<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Badju: Rat protiv Srbije! | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</link>
		<description>Dušan Maljković</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Sun, 22 Nov 2009 13:12:14 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/978/7978.jpg			</url>
			<title>Dušan Maljković</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Budimo smesni !</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k209826</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>.Mishljenje nemoguceg je nuzno...A i samo oznacavanje necega &quot;nemogucim&quot; je ideoloski cin najvisheg ranga...Diskvalifikovati sve, sem postojeceg i dominatnog (dakle, liberalno-korporativna matrica) jeste epicentar jednog radikalno ideoloskog sveta koji taj svet cini mogucim....Ma cim pomenete neshto drugo idu oznake kao: neozbiljno, utopijski, nemoguce etc....daklem citav set nacina da se Drugo diskfalifikuje tj. da se prvo legitimishe kao vecno-racionalno i ne-moz`-biti-drugacije..</blockquote><br />
<br />
Postovani bastard, <br />
<br />
hvala Vama ne ovoj lepo razlozenoj perspektivi &quot;nemoguceg&quot; koja  razvedrava trenutno moguce .<br />
Pozdrav!<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 17 Mar 2008 18:12:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leto dijalektike</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: (Ne) Budite smesni !</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k209732</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>leto dijalektike</b></div>Postovana Astrid,delovi odgovora su i za (postovanog) Bastarda, 'Revolucija&quot; ili &quot;ulazak u EU&quot;? Stvari su ,ipak , malo slozenije.Rec je upravo o alternativi ' alternativa'. Odnosno primeni onog principa koji Gramsi naziva : &quot;Pesimizam razuma, optimizam volje&quot;. U ovom slucaju: <b>radi na evropskoj integraciji, ali ne odustani da razmisljas sta u njjoj ne valja</b>. </blockquote><br />
Da li i vi, kao Marko Ristic, mislite da smo bastard i ja ista osoba, pa nam zajednicki odgovarate?<br />
<br />
Ovo sto sam boldovala je konacno odgovor na pitanje koje sam uzaludno postavljala na ovom blogu, a Maljkovic i Ristic ga izbegavali. Izgleda da se oni ne slazu u potpunosti sa vasim stavom. Zasto oni izbegavaju odgovor, nije mi jasno.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>S druge strane, da li Vi smatrate da ono sto se trenutno nudi kao jedina alternativa, kao jedino &quot;moguce&quot;, da je to 'jedino&quot; potrebno lisiti svake, makar i spekulativne kritike? Ili je upravo promilsjanje 'nemoguceg&quot; jedini nacin da &quot;nemoguce&quot; ( dakle govorimo pre svega o univerzalnom konceptu Pravde i jednakosti ) ipak postane jednoga dana sasvim i za sve , konacno moguce? Ili je po vama, ako dobro razumem, jedino resenje bezpogovorna kapitulacija? I u ime te kapitulacije neodgovorno jeste navoditi ( prevoditi) filozofe koji pokusavaju da misle izvan kitnjastog rama idilicnog pejzaza koji polako i planetarno, postaje obavezni i jedini moguci dekor nasih svakodnevica?</blockquote><br />
Dakle, postoji &quot;bespogovorna kapitulacija&quot; i &quot;kapitulacija uz spekulativnu kritiku kapitulacije&quot;? :) <br />
<br />
Karikiram, naravno, moja primedba je bila da kritika GL kapitalizma iz pseudo-feudalizma u kojem smo ziveli nema smisla, ne samo sto ju je moguce lako zloupotrebiti bas od strane onih koji bi da odrze postojeci poredak, vec sto javnost, samim tim sto nema iskustvo zivljenja u sistemu koji se kritikuje, ne moze da odvoji propagandni od kritickog diskursa. <br />
<br />
<b>Dakle, pozicija u kojoj smo bili 90-tih i u kojoj smo, na neki nacin, jos uvek, je mnogo dalje od vaseg &quot;idealnog koncepta Pravde i jednakosti&quot; od pozicije clanica EU koja se ovde kritikuje kao organizacija koja narusava ovaj koncept.</b><br />
<br />
P.S. Vidim da je Maljkovic postavio novi tekst, pa cemo tamo nastaviti o (ne)odgovornosti.<br />
Da, i da vidimo kako funkcionise drugi zakon dijalektike. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 17 Mar 2008 15:39:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k209705</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Ristic</b></div>Pre nego sto detektivski par, Bastird i Astrad, nastavi policijsku istragu...<br />
orkestrirani napad Druge Srbije...</blockquote><br />
Neko bi pomislio da sam vas vredjala kada sam pitala za paranoju, kad ono... <img src='http://www.free-smiley.info/ashamed/ashamed-smileys-emoticons2.gif' alt='' border='0' /><br />
<br />
P.S. Ko je ovaj trreci lik na slici? Ne pratim glupe serije. Znam samo da je igrao u Terminatoru :)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 17 Mar 2008 14:54:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: NB. (Ne) Budite smesni !</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208898</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pa to sa &quot;nemogucim&quot; i &quot;mogucim&quot; je vrlo zanimljivo....I ja mislim da je dijalektika ova dva pojma sjajan primer kako ideologija danas funkcionishe....i kako se dominatna ideoloshka paradigma osigurava od pojavljivanja Drugog...Evo poskushacu da razvijem tu misao:<br />
<br />
                                                                                             Nemoguce<br />
<br />
&quot;Nemoguce&quot; bi mogli definisali kao jednu od bezbednosnih brava i strukturalnih lazi svakog sveta. &quot;Nemogucnost&quot; drugog je  ultimative legitimacije mogucnosti prvog. Tek kada se sve drugo oznaci kao nemoguce, ovo prvo i prisutno dobija karakter nuznosti i zadobija trajnost. Ne nuznosti kao nezibeznosti usled nepromenjivih parametara nekog glomaznog shta-ti-ja-znam determisnistickog sistema!! Vec nuznost koja se hrani oznacavanjem Drugog kao &quot;nemogucueg&quot;. O tome poksuhavam da mislim.<br />
<br />
Radikalnost nasheg sveta lezi u cinjenici da mi vishe ni misaono ne mozemo misliti Drugo. Kolonizovani smo! Prostor Van ne postoji.....Ako stvari tako stoje, pojam reprodukcije postaje temeljni pojam daljeg opstanka ovog sveta. Uce nas da reprodukujemo a ne da produkujemo. I zaista, izgleda da danas zivimo u jednom posebnom trenutku, trenutku kada se jedan totalitet ostvario u svojoj punoci. Totalitet koji ne ostavlja prostor van sebe.<br />
<br />
Dok je o buducnosti uvek teshko govoriti, cini se da nemoguce postaje nuzno....<br />
 <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 16 Mar 2008 14:19:59 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bastard</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: (Ne) Budite smesni !</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208895</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>'Revolucija&quot;  ili &quot;ulazak u EU&quot;? Stvari su ipak malo slozenije.<br />
Rec je  upravo o alternativi ' alternativa'. Odnosno primeni onog principa koji Gramsi naziva : &quot;Pesimizam razuma, optimizam volje&quot;.  U ovom slucaju, radi na evropskoj integraciji, ali ne odustani da razmisljas sta u njjoj ne valja. S druge strane, da  li Vi  smatrate da je ono sto se trenutno nudi kao jedina alternativa, kao jedino &quot;moguce&quot;, da ga je potrebno lisiti svake, makar i  spekulativne kritike? Ili je upravo promilsjanje 'nemoguceg&quot; jedini nacin da &quot;nemoguce&quot;  ( dakle govorimo pre svega o  univerzalnom konceptu Pravde i jednakosti ) ipak postane jednoga dana  sasvim i za sve ,  konacno moguce? Ili je po vama, ako dobro razumem,  jedino resenje bezpogovorna kapitulacija? I u ime te kapitulacije  neodgovorno  jeste navoditi ( prevoditi)  filozofe koji pokusavaju da misle izvan kitnjastog rama idilicnog pejzaza koji polako , planetarno,  postaje obavezni  i jedini moguci dekor nasih svakodnevica.</blockquote><br />
<br />
Nisam znao da je Gramsi ovo rekao....ali apsolutno i bez zareza se slazem sa tim...kao i sa ostatkom vasheg pisanija...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U ovom slucaju, radi na evropskoj integraciji, ali ne odustani da razmisljas sta u njjoj ne valja.<br />
</blockquote><br />
<br />
Ja to bash tako vidim....Ne beg u nacionalnizam kao ogovor na negativne aspekte integracija (shto je recimo klasican odgovor vecine nacionalno osvescenih intelektualaca)...Ne petparacka idealizacija kapitalistickog nacina proizvodnje, trzishne ekonomije i parlamentarne demokratije....Vec ulazak U, i poskshaj da se prodje na drugu stranu...Ali kroz integracije, a ne vracanje na 19-vekovne koncepte nacionalnog identitet i besmisao suvereniteta...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>S druge strane, da  li Vi  smatrate da je ono sto se trenutno nudi kao jedina alternativa, kao jedino &quot;moguce&quot;, da ga je potrebno lisiti svake, makar i  spekulativne kritike?<br />
</blockquote><br />
<br />
Ni slucajno....Mishljenje nemoguceg je nuzno...A i samo oznacavanje necega &quot;nemogucim&quot; je ideoloski cin najvisheg ranga...Diskvalifikovati sve, sem postojeceg i dominatnog (dakle, liberalno-korporativna matrica) jeste epicentar jednog radikalno ideoloskog sveta koji taj svet cini mogucim....Ma cim pomenete neshto drugo idu oznake kao: neozbiljno, utopijski, nemoguce etc....daklem citav set nacina da se Drugo diskfalifikuje tj. da se prvo legitimishe kao vecno-racionalno i ne-moz`-biti-drugacije....Drugo mora biti nemoguce da bi prvo zadobilo   trajnost i stabilnost!!<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ili je upravo promilsjanje 'nemoguceg&quot; jedini nacin da &quot;nemoguce&quot;  ( dakle govorimo pre svega o  univerzalnom konceptu Pravde i jednakosti ) ipak postane jednoga dana  sasvim i za sve ,  konacno moguce?</blockquote><br />
<br />
Da, upravo tako....<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ili je po vama, ako dobro razumem,  jedino resenje bezpogovorna kapitulacija? I u ime te kapitulacije  neodgovorno  jeste navoditi ( prevoditi)  filozofe koji pokusavaju da misle izvan kitnjastog rama idilicnog pejzaza koji polako , planetarno,  postaje obavezni  i jedini moguci dekor nasih svakodnevica.</blockquote><br />
<br />
Ovo nikako....<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 16 Mar 2008 14:11:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bastard</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>NB. (Ne) Budite smesni !</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208866</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
Delovi odgovora namenjeni Bastardu ticu se &quot;nemoguceg&quot;.<br />
<br />
S tim u vezi da li  je moguce da pojasnite tezu <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Tako bi &quot;nemoguce&quot; , za ovu priliku mogli definisali kao jednu od bezbednosnih brava i strukturalnih lazi svakog sveta. <br />
</blockquote><br />
<br />
Unapred hvala na odgovoru!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 16 Mar 2008 12:58:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leto dijalektike</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>(Ne) Budite smesni !</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208864</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>To sve govori o konfuziji i ideoloskom mish-mashi koji vlada ovom zajendicom. To je jedno hronicno stanje zbunjenosti u kome cista slika ne postoji vec se sve vidi duplo....boje se mehsaju....nekonzistentnost je svakodnecnica......taj buckurish mi zivimo....<br />
</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ali isto tako, taj pesimizam ih ne ometa u upronom istrajavanju u nemogucem! I ovo je lekcija koju od njih treba nauciti. Mozda cak jedna i od vaznijih.<br />
</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ako mislite na to da li je kritika NATO-a opravdana, jeste. Ako pitate da li je Badjuov tekst dobar, jeste, sem nekih delova koje sam navela, a sto, verovatno, niste procitali. Ako mislite na to da li treba zbog toga zaustaviti proces integracije u EU, mislim da ne. </blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Koja je onda svrha takvog (filozofskog) angazmana ovde?</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Na prosto pitanje: &quot;Da li ste vi protiv ulaska u EU? Koja je alternativa?&quot;<br />
nisam dobila odgovor. <br />
</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Sta predlaze &quot;kritika koja dolazi sa ovog mesta&quot;? Revoluciju? :)<br />
Ne budite smesni.<br />
</blockquote><br />
<br />
Postovana Astrid,<br />
delovi odgovora su i za (postovanog) Bastarda, <br />
<br />
'Revolucija&quot; ili &quot;ulazak u EU&quot;? Stvari su ,ipak , malo slozenije.<br />
Rec je upravo o alternativi ' alternativa'. Odnosno primeni onog principa koji Gramsi naziva : &quot;Pesimizam razuma, optimizam volje&quot;. U ovom slucaju: radi na evropskoj integraciji, ali ne odustani da razmisljas sta u njjoj ne valja. S druge strane, da li Vi smatrate da ono sto se trenutno nudi kao jedina alternativa, kao jedino &quot;moguce&quot;, da je to 'jedino&quot; potrebno lisiti svake, makar i spekulativne kritike? Ili je upravo promilsjanje 'nemoguceg&quot; jedini nacin da &quot;nemoguce&quot; ( dakle govorimo pre svega o univerzalnom konceptu Pravde i jednakosti ) ipak postane jednoga dana sasvim i za sve , konacno <i>moguce?</i> Ili je po vama, ako dobro razumem, jedino resenje bezpogovorna kapitulacija? I u ime te kapitulacije neodgovorno jeste navoditi ( prevoditi) filozofe koji pokusavaju da misle izvan kitnjastog rama idilicnog pejzaza koji polako  i  planetarno, postaje obavezni i jedini moguci dekor nasih svakodnevica?<br />
<br />
Evo kako Badju (po cenu , moguce je, da bude smesan) taj koncept naziva novom hrabroscu, novom fikcijom. Meni se njegov pokusaj cini opravdanim. A vama?<br />
<br />
<i><br />
<b>&quot;In the same poem Wallace Stevens writes also- he is speaking about fiction, about final bilief which is a fiction, and he writes: ' It is possible, possible, possible, it must be possible&quot;. It is our problem today. It must be possible. It's a question probably of a new form of courage. We have to create the real possibility of our fiction, certenly. Create the real possibility of our fiction which is a generic fiction in a new form, the new localisation is probably a question of a new political courage. The question of finding the fiction is a question of justice and hope, of representation finally. But the question of the possibility of fiction is the question of courage. And Courage is the name of something which is not reducible either to law or desire. Courage is the name for subjectivity which is irreducible to the dialectics of law and desire in its proper form. And its exactly the place of political action today-not pilitical theory,not political conception, political representation, but political action as such- is exactly something which irreducible to law and desire, creates the place, the local place, for something generic, for something like generic will. And about the place, we have to say, Like Stevens, it's possible, possible, possible, it must be possible. Maybe. We hope, we have to hope that: it must be possible to find the possibility of our new fiction.&quot;<br />
<br />
Alain Badiou, Birkbeck Institut London, November 2005<br />
<br />
</b></i>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 16 Mar 2008 12:53:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leto dijalektike</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208316</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Ristic</b></div>Prljav posao.  Ukljucili ste se u orkestrirani napad Druge Srbije na Zizeka i Badjua. Pa se ja pitam: da li to radite svesno ili samo po inerciji?</blockquote><br />
<br />
&quot;orkestrirani napad Druge Srbije&quot;...blesavo...zaista blesavo <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' />...<br />
<br />
Eto bash juce mi je oko 13:37h zazvonio telefon...Kazem: &quot;Halo!&quot;....<br />
<br />
S druge strane cuje se prozukli mushki glas: &quot;Bastarde, Zizek i Badiu moraju pasti!...Veceras krecemo u akciju ....ti zadji po blogovima...a mi cemo po novinama...nadjemo se u nedeljnicima..&quot;....<br />
<br />
Bastrad: &quot;Razumem....&quot;<br />
<br />
Prozukli mushki glas: &quot;I cuvaj se...Badiu je poznati ajkido majstor...brz i okretan...Dok su Zizeku specijalnost nozevi...uglavnom ih krije u kaubojkama od krokodilske koze....obrati paznju...&quot;<br />
<br />
Bastard: &quot;Bicu na oprezu&quot;<br />
<br />
Telefon: &quot;tu-tu-tu-tu&quot;<br />
<br />
 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 16:25:28 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bastard</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208261</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Prljav posao.  Ukljucili ste se u orkestrirani napad Druge Srbije na Zizeka i Badjua. Pa se ja pitam: da li to radite svesno ili samo po inerciji?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 14:15:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208243</link>
				<description>
					<![CDATA[
						&quot;Prljav posao za drugu srbiju&quot; .....Odmah da Vam kazem, ovako necemo nigde dogurati  u razgovoru <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 13:28:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bastard</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208230</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Bastard, <br />
<br />
Ako vec poznajete Zizekovo i Badjuovo delo, da li onda prljav posao za Drugu Srbiju obavljate samo po inerciji?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 13:01:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k208214</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote>1. Koji izdavac u danasnjoj Srbiji nije politicki problematican?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
<br />
Evo, onako na prvu: Fabrika knjiga, Beogradski krug (vec objavili Manje ljubavi vish mrznje) i ako dalje rade Centar za savremenu umetnost. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote>2. Da li o knjigama inace sudite iskljucivo na osnovu moralnopoliticke podobnosti izdavaca?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
<br />
Ma jok...Nisam sudio o knjigi vec o izdavacu i zizekovom pristanku. Marko malo onako ugrubu mislite.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote>3. Da li nameravate da proterate iz Srbije sve autore na koje su referisali nacionalisti (i koje su citale komsinice)?<br />
Spisak bi bio veoma dug: od Platona, preko Hegela i Marksa , sve do Deride....<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
<br />
Da proterujem? <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /> Sada stvarno preterujete!<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote>4. Nije li cinjenica da se Zizek pojavljuje iskljucivo u NIN-u najbolji dokaz da su mu druga vrata zatvorena?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
<br />
Pa ovo je potpuno zaverenicki...A pritom je i neisitina...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote>5. Da li nameravate da se javno otvoreno deklarisete, da osudite Zizkeovu knjigu i samog autora ili ce sve ostati na nivou sitnih blogovskih prepucavanja?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
<br />
Svakako, cim se pruzi prilika....A ja se trudim da se neprepucavam, vec da doprinesem nekom smislenom razgovoru...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote>6. Da li ste ikada procitali neku Zizekovu ili Badjuovu knjigu?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
<br />
Od Zizeka sam procitao i komentarisao par stvarchica:<br />
1.Znak oznacitelj pismo (Prilog materijalistickoj teoriji oznaciteljske prakse)<br />
2.Birokratija i uzivanje<br />
3.Metastaza uzivanja<br />
4.Sublimni oblik ideologije<br />
5.Skakljivi subjekt<br />
6.Irak - Posudjeni cajnik<br />
7.Nato kao leva ruka Boga<br />
8.Tarrying with the negative (Kant, hegel and critique of ideology)<br />
9.Izmedju 150 i 200 novinskih clanaka <br />
8.Oko 15 sati audio predavanja o Lakanu <br />
<br />
O Badiu sam procitao tekstove koji su dostpuni preko neta i par tih nekih predavanja. <br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 12:20:04 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bastard</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207985</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<img src='http://img.webring.com/r/x/xfiles1/logo' alt='' border='0' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 00:28:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207983</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pre nego sto detektivski par, Bastird i Astrad, nastavi policijsku istragu, zelim da postavim nekoliko pitanja:<br />
<br />
1. Koji izdavac u danasnjoj Srbiji nije politicki problematican?<br />
<br />
2. Da li o knjigama inace sudite iskljucivo na osnovu moralnopoliticke podobnosti izdavaca?<br />
<br />
3. Da li nameravate da proterate iz Srbije sve autore na koje su referisali nacionalisti (i koje su citale komsinice)?<br />
Spisak bi bio veoma dug: od Platona, preko Hegela i Marksa , sve do Deride....<br />
<br />
4. Nije li cinjenica da se Zizek pojavljuje iskljucivo u NIN-u najbolji dokaz da su mu druga vrata zatvorena?<br />
<br />
5. Da li nameravate da se javno otvoreno deklarisete, da osudite Zizkeovu knjigu i samog autora ili ce sve ostati na nivou sitnih blogovskih prepucavanja?<br />
<br />
6. Da li ste ikada procitali neku Zizekovu ili Badjuovu knjigu?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 00:27:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207980</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Ristic</b></div>Da li ste i Vi naseli na stari trik Druge Srbije: <b>ako nisi za NATO, to znaci da si srpski nacionalista; ako nisi odusevljen amercikom politikom prema Iraku, to znaci da si na poziciji Seselja (Sadamovog prijatelja); ako kazes &quot;levica&quot;, onda si za Slobu (ili za JUL)</b>?Zar ne mislite da je doslo krajnje vreme da izedjemo iz ovog mehanizma ucene?</blockquote><br />
Posto je na ovom blogu uobicajeno da se odgovara na pitanja upucena drugima, evo i mog odgovora/pitanja:<br />
Ako je u pitanju &quot;stari trik&quot;, kako ga do sada niste &quot;raskrinkali&quot;? <br />
Ovo sto sam boldovala, posebno za Slobu i JUL je vec toliko otrcano i besmisleno pitanje, da stvarno nema smisla da ga postavljate ozbiljnijim &quot;diskutantima&quot; od mene :) <br />
Btw, Seselj je podrzao intervenciju u Iraku (prvu). <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Da li Dusan Maljkovic, koji nikada nije bio na pozicijama srpskog nacionalizma (naprotiv, uvek je bio na drugoj strani)...</blockquote><br />
<b>Koja je to strana?</b> Pitam, nisam cinicna, kao vi :)<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Samo mogu da zakljucim da ste i Vi, Bastard, deo ovog opscenog mehanizma ucene, tj. da ste se prikljucili diskursu denuncijanata svake levicarske inicijative, da ste deo hora cetnickih kolumnista i paljanske svojte, koji svoje stidno poreklo pokusava da prikrije upiruci prstom u druge. </blockquote><br />
Olako diskvalifikujete svoje neistomisljenike, cak prilicno nevesto. Zapanjena sam.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>P.S.Ne razumem zbog cega SPC ne bi objavio Deleza? Ja mislim da bi Pahomije uzivao u takvom stivu.</blockquote><br />
Sad ste zabrljali, a niste ni svesni toga :)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 15 Mar 2008 00:14:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207970</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>bastard</b></div>1. Ocigledno je da se nacionalisticka ekipa poziva na kritiku Imeperije koja dolazi od levicarskih intelektualaca. Fenomen Noma Comskog je tu vrlo zanimljiv: on je najvishe prevodjen devedesetrih. I ne samo da je prevodjen, vec je, da covek ne poveruje, ccitan! Selektivna upotreba i zloupotreba leve kritike od srpskih nacinalista je za mene fakat, a ne neshto oko cega se da poelmisati.To sve govori o konfuziji i ideoloskom mish-mashi koji vlada ovom zajendicom. To je jedno hronicno stanje zbunjenosti u kome cista slika ne postoji vec se sve vidi duplo....boje se mehsaju....nekonzistentnost je svakodnecnica......taj buckurish mi zivimo....</blockquote><br />
Dozvolicete, nadam se, da se, kao amater, umesam :)<br />
Tacno je, moja mama i sve komsinice :) su citale Comskog devedesetih. <br />
Sto se tice &quot;buckurisa&quot;, pogledajte samo sajt &quot;srpkinacionalisti&quot; i videcete da koriste avatare od Ce Gevare, Kastra, Lukasenka, Staljina, do Mladica, Seselja, Sadama, Udaja, Ahmadinedzada, Itd. i da je ideoloska konfuzija ocigledna medju generacijama kojima je glavni dogadjaj u zivotu bio &quot;NATO bombardovanje&quot;. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>2. Takodje, po mom sudu, ne da se polemisati oko cinjenice da je Zizek nashao nesrecno reshenje u izboru medija kroz koji ce progovoriti.</blockquote><br />
Slazem se.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>3. Kritika globalnog libero-kapitalizma, kao dominatne ideoloske matrice, je neophodno. I opet, oko toga nema spora. Na taj teren ulaze Zizek i Badiju sa svojim brilijantnim kritikama. Oni polaze sa pozicija radikalnih prosvetitelja, kojima je, ako hocete tako, pesimizam u vezi sa promenom realnosti urodjen.</blockquote><br />
Urodjen? :) <br />
Svako ima svoje greske i &quot;izlete&quot;, i Fuko je isao u Iran da podrzi &quot;revoluciju&quot; :) <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Taman kad se situacija cini bezizlaznom, odjedanput se nalazimo u drugom planu u kome se &quot;teren ispod nogu neprimeno menja&quot;.</blockquote><br />
Kada se to desilo???					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 23:55:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207571</link>
				<description>
					<![CDATA[
						P.S.<br />
Ne razumem zbog cega SPC ne bi objavio Deleza? Ja mislim da bi Pahomije uzivao u takvom stivu.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 16:23:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207560</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Bastard,<br />
<br />
Pozurili ste sa kritikom Zizekovih izdavaca. A zasto ne bismo razmislili o drugoj temi: zbog cega nikome sa druge strane ne pada na pamet da objavi Zizeka ili Badjua? Kako to tumacite? <br />
<br />
I, sto je jos vaznije, zbog cega Druga Srbija sistematski opstruira Zizekov uticaj,  kao i uticaj svih onih intelektualaca koji nisu naklonjeni &quot;evroatlantskim integracijama&quot;? <br />
<br />
Da li ste i Vi naseli na stari trik Druge Srbije: ako nisi za NATO, to znaci da si srpski nacionalista; ako nisi odusevljen amercikom politikom prema Iraku, to znaci da si na poziciji Seselja (Sadamovog prijatelja); ako kazes &quot;levica&quot;, onda si za Slobu (ili za JUL)?<br />
<br />
Zar ne mislite da je doslo krajnje vreme da izedjemo iz ovog mehanizma ucene? <br />
<br />
Da li Dusan Maljkovic, koji nikada nije bio na pozicijama srpskog nacionalizma (naprotiv, uvek je bio na drugoj strani), samo zbog toga sto je objavio tekstove S. Zizeka i A. Badjua, treba da se pravda svakom moralnom nadzorniku Druge Srbije? Da bi situacija bila jos gora, ti ,danasnji moralni autoriteti, do pre nekoliko godina bili su deklarisani srpski nacionalisti. U vreme dok su pomenuti konvertiti senlucili uz &quot;Spremte se, spremte&quot;, Dusan Maljkovic je nosio crni flor za Sarajevo. A sada je doziveo da ga nasminkani cetnici sumnjice za srpski nacionalizam! I to zbog toga sto je objavio tekstove levih filozofa, poznatih kriticara svakog (pa i srpskog) nacionalizma. <br />
<br />
Samo mogu da zakljucim da ste i Vi, Bastard, deo ovog opscenog mehanizma ucene, tj. da ste se prikljucili diskursu denuncijanata svake levicarske inicijative, da ste deo hora cetnickih kolumnista i paljanske svojte, koji   svoje stidno poreklo pokusava da prikrije upiruci prstom u druge. <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 16:18:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207500</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Bicu malo imperativan, ali ne zamerite mi:<br />
<br />
1. Ocigledno je da se nacionalisticka ekipa poziva na kritiku Imeperije koja dolazi od levicarskih intelektualaca. Fenomen Noma Comskog je tu vrlo zanimljiv: on je najvishe prevodjen devedesetrih. I ne samo da je prevodjen, vec je, da covek ne poveruje, ccitan! Selektivna upotreba i zloupotreba leve kritike od srpskih nacinalista je za mene fakat, a ne neshto oko cega se da poelmisati.<br />
<br />
To sve govori o konfuziji i ideoloskom mish-mashi koji vlada ovom zajendicom. To je jedno hronicno stanje zbunjenosti u kome cista slika ne postoji vec se sve vidi duplo....boje se mehsaju....nekonzistentnost je svakodnecnica......taj buckurish mi zivimo....<br />
<br />
2. Takodje, po mom sudu, ne da se polemisati oko cinjenice da je Zizek nashao nesrecno reshenje u izboru medija kroz koji ce progovoriti. NIN i Akademska knjiga su, kako da kazem, vulgarno ideologizovani. Trapavi su  u svom pokushaju da sakriju svoje radikalno nacionalisticko ideolosko jezgro. Oni ovo jezgro poksuhavaju da prikriju sa trabanjunjanjima o &quot;novinarskoj nezavisnosti&quot; &amp; &quot;neutralnosti&quot; i &quot;naucnickoj objektivnosti&quot;...i ovo i ono...Njihova ideoloska paradigma je dramaticno losha...I shto je najgore u celoj stvari: mnogo koshta! Kako u zivotima tako i u ovim efemernijim stvarima tipa: devastirane psihe, banalna kultura, humana preseljenje i sve ono oko cega je teshko sporiti se. <br />
<br />
Tako da Zizek, zbog saradnje sa ovima staromodnim banalizatorima stvarnosti snosi odgovornost. I tu opet, po mom sudu, nema spora. Imao je bolja reshenja...on ih nije izabrao i to je problem.<br />
<br />
Knjigu je mogao da objavi u Fabrici knjiga, recimo (mada ima i drugih resenja). Bilo bi glupo da Delez objavljuje knjigu u izdavackoj kuci SPC-a. Mislim, gubish legitimitet u takvim postupcima i to je cena koju morash da platish za pogreshan izbor (kako to Badiu lepo objasnjva na primeru izbora aksioma u matematici).   <br />
<br />
3. Kritika globalnog libero-kapitalizma, kao dominatne ideoloske matrice, je neophodno.  I opet, oko toga nema spora. Na taj teren ulaze Zizek i Badiju sa svojim brilijantnim kritikama. Oni polaze sa pozicija radikalnih prosvetitelja, kojima je, ako hocete tako, pesimizam u vezi sa promenom realnosti urodjen. Ali isto tako, taj pesimizam ih ne ometa u upronom istrajavanju u nemogucem! I ovo je lekcija koju od njih treba nauciti. Mozda cak jedna i od vaznijih.<br />
<br />
Racionalne analaize o mogucem i nemogucem su poprilicno ogranicene. Iz sopstvenog iskustva sam zakljucio da ozbiljne ucinke u realnosti je nekada tesko predvideti. Taman kad se situacija cini bezizlaznom, odjedanput se nalazimo u drugom planu u kome se &quot;teren ispod nogu neprimeno menja&quot;.<br />
<br />
Tako bi &quot;nemoguce&quot; , za ovu priliku mogli definisali kao jednu od bezbednosnih brava i strukturalnih lazi svakog sveta.  <br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 15:09:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bastard</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207464</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>leto dijalektike</b></div>Druga Srbija , kao sto je poznato, stoji uvek na pozicijama (globalno) mocnijeg i jaceg.</blockquote><br />
Vidite, znam dosta pripadnika iste, pa se ne uklapaju u vasu karakterizaciju. Mislim, osnovna karakteristika im je nesto drugo. <br />
<br />
Koristim priliku da vas pitam jos nesto. Maljkovic je rekao:<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Za Srbiji, i EU i NATO ima alternativu -- a to je primer Švajcarske ili Norveške. Ne kažem da njihov primer treba slediti, samo kažem da postoji alternativa koja nije izolacionistička, ekonomski nerazvijena i sl.</blockquote><br />
Na prosto pitanje: &quot;<b>Da li ste vi protiv ulaska u EU? Koja je alternativa?</b>&quot;<br />
nisam dobila odgovor. <br />
Marko Ristic je to nazvao &quot;policijskim pitanjem&quot; :), a posto ce to biti &quot;predizborno pitanje&quot;, mozda biste vi raspolozeni da mi odgovorite (u svoje ime, naravno), iako vas ne zanimaju izbori. :) Stvarno me zanima. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 14:33:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207453</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Virtuelni Vasilije</b></div>A da li Dusan ima jos neke svoje dodatne raloge za ovaj tajming, sto se Marko u svemu slaze sa njim, da li neko hoce ili nece da diskutuje/odgovori je irelevantno i nemam zelju ni da se bavim takvim stvarima. Kad se slazem sa nekim ja to kazem ... kao i u obrnutom slucaju. Na blogu B92 u zadnje vreme su najkvalitetniji i najpametniji tekstovi Dejana Jovica kad su politicke teme u pitanju. A Dusanovi blogovi su jedina protivteza politickim pamfletima ostrascenih LDP-ovaca, mada bi trebalo jos pet Dusana da bi se uspostavila kolika-tolika ravonteza. A bez njega bi bilo neizdrzivo ... Sto ne znaci da i njega ne bi trebalo kritikovati kad zasluzi pozzps. pa i cutanje odgovor (nedostatak argumenata ... znak odoboravanja/slaganja?<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /></blockquote><br />
Slazem se Bebu i LDP, mada si malo preterao sa poredjenjem sa radikalima :)<br />
<br />
Dejana Jovica nisam nikad citala. <br />
<br />
Dusanove blogove zoves &quot;protivtezom&quot;, ali su ljudi ovde takodje ostrasceni i iskljucivi, na drugaciji nacin, doduse. Nisu u (velikom) horu, ali su neprijatniji. <br />
<br />
Pa, eto, kad kritikujem, onda neko zakljuci da samo to i radim :) A blog je suvise polarisan.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 14:16:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: N.B. Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207441</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>leto dijalektike</b></div>NB. Moram priznati da mi i pored strpljivog iscitavanja vasih komentara i dalje izmacinje saznanje o tome koja je pozicija vama bliska.</blockquote><br />
Sto bi rekao Majlkovic, nisam u obavezi da vam odgovorim na pitanje.<br />
A koja je vama pozicija bliska?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Cini se da ste u opoziciji gotovo svih ponudjenih politickih diskursa na blogu: Ldp ( vecinskog); zizekijansko- badjuovske kritike onoga sto Liberalno Demokratsko (export-import) Preduzece uvozi i bezrezervno plasira kao &quot;civilizacijsku gromadu&quot; u Srbiji i sire (zajednicko TRZISTE kao osnov zajednistva), dok ste protestne note upucivali i frakciji LDP-a- samoproglasenoj blogerskoj &quot;levici&quot; kao i 'objektivnom autoritetu&quot; -moderaciji bloga.</blockquote><br />
1. Delimicno, zbog nekih ideoloskih neslaganja, zbog nekih &quot;lidera&quot;, ali pre svega zbog jednoumlja i medota kojima se pristalice koriste upravo na blogu. <br />
2. &quot;Frakciji LDP-a&quot;???<br />
3. &quot;Objektivni autoritet&quot; nije uvek objektivan, to je bila jedina primedba :) <br />
Nemam vremena da navodim primere, ali je dovoljno sto sam dva-tri puta sama to iskusila, iako sam nova ovde. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Iz svih razloga se namece zakljucak da je vama stalo po svaku cenu do kritike, ali ne i do stvarnih promena.</blockquote><br />
Zakljucak vam je povrsan i pogresan. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naprotiv, poznato je da disidentska, opozicionarska pozicija kritike po svaku cenu, vodi samo jednoj &quot;promeni &quot;: promeni vlasti. I nikada ne i konteksta koji tu vlast cini mogucom i nepromenljivom.N.N.B. Preciziranja radi, potrebno je napomenuti da se Alen Badju, bas kako sam kaze na sopstvenom sajtu , zalaze vec decenijama protiv partijske politike, izbornog folklora i kakofonijskih kavgi oko &quot; najboljeg kandidata&quot;, a za politiku sa obespravljenima, svima koji hoce da misle svojom glavom ( a ne da &quot;misle&quot; glasackim urnama) i ne preko predstavnika. Dakle kritika koja dolazi sa ovog mesta ne masta ulazak u parlament, predlaze nesto drugo. A vasa?</blockquote><br />
Sta predlaze &quot;kritika koja dolazi sa ovog mesta&quot;? Revoluciju? :)<br />
Ne budite smesni. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 14:01:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207428</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>leto dijalektike</b></div>Astrid, Cini se da je za vas neodgovorno sto se, kazete, 2 filozofa sa bloga , slazu sa trecim (autorom teksta) i jos se neko drzne pa im se u tome pridruzi?</blockquote><br />
Malo ste pomesali: rekla sam da je neodgovorno podsticanje na autodestruktivne akcije, a da je ono sto rade &quot;dva filozofa sa bloga&quot; (sada vec tri :)) bespotrebno agresivno i neprijateljski prema svima koji ne misle potpuno isto, a &quot;drznu&quot; se da se ovde pojave. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ali, Astrid, ne cini li vam se da pitanje nije ni malo &quot;filozofsko&quot;, vec pitanje zdravog razuma?</blockquote><br />
Na koje pitanje mislite? Ako mislite na to da li je kritika NATO-a opravdana, jeste. Ako pitate da li je Badjuov tekst dobar, jeste, sem nekih delova koje sam navela, a sto, verovatno, niste procitali. Ako mislite na to da li treba zbog toga zaustaviti proces integracije u EU, mislim da ne. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naime da li se vi ne slazete sa sledecim redovima ? I da li mislite da o pomenutom treba cutati. Odnosno &quot;odgovorno&quot; cutati? Ili , jos bolje , sta bi za Vas u postojecoj konstelaciji sveta, bilo odgovorno ponasanje?U nestrpljivom iscekivanju vaseg odgovora.</blockquote><br />
Znam da jedva cekate da se neko izblamira :)<br />
Slazem se, kao i da o &quot;pomenutom ne treba cutati&quot;, ali ne vidim sta se u Srbiji postize kritikom sistema koji je, u svojoj razvijenoj formi, neuporedivo bolji od onoga sto imamo ovde, kao nasledje 90-tih. Znate i vi sta je to, nema potrebe da vam opisujem. Mi odbijamo takav sistem kao &quot;nepravedan&quot;, a alternativa je sistem koji bukvalno jede svoju supstancu i na kraju se samourusava, i koji je svakako nepravedniji, prema bilo kom kriterijumu koji mozete da zamislite. <br />
Koja je onda svrha takvog (filozofskog) angazmana ovde? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 13:41:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207347</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Dusane, Vi barem dobro znate da Druga Srbija vodi krstaski rat protiv Zizeka, Badjua i slicnih &quot;nemoralnih mangupa&quot;. Evo, na pr., veceras,na radiju ide napad na Badjua</blockquote><br />
Risticu, <br />
<br />
Vidite,  stvar je izgleda  jos malo  komplikovanija.<br />
<br />
Druga Srbija , kao sto je poznato, stoji uvek na pozicijama (globalno) mocnijeg i jaceg.<br />
<br />
U slucaju Badjua, izgleda da primenjuju isti 'politiku&quot;.<br />
<br />
Naime, iz prilozene argumentacije 3. programa mozete zakljuciti da i pored zelje da &quot;kontraverzira&quot; Badjua *, redakcija u poslednjem trenutku ipak odlucuje da stane na stranu (argumetacijski) jaceg. <br />
Odnosno, u svetu trijumfujucih lakrdija, ipak  je tesko braniti budalastine. A to znaju i oni koji se njima svesrdno bave.<br />
<br />
*( sinocna emisija nedvosmislenog  naziva &quot; Alen Badju , Buducnost jednog poricanja&quot; bila je posvecena onome ko je  eksplicitno <i>porekao </i>svoje napade na Badjua, dakle Eriku Martiju) <br />
<br />
<br />
<i>&quot;Jedan od najpopularnijih svetskih filozofa Alen Badju pokrenuo je, svojim tekstovima okupljenim u knjizi „Okolnosti 3“, temu koja se, uprkos njenoj sveprisutnosti, teško probija u javnost: u kojoj meri se ime “Jevrejin”, kao univerzalni označitelj [kako kaže Badju], koristi u odbranu partikularističkih ciljeva i interesa države Izrael. Tema je osetljiva pre svega zbog živog sećanja na holokaust, ali i zbog nasilja na Bliskom istoku, u kojem je glavna uloga države Izrael očigledna: govoriti o Jevrejima u kontekstu koji ih izvodi iz pozicije [ili uloge] žrtve i postavlja u poziciju koja više podseća na njihove krvnike nego na “Jevreje”, žrtve velikog zločina, zahteva, u najmanju ruku, pored teorijske odvažnosti, i osećaj za bitne nijanse. Jedna od tih nijansi je i da govor o “Jevrejima”, da bi uopšte bio plodonosan, ne sme u sebi, ni u nagoveštaju, da nosi prizvuk bilo kakvog antisemitizma. <b>Utoliko Badju, neusmnjivo, pogađa pravu stvar. </b>“Jevrejin” je postao univerzalni označitelj, dakle, ime za žrtvu – ime koje se može koristiti bez obzira na etničku, rasnu, ili bilo kakvu unapred datu pripadnost. Danas su, reći će Badju, Palestinci Jevreji, pokazujući tom paradoksalnom formulom domete imena “Jevrejin”. U istom tonu će, u formi pitanja, izreći i dilemu: Da li je Izrael zemlja sa najmanje Jevreja na svetu? Drugim rečima, da li je oreol žrtve dovoljan legitimacijski okvir za odnos koji izraelska država ima prema Palestincima danas? <b>Ne propuštajući da pažnju usmeri i na palestinski ekstremizam, Badju je ovim i sličnim pitanjima, a naročito svojim nijansiranim analizama i osećajem za paradoks, pokrenuo veliku i živu polemiku koja na svetskoj intelektualno-političkoj sceni traje od objavljivanja njegove knjige&quot;</b>.<br />
<br />
Iz ciklusa  emisija Kontraverze antisemitizma, Treci program Radio Beograda</i>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 12:15:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leto dijalektike</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>N.B. Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207266</link>
				<description>
					<![CDATA[
						NB. Moram priznati da mi i pored strpljivog iscitavanja vasih komentara i dalje izmacinje saznanje o tome koja je pozicija vama bliska.<br />
<br />
Cini se da ste u opoziciji gotovo svih ponudjenih politickih diskursa na blogu: <br />
<br />
Ldp ( vecinskog); zizekijansko- badjuovske kritike onoga sto Liberalno Demokratsko (export-import) Preduzece uvozi i bezrezervno plasira kao &quot;civilizacijsku gromadu&quot; u Srbiji i sire (zajednicko TRZISTE kao osnov zajednistva), dok ste protestne note upucivali i frakciji LDP-a- samoproglasenoj blogerskoj &quot;levici&quot; kao i 'objektivnom autoritetu&quot; -moderaciji bloga. <br />
<br />
Iz svih razloga se namece zakljucak da je vama stalo po svaku cenu do kritike, ali ne i do stvarnih promena. Naprotiv, poznato je da disidentska, opozicionarska pozicija <i>kritike po svaku cenu,</i> vodi samo jednoj &quot;promeni &quot;: promeni vlasti. I nikada ne i konteksta koji tu vlast cini mogucom i nepromenljivom.<br />
<br />
<b>N.N.B.</b> Preciziranja radi, potrebno je napomenuti da se Alen Badju, bas kako sam kaze na sopstvenom sajtu , zalaze vec decenijama protiv partijske politike,  izbornog folklora i kakofonijskih kavgi oko &quot; najboljeg kandidata&quot;, a za politiku sa obespravljenima, svima koji hoce da misle svojom glavom ( a ne da &quot;misle&quot; glasackim urnama) i ne preko predstavnika. Dakle kritika koja dolazi sa ovog mesta ne masta ulazak u parlament, predlaze nesto drugo. A vasa?<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 10:59:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leto dijalektike</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Neodgovorno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207214</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mozda i na drugom mestu, zavisi od stepena eskalacije netrpeljivosti dva filozofa prema ne-filozofima koji slucajno zalutaju na ovaj blog :)<br />
</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Kako nije u pitanju Shiefer (ili, kako se vec zove) koji trazi siromasnu, izolovanu oazu u kojoj ce biti &quot;neko&quot; i po kojoj ce moci da divlja, onda je to <b>prosto neodgovorno.</b> <br />
</blockquote><br />
<br />
Astrid, <br />
<br />
Cini se da je za vas neodgovorno sto se, kazete, 2 filozofa sa bloga , slazu sa trecim (autorom teksta) i jos se neko drzne pa im se u tome pridruzi?<br />
<br />
Ali , Astrid, ne cini li vam se da pitanje nije ni malo &quot;filozofsko&quot;, vec pitanje zdravog razuma?<br />
<br />
Naime da li se vi ne slazete sa sledecim redovima ? I da li mislite da o pomenutom treba cutati. Odnosno &quot;odgovorno&quot; cutati? Ili , jos bolje , sta bi za Vas u postojecoj konstelaciji sveta, bilo odgovorno ponasanje?<br />
<br />
U nestrpljivom iscekivanju vaseg odgovora<br />
<i><b><br />
<br />
'Usaglasimo se dakle da nazovemo, zbog jasnoće opisa, našu demokratiju kapitalo-parlamentarizmom.<br />
Hipoteza prekrivena diskursom o trijumfu demokratije biće, dakle, sledeća: mi smo, politički, u režimu Jednog i ne u režimu mnoštva. Kapitalo-parlamentarizam je svesno unikatni model politike, jedini koji kombinuje ekonomsku efikasnost ( dakle profit vlasnika) i narodni konsenzus. Ako ovu hipotezu, uzmemo za ozbiljno, potrebno je podrzati i da od sada- ili unajmanju ruku za sekvencu koja je u toku- kapitalo-parlamentarizam sluzi kao politicka definicija celom covecanstvu. A ako se zadovoljimo tom hipotezom, ako se obradujemo time da je kapitalo-parlamentarizam konačno otkrivena forma politike u kojoj se pravedno ostvaruje celo čovečanstvo, to pre svega znači da procenjujemo da ovaj svet, ovaj u kome mi “ zapadnjaci” živimo jeste svet odličan I time dostojan čovečanstva. Ili jos da je kapitalo-parlamentarizam samerljiv sa idejom covecanstva.<br />
<br />
A ovo je upravo i ono sa čim filozof neće moći da se složi.'<br />
<br />
Alen Badju</b></i>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 09:58:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leto dijalektike</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207083</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Astrid</b></div>P.S. Eto, upravo mi Biljana obrisala komentar na doktorkin post :), a doktorka mi pre toga pretila tuzbom ako napisem nesto lose o Bebi. Komedija. </blockquote><br />
<br />
O njima ne vredi ni pricati, mrzi me i da citam sta pisu tamo a kamo li da se prepriem sa njima ... necu ni iz postovanja prema Djindjicu. <br />
<br />
Kako bih ja kao pristojna osoba mogao eksplicitno da tvrdim da je neko narucio neko ubistvo (i samim tim treblo da bude prvooptuzeni) bez i jednog dokaza? I jos da je taj neko radio u dosluhu sa KGB a od hapsenja ga stitio americki ambasador? I ja bi jos trebalo da sam najinteligentniji od svih mojih pristalica koji mi u horu aplaudiraju i kao papagaji ponavljaju moje (besmislene) optuzbe. I pri tom nijednom neistomisljeniku se ne dozvoljava da bilo sta kaze? Ma i radikali su umereniji i razumniji od njih ...<br />
<br />
A da li Dusan ima jos neke svoje dodatne raloge za ovaj tajming, sto se Marko u svemu slaze sa njim, da li neko hoce ili nece da diskutuje/odgovori je irelevantno i nemam zelju ni da se bavim takvim stvarima. Kad se slazem sa nekim ja to kazem ... kao i u obrnutom slucaju. Na blogu B92 u zadnje vreme su najkvalitetniji i najpametniji tekstovi Dejana Jovica kad su politicke teme u pitanju. A Dusanovi blogovi su jedina protivteza politickim pamfletima ostrascenih LDP-ovaca, mada bi trebalo jos pet Dusana da bi se uspostavila kolika-tolika ravonteza. A bez njega bi bilo neizdrzivo ... Sto ne znaci da i njega ne bi trebalo kritikovati kad zasluzi <img src='http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/4.gif' alt='' border='0' /><br />
<br />
pozz<br />
<br />
ps. pa i cutanje odgovor (nedostatak argumenata ... znak odoboravanja/slaganja?<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 07:25:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Virtuelni Vasilije</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207034</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Ristic</b></div>Dusane,Molim Vas da ne odgovarate na ovakva policjska pitanja! Jasno je da je na delu pokusaj diskvalifikacije svakoga ko se usudi da iskaze i najmanji znak sumnje prema dogmama Druge Srbije. Mislim da ste Vi, Dusane, veoma hrabro postupili kada ste objavili Zizekove i Badjuove tekstove, U danasnjoj Srbiji zaista je potrebna hrabrost da bi se stalo na stranu onih koji nalaze da su Zizekova i Badjuova filozofija vredne paznje. Znam da ste dobro obavestetni o visegodisnjem podzemnom krstaskom ratu Druge Srbije protiv prisustva i uticaja Slavoja Zizeka i Alana Badjua. Zbog toga sto znate o kakvoj masineriji je rec, Vas cin zasluzuje jos vece divljenje.</blockquote><br />
<img src='http://www.free-smiley.info/ashamed/ashamed-smileys-emoticons2.gif' alt='' border='0' /> <br />
Pustite ipak Dusana, takoreci, vas alter ego, da sam odluci. <br />
<br />
A vi, da li vi imate nesto protiv EU ili antidiskriminacionih zakona? <img src='http://www.free-smiley.info/winking/winking-smileys-emoticons71.gif' alt='' border='0' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 01:54:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207031</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Virtuelni Vasilije</b></div>Astrid,sve sto si napisala u ovom tvom zakljucku zvuci pametno i razumno. Ali se i sve moze posmatrati i iz malo drugacijeg ugla<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />...</blockquote><br />
Vasilije, nemam vremena za odgovor, drugom prilikom. <br />
<br />
Mozda i na drugom mestu, zavisi od stepena eskalacije netrpeljivosti dva filozofa prema ne-filozofima koji slucajno zalutaju na ovaj blog :) Postoji samo privid da je tekst objavljen da bi se o njemu diskutovalo.<br />
 <br />
Kakvo zadovoljstvo neko nalazi u tome da na svom terenu, jos sa pomocnikom :), pokusava da &quot;voza&quot; nekog druge struke, nije mi jasno. Mislim, bolje da ne nagadjam :)<br />
<br />
Pozdrav<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 01:39:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207030</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Da li ste samo protiv ulaska Srbije u NATO ili i protiv ulaska u EU (niste bili decidirani po tom pitanju, bar na ovom blogu)?<br />
Ako ste protiv EU, da li ste i protiv donosenja antidiskriminacionih zakona?</blockquote><br />
<br />
Dusane,<br />
<br />
Molim Vas da ne odgovarate na ovakva policjska pitanja! Jasno je da je na delu pokusaj diskvalifikacije svakoga ko se usudi da iskaze i najmanji znak sumnje prema dogmama Druge Srbije. <br />
<br />
Mislim da ste Vi, Dusane, veoma hrabro postupili kada ste objavili Zizekove i Badjuove tekstove, U danasnjoj Srbiji zaista je potrebna hrabrost da bi se stalo na stranu onih koji nalaze da su Zizekova i Badjuova filozofija vredne paznje. <br />
<br />
Znam da ste dobro obavestetni o visegodisnjem podzemnom krstaskom ratu Druge Srbije protiv prisustva i uticaja Slavoja Zizeka i Alana Badjua. Zbog toga sto znate o kakvoj masineriji je rec, Vas cin zasluzuje jos vece divljenje.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 01:39:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Ristic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207028</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Dušan Maljković</b></div>Verujem vam na rec, iako ne citam NIN. Rekla sam vam samo da sam cula da nisu preneti celi i da je naglasak ipak bio na &quot;kritici globalnog kapitalizma&quot;, a ne &quot;Milosevicovog nacionalizma&quot;. Poslednji put -- ja sam preneo članke iz NIN-a, ne obrnuto (intervju u kome Žižek kritikuje Miloševića i ceo tekst na temu paralakse). Posetite poslednja dva bloga da vidite o čemu je reč.Takođe, nisam siguran da sam obavezan da Vam odgovorim. Što me svakako čini gorim od Bjelice -- ona bi vas otvoreno oterala u peršun, a ja perfidno i podlo ćutim!</blockquote><br />
<br />
Jos dva pitanja, a vi slobodno &quot;perfidno i podlo cutite&quot; ako procenite da cete tako biti srecniji. <br />
<br />
Da li ste samo protiv ulaska Srbije u NATO ili i protiv ulaska u EU (niste bili decidirani po tom pitanju, bar na ovom blogu)? <br />
Ako ste protiv EU, da li ste i protiv donosenja antidiskriminacionih zakona? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 01:14:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207026</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Ristic</b></div>Astrid,Samo Vi nastavite tako i Zizek ce postati predsednik Srbije.BTW, da li ste culi da grupa levicarskih organizacija skuplja potpise za peticiju, kojom se od Vlade trazi da Zizeku dodeli srpsko drzavljanstvo po hitnom postupku, kako bi na narednim izborima mogao da se kandiduje za predsednika Srbije?Cini mi se da je cela srpska politicka elita zastrasena najavom Zizekove kandidature. Zbog toga su reakcije tako ishitrene i agresivne. Takve reakcije, sa druge strane, samo pokazuju kakvu ce realnu snagu na srpskoj sceni predstavljati Nova srpska levica (NSL), prevodjena Slavojem Zizekom!Smrt fasizmu!Zizek narodu!</blockquote> <br />
O, pa vi ste opet duhoviti :) 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 01:07:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207025</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Dušan Maljković</b></div>Poslednji put -- ja sam preneo članke iz NIN-a, ne obrnuto (intervju u kome Žižek kritikuje Miloševića i ceo tekst na temu paralakse). Posetite poslednja dva bloga da vidite o čemu je reč.</blockquote><br />
Ok, nema potrebe da budete tako strogi i ozbiljni. Smesno je.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Takođe, nisam siguran da sam obavezan da Vam odgovorim. Što me svakako čini gorim od Bjelice -- ona bi vas otvoreno oterala u peršun, a ja perfidno i podlo ćutim!</blockquote><br />
Naravno da niste, vec sam napisala Vasiliju sta mislim o tome. <br />
Jeste gori :), ali je zato vasa strategija odrzavanja slike o sebi mnogo bolja, priznajem :)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 00:58:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k207024</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Virtuelni Vasilije</b></div>A vi novi i neupuceni mozete uvek da pitate ako vam nesto nije jasno ... moz' da se desi i da dobijete odgovor.</blockquote><br />
Vasilije, citam blog oko godinu dana, nedavno sam pocela da pisem komentare, tako da su mi jasna neka pravila. <br />
<br />
Naravno da niko nije u obavezi da vam odgovori, ali kada odgovori na neke vase komentare, posebno kada mu se ucini da moze da vam &quot;spusti&quot;, a izbegava da odgovori na vase odgovore na to i/ili direktna pitanja (pritom je ulogovan), to meni deluje kao izbegavanje diskusije. <br />
Sem toga, samo kod Maljkovica sam primetila da ukoliko napr. Marko Ristic odgovori umesto njega, on nikad nece dodati i svoj komentar. Moguce je da misle potpuno isto. <br />
<br />
P.S. Eto, upravo mi Biljana obrisala komentar na doktorkin post :), a doktorka mi pre toga pretila tuzbom ako napisem nesto lose o Bebi. Komedija. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 14 Mar 2008 00:51:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Astrid</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zakljucak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#k206836</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Astrid,<br />
<br />
sve sto si napisala u ovom tvom zakljucku zvuci pametno i razumno. Ali se i sve moze posmatrati i iz malo drugacijeg ugla<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />... <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Astrid </b></div>1. Ne slazem se da su pravila uspostavljena od strane &quot;bivsih imperijalista&quot; u svakoj situaciji i u svim aspektima losa. <br />
</blockquote><br />
<br />
Naravno da nisu. Sigurno da u zapadnoj Evropi ima mnogo stvari koje se mogu kritikovati. Ali je to ipak najbolji od svih dosadasnjih sistema. Pa ako prihvatimo da necemo da izmisljamo neki novi i eksperimetnisemo (opet) onda je to nesto cemu i Srbija trebalo da tezi ...<br />
<br />
Ali primena njihovih pravila na prostorima ex-Yu je cesce losa nego dobra ... a od 1999. i na prostoru Srbije je katastrofalna. To je ustvari negacija njihovih sopstvenih pravila ...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> <br />
2. Odbrana prava slabijih tako sto se podsticu na sukob sa jacima je besmislena. Nije isto plasirati ovaj tekst u Srbiji i u Francuskoj. Kako nije u pitanju Shiefer (ili, kako se vec zove) koji trazi siromasnu, izolovanu oazu u kojoj ce biti &quot;neko&quot; i po kojoj ce moci da divlja, onda je to prosto neodgovorno. <br />
</blockquote><br />
<br />
Ne mogu se ljudi lagati da se ne bi &quot;podsticali na sukob&quot;. Niti su gradjani mala deca od kojih treba kriti istinu. Uostalom ubedjen sam i da vecina obicnih ljudi zna da nema nikakvog smisla ici u sukob sa celim svetom (odnosno najvecim delom razvijenog sveta). Ali se to moze i reci tako a ne optuzivati ceo narod i nevine ljude(pogotovo ne zrtve - sto je apsurd nad apsurdima), ubedjivati ih da su genocidni, ovakvi ili onakvi da pristali na nepravdu. Zar nije jednostavnije reci da Srbija nije u stanju da ispravi sve nepravde u svetu i da po cenu izbegavanja sukoba (koji bi joj samo stetili) mora (i trebalo bi) da se prilagodi medjunarodnoj situaciji?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> <br />
3. Tajming za plasiranje ovakvog teksta nije bas najbolje izabran. Ili, jeste :) U svakom slucaju, odlicna provokacija! <br />
Iako neki blogeri tvrde da se Badju kriticki odnosi i prema ovdasnjim zlocincima (&quot;zlocincima&quot<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' />, cinjenica je da je naglasak na kritici politike sile, sto omogucava domacim novinarima jednostavnu zloupotrebu iznetih teza. Cujem da se to vec desava. Maljkovic je takodje znao da ce se desiti :)<br />
</blockquote><br />
<br />
Ogromna vecina obicnih ljudi oseca nepravdu koju cine zapad (USA) nametanjem jednostranog resenja u vezi Kosova. Osim zanemraljive manjine niko ne moze niti da prihvati niti da razumno brani Ahtisarijev plan - osim pravom jeceg da krsi pravila u medjunarodnim odnosima. I ne moze da brani celu politiku zapada prema Srbiji od 1999. godine. Pa je sasvim logicno i da se Srbija suprostavi MIROLJUBIVIM sredstvima u zastiti svojih prava. I da pokusa da postigne neki kompromis u tom smislu ...<br />
<br />
Naravno, sve se moze zloupotrebljavati pa i ovakvi tekstovi. Ali jedini pravi nacin je osloniti se na ISTINU i na REALNOST ... A realnost znaci da ne moze jedna mala zemlja da se bori za pravdu protiv najmocnijeg dela sveta SILOM. Niti biti zrtva u borbi za to. Uostalom i takvi stavovi se mogu potkrepiti Badjuovim tekstovima (naprimer  ovo o pravdi sto je postirao bastard). <br />
<br />
<b>U lazi su kratke noge. To uostalom vidimo po podrsci koju dobija politicka opcija koja zastupa pristajanje na sve (i za to daje lazne razloga i neodbranijva opravdanja) ... i samo zbog interesa</b> ...<br />
<br />
pozz					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 13 Mar 2008 20:51:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Virtuelni Vasilije</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/2530/Badju%3A%20Rat%20protiv%20Srbije%21/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
