<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>VRATIJA SE ŠIME | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</link>
		<description>Željko Ivanović</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 15:21:23 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/670/10670.jpg			</url>
			<title>Željko Ivanović</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: www.slobodnamisao.com</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k172730</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Касно сам приметио ову поруку.<br />
<br />
Потребно је да се упути званични захтев (краткoм поруком) редакцији на <a href='mailto:redakcija@slobodnamisao.com' target='_blank' class='crvenoNormal'>redakcija@slobodnamisao.com</a><br />
<br />
Ја сам обични сарадник, уредништво доноси одлуке о сличним питањима .<br />
<br />
Слободна мисао је независни медиум и није гласило било чије страначке политике. Напротив, СМ утиче на политичку мисао и идеологију у појединим странкама а не обрнуто.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 13 Feb 2008 20:01:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Igor_Jaramaz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k167319</link>
				<description>
					<![CDATA[
						interesanto da je ove rijeci Radulovica prenijela &quot;rezimska&quot; Publika ,a u svom izvjestaju ih preskocile Vijesti.<br />
Zbilja ,odakle spaistelju 200 miliona eura?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zatvoriti KAP <br />
Radulović je kazao da bi prema procjenama PZP-a ovakav Kombinat aluminijuma trebalo zatvoriti. - Analize PZP-a pokazuju da bi korisnije za Crnu Goru bilo da ovakav KAP ne postoji. Onih 16 miliona eura koji se daju za plate i socijalno osiguranje radnika trebalo bi izdvajati iz Budžeta, a struju koja ide u KAP prodavati po tržišnim cijenama – naveo je Radulović. On je kazao da je stvarni vlasnik KAP-a Milo Đukanović i njegov lobi. Radulović je kao opravdane ocijenio zahtjeve radnika i kazao da bi oni trebalo od poslovodstva da traže i modernizaciju fabrike, kao i poboljšanje uslova rada. <br />
 <br />
Odakle “spasitelju KAP-a” 200 miliona za ulaganja<br />
Radulović je aludirajući na podgoričkog biznismena Dragana Brkovića upitao ''spasitelja KAP-a'' odakle mu 200 miliona eura za ulaganja u Hotelsko turističko preduzeće “Boka”, kupovinu aviona i šuma. - Spasitelj Kombinata bi morao na ta pitanja da odgovori crnogorskoj javnosti – rekao je Radulović. <br />
</blockquote><br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 09 Feb 2008 03:34:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>optimista11</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: A di je bija ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k165024</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Je li moguce? Hahaha!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 07 Feb 2008 13:15:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ПЗП</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164951</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Igor_Jaramaz</b></div><br />
								Прво нека скупе 7.622 потписа за председничку кандидатуру (2%) па тек онда да слушамо о 30% скупштинских места.															</blockquote><br />
Igore, da li bih i ja mogao da dobijem prostor na &quot;Slobodnoj misli&quot; (<a href='http://www.slobodnamisao.com/' target='_blank' class='crvenoNormal'>www.slobodnamisao.com/</a>)?<br />
<br />
Ili da postavim pitanje ovako: Koliko je dozvoljeno razlikovati se po stavovima sa zvaničnom politikom SNS, da bi se imalo pravo na &quot;slobodno mišljenje&quot;?<br />
<br />
Čitam danas vijesti, Milo se vraća, pada vlada u Srbiji, Kosovo, misija, zategnuto kao i obično, Koštunica neće da potpiše najbolju stvar ikad ponuđenu Srbiji... hapšenja u fudbalu, kod nas opet frka oko gradnje crkve, da bi se prikrila opšte neizvjesnost... Pa se sjetih one čuvene Milićeve sa Yutela &quot;EEZ zabrinuta zbog sranja u Jugoslaviji&quot;... E baš sranje. Samo što je sad šareno, u bojama. I lijepo se pakuje.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 07 Feb 2008 12:16:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hm...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164893</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Eh kakve :)<br />
<br />
Дедеић: Честитке и Тадићу и Николићу (04. 02. 2008.)<br />
<br />
СНС честита свим грађанима Србије на исказаном нивоу политичке и демократске зрелости, који је још једном потврђен у јучерашњем другом кругу предсједничких избора. Борису Тадићу честитамо побједу, а <b>Томиславу Николићу, уз кога смо били свим срцем</b> у другом кругу предсједничких избора, сјајан изборни резултат. <b>Ми смо били добри навијачи Томислава Николића</b> и <b>СНС је увјерена да је управо Николић послао зреле демократске поруке Европској унији, Русији и укупној међународној заједници о регионалном значају националних интереса Србије</b>.<br />
СНС је посебно задовољна што је позициона и опозициона политичка елита у Београду синоћ показала одговорност и потврдила да Србија крупним корацима одмиче у процесу комуникације са најзначајнијим међународним политичким и дипломатским адресама. Наравно, свјесна потребе заштите свог суверенитета, опстанка Косова и Метохије у Србији и динамичне сарадње са сународницима који живе у бившим југословенским републикама.<br />
<br />
Добрило Дедеић, портпарол СНС					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 07 Feb 2008 10:33:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Veljović i novinari!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164410</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Baš ću da sačekam sjutrašnje Ivanovićeve Vijesti i da vidim što će i kako će oni to prokomentirati a ne zaboravimo da je vlasnik na ovom blogu već pisao o tome kako je u Srbiji nešto napravljeno a u CG ništa.</blockquote><br />
<br />
Nemas sto cekati :). Ivanovic je rekao da mu treba MUP i sudovi, kako bi posao Vijesti imao smisla. Sad ce mu Milo dati bas ta ministarstva da ih rasturi. A ako im Milo to ne da, onda ce Andrija Mandic u drugom krugu imati punu Zeljko podrsku i JURISSSSSSSSSSSSS. Hahaha.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 22:09:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Joe Black</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Veljović i novinari!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164226</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Šimetov ministar policije ili prvi pretorijanac , čuveni Veljović je upravo dok sam pisao prošli odgovor izjavio kako Brano i Rajo nemaju ama baš nikakvog udjela u  kriminalnim radnjama oko fudbala . &quot;Ne&quot; , veli Veljović , i čak tvrdi da nisu dobili ništa iz Srbije u vezi toga. Rajo , kojeg smo vidjeli u gardi Arkanovoj je jedini pošteni čovjek iz te čuvene vojske a svi ostali su u  pržunu.<br />
<br />
E sada , po logici i novinarskom kodeksu koji promovira Gosp. Ivanović novinr Vijesti bi trebao prenijeti njegovu suvu izjavu i to bi bilo to, thats all folks.<br />
<br />
<b>Baš ću da sačekam sjutrašnje Ivanovićeve Vijesti i da vidim što će i kako će oni to prokomentirati a ne zaboravimo da je vlasnik na ovom blogu već  pisao o tome kako je u Srbiji nešto napravljeno a u CG ništa.</b>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 18:48:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hm...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164223</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>RTS:TADIĆ I NIKOLIĆ USKORO O SITUACIJI U ZEMLJI POLITIKA - UNUTRAŠNJA - Utorak, Februar 05, 2008 19:00 Predsednik Srbije Boris Tadić pozvaće u najskorije vreme zamenika predsednika Srpske radikalne stranke Tomislava Nikolića na razgovor o političkoj situaciji u zemlji, saznaje RTS iz krugovo bliskih Tadiću. Tadić će pozvati Nikolića na razgovor o stabilnom funkcionisanju institucija, kao i o potrebi zajedničke borbe protiv kriminala i korupcije, rekli su ti izvori. Predsednik Tadić, prema tim izvorima, izražava poštovanje prema biračima koji su u drugom krugu izbora u velikom broju glasali zaNikolića. </blockquote><br />
<br />
Kakve veze imaju Tadić i Nikolić sa našim Šimetom ?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 18:40:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164222</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Joe Black</b></div>Ono što mogu da pretpostavim da se ovdje nije radilo o tekstu koji je novinar posvetio nerasvijetljenim ubistvima u BD, već o izvještaju sa konf. za štampu koju je održao šef CB Budva. I onda novinar prenosi ono što je rečeno tako da ako je taj slučaj izostavljen nije greška novinara ili namjera već onih koji su pričali na tu temu. Ali, kažem ovo je pretpostavka mogu da provjerim.A jeste na pomenutu press konferenciju poslali novinara ili ste poslali Nosaca Mikrofona? </blockquote><br />
<br />
<br />
Jasno.Upravo tako, moram se opet složiti sa Joeom.  novinar Vijesti bi mogao i nešto sam čuti,vidjeti,zapisati, obraditi i na kraju nam tako nešto ponuditi. Ako bi  drugačije bilo ispravno,onda ne bi ništa mogli čuti u vijestima nego DPS hvalospjeve o samima sebi .Do padanja.<br />
<br />
Nema novinarstva bez pečata samih autora. Neću čitati i kupovati novine da bi mi iste prenijele suve izjave crnogorskih kvazipolitičara. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 18:38:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: A di je bija ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164211</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Milic je za sad ispao kao mnogo dobar lik, samo nije jedini iz SNP koji je gurao sebe u drugi plan. SNP je i na proslim izborima forsirala Lekica kao zajednickog kandidata, pa im nije poslo za rukom... Na kraju Filip pobijedi s cetvrtinom glasova od birackog tijela. A tada se nasao i dobri Zivkovic da mu bude protivkandidat, u koga smo se nekad mogli zakleti, a evo dje je sad i sto cini... Nego, oko SNP - sve ove opozicione stranke usle su u parlament prije ili kasnije preko SNP, i SNS (kad je bila vanparlamentarna), i NS, i DSS, a bogami je dosta to pomoglo i PzP, posto je Pedja na svakom mitingu i u svakoj emisiji u kojoj je bio porucivao ljudim da, ako im se on ne svidja, glasaju za Meda, samo da ne glasaju za DPS. I eto, poslusase ga stvarno, i PzP dobi glasove, a SNP nikad gore ne prodje... Sto ti je politika... </blockquote><br />
<br />
Mogu se složiti sa tobom po ovom pitanju.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 18:20:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k164068</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>E nemmoj sad svoj ateizam da promovises na tako ruzan nacin. Ostrog nikad nije izgledao niti izgleda kao sabacki vasar, a popovi su namrsteni jedino kad ljudi pisu svoja imena po zidovima i guraju poruke unutra, jer to nema veze s vjerom, nego sujevjerjem. Ako odes tamo, pise ti da se uvijek mozes obratiti svesteniku da se moli za tebe i tebi drage, naravno besplatno. Ali kad smo vec kod toga, zamisli komercijalizaciju katolickih crkava u kojima imas elektricne &quot;svijece&quot; koje ti gore onoliko koliko si para ubacio, a da bi ti se upalio reflektor da vidis odredjenu fresku, opet moras da ubacis pare... </blockquote><br />
<br />
<br />
U vjerodostojnost , istinitost , dobročinstvo , katoličke crkve vjerujem koliko i u teslino oružje ili u proklestva južnih mora. Vatikan je samo jedna mnogo bolje organizovana institucija od ovih bradatih konkurenata. Bez ljutnje , njego, ali za pravoslavlje me boli zadnjica. Eto ne mogu ni neki eufemizam da smislim po  tom pitanju.<br />
I jedni i drugi imaju samo jedan cilj a to je držati svijest pastve na nivou ljudi iz pećine i na taj način sebi i onima iznad omogućiti da njima vladaju. Oni po meni čine smrtni grijeg jer prave od ljudi neslobodne individue koje zavise od božje milosti a koja dolazi kroz crkvene milodare.<br />
Eto, ta mitropolija čika riste sotone je toliko puta bila od pomoći našem Šimetu da je prosto nevjerovatno da i ti kao misleći čovjek jop vjeruješ da oni rade svoj posao kako treba i na korist naroda.<br />
Jednom je u Podgorici masa ljudi koja je demontsrirala proztiv Mila, željeći da ga sruši , uzvikivala jednu fantastičnu parolu koju sam uvijek volio naglas izustiti kada je tome vrijeme i mjesto,kao što je to sada slučaj.Dakle ti protestanti braneći momira i Sloba od Mila i Dukljana su vikali : <b>AMFILOHIJE TURČINE!</b> pogođeni time jer je Risto stao bio na stranu Mikijevu , poznat i kao Šime u Dalmaciji. Ni prije ni poslije ništa tačnije i  bolje ne izustiše...<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 15:44:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163933</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ono što mogu da pretpostavim da se ovdje nije radilo o tekstu koji je novinar posvetio nerasvijetljenim ubistvima u BD, već o izvještaju sa konf. za štampu koju je održao šef CB Budva. I onda novinar prenosi ono što je rečeno tako da ako je taj slučaj izostavljen nije greška novinara ili namjera već onih koji su pričali na tu temu. Ali, kažem ovo je pretpostavka mogu da provjerim.</blockquote><br />
<br />
A jeste na pomenutu press konferenciju poslali novinara ili ste poslali Nosaca Mikrofona?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 14:01:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Joe Black</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163919</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovdje ništa od toga nemate i nećete imati dok je ove vlasti. Pitanje je dakle koliko ćemo morati da čekamo, prvo da se ova vlast promijeni, i drugo da kad se promijeni nova vlast smogne hrabrosti da se ozbiljnije pozabavi tim temama.</blockquote><br />
<br />
Nije u CG problem vlasti nista veci nego problem mentalnih sklopova. Ja kontam da koordinacija medija policije itd treba da postoji da bi se stvar pokretala. Ali to znaci da su Vijesti i ta ekipa bili prezadovoljni do ure, samaranja i td. A onda od jednom nisu vise zadovoljni. Ovo ne znaci nista drugo nego da koordinacije koja je postojala do tad vise nema. Naravno - rezultat te koordinacije je poznat. Sva CG po dzepovima djukanovica i ekipe. Na ovome pociva moja teza o saucesnistvu Vijesti u izgradnji sadasnjeg sistema u periodu od 1998-2007.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 13:55:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Joe Black</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163691</link>
				<description>
					<![CDATA[
						E nemmoj sad svoj ateizam da promovises na tako ruzan nacin. Ostrog nikad nije izgledao niti izgleda kao sabacki vasar, a popovi su namrsteni jedino kad ljudi pisu svoja imena po zidovima i guraju poruke unutra, jer to nema veze s vjerom, nego sujevjerjem. Ako odes tamo, pise ti da se uvijek mozes obratiti svesteniku da se moli za tebe i tebi drage, naravno besplatno. Ali kad smo vec kod toga, zamisli komercijalizaciju katolickih crkava u kojima imas elektricne &quot;svijece&quot; koje ti gore onoliko koliko si para ubacio, a da bi ti se upalio reflektor da vidis odredjenu fresku, opet moras da ubacis pare...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 08:56:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163687</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Mnogo veći problem je na drugoj strani - prvo, što nema informacija i istraga na tu temu, što tužilaštva i policija ne rade svoj posao, i onda je vrlo teško bez takvih informacija pisati ozbiljne tekstove. Onda se tekst svodi na priču čaršije, na glisere koje neko pominje i slično ali priznaćeš tako se ne može pisati tekst u ozbiljnoj novini. Drugi problem je što i kad se napiše utemeljen tekst, kad novina razjasni slučaj korupcije ili kriminala - šta je efekat toga!Tresla se gora rodio se miš. Svaka bruka za dva danaPa s obzirom na to da bukvalno, ali bukvalno, svakog dana, evo vec Bog te pita koliko vremena, &quot;Vijesti&quot; znacajan prostor ustupaju raskrinkavanju &quot;teorije zavjere&quot; oko izgradnje Hrama za tri hriscanske svetinje na Cetinju, mozda bi mogli malo to da zabatale a taj prostor iskoriste za ove price koje pominjemo... Posto mi se nesto ne cini da je izgradnja jedne crkve veci zlocin od sverca, nerijesenih ubistava i mafijskih poslova... </blockquote><br />
<br />
Mislim da tu priču oko izgradnje hrama Vijesti dobro vode. Apsolutno ne treba dozvoliti dalju saradnju DPS i vrha Ristove mitropolije u uništavanju i seljizaciji Cetinja. Dobiće hram u zamjenu za podršku na nekim od ljedećih izbora.<br />
<br />
Da ne spominjem da su same svetinje jako sumnjive kao vjerodostojne a to je slučaj i sa   većinom hrišćanskih &quot;svetinja&quot;. Pogleda uostalom kako mitropolija gazduje sa Ostrogom. Ostrog izgleda kao šabački vašar sa glupavim suvenirima , slikama radovanovim i namrštenim popovima koje samo interesuje koliko ssi stavio para u lemozinu a Ostrog bi mogao biti crnogorski lurd.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 08:45:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163669</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>...od sverca, nerijesenih ubistava i mafijskih poslova...	</blockquote><br />
Znaš što bi ti rekao Popaj na ovo? Šuti, Gajo! :)<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 08:09:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163666</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>njegos</b></div>Pa s obzirom na to da bukvalno, ali bukvalno, svakog dana, evo vec Bog te pita koliko vremena, &quot;Vijesti&quot; znacajan prostor ustupaju raskrinkavanju &quot;teorije zavjere&quot; oko izgradnje Hrama za tri hriscanske svetinje na Cetinju, mozda bi mogli malo to da zabatale a taj prostor iskoriste za ove price koje pominjemo... Posto mi se nesto ne cini da je izgradnja jedne crkve veci zlocin od sverca, nerijesenih ubistava i mafijskih poslova...</blockquote><br />
Neka de, to je atak na temelje države!<br />
<br />
A to je upravo i problem, što se kao temelji države uzimaju manastir, vjera, nacija, zastava i himna, a ne čisti odnosti, poštovanje zakona, poštovanje ljudskih prava, funkcionisanje institucija sistema... To su temelji države, ostalo je sve estetika.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 08:08:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Intet Glemt</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163445</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mnogo veći problem je na drugoj strani - prvo, što nema informacija i istraga na tu temu, što tužilaštva i policija ne rade svoj posao, i onda je vrlo teško bez takvih informacija pisati ozbiljne tekstove. Onda se tekst svodi na priču čaršije, na glisere koje neko pominje i slično ali priznaćeš tako se ne može pisati tekst u ozbiljnoj novini. Drugi problem je što i kad se napiše utemeljen tekst, kad novina razjasni slučaj korupcije ili kriminala - šta je efekat toga!Tresla se gora rodio se miš. Svaka bruka za dva dana</blockquote><br />
<br />
Pa s obzirom na to da bukvalno, ali bukvalno, svakog dana, evo vec Bog te pita koliko vremena, &quot;Vijesti&quot; znacajan prostor ustupaju raskrinkavanju &quot;teorije zavjere&quot; oko izgradnje Hrama za tri hriscanske svetinje na Cetinju, mozda bi mogli malo to da zabatale a taj prostor iskoriste za ove price koje pominjemo... Posto mi se nesto ne cini da je izgradnja jedne crkve veci zlocin od sverca, nerijesenih ubistava i mafijskih poslova...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 01:16:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163400</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne znam ko je Dragan trifunović i zašto nije pomenut u današnjoj informaciji. Prvi put čujem za to ubistvo sjutra ću se raspitati zašto nije i ono navedeno. </blockquote><br />
<br />
To je bio nesretan slučaj ali Joe ,kao i ja , tvrdimo da je zataškan.Nema milion glisera u Crnoj Gori koji su mogli pregaziti pokojnika , pa da se ne mogu naći počionioci. Vaša je dužnost da ttakve stvari ispitate i da ukažete na NERAD,NESPOSOBNOST i NEPROFESIONALNOST u policiji i tužilaštvu .Za to su vam potrebni novinari koji će naći ljude u tim ustanovama a koji su spremni pružiti informacije  i koje ćete za takav radi dobro platiti. Bitna stavka.To nije lako izvodljivo ali je jedini način.Neću vas ja valjda učiti što da radite.<br />
<br />
Čelebića ste dosta dobro obradili i naravno jasno je da tužilac ne radi ništa. I vi i ja znamo da ako hoćemo rezultat mora se ponavljati gradivo,kao kod lošijih đaka kojima treba mjesec dana da nauče pjesmicu , pa onda vi lijepo konstantno fokusirajte pažnju javnosti na NERAD tužioca.Svaki dan.Jasno vam je i to da postojeća garnitura, sama od sebe, neće nikada promijeniti te ISTE SEBE.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Poredjenja radi - trenutno na TV B92 ide serijal oko fudbalske mafije. Danas je 2008. ,Milošević je pao 2000. Trebalo je da prodje skoro osam godina da bi organi države ozbiljnije uzeli slučaj u ruke, da bi se došlo do značajnih otklrića i svjedočenja, što je onda otvorilo put jednom mediju da napravi priču. I da onda i ta priča pogura policiju da počne sa hapšenjima kriminalaca.</blockquote><br />
<br />
Ovo samo potvrđuje da vi u medijima  morate insistirati na razotkrivanju zločina,pomagati policiji i tužiocu , a onda ako postoje dokazi i objaviti njihovu eventualnu nečasnu ulogu u prikrivanju zločina.Čelebić slučaj je bio upravo to.Istraživačko novinarstvo.Imalo je odjek,budite sigurni.Za mjesec dana postavite sliku toga tužioca i napišite što NIJE URADIO povodom svega što mu je pruženo kao dokaz u tom slučaju.<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Ima jedan problem u MNE - ovako anonimno ili u 4 oka mnogi bi povadili oči mafijašima po CG, onda su kivni na medije što oni to ne čine, a kad se na ulici sretnu s istima - izgrle se i izljube, kao braća rodjena. Ne tvrdim da ste vi jedna od tih samo konstatujem problem. To jest mentalitet.<br />
</blockquote><br />
<br />
Djelimično istina. Tačno je da se to dešava ali znamo svi da je razlog  u tome što su ti ljudi iz kriminalnog miljea svi sa značkama DB i svi su imali prste na okidačima u korist vlasti.Oni su ih spasili i kod pokušaja puča na pravoslavnu Novu godinu ispred zgrade vlade,oni su sa njima švercali cigarete, drogu...Zato su nedodirljivi , zasad.Pa policija se ljubi sa njima.<br />
<br />
<br />
Na vama je teži dio posla , rekoh vam prije neđe, uopšte nije lagan ni siguran , ali kod vas je  pero. Protivnici drže oružje i pitanje je kako će reagovati na pokušaje razmontiranja njihove makine. <br />
<br />
Imate mogućnost da pokušate to razotkriti , time pomoći društvu da se stabilizira i organizuje u pravcu stvaranja ozbiljne države (zanimljivo ko hoće riskir,lovorike i dobro pamćenje u nekoj od budućih pisanih povijesti i spreman je i naredan  na svakakve fukarluke suparničke strane),<br />
<br />
 imate mogućnost ;sve prešutjeti , prikloniti se jačoj struji i otaljati vaš profesionalni zadatak tako da doživite sigurnu starost sa podebljim kontom u nekoj od prvih banaka(može biti zanimljivo sa stanovišta lične koristi),<br />
<br />
 a možete i škrabati radi škrabanja, iz dana u dan fingirajući pred nama profesionalca sa dobrim namjerama , bez rezultata,bez osjećaja sreće ako se nekad uspije u kakvom časnom naumu ( najgora mi je ova zadnja opcija,priznajem)<br />
<br />
Vi ste pokazali da možete i hrabro i pametno, a što je govorio jedan moj profesor &quot;najgori su oni koji mogu a nećedu&quot;.<br />
Ne pada mi na pamet da vas ubjeđujem da bez dobre podrške nekoga iz vanka pokušavate baš sve otkriti učmaloj crnogorskoj javnosti. Mislim da bih vas poslao na mjesto na kojem je jedan vaš pokojni kolega a to nikako ne bih htio. Samo vas molim da uz dobru procjenu svega što radite čačkate,krunite,grickate,čoplite poziciju vlasti za ono zašto ste sigurni da neće izazvati  vaše ,ili vaših kolega, stradanije a takvih stvari ima mnogo u Montenegru. <br />
Gangove, upletenost političara u njihove poslove , će ionako morati rješavati neko ko nekad , ikad,bilokad uspije pobijediti šampione demokratije.Daleka budućnost!<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 06 Feb 2008 00:34:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: A di je bija ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163308</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Milic je za sad ispao kao mnogo dobar lik, samo nije jedini iz SNP koji je gurao sebe u drugi plan. SNP je i na proslim izborima forsirala Lekica kao zajednickog kandidata, pa im nije poslo za rukom... Na kraju Filip pobijedi s cetvrtinom glasova od birackog tijela. A tada se nasao i dobri Zivkovic da mu bude protivkandidat, u koga smo se nekad mogli zakleti, a evo dje je sad i sto cini... Nego, oko SNP - sve ove opozicione stranke usle su u parlament prije ili kasnije preko SNP, i SNS (kad je bila vanparlamentarna), i NS, i DSS, a bogami je dosta to pomoglo i PzP, posto je Pedja na svakom mitingu i u svakoj emisiji u kojoj je bio porucivao ljudim da, ako im se on ne svidja, glasaju za Meda, samo da ne glasaju za DPS. I eto, poslusase ga stvarno, i PzP dobi glasove, a SNP nikad gore ne prodje... Sto ti je politika...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 23:20:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Hm...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163296</link>
				<description>
					<![CDATA[
						RTS:<br />
<br />
<b>TADIĆ I NIKOLIĆ USKORO O SITUACIJI U ZEMLJI  <br />
POLITIKA - UNUTRAŠNJA - Utorak, Februar 05, 2008 19:00  <br />
 <br />
Predsednik Srbije Boris Tadić pozvaće u najskorije vreme zamenika predsednika Srpske radikalne stranke Tomislava Nikolića na razgovor o političkoj situaciji u zemlji, saznaje RTS iz krugovo bliskih Tadiću. <br />
<br />
Tadić će pozvati Nikolića na razgovor o stabilnom funkcionisanju institucija, kao i o potrebi zajedničke borbe protiv kriminala i korupcije, rekli su ti izvori. <br />
<br />
Predsednik Tadić, prema tim izvorima, izražava poštovanje prema biračima koji su u drugom krugu izbora u velikom broju glasali za<br />
Nikolića. </b><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 23:12:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>njegos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163273</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Zeljko <br />
mijenjamo teze,<br />
U Vijestima ste se prekjuce vi izljubili sa Brkovicem,<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 22:56:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>optimista11</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163243</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Evo me sad se vratih kući pa da odgovorim ovako najedno.<br />
Prvo, Joe. Ne znam ko je Dragan trifunović i zašto nije pomenut u današnjoj informaciji. Prvi put čujem za to ubistvo sjutra ću se raspitati zašto nije i ono navedeno. Ono što mogu da pretpostavim da se ovdje nije radilo o tekstu koji je novinar posvetio nerasvijetljenim ubistvima u BD, već o izvještaju sa konf. za štampu koju je održao šef CB Budva. I onda novinar prenosi ono što je rečeno tako da ako je taj slučaj izostavljen nije greška novinara ili namjera već onih koji su pričali na tu temu. Ali, kažem ovo je pretpostavka mogu da provjerim.<br />
Drugo pitanje Joe je mnogo interesantnije - zašto mediji, ili Vijesti konkretno, ne pokušaju da pišu o tim slučajevima , makar kako veliš novinar pod pseudonimom, jer si svjestan da je opasno. Joe, nije problem da li je opasno i koliko, niti u tome da ne smije niko da piše pa da se uzme pseudonim, iako bi to bilo ok kako preporučuješ. Mnogo veći problem je na drugoj strani - prvo, što nema informacija i istraga na tu temu, što tužilaštva i policija ne rade svoj posao, i onda je vrlo teško bez takvih informacija pisati ozbiljne tekstove. Onda se tekst svodi na priču čaršije, na glisere koje neko pominje i slično ali priznaćeš tako se ne može pisati tekst u ozbiljnoj novini. Drugi problem je što i kad se napiše utemeljen tekst, kad novina razjasni slučaj korupcije ili kriminala - šta je efekat toga!Tresla se gora rodio se miš. Svaka bruka za dva dana. Da li je jasnije i tranmsparentnije jedan medij mogao razotkriti slučaj korupcije od onoga što su Vijesti učinile oko famozbog ugovora MUP-a i čelebića. I šta je bilo? Ništa. Zato što tužilac ne radi svoj posao i zahvaljujući tome dobija unapredjenja. A to nije jedini slučaj. Ne može novina da bude i medij i policajac i tužilac i sudija. Poredjenja radi - trenutno na TV B92 ide serijal oko fudbalske mafije. Danas je 2008. ,Milošević je pao 2000. Trebalo je da prodje skoro osam godina da bi organi države ozbiljnije uzeli slučaj u ruke, da bi se došlo do značajnih otklrića i svjedočenja, što je onda otvorilo put jednom mediju da napravi priču. I da onda i ta priča pogura policiju da počne sa hapšenjima kriminalaca. Znači, tu imate i prvu stvar, informacije koej dobijate od istražnih organa i koje vas upućuju na potencijalne sagovornike, i drugu stvar, reakciju nadležnih organa na tu medijsku priču. Ovdje ništa od toga nemate i nećete imati dok je ove vlasti. Pitanje je dakle koliko ćemo morati da čekamo, prvo da se ova vlast promijeni, i drugo da kad se promijeni nova vlast smogne hrabrosti da se ozbiljnije pozabavi tim temama. Zato mislim da par ovih medija koji se trude da rade svoj posao profesionalno čine mnogov više nego što im to okolnosti dopuštaju. Ne u smislu straha i hrabrosti nego u smislu informacija, izvora, sagovornika, itd, svega onog što je potrebnio za priču.<br />
<br />
I treće Joe - ne znam šta ti nije jasno iz rečenice koju si citirao. Podržavam znači opozicionog kandidata ma ko on bio i ma kakav bio jer suština nije toliko u personalnim ili partijskim performansama nego u samoj promjeni. Da se jednom, prvi put u CG ukine monopol koji društvo drži za vrat. Znači ja bih onom Živkovićevom stavu dodao da u prvom krugu podržavam opozicionog kandidata i u drugom takodje, ko god prodje, uključujući i Mandića. Šta je tu nejasno?<br />
<br />
Što se optimiste tiče on će u ovim odgovorima Joe Blacku naći odgovore ili komentare ne ono što je on pisao. Što se Brkovića tiče pitao sam sjutradan urednika ono što ste i vi pitali, zašto ga je istakao onako na prvoj strani, odgovor je bio zato što je prozvao gradonačelnika PG a što nije čest slučaj u tim krugovima. Priča o primarnoj emisiji je ispričana bar desetak puta, na raznim stranama i kroz razne forme, ali po vašem ispada da bi trebalo valjda da svakog dana idu dvije strane, i to prve, sa tim sadržajem. Slažem se samo treba obezbijediti sagovornike i papire. Ako ste vi prvo ili imate drugo, javite mi se i odmah pravimo priču. Ima jedan problem u MNE - ovako anonimno ili u 4 oka mnogi bi povadili oči mafijašima po CG, onda su kivni na medije što oni to ne čine, a kad se na ulici sretnu s istima - izgrle se i izljube, kao braća rodjena. Ne tvrdim da ste vi jedna od tih samo konstatujem problem. To jest mentalitet.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 22:36:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163166</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ali za razliku od vas ja sam optimista i ja podržavam i podržaću opoyiciju, kakav god ona bila, iako ste pojednostavili, da ne kažem da ste krivotvorili moje stavove. Ali nema veze. Ja ih kažem i takve kakvim ih predstavljate podržavam, za vas nijesam siguran. Kao da čitam M.Vukovića.</blockquote><br />
<br />
Zeljko, koga ti podrzavas, malo sam ostao zbunjen, a ti, cini mi se, neprecizan?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 21:45:19 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Joe Black</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Mogle bi Vijesti, da izvijeste gradjan</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163074</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>slabi odbojkaši slabo voze glisere a novinari,policija i sud to ne smiju razotkriti.</blockquote><br />
<br />
Slazem se. A, za guranje pod tepih nagrada je - mjesto gradonacelnika.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 20:56:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Joe Black</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Mogle bi Vijesti, da izvijeste gradjan</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k163017</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Joe Black</b></div>bez saradnika u Vijestima, koji struchno i argumentovano ne upoznaju gradjane sa IGROM KOJU IGRAJU u DPSu, plashim se SHIMETA &amp; RIBARA da ce LOVITI U MUTNOJ VODI.Mislis da za ovih 10 godina Vijesti nisu mogle naci nekog ko bi makar i pod pseudonimom pisao o bilo kom segmentu (jer su svi segmenti predmet pljacke, neznanja itd)? U mnoge stvari se &quot;ne smije dirati&quot;. :)Recimo danas su Vijesti pisale o jednoj zanimljivoj pojavi u CG. O ubistvima koja su ostala ne rasvijetljena a koja su se desila u Budvi. Sva ubistva su sasvim uredno pobrojana osim jednog. Mislim na ubistvo Dragana Trifunovica. Mozda bi nam Zeljko, na ovom mjestu, najbolje mogao objasniti zasto je ovo ubistvo izostavljeno. </blockquote><br />
<br />
<br />
slabi odbojkaši slabo voze glisere a novinari,policija i sud  to ne smiju razotkriti.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 20:23:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162950</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ovako<br />
prvo,ja nemam pravo da glasam,da imam na izborima za predsjednika bih glasao za Nebojsu Medojevica,<br />
ne zato sto je njabolji kandidat vec zbog tog sto on ima najvece sanse da pobijedi kandidata vlasti.<br />
drugo,sve sto sam napisao vi ste rekli ,<br />
<br />
O optimiszmu je glupo pricati danas u februaru 2008 godine.Imalo je smisla pricati 1996 ,moguce 2001 i 2004 ,sad vec ne .<br />
CG se do 2010 godine ubrzano priblizava CG iz 1990 ,i Vasa prica o optimizmu ne pije vodu. <br />
Ja Vasu ulogu vidim kao peraca dijela biografija iz crnogorske prvobitne akumulacije kapitala i trebalo bi mi mnogo maste da vidim jos nesto,<br />
tako ce i da bude sve dok umjesto 2 novinske stranice o uspjesima Brkovica iz usta Brkovica, ne budu zamijenile dvije novinske stranice dokumenata o primarnim emisijama ,ugovorima itd.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 19:36:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>optimista11</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162905</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ali za razliku od vas ja sam optimista i ja podržavam i podržaću opoyiciju, kakav god ona bila, iako ste pojednostavili, da ne kažem da ste krivotvorili moje stavove. Ali nema veze. Ja ih kažem i takve kakvim ih predstavljate podržavam, za vas nijesam siguran. Kao da čitam M.Vukovića.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 19:00:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162853</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Zeljko Ivanovic kaze<br />
SNS ima vise DB-osoblja nego Novak u vrijeme saradnej sa dPS<br />
NS je rezimska<br />
Milic,Pesic i SNP su sumnjivi.<br />
<br />
Zivkovic je opozicija(mada se nevoljno predao na kraj)<br />
<br />
Naniza ih Zeljko jedno po jedno i to sve organizujuci &quot;opozicioni&quot; otpor .<br />
i ko osta cist ?PZP i Medojevic,<br />
ali naravno sa ovako priljavim ostatkom opozicije oni tako cisti ne mogu naprijed.<br />
<br />
Pije li ova logika vodu?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 18:22:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>optimista11</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Mogle bi Vijesti, da izvijeste gradjan</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162836</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>bez saradnika u Vijestima, koji struchno i argumentovano ne upoznaju gradjane sa IGROM KOJU IGRAJU u DPSu, plashim se SHIMETA &amp; RIBARA da ce LOVITI U MUTNOJ VODI.</blockquote><br />
<br />
Mislis da za ovih 10 godina Vijesti nisu mogle naci nekog ko bi makar i pod pseudonimom pisao o bilo kom segmentu (jer su svi segmenti predmet pljacke, neznanja itd)? U mnoge stvari se &quot;ne smije dirati&quot;. :)<br />
<br />
Recimo danas su Vijesti pisale o jednoj zanimljivoj pojavi u CG. O ubistvima koja su ostala ne rasvijetljena a koja su se desila u Budvi. Sva ubistva su sasvim uredno pobrojana osim jednog. Mislim na ubistvo Dragana Trifunovica. Mozda bi nam Zeljko, na ovom mjestu, najbolje mogao objasniti zasto je ovo ubistvo izostavljeno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 18:12:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Joe Black</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162768</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ojdoh sad da kupim tunjevinu i na miru obitavam. Pala cijena-vratija se Šime.</blockquote><br />
<br />
ha-ha-ha. mnogo dobro.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 17:33:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: A di je bija ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162767</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Željko,<br />
<br />
i ja i vi kao odrasli ljudi , pa valjda uz to ide i malo ozbiljnosti , pa još plus i tako dobro iskusni , izubijani , očvršćeni u dešavanjima  na političkoj sceni , nećemo nikome od kandidata dati neku vrstu blanko pomoći.To bi bilo bezveze,zar ne?<br />
Ja samo primjećujem da je Milić napravio , u retorici a i u ponašanju, radikalan zaokret od onoga što je prije radio SNP. Stranka apsolutno prepoznaje crnogorsku državnost,traži evropske integracije ,reforme u pravosuđu,policiji... i oko toga se slažemo svi , bar tako mislim da je slučaj. Oko toga i zbog toga bih bio spreman podržati Milića u slučaju da on ispadne kandidat protiv Vujanovića.On sve to traži.<br />
<br />
Ja znam da on ima dosta stvari koje ga opterećuju i da nije idealan kandidat ali isto tako znam da je jedini odmah htio podržati Lekića a sebe staviti u drugi plan a to nije čest slučaj, složićete se ?<br />
<br />
Živković više ne postoji kao relevantan i uticajan faktor i to samo njegovom &quot;zaslugom&quot;.Niti vama pada da ga branite i pratite kroz prostor u VIJESTIMA a niti nama ne priliči da ga više spominjemo u kontekstu ove priče.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 17:33:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Xenija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Da se vratimo Šimetu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162746</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Jes Bogami. Vraće nam se Šime. Lovio je tunjevinu, zgrnuo pare. Vječiti nam i dragi Premijer bio u sinje more. Napravio pare. Sad će mo svi bit srećni. I orgazmatično zadovoljni.<br />
U medjuvremenu će mu komisija za konflikt interesa zamrznut more, da se ne konfrotira. Jer on inače nikada nije bio konfliktna ličnost. &quot;Milo britva&quot; mu je bio nadimak, jer koji moranar ne nosi britvu?<br />
Posebno će biti zadovoljan jedan naš predjednički kandidat. A naših predsjedničkih kandidata nema ni u Indexovom pozorištu. Stim što je meni ovo pozorište u kući.<br />
Dje stadoh? Aha. Kod ovog predsjedničkog kandidata. Kako mi Crnogorci sve nešto kukamo, ovaj je zakuka &quot;Isuse, Primuse, vrati se&quot;, kad je Šime pošao da lovi. A bio je i Predsjednik Ustavnog Suda. Potpuno nezavistan, vidi se iz kuknjave.<br />
A jedan &quot;nezavisni&quot; novinar! Naš a svjetski. Živa istina, njemu će posebno biti Milo. Mada će reć da  mu nije stalo. Ne voli da komentariše dok traje istraga. Takav je to profesionalac. Nemate vi, gore tamo u Srbiji takvu, Miliijanu, mislim onu Baletić, ako je se sjećate. Ona je bila tako prozirna. Ovaj je neproziran. <br />
Šime nam je bio poša(o) u lov da bi ojačale institucije dok on lovi. Reče tako. Sve se, iako on to nije htjeo bilo nekako vezalo za njegov autoritet, pa ajde da on odmori od nas malo. I valjda mi od njega. Ali dje! Nema odmora kada njega nema. Dok traje obnova. Kako bi Crna Gora bez njega? A nikako, brate.<br />
Još je bio najmladji Premijer u Evropi. Odradio je pripravnički nad nama. Nije ga polagao poslije godine, kako je red. Dje Premijer da polaže pripravnički? A zna se, što pripravnik pogriješi za to ne odgovara. Takav je Zakon. Mada on nije griješio. Bezgrešan je. Ono što vi, tamo gore mislite, ili poneko ovamo, da je možda, kažem možda, ponekad pogriješio-NIJE.Za sve je kriv Slobodan. Ko to ne zna ovamo, kuku njemu(evo i ja kukam).<br />
Sad, kad su ojačale institucije, kad nam je Sudstvo-prva liga (ne ova prva liga dje ste ufatlili Buturovića, Džajića i ostale zbog namještanja), Tužilaštvo kao u nijednoj Državi,bivša D.T. nam je potpisala najviše protokola i bila na najviše kongresa srazmjerno glavi stanovnika. Toliko je tih protokola potpisala, da nije mogla stić da podigne neku optužnicu. Sad nam je Predsjednica Vrhovnog Suda. Mjesto Ranka. Ne Krivokapića, no Vukotića. Ranko Vukotić nam je inače iz Ginesove knjige rekorda. 14 000 presuda za 3 dana. Možete li vi to? ne Bogami, znam.. A Ranko Krivokapić nam je Predsjednik Parlamenta. I patriotske lige koja još nije osnovana. Ali oće. Nema patriote preko njega. Pored njega svi smo izdajnici, što mali ,što veliki.<br />
A Šime? Sledeći potez je kandidatura za Nobelovu nagradu za mir. Kakva Internecionalna liga humanista, to je sitna riba za njega-ukljeva. On lovi samo krupne ribe-tune. <br />
Ako mu slučajno ne prodje kandidatura, u što sumnjam(mislim ova Nobelova, ova premijerska je sigurna, eventualno ako se Ranku-patrioti ne dopadne može biti gusto, jer kad on lupne šakom o sto...), pozvat će Nobelov komitet, da dodju na priganice. Na Cetinje ravno. Uz prisustvo gradonačelnika Jankovića. Tom gradonačelniku je skoro u posjeti bila, citiram &quot;jedna nevladina organizacija iz Rusije pod direktnom ingerencijom Putina, koja je došla na Cetinje kako bi osnovala Rusku banku&quot;, tako nam reče u živom programu.<br />
Dje to ima? A dje! Odje, kod nas. I nidje drugo.<br />
Ojdoh sad da kupim tunjevinu i na miru obitavam. Pala cijena-vratija se Šime.<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 17:15:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Zipp</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Mogle bi Vijesti, da izvijeste gradjane</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162513</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Da TC u Pljevljima, koristi samo 37% energije uglja kojeg sagori, da reshto ide za vrapce,<br />
da u prvom bloku ima DVA BLOKA, ako se  koristi moderna tehnologija, SNAGA &amp; GRIJANJE,<br />
u Danskim TC na ugalj je iskorishcenost 97% zimi, kad se kombinuje sa centralnim grijanjem,<br />
ljeti je 47 %.<br />
Apetiti DPS TAJKUNA za izvorima energije su OGROMNI,<br />
bez saradnika u Vijestima, koji struchno i argumentovano ne upoznaju gradjane  sa IGROM KOJU IGRAJU u DPSu,<br />
plashim se SHIMETA &amp; RIBARA da ce LOVITI U MUTNOJ VODI.<br />
<br />
Ova TANDARA-MANDARA oko MINI CENTRALA, i pet stepenica prije pochetka gradjnje,<br />
samo nas ZAMAJAVAJU i otezu pochetak reshavanja problema sa nedostakom ELENERGIJE,<br />
da bi lakshe ostvarili svoje zacrtane planove sa UVOZOM STRUJE i OTIMANJEM NAJBOLJIH POZICIJA ZA BUDUCE HIDRO CENTRALE, koje ce biti ZLATA VRIJEDNE.<br />
<br />
Ovo je ujedno i molba Zeljku, da se posavjetuje sa nekim domacim struchnjakom, koji ima viziju o odrzivom razvoju elektro energetskih izvora u Crnoj Gori, i da mu omoguci da se pokrene rasprava o tom KLJUCHNOM PROBLEMU U CRNOJ GORI.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 13:55:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>milovan vukov</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: A di je bija ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#k162261</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Dobro predajem se. Prvo Njego, dok pričamo o opoziciji pričamo i o DPS i drugo nije sad opozcija nešto zaštićeno zakonom da ne bi mogli analizirati i iznositi naša mišljenja. Tim prije što je ovo blog i što nema uticaja na javnu destabilizaciju opozicije.<br />
Znači, predajem se što se Živkovića tiče. Ako kažete da je on nepovratno njihov, nemam volje da ga sada branim. Ali zanimljivo mi je Xenia da kažete kako vam je, s druge strane, Milić kul. I ja mogu da se složim s tim. Ali moram da kažem, medju nama rečeno, da ne ispadne posle kako Njegoš veli da gazimo previše opoziciju, da mi on nije još dovoljno jasan.Naime, kažete za LP da je u Kotoru i Baru sa DPS-om i da je samim tim svaka priča o njihovom opozicionom statusu besmislena. I ja kažem ok. Prihvatam. Ali pazite onda šta je sa SNP-om. Od kada je Milić na čelu. U Kolašini najveći lopovluk je baš sada na sceni u organizaciji SNP i DPS. Reći ćete centrala SNP se odrekla Bulatovića i Šukovića koji su vodili taj KOL odbor. Okej. Šta je onda sa ulaskom takodje njihovog šefa budvanskog odbora u novu Marovićevu kompaniju koja raspolaže sa 150 miliona eura nekretnina u SO Budva? Šta je sa ulaskom njihovog doskorašnjeg podpredsjednika Pešića u državnu revizorsku agenciju na mandat od 9 godina!? I Još jedan detalj - na nedavnom sastanku sa mabsadorima EU jedina stranka koju je Miles pomenuo u pozitivnom kontekstu bila je SNP. Svim ovim neću da kažem, posebno ne da tvrdim da SNP nije opozicija ili da je pokriven od strane moćnog DPS. Neću čak ni sumnje da izazivam. Suprotno, želim da kažem da kad se prebiraju svi detalji onda se malo kojoj partiji ne može naći nešto što je ne dovodi u sumnju da saradjuje sa DPS. Meni recimo više nejasnoća oko SNP unose istupi samog Milića nego svi ovi detalji oko saradnje njegove stranke sa DPS'om na lokalnom nivou. Nekada on pravo zbori ali nekada razblaži priču toliko da se pitam da li to priča on ili Marović. Sve u svemu, zasad, ima i moju podršku ali kažem vrijeme će pokazati gdje sve to vodi.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 05 Feb 2008 10:36:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Željko Ivanović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2104/VRATIJA%20SE%20%C5%A0IME/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

