<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Ljudi da li je moguce | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</link>
		<description>jaksa scekic</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Sun, 22 Nov 2009 13:51:47 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/358/5358.jpg			</url>
			<title>jaksa scekic</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k434410</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Krugolina Borup</b></div>A pitam se da li Lekarska komora da ga izbaci....<br />
<br />
Imam odgovor i na to pitanje.<br />
Delim ga s auditorijumom kroz citate prepiske koju sam imala s direktorkom Lekarske komore Srbije:<br />
<br />
PITANJA IZ MOG PRVOG EMAILA:<br />
Zar lekari ne treba da izgube licencu i da im bude zabranjen rad, nakon što se uhvate u primanju mita? Kakve posledice uopšte snose?<br />
<br />
ODGOVOR DIREKTORKE LKS:<br />
S obzirmo da je podela licenci tek zapocela, a da po zakonu licencu ne mogu dobiti samo kolege koje su osudjivanje za dela nesavesnog lecenja i dela protiv zdravlja ljudi, nismo u mogucnosti da Vam odgovorimo na pitanje, na nacin na koji ste ocekivali. Korupcija je predmet rada odredjenih sluzbi pri MUP-u Srbije, a sto se LKS tice, svi gradjani mogu predati predstavku Sudu casti LKS koji ce biti formirani za otprilike do mesec dana i ciji ce to domen rada i biti.<br />
<br />
POTPITANJA IZ MOG DRUGOG EMAILA:<br />
Samo bih vas zamolila da mi pojasnite, potvrdite da li sam vas dobro razumela:<br />
Dakle, po zakonu (kom? o zdravstveoj zaštiti?), licencu ne mogu dobiti samo osuđivani za nesavesno lečenje i dela protiv zdravlja ljudi. Osuđivani protiv korupcije - mogu?<br />
<br />
ODGOVOR DIREKTORKE LKS:<br />
U Zakonu o zdravstvenoj zastiti, mislim da je clan 195, stoji da licencu ne mogu dobiti samo lekari osudjivani za dela nesavesnog lecenja i za dela protiv zdravlja ljudi. To su, nazalost, jedina dela zbog kojih je u Zakonu predvidjeno da lekar ne moze dobiti licencu<br />
***<br />
Dakle, očekujem da, nakon 48časovnog pritvora koji mu je određen, dr E.S. bude pušten i vraćen na posao, gde će raditi dok se ne okonča sudski spor... a i posle toga, nezavisno od toga kakva će biti presuda.<br />
</blockquote><br />
<br />
Tacno tako. Jel vidite kakvi su nam zakoni. I sad kad ga puste i on se vrati na svoje radno mesto povecace tarifu da bi platio advokata i sudske troskove, a i da bi nadoknadio pare koje je izgubio dok je bio u pritvoru. <img src='/gfx/emoticons/mad.gif' alt='' /><br />
<br />
Mislim da nas neko zeza sa ovim zakonima.<br />
<br />
 Njemu treba zabraniti da pridje bolnici, ako nije spreman da se zrtvuje za dobrobit drugih nije trebao da upisuje medicinu. Ima toliko poslova gde je mogao da zaradjuje dobro. Kao doktor trebalo je da pomaze ljudima da ozdrave, ne da trazi pare kad su ljudi najranjiviji. Ako na ovaj nacin trazi pare onda je razlika izmedju njega i gatara i proroka koji obecavaju brzo ozdravljenje samo ta sto je on mogao da pomogne a nije hteo. To sto je mogao a nije hteo dosta govori o njemu, ali i o trenutnom stanju u nasem drustvu.<br />
<br />
O nasim zakonima ne vredi trositi reci. Gde ima neke regulative ima i puno rupa pa je u principu sve zabranjeno a moze da radi ko sta hoce ako ima neku vezu sa vlascu.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 11 Jan 2009 23:14:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>lozacpera1</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije problem tipičan za ovaj trenutak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k433162</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Dunjice, oprosti, ali iz kojih &quot;viših&quot; razloga i dalje kriješ ime tog zločinca??? Nije mi jasno...</blockquote><br />
<br />
Kako misliš &quot;i dalje&quot;? Nitko me nije pitao za ime. A drugo, isti je umro. Danas je netko njegov (mislim sin) liječnik u Osijeku i o njemu nisam čula ništa loše. Zašto da sinu utrnu zubi zbog kiselog gržđa koje je sijao otac?<br />
<br />
Osječani znaju njegovo ime, jer rekoh da nije skrivio i naplatio (bukvalno) samo smrt moje sestre, nego još nekolicine djece i da su mu tada stizala prijetnje očajnih roditelja. Zbog toga je bio &quot;kažnjen&quot; premještajem u Zagreb. Cinizam, ali nije mi poznata pravda koja bi smanjila bol roditelja koji su zbog njega izgubili djecu ili, još manje, koja bi im djecu nadoknadila.<br />
<br />
Još jednom: u Osijeku nije tajna, a od objavljivanja ovdje na Blogu ne vidim svrhu. Pogotovo sada kada je &quot;otišao Bogu na račun&quot;.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 20:45:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dunjica</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432641</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>salu na stranu, ovo je prvi test za komoru.<br />
zato je vazno da niko ne pushi pricu da su im, mukicama, vezane ruke.<br />
nisu im vezane ruke.</blockquote><br />
<br />
Koliko ja čitam po štampi izjave direktorke Lekarske komore, oni su promenili stav o korupciji koji su imali kad sam onomad ja s direktorkom emailom komunicirala (a što sam dala nešto višlje u postu). Sad direktorka priča ovo što i Kamičak priča, što i ministar Milosavljević priča.<br />
<br />
Ako bude tako kao što pričaju - biće nešto od ove države na kraju.<br />
<br />
Samo da mediji isprate, da ne pade u zaborav kao milion stvari pre toga!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 12:51:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Krugolina Borup</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432638</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>krug,<br />
kamichak<br />
is a<br />
she<br />
<br />
stara blogerka...<br />
jedna od onih koji ne navraćaju baš često.</blockquote><br />
<br />
Snežana, hvala na pojašnjenju.<br />
Kamičak - praštaj, molim te! Nova sam na blogu, treba mi vremena da pohvatam starosedeoce. <img src='/gfx/emoticons/rolleyes.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 12:49:19 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Krugolina Borup</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432634</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Iskreno i ja sumnjam u verziju priče da bi brkati čika policajac uopšte želeo i da sasluša do kraja bilo kog građanina koji bi mu se požalio na ovako šta, već bi ga mrzovoljno otprašio napolje. On je njemu našao da kvari dan, taman kad je pristavio kaficu, a i napolju ovakva hladnoća.</blockquote><br />
<br />
Ombudsman Saša Janković, danas u Blicu, objašnjava da - kad iz policije ne stigne željena reakcija, građanin se ima obratiti njemu.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 12:47:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Krugolina Borup</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Covek godine</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432622</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> kao radnik gradske cistoce jednostavno nije imao gde da namakne 300e</blockquote><br />
my mistake. evo intervjua 'heroja' sa par slicica : <a href='http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?view=story&amp;id=55584&amp;sectionId=39' target='_blank' class='crvenoNormal'>konopac</a>.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 12:33:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>man ray loves me</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432566</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Krugolina Borup</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>dakle,<br />
zakon, statut i kodeks omogucavaju da se, pod odredjenim uslovima, <br />
ovom coveku oduzme licenca na 5 godina.<br />
nije tacno da su komori vezane ruke.<br />
jedino sto komora ne moze, to je da mu zbog ovog krivicnog dela trajno oduzme licencu.<br />
ali, pet godina nije malo.</blockquote><br />
<br />
Kamičak, eno gde te u vestima u 4 na B92 ministar - maltene - citirao za sve što si u ovom postu napisao.<br />
Iz toga zaključujem: ili si ti ministar, ili ministar podrobno i dalje čita blogove. <br />
Ako si ministar, daj reci odmah, da se ne lažemo. </blockquote><br />
<br />
e vala za svasta su me optuzivali, ali da sam tomica ...<br />
<img src='/gfx/emoticons/piggy.gif' alt='' /><br />
<br />
salu na stranu, ovo je prvi test za komoru.<br />
zato je vazno da niko ne pushi pricu da su im, mukicama, vezane ruke.<br />
nisu im vezane ruke.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 11:04:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>kamichak92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nisu samo lekari krivi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432473</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Tačno! I DANSKOJ I DANSKOJ I DANSKOJ!!! Proveo sam, sve ukupno (na preskoke), oko godinu dana u Kopenhagenu i za njihovu socijalu imam samo najlepše reči! Nije nikakvo sitničarenje; naprotiv!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 08:33:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>tricanyc</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije problem tipičan za ovaj trenutak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432472</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Dunjice, oprosti, ali iz kojih &quot;viših&quot; razloga i dalje kriješ ime tog zločinca??? Nije mi jasno...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 08:29:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>tricanyc</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ccc</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432469</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Bravo, care! To se svi pitamo!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 08:14:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>tricanyc</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432464</link>
				<description>
					<![CDATA[
						krug,<br />
kamichak<br />
is a<br />
<i>she</i><br />
<br />
stara blogerka...<br />
jedna od onih koji ne navraćaju baš često.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 10 Jan 2009 07:53:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>snezana mihajlovic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neophodno je doneti strožije zakone</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k432207</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<a href='http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?id=55584&amp;sectionId=39&amp;view=story' target='_blank' class='crvenoNormal'>Press- ispovest oca</a><br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 23:35:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>anastasija.p</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Strašno, ali istinito</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431904</link>
				<description>
					<![CDATA[
						E, da - da ne uopštavamo previše, ni ja nikad nisam extra platila, a imala sam dosta susreta sa lekarima. Ima tu finog sveta, samo kad osvane ovakav jedan egzemplar zaseni hiljadu normalnih.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 19:56:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>debau</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nisu samo lekari krivi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431900</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Dapače, neki dan na TV dotični ministar samo što nije i fizički počeo da brani lekare optužene za nemar pri lečenju. Pa što je teško reći, jeste ima i takvih, gledaćemo da budemo efikasniji u njihovom eliminisanju... Oni su i njegova slika, ja bih na njegovom mestu poludela što mi takvi blate struku, ali - eto.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 19:50:24 GMT</pubDate>
				<dc:creator>debau</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431889</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Znači li to ipak da je nesrećni otac samo povod da umesto upravnika dođe drugi upravnik (kad već nije hteo milom)... Razne teorije mi se odmah jave, šta ću, kad živim gde živim.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 19:36:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>debau</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: pusto tursko</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431784</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Problem je što ovi današnji ne bi bili zadovoljni samo iznosom koji bi dobili po toj tarifi.  					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 18:12:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mixailo92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Vesti</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431781</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>&quot;Trajno oduzimanje licence predviđeno je za one slučajeve u kojima je postupanje lekara direktno ugrozilo nečiji život&quot;, rekao je ministar zdravlja Tomica Milosavljević. </blockquote><br />
<br />
Pa gde će gore ugrožavanje života od odbijanje da se detetu operiše tumor na mozgu?! <img src='/gfx/emoticons/furious.gif' alt='' /><br />
<br />
Samo da ne bude opet, tresla se gora...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 18:08:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mixailo92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431727</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zar lekari ne treba da izgube licencu i da im bude zabranjen rad, nakon što se uhvate u primanju mita? Kakve posledice uopšte snose?<br />
</blockquote><br />
<br />
Citat komentara sa <a href='http://www.blic.rs/_komentari.php?id=73374&amp;mode=view' target='_blank' class='crvenoNormal'>Blicovog sajta</a>, sa čijim se sadržajem u dobrom delu slažem:<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Srle | Četvrtak, 8 Januar 2009. 21:20h<br />
Ja bih voleo da meni neko objasni kako se policiji treba obratiti i gde prijaviti pa da oni reaguju na nacin kako su navodno reagovali u ovom slucaju? Ja sam pokusavao da prijavljujem mnoge stvari a oni su me samo belo gledali. I izvinite, sto sumnjam u celu stvar, ali ne mogu da zamislim situaciju da se zbog slicnih stvari obratim policiji a ona odreaguje kako je odreagovala navodno u ovom slucaju. Pa nemojte mi reci da je radnik gradske cistoce otisao tek tako u policiju, prijavio profesora i ovi rekli dobro sacemo da ga uhapsimo. Pa ljudi mucnite malo glavom, na sta bi ta scena stvarno licila ? Najurili bi ga iz stanice uz poruku da bi trebalo da zna gde zivi i da se u Srbiji lekari normalno potplacuju i sta sad on hoce.Mislim da je ovde neko drugi jos ranije resio da ga uhapsi, pa ga prisluskivao i pratio, pa onda rekao radniku gradske cistoce sta da radi. Nije ga ovaj samoinicijativno prijavio, nema te sanse. Mozda gresim, ali bih voleo da se objavi i ova moja sumnja...<br />
</blockquote><br />
<br />
Iskreno i ja sumnjam u verziju priče da bi brkati čika policajac uopšte želeo i da sasluša do kraja bilo kog građanina koji bi mu se požalio na ovako šta, već bi ga mrzovoljno otprašio napolje. On je njemu našao da kvari dan, taman kad je pristavio kaficu, a i napolju ovakva hladnoća.<br />
<br />
Stvarno me interesuje na koji način ih je privoleo da uvuku papir u pisaću mašinu i zabeleže njegovu prijavu, a i posle toga da se obuku i pođu na lice mesta da uhapse &quot;#$%&amp;* lekara. <img src='/gfx/emoticons/cesh.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 17:30:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mixailo92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>pusto tursko</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431721</link>
				<description>
					<![CDATA[
						jedna malo poduza prica ali cini mi se relevantna:<br />
<br />
austrija usla u bosnu nakon turskog vakta. na svakom koraku zatekla baksis (mito i korupciju). kao uredna i pravna zemlja odmah pocela da primenjuje svoje zakone nebi li to zlo iskorenila. prodjose godine, a &quot;stanje na terenu&quot; isto. ljudi i navike se nisu mogli promeniti i svi su bili nezadovoljni - drzava jer se ne postuju zakoni, sluzbenici jer im stalno neko duva za vrat a pare svrbe, a o razlozima za nezadovoljstva naroda ne treba ni trositi reci.<br />
<br />
kako su u medjuvremenu pohvatali koliko ko, od prilike, drpa, donesose novi propis koji je tacno specificirao tarife za baksis - koliko nacelniku, koliko sudiji, koliko panduru, itd. svi zadovoljni - narod jer se sada znalo kolio treba da se plati, sluzbenici jer su dobijali preko leba pogace a da to nije vezano sa osvrtanjem preko ramena i drzava jer se postuju zakoni.<br />
<br />
prodje jos nekoliko godinica i k&amp;k ukinu taj propis i vrati na snagu stari zakon o zabrani davanja mita. ali u isto vreme poveca sluzbenicima plate za onoliko koliko su dobijali po tarifama. i opet svi zadovoljni - narod sto ne mora vise da daje baksis, sluzbenici jer finansijski nisu stetili i drzava jer se njeni zakoni postuju.<br />
<br />
zakljucak izvlacite sami. samo pazljivo.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 17:27:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>nekad-bio-kuki</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Vesti</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431707</link>
				<description>
					<![CDATA[
						&quot;Ukoliko ostane bez dozvole za rad, Eugen Slavik biće prvi lekar kome je zabranjeno bavljenje medicinom zbog primanja mita.&quot;<br />
Mozda bude prvi, a mozda i poslednji...<br />
Mislim, mozemo mi njega i da spalimo na sred Terazija, ali to nije resenje. Nema ova zemlja mnogo onih koji mogu da otvaraju glavu, pa ako se jednom ovakvom strucnjaq to zabrani dozivotno (koliko znam ne sumnja se u njegovu strucnost) pitanje je cija je i kolika korist... Ali to i nije bitno, covek ima 62godine sto znaci jako malo do penzije, a slazem se da bi to vreme mozda mogao i da provede u zatvoru...<br />
Drzava bi poslala bolju poruq kad bi nas izvestavala kako napreduje oporavak nesrecnog deteta i kada bi nam svima dokazala da oni koji prijave korumpirane lekare ne snose nikakve posledice, nego naprotiv-budu pohvaljeni i zasticeni. Tako bi se jos MNOGI odlucili na isti korak. Ovako, svi ce da se primire neko vreme (kao i uvek kad padne neka krupna zverka), a onda-sve po starom...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 17:17:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>scabies</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije problem tipičan za ovaj trenutak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431686</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>b92fmember</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div><br />
<br />
<br />
Istina, oni traze da platis i to unapred a ukoliko nemas izbacuju te na ulicu!<br />
<br />
Stvarno humano</blockquote><br />
<br />
Za placanje unapred nisi u pravu. Tamo ce neko biti prvo zbrinut a racun ce biti ispostavljen kasnije. <br />
za samo placanje postoje razne opcije. nesto placa osiguranje nesto mogu da plate razne <i>charity</i> organizacije. <br />
u svakom slucaju nece biti izbacen na ulicu cak i ako je u pitanju beskucnik bez zdravstvenog osiguranja<br />
</blockquote></blockquote><br />
<br />
<br />
U kojoj ti to bajci zivis.  Od 2000 do kraja 2007 vise od 125 000 ljudi u americi je umrlo zato sto nisu imali zdravstveno osiguranje i/ili nisu imali da plate! (Da obestim neupucene da u americi i pored osiguranja za vadjenje slepog creva recimo mozete dobiti racun od par hiljada dolara i da vas osiguravajuca kompanija moze odbiti zato sto imate precondition - bolest vam je pocela (iako niste znali) pre nego sto ste se kod njih osigurali) O ovome ima gomila studija a procene idu od 100000 do 200000 ljudi sa znacajnom stopom povecanja od 2000 naovamo. Procena je da je u 2008. umrlo nesto manje od 30000 zato sto nisu imali para da plate operacije, terapije ili lekove. <a href='http://www.urban.org/UploadedPDF/411588_uninsured_dying.pdf' target='_blank' class='crvenoNormal'>evo par takvih</a>, <a href='http://newsblogs.chicagotribune.com/triage/2008/04/uninsured-and-d.html' target='_blank' class='crvenoNormal'>link</a>,<a href='http://southernstudies.org/2008/04/health-insurance-matter-of-life-and.html' target='_blank' class='crvenoNormal'> link </a>, <a href='http://www.pnhp.org/news/2008/january/make_that_22000_uni.php' target='_blank' class='crvenoNormal'>link</a>, <a href='http://dpc.senate.gov/dpc-new.cfm?doc_name=fs-109-1-85' target='_blank' class='crvenoNormal'>link</a><br />
<br />
USA je najnehumanija (prema sopstvenim gradjanima) razvijena zemlja na svetu, to i amerikanci znaju i ono sto je najgore ponose se svojim zdravstvenim sistemom u kome godisnje umre 25000 ljudi da bi osiguravajuce kompanije mogle da zarade stotine miliona dolara (samo pet navecih osiguravajucih kuca su 2007. imale profit od 12 milijardi dolara uz povecanje od 170% u odnosu na 2003.) Na ovo treba dodati profite bolnica koji su skocili nekoliko puta u poslednjih par godina.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 16:59:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Formalnost</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431676</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>dakle,<br />
zakon, statut i kodeks omogucavaju da se, pod odredjenim uslovima, <br />
ovom coveku oduzme licenca na 5 godina.<br />
nije tacno da su komori vezane ruke.<br />
jedino sto komora ne moze, to je da mu zbog ovog krivicnog dela trajno oduzme licencu.<br />
ali, pet godina nije malo.</blockquote><br />
<br />
Kamičak, eno gde te u vestima u 4 na B92 ministar - maltene - citirao za sve što si u ovom postu napisao.<br />
Iz toga zaključujem: ili si ti ministar, ili ministar podrobno i dalje čita blogove. <br />
Ako si ministar, daj reci odmah, da se ne lažemo. <img src='/gfx/emoticons/tongue.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 16:52:13 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Krugolina Borup</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Vesti</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431667</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ako bude ovako kako u vestima prenose, i kako ministar obećava - možda od ove zemlje još i bude nešto.<br />
<br />
Posledice po osumnjičenog lekara<br />
<br />
<a href='http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&amp;mm=01&amp;dd=09&amp;nav_category=16&amp;nav_id=338523' target='_blank' class='crvenoNormal'>http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&amp;mm=01&amp;dd=09&amp;nav_category=16&amp;nav_id=338523</a>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 16:49:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Krugolina Borup</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Krugolina je pomerila neka</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431613</link>
				<description>
					<![CDATA[
						 <br />
A kako bi se zaštito od zloupotrebe, t.j. lažnih prijava?<br />
<br />
<br />
 <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 16:14:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>tyson</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ccc</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431556</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Tibor Jóna</b></div>ovako ih gledas u ruci i kazes - e od ovih para sto sam dobio od gole sirotinje da im operisem dete od tumora cu sebi da kupim:<br />
<br />
e to me interesuje...</blockquote><br />
Oni sigurno na te pare ne gledaju kao na otete, vec na nesto sto im s pravom pripada. <br />
<br />
<i>Pa za sta ce ljudi da daju pare ako ne za zdravlje svog deteta?</i> <br />
<br />
Mislim da je to nacin na koji oni razmisljaju, tj. jedini koji im omogucava da se sami sebi ne zgade.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:35:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>j.bre</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije problem tipičan za ovaj trenutak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431550</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div><br />
<br />
<br />
Istina, oni traze da platis i to unapred a ukoliko nemas izbacuju te na ulicu!<br />
<br />
Stvarno humano</blockquote><br />
<br />
Za placanje unapred nisi u pravu. Tamo ce neko biti prvo zbrinut a racun ce biti ispostavljen kasnije. <br />
za samo placanje postoje razne opcije. nesto placa osiguranje nesto mogu da plate razne <i>charity</i> organizacije. <br />
u svakom slucaju nece biti izbacen na ulicu cak i ako je u pitanju beskucnik bez zdravstvenog osiguranja<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:27:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>b92fmember</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ccc</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431548</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ovako ih gledas u ruci i kazes - e od ovih para sto sam dobio od gole sirotinje da im operisem dete od tumora cu sebi da kupim:<br />
<br />
e to me interesuje...</blockquote><br />
To je poenta ove cele priče. Tibore, svaka čast!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:25:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>libkonz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ccc</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431545</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>niccolo</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nemam reci, jednostavno da Ti se sve smuci i zgadi</blockquote><br />
Potpisujem, stvarno strašno</blockquote><br />
<br />
e, znate sta je meni strasnije.<br />
ok. uzeo si EUR 500 od gole sirotinje da im 10 godisnje dete operises od tumora. <br />
na sta potrosis te pare.<br />
<br />
ovako ih gledas u ruci i kazes - e od ovih para sto sam dobio od gole sirotinje da im operisem dete od tumora cu sebi da kupim:<br />
<br />
e to me interesuje...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:22:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tibor Jóna</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nisu samo lekari krivi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431540</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nikom ne pada na pamet da očekuje da večiti ministar podnese ostavku, Da direktor KC bude smenjen... Ništa . Sve što bi bilo normalna reakcija ,ovde se neće desiti</blockquote><br />
Ma, da. Menjajte ministra da budete sigurni da ni jedan lekar posle ne bude uhapsen zbog mita. Ne govorim ništa o sadašnjem ministru, ali bi smena zbog ovoga bila jasna poruka narednom ministru: Zataškavaj ili ćeš biti smenjen. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:17:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>libkonz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Kasta (i kaste)</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431535</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Jakša Šćekić</b></div>Drug Clan,<br />
ima samo mala razlika, tamo lekaru ne guras plavi koverat</blockquote>Naravno, jer je tamo ono što se ovde daje u plavom kovertu - legalizovano. Hoću da kažem - enormno visoke cene zdravstvenih usluga.<br />
U tome je problem - lekari, pa i medicinsko osoblje očekuju visoke plate. Oni kvalitetni i savesni - s pravom. A zna se da u Srbiji takve nisu. Užasno je što se onda kola slamaju na najnemoćnijima u najgorem mogućem, trenutku i užasno je što medicinari (lekari verovatno ponajviše) to tada besramno koriste. Ali, tačno je i da će mnogi ljudi spiskati ogromne pare npr. u kafani (neće žaliti novca za muziku), da će, za neku popravku u kući bez pogovora skupo platiti bahate majstore (često problematične stručnosti) čiji je radni sat višestruko skuplji od lekarskog (kada se uzme u obzir zvanična plata), na primer, ali će misliti da lekar nema prava da za svoj rad bude adekvatno nagrađen. Hoću da kažem da mi živimo već predugo u jednoj teškoj hipokriziji s potpuno izvrnutim sistemom vrednosti. Posle ovih redova verovatno mi nećete verovati ako bih rekao da mislim da su, u suštini, svi ljudi u principu jednaki i da svako treba da radi ono u čemu će dati svoj maksimum, ili makar ono za šta je sposoban, pa da u tom smislu možda ni neke velike razlike u standardu ne bi trebalo da postoje, pa bi svi rade imali najmanje zadovoljavajuću egzistenciju. To je možda čak nekakva komunistička ideja (utopijska svakako) i možda ja privatno mogu da mislim da bi takav svet bio verovatno lep i pravedan, ali ljudi za njega nisu spremni i država mora da bude uređena u skladu s realnošću, koja podrazumeva i socijalnu - a to znači: podignite lekarima plate u skladu sa stepenom njihove stručnosti i kvalitetom njihovog rada, ali i beskompromisno podignite kazne za bilo kakav pokušaj zloupotrebe položaja i bilo kakvu diskriminaciju pacijenata. Naš najveći problem, vidljiv svuda, što smo i tamo i ovamo, što nismo ni tamo ni ovamo, u stvari - mi nemamo državu, tj. imamo imitaciju države.<br />
<br />
I, ne smem da propustim da iskažem divljenje za dr Dragana Zamaklara! I za oca dečaka koji je smogao snage i hrabrosti da učini pravu stvar! Pa i za policiju! Moram da priznam da nemam mnogo poverenja u njih, ali...<br />
<br />
P.S. Jakša, molim Vas, ako možete da stignete, da svratite na onaj blog gde ste pomenuli prepravku pančevačke toplane, tamo sam Vas zamolio za odgovor na jedno pitanje, izvinite što Vas na to podsećam ovde. Pozdrav i hvala					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:14:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Hansel</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Hipokratove Bitange </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431531</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>(i da, samo da prokomentarisem da lekari velikom vecinom *nisu doktori medicinskih nauka*, tj. nemaju doktorat iz istih, tako da je prefiks dr. potpuno neprimeren u slucajevima kada nemaju odbranjen doktorat; ali to u ovom kontekstu nije mnogo bitno)<br />
</blockquote><br />
I ja samo da prokomentarisem: zavrsavanjem medicinskog faqlteta se dobija zvanje doktora medicine(Dr) u Srbiji, a odbranom doktorske disertacije se stice zvanje doktora medicinskih nauka (dr med. sci.). U ovom konkretnom slucaju se radi o doktoru medicinskih nauka i profesoru univerziteta...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:11:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>scabies</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nisu samo lekari krivi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431528</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>europejac</b></div>Nikom ne pada na pamet da očekuje da večiti ministar podnese ostavku, Da direktor KC bude smenjen... Ništa . Sve što bi bilo normalna reakcija ,ovde se neće desiti</blockquote>A što bi ministar dao ostavku zbog ovoga?! Pa čak i direktor KC. U čemu se sastoji njihova krivica?<br />
<br />
<br />
 <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 15:10:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>tyson</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Nije problem tipičan za ovaj trenutak</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431445</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>jaksa scekic</b></div><br />
<br />
Drug Clan,<br />
ima samo mala razlika, tamo lekaru ne guras plavi koverat<br />
<br />
J<br />
</blockquote><br />
<br />
<br />
Istina, oni traze da platis i to unapred a ukoliko nemas izbacuju te na ulicu!<br />
<br />
Stvarno humano					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 13:58:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Neophodno je doneti strožije zakone</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431430</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ceo dan pokušavam da nadjem u vestima šta sam juče čuo na vestima: Doktor TAJ i TAJ je već optuživan/osudjivan zbog istog slučaja!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 13:49:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Milutin Milošević</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Vera :(</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#k431372</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ne znam sta se to u meni slomilo, sad mi se ne da molitva ni ispovest<br />
svaki dan je k'o test, novi mec, al kao da vise nisam vest<br />
da srokam novi text za protest na sav taj prljav ves, dajem ti rec<br />
i dalje se gadim pizdarija al ne znam sta je greh<br />
a smeh nije zdrav smeh, a ne pamtim ni kad sam zadnji put plakao<br />
urodjeni peh da placam ceh pa kontam isto raj i pakao,<br />
ovde za lovom vecno loviste, dusa se gnusa trazi skroviste da je ne poniste<br />
... ciljam pesnicom u ogledalo da sjebem cudoviste...<br />
vise ne znam u sta verujem.. kad smo kod toga,<br />
U ovoj kuci na promaji ljudi daleki k'o da svako ima svog Boga<br />
ona iskra u dnu oka koja kazuje sta smeras,<br />
kad izbije na povrsinu - to se zove gola vera...<br />
neko ima rogatog za partnera, necija je vera karijera,<br />
neko se moli a neko klanja, neko se prosto sklanja od sranja<br />
neko cini sve po volji bozijoj al je i dalje sirotinja<br />
neko zna celu Bibliju napamet al je i dalje zivotinja<br />
neki siluju veru zbog same vere - tako im pase<br />
ne plase se da kusaju Boga ko sto Bog kusa slabosti nase<br />
kao da tapse po ramenu laktase, lopove, pederase - nije fer<br />
&quot;ima neka tajna veza&quot;.. ta tacka kad postajes zver.<br />
<br />
Vera... cale i keva veruju sinu,<br />
sin veruje u silinu ideala pa se skoluje,<br />
skola veruje u mito i skolarinu/<br />
ludi veruju u rat pa ginu, nacija veruje u svoje heroje<br />
a vlada u senci i senka u vladi veruju u papirna govna koje broje<br />
gradjani veruju policiji, policija veruje da sve zna<br />
nisu zastitili ni njega pa verujem da nismo sigurni ti i ja<br />
ljudi veruju crkvi, popovi se bogate rado kradom<br />
ako je covek coveku vuk to je zato sto takvi paze na stado<br />
A svi veruju da je ispravno, svi veruju da je sjajno<br />
svi veruju da je bas njihova vera vera u ono pravo i glavno<br />
i vise ne znam sta je zdravo, niti razumem tudj krik<br />
ako sam sreo Djavola, nisam ga poznao - imao je ljudski lik..<br />
to nije trik vec prava priroda, uhoda hoda medju ljudima<br />
tu se odomacio pa nije cudo sto se vise ne cudim cudima.<br />
Milost bludnima, hrana gladnima, poneka topla rec za jadnoga<br />
nije tesko biti fin al je gadna navika sto fali ta karika<br />
prepoznaj svoj bol u grudima i u drugima, ma nek se jebe sudbina<br />
moj zivot je samo moja plovidba, a evo stize i nagodba:<br />
i kada cinim ruzne stvari, i kad odlepim pa preterujem<br />
oprosti mi to, moj Boze, jer makar verujem da verujem.<br />
<br />
U ovom trenutku,nije bitno ko je textopisac,obratitie paznju na text i tacnost tih reci... Jaksin text je dokaz da je rec moral ovde i sada totalno promenila znacenje... Tesim se time,da ce se ljudi voditi mislju &quot;Ja kao pojedinac,poqsacu da promenim koliko mogu,i radicu onako kako je ispravno,a ne onako kako rade svi&quot;... Kada sedim sa starijim ljudima i slusam ih nije mi jasno,ponasaju se kao sebicna deca &quot;Da meni bude dobro&quot;,ili jos bolje &quot;Pa svi to rade&quot; vodjeni tom mislju  poqsavaju da svoje greske ucine manjim,jer SVI TO RADE...<br />
Razocarana sam,jer shvatam da cu odrasti u takvom svetu,ali se i pored svega toga nadam da nikada necu pasti pod takve uticaje...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 09 Jan 2009 12:59:12 GMT</pubDate>
				<dc:creator>marija_cvetic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6684/Ljudi%20da%20li%20je%20moguce/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
