<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>TV duel: Goran Paskaljević i Elvir Burazerović | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</link>
		<description>B92</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 17:29:42 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/89/89.jpg			</url>
			<title>B92</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Ko je kriv ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k201272</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>draganav</b></div></blockquote><br />
<br />
I ja se bas pitam ko je kriv !!!!!!<br />
A to nije devojka sa slike ,vec Elvir Burazerovic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 07 Mar 2008 21:40:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dexas</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>ko je kriv</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k199668</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<a href='http://img98.imageshack.us/my.php?image=kojekrivcy6.jpg' target='_blank' class='crvenoNormal'><img src='http://img98.imageshack.us/img98/2832/kojekrivcy6.th.jpg' alt='' border='0' /></a>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 06 Mar 2008 13:51:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>draganav</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Paaaa...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k199646</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ili ,zamislite tek &quot;jereticko&quot; pitanje:sta ce biti sa psima i mackama,koji su ostali posle prodaje spskih imanja.Da li su i oni prebaceni u Srbiju,ili su dobijene garancije od buducih vlasnika,da ce se prema njima postupati kako treba?</blockquote><br />
Da to je isto vrlo bitno pitanje koje mislim da niko do sada nije postavio.<br />
Mislim da ljudi nikako nisu obavesteni o nasim zivotinjama kako zive i ko se to &quot;brine&quot; o njima,a to je ono o cemu mi ovde na blogu polemisemo vec jako dugo.<br />
Istina je da insajder postoji i to je prva emisija koja mi je pala na pamet jer mislim da tezina ovoga problema spada u tematiku doticne emisije i mislim da ima vise nego dovoljno materijala da se ova tema zapocne onako kako treba.<br />
DA se razumemo ja nikako ne omalovazavam ovaj blog i broj ljudi koji se ovde ukljucio u temu o zivotinjama,ali smatram da je potrebno otvoriti ovu temu na velika vrata na jednoj od nasih velikih televizija!<br />
Samo se nadam da je neko ovo cuo ili da ce cuti,jer koliko znam velika je posecenost ovog bloga!<br />
Eh....					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 06 Mar 2008 13:31:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>jannis</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Paaaa...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k199130</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Medijska blokada</blockquote><br />
Napisah poduzi tekst i desi mi se &quot;oops&quot; i ode to negde....<br />
 Za privatne medije je gledanost na prvom mestu.Pitanje je koliko je to,da li se &quot;kere&quot; ubijaju ili se ne ubijaju,za vecinu populacije uopste bitno?Nazalost,bojim se(a oni koji to rade znaju) da to ne bi bile gledane emisije,pa je i odnos prema tome takav.<br />
Nacionalna televizija bi bila duzna da to uvrsti u programsku semu,ali kako kad su svi termini zauzeti?48 sati svadba;Avalski toranj;Bingo;(ne znam vise,jer ne gledam),su za opstanak zivota na ovoj planeti ipak puno vazniji od sudbine odbacenih zivotinja i unistene nam okoline...Ili kako sad nekom ostrascenom patrioti u vreme (izgubljene)borbe za Kosovo objasniti,da ima i vaznijih stvari,od toga cije je Kosovo??<br />
 Ili ,zamislite tek &quot;jereticko&quot; pitanje:sta ce biti sa psima i mackama,koji su ostali posle prodaje spskih imanja.Da li su i oni prebaceni u Srbiju,ili su dobijene garancije od buducih vlasnika,da ce se prema njima postupati kako treba?<br />
 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 05 Mar 2008 18:38:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>shure</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Paaaa...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k199097</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Medijska blokada je jako velika. I ovo sto se uspelo po pitanju medija islo je pretesko, ali se nadam da ce biti bolje. <br />
Sto se tice ozbiljne emisije o temi Ovce i Orke, Insajder vec postoji. Samo da se autor emisije zainteresuje za temu.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 05 Mar 2008 17:18:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>draganav</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Paaaa...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k199011</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ne trebaju nama nova udruzenja,dovoljna su i ova koja imamo samo da postanu toliko jaka da mogu da rade svoj posao kako treba.<br />
Sto se tice cele ove price oko ovce i orke mislim da bi krajnje vreme bilo da se uradi jedna ozbiljna emisija u nekom udarnom terminu koja ce se dobro pozabaviti celom ovom tematikom.<br />
Vreme je da ljudi pocnu da raymisljaju o svojim yivotinjama a ne samo da misle na Kosovo i nase politicare!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 05 Mar 2008 15:37:27 GMT</pubDate>
				<dc:creator>jannis</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>komentar je suvisan</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k197947</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<a href='http://img98.imageshack.us/my.php?image=kojekrivcy6.jpg' target='_blank' class='crvenoNormal'><img src='http://img98.imageshack.us/img98/2832/kojekrivcy6.th.jpg' alt='' border='0' /></a>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 04 Mar 2008 15:25:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>draganav</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ne znam.. </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k197791</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Zar nema vec dovoljno udruzenja?Zasto svi moramo osnivati svoja udruzenja,ako nam je cilj isti?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 04 Mar 2008 12:46:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>shure</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ne znam.. </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k197782</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>shure</b></div>...koliko jos ljudi prati polemiku na ovom mestu?Ovo jeste nesto konkretno i bilo bi dobro da nastavimo sa komentarima.Ja vec duze vremena pokusavam da na svom zemljistu otvorim prihvatiliste za napustene zxivotinje,ali se ne bih usudio da to uradim,bez prihvatanja ovakvog programa,od strane opstinskih vlasti.Uz to,cak i prihvatanje ovog programa za mene nije dovoljno,jer nisam u Beogradu,ali sam siguran da bi ovako nesto,uticalo i na vlasti u manjim sredinama.</blockquote><br />
<br />
pozz za miodraga <br />
Kao sto je Goran napisao ,sve je podrzano od strane 11 udruzenja (naravno bez Orke ) i radicemo i dalje !!!!!!<br />
A sto se tice azila ,trebali bi da osnujete svoje udruzenje za zastitu zivotinja da to nebude samo azil !!!<br />
Pod samo azil podrazumevam to sto vam onda niko nece hteti pomoci ,jer to je kao da ste otvorili pansion i ljudi misle da zaradjujete na njima !!!!! Tako registrujte se i onda napravite neki plan kojeg bi se drzali !!!!<br />
<br />
Dejan Savic iz Udruzenja NOA<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 04 Mar 2008 12:36:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dexas</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Ne znam.. </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k195954</link>
				<description>
					<![CDATA[
						...koliko jos ljudi prati polemiku na ovom mestu?<br />
 Ovo jeste nesto konkretno i bilo bi dobro da nastavimo sa komentarima.<br />
Ja vec duze vremena pokusavam da na svom zemljistu otvorim prihvatiliste za napustene zxivotinje,ali se ne bih usudio da to uradim,bez prihvatanja ovakvog programa,od strane opstinskih vlasti.Uz to,cak i prihvatanje ovog programa za mene nije dovoljno,jer nisam u Beogradu,ali sam siguran da bi ovako nesto,uticalo i na vlasti u manjim sredinama.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 02 Mar 2008 21:36:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>shure</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Program</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k195382</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Dragi ljubitelji zivotinja,<br />
Stavljamo javno na uvid program koji smo predlozili Gradu. <br />
Prve reakcije, gospodina Djilasa su izuzetni povoljne i nadamo se da ce se stvari pokrenuti na bolje. Evo naseg dopisa:<br />
<br />
<br />
G. Dragan Djilas, ministar, predsednik Gradskog odbora DS<br />
G. Zoran Alimpić, v.d. Gradonačelnika Beograda<br />
G. Vladimir Marković, predsednik Komisije za praćenje Strategije<br />
G. Branislav Božović, sekretar Sekretarijata za zaštitu životne sredine<br />
G. Miroslav Marinković, direktor Uprave za veterinu pri Ministarstvu poljoprivrede<br />
<br />
<br />
Poštovani,<br />
<br />
Obaveštavamo Vas da smo u procesu formiranja beogradske Koalicije, MREŽE udruženja za zaštitu životinja, koju čine potpisnici ovog pisma.<br />
 <br />
Naša namera je da zajedničkim snagama naših NVO aktivno saradjujemo sa Gradom i doprinesemo rešavanju problema napuštenih pasa i mačaka u Beogradu.<br />
<br />
Iz prethodnog dopisa koji smo Vam uputili (17. februar), i posle sastanka naših predstavnika sa predsednikom Komisije za praćenje Strategije g. Markovićem i sekretarom Sekretarijata za zaštitu životne sredine, g. Božovićem, slobodni smo da Vam predložimo sledeće:<br />
<br />
<br />
1)  Da u Komisiji za praćenje Strategije, pored g. Markovića (čije dosadašnje zalaganje i rad veoma cenimo), bude prisutan (sa pravom glasa) neko od uglednih veterinara, kako bi se izbegla dosadašnja apsurdna situacija da sastancima Komisije često ne prisustvuje niko istinski stručan za probleme kojima se Komisija bavi. <br />
Sastanci Komisije bi morali biti javni.<br />
Na sastancima Komisije bi učestvovala i naša delegacija od tri člana.<br />
<br />
2)  Da se u Strategiju uključe i prigradske Opštine, jer u protivnom se ne može trajno rešiti problem napuštenih pasa i mačaka  u Beogradu.<br />
<br />
3)  Da se preispita program rada, i naročito detaljni finansijski plan projekta Info- centar Orca, koji je Gradu ponudio da potpiše ugovor o saradnji na pet godina, s tim da u ovoj godini dobije 15 miliona dinara za svoje aktivnosti.<br />
Smatramo da je Info-centar Orca isuviše skup projekat i da ne doprinosi bitno Strategiji za rešenje problema napuštenih pasa u Beogradu. Takodje, postavlja se i etičko, moralno i političko pitanje zasto je Orca NVO u potpunosti finansirana od strane Grada?<br />
<br />
4)  Da se objekat u Ovči razdvoji od Veterinarske stanice Beograd i pretvori u PRAVI gradski centar za sterilizaciju, uz saradnju sa privatnim veterinarskim stanicama.<br />
Da se, odmah obustavi eutanazija napuštenih pasa i mačaka u Ovči, i da se pedesetak pasa koji se tamo nalazi već duže vreme, steriliše i vrati na njihova staništa.<br />
Pristup svim prostorijama u Ovči omoguciti gradjanima, sto je u skladu sa Strategijom.<br />
Takodje, od nadležnih zahtevamo da se pristupi kadrovskoj reformi Ovče, a odmah da se ukloni veterinar Milorad Djordjević, ozloglašeni Miki, na čiju okrutnost prema životinjama i krajnje nekulturno ponašanje prema strankama svi naši članovi imaju ozbiljne primedbe, koje možemo dostaviti i u pisanoj formi (pojedinačna svedočenja).<br />
<br />
5)  Da se, u najkraćem roku, pristupi razmatranju naših predloga projekata, za izgradnju mini-azila za napuštene pse i mačke, kao i predloga projekata za izgradnju najmanje dva azila za štence i mačiće.<br />
Očekujemo pomoć u iznalaženju lokacija na teritoriji Beograda, kao i primerenu materijalnu pomoć.<br />
<br />
6)  Da se privatnim azilima dodeli pomoć za redovne aktivnosti u nezi i brizi o zbrinutim životinjama.<br />
Da se privatnim azilima dodeli hrana za zbrinute zivotinje.<br />
<br />
7)  Da Grad u najkraćem mogućem roku napravi ugovore sa privatnim veterinarskim stanicama za sterilizaciju napuštenih pasa i mačaka, koje im dovedu staratelji, ili beogradska društva za zaštitu životinja (razmotriti problem sa vlasničkim psima).<br />
Prilažemo projekat.<br />
<br />
8)  Da se našoj Mreži obezbede dozvole za držanje štandova za usvajanje pasa i mačaka ispred palate Albanije, u Knez Mihajlovoj ulici, na Slaviji i svim drugim aktraktivnim lokacijama od  srede do nedelje, s tim da jedan od tih dana (četvrtak), pripadne Info-centru Orca.<br />
<br />
9)  Obaveštavamo vas da smo postigli dogovor sa g. Timofejevim, direktorom TV Studio B o polučasovnoj  emisiji jednom nedeljno koja će edukovati sugradjane i doprineti udomljavanju napuštenih pasa i mačaka.<br />
<br />
U nadi da ćete nas brzo obavestiti o Vašim stavovima (pogotovu o predlozima za koje prilažemo konkretne projekte), i zaista uspostaviti saradnju sa svim  NVO koji se bave zaštitom životinja na teritoriji Beograda,<br />
<br />
Primite puno pozdrava,  <br />
	<br />
 <br />
<br />
U Beogradu, 28. februara 2008.<br />
<br />
<br />
<br />
Potpisano 11 drustava za zastitu zivotinja<br />
<br />
Puno pozdrava,<br />
Goran Paskaljevic<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 02 Mar 2008 14:05:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Goran Paskaljevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Nije ovo rezime...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k195085</link>
				<description>
					<![CDATA[
						...jer pisacemo mi jos!?<br />
Posle i ovih 227 komentara,nazalost se nismo nimalo primakli resenju.Za mene(ili meni),nemojte me pogresno shvatiti,je najtuznije to sto mi se Orkin pristup resavanju problema,jos manje svidja.Zapravo,uopste ne svidja.Takav mi je bio prvi utisak o njima,pre nekih pet godina,kada sam i sam postao clan(istina vrlo kratko) i svi ovi komentari koje su nam oni uputili,pod raznim nick-ovima,samo su ojacali to uverenje.No,grad Beograd je odlucio da je to pravi put.<br />
 Ono sto mi koji se sa tim ne slazemo,mozemo i trebamo da uradimo,je to da argumentovanim komentarima,pokusamo da one koji odlucuju o novcu,ubedimo da postoje bolji nacini pomaganja zivotinjama.Jako bi nam pomoglo i da se javno objavi neki alternativni pristup(program).Devet udruzenja,koliko smo ovde obavesteni,imaju svoj program,koji ce ponuditi gradu(ili vec jesu,pa bih voleo(a siguran sam i vi)da to mozemo i mi da procitamo.Zasto ne u formi blog-a,pa da mozemo da iznesemo svoje misljenje.Jer izgleda da nam je svima lakse da kritikujemo,a teze da hvalimo.<br />
 Pa da vidimo,da li cemo to isto raditi i sa nekim drugim programom?<br />
Miodrag Cvejin					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 02 Mar 2008 07:46:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>shure</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ovca i Orka</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k193829</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Organizacija ORCA</b></div>Izvinjavam se sto vam ranije nisam odgovorila.Kada je Ljubina u pitanju, vec sam rekla kako stvari sada stoje. ORCA dakle trenutno nema svog posmatraca u Ovci. Takodje, ponavljam da gospodja Ljubina Jovanovic nije bila predstavnik ORCA, vec je bila predstavnik Saveza. Ogradjivanje SOS Animals i Help Animals od sopstvene odluke je po nasem misljenju neodgovorno, a nije prvi put da se to desava. Isto se desilo i sa pricom oko internog izvestaja o radu Ovce koje ORCA navodno nije objavila u medijima. Ono sto bih jos rekla je da je i nama je poznat stav pojedinih udruzenja i gradjana o gospodji Ljubini, medjutim, verujte da ni jedno od ovih udruzenja nije ponudilo alternativno resenje. To resenje cak ne mora da bude placena osoba, mogu biti volonteri koji ce jednom ili vise puta nedeljno obilaziti Ovcu, prisustvovati njihovom radu i beleziti zamerke i poboljsanja. Naravno, vazno je da volonteri takav posao vrse objektivno i odgovorno. Medjutim, do sad ni jedno udruzenje nije pokazalo interesovanje za ovako nesto. <br />
Da ste u praksi pokazali bar deo onoga sto pisete i pricate o vasem radu, prva bih podrzala vas rad.Sve o cemu sam govorila u nekoliko prethodnih postova, itekako smo pokazali u praksi. Mozda je nasa greska sto to nismo dovoljno jasno objasnili i predstavili javnosti. Potrudicemo se da to ispravimo u buducnosti.<br />
U jednom postu navela sam primer da ce svaka druga organizacija uciniti sve da psi tek tako ne odu u Ovcu, a vi pozive prosledjujete upravo njima, to je potvrdio i sam Djordje Djokic.Nasa saradnja sa Ovcom se ogleda u organizovanju sterilizacije (imamo dobru saradnju sa jednom od ekipa zoohigijene), narocito kada postoje &quot;problematicne lokacije&quot; na kojima se nalazi vise zivotinja (copori). Nasa uloga je pre svega organizacija sterilizacije za ove pse i direktan kontakt sa stanarima (narocito onima koji ne zele pse u blizini) u cilju objasnjenja zasto je neagresivne jedinke potrebno vratiti na staniste. Svaka insinuacija tipa &quot;ORCA salje sintere da pokupe i ubiju pse&quot; je potpuno neistinita.Kad je u pitanju tragedija porodice Sitarica, ne znam da li ima smisla govoriti o tesko dokazivim stvarima koje uglavnom zavise od rekla-kazala prica i dozivljaja pojedinaca – aktera ovih akcija. Medjutim pokusacu da to predstavim iz naseg ugla.Da ne bude zabune, na pocetku cu reci da niko iz nase organizacije nije bio na licu mesta. Nasa uloga je bila u tome da sto pre pronadjemo smestaj za zivotinje. Naime, prva nasa asocijacija su bili pansioni za pse, ali oba pansiona sa kojima saradjujemo su nazalost bila popunjena. U nedostatku drugog smestaja za vise od 50 pasa, druga asocijacija naravno da je bila Ovca. Nas cilj je bio da resimo problem na najbolji i najbrzi moguci nacin. Kontaktirali smo Ovcu i sa njima se dogvorili da psi budu smesteni u pansionski deo (dakle ne u prijemni deo, vec tamo gde se smestaju psi nakon sterilizacije), na sta su nam iz Ovce u potpunosti izasli u susret. Ideja je bila da se psi u Ovcu smeste privremeno, dok se ne pronadje bolje resenje. U medjuvremenu je smisljeno bolje resenje. Gospodin Petar Djordjevic je ponudio ideju privremenog boravka ovih zivotinja na svom brodu, gde su predstavnici raznih udruzenja uz pomoc pojedinih ljubitelja odveli pse. Mi smo takodje pomogli – doneli deo hrane i obezbedili veterinarsku pomoc za pojedine zivotinje. U tome je bila nasa uloga u tom trenutku. Nasa aktivnost na tom polju se nije tu zavrsila, jer jos uvek saradjujemo sa starateljima koji brinu o psima na ulici o kojima je nekad gospodja Sitarica brinula. Ova saradnja se ogleda u pomoci u hrani, organizaciji i finansiranju sterilizacije za ove zivotinje u Centru za mesance, kao i pomoci pri udomljavanju stenaca, a nastavicemo je i u buducnosti, koliko god je to u nasoj moci. Sa pojedinim novim vlasnicima zivotinja koje je gospodja Sitarica jos ranije udomila imamo kontant i takodje smo organizovali sterilizaciju tih pasa.Kada su mediji u pitanju, isticem da ORCA ni u jednom trenutku javno nije rekla da je iskljucivo ona odgovorna za spasavanje Sitaricinih zivotinja. Na nasem sajtu su takodje istaknuti ujedinjeni napori pojedinaca i udruzenja za zastitu zivotinja prilikom zbrinjavanja ovih zivotinja. Mediji su – znajuci za saradnju izmedju ORCA i Mreze beogradskih staratelja ciji je gospodja Gordana Sitarica bila koordinator - jednostavno bili zainteresovani za odgovor da li briga porodice Sitarica o zivotinjama ima neke veze sa tragedijom, zbog cega su nas i kontaktirali. Dodacu jos da mislim da su neki nepotpisani postovi pojedinaca bili neistiniti i vrlo nekorektni, narocito jer se jedna ovakva tragedija koristi za ostrascene napade na nasu organizaciju.</blockquote><br />
<br />
Ovako da pojasnim ja nesto u vezi sa porodicom Sitarica ,Goca nikad nije bila clan vaseg drustva kao sto ste izjavili za medije kao i mnoge manipulacije od Elvira !!!!<br />
Sve je pocelo tako sto je dok smo jos bili na putu do kuce porodice sitarica Elvir rekao mojoj drugarici Idi da se vratimo jer je on poslao EKIPE da srede stvar ,posto mi nismo hteli otisli smo da vidimo sta se desava !!<br />
Ispred kuce je bio sinterski auto i u njemu 4psa ,u razgovoru sa lazicem receno nam je da u Ovci nema mesta i da je pansion pun i da imaju samo tri boxa za 50 pasa koliko je bilo u kuci zivo !!!!!!!<br />
Onda smo zvali sve i Ida se setila gos Petra Djordjevica ,i pozvala ga i on je primio sve pse i onda je usledio smestaj pasa !!! Posle sedam dana neprestane paznje oko pasa ,ostalo je 13 koji nisu imali gde i onda je usledio jedan veliki problem ,posto su to bili kucni psi ,i da ne bi bilo lepo da idu po nasim azilima odlucili smo se ustvari moja drugarica Jelena da pita Moniku da primi 13 pasa ,nasta je ona ko iz topa rekla da moze !!!!!<br />
Psi su otisli kod Monike od 13 pasa 9je udomljeno a 4 je i dalje kod monike ,a na kraju je uzela jos jedno koje je bilo bolesno !!!!Znaci Orka u ovoj akciji nije ucinila nista osim sto se lepo izreklamirala kao sto i uvek radi !!!!!!<br />
U akciji su ucestvovali iz Arca Jovana i Zoja , iz Noe Milica ,Natalija ,Sandra , Dejan i Jelena a iz Sos Tijana , Jadranka i Marko i Isidora koja nije ni u jednom udruzenju !!!!!<br />
To su ljudi koji su brinuli oko zivotinja a pomoc oko hrane je bio od Pet Shopa Kiki kod studenskog trga (hrana ,ogrlice i povodci i 2seruma )!!!!!!!!!<br />
Znaci Elvir nista nije p[omogao vec probao da odmogne a na kraju je sve ispalo ok <br />
Mi nismo trazili nikakvu pomoc od Orke i nismo trazili da se reklamiramo kao sto je napisala Natasa Biorac ,sto mozete i sami videti jer je sve zasluge pokupila Orka i Elvir B.<br />
<br />
Odgovor je upucen svima a imam i slike kao dokaz !!!!!!<br />
<br />
Dejan Savic <br />
Udruzenje za zastitu zivotinja NOA <br />
<br />
Inace moram da napomenem da do dan danas niko nehrani pse koje je na ulici hranila Goca i da je jedina osoba koja je davala hranu bila Elena iz Udruzenja Respacta ,naravno imam i svedoka za svoje navode ,a zvala me je zena i molila za 4 psa koja treba skloniti jer jadni cekaju a niko nedolazi da ih hrani koji se nalaze na belim vodama na gradilistu !!!!!!<br />
To je sto ja znam !!!!!!<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 29 Feb 2008 23:53:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dexas</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Sta bi !!!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k192686</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>shure</b></div><br />
DexasGde ste svi nestali ????Najverovatnije da ste otisli po pare kod elvira !!!!!!!ima i toga,a i odgovaramo tamo gde nas prozovu!I necu pare,'ocu 100 e</blockquote><br />
<br />
Prvo moram da saznam zasta noivac dajem !!!!!!!!!!!!!!!!<br />
A inace imam povredjeno stene !!!!!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 29 Feb 2008 01:03:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dexas</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ovca i Orka</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k191529</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Organizacija ORCA</b></div>Izvinjavam se sto vam ranije nisam odgovorila.Kada je Ljubina u pitanju, vec sam rekla kako stvari sada stoje. ORCA dakle trenutno nema svog posmatraca u Ovci. Takodje, ponavljam da gospodja Ljubina Jovanovic nije bila predstavnik ORCA, vec je bila predstavnik Saveza. <br />
<br />
<br />
Draga Natasa,<br />
Sto &quot;zaboravite&quot; da kazete je da Vi ste preporucili tu Ljubinu!!!  <br />
I to kad Tamara Popic je rekla da nece vise da ide u Ovcu. Zlata Korjenic je preporucila Tamaru, sto je bilo odlican izbor zato sto ONA stvarno voli zivotinje. To je sbog toga da posle tri meseca nije vise mogla da gleda kako ubijaju te zivotinje u Ovci. <br />
Tada sam vas pitala: da li vasa Ljubina ce stvarno da se bori za zivotinje? Vi ste rekli da hoce. Cak Goran i ja ne znamo i dan danas kako izgleda ta Ljubina. Mi smo vas verovali i ispalo je da ste nas opet varali. Kad smo to svatili, mi smo joj dali otkaz u novembru a ne, kako vi tvrdite, u januaru kad smo izasli iz Saveza. <br />
Mozete da se branite koliko i kako hocete, ljubitelji zivotinja su konacno, isto kao Goran i ja, otvorili oci!!! <br />
A posle to sto ce i dalje da izadje po novinama (na primer, kupite novi NIN u petak) i na televiziji, oni ce jos vise da otvore oci!!!<br />
Kristina Paskaljevic<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Feb 2008 22:23:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Goran Paskaljevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ovca i Orka</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k190807</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Odgovor iznad je upucen gospodji Jeleni Micunovic.<br />
<br />
S postovanjem,<br />
Natasa Biorac, u ime ORCA					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Feb 2008 10:47:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Organizacija ORCA</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ovca i Orka</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k190806</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Izvinjavam se sto vam ranije nisam odgovorila.<br />
<br />
Kada je Ljubina u pitanju, vec sam rekla kako stvari sada stoje. ORCA dakle trenutno nema svog posmatraca u Ovci. Takodje, ponavljam da gospodja Ljubina Jovanovic nije bila predstavnik ORCA, vec je bila predstavnik Saveza. Ogradjivanje SOS Animals i Help Animals od sopstvene odluke je po nasem misljenju neodgovorno, a nije prvi put da se to desava. Isto se desilo i sa pricom oko internog izvestaja o radu Ovce koje ORCA navodno nije objavila u medijima. Ono sto bih jos rekla je da je i nama je poznat stav pojedinih udruzenja i gradjana o gospodji Ljubini, medjutim, verujte da ni jedno od ovih udruzenja nije ponudilo alternativno resenje. To resenje cak ne mora da bude placena osoba, mogu biti volonteri koji ce jednom ili vise puta nedeljno obilaziti Ovcu, prisustvovati njihovom radu i beleziti zamerke i poboljsanja. Naravno, vazno je da volonteri takav posao vrse objektivno i odgovorno. Medjutim, do sad ni jedno udruzenje nije pokazalo interesovanje za ovako nesto. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Da ste u praksi pokazali bar deo onoga sto pisete i pricate o vasem radu, prva bih podrzala vas rad.</blockquote><br />
<br />
Sve o cemu sam govorila u nekoliko prethodnih postova, itekako smo pokazali u praksi. Mozda je nasa greska sto to nismo dovoljno jasno objasnili i predstavili javnosti. Potrudicemo se da to ispravimo u buducnosti.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U jednom postu navela sam primer da ce svaka druga organizacija uciniti sve da psi tek tako ne odu u Ovcu, a vi pozive prosledjujete upravo njima, to je potvrdio i sam Djordje Djokic.</blockquote><br />
<br />
Nasa saradnja sa Ovcom se ogleda u organizovanju sterilizacije (imamo dobru saradnju sa jednom od ekipa zoohigijene), narocito kada postoje &quot;problematicne lokacije&quot; na kojima se nalazi vise zivotinja (copori). Nasa uloga je pre svega organizacija sterilizacije za ove pse i direktan kontakt sa stanarima (narocito onima koji ne zele pse u blizini) u cilju objasnjenja zasto je neagresivne jedinke potrebno vratiti na staniste. Svaka insinuacija tipa &quot;ORCA salje sintere da pokupe i ubiju pse&quot; je potpuno neistinita.<br />
<br />
Kad je u pitanju tragedija porodice Sitarica, ne znam da li ima smisla govoriti o tesko dokazivim stvarima koje uglavnom zavise od rekla-kazala prica i dozivljaja pojedinaca – aktera ovih akcija. Medjutim pokusacu da to predstavim iz naseg ugla.<br />
<br />
Da ne bude zabune, na pocetku cu reci da niko iz nase organizacije nije bio na licu mesta. Nasa uloga je bila u tome da sto pre pronadjemo smestaj za zivotinje. Naime, prva nasa asocijacija su bili pansioni za pse, ali oba pansiona sa kojima saradjujemo su nazalost bila popunjena. U nedostatku drugog smestaja za vise od 50 pasa, druga asocijacija naravno da je bila Ovca. Nas cilj je bio da resimo problem na najbolji i najbrzi moguci nacin. Kontaktirali smo Ovcu i sa njima se dogvorili da psi budu smesteni u pansionski deo (dakle ne u prijemni deo, vec tamo gde se smestaju psi nakon sterilizacije), na sta su nam iz Ovce u potpunosti izasli u susret. Ideja je bila da se psi u Ovcu smeste privremeno, dok se ne pronadje bolje resenje. <br />
<br />
U medjuvremenu je smisljeno bolje resenje. Gospodin Petar Djordjevic je ponudio ideju privremenog boravka ovih zivotinja na svom brodu, gde su predstavnici raznih udruzenja uz pomoc pojedinih ljubitelja odveli pse. Mi smo takodje pomogli – doneli deo hrane i obezbedili veterinarsku pomoc za pojedine zivotinje. U tome je bila nasa uloga u tom trenutku. Nasa aktivnost na tom polju se nije tu zavrsila, jer jos uvek saradjujemo sa starateljima koji brinu o psima na ulici o kojima je nekad gospodja Sitarica brinula. Ova saradnja se ogleda u pomoci u hrani, organizaciji i finansiranju sterilizacije za ove zivotinje u Centru za mesance, kao i pomoci pri udomljavanju stenaca, a nastavicemo je i u buducnosti, koliko god je to u nasoj moci. Sa pojedinim novim vlasnicima zivotinja koje je gospodja Sitarica jos ranije udomila imamo kontant i takodje smo organizovali sterilizaciju tih pasa.<br />
<br />
Kada su mediji u pitanju, isticem da ORCA ni u jednom trenutku javno nije rekla da je iskljucivo ona odgovorna za spasavanje Sitaricinih zivotinja. Na nasem sajtu su takodje istaknuti ujedinjeni napori pojedinaca i udruzenja za zastitu zivotinja prilikom zbrinjavanja ovih zivotinja. Mediji su – znajuci za saradnju izmedju ORCA i Mreze beogradskih staratelja ciji je gospodja Gordana Sitarica bila koordinator - jednostavno bili zainteresovani za odgovor da li briga porodice Sitarica o zivotinjama ima neke veze sa tragedijom, zbog cega su nas i kontaktirali. Dodacu jos da mislim da su neki nepotpisani postovi pojedinaca bili neistiniti i vrlo nekorektni, narocito jer se jedna ovakva tragedija koristi za ostrascene napade na nasu organizaciju.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Feb 2008 10:45:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Organizacija ORCA</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: skrivene namere?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k190380</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>da li sam dobro razumela da Vi zivite kilometrima daleko? ...</blockquote><br />
<br />
Niste dobro razumeli. Negde sam, čini mi se, već napisala da sam poslednja dva meseca daleko od Beograda, ali sam uglavnom u Beogradu. Informacije crpim iz raznih izvora, ali se najviše uzdam u sopstvenu moć prosuđivanja. <br />
<br />
Ne sporim ja nijednom rečju loše stanje u Ovči. Žao mi je ako sam ostavila takav utisak, svakako mi nije bila namera. Ono što mi smeta je agresivan pristup problemu koji ga samo produbljuje, a ni malo ne doprinosi poboljšanju stanja zaštite životinja. Takođe mi smetaju i vaši (ne Vaši, već generalno) razlozi za ovako ostrašćenu reakciju, sa kojima se jednostavno ne slažem. I smatram da imam pravo da to iznesem bez potrebe da me neko oplete i unapred osudi kao što se to ovde radi. <br />
<br />
Neko je pomenuo udruženja i pojedince koji se već 20-30 godina bore za zaštitu životinja. Da li se nešto promenilo u tih 20-30 godina? Ja ne vidim da jeste. Zašto se nije promenilo? Možda zato što su imali pogrešan pristup. Možda zato što je udomljavanje potrebno, ali nije dovoljno. Možda zato što ne postoji osnova (zakon) na osnovu kojeg možete da se bavite zaštitom a da to ima neke rezultate. Možda zato što korov mora da se čupa iz korena a ne samo da se secka po površini (nekontrolisano razmnožavanje, veterinari koji preporučuju da se kujica jednom ošteni pre sterilizacije, ljudi koji smatraju da je sterilizacija &quot;greh&quot;... da i ne spominjem osobe koje ne vole ili koje se jednostavno plaše životinja i ne žele ih u svom okruženju - što je njihovo legitimno pravo, koliko god to svima nama ovde bilo nerazumljivo). Ono što mi se dopalo kod organizacije ORCA je upravo to što su krenuli od „korena“, i smatram da to dobro rade. <br />
Što se tiče ostalih optužbi na njihov račun - kad ih budem videla u „luksuznim limuzinama i vilama na Dedinju“ – onda ću da poverujem u to. Za sada nisam. Iz onoga što sam videla, ni oprema Info centra mi ne izgleda nešto posebno luksuzna. Naravno, mogli su da kupe rashodovane školske klupe i stolice, da pišu na pisaćim mašinama ili rukom umesto na računarima, da telefoniraju na peglu umesto na telefon ... mogli su i da sede na podu  a da se za taj novac kupe nove posudice ili hrana za pse. Možda je mogao da se napravi jedan azil. I šta onda? Da sednu zajedno u kaveze sa tim psima i da se solidarišu? Šta sa ostalim psima i mačkama? Šta sa drugim životinjama, zakonom, oglednim životinjama, transportom, zlostavljanjem i ubijanjem, divljim životinjama, cirkusima, zoo-vrtovima, intenzivnim sistemima gajenja životinja ...? I šta sa obrazovanjem, za koje smatram da je, iz gore navedenih razloga, temelj na kojem se zaštita gradi?  Navedite mi još jedno udruženje u Srbiji koje se bavi time? Akreditovani programi za edukaciju se ne dobijaju tek tako – ubeđena sam da iza toga stoji mnogo truda koji svakako zaslužuje moje poštovanje.<br />
Drugo, kada novac dobijete za određeni projekat, možete da ga trošite isključivo na ono što je tim projektom predviđeno. Ne možete proizvoljno da ga troškarite kako se vama prohte. I jedna ozbiljna organizacija to zna. I osmišljva projekte tako da budu ostvarivi i dugoročno isplativi (ne finansijski, nego u pogledu ciljeva). Za jednokratno ulaganje u hranu ili pravljenje azila za 100 pasa kada ih na ulicama ima na hiljade, teško ćete dobiti novac. Zato što je to presipanje iz šupljeg u prazno. I to nije slučaj samo u Srbiji. Tako je i u zemlji iz koje potičem, tako je i u mnogim naprednijim zemljama od Srbije.<br />
<br />
Ovo je, pošto očigledno mora da se napomene, moje lično mišljenje – ne dajem garanciju da je apsolutno ispravno – ali očekujem da mi se dozvoli da ga imam. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 22:19:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Rahel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>konstruktivno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k190362</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Konačno razumno razgovaramo.<br />
<br />
Naravno, da je uvek jedini vredan put, put razgovora. Bilo bi - za promenu - jako lepo da udruženja sednu negde i da razgovaraju jedna sa drugima, uz mogućnost uključivanja i nas koji smo slobodni strelci.<br />
<br />
Konstruktivan dijalog bi nas, možda, negde i doveo. Kada kažem &quot;konstruktivan&quot;, mislim na dijalog sa stvarnim saslušavanjem suprotstavljenih stavova, bez upadanja u reč i vokalnog nadjačavanja, što je nažalost bio moj dominantan utisak dok sam gledao duel o kom se radi na ovom blogu, i to pre svega kada je reč o jednom od sagovornika - onog starijeg i zrelijeg.<br />
<br />
Nažalost, podsetiću Vas na još jedan bitan momenat: pare grada su pare SVIH Beograđana, dakle niti samo Orkine, ali isto tako to nisu ni pare koje su ograničene na &quot;životinjsku javnost&quot;. To su pare 2 miliona poreskih obveznika od kojih verujte mi VELIKA VEĆINA (i toga ste sigurno svesni iako ne živite u BG) ne želi uopšte nikakve pse na ulicama, niti nikakva prelazna rešenja.<br />
<br />
Najlakše rešenje, i NAJPRIHVATLJIVIJE ZA VEĆINU poreskih obveznika, je - pobiti sve pse, odmah. Transformisati Ovču, iz prostora koncipiranog za tu namenu, u prostor gde se dominantno vrše sterilizacije, nije mali zadatak, i mene lično ne čudi što nije uspešno ostvaren u prvoj godini.<br />
<br />
Za suprotnu transformaciju, natrag u masovno gubilište za pse, potrebno je mnogo manje vremena i truda, a ono što će najbrže i najefikasnije dovesti do toga, jeste momenat kada udruženja pokažu da ne umeju ništa sem da se međusobno gađaju g**nima. Tada će ostali građani (oni koji ne misle mnogo o životima napuštenih pasa - a čak i većina VLASNIKA pasa je takva) sa - donekle - punim pravom reći, ma koga briga uopšte, nemojte trošiti pare na gluposti, pobijte pse i ajd zdravo.<br />
<br />
E sad, imajući to na umu, vraćam se na Vaš predlog. Bilo bi IDEALNO kada bi se mogla okupiti sva udruženja za okrugli sto (prisustvovao sam pokušajima toga 3-4 puta do sada, i svaki put sam obećao sebi da mi je zadnji) i naterati ih da konstruktivno razgovaraju (iz mog iskustva, mission impossible, ali ajde budimo optimisti).<br />
<br />
Faktori koji bi trebali da presude &quot;kome idu pare&quot;, po meni, bili bi sledeći:<br />
- planovi date organizacije, dakle predloženi projekat<br />
- izvodljivost (sprovodljivost) projekta<br />
- efekat tog projekta na trajno rešenje problema lutalica<br />
- efekti projekta uopšte (npr. da li se samo rešavaju lutalice, ili se i udomljava, ili ima i konkretne pomoći životinjama, da li se sprečava / kažnjava zlostavljanje životinja itd)<br />
- kredibilitet onoga kome se daju pare (da ne bi neko, naprimer, uzeo 10 miliona dindži i zbrisao u Moskvu / Peking / Kipar / neku drugu prijateljsku nam zemlju)<br />
<br />
Znajući o nekim od udruženja šta i kako rade, i koji su njihovi planovi, ja imam svoju ideju o tome koga bih ja (da sam donator - bio to Grad ili neko drugi) podržao.<br />
<br />
Od tzv. &quot;9 udruženja&quot; (čini mi se da ih je 9, ako se ne varam) koji su se okupili oko G. P. neka bi dobila te moje hipotetičke pare, a neka ne bi. Azil organizacije &quot;Help Animals&quot; i štand za udomljavanje jedne od ovih organizacija imali bi sigurno moje simpatije, jer se trude i rade kako treba. Ali, u ovom društvu &quot;fantastičnih 9&quot; nažalost ima i onih koji ne udomljavaju, nego UVALJUJU životinje, ne proveravaju kome su ih dali, i verovatno više doprinose problemu lutalica nego što ga rešavaju (jer ko zna koji procenat novih vlasnika ponovo izbaci udomljene životinje). Osim azila &quot;Help Animals&quot; koji je super, bio sam u azilu SOS i u još jednom azilu koji mislim da spada u ekipu &quot;F9&quot; i utisak mi je da se u tim azilima životinje više muče nego što im se pomaže. Naravno, svestan sam da to nije namera njihovih vlasnika - ali se kao poreski obveznik ne bih osećao potaman da to finansiram. Eventualno ako bi svi ti azili prešli u nadležnost Help Animals.<br />
<br />
Nažalost, kao što sam već rekao (zvučim sam sebi kao Milan Tarot - &quot;to sam sto puta objašnjavao&quot<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /> udomljavanje i azili ne rešavaju problem, sve dok ima nesavesnih vlasnika koji izbacuju životinje. E, to je razlog zašto bi onda jedan deo moje hipotetičke donacije - ponovo otišao Orki. Kao što sam video ostala udruženja na delu, video sam i njih. Video sam Orka Učionicu, video sam štandove za udomljavanje (o da, Orka i to radi, otkud meni inače obe moje mačke), razgovarao sam dva puta sa pravnicom koja je pomogla mojoj jednoj komšinici.<br />
<br />
Tek to, po mom mišljenju, zatvara krug i čini celokupan rad (mnogih udruženja) na zaštiti životinja svrsishodnim i održivim.<br />
<br />
Baš bih voleo da vidim predlog projekta ovih 9 društava. I te kako bih voleo da i oni dobiju pare i da urade nešto lepo. Nadam se da bi to uradili i kako treba.<br />
<br />
I za kraj, slažem se, gos'n Shure, da nismo Vi i ja na suprotnim stranama, jer hoćemo istu stvar u krajnjoj liniji, tj. da bude bolje životinjama. Ali jesam na suprotnoj strani u odnosu na one koji rade protiv zaštite životinja, blateći organizacije koje kvalitetnije, i sa mnogo više znanja, rade na njoj, a sve zbog frustriranosti pristupom fondovima. Takvi ljudi srozavaju čitav pokret zaštite životinja. Ja se, na primer, u ovom trenutku osećam vrlo srozano. Dve grupe ljudi se svađaju oko para, kao da je reč o parama a ne o životinjama.<br />
<br />
Pozdrav<br />
Toma					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 22:08:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>macak toma</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Sta bi !!!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k190174</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Dexas</b></div>Gde ste svi nestali ????Najverovatnije da ste otisli po pare kod elvira !!!!!!!</blockquote><br />
ima i toga,a i odgovaramo tamo gde nas prozovu!<br />
I necu pare,'ocu 100 e					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 20:31:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>shure</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Sta bi !!!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k190157</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Gde ste svi nestali ????<br />
<br />
Najverovatnije da ste otisli po pare kod elvira !!!!!!!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 20:26:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dexas</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Eh da je &quot;lola&quot; tu...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k189671</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>da su sterilisani psi tužni tj. neagresivni i da liče na mačke.</blockquote><br />
Nisam rekao da ste glupi(a nisam ni mislio)<br />
Razresicu Vam rebus odmah:<br />
ne mogu da se smejem,trenutno nicemu,bar kad se sudbina zivotinja na Ovcin nacin resava.Ja nisam spomenuo nikakve automobile...Smejacu se,kad Orka bude pocela da radi ono sto mislim da treba i kad ubijanje zivotinja prestane!<br />
 Skoro svi moji psi i macke su sterilisani(ili kastrirani) i nemam nista protivu toga i to sam na vise mesta obrazlozio.To sto vi spominjete,ja nikada nisam niti izgovorio,niti napisao(cak ni kod &quot;lole&quot; Radovana)<br />
 Ako Vas ne mrzi,procitajte moje komentare ponovo(ili mi verujte na rec)<br />
 Gospodine Tomislave,<br />
nismo mi na suprotnim stranama(verujem).Trenutno se ne slazemo u metodologiji,ali za dobrobit zivotinja,bolje za sve nas je da se usaglasimo(tj.za njih).Vama se ne svidja sto mi prozivamo Orku,a nama sto je toliko branite.<br />
I posle ove serije komentara,ostadosmo na istim pozicijama.Nisam Beogradjanin,pa bih mogao i da budem prozvan,zasto se mesam.Mozda je i tako.U Zrenjaninu nije bolja situacija i tu se malo sta moze uciniti.I ovde ubijaju zivotinje i mi koji se zbog toga bunimo,uglavnom se proglasavamo cudacima....<br />
Mozda je krajnje vreme da svi preispitamo svoje stavove i pokusamo da odaberemo pravi &quot;put&quot;.Voleo bih da saznam sa kakvim programom,pred one koji odlucuju kome idu pare,nastupaju ostale N.V.organizacije za zastitu zivotinja.Tako bi mogli putem javne rasprave,da utvrdimo i bar nekome pomognemo,da odluka o tome kome idu pare,bude pravicnija.Siguran sam da se slazete sa mnom.<br />
Bas me zanima,da li ovaj moj predlog ima podrsku?....ili ostajemo svako na svojoj strani<br />
Pozdrav<br />
Miodrag Cvejin<br />
ps.nadam se da smo resili bar jedan rebus?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 13:35:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>shure</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: skrivene namere?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k189551</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Rahel,<br />
<br />
da li sam dobro razumela da Vi zivite kilometrima daleko? Ako jesam, kako pratite sve nastupe na TV i pisanja u medijima? Odakle Vama tako &quot;dobre i pouzdane&quot; informacije o desavanjima u Beogradu,  Ili to mozda objasnjava Vasa recenica u jednom odgovoru koji ste mi uputili na ovom blogu<br />
&quot;Moj izvor informacija je ipak malo pouzdaniji od Vašeg :). &quot;?<br />
Sto nas ne uputite na taj pouzdani Vas izvor informacija?<br />
<br />
Znate u cemu je razlika izmedju nas koji smo protiv Orke i Vas? U tome sto smo mi ovde na licu mesta i znamo stvari iz licnog iskustva, nama ni za sta nisu potrebni pouzdani izvori. Mislim da je stvar vaspitanja, a s obzirom na vaznost teme, i savesti da ovde na ovaj nacin diskutujete sa nama. Vratite se Vi prvo ovde , upoznajte stvarnost, pa da onda razgovaramo. <br />
<br />
Udruzenja koja pominjete se jesu udruzila da se bore za zivotinje, sto uostalom i rade vec godinama bez donacije od oko 200000 evra, a protiv Orke su zbog svega sto je ova polunevladina i poluvladina organizacija uradila na stetu zivotinja. Jedno je sigurno, nijedno od pomenutuh udruzenja nikada ne bi pozvala sintere i otpremilo zivotinju u Ovcu. Na sajtu Zivotinjsko carstvo na kome tvrdite da su deca od 13 godina (sto je netacno) pogledajte iz cega zivotinje u Ovci piju vodu, posle pogledajte sliku Info centra, a zatim recite da li bi to organizacija koja vodi brigu o zivotinjama dozvolila. Zar od onih silnih para cak ni za to to nisu mogli da odvoje koji dinar? Ovo je u svemu sto se desava zaista vrlo sporedna stvar, ali ipak nesto pokazuje.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 11:45:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>draganav</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>smeh i tuga</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k189219</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>shure</b></div>da znate da mi je drago sto smo vas nasmejali(em zdravo,...)mada...ko se poslednji smeje ....</blockquote><br />
<br />
Baš me interesuje, gos'n Shure, šta ste ovim 'teli reći. Čemu ćete se to Vi smejati, a ja neću?<br />
Čudan komentar, na čudnom mestu.<br />
<br />
Podseća me na nešto što sam već čuo od Vas na jednom drugom blogu (beše kod naše lole Radovana, valjda), da su sterilisani psi tužni tj. neagresivni i da liče na mačke.<br />
<br />
Svaki put me bacite u rebus gos'n Shure. Ako je ko od nas dvojice glup, onda sam to definitivno ja, sad mi je jasno!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Feb 2008 00:08:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>macak toma</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Orka i  slucaj Sitarica</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188879</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>HAJDE DA SKUPE STO VISE POENA, A TO STO NISU IMALI NIKAKVE VEZE SA CELOM TOM PRICOM NIJE VAZNO! KO CE TO DA PROVERAVA?</blockquote><br />
To je ono što se narodskim jezikom naziva &quot;prodajom magle&quot;.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 20:15:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: skrivene namere?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188744</link>
				<description>
					<![CDATA[
						tequilasunrise<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>a ako ih već plaćam onda imam pravo i na kritiku</blockquote><br />
Naravno da imate pravo na zdravu i konstruktivnu kritiku, to Vam niko ne spori. Ali ovo što Vi i ostali ovde radite nema veze sa tim. I to je ono što meni smeta.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Da zaista radite posao za koji ste plaćeni tako bi i bilo!</blockquote> <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>što vam je u opisu delatnosti </blockquote><br />
Šta Vi znate o mom poslu? Sigurna sam da se ne poznajemo iako se niste potpisali, za razliku od mene. Odgovarate na moje stavove, a obraćate se (valjda) Info centru. Morate da se odlučite - ili ćete mi verovati, pa da diskutujemo - ili ćete da nastavite da me zapošljavate i neosnovano prozivate. Vidite, posle ovoga biće mi jako teško da poverujem u ostatak Vaše priče. I ne brinite za mene, ja sam velika devojčica i nije me lako &quot;zavesti&quot;. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 18:09:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Rahel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Prevaraja?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188611</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Vlado dvm,<br />
<br />
Volela bih da cujem Vase misljenje o desavanjima u Ovci					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 15:56:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>draganav</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Orka nema veze sa Veterinarskim fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188558</link>
				<description>
					<![CDATA[
						ORCA je izbacena sa sajta FVM zato sto ona vise nije studentska organizacija FVM. To kaze i mejl... ili nam se samo cini.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 15:07:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ozonska jupa</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Orka i  slucaj Sitarica</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188393</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<b>NE,</b> <b>NIJE BIO NIKO IZ ORKE NA LICU MESTA</b><b>! </b>Prestanite da lazete ili se informisite!<br />
<br />
<b>Orka je po pse poslala kombi iz Ovce</b> koji smo mi svi tamo zatekli!<br />
<br />
<b>Ljudi koji ne pripadaju ni jednoj organizaci</b><b>ji su dosli po pse svojim kolima i </b><b>ti isti ljudi su organizovali </b><b>smestaj kod Petra Djordjevica Keja u Zemunu!</b> Tamo se o psima brinula takodje grupa ljudi koja nema veze ni sa jednom organizacijom, a neki od njih cak nisu ni poznavali nastradalu porodicu! <b>Tim ljudima koji su danonocno dezurali je najvise pomogao</b> <b>Dejan Savic iz Noe!</b> Elvir se pojavio jednom, sa jednim dzakom hrane loseg kvaliteta, pse nije ni pomazio! A sve to da bi bio u toku i da bi posle pricao novinama da su aktivisti Orke zbrinuli pse porodice Sitarica! <br />
<br />
Pre svega, <b>Elvir se protivio tome da psi budu privremeno smesteni kod Petra Djordjevica Keja</b> koji je, kada je cuo za nesrecu koja se dogodila, pristao sve pse da primi! <b>Elvir nam je rekao da se vratimo kuci i da &quot;ne komplikujemo&quot; jer je sve vec organizovano!</b> <b>I to</b> <b>samo zato sto to nije bio njegov kontakt i njegovo resenje!</b> Sintari zbog toga nisu hteli da nam predaju pse i tek kada je Petar Djordjevic zvao, shvatili su da im je pametnije da se sa njim ne sale i da predaju pse!<br />
<br />
Psi na srecu nisi zavrsili u Ovci!<br />
<br />
A kada je vec bio ugovoren odlazak pasa kod Monike Brukner, koja nece ni da cuje ni za koga iz Orke vec godinama, Orka je opet protestvovala i predlagala da psi odu kod Etele u azil, opet u desetoduplo losije uslove, i opet samo zato da bi mogli da se hvale da su oni ti koji su zbrinuli pse, jer ako odu kod Monike nece moci da se hvale jer to nije njihov kontakt!<br />
<br />
Na srecu, psi su otisli kod Monike!<br />
<br />
<b>Ali</b> <b>sve to ipak nije sprečilo Elvira da se hvali kako je Orka zbrinula pse!<br />
</b><br />
Sramota je skupljati poene na racun tudjeg rada! <b>U slucaju Sitarica</b> <b>niko Orku nije nista ni za sta ni molio ni pitao!</b> <b>Sve je u samom startu bilo organizovano bez njih jer je nastradala porodica imala puno prijatelja! Ali Orka nije mogla da podnese cinjenicu da se nesto resava bez nje!<br />
</b><br />
<b>Kako drugacije objasniti Orkino protivljenje boljem resenju???<br />
</b><br />
Ljudi koji su to radili, radili su to jer im je zaista bilo stalo da psi pokojne Goce Sitarice zavrse na NAJBOLJI MOGUCI NACIN, kao sto na kraju i jesu zavrsili, a ne da ih tutnu u Ovcu i posle se hvale da su resili problem!<br />
<br />
Ljudi koji su to radili su potpuni anonimusi kojima nije stalo do reklame! Oni nisu isli okolo i hvalili se!<br />
<br />
Kad smo svi posle procitali u novinama izjavu da je Orka zbrinula pse bili smo u soku! Da nije mozda Petar Djordjevic Kej aktivista Orke?!<br />
<br />
Mada su motivi za takve izjave bili vise negi jasni : <b>HAJDE DA SKUPE STO VISE POENA, A TO STO NISU IMALI NIKAKVE VEZE SA CELOM TOM PRICOM NIJE VAZNO! KO CE TO DA PROVERAVA?</b><br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 11:36:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>kib</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: skrivene namere?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188291</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<b>Nečija sposobnost da oko sebe okupi i zadrži ljude koji svojim stručnim znanjem pokrivaju sve oblasti koje zahteva zaštita životinja za mene svakako zaslužuje poštovanje.</b><br />
Sposobnost? Zašto onda ja treba da ih plaćam, a ako ih već plaćam onda imam pravo i na kritiku, što se ne bi moglo reći za vaše pravo ocenjvanja Paskaljevićeve režije! Ne moram biti veterinar da vidim da mi pas umire jer je prošao tretman u Ovči,a ni pravnik, niti zoolog. Čista zamena teza. <br />
Ustali ste u &quot;odbranu&quot; Elvirovog nadmenog i bezobraznog stava. Isto kao i o &quot;krađi&quot; novca. Verujte da se uopte ne čudim vašem mišljenju koje se razlikuje od ostalih. Možda sam i sama bila na spisku &quot;zavedenih&quot; sve dok se nisam zapitala da je nemoguće da samo Orca bude u pravu a da su svi protiv njih. Mnogi i stariji , iskusniji i obrazovaniji od vas ili mene su bili &quot;zavedeni&quot; ali su se na vreme osvestili i ovo je rezultat osvešćenja.Da li ćete i sami proledati to je već pitanje za budućnost.<br />
<b>Kad već pominjete slučaj i gospođu Danicu D. eto vam primera vaše (ne)rada! Orca je trebala biti ta koja će objasniti histeričnoj direktorki da je tim psima baš tu mesto i da nema prava niko da ih skloni ili ne daj Bože ubije! To je bila idealna prilika da se propaira kampanja i ukaže građanima na nju. Takođe bi se situacija okrenula u korist životinja jer bi se na konkretnom primeru pokazala neophodnost otvaranja azila! Da zaista radite posao za koji ste plaćeni tako bi i bilo! Ali, u tom slučaju bi možda čuli i neke negativne komentare koji vam ne idu u prilog, ne odaju sliku &quot;čiste i fine&quot; organizacije!?Nadam se da će Orca ponuditi rešenje direktorki te škole na obostrano zadovoljstvo?</b><br />
Kada bi malo pogledali oko sebe videli bi da su se ipak svi na kraju  <b>udružili</b>, prevazišli sujetu i podele a za dobrobit životinja, svi sem Orce, koja je jedina težila udruženju radi sopstvene koristi! I nemojte mi imputirati paranoju, jer sam ja jedna od stotine onih koji imamo ipak malo više od 13 godina,a umesto što se smejete trebali bi da radite svoj posao i uzmete učešće u raspravama jer je to način da se priđe hraniteljima ,  što vam je u opisu delatnosti.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 06:09:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Duel</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188281</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Draga moja Nataša!<br />
Ne sumnjam ja u to da Elvir radi savršeno to što radi, jer da nije tako ne bi bio tu gde jeste, ali nažalost životinje od toga imaju najmanje koristi! I ja sam bila jedna od tih koja je verovala u njegov rad, sve dok mi se na brojnim primerima nije ukazalo suprotno. Znači sve što tvrdim, tvrdim na osnovu ličnog iskustva i subjektivnog doživljaja.<br />
Malverzacija sa novcem nije bilo, jednostavno zato što se naplaćuju apstraktne stvari kao što je &quot;znanje&quot; ili &quot;informacija&quot;. Mene kao građanina malo interesuje šta je Paskaljević znao ili nije hteo da zna, ali me interesuje <b>šta ja to plaćam</b>!<br />
Naravno da sam pokušala da koristim usluge Infocentra, ali je bilo uzalud. Javljaju se oni, ali na pitanje jednostavno nemaju odgovor, niti mogu da ga imaju, jer nema službi koje bi pokrivale takav jedan servis građana sem onih šinterskih i to vi dobro znate ako želite da znate. To znači da je apsolutno izlišno praviti takav i toliki Infocentar kada su mogućnosti ograničene ili skoro nikakve. Ako ste i imali slučajeve pronalaska izgubljenih životinja to su bili retki pojedinačni slučajevi, mislim da ne trebam da objašnjavam razloge. I sama sam bila oduševljena idejom otvaranja ovakvog centra sve dok nisam saznala koliko je uloženo u njega, kao i dok nisam saznala kakve su mu mogućnosti!<br />
Kampanja o kojoj govorite , prvi put čujem da postoji, možda ne shvatam šta znači ta reč! Mnogi još uvek ne znaju da je ikada sprovedena akcija bespaltnog obeležavanja i vakcinacije,a Orca zna vrlo dobro kako se prave kampanje. Mediji nemaju vremena  za vas? Vama (Orci) je plaćeno da pronađe način da dođe do građana, te vas neću učiti kako da radite!<br />
<b> <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>. Medije nismo koristili za manipulaciju informacijama i emocijama javnosti jer mi ne podrzavamo senzacionalizam ovog tipa.</b></blockquote><br />
 Ovo nam je jasno, ali ste se u medijima jasno stavili na stranu Đokića. Vaše viđenje &quot;masakra&quot; se verovatno bitno razlikuje od mog! Masakr je i sterilizacija psa obavljena na način na koji se to radi. Masakr je i odvođenje psa u nehigijenski objekat, odakle će izaći sa štenećakom ili nekom infekcijom. Vi vrlo dobro znate da Ovča ne ispunjava ni minimum higijenskih uslova i ne radi se samo o &quot;prostirkama&quot; za pse! <br />
O čemu uopšte razgovarati kada Orca  ne ispunjava ono što je osnovno u sprovođenju strategije a to je saradnja sa udruženjima koja rade konkretne stvari? Kada od kako traje kampanja nisam čula da je učestvovala ni u jednoj akciji pomoći građanima ,a da nisu pod &quot;pokroviteljstvom&quot; Orce, sem kada je medijski isplativa? Pozdravljam to što ste se bazirali na rad na edukaciji i famoznom Infocentru ali bez saradnje nema nikakvog pomaka! Govorite o prigradskim opštinama, a šta je sa gradskim? Uostalom tu &quot;saradnju&quot; sa lokalnim samoupravama ste već jednom naplatili (ili se varam?),a ako je vaš bunt nečujan ja stvarno ne vidim u čemu se ogleda? I nemojte misliti da vam želim loše jer ni iz daleka ne vidim nekoga ko bi radio vaš posao i borio se za prava životinja na taj način!<br />
Poštovanje					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 05:33:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Orka nema veze sa Veterinarskim fakult</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188276</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Videla sam komentar, ali  mail kaže nešto drugo...Ili mi se samo čini?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 04:51:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Kristina Paskaljevic pita:</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188273</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Uz dužno poštovanje Kristini, pozvala bih Gorana da se ipak vrati na ovaj blog i razjasni nam nedoumice.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 04:46:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ovca i Orka</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188271</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>koja je tacno bila uloga ORKA-e u spasavanju pasa, tragicno nastradale porodice Sitarica?</blockquote><br />
Bilo je prisutnih članova Orce na licu mesta.<br />
Vrlo simptomatičan primer,a takvih je mnoštvo. Orca će se uvek naći tamo gde se  momenat može medijski iskoristiti ,a da nema kasnije posledica po &quot;dobre odnose&quot;.<br />
Zatražite li pomoć dobićete hrpu uputstava &quot;šta , kako , gde&quot; - uz napomenu &quot;Vidite kako mi možemo&quot;, eventualno par džakova hrane i već ste na podužem spisku onih koji &quot;sarađuju&quot; sa njima ili ih &quot;Orca pomaže&quot;.<br />
Ljubinina uloga verovatno nikome nije jasna sem njoj samoj, ali to što svakodnevno sedi u Ovči, dovoljno govori o njoj. Pretpostavljam da bi nekoga od nas isto tako oberučke prihvatili da joj pravimo društvo uz kaficu...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 04:43:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ovca</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#k188270</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ispravicu vas, ORCA nema posmatraca u Ovci. Raskidanjem Saveza, funkcija njegovog predstavnika (Ljubine Jovanovic) prestala je da postoji. Koliko nam je poznato i pored toga Ljubina je jos uvek povremeno prisutna u Ovci. Mi imamo dobru komunikaciju sa njom, i na taj nacin imamo informacije iz Ovce. Napominjem da medjutim, ona nije nas zvanicni predstavnik. Kada su izvestaji u pitanju, sve izvestaje (i stare i nove), kao i ostalu dokumentaciju, mozete licno videti i procitati, ukoliko nas posetite u Info centru. Ja vas pozivam da to i ucinite.</blockquote><br />
Da li se uopšte nešto sprovodi iz Strategije i dogovora između Saveza i grada? Zar nije obaveza Orce da obavesti javnost da sada deluje samostalno da posmatrač ne postoji, te da praktično ugovor proglasi ništavnim?<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Sve ove informacije dobili smo iz Veterinarske stanice Beograd, kao i od gospodje Ljubine Jovanovic, predstavnika bivseg beogradskog Saveza.</blockquote><br />
O radu gospođe Ljubine dovoljno govori to što još uvek nije niko javno stao iza nje.O nekim njenim izjavama datim hraniteljima koji su u Ovči tražili svoje pse neću ni da govorim. <br />
Imate poverenja u izjave službenika Veterinarske stanice pored svih optužbi (opravdanih) na njihov račun?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 04:24:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>teqilasunrise</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2286/TV%20duel%3A%20Goran%20Paskaljevi%C4%87%20i%20Elvir%20Burazerovi%C4%87/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

