<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Rusija o Gavrilu i Srebrenici | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</link>
		<description>Aleksandar T</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Sun, 22 Nov 2009 15:13:23 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/337/9337.jpg			</url>
			<title>Aleksandar T</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Šta je ovo, neka propaganda, zapadna....?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k327399</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nisam nikada bio sklon teorijama o svetskim zaverama, ali ....  ko je strpljiv neka pogleda ovaj video. Ja nisam pametam kome i sta da verujem ali mora da nesto postoji inace svet ne bi isao ovim putem ka III svetskom ratu.<br />
<br />
<object type='application/x-shockwave-flash' data='http://www.youtube.com/v/wqixrqY-2nI' width='425' height='350'><param name='movie' value='http://www.youtube.com/v/wqixrqY-2nI'></object><br />
<br />
Nije to samo zapad kao nesto suprotno od istoka, nego agent sila mraka George Soros.<br />
<br />
 <img src='http://logo.cafepress.com/9/356074.4915699.jpg' alt='' border='0' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 15 Sep 2008 00:15:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dusanj92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: dobro jutro Rusofili ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k320561</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ne Preteruj Sa Pismenoscu!<br />
Ave! :)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 03 Sep 2008 12:49:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>gera92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: dobro jutro Rusofili ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317711</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Cuvaj prstice, jer od intelekta tesko da ces moci da zivis</blockquote><br />
Hvala .  I dzabe Vam prepisujem dijagnozu :Kompleksna Socijalna Fobija .					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 29 Aug 2008 15:10:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>avemarija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317300</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ovaj lik Talicni, za razliku od tebe , nece ignorisati niti jedno drugacije misljenje samo stoga sto je drugcije . Ovaj lik isto tako , zamisli, nije opsjednut velicinom Srbije  te stoga I ne mislim da je ubojstvo u Sarajevu bilo  razlog vec samo povod za ono sto ce se desiti  Talicni…<br />
Ljudi smo od krvi I mesa I ja prihvatam  izvinjenje Filipe. Samo sam reagovao  , mozda I ja  emotivno, na vasu kvalifikaciju o mojim “stranim” procitanim knjigama.<br />
Ako je nekom ovdje cilj da samo bude   jednoumlje, onda  si ti Talicni na dobrom putu. Ti se onda I dalje dopisuj s onima sto misle kao ti a sve ostale ljepo obiljezi kao guske u magli tj. Ljude velikih zabluda kojima je nemoguce bilo sto objasniti… <br />
 <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 29 Aug 2008 01:14:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dali76</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317246</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Sve je to Filipe tacno ali je cini mi se uzaludno to pokusati objasniti ovim likovima opsjednutim nekakvom velicinom i vaznoscu Srbije.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 21:54:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>talicni</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>i jos ovo </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317178</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Svima onima koji odlucise “ignorisati “ druge jer se zaboga ne slazu nek si postave pitanje svrhe bloga ovdje?<br />
Svaki odrasli covijek koji ignorise drugog jer se ne slaze ss njim zatvara si vrata da nesto nauci  od drugog.<br />
Nevjerovatno je kako  neko moze biti  toliko  netolerantan do te granice.<br />
Ja ne  mislim da je ubojstvo Hazburskog  prestolonaslednika hriscansski cin, ali pricati o  nedjunarodnim odnosima I gledati to kroz prizmu bilo koej religije jeste smijesno? Koji rat je hriscanski?<br />
 I sam sam sklon pragmatizmu , ali ovdje se pragmatizam rasteze do te mjere da postaje negacija antifasizmu , a onda se ti I takvi pitaju  jeli ubojstvo Ferdinanda bilo Hriscanski cin?<br />
Za mene je ovo hipokratija!! <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 20:36:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dali76</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317168</link>
				<description>
					<![CDATA[
						pridev GLUP koristio sam samo da opsiem srpsku diplomatiju i neka shvatanja ukorenjena u narodu, nemate razloga da se vredjate jer nikada ne komentarisem direktno ljude vec samo stavove...<br />
<br />
ovde smo da razgovaramo, bez obzira sto se razlikujemo, ja stvarno neverujem da sam igde u som tekstu pokusao nekoga da uvredim mada pojedini jesu mene ali bas mebriga, oprastam nisam princeza da se ljutim... ai omakne se u zestini rasprave<br />
<br />
nisam previse tolerantan odakle vam to?<br />
<br />
sve najbolje i proverite jos jednom, mislim da nisam nikoga vredjao a ako jesam izvinjavam se.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 20:20:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317162</link>
				<description>
					<![CDATA[
						 Reci moje upucene vama govore o meni a  isto tako reci vase  upucene meni govore vise o vama.za vasu  informaciju zavrsio sam  kako vi kazete “stranni” fakultet I to zamislite izmedju ostalog I istoriju!! <br />
Za razliku od vas “tolerantnih “ ja nisam  komenterisao nista sem vaseg pisanja   pa tako  ni vase “strane” il domace procitane knjige.<br />
A kad smo kod vida eto kad me vec prozivate od svoje 19 godina vodim se kao legalno slep ( na engleskom legally blind) usred ranjavanja u ratu te 95.<br />
Usprkos  barijeri s vidom  ja sam  eto , za divno cudo, uspio , zavrsiti fakultet istorije ali znate u cemu je razlika izmedju vas I mene . Ja sam od skole sem  onog sto sam studirao naucio postovati tudje stavove a nekad ih I prihvatati bogami a ne druge ljude nazivati glupim il ih kroz svoje poruke tako I ocrtavati.<br />
Ljep pozdrav <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 20:13:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dali76</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317090</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovako kako si formulisao ispada da smo mi zapoceli i WWI i WWII. Znam ja da ti znas i bolje.</blockquote><br />
Mi nismo nista zapoceli, nebitni smo igraci da zapocnemo ista bitno na svetskom nivou. Mi slavimo gluposti kao kada je Princip ubio tog Ferdinanda i njegovu trudnu zenu zato sto verujemo da je jako pametno da zemlja iscrpljena od balkanskih ratova treba da navuce Austrougarsku na sebe...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mi smo stvorili los imidz, mi smo zapoceli dva svetska rata...</blockquote>Jok bre, to megalomani poput vas misle da smo mi zapoceli svetske ratove, da smo pobedili Hitlera itd. Ja jedino mislim da smo upropastili sami sebe, nikakav uticaj na svetsku istoriju nemamo jer smo mali narod. <br />
<br />
Sto se tice imidza, DA, sami smo izgradili negativnu sliku o sebi. Seti se rata u zalivu, Hrvati i Slovenci su se ulizivali Amerima i Evropi s kraja osamdesetih a nasa vlast (Sloba) podrzavao Sadama Huseina (Kuvajt, Golfski rat). Bez ikakvog meni jasnog razloga bili smo jedina federativna republika u tadasnjoj SFRJ koja je na na nacionalnoj televiziji imala pro iracke stavove. <br />
Kasnije dok su Slovenci &amp; Hrvati gurali svim silama u EU/NATO nasi su zavezivali mirovnjake za bandere u Bosni (Ratko Mladic, eto ti divan primer srpske diplomatije na delu :) ) <br />
<br />
Dok su Albanci nudili teritoriju za NATO baze mi smo galamili kako smo nezavisni i kako nece strana cizma da kroci na Kosovo. Umesto da mi ponudimo teritoriju za baze prvi... ulazimo poslednji u NATO/EU kada kao mala flekica na NATO teritoriji vise nemamo cime da trgujemo i strateski smo nebitni. Sve zemlje oko nas su vec u NATO tako da cak i ako formalno nismo, geografski mi jesmo u zoni pod apsolutnom kontrolom NATO pakta.<br />
<br />
Dugo dugo je Sloba pisao uz vetar da bi doslo do bombardovanja, nije se to preko noci desilo. CNN retko gledam jer lazu non stop i nista im ne verujem, obicno pogledam BBC za zapadnjacku stranu price lakse njih varim malo lepse to kazu... mada naravno, ne verujem ni njima, ne verujem nikome.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>...To je istinski duh starog dobrog srpskog mazohizma.</blockquote>Nisam mazohista, ja ne mislim da su Srbi moralno krivi, za nesto jesu, ko i svaki narod ali to uopste nije tema. Ne mislim da treba da se osecamo krivima vise nego drugi iz okruzenja. Ja samo mislim da Srbi imaju najgluplju, najgoru, najstetniju i najnepismeniju diplomatiju od svih balkanskih naroda. Sada ova vlast nije losa mada i da oce da bude losa sad nema mrdanja kad su nas NATO/EU stisli sa svih strana. Zato radikali i gube jer ni njima samima nije jasno sta bi radili kad bi pobedili na izborima. <br />
........<br />
Daklem, ti mislis da mi nismo krivi nego da su nam drugi krivi. Najzgodnije je tako, nema brige.... jedan od najboljih Marfijevih zakona kaze isto, prosto i jasno: <b><i>Drugi su krivi.</i></b>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 18:55:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317057</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zasto u mom slucaju? Ja kazem da smo trebali diplomatijom a ti kazes da smo trebali silom u WWI &amp; WWII.</blockquote> <br />
<br />
Ovako kako si formulisao ispada da smo mi zapoceli i WWI i WWII. Znam ja da ti znas i bolje.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>koje, partizanske, cetnicke, ljoticeve, nediceve, domobranske, VMRO makedonske, muslimanske, koje domace istorije da citam? Mali smo narod, male istorije, malo knjiga imamo, sve je malo kod nas osim kompleksa velicine, megalomanije i sujete.</blockquote><br />
<br />
Pa si onda zakljucio da je najbolje da ne citas nista sto su pisali autori sa ovih prostora nego samo strani autori, koji su po pravilu svi objektivni. Zamisli se i shvatices da to sto pises nije preterano logicno. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>stvorili smo prepoznatljiv imidz anti zapadnjackog naroda koji ratuje ne birajuci zrtve. Koje knjige da citam pa da ne vidim sve ovo lose sto se desilo?</blockquote><br />
<br />
Mi smo stvorili los imidz, mi smo zapoceli dva svetska rata...ako si ti mazohista ja nisam. Ako ti CNN kaze da ti je glava kockasta , ti ces pretpostavljam reci-glava mi je kockasta? To je istinski duh starog dobrog srpskog mazohizma.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 18:22:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>deberzerak</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317044</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>za one koji ne znaju Bugarska je aktivno ucestvovala i u WWI i WWII na strani Nemacke</blockquote><br />
<br />
Opet preuvelicavas ulogu Srbije u WWII. Najbitnija uloga naroda ex Jugoslavije u WWII je MEDJUSOBNO ubijianje na nacionalnoj i ideoloskoj osnovi. Nemci su tu bili sporedni faktor.<br />
Tragikomican detalj je da je Bugarska vojska osvajala istocnu Srbiju a zatim kada su presli na stranu saveznika i oslobadjala Srbiju od Nemaca tako da su bugarski vojnici usli do Nisa sa Rusima zajedno da isteraju Nemce... Bugarska je uvek imala bolji odnos sa Rusijom nego Srbija i dan danas je tako. Oni su u NATO &amp; EU a Rusi su tamo vec kupili naftnu industriju i grade nuklearku u Bugarskoj. Jevreji su proganjani u Srbiji ali nisu u Bugarskoj za vreme WWII. <br />
<br />
Sta zabole Italiju, Hrvatsku, Bugarsku danas sto su bile u trojnom paktu, bolje su prosli nego mi. Ima samo jedna stvar u kojoj mi drzimo kontinuitet u zadnjih 100 godina, bez obzira na ideologiju mi smo uvek nastrojeni protiv Nemacke (citaj Evrope...) tek posle 2000 se stvari lagano menjaju.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 18:07:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317036</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ko jos udara na jaceg samo sa ciljem da bi poginuo???? </blockquote>NIko. Arcibald Rajs rece u svojoj poruci srbima da je problem sto nasa inteligencija mnogo voli silu, izgleda da je bio u pravu, barem u tvom slucaju.</blockquote>Zasto u mom slucaju? Ja kazem da smo trebali diplomatijom a ti kazes da smo trebali silom u WWI &amp; WWII. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ti procitaj malo domace istorije, manje &quot;listaj&quot; strane knjige...</blockquote>koje, partizanske, cetnicke, ljoticeve, nediceve, domobranske, VMRO makedonske, muslimanske, koje domace istorije da citam? Bila ludnica na prostorima Jugoslavije nije se znalo ko koga mlati. Mali smo narod, male istorije, malo knjiga imamo, sve je malo kod nas osim kompleksa velicine, megalomanije i sujete.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Srpska drzava je u teskom sunovratu jos od pocetka 20 veka samo ide nizbrdo.</blockquote>Netacno, procitaj barem 2 knjige , nemoras 1000. </blockquote><br />
Izgubili smo mnogo ljudi u oba svetska rata, u prvom definitivno procentualno NAJVISE NA SVETU vise od SVIH OSTALIH ZEMALJA. Uz to gajimo uobrazilju da smo pobedili fasizam i da smo jako bitna nacija u regionu a zapravo smo tema za zajebanciju.<br />
Zatim za vreme Slobe Izgubili smo politicki uticaj nad Hrvatskom i Kosovom gde zive Srbi a najzad i docekali izbeglice kada je vecina Srba iz ovih krajeva ex-yu proterana. 90 godine da ne opsisujem... stvorili smo prepoznatljiv imidz anti zapadnjackog naroda koji ratuje ne birajuci zrtve. Koje knjige da citam pa da ne vidim sve ovo lose sto se desilo?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 17:59:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317015</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Srpska drzava je u teskom sunovratu jos od pocetka 20 veka samo ide nizbrdo.</blockquote><br />
<br />
Netacno, procitaj barem 2 knjige , nemoras 1000. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nemojte samo domacu istoriju da citate, prelistajte strane knjige, pogledajte neki strani dokumentarac o WWII </blockquote><br />
Ti procitaj malo domace istorije, manje &quot;listaj&quot; strane knjige, vise citaj i  manje veruj discovery-ju ili history channel-u, i da da en zaboravim i wikipediu (btw da li znas da u jednom od novijih izdanja laroussa pise da je srbija bila na strani nemacke za vreme WWII). Instant istorija je skroz zabavna, ali nije bas uvek zasnovana na cinjenicama niti ih sve uzima u obzir. Jedan primer su ti &quot;strane&quot; istorije umetnosti. Ako ih prelistas videces da se u tim objektivnim knjizicama (tacnije u velikoj vecini)  umetnost vizantije svrstava u &quot;dark ages&quot; a od primera vizantijske arhitekture pominju se jedino Ravena i Aja Sofija. Svako ko se malo bolje razume u umetnost shvatice da je to daleko od objektivnog. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Srbi - Hrvati - Muslimani...kad smo stigli da se borimo protiv Nemaca, jednostavno nije mi jasno pored tako intenzivnog gradjanskog rata kakav nije bio ni u jednoj drugoj Evropskoj zemlji kako smo uopste stigli da se borimo protiv Nemaca??</blockquote><br />
<br />
Ne, nismo se nikada borili protv nemaca, to je komunisticka podmetacina. Aj' se uozbilji molim te.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>I da dodam mirna kohabitacija u momentu kada mozes nesto da ucinis jeste saucesnistvo ali mirna kohabitacija u momemtu kada nista ne mozes da uradis sem da izgines je mudrost i hrabrost (u antickom smislu).</blockquote><br />
<br />
Tako je , svi oni koji su pucali u decu po komandi su pretpostavljam mudri i hrabri?Pa nisu imali izbora, ubili bi ih da nisu to uradili. <br />
Ko sto rekoh, kukavicluk je hrana za zlocince. MOje pitanje tebi je u kom to momentu &quot;anticka mudrost i hrabrost&quot; postaju zlocin, koja je granica do koje covek moze da ide da bi ostao &quot;mudar i hrabar&quot;?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ko jos udara na jaceg samo sa ciljem da bi poginuo???? </blockquote><br />
<br />
NIko. Arcibald Rajs rece u svojoj poruci srbima da je problem sto nasa inteligencija mnogo voli silu, izgleda da je bio u pravu, barem u tvom slucaju.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ja nikada necu prihvatiti ideju da je to zato sto snas svet mrzi, ili neko nam bacio crne madjije, ili eto yebga takva nam sudbina... ne, ja pokusavam da shvatim gde su nase greske.</blockquote><br />
<br />
Slazem se sa tobom da su mnoge greske napravljene, da su mozda postojala i bolja resenja u sudbonosnim trenucima za srpsku drzavu, ali tvrditi da su se samo glupi ljudi suprotstavljali je cist bezobrazluk, plakati za time sto srbija nije vodila &quot;bugarsku politiku&quot; je cist idiotizam sem ako  nije svesna promocija fasizma (za one koji ne znaju Bugarska je aktivno ucestvovala i u WWI i WWII na strani Nemacke). Svi oni koji misle da je bilo pametnije sedeti u kuci za vreme WWII i pustiti  drugima da se bore protiv nacizma mogu samo da vas pitam-kako zivite u miru sami sa sobom? Vi sebe dozivljavate kao pametne?<br />
<br />
Pozdrav svima, vidimo se za par dana. Knjizice u ruke, pamet u glavu pa ce nam svima biti bolje.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 17:24:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>deberzerak</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>NIsam </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k317004</link>
				<description>
					<![CDATA[
						pročitao sve komentare ostalih blogera, ali moram da primetim da u smo mi Srbi u obe sentence apostrofirani kao teroristi i koljači.<br />
<br />
Ja ne isključujem zaokret ruske politike po pitanju Kosova, odnosno rusko priznanje nezavisnosti Kosova. Pogotovo ako naši zategnu sa cenom NIS-a.<br />
<br />
Mogu da zamislim Medvedeva kako o5 priča da je to bila teška odluka ali da se rukovodio principijelnošću ruskih stavova.<br />
<br />
Dobro u svemu tome je što će NIS otići na tender, a mi na posao sledećeg jutra sa svešću da smo mnogo jadni.<br />
<br />
Napred Nole, Ana i Jeco!!! <br />
U tenisu za razliku od politike i fudbala (sinoćno blamiranje UEFA u Turskoj)  postoji čelendž sistem.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 16:46:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ioOoi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Djinđić...brojke i naša diplomatija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316998</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Zasto?<br />
1. Mrze nas jer smo nebeski narod.<br />
2. Takva nam sudbina, svi nas mrze.<br />
3. Pravoslavni smo pa zele da nas uniste. (sto ne Bugare i Grke?, pa ni Rumuni nisu bas katolici...)<br />
4. Sloveni smo pa nas mrze i hoce da nas uniste (a Hrvati &amp; Slovenci? Sto njih ne unistavaju ko nas?)<br />
5. Srpska strana vodi losu politiku vezujuci se za Ruse koji su daleko a kontrirajuci susednoj velesili. (nekako mi ovo najlogicnije) - i tu se nadovezujem na svoju prethodnu tezu.... Srbi i diplomatija ko Marica i fudbal</blockquote><br />
Nas svi  mrze zbog Svetosavlja a mi nikoga ne mrzimo, samo one koji nas mrze					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 16:37:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>blackbox92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Šta je ovo, neka propaganda, zapadna..</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316980</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Да, баш попију Амери по п.... - погине 100 амера и 100.000 тих несретника. Не лупетај човече више! Мука ми је од вас што никако да прежалите што нико сем вас не верује да сте победили НАТО.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 16:02:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>rankot</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Djinđić...brojke i naša diplomatija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316970</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Covek, to su cinjenice, razumes, ti redjas cinjenice ali gde je pokusaj da odgovorimo zasto.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Austrija je bila opsednuta Srbijom i rešena da uništi slovensku državu...</blockquote><br />
<b>Zasto?</b><br />
1. Mrze nas jer smo nebeski narod.<br />
2. Takva nam sudbina, svi nas mrze.<br />
3. Pravoslavni smo pa zele da nas uniste. (sto ne Bugare i Grke?, pa ni Rumuni nisu bas katolici...)<br />
4. Sloveni smo pa nas mrze i hoce da nas uniste (a Hrvati &amp; Slovenci? Sto njih ne unistavaju ko nas?)<br />
5. Srpska strana vodi losu politiku vezujuci se za Ruse koji su daleko a kontrirajuci susednoj velesili. (nekako mi ovo najlogicnije) - i tu se nadovezujem na svoju prethodnu tezu.... Srbi i diplomatija ko Marica i fudbal<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Austrougarski istražni organi na svaki način su pokušavali da povežu atentatore sa srpskom vladom. </blockquote>Da li je ucestvovala ili ne, komplikovano je pitanje i manje je bitno od naseg stava prema dogadjaju. A Srpski stav prema dogadjaju nije osuda nego radovanje, Gavrilo je junak, heroj itd. Samim tim Srbija PREUZIMA odgovornost. Tako je do danas, zasto? Ko je kriv sto mi i dan danas imamo pogresan pogled na te dogadjaje i imamo ulice u gradovima koje nose ime Gavrila Principa? <br />
<br />
 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 15:27:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Djinđić...brojke i naša diplomatija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316949</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>blackbox92</b></div>Da li iskreno jugoslovenstvu ili je to bio izgovor za Veliku Srbiju, kao sto je i Hrvatima bio izgovor za stvaranje ,perspektivno,neovisne njihove.<br />
</blockquote>Magalomanija kralja Aleksandra mozda, mada sudeci po tome kako kaze istorija mnogo vise pogresni ideali pojedinih ljudi. Vidi za vise na vikipediji, sasvim dobro napisan clanak - <a href='http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9D%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B0_%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0' target='_blank' class='crvenoNormal'>Niska deklaracija</a>.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ko je uopste pripremao i poslao Gavrila da to uradi. Oni su se borili za prisajedinjenje Bosne Srbiji a ne za Jugoslaviju.</blockquote>O ovome postoji dosta podataka, da realno Srbija kao drzava (Vlada) nije imala nikakve veze sa atentatom. To je pogotovu jasno ako se pogleda u kakvom su odnosu bili Apis i Vlada. A samog Gavrila niko nije pripremao, postoji gomila dokumentaraca u zapadnoj produkciji o atantatu i da ste makar i jedan pogledali jasno bi vam bilo o kojoj kolicini amaterizma je tu rec i da nikakve stvarne organizacije tu nije bilo. <br />
Tako da je svaljivanje krivise za atentat na Srbiju krajenje neumesno, postupak sile, isti onaj koji je i Austrougarska sprovela. A vi to ovde insinuirate, sto je krajnje sramotno.<br />
<br />
&quot;Odluku da izvrše atentat na Franca Ferdinanda donelo je nekoliko omladinaca iz Bosne i Hercegovine, koji su se, kao đaci i radnici, nalazili u Beogradu. Njihova odluka bila je, po opštem uveravanju iz njihovih krugova, spontana. Samo su za oružje ušli u vezu sa dva-tri lica iz Crne Gore. Danas se zna, da ni u samom vođstvu Crne Ruke nije bilo sve poznato šta se sprema i da su Apis i Voja Tankosić radili na svoju ruku. Odgovornoj vladi, s kojom su bili u neprijateljstvu, nisu dali apsolutno nikakvo obaveštenje; čak su, pomažući mladim ljudima da se prebace preko granice, naročito pazili da oni ne bi došli u kakvu bilo vezu s organima vlade. Znali su dobro, da bi vlada bila odlučno protiv toga, svesna mogućih opasnosti, i željna da zemlji, posle dva teška rata, sačuva mir. I sam Apis predomislio se docnije i poručivao je u Bosnu svojim mladim prijateljima da odustanu od atentata, ali se oni više nisu dali odvratiti.&quot;<br />
<br />
&quot;Sledećih dana policija je uhapsila još trojicu njih: Trifka Grabeža, Vasu Čubrilovića i Cvetka Popovića. Muhamed Mehmedbašić uspeo je da pobegne i da se prebaci u Crnu Goru. Optužnica je podignuta protiv 25 lica. Svi uhapšeni bili su austrougarski državljani. Po nacionalnosti najveći broj njih bili su Srbi ali je bilo i Hrvata. Istraga je utvrdila da je trojicu atentatora odredio Danilo Ilić ali i da su ostala trojica, među njima i Gavrilo Princip, došli nedavno iz Beograda gde su se odlučili da ubiju nadvojvodu. Tamo su se povezali sa izbeglicom iz Bosne Milanom Ciganovićem a preko njega sa četničkim vojvodom i majorom srpske vojske Vojislavom Tankosićem. Od njih su dobili oružje i uz njihovu pomoć su se prebacili preko granice. Međutim Princip, Čabrinović i Grabež su odlučno tvrdili i u istrazi i pred sudom da su potpuno samostalno i iz nacionalnih i patriotskih uverenja došli na misao da ubiju nadvojvodu.<br />
<br />
Austrougarski istražni organi na svaki način su pokušavali da povežu atentatore sa srpskom vladom. Ministarstvo spoljnih poslova u Beču poslalo je svog zvaničnika Fridriha fon Viznera u Sarajevo da prikupi sve kompromitujuće činjenice koje povezuju atentat i srpsku vladu ali je fon Vizner 13. jula 1914. mogao da telegrafiše jedino to da nacionalni pokret u Bosni i Hercegovini podržavaju neke organizacije iz Srbije koje srpska vlada toleriše ali da &quot;nije moguće dokazati učešće srpske vlade u atentatu, u njegovoj pripremi, ili u obezbeđenju oružja&quot;, štaviše da za tako nešto &quot;nema mesta čak ni za sumnje&quot; pošto postoji &quot;mnogo više razloga za tvrdnju da je to isključeno&quot;<br />
<br />
A evo sta o svemu pise Dejvid Fromkin u cuvenom &quot;Who started the war in 1914&quot;:<br />
<br />
&quot;Kako objašnjava Fromkin, i eksplozivni kajzer Viljem je, na kraju, bio na strani mira. Međutim, on je držan van Berlina dok su ratoborni oficiri kovali zaveru sa srodnim dušama u Beču kako bi pokrenuli rat na kontinentu.<br />
<br />
Austrija je bila opsednuta Srbijom i rešena da uništi slovensku državu, čije je &quot;srce&quot;, Bosnu i Hercegovinu, anektirala 1908. godine. Iz ovog nagona koji je dominirao Bečom - što je ključ Fromkinove teze - proistećiće jedan od dva rata koji će pretvoriti Evropu u kontinentalno polje smrti.<br />
<br />
Po Fromkinu, uopšte nije bilo važno da li će Srbija prihvatiti ili odbiti ultimatum. Ausrtija je bila odlučila da uđe u rat protv male balkanske kraljvine, bez obzira na njen odgovor. Ultimatum koji je bio uručen Srbiji, namerno sročen da izazove odbijanje bilo koje države koja drži do vlastite nezavisnosti, bio je koncipiran dve nedelje pre nego što je nadvojvoda ubijen. Ubistvo je bilo samo pogodan izgovor.<br />
<br />
&quot;Habzburško vođstvo je želelo da uništi Srbiju još pre atentata. Ono bi pokrenulo kampanju ne 1914, već 1912. ili 1913. da nije bilo blokirano&quot;, piše Fromkin. &quot;Na putu mu je kao prepreka stajalo javno mnenje Evrope, kao i strah od Rusije ili odsustvo nemačke podrške&quot;.<br />
<br />
Bez obzira koliko je bila velika austrijska žurba da smrvi Srbiju, krhka Imperija se ne bi bez podrške Nemačke upustila u vojnu avanturu koja bi sigurno uvukla na bojište Rusiju, Francusku i Veliku Britaniju. Nemačka je, pak, bez obzira na kajzerov nastrani pacifizam, podjednako želela taj rat; u stvari, da izazove Rusiju na bojno polje.<br />
<br />
Naime, kao što je Austrija strahovala od Srbije, Nemačka, naročito šef njenog generalštaba feldmaršal Helmut fon Moltke (znan i kao Moltke mlađi), bio je zabrinut zbog Rusije. Moltke je bio oličenje turobnosti koja je vladala upravljačkim slojem u Berlinu, uprkos činjenici da je Nemačka bila najnaprednija inustrijska sila u Evropi. Feldmaršal je smatrao da Nemačka, tada na vrhuncu vojne i privredne moći, treba da preduzme preventivni i dobitnički rat protiv Rusije - &quot;što pre to bolje&quot;.<br />
<br />
U supotnom, strahovao je fon Moltke, Nemačku će nadmašiti i, eventualno, razoriti ono što je izgledalo kao ogromni potencijal ruske imperije da postane dominantna sila u Evropi. Kao što se to dogodilo, u drugom kontekstu i formi 30. godina kasnije, sa staljinističkim Sovjetskim Savezom, primetio je Fromkin.<br />
<br />
Nemačka strategija je bila borba sa Rusijom u ograničenom ratu koji bi primorao cara Nikolaja da ubrzo sklopi mir. Istovremeno, Nemačka bi vodila bitku sa Francuskom kako bi bio postignut sporazum pod povoljnim uslovima - pre nego što bi Francuska napala nju, što se u Berlinu verovalo da je, takođe, neizbežno.<br />
<br />
Austrija bi, po ovoj strategiji, progutala Srbiju i onda zadržavala Rusiju sa strane, dok bi Nemačka, prodirući kroz neutralnu Belgiju, napala Francusku. Rat protiv Trojne Antante - Britanije, Francuske i Rusije, morao je izbiti ne kasnije nego 1916. ili 1917, verovao je fon Moltke.<br />
<br />
Velika Britanija je smatrala da ne mora biti uvučena u kontinentalni rat i stalno se nudila kao posrednik dok je temperatura rasla. Bila je potrebna nemačka invazija na neutralnu Belgiju kako bi, konačno, Ujedinjeno kraljevstvo bilo uvučeno u pakleni kazan.&quot;<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 13:39:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Covek u belom</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ...ma divno je...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316946</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>palamed</b></div>Ne shvatam zasto se ugovor koji je Hitler ponudio kraljevini Srbiji uzima kao nesto sto bi bilo 100% postovano. I mnoge druge ugovore je nacisticka Nemacka pogazila (sa Cembrlenom, sa SSSR-om). I pored potpisivanja NDH bi nastala, i  druge stvari bi logicno sledile.</blockquote><br />
<br />
<br />
 Mozda sam previdio odgovor, ali kako je tacno glasio ugovor koji je Hitler ponudio Kraljevini Jugoslaviji? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 13:30:12 GMT</pubDate>
				<dc:creator>solanik</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Djinđić...brojke i naša diplomatija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316944</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
<br />
    @Covek_u_Belom<br />
<br />
  Hvala na odgovoru. Mozete li mi navesti neke izvore koji bi se bavili ovom temom (zlocina Austrougarske nad civilnim stanovnistvom)? Ozbiljno me interesuje. Mozda se bas i u tome krije klica netrpeljivosti unutar Kraljevine SHS? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 13:25:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>solanik</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ko ce u ovom sukobu najvise da nastrad</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316939</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>covek u belom</b></div><br />
To ukupno daje 1.247.000 umrlih ili 28% ukupnog stanovnistva, vise od i jedne druge zemlje.<br />
Ovo su sluzbeni podaci objavljeni januara 1919. godine, na Pariskoj mirovnoj konferenciji.</blockquote>Inače, popis stanovništva je obavljen 1921.<br />
Naravno, nije smešno, ali je signifikantno. Kao što kaže izreka, kad izbije rat, prva žrtva je istina.<br />
Još nisam naišao na neku zaraćenu stranu u nekom ratu koja nije manipulisala brojem žrtava.<br />
I to su u pravilu manipulacije gigantskih razmera.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 13:12:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>gorran2</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316928</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ok, Jugoslavija je pristupila paktu, trupe nacisticke nemacke putuju slobodno teritorijom ka istocnom frontu ili bliskom istoku. Sjajno. Pretpostavljam da smo zaboravili da ta ista nacisticka nemacka u tom trenutku spaljuje milione jevreja i ostalih &quot;nepodobnih&quot;, to je ok, sve dok se nas ne dotice.</blockquote><br />
Nemoj samo o Jevrejima, Bugarska je sacuvala svoje Jevreje ZA RAZLIKU od Srbije iako je bila u trojnom paktu. Takodje, sacuvala je i svoj narod.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 12:43:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316926</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Gavrilo princip , jeste po danasnjim standardima ucinio teroristicko djelo , ali u to vreme je on bio clan “mlade bosne “ I zajedno s muslimanima (lider je bio Mohamed Golubovic) I Hrvatima tezio ka stvaranju juzno slavenske zemlje . Ideja Jugoslovenstva nije pocela u Beogradu vec je dosla iz Zagreba ali to ovdje nije toliko ni bitno.</blockquote>Ubistvo niti je hriscanski potez niti pametan ako ubijas prestolonaslednika susedne velesile. Nikakva istorijska distanca nije potrebna da se uvidi stetnost ovakvog poteza. Potez je stetan jer cackanje mecke nikada nije pametno i ne znam zasto je samo nasem narodu potrebno da prodje 100-200 godina pa da uvidi nesto sto drugi narodi uvidjaju i pre nego sto se dogodi. Takav atentat moze izvrsiti samo bezobziran i ZAO covek ili GLUP - neko kome nije zao svih zrtava koje takav jedan potez moze da izazove. Najverovatnija istorijska istina je da su GLUPI pripadnici te Mlade Bosne izmanipulisani od stranih obavestajnih sluzbi, ali to svakako ne opravdava njihovu GLUPOST a jos manje nasu danasnju da taj dogadjaj pominjemo kao nesto pozitvno u nasim skolskim knjigama. <br />
<br />
Pobogu, zemlja je bila iscrpljena od balkanskih ratova, tek oslobodjena od Turaka a nekome je bilo do rata sa Austrougarskom????????????????????????????????? To je toliko bolesno da nemam reci.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zaista morbidno zvuce neke poruke kako su Srbi ( ne samo Srbi ) pogresili sto se nisu pragmaticno privukli Hitleru.</blockquote> Propagirate nerazumne ideje, kad smo kod knjiga, da li ste culi za Sun Tzu/ Vestina ratovanja, prelistajte malo, nastala je pre skoro 3000 godina a sadrzi savete koje mi ni danas ne primenjujemo. Kolika vremenska distanca treba srpskom narodu da ukapira ovo sto je kinez ukapirao pre 3000 gofdina???? Ko jos udara na jaceg samo sa ciljem da bi poginuo???? Evo linkova ko zeli da se obrazuje:  <a href='http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Tzu' target='_blank' class='crvenoNormal'>Sun_Tzu</a>, <a href='http://en.wikipedia.org/wiki/The_Art_of_War' target='_blank' class='crvenoNormal'>Art of War</a> <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Strasno zvuci kad neko kaze da ne bi promenio stavi ni nakon hiljadu knjiga procitanih.</blockquote> Mozda sam se malo grubo izrazio, ali citanje knjiga definitivno nece promeniti ono sto svako vidi, a to je da Srbija ko sto rekoh prolazi ko bos po trnju u zadnjih 100 godina a ja nikada necu prihvatiti ideju da je to zato sto snas svet mrzi, ili neko nam bacio crne madjije, ili eto yebga takva nam sudbina... ne, ja pokusavam da shvatim gde su nase greske.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>To napadno I agresivno pljuvanje na istoriju bez ikakvog sagledavanja te iste.</blockquote>Srpska drzava je u teskom sunovratu jos od pocetka 20 veka samo ide nizbrdo. Ako vi ne zelite da pogledate istini u oci i probate da razmislite zasto su SVE OKOLNE DRZAVE prosle bolje od nas u oba svetska rata i zasto su Hrvati &amp; Slovenci prosli bolje od nas u ratovima 90-ih to je vas licni stav vi mozete zatvorenih ociju kroz zivot.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Jas am ponosann a moju zemlju sto nije , ponosan sam I na mog djeda koji se u svoje vrijeme borio za , u tadasnje vreme , borio za bolje I pravednije drustvo.</blockquote> Nemojte samo domacu istoriju da citate, prelistajte strane knjige, pogledajte neki strani dokumentarac o WWII pa cete videti da se nas borba slabo pominje i da su Hitlera pobedili neki drugi: Englezi, Rusi, Amerikanci... Uostalom, budimo ozbiljni, kod tolikog medjusobnog ubijanja: Komunisti-Cetnici, Ustase-Cetnici, Ustase-Komunisti....... Srbi - Hrvati - Muslimani...kad smo stigli da se borimo protiv Nemaca, jednostavno nije mi jasno pored tako intenzivnog gradjanskog rata kakav nije bio ni u jednoj drugoj Evropskoj zemlji kako smo uopste stigli da se borimo protiv Nemaca??					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 12:22:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Filip2412</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316912</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>deberzerak</b></div>Ponovicu pitanje koje sam vec jednom postavio - Da li smatras da smo trebali da marsiramo sa Hitlerom u WWII?Sto se mene tice nesuprotstavljanje, mirna kohabitacija, nije nista vise nego saucestvovanje u zlocinu. </blockquote><br />
<br />
Evo ja cu ponoviti odgovor:<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Hitler od nas nije trazio da marsiramo sa njim (bar ne tada kada je pakt potpisan) vec da se drzimo po strani kao svedska ili turska. Ako ne izbeci, mogli smo bar odloziti stradanja i nadati se bas onome sto se desilo (da ce u rat uskoro uci SSSR i USA). <br />
Mogli smo se pobuniti kasnije ako bi hitler zatrazio od nas da marsiramo sa njim a do tada smo se mogli pripremiti za rat. Ovako nikome nismo pomogli a gadno smo izginuli. </blockquote><br />
<br />
I da dodam mirna kohabitacija u momentu kada mozes nesto da ucinis jeste saucesnistvo ali mirna kohabitacija u momemtu kada nista ne mozes da uradis sem da izgines je mudrost i hrabrost (u antickom smislu).<br />
<br />
Nema ovo nikakve veze sa time da li si fasista ili komunista ili anti i jedno i drugo. Ovo je pitanje psiholoskog stanja i sposobnosti sagledavanja sebe i svojih moci. Onaj ko ide na se bije znajuci da ce da izgubi i da nece imati nikakve druge koristi iz tuce je psihijatrijski slucaj.<br />
<br />
Mi sebe vidimo mnogo vecim, bitnijim i jacim nego sto jesmo i to je nas problem. Tj mi imamo ozbiljnih psiholoskih problema na kojima ne radimo, vec ih samo potpirujemo narodnom poezijom i &quot;lovackim&quot; pricama iz ratova.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 11:46:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316907</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>deberzerak</b></div><br />
Da smo izbegli prvi i drugi svetski rat danas si mogao biti ponosan sto zivis u zemlji Srbiji koja ima 20 miliona stanovnika i ekonomiju koja moze da se poredi sa bilo kojom zapadnoevropskom. Mislis da nismo napali Austrougarsku i Nemacku bilo bi nas 20 miliona? U pravu si, nije ni trebalo da ih napadamo...samoubilacki skroz. A sada, ukljuci mozak , molim te. Ili mozda stvarno mislis da je trebalo da marsiramo sa Hitlerom u WWII? </blockquote><br />
Hitler od nas nije trazio da marsiramo sa njim (bar ne tada kada je pakt potpisan) vec da se drzimo po strani kao svedska ili turska. Ako ne izbeci, mogli smo bar odloziti stradanja i nadati se bas onome sto se desilo (da ce u rat uskoro uci SSSR i USA). <br />
Mogli smo se pobuniti kasnije ako bi hitler zatrazio od nas da marsiramo sa njim a do tada smo se mogli  pripremiti za rat. Ovako nikome nismo pomogli a gadno smo izginuli. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 11:37:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: dobro jutro Rusofili ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316885</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>avemarija</b></div>Zabole me prst od davanja preporuka za svaki pametan i zdrav komentar blackbox</blockquote><br />
<br />
Xe, xe, ne mora da ih prizoves - javljaju se sami... <br />
Cuvaj prstice, jer od intelekta tesko da ces moci da zivis.<br />
Ave! :)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 10:49:44 GMT</pubDate>
				<dc:creator>gera92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Al nas brane!!!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316845</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>sentinel26</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>blackbox92</b></div>Lavrov:&quot;Rusija nije mogla da dozvoli da njeni mirovnjaci mirno gledaju kako se pred njihovim očima čine akti genocida, kao što se to desilo u bosanskom gradu Srebrenica 1995. godine&quot;<br />
A Rogozin reče da je Gavrilo Princip terorista.<br />
Baš nas brane, naročito Lavrov.</blockquote><br />
Lavrov je ovdje &quot;citirao&quot; (kopirao)  svojeg kolegu, Vitalija Čurkina, ruskog ambasadora u UN  koji je (ranije) na hitnoj sjednici SB povodom ruske vojne intervencije rekao - nijesmo smjeli da dozvolimo da Činvali postane nova Srebrenica, a naši mirovnjaci nijesu kukavice kao oni oko Srebrenice. <br />
Jednim udarcem nekoliko šamara (muva).<br />
<br />
</blockquote><br />
A Koštunica i Samardžić ubeđeni da nas time brane.Tako ljudi ukapirali na osnovu njihovog konstruktivnog tumačenja u okvirima nacionalnih interesa.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 09:50:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>blackbox92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Djinđić...brojke i naša diplomatija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316841</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovde ste u pravu, i tu lezi najveca greska srpskih politicara s pocetka 20. veka. Sto su tezili jugoslovenstvu i velikoj drzavi u kojoj bi ziveli svi Srbi, umesto da su definisali jasno granice i uzeli samo one teritorije koje bi omogucile stabilnu drzavu. Nazalost ljudi su tada postupali iz ideala, i da znate malo o istoriji ideje jugoslovenstva ne biste ih toliko osudjivali.</blockquote><br />
Da li iskreno jugoslovenstvu ili je to bio izgovor za Veliku Srbiju, kao sto je i Hrvatima bio izgovor za stvaranje ,perspektivno,neovisne njihove.<br />
Ko je uopste pripremao i poslao Gavrila da to uradi. Oni su se borili za prisajedinjenje Bosne Srbiji a ne za Jugoslaviju.<br />
Pogresan koncept , nažalost,pokazao je svoju pogubnost za srpski narod i 90-ih godina XX veka.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 09:44:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>blackbox92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Srbija u trilemi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316839</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Niti će Medvedev povući svoj ukaz o priznavanju J.Osetije i Abhazije, niti će to učiniti bilo koja država koja je priznala Kosovo.</blockquote><br />
Videćemo, nada ipak umire poslednja.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 09:40:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vracarac92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316761</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>and on April 6, 1941 German, Italian, Hungarian and Bulgarian troops invaded Yugoslavia.</blockquote><br />
<br />
Ovo sam ti citirao sa intereneta, posto ocigledno ne znas a  volis da ucis istoriju sa interneta. 5 bambija za bugarsku politiku. Izgleda da bi ti zaista ponosno marsirao sa HIltlerom u WWII, samo napred, pretpostavljam da sebe smatras tolerantnim covekom.Interesantano, s obzirom da bih se iz tvojih stavova dalo zakljuciti da si latentni fasista. Inace za one koji aplaudiraju bugarskoj &quot;mudroj&quot; politici nek procitaju malo i o WWI. Mogu na internetu a mogu i iz neke knjige.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Citat za kraj posto cu tvoje natpise odsad ignorisati:</blockquote><br />
<br />
To bih ti i ja savetovao, svoju pamet si vec demonstrirao. S druge starne ja tvoje necu ignorisati, jednostavno toliku kolicinu gluposti ne mogu da ignorisem, mogao bi neko da pomisli da se slazemo.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 07:27:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>deberzerak</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Al nas brane!!!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316759</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>blackbox92</b></div>Lavrov:&quot;Rusija nije mogla da dozvoli da njeni mirovnjaci mirno gledaju kako se pred njihovim očima čine akti genocida, kao što se to desilo u bosanskom gradu Srebrenica 1995. godine&quot;<br />
A Rogozin reče da je Gavrilo Princip terorista.<br />
Baš nas brane, naročito Lavrov.</blockquote><br />
Lavrov je ovdje &quot;citirao&quot; (kopirao)  svojeg kolegu, Vitalija Čurkina, ruskog ambasadora u UN  koji je (ranije) na hitnoj sjednici SB povodom ruske vojne intervencije rekao - nijesmo smjeli da dozvolimo da Činvali postane nova Srebrenica, a naši mirovnjaci nijesu kukavice kao oni oko Srebrenice. <br />
Jednim udarcem nekoliko šamara (muva).<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 07:25:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sentinel26</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316701</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>deberzerak</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ljudi koji su izveli prevrat i raskinuli pakt uopste nisu razmisljali sta da se cini u slucaju da Hitler napadne</blockquote><br />
Nesto ne verujem da su bili iznenadjeni reakcijom. Njihova sposobnost ili nesposobnost je vec druga prica.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>i koliko je realno da mala siromasna zemlja pruzi otpor silama osovine kada to nije uspjelo Francuskoj uz obilatu pomoc Britanije.</blockquote><br />
&quot;REalno&quot; i &quot;nerealno&quot; cesto idu u kompletu sa kukaviclukom. Recimo, realno je za ocekivati da je pojedinac koji se oruzano suprotstavio nacistikoj nemackoj u WWII na prostorima Jugoslavije imao velike sanse da ne doceka ziv kraj rata. Nerealno je bilo za ocekivati da ce on sam uspeti nesto da promeni. Zakljucak - samo su  nerealni ljudi sa samoubilackim porivom ucestvovali u antifasistickoj borbi na prostorima Jugoslavije. <br />
<br />
Ponovicu pitanje koje sam vec jednom postavio - Da li smatras da smo trebali da marsiramo sa Hitlerom u WWII?<br />
<br />
Sto se mene tice nesuprotstavljanje, mirna kohabitacija, nije nista vise nego saucestvovanje u zlocinu. <br />
</blockquote><br />
<br />
Bugarska je potpisala pakt a nijedan njen vojnik nije ucestvovao u borbama protiv SSSR-a. Potpisivanje pakta ne znaci marsiranje sa Hitlerom.<br />
<br />
Citat za kraj posto cu tvoje natpise odsad ignorisati:<br />
&quot;Bulgaria became one of only three countries (along with Finland and Denmark) that saved its entire Jewish population (around 50,000 people) from the Nazi camps by refusing to comply with a 31 August 1943 resolution.&quot;<br />
Bas su kukavice ti Bugari.<br />
A sad iskopaj na netu koliko je Jugoslovenskih Jevreja prezivjelo rat.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 28 Aug 2008 02:05:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>talicni</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>pamet naknadna </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316671</link>
				<description>
					<![CDATA[
						 Strasno zvuci kad  neko kaze da ne bi promenio stavi ni nakon hiljadu knjiga procitanih. Ja  evidenciju ne vodim al znam da nisam ni blizu toga. Nakon svega kroz sto sam prosao pa I nakon knjiga procitanih naravno da ne mislim isto sad I prije deset godina. Malo zivota, malo knjiga malo novih spoznaja. Covijek se mijenja kako fizicki tako   intelektualno. Grcki filozof aristotel nije izjavio “ja znam da nista ne znam “ stoga sto je sebe smatrao glupim vec je svatio da je  predvorje  znanja upravo otvorenost prema ucenju I novim spoznajama.<br />
Moj djed je bio partisan m borio se u NOB/u od svoje 17 jer je vjerovao u bolje drustvo u pravedniji svijet. U tadasnje vrijeme ideja socijalizma I komunizma jeste bila  napredna ideja. Razocarace se u sve to dve decenije kasnije , ali nikad nece reci da je pogresio jer se borio u ono sto se tad cinilo pravednim I naprednim.<br />
 Iz nacionalisticke euforije neki udjose u totalnu anacionalnu euforiju koja optuzuje sve ono sto je bilo jucer bez ikakvog osvrta na okolnosti nekog vremena.<br />
Iz jednog extremizma u drugi , s jednog kraja na drugi kraj gotovo istog sistema.<br />
 Poslje bitke svi generali pametni I svima je nama ta naknadna pamet bogom data pogotovo ako    zanemarimo sve sem posledica. Te I takve samo grubo prikazemo bez imalo truda da svatimo ono sto je bilo.<br />
Jas am imao srecu sto  mi je dok sam bio na faksu predavao jedan stari pocasni professor istorije.<br />
Uobicavao je reci da se istorija ne smije gledati kroz grubu prizmu sadasnjice ; da bismo mogli svatiti ono sto se  dogadjalo jucer moramo to jucer pokusati sagledati iz ugla tih ljudi sto su tad zivjeli….<br />
Gavrilo princip , jeste po  danasnjim standardima ucinio teroristicko djelo , ali u to vreme je on bio clan “mlade bosne “ I zajedno s muslimanima (lider je bio Mohamed Golubovic) I Hrvatima tezio  ka stvaranju juzno slavenske zemlje . Ideja Jugoslovenstva nije pocela u Beogradu vec je dosla iz Zagreba ali to ovdje nije toliko ni bitno.<br />
Sad mi svi znamo ili nakdnadna pamet nam govori da je ova ideja bila krvavo placena.<br />
Ljudima tog vremena se nije cinila takva.<br />
Zaista morbidno zvuce neke poruke kako su Srbi ( ne samo Srbi ) pogresili sto se nisu pragmaticno privukli Hitleru.<br />
Jas am ponosann a moju zemlju sto nije , ponosan sam I na mog djeda koji se u svoje vrijeme borio za , u tadasnje   vreme , borio za bolje I pravednije drustvo.<br />
Covijek se mijenja   godinama I prihvata nek nove bolje ili gore ideje ala neke stvari  odista ovdje ne razumijem .<br />
To napadno I agresivno pljuvanje na istoriju  bez ikakvog sagledavanja te iste.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Aug 2008 22:38:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dali76</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316648</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ljudi koji su izveli prevrat i raskinuli pakt uopste nisu razmisljali sta da se cini u slucaju da Hitler napadne</blockquote><br />
Nesto ne verujem da su bili iznenadjeni reakcijom. Njihova sposobnost ili nesposobnost je vec druga prica.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>i koliko je realno da mala siromasna zemlja pruzi otpor silama osovine kada to nije uspjelo Francuskoj uz obilatu pomoc Britanije.</blockquote><br />
&quot;REalno&quot; i &quot;nerealno&quot; cesto idu u kompletu sa kukaviclukom. Recimo, realno je za ocekivati da je pojedinac koji se oruzano suprotstavio nacistikoj nemackoj u WWII na prostorima Jugoslavije imao velike sanse da ne doceka ziv kraj rata. Nerealno je bilo za ocekivati da ce on sam uspeti nesto da promeni. Zakljucak - samo su  nerealni ljudi sa samoubilackim porivom ucestvovali u antifasistickoj borbi na prostorima Jugoslavije. <br />
<br />
Ponovicu pitanje koje sam vec jednom postavio - Da li smatras da smo trebali da marsiramo sa Hitlerom u WWII?<br />
<br />
Sto se mene tice nesuprotstavljanje, mirna kohabitacija, nije nista vise nego saucestvovanje u zlocinu. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Aug 2008 21:59:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>deberzerak</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: trojni pakt i jugoslavija</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#k316645</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>deberzerak</b></div><br />
<br />
Da li vi ljudi shvatate sta pricate? Takva kukavicka filozofija je hrana za diktature i zlocince. Na kraju krajeva to je i saucestvovanje u zlocinu.<b> Za razliku od nekih ovde ponosan sam sto se Jugoslavija tada suprotstavila Nemackoj</b>, ne pada mi na pamet da ljude koji su se tada suprotstavili nazovem budalama, ponosan sam na ljude koji su tada smogli hrabrosti da uzmu oruzije u ruke i bore se protiv nacisticke zveri. Nazalost, neki sa ovog bloga se izgleda tih ljudi stide. Ja se stidim njih. </blockquote><br />
<br />
Jugoslavija se Njemackoj suprotstavila citavih 12 dana. A samo od bombardovanja u Beogradu je poginulo 3000-4000 ljudi. Treba biti realan. Ljudi koji su izveli prevrat i raskinuli pakt uopste nisu razmisljali sta da se cini u slucaju da Hitler napadne i koliko je realno da mala siromasna zemlja pruzi otpor silama osovine kada to nije uspjelo Francuskoj uz obilatu pomoc Britanije.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 27 Aug 2008 21:39:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>talicni</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/3959/Rusija%20o%20Gavrilu%20i%20Srebrenici/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
