<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Šta bi sa gasom rusofili... | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</link>
		<description>Drago Kovacevic</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Thu, 05 Nov 2009 18:16:16 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/899/3899.jpg			</url>
			<title>Drago Kovacevic</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: He, he...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k432459</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ma super, nego ne reče ništa na temu.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 06:54:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>He, he...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k432106</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div>Spaienti sat</blockquote><br />
<br />
bice da je <i>Sapienti Sat</i>, ne zvao se ti Amad...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 22:41:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Domazet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>_-_</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431892</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<a href='http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../?start=200#k431063' target='_blank' class='crvenoNormal'>Sapienti sat</a>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 19:38:04 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Lele Bata Dragec,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431766</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div>[<br />
Ehh..pa eto Brajo moj, sad sam saznao...vidiš da čovek uvek može saznati a da se i ne nada..ovo za Ukrajinu..<br />
A Tibora neopravdano diraš..znam momka, čitam njegove blogove i imam o njemu najlepše mišljenje...<br />
Eto čitaš ga i ti, a znam da sve ne čitaš, jel tako...<br />
</blockquote><br />
Eto vidis od kakve sam ti koristi. Da nije mene, ljudi bi mislili da se samo pravis da ne znas nista o ukrajinskom udelu oko gasozameshateljstva. Ovako znaju da si stvarno bio Neobavesten ali da te, eto, ne mrzi da pridikujes o stvarima a da se prethodno ne upoznas sa (za pridiku nekorisnim) detaljima. Mada, za mene to i nije nesto novo, znas ti da ja imam visoko misljenje o tvom radnom elanu, znam da te nista ne mrzi kada je posao u pitanju...<br />
<br />
A nije mi novo ni to da o Tiboru imas najlepse misljenje, pa kakvo bi drugo ti misljenje mogao o njemu da imas. A u pravu si da ga i ja citam (doduse izgleda da me, iz ko zna kog razloga, evo vec duze vreme mrzi da mu otpisujem). I to dosta revnosno, znas da sam primetio da sam u poslednje vreme razvio raznorazne negativne fascinacije. Sta cu, godine, ali tesim se da sam bar svesan svojih nedostataka, kazu da covek nesvesan svojih nedostataak ubrzo intelektualno umre (pu' daleko bilo). I primetio sam da mi je (negativna) fascinacija Zlom Namerom nekako zesca od (negativne) fascinacije Nemanjem Obraza. Tako da ovo mozes da uzmes kao obrazlozenje zasto njegove tekstove ne propustam da procitam a tvoj poneki i propustim. Nista licno, veruj mi...<br />
<br />
I da ne ispadne da te samo hvalim (te naj(jedino?)pametniji, te najvredniji medju Drugima i Boljima), moram da ti kazem da si me malcice razocarao. Jos iz tvoga teksta ispada da ja pokusavam da posvadjam Joncheka,  3XChausha i tebe oko vasih stavova. Pa da bih tako nesto pokusao ja bih, ako nista drugo, morao da mislim da vi prvo i pre svega imate stavove. Sto je stvarno smesna pretpostavka. Nemate vi stavove. Ti imas svoj posao, oni imaju svoje pizme, zna se sta je tvoj osnovni posao i sta je njihova glavna pizma, tu medju vama nema svadje. A sitnice nisu vredne narusivanja jednog divnog prijateljstva. One sluze samo da sami sebi izgledate bolje u ogledalu za koje procenite da je trenutno aktuelno. Malo mi nekako izgleda da me pod(t?)cenjujes ako mislis da ja to ne shvatam. Nije valjda da <i>ti</i>ne shvatas da vam se ja to samo (opet) malchice pod(t?)smeshkujem<img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' />...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 17:55:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Domazet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Kad imas gusare na putu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431155</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ps. Da budem iskren, uopste me ne cudi da je republika srpska krajina prosla tako kako je prosla ... sa takvim rukovodstvom kakvo je imala ...</blockquote><br />
A mene dobri Vasilije ne čudi što je Srbija u ovakvom stanju kakvom jeste, na repu događaja i potpunoj margini, upravo zato što je tvoja vrsta pameti ovde dominantna. Da baš ta pamet i to licemerje.  I dok tu ne nastane promena ništa se promeni neće.Ta pamet je na vlast dovodila za redom Slobu, pa Koštunicu, pa Tadića, pa će sutra Nikolića...<br />
Kod tebe je još iritantnije licemerje. Javiš se iz sigurne topline &quot;neprijateljskog zapada&quot; iz &quot;mrske Nemačke&quot; i onda <br />
otuda idealizuješ Rusiju, Putina i domaće lopurde...<br />
</blockquote><br />
 E , stvarno , gde bi mi do sada bili da si nas bas ti vodio Dragec , narocito zato sto ti je licemerje tako mrsko.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 10:08:04 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Lele Bata Dragec,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431082</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div>Kao i uvek, Dogmazet je tu da brani Ruse i Rusiju i da se bori protiv drugih i boljih, prića o Gazi i ko šta misli o tom problemu, jedino ništa da kaže na temu a to je da li je snabdecač koji usred zime zavrne slavinu svim korisnicima zbog jednog pouzdan, da li imamo garancije za južni tok, da li smo prodali NIS ispod cene.. .<br />
No, naravno da ne očekujem boiji odgovor od tradicionalne &quot;duhovitosti&quot; <br />
</blockquote><br />
Ma naš Brajan zapravo govori preko onoga što ne kaže...o)) Varka je čitati ono što iskaže, stara je to lola..o))<br />
Nego setih se..Ono glede Ukrajine, mogao je lepo da pita Marovića..On to zna bolje od mene..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 08:06:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Lele Bata Dragec,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431063</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Kao i uvek, Dogmazet je tu da brani Ruse i Rusiju i da se bori protiv drugih i boljih, prića o Gazi i ko šta misli o tom problemu, jedino ništa da kaže na temu a to je da li je snabdecač koji usred zime zavrne slavinu svim korisnicima zbog jednog pouzdan, da li imamo garancije za južni tok, da li smo prodali NIS ispod cene.. .<br />
No, naravno da ne očekujem boiji odgovor od tradicionalne &quot;duhovitosti&quot; <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 07:33:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Lele Bata Dragec,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431062</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Domazet</b></div>...zamal' da mi promakne  ovaj tvoj biser neobavestenosti (nije da si mi postao neinteresantan, daleko bilo, nego posla preko glave).<br />
<br />
Stvarno, boga ti, kako to da ti, Svetski Obavesten covek, budes potpuno neupoznat sa ulogom Ukrajine u citavom zamesateljstvu. Ni rec bre da zucnes. A ne bi covek ocekivao. Mislim, zbog ideoloskih veza sa Orange (bese li?) Revolucijom (bese li). Ja mislio LDP i Ukrajinski Orange Order ovako (znas ono, kaziprsti jedan do drugoga pa malo protrljas)...Da znaju ne samo sta onaj drugi radi negoi i sta misli. Medjutim ti izgleda kompletno Neobavesten??<br />
<br />
Ali neka, godine su tu, moze biti da vise nisi u toku. A ne da se radi o lajanju po zadatku kako to neki zli jezici hoce da predstave. Plus, sto i nisam hteo o tome. Nego se mislim nesto drugo, sta bi vi Drugi i Bolji radili da nije Matuske? Mislim, stvarno?? Kako bi se na istom mestu, u zdravlju i ljubavi i u isto vreme, prikupili nas dragi Tibor, ostri kriticar svih onih nacosa sto su protiv Izraelskog poslovanja po Gazi, ti koji se rado srecas Drzave koja je po Tiboricevim kriterijumima spadala, zbog svoje podrske Palestincima, u NajNacoskije na svetu, i Admceros, covek koji zbog svoje kritike brutalnosti Izraelske drzave, zasluzuje da ponesetitulu Tiborovog Naj-Nacosa? I kako samo cvrkucete. Ko bi rekao da kritika (sasvim objektivna i iz neutralnog  ugla, razume se) moze da bude tako rewarding ljudima tako razlicitog profila...</blockquote><br />
Ehh..pa eto Brajo moj, sad sam saznao...vidiš da čovek uvek može saznati a da se i ne nada..ovo za Ukrajinu..<br />
A Tibora neopravdano diraš..znam momka, čitam njegove blogove i imam o njemu najlepše mišljenje...<br />
Eto čitaš ga i ti, a znam da sve ne čitaš, jel tako...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 07:31:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431060</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Umiljato jagnje dve ovce sisa - Glupo jagnje zakolju odmah</blockquote><br />
To vredi za jaganjce, moj Popoviću...<br />
Eto kako ti vidiš odnose u društvu. Kao odnose između čobana, ovaca i jaganjaca..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 07:26:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: kako je trenutno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431058</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Veliki pozdarv<br />
<br />
JS </blockquote><br />
Pozdrav i tebi Jakša..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 07:19:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Ne verujem Vera...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k431043</link>
				<description>
					<![CDATA[
						...da ces biti banovana. Drago em nije glup em (onako starovremenski) drzi do sebe. Banovanje nekako prirodno ide uz mladjahnog Jonu i ostale BS skolarce, ali ne i uz Draga...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 06:30:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Domazet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Lele Bata Dragec,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430995</link>
				<description>
					<![CDATA[
						domazete, ne budi &quot;glup&quot;. bata dragec nije uspeo dase &quot;ugradi&quot; dok jebiogradonacelnik. mora nesto da ucini za  familiju... znas ono: jedan cetnik, jedan partizan, nije bitno ko je kriminalac,  vamilija se mora odrzati.<br />
<br />
ja se oprastam prijatelji sa vama.<br />
<br />
za ovo sto sam napisala bicu banovana. dozivotno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 03:41:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Vera Johnson</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430975</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne trebaju nam jednako Rusija i EU..Mnogo nam je potrebnija EU..</blockquote><br />
<br />
Well, nekima ni Rusija ni EU nisu potrebne (chitaj ne mogu da pomognu), njima dosta mastiljava olovka, parche 'artije i svadjalachki mentalitet.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 02:23:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>akasting</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Lele Bata Dragec,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430818</link>
				<description>
					<![CDATA[
						...zamal' da mi promakne  ovaj tvoj biser neobavestenosti (nije da si mi postao neinteresantan, daleko bilo, nego posla preko glave).<br />
<br />
Stvarno, boga ti, kako to da ti, Svetski Obavesten covek, budes potpuno neupoznat sa ulogom Ukrajine u citavom zamesateljstvu. Ni rec bre da zucnes. A ne bi covek ocekivao. Mislim, zbog ideoloskih veza sa Orange (bese li?) Revolucijom (bese li). Ja mislio LDP i Ukrajinski Orange Order ovako (znas ono, kaziprsti jedan do drugoga pa malo protrljas)...Da znaju ne samo sta onaj drugi radi negoi i sta misli. Medjutim ti izgleda kompletno Neobavesten??<br />
<br />
Ali neka, godine su tu, moze biti da vise nisi u toku. A ne da se radi o lajanju po zadatku kako to neki zli jezici hoce da predstave. Plus, sto i nisam hteo o tome. Nego se mislim nesto drugo, sta bi vi Drugi i Bolji radili da nije Matuske? Mislim, stvarno?? Kako bi se na istom mestu, u zdravlju i ljubavi i u isto vreme, prikupili nas dragi Tibor, ostri kriticar svih onih nacosa sto su protiv Izraelskog poslovanja po Gazi, ti koji se rado srecas Drzave koja je po Tiboricevim kriterijumima spadala, zbog svoje podrske Palestincima, u NajNacoskije na svetu, i Admceros, covek koji zbog svoje kritike brutalnosti Izraelske drzave, zasluzuje da ponesetitulu Tiborovog Naj-Nacosa? I kako samo cvrkucete. Ko bi rekao da kritika (sasvim objektivna i iz neutralnog  ugla, razume se) moze da bude tako rewarding ljudima tako razlicitog profila...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 23:08:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Domazet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430654</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Blago meni postadoh tajkun, ja rekoh da radim za firmu a ne da je imam, nisam se nešto hvalio školom samo rekoh da je imam i suviše da bih prihvatio da me mangupi varaju i lažu. Nisam se hvalio poslovnim vezama nego sam rekao da imam priliku da čujem informacije sa obe strane i da pričam sa ljudima koji, dozvolićeš, malo bolje poznaju stanje stvari. Nisam veličao Rusiju ali završih kao rusofil sa dna kace, što sam svakako mogao i da očekujem.<br />
<br />
U Srbiji nema sredine tako da ako ovim &quot;patriotama&quot; nisi po volji ili ako samo kažeš nešto što im se ne sviđa viđen si za &quot;izdajnika i stranog plaćenika&quot;. Normalno i druga samozvano &quot;proevropsko demokratska strana&quot; te takođe časti epitetima ukoliko se usudiš da kažeš nešto protiv svetinja kakve su EU, USA i slično, tako da ti ni tu ne gine &quot;rusofil, komunjara&quot; i resto sa spiska.<br />
<br />
Čovek očigledno ne može u sredinu i sasvim ste lepo svi vi uveli jednu novu (ili možda staru) podelu među Srbima. Znači nema &quot;i Evropa i Rusija&quot; nego opredeli se bato za koga si, za kralja ili Tita, za četnike ili partizane. A šta ako ste u krivu i jedni i drugi koji zastupate krajnje opcije (a jeste 100%), šta ako ja baš neču da se opredelim. <br />
<br />
Ne pada mi na pamete da veličam ni Putina ni Solanu, ne držim im slike na zidu i ne čitam njihove govore kao krajnju i vrhunsku mudrost. Ne želim da ih volim, ni jednog ni drugog, jer znam da ne vole ni oni mene i moju porodicu. Oni imaju interese i hoće da ih proguraju, ja imam svoje želje i interese. Ako nam se interesi poklope u nekom trenutku dobro je, ako ne, nikom ništa idemo dalje. Svako ko se klanja i glorifikuje jednu ili drugu stranu GREŠI, poštuj ih i jedne i druge i radi s njima ako možeš. <br />
<br />
Umiljato jagnje dve ovce sisa  -  Glupo jagnje zakolju odmah					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 21:42:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>statista123</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: kako je trenutno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430370</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div>Posto sam zbog gasa morao da ostanem duze na poslu samo jos malo inf.<br />
<br />
Srbija NIJE jedina zemlja koja je ostala bez gasa.Trenutno ga nemaju Bugarska,Turska, Makedonija, Hrvatska (svega 20 posto), a manjak imaju Rumunija i Austrija. Jedino Italija dobija od Rusa 80 posto ugovorenih kolicina.<br />
<br />
Pored nesporazuma oko cene izmedju Rusija i Ukrajine, Ukrajincu su (bar tako Rusi kazu) zatvorili tri gasovoda koja su sluzila za distribuciju gasa ka ovim krajevima i navodno po ruskim izvorima preusmerili taj gas ka sebi. Zato su Rusi smanjili isporuke gasa ka Jevropi.<br />
<br />
Posto gas za Srbiju ako se ne varam stize preko Madjarske,kad je presahlo kod njih danas popodne,onda se &quot;ugasilo&quot; i kod nas.<br />
<br />
U cetvrtak Rusi i Ukrajinci nastavljaju pregovore.<br />
<br />
tako Vam je za sad<br />
<br />
J</blockquote><br />
Trenutno ga nemamo samo mi...ostalima je redukovana isporuka. A jedino su kod nas potpune gazde, kao u bilo kojoj drugoj guberniji..Jedino su kod nas većinski vlasnici svega postojećeg...<br />
</blockquote><br />
<br />
Drago,<br />
<br />
Nije tacno da gas samo trenutno nema Srbija, i mislim da nije korektno da se barata poluistinama. U Bugarskoj je jako teska situacija, Hrvatska ima rezerve gasa za jos 10 dana jer oni imaju  znatnu domacu proizvodnju  Za sve vajne strucnjake za gasovode ukljucujuci i Tebe pitam, a kako  Rusi da  doture gas do nas, avionima kao Englezi i Amerikanci Zapadnom Berlinu, ili da nam salju preko Unrinih paketa, ili zipovan gas ili mozda preko Western Union-a<br />
Sad se uopste vise ne cudim sto su mnogi ljudi digli ruke od  Bloga na B92 <br />
</blockquote><br />
Hmm..Jakša...<br />
Ne znam čemu tolika oštrina bez nekoga razloga. U momentu kad sam napisao da je gas potpuno obustavljen samo nama, tako je bilo. Hrvatska je dobijala oko 20 posto ugovorenih količina.<br />
Koliko god tehnička rešenja za dopremanje gasa bila bitna ona u ovoj priči nisu od suštinskoga značaja. Gas je za Ruse koliko tehničko i eknomsko još više i političko pitanje. Ti to znaš bar koliko i ja. U ostalom pogledaj današnju &quot;Politiku&quot; i vidi šta o tome piše Miša Brkić. Probleme koje imaju sa Ukrajinom Rusi su iskoristili za ucenu Evrope i kupaca gasa. Njih zanima poskupljenje gasa i zato služi ova igra. A da je to tako evo podatka. Ruski budžet je planiran na temelju cene barela nafte od 55 evra. Rupe su neminovne i oni ih moraju nekako zakrpiti.</blockquote><br />
<br />
<br />
Drago,<br />
zanat kome se ja bavim je veoma precizan, bez obzira na srpsko poimanje novinarstva  a to je moze okruglo pa na cose, a moze ovako a moze i onako, nema veze sto bas nije sve 100% tacno. (ovo se ne odnosi na Tebe jer nisi clan mog esnafa)<br />
<br />
1.Elem kad si Ti okacio svoj Blog  Srbia i BOSNA nisu imali gas, to u okruzenju, a i Madjarska je &quot;crkla&quot;<br />
(vidi B92 vesti od 06.01.2008).(Madjarska je u boljem polozaju jer ima rezerve,ali je dovod bio prekinut)<br />
<br />
2. Prekid gasa (to su vec mnogi rekli) nema ama bas ikakve veze za prodajom NIS-a, tako da i sam naslov Bloga izaziva nedoumicu.<br />
<br />
U Srbiji vlada velika konfuzija , ne samo oko gasa vec  oko mnogo stavri. <br />
Sad ocekujem sledecu najavu fatnazmagoricnih teorija, da su u stvari Rusi prekinuli gas da bi pomogli Tadicu da ispadne heroj pred Srbima i da ih je spasao zime, da su Madjari ucenjeni da moraju to da nam ucine jer....Kao i cela paranoja nekih (ne mislim samo na JM) da je samo pitanje dana kad ce Toma Nikolic da zasedne u premijersku fotelju..<br />
<br />
Ali,kako rekoh veliku krivicu za ovu konfuziju snose i pripadnici  mog esnafa.<br />
<br />
Veliki pozdarv<br />
<br />
JS  <img src='/gfx/emoticons/thumbsup.gif' alt='' /><br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 18:50:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>jaksa scekic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430334</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Sve ovo pišem zato što svoje zablude o EUtopiji sejete ovde bez ikakve mere i obzira a uz to pljujete po Rusiji bez realnog opravdanja, što Vas potpuno diskredituje kao sagovornika i komentatora. Za sve to ne nudite nikakve argumente zasnovane na relanim činjenicama već je to produkt isključivo Vaše lične frustracije i nekih, sa ko zan koje strane, navučenih kompleksa. Meni je, da ponovim, potpuno strano veličanje Rusije ali takođe i bajke o EUtopiji. Evropa i EU - DA, EUtopija - NIKADA.</blockquote><br />
Eh, statisto...realni, pragmatični i ne znam kako ste još sebe nazvali..vi ste zapravo rusofil sa dna kace i vi ste frustrirani a ne ja..Kad sam ja pričao o EUutopiji..i šta je uopšte EU utopija kad EU realno postoji i realno funkcioniše..Ovo sa &quot;kućom sa više vrata&quot; i vašim bajkama o Rusima koji kupuju srpsku robu samo zato što je srpska, mačku o rep..baš bih voleo znati koju to srpsku robu vi Rusima prodajete a oni je kupuju zato što je srpska..<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Mnogo nam je potrebnija EU... Na kraju, ono što inače ovde hoće da se relativizuje, ova priča sa gasom, jasno govori da smo mi Rusiji ništa.&quot; - dobro je da smo Evropi NEŠTO, posle 8 godina ponižavanja i ucenjivanja na različite načine od strane EU, lepo je videti nekog ko ima petlju da ovo izjavi</blockquote><br />
Pa evo dokaza da vi EU shvatate kao utopiju. Čime nas je to EU ucenila...time što traži da ispunjavamo standarde..Pa ne traži EU da postane Srbija, nego Srbija treba da se integriše u EU...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>&quot;Sada, želeći da se spasu bankrotstva ( što je legitimno), i znajući da ne mogu napuniti budžet jer su ga planirali na osnovu cene nafte od 55 evra za barel a ona je realno oko 40 evra, žele to nadomestiti cenom gasa.&quot; - e ovo mi je ključno. Po čemu vi g-dine Drago, ukoliko samo niste neki ekspert sa stratešku ekonomiju, tvrdite da je realna cena nafte 40 evra. Da li samo zato što USA kaže da toliko vredi ili imate i neki drugi konkretniji argument. Roba vredi taman toliko koliko je neko spreman da je plati. Gas kao energent vredi taman toliko koliko mu treba da bude konkurentan sa strujom, pre svega. Zašto bi grejanje na gas bilo 3 puta jeftinije nego na struju, dovoljno je da bude jeftinije 20-30% i ništa više. Ili je možda &quot;dužnost&quot; Rusije i ostalih energetskih izvoznika da pumpaju jeftine energente da bi se Zapad jeftino vozio i grejao. Na to zaboravite, to ide u istoriju zajedno sa tri posrnula USA giganta koji su se vodili tezom &quot;ispod 3000 kubika nije auto već igračka&quot; </blockquote><br />
E, ovo je bajno..Pa ko će statisto određivati cenu nafte nego Ameri...hajde, ako boga znaš reci..a ovo o eksploataciji ti je prva liga od argumenata. Mislim da bi ti morao proučiti izvesnu literaturu koja govori o suštini ovih problema. Onda ne bi zvučao kao ovaj DSS-ov tajkun Nenad Popović. E, ovako i on priča.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ni u jednom trenutku, NIKADA, se nije pojavio neko, neka druga kompanija i jasno i glasno rekla da će dati više od Rusa za pola NIS-a (kao što se redovno prećutkuje prodata je polovina kompnije). Nešto vredi taman toliko koliko je neko drugi spreman da plati. Sa trenutnom cenom nafte NIS je debelo PRECENJEN!!!</blockquote><br />
Ova je tek hit. Pa kako će neko ponuditi išta kad vlast preda NIS mimo zakona<br />
Da ga nisu možda stavili na tender...o))<br />
Nakon ovoga i hvalisanja o obrazovanosti, poslovnim vezama po svetu, te ove gluposti kako je NIS sjajno prodan, mislim da si ti Nenad Popović ili neko ko na njega liči kao jaje jajetu..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 18:07:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Vidi, vidi...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430310</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>vlada dvm</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div><br />
adam weisphautA nemamo benificirani tretman, samo regularni?Uprkos mudroj odluci srpskog rukovodstva da im damo NIS na izvolte Ništa bratsvo, ništa pravoslavlje, samo bratsko spolovilo Da, uz bratsvo bolje klizi..o))Kakvo bratstvo......to je najveći mogući trip i najprofitabilniji štos srpskih lopova. </blockquote><br />
Drago, isprozivao Vas Jakša Šćekić, rekao da iznosite polu istine (može se pročitati i da lažete) i Vi ništa. </blockquote><br />
Tek sad sam to video i odgovorio. Mislim da nije imao razloga za takvu reakciju..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 17:43:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: kako je trenutno</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430303</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div>Posto sam zbog gasa morao da ostanem duze na poslu samo jos malo inf.<br />
<br />
Srbija NIJE jedina zemlja koja je ostala bez gasa.Trenutno ga nemaju Bugarska,Turska, Makedonija, Hrvatska (svega 20 posto), a manjak imaju Rumunija i Austrija. Jedino Italija dobija od Rusa 80 posto ugovorenih kolicina.<br />
<br />
Pored nesporazuma oko cene izmedju Rusija i Ukrajine, Ukrajincu su (bar tako Rusi kazu) zatvorili tri gasovoda koja su sluzila za distribuciju gasa ka ovim krajevima i navodno po ruskim izvorima preusmerili taj gas ka sebi. Zato su Rusi smanjili isporuke gasa ka Jevropi.<br />
<br />
Posto gas za Srbiju ako se ne varam stize preko Madjarske,kad je presahlo kod njih danas popodne,onda se &quot;ugasilo&quot; i kod nas.<br />
<br />
U cetvrtak Rusi i Ukrajinci nastavljaju pregovore.<br />
<br />
tako Vam je za sad<br />
<br />
J</blockquote><br />
Trenutno ga nemamo samo mi...ostalima je redukovana isporuka. A jedino su kod nas potpune gazde, kao u bilo kojoj drugoj guberniji..Jedino su kod nas većinski vlasnici svega postojećeg...<br />
</blockquote><br />
<br />
Drago,<br />
<br />
Nije tacno da gas samo trenutno nema Srbija, i mislim da nije korektno da se barata poluistinama. U Bugarskoj je jako teska situacija, Hrvatska ima rezerve gasa za jos 10 dana jer oni imaju  znatnu domacu proizvodnju  Za sve vajne strucnjake za gasovode ukljucujuci i Tebe pitam, a kako  Rusi da  doture gas do nas, avionima kao Englezi i Amerikanci Zapadnom Berlinu, ili da nam salju preko Unrinih paketa, ili zipovan gas ili mozda preko Western Union-a<br />
Sad se uopste vise ne cudim sto su mnogi ljudi digli ruke od  Bloga na B92 <br />
</blockquote><br />
Hmm..Jakša...<br />
Ne znam čemu tolika oštrina bez nekoga razloga. U momentu kad sam napisao da je gas potpuno obustavljen samo nama, tako je bilo. Hrvatska je dobijala oko 20 posto ugovorenih količina.<br />
Koliko god tehnička rešenja za dopremanje gasa bila bitna ona u ovoj priči nisu od suštinskoga značaja. Gas je za Ruse koliko tehničko i eknomsko još više i političko pitanje. Ti to znaš bar koliko i ja. U ostalom pogledaj današnju &quot;Politiku&quot; i vidi šta o tome piše Miša Brkić. Probleme koje imaju sa Ukrajinom Rusi su iskoristili za ucenu Evrope i kupaca gasa. Njih zanima poskupljenje gasa i zato služi ova igra. A da je to tako evo podatka. Ruski budžet je planiran na temelju cene barela nafte od 55 evra. Rupe su neminovne i oni ih moraju nekako zakrpiti.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 17:40:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Najnovija vest</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430276</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>ivana23</b></div>Predsednik Srbije postigao dogovor sa premijerom Mađarske Ferencom Đurčanjijem<br />
<u>Tadić: Mađarska će ustupiti gas Srbiji</u><br />
<br />
Predsednik Srbije Boris Tadić postigao je danas sa premijerom Mađarske Ferencom Đurčanjijem dogovor da ta zemlja Srbiji ustupi izvesnu količnu gasa iz svojih rezervi. <br />
<br />
Isporuka gasa iz Mađarske počeće danas u 16 sati. Srbija je juče potpuno ostala bez gasa zbog rusko- ukrajinskog energetskog sukoba. Prelazak na alternativni vid energije je dodatno opteretio elektroenergetski sistem i izazvao probleme u gradovima čije toplane ne mogu da koriste mazut. <br />
</blockquote><br />
 Ivancice <img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /><br />
<br />
  Hvala , pratim i stalno proveravam da li je taj gas najzad stigao ali nije , sada je 18 h i nema ga, dok se sistem ne napuni ako ce se uopste napuniti jer je ta kolicina mala i moze lako da se usmeri ka velikim potrosacima koji greju mnogo ljudi odjednom , recimo toplane u N.Sadu...kada cemo mi mali doci na red ne zna se. Ja moje grejem na struju za sada, nema nista od sporeta sve planulo jutros i grejalice  i elektricna cebad i sporeti a za cene niko ne pita, blago dobavljacima i trgovcima.<br />
<br />
hvala na informacijama ;-)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 17:16:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ma gde si ti nama, Vaske?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430266</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zatim, da Rusija rešava svoje sporove tako što zavrne slavinu</blockquote><br />
Između zavrtanja slavine i zavrtanja šije - biram slavinu. )))					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 17:02:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vlada dvm</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430218</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div>3) Podjednako nam trebaju i Rusi i Zapad, odnosno baš iz specifičnosti pozicije u kojoj se nalazimo treba da tražimo svoje komparativne prednosti i da kreiramo svoju poziciju a ne da se delimo na prozapadnjake i rusofile, jer ni jedni ni drugi nisu u pravuPa dragi statisto, ovo govori u čemu je vaš problem..mislim, da stvar vidite uglavnom tehnički...Ne trebaju nam jednako Rusija i EU..Mnogo nam je potrebnija EU..Da smo mi Kina ili Indija možda bi stajala ova opaska, ali kako nismo nego smo jedna mala i nebitna zelja na Balkanu koji je deo Evrope i koja da bi preživela treba da se modernizuje u skladu sa evropskim standardima. Nije ovo period hladnoga rata pa će zapad plaćati nesvrstanost, a pravo reći nemamo ni Tita. Biti ovde neutralan znači ne hteti Evropu, a biti ruski satelit bez značaja čak i za njih. Na kraju, ono što inače ovde hoće da se relativizuje, ova priča sa gasom, jasno govori da smo mi Rusiji ništa. Ono što Ruse zanima jeste šta bi mogli da nam uzmu kako bi oni preživeli. Tako su uzeli NIS džaba podržavajući promašenu politiku oko Kosova.Sada, želeći da se spasu bankrotstva ( što je legitimno), i znbajući da ne mogu napuniti budžet jer su ga planirali na osnovu cene nafte od 55 evra za barel..a ona je realno oko 40 evra, žele to nadomestiti cenom gasa. I u sred zime naprave ovu frku ne bi li Evropa kazala dobro...To je suština priče, a ne ova tehnička pitanja na kojima vi inzistirate.. </blockquote><br />
<br />
Sasvim je normalno da stvari posmatram tehnički, obzirom da sam u osnovi inženjer. Kamo sreće da ljudi koji nas vode malo više tehnički i pragmatično posmatraju stavrnost i svet koji nas okružuje. Ne bi sigurno generisali ovoliku količinu gluposti. Na žalost previše je političara i politikanata, filozofa i prevaranata, prodavaca magle , ekonomskih stručnjaka koji u životu ni kesicu kokica nisu prodali, eksperata svih profila, konsultanata i nezavisnih komenatora, NGO stručnjaka za sve oblasti i ostalih mlatišuma koji uporno zamajavaju ovaj narod pričama i pričicama. Jedna od omiljenih bajki je naravno priča o obećanoj zemlji EUtopiji koja samo čeka da joj se mi pridružimo i gde nas koliko odmah čekaju brojni i nepresušni fondovi sa kojih treba samo da zagrabimo koliko nam duša ište.  Ta ista Evropa nas toliko voli i poštuje da jedva čeka da svoje, objektivno teško zarađene i od poreskih obveznika uzete evriće, prelije u naše uvek prazne i pare željen džepove. Ja imam suviše godina, suviše škole, suviše životnog iskustva i previše poslovnih partnera i prijatelja i na jednoj i na drugoj strani, i na Zapadu i na Istoku, da bih pristao da verujem u ovakvu zabludu. <br />
<br />
Kad već toliko promovišete Zapad, hajde da Vam kažem koju će te prvu poslovicu naučiti od recimo Amera:<br />
SAMO JE SIR U MIŠOLOVCI DŽABE!!!<br />
<br />
Konkretno i tačno, od kade je sveta i veka. Toliko o pomoći, fondovima i ostalom, čisto da znate, sve pare koje dobijemo KOŠTAJU, a najskuplje su one koje su navodno poklonjene. Sve će se to lepo i sa debelom kamatom vratiti, sad da li mi, da li naša deca, nije od suštinske važnosti. <br />
<br />
Sve ovo pišem zato što svoje zablude o EUtopiji sejete ovde bez ikakve mere i obzira a uz to pljujete po Rusiji bez realnog opravdanja, što Vas potpuno diskredituje kao sagovornika i komentatora. Za sve to ne nudite nikakve argumente zasnovane na relanim činjenicama već je to produkt isključivo Vaše lične frustracije i nekih, sa ko zan koje strane, navučenih kompleksa. Meni je, da ponovim, potpuno strano veličanje Rusije ali takođe i bajke o EUtopiji. Evropa i EU - DA, EUtopija - NIKADA.<br />
<br />
&quot;Mnogo nam je potrebnija EU... Na kraju, ono što inače ovde hoće da se relativizuje, ova priča sa gasom, jasno govori da smo mi Rusiji ništa.&quot; - dobro je da smo Evropi NEŠTO, posle 8 godina ponižavanja i ucenjivanja na različite načine od strane EU, lepo je videti nekog ko ima petlju da ovo izjavi<br />
<br />
&quot;Ono što Ruse zanima jeste šta bi mogli da nam uzmu kako bi oni preživeli.&quot; - e tu će da se ovajde, ako od ovoga našeg treba da prežive. Apsolutno nerazumevanje osnovnih pojmova, što bi rekla učiteljica promašili ste ne jedan nego tri reda veličine. Sve što imamo, da poklonimo Rusima pa im nema za pampure za jednogodišnju proizvodnju votke. Ono od čega bi Srbija živela ko bubreg u loju godinu dana, to samo Moskva sprca za dve nedelje, opušteno i bez napora.<br />
<br />
&quot;Tako su uzeli NIS džaba podržavajući promašenu politiku oko Kosova.&quot; - džabe je verovatno jer su naši dični &quot;eksperti&quot; rekli da je džabe. Ni u jednom trenutku, NIKADA, se nije pojavio neko, neka druga kompanija i jasno i glasno rekla da će dati više od Rusa za pola NIS-a (kao što se redovno prećutkuje prodata je polovina kompnije). Nešto vredi taman toliko koliko je neko drugi spreman da plati. Sa trenutnom cenom nafte NIS je debelo PRECENJEN!!!<br />
<br />
&quot;Sada, želeći da se spasu bankrotstva ( što je legitimno), i znajući da ne mogu napuniti budžet jer su ga planirali na osnovu cene nafte od 55 evra za barel a ona je realno oko 40 evra, žele to nadomestiti cenom gasa.&quot; - e ovo mi je ključno. Po čemu vi g-dine Drago, ukoliko samo niste neki ekspert sa stratešku ekonomiju, tvrdite da je realna cena nafte 40 evra. Da li samo zato što USA kaže da toliko vredi ili imate i neki drugi konkretniji argument. Roba vredi taman toliko koliko je neko spreman da je plati. Gas kao energent vredi taman toliko koliko mu treba da bude konkurentan sa strujom, pre svega. Zašto bi grejanje na gas bilo 3 puta jeftinije nego na struju, dovoljno je da bude jeftinije 20-30% i ništa više. Ili je možda &quot;dužnost&quot; Rusije i ostalih energetskih izvoznika da pumpaju jeftine energente da bi se Zapad jeftino vozio i grejao. Na to zaboravite, to ide u istoriju zajedno sa tri posrnula USA giganta koji su se vodili tezom &quot;ispod 3000 kubika nije auto već igračka&quot; <br />
<br />
Puno pozdrava i probajte malo više tehnički da rezonujete, mnoge će Vam se stvari same kasti					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 15:43:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>statista123</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Kad imas gusare na putu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430180</link>
				<description>
					<![CDATA[
						A koga sledećeg da dovedemo na vlast? Tebe?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 14:42:59 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Atomski mrav</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430140</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Drago Kovacevic</b></div>3)  Pa dragi statisto, ovo govori u čemu je vaš problem..mislim, da stvar vidite uglavnom tehnički...Ne trebaju nam jednako Rusija i EU..<b>Mnogo nam je potrebnija EU</b>..</blockquote><br />
<br />
<u>Gardijan: Gaza i gas neuspesi EU</u><br />
<br />
<i>Evropa je suočena s dve akutne krize, Gaza i gas, koje ugrožavaju i evropske <br />
interese i vrednosti, piše Gardijan. Slaba, podeljena, nedosledna, licemerna i izluđujuća, tako Evropsku uniju privatno opisuju u Vašingtonu, Moskvi i Pekingu, piše Gardijan i ocenjuje da je prva sedmica 2009. pokazala da su kritičari sasvim u pravu. </i><br />
<br />
<a href='http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/jan/08/eu-middle-east-gaza' target='_blank' class='crvenoNormal'>Timothy Garton Ash</a> - original teksta					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 14:08:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ivana23</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430102</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>3) Podjednako nam trebaju i Rusi i Zapad, odnosno baš iz specifičnosti pozicije u kojoj se nalazimo treba da tražimo svoje komparativne prednosti i da kreiramo svoju poziciju a ne da se delimo na prozapadnjake i rusofile, jer ni jedni ni drugi nisu u pravu</blockquote><br />
Pa dragi statisto, ovo govori u čemu je vaš problem..mislim, da stvar vidite uglavnom tehnički...<br />
Ne trebaju nam jednako Rusija i EU..Mnogo nam je potrebnija EU..Da smo mi Kina ili Indija možda bi stajala ova opaska, ali kako nismo nego smo jedna mala i nebitna zelja na Balkanu koji je deo   Evrope i koja da bi preživela treba da se modernizuje u skladu sa evropskim standardima. Nije ovo period hladnoga rata pa će zapad plaćati nesvrstanost, a pravo reći nemamo ni Tita. Biti ovde neutralan znači ne hteti Evropu, a biti ruski satelit bez značaja čak i za njih. Na kraju, ono što inače ovde hoće da se relativizuje, ova priča sa gasom, jasno govori da smo mi Rusiji ništa. Ono što Ruse zanima jeste šta bi mogli da nam uzmu kako bi oni preživeli. Tako su uzeli NIS džaba podržavajući promašenu politiku oko Kosova.<br />
Sada, želeći da se spasu bankrotstva ( što je legitimno), i znbajući da ne mogu napuniti budžet jer su ga planirali na osnovu cene nafte od 55 evra za barel..a ona je realno oko 40 evra, žele to nadomestiti cenom gasa. I u sred zime naprave ovu frku ne bi li Evropa kazala dobro...<br />
To je suština priče, a ne ova tehnička pitanja na kojima vi inzistirate..            <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 13:29:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430055</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Kažem ja</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Za pametne dosta</blockquote>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 12:52:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430041</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Kažem ja i potpisujem.<br />
<br />
A meni možeš da veruješ jer podjednako radim i sarađujem i sa Zapadom i sa Rusijom. Pusti ti političare, čuju nešto ili procene šta je dobro da narod čuje ili šta bi voleo da čuje pa onda tarbunjaju do mile volje. Niko od njih nije prodao kilo robe ni na Zapadu ni u Rusiji. <br />
<br />
Ako ne veruješ meni a ti nađi nekog Slovenca pa pitaj njega, šta bi oni radili da su na našem mestu. Da li bi se zalepili za Zapad i odjebali Ruse ili bi vrlo rado prihvatili sve pogodnosti koje daje jedno tako veliko i prosperitetno tržište. Takođe ga pitaj zašto Slovenci ili reciom Italijani uopšte otvaraju pogone po Srbiji, da li zbog našeg &quot;prebogatog&quot; tržišta, da li zbog Zapada ili možda imaju nešto treće u vidu.<br />
<br />
Ja zaista ne znam čime se vi bavite, šta radite i kako zarađujete za život ali danas je prava umetnost prodati i naplatiti robu na svetskom tržištu. Uz poplavu robe sa svih strana, po cenama koje mi ne možemo ni u snu da postignemo, svi su &quot;ko ludi&quot; bez robe Made in Serbia. Tako, kad čujem nekog veselog političara kako kaže da moramo da povećamo izvoz i da nađemo nova tržišta ja se uvek zapitam a zašto ne kaže i kako to misli da uradi, ima li neku iole pametnu ideju ili samo trabunja po običaju.<br />
<br />
Rusija se mnogo promenila, ojačala je svoju industriju i ni tamo nije lako prodati robu ALI JE IPAK još uvek mnogo lakše nego na Zapadu. I uzgred koje bi mi to industrijske proizvode uopšte i mogli da prodamo na Zapadu. Hranu izuzimam ali kao što znati i Holandija koja hrani pola Evrope nije se bazirala samo na hrani. Inače što se tiče hrane i tu vam je u Evropi ponuda mnogo veća od tražnje i ima svega u višku tako da nije baš lako boriti se sa Mađarima, Poljacima i ostalima, posebno ako se ima u vidu da zanemarljiv broj naših firmi ima neopohode sisteme kvaliteta (HACCP i ostalo) da bi uopšte plasirala svoju robu. Da zaključim, pošto sam krenu da mnogo širim temu, što se tiče potencijalne prodaje naše robe Zapadu mi nemamo:<br />
- proizvode<br />
- kapacitete<br />
- sisteme kvaliteta<br />
- konkurentnu cenu<br />
Odnosno imamo samo dobru volju, odnosno više neku nedefinisanu želju da nešto prodamo i žestoku iluziju da nekome tamo treba bilo šta sa ovih prostora u iole značajnijim količinama (više suvenriski, šarenila i ekskluziviteta radi).<br />
<br />
Što se Rusije tiče ni tamo ne trpe gladni i žedni čekajući našu hranu i sokove, niti se pate bez proizvoda naše industrije. Ali ako nešto korektno pripremite i ponudite MOŽE DA PROĐE i PROLAZI. Kod prosečnog Rusa proizvod Made In SERBIA izaziva simpatije i oni imaju neki urođeni osećaj da je to pristojnog kvaliteta. Ova &quot;iluzija&quot; je nasleđena iz vremena SSSR kada je Made in YU bilo najbolje što se moglo naći na tom tržištu. Da je tačno govori i jedan potpuno proveren podatak da su Kinezi na svoje gaće i potkošulje uštampavali znak Made in YUGOSLAVIA da bi imale bolju prođu u Rusiji. Tu je i sporazum o slobodnoj trgovini za koji bi recimo baš pomenuti Slovenci dupe dali da ga imaju. <br />
<br />
Što se tiče odnosa sa Rusijom Srbija ima relativno ali samo relativno jednostavan zadatak. Treba da oćuva i eventualno proširi sporazum o slobodnoj trgovini i da poveća svoj izvoz do mere koji je jednak uvozu iz Rusije!!!<br />
<br />
KADA BI SRBIJA USPELA DA IZVEZE SVOJE ROBE U RUSIJU U VREDNOSTI UVOZA (NAFTA, GAS, KOKS, SIROVINE, I OSTALO) MI BI MOGLI DA NAKRIVIMO KAPU. Tvrdim vam da bi tada sve zemlje bivše Istočne Evrope sem Slovenije mogle da nam pljunu pod prozor i samo da nam zavide. Ali mi smo mnogo, mnogo daleko od toga, statistika je tu više nego tužna.<br />
<br />
E sad razmislite, mi moramo da kupujemo naftu, gas i još što, šta iz Rusije. Da li je logičnije da devize za to zaradimo prodajući našu robu i pamet recimo u Nemačkoj i Francuskoj ili možda baš u toj istoj Rusiji. Niej teško zaključiti. Sa druge strane USLOV SVIH USLOVA da bi bilo šta prodali Rusima jeste savremena tehnologija i oprema sa Zapada, njihovi sistemi kvaliteta, upravljanja, organizacije, standardi i ostalo<br />
<br />
Za pametne dosta, ostalima ne vredi govoriti. <br />
<br />
Inače firma za koju radim izvozi 100% svoje proizvodnje, uglavnom u Rusiju (polako počinje i na Zapad). Potpuno nezaobilazni partneri u poslovanju su kompanije iz ukupno 4 zemlje EU (2 iz stare 12-torke, 2 iz novih članica). Sve to odlično funkcioniše i ZATO TVRDIM DA NAM TREBAJU I JEDNI I DRUGI. Ko misli drugačije neka da i konkretne primer.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 12:38:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>statista123</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Najnovija vest</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k430026</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Predsednik Srbije postigao dogovor sa premijerom Mađarske Ferencom Đurčanjijem<br />
<u>Tadić: Mađarska će ustupiti gas Srbiji</u><br />
<br />
Predsednik Srbije Boris Tadić postigao je danas sa premijerom Mađarske Ferencom Đurčanjijem dogovor da ta zemlja Srbiji ustupi izvesnu količnu gasa iz svojih rezervi. <br />
<br />
Isporuka gasa iz Mađarske počeće danas u 16 sati. Srbija je juče potpuno ostala bez gasa zbog rusko- ukrajinskog energetskog sukoba. Prelazak na alternativni vid energije je dodatno opteretio elektroenergetski sistem i izazvao probleme u gradovima čije toplane ne mogu da koriste mazut. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 12:26:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ivana23</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Kad imas gusare na putu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429998</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ps. Da budem iskren, uopste me ne cudi da je republika srpska krajina prosla tako kako je prosla ... sa takvim rukovodstvom kakvo je imala ...</blockquote><br />
A mene dobri Vasilije ne čudi što je Srbija u ovakvom stanju kakvom jeste, na repu događaja i potpunoj margini, upravo zato što je tvoja vrsta pameti ovde dominantna. Da baš ta pamet i to licemerje.  I dok tu ne nastane promena ništa se promeni neće.Ta pamet je na vlast dovodila za redom Slobu, pa Koštunicu, pa Tadića, pa će sutra Nikolića...<br />
Kod tebe je još iritantnije licemerje. Javiš se iz sigurne topline &quot;neprijateljskog zapada&quot; iz &quot;mrske Nemačke&quot; i onda <br />
otuda idealizuješ Rusiju, Putina i domaće lopurde...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 11:39:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Drago Kovacevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429988</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>3)<b> Podjednako nam trebaju i Rusi i Zapad</b>, odnosno baš iz specifičnosti pozicije u kojoj se nalazimo treba da tražimo svoje komparativne prednosti i da kreiramo svoju poziciju a ne da se delimo na prozapadnjake i rusofile, jer ni jedni ni drugi nisu u pravu</blockquote><br />
Kaže tačno ko? Jeremić?<br />
I zašto tačno su nam podjednako neophodni?<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 11:23:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Rusofili &amp; Prozapadnjaci</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429977</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Bozzwell potpisujem sve što si napisao, to je principski i moje mišljenje.<br />
<br />
Osim jedne nakaradne osobine da nam je uvek neko drugi kriv za sve, zaista podjednako ne mogu da razumem ni one koji se kunu u Rusiju kao majku i veličaju je bez ikakvog razloga a takođe ni one kojima su zapadna govna slađa od ruskih kolača. Podjednako su mi odvratni i jedni i drugi. Nigde u Evropi nisu Rusi tako ispljuvani kao kod nas a takođe u Rusiji ćeš teško naći rusofile kakvi se kod nas mogu videti na svakom koraku.<br />
<br />
Kada ćemo shvatiti da:<br />
1) Ako sami sebi ne pomognemo niko neće<br />
2) Ne postoji ljubav u međunardnim odnosima već samo intersi<br />
3) Podjednako nam trebaju i Rusi i Zapad, odnosno baš iz specifičnosti pozicije u kojoj se nalazimo treba da tražimo svoje komparativne prednosti i da kreiramo svoju poziciju a ne da se delimo na prozapadnjake i rusofile, jer ni jedni ni drugi nisu u pravu<br />
4) Da li bi možda bilo pametno da u osvit najveće krize koju je svet video, krize koja će promeniti međunardne odnose iz korena i značajno uticati na geopolitičko stanje u svetu, možda malo prićutimo i porazmislimo i da sačekamo da vidimo na koju će se stranu voda navrnuti i na čiju vodenicu. Ako se do sada nismo definitivno opredelili (EU, Rusija, NATO, ...) ne moramo ni u narednih 6 meseci.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 11:11:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>statista123</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>na zdravlje nam Gradonacelnice</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429951</link>
				<description>
					<![CDATA[
						to sto se tice zaborava. <br />
A kako bi bilo da se stvar postavi na drugi nacin:  mozda je taj gas rusko vlasnistvo, mozda gasovod ide kroz ukrajinu i mozda ukrajina ne placa potroseni gas, mozda su stvari krenule nazovi kapitalistickim tokom a ne juznim<img src='/gfx/emoticons/sad.gif' alt='' /> , mozda su rusi tj. privatni kapital koji se predstavlja kao rusi odlucili da naplate mozda ruski gas, mozda nije najbolji trenutak za nas za ovo mozda istjerivanje mozda pravde ali...., mozda ne treba gledati ko je bio gdje jer moz' bit' svi imamo putera na glavi. <br />
hajd' u zdravlje					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 10:28:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>zlatozubi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Mariopan,</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429947</link>
				<description>
					<![CDATA[
						  Pametnoo si uradio Urose, tako smo se i mi grejali sve dok nije dosao gas i bilo nam lepo i toplo, ali prasina od uglja i slicno , pa hajd da budemo fini. A sto se tice subvencija , to samo grad Beograd svojima subvencionise , nama ostalima po kucama nista , mi placamo punu cenu uvek. Ne znam da li N.Sad za svoje toplane to radi, ali mi koji smo gradili kuce uvek platimo sve svoje racune, nema subvencija za nas , valjda misle da smo mi bogati? Ha ha ha.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 10:23:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Ma gde si ti nama, Vaske?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429933</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Viš vako, Vaso.<br />
Ova kriza je stvarno poučna:<br />
Prva i osnovna pouka je da se ne sme osloniti na samo jednu rutu, samo jednogsnabdevača samo jedan energent. Baš ono što je osnova našeg <i>naftogasnog</i>-stavljanje svih jaja u jednu korpu.<br />
Zatim, da Rusija rešava svoje sporove tako što zavrne slavinu. U ovom slučaju je ekonomski sa političkim podtekstom, a sutra lako može da bude čisto politički. Da li je onda to što idemo ka jednom političkom savezu a energetski se vežemo gotovo u potpunosti sa jednom drugom silom pametno? Da li nas to stavlja u procep? I da li se te agende potiru? <br />
Još jedna pouka je da je je posednička mafija pogodno tlo za mutne odnose?<br />
A da li mi još to imamo? Zašto? Pa i Rusi insistiraju na tome. Da li to govori o načinu na koji rade posao?<br />
I konačno: Ukrajinci zaista traže netržišne uslove ali oni imaju jedan krajnje štetni ugovor  o tranzitu koji im je ostavio Kučma gde je tranzitna taksa ispod evropskih. Pouka je da štetni ugovori ostaju i posle svih režima a da ono što je možda prećutno dogovorno kao nediranje cene gasa i ne mora da se ispoštuje. Sva sreća pa je mudra politika dobila čvrste garancije da ćemo da dobijemo Južni tok 100% i nemamo potrebe za penalima ako to ne bude, zar ne <img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /> ? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 09:49:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Kad imas gusare na putu</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#k429904</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Dragec</b></div>Koliko ja vidim Rusi gas ne isporučuju, a ako su Ukrajinci tako vešti lopovi da mogu pokrasti sav evropski gas, svaka im čast..To bi mogli da patentiraju.</blockquote><br />
<br />
E moj Dragec,<br />
<br />
kako te ne mrzi da pises ovakve besmislice? Ukrajina uopste nije vest lopov posto bi i jedan osnovac mogao lako iz razlike u kolicinama gosa koji u nju udju i izadju mogao tacno da kaze koliko ona krade. Sumnjam da postoji gluplji i ocigledniji lopovluk od ovoga koji radi Ukrajina. A svi znamo da se na zapadu o tome u prilicnoj meri cuti samo zato sto se radi potencijalnom NATO clanu i zato sto ona pokusava da nasteti Rusiji ...<br />
<br />
I sumnjam da postoji jaca argumentacija za pravljenje juznog (i severnog) &quot;potoka&quot; nego sto je ovo besprimerno (i besprizorno) ukrajinsko ponasanje. Ako vec nisi u stanju da sakrijes svoju mrznju prema Rusiji onda bi bar trebalo da pokusavas da ih kritkujes tamo gde to ima vise smisla ... a ne ovde gde su potpuno u pravu. Ovde ispadas samo smesan. <br />
<br />
pozz<br />
<br />
ps. Da budem iskren, uopste me ne cudi da je republika srpska krajina prosla tako kako je prosla ... sa takvim rukovodstvom kakvo je imala ...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 08 Jan 2009 08:40:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Virtuelni Vasilije</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6627/%C5%A0ta%20bi%20sa%20gasom%20rusofili.../</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
