih policija manje bitan od korumpirane (ali zato opste) zdravstvene zastite, onda su Vasi kriterijumi ocigledno nenormalni. <br />
<br />
Nego, da Vi odgovorite bolje na ocigledno pitanje: kako i koliko se Vasa ljudska prava krse tamo u toj zloj Americi? Ali dajte sve konkretno, nista fraze i floskule...</blockquote><br />
<br />
Da li osporavate da je bitnije da ljudi imaju da jedu i da se lece nego da pljuju po politicarima? Nisam ja za ukidanje politickih prava, naprotiv ja mislim da ta prava moraju biti istinska i slobodna i pod tim mislim slobodna i od uticaja bogatih i mocnih kao i slobodnih od straha. Ovakvo misljenje nije novo i nije staljinisticko osim ako ne mislite da je DFR bio staljinista.<br />
<br />
I opet ponavljam teror politickih policija je manje bitan od osnovnih ljudskih potreba u koje spadaju hrana, krov nad glavom, zdravlje i obrazovanje.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne, sramota je da neko pretenduje da zna (posto mu je mozak ispran ideologijom) koji je put &quot;napred&quot; a koji &quot;nazad&quot;. Pitanja koja su mucila najumnije ljude od Platona do danas drug.clan resi dok trepnes okom...</blockquote><br />
<br />
Vas mozak je ispran ideologijom i zagadjen mrznjom prema svakoj socijalistockoj ideji ma kako ona plemenita i sotvariva bila. Ja nisam resio nikakva pitanja koja su mucila Platona vec samo govorim da je put unazad kojim je svet krenuo pogresan put i da mi ljudi sada kada smo najbogatiji i kada ima dovoljno za sve ne smemo dozvoliti da nam svakog minuta umiru stotine dece od gladi, izlecivih bolesti i izrabljivanja. Ja samo upozoravam da oni koji najvise pricaju o ljudskim pravima i namecu ih ubijajuci nevine ljude sirom sveta krse najosnovnija ljudska prava i u svojoj drzavi a vi ih branite u tome. Sram da Vas bude G Cirkovicu.<br />
<br />
Vasa ideja da je najbolji zakon prirodni zakon u kome snazni i veliki jedu male i nazasticene je krajnje nehumana i krajnje necivilizacijska.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 18:48:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pravo na zivot</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660155</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ne verujem da bi ga kao takvo nasla u bilo kom od medjunarodnopravnih izvora. </blockquote><br />
<br />
deklaracija UN o ljudskim pravima (ICESCR deo) sadrzi izmedju ostalih i stavku o pravu na odgovarajuci zivotni standard.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 17:07:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sta su ljudsk a prava</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660069</link>
				<description>
					<![CDATA[
						...bas ste detaljno izanalizirali moj histericni komentar....Ne bih da vas ubedjujem da se sa vama slazem u vecini stvari...Ipak, najvaznije je da vas obavestim da odlicno znam sta su uzroci a sta posledice da ne bi ispalo da sam i ja bila na Gazi-Mestanu i klanjala se jednom mentalno bolesnom tiraninu....Hvala japancima za te autobuse i norvezanima za obdanista, medjutim, ja mislim da mi mozemo da napravimo autobus i usput zaposlimo odredjeni broj ljudi...Stvar je u tome sto vecina privatizovanih fabrika ne radi nista...tu se samo peru pare cije je poreklo nn a za to ne moze biti kriv samo Kostunica koji vise nije na vlasti ili Milosevic koji je odavno pokojni.....Znam ja da je ovo blog o ljudskim pravima i daleko od toga da osporavam borbu za ta prava...ono sto je meni zasmetalo to je podcenjivanje problema koje ima vecina gradjana a zbog cega nam Toma Nikolic kuca na vratima.....&quot;Vozdovac&quot; bi trebalo da bude mali podsetnik za to.....					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 16:02:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>jesen92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pravo na zivot</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#k660041</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>..znam ja sta su ljudska prava a sta su radna prava....nije tu nista sporno i ne bi se ni javljala da ne procitah olako napisanu recenicu o 230 evra....taj prezir prema necijem nezasluzenom problemu, prema necijoj muci, ne podnosim... posebno kada dolazi od nekog ko se mnogo sekira za ljudska prava....</blockquote><br />
<br />
ok, razumemo se. i ja ne podnosim takav prezir, cak mi je odvratan. <br />
<br />
i slazem se da miletic mesa babe i zabe -- jedno je inormisanost naroda o pojmu ljudskih prava (koja je slazem se sa njim niska) a skroz drugo stanje ljudskih prava u jednoj drzavi. <br />
<br />
mislim da je pomalo nes(p)retno napravio papazjaniju od te dve stvari. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 24 Aug 2009 15:40:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mikimedic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11770/Ljudska%20prava%20u%20Srbiji%20%28I%20deo%29/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

