<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Odgovornost za sudbinu zemlje | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</link>
		<description>Biljana Cincarević</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Sun, 22 Nov 2009 09:37:38 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/186/5186.jpg			</url>
			<title>Biljana Cincarević</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k188299</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Tarkovski</b></div><br />
Samo isprani mozgovi (pogledajte ulice) misle da samo rusenje (vlade ili ambasada) donosi dobro.  LDP i slicni zele sa svojih 5% plus minus da upravljaju zemljom.  Kada osvojite 50% javite se. Ocete da pljujete Tadica i DS poste ste ispljvali Djelica, Ilica, Kostunicu, .. grozite i mrzite Srbe i Srbiju...  bez ikakve protiv teze da prihvatite svaki zahtev Zapada a da se sa vama pravi vlada? <br />
</blockquote><br />
Човече, ти си болестан, ја сам Србин из Србије, како могу да мрзим сам себе и своју земљу? Никад нисам чуо глупљу тезу... Причаш о туђој мржњи, а мржња ти избија из сваке реченице? Дај, посети мало психијатра.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Feb 2008 06:47:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>rankot</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187840</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>cvele72</b></div>gospodine, poenta je da se napravi veliko spremanje u ds. tek tada je smisleno uci u koaliciju sa ds. znaci tadic napolje iz stranke. razumece on to , posto se i sam posluzio istom metodom. btw, ldp moze uci u koaliciju sa tadicevom strankom, ali tada ce izgubiti svoje glasace i rizikovace da nastane frakcija u samom ldp-u. uostalim , valjda znate kako je nastao ldp. a gradjani , ako im je lepo da zive u izolaciji i pod ruskom dominacijom, pa neka izvole. bice to njihov izbor. *novo Gospodjo s vama je nemoguce raygovarati prociscenje prociscenje ....Kakvo prociscenje pa gde vi zivite jel vam to najveci problemu Srbiji da smenite Tadica i to stranka sa 5 % podrske zahteva od coka sa podrskom od preko 2 miliona. Definitivno s Vama nema price vi nenudite nikakv realn plan ya buducnost osim uopstenih fraza i ispiranjem usta o aferama iz skorije proslosti. Kuca gori a baba se ceslja,.... sto me ne obradujete nekom svojom idejom ili strategijom a ne kuku lele ceda izbacen iz stranke ... Samo ynam da Ceda definitivno nije lider koji ce pobediti Kostunicu i Nikolica moye samo da asistira a do obracuna ce pre ili kasnije doci, a ja vam rekoh yasto ne treba sada da dodje do izbora a vi nista recite vec jednom Vase argumente ....vama su samo boris i ceda na pameti a ne sudbina demokratije i Srbije .... </blockquote><br />
<br />
naivno, naivno,. nego,  cucemo se za par meseci, ovde na blogu pa da vidimo kako stoji popularnost tadica u ds  i u narodu. moj nick je doktorka, vash cvele 72.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 19:38:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187764</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>gospodine, poenta je da se napravi veliko spremanje u ds. tek tada je smisleno uci u koaliciju sa ds. znaci tadic napolje iz stranke. razumece on to , posto se i sam posluzio istom metodom. btw, ldp moze uci u koaliciju sa tadicevom strankom, ali tada ce izgubiti svoje glasace i rizikovace da nastane frakcija u samom ldp-u. uostalim , valjda znate kako je nastao ldp. a gradjani , ako im je lepo da zive u izolaciji i pod ruskom dominacijom, pa neka izvole. bice to njihov izbor. <br />
*novo </blockquote><br />
Gospodjo s vama je nemoguce raygovarati prociscenje prociscenje ....Kakvo prociscenje pa gde vi zivite jel vam to najveci problemu Srbiji da smenite Tadica i to stranka sa 5 % podrske zahteva od coka sa podrskom od preko 2 miliona.   Definitivno s Vama nema price vi nenudite nikakv realn plan ya buducnost osim uopstenih fraza i ispiranjem usta o aferama iz skorije proslosti. Kuca gori a baba se ceslja,.... sto me ne obradujete  nekom svojom idejom ili strategijom a ne kuku lele ceda izbacen iz stranke ... Samo ynam da Ceda definitivno nije lider koji ce pobediti Kostunicu i Nikolica moye samo da asistira a do obracuna ce pre ili kasnije doci, a ja vam rekoh yasto ne treba sada da dodje do izbora a vi nista recite vec jednom Vase argumente ....vama su samo boris i ceda na pameti a ne sudbina demokratije i Srbije .... 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 18:20:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187621</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>cvele72</b></div>Zato je vazno da se DS ogradi od politike Tadica , i izabere novog predsednika stranke, a da oni koji sede u G17+, istu stranku napuste ,jer osnivac G17 + je Dinkic, tako da on nece dozvoliti da ga neko potisne u stranciNajpre lepo bi bilo da se drzimo teme ja u klin vi u plocu. Ja sam ustvrdio da je nesto nemoguce vi me ubedite argumentima, navedite istrayivanja ili anlaiye po kojima LDP moy u skorijoj buducnosti da postane oybiljan politicki igrac i trazi prociscenje svih ostalih. O grehovima G 17 i DS pa cak i iz Cedinog vremena moye se raspravljati ali to nije sad tema. Recite vi vas plan ya buducnost ja sam ga izneo i mislim d je jedini moguci ako DS i G17 pojedu birace DSS i barustinu zato im treba visak nacionalne frazeologije. Mene kao gradjanina ne interesuju uspeh stranaka isto bi pricao i d aje LDP na mestu DS samo njihov zbir kakve god da su donosi pobedu, opstanak demokratije bolji yivot u EU...U politici se broje rezlutati Tadic je mogao da pobedi na predsednickim izborima (i to tesko) samo zahvaljujuí prici koja se vama nije svidela. Kako da se smeni covek koji dobija 2.300 000 glasova a stranka kad je preuzeo od Zivkovica bila je na manje od 10% . Zato za Vas postoji stranka LDP pa lepo za nju glasajte meni je bitno samo da ljudi izadju i bude knacni zbir pozeljan. Treba da se ide u dve kolone bez svadje pa pogledajte SPS radikale i DSS oni se me]usobno ne napadaju treba nesto uciti i od njih. govorim vam ovo krajnje dobronamerno jer vidim da po blogovima Vam je veci neprijatelj DS i ostali nego radikali kostunica a to ne vodi uspehu....vodi u kohabitaciju u boljem slucaju u gorem u grobarsku SRbiju. </blockquote><br />
<br />
gospodine, poenta je da  se napravi veliko spremanje u ds. tek tada je smisleno uci u koaliciju sa ds. znaci tadic napolje iz stranke. razumece on to , posto se i sam posluzio istom metodom.  btw, ldp moze uci u koaliciju sa tadicevom strankom, ali tada ce izgubiti svoje glasace i rizikovace da nastane frakcija u samom ldp-u. uostalim , valjda znate kako je nastao ldp.    a gradjani , ako im je lepo da zive u izolaciji i pod ruskom dominacijom, pa neka izvole. bice to njihov izbor.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 15:38:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187574</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nije rec o izborima posto ja mislim da ih sada nece biti. Smatram da ce Kostunica napraviti vecinu koju je promovisao na mitingu. Ali isto tako smatram da je najmanje sto DS moze da uradi je da ga nadglasa na vladi, a on onda moze da podnese ostavku i formira novu vecinu ili da njegovi poslanici zajedno sa radikalima obore vladu u kojoj im je sef stranke i premijer. I opet formiraju vecinu sa radikalima. Uostalom ta vecina vec postoji a samo formalno ne postoji nova vlada.<br />
<br />
Po mom misljenju ovde se radi o profilisanju alternantive koja ce biti predstavljena na izborima koji nece biti brzo. Za to vreme ce zemlja da stagnira i propada, da bude u nekoj vrsti izolacije i okrenuta ka Rusiji.<br />
<br />
I da ne bude zabune mislim da na buducim izborima sadasnje demokratske snage moraju da idu samo u jednoj koloni. <br />
<br />
Nema brzih resenja i situacija je dramaticna. <br />
<br />
Kostunica je danas pozvao Ameriku da revidira svoj stav. Ovo cak vise nije ni smesno, ovo uopste nije smesno. U cije ime je on to izjavio? Da li u ime Vlade RS? Ispada da je tako. <br />
<br />
Gde su Djelic, Tadic i ostali da nam pojasne da li je ovo sustinska promena politike, jer ova izjava znaci upravo to ili to nije stav vlade. Ili DS nema nista protiv da Kostunica prica i u njihovo ime. <br />
<br />
Situacija je takva da se prosto ne moze biti pasivan. <br />
<br />
Sto se tice anketa moram da kazem da ih ne poznajem. Po Tadicevom rezultatu zakljucio bih da je odnos fifty-fifty, a da svakako nije 95%:5%. A DS se ponasa upravo kao da ima 5 %. To ne razumem zaista. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 14:53:58 GMT</pubDate>
				<dc:creator>amater</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187341</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zato mislim da Tadic nema drugog izbora nego da se otvoreno suprostavi tom konceptu i da promovise drugu politiku. Zato treba snage, intelektualnog kapaciteta i volje. Ovakav kakav je, sa strankom koja, rekao bih i nema ideologiju to nije moguce.</blockquote><br />
<br />
Poneki put treba i pameti i ne ulazitiu bitku kada ne mozes da je dobijes. Ubedite me zasto bi ste vi u ovom trenutku na izbore (vidi gornje moje replike). Pa ja molim boga da se kostunica ne opameti i raspise izbora odneli bi ubedljivu pobedu u ovoj histeriji. A prosle godine su bili izbori pa smo dobili to sto smo dobili jedinu mogucu vladu koja nije radikalska to matematika kaze. Zapravo dve vlade.   Drugo je sto bi neki da su vlast formirali radikali i DSS kojima je isto dali je ministar Djelic ili Jorgovanka tabakovic , Ponos ili Delic ima i takvih  <b>sto gore to bolje </b>o mozda nije ni lose ako ne zivite u ovoj zemlji , niste u kreditima, nemate dece.....<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 11:52:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187324</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zato je vazno da se DS ogradi od politike Tadica , i izabere novog predsednika stranke, a da oni koji sede u G17+, istu stranku napuste ,jer osnivac G17 + je Dinkic, tako da on nece dozvoliti da ga neko potisne u stranci</blockquote><br />
 Najpre lepo bi bilo da se drzimo teme ja u klin vi u plocu. Ja sam ustvrdio da je nesto nemoguce  vi me ubedite argumentima, navedite istrayivanja ili anlaiye po kojima LDP moy u skorijoj buducnosti da postane oybiljan politicki igrac i trazi prociscenje svih ostalih. O grehovima G 17 i DS pa cak i iz Cedinog vremena moye se raspravljati ali to nije sad tema. Recite vi vas plan ya buducnost ja sam ga izneo i mislim d je jedini moguci ako DS i G17 pojedu birace DSS i barustinu zato im treba visak nacionalne frazeologije. Mene kao gradjanina ne interesuju uspeh stranaka isto bi pricao i d aje LDP na mestu DS  samo njihov zbir kakve god da su donosi pobedu, opstanak demokratije bolji yivot u EU...U politici se broje rezlutati Tadic je mogao da pobedi na predsednickim izborima   (i to tesko) samo zahvaljujuí prici koja se vama nije svidela. Kako da se smeni covek koji dobija 2.300 000 glasova  a stranka kad je preuzeo od Zivkovica  bila je na manje od 10% . Zato za Vas postoji stranka LDP pa lepo za nju glasajte meni je bitno samo da ljudi izadju i bude knacni zbir pozeljan.  Treba da se ide u dve kolone bez svadje pa pogledajte SPS radikale i DSS oni se me]usobno ne napadaju treba nesto uciti i od njih. govorim vam ovo krajnje dobronamerno jer vidim da po blogovima Vam je veci neprijatelj DS i ostali nego radikali kostunica  a to ne vodi uspehu....vodi u kohabitaciju u boljem slucaju u gorem u grobarsku SRbiju.       					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 11:42:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187210</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mozda nemam strpljenja i takta, mozda ne vidim sest meseci unapred a mozda je ono sto je receno o meni samo pogresna slika.<br />
<br />
Ko kaze da moramo da imamo izbore do kraja godine? Imali smo ih prosle godine i moguce je formiranje i druge vecine koja je promovisana na proslonedeljnom mitingu. Ona moze da vlada tri godine.<br />
<br />
Kostunica je spremio istu strategiju kao i Milosevic devedesetih. Forsiranje teme nacionalnog jedinstva, podela na izdajnike i patriote koja ima za posledicu izbegavanje bilo kakvih tema koje zovemo zivotnim. Tokom devedesetih tadasnja opozicija nije mogla, a nije ni smela da demistifikuje pricu o nacionalnom jedinstvu i da je svede na njenu sustinu: kradja, licni initeresi i nemanje odgovora na sustinska pitanja. <br />
<br />
Ne treba smetnuti sa uma da sada nije ista situacija kao devedesetih. Tada je SPS imao apsolutni monopol u svemu, nije bilo stranih investicija a zemlja je bila potpuno zatvorena.<br />
<br />
Zato mislim da Tadic nema drugog izbora nego da se otvoreno suprostavi tom konceptu i da promovise drugu politiku. Zato treba snage, intelektualnog kapaciteta i volje. Ovakav kakav je, sa strankom koja, rekao bih i nema ideologiju to nije moguce.<br />
<br />
Ali druge alternative nema. Ako se ovako nastavi imacemo SRS i DSS kao sampione nacionalizma i izolacije a ostali ce biti u poziciji da se pravdaju kako se ne bi zamerili i dobili epitet izdajnika. <br />
<br />
Imam ozbiljne sumnje u Tadicevu ideologiju i postavljam pitanje njegovih stvarnih shvatanja i namera. Ovo nem aveze sa LDP-om, niti sam clan niti sam glasao za njih. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 08:21:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>amater</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187174</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Dalje, nisam siguran da je vlada srs +dss kratkorocno lose resenje jer odavno pricam/pisem da je kratkorocna radikalizacija neophodna zbog dugorocne deradikalizacije </blockquote><br />
<br />
Mnogo spekulises. Verujem da verujes u to i da pises. Gde su ti dokazi o tome kako ce buducnot da se odvija.  To je sve bez neke stvarne osnove.  Previse je promenjljvih u Srbiji za takvu neku varijatnu.  Ko kaze da ce to biti kratkorocna -radikalizacija?   U Srbiji kada se uhvati vlasti tesko se to ispusta.  Ko kaze da ce nesto posle tek biti dugorocno?  <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 06:31:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tarkovski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k187135</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>cvele72</b></div>pa valjda znate kome je najvise zasmetao djindjic ili se pravite blesavi? pogledajte ko sada sedi u vladi pa ce vam biti jasno. no setite se ko je postavio uslov tadicu da izbaci zivkovica i cedu iz stranke. a vidite ko i dalje sedi u ds, comicka i pajtic. pa se setite bodruma .malo slozite kockice tek da vam zakljucci budu ispravni. ja ne znam da li je ldp spremna da ulazi sa tadicem i dinkicem u koalicuju. licno prizeljkujem da to nikada ne uradi jer sa djzavolom se tikva ne sadi. *novo Licno verujem da iz Vas govori srdzba ta opcija bi bila vise nego dobra (i jedina moguca) sa Srbijom ovakva kakva jeste. Pa zar vi zaista mislite da LDP moye da igra sam iole oybiljnu ulogu u danasnjoj srbiji i situaciji koja je osim da deluje kako kakva NGO. }djelic, milosavljevic, matkovicka, dinkic, pajtic,...bili su kadrovi koje je uprAAVO DJINDJIC doveo i cak nam predstavio Bozu derikoyu kao coveka genija koji vise zna i od njega samoga... a budrum bese kada i ceda bi u stanci i to prilicno na odgovornom mestu te bolje da ga ne pominjemo ionako je to naduvana afera od DSS/a. ne ynam sto ste yapeli s tim prociscenjem valjda jaca stranka postavlja uslove samo LDP svakako nece biti ali daj da mi dodjemo u tu poziciju...Lose je LDP ako se samoizoluje s tom pricom niko ne valja samo je nase vidjenje pravo tu bi nalikovao Kostunicinoj Srbiji . na kraju ya sta se stranka osniva da dodje na vlast i sprovodi program a kad ce doci na vlast ako ni sa kim ne saradjuje jer bas niko ne valja ni tadic ni dinkic.....U Srbiji ce dalje vlasti biti koalicione ili ih nece biti</blockquote><br />
Vi se dobro secate kako je Dinkic srusio DOS. A i poznato Vam je kako se u Skuptini glasalo po pitanju Miskovica i Delte. Jasno je da Miskovic finasira DSS-NS  ,SRS , Tadicevu DS  i G17+ i tu nema mrdanja.  Ko je u   to  sve umesan ako ne celnici ovih partija? Zato je vazno da se DS ogradi od politike Tadica  ,  i izabere novog predsednika stranke, a da oni koji sede u G17+, istu stranku napuste ,jer osnivac G17 + je Dinkic, tako da on nece dozvoliti da ga neko potisne u stranci. Btw ,zamislite recimo da postoji  koalicija  LDP-DS -G17+ , i da osvoji vlast, tj bude u situaciji da formira vladu? kako bi ta vlada izgledala? Ko bi bio ministar policije, ko ministar finansija  , ko ministar pravde , ko ministar vojske ?Ja verujem da bi LDP  insistirala i tada  da  se  ispita politicka pozadina ubistva Zorana Djindjica,   poslovanje Miskovica ,   prodaja  NIS-a, ubistvo vojnika u kasarnama .  I nemam razloga da sumnjam u LDP . Do sad me nisu izneverili.  <br />
Sto se tice Zorana Djindjica, on nije doveo Dinkica ,a Djelica mu je preporucio Labus. Kakav je Labus covek , shvatili smo kasnije. Nista cudno , ne kaze se  dzabe: &quot;Daj coveku vlast, pa ces videti kakav je&quot; . <br />
Nego, ono sto je meni cudno jeste da kad smo svi ukapirali da je  Kostunica  zapravo Milosevicev covek , to Tadicu nije smetalo da zapocne kohabirtaciju sa njim. Nije mu smetalo ni da nastavi saradnju sa Dinkicem. Cak se  s pravom pitam , da li je ono sa Bodrumom zapravo zajednicko maslo Tadica i Dinkica? Jer cudno je da niko iz te afere nije kaznjen , mislim na Pajtica i Comicku koji su dali lazne izjave, a  koji i dalje sede u Parlamentu.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 03:57:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186987</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>pa valjda znate kome je najvise zasmetao djindjic ili se pravite blesavi? pogledajte ko sada sedi u vladi pa ce vam biti jasno. no setite se ko je postavio uslov tadicu da izbaci zivkovica i cedu iz stranke. a vidite ko i dalje sedi u ds, comicka i pajtic. pa se setite bodruma .malo slozite kockice tek da vam zakljucci budu ispravni. ja ne znam da li je ldp spremna da ulazi sa tadicem i dinkicem u koalicuju. licno prizeljkujem da to nikada ne uradi jer sa djzavolom se tikva ne sadi. <br />
*novo </blockquote><br />
Licno verujem da iz Vas govori srdzba ta opcija bi bila vise nego dobra (i jedina moguca) sa Srbijom ovakva kakva jeste. Pa zar vi zaista mislite da LDP moye da igra sam iole oybiljnu ulogu u danasnjoj srbiji i situaciji koja je  osim da deluje kako kakva NGO.  }<br />
djelic, milosavljevic, matkovicka, dinkic, pajtic,...bili su kadrovi koje je uprAAVO DJINDJIC doveo   i cak nam predstavio Bozu derikoyu kao coveka genija koji vise zna i od njega samoga... a budrum bese kada i ceda bi u stanci i to prilicno na odgovornom mestu te bolje da ga ne pominjemo ionako je to naduvana afera  od DSS/a. ne ynam sto ste yapeli s tim prociscenjem valjda jaca stranka postavlja uslove samo LDP svakako nece biti ali daj da mi dodjemo u tu poziciju...Lose je  LDP ako se samoizoluje s tom pricom niko ne valja samo je nase vidjenje pravo tu bi nalikovao Kostunicinoj Srbiji . na kraju ya sta se stranka osniva da dodje na vlast i sprovodi program a kad ce doci na vlast ako ni sa kim ne saradjuje jer bas niko ne valja ni tadic ni dinkic.....<b>U Srbiji ce dalje vlasti biti koalicione ili ih nece biti</b>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 24 Feb 2008 01:07:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186827</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>cvele72</b></div>Mozda ti tako mislis ali vecina tvojih partijskih drugova i drugarica, itekako racuna na skoru koalicju sa njima. Nije dobro i gotovo je nemoguce da se desi u bilo kakvoj predvidivoj buducnosti tako da ne vredi dalje o tomePa Tarkovski s ovim prvim se slazem, mislim glede procene da bi LDP bez pardona sutra sa gore narecenim politickim mafijasima kako ih nazva doktorka, uzgred sa kojim je ceda do juce sedeo u Vladi. Ovo drugo zavisi od sudbine DSS koji ce biti rascepljen i isteran na cisto ili ili situacijom koja je stvorena. E sad koalicije zavise od izbornih reylutata mislim da bi se Tadic (koji ce svakako biti najaci neracunajuci radikale) pre odlucio ya Chedu i manjine kao koalicione partnere ali to yavisi od pstiyborne matematike ako to ne bude moguce vozice dalje s kostunicom (dokle se moye ali mislim da mu nece dati premijersko mesto) sve to ukoliko ovaj ne bi uteko radikalima. Dakle politika je umetnost moguceg a iyborni rezlutati odredjuju Vladu ukoliko cemo da se drzimo demokratije i tu nema ljutis...... </blockquote><br />
<br />
 pa valjda znate kome je najvise zasmetao djindjic ili se pravite blesavi?  pogledajte ko sada sedi u vladi pa ce vam biti jasno. no setite se ko je postavio uslov tadicu da   izbaci zivkovica i cedu iz stranke. a vidite ko i dalje sedi u ds, comicka i pajtic.  pa se setite bodruma .malo slozite kockice  tek da vam zakljucci budu ispravni. ja ne  znam da li je ldp spremna da ulazi sa tadicem i dinkicem u koalicuju. licno prizeljkujem da to nikada ne uradi jer sa djzavolom se tikva ne sadi.   					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 23:32:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186772</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mozda ti tako mislis ali vecina tvojih partijskih drugova i drugarica, itekako racuna na skoru koalicju sa njima. Nije dobro i gotovo je nemoguce da se desi u bilo kakvoj predvidivoj buducnosti tako da ne vredi dalje o tome</blockquote><br />
              Pa Tarkovski s ovim prvim se slazem, mislim glede procene da bi LDP bez pardona sutra sa gore narecenim politickim mafijasima kako ih nazva doktorka, uzgred sa kojim je ceda do juce sedeo u Vladi. Ovo drugo zavisi od sudbine DSS koji ce biti rascepljen i isteran na cisto ili ili situacijom koja je stvorena. E sad koalicije zavise od izbornih reylutata mislim da bi se  Tadic (koji ce svakako biti najaci neracunajuci radikale) pre odlucio ya Chedu i manjine kao koalicione partnere ali to yavisi od pstiyborne matematike ako to ne bude moguce vozice dalje s kostunicom (dokle se moye ali mislim da mu nece dati premijersko mesto) sve to ukoliko ovaj ne bi uteko radikalima. Dakle politika je umetnost moguceg a iyborni rezlutati odredjuju  Vladu ukoliko cemo da se drzimo demokratije i tu nema ljutis......  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 23:01:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186741</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Oni bi sa DS, G-17, DSS i ostalima ali je i njima jasno da oni ne bi sa njima.<br />
</blockquote><br />
<br />
ovo pokazuje koliko nemas pojma o cemu pricas. LDP nikada nije pominjala saradnju sa DSS-om, N i k a d a ! 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 22:40:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Nenad M.</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186740</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>sumanuto je sada ulaziti u koaliciju sa ds i g17 + jer nju predvode politicki mafijashi. </blockquote><br />
Mozda ti tako mislis ali vecina tvojih partijskih drugova i drugarica, itekako racuna na skoru koalicju sa njima.  Nije dobro i gotovo je nemoguce da se desi u bilo kakvoj predvidivoj buducnosti tako da ne vredi dalje o tome.<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> prica oko kosova je zavrsena. kosovo ,ovakvom politikom kostunice tadica i nikolica , moze samo prosiriti svoje granice. </blockquote><br />
Na zalost prica nije gotova.  Mislim da je bolje da bude neki zamrznut sukob nego da se jos vise energije trose na to.  Reforme i Evropa moraju da imaju prvenstvo.   Isto tako moramo da pokusamo da izvucemo sto je moguce bolji deal.  Dosada u ovoj nedelji sa ovim demonstracijama i rusenjem smo radili u interesu neprijatelja Srbije.<br />
Sa ovim drugim, nije da se ne slazem. Tenzije na granici Srbije i Kosova mogu da budu velike na duze staze (ne samo sada vec i u sledecim desetlecima, po meni). Ali to je vec druga prica.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 22:40:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tarkovski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186733</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>. Koalicijom ili priblizavanjem Cedinom LDP on bi te glasace izgubio.</blockquote><br />
mislis one glasaca ldp-a bez kojih Tadic, a to kaze i cesid, ne bi dobio u drugom krugu. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja se nadam da ce da opstane u jednom znacajnom periodu jer je to za dobro Srbije. Jer druga opcija SRS-DSS vlada je katastrofalna.</blockquote><br />
<br />
ovo je podmetacina tako svojstvena perjanici nspm-a Slobodanu Antonicu - vecna vlast dss-a i ds-a jer je sve drugo ekstrem. Ma nemoj. Prvo, Srbiji je potrebna stabilna Vlada koja ima konsenzus po kljucnim pitanjima. Ako ova Vlada ne ide ka EU integracijama kakav je smisao ostanka ds-a u istoj? Dalje, nisam siguran da je vlada srs +dss kratkorocno lose resenje jer odavno pricam/pisem da je kratkorocna radikalizacija neophodna zbog dugorocne deradikalizacije ali to nece zavisit od ds a jos manje od ldp-a; odluka ce i ovoga puta, nazalost, biti na Kostunici jer ako hoce da ide sa radikalima ili postane veci radikal od Tome tu mi ne mozemo puno toga da ucinimo. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>. ONi bi da sruse a to rusenje bi znacilo godine vlade u kojoj verovatno bi mozda i LDP bila zabranjena i Srbija bi definitivno otisla u izolaciju iz koje se verovatno nikada nece moci izbaviti.</blockquote><br />
<br />
Ako bi neko da zabrani ldp to je dss, radikali su vise puta rekli da su protiv zabrana tako da se u tom smislu ne menjaju stvari, sve dok je dss u igri. <br />
Glede izolacije, Srbija uveliko ide u izolaciju, a sada da se nece moci izbaviti nikada zvuci malo apokalipticno. Slazem se da ne bi bilo dobro da dodju radikali ali ne znam zasto unpared iskljucujes ispod izbora u kome bi ds, ldp, g17 i manjine formirale vladu!? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 22:38:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Nenad M.</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Odgovornost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186706</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>G r o f i c a</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer<br />
*novo </blockquote><br />
Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.</blockquote><br />
<br />
ma nije tacno, ali ajd sad, neka ti bude. Savet za nacionalnu bezbednost je trebalo sazvati pre mitinga. I jos nesto - ko je po tebi odgovoran za paljenje ambasade? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 22:25:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Nenad M.</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186696</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Tarkovski</b></div>LDP sa sadasnjom politikom nema koalicionu privlacnost, donosi veliku balast svojim stavovima o Kosovu, i mnogim drugim stavovima. Neralno je ocekivati godinama da budu u bilo kakvoj vladi kao dopuna. Oni bi sa DS, G-17, DSS i ostalima ali je i njima jasno da oni ne bi sa njima. Vise bi gubili nego dobili sa tih 5% manje vise koje zastupaju. Hteli bi da naprave polarizaciju na dva krila koja ne moze da se dogodi jer postoje i postojace manje partije kao LDP. LDP pokusava satanizacijom prvo Kostunice, pa onda Djelica, pre i Dinkica, sada mnogo i Tadica da zakuva i rusi - gledajuci svoje partijske interese - a ne ono zasta je ogromna vecina gradjana zainteresovana.</blockquote><br />
<br />
sumanuto je sada ulaziti u koaliciju sa ds  i g17 + jer nju predvode politicki mafijashi. to je svima jasno. a vi gospodine spustite se konacno na zemlju. prica oko kosova je zavrsena.  kosovo ,ovakvom politikom kostunice tadica i nikolica , moze samo prosiriti svoje granice.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 22:20:19 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186677</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>LDP sa sadasnjom politikom nema koalicionu privlacnost, donosi veliku balast svojim stavovima o Kosovu, i mnogim drugim stavovima. Neralno je ocekivati godinama da budu u bilo kakvoj vladi kao dopuna</blockquote><br />
uglavnom se slayem ali nista nije vecno a koalicije se sklapaju posle iybore. S ovim da Cheda donosi mnogo negativnih poena i da se s njim nemoye u pobednicku kampanju u SRbiji(mada tu nisu sporne toliko njegove ideje kolko politicka metodologija u ovoj seljackoj Srbiji ) se takodje slayem stoga se to resava sa dve kolone i postiybornom koalicijom pri tom racunam na urusavanje Kostunice. Samo treba da bude dovoljno glup i ne raspise iybore do kraja jeseni  to ce biti greska slicna onoj koju su napravili Cheda i Yivkovic posle Sablje kad ne iskoristise zicer........					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 22:03:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186673</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>moze ali prvo da se ds i g17+ ociste od govana. zaboravili ste da je dinkic srusio dos ,da bi ucestvovao u vladi sa kostunicom i tadicem . zaboravili ste da tadic ne pristaje da se istrazi polaticka pozadina ubistav zorana djindjica., a o kohabitaciji sa dss i da ne govorim . spo ne dolazi u obzir . </blockquote><br />
Elem ne ynam cega ste doktorka ali politicke strategije niste (bey da se vredjate). Dakle dve kolone jedna oko DS koja nacionalnom frayeologijom ali i evropskom i ekonomskom(ekonmski patriotiyam) jede biracko telo DSS ydravo, a druga oko LDP i  koja skuplja rayocarane, nervoyne jedan deo tela koji inace ne bi iyasao. Prva bi mogla da skupi preko 36% glasova a druga do 10% i sa poytivno diskriminisanim manjinama ( oko 13 poslanika ) mogla bi da odnese prevagu ali u iymenjenim okolnostima kada Kosovo postane aut svakako ne pre kraja godine (cini mi se da negde tada dolaye i akcije na naplatu). Vuk je potreban u Sumadiji da raybije malo biracko telo DSS i NS gde on jos ima kakavu takvu snagu (do 2% donosi VUk moyda kljucnih). igra ce se prljavo na strah, od iyolacije sankcija,kampanja ce biti najprljavija do sada , pa uy boyiju pomoc.... Ovde je rec o tome da se barustina prevari i nappravi reolucionarna situacija ili ili dve proevropske kolone i dve antievropske. Tu ima mesta ya vas i nema potrebe da poyivate nekoga na ciscenje (to moye svako i to je moda DSS/a) svaka stranka ima svoju politiku i treba da odgovara gradjanima na iyborima.  <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 21:58:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186659</link>
				<description>
					<![CDATA[
						LDP sa sadasnjom politikom nema koalicionu privlacnost, donosi veliku balast svojim stavovima o Kosovu, i mnogim drugim stavovima.  Neralno je ocekivati godinama da budu u bilo kakvoj vladi kao dopuna.  <br />
Oni bi sa DS, G-17, DSS  i ostalima ali je i njima jasno da oni ne bi sa njima.  Vise bi gubili nego dobili sa tih 5% manje vise koje zastupaju.  Hteli bi da naprave polarizaciju na dva krila koja ne moze da se dogodi jer postoje i postojace manje partije kao LDP.  LDP pokusava satanizacijom prvo Kostunice, pa onda Djelica, pre i Dinkica, sada mnogo i Tadica da zakuva i rusi - gledajuci svoje partijske interese - a ne ono zasta je ogromna vecina gradjana zainteresovana.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 21:46:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tarkovski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186626</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Koju vodi KO?</blockquote><br />
Sta ti mislis? <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 21:25:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tarkovski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Odgovornost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186619</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>G r o f i c a</b></div>alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer*novo Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.</blockquote><br />
<br />
ti nas zezash ? citaj danasnje  vesti  , da vidish posledice tog protesta. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 21:18:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Odgovornost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186616</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>alo, nije Tadic tek jedan covek vec predsednik drzave i saveta za nacionalnu bezbednost, covek koji je postavio vise od pola ministara u vladi i koji je ogovoran za to sto je Kostunica premijer<br />
*novo </blockquote><br />
Halo, on je i sazvao savet za nacionalnu bezbednost odmah po povratku iz drzavne posete Rumuniji koja je bila zakaza PRE nego sto je VLADA organizovala ''miting''.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 21:15:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>G r o f i c a</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186590</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>cvele72</b></div>od Tadica, on niti zeli, niti moze da preuzme odgovornost sa buducnost zemlje. Prema nama nema odgovornost, nije se sa nama dogovarao nego sa Kostunicom. Koliko vidim dogovore postuje.ZANIMLJIVO JE KOLKO OVDE PO BLOGOVIMA LJUDI NEMAJU STRPLJENJA I TAKTA I NE VIDE NI PET SET MESECI UNAPRED A KAMOLI DUZE. NIJE TESKO PREDVIDETI DA CE SE OVE DO KRAJA GODINE ODRZATI PARLAMENTARNI IZBORI. BICE DVE KOLONE DS, G17, MOYDA SPO I JOS PONEKO I LDP OVI OKO NJEGA TE DVE KOLONE POKUSACE DA NAMAKNU TESNU VECINU U ODNOSU NA NACIONALISTE KOJI CE TAKODJE ICI U DVE TRI KOLONE, SANSE SU VECE DA SE DOBIJE STO SE IYBORI VISE ODLAYU BAREM DO KRAJA GODINE I SACEKAJU AKCIJE I EKONOMSKO SOCIJALNE TEME A KOSOVO POSTANE AUT. ZNACI ODLAGANJE JE U INTERESU POBEDE EVROPSKOG BLOKA . PA STA MISLITE DA SU YA MESEC DANA IYBORI KO BI POBEDIO I DALI BI CEDA PRESAO CENZUS CAK DAL BI I MOGAO DA VODI KAMPANJU. ... OVDE NA BLOGOVIMA OSIM OSTRASCENIH NAVIJACA I PLITKIH ANLIZA NEMOYE SE CUTI NISTA PAMETNO...KAO I OBICNO U SRBIJI SVI SVE ZNAJU CITAJTE MALO ISTRAYVANJA JAVNOG MNJENJA NIJE OVO SVAJCARSKA ...MORA DA SE PREVARI ONA BARUSTINA STO STOJI SA STRANE GLEDA I SUMNJA <br />
<br />
moze ali prvo da se ds i g17+ ociste od govana. zaboravili ste da je dinkic srusio dos ,da bi ucestvovao u vladi sa kostunicom i tadicem  . zaboravili ste da tadic ne pristaje da se istrazi polaticka pozadina ubistav zorana djindjica., a o kohabitaciji sa dss i da ne govorim .  spo  ne dolazi u obzir . 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 20:52:59 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186572</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>od Tadica, on niti zeli, niti moze da preuzme odgovornost sa buducnost zemlje. <br />
<br />
Prema nama nema odgovornost, nije se sa nama dogovarao nego sa Kostunicom. Koliko vidim dogovore postuje.</blockquote><br />
ZANIMLJIVO JE KOLKO OVDE PO BLOGOVIMA LJUDI NEMAJU STRPLJENJA I TAKTA I NE VIDE NI PET SET MESECI UNAPRED A KAMOLI DUZE. NIJE TESKO PREDVIDETI DA CE SE OVE DO KRAJA GODINE ODRZATI PARLAMENTARNI IZBORI. BICE DVE KOLONE DS, G17, MOYDA SPO I JOS PONEKO  I LDP OVI OKO NJEGA TE DVE KOLONE POKUSACE DA NAMAKNU TESNU VECINU U ODNOSU NA  NACIONALISTE KOJI CE TAKODJE ICI U DVE TRI KOLONE, SANSE SU VECE DA SE DOBIJE STO SE IYBORI VISE ODLAYU BAREM DO KRAJA GODINE  I SACEKAJU AKCIJE I EKONOMSKO SOCIJALNE TEME A KOSOVO POSTANE AUT.  ZNACI ODLAGANJE JE U INTERESU POBEDE EVROPSKOG BLOKA . PA STA MISLITE DA SU YA MESEC DANA IYBORI KO BI POBEDIO I DALI BI CEDA PRESAO CENZUS CAK DAL BI I MOGAO DA VODI KAMPANJU. ... OVDE NA BLOGOVIMA OSIM OSTRASCENIH NAVIJACA I PLITKIH ANLIZA  NEMOYE SE CUTI NISTA PAMETNO...KAO I OBICNO U SRBIJI SVI SVE ZNAJU CITAJTE MALO ISTRAYVANJA JAVNOG MNJENJA NIJE OVO SVAJCARSKA ...MORA DA SE PREVARI ONA BARUSTINA STO STOJI SA STRANE GLEDA I SUMNJA PODLOZNA TRENUTNIM UTICAJIMA I UTISCIMA....SAMO POLAKO I PAMETNO  DO POBEDE... 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 20:28:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>cvele72</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186359</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Kombinacjia vremena i <b>poteza vlasti</b>.</blockquote><br />
Koju vodi KO?<br />
Taj če da hladi glave <img src='http://www3.b92.net/ipb_images/style_emoticons/default/laugh.gif' alt='' border='0' />?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 16:36:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186345</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ko će da hladi glave? </blockquote><br />
Kombinacjia vremena i poteza vlasti.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>a ti pricas u ime Srbije ili imas neku anketu? </blockquote><br />
Upravo ti je objasnjeno da izbori vode ka vladi radikala i to na duze vreme.  Svakome ko moze da sabere dva i dva to je jasno.<br />
Zar mislis da bi 50% plus jedan glasova islo u kolaciju sa partijom koju predvodi neko ko se zalagao za bezuslovno osamostaljenje Kosova da ne idemo dalje?  Jednostavno, nema raspolozenja - a ni logike - ni u G-17, velikom delu DS, (da ne pricam ni u NS, ni DSS), ... a ni u narodu da u vlasti bude LDP an bilo koji nacin.  Zato smatram opciju sadasnje vlade boljom od svih alternativa.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ako je DS-u blizi Kostunica od Cede </blockquote><br />
Ja sam nesto drugo rekao: Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP.<br />
<br />
Slusalo se od LDP Talibana toliko lose o Tadicu, o DS, nije bilo podrske ni od LDP da se glasa za Tadica... da sigurno da im nije svejedno.  Ali da ostavimo na stranu retoriku.  DS je svojom umerenom politikom uspeo da pridobije nikada veci broj glasaca.  Koalicijom ili priblizavanjem Cedinom LDP on bi te glasace izgubio. Verovatno vise tih glasaca bi otislo nego sto bih dobio sa svim glasacima LDP.  Tako da umerena politika koju DS vodi koja je otlon od LDP i NS priblizno podjednako je nesto sto ima najvise smisla.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> Mislim da niko racionalan ne veruje u duzi opstanak ove Vlade</blockquote><br />
Ja se nadam da ce da opstane u jednom znacajnom periodu jer je to za dobro Srbije.  Jer druga opcija SRS-DSS vlada je katastrofalna.  Trece opcije nema i nece je biti u sledecih nekoliko godina sigurno. LDP-ovci to ne shvataju.  ONi bi da sruse a to rusenje bi znacilo godine vlade u kojoj verovatno bi mozda i LDP bila zabranjena i Srbija bi definitivno otisla u izolaciju iz koje se verovatno nikada nece moci izbaviti. No Srbi su poznati da urade ne ono sto je najbolje ni najracionalnije vec da sami sebi pucaju u nogu ili glavu - tako da ne mislim da izbori nisu verovatniji.  Ali da li su dobri?  Upravo je objasnjeno da nisu.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 16:16:59 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tarkovski</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: BLOG</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186336</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Aleksandar Aleksic</b></div><br />
doktorkaaha, mislite da oni moraju biti privilegovani. To nisam rekao, i ne vidim na osnovu cega ste isto mogli da procijenite.</blockquote><br />
<br />
pa valjda znate da je comicka clan ds , da je djelic clan ds , da je krstic clan ds,  i da tako nastupaju i u parlamentu , a i ovde. znaci, njihovu agitaciju tolerisete , a smeta vam ako neko iznosi ldp stavove.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 16:05:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>doktorka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: BLOG</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186250</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>doktorka</b></div><br />
aha, mislite da  oni moraju biti privilegovani. </blockquote><br />
<br />
To nisam rekao, i ne vidim na osnovu cega ste isto mogli da procijenite.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 13:39:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Aleksandar Aleksic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186213</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Slažem se. Pa počnite već jednom sami sebi to da razjašnjavate.</blockquote><br />
<br />
sa ldp-om je sve jasno - oni su u opoziciji ali niko ne moze a da ne primeti konfuzne odnose unutar Vlade,  dva bloka koji se ponasaju kao da su opozicija jedan drugom i to je sve vidljivije. <br />
Kostunica &quot;navija&quot; za Nikolica, jedni ministri beze od drugih a svi zajedno od odgovornosti, ne postoji konsezus po bitnim pitanjima; Mislim da niko racionalan ne veruje u duzi opstanak ove Vlade.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 11:56:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Nenad M.</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186211</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nisu interesu Srbije plus onih partija koje su na vlasti. </blockquote><br />
<br />
a ti pricas u ime Srbije ili imas neku anketu? Vecina gradjana je za izbore, drugo su vrhovi politickih stranaka na vlasti kojima isti  ne odgovaraju. Moje informacije su da je dobar deo clanstva DS-a za izbore, da su ogorceni i polako gube strpljenje. Odlaganje izbora brise efekte Tadiceve pobede kao i svih onih koji su ga glasali u 2. krugu. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
. Treba razmisliti da li bi posle svega ikada da li bi DS mogla u koaliciju sa LDP.</blockquote><br />
<br />
ako je DS-u blizi Kostunica od Cede onda je to njihov problem ali istrazivanja medju clanovima bi te zestoko demantovala. Pa u DS-u i Canak bolje stoji od Kostunice, o Cedi da ne pricam. Ali ok, neka DS tako nastavi, to ce ih debelo kostati na sledecim izborima, ma kada oni bili. <br />
Treba da razlikujes vrh DS-a koji nekriticki sledi Kostunicu i glasace DS-a koji su sve vise frustrirani zbog Tadiceve popustljivosti. Uostalom, nije ldp Tadicevu pobedu proslavio sa  - spasi, Srbiju i ubi se Kostunice isl.<br />
<br />
Tvoja analiza je plitka verovatno iz razloga sto ne poznajes situaciju &quot;na terenu&quot; ali je to razumljivo ako nisi u zemlji!? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 11:52:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Nenad M.</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>autorka trazi nemoguce</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186188</link>
				<description>
					<![CDATA[
						od Tadica, on niti zeli, niti moze da preuzme odgovornost sa buducnost zemlje. <br />
<br />
Prema nama nema odgovornost, nije se sa nama dogovarao nego sa Kostunicom. Koliko vidim dogovore postuje.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 10:41:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>amater</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: BLOG</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186185</link>
				<description>
					<![CDATA[
						9.mart?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 10:36:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ljupka</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Re; Blog</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#k186156</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Drzali bi se godinama a to bi bilo fatalno za Srbiju i za svaki boljitak, Evropski put.</blockquote><br />
Miša Vasić je juče njihovo ludilo veoma tačno opisao kao virus španskog gripa 1918 ubio milione a sad je obična dosada.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Treba vremena da se ohlade glave a onda ce se videti EU orijentacija.</blockquote><br />
Ko će da hladi glave? Tijanićev RTS ili Ljiljina Politika ? <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Tesko da LDP ima koalicinu sposobnost i privlacnost za bilo koga ukljucujuci DS i G-17 zbog podrivackog stava i stava koji su imali prema Kosovu. </blockquote><br />
Nasuprot neodolijoivoj privlačnosti istinoljubivog premijera koji se pokazao kao nenadjebivo odledan koalicino partner. A tek o kakvoj gromadi mentalnog zdravlja se radi!<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 23 Feb 2008 09:34:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2334/Odgovornost%20za%20sudbinu%20zemlje/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
