<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Kriza, kriza, ... ne boji se ko je lav (oglašavanje) | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</link>
		<description>Marko Jevtic</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 15:32:23 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/101/9101.jpg			</url>
			<title>Marko Jevtic</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: Optimizam, ne oportunizam</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k441045</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>uniceps</b></div><br />
Agresivno oglasavanje u uslovima opste recesije, panicnih glasina i defetistickih anticipacija moze imati sasvim suprotan efekat i brend koji je krenuo sa idejom &quot;u carstvu slepih, jednooki je kralj&quot;, pokositi, nanevsi mu tako tesko popravljivu stetu. Kako akutno, tako i na kumulativnom nivou.<br />
<br />
Evo ti primer budalastog menadzmenta Chrysler-a koji se, posle onog gafa sa privatnim dzetovima, &quot;zahvalio&quot; na pomoci americkom narodu, tako sto se oglasio u dva ekstremno skupa stampana medija: <i>Wall Street Journal i USA Today</i>, potrosivsi nekih pola miliona dolara na tu prigodnu zahvalnicu sa pateticnim sloganom: Thank You America.<br />
To je, naravno, izazvalo opstu rezignaciju u javnosti, po principu: prvo ste isprosili, a sad se bahatite - s nasim parama!<br />
</blockquote><br />
<br />
Ja bih samo hteo da podvučem da marketing nije isto što i oglašavanje. Marketing je mnogo širi pojam. Na žalost, posebno u Srbiji, mnogi poistovećuju ove dve stvari.<br />
<br />
Kao što ovaj primer potvrđuje, nije dovoljno samo platiti skupi oglas u novinama/bilboardima, tv reklamu i onda očekivati da će prodaja da poleti.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 17 Jan 2009 19:51:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mixailo92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Klikeri,pa tek onda(k) novci!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k440214</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Mnogo ulozenih para ne mora da znaci da ce kampanja biti uspesna.Ponekad i malo novca moze da da pun efekat,ako je ideja nova,prepoznatljiva i ako poruka ide direktno u mali mozak potrosaca.ne znam da li pamtis onu reklamu za vinaz ploce - Imam samo deset sekundi....Ta reklama je trajala samo deset sekundi jer je oglasivac samo toliko mogao da plati,a zaradili su milione,jer su rasprodali sve zalihe i dve-tri godine proizvodili kao ludi....I kada su mogli da plate vise,isli su samo sa tih deset prepoznatljivi sekundi.Kod marketinga vazniji su klikeri nego novci,prijatelju moj!<img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' />Pamtim vreme kada je Miskovic pocinjao privatni biznis (mali iz Hotela Slavija luks 1993.),uvek je na prvo mesto stavljao reklamu.Za malo para,skromnu,ali pametnu,pravu....danas je najveci.I danas mu je marketing na prvom mestu!Mozemo da ga mrzimo koliko hocemo,ali tu nikada nije lutao..,Inace,ponovicu,prvi marketing je crkveno zvono.<img src='/gfx/emoticons/deda.gif' alt='' title='during the war...' />U siromasnoj parohiji cesce zvoni nego u bogatoj.I ne samo zato sto su u bogatoj zvonar i<img src='/gfx/emoticons/pop.gif' alt='' /> popovi pregojeni i lenji!!!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 16 Jan 2009 22:54:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>aguero</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k439633</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div>ostale zemlje su usle u rat da bi pokrenule ekonomiju skoro mrtvu posle velike depresije. </blockquote><br />
<br />
Da, da, narocito Poljska.. a i Holandija, Belgija, Norveska, Danska, Grcka, Jugoslavija, sve zbog ekonomije u rat..<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 16 Jan 2009 14:05:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>medjutim92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Najbolje vreme za investicije!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k439331</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>lanerosi</b></div>Nisam bas pazljivo citao sve komentare,ali mislim da necu nesto ponoviti ako kazem da prvo treba shvatiti da novac dat za reklamu nije trosak,vec investicija,U Srbiji 99 posto vlasnika firmi misli da je to samo trosak.Uz to,reklamu ne placa gazda (ma ko da je) nego krajnji kupac,onaj koji je kupio ono sto se reklamira!Zato,u doba krize sredstva za reklamu treba povecati.Kada se kaze globalna kriza,to ne znaci totalno umrtljavljanje trzista.Jer da je to tako,ono se nikada ne bi oporavilo.Rec je o plimi i oseci,a reklama je vetar koji bitno utice i na jedno i na drugo (naravno uz &quot;meseceve&quot; mene.<br />
<br />
Novca na trzistu uvek ima,ako ga bude manje,do njega ce doci agresivniji,a ne pasivniji.Zato - reklamu treba pojacati!Cak i kada su u pitanju stvari koje bas i nisu neophodne!</blockquote><br />
<br />
Tacno je da je reklama investicija, pre nego trosak, ali u doba globalnih giganata koji su lokalno prisutni kao i domacih tajkuna, srpski (a Bogami i svaki drugi lokalni) srednji/manji biznismen nema nekakve sanse u takvoj propagandnaoj trci, pa s toga opravdano gleda na reklamu kao na trosak, a cesto kao i na nuzno zlo. Jednostavno, budzeti su toliko visoki da u toj igri nema mesta za male igrace. Ovo poslednje, u vezi ozbiljnih kampanja koje i realno daju nekakave rezultate. Sve ispod toga je odista, ne trosak, nego bacanje para.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 16 Jan 2009 00:48:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>uniceps</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Najbolje vreme za investicije!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k439230</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nisam bas pazljivo citao sve komentare,ali mislim da necu nesto ponoviti ako kazem da prvo treba shvatiti da novac dat za reklamu nije trosak,vec investicija,U Srbiji 99 posto vlasnika firmi misli da je to samo trosak.Uz to,reklamu ne placa gazda (ma ko da je) nego krajnji kupac,onaj koji je kupio ono sto se reklamira!Zato,u doba krize sredstva za reklamu treba povecati.Kada se kaze globalna kriza,to ne znaci totalno umrtljavljanje trzista.Jer da je to tako,ono se nikada ne bi oporavilo.Rec je o plimi i oseci,a reklama je vetar koji bitno utice i na jedno i na drugo (naravno uz &quot;meseceve&quot<img src='/gfx/emoticons/wink.gif' alt='' /> mene.<br />
<br />
Novca na trzistu uvek ima,ako ga bude manje,do njega ce doci agresivniji,a ne pasivniji.Zato - reklamu treba pojacati!Cak i kada su u pitanju stvari koje bas i nisu neophodne!<img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 22:46:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>lanerosi</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Misli globalno, djeluj lokalno!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k439107</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Trece problem placanja je sveprisutan, u Srbiji je i dalje uzasno tesko platiti preko interneta i paypal je za vecinu ljudi jedino resenje. Paypal nit je dovoljno pokriven zapadnim sajtovima, nit je dovoljno jednostavan za koriscenje.</blockquote><br />
Paypal, povr' svega, odbija da radi sa Srbijom (tj. ovde izdatim kreditnim karticama), i to jako iritira.<br />
Ako se to promenilo a ja propustio, pliz nek' neko kaže.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 21:04:00 GMT</pubDate>
				<dc:creator>maksa83</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Misli globalno, djeluj lokalno!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438894</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Covek u belom</b></div>Trece problem placanja je sveprisutan, u Srbiji je i dalje uzasno tesko platiti preko interneta i paypal je za vecinu ljudi jedino resenje. Paypal nit je dovoljno pokriven zapadnim sajtovima, nit je dovoljno jednostavan za koriscenje.</blockquote>Ja imam vrlo dobra iskustva sa plaćanjem karticama izdatim od strane srpskih banaka; Evropa (i Kanada, koja je krš) tu naravno kaska za USA.<br />
<br />
Međutim, ima li uopšte Srbije na listi zemalja na PayPalu? Znam da je do skoro nije bilo, što je praktično onemogućavalo otvaranje korisničkog naloga (kartica mora biti izdata u zemlji koja se izabere kao homeland, i tu nastaje kurcšlus).<br />
<br />
<br />
 <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 16:57:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>tyson</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438824</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovo za rat vazi iskljucivo za najmocnije zemlje (ili najbogatije pojedince),</blockquote><br />
e, ako ti kazes, onda je to meni dosta :)<br />
<br />
pozdrav					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 15:15:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Brooklyn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438822</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Brooklyn</b></div>u pravu si. jel na kraju krajeva,  svi znamo (tj. poznati je empirijski zakon) da je irska, zahvaljujuci velikom irskom ratu 1990-ih (ili kako ga irci znaju, The Great Irish War), od relativno siromasne evropske zemlje postala jedna od najrazvijenijih. a ocigledno je i da africke zemlje sto vise ratuju, to im vise raste industrijska proizvodnja, pa cak i ostali sektori.<br />
<br />
na zalost, srbija nije mogla da ponovi takav ekonomski uspeh, zato sto u to vreme nije ratovala. </blockquote>Ima nas narod poslovicu koja kaze begu begovo, a raji rajino. Ovo za rat vazi iskljucivo za najmocnije zemlje (ili najbogatije pojedince), mada sam prilicno siguran da ti je to sasvim jasno.<br />
A propos tvojih primera, evo Izrael sto vise ratuje sve vise propada.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 15:10:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Covek u belom</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438807</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne no su SAD trostruko propale u Vijetnamu. GDP(per cap) sustinski ne sluzi nicemu. Ili da dodam citat, GDP is a big fat lie.<br />
Ko sto rekoh uporedi rast obima industrijske proizvodnje (dakle koliko je proizvodnja porasla od 1955 do 1960., a koliko od 1969 do 1974., dakle u procentima relativni porast). Mada je to za SAD tesko posto su one uvek u ratu, makar sa nekim.</blockquote><br />
u pravu si. jel na kraju krajeva,  svi znamo (tj. poznati je empirijski zakon) da je irska, zahvaljujuci velikom irskom ratu 1990-ih (ili kako ga irci znaju, The Great Irish War), od relativno siromasne evropske zemlje postala jedna od najrazvijenijih. a ocigledno je i da africke zemlje sto vise ratuju, to im vise raste industrijska proizvodnja, pa cak i ostali sektori.<br />
<br />
na zalost, srbija nije mogla da ponovi takav ekonomski uspeh, zato sto u to vreme nije ratovala. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 14:52:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Brooklyn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438803</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Brooklyn</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A sto bi po tebi bio dokaz. Najlakse ti je ovako, pogledaj obim proizvodnje privrede SAD-a pet godina pre Vijetnama (dakle 1955-1960.) i 5 poslednjih godina rata u Vijetnamu (1969-1974.).</blockquote><br />
e, to je vec dokaz. na primer GDP pc u US je bio, u stalnim dolarima,  1960. 2,881, a 1974. 6,950. U japanu, u istim godinama 470  i 4156.<br />
<br />
naravno, to je logicno, buduci da je japan u periodu 1960-1974 vodio 3x veci rat od vijetnamskog. </blockquote>Ne no su SAD trostruko propale u Vijetnamu. GDP(per cap) sustinski ne sluzi nicemu. Ili da dodam citat, GDP is a big fat lie.<br />
Ko sto rekoh uporedi rast obima industrijske proizvodnje (dakle koliko je proizvodnja porasla od 1955 do 1960., a koliko od 1969 do 1974., dakle u procentima relativni porast). Mada je za SAD tesko praviti bilo kakva poredjenja posto su one uvek u ratu, makar sa nekim.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 14:44:26 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Covek u belom</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438799</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A sto bi po tebi bio dokaz. Najlakse ti je ovako, pogledaj obim proizvodnje privrede SAD-a pet godina pre Vijetnama (dakle 1955-1960.) i 5 poslednjih godina rata u Vijetnamu (1969-1974.).</blockquote><br />
e, to je vec dokaz. na primer <a href='http://www.nationmaster.com/red/graph/eco_gdp_percap-economy-gdp-per-capita&amp;date=1960' target='_blank' class='crvenoNormal'>GDP pc </a>u US je bio, u stalnim dolarima,  1960. 2,881, a 1974. 6,950. U japanu, u istim godinama 470  i 4156.<br />
<br />
naravno, to je logicno, buduci da je japan u periodu 1960-1974 vodio 3x veci rat od vijetnamskog. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 14:34:07 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Brooklyn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438784</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ovakvi javni radovi nisu izmisljotina tzv. totalitarnih sistema vec potreba jedne zemlje i nacije da, posle katastrofalnog pada, ponovo stane na noge. <br />
</blockquote><br />
<br />
Прве такве радове је уствари успоставио Рузвелт, када су  скитнице почеле да се кешају на транспортне железничке вагоне.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 14:14:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>benevolent</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438782</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>benevolent</b></div>Не заборавите да су и земље слободног света, као  и Трећи рајх прогласиле тзв. волонтерски рад тј. јавне радове. Нешто слично као код нас раније омладинске радне бригаде, само што су код њих то &quot;добровољно &quot; радили скоро сви радно способни припадници тих нација. Не за надницу, него за оброк.</blockquote><br />
<br />
Svaka nadnica se vremenom i parcijalno pretvori u obrok. U teskim vremenima, hrana je dovoljna za opstanak, a sve drugo je efemerno i potrosacki besmisleno. Ergo, taman da su im davali i dnevnice, ne bi za njih imali sta da kupe.<br />
<br />
Kod nas se na radne akcije nije islo prislino nego dobrom voljom jer je to, na izvestan nacin, bila stvar prestiza. Takve fenomene treba posmatrati u duhu vremena. <br />
<br />
Nije bas da su isli akcijasi i skupljali dokolicare po &quot;silikonskoj dolini&quot; i vodili ih iz lagodnog blejanja na tezak rad, vec su to bili uglavnom stanovnici ruralnih predela i, uslovno receno, nizih socijalnih staleza. <br />
<br />
Bez namere da zvucim politpropovski: moram da priznam da je taj koncept bio poprilicno uspesan, ne samo zarad &quot;izgradnje i obnove&quot; vec i zbog kreiranja jednog duha zajednistva, koje nama u ovom trenutku i te kako fali. <br />
<br />
Ovakvi javni radovi nisu izmisljotina tzv. totalitarnih sistema vec potreba jedne zemlje i nacije da, posle katastrofalnog pada, ponovo stane na noge. <br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 14:10:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>uniceps</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438774</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Brooklyn</b></div>a, to je emprijski dokaz. moja greska (u shvatanju koncepta dokaza).</blockquote>A sto bi po tebi bio dokaz. Najlakse ti je ovako, pogledaj obim proizvodnje privrede SAD-a pet godina pre Vijetnama (dakle 1955-1960.) i 5 poslednjih godina rata u Vijetnamu (1969-1974.).<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 14:06:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Covek u belom</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438755</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Не заборавите да су и земље слободног света, као  и Трећи рајх прогласиле тзв. волонтерски рад тј. јавне радове. Нешто слично као код нас раније омладинске радне бригаде, само што су код њих то &quot;добровољно &quot; радили скоро сви радно способни припадници тих нација. Не за надницу, него за оброк.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:55:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>benevolent</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438753</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Evo na primer WWII. Nemacka je zapocela rat da bi se izvukla iz dugova u koje je upala posle prvog svetskog rata u koji je usla da bi oporavila posrnulu ekonomiju sa pocetka veka, ostale zemlje su usle u rat da bi pokrenule ekonomiju skoro mrtvu posle velike depresije. </blockquote><br />
a, to je emprijski dokaz. moja greska (u shvatanju koncepta dokaza).					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:54:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Brooklyn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Misli globalno, djeluj lokalno!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438751</link>
				<description>
					<![CDATA[
						tačno je da je 10% od ukupnog budžeta za oglašavanje u svetu otišilo na Internet u 2008.<br />
<br />
problema ima dosta, to ne sporim<br />
<br />
1) e-Uprava<br />
2) e-poslovanje<br />
<br />
to su preduslovi da se više koristi internet u Srbiji					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:52:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Jevtic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438749</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Rat je najjaci zamajac posrnule privrede</blockquote><br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Brooklyn</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pragmaticno, ali empirijski dokazano.</blockquote><br />
jel moze neka referenca za taj <i>empirijski</i> dokaz?</blockquote><br />
<br />
Evo na primer WWII. Nemacka je zapocela rat da bi se izvukla iz dugova u koje je upala posle prvog svetskog rata u koji je usla da bi oporavila posrnulu ekonomiju sa pocetka veka, ostale zemlje su usle u rat da bi pokrenule ekonomiju skoro mrtvu posle velike depresije. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:50:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: marketing ipak deo problema</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438741</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Jevtic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ekonomija koja je bazirana skoro iskljucivo na potrosnji (a ne na stvaranju) se pokazala kao losa a marketing je &quot;udarna pesnica&quot; potrosacke ekonomije</blockquote><br />
<br />
Marketing je samo sredstvo da se dođe do stvaranja i održavanja potrošača i profita... <br />
<br />
Nije mi baš najjasnija logika jer da bi ekonomija bila bazirana na potrošnji - mora nešto da proizvodi što se troši... Ekonomija može da bude bazirana na proizvodnji roba ili usluga - verujem da si na to pre na tako nešto mislio.</blockquote><br />
<br />
Najpre da pojasnim da se pod pojmom svetska ekonomija misli na zapadnu liberalno kapitalisticku ekonomiju <br />
<br />
Mislio sam da je potrosnja najveci deo ekonomije i da se trosi ne srazmerno vise nego sto se proizvodi (naravno da bi se nesto potrosilo treba i da se proizvede ali ne u zapadnoj ekomomiji o kojoj pricamo). Tako forisiranje potrosnje samo gomila dugove koji izjedaju sistem iznutra. U danasnjem svetu robe i usluge se najpre prodaju a onda proizvedu i to negde drugde.<br />
<br />
Zato danas imamo situaciju gde je zapad u dubokoj recesiji kojoj se ne vidi kraj, kina je najveci poverioc tim posrnulim ekonomijama koje da bi se izvukle iz krize opet pozajmljuju od kine, i pored recesije kina i dalje raste stopom koju zapad moze samo da sanja, Kina se gradi i izgradjuje i sve to zato sto prosecan kinez ciji je GDP samo 2500 dolara ustedi skoro 30% svoje plate. Stadnja je dugorocni pokretac ekonomije a ne potrosnja.<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:44:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438737</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pragmaticno, ali empirijski dokazano.</blockquote><br />
jel moze neka referenca za taj <i>empirijski</i> dokaz?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:41:58 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Brooklyn</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Misli globalno, djeluj lokalno!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438724</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Dok se u svetu na Internet troši 10% ukupnih budžeta, kod nas je to 1,5 do 2% samo</blockquote>Prvo to od 10% u svetu naravno da nije tacno, 10% je u SAD, Japanu i zapadnoj Evropi.<br />
Drugo pre nego sto se poveca potrosanja na internetu potrebno je stvoriti uslove. Kod nas se gomila stvari uopste ne moze poruciti iz inostranstva, jer a) firme ne salju u Srbiju b) i kad salju carine su toliko velike da nema smisla uopste porucivati robu na taj nacin. Dakle ostaje samo Srbija, u Srbiji veoma mali broj firmi uopste prodaje robu preko interneta.<br />
Trece problem placanja je sveprisutan, u Srbiji je i dalje uzasno tesko platiti preko interneta i paypal je za vecinu ljudi jedino resenje. Paypal nit je dovoljno pokriven zapadnim sajtovima, nit je dovoljno jednostavan za koriscenje.<br />
Dakle problemi su ovi, a ne slab pristup i povezanost sa internetom.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:32:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Covek u belom</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: marketing ipak deo problema</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438719</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ekonomija koja je bazirana skoro iskljucivo na potrosnji (a ne na stvaranju) se pokazala kao losa a marketing je &quot;udarna pesnica&quot; potrosacke ekonomije</blockquote><br />
<br />
Marketing je samo sredstvo da se dođe do stvaranja i održavanja potrošača i profita... <br />
<br />
Nije mi baš najjasnija logika jer da bi ekonomija bila bazirana na potrošnji - mora nešto da proizvodi što se troši... Ekonomija može da bude bazirana na proizvodnji roba ili usluga - verujem da si na to pre na tako nešto mislio.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:29:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Jevtic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438688</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>drug.clan</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>ne.nevena</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>onda neće kupovati nova kola (neće ni polovna), neće ići na letovanje, neće kupovati nove televizore, kompjutere, ići na koncerte, ili sl.. To znači da prodavci neće prodati kola, turističke agencije aranžmane, promoteri neće prodavati karte za koncerte, .... - što dovodi do toga da proizvođači neće proizvoditi automobile jer neće imati kome da prodaju, promoteri neće dovoditi bendove jer neće imati kome da prodaju ulaznice, ... a ni banke neće imati kome da daju kredite - ili će se plašiti da li će im posle ljudi vratiti... A onda nema ni plata za prodavce, proizvođače, .. I veliki udeo u tome ima strah.</blockquote><br />
<br />
i postavljam pitanje: a gde je tome kraj? gde je taj zid u koji cemo da udarimo i da se zaustavimo? <br />
<br />
ne rade fabrike automobila. hiljade ljudi ostaju bez posla. oni nemaju novca da kupuju stvari, propadaju firme koje proizvode te stvari, njihovi radnici ostaju bez posla... nemoguce je da ce svi radnici na svetu ostati bez posla, i uvek ce posojati jedan deo koji radi i koji ima novca...<br />
<br />
davno sam ucila ekonomiju, gde je svemu tome kraj?</blockquote><br />
<br />
to se zove pozitivna povratna sprega i cesto se desava u nestabilnim sistemima kakav je danasnja svetska ekonomija. Na kraju se sitem smiri u nekom novom stabilnom stanju (ugavnom sa manjom energijom). Do tog stanja se moze doci na nekoliko nacina a istorija nas je ucila da se obicno do tog stanja dolazi ratovima. Ako pogledamo istoriju civilizacije ekonomska kriza je u vecini slucajeva bila izvor ratova vecih razmera te ne vidim razlog zasto se to sada ne bi ponovilo. Ja se nadam da cemo biti dovoljno mudri da ovaj koji nam predstoji nekako izbegnemo.</blockquote><br />
<br />
Ni ekonomija, ni ratovi ne poznaju takvu vrstu mudrosti. Takve stvari se jednostavno dese. Rat je najjaci zamajac posrnule privrede. Pragmaticno, ali empirijski dokazano.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 13:06:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>uniceps</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438675</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>ne.nevena</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>onda neće kupovati nova kola (neće ni polovna), neće ići na letovanje, neće kupovati nove televizore, kompjutere, ići na koncerte, ili sl.. To znači da prodavci neće prodati kola, turističke agencije aranžmane, promoteri neće prodavati karte za koncerte, .... - što dovodi do toga da proizvođači neće proizvoditi automobile jer neće imati kome da prodaju, promoteri neće dovoditi bendove jer neće imati kome da prodaju ulaznice, ... a ni banke neće imati kome da daju kredite - ili će se plašiti da li će im posle ljudi vratiti... A onda nema ni plata za prodavce, proizvođače, .. I veliki udeo u tome ima strah.</blockquote><br />
<br />
i postavljam pitanje: a gde je tome kraj? gde je taj zid u koji cemo da udarimo i da se zaustavimo? <br />
<br />
ne rade fabrike automobila. hiljade ljudi ostaju bez posla. oni nemaju novca da kupuju stvari, propadaju firme koje proizvode te stvari, njihovi radnici ostaju bez posla... nemoguce je da ce svi radnici na svetu ostati bez posla, i uvek ce posojati jedan deo koji radi i koji ima novca...<br />
<br />
davno sam ucila ekonomiju, gde je svemu tome kraj?</blockquote><br />
<br />
to se zove pozitivna povratna sprega i cesto se desava u nestabilnim sistemima kakav je danasnja svetska ekonomija. Na kraju se sitem smiri u nekom novom stabilnom stanju (ugavnom sa manjom energijom). Do tog stanja se moze doci na nekoliko nacina a istorija nas je ucila da se obicno do tog stanja dolazi ratovima. Ako pogledamo istoriju civilizacije ekonomska kriza je u vecini slucajeva bila izvor ratova vecih razmera te ne vidim razlog zasto se to sada ne bi ponovilo. Ja se nadam da cemo biti dovoljno mudri da ovaj koji nam predstoji nekako izbegnemo.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:52:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Optimizam, ne oportunizam</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438664</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>benevolent</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naravno, ključ je spremnost na promene i nešto inovativno</blockquote><br />
<br />
То се капиталисти, увек изнова, често и безуспешно, питају већ више од пар стотина година, док су још били у фази либералног капитализма, у коме се, нажалост, данас налази наше друштво у србији, али се то код нас назива отимачина и грабеж.<br />
</blockquote><br />
<br />
Mislis da &quot;tamo daleko&quot; nije isto?  Biznis nije uzvisena kategorija, ni kod nas, ni kod njih. Primer: onaj alavac koji je mrknuo 50 milijardi $. Ne zato sto je samo on bio grabezljiv, vec i oni koji su mu davali te pare.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:48:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>uniceps</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>marketing ipak deo problema</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438662</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>1) marketing je deo rešenja, a ne deo problema</blockquote><br />
<br />
<br />
Ovo je mozda istina unutar sistema koji je i doveo do krize. Marketing moze da pomogne sadasnjem sistemu da se malo oporavi ali posto se taj sistem pokazao kao jako los to znaci da je marketing kao bitan deo loseg sistema u stvari bitan deo problema!<br />
<br />
Naime sadasnja kriza nije posledica loseg rada unutar sistema (poslednjih par godina su bile zlatno doba sistema u kome svetska ekonomija operise) vec je posledica loseg sistema tako da marketing kao jedan od osnovnih elemanata tog sistema nece ponuditi nikakvo resenje (sem mozda odlaganje sa gorim krajem). <br />
Ekonomija koja je bazirana skoro iskljucivo na potrosnji (a ne na stvaranju) se pokazala kao losa a marketing je &quot;udarna pesnica&quot; potrosacke ekonomije.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:47:50 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>sa ovim delom se potpuno slazem</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438660</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>onda neće kupovati nova kola (neće ni polovna), neće ići na letovanje, neće kupovati nove televizore, kompjutere, ići na koncerte, ili sl.. To znači da prodavci neće prodati kola, turističke agencije aranžmane, promoteri neće prodavati karte za koncerte, .... - što dovodi do toga da proizvođači neće proizvoditi automobile jer neće imati kome da prodaju, promoteri neće dovoditi bendove jer neće imati kome da prodaju ulaznice, ... a ni banke neće imati kome da daju kredite - ili će se plašiti da li će im posle ljudi vratiti... A onda nema ni plata za prodavce, proizvođače, .. I veliki udeo u tome ima strah.</blockquote><br />
<br />
i postavljam pitanje: a gde je tome kraj? gde je taj zid u koji cemo da udarimo i da se zaustavimo? <br />
<br />
ne rade fabrike automobila. hiljade ljudi ostaju bez posla. oni nemaju novca da kupuju stvari, propadaju firme koje proizvode te stvari, njihovi radnici ostaju bez posla... nemoguce je da ce svi radnici na svetu ostati bez posla, i uvek ce posojati jedan deo koji radi i koji ima novca...<br />
<br />
davno sam ucila ekonomiju, gde je svemu tome kraj?<img src='/gfx/emoticons/unsure.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:44:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ne.nevena</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Optimizam, ne oportunizam</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438625</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Naravno, ključ je spremnost na promene i nešto inovativno</blockquote><br />
<br />
То се капиталисти, увек изнова, често и безуспешно, питају већ више од пар стотина година, док су још били у фази либералног капитализма, у коме се, нажалост, данас налази наше друштво у србији, али се то код нас назива отимачина и грабеж.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:14:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>benevolent</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Misli globalno, djeluj lokalno!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438620</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Po Zavodu, oko 1.300.000 lica dnevno koristi internet u Srbiji</blockquote><br />
Pa dobro, nije loše, ja sam očekivao i manje...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:09:53 GMT</pubDate>
				<dc:creator>niccolo</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Je li ovo zarazno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438613</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Postoji predubeđenje da se potrošnja na marketing može uvek kasnije povećati<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ali ja iz komentara nisam video šta nije tačno od onih podataka koje sam izneo</blockquote><br />
<br />
Маркетинг не почиње са оглашавањем, већ са идејом о делатности која би донела профит.<br />
<br />
Учити треба од најстарије делатности-проституције.<br />
Хетеросексуалци, хомосексуалци, бисексуалци, трансексуалци  никад не би помислили(е) да се баве овим послом да их није водила идеја о егзистенцијалном проблему-да преживе, а ако могу и да зараде.<br />
Што се тиче претпоследње фазе у маркетиншком ланцу- оглашавања, о томе такође од поменутих групација треба да узимамо часове наставе.<br />
<br />
Уживањеу плодовима уложеног труда и рада у маркетингу је тек последња фаза.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 12:00:23 GMT</pubDate>
				<dc:creator>benevolent</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Je li ovo zarazno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438588</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>takanohana</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Jevtic</b></div>Od kada je zabranjeno iznositi svoje mišljenje?:) </blockquote><br />
Naravno da nije zabranjeno.<br />
<br />
A stručnjak si za? Ako nije indiskretno...</blockquote><br />
<br />
bavim se internet marketingom... ali mislim da si ti pogrešio temu jer ja nisam rekao da će Srbiji biti bolje zbog krize, a sasvim sam siguran da se upravo ulaganjem u kriznim periodima prave pare					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 11:33:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Jevtic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Optimizam, ne oportunizam</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438581</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Jevtic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>gom kapitala.<br />
<br />
Kljucna rec: OPTIMIZAM...a nikako oportunizam.</blockquote><br />
<br />
Da, ništa neće biti kao pre, ali praviće se procene kad će se izaći iz krize.. i ako se nekom bude isplatilo on će u krizi ulagati za postkrizni period... Naravno, ključ je spremnost na promene i nešto inovativno</blockquote><br />
<br />
Problem je u tome sto niko ne moze da napravi procenu kako ce se izaci iz krize, a kamoli kada.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 11:26:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>uniceps</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Optimizam, ne oportunizam</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438575</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>gom kapitala.<br />
<br />
Kljucna rec: OPTIMIZAM...a nikako oportunizam.</blockquote><br />
<br />
Da, ništa neće biti kao pre, ali praviće se procene kad će se izaći iz krize.. i ako se nekom bude isplatilo on će u krizi ulagati za postkrizni period... Naravno, ključ je spremnost na promene i nešto inovativno					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 11:19:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Marko Jevtic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Je li ovo zarazno?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#k438574</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Marko Jevtic</b></div>Od kada je zabranjeno iznositi svoje mišljenje?:) </blockquote><br />
Naravno da nije zabranjeno.<img src='/gfx/emoticons/smile.gif' alt='' /><br />
<br />
A stručnjak si za? Ako nije indiskretno...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 15 Jan 2009 11:18:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>takanohana</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/6816/Kriza%2C%20kriza%2C%20...%20ne%20boji%20se%20ko%20je%20lav%20%28ogla%C5%A1avanje%29/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

