<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Zločin bez kazne (2) | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</link>
		<description>dracena</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Sun, 22 Nov 2009 09:02:31 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/530/3530.jpg			</url>
			<title>dracena</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k344559</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Da, čini mi se da ti je poredjenje sasvim na mestu. Sličnosti izmedju njih dvojice ima mnogo, a razlika malo, ako ih uopšte i ima. Dva beskrupulozna zločinca koja ne prezaju ni pred čim.<br />
Ovi ratovi su nas sve uništili u svakom pogledu i sad smo ostali zaglavljeni u njegovim posledicama, ne možemo ni napred ni nazad. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Oct 2008 16:02:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k344508</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ostalo je još mnogo njegovih zločina koji nisu bili ni pomenuti u haškoj optužnici, za još bar 1.000 godina robije.<br />
Samo što sudovi u BiH nemaju ni volje ni snage da se bave njima. Lakše je, lepše i zgodnije suditi za primanje reketa.</blockquote><br />
Verovatno nije ni lepo ni zgodno onima koji ga sada hapse i sude. Nisu ga džaba hapsili maskirani specijalci.<br />
<br />
Možda nije savršeno poređenje, ali verovatno nije ni loše: on je tamo njima kao &quot;gospodin&quot; Legija što je bio u Srbiji (ili kao Arkan). Bezobzirni sitni policajac koji je u ratu postao državno-sponzorisani monstrum, a onda je, posle rata, nastavio da koristi svoje ratne veze za kriminal. <br />
<br />
Neka koplja nije lako posle bitke baciti u trnje. Nas je to ovde koštalo mnogo.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Oct 2008 14:16:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Goran Vučković</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ne zaboraviti, nikada...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k344424</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Hvala Vam na ovom komentaru. Nema potrebe vise nista dodati, sve je receno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Oct 2008 12:01:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Ne zaboraviti, nikada...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k344355</link>
				<description>
					<![CDATA[
						da smo ljudska bica, od krvi i mesa<br />
a umemo da budemo i krvnici uzivajuci u bolu tudjeg mesa...<br />
to ne treba nikada zaboraviti...<br />
iako je ceo serijal kao <i>'neprijatan'</i> nekima koji su i dalje, nakon svega, raspolozeni da zatvaraju oci pred istinom verujuci, valjda, kako je mudrije ne ceprkati po proslosti i ljudskom bolu, ovaj serijal je neophodan - kako svima nama tako i na Blogu. Vraca nas onom fundamentu LJUDSKOGA u nama, onom delu nas koji je sposoban, uprkos razlikama i individualnim iskustvima, da se susretne sa drugim ljudskim bicem, saoseca, razume, podeli...<br />
I uzasno me vredja kada o se ljudska tragedija ispolitizuje...<br />
i uzasno me vredja kada se o ljudskoj tragediji zaverenicki cuti...<br />
i uzasno me vredja kada se ljudska tragedija podvede pod <i>'stadaseradi'</i>...<br />
a najvise od svega me vredja kada o ljudskoj tragediji krenu da 'besede' oni koji ni trunke postovanja prema ljudskom zivotu nemaju...<br />
zato je ovaj serijal tu gde i jeste - na pravom mestu.<br />
zato na ovom mestu nema politike,<br />
nema demagogije,<br />
niti rata.<br />
samo upozorenja, strepnje, podsecanja...<br />
samo tisina u kojoj svako za sebe preispituje sopstvenu ljudskost...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Oct 2008 09:10:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Healer</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k344288</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><b>ipsi</b><br />
Pa ne mogu da mu sude za to, sud u Hagu je vec donjeo presudu<img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /></blockquote> Ostalo je još mnogo njegovih zločina koji nisu bili ni pomenuti u haškoj optužnici, za još bar 1.000 godina robije. <br />
Samo što sudovi u BiH nemaju ni volje ni snage da se bave njima. Lakše je, lepše i zgodnije suditi za primanje reketa.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Oct 2008 06:06:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343981</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nema potrebe niko da se izvinjava. To je valjda sasvim jasno. To sto malo ljudi komentarise ove teme nije toliko ni bitno. Bitno je da su ovdje, siguran sam da ih dosta ljudi procita, neko se zamisli, neko je na zadatku, neko ostavi komentar, a siguran sam da je mnogima mnogo tesko sto se o ovome pise....neka im je tesko, drago mi je.<br />
<br />
<br />
Sto se tice Nasera, vratite se na prepisku sarajeva i mene....poklopilo se lijepo kao potvrda.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 18:05:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343940</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Draga moja Mariopan. Uopšte nema razloga da se izvinjavaš. Ako neko treba da se izvini, onda su to svi oni koji od početka ovog serijala niskim udarcima pokušavaju da omalovaže, ismeju i provuku kroz blato i temu i naše motive i osećanja ostalih komentatora i čitalaca, a ne ti. Njima nije ni neprijatno, a ti se izvinjavaš. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 17:03:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343933</link>
				<description>
					<![CDATA[
						 Iritirala me prepiska sa HCM i njegova tvrdnja da sam u &quot;isto vreme&quot; veselo komentarisla na drugom blogu, to nije isitina i ja sam mu odogovrila ovde javno , gde me je i napao , tako da se izvinjavam za taj ispad. Svakome je slogodno da vidi vreme i datme komentara koji kazu nesto sasvim drugo od njegove onako uporne prozivke.<br />
<br />
 Jos jednom izvini za taj ispad ali tako odoka procenjeno pa jos uvredljivo napisano moralo je dobiti odgovor.<br />
 Pozdrav.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 16:50:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343924</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nisu, draga, za trafiku, nego za reket, i to ne kažu za iznudjivanje reketa, nego za &quot;primanje reketa&quot;. Kako ga tetošu, kao da im je na oko ispao. Strašno. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 16:40:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343920</link>
				<description>
					<![CDATA[
						  Mozda ce mu suditi za obijanje trafike?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 16:31:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343919</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>hoochie coochie man</b></div>Nema nista blize?<br />
Pa eto ja zaista ne mislim da je savremena Hrvatska isto sto i Paveliceva NDH. A vi?<br />
U tom je kontekstu bilo a mogu i da citiram.<br />
A ostalo? Ono jeste-nije pet komentatora, jeste-nije slobodan blog, moze-nemoze politicka rasprava....<br />
ma ne morate, jasno je. <br />
Nego sad videh, u isto vreme dok se prica o  zrtvama Srba i naravno licno se sve to prozivljava, ljudski,  prica se i o zenskim gacama, sa mnooogo smajlova?<br />
Treba li da citiram?<br />
Toliko o iskrenosti mariopan.<br />
Dovidjenja.</blockquote><br />
 VI ste stvarno uporni i jos LAZETE...evo, prosetajte do teme gde sam ostavila komentar koji ovde navodite kao &quot;u isto vreme&quot; jos i boldovano..................zasto ne odete tamo i pogledate da su moji komentari na ovom i onom drugom blogu ostavenji u DVA DANA.............ne u &quot;isto vreme&quot;.........ako vam je neprijatno sto lazete mozete mi se obratiti i izviniti na pp posto ste ovde banovani.<br />
<br />
  Lep pozdrav, pazljivije citajte VREME kada je neki komentar ostavljen a jos pazljivije DATUM koji imate na svakom komentaru gore......pa ako laze koza ne laze rog.<br />
<br />
 I da vas citiram &quot;toliko o iskrenosti i postenju&quot;...HCM?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 16:29:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343915</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Pa ne mogu da mu sude za to, sud u Hagu je vec donjeo presudu<img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /><br />
<br />
Da se ne radi o groznim stvarima pa da se covjek i nasmije....					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 16:23:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Hapšenje</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343673</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mediji su javili da je N. Orić juče uhapšen u Sarajevu zbog ORGANIZOVANOG KRIMINALA!!! <br />
Lepo su to smislili da ga malo prošetaju kroz sudove, a da ipak ne urade jedinu ispravnu stvar: da mu sude za nebrojena krivična dela protiv civila: hiljade ubistava i još mnogo više ranjavanja, pljački, paljevina, etničkog čišćenja, progona, mučenja.   <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 11:02:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343586</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ti si se samo nadovezao na komentare koji su krenuli u tom, političkom, smeru.<br />
Kao dobro, desilo ti se, izazvan si.<br />
A kad komentari krenu u smeru takodje politickom, samo onom u kome vama odgovara, (komentator Sarajevo1968) onda se ne preti banovanjem i ne zamera se sto se prica o politici. </blockquote><br />
HCM, pošto si mene citirao, nekako se osećam obaveznom da ti odgovorim.<br />
Ja se koliko god mogu ograđujem od politike ali je to nemoguće, Jer ako je politika razlog što sud ne obavlja svoj posao i sudi ljudima koji su vršili ovakve brutalnosti - onda je nemoguće zaobići političke teme. <br />
<br />
I drugo, razlikujem kada o politici u Bosni (Federaciji i Rep. Srpskoj) govore oni koji tamo žive, i mi drugi koji hteli ne hteli, imamo iskrivljenu sliku stvarnosti. I devedesetih, a i danas. Ne verujem svemu što pročitam, ali su me dosada i Ipsi i Sarajevo1968 uverili u časnost i neostrašćenost, pa njima verujem i njihov politički pogled doživljavam kao sliku stanja, a ne raspravu kojoj imam šta zameriti. Njih samo mogu da pitam šta mi nije jasno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 04 Oct 2008 09:22:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>margos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343032</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mariopan, preporuka za sve napisano.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>mariopan</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>hoochie coochie man</b></div>Nema nista blize?<br />
Pa eto ja zaista ne mislim da je savremena Hrvatska isto sto i Paveliceva NDH. A vi?<br />
U tom je kontekstu bilo a mogu i da citiram.<br />
A ostalo? Ono jeste-nije pet komentatora, jeste-nije slobodan blog, moze-nemoze politicka rasprava....<br />
ma ne morate, jasno je. <br />
Nego sad videh, u isto vreme dok se prica o  zrtvama Srba i naravno licno se sve to prozivljava, ljudski,  prica se i o zenskim gacama, sa mnooogo smajlova?<br />
Treba li da citiram?<br />
Toliko o iskrenosti mariopan.<br />
Dovidjenja.</blockquote><br />
 Naravno da se prica o svemu, zar vi danas niste rucali zato sto se ovde prica o teskim temama?Zivot nigde nije stao. Ne moze.<br />
 Ne smeta mi vase pitanje, to samo odrazava vas stav da ako ovde pricamo o zrtvama treba da obucem crninu? Ili sta? Vi ste sa zrtve presli na politiku, to vam je laksi teren jer spekulacije su lakse izvodljive, onda ja mogu da predjem na lakse teme? Ili da obucem crninu ko ZUC pa cete mi tako vise verovati?<br />
<br />
  Na kojim osnovama je nastala sadasnja drzava Hrvatska i da li moze da se povuce paralela izmedju NDH i sadasnje drzave ne znam, ovom coveku Slavku je sve sto mu se desilo uradila NDH, on to kaze i ja mu verujem.<br />
<br />
  A ja cu sacekati kraj sudjenja hrvatskim generalima kojima se sada sudi u Hagu za zlocin protiv Srba gde se kao dokaz koriste izjave Franje Tudjmana o potrebi da se Srbi svedu na jedan jako mali procenat ( sto me strasno podseti na Jasenovac), sacekacu da vidim sudjenje generalu koji je utajio dijamante dobiijene od Katolicke Crkve za oruzje i da saznam, ako saznam, odakle jednoj crkvi toliki dragulji, onda cu znati na cemu je nastala sadasnja drzava, tek onda cu vam reci sta mislim, sada jos ne mislim nista. Cekam.<br />
</blockquote><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 17:28:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Sud</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343031</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Jedan od motiva zasto ovo pisem je i taj da mozda neki od zlocinaca ovo cita, a mozda i neko ko zivi do istoga a za ovo do sada nije znao. Neka znaju da jed pravda spora, ali da u istu vjerujemo.<br />
<br />
Hvala na komentaru.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>crossover</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>sarajevo1968</b></div>Na ovim prostorima je prosto nemoguće tj.to bi bila naučna fantastika kada bi član predsjedništva BiH Haris Silajđžić izašao na tv i rekao :U ulici Dobrovoljačkoj u Sarajevu ili u Tuzlanskoj koloni dogodio se ratni zločin.Kao kula od karata raspalo bi se sve na čemu počiva trenutno BiH.</blockquote><br />
<br />
Nije lako objasniti ovakve stvari onima koji su rat gledali samo na televiziji. Nažalost, to nije jedini problem u objektivnom sagledavanju istine, kao što je već Sarajevo1968 dobro objasnio. Pokušaj da se ovi događaji osvetle i iz drugog ugla bi doveli do značajnog preispitivanja oficijelne istine na kojoj se zasniva politički ekvilibrijum koji je uspostavljen u BiH nakon okončanja rata.<br />
Međutim, ima jedan &quot;mali&quot; problem koji ometa televizijsku sliku službene istine, a to je postojanje živih svedoka, materijalnih dokaza i na nesreću po zločince, postoji obimna sudsko-medicinska dokumentacija čiji kvalitet je potvrđen od relevantnih međunarodnih autoriteta. Dakle, nije problem u tome ko šta misli o ovome što pišu Dracena, Ipsi, Sarajevo1968... o tome (verovali ili ne) postoje i dokazi, problem je u tome što države manipulišu tim podacima u korist sopstvene politike. A ti dokazi, blago rečeno, značajno dovode u pitanje službenu istinu o karakteru rata u BiH, i pokazuju da su jezivi, neljudski zločini su vršeni na svim stranama, što nikako ne prija ušima onih, kojima odgovara da budu jedine žrtve.<br />
Da ne bude neke zabune, do ovoga nisam došao dokonim razmišljanjem, ratni zločin u Dobrovoljačkoj se zaista dogodio – prisustvovao sam u sudsko-medicinskoj obradi i prikupljanju informacija na licu mesta, u Tuzli takođe, kao i na mnogim drugim mestima i tim više mi je stalo da ove činjenice izađu pred oči javnosti i budu adekvatno vrednovane na nadležnim sudovima.<br />
Dakle, dokazi i obimna dokumentacija za ove i mnoge duge zločine nad Srbima postoje, i nadam se da će makar, sama činjenica o njihovom postojanju, zločincima omogućiti nemiran san.<br />
<br />
Pozdrav i preporuka.<br />
</blockquote><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 17:26:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Slavonski Brod</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343025</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Hvala ti na ovoj ispovjesti, bolna je i dirljiva kao i sve sa ovog podrucja. I radi toga treba da se pise.<br />
<br />
Hvala i preporuka.<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>lidiaz</b></div>Prica je daleko tuznija. Njena familija je stradala jer je verovala komsijama Hrvatima.<br />
&quot;Nece mene moje komsije Hrvati&quot; cuvene su poslednje recu njenog oca. Ni ona se ne bi sasila da nije deda (predratni komunista) pod poternicom dosao da ih vadi. na zalost nije mogao nikog drugog da ubedi da krenu.<br />
Brzo posle toga su ih sve odveli. Zene (majka i sestra, kao i mala tetka) zavrsile su u Djakovu i umrle krajem '41, pocetkom '42 (osim tetke). Muskarci (otac i zet) zavrsili su u Jasenovcu i skoro docekali kraj rata.<br />
Tetka je bila mala, sitna i to je spasilo. I cinjenica da je njen otac ostavio svu imovinu postenoj Hrvatskoj porodici, koja je onda cuvala. Posto vec u leto '41 nije bilo dovoljno mesta u logorima, ustaske vlasti resile su da puste svu decu mladju od 12 godina. Tetka je pustena tada, i srecom nikad ponovo nadjena.<br />
Baba za sve to vreme nije znala sta se desilo sa njenom familijom. Samo joj se tetka jednog dana pojavila na vratima posle rata. Organizacije koje su se bavile ratnom sirocadi nasle su daje baba ziva i poslale je za Beograd.<br />
<br />
Imale su najlepse uspomene iz detinjstva i mladosti pre toga.</blockquote><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 17:23:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k343011</link>
				<description>
					<![CDATA[
						HCM, vidim da sam postao &quot;gost joj&quot;, a ne Ipsi sa kojim si do sada razmjenio hiljade komentara u kojima smo se nekada slagali, nekada ne ali smo bili korektni. Neka tako bude, nemam nista protiv.<br />
<br />
Nemam namjeru da repliciram na sve sto si ovdje napisao, nazalost nalupetao si se za deset na pogresnom mjestu, pogresnim ljudima, pogresnom metodom.<br />
<br />
Siguran sam da ti je jasno da ovdje niko nije osporio Srebrenicu, niko nije porekao zlocine &quot;nase&quot; strane, e sad zasto si skoro pa prekucao Fikretino pisanje sa bloga koji ovdje ne moze da se linkuje o &quot;Srebrenici iz drugog ugla&quot; samo ti znas.<br />
<br />
Sa sarajlijom cu svakako da pricam i o politici, a i sa svima koji zele na jedan korektan nacin o istoj da razgovaraju. Zasto sa sarajlijom, pitas se...pa zato sto dijelimo isti zivotni prostor, iste brige i istu muku, nas zivot pocinje tamo gdje vase &quot;moralisanje sa distance&quot; se zavrsava. To ne mora da bude prednost, ali u ovom konkretnom slucaju svakako jeste. Ja ni u svojoj ulici ne pricam sa paroldzijama pa nemam namjeru da to radim ni na blogu.<br />
<br />
Svako dobro ti zelim.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 17:12:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ipsi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Sud</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342939</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>sarajevo1968</b></div>Na ovim prostorima je prosto nemoguće tj.to bi bila naučna fantastika kada bi član predsjedništva BiH Haris Silajđžić izašao na tv i rekao :U ulici Dobrovoljačkoj u Sarajevu ili u Tuzlanskoj koloni dogodio se ratni zločin.Kao kula od karata raspalo bi se sve na čemu počiva trenutno BiH.</blockquote><br />
<br />
Nije lako objasniti ovakve stvari onima koji su rat gledali samo na televiziji. Nažalost, to nije jedini problem u objektivnom sagledavanju istine, kao što je već Sarajevo1968 dobro objasnio. Pokušaj da se ovi događaji osvetle i iz drugog ugla bi doveli do značajnog preispitivanja oficijelne istine na kojoj se zasniva politički ekvilibrijum koji je uspostavljen u BiH nakon okončanja rata.<br />
Međutim, ima jedan &quot;mali&quot; problem koji ometa televizijsku sliku službene istine, a to je postojanje živih svedoka, materijalnih dokaza i na nesreću po zločince, postoji obimna sudsko-medicinska dokumentacija čiji kvalitet je potvrđen od relevantnih međunarodnih autoriteta. Dakle, nije problem u tome ko šta misli o ovome što pišu Dracena, Ipsi, Sarajevo1968... o tome (verovali ili ne) postoje i dokazi, problem je u tome što države manipulišu tim podacima u korist sopstvene politike. A ti dokazi, blago rečeno, značajno dovode u pitanje službenu istinu o karakteru rata u BiH, i pokazuju da su jezivi, neljudski zločini su vršeni na svim stranama, što nikako ne prija ušima onih, kojima odgovara da budu jedine žrtve.<br />
Da ne bude neke zabune, do ovoga nisam došao dokonim razmišljanjem, ratni zločin u Dobrovoljačkoj se zaista dogodio – prisustvovao sam u sudsko-medicinskoj obradi i prikupljanju informacija na licu mesta, u Tuzli takođe, kao i na mnogim drugim mestima i tim više mi je stalo da ove činjenice izađu pred oči javnosti i budu adekvatno vrednovane na nadležnim sudovima.<br />
Dakle, dokazi i obimna dokumentacija za ove i mnoge duge zločine nad Srbima postoje, i nadam se da će makar, sama činjenica o njihovom postojanju, zločincima omogućiti nemiran san.<br />
<br />
Pozdrav i preporuka.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 15:53:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>crossover</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342930</link>
				<description>
					<![CDATA[
						E, svašta ću se ja od tebe načitati. <br />
Prvo uši su obilato zavrtane, to je fakat. Ti si u to vreme davao svoj doprinos grupi koja je zavrtala uši. Nisam pratila tvoj lik i delo pojedinačno, ali te zato nisam ni ovde prozvala lično. Strašan mi je taj obrazac!!! I moćan ti dokaz. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>treba da pokusamo da sagledamo taj kontekst koji ipak postoji iako ne opravdava. Ne da bismo OPRAVDALI vec upravo da bismo izbegli da se to opet dogodi.</blockquote><br />
Jedini način da se spreče novi zločini je sudjenje zločincima. Osim toga ti pokušavaš da u diskusiju uvedeš dobro poznatu tezu o krivici pravoslavnog življa za sve nedaće ovih prostora, što ne može sprečiti nove zločine, nego podstaći.   <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Gde sam ja to tako napisao?<br />
Tvoje (namerno?) pogresno tumacenje nebili odbranila tezu da ja OPRAVDAVAM zlocine, sto nikako ne stoji. </blockquote><br />
Ne samo da ih opravdavaš političkim kontekstom, ulogom države Srbije itd. nego se i rugaš i, čini mi se, likuješ. <br />
Tebi na čast. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 15:40:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342912</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Da, takva pravila ste ovde usvojili zavrćući uši svakom ko pokuša da iznese drugačiji stav. </blockquote><br />
Evo jos jednog dokaza da ni ne pokusavamo(s) razmisljati o onome sto je napisano, vec unapred sudimo(s) prema vec pripremljenim obrascima, i prema unapred napravljenoj podeli na &quot;mi&quot; &quot;oni&quot;<br />
Ko smo to &quot;mi&quot; koji smo usvojili pravila?<br />
Gde sam JA nekome &quot;zavrtao usi&quot;?<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Osim toga, ja i iskreno mislim da ni za jedan zločin nema opravdanja.</blockquote><br />
Naravno, i to nije nista exskluzivno i specijalno. Ogromna vecina ljudi to misli. Ne znam zasto to isticati kad je to samo normalno i nista vise. Treba li da se hvalimo kako kako ne ubijamo, ne krademo, ne mrzimo Jevreje, Rome, Hrvate....?<br />
 <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ali nikakav kontekst ne daje za pravo oružanim snagama da čine zločine, naročito nad civilima</blockquote><br />
I tu se slazemo. Nikakav kontekst ne daje za pravo da se zlocini vrse, ali kao misleca bica, uz to, uzimam sebi za pravo da budem neskroman i da kazem ljudi sa dovoljno intelektualnog potencijala, treba da pokusamo da sagledamo taj kontekst koji ipak postoji iako ne opravdava. Ne da bismo OPRAVDALI vec upravo da bismo izbegli da se to opet dogodi.<br />
Samo nabrajanjem (koje je neophodno) zlocina bez ulazenja u sustinu cini mi se da moze odvesti u sasvim drugom pravcu. <br />
Pri toj analizi se uvek (moje je misljenje) posebno kriticki moramo odnositi upravo prema sebi, svojoj naciji, drzavi, jer nas emocije (koje su neminovne) mogu spreciti da stvari sagledamo realno.<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>TI navodiš politički kontekst u odbranu &quot;jadnih malih zlikovaca koji su morali da mrcvare i ubijaju civile u sopstvenoj državi, pošto je, eto, tamo u Srbiji postojao neki odvratni Milošević... i sve po redu&quot; </blockquote><br />
Opet, oprost, neistina.<br />
Gde sam ja to tako napisao?<br />
Tvoje (namerno?) pogresno tumacenje nebili odbranila tezu da ja OPRAVDAVAM zlocine, sto nikako ne stoji. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 15:09:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>hoochie coochie man</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Slavonski Brod</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342896</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Strašne tragedije. I ništa se ne menja. I uvek isti prezir prema životu drugog čoveka. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 14:52:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342893</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Razmisljanje o kontekstu u kome su se ZLOCINI dogodili i sta je dovelo do toga da se ZLOCINI dogode je OPRAVDAVANJE?</blockquote><br />
Da, takva pravila ste ovde usvojili zavrćući uši svakom ko pokuša da iznese drugačiji stav. <br />
Osim toga, ja i iskreno mislim da ni za jedan zločin nema opravdanja. Ratovati je dozvoljeno, ali nikakav kontekst ne daje za pravo oružanim snagama da čine zločine, naročito nad civilima. Oružane snage koje to rade su po meni obični razbojnici ili teroristi, a ne vojska i svima im je mesto u zatvorima. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A sa druge strane, DOKAZANI GENOCID (A &quot;Srebrenica&quot; je odgovaralo to nekome ili ne, postala sinonim za genocid) posmatrati iz &quot;dugog ugla&quot; i time nagovestavati da to mozda i nije tako, nije opravdavanje?</blockquote><br />
Ne, to nije nagoveštaj ni za šta..To samo umišljaju oni koji se plaše  celovite slike prošlih tragičnih dogadjaja. <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Upravo o tome govorim.<br />
A drugacije vidjenje menja?<br />
Sta je onda sustina?</blockquote><br />
<br />
Suština je što:<br />
TI navodiš politički kontekst u odbranu &quot;jadnih malih zlikovaca koji su morali da mrcvare i ubijaju civile u sopstvenoj državi, pošto je, eto, tamo u Srbiji postojao neki odvratni Milošević... i sve po redu&quot; <br />
<br />
JA navodim razloge zašto je dobro, korisno, neophodno, da se zlikovci izvedu pred sud i donesu pravedne presude, prema zakonu i zaslugama. <br />
  <br />
To dvoje se, priznaćeš, razlikuje kao nebo i zemlja. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 14:45:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342887</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Za vasu informaciju, moja deca( usvojena) su dvoje dece iz Bosne a da nisu Srbi</blockquote><br />
Hvala za informaciju, ali ne znam sta bi to trebalo da mi govori?<br />
Pricasmo nesto o licnoj promociji, meni je to malo neukusno, oprostite.<br />
Jesam, rucao sam, ali malo mi je cudno da neko u jednom trenutku bude licno potresen zlocinom toliko da ne moze da sedi, a u sledecih par minuta prica o trivijalnostima i to na nacin koji ocigledno pokazuje razdraganost.<br />
Samo mi je cudno.<br />
Savremena Hrvatska nije tema, zaista, ali ako ste raspolozeni i ako domacica dozvoli, rado bih o Hrvatskoj i Srbiji, tj njihovim politikama, iz vremena kada su se zlocini o kojima se prica dogodili.dogodili.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 14:34:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>hoochie coochie man</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342878</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>hoochie coochie man</b></div>Nema nista blize?<br />
Pa eto ja zaista ne mislim da je savremena Hrvatska isto sto i Paveliceva NDH. A vi?<br />
U tom je kontekstu bilo a mogu i da citiram.<br />
A ostalo? Ono jeste-nije pet komentatora, jeste-nije slobodan blog, moze-nemoze politicka rasprava....<br />
ma ne morate, jasno je. <br />
Nego sad videh, u isto vreme dok se prica o  zrtvama Srba i naravno licno se sve to prozivljava, ljudski,  prica se i o zenskim gacama, sa mnooogo smajlova?<br />
Treba li da citiram?<br />
Toliko o iskrenosti mariopan.<br />
Dovidjenja.</blockquote><br />
 Naravno da se prica o svemu, zar vi danas niste rucali zato sto se ovde prica o teskim temama?Zivot nigde nije stao. Ne moze.<br />
 Ne smeta mi vase pitanje, to samo odrazava vas stav da ako ovde pricamo o zrtvama treba da obucem crninu? Ili sta? Vi ste sa zrtve presli na politiku, to vam je laksi teren jer spekulacije su lakse izvodljive, onda ja mogu da predjem na lakse teme? Ili da obucem crninu ko ZUC pa cete mi tako vise verovati?<br />
<br />
  Na kojim osnovama je nastala sadasnja drzava Hrvatska i da li moze da se povuce paralela izmedju NDH i sadasnje drzave ne znam, ovom coveku Slavku je sve sto mu se desilo uradila NDH, on to kaze i ja mu verujem.<br />
<br />
  A ja cu sacekati kraj sudjenja hrvatskim generalima kojima se sada sudi u Hagu za zlocin protiv Srba gde se kao dokaz koriste izjave Franje Tudjmana o potrebi da se Srbi svedu na jedan jako mali procenat ( sto me strasno podseti na Jasenovac), sacekacu da vidim sudjenje generalu koji je utajio dijamante dobiijene od Katolicke Crkve za oruzje i da saznam, ako saznam, odakle jednoj crkvi toliki dragulji, onda cu znati na cemu je nastala sadasnja drzava, tek onda cu vam reci sta mislim, sada jos ne mislim nista. Cekam.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 14:23:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342876</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>nego zato što si OPRAVDAVAO ZLOČINE počinjene nad pravoslavnim civilima, svejedno mi je čime, da li političkim kontekstom ili sunčevim pegama. </blockquote><br />
Razmisljanje o kontekstu u kome su se ZLOCINI dogodili i sta je dovelo do toga da se ZLOCINI dogode je OPRAVDAVANJE?<br />
A sa druge strane, DOKAZANI GENOCID (A &quot;Srebrenica&quot; je odgovaralo to nekome ili ne, postala sinonim za genocid) posmatrati iz &quot;dugog ugla&quot; i time nagovestavati da to mozda i nije tako, nije opravdavanje?<br />
Rekao sam u predhodnom komentaru, pokusaj da zamislis blog sa naslovom  &quot;Ausvic iz drugog ugla&quot;<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naravno da medju tim razlozima ima i poitičkih, ali oni ne menjaju ništa na suštini ove diskusije. </blockquote><br />
Upravo o tome govorim.<br />
A drugacije vidjenje menja?<br />
Sta je onda sustina?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 14:21:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>hoochie coochie man</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342863</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>HCM<br />
Ako neko (u ovom slucaju ja) pokusa da da svoje vidjenje sireg konteksta u kome se sve to izdogadjalo vi pripisujete da nema osecanja za zrtve da mu zrtve Srba nisu bitne, da rec &quot;sve&quot; koristi tek reda radi.</blockquote><br />
Ja tebi nisam zamerila i banovala te zbog toga što si pisao o politici, nego zato što si OPRAVDAVAO ZLOČINE počinjene nad pravoslavnim civilima, svejedno mi je čime, da li političkim kontekstom ili sunčevim pegama. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Vi koji na Srebrenicu gledate iz nekog DRUGOG UGLA!!!! </blockquote><br />
Da, kao što si mogao da vidiš, Srebrenica još uvek nije do kraja ispričana priča, pa zaista postoji i drugi ugao ili drugi deo priče, svejedno. Taj drugi ugao neće poništiti onaj prvi, ali će dopuniti sliku duhovne bede i ludila ovih prostora.  <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A kad komentari krenu u smeru takodje politickom, samo onom u kome vama odgovara, (komentator Sarajevo1968) onda se ne preti banovanjem i ne zamera se sto se prica o politici. I to o onoj najbanalnijoj ako se poredi sa zrtvama</blockquote><br />
Ako si pažljivo pratio diskusiju, mogao si videti da sve vreme pokušavam da iznesem što više razloga zbog kojih bi bilo važno izvesti zlikovce pred sud. Naravno da medju tim razlozima ima i poitičkih, ali oni ne menjaju ništa na suštini ove diskusije. <br />
<br />
Ti, vidim, osim što smatraš da su zločini nad pravoslavnim civilima prirodna posledica Miloševićeve politike, nastojiš da i druge stvari ne razumeš najbolje. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 14:06:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342834</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nema nista blize?<br />
Pa eto ja zaista ne mislim da je savremena Hrvatska isto sto i Paveliceva NDH. A vi?<br />
U tom je kontekstu bilo a mogu i da citiram.<br />
A ostalo? Ono jeste-nije pet komentatora, jeste-nije slobodan blog, moze-nemoze politicka rasprava....<br />
ma ne morate, jasno je. <br />
Nego sad videh, <b>u isto vreme</b> dok se prica o  zrtvama Srba i naravno licno se sve to prozivljava, ljudski,  prica se i o zenskim gacama, sa mnooogo smajlova?<br />
Treba li da citiram?<br />
Toliko o iskrenosti mariopan.<br />
Dovidjenja.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 13:43:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>hoochie coochie man</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342825</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>hoochie coochie man</b></div>Tesko mi je da komentarisem u stalnom strahu da cu biti banovan i zato cu samo da se zahvalim na korektnom odgovoru.<br />
<b>[/b]Ne slazem se[b]</b> sa nekoliko teza iznetih ovde,<b>[/b] kao ni sa definisanjem Hrvatske kao NDH.[b]</b><br />
U nadi da cemo o tome pricati na nekom slobodnijem blogu, pozdravljam vas.<br />
<br />
hoochie coochie man  <br />
</blockquote><br />
 Boldovano je vasa izjava?<br />
 A sad procitajte tekst i ispovest i naci cete da tako Hravtsku definise zrtva torture. Kako se to njemu omaklo?Ili mu se samo pricinilo?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 13:35:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342799</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>mariopan<br />
Onda se na ovakvoj temi pojavi pet, PET komantatora a ostali ili IGNORISU ili RELATIVIZUJU kao sto to vi radite.</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>mariopan<br />
ima ovde mnogo vise ljudi a ne samo 5 komentatora</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>rekli ste da se ne slazete da je njemu to uradila NDH</blockquote><br />
Gde? Moze li link?<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>mariopan<br />
A ja se ne slazem sa vasom konstatacijom &quot; na nekom slobodnijem blogu&quot;</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>DracenaPS: Ako si ovako pisao i ranije, onda mi se čini vrlo verovatnim da sam te banovala.</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>mariopan<br />
Dracena je upravu, svidelo se to vama ili ne.</blockquote><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 13:19:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>hoochie coochie man</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342776</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>hoochie coochie man</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A ja se ne slazem sa vasom konstatacijom &quot; na nekom slobodnijem blogu&quot;, zar ovaj blog nije slobodan?</blockquote><br />
Nije. Dokaz je ovo:<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
DracenaPS: Ako si ovako pisao i ranije, onda mi se čini vrlo verovatnim da sam te banovala.</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>to jest recite Slavku Grabovcu da mu to sve nije ucinila NDH</blockquote><br />
A ovo je dokaz ili nemanja mogucnosti da se shvati (sto mi je verovatnije) ili cistog bezobrazluka.<br />
Kada i gde sam ja rekao da mi smeta da se pise o ovome?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ne bi vam smetalo sto se pisu ove ljudske price</blockquote><br />
Mogu da razumem da onaj ko je licno doziveo te strahote nema ni snage ni volje ni potrebe da razmislja o sirem kontekstu dogadjaja ali necu da razumem nekoga (kao tebe recimo) koja u svom tom uzasu samo sebe i svoj &quot;ugled&quot; brani na blogu, pricajuci kako eto i sa stolice mora da ustane kolko ju je potreslo. Bas me briga da li si ili nisi ustajala sa stolice, ti licno mi nisi vazna kao ni ja tebi nadam se. <br />
Ako neko (u ovom slucaju ja) pokusa da da svoje vidjenje sireg konteksta u kome se sve to izdogadjalo vi pripisujete da nema osecanja za zrtve da mu zrtve Srba nisu bitne, da rec &quot;sve&quot; koristi tek reda radi.<br />
Vi pricate o tome!!!!<br />
Vi koji na Srebrenicu gledate iz nekog DRUGOG UGLA!!!! <br />
Ima li drugi ugao gledanja na holokaust mozda, na Jasenovac? Mozda iz Hitlerovog ugla.<br />
Zato vas je &quot;na ovakvoj temi pojavi pet, PET komantatora&quot;. Ili ste samo vas &quot;pet, PET komentatora&quot; humani i svesni a ostali su monstrumi koji uzivaju ako Srbi bivaju klani.<br />
I ako se nekome od vas &quot;omakne&quot; da pocne razgovor o toj temi vi ga i od samog njega branite.<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ti si se samo nadovezao na komentare koji su krenuli u tom, političkom, smeru.</blockquote><br />
Kao dobro, desilo ti se, izazvan si.<br />
A kad komentari krenu u smeru takodje politickom, samo onom u kome vama odgovara, (komentator Sarajevo1968) onda se ne preti banovanjem i ne zamera se sto se prica o politici. I to o onoj najbanalnijoj ako se poredi sa zrtvama. O granicama, teritoriji...I u tome sa prilicno opsirnim komentarima ucestvuju i domacica i gost joj nimalo se ne gadeci sto tema nisu pobijeni Srbi.<br />
Vi pricate o doslednosti i slobodi bloga....<br />
Pricajte i dalje...<br />
<br />
<br />
</blockquote><br />
 Da vam smeta pokazujete, ne morate da kazete.<br />
 NDH je pomenula zrtva ove torture a ne autor teksta niti neko od komentatora , i ja pominjem samo zato sto ste to VI rekli, Procitajte svoje pisanje, rekli ste da se ne slazete da je njemu to uradila NDH.  Kako se to onda njemu pricinilo? I ja sam reagovala na vese reci.<br />
  O Srebrenici se na blogovima pisalo do besvesti i do iznemoglosti a da se nijednom, NIJEDNOM nije pomenulo stradanje ljudi koji su ziveli u SREBRENICI ili njenoj okolini a bili su druge vere ili nacije. Pisano je samo os tradanju Muslimana, kao da su samo oni stradali u onom ratu i niko drugi a za sve su krivi Srbi i samo Srbi, pa i kada se spomene stradanje Srba vi to tumacite kao krivicu Srba i idete dalje....<br />
<br />
 Ima ovde mnogo vise  ljudi a ne samo 5 komentatora koji ostave samo preporuku a ne komentarisu, jer mozda ne mogu nista ni da napisu. Ali ima i takvih kao vi koji kazu nesto pokusavajuci da ove redove, ovu ispovest zrtve prevedu na sliku koju imaju o onom ratu, netacnu i uvredljivu za ove zrtve.<br />
<br />
 Da, ustajala sam sa stolice i kada sam citala o Srebrenici gde su stradali Muslimani. Ne ustajem kada se o toj temi govori iz propagandnih razloga sto je slucaj sa 90% tesktova  o tim zrtvama, samo nekoliko ih je bilo sa duznim postovanjem i bez namere da se pribave politicki ili neki drugi poeni ovde na blogu. Takvi tekstovi sluze za promociju autora teksta i za njihovu karijeru sto ja zovem lesinarenjem.I to vredja i one zrtve o kojima oni pisu. I to mi je otuzno.<br />
<br />
  Ako je vama tesko da bilo sta od ovoga shvatite i prihvatite kao istinu , pa i nase motive da se o zrtvama govori jer o njima NIKO ne govori, onda ne morate ni da dolazite na ovu temu, ni da pokazujete koliko vam smeta ova istina, Mozete da se sklonite kao drugi i da cutite makar iz postovanja prema zrtvama? Te &quot;druge&quot; ja ne stavljam u kontekst koji pokusavate da mi imputirate, to je mozda vas manir, stavljam ih u red ljudi koji gledaju svoja posla i ne tice ih se sve ovo, nadaju se da ce sve ruzne stvari da nestanu ako zatvore oci, ali nece.<br />
<br />
  Dracena je upravu, svidelo se to vama ili ne. Ako se o ovim zlocinima ne govori, ako se ne istera istina na sudovima i da zlocinci budu kaznjeni, ovakva strasna sudbina nas PONOVO CEKA. To je dovoljan razlog da istraje i ja joj se u tome pridruzujem.<br />
<br />
 Vi ne znate sta je neko od nas doziveo i da li komentarise iz licnog iskustva ili samo cita neke tekstove, pa na vase primedbe o tome kako ja i i iz kojih pobuda komentarisem necu odgovoriti, neprimereno bi bilo na ovom mestu.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 13:06:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342723</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A ja se ne slazem sa vasom konstatacijom &quot; na nekom slobodnijem blogu&quot;, zar ovaj blog nije slobodan?</blockquote><br />
Nije. Dokaz je ovo:<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
DracenaPS: Ako si ovako pisao i ranije, onda mi se čini vrlo verovatnim da sam te banovala.</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>to jest recite Slavku Grabovcu da mu to sve nije ucinila NDH</blockquote><br />
A ovo je dokaz ili nemanja mogucnosti da se shvati (sto mi je verovatnije) ili cistog bezobrazluka.<br />
Kada i gde sam ja rekao da mi smeta da se pise o ovome?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ne bi vam smetalo sto se pisu ove ljudske price</blockquote><br />
Mogu da razumem da onaj ko je licno doziveo te strahote nema ni snage ni volje ni potrebe da razmislja o sirem kontekstu dogadjaja ali necu da razumem nekoga (kao tebe recimo) koja u svom tom uzasu samo sebe i svoj &quot;ugled&quot; brani na blogu, pricajuci kako eto i sa stolice mora da ustane kolko ju je potreslo. Bas me briga da li si ili nisi ustajala sa stolice, ti licno mi nisi vazna kao ni ja tebi nadam se. <br />
Ako neko (u ovom slucaju ja) pokusa da da svoje vidjenje sireg konteksta u kome se sve to izdogadjalo vi pripisujete da nema osecanja za zrtve da mu zrtve Srba nisu bitne, da rec &quot;sve&quot; koristi tek reda radi.<br />
Vi pricate o tome!!!!<br />
Vi koji na Srebrenicu gledate iz nekog DRUGOG UGLA!!!! <br />
Ima li drugi ugao gledanja na holokaust mozda, na Jasenovac? Mozda iz Hitlerovog ugla.<br />
Zato vas je &quot;na ovakvoj temi pojavi pet, PET komantatora&quot;. Ili ste samo vas &quot;pet, PET komentatora&quot; humani i svesni a ostali su monstrumi koji uzivaju ako Srbi bivaju klani.<br />
I ako se nekome od vas &quot;omakne&quot; da pocne razgovor o toj temi vi ga i od samog njega branite.<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ti si se samo nadovezao na komentare koji su krenuli u tom, političkom, smeru.</blockquote><br />
Kao dobro, desilo ti se, izazvan si.<br />
A kad komentari krenu u smeru takodje politickom, samo onom u kome vama odgovara, (komentator Sarajevo1968) onda se ne preti banovanjem i ne zamera se sto se prica o politici. I to o onoj najbanalnijoj ako se poredi sa zrtvama. O granicama, teritoriji...I u tome sa prilicno opsirnim komentarima ucestvuju i domacica i gost joj nimalo se ne gadeci sto tema nisu pobijeni Srbi.<br />
Vi pricate o doslednosti i slobodi bloga....<br />
Pricajte i dalje...<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 12:34:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>hoochie coochie man</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Sud</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342641</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>BiH je tvorevina koja pripada bošnjačkom( muslimanskom) narodu koji je u ovom ratu stradao i koji se jedva izvukao da nebude istrebljen od strane Srba i donekle Hrvata.Promjena te slike i te teze dovodi do raspada sistema i propadanja ideje </blockquote><br />
Tako možda razmišljaju političari federacije, odnosno ne razmišljaju oni, nego takvo razmišljanje plasiraju u javnost. Svi u svetu znaju da tako države ne nastaju, niti se dobijaju na poklon, ni kao nagrada. Nove države danas mogu nastati isključivo radi ostvarivanja interesa velikih sila. Takav je slučaj i sa BiH. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 11:11:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dracena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342634</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>margos</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zato što to boli, draga Margos. O politici možemo raspravljati do sutra, a da nas ništa ne dotakne. </blockquote><br />
Znam. I pitam se da li su kolege blogeri uopšte pročitali ispovest i shvatili koliko je zlostavljanje trajalo, gde se dešavalo, i da li uopšte mogu zamisliti čoveka u zrelim godinama koji govori ovu ispovest nekom drugom čoveku koji to zapisuje... Koliko stida, bola, proživljavanja, muke i užasa je moralo biti da bi se napisalo jedno ovakvo svedočenje. I nastaviti živeti.<br />
<br />
Samo onaj koji nije nikada doživeo traumatično iskustvo ili saslušao neku sličnu ispovest može u njoj tražiti ono čega tu nema. </blockquote><br />
 Ja sam to zamislila, onako kako je opisao, to me diglo sa stolice i morala sam da izdjem na vazduh, da se uverim da sunce nije nestalo i da svet jos postoji jer mi se za trenutak ucinilo da ga nema.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 11:02:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: zlocin nema naciju </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#k342596</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>hoochie coochie man</b></div>Tesko mi je da komentarisem u stalnom strahu da cu biti banovan i zato cu samo da se zahvalim na korektnom odgovoru.<br />
Ne slazem se sa nekoliko teza iznetih ovde, kao ni sa definisanjem Hrvatske kao NDH.<br />
U nadi da cemo o tome pricati na nekom slobodnijem blogu, pozdravljam vas.<br />
<br />
hoochie coochie man  <br />
</blockquote><br />
   A ja se ne slazem sa vasom konstatacijom &quot; na nekom slobodnijem blogu&quot;, zar ovaj blog nije slobodan?Ako nemate argumente onda je to druga stvar. Nikakav &quot;slobodan&quot; blog vam tu nece pomoci.<br />
<br />
  Da ste vi Slavko Grabovac, i da su vas ustase ubijale i mucile sada bi ovo bila vasa prica, ali na svu srecu vi to niste doziveli pa mozete i da relativizujete tudje utiske. To da je njemu sve ovo uradila NDH, to je NJEGOV utisak a ne Dracenin. Pobijte to ako mozete, to jest recite Slavku Grabovcu da mu to sve nije ucinila NDH. Objasnite mu ko mu je to ucinio.Ako mozete.<br />
<br />
  Ovih dana se ceka izrucenje hrvatskog generala koji je zatajio neke dijamante prilozene od strane katolicke crkve za oruzje kojim se ta drzava trebala stvarati. Da li znate odakle tolike dragocenosti Katolickoj Crkvi u Hrvatskoj?<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 03 Oct 2008 10:26:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/4705/Zlo%C4%8Din%20bez%20kazne%20%282%29/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
