<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Obor | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/2034/Obor/</link>
		<description>Goran Marković</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 15:31:09 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://static.b92.net/img/nema_mali.gif			</url>
			<title>Goran Marković</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Modna revija i pasosi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k318387</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
<br />
Trebalo bi i ja da stanem u red za pasos, al me mrzi. No video sam novi paso i ako to slucajno neko ne zna takve pasose identicne ima Danska i Rusija koja ih je prekopirala od Danca. I oni su ruzni sa sve crno belom fotografijom i upisanom visinom koja najcesce nije tacna.<br />
<br />
Moze pasos i da bude boje psece kake iz parka, koga demokratski Srbi nece da sklone, ali ako mogu svuda sa njime, sve mi je jedno. Prvo smisao putne isprave , a onda izgled.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 30 Aug 2008 21:29:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ulven</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Kultura beše???</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k207027</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Živimo u zemlji gde jedan od najglasnijih ministrara u svom svakodnevnom vokabularu izgovara javno:<br />
<br />
Pušite mi kurac, jebem vam majku, kreteni, imbecili, lopovi, kraduckajte nemojte da kradete jer vas onda hapsimo, demokratija je kad zapališ američku ambasadu....<br />
<br />
I onda vi ovde raspravljate o tome kakav pasoš i LK treba da nam budu???<br />
Kakve tablice???<br />
<br />
Da pevamo što su uspeli bilo šta da smisle.<br />
Dobro da uopšte piše i pasoš a ne da kao i hrvati izmisle srpskiju reč za taj dokument.<br />
Mada imao bih ja nekoliko predloga kao recimo Vizomolnica, Neizlaznica, Bezviznica i sl. Pošto kako nam je krenulo sa tom ispravom nećemo moći uskoro ni na Kosovo(koje je kao deo Srbije) bez vize...<br />
<br />
Na sajtu agencije za privatizaciju piše srpska latinica... Moglo bi da prodje da nije u pitanju državna institucija koja mora da koristi samo i isključivo ćirilicu.<br />
<br />
Nego sad 11. maja pamet u glavu pa možda i dobijemo neki normalan dokument u suprotnom ne morate ni da idete da vadite pasoš samim tim ni da brinete kako će on da izgleda jer neće vredeti ništa...<br />
<br />
v.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 01:08:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>pirat_w</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Naravno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k154660</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Kamo sreće da je ja dizajniram. Nisam iz BG, pa imam razumevanja za sve ljude. Stvarnost dizajniraju upravo kolumnisti sa ovog bloga. Sve kvaziintelektualac moj do mojega. Bruka i sramota Srbije.  Biljana Srbljanović, Jelena Milić, Petar Luković (do skora) i ostali da ne prljam misli njihovim imenima. Ja svoju sudbinu dizajniram sam, koliko je u mojoj moći, ali mislim svojom glavom, a ne glavom kvazi intelektualne elite Srbije smeštenoj u BG, u krugu dvojke.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 30 Jan 2008 19:56:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>osama</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>who did it rail way...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153911</link>
				<description>
					<![CDATA[
						evo kako to radi železnica:<br />
svakog dana se na uređajima železnice dešavaju određene smetnje u radu. te smetnje se beleže u bazu podataka smetnji. kvalitetno urađena baza podataka pruža sjajnu mogućnost: kad imaš dovoljno podataka, možeš dobiti ne samo dosadni podatak koliko si smetnji imao prošle godine, već i spektakularnu procenu kada će se i gde desiti NAREDNA smetnja.<br />
da li je baza podataka smetnji železnice kvalitetno urađena? nije. ona je jedna bedna tvorevina - obična tabela u koju svako piše šta mu padne na pamet.<br />
zašto je to tako? zato što je jedan čovek koji se u računare ne razume mislio da ume da uradi bazu podataka samom činjenicom da ume da uđe u program za pravljenje baza podataka. pa je onda napisao rad za železnički simpozijum. pa je onda OD ŽELEZNICE DOBIO PARE ZA INOVACIJU. i sada je on direktor.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 30 Jan 2008 10:52:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>oort</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: .... srafirano polje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153641</link>
				<description>
					<![CDATA[
						hahaha :)))<br />
<br />
Ima jos neko! Dobro je! Sad mi je lakse. I ja se potpisao na to srafirano... poveo se za time kako na kreditnoj kartici polje za potpis isto ima neke sare i krivuljice... pa po analogiji pomislio da je ovo neka zastita od falsifikata <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' /><br />
<br />
Posle sam skotao da je trebalo na liniju iznad					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 30 Jan 2008 00:14:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Maurice</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153495</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>zašto ne može da se stavi i latinica koja je ravnopravno pismo u srbiji.<br />
sve države, pa i one koje imaju specifična pisam poput kine, izraela, bugarske etc. imaju i svoje pismo i latinicu</blockquote><br />
Zato što i nazivi pojedinih stranaka nisu napisani na ćirilici kao ravnopravnom pismu					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 22:17:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>krdr</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153375</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>&quot;Gospodin&quot; je mozda malo poremecen, ili nije naucio sta znaci gradjansko ponasanje. Ovo me podsetilo na Sarajevo pre mnogo godina, kada sam trazila kafanu Park, a neki cika koji se jedva kretao oslanjajuci se o stap, ponavljao, prateci me: &quot;Idite u pravcu!&quot; Tako smo taj cika i ja, iduci &quot;u pravcu&quot; dosli do Parka. </blockquote><br />
Nije bio poremecen vec AROGANTAN na kub. Reagovao je smislu - kako se usudjujete da me nesto pitate, znate li Vi ko sam ja?!'' Primetila sam da su mladi Beogradjani veoma predusretljivi i zene.<br />
pozz.:) Beogradjanki (?)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 20:58:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>G r o f i c a</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ISPRAVE</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153247</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Pise na slici:</b></div><br />
Bez pasosa: ... kao i onima kojima u svrhu odbrane zemlje nije propisano odobrenje za putovanje u inostranstvo. </blockquote><br />
<br />
Znaci opet ce da nam traze potvrde da smo sluzili vojsku ili da studiramo. I opet ce neko (tj mi) morati da nam brani zemlju. (&gt;_&lt<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 19:23:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Zekaan aan Oceaan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Naravno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153200</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naravno da je sve što je dizajnirano, loše</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>BG treba izbaciti iz Srbije, jer je BG najveća sramota Srbije.</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>PS. Eto dokle dođosmo zbog izgleda pasoša.</blockquote><br />
pa naravno kad našu stvarnost dizajniraju ljudi poput tebe u <b> osama  </b>terorističkom stilu - domaćinskom, of kors					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 18:39:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>JJ Beba</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153086</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Ni Beogradjani nisu vise ono sto su bili. Neki dan na Tasmajdanu pridjem ljubazno jednom gospodinu da ga pitam za ulaz u jednu ustanovu jer je promenjen on arogantno odbija da mi pomogne. Ali su zato Beogradjanke bile predusretljive i kao uvek elegantne i ljubazne.:)))</blockquote><br />
<br />
&quot;Gospodin&quot; je mozda malo poremecen, ili nije naucio sta znaci gradjansko ponasanje. Ovo me podsetilo na Sarajevo pre mnogo godina, kada sam trazila kafanu Park, a neki cika koji se jedva kretao oslanjajuci se o stap,  ponavljao, prateci me: &quot;Idite u pravcu!&quot; Tako smo taj cika i ja, iduci &quot;u pravcu&quot; dosli do Parka. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>    Komsija je sisao sa planine i dosao u grad.<br />
<br />
<br />
Verovatno. A mnogo je komsija svuda sirom Srbije.</blockquote><br />
<br />
Sve sto je primenljivo za Beograd, odnosi se na bilo koji grad u Srbiji: Novi Sad, Pozarevac, Pirot, you name it....					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 17:24:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Jelena Pavlović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Naravno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k153071</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Naravno da je sve što je dizajnirano, loše. Pa šta može da se očekuje od države čije se funkcionisanje odvija u krugu dvojke usred najveće selendre na svetu koja se zove Beograd. Kada BG kvazi gospoda shvati da nije popila svu pamet ovog sveta, kada izađe iz svojih obora, možda od Srbije i bude nešto (pa makar to bio samo pasoš lepog izgleda). Kada BG prestane da pljačka ostatak Srbije i kada vladajuća BG intelektualna elita shvati da to, u stvari, nije, verovatno će i Srbiji biti bolje. Beograd je rak rana Srbije. Još uvek izlečiv. Samo trulež treba odstraniti i ne davati mu hranu (čitaj pare, koje BG &quot;elita&quot; nije u stanju da zaradi, nego je drpa kroz budžet) i stvari će doći na svoje mesto. BG treba izbaciti iz Srbije, jer je BG najveća sramota Srbije.<br />
PS. Eto dokle dođosmo zbog izgleda pasoša.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 17:14:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>osama</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152862</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Dušan Maljković</b></div>Mislim da se skoro nije pojavio ovako rasistički blog na ovom mestu.Ne samo da impicirate da je Srbija van civilizacije -- onim delom o prelasku iz jedne civilizacijske zone u drugu (što je teza i evropske desnice) -- već pojedine ljude poredite sa stokom, a najgore upisujete u Albaniju, u svetloj tradiciji srpskog nacionalizma. O tome da implicirate da je Srbija obor u kome po definiciji žive svinje ne bih posebno govorio.Da li ste ikada bili u Briselu? Jedna od mojih prvih impresija bila je nesnosna količina đubreta, čitave ulice prekrivene crnim kesama iz kojih se rasipa sve i svašta. Da li vam je poznata dramatična situacija u Napulju, gde je takođe đubre postalo akutni problem?</blockquote><br />
<br />
VALJEVO – Poledicu na valjevskim ulicama zamenilo je blato i zaostala šljaka koju putari bacaju u strmim ulicama. Građani se danima već kaljaju i na trotarima i trgovima u samom centru grada, ali u gradskoj čistoći kažu da je opština zabranila pranje ulica u periodu od 16. novembra do kraja marta. <br />
<br />
Blata ima i na reprezentativnim trgovima Vojvode Mišića i Desanke Maksimović, ali i u BID zoni. Žitelji perifernih delova grada iz svojih domova ne izlaze bez kaljača. Komunalaci objašnjavaju da <b>poštuju odluku Opštine Valjevo još iz 2001. godine kojom je pranje ulica od 16. novembra do 31. marta zabranjeno</b>. <br />
- Prema toj odluci <b>nije predviđeno čišćenje i pranje ulica tokom zime</b>, zbog niskih temperatura i poledice. Ulice peremo u noćnim satima, ali ako bi bile oprane pri niskim temperaturama kao što su sada, onda bi do jutra bile klizave i opasne za vozače i pešake, kaže v.d. direktor „Vidraka“ Slobodan Pavlović. <br />
Valjevo je, međutim, u periodu od Božića do prošlog ponedeljka bilo među najtoplijim gradovima u Srbiji, na Jovanjdan je bilo 18 stepeni, a ni noću temperatura nije bila ispod nule. <br />
-Dani jesu bili topli, ali noću temperatura nije bila iznad četiri stepena, a mi moramo da poštujemo proceduru da ne dođe do stvaranja poledice. U par navrata smo preko dana izvezli cisterne na ulice da ih peremo, ali se u velikoj saobraćajnoj gužvi stvori kolaps, pa nas je saobraćajna policija isključila, objašnjava Pavlović. <br />
-Građani imaju pravo da zahtevaju da ulice budu čiste, ali mi smo budžetsko preduzeće, tako da za eventualni izlazak na teren u ovom periodu, moramo da dobijemo naknadni nalog komunalne inspekcije ili Direkcije za urbanizam, kako bi tu uslugu od njih kasnije naplatili, kaže Pavlović. <br />
Direktor „Vidraka“ konstatuje i da se Valjevo nije baš „isprsilo“ novcem izdvojenim za umivanje gradskih ulica. <br />
- Mi iz lokalnog bužeta za taj posao imamo tek 28 miliona dinara, a treba nam bar duplo više novca da bi Valjevo bilo umivenije, trdi Pavlović. <br />
Gomilanju blata u gradu, kako kaže, doprinose i kamioni koji ga „razvoze“ sa desetak gradilišta stambenih ili poslovnih objekata. Po propisima, svaki kamiondžija bi pre napuštanja gradilišta trebao da opere gume, ali oni to ne čine. U tim slučajevima treba da reaguje komunalna inspekcija, ali u dosadašnjoj zimskoj sezoni nije bio nijedan zahtev da se kamioni blatnjavih guma isključe iz saobraćaja. <br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 14:11:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Nina5</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: obavestenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152844</link>
				<description>
					<![CDATA[
						obrisan je i moj komnetar koji nije bio trol već odgovor na maljkovićovo pitanje da mu objasnim vezu između prljavig / čistog i vlasti tj  &quot;sagrešneja o poredak&quot;<br />
Rekla sam da ja mislim da mi prljavštinu doživljavamao kao nered i da apsloutna prljavština ne postoji, da se ona nalazi u našem oku, te da ono što je  prljavo mi sami  tako procenjujemo   (ono što je nama prljavo ne mora da bude svima tako) . kada nešto čistimo, sređujemo, peremo, mirišemo, preuređujemo mi to radimo ne zato što smo patološki čistunci, što  robujemo strahu od zaraza već zato što hoćemo da preuredimo svoje okruženje, da ga sobrazimo prema nekoj ideji.. naše izbegavanje prljavštine ne predstavlja izraz straha već stvaralački čin.  u tome ja vidim odnos države  ( vlasti )  i odnosa čisto/ prljavo,  što je i tema goranovog posta. Ne razuemm zašto je ovakav  komentar  obrisan?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 13:50:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>JJ Beba</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Kao voz za Aušvic</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152775</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Lala013</b></div> Hocu samo reci po nasim deponijama ima ko da skace, po susednim bas i nema...  </blockquote><br />
<br />
Slažem se, ali ja sam hteo da naglasim da se kod nas te deponije nalaze 10 metara od pruge kojom<br />
stranci stižu u Beograd, pa onda još i na više mesta u centru grada.<br />
Kada to vide - toliko su šokirani da im posle naš uobičajni svinjac u Bg-u dodje kao dašak vetra u letnje<br />
popodne.<br />
Inače i priča sa pasošem i prizori iz svakodnevnog života nam govore da nam zemlju, firmu, kućni savet,<br />
...(u name it) ,  vode veoma nesposobni i / ili  nezainteresovani ljudi.<br />
<br />
 Možda bi na pasošu umesto rojalističih obeležja mogla da bude metla a boja pasoša narandžasta.<br />
 E, to je već brendiranje Srbije. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 11:46:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Strmoglavi badža</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: I ne samo pasoš</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152755</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Knez Miskin</b></div>Dobro genije, а šta ti predlažeš ?Smejanje je zdravo, ali ne rešava stvari !! Rekao sam svoje mišljenje, i posebno ne bih da se nadmudrujem sa dežurnim sveznalicama. U skladu sa gore napisanim sud o tome daće oni koji budu ovo čitali. </blockquote><br />
Pa o tome se vodila rasprava u dumi ali naš RTS nije prenosio jer je bila zatvorena sednica. Inače od sada će biti redovno prenošene sednice dume na prvom a na drugom isto to u našoj koreografiji u našoj skupštini.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 11:29:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Treger</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152740</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>networker</b></div><br />
Ana WithAFamilyNameTooHardToPronJelica Greganovićkao rojalno, šta li?Ja ne razumem zasto se svugde stavljaju rojalna obelezja kad Srbija nije monarhijaZatos to je taj grb sa krunom zvanicni grb Srbije.A kada je to bilo usvojeno &quot;strucnjaci&quot; su nam objasnjavali kako ta kruna asocira na Nemanjice, a ne na monarhiju.</blockquote><br />
A da Nemanjić nije bio monarh on je bio kralj. A zar vam ponašanje našeg premijera ne liči bar na cara a Velje na grofa od bazena.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 11:20:28 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Treger</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dušanu Maljkoviću</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152596</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>cudi me da ste bili u istom redu. drzavljani slovenije obicno idu u redove za povlastene narode.</blockquote><br />
Aerodrom Fiumicino - Rim.<br />
Granični prelaz izmedju dva terminala.<br />
Septembar 2007.<br />
Slovenački državljani odlaze u Italiju samo sa ličnom kartom.<br />
Ovaj putnik je pokazao pasoš. Pretpostavljam da je putovanje nastavio u zemlju<br />
u koju nije mogao da udje sa ličnom kartom.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 09:57:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Mića Marković</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152542</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<b>NOVA LICNA KARTA</b><br />
<br />
<img src='http://www.blic.co.yu/_customfiles/Image/slike/2008/01_januar/29/drustvo/lk-v.jpg' alt='' border='0' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 09:16:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ivana23</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152481</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Amerika ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo, tu ste u pravu.</blockquote><br />
moram malo da se umesam, prilikom polaganja zakletve za americko drzavljanstvo, cini mi se, postoji jedan deo gde se novopeceni drzavljanin <u>simbolicno</u> odrice pripadnosti bilo kom drugom drzvljanstvu/naciji.  i to je, uglavnom, sve.  mislim da se po americkim zakonima po reciprocitetu priznaje dvojno drzavljanstvo sa bilo kojom zemljom koja takodje priznaje koncept dvojnog drzavljanstva. u praksi su stvari jos liberalnije, kada ispunis uslove i postanes americki drzavljanin, niko te ne pita da li si drzavljanin jos neke zemlje :)  primeri, sto rece sarski, panic, pa onda divac, stojakovic do sada verovatno ima cetri drzavljanstva... :)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 06:32:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bauer</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152474</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>stephen dedalus</b></div>ako je pomenuta gospodja rodjena u beogradu, znaci da je naturalizovana amerikanka. pre no sto neko prihvati americko drzavljanstvo, mora da se odrekne bilo kog drugog. amerikanci, za razliku od nekih zemalja eu ne trazi formalni ispis iz drzavljanstva, vec samo da se osoba zakune da ce to uraditi. srbija takodje ne priznaje dvojno drzavljanstvo. </blockquote><br />
<br />
Srbija priznaje dvojno drzavljanstvo. Zakon o dvojnom drzavljanstvu donet je ubrzo posle 5-to oktobarskih promena. Posto i sam imam dva pasosa, kada ulazim ili izlazim iz Srbije pokazem oba i nemam nikakvih problema. <br />
Amerika ne dozvoljava dvojno drzavljanstvo, tu ste u pravu.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 04:15:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Fratello</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152471</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>buda milic</b></div>Dušane,Ima tome već nekoliko meseci kako bih ti na neki od idiotskih komentara nešto odgovorio, ali mi ne ide.</blockquote><br />
ne ide ni nama. maljkovic ignorise odgovore ili, sto bi nas narod rekao, pravi se lud. lepo mu je tako.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>buda milic</b></div>Ne zbog toga što nemam šta da ti kažem, nego zato što ne želim da budem takav čovek:))</blockquote><br />
slazem se. maljkovic ni ne primecuje da su mnogi poceli da ga ignorisu.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>buda milic</b></div>Ali ovo tvoje frustrirano zabeđivanje i bušna logika u formi naučnog i objektivnog pristupa problemu, je ono što pristojnog čoveka tera na blud, a nepristojnog na ushićenje.</blockquote><br />
tacno. valjda ce dusan jednog dana nauciti da nije poenta samo u citanju vec u razumevanju i razmisljanju.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>buda milic</b></div>I nijedna od zanimljivih i nezanimljivih teza koje furaš poslednjih 10 godina te ne čine toliko posebnim, koliko to čini zadrtost na kojoj insistiraš na ovom blogu.</blockquote><br />
po meni cist beszobrazluk. maljkovic je takav ignorant da se citalac (kao npr ja) cesto pita da li on uopste zeli da komunicira sa blogerima ili pak ne vidi dalje od svog odraza u ogledalu.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>buda milic</b></div>Ogledalo, Maljkoviću, pod hitno u ruke! </blockquote><br />
ja bih pre rekao da je nas vrli autor predozirao sa ogledalom. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 03:07:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>irvas</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152470</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Hvala na komplimentu.<br />
<br />
Uvek su mi bili draži pametni desničari nego glupi liberali, kako Žižek reče.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 02:42:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dušan Maljković</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152463</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nepoznato mi je da sam igrao šah sa Mladićem, optuženikom za ratne zločine, kako sami kažete. Vrlo legalistički od vas.</blockquote><br />
još si i krajnje neduhovit.<br />
a i to je dar.<br />
o konstrukciji ove rečenice - nemam reči....<br />
stvarno si ovo napisao za sebe - nepoznato mi je da sam igrao šah....<br />
zacenila sam se...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A o RK ja imam svoje mišljenje koje ne korespondira vašem.</blockquote><br />
ne korenspondira?<br />
xaxaxaxaxaxa<br />
nek korenspondira s isidorinim i karleušinim. to si inače ti.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 02:04:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Exitus Letalis</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152457</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Da ne trolujemo preterano: mozda je to zakon, ali niko oko njegovog &quot;krsenja&quot; ne pravi kosmicko pitanje koliko sam primetio. U mojoj siroj familiji ima ljudi koji su rodjeni u usa i imaju srb/usa drzavljanstvo, onih koji su rodjeni u srbiji i imaju takodje srb/usa drzavljanstvo i, razume se, odgovarajuce pasose (oba).  Ja znam mnogo ljudi koji su na slican nacin &quot;nedozvoljenih&quot; statusa.<br />
Najzad, bivsi premijer Milan Panic je imao usa drzavljanstvo (naturalizovan), pa se niko nije uzbudjivao previse, ni srbi ni ameri:)))<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 01:39:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>nsarski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>obavestenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152456</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Moderator je obrisao grupu komentara koji su se bavili brisanjem i banovanjem na drugom blogu i drugim autorima, sto nije u vezi sa temom ovog bloga. Obrisan je osnovni komentar kao i oni koji su se nadovezali na njega. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 01:37:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Supermod</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dušanu Maljkoviću</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152450</link>
				<description>
					<![CDATA[
						cudi me da ste bili u istom redu. drzavljani slovenije obicno idu u redove za povlastene narode. mi smo u grupi &quot;ostalih.&quot; zao mi je ako ste ikada iskusili probleme mimo uobicajenog osecaja ponizenosti i diskriminacije koji ima svako ko putuje sa nasim pasosem. meni zaista niko ne gleda korice pasosa: gleda prednju stranu, ili vizu. retko mi postavljaju pitanja. u stvari, jedina granica na kojoj me ispituju je nasa: gde ste bili, sta ste radili, koliko dugo i slicne gluposti. umesto da mi, kao granicari zemlje u kojoj trenutno boravim, kazu samo &quot;dobrodosli nazad!&quot;					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 01:09:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>stephen dedalus</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dušanu Maljkoviću</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152444</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Zato me izgled ovog pasosa ne iznenadjuje. Iskreno, ne secam se kada mi je neko poslednji put pogledao prednje korice pasosa</blockquote><br />
Iz onoga sto sam doživeo, teško bih se sa ovim mogao složiti.<br />
Na jednom stranom aerodromu, ispred mene na pasoškoj <br />
kontroli je bio jedan slovenački državljanin. Policajac mu je vratio pasoš pogledavši samo<br />
prednje korice. <b>Bez otvaranja! </b><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 00:53:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Mića Marković</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Drzava loseg ukusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152436</link>
				<description>
					<![CDATA[
						ako je pomenuta gospodja rodjena u beogradu, znaci da je naturalizovana amerikanka. pre no sto neko prihvati americko drzavljanstvo, mora da se odrekne bilo kog drugog. amerikanci, za razliku od nekih zemalja eu ne trazi formalni ispis iz drzavljanstva, vec samo da se osoba zakune da ce to uraditi. srbija takodje ne priznaje dvojno drzavljanstvo. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 00:40:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>stephen dedalus</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Dušanu Maljkoviću</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152419</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Postovani g. Markovicu,<br />
U Vasem tekstu rekli ste kako Vam se cini da nikada necete &quot;pristojno dizajniran dokument&quot; svoje zemlje. Ja mislim da je pasos SFRJ bio vise nego pristojan: mozda nije bio lep, ali je svkako sluzio svrsi.  Ja sam bio suvise mlad da ga koristim, ali imam jos primerak sa svojom fotografijom na &quot;bebecoj&quot; strani. <br />
Sto se ove najnovije drzave tice, mislim da Srbija nikada nije bila poznata po dizajnu i pored veoma mnogo talentovanih ljudi koji u njoj zive. Zato me izgled ovog pasosa ne iznenadjuje. Iskreno, ne secam se kada mi je neko poslednji put pogledao prednje korice pasosa: mislim da ga uvek predajem otvorenog. U citavoj prici meni vise smeta sto je pasos biometrijski: ne zlim da budem deo neke mega baze podataka. <br />
I pored toga sto mi se licno ne dopada, ne bih imao nista protiv izgleda novog pasosa ako bi nasi politicari, makar to bilo u narednih deset godina, uneli samo jednu izmenu: da na vrhu korica stoji &quot;Evropska Unija.&quot; Makar i na glagoljici. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 29 Jan 2008 00:15:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>stephen dedalus</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Pitanje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152407</link>
				<description>
					<![CDATA[
						istina. kada sam ponovo procitao goranov tekst video sam da je on rekao kako je u pitanju prelazak iz jedne civilizacijske zone u drugu, a ne iz civilizacije u necivilizaciju. ipak, ne bih se slozio sa komentarom za albaniju: albanija je siromasna, ali je civlizovana i evropska. takodje mislim da su njihove tablice skoro identicne nemackim.<br />
naravno, dusan voli da provocira diskusiju i ocito da je dobar u tome. ucitava, kao i svi mi. recimo, slucaj napulja koji on navodi nema nikakve veze sa pitanjima kulture i civilizacije. mafija u italiji kontrolise smece. sada se korumpirani politicari &quot;bore&quot; protiv mafije, koja im verovatno ne placa dovoljno, a mafija kao odgovor strajkuje. <br />
da li je po malo fasisticki uzimati cistocu kao merilo necije civlizivanosti: mislim da jeste. da li cete u indiji naici na prljavstinu za zapadnoevropske pojmove: svakako. ali, ja za jedno pranje sudova potrosim vise vode nego sto je prosecnoj indijskoj familiji dostupno za citav dan. <br />
kada sam poslednji put bio u beogradu &quot;surcin&quot; je bio neuporedivo cistiji od nekih aerodroma kojima sam prosao na tom putu. svaki toalet u kom sam bio imao je konrtolnu tablu na kojoj je pisalo kada je poslednji put ociscen. pri cemu ne mogu da kazem da sam pohodio nekakva &quot;eksluzivna&quot; mesta. ipak, krvoloci su bili svuda po novinama i na televiziji, navijaci su im klicali po stadionima. <br />
uostalom, ako vec zelimo razvijeni kapitalizam, evo predloga kako da resimo problem smeca u srbiji jednom za svagda. treba gospodinu miskovicu pokloniti &quot;underworld&quot; dona delilla. treba mu objasniti da je smece ogroman biznis. miskovic treba da dobije monopol na smece u srbiji. tako bi mogao da zatvori krug. posto vec ima monopol u trgovini imao bi cistu racunicu: sto vise proda, sto vise besplatnih kesa podeli, to vise posla za &quot;delta smece.&quot; gradjani bi placali recimo deset evra mesecno delta smecu kroz racune za struju. fantazija!    					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 23:57:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>stephen dedalus</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: I ne samo pasoš</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152359</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Sadrzaj je stvar raznih zakona -nema tu javnost sta da se konsultuje, primene se zakoni<br />
bezbednost - zastita od falsifikata, bezbednosni elementi koji obezbedjuju vlasnika pasosa od zloupotrebe u slucaju kradje ili gubitka, kao i da zadovolji medjunarodne standarde i medjudrzavne ugovore kojima je zemlja pristupila radi lakseg putovanja nasih ljudi - tu isto nema sta javnost puno da se pita, primene se poznata tehnicka dostignuca. <br />
<br />
A sto se tice dizajna, dobro bi bilo da se javnost pita, da moze da pogleda razna resenja da saslusa strucne ljude kako suceljavaju svoja misljenja, pa da se onda izvrsi izbor.<br />
<br />
Dizajn je bitan. Bitna su i dimenzije i broj stranica. Nas pasos bi trebalo da ima mnogo veci broj stranica nego npr, slovenacki, iz poznatih razloga. Dalje, covek treba da ima osecaj prijatnosti i privrzenosti kada drzi svoj pasos u ruci, kada ga pokazuje gde treba. To je isto kao odnos prema himni i zastavi. Ali mi smo i tu malo bili tanki sto se uticaja javnosti tice.<br />
<br />
Monarhisticka obelezja na pasosu su za mene krsenje ustava, ali ja ovaj ustav ne postujem zbog nacina na koji je donesen tako da bi bilo cinicno da govorim o kaznjivosti njegovog krsenja.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 23:09:28 GMT</pubDate>
				<dc:creator>zoricag</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152323</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Meni je cilj da sa svim konstruktivno komuniciram, pa i sa vama. Izvolite, vi ste na potezu. </blockquote><br />
Izvinjavam se sto se mesam, ali malo samokriticnosti bi Vam zaista pristajalo. Vi u svemu vidite fasizam pa cak i u tome kada nekome zasmetaju smece. Osim toga umesto da konstruktivno diskutujete Vi nas upucujete da idemo i cistimo smece mi a ne oni koji su to bacili. Da li je to u redu po Vama?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 22:40:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>G r o f i c a</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Grofice..</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152311</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>G r o f i c a</b></div>E, da ja sam fasistkinja a ne fasista. </blockquote><br />
:)<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 22:33:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>man ray loves me</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152310</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Komsija je sisao sa planine i dosao u grad.</blockquote><br />
Verovatno. A mnogo je komsija svuda sirom Srbije.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 22:33:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>G r o f i c a</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rasistički blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#k152309</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovo ne misle Beogradjani. Beogradjani nikada za sebe ne kazu da su divni. Oni samo vole Beograd.</blockquote><br />
Ni Beogradjani nisu vise ono sto su bili. Neki dan na Tasmajdanu pridjem ljubazno jednom gospodinu da ga pitam za ulaz u jednu ustanovu jer je promenjen on arogantno odbija da mi pomogne. Ali su zato Beogradjanke bile predusretljive i kao uvek elegantne i ljubazne.:)))					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2034/Obor/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 28 Jan 2008 22:29:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>G r o f i c a</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2034/Obor/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

