<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Parlament  | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/7059/Parlament/</link>
		<description>Tibor Jóna</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Sun, 22 Nov 2009 09:05:25 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/240/10240.jpg			</url>
			<title>Tibor Jóna</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Pošto mene mrze danas skoro svi....</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k458901</link>
				<description>
					<![CDATA[
						.pa da ne kvarim to - neka me mrze i dalje.....<br />
<br />
Ne znam šta je bilo sa tim Miladinom Kovačevićem ... Kriv li je ili ne..... Svejedno,optužen je i policija ga traži-a on se šeta Parlamentom Srbije .... U fazonu - Niko mi ne može ništa.... E,CVRC da ne može.... Nego što neće.... <br />
<br />
Ne volim nasilnike ikakvog tipa - ježim ih se.... Ne znam priču i ograđujem se od svakog komentara da li je Miladin kriv ili ne.... Ali,kriva je država što mu je omogućila da se tako slobodno kreće.... A onaj dečko - Uroš je dobio ne znam koliko zatvora.... Malo mi neke stvari nisu logične....<br />
<br />
BTW.,ja sam prošle nedelje prošla jedan dan pored Parlamenta i bila začuđena što je toliko policije....Dođem kući,pitam šta se dešava,jer neko opet važan došao (misleći na ministre i ostale) - kažu moji - nije.....Pa šta će toliko policajaca na tom mestu ???Kasnije su ti isti se gurali sa bivšim zaposlenima iz Robnih kuća Beograd - koji traže pravdu za sebe...... I? Njih nisu pustili da traže pravdu za sebe,a Miladin Kovačević je ušao sav važan u Parlament...... Pričamo li mi to o pravdi u Srbiji ???					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Sat, 31 Jan 2009 13:10:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>leopold_lady</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k453533</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div>Opštepoznato je na ovom blogu da Adam zna sve.Pa vidiš kako ne znam sve, da znam-ne bih postavljao pitanje nego dao konstataciju.Ali ti izgleda ne znaš da pročitaš znak pitanja na kraju?Što se tiće svetonazora.mora da da me je naveo tvoj prvi (uklonjeni) text.</blockquote><br />
<br />
Rekoh ti da tekst nisam uklonio ja. Ali ne vidim vezu sa ovim što sam pisao ovde.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 28 Jan 2009 08:15:30 GMT</pubDate>
				<dc:creator>d_sandic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k453526</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Opštepoznato je na ovom blogu da Adam zna sve.</blockquote><br />
Pa vidiš kako ne znam sve, da znam-ne bih postavljao pitanje nego dao konstataciju.<br />
Ali ti izgleda ne znaš da pročitaš znak pitanja na kraju?<br />
Što se tiće svetonazora.mora da da me je naveo tvoj prvi (uklonjeni) text.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 28 Jan 2009 08:09:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k453514</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>audrey92 </b></div>Otkud ste se VI nasli prozvanim?</blockquote><br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut </b></div>Pa da nije jer je sličnih svetonazora?</blockquote><br />
<br />
Opštepoznato je na ovom blogu da Adam zna sve. No, usudiću se ti sam odgovorim zbog čega sam se našao prozvanim<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b> Tibor</b></div>Heroj nacije, nabildovana i dlakava apoteoza svega onoga sto MI jesmo,</blockquote><br />
<br />
Mišljenja sam da većina nas to nije. Da tekst ne treba početi uvredom. Da srpski parlament nije (toliko) jadan da<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Miladin je Kovacevic bio, srecica, u Parlamentu, u poseti druzini od 250 veseljaka i pripadajuceg im administrativnog aparata, tetkica, kafe kuvarica i vozaca, koji mu svojim necinjenjem omogucise takav sistem u kojem je bilo mogucno da sa drzavom kao jatakom utekne od pojavljivanja pred americkim sudom.</blockquote><br />
<br />
Mislim da su i ovi ljudi oljagani u tekstu. Koja se to partija u Srbiji zalaže za maltretiranje Jevreja?<br />
<br />
Jednom rečju, mislim da je tekst senzacionalistički. <br />
<br />
I, da... Mislim da Kovačević nema šta da traži u srpskom parlamentu. I da su ga doveli oni kojima je senzacionalizam jednako potreban kao i autoru. <br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Wed, 28 Jan 2009 07:56:49 GMT</pubDate>
				<dc:creator>d_sandic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452712</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Otkud ste se VI nasli prozvanim?</blockquote><br />
Pa da nije jer je sličnih svetonazora?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 17:48:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452690</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Glupost, Tibor samo karikira sliku ovog duela, u kom je Srbin krupan pa ce Amer sigurno da bude rahitican, tj. nikakav junak, ali posto je Jevrej onda ce &quot;nas junak&quot; da nepravedno strada... Tibor parodira odgovarajuce obrasce iz narodne junacke poezije i to na veoma vest nacin. Tako nastaje dobra satira. Ono &quot;avaj, cifuce&quot; nije govor naratora nego parodiran govor fiktivnog radikalskog glasaca. Tibor ne tvrdi da su svi gradjani Srbije radikalski glasaci. Ovo su sve u knjizevnosti poznati postupci parodije i ironije. <br />
Da, Tibor u drugim svojim tekstvima cesto upozorava i protiv antisemitizma. Sta je lose u tome?<br />
<br />
Tibor nije vredjao VAS nego odredjenu politicku partiju. Otkud ste se VI nasli prozvanim?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 17:26:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>audrey92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452612</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Posto su svi zvanicnici koji su se pojavili u medijima pricali o dogovoru a ne ugovoru sa velikim duvanskim kompanijama, a potpuno je jasno da bi to bilo stavljeno u ugovor da postoje zakonske mogucnosti (ko god je ikada potpisivao ugovor sa nekim ko ima ozbiljan pravni tim, zna na sta to lici i sta se sve stavlja u isti), ne treba covek da bude pravnik da razume o cemu se radi.<br />
Takodje iz velikih duvanskih korporacija nisu pominjali nikakvo krsenje ugovora i tuzbe zbog toga vec preispitivanje poslovanja u Srbiji zbog nepostovanja dogovora (sto je naravno sarena laza jel' ovakve uslove nigde nemaju niti ce da imaju, ali dobro dodje politicarima mufljuzima za odbranu dila koji su napravili i koristi koji od njega imaju).<br />
Pri tome se koriste i pretnje tipa ostace proizvodjaci duvana bez posla (opet besmislene, kao da ce ako Peconi zauzme veci deo trzista da sam pocne da gaji duvan na terasi). Jasno je da ni prva varijanta zakona a ni druga posle amandmana nece da promeni znacajnije kolicinu popusenih cigareta u Srbiji godisnje, tako da sto se tice proizvodjaca duvana potpuno je svejedno. Usput, mehanizmi drzave da stiti proizvodjace duvana su subvencije i carine na uvoz duvana a ne neki sumnjivi dilovi sa proizvodjacima cigareta.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>aquariusoptimist</b></div>Zdravstveni fondovi se u svim zemljama pune i iz akciza na duvan ali , kad su u pitanju troskovi lecenja bolesti nastalih usled pusenja, oni su zapravo daleko manji nego sto je &quot;doprinos&quot; pusaca punjenju fondova.Dakle, pusaci mnogo vise napune budzet akcizama nego sto se potrosi na njihovo eventualno lecenje. Cak se stidljivo pojavljuju studije koje pokazuju da je rizik od npr. karcinoma pluca usled pusenja daleko precenjen.Tako da kad zdravstvo sprovodi kampanju protiv pusenja, zapravo sece granu na kojoj sedi. Mislim da je londonski Times objavio clanak gde kaze da pusaci doprinesu budzetu oko 12 milijardi funti a potrose oko 5 milijardi, izvini ne mogu da nadjem link, bilo je to pre oko 2 god.Vladi takodje odgovara da postoji sto veci broj pusaca i da pusaci potrose sto vecu kolicinu cigareta, tako da je kampanja protiv pusenja licemerna.Cene cigareta su posebno pitanje, prakticno je nemoguce utvrditi vezu izmedju povecanja cene cigareta i prestanka pusenja jer se uvek javljaju novi pusaci, btw , pomenuo si odnos pusaca 50/50, nije, u Srbiji je odnos 70/30 u korist pusaca, objavljivano je nekoliko puta. Mislim da ko god je odredio cenu cigareta u Srbiji, tacno je znao dokle je mogao da ide, prema plateznoj moci stanovnistva.</blockquote><br />
Pozdrav aquariusoptimist.<br />
OK su podaci koje si izneo, ali meni deluje da treba gledati na stvari malo i sa drugog aspekta:<br />
<br />
- vladi ne odgovara da postoji sto veci broj pusaca i da pusaci popuse sto veci broj cigareta; vladi odgovara da maksimizuje razliku izmedju punjenja budzeta od strane akciza na cigarete i praznjenja budzeta na lecenje zdravstvenih posledica nastalih usled konzumiranja istih; te dve definicije mogu ali ne moraju da budu iste (najcesce uopste nisu iste)<br />
  ne sumnjam (tacnije nadam se) da neki ekonomisti pri vladi crtaju neke krive  koje estimiraju kolicinu popusenih cigareta u zavisnosti od vrednosti akciza, estimiraju aktivnost crnog trzista u zavisnosti od cene akciza i troskove drzave za suzbijanje istog, kao i krive dugorocnih troskova zdravstvene zastite usled konzumiranja cigareta<br />
  medjutim posto su sve ove estimacije prilicno rastegljive, posto nase vlade uglavnom prave planove od danas do sutra a ne dugorocne, i pre svega posto su nasi politicari skloni korupciji, deluje da krajnja vrednost akciza ne maximizuje profit drzave nego profit nasih politicara, koji opet zavisi od profita proizvodjaca cigareta, pa se vracamo na ono &quot;sto vise pusaca, svaki sto vise cigareta&quot;<br />
  takodje budzet od cigareta punis danas, a zdravstvene troskove placas sutra, a posto su nasi politicari skloni uzimanju kredita (i pod nepovoljnim uslovima), sigurno ignorisu zdravstveni deo cele racunice<br />
<br />
- vezu izmedju cene cigareta i broja i vrste popusenih cigareta je krajnje jednostavno utvrditi; varijacije usled stizanja novih generacija pusaca, umiranja starih generacija su potpuno nebitne na globalnom nivou<br />
<br />
- postoje i drugi aspekti pusenja a ne samo ekonomski;<br />
  i cigarete i alhohol stvaraju zavisnost i imaju negativne zdravstvene posledice; cak i u slucaju da ima dobre ekonomske efekte, podsticanje takvih aktivnosti od strane drzave nije moralno; to verovatno zvuci smesno, ali moral uopste nije nebitan za funkcionisanje jedne drzave<br />
  ako bi takvo razmisljanje dovodili do apsurda, sasvim sigurno je moguce napraviti uspesan ekonomski model konzumiranja teskih droga koji bi uspesno punio budzet<br />
  naravno, postoje i druge zavisnosti (osim cigareta i duvana) koje drzava tolerise/podstice zbog profita (zavisnost od lekova, brze hrane, koka kole, secera u raznim oblicima) gde neke vrste akciza nije moguce uvesti (na zalost)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 16:05:59 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bene_geserit</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452435</link>
				<description>
					<![CDATA[
						@aquariusoptimist <br />
Sjajan post <img src='/gfx/emoticons/thumbsup.gif' alt='' /> 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 13:34:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452432</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>d_sandicSmešno je tvoje nastojanje da nametneš priču o rasprostranjenom antisemitizmu u Srbiji. U rečenici koju sam citirao si provukao tezu da je Miladin izmlatio tog tipa jer je ovaj Jevrejin. </blockquote><br />
<br />
Izvini Sandiću, da ti možda ne pišeš za ***** <br />
Neću da napišem ime tog toalet papira da ne bih pravio probleme B92, al mi liči na njihov način rezonovanja.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 13:32:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>libkonz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452223</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>d_sandic</b></div>Ok. Postigao si cilj. Suočen sa ovakvim argumentima, nepobitnim dokazima, predočenim na najpristojniji mogući način, mogu samo da se povučem i zažalim što sam se drznuo da iznesem svoje mišljenje.</blockquote><br />
<br />
get a life.<br />
sada vas vec molim!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 10:07:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tibor Jóna</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452221</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ok. Postigao si cilj. Suočen sa ovakvim argumentima, nepobitnim dokazima, predočenim na najpristojniji mogući način, mogu samo da se povučem i zažalim što sam se drznuo da iznesem svoje mišljenje.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 10:05:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>d_sandic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452217</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>d_sandic</b></div>Smešno je tvoje nastojanje da nametneš priču o rasprostranjenom antisemitizmu u Srbiji. U rečenici koju sam citirao si provukao tezu da je Miladin izmlatio tog tipa jer je ovaj Jevrejin. Onda si tezu proširio pričom da je široko raširenih ruku, zbog učinjenog ne(dela) dočekan od 250 poslanika srpskog parlamenta.<br />
<br />
Pogledaj reprizu Poligrafa u kojoj E.Zurov kaže da je nivo antisemitizma u Srbiji nizak. Svakako niži nego što je u Austriji, Mađarskoj, Hrvatskoj, Nemačkoj... <br />
<br />
Nemoj da budeš veći katolik od pape. Ne inputiraj Srbima antisemitizam. Ovde se nikada nije ukorenio. Nikada nije bio sistemski. Nikada nije ušao u bit Srbina. I kada ga je bilo, sprovođen je od okupacionih i kvislinških vlasti kao i u celoj okupiranoj Evropi.<br />
<br />
Budi pristojan i ne vređaj nas.</blockquote><br />
<br />
nas?<br />
koje &quot;nas&quot;?<br />
<br />
i da... get a life! al stvarno....<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 09:59:08 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tibor Jóna</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452209</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Smešno je tvoje nastojanje da nametneš priču o rasprostranjenom antisemitizmu u Srbiji. U rečenici koju sam citirao si provukao tezu da je Miladin izmlatio tog tipa jer je ovaj Jevrejin. Onda si tezu proširio pričom da je široko raširenih ruku, zbog učinjenog nedela dočekan od 250 poslanika srpskog parlamenta.<br />
<br />
Pogledaj reprizu Poligrafa u kojoj E.Zurov kaže da je nivo antisemitizma u Srbiji nizak. Svakako niži nego što je u Austriji, Mađarskoj, Hrvatskoj, Nemačkoj... <br />
<br />
Nemoj da budeš veći katolik od pape. Ne inputiraj Srbima antisemitizam. Ovde se nikada nije ukorenio. Nikada nije bio sistemski. Nikada nije ušao u bit Srbina. I kada ga je bilo, sprovođen je od okupacionih i kvislinških vlasti kao i u celoj okupiranoj Evropi.<br />
<br />
Budi pristojan i ne vređaj nas.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 09:43:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>d_sandic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452197</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>d_sandic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Heroj nacije, nabildovana i dlakava apoteoza svega onoga sto MI jesmo, Onaj koji u kafani (pa sigurno ne u biblioteci) <b>prebi onu rahiticnu, avaj bogatu i chifutsku kreaturu i apoteozu svega sto ONI </b>jesu, cime zaduzi Otecestvo vo vjek i vjekov, stigao je da u svom zauzetom sportaskom kalendaru nekako nadje minut-dva da se upozna sa nacinom funkcionisanja demokratije u Srba, te da se na licu mesta upozna sa naporima koji se u Republici poduzimaju kako se nista ne bi promenilo.</blockquote><br />
<br />
Ako je ovo neki citat zanima me izvor. Ako je tvoje viđenje događaja onda mod treba da reaguje, a Bogami ima prostora i za tužioca.<br />
<br />
</blockquote><br />
<br />
get a life.... pronto!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 09:29:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tibor Jóna</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452185</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nije u pitanju ugovor nego dogovor jer da je u pitanju ugovor to bi bilo protivzakonito</blockquote><br />
protivzakonito po kom tacno zakonu?<br />
tj koji tacno zakon bi bio prekrsen?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 09:13:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>antioksidant</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ma hajte molim Vas....</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452176</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>divni su mi ljudi kojima je prva reakcija na izneto misljenje - zatvor.<br />
</blockquote><br />
Sve je to stvar ugla posmatranja.<br />
Zatvor je zatvor.....za kriminalce<br />
za pametne, to je univerzitet. Pa tamo su se shkolovali<br />
najznachajniji likovi, koji su nam krojili kapu poslednjih 60-ak godina.(samo shto izgleda nisu nauchili da uzimaju meru, uvek ispadne tesna)<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>a ne, recimo, kontraagrument.</blockquote><br />
kontraargument je dobra stvar, u principu,<br />
samo shto ovde ne radi. (uvalili nam opet jeftino, kinesko)<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 09:04:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>g.radicevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452167</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
Bene,<br />
Volim  da citam tvoje postove.<br />
Slazem se sa svime sto si rekao, samo da napravim malu digresiju na odnos punjenje budzeta pomocu akciza i zdravstvenih fondova.<br />
<br />
Zdravstveni fondovi se u svim zemljama pune  i  iz akciza na duvan ali , kad su u pitanju troskovi lecenja bolesti nastalih usled pusenja, oni su zapravo daleko manji nego sto je &quot;doprinos&quot; pusaca punjenju fondova.<br />
Dakle, pusaci mnogo vise napune budzet akcizama nego sto se potrosi na njihovo eventualno lecenje. Cak se stidljivo pojavljuju studije koje pokazuju da je rizik od npr. karcinoma pluca usled pusenja daleko precenjen.<br />
Tako da kad zdravstvo sprovodi kampanju protiv pusenja, zapravo sece granu na kojoj sedi. <br />
Mislim da je  londonski Times objavio clanak gde kaze da pusaci doprinesu budzetu oko 12 milijardi funti a potrose oko 5 milijardi, izvini ne mogu da nadjem link, bilo je to pre oko 2 god.<br />
Vladi takodje odgovara da postoji sto veci broj pusaca i da pusaci potrose sto vecu kolicinu cigareta, tako da je kampanja protiv pusenja licemerna.<br />
Cene cigareta su posebno pitanje, prakticno je nemoguce utvrditi vezu izmedju povecanja cene cigareta i prestanka pusenja jer se uvek javljaju novi pusaci, btw , pomenuo si odnos pusaca 50/50, nije, u Srbiji je odnos 70/30 u korist pusaca, objavljivano je nekoliko puta. <br />
Mislim da ko god je odredio cenu cigareta u Srbiji, tacno je znao dokle je mogao da ide, prema plateznoj moci stanovnistva. <br />
U US npr. cena marlboro ultra lights 100 kosta izmedju 4,8 i 5,2$, do pre godinu i po bilo je 3,7$. Smatra se da je to dosta skupo. <br />
Ako neko obrise komentar zbog ovoga , ne ljutim se.<br />
<br />
Molim da se ne shvati da propagiram pusenje.<br />
<br />
Od svega ovoga odvojeno je pitanje sta se radi u  Srbiji sto se tice sprege kontroverznih biznismena i politicara. Za srpske politicko privredne tokove ne vazi izgleda ni jedno do sad  poznato pravilo, zakonitost, praksa...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 08:53:33 GMT</pubDate>
				<dc:creator>aquariusoptimist</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Tvoje reči ili neki citat?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452156</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Heroj nacije, nabildovana i dlakava apoteoza svega onoga sto MI jesmo, Onaj koji u kafani (pa sigurno ne u biblioteci) <b>prebi onu rahiticnu, avaj bogatu i chifutsku kreaturu i apoteozu svega sto ONI </b>jesu, cime zaduzi Otecestvo vo vjek i vjekov, stigao je da u svom zauzetom sportaskom kalendaru nekako nadje minut-dva da se upozna sa nacinom funkcionisanja demokratije u Srba, te da se na licu mesta upozna sa naporima koji se u Republici poduzimaju kako se nista ne bi promenilo.</blockquote><br />
<br />
Ako je ovo neki citat zanima me izvor. Ako je tvoje viđenje događaja onda mod treba da reaguje, a Bogami ima prostora i za tužioca.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 08:27:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>d_sandic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k452024</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Nije u pitanju ugovor nego dogovor jer da je u pitanju ugovor to bi bilo protivzakonito. Ne moze trenutna vlada da kreira ekonomsku politiku buducih vlada tako sto ce da potpisuje ovakve ugovore (kao sto je ograniceni rast akciza).<br />
<br />
Ako vas zanima sta je mufljuska politika, evo 2 primera:<br />
<br />
- mufljuska politika je kada napravite dil protivan interesima gradjana koje zastupas, ali zato u skladu sa tvojim interesima i pri tome se obavezete na nesto u periodu od 10 godina (npr. sta mislite koji su interesi Milice Bisic, sada direktora korporativnih poslova Duvanske industrije a u trenutku kada je Duvanska prodavana pomocnice ministra za finansije Bozidara Djelica, jednog od najaktivnijih ministara u ovom dilu; da li je u pitanju samo uhljebljenje kadrova ili kontrola cele operacije - da potsetim mi i dalje ne znamo izvore finansiranja nasih stranaka)<br />
<br />
- mufljuska politika je kada jako los po gradjane Srbije predlog zakona o akcizama na cigarete ucinite jos malo gorim amandmanima ciji je jedini cilj preraspodela kolaca izmedju igraca na trzistu; ili je u pitanju socijalna demagogija (da damo narodu jeftinih cigara) ili nesto mnogo gore, ja tipujem na oovo drugo (uz ovo prvo kao opravdanje)<br />
<br />
Sve zemlje na svetu pune budzet iz akciza na alhohol i cigarete i u svakoj zemlji koja lici na nesto ne pitaju se velike duvanske kompanije kolike ce akcize da budu. Zalaganje za postovanje nekakvog <b>dogovora </b>izmedju tadasnje vlade i ovih firmi je smesno. Da je u pitanju nesto sto je u skladu sa zakonom i ustavom bilo bi deo ugovora.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 27 Jan 2009 00:59:12 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bene_geserit</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451639</link>
				<description>
					<![CDATA[
						@dragane pavličeviću ono što vi ovde zastupate se u narodu zove mufljuska politika.vi zastupate stav koji imaju pojedini stanodavci kod nas,po njima je i nazvano to mufljuska politika,koji izdaju stan sklope ugovor i počnu da treoše pare ,posle 1/3vremena potroše sve pare i počnu da ucenjuju kirajdžiju zahtevima za povećanje kirije,one kirije koje su uzeli unapred i potrošili.tako se sad i ova vlada ponaša mufljuski.<br />
vlada je potpisala ugovor u ime države,valjda vlade to i u ostalom svetu rade,i ova vlada mora da ispoštuje svaki ugovor koji je prethodna vlada potpisala u suprotnom se kažnjava država.jedna od stvari zbog kojih je milošević pogubio saveznike u svetu(ne i jedina) je i to što je potpisivao razne sporazume i dogovore koje mu nije padalo na pamet da sprovede.pa su mu prijatelji postajali neprijatelji,a nažalost i nama.<br />
nemam pojma kakav je ugovor potpisan sa ovim kompanijama,znam samo da su mnogo velike i jake i poznate.ako one odu odavde oštećene dovoljno je da samo puste reč ostalim kompanijama ove veličine i kvaliteta i da u srbiju više za dugo ne dođe nijedna poštena kompanija.ostaju samo matrapazi i mufljuzi koji bi onda poslovali sa nama ,a onda zbogom zdravstvo i ostale institucije kojima pokušavate da opravdate ovako kršenje ugovora.kakav znak šaljete fiatu koji se ionako ,zbog situacije premišlja,zar da rizikuje da uloži pare koje  mu sledeća vlada može lako da poništi.gde je tu poslovnost naše strane.<br />
ako je neko potpisao štetan ugovor po srbiju,poželjno bi bilo da se taj(ti) izvede na sud i osudi za takvo delo.samo to ne znači da sme ugovor da se menja.<br />
nije li ovaj vaš stav odjek onog komunističkog stava,parafraziram,:ne moraju privrednici da se drže ugovora ko pijan plota.je li ? a čega će da se drže.<br />
vi hoćete radije da podržite domaćeg mufljuza nego stranog poštenog partnera,naopak vam je to patriotizam.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 21:25:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>dragoljub92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: ma hajte molim Vas....</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451543</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>g.radicevic</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Afera oko Zakona o akcizama, zbog koje bi u svakoj iole civiliziranoj zemlji morala da padne Vlada, samo je jos jedan dokaz apsolutne pervertiranosti i moralne bankrotiranosti naseg politickog sistema i dokaz njegove sluzbe interesima koji nemaju nikakve dodirne tacke sa bilo kakvim konceptom koji bi ma i izdaleka mogao da se opise kao res publica.<br />
<br />
</blockquote><br />
shta prichate...<br />
<br />
Vas bi pod hitno trebalo pozvati<br />
na informativni razgovor..(ma shta to znachilo)<br />
a ondak na doshkolovavanje <br />
na neki od poznatih univerziteta (Pozzarevac,S.Mitrovica......, nisam siguran koji je specijalizovan za Vash sluchaj)<br />
pa predpranje, pranje,ispiranje, omekshavanje.(i peglanje, ako je potrebno)...... organa za razmishljanje.<br />
Pa kad shvatite da mozak u stvari sluzzi da drzzi ushi<br />
na svom mestu, <br />
ovakvi ispadi Vam vishe <br />
nece padati na pamet<br />
<br />
<br />
<br />
</blockquote><br />
<br />
divni su mi ljudi kojima je prva reakcija na izneto misljenje - zatvor.<br />
a ne, recimo, kontraagrument.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 19:49:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Tibor Jóna</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Tibore</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451487</link>
				<description>
					<![CDATA[
						odlično skenirano &amp; napisano.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 18:59:18 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Unfuckable</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451479</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>- izjava prakticno povezuje multinacionalne duvanske kompanije sa organizacijom sverca cigareta u zemlje koje im se suprotstavljaju</blockquote><br />
Pa mislim da je šverc cigareta koji je bio prisutan na prostoru Balkana 90-ih bio nemoguć bez znanja multinacionih kompanija. <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
(tj. ne povecavati akcize na cigarete) ne moze nikako da bude jeftinije: recimo ako povecas akcize na sve cigarete 3 puta, neka ljudi pocnu da puse za trecinu manje (sto je vrlo konzervativno, preveliko smanjenje)</blockquote><br />
Ali veće akcize čine šverc atraktivnijim, lokalni &quot;kontraverzni biznismeni&quot; su se pokazali krajnje sposobni da zaobilaze zvanične kanale. Osim toga nije li Peconi pokazao kako je lako &quot;ubediti&quot; &quot;političku elitu&quot;?<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Izgraditi razumevanje kod ljudi da se budzet od koga im se finansiraju skole, bolnice, administarcija dobrim delom puni od akciza na cigarete i da je u njihovom direktnom interesu da se sverc potpuno suzbije nije toliko tesko - dovoljna je jedna ozbiljna medijska kampanja.</blockquote><br />
Mislim da je to precenjivanje prosečnog srpskog potrošača, prosečnog potrošača generalno.<br />
Imamo slične akcije-kupujmo domaće pa nam deficit nikad nije bio veći.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>sto je vrlo sumnjivo, jer bi se njima samo smanjio legalan posao a saucesnistvom u svercu bi i sebi sekli granu na kojoj sede).</blockquote><br />
Razvijanjem crnog tržišta one plasiraju veće količine cigareta nego kada prodaju legalnim kanalima, a prihod im samim tim nije umanjen već uvećan jer oni mogu da prodaju po predakciznim cenam i da opet bude isplativo &quot;kontarvezrnim biznismenima&quot; da distribuiraju.<br />
I konačno ako je naša obećala nešto nekim kompanijama, ne održati reć bi bilo skuplje od prihoda zato što bi poslalo signal da se ovde ne može računati na dogovor,tako da bi to bio izuzetno nepovoljan signal za buduće potencijalne investitore. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 18:55:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451431</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div>Intersantno je da je po skalapnju dogovor a gotovo iskorenjen šverc cigareta kao akciznih proizvoda i po tom osnovu ostvaren značajan budžetski prihod. Jeftinije je imati multinacionalne duvanske kompanije kao saveznike nego suprostavljati im se. </blockquote><br />
Ova izjava je vrlo problematicna. Na prvi pogled deluje samo kao pragmatizam, ali:<br />
- ne suprotstavljati se multinacionalnim duvanskim kompanijama (tj. ne povecavati akcize na cigarete) ne moze nikako da bude jeftinije: recimo ako povecas akcize na sve cigarete 3 puta, neka ljudi pocnu da puse za trecinu manje (sto je vrlo konzervativno, preveliko smanjenje) i neka 20% cigareta pocne da stize preko crnog trzista (pretpostaviti da ce crno trziste potpuno da podivlja nije realno, bez obzira na nivo korupcije drzava ima mehanizme i interesa da ga stavi pod kontrolu) -&gt; imamo znacajno povecanje budzetskog priliva od toga a dugorocno manje bolesti koje pusenje izaziva<br />
- izjava prakticno povezuje multinacionalne duvanske kompanije sa organizacijom sverca cigareta u zemlje koje im se suprotstavljaju<br />
<br />
Izgraditi razumevanje kod ljudi da se budzet od koga im se finansiraju skole, bolnice, administarcija dobrim delom puni od akciza na cigarete i da je u njihovom direktnom interesu da se sverc potpuno suzbije nije toliko tesko - dovoljna je jedna ozbiljna medijska kampanja. Verovatno 50% stanovnistva konzumira cigarete, ali postoji i drugih 50% koji ne puse. To nije uopste poredivo sa recimo piratskim software-om i filmovima gde dobrim delom placas intelektualna prava a deo koji ide u budzet je zanemarljiv (i dugorocno nema losih posledica po zdravstveni sistem - individue koji po ceo dan leze na trosedima, grickaju cips i gledaju filmove ili igraju igrice se ne racunaju).<br />
Bez obzira na populizam i korumpiranost nasih politicara, suzbiti sverc cigareta nije toliko tesko, makar i sa multinacionalnim kompanijama protiv tebe (sto je vrlo sumnjivo, jer bi se njima samo smanjio legalan posao a saucesnistvom u svercu bi i sebi sekli granu na kojoj sede).					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 18:27:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bene_geserit</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Brilliant!!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451345</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Odličan tekst! Bravo!</blockquote><br />
Nisam verovao da cu ovo ikad reci za tvoj post, ali eto: i meni se svidja.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ceo svet se trudi da oteza pristup cigaretama i da smanji nekako poguban uticaj koje one imaju na zdravlje ljudi pa posredno i zdravstveni sistem</blockquote><br />
Sto je sasvim OK. Samo ako cela stvar ne preraste u overkill i ugrozavanje slobode pojedinca da ako hoce pusi iako je svestan posledica. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 17:21:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Blade Runner</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451339</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
1. Dogovor sa proizvodjacima cigareta koji je sklopila jedna od prethodnih vlada:<br />
a. nije javan tj. ja ne mogu da procitam detalje negde<br />
b. sklopljen je na poveliki broj godina evidentno i ogranicava akciznu politiku i vlade koja ga je sklopila i sledecih vlada (da li su ovakvi dogovori uopste po ustavu i zakonima?)<br />
c. nije u interesu gradjana Srbije po vise osnova; jedan od njih je i ekonomski jer ogranicava punjenje buzdeta od akciza na cigare i opterecuje zdravstveni sistem u buducnosti zbog povecanog konzumiranja cigara i svih bolesti koje nastaju kao posledica</blockquote><br />
Intersantno je da je po skalapnju dogovor a gotovo iskorenjen šverc cigareta kao akciznih proizvoda i po tom osnovu ostvaren značajan budžetski prihod .<br />
Jeftinije je imati multinacionalne duvanske kompanije kao saveznike nego suprostavljati im se. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 17:14:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451301</link>
				<description>
					<![CDATA[
						@libkonz<br />
<br />
ako je peconi monolopista, posluje u protivnosti sa zakonom o radu ili bilo kom drugom zakonu  ili je njegov kapital stecen na neposten nacin on za to treba da odgovara<br />
<br />
U ovom slucaju efekat nove akcizne politike je da su SVE CIGARETE skuplje, a malo su manje skuplje cigarete domaceg proizvodjaca koji ima produkte koji su namenjeni siromasnijem sloju stanovnistva. to po definiciji nije pogresno<br />
<br />
@bene <br />
<br />
Uglavnom se slazem oko svega, i ja bih voleo da su informacije koje ste naveli dostupne...jedino mislim da je efekat ove nove akcizne politike upravo ono sto ste naveli, samo ne visestruko nego umereno, i da je to pozitivno <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'> da se visestruko povecaju akcize na sve zive jeftine ili skupe cigarete, da se poostre zakoni o svercu i da se stvori politicka volja i klima za njihovu rigoroznu primenu (SVE normalne drzave na taj nacin balansiraju izmedju 2 suprostavljena cilja - sto manje zavisnika od cigara i sto puniji budzet)</blockquote><br />
<br />
Sto se tice ovoga<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>gle cuda, nasi se vrli politicari bore oko toga kako ce proizvodjaci duvana da podele trziste i profit na istom</blockquote><br />
<br />
tesko da ce doci do velike promene u podeli trzista jer su proizvodi po cenama, kvalitetu i snazi brenda u drugacijim segmentima. odnosno pusaci<br />
<br />
To ne znaci da odredjene stranke nisu izlobirane/potkupljene od strane Peconija...mozda jesu... kako god, korupcija treba da se objavi i kazni ukoliko postoji, ali ne znaci da je ovakav nov zakon automatski los<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 16:49:45 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dragan Pavlicevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451276</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Postoje 2 aspekta cele &quot;akcize za cigarete&quot; afere:<br />
<br />
1. Dogovor sa proizvodjacima cigareta koji je sklopila jedna od prethodnih vlada:<br />
  a. nije javan tj. ja ne mogu da procitam detalje negde<br />
  b. sklopljen je na poveliki broj godina evidentno i ogranicava akciznu politiku i vlade koja ga je sklopila i sledecih vlada (da li su ovakvi dogovori uopste po ustavu i zakonima?)<br />
  c. nije u interesu gradjana Srbije po vise osnova; jedan od njih je i ekonomski jer ogranicava punjenje buzdeta od akciza na cigare i opterecuje zdravstveni sistem u buducnosti zbog povecanog konzumiranja cigara i svih bolesti koje nastaju kao posledica<br />
<br />
2. Nasa politicka elita, podeljena za ovu priliku u 2 vrlo cudna tabora se bori oko:<br />
  a. ne oko toga da budzet bude puniji (pominje se neka mala razlika izmedju zakona sa i bez amandmana)<br />
  b. ne oko toga da gradjani manje puse tj. budu zdraviji tj. da se manje lece (opet ima neke razlike izmedju 2 predloga, ali opet mizerne; ne sumnjam da ni ako prodje prvi ni ako prodje drugi predlog da ce da se kolicina popusenih cigara u Srbiji da se bitnije promeni)<br />
  c. &quot;neverovatno&quot; ali niko se ne zalaze ni za ono sto bi normalnom coveku prvo palo na pamet - da se visestruko povecaju akcize na sve zive jeftine ili skupe cigarete, da se poostre zakoni o svercu i da se stvori politicka volja i klima za njihovu rigoroznu primenu (SVE normalne drzave na taj nacin balansiraju izmedju 2 suprostavljena cilja - sto manje zavisnika od cigara i sto puniji budzet)<br />
  d. gle cuda, nasi se vrli politicari <b>bore oko toga kako ce proizvodjaci duvana da podele trziste i profit na istom</b><br />
<br />
Nasa privatizacija se vrlo cesto naziva prodajom porodicnog srebra. Pogresno, srebro je odavno isparilo, ono sto prodajemo su monopoli i beneficije (drugim recima kao da uzimamo zajmove na srednji rok - koliko monopol/beneficije traju - pod vrlo nepovoljnim uslovima). Uostalom evo liste (dodati po zelji):<br />
- Duvanska industrija i &quot;dogovor&quot; sa prozvodjacima o akcizama<br />
- NIS i monopol u trgovini naftom i derivatima<br />
- Kockarnice i monopol (koliko bese kilometara oko BG?)<br />
- Zastava i Fiat i raznorazne olaksice koje je Fiat dobio<br />
- Telenor i operater za mobilnu je jos jedan od retkih normalnih posto nas ugovor ne ogranicava oko uvodjenja 3-ceg ili 4-tog operatera (nadam se)<br />
Takodje vrlo cesto ima &quot;dogovora&quot; o zakonima o zastiti sredine, raznim poreskim olaksicama i sl.<br />
<br />
Slazem se sa Tiborom da je ova afera diskreditovala vladu, ali ne samo SPS/LSV/SVM deo.<br />
Naprotiv, pod plastom &quot;da ispunimo dogovor sa proizvodjacima cigareta&quot; ostatak vlade pokusava da progura slicno stetan zakon (za nijansu manje stetan ali samo nijansu).<br />
Umesto toga voleo bih da nam neko kaze:<br />
1. kao taj dogovor tacno glasi, na koliko je godina dogovore i sl.<br />
2. zbog cega je uopste to dogovoreno kada je protivno interesima Srbije<br />
3. da li je takav dogovor saglasan sa ustavom i zakonima<br />
4. kolike su stete po budzet drzave Srbije od takvog dogovora<br />
5. kakve je posledice na dostupnost cigareta i smanjenje/povecanje pusenja ostavio takav dogovor i kakve su dugorocne posledice na cenu zdravstvene zastite<br />
<br />
Hoce li neko da pokrene inicijativu za lustraciju SVIH koji su na bilo koji nacin ucestvovali u politickom zivotu u poslednjih 20-tak godina. Ja prvi potpisujem.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 16:19:39 GMT</pubDate>
				<dc:creator>bene_geserit</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451270</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>firmi koja zaposljava ljude... donosi porez drzavi itd. Kako je to onda u redu da SAD daju milijarde svojoj autoindustriji, pa to je najdirektnija moguca subvencija za domace proizvodjace? Uostalom, I u SAD i EU postoje subvencije za domacu duvansku industriju </blockquote><br />
Džaba ti pričati, ne dopire ništa do tebe. Uz veliko izvinjenje Tiboru što se skrenulo od ove važne sramotne teme, pozivam te Dragane da odeš na link ispod teksta. Što se mene tiče, završio sam raspravu o ovoj temi.<br />
http://www.danas.rs/vesti/srbija/vojvodina/peconi_unistava_firme_koje_je_kupio.41.html?news_id=146463<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 16:16:32 GMT</pubDate>
				<dc:creator>libkonz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451253</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne pričamo o pelenama, mleku, mesu. Reč je o cigarama.</blockquote><br />
<br />
firmi koja zaposljava ljude... donosi porez drzavi itd. Kako je to onda u redu da SAD daju milijarde svojoj autoindustriji, pa to je najdirektnija moguca subvencija za domace proizvodjace? Uostalom, I u SAD i EU postoje subvencije za domacu duvansku industriju 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 15:59:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dragan Pavlicevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>о интересима не вреди расправљати</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451240</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Afera oko Zakona o akcizama, zbog koje bi u svakoj iole civiliziranoj zemlji morala da padne Vlada ... Misliti u XXI veku da se socijalna politika vodi omogucavanjem jeftinijeg pristupa cigaretama je apsurd par excellance.</blockquote><br />
Ево, Тиборе, тебе интересује пад владе, а не интересује те омогућавање приступа јефтиним цигаретама. Мада, можда сам погрешно протумачио. <br />
<br />
Мене интересују неке друге ствари, а опет неке треће ме не интересују. Мада и код себе понекад погрешно протумачим. <br />
<br />
Али, без икакве сумње, сад правилно можемо да тумачимо Ковачевићеве интересе. <br />
<br />
Интересује га како ради Парламент Србије, али га не интересује како ради суд у Америци. А није да није имао прилике, само га није интересовало. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 15:44:43 GMT</pubDate>
				<dc:creator>marco_de.manccini</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451236</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne, ovo ne želim da komentarišem.<br />
<br />
Zasto, sta nije u redu? </blockquote><br />
<br />
Ne pričamo o pelenama, mleku, mesu. Reč je o cigarama. 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 15:40:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>libkonz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451233</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ne po vlasnickoj strukturi...poenta i ne bi bila da se oni izbace iz posla vec da se domacim firmama koji nemaju sarenolike izvore finasiranja olaksa zivot u teska vremena...ne znam da li je to namera vlade Srbija ali ako je to efekat to nije lose... </blockquote><br />
To nisu domaće firme, to je Peconi. Volim svoju zemlju I ZATO mi je milion puta draži kapital Filip Morisa, nego Peconijev! Nismo mi te sreće da Peconi propadne, ali ne verujem baš da bih pustio suzu za njegovim parama.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 15:37:27 GMT</pubDate>
				<dc:creator>libkonz</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Hilari</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451230</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Jedino kome je Kovacevic zakomplikovao poziciju odlaskom u Parlament, sto je budi uzgred receno i bio cilj te posete, smisljen u cuvenoj radikalskoj &quot;sto gore to bolje&quot; kuhinji, je Vlada RS, koja ce opet da ispasta zbog infantilne zelje da u isto vreme ugadja kako najnizim nacionalistickim strastima tako i da ima dobre odnose sa SAD. Hilari vise nije samo senatroka iz Nju Jorka, malo joj je porastao &quot;koalicioni kapacitet&quot;... </blockquote><br />
<br />
Da, da, lepo ste ovo primetili ... i stalo joj je do Miladina iz nekog razloga mnogo...Bas me zanima kako ce to ministar Jeremic da 'handluje'. Nesto mi govori da i Hilari zna da lupi sakom u sto.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 15:34:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dragan Pavlicevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Ko će da odgovara ako se zatvori DIN?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#k451227</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne, ovo ne želim da komentarišem.</blockquote><br />
<br />
Zasto, sta nije u redu? <br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>I DIN i DIV su domaći.</blockquote><br />
<br />
kako razumem, ne po vlasnickoj strukturi...poenta i ne bi bila da se oni izbace iz posla vec da se domacim firmama koji nemaju sarenolike izvore finasiranja olaksa zivot u teska vremena...ne znam da li je to namera vlade Srbija ali ako je to efekat to nije lose... <br />
<br />
drugo kada vec spomenuste Miskovica, ako tri firme drze 90 posto trzista svaka od njih je bogami lepo i udobno ususkana u monopolisticko ruho, ne????					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 26 Jan 2009 15:28:20 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Dragan Pavlicevic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/7059/Parlament/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>
