<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Novi ljudi za nova vremena | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</link>
		<description>Ivana Konstantinović</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 16:58:10 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/285/1285.jpg			</url>
			<title>Ivana Konstantinović</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Osecam se starim sa 26</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k324237</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
Procitao sam neke komentare vezano za ovu temu, smatram da treba imati mlađe ljude ne samo u politici nego svuda gde je potrebno, ali ne u toj meri da ih ima previše. <br />
Kakvo pitanje hoću da postavim, Kako doći na mesto ministra 26 god?<br />
Jedno vreme sam se mislio da Ministarstvu Srbije pošalje CV  sa naznakom &quot;tražim fotelju Ministra&quot; pa možda i prođe, vredi pokušati u nekom ne realnom svetu gde vladaju  &quot;Miki Mouse&quot; i ostala  družina.<br />
Znam sta cu da uradim, prilagodiću se klincu od 15 do 18 godina i zajedno nositi neku &quot;besnu trešu&quot;, Nike air max 2 ( video sam da su ponovo u modi) slusati pesmu npr &quot;Takva ti je moja loza&quot; i da mi bude ravno do Niša pošto do Kosova  mi treba Šengen uskoro.<br />
Mnogo lakša varijanta. <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /><br />
<br />
 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 09 Sep 2008 20:56:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>lakicarredstar</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>j</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k45928</link>
				<description>
					<![CDATA[
						 <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'></blockquote><br />
mislim da kod nas to nikada nece zazivet					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 30 Aug 2007 10:39:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mvelja</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k38782</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pozdrav!:) Mi izgleda volimo zamene teza i uopstavanje. Uspesi nasih mladih sportista, ciji kvalitet ne mogu da uprljaju vlastodrsci politickom negativnom selekcijom, kao u ostalim delovima drustva, pokazuje sta bi se desilo kada bi se dozvolilo da se pamet i dobrota neometano razvijaju u Srbiji. Evo upravo gledam kako na jukeboxu na Vh1 nase boje prekrasnim izborom muzike brani Requested By Snezana Karlicic Serbia. Dosta je nadam se vec svima smrti, zla, podmetanja, ubijanja i pljackanja. Pustite dobro da se razvije ne satirite ga i pobedicemo sami sebe jer sami smo sebi najveci neprijatelji. A to da je dobro da je omladina stalno protiv neceg (sto se insinuira cesto  kada odgovara pojedinim strankama) moze da bude i znak da se sa njom manipulise, sto u Srbiji izgleda svi pokusavaju. Mnogo mladih imaju genijalne marketinske, profitabilne i korisne ideje, i bezbroj naucnih pronalazaka.   Oni ne mogu da dodju do izrazaja zbog &quot;podobne&quot; &quot;liderske&quot; omladine koja je pogodno rasporedjena na sva mesta koja im po sposobnosti ne pripadaju i to  samo  da bi se stvorio opasan privid da se omladina nesto pita. Isto je bilo i za vreme komunista.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 13 Aug 2007 16:12:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dragan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re:</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k34793</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Oko 20.000,a bilo bi  i 200.000 da prostor može toliko da primi,mladih ljudi ce biti na finalu jednog ''takmicenja za mlade''(oprosticete mi sto nisam pomenuo ime tog 'takmicenja'' ).Da ironija bude jos veca,idoli(buduce ''velike zvezde'') tog mladog sveta ne znaju neke osnovne stvari.Ne znaju kako se zove himna Srbije,ne znaju ko im je predsednik ,premijer......nisam baš veliki optimista,ali se nadam da gresim.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Aug 2007 00:51:58 GMT</pubDate>
				<dc:creator>decembar</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ih! </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k24670</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Ivana Konstantinović</b></div>ali i fotke su grozne, realno:) <br />
inace, pazi kuriozitet, na sajtu Sobranja makedonskog su neki poslanici, posebno VMRO DPMNE ostavljali telefone i kućne adrese. Zamisli naši to da urade?:)</blockquote><br />
<br />
Jao, jao...makedonska i albanska vlada su smehoteke. Aj ti telefoni i adrese, al sve email adrese u vreme dok sam ja radio dole po Srbiji su im bile iskljucivo hotmail ili yahoo. HAHAHA.<br />
A tek pojave delegacija njihovih ministarstava...odvratan sam al HAHAHA.<br />
Ili kad mi sekretarica albanskog ministra poljoprivrede da email da nesto posaljem, pa kaze : serdita1984@yahoo.com<br />
Vr'					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 14 Jul 2007 03:51:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tekunica</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: eeejjjj</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k22849</link>
				<description>
					<![CDATA[
						pozdrav, dragi:)<br />
aj da ne skrećem sa teme, šaljem ti mail:) 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 16:43:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>eeejjjj</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k22682</link>
				<description>
					<![CDATA[
						pozdravcic:)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 09 Jul 2007 06:25:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>zabolocki</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: nošenje ranca</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k17182</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne mislim ja sad da svaki klinac treba da sanja da bude premijer</blockquote><br />
Profesor Neskovic na filoloskom fax-u obarao je svakog (a cesto je znao da pita) ko bi na njegovo pitanje: da li bi mogao da bude precednik? odgovarao da ne bi:(					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Jun 2007 17:49:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bravar</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k17109</link>
				<description>
					<![CDATA[
						mislim da smo dosta žrtava imali, vreme da se predje na velika dela					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Jun 2007 15:41:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: nošenje ranca</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k17101</link>
				<description>
					<![CDATA[
						ah ok, za majmunku:) šta ja radim? svi vide šta radim.... možda se to nekome svidi pa reši da bude urednik-ca na TV, a ne da sedi u kafiću ili kladionici. Mikroplan je super varijanta, mora da se krene od nečega. Ne mislim ja sad da svaki klinac treba da sanja da bude premijer, ali samo maaalkice nešto da pomeri, promeni. kao što sam negde dole napomenula, moja generacija krenula je od protesta zbog ekskzrzija, pa zbog upisa na faks, pa zbog cena i uslova studiranja, pa onda na ulice itd itd... 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Jun 2007 15:31:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Gospođo Bravare,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16780</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Slažem se sa svim, ne moraju da imaju političke stavove, pa možda bih rekao i da ne trebaju da ih imaju. Stvar je uopšte o sistemu vrednosti i svesti, priča o RHCP, dobroj knjizi i žurci zaista zvuči super, ima toga još, ali manje od tuča, blejaže po lokalnim mrštavim kafićima, tuča po utakmicama i ostalog. Znači slažem se da ne moraju politički da razmišljaju, govorimo o kvalitetu drugih interesovanja. Mislim da se Ivana neće složiti jer je ona pokrenula priču o njihovoj političkoj aktivnosti, što mislim da je iako je imala najbolju nameru, pomalo preterano.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Jun 2007 08:28:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Vlada Stojnić</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: nošenje ranca</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16759</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pa, barem po trenutnom stanju kada je u pitanju većina društvenih vrednosti, mi srljamo u sunovrat, trenutno to jeste naša budućnost kako si rekla. Svako na svom mikroplanu može da neguje drugačiji sistem vrednosti (kao što činim ja, a verujem i većina ovde), ali time samo olakšavamo sebi funkcionisanje u ovakvom društvu, ne menjamo stvari na širem planu. Niti imamo sredstava za to, upravo zato što živimo u takvom društvu (vrzino kolo). Sigurno da tome doprinosi i obezvoljenost pristojnog sveta, ali moje je mišljenje da to ipak nije presudno. Lepo je to što ti kažeš- ne dam!, ali šta su tvoji konkretni koraci? Poboljšavanjem sebe, u ovakvom društvu, nećeš poboljšati celo društvo- to je suština. Te rečenice tipa: ne dam! se izgovaraju i za Kosovo. Izvini, malo me podsetilo na to. Inače, majmunka je &quot;divna&quot; frizura popularna među mladima. Pravi se tako što se sa strane kosa obrije, a pozadi se puštaju repovi. Alternativni nazivi: tarzanka, zemunka. Ide odlično uz kajlu, namršten stav i nedostatak mozga.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Jun 2007 07:44:27 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Vlada Stojnić</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16741</link>
				<description>
					<![CDATA[
						velika djela zahtijevaju velike žrtve					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Jun 2007 06:12:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>heroj ulice</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16621</link>
				<description>
					<![CDATA[
						nadam se da niko neće morati da strada pre toga:(					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Jun 2007 19:36:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16445</link>
				<description>
					<![CDATA[
						misliš kao francuski studenti? to bi bilo nešto.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Jun 2007 15:52:58 GMT</pubDate>
				<dc:creator>heroj ulice</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>nošenje ranca</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16444</link>
				<description>
					<![CDATA[
						btw, šta je &quot;majmunka&quot;?  Moja torba je bila teška, jer sam i posle škole imala aktivnosti i nisam je imala gde spuštati, na prljavi pod autobusa možda ili na noge drugih putnika? Lakše ju je bilo nositi na ledjima. I ne verujem da sad kao treba da se pravdam o svojoj svesti zbog nekog ranca?! Uvek sam ustupala mesto starijima i mislim da sam vaspitana osoba, vrlo svesna sebe i ljudi oko sebe.  Ja ne mogu, niti želim da potcenim celu jedno generaciju jer postoji neka čudna žena iz Žitoradje koja je nekima idol. Ako priznamo da su svi ti klinci idioti i retardirani, i pomislimo da nije realno da oni išta urade, onda je sunovrat vrednosti i dalje naša budućnosti? E pa neće moći. Ja ne dam. Neko će ovo pročitati i reći, ne dam ni ja...  i tako to počinje..... <br />
Ne kandidujem se za idola mladih, ali ako oni vide više mladih ljudi koji će davati rešenja, nuditi opcije, nositi nove ideje, onda će teško proći primitivizam, letargija etc					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Jun 2007 15:51:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16435</link>
				<description>
					<![CDATA[
						pa i mi smo prvo počeli da protestujemo zbog ekskurzija, pa zbog uslova za upis na fakultete, pa na fakultetima zbog cena i uslova studiranja.. i mislim da to znači odredjenu svest i odredjenu želju da se uključiš u sferu odlučivanja ili na uticaj na one koji odlučuju. I da pomisliš da možda imaš bolju ideju, viziju...  i da imaš želju da nešto menjaš..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Jun 2007 15:41:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>imamo vlast kakvu zaslužujemo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k16281</link>
				<description>
					<![CDATA[
						svaka čast autorici na optimizmu, ali misli da mladi danas uopće nisu svjesni što se oko njih događa. uopće, pa ni na političkoj sceni. primjer za to u hr je recimo studentska scena, koja je od neovisnosti prosvjedovala jedino zbog dizanja cijena u menzi. većina građana pak politiku doživljava kao nečasno zanimanje, a političare kao nepouzdane i kvarne ljude. najviše povjerenja narod ima u crkvu i vojsku.<br />
<br />
nažalost na promjene će najveći utjecaj imati biologija (kao u slučaju račan-milanović). u hr za to ima i objektivnih razloga poput izbornog sustava na državnoj i lokalnoj razini koji nije skloni jakim pojedincima, a centralizirane stranke to ne žele mijenjati kako im se lokalci ne bi oteli kontroli. ima iznimaka, poput zagrebačkog gradonačelnika bandića, kojemu sdp zbog dobrih rezultata tolerira sve i svašta. tu su i nezavisne liste - hit na prošlim općim izborima. ali tu je uvijek ono ali, nemaju većinu pa moraju u koalicije.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Jun 2007 11:04:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>heroj ulice</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Mlade na liste</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15963</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Znam jednog dečka... totalni car, inače MC iz Mostara. Zove se Robi. I ima stvar sa refrenom: <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>MLADE NA LISTE, MLADE NA LISTE<br />
PA DA OD NJIH OPET NAPRAVITE ISTE!</blockquote> <br />
<br />
Šta dodati? <br />
:)<br />
<br />
<br />
Pozdrav. <br />
Milena B. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 20:08:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Sestre Bogavac</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Gospođo Bravare,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15863</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nije trece biti taj sto ga navodis- sacuvajmebozeisaklonidajeste.<br />
Istina je da deca tog uzrasta kod nas, a i u svetu, imaju neka druga interesovanja. Mislim i da treba tako. Pubertet je specificno doba svakog coveka u kome se on trazi. Zato i ima previse aktivnosti usmerenih na razne oblasti. Nije strasno sto politika nije jedna od njih.  Politika koju vode odrasli u jednoj drzavi &quot;ogranicava&quot; mlade da zive kako bi hteli (uglavnom na nacin koji je opisano). <br />
U danasnje vreme pomera se granica zivota, ali isto tako i granica zrelosti.<br />
Zasto insistiramo da deca polaze sa sedam godina u skolu (a ne sa sest), a sada ocekujemo da sa 16 donose politicke odluke. Dovoljno je sto moraju da u tom periodu odluce cime ce se baviti citav svoj radni vek:(<br />
Vasi vrsnjaci, cini mi se, studenti, vec su druga starosna grupa. O njima, kao totalno apoliticnim, vredi raspravljati. Oni bi trebali da imaju stav i misljenje i kao punoletni mogli bi da promene nesto u svojoj okolni, a i sire:)<br />
<br />
PS pomenula sam svoje dete jer znam da ih ima jos takvih kao ona (druzi se sa njima) i ne bih volela da se govori samo generalno. Svaka generalizacija je samo to i nista vise. Neka posetioci ovog bloga znaju da ima i onih drugih.  I veruj mi, ne bih joj oduzela nikad razgovore o prvom zaljubljivanju, o RHCP, muzici, dobroj knjizi, cak i losoj zurci i zamenila je polemikom o nasoj politickoj sceni. Ili bilo kojoj drugoj. <b>Dovoljno je da zna da moze da promeni nesto kod sebe sada, a uskoro i u okruzenju i drzavi u kojoj zivi.  Znaci - USKORO...</b>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 17:24:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bravar</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Mladost sama po sebi nije vrlina</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15785</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mladost sama po sebi nije vrlina, kao sto ni starost nije mana. Neko ko je degenerik sa 50 godina po svoj prilici je to bio i sa 20. Nemojmo se zavaravati da radikali vec godinama osvajaju najvise glasova zahvaljujuci penzionerima.  Kamo srece da je tako. Nazalost, snimci sa njihovih mitinga jasno govore da stvar nije bas toliko jednostavna.<br />
<br />
Izgleda da je poslednja politicki svesna i ispravno orijentisana generacija dvadesetogodisnjaka u ovoj nesrecnoj zemlji bila ona kojoj su pripadali otporasi. Slucajno ili ne, upravo u vreme njihovog delovanja srusen je onaj zlikovac. Sve posle toga je jad i cemer sto se klinaca tice. Ja sam 75. godiste i medju prijateljima i poznanicima imam ljude od 25-26 godina. Njihovi politicki stavovi, tamo gde uopste postoje, vecinom su, najblaze receno, zalosni. Na osnovu toga mogu samo da pretpostavim kako razmisljaju tinejdzeri. <br />
<br />
Ukratko, katastrofalno opste stanje u drustvu neizbezno se reflektuje na sve starosne kategorije, pa i na mlade. Koliko je osnovano ocekivati da oni budu drugaciji od svojih starijih uzora?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 14:02:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Superhik</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Novi ljudi za nova vremena</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15666</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ivana, kod nas postoji vise problema sa &quot;mladom generacijom&quot;. Ucinicu ti ustedu vremena i sazeti moj stav, onaj ko ima vremena da se bavi politikom u Srbiji, nema vremana ni za sta drugo. To u stvari proizvodi mlade lose obrazovane politicke kadrove sa malo iskustva. Vodjenje drzave je administracija a ova kombinacija znanja (stecenih obrazovanjem) i iskustva. Ako uzmes u obzir da ni jedna skola/univerzitet u Srbiji ne skoluje ljude da se bave politikom odnosno drzavnom administracijom, onda je i izbor kvalitetnih mladih &quot;kadrova&quot; za te poslove jako uzan. Sa druge strane oni malo ili mnogo stariji nadoknadjuju to krpljenjem CV-a nekim poslovima pa se oslanjaju na iskustvo <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /> 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 10:14:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>zaranj</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Gospođo Bravare,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15652</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Treće, objektivno, kod nas ne postoji. Treće je biti DSS što je isto što i radikal. Pravo treće, slažem se, ne postoji, ali mi smo zemlja u kojoj je ekstremizam na ceni, a to ne zahteva polovična rešenja sa druge strane i nekakvu treću Srbiju. Drago mi je što nisi prepoznala svoju ćerku, to je verovatno zato što si je ti podigla na drugačijim vrednostima (drugačijim od kladionica, divljanja po stadionima i nošenja majmunki) što je sjajno, ali mi ne govorimo o tvojoj ćerci niti o mojoj budućoj deci, mi govorimo o većini u Srbiji. To je valjda suština teme.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 09:10:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Vlada Stojnić</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Bravare,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15612</link>
				<description>
					<![CDATA[
						U nasoj zemlji uvek je <b>ILI ILI</b>. Trece ne postoji. Zato smo dovde i dogurali. Za trece treba promisliti. Ne znam koliko ti imas godina, ali moja kcerka ima 16. Nisam je prepoznala u tvojim navodima. Samo toliko.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 07:48:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bravar</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Bravare,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15603</link>
				<description>
					<![CDATA[
						jesi li se ti to osetio prozvanim kada sam pomenuo radikale ili igraonice? I kako ti ide, jesi li &quot;ubo&quot; neki x? Da si zavirio u neku kladionicu i npr. na neko političko predavanje u Studenjaku (koje ne mora i uglavnom nije dosadno, suprotno stereotipima) i uporedio broj tih mladih na ta dva mesta, znao bi da pričam na osnovu iskustva.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 07:31:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Vlada Stojnić</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ivana,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15598</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ma super je što si ti optimista, ali možda nisi realna? Kažem možda jer nisam siguran a i voleo bih da jesi. Pitanje je da li mi gledamo ljude oko sebe izvan naših užih krugova prijatelja. Da li ti npr. na ulici, u radnjama, u autobusu viđaš ove koje sam ja opisao ili te mlade obrazovane i svesne političke situacije. Naravno da ne glasaju svi za radikale, napisao sam UGLAVNOM i bio sam u pravu jer su oni dobili najviše glasova. A stvar nošenja ranca u prepunom autobusu je zaista stvar elementarne svesti. Znači nije ti bilo naporno da te svi guraju i da zauzimaš prostora za dvoje i razmišljala si samo o tome da te neko ne pokrade?  Veoma svesno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 26 Jun 2007 07:24:12 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Vlada Stojnić</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>ja mislim</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15550</link>
				<description>
					<![CDATA[
						da ce se mladji ljudi u politici i vladama pojaviti onda kada ovi stariji zavrse svoje projekte-mandate-koncepcije.  kada se mnoge stvari u konstrukciji sistema kao takvog urede da se vise ne menjaju sa svakom vladom, i kad odredjeni standardi i politicka filozofija dostignu taj jedan nivo svesti u populacijama drzava, da se licni interes i korist po prirodnom toku stvari vise ne dovode u pitanje spram polozaja i radnih aktivnosti, poslanika, politicara, i ostalih u tom domenu.<br />
u Srbiji ce do toga doci tek tada kada se oseti ta svest i kada se koncepcija status qvo-a zameni progresivnim idejama odnosno uverenjima da je upravljanje drzavom jedna stvar a vladanje istom nesto sto mora da ode jednom zauvek u istoriju, kao proces ili oblik vlasti koji u budnucnosti nece biti koristen. no dok god je ocevidnih i nesankcionisanih zloupotreba kako polozaja i funkcija, ti &quot;mladji&quot; ljudi ce se sklanjati od datih mogucnosti, i trpeti i cekati i gubiti nadu i veru. znaci, treba prvo dovesti u red neke osnovne principe drzave kao takve, pa tek onda razmatrati tu mogucnost pravosnaznom i upotrebljivom.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 23:12:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Mirko Kontic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15519</link>
				<description>
					<![CDATA[
						i ja se slazem sa autorkom, treba biti tolerantan prema mladjima, dati im sansu..					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 21:20:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>d@niLo</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>slovenci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15486</link>
				<description>
					<![CDATA[
						ja jesam protiv &quot;belih dlaka&quot;, ali vidish da je u SLO bez mladjih, najbolje po svim merilima...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 19:54:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ronin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nova iznenadjenja za nova pokolenja!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15447</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pa oni koliko - toliko imaju sta drugo da rade, a prema politici mogu samo da gaje odredjenu dozu gadjenja.<br />
Sto se tice viza, to nije samo njihov problem...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 17:24:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Fela</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ivana,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15420</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Odakle ti ideja da  <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>sve čega su svesni su igraonice, kladionice, fudbaleri i ostalo. Tate im glasaju za radikale (uglavnom) pa će tako verovatno i oni. </blockquote><br />
Jel ti to na osnovu licnog iskustva ili tek da nesto napises???					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 15:52:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bravar</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nova iznenadjenja za nova pokolenja!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15395</link>
				<description>
					<![CDATA[
						pa ne, najbolje da se uljuljkaju što imaju koncert neki više, a ne mogu da izadju iz zemlje.. itetako treba da ih bude briga....					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 14:48:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Nova iznenadjenja za nova pokolenja!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15370</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A da li znas kakva je situacija u EU (hehe, dobro, nisam mislio da sad gledas svaki parlament.... ali barem kakvi su trendovi u Evropi)?<br />
Uostalom, da li je to bitno. Mi (ja sam 75. godiste) smo ipak bili primorani da zauzimamo stav, jer smo pred sobom imali kompletne ludake a i glava nam je bila u torbi. Danas opet imamo po kojeg ludaka, ali nije bas kao 90-ih. Tako da ... - zasto bi se danasnji klinci uopste bavili time:<br />
1. Kakav grand, kakvi narodnjaci, evo u poslednjih mesec dana bilo je par koncerata o kojima smo mi mogli samo da sanjamo. O exitu da i ne pricam.<br />
2. Za neko more mogu lakse da se skrpe nego pre 10 god....<br />
da sad ne nabrajam....<br />
I sta sad njih briga... Mogu misliti sta im padne na pamet kada okrenu 2 program					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 14:12:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Fela</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ivana,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15355</link>
				<description>
					<![CDATA[
						što odakle mi ideja? Ja sam optimista. Ne verujem da sve tate glasaju za radikale i da su svi klinci u plejstejšnima i navučeni na drogu. Mogu da uzvratim, odakle vam ideja da su svi oni izgubljeni? Pogledajte kada su se u politiku uključili najmladji poslanici u parlamentu, i to bez obzira na partije? <br />
<br />
Ni ja nisam spuštala ranac u busu, dok nisam skapirala da može neko da me pokrade. I dok nisam našla mesta za to. Ali verujte mi da sam već tada znala ko je ko na političkoj sceni i imala politički stav. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 13:37:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ivana Konstantinović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nego, meni nesto drugo nije jasno.</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#k15232</link>
				<description>
					<![CDATA[
						na zapadu se pravi sistem koji stiti bogatstvo, kod nas se pravi sistem kojim se stice bogatstvo :&gt;					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 25 Jun 2007 10:59:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Sofroniye</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/296/Novi%20ljudi%20za%20nova%20vremena/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

