<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Predsjednik | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/1961/Predsjednik/</link>
		<description>Željko Ivanović</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 17:51:38 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/670/10670.jpg			</url>
			<title>Željko Ivanović</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Novo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k151440</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Izvini Njego, ali posa' je posa'. Ovo je parafraza jednog podgoričkog grafita, ujedno i objašnejnje zašto me nije bilo. I zašto juče nije bilo teksta. Sad sam se vratio, kao onaj Šime iz reklame za EVA sardine. I vijdeću kad ugrabim vrijeme da nešto sročim. Ovaj blog zatvaram jer vidim da ste se dobro ispričali, biće još prostora za ovu temu jer izbori tek slijede. Pozdrav i hvala svim učesnicima. Javljam se ubrzo s nekim štivom.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 10:27:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Novo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k150915</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Sto je ovo Zeljko, nista nisi napisao danas?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 27 Jan 2008 18:47:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149692</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ja nemam nervozu, no se ti ljutis. Sto ti ne bi recimo svoju zahvalnost iskazivao na sajtu LSCGa?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 17:29:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149689</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A da ti počneš da iskaljuješ svoju nervozu neđe drugo?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 17:23:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149679</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A ti im se onda javno zahvaljujes po sto puta dnevno...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 17:12:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149646</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ničemu ne služi to što sam uzeo slobodu da nekome javno kažem hvala?<br />
<br />
Ne misliš li da je korektnije komentare tog tipa držati za sebe?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 16:00:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149611</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Izvinjavam se zbog duplog komentara, internet mi je na cas poludio...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 14:38:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149601</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ti si mnogo nostalgican. To je davno proslo vrijeme, Liberala vise nema, ostali su samo oni koji im kradu ime a nemaju veze s njihovom idejom (Zivkovic). Ne mozes ih vratiti nikako i ova podsjecanja nicemu ne sluze. A ti u svakom svom komentaru pricas o njima. To je uzaludno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 14:24:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: 26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149600</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ti si mnogo nostalgican. To je davno proslo vrijeme, Liberala vise nema, ostali su samo oni koji im kradu ime a nemaju veze s njihovom idejom (Zivkovic). Ne mozes ih vratiti nikako i ova podsjecanja nicemu ne sluze. A ti u svakom svom komentaru pricas o njima. To je uzaludno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 14:23:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>26. 1. 1990.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149505</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mislim da je red da se svi zajedno prisjetimo tog velikog dana i kažemo jedno veliko HVALA svima onima koji su osnovali Liberalni Savez Crne Gore...<br />
<br />
Iako je misija u jednom trenutku označena kao neuspješna i zbog toga stopirana, možemo samo da se pitamo kakva bi to CG bila da nije bilo ove partije. Ispada da sve lijepo što nam se desilo, i na šta možemo da budemo ponosni u političkom i uopšte društvenom životu Crne Gore, imalo je veze sa Liberalnim Savezom. Vrlo često je sam LS bio pokretač i glavna snaga ovih pozitivnih dešavanja.<br />
<br />
Kako li bi sumorno izgledale sve ove godine da smo kao izbor imali samo &quot;procrnogorske&quot; i &quot;prosrpske&quot; opcije... Da su se izbori kretali između konzervativaca i nacionalista, između ratnih i antiratnih profitera. Ovako makar znamo da je neko podigao taj barjak slobode i da je bilo nas koji smo toj slobodi glasno uskliknuli. Bez obzira što smo i dalje manjina i tretiraju nas kao poražene, mi znamo da je naša ideja bila i jeste ispravna, da smo bili u pravu i govorili istinu. A u konačnom ostaje samo istina, tako da naš put i naša zalaganja nikako neće biti zaboravljena.<br />
<br />
Živjeli!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 26 Jan 2008 12:13:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>predsjednik</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k149031</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Moram se jos jednom umijesati. I necu vise, bar za ovaj text u blogu.<br />
Gospodin Mandic, i da je sva opozicija stala uz njega, apsolutno nema sanse da bude izabran za Predsjednika Crne Gore u sadasnjoj konstalaciji politickih snaga. U slucaju drugog kruga, dobro neko rece, kandidat DPS-a ima 25% glasova vise u samom startu. Nema tog Albanca, Hrvata ili Bosnjaka-Muslimana iz Crne Gore koji ce dati glas gospodinu Mandicu, cak ni ja, iako sam od 90-te ogorceni protivnik ove vlasti. Gospodin Mandic to dobro zna, ili bi bar trebao da zna. <br />
Poredjenja radi, navedene nacije dozivljavaju gospodina Mandica otprilike kao sto bi Srbi dozivljavali npr. Paragu. Ovo poredjenje je cisto da bi vam bilo jasnije.<br />
Moja malenkost je dala glas gospodinu Danilovicu (Mandiceva Srpska lista)kao opozicionom kandidatau za mjesto gradonacelnika Podgorice. Ali stvarno, kao Bosnjak-Musliman iz Crne Gore ne bih svoj glas mogao dati takvom kandidatu na Predsjednickim izborima sobzirom na njihovu retoriku i politcke stavove.<br />
Izigravanjem dogovora sa opozicijom gospodin Medojevic je izgubio dio opozicionog kredibiliteta. Uz sve to stranacke sujete su uzele maha, tako da je Filip na sigurnom konju. <br />
Nemojte da sumnjate da je Filip sa ili bez konja, siguran predsjednik u Crnoj Gori. Na moju zalost.<br />
I nemojte mi o Blagoti Bacu Mitricu. To je covjek koji sve zna, u sve se razumije. Od Ustavnog prava, kladionica, Eurosonga, uticaja vlage na pubertet komarca... A u nastupima javnim se obraca sa &quot;pobro, vidji, pusti mene Marko, aj ne pricaj....&quot; Takvog foliranta Crna Gora nije radjala. Al to foliranje &quot;pali&quot;. Kazu neki &quot;pravi je narodni covjek&quot;. Sprdnja.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 19:50:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Zipp</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: predsjednik</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148955</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pročitajte moje prethodne postove, pa ćete znati i moje stavove. Haha, šalim se, naravno :)<br />
<br />
Pa, eto, toliko koliko ste rekli o sebi, sve se to identično odnosi i na mene. A ovdje naravno diskutujemo i sa &quot;prosrbima&quot;, kao našim građanima i gajimo bogatstvo različitosti. Beograd dobro plaća, što da se radi...<br />
<br />
Sve najbolje.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 17:15:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148908</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A sad znamo i da si poliglota... Super.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 16:25:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: predsjednik</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148884</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Postovani Intet Glemt,<br />
Zahvaljujem Vam se na razumijevanju i dobrodoslici umjesto domacina ((:<br />
Kako sam potpuno novi na blogu, ne znam Vase politicke stavove. Ako su &quot;prosrpski&quot; ili &quot;velikosrpski&quot; kako bi mi u Crnoj Gori rekli, kuku meni. Jos jedan dokaz da sam placenik Beograda, jer komuniciram sa Vama.<br />
Gospodin Ivanovic, ako sam dobro shvatio i ako je jedan dio njegovog komentara upucen meni, savjetuje mi da procitam ostale njegove textove u blogu, i komentare. Mozda je to malo i nadmeno  sa njegove strane. No dobro. Moguce je i da grijesim. A kada budem imao vremena, procitat cu.<br />
Znam jedino da ne grijesim u ocjeni da ovako misleci, kao ja, jedno vrijeme nijesu imali nigdje prodju. U &quot;Dan&quot;-u, jer smo suverenisti a u &quot;Vijestima&quot; i &quot;Monitor&quot;-u jer ne podrzavamo nezavisnost po svaku cijenu. A nas &quot;javni servis&quot; je pravi JAVNI. Uvijek je to bio.<br />
Citat ce te me vi jos, obecavam. :))<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 15:42:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Zipp</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148737</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>A da ti malo konacno odmoris? Ajde. Rekao si vise sve sto si imao, shvatili smo poentu, itd. Neces glasati za Mandica, imas razloga, sve smo culi. I sto je trebalo i sto nije. Samo, velis da &quot;ubijede nas Crnogorce&quot;. Jesi li ti Crnogorac? Jos nisam cuo Crnogorca koji kaze &quot;protuvazdusna&quot;, &quot;dulje&quot;, itd... No danas moze svasta biti. Eto ti ta drzava u kojoj se ne zna ni ko pije ni ko placa. Samo se nemoj vise nervirati jer uzalud punis ovaj prostor.</blockquote><br />
<br />
<br />
I čovjek koji je jednom prošao pored osnovne škole mogao bi zaključiti po sadržaju naših odovora da si ti taj koji se ljuti , iako u samoj ljutnji ponekad nema ništa što je loše,zlonamjerno ili sl.<br />
Moja ljutnja je usmjerena lično na određene visoke adrese , i ponekad samo na ljude koji te visoke adrese podržavaju i izdržavaju.<br />
Kakav bi bio moj odgovor u kojem bi ja rekao : &quot; Ajde odmori malo,znamo da podržavaš Andriju Mandića i svetosavlje !&quot;<br />
Umjesto toga ja u ove blagdane ,napunjen kršćanskom (hrv) ljubavlju koja je došla iz dima i pepela  desetometarskih badnjaka naloženih na tisućljetnim(hrv) trgovima moga grada pokušavam se malo našaliti a ti se odmah našao uvrijeđen. Pa nije samo karakteristika srpskog pravoslavlja da određeni dužnosnici crkve truju svoje prethodnike kad zanemoćaju. To rade i predstavnici Vatikana.Par Papa je otišlo bogu na ispovijed(hrv) mnogo ranije nego što su se nadali.I kod jednih i kod drugih postoje svećenici(hrv) koji su pedofili,lopovi,bezbožnici...Zato samo opušteno,Negoše,svetosavski , tebi je obezbeđeno (srp) mesto u istoriji srbskog (srb) naroda jer samo najbolji spartanski Srbi kažu da im je milija komšijska(srb) vikendica od kuće u kojoj se rodio , da je bliži dalji stric od sopstvenoga oca . Tako se najbolje zakuči (crn) nešto u našem lijepome Bijogradu (crn) a o čemu se samo moglo nekada sanjati dok se ložila vatra na ognjištu u katunima ili negdje drugdje u tom odvratnom zavičaju punom nekih Dukljana i lacmana(crn).<br />
Valjda smo se razumeli (srb).					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 13:37:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>bez nervoze</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148722</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Cemu sjekiracija kada ce Fijip pobijediti? <br />
Salu na stranu, citajuci komentare cini mi se da na politiku gledate suvise emotivno. Razumijem naseg domacina koji je fizicki napadnut sto je nedopustivo, ali ostali? Politika je kao i svaki drugi posao i bojim se da ste veci emotivci nego li sami politicari, koji sto bi rekao Gru &quot;prave kombinacije i drkaju za ribama&quot;.<br />
Cak i da Fijip kiksa, cak i da Lomi ne namakne vecinu na izborima 2009. ostace na vlasti. Naci ce se vec neki koalicioni partner. Ulozi su veliki, a ljudi su slaba bica.Sjetite se 2001.-2002. Opoziciji je trebala godina da shvati kako ima vecinu. Kada je to napokon shvatila ponasala se tako razumno da ih je Milo pocistio na izborima nakon par mjeseci.<br />
Ne zaboravite sta je rekao drug stari: &quot;Opozicija je suvise ozbiljna stvar da bi se preustila stihiji&quot;.   					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 13:23:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>whitepaulovac</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148549</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A da ti malo konacno odmoris? Ajde. Rekao si vise sve sto si imao, shvatili smo poentu, itd. Neces glasati za Mandica, imas razloga, sve smo culi. I sto je trebalo i sto nije. <br />
Samo, velis da &quot;ubijede nas Crnogorce&quot;. Jesi li ti Crnogorac? Jos nisam cuo Crnogorca koji kaze &quot;protuvazdusna&quot;, &quot;dulje&quot;, itd... No danas moze svasta biti. Eto ti ta drzava u kojoj se ne zna ni ko pije ni ko placa. Samo se nemoj vise nervirati jer uzalud punis ovaj prostor.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 11:17:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148436</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Glemte,<br />
<br />
ajde neka ubijede i nas Crnogorce da je Mandić kandidat za kojeg treba glasati...Možda će kao argument za to navesti da je dobar razlog taj što niko kao onaj njihov krembilni poslanik ne cijepa dobro Ustav naše države ili ovaj momenat koji je neko od vas napomenuo kada je Danilović slavodobitno najavio da Mišković dolazi sa svojom tele mrežom u CG da zamijeni mrskog pro montea i telekoma.<br />
  Meni to dovoljno pokazuje kako bi se ponašali da su na vlasti. I sada ja treba da omogućim takvim primitivcima, čuvenoj protuvazdušnoj odbrani od putničkih aviona za blagdane , da izvrši reformu u društvu. Zamislite reformisani udžebenik iz istorije u kojem je prva lekcija pogibija Miloša Obilića , u drugoj Arkana . To je SNS. Mislim, ne sprdajmo se sa samima sobom.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 25 Jan 2008 08:26:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148320</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Željko Ivanović</b></div>Suština nije u personalnom rješenju, niti u tome što će taj eventualni opoyicioni predjsednik nešto drastično odmah moći da promijeni - suština je Glemte, i volio bih da to razumiješ, u samoj PROMJENI. Samom promjenom, makar i Baćo došao za predsjendika, načinje se monopol koji je decenijama ako ne i vjekovima zidan u CG.</blockquote><br />
Ajde sad ubijedi Bošnjake, Muslimane Albance, Hrvate u tu priču... Ako ne možeš, DPS počinje sa 25% fore. Kako nadomjestiti takav zaostatak? I koliko je to rješenje legitimno onda? Ja ostajem pri stavu da u munltietničkoj zemlji predsjednik ne može bude nacionalista. Niti je fer, niti je izvodljivo. Zato Andrija nema šanse u drugom krugu, a u prvom nažalost ima i to je malo zeznuta situacija.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 23:30:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148254</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Željko Ivanović</b></div>Pa 20 godina, covjece, shvatas ti sto je to? Vec sam ti nedje prije rekao, ti si stariji pa si imalo prilike da vidis i malo onoga prosloga rezima, a ja od kad sam svjestan sebe postao, znam samo za ovu vlast. Zamisli koja je to muka! Pa da ne glasam za Mandica ako prodje u drugi krug. Pa glasacu ako treba nekoga sa Fidzija samo da ne gledam vise ove sto sam ih do sad gledao! O tome ti pricam i u tome je stvar.Ovo mi zvuči kao iskreno i veoma potresno. Zato se slažem s tobom. I za Baća-zeca ako prodje u drugi krug a kamo li za Andriju.Suština nije u personalnom rješenju, niti u tome što će taj eventualni opoyicioni predjsednik nešto drastično odmah moći da promijeni - suština je Glemte, i volio bih da to razumiješ, u samoj PROMJENI. Samom promjenom, makar i Baćo došao za predsjendika, načinje se monopol koji je decenijama ako ne i vjekovima zidan u CG. I on onda puca i onda može da počne demokratija a tu neće biti toliko važno ni kako se zove, ni kojoj partiji pripada taj predsjednik.</blockquote><br />
<br />
Promjena nam je potrebna. Dobar dio društva bi o želio. Jedan dobar dio i ne bi. Samo , moram ukazati na još neke stvari. <br />
Mislim da olako kažete da nam je potrebna <b>bilo kakva promjena</b> , pa i Mandić ili neko sličan. Mislim da to nije ispravno a reći ću zašto kroz jedan primjer. <br />
Njemačka je prije 1933 imala jednu rovitu vlast koja je stvorena nakon prvog svjetskog rata , u povijesti poznata kao vajmarska republika , koja je smijenila stari German Reich ,jednog od krivaca za rat i gubitnika. I nakon nekoliko godina dobili su kao zamjenu za vajmarsku republiku , usljed mnogih faktora, Adolfa Hitlera i nacional socijalizam. kako je Njemačka stradala i kako je napravila zla , svi to znamo.<br />
Ne bih ja baš tako lagano rekao, &quot;bilo ko&quot;. Zašto se ne bi malo potrudili pa našli kandidata koji bi naše društvo pokrenuo iz letargije u pravom smjeru. <br />
Mandić nije ničim pokazao da je &quot;demokratski&quot; kandidat. Loš izbor.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 22:15:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148246</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div><br />
XenijaU pravoslavlju se patrijarh bira...trovanjem...:)Bar je tako bilo nekoliko zadnjih puta u &quot;domaćem&quot; pravoslavlju. No hard feelings.E ti stvarno granica nemas...</blockquote><br />
<br />
<br />
Ne ljuti se. To je bilo prije. Mada, Pavle je žilav čičica i moraće se potruditi dobro ako bi htjeli istu taktiku kao sa Germanom.<br />
Pavle je stvarno najbolji od svih njih i biće mi ga žao.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 22:03:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148233</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Eto Baca smo u svoj ovoj prici zaboravili. Naravno, i za njega cu da glasam kad bi se desilo cudo da prodje u drugi krug! Bilo koga samo ne njih!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 21:49:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148178</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pa 20 godina, covjece, shvatas ti sto je to? Vec sam ti nedje prije rekao, ti si stariji pa si imalo prilike da vidis i malo onoga prosloga rezima, a ja od kad sam svjestan sebe postao, znam samo za ovu vlast. Zamisli koja je to muka! Pa da ne glasam za Mandica ako prodje u drugi krug. Pa glasacu ako treba nekoga sa Fidzija samo da ne gledam vise ove sto sam ih do sad gledao! O tome ti pricam i u tome je stvar.</blockquote><br />
<br />
Ovo mi zvuči kao iskreno i veoma potresno. Zato se slažem s tobom. I za Baća-zeca ako prodje u drugi krug a kamo li za Andriju.<br />
<br />
Suština nije u personalnom rješenju, niti u tome što će taj eventualni opoyicioni predjsednik nešto drastično odmah moći da promijeni - suština je Glemte, i volio bih da to razumiješ, u samoj PROMJENI. Samom promjenom, makar i Baćo došao za predsjendika, načinje se monopol koji je decenijama ako ne i vjekovima zidan u CG. I on onda puca i onda može da počne demokratija a tu neće biti toliko važno ni kako se zove, ni kojoj partiji pripada taj predsjednik.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 20:33:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148173</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Glemte, ja se slažem da je to prošlost i nigdje nijesam rekao da sam ja ili samo ja zaslužan što se došlo do normalne priče. Ja sam samo rekao da nije tačna, dakle, da nije tačna tvoja ocjena da sam se ja popravio...itd. Da ne ponavljam šta si napisao. Tačno je da je tvoj prvi komentar, čak možda i drugi bio na potrebnom nivou, kao i moj odgovori ali te poslije ponijela emocija. I ja sam se onda ili šalio ili ignorisao. Ali, ne bih da se vraćam tome, a svako ko želi može da se vrati. Takodje, slažem se s tobom da svako ostaje na svom stajalištu i moje namjera nije bila da tebe ili bilo kog razuvjeravama u to što misliš ili tvrdiš već samo u pokušaju da dam svoje vidjenje tema koje su bile na dnevnom redu. Ponekad sam stvarno imao utisak da je moja jedina greška bila što nijesam odmah prihvatio to što si ponekad ti, ponekad neko drugi tvrdio na neku temu. Posebno je bili sporno što sam ja bio jedini a na drugoj strani, kako kažeš, hor. Ali meni je to bilo zanimljivo i izazovno. Da sam odmah prihvatio vaše vidjenje istorije tačno je da biho uštedio mnogo vremena. Ali smatrao sam da je važno istrajati u toj priči, možda desetak puta ponoviti neke stvari, ali kažem isplatilo se - ne zato što sam te prevao na moje pozicije ili nadumudrio u polemikama već što smo zajednički pokazali da se o svemu može razgovarati na civilizovan način. I meni je to bilo zanimljivo. I korisno.<br />
Što se tiče toga da nijesi jedini - ne slažem se sa tim stavom jer je pomalo populistički. Mene ne zanima da li moje stavove dijeli još neko, neki pojedinac ili gomila, ja svoje stavove sam branim i zasnivam na sopstevnim procjenama i argumentima a ne na tome da još neko misli kao ja. Svako misli za sebe.<br />
<br />
Sve u svemu opet treba da ponovim nešto što je takdoje davno razjašnejno - Glemte, nemam ni potrebu, ni namjeru, niti mi je to u prirodi da bilo koga zavlačim. Pa ni tebe. Možda bih lagodnije prolazio u lajfu da sam od te fele, ali nisam.<br />
pozdrav<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 20:27:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148056</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Xenija</b></div>U pravoslavlju se patrijarh bira...trovanjem...:)Bar je tako bilo nekoliko zadnjih puta u &quot;domaćem&quot; pravoslavlju. No hard feelings.</blockquote><br />
E ti stvarno granica nemas...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 17:48:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148055</link>
				<description>
					<![CDATA[
						U pravoslavlju se patrijarh bira...trovanjem...:)<br />
<br />
Bar je tako bilo nekoliko zadnjih puta u &quot;domaćem&quot; pravoslavlju. No hard feelings.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 17:47:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148040</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Rekao bih da se zadnjih godina nalazi na prekretnici, da odlučuje o tome da li da bude crnogorski mitropolit (u pravom smislu riječi), ili srpski patrijarh. Vidjećemo kako će se opredijeliti.</blockquote><br />
Cisto evo nekog kurioziteta radi, a ne radi otvaranja polemike, ko ce biti buduci srpski patrijarh (ili bilo koji pravoslavni patrijarh) ne moze se unaprijed znati jer za razliku od Rimske crkve gdje se Papa bira glasanjem, u Pravoslavlju se patrijarh bira zrijebom. Tako da srpski patrijarh moze biti onaj kome se niko nadao nije...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 17:32:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148038</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Znam ja sve to, Zeljko, i ti si u pravu tu. U pravo je i Glemt donekle. Ali, evo po ko zna koji put ponavljam da moja prica ovdje nije usmjerena u cilju vrbovanja glasaca za Mandica, nego u cilju davanja podrske bilo kom opozicionom kandidatu koji bi prosao u drugi krug. I evo opet da ponovim, ja cak nisam rekao da bih glasao za njega u prvom krugu. Ali, u drugom, ako prodje, svakako da. Dakle, ne pricam ja ovdje o tome kako treba glasati Mandica kako bi se srbovalo, nego kako bi se konacno makla ova vlast koja nam svima dodje glave evo 20 godina! Pa 20 godina, covjece, shvatas ti sto je to? Vec sam ti nedje prije rekao, ti si stariji pa si imalo prilike da vidis i malo onoga prosloga rezima, a ja od kad sam svjestan sebe postao, znam samo za ovu vlast. Zamisli koja je to muka! Pa da ne glasam za Mandica ako prodje u drugi krug. Pa glasacu ako treba nekoga sa Fidzija samo da ne gledam vise ove sto sam ih do sad gledao! O tome ti pricam i u tome je stvar.<br />
Glemte, evo ovdje bi bio sadrzan i moj odgovor na tvoj prethodni komentar, pa da eto malo ustedimo prostora...<br />
PS.<br />
Ja sam evo vise od 8 godina na 069.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 17:28:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148035</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Željko, očigledno da ćemo ostati na početnim pozicijama i to je potpuno legitimno. Ja mislim nešto, vi me niste uspjeli ubijediti u suprotno, ali to je prošlost, bilo kako bilo, a mi moramo dalje. Uostalom, <a href='http://blog.b92.net/text/1344/RATNI%20ZLO%C4%8CIN/#k90225' target='_blank' class='crvenoNormal'>ovdje</a> je moj prvi komentar na vaše tekstove, pogledajte ga sa današnje distance, pa recite da li sam tražio glave. Tražio sam odgovore jer mi se prvi put pružila prilika da razgovaram s nekim iz vrha Vijesti. Procijenite i da li je to što sam rekao da je naslov šovinistički i da vrijeđa nečije srpsko osjećanje (a o tom naslovu se mnogo govorilo, čak su ga i u skupštini pokazivali, a vama smo trebali da dokazujemo da je uopšte postojao, što je u najmanju ruku čudno) značilo da je moj lider Mandić i da sam skakavac i brđanin. To je bio vaš rečnik tih dana, ne moj. Kako bilo, sad vodimo civilizovanu raspravu i potpuno je nebitno čija je to zasluga. Ja glave nikad nisam tražio, tražio sam i 97. i 98. i danas tražim da se niko ne sprda sa mnom i ne zavlači me o nečemu što je toliko očigledno. A očigledno je i to da nisam jedini, da slične kritike primate od svakog ko se ovdje uključio, a iz CG je, kao što je očigledno da su ljudi korektni prema vašem zaokretu i da vas podržavaju kao nekoga ko se u ovom trenutku bori protiv režima. Do sad du neslaganje sa tim stavom izrazili samo ljudi iz Srbije koji usljed problema koje ima Srbija, ne shvataju naše probleme. I to je legitimno.<br />
<br />
U drugom dijelu ste u pravu, gledao sam i ja tu Piramidu u kojoj je Danilović bio toliko srećan zbog &quot;srpske&quot; mreže, kao da nije shvatio da živimo u dobu imperijalizma kad biznis pokreću pare i interes, a ne nacija. Pošto ne mislim da je toliko glup, jasno je da je to govorio smišljeno i sa interesom. Zbog toga nije ni malo cinično to što ste napisali.<br />
<br />
Amfilohije se malo kasno sjetio da zauzme taj stav... Ali neka, sporadično i od njega dođe po koja korekcija stavova iz devedesetih i to je super. Rekao bih da se zadnjih godina nalazi na prekretnici, da odlučuje o tome da li da bude crnogorski mitropolit (u pravom smislu riječi), ili srpski patrijarh. Vidjećemo kako će se opredijeliti.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 17:27:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k148004</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A Njego, da vidiš kad udare braća Crnogorci. I partizani. Da ne kažem komunisti. Znaš za onaj, možda najbolji grafit, sa jednog od zidova iz beogradskog Bloka 60 valjda - &quot;KOMUNISTI MAJKU LI VAM ČETNIČKU&quot;. Mislim da komentar nije potreban.<br />
<br />
Drago mi je što ste na mom blogu otvorili tako važne teme, što diskutujete na visokom nivou, i što ima još novih imena.<br />
<br />
Nalazim za shodno da se kratko osvrnem na dva stava, jedan Glemtov i drugi Njegov. Glemte, kao što to nije na mjestu opaska da Njegoš izvrće i podmeće tako ti nije tačna, dakle, nije tačna, konstatacija da je Željko izbjegavao neke teme u početku, ali onda kad je vidio da ima dosta kritičara, pristao je da priča na korektan i civilizovan način o tim temama. Glemte, dragi, biće da je obrnuto - neki su u početku krenuli tim &quot;tradicionalnim&quot; načinom obračuna, nije ih dakle nikakva rasprava ni zanimala, htjeli su glavu, ali kad su vidjeli da to ne prolazi, da se Željko ne pali na takvu priču, onda su se uljudili i pristali da civilizovano raspravljaju i polemišu. I ja sam srećan zbog toga. Na tu temu, prve godine Vijesti, napisao sam tomove nakon 4-5 prvih mojih blogova, rekao da stojim iza svega što je uradjeno, da znam da je u pojedinim fazama moglo biti bolje ali i iza toga stojim, tako da se izvinjavam pridošlim i dobrodošlim što im sada ne mogu vraćati i ponavljati istu priču. Neka udju u te prve blogove i sve će naći.<br />
<br />
Drugo, Njego, naravno da nije tačno da je problem Mandića što je Srbin i što baštini Badnjake i Srpske nove godine. Evo i ti si Srbin, i nalažeš Badnjake, pa bih ja glasao za tebe a za Mandića teško. U tom dijelu, &quot;zastupanja srpstva,&quot; on je sporan što to čini na jedan vulgaran način jer, kao što to dobro znaš, vjerska i nacionalna opredjeljenja su intimna stvar ljudi a ne nešto sa čim treba mlatiti po trgovima i ulicama cg gradova. Ali, ostavimo to po strani. Ti onda nastavljaš pa kažeš kako Mandić nikada nije bio dio ove vlasti, uvijek je bio opozicija i protiv mafije. Ni to nije tačno. Znači, Mandićeva stranka je bila dio vlasti na saveznom nivou sve dok je Milošević bio na vlasti u Beogradu. Ta stranka je podržavala Miloševića u CG takodje, u vrijeme dok je ova ista Narodna stranka, kao srpska ali antimiloševićevska, bila dio vlasti i Vujanovićeve vlade. Ali i to da ostavim po strani. Najzanimljivi mi je ovaj dio oko odnosa prema mafiji. I tu ti je Andrija faličan. On je opet protiv mafije ali samo ove crnogorske, protiv tajkuna, ali samo crnogorskih, i treba da bude, ali je sporno da sve ono loše što u tom kontekstu postoji i u Srbiji je za njega ok. Recimo, on je protiv Barovića, Brkovića, i ostalih tajkuna u CG, ali zato nema ništa protiv Miškovića. Čak se Danilović ili Dedeić, neko od njegovih saradnika, u jednoj emisiji Piramide potrudio da najdivnije izreklamira dolazak EMtela u CG, iako je njegov vlasnik 49 odsto Mišković. Kao, ljudi sad pričajte preko 068 to je srpska mreža. A da ironija bude veća vrlo brzo je počelo da se špekuliše da je u stvari Miškovićev dio - Acov dio ili da bar ima dio od tih 49 odsto. Tako da je ispalo da je SNS razvio posao Acu. Sad sam malo ciničan ali kažem ti Mandić je sporan po mnogim tačkama upravo zato što ima jedan nekritičan i vulgaran odnos prema toj famoznoj &quot;srpskoj&quot; stvari. Šta više da ti kažem na tu temu kad isti stav dijeli i Amfilohije i njegova svita u CG, oni otvoreno bojkotuju Mandića, čak sabotiraju, i otvoreno pričaju o tome da njegovo vulgarno srbovanje dugoročno šteti srpskoj stvari u CG.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 16:59:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: manjina</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k147980</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Da počnem od kraja:<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>I odakle tebi to, zivota ti, da ja &quot;izvrcem i manipulisem, kao i uvijek&quot;? Stvarno strasno...</blockquote><br />
Evo odavde mi:<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Samo sto su se ovdje do sad kao njegove najvece mane pominjali srpstvo i badnjaci.</blockquote><br />
Dakle uporno ti se pokušava skrenuti pažnja na to da nije problem što je Mandić Srbin, već što je sledbenik, a i predvodnik jedne pogubne ideologije. Ovo &quot;pogubna&quot; je svakako moj stav, iako ga vrijeme konstantno potvrđuje. Kolika je samo glupost to što je on &quot;vojvoda&quot; govori i to da se ta titula odnosi na ratne zasluge i daje određeni autoritet u vojsci. Zamisli kad bi sad Medojević bio proglašen za komandanta neke partizankse brigade, koliko bi to bilo smiješno. A u ovom slučaju se radi o vojsci koja nije ostavila baš dobar trag na Crnu Goru. Zamisli situaciju u kojoj se pojavi neki Albanski nacionalista, koji još dobije čin oficira u (nekada[njoj) SS diviziji Skenderbeg, i taj se pojavi na izborima i traži tvoj glas... Možda ćeš reći da je primjer ekstreman, ali ja to tako vidim.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Ali cini mi se da ste i ti i jos neki ovdje stekli pogresan utisak o tome kako sam ja Andrijin glasac, simpatizer i mozda clan njegove stranke. Nisam nista od toga. Ja cak nisam ni rekao da cu za njega glasati u prvom krugu, a eto Srbin sam. Ja sam samo rekao da cu za njega glasati svakako ako prodje u drugi krug, isto kao sto sam rekao da bih glasao i za Medojevica i Milica, ili Lekica ako se toga prihvati, i ako jedan od njih prodje u drugi krug. Dakle, rekao sam da cu glasati za bilo kog opozicionara u drugom krugu, pa i za Mandica.</blockquote><br />
Griješiš, ja sam te upravo tako shvatio. Samo dajem razloge zbog kojih ne mogu da zaokružim broj pored kojeg piše &quot;Andrija Mandić&quot;, a do skoro bih to uradio, jer sam vjerovao u opoziciono jedinstvo. Danas ne vjerujem, a nedostatak dogovora između kandidata to samo potvrđuje.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Citava ova prica, makar s moje strane, bila je usmjerena na to da neki ovdje nisu pominjali nista osim Mandicevo sprstvo kao glavni razlog sto za njega nece glasati.</blockquote><br />
Opet manipulacija. Meni ničije nacionalno osjećanje nikad nije smetalo. Rođen sam u Beogradu, tamo sam često (koliko god mogu), imam familiju (u kojoj se mnogi osjećaju Srbima) i prijatelje širom Srbije, u Novom Sadu, Leskovcu, Subotici, Horgošu, redovno ih posjećujem, kao i oni mene, isto tako imam prijatelje i u Mostaru, Sarajevu, Zagrebu, Kopenhagenu, Amsterdamu, Sao Paolu, Njujorku i nikad mi nacionalna pripadnost, kao ni vjersko opredjeljenje, ni boja kože nije bila problem.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Ja opet mislim da bi bolje bilo da (pod uslovom da prodje u drugi krug) svaki opozicionar glasa za njega. To je eto cak i Medojevic izjavio.</blockquote><br />
A ja kažem da poštujem taj opozicioni stav, i sam sam ga do skoro dijelio. Međutim Andrijino istrajavanje da bude uvredljiv prema svemu što ja jesam, kao i sopstvenoj državi, pa na kraju krajeva i izjava da ni jedan Srbin neće zaboraviti ustav, pa najava da neće podržati Medojevića (za kojega je u vrijeme &quot;jedinstva&quot; po srpskim novinama govorio da je separatista), sve su to stvari koje su me natjerale da promijenim mišljenje. Na kraju krajeva, taj dogovor nije postignut i po svoj prilici neće biti, tako da Mandić sam trči svoju trku, bez ikakve šanse da pobijedi na izborima i ja se samo pitam kome to odgovara i sa kim se eventualno dogovorio da se tako ponaša.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Mandic nikad nije bio vlast u Crnoj Gori, nikad nije bio s Milom u koaliciji i mozda jeste Srbin i cetnicki vojvoda, ali nije mafija.</blockquote><br />
Nije bio s Milom, ali jeste sa Miloševićem. A i mafija se ne postaje tako što si u koaliciji sa Milom. Mnogi su u opoziciji jer bi voljeli da budu &quot;sultan umjesto sultana&quot;, tj. krivo im je što oni nisu Milo, a ne zato što je tako nakaradan sistem u CG. Oni dijele upravo taj sistem vrijednosti i ne zaslužuju moju podršku. Uostalom, njegovi beogradski kontakti upravo to pokazuju.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>I opet, sve i da on dodje na vlast, posle 5 godina ce ga biti neuporedivo lakse skinuti s vlasti nego sto je to sad slucaj s DPSom.</blockquote><br />
Tu si vjerovatno u pravu. Ali koliko ga je lako smijenit, toliko je teško da on uopšte postane predsjednik. Čak i ako uđe u drugi krug, što nije isključeno, u drugom nema teoretske šanse, jer ne mogu se nadglasati svi oni koji ne bi mogli podnijeti da je on predsjednik, a među njima su skoro sve nacionalne manjine u CG. Zato je njegova kandidatura zapravo potpuno besmislena i destruktivna i ja te opet pitam kome to odgovara.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Dalje, opet se ovdje manipulise nekim pojmovima, a da se u stvari ne zna sta oni zapravo znace, sto sam na jednom prethodnom Zeljkovom blogu objasnjavao. Eto, i ja sam srpski nacionalista, a nemam veze s onim sto ti pod tim pojmom podrazumijevas. Bolje bi bilo da si upotrijebio izraz nacionalsovinista ili tako nesto, posto takvih sigurno ima (kao sto ih i svuda ima u svakom narodu i drzavi).</blockquote><br />
Ok, prihvatam. U jednom momentu sam dodao ono &quot;ekstremni&quot;, da bih bio jasniji. Ja nisam nacionalista, ta ideologija mi je strana i moguće da sam ponekad nekorektan kad koristim taj pojam.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Dakle, ne predstavlja Mandic samo srpske nacionaliste, niti predstavlja sve srpske nacionaliste. Jednostavno predstavlja odredjeni broj Srba koji su u njemu prepoznali nesto sto im odgovara.</blockquote><br />
Za sada samo trećinu. A u one druge dvije ima masu onih koji o njemu misle isto što i ja.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>I da ne duzimo vise bez potrebe, poenta svega ovoga je skidanje DPSa s vlasti, a ne prepoznavanje njihovih spijuna, sluga i pronalazenje razloga zasto za nekoga iz opozicije ne treba glasati.</blockquote><br />
Ja upravo govorim da Mandić nema teoretske šanse na ovim izborima, tako da njegova kandidatura ne ide u pravcu za koji i ti i ja navijamo - rušenje DPS-a. Razlog više da ne stajem uz njega. Ali opet kažem, u principu poštujem tvoj stav. Ne očekujmo da svi mislimo isto, ja jednostavno ne vidim da je to dobar put.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Ako bi isli tom logikom, ja onda ne bih niposto glasao za Medojevica, posto je glasao za Ustav zajedno s Milovom partijom i tako ponistio svoj opozicioni status.</blockquote><br />
Ne slažem se da se opozicioni status ruši time što glasaš za nešto što predloži DPS. Podsjetiću te da je Skupština prilično ubjedljivo (ili čak jednoglasno?) izglasala Krivokapićev prijedlog o dodjeli 13. i 14. plate poslanicima. Moguće da su oni onda svi dio istog tima? :) Nešto im je očigledno zajedničko, vole svoje fotelje i svoj položaj...<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>I samo jos da dodam, DPsovi agenti i aktivisti koji ovo citaju (a citaju sigruno) sada bez ikakve sumnje trljaju zadovoljno ruke i pucaju od srece jer im opet uspijeva da posvadjaju ne samo opozicione lidere, vec i opozicione glasace medju sobom. To im je najbolji nacin da opet pobijede i odrze se na vlasti.</blockquote><br />
Izvini, ali za to nisam ja kriv. Možemo ti i ja da se dogovorimo što god oćeš, ali to su onda samo dva glasa i to ne znači ništa. Problem je da nema dogovora tamo đe bi trebalo da ga ima, i posle toliko godina lutanja i pokušavanja i praznih obećanja, ja samo mogu da kažem da ta stvar nije uspjela. Od sad glasam isključivo po svojoj savjesti, i u skladu sa svojim idealima. Pa ako nas jednom bude dovoljan broj koji želimo moderno građansko društvo, to ćemo napraviti, ako ne, ja tu ne mogu ništa. Za sebe sam uradio koliko sam mogao, i ne želim da moja djecva odrastaju onako kako sam ja odrastao, kad se nisam pitao ni o čemu, kad su moji roditelji bili nadglasani, a o sudbini svih nas odlučivao polupismeni izmanipulisani polusvijet žedan rata i krvi. Tako da sam u okviru svojih mogućnosti doprinio da makar neko sjutra živi bolje nego što sam ja i u tom pravcu moram i dalje da se trudim, kao čovjek i slobodan građanin. Kao društveno odgovoran dio crnogorskog društva, mogu samo da izlazim na izbore, da razgovaram sa ljudima, dijelim svoju viziju, učim od pametnijih od sebe i u tome se trudim koliko mogu. Opet, nije moja krivica što su nam političari takvi kakvi jesu, što jedno pričaju, a drugo rade, što nije postignut dogovor, iako ga je narod toliko željan, što pokazuje i ovo naše prepucavanje ovdje, kao što je pokazivalo i ono zajedničko stojanje na ulicama 1996. ili 2002., kad su zbog fudbala prekinuli proteste na koje su ljudi (ili ovce?) poput mene dolazili.<br />
<br />
Toliko njego, ja i ti možemo samo da budemo ljudi, da razvijamo sebe i trudimo se da doprinesemo što više možemo, ali očigledno da od nas mnogo ne zavisi i da se naša dobra volja ne prenosi tamo đe bi trebalo.<br />
<br />
Srdačan pozdrav.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 16:36:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Novi blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k147928</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Apelujem na Zeljka da u nedjelju napise novi blog opet o onom, kako se zvase... Ceda! E da, da napise blog o onom Cedi, pa da se malo posalimo, posto ovo vec mucno postaje...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 15:42:58 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: manjina</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k147926</link>
				<description>
					<![CDATA[
						I odakle tebi to, zivota ti, da ja &quot;izvrcem i manipulisem, kao i uvijek&quot;? Stvarno strasno...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 15:40:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: manjina</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k147924</link>
				<description>
					<![CDATA[
						I samo jos da dodam, DPsovi agenti i aktivisti koji ovo citaju (a citaju sigruno) sada bez ikakve sumnje trljaju zadovoljno ruke i pucaju od srece jer im opet uspijeva da posvadjaju ne samo opozicione lidere, vec i opozicione glasace medju sobom. To im je najbolji nacin da opet pobijede i odrze se na vlasti.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 15:39:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: manjina</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#k147915</link>
				<description>
					<![CDATA[
						E ovo je vec bilo sasvim u redu. Ako ti ne odgovara njegova politika, nema problema, nemoj za njega da glasas. Niko te ne tjera. Samo sto su se ovdje do sad kao njegove najvece mane pominjali srpstvo i badnjaci. Na ovo sto si upravo rekao nemam nista da dodam osim da kazem da takav stav postujem. Ali cini mi se da ste i ti i jos neki ovdje stekli pogresan utisak o tome kako sam ja Andrijin glasac, simpatizer i mozda clan njegove stranke. Nisam nista od toga. Ja cak nisam ni rekao da cu za njega glasati u prvom krugu, a eto Srbin sam. Ja sam samo rekao da cu za njega glasati svakako ako prodje u drugi krug, isto kao sto sam rekao da bih glasao i za Medojevica i Milica, ili Lekica ako se toga prihvati, i ako jedan od njih prodje u drugi krug. Dakle, rekao sam da cu glasati za bilo kog opozicionara u drugom krugu, pa i za Mandica. Citava ova prica, makar s moje strane, bila je usmjerena na to da neki ovdje nisu pominjali nista osim Mandicevo sprstvo kao glavni razlog sto za njega nece glasati. Ja opet mislim da bi bolje bilo da (pod uslovom da prodje u drugi krug) svaki opozicionar glasa za njega. To je eto cak i Medojevic izjavio. Jer ipak nije ista tvoja hipoteticka situacija s Rankom kao kandidatom i ova realnost u kojoj zivimo. Mandic nikad nije bio vlast u Crnoj Gori, nikad nije bio s Milom u koaliciji i mozda jeste Srbin i cetnicki vojvoda, ali nije mafija. I opet, sve i da on dodje na vlast, posle 5 godina ce ga biti neuporedivo lakse skinuti s vlasti nego sto je to sad slucaj s DPSom. <br />
Dalje, opet se ovdje manipulise nekim pojmovima, a da se u stvari ne zna sta oni zapravo znace, sto sam na jednom prethodnom Zeljkovom blogu objasnjavao. Eto, i ja sam srpski nacionalista, a nemam veze s onim sto ti pod tim pojmom podrazumijevas. Bolje bi bilo da si upotrijebio izraz nacionalsovinista ili tako nesto, posto takvih sigurno ima (kao sto ih i svuda ima u svakom narodu i drzavi). Dakle, ne predstavlja Mandic samo srpske nacionaliste, niti predstavlja sve srpske nacionaliste. Jednostavno predstavlja odredjeni broj Srba koji su u njemu prepoznali nesto sto im odgovara. <br />
I da ne duzimo vise bez potrebe, poenta svega ovoga je skidanje DPSa s vlasti, a ne prepoznavanje njihovih spijuna, sluga i pronalazenje razloga zasto za nekoga iz opozicije ne treba glasati. Ako bi isli tom logikom, ja onda ne bih niposto glasao za Medojevica, posto je glasao za Ustav zajedno s Milovom partijom i tako ponistio svoj opozicioni status. Ali ja u ovom trenutku o tome tako ne razmisljam. U stvari, o tome trenutno uopste ne razmisljam. Tih prica mi je vise, vjeruj mi, preko glave. To da su svi prodani, sluge, izdajnici, da su svi u raznim dilovima s Milom i slicno - te price su jedan vrlo znacajni razlog zbog kojih DPSu polazi za rukom da ostane na vlasti 20 godina. Ne vidim sto bi falilo da malo promijenimo. Ko god bi dosao, bolje je nego DPSov kandidat. To je moj zakljucak.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 24 Jan 2008 15:32:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/1961/Predsjednik/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

