<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>MMF - babaroga | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/11980/MMF%20-%20babaroga/</link>
		<description>Saša Radulović</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 19:30:23 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/308/308.jpg			</url>
			<title>Saša Radulović</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Re</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k672332</link>
				<description>
					<![CDATA[
						ocigledno je da su srpski inspektori opasne lencuge cim takvu praksu dopustaju...iz takvih slucajeva bi mogli da zakljucimo da su srbi koji rade kod privatnika bas vredni, ali potlaceni, a oni koji rade za drzavu bas lenji i da ih bas briga da pomognu ovima sto rade kod privatnika...no kao i svaka generalizacija i ta ne valja<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Odlicno sam razumeo... da ste na sada na drzavnim jaslama... drugacije bi pisali... kao i sto oni koji su na drzavnim jaslama sada pisu... prvi ja... samo sto ja znam sta i koliko radim... al mi ne pada napamet da pausalno pricam o viskovima, pa cak i kad se radi o neradnicima...</blockquote><br />
<br />
Niste bas razumeli...pozicija sa koje pricam nema veze sa tim da li sam na drzavnim jaslama ili sopstvenim...prve dve godine nakon faksa sam bio na drzavnim jaslama, ali kad sam video kako se radi, sta se radi i koliko se radi, dao sam otkaz jer u tom nisam zeleo da ucestvujem na taj nacin, govorio isto i tad i sad jer tako mislim bez obzira na poziciju....to sto vi znate koliko radite i sta radite je lepo, ali je za sve ostale koji placaju to sto rade zaposleni u drzavnim firmama potpuno nebitno...nama je jedino bitan krajnji proizvod koji dobijamo...a sa njim baš i nismo zadovoljni jer prosto ne valja, em je skup em je loš...baš kao što vi promenite pekaru kad pecivo ne valja i mi bi trebali da mozemo da promenimo nesto u &quot;ustanovama&quot; čije smo mušterije...problem je samo što vi možete da promenite pekaru, a mi ne možemo da promenimo baš ništa u našim &quot;ustanovama&quot; osim što možemo da lajemo ovako					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 07 Sep 2009 10:19:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>djoca</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k672160</link>
				<description>
					<![CDATA[
						mothernature <br />
<br />
Definitivno pozitivna selekcija. <br />
<br />
I definitivno Neselektivna i Potpuna primena ZAKONA. <br />
<br />
Mislim da svi ovde slično razmišljamo, ali se drugačije izržavamo.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 21:21:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Oljacat</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k672144</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ja sam pomenuo taj argument kako bih pojasnio drugu stranu...... Cenim da sam pokusao da objasnim kako je nastala ta neracionalna situacija, narocito u opstinskim i drzavnim sluzbama, koje su to postale narocito posle 2000. dakle nije nam kriv Slobo, krive su partije koje su ih dovele kao nagradu za lojalnost... <br />
Skole i zdravstvo su vecim delom postali neracionalni iz nekih drugih razloga, malo migracija selo-grad, malo prirodnim putem - fakulteti iskolovali (meni je inace prirodno da ih ima vise, kapitalizam nas uci da nije prirodno, jer nije ekonomicno), veoma malim delom, jer je neko izmislio radno mesto...  <br />
Ja kad imam neki gadan problem, pokusam da krenem od njegovog korena, njegovog nastanka... Neka me neko ispravi, ako sam zaboravio neki razlog nastanka...<br />
<br />
Da razmisljaju kao i vi o tome nina... verovatno ne bi hrlili dan danas da se uglave u opstine i tako imaju sigurno parce hleba, sto je jednim delom i normalno... Meni sigurno nije normalno da u 21. veku covek treba da se bori svakog dana za zivot, kao sto to rece Oljacat, tako da je apsolutno razumem...  Na kraju krajeva, ja kad pricam sa mojim prijateljima oko posla imam samo dva komentara... &quot;Zasto ne radis u nekoj privatnoj firmi, sa tvojim znanjem imao bi 2,3 puta vecu platu&quot; (ja dodajem i toliko puta vecu glavu, manje vremena za porodicu) i drugi &quot;Cuti kad imas makar neki posao da ishranis porodicu&quot;<br />
<br />
Zato mislim da je to ipak glavni argument da se bude protiv racionalizacije, pricam o strani koju treba racionalizovati, poznato je da je birokratija karakondzula (definicija mog profesora marksizma) koja ne vidi dalje od svog saltera i FJP obrazca... <br />
Naravno, ne opravdavam, cak se vise sa vama slazem...<br />
<br />
Predlozi za resenje? Kvalitetni i pravedni koliko je to moguce? <br />
Pre svega bih se slozio sa Oljacat... Sistem u kome mozes da glasas za tacno odredjenu osobu, koju uvek mozes da vatas za gusu, koja nece biti rob partijskog sistema, nego nas rob... Mi smo ti koji smo mu omogucili da dogura dokle je dogurao, a ne partija kao sto je to danas. A onda cemo moci da doguramo do pozitivne selekcije, a ne do surogata toga. Naravno, tamo gde je to sada vec evidentno (seoske skole sa malo ucenika), opstinske ispostave partija (za sigurno)... O otpremninama... ne vidim svrhu, ako je neko visak, pogotovu kad opstinski sluzbenik dobije 2,3 puta vecu otpremninu od radnika u obrazovanju, zdravstvu... dakle bez otpremnina. A takodje i smanjenje plata ako treba...<br />
I temeljan rad na promeni sistema vrednosti (protivnik sam indivudalizma i licne srece, ako su moji prijatelji nesretni, tesko da mogu ja da budem sretan)... Nije meni problem da imam manju platu i od ove... Problem mi je da nemam platu, a da imam porodicu. I da pri tom stvaram, odgajam zdravu porodicu.... Naravno ovde ne mislim bukvalno na mene... E to je moj problem, a mislim da ima veze sa sistemom vrednosti iz koga proizilazi da je zdravstvo i obrazovanje neracionalno... <br />
<br />
Sve ostale varijante za mene nisu prihvatljive... <br />
I da... nisam bas siguran u dobronamernost i neizmernu ljubav prema svojoj zemlji svih onih ovde komentarisu na nacin na koji sam opisao... Mozda gresim, neka mi oproste ako gresim, ali suvise sam imao prilika da u stvarnom zivotu vidim &quot;dobronamernost&quot; onih kojim smo svi mi ovde lenji.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 20:55:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k672026</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mothernature</b></div>[<br />
<br />
Nije bitno... ne zameram vam na vasu komentaru, malo me boli komentar.....</blockquote><br />
a da mi svi malo oladimo sa tim licnim i emotivnim shvatanjima svake diskusije? To stvarno nicemu ne koristi. Iskreno, ne znam ni da li si ti argument o 'secenju grane' izneo, ili neko drugi, nije ni bitno, bitno je da ljudi tako misle. Nema ni tu niceg cudnog, ljudi brane svoje interese i imaju svako pravo na to. Problem je sto im nije uvek bas najjasnije gde lezi sustina (grana) i gde je interes na duze staze. Sta je i prouzrokovalo ovu danasnju krizu? Short-term interest. U narodu znano kao 'u se, na se i podase'. <br />
Niko ovde ne diskutuje da bi pljuvao zemlju, rad, druge blogere, uzdizao sve druge zemlje osim Srbije, itd. Naprotiv, ovde smo jer volimo Srbiju i zelimo joj sve najbolje i nema nista lose u tome da se pokazu primeri iz drugih zemalja. Ima ih dobrih a ima i jako losih. Zasto da ponavljamo tudje greske ako ne moramo? <br />
Ako postoje primedbe na ono sto se ovde predlaze, koje su tvoje ideje? Kako da resimo probleme koji ocigledno postoje i oko kojih se svi slazemo? Ajd' da se vec jednom manemo tog guslanja, i joj kuku, nista ne valja, nista ne moze, ubise nam dusu/oca/majku, jadni mi pa jadni...<br />
Imamo problem, kako da ga resimo? Tacka.<br />
edit: u procesu tu i tamo lupis, ostanes ziv, ides dalje, ne shvatis, razjasnis, ides dalje, slozis se, ne slozis se, ides dalje...nesto ce se iskristalisati<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 18:03:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ninasimone</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671982</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>ninasimone</b></div>najvise volim argument da su ljudi u javnim sluzbama protiv racionalizacije/reforme jer &quot;nece da seku granu na kojoj sede&quot; pri tom ne shvatajuci da je grana na kojoj sede privreda! Sto se vise njih navali na nju, pre ce je slomiti i onda tek nece biti nicega ni za koga. Od proizvodnje formulara i saltera se ne zivi (osim ako nisi stampar i to sa vezom)...</blockquote><br />
Nismo se uopste razumeli, niste ni citali moje komentare o unistenoj proizvodnji koja je nesto najbitnije u jednoj privredi... Mozda me niste dobro razumeli... nije mnogo bitno...<br />
Cenim da ceo ljudski rod mnogo vise sece granu na kojoj sedi, pa niko ne razume...<br />
Nije bitno... ne zameram vam na vasu komentaru, malo me boli komentar... Bojim se da sam u zivotu mnogo vise pomogao ovoj privredi nego mnogi nasi politicari... No, nije bitno... cenim da sam bio u nekim komentarima konfuzan, neki su bili malo poduzi... neke stvari ipak ne mogu da se pojasne na blogovima... U principu i drago mi je da je tako... kako kaskamo u glavi za tehnologijom, vrlo verovatno da jednog dana ne bi smo razgovarali sa prijateljima, poznanicima vec bi se dopisivali Internetom...<br />
Hvala nina na komentaru, bez ikakvih krajnjih misli, ako vam to uopste znaci...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 17:20:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671963</link>
				<description>
					<![CDATA[
						@Sasa Radulovic<br />
Hvala na svim dobronamernim kritikama, cenim da ovo pisem, jer sam o njima razmisljao i da ce mi mozda pomoci da u zivotu budem jos bolji covek... Mislim da sam i rekao da vecina vasih tekstova sadrzi dobronamerne kritike ovog sistema... Ne spadam u one koji misle da su pametni za sve, ne spadam one koji vesto koriste bleferske vodice kroz sve i svasta... Imam samo svoje kompleksno razmisljanje o ovim stvarima... Slozicu se da je mozda pogresno, mozda i vrlo pogresno, ali ne mogu da prihvatim da se o ljudskim zivotima razmislja na nivou brojki, pa cak i kad se radim o ljudima koji jedu leba bez motika... U zivotu mi je bilo cesto sporno ono pravno da je bolje da oslobodite 10 krivih nego 1 nevinog... Surovost zivota mi je nametnula da malo to bolje shvatim<br />
<br />
Skupili ste brojke, imate iskustva da znate koje su brojke bitne, one obicno mnogo sta govore, vredno za pohvalu... Da ne budem pogresno, shvacen... mogao je to svako od nas, ali nije... Zato i kazem, vredno za pohvalu...<br />
<br />
Sto se tice emocija i zrelosti, samo delimicno mogu da se slozim sa vama... Mislim da je pitanje mnogo vise metafizicko, filozofsko, a svet je danas mnogo vise nesto drugo... Iskreno, ako zrelost jednog drustva znaci ubijanje civila greskom, bombardovanje neposlusnih, medijska inkriminacija nekog ko vam nije po volji... licno sam voljan da ostanem doveka nezreo. Ovo naravno ne mislim bukvalno, ali u principu, radije cu nekom pomoci za lepe oci i na svoju ekonomsku stetu (uslovnu, jer moj rad spada u intelektualni, vreme jeste novac, ali boze moj), nego po svaku cenu napraviti profit.... Tesko da mi mozete protivureciti da ta neka zrela drustva sa manjkom emocija,  svoju uspesnost, dobar sistem, ne zasnivaju u manjoj ili vecoj meri na racun slabijih, siromasnijih... No necemo o tome... To svakako nije za ovaj blog... ali ga moram pomenuti kako ne bi ispalo bas sve tako jednostavno... To vase, nase brojke ne pokazuju...<br />
<br />
Slazem se da nam logika bas i ne ide, ali i tu imam dileme, trileme, govorim o mojoj logici... Dakle spadam u radnike koje drzava finansira, i subjektivno cenim da svoj posao radim dobro. Na svojim ledjima sam iznosio medjunarodne konferencije, akreditaciju fakultet i prvo meni bi odgovaralo da se svi lenjivci i dzabalebarosi likvidiraju... Da ne pominjem da za svoj entuzijazam i realni trud nisam nikada ni bio nagradjen - finansijski, a pohvala mi je godila. Dok sam ja rintao na akreditaciji fakulteta, neki pametniji, sa titulama ispred svog imena su radili razna ispitivanja, projektovanja i na tome zaradjivali stotine hiljada dinara, pri tom ne pitajuci i jednom da li ce fakultet proci akreditaciju... Dakle... trebao bih da budem prvi koji je zainteresovan da se sistem racionalizuje, ispravi...<br />
Priroda mog posla je takva, da ne radim svaki dan istim intezitetom... nekad ima vise, nekad manje, nekad nimalo... Sa aspekta ekonomske racionalnosti, optimizacije posla... problematicno... no pozicija je koja mora da postoji... dakle nemam problem mnogo sa tim da li sam racionalni clan ovog drustva... No, u nekoj situaciji... mozda i bude pitanje. Nije mi neka frka, drugi posao cu vrlo verovatno moci da nadjem... IT je buducnost kako god okrenes, a i u zivotu sam radio razne poslove, od seoski do ekonomskih, pa mi ni neki drugi posao ne bi bio problem da radim... No, moja logika, iskustvo govore da bez obzira koliko ja svoj posao radio dobro, u Srbiji ce pozitivna selekcija funkcionisati i funkcionise na vrlo problematican nacin... da ne kazem... skoro 100% da ce biti nepozitivna, negativna... A volim svoj posao, cenim slobodu koju mi omogucava (obicno bezbrizno podne, slobodne vikende - ako je to neracionalno, onda sam ja bezobrazan, ali mislim da je to nesto najnormalnije, pogotovu zbog dece) A siguran sam da ljudi poput mene ima mnogo... Po prirodi ne spadam u one koji ce za svoj trud da se busaju, da ga uzdizu na pijadestal, valjda je normalno truditi se... cenim da nisam jedini... poznajem mnogo takvih...<br />
Dakle... sve ovo sto sam dosada pisao o racionalizaciji i komplikovanosti iste je upravo zato sto ce biti nakaradno uradjena, ako se pre nje ne stvore uslovi da je makar u pola uradimo bolje. Mozda cu biti nadmen da kazem da mislim da govorim u ime svih onih koji rade svoj posao dobro i koji nisu u zivotu najvestiji da to pokazu, koji misle da je raditi svoj posao dobro nesto normalno, nesto sto se nikome ne dokazuje.... Oprostite na nadmenosti, ponese me emocija... Ako je to moj greh, mana... ne znam sta da kazem... zivo sam bice...<br />
Jos jednom, svaka vam cast na svim napisanim idejama, prikupljenim ciframa, pojasnjenjima sta i kako...  Ali, ne mogu da prihvatim bilo kakve racionalizacije, ko me pita, al eto imam potrebu da kazem, pre nego se stvore preduslovi da je uradimo kako treba... Mislim da je Oljacat prilicno dobro iznela ideju sta treba prvo uraditi... Dakle, g. Radulovicu, vase ideje mogu biti izvedene samo ako se dohvatite politike, manete eventualne podrske aktuelnoj eliti... Ta elita, svih politickih pogleda je smrdljiva i pokvarena, narocito od glave... Ta elita nikada nece dozvoliti da njeni puleni, poslusnici budu neracionalni... Greba ce za svakog dok moze... Rekoste da smo emocionalni i nezreli... Ovde mi odgovara :) :) Da, nezreli smo... Strasno nam je bitno da su nasi puleni bas ti koji rade kako treba... A evidetno nisu... Ja sam dajuci moj glas 2000. godine znao da je onaj nakaradni sistem, koji tesko da i jedna ekonomska teorija moze da opise,  tesko lako ispraviti, pogotovu u kratkom periodu kako bi svi mi zeleli... Znao sam i da ce one seljake u opancima zameniti nasmejani slatkorecivci u odelima... Neki mozda i behu dobrih namera... Ali vreme su pojeli skakavci, da ne kazem vec ko... Prema tome, vase ideje mogu da zive samo sa vama... nikako u izvedbi drugih, narocito ovih... E to je razlog zasto ja ne mogu olako da prihvatim celu ovu pricu baziranu samo na brojkama... Ja se plasim za buducnost svoje porodice, svoje dece...jer za nju cu mozda morati da se borim najgorim ljudskim porivima... I da...plasim se za svakog dobrog coveka kojeg znam, jer danasnje vreme slabo da nosi bolju buducnost... Zao mi je ja ne citam samo brojke... pamtim politicarske lazi, citam malo siru literaturu, razgovaram sa ljudima sa svih strana sveta... nije valjda da sam ja toliko bio pametan, pa da sam bar godinu dana ranije znao da ce se desiti SEK-a, da ce autoindustrija da ukoci...<br />
<br />
Raspricah se mnogo, ne zamerite, cenim da mozda necu vise pisati, posto je malo neracionalno, a i nisam bas najbolje shvacen... <br />
Za kraj... mozda jesam prema nekima bio drzak, bezobrazan.. ali imam tu cudnu osobinu da budem drzak kad naletim na nekog ko pljuje svoju zemlju, ljude, njihov rad, ceni druge zemlje, ljude, njihov rad... pri tom ocekujuci da ce se sve magicnom palicom promeniti zbog takvih kritika... A po prirodi sam daleko od toga, vec rekoh da mi je jako tesko da svoj rad uzdizem, jer smatram da je normalno da kad nesto radim da ga uradim kako treba. Ovde se mnogo njih frlja sa nasom lenjoscu, iako cenim da od radnika u privatnom sektoru u Srbiji nema mnogo vrednijih pogotovu u okruzenju koje tako vole da hvale... Ako smo tako lenji, zasto ljudi rade i vise od 8 sati dnevno, rade i subotom, rade i nedeljom... U prodavnicama zene tegle dzakove i pri tom imaju ponekad jedan-dva dana slobodna... Svoj posao zato i dodatno cenim, radio sam ja u privatnom sektoru na dobroplacenom radnom mestu slicnim tempom, pa zato imam i potrebu da budem drzak prema svima onima koji misle kako smo mi lenji... Prema tome... ako su i malo pametni... razmislice o mom bezobrazluku...<br />
Mi nismo lenji, mi smo strasno neorganizovani (zato mislim da smo najvise tu gde smo)... i mozda nezreli...  Nezreli, jer verujemo u politicke idole, zato sto ne volimo svoju zemlju dovoljno, kakva god ona bila, ne cenimo svoje sugradjane koji ne veruju u iste idole... Bicemo bolji tek kad budemo za malo odmakli od toga, a do tad... imacemo stalne racionalizacije...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 17:06:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671918</link>
				<description>
					<![CDATA[
						najvise volim argument da su ljudi u javnim sluzbama protiv racionalizacije/reforme jer &quot;nece da seku granu na kojoj sede&quot; pri tom ne shvatajuci da je grana na kojoj sede privreda! Sto se vise njih navali na nju, pre ce je slomiti i onda tek nece biti nicega ni za koga. Od proizvodnje formulara i saltera se ne zivi (osim ako nisi stampar i to sa vezom)...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 16:29:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ninasimone</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dobra analiza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671907</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Radulovic<br />
MMF uošte ne interesuje kako ćemo mi. Ako hoćemo njihove jeftine pare, traže održivo i kao svaki dobar bankar proveravaju šta im klijent govori. Možemo mi i bez njih, ali su pare na drugim mestima skuplje.</blockquote><br />
Ma, slažem se. Nije problem u MMF i SB, problem je (teško mi je da kažem) - u nama. <br />
Dobro je dobiti JEFTINE pare. Ali je dobro samo ako se namenski koristi.<br />
Možemo mi dobiti i GRANTS, dakle bespovratna sredstva, pa da ne uradimo mnogo, ako išta uradimo. <br />
<br />
Stvar je u nama samima, u rukovodstvu države. MMF može da pomogne i treba da pomaže, jer i naše (i od svih članova) pare su tamo.<br />
<br />
Nije, dakle, samo važno dobiti relativno jeftine pare, treba znati <br />
The Know How... <br />
Izgleda da još vode treba da protekne Dunavom i Savom dok mi neke stvari shvatimo... <br />
Dotle samo badava pričamo kako ono što traži MMF ne traže zbog nekog hira nego zbog nas samih, da ono što nam traži EU ne traže zbog njenog hira nego zbog nas samih ovde... Kao da nam svi žele dobro, a mi sami sebi ne želimo dobro, odnosno ne umemo da nadjemo izlaz iz tunela... <br />
<br />
Jer, Raduloviću, bazični podaci koje ste izneli su sami po sebi uzbudjujući i šokantni. Ali te podatke imaju gospoda Djelić, Dinkić, Jelačić, pa čak i Tadić, mada on sa ekonomijom nema veze... <br />
<br />
Pa šta vredi? <br />
Još se vrtimo u krug. Ne zato što smo zemlja u tranziciji. Već zato što nam nije stalo.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 16:08:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vladimir petrovic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dobra analiza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671877</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Do odredjene mere (i to u dobroj meri) treba slušati savete MMF i SB. Ali nikako potpuno, jer to može biti riskantno.</blockquote><br />
<br />
To i jeste osnovna poruka bloga. Stvari kao: 30 učenika po razredu i 3500 pacjenata po lekaru opšte prakse, su samo primeri gde treba gledati, o čemu voditi računa i kako uspostaviti kriterije. Ništa više. MMF uošte ne interesuje kako ćemo mi. Ako hoćemo njihove jeftine pare, traže održivo i kao svaki dobar bankar proveravaju šta im klijent govori. Možemo mi i bez njih, ali su pare na drugim mestima skuplje.<br />
<br />
Ljudi znaju mnogo. Prate i porede mnoga društva. Interesantno je da sva maloletna društva (kao mi i naši lideri) misle kako su oni posebni, kako se opšta pravila na njih ne odnose i kako se merila i aršini na njih nikako ne mogu primeniti.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 15:24:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Saša Radulović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dobra analiza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671864</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ma jeste ovo dobra analiza, nema spora.<br />
Samo autor Radulović stvar prezentira malo jednostrano.<br />
Stalno ponavlja <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Radulović<br />
MMF nam ne naređuje kako da rešimo ovaj problem</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> tako, MMF nam ne naređuje kako da rešimo probleme</blockquote><br />
i tako više puta.<br />
Neće biti. Ima i tona naredbi u instrukcijama MMF i SB.<br />
Nisu oni samarićanske organizacije koje postoje baš samo zato da bi pomogli onima kojima je pomoć potrebna.<br />
Valjda sprovode i nečije direktive, ili bar ideje. <br />
<br />
Da ne popujem previše, da se ne postavljam iznad ovako stručnog bloga. Do odredjene mere (i to u dobroj meri) treba slušati savete MMF i SB. Ali nikako potpuno, jer to može biti riskantno.<br />
Ima zemalja koje su slepo izvršavale sve što im je traženo, pa - ništa (ukoliko nisu pogoršale svoja stanja, a nisu bankrotirale jer države ne mogu da bankrotiraju).<br />
<br />
P. S.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Radulović<br />
Preko 22% penzionera imaju invalidske penzije</blockquote><br />
Ovaj podatak nisam znao.<br />
A znao sam ŠOKANTAN podatak da samo oko 20 posto penzionera ima - pun radni staž.<br />
<br />
Sada sam zbunjen. Ko su ostali (oko 60%) ako nisu penzioneri-invalidi i penzioneri-oni sa punim radnim stažom???<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 15:01:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vladimir petrovic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tačno, odmereno...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671860</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Loader<br />
Čarobna reč: REFORME !</blockquote><br />
Slažem se. Sve je u reformama. (By the way, ja sam upravo napisao blog o književnici Margeriti Jursenar, pa sam naišao na jednu njenu izreku: &quot;Ne vuku jedno društvo napred revolucije, već reforme&quot;. I to kaže jedna Francuskinja, dakle osoba iz zemlje velike Francuske revolucije). Prema tome, revolucije nisu potrebne, već samo reforme.<br />
 <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>da Srbija, umesto ekonomskog bogalja, bude jedno veliko profitabilno preduzeće.</blockquote><br />
Hm. Ako bi Srbija teorijski postala profitabilno preduzeće, to ne bi dugo trajalo. Jer da jedno preduzeće posluje profitabilno nije poželjno da često menja rukovodstvo, a u jednoj državi izbori rukovodstva su obavezni u odredjenim intervalima - pa oni sledeći često upropaste ono što su uradili prethodni...<br />
<br />
Zato, neka Srbija bar bude održiva (sustainably developed). <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 14:51:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vladimir petrovic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Molba</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671720</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Bas cu da se raspitam ko salje podatke Zavodu za statistiku, skola ili opstina. Nesto ne verujem da to ministarsvo radi.</blockquote><br />
<br />
I mene jako interesuje. Pretpostavljam ipak a je izvor Ministarstvo Prosvete. Obavestite nas molim vas kad saznate :)<br />
<br />
Moguće je da je deo razlike Kosovo, i to ne škole koje rade na Kosovu, već one koje su u drugom delu. Ne bi me ni čudilo da Ministarstvo finansija još uvek plaća zaposlenima plate. Kao što EPS godišnje plati 20 miliona evra &quot;zaposlenim&quot; na Kosovu.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 11:59:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Saša Radulović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671712</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Tvoj nacin izrazavanja ce takodje morati da postane proslost.</blockquote><br />
<br />
Ovo je zaista tako i trebalo bi ovo da shvatite kao dobronamernu kritiku. Pogledajte samo koliko ste komentara ostavili, a gotovo ništa niste rekli.  I odakle vam ideja da ljudi ne razumeju siromaštvo, pa imate potrebu da svima to objašnjavate? Pitanje nije da li je siromašnima teško, već kako iz ove situacije na bolje. Jer ovako kako je ne valja.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>O kakvom protekcionizmu ti lupetas molim te?</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pitacu te za koju godinu sta ce biti od tog tvog otvorenog trzista...&quot; .</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Raspitaj se ti prijatelj moj malo kod obicnih Engleza, Francuza, Nemaca, Grka o toj tvojoj zabludi... </blockquote><br />
<br />
Koliku vrednost mislite da imaju ove vaše konstatacije za druge ljude? Mišljenja treba potkrepiti argumentima i brojevima. Inače nikakvu vrednost osim razonode ili uvrede nemaju.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 11:51:04 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Saša Radulović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671691</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Bili ste vi vrlo jasni, ali nije problem u vama :)<br />
<br />
Mi smo jedno jako emocionalno i samim tim i nezrelo društvo. Mislim pre svega na građane koji čine to društvo. Emocije su lepe i izvor životnih radosti, ali kao metod odluke o životnim pitanjima, jako loš aršin.<br />
<br />
Pored toga, logika nam ne ide nabolje i mnogo radije pribegavamo stereotipovima. Kada ne razumemo, ne volimo da pitamo. Ne znamo mnogo. Strpljenja nemamo, tako da i ne čitamo do kraja niti pokušavamo da razumemo. Imamo svoje prerasude pa njima i popunjavamo rupe u znanju. Iskustva nemamo i ne volimo da nam neko ko ima znanje i iskustvo isto prenosi, jer to shvatamo kao &quot;popovanje&quot;. Kao, zašto je MMF pametniji od mene. Pa nije pametniji, samo zna više i ima mnogo više iskustva. Da smo i mi učili i računali i trudili se, možda bi bili i &quot;pametniji&quot; od celog MMF-a i Svetske banke. Ali nismo.<br />
<br />
Na primer, zaista je komično da morate da objašnjavate kako to što mislite da se školstvo, zdravstvo i državna administracija neracionalna i kako treba izvršiti reforme, ne znači da bi sve da pootpuštate. Ne znači ni da ste neo-liberalni. Niti da ste protiv otpremnina ili socijalne pomoći. Ne znači ni da ste protiv lekara ili učitelja. Niste ni protiv radnika ni protiv seljaka. Ali jeste protiv onih koji hoće leba bez motike i koji misle da im je društvo nešto dužno. I jeste protiv privilegija koje neracionalni sistemi proizvode.<br />
<br />
Samo hoćete da se sistemi racionalizuju i reformišu: unapredi kvalitet i smanje troškovi. Ceo svet se bavi ovim problemom, svako društvo pokušava. Neki uspevaju neki ne. I najrazvijenija društva ovo konstantno rade. Nadgledaju, mere i predlažu promene. MMF donosi neka od znanja sa sobom. Mere razne sisteme, vode statistike i ocenjuju uspešnost. Ponekad greše. Češće ne.<br />
<br />
Kod nas lekari misle da se njihov rad i troškovi ne mogu meriti. Prosvetni radnici misle da se njihov rad i troškovi ne mogu meriti. Državna administracija misli da ni za njih ne postoje aršini. Svi se grčevito bore protiv merenja, i ni jedno ministarstvo ne meri svoju oblast. Uletimo u projekat subvencionisanih kredita za početnike, NIP, kredite za likvidnost raznim Deltama, subvencionisane poljoprivrede, smlatimo grdne pare, a niko ne meri ni kome tačno su otišle para, ni kakvi su efekti.<br />
<br />
Zato i jesmo tu gde smo.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 11:21:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Saša Radulović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Samo da pojasnim </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671548</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Možda sam pisala malo s brda s dola pa nisam bila baš jasna u svemu : <br />
<br />
- Prosveta, zdravstvo, policija i sudstvo,moraju da postoje u svakoj civilizovanoj zemlji <br />
- U prosvetu MORA da počne da se ulaže 100 puta više nego do sada, ali istovremeno škole sa po dva đaka moraju da nestanu jer nisu racionalne. Pa nema svako selo u Americi školu,ali svi imaju školske autobuse, koje definitivno vidim kao rešenje problema. Ionako je sada npr škola u centru grada prepuna dece iz prigradskih naselja ....zbog čega ne bismo olakšali roditeljima prevoz , lišili ih briga, i uštedeli mnogo para na održavanje nerentabilnih institucija.<br />
- U privatnike ubrajam ljude koji rade u malim porodičnim firmama i preživljavaju. One druge koji su monopolisti, koji uništavaju sve oko sebe, koji su u sprezi sa svakom političkom partijom koj je bila ili će biti na vlasti... to nisu privatnici. Ti ljudi su zveri jer čak i grabljivice u prirodi ODRŽAVAJU  populaciju stada na nivuo dovoljnom da se prehrane, a dotični je ubijaju. <br />
- Socijalni program mora da postoji. Pa zaboga , ljudi koji rade u državnoj administraciji su moji prijatelji, rođaci, klijenti. Pa ko normalan može da pomisli da treba te ljude isterati na ulicu? Ali, dosta je više da nas prave budalama. Da onaj koji nema mesta ni da sedne u opštini i prima 30000 MOJIH krvavo zarađenih para istovremeno ima 10 plastenika koji se vode na tatu starog 80 godina za koje dobija subvencje države, pa mi još otme i crkavicu koja je preostala na pijaci u subotu jer moram da kupim deci hranu ??? Pa dobro da li je to normalno? Nije. Ne pristajem , Eto tu mora biti racionalizacije. I to bez otpremnina. Te me otpremnine najviše bole. Kao i jubilarne nagrade zbog kojih nastavnici blokiraju svoje sopstvene škole pa ostali ne mogu da prime plate. Halo. gde je meni jbn jubilarna nagrada što sam odlučila da ostanem u Srbiji koju volim ? Ma gde mi je beneficirani radni staž za sve ovo što moram da pojedem svaki put kada nestanu pare u budžetu pa se nakupljaju od privatnika? Zašto vodovod ima 310 radnika? Šta su to oni proizveli što će opravdati toliku upošljenost javnog preduzeća? Svi to znamo. <br />
<br />
Jednostavno mora da se shvati da se sve institucije moraju da vode menadžeri koji znaju šta je bilans stanja i bilans uspeha, koji znaju šta je isplativo a šta nije, koji su domaćini. A to se ovakvom politikom ne postiže. <br />
<br />
Moj konkretni predlog je da se prvo promeni izborni sistem, tako da mogu da vatam za gušu onog kojeg sam odabrala da me predstavlja kada ne uradi ono što je obećao, a ne da mi neko ko nikada nije ni video moj grad postavlja mog predstavnika samo zato što poslušno klima glavom. Zatim promena zakona i OZBILJNA PRIMENA ZAKONA NA SVE, a to podrazumeva pre svega borbu protiv crnog tržišta, dovođenje banaka u red u vezi sa njihovima kamatama itd itd. Znam da zvuči ideaistički, ali jednostavno mislim da niko osim onih koji rade na terenu nije svestan koliko je loše i koliko više ovako neće moći. Jeste moja Srbija bogata, ali sve ima svoj kraj , a ukoliko svi mi zatvorimo firme, šta će biti sa penzijama, platama , dečijim, trudničkim i porodiljskim dodacima? <br />
Svi smo u ovome zajedno. I svi zajedno moramo BRZO da nađemo rešenje. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 06 Sep 2009 08:05:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Oljacat</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671396</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Oni koji rade na institutskim predmetima (Anatomija,Fiziologija itd ) ne rade u bolnicama.Oni sa klinickih predmeta(Interna,Hirurgija,PedijaTRirija etc)  svi rade  i u bolnicama, i na fakultetima(plus mogu da rade i privatno).Jedino u NS  su zaposleni samo na klinikama.<br />
Problem je sto rade malo ,a ima ih  nesrazmerno mnogo u odnosu na nas,robove na primarnom i sekundarnonom  nivou,koji  se svakodnevno i svakonocno,suocavamo sa ogromnim brojem uglavnom nezadovoljnih pacijenta,<br />
Akreditacija nije resila nista,jer samo sluzi  drzavi za uzimanje  para.<br />
Npr. na akreditovanam medicinskom fakultetu,na katedri sa sto nastavnika propuste da oragnizuju ispitni rok za tzv bolonjske studente,jer ih je mrzelo da procitaju zakon i statut fakulteta u kom to  jasno pise , i potpuno arogantno  na kraju za sve optuze same studente.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 22:42:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bigpatkowski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671258</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Prvo proveri koliko ljudi radi 100% radnog vremena na fakultetu... Na medicini ima dosta ljudi koji rade u bolnicama i imaju samo odredjeni procenat radnog vremena na fakultetu, doprinose uglavnom placa bolnica gde rade... Akreditacijom su mnoge stvari regulisane.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 19:34:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671236</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>filantrop</b></div>Tvoj nacin izrazavanja ce takodje morati da postane proslost.<br />
Ne bih te dalje zadrzavao.</blockquote><br />
Hvala... nisam mogao da odolim... Deo mene koji je covek i razume greske ti se izvinjava, ali deo mene koji ne razume filozofiju profita tesko moze da to izusti...<br />
<br />
Cenim da cete vi sve ovo racionalno srediti, pa cemo se cuti za par godina... Uzged hvala sto pomogoste da na vreme procenim da sam zbog ove kise neracionalno trosio vreme.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 18:48:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671233</link>
				<description>
					<![CDATA[
						@ninasimone<br />
<br />
Slazem se sa tobom da me je tesko razumeti, mnogo smo nabacali tema, prelecemo sa jedne na drugu... pogotovu kad se dopisujes ovde sa nekim pa uleti neko treci, a ovaj drugi odgovori posle i onda bude sta bude.. Zamisli da sam pomenuo inkluziju u skoli, sa 35 ucenika... da se pomenu jos neki drugi problemi koji se otvaraju olakom pricom o racionalizaciji... Sve je ovde lepo navedeno sta nije racionalno,nema tu sta da se zameri, moze samo da se doda... Ono sto je meni sporno je ko ce to i kako da sprovede... Oljacat navede prost primer kako se to vec racionalizovalo... <br />
<br />
Takodje, moj pogled je jednim delom i filozofski (koje nekad bas i nije dobro), ali svet je mnogo poceo da bude pragmatican i profitabilan, pa smo dogurali dokle smo i dogurali. A slicno je bilo i sa nasim sistemom od pre 20 godina... Za ovo nase zadnjih 20 godina tesko da moze iko da nadje termin sta je... <br />
Licno mislim da svet u kome dominira parola, 'sve je ekonomija', nema velike sanse na duze staze... Da li mislis da su ekonomsku krizu iz '30-tih resili ekonomisti? Bojim se da je resenje bilo mnogo surovije, narocito racionalizacija radne snage... A oni su tada bili naivci, nisu ni znali za mnoge 'cari' 21. veka...<br />
<br />
Da bilo je reci o sprezi svih sa svakim. Mislim... nismo nista novo rekli. Slozices se da od toga nismo dalje niti cemo odmaci... Oni su u sprezi, mi to vidimo... i... to je to... Mislim... oni drugi su gori, pa je bolje da nas ovi jasu... Jesu u ovoj zemlji nekad pobedili bolji, ili su pobedjivali uvek oni koji nisu gori? Ja mislim da kad budu pobedili bolji da cemo tek tada imati sansu da ostvarimo bilo sta od ovoga o cemu je g. Radulovic predlozio, predlozili jos neki ovde. Sa nekim stvarima se ja ne slazem, sa nekim slazem... Do tada... sve ce biti blog.<br />
<br />
Racionalizacija = sebicnost? Nisam to nigde rekao, mozda se nismo razumeli, tako da bas ne kapiram licemerje u onom sto si citirala... Ako mislis na zadnju recenicu... mala je sala na sveopste pljuvanje drzavnog sektora, za koje ima dosta razloga. Ako mislis na nesto drugo, pojasni... da ne lupetam odgovor... Cenim ljude koji umeju da diskutuju sa nekim sa kim se ne slazu i nije im odgovor za sve Ti nemas pojma.<br />
<br />
Sto se tice turizma, nismo se razumeli... Moji kumovi u Norveskoj vikendom zbrisu u planinu u okolini grada... Tamo ljudi iz proizvodnih i usluznih delatnosti i vec cega ne rade vikendom, bar dobar deo. Koliko cujem od drugih, negde sam imao i prilke da vidim i u drugim evropskim zemljama je slicno E tu stupaju na scenu turisticki radnici... <br />
<br />
Ja kad sam radio kod privatnika (veleprodaja gvozdja), subotom naravno da sam radio, ponekad i nedeljom (istina vrlo retko, samo u leto, kad je sezona)... Jel mislis da mi je posle napornih dana, jurnjave za naplatom, ranog ustajanja i kasnog odlazenja sa posla, padalo na pamet da tu nedelju iskoristim za odlazak negde vani... Sad imam vremena vikendom, odem negde na planinu, negde ima nekih smestaja (ne patim za luksuzom), negde nema... Kapaciteti uglavnom neiskorisceni, sem mesec-dva, leti i zimi (kako se ko snadje), pa onda moraju da te oklempave da bi <br />
pretekli do sledeceg profitabilnog perioda...<br />
Dakle... radio bih ja i nedeljom... Slozices se da zivot u gradu i na selu nemaju isti tok... Problem je sto se zivot na selu sve vise komplikuje, zbog neracionalnosti... koja je evidentna... ali samo ako se na nju gleda sa aspekta ekonomije... A mislim da si skapirala da moj pogled na zivot nije samo ekonomski, zato ga je i malo teze razumeti...<br />
<br />
Ja ne verujem da ce posle racionalizacije mnogo sta da se promeni... Nece biti nikakvog abrkadabra i oni koji ostanu rade vredno i marljivo, svi posteno dolaze do posla, ovi sa otpremninama (slazem se sa Oljacat... kakve crne otpremnine, narocito opstinske sluzbe gde su sve partijski ljudi) razvili biznis, vredno uplacuju u budzet... bla bla bla...<br />
Sa ovim sistemom vrednosti, globalnim, ne samo srpskim... ja ocekujem samo jos gore stanje... Ideje g. Radulovic su dobre, ali vezane su za poluidealno drustvo... Mi to nismo, a bogami ni ostali...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 18:47:27 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671174</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mothernature</b></div>Ja mislim da tebi bas i pristaje da gulis banane... nesto vise od toga tesko mozes i da znas da radis, pardon mozda si i neka vrednica, pa ti se moze da gulis banane, za to si se i borio... <br />
O kakvom protekcionizmu ti lupetas molim te? Jel ti uopste znas sta to znaci i jesi se malo raspitao kako to te tvoj cenjene evropske drzave rade... Jesi ti cuo za cuvene krstavce odredjene duzine i zakrivljenja, pa krompir odredjenog oblika... Otvoreno trziste je izmisljeno za pajserske zemlje tipa nase... Medjutim, zaigrali se malo pa ih zategla SEK-a. Pitacu te za koju godinu sta ce biti od tog tvog otvorenog trzista...<br />
<br />
Samo me zanima koliko to danas zemalja ima konkurentnu proizvodnju u odnosu na milijardu Kineze i ostalig azijskih zemalja... A da posaljes malo klince da siju patike i lopte, kriza je svaki dinar treba, ako ti uopste i imas decu... <br />
Vidim Fiat samostalno bas konkurentno proizvodi automobile. Investitori sve petama biju u dupe da investiraju u Srbiju, ti im das zemljiste za dzabe, al oni nece... Hoce ljudi da plate po trzisnim vrednostima. Koju to proizvodnju Srbija ima ili ce da ima, pa ce da bude konkurencija nekom i da puni svoj budzet... Wake up Boo...<br />
A da neces mozda ti da patentiras proizvodnju banana u Srbiji, pa da nam napunis budzet svojim genijalnim izumom... ili ces da otvoris otvoris na nekom egzoticnom ostrvu, pa da placas manji porez.<br />
<br />
A tek jedva cekam da se otvori trziste rada... E onda ce ja mislim konacno poceti da sevaju motke po svim liberalni pamenjakovicima koji dalje od profita ne vide nista.  Ti kao da ne pricas sa ljudima ispod nivoa direktora Svetske banke... Raspitaj se ti prijatelj moj malo kod obicnih Engleza, Francuza, Nemaca, Grka o toj tvojoj zabludi... A njih jos njihova drzava i stiti sitnim protekcionistickim smicalicama... Nas bi od vas, marljivih vrednica, drzava jos i diskriminisala... Bolje jeftin Bugarin od jeftinog Srbina...<br />
<br />
Ajd se majke ti vrati da gulis banane... i promeni nick... Onaj koji ga je izmislio okrece u grobu... <br />
Ustvari mogao bi da pocnes da grickas semenke od jabuke... Mozda progledas... jer ocigledno ti zivis u jednom drugom vremenu negde daleko van Srbije. Ocigledno ne vidis gde se to danas svet nalazi... Ja mozda pojma nemam o ovoj temi, ali za toliko slep nisam...</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A sve ovo sto si ti pisala ovde pokazuje koliko pojma nemas o ovoj temi, vidi se da zalis za jednim vremenom koje vise nikad nece da se vrati i Srbiji ce biti bolje da se prilagodi.<br />
</blockquote><br />
<br />
Tvoj nacin izrazavanja ce takodje morati da postane proslost.<br />
Ne bih te dalje zadrzavao.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 17:48:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>filantrop</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671165</link>
				<description>
					<![CDATA[
						MN,  stvarno pokusavam da te razumem ali mi sve teze ide....o sprezi politicara/drzave i privatnika/monopolista je i te kako bilo reci. O ekstremnom profitiranju na racun svih ostalih je takodje bilo reci. Izjednacavati racionalizaciju sa sebicnoscu je veoma licemerno s obzirom da se i tvoj stav moze tako okarakterisati:<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja licno bih se prvi spakovao sa svog radnog mesta na selo, da se bavim poljoprivrednom, sportom i turizmom... Ali imam zestok problem da strasno postaje neracionalno baviti se poljoprivredom, o sportu da ne pricamo (ekonomski magovi kod su skapirali da bez milion gledalaca na nekom stadionu nema profita), o turizmu tek da ne pricamo (kad uvedu da se radi i nedeljom, tek niko nece moci da dodje na odmor)... o lecenju i skolovanju dece tek da ne pricamo...<br />
Ostaje mi samo da ovde dobro opljunem svakog ko pocne da mi radi o stolici na drzavnim jaslama... </blockquote><br />
Znaci sta, ne isplati se baviti se poljoprivredom, sportom, turizmom? Ovde ti argument da je nesto neracionalno ne smeta (salter za zalbe ovog tipa je pod 'big biznis/monopoli'). Radice se nedeljom, pa niko nece ici na odmor? A kako ces ti da radis u turizmu ako neces da radis nedeljom? Izvin'te dragi gosti, restoran je zatvoren, nedelja je... <br />
A sto se lecenja i skolovanja tice, ajde da zamislimo da je drustvo jedna prosirena porodica pa da kazemo: <br />
- deca, stari, bolesni i nemocni se ne izbacuju iz kuce,<br />
- zdravim i sposobnim se daje pomoc izvesno vreme dok ne stanu na noge.<br />
I gde je tu sebicnost? Nismo ni monstrumi, ni moroni a ni trutovi pa daj onda da pocnemo svi da se ponasamo u skladu sa tim. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 17:39:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ninasimone</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671164</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ja mislim da tebi bas i pristaje da gulis banane... nesto vise od toga tesko mozes i da znas da radis, pardon mozda si i neka vrednica, pa ti se moze da gulis banane, za to si se i borio... <br />
O kakvom protekcionizmu ti lupetas molim te? Jel ti uopste znas sta to znaci i jesi se malo raspitao kako to te tvoj cenjene evropske drzave rade... Jesi ti cuo za cuvene krstavce odredjene duzine i zakrivljenja, pa krompir odredjenog oblika... Otvoreno trziste je izmisljeno za pajserske zemlje tipa nase... Medjutim, zaigrali se malo pa ih zategla SEK-a. Pitacu te za koju godinu sta ce biti od tog tvog otvorenog trzista...<br />
<br />
Samo me zanima koliko to danas zemalja ima konkurentnu proizvodnju u odnosu na milijardu Kineze i ostalig azijskih zemalja... A da posaljes malo klince da siju patike i lopte, kriza je svaki dinar treba, ako ti uopste i imas decu... <br />
Vidim Fiat samostalno bas konkurentno proizvodi automobile. Investitori sve petama biju u dupe da investiraju u Srbiju, ti im das zemljiste za dzabe, al oni nece... Hoce ljudi da plate po trzisnim vrednostima. Koju to proizvodnju Srbija ima ili ce da ima, pa ce da bude konkurencija nekom i da puni svoj budzet... Wake up Boo...<br />
A da neces mozda ti da patentiras proizvodnju banana u Srbiji, pa da nam napunis budzet svojim genijalnim izumom... ili ces da otvoris otvoris na nekom egzoticnom ostrvu, pa da placas manji porez.<br />
<br />
A tek jedva cekam da se otvori trziste rada... E onda ce ja mislim konacno poceti da sevaju motke po svim liberalni pamenjakovicima koji dalje od profita ne vide nista.  Ti kao da ne pricas sa ljudima ispod nivoa direktora Svetske banke... Raspitaj se ti prijatelj moj malo kod obicnih Engleza, Francuza, Nemaca, Grka o toj tvojoj zabludi... A njih jos njihova drzava i stiti sitnim protekcionistickim smicalicama... Nas bi od vas, marljivih vrednica, drzava jos i diskriminisala... Bolje jeftin Bugarin od jeftinog Srbina...<br />
<br />
Ajd se majke ti vrati da gulis banane... i promeni nick... Onaj koji ga je izmislio okrece u grobu... <br />
Ustvari mogao bi da pocnes da grickas semenke od jabuke... Mozda progledas... jer ocigledno ti zivis u jednom drugom vremenu negde daleko van Srbije. Ocigledno ne vidis gde se to danas svet nalazi... Ja mozda pojma nemam o ovoj temi, ali za toliko slep nisam...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 17:39:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671144</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<a href='http://www.med.bg.ac.yu/?sid=154' target='_blank' class='crvenoNormal'>Bg</a><br />
<a href='http://www.medical.uns.ac.rs/katedrazainternumedicinu.php' target='_blank' class='crvenoNormal'>NS</a><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 17:12:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bigpatkowski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671124</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovaj bi da guli banane, jede jeftino uvozno meso i da mu budzet budne pun.</blockquote><br />
<br />
Problem je sto ti ne znas da budzet ne moze da se puni restrikcijom uvoza i teranjem gradjana da kupuju domace.Moze ali u zatvorenoj privredi. Ako Srbija hoce u EU mora da otvori granice za sve, ukljucujuci robu, usluge, kapital, ljude..<br />
<br />
Da bi se budzet dugorocno punio treba da se nesto <b>(kon)kurentno</b> proizvodi u Srbiji, da se zaposle ljudi i da se podigne kupovna moc.  <br />
<br />
Sav ovaj uvoz je samo pokazao koliko su srpski proizvodi nekonkurentni cenom i kvalitetom. <br />
<br />
A sve ovo sto si ti pisala ovde pokazuje koliko pojma nemas o ovoj temi, vidi se da zalis za jednim vremenom koje vise nikad nece da se vrati i Srbiji ce biti bolje da se prilagodi.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 16:19:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>filantrop</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671089</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Oba sistema su neodrzive krajnosti pa nema ni svrhe raspravljati koji je bolji a koji gori. Ne treba nam ni jedan, nego uzeti ono sto je dobro iz oba i ratosiljati se budalastina, straha i predrasuda.</blockquote><br />
Nijee tačno, nema većeg civilzacijskog dostignuća nego kad neko bez zdravstvenog umire na klupi na parku  od bolesti koju je inače lako izlečiti, ali ko ga hebe kad nije prošao ubrzan kurs iz menađmenta neće valjda da opterećuje poreske obveznike, naročito ne ono dobrostojeće...</blockquote><br />
To sto govoris je jedna od tih neodrzivih i moralno neprihvatljivih krajnosti a u Americi je upravo borba da se svi osiguraju ali starija generacija ne da jer se boje za svoje povlastice. Dakle, zdravstveno za sve, da, a s druge strane plate/socijalno/otpremnine/politicarske marze/itd <u>u nedogled</u> bez obzira na ucinak nijedna privreda ne moze da izdrzi. I, da, ko ima vise, treba i da placa vise poreza (progresivno oporezivanje.) <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 14:50:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ninasimone</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671051</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mene zena evo tera da krecim vec dva meseca, a ja stekam pare zbog SEK-e... Da li bi okrecio za 40 evra sve sa materijalom...<br />
<br />
Jesu ovi Srbi opasne lencuge... A da ti odes da radis u prodavnicu kod jadnog, porezima opterecenog privatnika kod koga se radi 29-30 dana u mesecu					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 13:43:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Про­из­во­ђа­чу „вијагре” ка­зна од </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671035</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>ninasimone</b></div>jeftina procesirana hrana puna secera, masti i soli = gojaznost, dijabetes, visok krvni pritisak = navala na skupe pilule = opasne nuspojave = navala na jos skuplje pilule sa manje nuspojava = armija lekara opterecenih studentskim kreditima voljnih da se ogrebu ..... ovakav biznis plan ima i diler na cosku sto valja kristalmet.<br />
<br />
Niko im nista ne moze jer su kupili sve politicare koje su mogli kupiti a populaciji se pune glave o strahotama socijalizma i mesanje drzave u privatni biznis, isto kao sto su nama decenijama punili glave o strahotama kapitalizma.  </blockquote><br />
Hehe... ti opasno klizas u problem da postanes novi Che... <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /> Zna se koji je sistem pobedio.. tako da mi imamo alibi <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /><br />
<br />
Shalu na stranu... ja zato sve vreme i potenciram na tome da je neodrzivo pricati samo o ciframa viskova... Ovo su problemi koji se svakog ticu ponaosob, pa je onda tesko sprovesti reformu gde ti trebas da se zalazes za to da ti neko odsece granu na kojoj sedis... Pa bio kod drzave na plati, bio kod privatnika koji mesetari, bio kod privatnika kojem pucaju ledja od dazbina, mada je nesto slabo znam takvih... Vise znam onih koji voze mecke, letuju po pet puta (svaki clan porodice ponaosob), a ovamo radnicima daju 100 evra kao 10.000 dinara, pa kad mu ovaj kaze kako je 100 evra zamenio za 9.100 on mu kaze kako mu on racuna to kao 9.300, a i necemo da cepidlacimo <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /><br />
<br />
Ja licno bih se prvi spakovao sa svog radnog mesta na selo, da se bavim poljoprivrednom, sportom i turizmom... Ali imam zestok problem da strasno postaje neracionalno baviti se poljoprivredom, o sportu da ne pricamo (ekonomski magovi kod su skapirali da bez milion gledalaca na nekom stadionu nema profita), o turizmu tek da ne pricamo (kad uvedu da se radi i nedeljom, tek niko nece moci da dodje na odmor)... o lecenju i skolovanju dece tek da ne pricamo...<br />
Ostaje mi samo da ovde dobro opljunem <img src='/gfx/emoticons/ranting.gif' alt='' /> svakog ko pocne da mi radi o stolici na drzavnim jaslama... <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' /> 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 13:05:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakulteti</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671032</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>bigpatkowski</b></div>Samo u Novom Sadu, na katedri Hirurgije ,preko 100 profesora i asistenata,O Bg,KG KM i Nishu da ne govorimo.</blockquote><br />
Ja predlozih da to pozatvaramo... Mogu i tehnicki fakulteti... to ionako niko ne upisuje, a i industrija nam nije nesto... <br />
Samo menadzerstvo, neki novi privatni fakultet gde se uci kako biti racionalan...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 12:51:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo mi) </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k671028</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Oljacat</b></div><br />
Ja sam privatnik. Moji radnici rade kod privatnika. Ja nemam para za milionske otpremnine. I moji radnici to znaju. Grizemo jezik svi zajedno i stežemo kaiš iz meseca u mesec kako bi PREŽIVELI i isplatili parazitima njihovih 63% na plate, PDV, kazne inspekcijama kad god nema para u budžetu...i da ne nabrajam. Nema odakle više. <br />
Dakle, svi koji kritikujete reforme i poteze koje DRŽAVA mora da potegne kako bi preživeli shvatite da NEMA VIŠE ODAKLE !!!! <br />
NEMA PARA VIŠE KOD PRIVATNIKA KOJI VAS IZDRŽAVAJU. NEMA. GOTOVO .KRAJ. <br />
Sistem je pred kolapsom.Potpunim. A ne bi bio da se je ulagalo u razvoj privrede umesto u razvoj 1000000 agencija fondova,nadležništva, priležništva, budoara , jeftinih vodvilja ..... <br />
1.650.000 Penzionera <br />
500.000 Budžetskih korisnika <br />
ne znam koliko dece <br />
ne znam koliko nezaposlenih <br />
I samo 800.000 da na svojoj grbači izdrži to. <br />
</blockquote><br />
Apsolutno se slazem. Medjutim, dobro znas da se ta reforma nikada nece desiti onako kako treba, ako se i desi... desi ce se tamo gde ce najmanje da zaboli po glasackom telu... i desi ce se u najgorem obliku i u najgorem trenutku...<br />
<br />
800.000 zaposlenih sigurno ne moze da izdrzava sve ovo... Racunaj da ta cifra moze samo da pada. Takodje, odvoj one koji su zaposleni u uvoznim firmama, sto se mene tice ti dobrim delom vise prave stetu (nek mi samo neko pojasni sta znaci deficit po jednu drzavu). Takodje, odbacite i sve one koji maznu neke pare u sportu, kulturi... Nek mi samo neko pojasni kakav profit oni stvaraju (pa ovde ni fudbal ne stvara profit za ovu drzavu, o drugim sportovima necemo ni da pricamo)... Ta prica o neracionalnom u ovom trenutku nema kraj... <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Oljacat</b></div><br />
Koliko sam ja shvatila autora, reč je o našem odnosu prema svojoj zemlji a ne o MMF-u.  </blockquote> Ja licno mislim da je upravo obrnuto... jer da je ovako bilo i jednog momenta ne bi smo ni dogurali do ovde. <br />
<br />
Mogu samo da kazem da je vecina onih koji su ovde bilo sta napisala maksimalno sebicna, da dalje od svog dvorista nema zelju ni da vidi. Ovaj bi da guli banane, jede jeftino uvozno meso i da mu budzet budne pun... E toga nigdje nije bilo niti ce biti. Takodje... ovde se samo prica o neodgovornom drzavnom sektoru... A sta cemo sa neodgovornim privatnim sektorom? Sta cemo sa onim privatnicima koji parazitiraju na drzavnim preduzecima i ustanovama (uz pomoc partijskih i drzavnih sluzbenika)... Toga nema? Nije nego... Ja cenim da mnogi posteni privatnici ne mogu ni da dodju do takvog posla koji bi radili i kvalitetno i jeftinije... Kako cemo taj problem da resimo, pa da drzavna preduzeca, ustanove budu jos racionalnija...<br />
<br />
Budite posteni pa prvo napisiti ovde 5 neracionalnih stvari koje radite po sebe, vasu porodicu, ovu drzavu... pa tek onda da pricamo<br />
Evo ja imam zlatnog retrivera, pare koje dajem za njegovu hranu mogao bih da dam nekoj ustanovi, da sam malo vise covek; imam dva automobila koji istina ne vrede ni koliko trecina novog, najjeftinijeg, al su makar na plin, pa ne zagadjujem sredinu kao autobusi; subotom, nedeljom idem biciklom na planinu, na trku umesto da radim (da sam u privatnom sektoru, iako prekovremeni rad i rad vikendom smatram zlocinom protiv svoje dece); koristim ADSL i IPTV (umesto te pare da odvojim opet za neku ustanovu, realno verovatno nemam potrebu za tim); svojoj deci kupujem skupe LEGO kocke (iz Amerike, tamo su jeftinije, pa jos i ne placam porez svojoj drzavi)... <br />
I pri tom... radim u drzavnoj ustanovi, koja je nepopularna za upis, jer je tehnicki fakultet - da sam makar na nekom menadzerskom fakultetu na koji svi hrle, pa da mi oprostite sto vam krckam pare...<br />
<br />
Ajd da vidim samo nekog od vas ko ce da ovde navede svoje neracionalnosti... Sumnjam da ima takvog ovde...<br />
<br />
Niko ne spori da je ceo sistem los, neracionalan, ali otpustiti 300.000 ljudi, a da sve ostalo ostane isto... Ovde se apsolutno ne radi samo o ekonomskom sistemu.. Ovde se jednostavno radi o tome, da je skoro svaki element drustva uglavnom losh.<br />
Daj da angazujemo ovog nikvet-a da to resi injekcijama, pa da moze da zivi ko covek od svog rada... <img src='/gfx/emoticons/pop.gif' alt='' /><br />
<br />
Jbt... pogledi su vam do plota, ni milimetar dalje.... Sreca pa neki od pojedinaca odavde nisu na vlasti... da jesu, davno bi mi pocrkali, a radili bi racionalni kinezi... Ima Mladju da uramim i okacim iznad TV-a <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' /><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>ninasimone</b></div>Stvoriti proizvod, sta god da je, uslugu, nesto sto je drugim ljudima potrebno a tebi, tvojoj porodici i, daj boze zaposlenima, omogucava zivot je cilj vredan truda. Nije bas sve u parama, ko sto nije ni sve u bezuslovnom dusebriznistvu.  </blockquote><br />
Generalno post za preporuku, pogotovu zadnja recenica... Ali problem je sto je covek takva zivotinja koja nije mnogo odmakla u glavi od kako je izasla iz pecine... A sadasnjost, buducnost, ova Planeta, to ne mogu da jos mnogo da istrpe, narocito filozofiju bozanstva profita. Resursi su pri kraju, narocito visoka tehnologija, iskopace mozda nesto novo, ali i to ce imati svoje limite...A zamisli samo koliki su izdaci za ekolosku odgovornost potrebni? Pa u Srbiji ne bi niko ostao da radi...<br />
<br />
Pre neki dan sam cuo da su u Hrvatskoj problem plastikaner flasha po prirodi resili (prica iz druge ruke, nisam se jos raspitao direktno dal je stvarno tako) tako sto su na cenu recimo kokakole, piva zveknuli jos 5 dinara (lupam cifru)... Tih 5 dinara po flasi dobija svako ko je donese... Bunili se trgovacki lanci kako nisu oni duzni to da rade... Nisu ih dva posto fermali... Sta mislite kad bi tako nesto kod nas uspelo? Jbg... nema pozerisanja pred kamerama, nema price o &quot;evropskim&quot; dometima ovog poduhvata... A znali su da dele stanove za fiskalne racune... Nasi ekonomski eksperti...nego se nesto rasirili i u narodne mase...<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>nikvet pn</b></div>Ako im ne bi ispručili redovnu dozu naših eritrocita šta onda?</blockquote>A da ti malo spricnes nesto protiv parazita? Nesto ubojito, da ne bi morali da ih cuvamo u nekom terarijumu. Treba kupovati terarijum, hraniti to <img src='/gfx/emoticons/twak.gif' alt='' /><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 12:44:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mothernature</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo mi) </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k670994</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Uf, to nemoj ni da pomisljas. Blokirali bi ti racun dok kazes PDV.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 11:41:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>BigBadWolf</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo mi) </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k670934</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Grizemo jezik svi zajedno i stežemo kaiš iz meseca u mesec kako bi PREŽIVELI i isplatili parazitima njihovih </blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>NEMA PARA VIŠE KOD PRIVATNIKA KOJI VAS IZDRŽAVAJU. NEMA. GOTOVO .KRAJ. </blockquote><br />
A ako im ne bi platili ? Ako im ne bi ispručili redovnu dozu naših eritrocita šta onda ?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 09:51:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>nikvet pn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakulteti</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k670917</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Samo u Novom Sadu, na katedri Hirurgije ,preko 100 profesora i asistenata,O Bg,KG KM i Nishu da ne govorimo.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 09:23:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bigpatkowski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Putuj Evropo (ili u prevodu:Krivi smo mi) </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k670893</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Koliko sam ja shvatila autora, reč je o našem odnosu prema svojoj zemlji a ne o MMF-u. I svi mi odlično znamo da je situacija baš ovakva. <br />
Ja sam privatnik. Moji radnici rade kod privatnika. Ja nemam para za milionske otpremnine. I moji radnici to znaju. Grizemo jezik svi zajedno i stežemo kaiš iz meseca u mesec kako bi PREŽIVELI i isplatili parazitima njihovih 63% na plate, PDV, kazne inspekcijama kad god nema para u budžetu...i da ne nabrajam. Nema odakle više. <br />
Dakle, svi koji kritikujete reforme i poteze koje DRŽAVA mora da potegne kako bi preživeli shvatite da NEMA VIŠE ODAKLE !!!! <br />
NEMA PARA VIŠE KOD PRIVATNIKA KOJI VAS IZDRŽAVAJU. NEMA. GOTOVO .KRAJ. <br />
<br />
Sistem je pred kolapsom.Potpunim. A ne bi bio da se je ulagalo u razvoj privrede umesto u razvoj 1000000 agencija fondova,nadležništva, priležništva, budoara , jeftinih vodvilja ..... <br />
1.650.000 Penzionera <br />
500.000 Budžetskih korisnika <br />
ne znam koliko dece <br />
ne znam koliko nezaposlenih <br />
<br />
I samo 800.000 da na svojoj grbači izdrži to. Eto, ja sam biohemičar, ali na prvi pogled vidim da proporcija nema smisla niti matematičkog opravdanja.<br />
<br />
U svakom slučaju, Saša, tvoji tekstovi su vrlo inspirativni, čuvam još one blogove iz 2006 (Biznis inkubatori i oksimoron startup kredita itd) i često citiram neke stavove na sastancima sa preduzetnicima. Ljudi na žalost nisu upoznati sa ciframa, nisu upoznati kako funkcioniše opština, državu posmatraju kao izdvojeni entitet van njihovog univerzuma protiv kojeg ne mogu da se bore. Da ne pričam o crnom tržištu i o milijardama koje se tamo okreću. I o neprimenjivanju ili selektivnom primenjivanju zakona i tumačenja.  Bilo bi zaista dobro da razložiš blog na nekoliko manjih čisto kako bi ljudi mogli da dođu do informacija.<br />
<br />
PS Radnik Narodnog Pozorišta , ugledni član partije, pošto mu nisu dali otpremninu dao otkaz pa se zaposlio u Turističkoj Organizaciji. Radnik Opštinske uprave,ugledni član partije, dobio otpremninu od 1.300.000 dinara pa se zaposlio u Nacionalnoj službi zapošljavanja. I tako dalje, i tako dalje ....sve od mojih i vaših para  <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 08:46:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Oljacat</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k670876</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Pokretanje biznisa je jedan kreativni proces za koji treba puno energije i upornosti ali koji donosi i radost. Ima li veceg izraza optimizma i vece vere u buducnost od otiskanja u preduzetnicke vode? Stvoriti proizvod, sta god da je, uslugu, nesto sto je drugim ljudima potrebno a tebi, tvojoj porodici i, daj boze zaposlenima, omogucava zivot je cilj vredan truda. Nije bas sve u parama, ko sto nije ni sve u bezuslovnom dusebriznistvu.</blockquote><br />
<img src='/gfx/emoticons/thumbsup.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 08:08:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>nikvet pn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zdravstvo + Školstvo=Medicinski fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#k670814</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Oba sistema su neodrzive krajnosti pa nema ni svrhe raspravljati koji je bolji a koji gori. Ne treba nam ni jedan, nego uzeti ono sto je dobro iz oba i ratosiljati se budalastina, straha i predrasuda.</blockquote><br />
Nijee tačno, nema većeg civilzacijskog dostignuća nego kad neko bez zdravstvenog umire na klupi na parku  od bolesti koju je inače lako izlečiti, ali ko ga hebe kad nije prošao ubrzan kurs iz menađmenta neće valjda da opterećuje poreske obveznike, naročito ne ono dobrostojeće...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 05 Sep 2009 04:33:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/11980/MMF%20-%20babaroga/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

