<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>17.03.2004. | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/8366/17.03.2004./</link>
		<description>constrictoria92</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 17:07:50 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/393/1393.jpg			</url>
			<title>constrictoria92</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k515604</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>avemarija</b></div><br />
Const,<br />
ja  vise nemam ni najmanju zelju da se ukljucujem u  teme sline ovoj a to su KO je KOME vise .<br />
Ja samo ,licno tebi , hocu da kazem da mi nas je svih, u kompletu, veoma zao.<br />
Najvise mi je zao onoliko ubijenih ljudi , sa svih strana.<br />
<br />
Hocu da dodam da primecujem dve vrste ostrascenih :<br />
1. Iskreno ogorcenih tragedijom<br />
2. Iskreno dobro placenih ,vec u zavisnosti za koju stranu &quot;rade&quot;.<br />
<br />
Ja sam ,od druge god zivota ,svako leto,najmanje mesec dana , provodila u mestu Istok {Pec} kod svog dede po ocu, dogod je on bio ziv. Albanska deca i crnogorsko-srpska su bila najbolji drugari. Igrali smo se zajedno, posecivali, radovali....<br />
Dakle , &quot;mateerija&quot; mi je vrlo poznata.<br />
Medjutim ,istina je da su Albanci ,za sve vreme tih mojih odlazaka kod dede ,bili gradjani drugog reda, snishodljivi, ismevani, prezirani-od mnogih ,komsija Crnogoraca i Srba , koji su tada ,od 60. do 70. tamo zaista bili vrlo ,pa da kazem , forsirani.<br />
Nadam se da me razumes ,jer tebi se obracam- sve sto se dugo potiskuje-na kraju se razjari !<br />
<br />
PS I koliko kosta ,al zaista, gram patriotizma? Ako je posao dobro placen?<br />
Onima { npr Mariopan} cestitam na iskrenoj zelji da se stvari  cuju ,posteno i iskreno, <br />
onim drugima -da skoro dobiji jos vece bonuse, plate, premije, besplatne avionske karte, da se svrckaju i da sire istinu o nepravdi nad sopstvenim narodom.<br />
<br />
Da ne bude zabune - i ja se secam onog 17. marta. I to jace , jer sam tu detinjstvo provela. Mozda je neki od onih koji su ubijali ,bio nekad moj mali drug .</blockquote><br />
<br />
<b>Danas, objavljeno!</b><br />
<br />
<b>Ja to znam, tu i tamo citajuci, slusajuci; a, najvise razmisljajuci.</b><br />
<br />
----<br />
Nasilje nad pravom<br />
<br />
Danas se srećemo na jednu veoma tužnu godišnjicu, 10 godina od 1999. godine kada je zapadna demokratija, predvođena Nemačkom, Engleskom, SAD, Francuskom, bombardovala zemlju Jugoslaviju, grubo kršeći međunarodno pravo, Povelju UN, Helsinški akt i odredbe o nepovredivosti granica, kada je mimo odluke Saveta bezbednosti i bez konsultacija sopstvenih parlamenata ušla u rat. Ukratko, ova serija nasilja nad međunarodnim pravom istinska je crna tačka moralnosti zapadnih zemalja koje su se ponele na način kako se ponašaju autokratije koje prevazilaze sopstvenog poslodavca.<br />
Rasturanje Jugoslavije bila je dugo planirana operacija u Nemačkoj. Dogodilo se da sam indirektno bio umešan u tok tih razgovora, na taj način što sam redovno prisustvovao skupovima Žozefa Štrousa, ministra odbrane Nemačke, a kasnije ministra finansija, koji su se godine 1976. i 1977. redovno održavali u Nemačkoj, na maloj farmi u okolini Minhena. Razgovori su obično trajali dva, tri dana, okupljali desetak ličnosti i bavili se pitanjima svetske situacije.<br />
<br />
ZAŠTITNIK PRAVDE<br />
General Pjer Galoa, osnivač Pokreta otpora, učesnik Francuskih vazdušnih snaga tokom Drugog svetskog rata, tvorac politike nuklearnog razoružanja, otac moderne francuske geopolitike, poznat je i kao veliki zaštitnik pravde i međunarodnog prava. Tako je ustao u odbranu srpskog naroda koji naziva „narodom žrtvom.<br />
General nije u mogućnosti da se pomera van Pariza i prisustvuje Međunarodnoj komemorativnoj konferenciji, ali je poslao tekst koji ćemo objaviti u nekoliko nastavaka.<br />
To su bili predstavnik Britanije  Brajan Krouzi, predstavnik Španije bivši ministar Sančez Beja, predstavnik Vatikana advokat Pol Viole. Ja sam u grupi bio predstavnik Francuske. Ostali su mi snažno u sećanju ti razgovori u kojima su moji susedi Nemci gledali na Jugoslaviju kao beživotnu i smatrali da se treba pripremiti, posle Titove smrti, na sprovođenje drugačije teritorijalne organizacije.<br />
Nemci, inače jako dobri geopolitičari, posebnu osetljivost o tom pitanju pokazivali su, po mom mišljenju, iz sledećih razloga: Prvo, želja nemačke strane da se osveti Srbima koji su tokom Prvog i Drugog svetskog rata bili na strani saveznika protiv Nemačke. Osim toga, Srbi su 1941. godine, predvođeni Mihailovićem a kasnije Titom, uspeli da zadrže više nemačkih divizija, inače veoma korisnih najpre za front Moskve, a potom i Lenjingrada. Dakle, Berlin, tada je bio Bon, smatrao je da je srpski otpor doprineo da Nemačka izgubi svetske ratove. Trebalo je kazniti narod. Drugo, druga nemačka ideja bila je nagraditi Hrvate i muslimane koji su se tokom rata pridružili Nemačkoj i zauzeli određene pozicije tokom rata i u Francuskoj, zahvaliti im se jer su prišli opciji Nemačke. Treće, treća nemačka ideja bila je ulazak Hrvatske i Slovenije u ekonomsku zonu EU kojom je tada predsedavala Nemačka. Na taj način otvorile bi se mogućnosti ostvarivanje nemačkih uticaja ni interesa na dalmatinskoj obali i tako približavanje Mediteranu: Stari nemački san!<br />
Ovim razlozima treba dodati i uverenost Nemačke u američku intervenciju s obzirom na važna komandna mesta u NATO.<br />
Piše: general Pjer Galoa<br />
-------<br />
<b>... i da je Nemacka nastavak-Rimskog Carstva  i ... da ce Evropa imati &quot;samo&quot; tri drzave i ...<br />
tako dalje i tome slicno.</b>					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 23 Mar 2009 14:26:09 GMT</pubDate>
				<dc:creator>49 41</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512473</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
I da ,jos samo ovo { da ne bih izazvala bilo kakav  zabun } <br />
nikada nisam radila ni u jednoj NVO, <br />
nisam clan ni jedne stranke,<br />
volim zivotinje,<br />
i sama ,naporno ,radim - niko me ,srecom , ne izdrzava.<br />
Samo je moj pas - besposlicar - jer ima mene ,pa mu se moze  !					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 16:56:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>avemarija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512363</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ogorčena sam samo što svi zločinci nisu privedeni pravdi. </blockquote><br />
Takodje.<br />
Daj boze da se to ikada desi.<br />
<br />
<br />
Apropo politickih pripadnosti - nemam komentar.<br />
Zivimo u demokratiji- pa nek svako bira svoj put.<br />
Za to smo se {iz}borili .<br />
Valjda .<br />
Da li ???<br />
<br />
Pozdrav tebi.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 15:01:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>avemarija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512333</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Opet ću reći: izvinjavam se, pogrešno sam shvatila. <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ne primecujem da si u vezi toga dala neki komentar?</blockquote><br />
Ako si mislila na profesionalne patriote, onda pretpostavljam da gram profesionalnog patriotizma košta isto koliko i gram kvazi borbe za ljudska prava ili kvazi liberaldemokraticizam. Ne znam cenu - profesionalno se ne bavim time...<br />
<br />
Mogu samo da kažem da sve dok me patriJote nazivaju izdajnikom, a kvazi liberaldemokrate patriJotom, znaću da sam na pravom putu.. <br />
<br />
Što se motiva tiče, nadam se da su moji motivi jasni:<br />
<br />
Ja ne mrzim nikoga (mada neki moju ljubav prema Srbiji tumače kao mržnju prema drugim narodima, što je, najblaže rečeno, vrlo pogrešno); smatram da nema više vrednih i manje vrednih žrtvi; većih i manjih, opravdanih i neopravdanih zločina - ogorčena sam samo što svi zločinci nisu privedeni pravdi. <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 14:40:01 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512264</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Je l' ovo za patriotizam na moju adresu?<br />
Nema potrebe, ako jeste; ako nije, izvinjavam se što sam pogrešno shvatila.</blockquote><br />
<br />
Pogresno si shvatila !<br />
Bila sam explicitna i tacno rekla od kad do kad sam ja borvila {doduse ,samo leti, kod dede } , tako da za ovim nema potrebe .<br />
<br />
Takodje sam se ogradila , da ne znam za kasnije <blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Da ne bude zabune - i ja se secam onog 17. marta. I to jace , jer sam tu detinjstvo provela. Mozda je neki od onih koji su ubijali ,bio nekad moj mali drug .</blockquote> , poslednji put sam bila  poslovno u Pristini 1996.g. i to samo na par sati. <br />
<br />
Ovo sto si ti meni odgovorila je ok, samo sam ja pisala i o drugim motivima.<br />
Ne primecujem da si u vezi toga dala neki komentar?<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 13:51:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>avemarija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Umalo da promakne...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512260</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>margos</b></div>Sinergija,<br />
Bez obzira na neproduktivnost rasprave, ja ti se zahvaljujem na podsećanju, analizi dešavavanja i ukazivanju na promenu načina delovanja separatista od sedamdesetih do danas. <br />
<br />
Zaboravljamo, čak i naša lična iskustva guramo u zaborav da bi nam bilo lakše - to je prirodno. Ali jedno je kad zaboravimo ili pamtimo iskrivljeno, a drugo kada se kreira i prepravlja prošlost zarad nekakvih ciljeva.<br />
Tebi u svakom slučaju, hvala na strpljenju i napisanom.<br />
</blockquote><br />
<br />
<br />
Da, odlicna dopuna....<u>iskrivljeno pamcenje</u> i <u>prepravljena proslost</u>....<br />
<br />
@Margos<br />
Zahvaljujem...kao za pisanje, strpljenje je potrebno i za citanje..................................................<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 13:49:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sinergija92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512237</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Je l' ovo za patriotizam na moju adresu?<br />
Nema potrebe, ako jeste; ako nije, izvinjavam se što sam pogrešno shvatila.<br />
<br />
Kao mala (a i kao velika), često sam boravila u Istoku, Zubinom potoku i Kosovskoj Mitrovici (može biti da smo se nekad i videle). I sada često boravim u Kosovskoj Mitrovici... <br />
Obzirom da sam na Kosovu i Metohiji boravila od sredine 80-ih, pa nadalje, mogu ti reći da, koliko ja pamtim, slika iz mog detinjstva je bila malo drugačija od one koju ti pamtiš, al', valjda se i slike vremenom menjaju... O slikama od pre nedelju-dve ili koji mesec pre neću ni da pričam...<br />
<br />
O tome po kakvom zlu pamtim 17.mart (i neke druge dane), zaista ne bih... <br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 13:34:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512213</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<br />
Const,<br />
ja  vise nemam ni najmanju zelju da se ukljucujem u  teme sline ovoj a to su KO je KOME vise .<br />
Ja samo ,licno tebi , hocu da kazem da mi nas je svih, u kompletu, veoma zao.<br />
Najvise mi je zao onoliko ubijenih ljudi , sa svih strana.<br />
<br />
Hocu da dodam da primecujem dve vrste ostrascenih :<br />
1. Iskreno ogorcenih tragedijom<br />
2. Iskreno dobro placenih ,vec u zavisnosti za koju stranu &quot;rade&quot;.<br />
<br />
Ja sam ,od druge god zivota ,svako leto,najmanje mesec dana , provodila u mestu Istok {Pec} kod svog dede po ocu, dogod je on bio ziv. Albanska deca i crnogorsko-srpska su bila najbolji drugari. Igrali smo se zajedno, posecivali, radovali....<br />
Dakle , &quot;mateerija&quot; mi je vrlo poznata.<br />
Medjutim ,istina je da su Albanci ,za sve vreme tih mojih odlazaka kod dede ,bili gradjani drugog reda, snishodljivi, ismevani, prezirani-od mnogih ,komsija Crnogoraca i Srba , koji su tada ,od 60. do 70. tamo zaista bili vrlo ,pa da kazem , forsirani.<br />
Nadam se da me razumes ,jer tebi se obracam- sve sto se dugo potiskuje-na kraju se razjari !<br />
<br />
PS I koliko kosta ,al zaista, gram patriotizma? Ako je posao dobro placen?<br />
Onima { npr Mariopan} cestitam na iskrenoj zelji da se stvari  cuju ,posteno i iskreno, <br />
onim drugima -da skoro dobiji jos vece bonuse, plate, premije, besplatne avionske karte, da se svrckaju i da sire istinu o nepravdi nad sopstvenim narodom.<br />
<br />
Da ne bude zabune - i ja se secam onog 17. marta. I to jace , jer sam tu detinjstvo provela. Mozda je neki od onih koji su ubijali ,bio nekad moj mali drug .					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 13:17:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>avemarija</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k512053</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>znachi-jesi!</blockquote>Nikad sporio<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>znachi-jesi!</blockquote>Nikad sporio, <br />
ali trbala bi da proveris kojim redom se to desavalo. Ukoliko mozes. Ili zelis.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>pa ti ne pravish razliku izmedju iznoshenja mishljenja i kvalifikovanja nekog- zato shto ne misli isto!<br />
da si stvarno prochitao shta sam napisala- ne bi stavio realno, na pogreshno mesto, a posle objsnio neshto sasvim drugo.</blockquote><br />
ogledalce, ogledalce					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 11:40:54 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vracarac92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Umalo da promakne...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511946</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Sinergija,<br />
Bez obzira na neproduktivnost rasprave, ja ti se zahvaljujem na podsećanju, analizi dešavavanja i ukazivanju na promenu načina delovanja separatista od sedamdesetih do danas. <br />
<br />
Zaboravljamo, čak i naša lična iskustva guramo u zaborav da bi nam bilo lakše - to je prirodno. Ali jedno je kad zaboravimo ili pamtimo iskrivljeno, a drugo kada se kreira i prepravlja prošlost zarad nekakvih ciljeva.<br />
Tebi u svakom slučaju, hvala na strpljenju i napisanom.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 09:58:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>margos</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511734</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Evo upravo čitam spisak starih polemika u poznatom ksenofobnom i nacoškom listu &quot;Vreme&quot;</blockquote>Ovde je trebalo da stoje navodnici i ovde &quot;ksenofobnom i nacoškom&quot; jer se misli preneseno na način na koji su neki blogeri okvalifikovali neke druge blogere, da se ne bi protumačilo pogrešno kao zlonamerna diskvalifikacija lista &quot;Vreme&quot;.<img src='/gfx/emoticons/deda.gif' alt='' title='during the war...' /><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Fri, 20 Mar 2009 01:44:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>NNN</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Umalo da promakne...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511697</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div>Koja procena, da li sam je izneo?<br />
Cccc kakva vam je to logika &quot;Sinergija&quot;?<br />
Verovatno zato gore napišete taj primer Bugarske, kao kada bi optuženi rekao ako svi zločiinci nisu pohvatani onda ne može da se sudi ni meni, a kako nikada ne mogu da se pohvataju...</blockquote><br />
<br />
Hm...editovali ste post pa je izmenio smisao...o.k. razmenjujemo misljenja i dalje...<br />
<br />
Jedno od osnovnih nacela u pravu je da zaprecena kazna mora biti u srazmeri sa ucinjenim (ne)delom. <br />
<br />
Da Vam pojasnim...Akcenat kod primera sa Bugarskom nije u <u>izbegavanju</u> kazne, nego u <u>VRSTI</u> kazne...Ne postoji na planeti Zemlji dokument u kojem stoji da je drzava Srbija, po clanu tom i tom, zbog svog diktatorskog rezima, zbog progona nacionalnih manjina ili sta vec, osudjena na kaznu <b>oduzimanja</b> dela svoje teritorije...<br />
Ovo su samo baljezgarije Martija Ahtisarija, te moralne gromade, koja presudjuje Srbiji na konferenciji za stampu, i pri tome ne dozvoljava da mu novinari postavljaju pitanja...Ispod casti mi je da diskutujem o stavovima coveka kome je kupljena Nobelova nagrada za mir. <br />
Drzave nastaju ili mirno-dogovorno, ili u ratovima i odlukama velikih sila. Slucaj da se odlukom nekog suda i kaznjavanjem jedne drzave stvara nova drzava ne postoji...<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 23:57:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sinergija92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511673</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Vi (i Vama slični) prvi izvrćete činjenice, pa na takvo izvrtanje nemate zamerki. Boli Vas kad nemate argumente (što je prilično često), pa pokušavate da ubeđivanjem u &quot;izvrnutost&quot; Vaših iznetih činjenica pokušavamo da Vas diskreditujemo (a to ste, zapravo sami još odavno uradili...). Vidim, opet, stigoste do mržnje. Da li Vi sve Vaše neistomišljenike optužujete da Vas mrze? Da li Vam je lakše da kažete nekome da Vas mrzi nego da priznate da niste u pravu? <br />
U redu je ne imati isto mišljenje. Nije u redu optuživati nekoga za mržnju kada to nije istina (a toga ste odlično svesni), zato što:<br />
a) lažete<br />
b) pružate mogućnost drugima da Vas nazovu lažovom</blockquote><br />
<br />
koje sam chinjenice izvrnula?<br />
<br />
shta nisam argumentovala?<br />
<br />
sama uradila?<br />
<br />
kako vi zovete ove odgovore sa &quot;vashe strane&quot;- ako to nije mrznja, ja ne znam shta je?<br />
<br />
to , ko je u pravu, ste vec pokazali gomilom &quot;argumenata&quot;- u glavnom uvredljivim kvalifikacijama drugih.<br />
<br />
a ovo za laz je ispod svakog nivoa- ali mi je vec jasno, da to vi ne osecate- jer shta sam slagala?<br />
<br />
shvatate barem, da je to kleveta i to ruzno izrechena- ako izjavu vec niste potkrepili konkretnim primerom- ali vi samo tako paushalno i mozete.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pominjanje godina, odnosno dob, bilo koje dame u društvu (i ne samo u društvu, nego u komunikaciji uopšte) je odraz nevaspitanja - tako bar kaže bonton. Odlično znate i kakvim ste se tonom obratili Mariopan... Ni ton se ne može nazvati oličenjem pristojnosti...</blockquote><br />
<br />
zashto je to odraz nevaspitanja, pa ona je sama to rekla, a ja pomenula u kontekstu, gde to onda nije bash najnormalnije da se tako ponasha- vi shto se pozivate na bon-ton, pa stavrno, ko u skechu sa ovakvim odnosom i ponashanjem.<br />
<br />
ton je bio adekvatan izrechenom.<br />
<br />
a kakv je vash ton tokom cele ove rasprave ili ton vashe publike?<br />
<br />
kako to mislite da posmatram svet kroz sebe, gde ste to zakljuchili, ja ovde komentarishem onako kako ja dozivljavam stavri-kao i vi, ne mogu drugachije.<br />
<br />
moram da primetim, da ne baratae bash znachenjem onoga shto izgovarate, u velikoj zelji da me prikazete loshom, mnogo ste toga paushalno napakovali a bez kredibiliteta i potpuno je besmisleno.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 23:14:04 GMT</pubDate>
				<dc:creator>angie01</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511629</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>И коначно, ова блог је могао бити <b>тихо место, где би сви нормални људи рекли слава погинулима</b>, не поновило се никоме и нигде. <b>То се није десило, пре свега, захваљујући контролорима мисли и осећаја у покушају, познатим још и под именом пљувачи у вис</b>. </blockquote><br />
<img src='/gfx/emoticons/thumbsup.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 22:24:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vanja.t</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Anjana</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511586</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<img src='http://i44.tinypic.com/2hdpo8x.jpg' alt='' border='0' /><br />
Divite se &quot;Majci&quot; Romulusa i Rema; na rimskom trgu.<br />
<b>Divite se  Anjani!</b><br />
Divite se sibirskoj Vucici; koja je 5 noci pokrivala; izgubljeno 2.-snje dete na -50C <b>da prezivi</b>; dok ga ljudi ne NADJU!<br />
Divite se mnogim Galapagoskim kornjacama i Delfinima; koji su onemocale brodolomnike; sirom okeana ove ZEMLJE-nabacivale na svoja ledja i doplivavale sa njima do kopna da ih -SPASU!<br />
<br />
Divite se svim <b>ZIVOTINJAMA; sa OSECAJEM HUMANOSTI, prema nemocnim ljutskim BICIMA.</b><br />
<br />
Divite se balkanski<b> DESPERADOSI;<br />
</b> zeljni tudje NESRECE, KRVI i zamicete TUDJE KOSTI PO GUDURAMA, KLANCIMA,NAPUSTENIM - ZABORAVLJENIM RUDNICIMA, KOTLOVNICAMA, DUBOKIM JEZERIMA i REKAMA; da ih NIKO i NIKAD ne NADJE.<br />
<br />
-kad niste imali svoju majku; da vas tome <b>NAUCI.</b><br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 21:51:05 GMT</pubDate>
				<dc:creator>49 41</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Test?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511576</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
-Zavisi sta smatrate pod &quot;masovnijim oruzanim otporom&quot;, a ovaj termin &quot;otpor&quot; treba da<br />
implicira da je spram njih bilo neko ugnjetavanje, je l'?</blockquote><br />
Nije li bilo represije?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>S pravnog aspekta, na<br />
Kosovu i Metohiji je na sceni bila oruzana pobuna</blockquote><br />
Da zaista, to jeste bila pravno pobuna.<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Basta diskusije.<br />
Svaka drzava ima legalno pravo da je ugusi, naravno oruzjem, silom, represijom.</blockquote><br />
Granice te sile su limitirane i onda kada pređe u opštu represiju može da dovede do opšteg rata protiv stanovništva. Da li osto tako mislite da je &quot;Oluja&quot; protiv pobunjenjih krajinskih Srba opravdana akcija?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zasto mene pitate o sukobu medju albanskim politickim faktorima?</blockquote><br />
Zato što se vaše kojim su Albanci  jedna heterogena antisrpska masa i teorije npr. vašeg prijatelja Vračarca koji misli da čim je više Albanaca oni su rizik za okolinu graniče sa rasizmom. Takvo organističko shvatanje se nikako ne slaže sa vašim samoproklamovanim levičarstvom. Da li se taj isti kriterijum odnosi i na Srbe u periodu 90-ih kolika je bila podrška koceptu &quot;Velike Srbije&quot; ? <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Za razliku od Bosne i Hercegovine,<br />
na Kosovu i Metohiji muslimansko stanovnistvo nikada nije bilo sklono verskom fanatizmu, </blockquote><br />
Pa vidimo da su se i u pravoslavnoj Srbiji religijski fantazam prima sa nekim novim, dosad nepoznatim, konturama.</blockquote><br />
<br />
Napisao sam juce da su zlocini, pored ostalog, sredstvo za ostvarenje ciljeva, a da sami sebi nisu svrha, i baviti se njima nije produktivno ako se zeli shvatiti razlog sukoba na Kosovu i Metohiji...Dakle, da li je jedan bosanski policajac 1981. godine u sukobima s demonstrantima presao sa palice na pusku i pucao u trenutku kada je cuo &quot;uvredu&quot; od strane demonstranata: &quot;Evo ih Titovi psi&quot;, jeste pitanje prekoracenja ovlascenja, represije ili cega vec, samo nikako ne moze objasniti uzroke zasto se na ulici nalaze i ti demonstranti i ti policajci. <br />
<br />
Ranije nije bilo interneta, nije bilo privatnih televizija, nezavisnih medija, UN, EU, OEBS-a...i naravno, da su ljudi bili slabo informisani. Tako je problem pritiska na Srbe i Crnogorce s Kosova i Metohije bio veliki i u domenu nacina na koji bi se sira javnost upoznala s njihovim mukama. Podseticu da su ocajni ljudi prilikom trazenja pravde dolazili u BG, i dok je Milosevic bio celnik gradskog komiteta oni su imali ograniceno kretanje u skupstinskom parku, i obicno, posle formalnih razgovora, organizovano tiho vracani nazad. Tek kasnije, kada je politicka oligarhija shvatila da se na njihovim problemima moze politicki profitirati u vreme kada im se morala desiti tranzicija po modelu istocnoevropskih drzava, tada se pocelo sa iznosenjem u javnost svih problema u juznoj pokrajini. <br />
E pa da informisemo malo i o jos jednom detalju...Ovde se spomenulo ime Rankovica kao nekoga ko je simbol &quot;represije&quot; nad Albancima...Malo ljudi zna da su Albanci imali strategiju da iznutra koriste Jugoslaviju za svoje ciljeve a da ne priznaju drzavu gde god im to odgovara. U uslovima kada inkasanti nisu mogli da dodju u Drenicu da naplate struju, ili poreznici porez, ili lokalni policajci da istraze kriminalne radnje, da pronadju one koji pljackaju, siluju i ubijaju komsije Srbe, i kada god bi vlast i pokusala da sprovodi zakon, dolazilo je, po pravilu do oruzanog otpora od strane Albanaca. E, onda je Rankovic sprovodio akciju prikpljanja oruzja po albanskim selima, i to metodima koji su bili vidjeni kao represija. Pitam ja Vas da li bi neko pristao da preda svoje oruzje tek tako na dobar dan, izvol'te? Naravno ne....da li je bilo i brutalnosti? Sigurno...<br />
Ali, ovo vec lici na pitanje sta je starije kokoska ili jaje. ...<br />
<br />
Sto se tice Hrvatske...Nedavno je na televiziji gostovao publicista iz Zagreba Igor Mandic i izneo tvrdnju da u Hrvatskoj vlada jednoumlje po pitanju karaktera rata koji se tamo vodio...Medijski je napravljena atmosfera da se radi o &quot;domovinskom ratu&quot; i agresiji od strane Srbije...a zapravo se radi o gradjanskom ratu u koji su po njemu, Srbi bili naterani od strane Tudjmanove politike. Ne bih nista drugo dodavao...Setimo se samo Spegelja&amp;co pre pocetka sukoba. S tim da moram da podsetim da su Srbi bili konstitutivni narod u Hrvatskoj i BiH, i da se u to vreme drzava Jugoslavija raspadala, i da snage JNA nisu imale kasarne u Zagrebu zbog toga sto ih je agresor tu sagradio, nego se uslo u gradjanski rat, a nije rec o pobuni kakva se desila na Kosovu i Metohiji. Mislim, da ne sirimo temu. Naravno da je bilo &quot;prekomerne upotrebe sile&quot; na svim stranama, ali koja vojska to ne radi? Americka? Britanska? Iracka? Nemacka?  Bitnije je zasto do rata uopste dolazi. <br />
<br />
Sto se tice analize (neke socioloske, antropoloske, istorijske) Albanaca...ostavio bih to nekome drugome, ali cinjenice su da su oni drugacije ziveli od drugih naroda u regionu. Primeri: Zakoni Leke Dukadjinija, krvna osveta, znate li da se prilikom pokusaja mirenja &quot;zakrvljenih&quot; porodica ponekada zrtvuje i sopstvena beba? Da li znate da nije redak slucaj da covek kaze da ima 7 dece, i to: &quot;Moj brat je imao 4-oro, pa je onda on umro, a ja sam uzeo snaju i napravio sam jos 3-je!!!&quot; (nije slucaj, zna da bude pojava) kupovina zena, poligamija, nepotizam, pa i dan danas, nikada necete cuti da tamo postoji nasilje u porodici...da li ga stvarno nema? Pa ovi dojucerasnji kriminalci i zlocinci su se obukli u skupa odela i naucili par eurofloskula o demokratiji, a kontrolisu kompletan sverc...itd. itd... Sta hocu da kazem? Nije cudno da ih sve ovo izdvaja od drugih. <br />
Ne bih komentarisao &quot;levicarstvo i ostalo&quot; ne vidim vezu, a i oduzio sam prilicno....<br />
U vezi Velike Srbije, prica je malo drugacija, ali ako zelite da cujete od mene recicu i ovo: Ne sporim ja da Albanci mogu da imaju za svoj nacionalni cilj tzv. &quot;Veliku Albaniju&quot; i da se bore na sve nacine za njega, nego smatram da je neophodno da svi Srbi znaju <b>punu istinu</b> o tome, i bore se za sopstvene interese, a ne bivaju zloupotrebljeni za tudje ciljeve, pa sada ko u odredjenim istorijskim okolnistima bude jaci, taj ce i pobediti. Mi moramo biti pametni, jaki, obrazovani i uporni. Nije ni nasim dedovima bilo lako. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 21:44:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sinergija92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511520</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Korisnik alpeot je udaljen trajno sa ovog bloga, pošto se oglušio o prethodno navedeno upozerenje.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:56:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511505</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>constrictoria92</b></div>Zar nisam prethodno rekla da neću brisati ničije komentare? </blockquote><br />
<br />
Takodje ste rekli (veoma decidno) da nikoga necete banovati, cak ni svoje neistomisljenike. Na osnovu cega bi trebalo da vam verujem?<br />
<br />
I ne budite pateticni, constrictoria. U kakvom svetu zivite me ni najmanje ne interesuje, ali ako mislite da uzivam u halucinacijama, grdno se varate. Tako da sa ovog &quot;bloga&quot; odlazim sam, nema potrebe da mi se &quot;zahvaljujete&quot;. Niti da me vi (o tempora, o mores!) sa bilo kog mesta &quot;udaljavate&quot;.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:43:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>alpeot</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511491</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Zar nisam prethodno rekla da neću brisati ničije komentare? Da li Vi to, opet, pokušavate da me nabedite da lažem? <br />
<br />
Ljubazno sam Vas zamolila da moje poreklo ne komentarišete, te Vas obaveštavam da ćete biti udaljeni sa ovog bloga, ako nastavite sa tim <br />
Hvala.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:39:40 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Umalo da promakne...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511486</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Koja procena, da li sam je izneo?<br />
Cccc kakva vam je to logika &quot;Sinergija&quot;<img src='/gfx/emoticons/s_s.gif' alt='' />?<br />
Verovatno zato gore napišete taj primer Bugarske, kao kada bi optuženi rekao ako svi zločiinci nisu pohvatani onda ne može da se sudi ni meni, a kako nikada ne mogu da se pohvataju...<img src='/gfx/emoticons/s_s.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:37:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Test?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511482</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
-Zavisi sta smatrate pod &quot;masovnijim oruzanim otporom&quot;, a ovaj termin &quot;otpor&quot; treba da<br />
implicira da je spram njih bilo neko ugnjetavanje, je l'?</blockquote><br />
Nije li bilo represije?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>S pravnog aspekta, na<br />
Kosovu i Metohiji je na sceni bila oruzana pobuna</blockquote><br />
Da zaista, to jeste bila pravno pobuna.<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Basta diskusije.<br />
Svaka drzava ima legalno pravo da je ugusi, naravno oruzjem, silom, represijom.</blockquote><br />
Granice te sile su limitirane i onda kada pređe u opštu represiju može da dovede do opšteg rata protiv stanovništva. Da li osto tako mislite da je &quot;Oluja&quot; protiv pobunjenjih krajinskih Srba opravdana akcija?<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zasto mene pitate o sukobu medju albanskim politickim faktorima?</blockquote><br />
Zato što se vaše kojim su Albanci  jedna heterogena antisrpska masa i teorije npr. vašeg prijatelja Vračarca koji misli da čim je više Albanaca oni su rizik za okolinu graniče sa rasizmom. Takvo organističko shvatanje se nikako ne slaže sa vašim samoproklamovanim levičarstvom. Da li se taj isti kriterijum odnosi i na Srbe u periodu 90-ih kolika je bila podrška koceptu &quot;Velike Srbije&quot; ? <br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Za razliku od Bosne i Hercegovine,<br />
na Kosovu i Metohiji muslimansko stanovnistvo nikada nije bilo sklono verskom fanatizmu, </blockquote><br />
Pa vidimo da su se i u pravoslavnoj Srbiji religijski fantazam prima sa nekim novim, dosad nepoznatim, konturama.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:34:41 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511469</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>constrictoria92</b></div>iako je za brisanje komentara bila zadužena moderacija, a što ste odlično znali, te sam takve Vaše komentare protumačila kao otvorenu provokaciju, te ste zato i ban-ovani.</blockquote><br />
<br />
Ne bas. Komentare na blogu moze brisati moderacija, a moze i autor bloga. I to veoma dobro znate.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>ne tolerišem baš sve budalaštine</blockquote><br />
<br />
Vasa Svetlosti, ovo zaista nije recnik jedne plemkinje.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:28:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>alpeot</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511452</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
<b>constrictoria92  22:45 17.03.2009</b><br />
MODERACIJA <br />
<br />
mi je poslala pp da je neke komentare obrisala. <br />
Molim blogere da ne budu kivni na mene, te da pitanja zašto su komentari obrisani postave moderaciji putem pp-a, a ne na ovom blogu.<br />
Hvala.<br />
<br />
<b>alpeot  22:49 17.03.2009 </b><br />
<br />
Ja izgleda nisam mogao da odgovorim na bljuvotine onog nacosa vanje.t da sam &quot;obogacen osiromasenim uranijumom&quot;, komentar mi je momentalno obrisan. Verujem da si ti bila brza na gumici.<br />
<br />
<b>moderator012  22:56 17.03.2009 </b><br />
<br />
Molimo korisnika alpeot da momentano prestane sa diskvalifikovanjem autora bloga. Moderacija je obrisala sve komentare na ovom blogu do sada, sto je autor ljubazno i predusretljivo naveo u gornjem komentaru.<br />
<br />
Molimo Vas da ne komentarisete dalje ovo obavestenje.</blockquote><br />
Kasnije ste, u daljim komentarima, više puta pomenuli da sam zadužena za brisanje Vaših komentara (verovatno ste prevideli da su i moji, a i komentari drugih blogera nestajali), iako je za brisanje komentara bila zadužena moderacija, a što ste odlično znali, te sam takve Vaše komentare protumačila kao otvorenu provokaciju, te ste zato i ban-ovani.<br />
Dozvolićete da na svom blogu, ipak, ne tolerišem baš sve budalaštine.<br />
Hvala.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:24:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Umalo da promakne...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511416</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>-Bugarska je pre nekoliko decenija ekspresno proterala tursku manjinu, i niko nije trazio da se oni vrate i da se odcepi deo Bugarske zbog toga...da li se i to naziva etnickim ciscenjem? Ko je osudjen u Hagu ili gde vec? </blockquote><br />
Would be Čomskiliko pisanje &amp; Turska.<br />
Ko bi mogao biti ovaj &quot;Sinergija&quot; ?<br />
</blockquote><br />
<br />
Ne cudi me sto stalno imate pogresne procene, pristup <br />
Vam je totalno pogresan...Juce sam Vam <u>dokazao</u> da <br />
ste pogresili, a Vi uporno hocete da dokazete da ja, valjda <br />
nisam ja, nego neko drugi ko se Vama pricinjava....<br />
Povezao sam da govorite o jednom blogu napisanom ovde, <br />
koji nisam citao, pa mislite da se iza  mog nicka &quot;krije&quot; neko <br />
drugi, ne bi li Vam &quot;doskocio&quot; .... ???<br />
<br />
Sve u svemu, JALOVA rasprava....ako ne mozete smisleno <br />
da odgovorite na pitanja, nepotrebne su diskvalifikacije. <br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 20:06:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sinergija92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511398</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>constrictoria92</b></div>Alpeot,odlično znate zašto ste ban-ovani i neću se ponavljati.Zamolila sam blogere da Vas ne komentarišu dok Vas nema, jer ne bi bilo pošteno prema Vama.<br />
umesto sto se pozivate na vasa (nazalost fiktivna) plavokrvna prava.Žao mi je što ću Vas razočarati: moja &quot;plavokrvna prava&quot; i titula koju sam rođenjem dobila su vrlo realna... Molim Vas da mene, moje poreklo i porodicu izuzmete iz daljeg komentarisanja, jer (što se toga tiče) neću pokazati gram tolerancije.Hvala.</blockquote><br />
<br />
Ne, ne znam zasto sam banovan. Izuzev cinjenice da vam se ne dopada ono o cemu pisem, ali to je vase pravo.<br />
<br />
Gospodjo, nemam ni najmanju zelju da komentarisem bilo sta sto se tice vase privatnosti, ali vas molim da primetite (nota bene) da ste vi prvi poceli sa licnim ad hominem diskvalifikativima. Moram ipak primetiti da se plemkinja (a kazete da to jeste) ne ponasa tako sto ucutkava svoje neistomisljenike. Bilo koja plemicka kuca u Evropi ce vam to potvrditi.<br />
<br />
Sto se tolerancije tice, vi je ionako ne pokazujete, tako da mi niste rekli nista novo.<br />
<br />
U potpisu: Alpeot, Vojvoda od Kenta<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 19:53:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>alpeot</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511393</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Alpeot,<br />
odlično znate zašto ste ban-ovani i neću se ponavljati.<br />
Zamolila sam blogere da Vas ne komentarišu dok Vas nema, jer ne bi bilo pošteno prema Vama.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>umesto sto se pozivate na vasa (nazalost fiktivna) plavokrvna prava.</blockquote><br />
Žao mi je što ću Vas razočarati: moja &quot;plavokrvna prava&quot; i titula koju sam rođenjem dobila su vrlo realna... <br />
Molim Vas da mene, moje poreklo i porodicu izuzmete iz daljeg komentarisanja, jer (što se toga tiče) neću pokazati gram tolerancije.<br />
Hvala.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 19:50:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Test?</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511378</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>adam weisphaut</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Kasnije je Rugova bio simbol &quot;gandijevskog nenasilnog&quot; otpora, a naravno, uvek<br />
je postojalo u pozadini tvrdo krilo LDK&amp;Co, masovno naoruzavanje itd. </blockquote><br />
Zašto sve do pojave oVK nije postojao masovniji oružani otpor Albanaca?<br />
Zašto se OVK borio da bi preuzeo primat od LDK?<br />
Zašto je posle rata stradao veći broj funkcionera LDK (evidentno od OVK)?<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U vreme sukoba se kod boraca tzv. OVK pronalazila verska literatura, Islam, fanatizam ....<br />
Je li to istina? Jeste.<br />
<br />
</blockquote><br />
90-ih godina na prostoru ex je bila eksplozija verskog zanosa, to nije nešto neubičajno.<br />
Takođe bih srpske izvore uzeo sa velikom rezervom jer su bili skloni propagandi.<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>O kakvima &quot;naklapanjima&quot; pisete, ne zna</blockquote><br />
To je ta manijakalna CIAfobija koja vidi &quot;buržujsku&quot; zaveru na svakom koraku...</blockquote><br />
<br />
Malo je teze diskutovati s Vama...ne odgovarate na postavljena pitanja, vec postavljate <br />
neka druga koja nisu u kontekstu diskusije....kako god hocete...<br />
<br />
-Zavisi sta smatrate pod &quot;masovnijim oruzanim otporom&quot;, a ovaj termin &quot;otpor&quot; treba da <br />
implicira da je spram njih bilo neko ugnjetavanje, je l'? Ovo je cista jezicka podmetacina....<br />
<br />
Ponekada se stvari mogu krajnje jednostavno objasniti: S pravnog aspekta, na <br />
Kosovu i Metohiji je na sceni bila <b>oruzana pobuna</b>. Tacka. Basta diskusije. <br />
Svaka drzava ima legalno pravo da je ugusi, naravno oruzjem, silom, represijom.<br />
I kada neko opljacka banku, policija koristi silu, oruzje, da lopova privede pravdi. Legalno.<br />
E sada...ko u tome bude jaci..to je vec drugo pitanje...ko se kako snadje.<br />
<br />
Nabaviti oruzje u velikoj kolicini nije lako. Bio sam, opet licno, na mestima gde su <br />
bili svercerski kanali. Nije lako, a nije ni jeftino. Pripreme za oruzanu pobunu su <br />
dugotrajne. Vise faktora utice na sve to. <br />
-Zasto mene pitate o sukobu medju albanskim politickim faktorima? Ne zanima me. <br />
Verovatno i tamo zatalasao pluralizam, partijski, mafijaski...borba za prevlast. Sukob <br />
koncepcija oko ostvarenja cilja. Jedni su dobili radikalnije zadatke od inostranih <br />
instruktora i sponzora. Mogli smo da vidimo i nedavno kako su u logorima u Albaniji <br />
pripremane teroristicke grupe za upad na teritoriju Srbije/Jugoslavije. <br />
<br />
Pitam se samo kako do sada drzava Srbija nije podnela tuzbu za agresiju protiv republike <br />
Albanije, sa cije teritorije je npr. otvarana minobacacka vatra na nasu teritoriju? <br />
<br />
Sto se tice spomenute verske literature, niste shvatili...Za razliku od Bosne i Hercegovine, <br />
na Kosovu i Metohiji muslimansko stanovnistvo nikada nije bilo sklono verskom fanatizmu, <br />
upravo sam navodio razlicite primere &quot;ideoloske&quot; podloge za delovanje albanskih terorista, <br />
ona je bila promenljiva s vremenom, kako su to diktirale okolnosti, tako da su i Albanci kao i <br />
ostali narodi na teritoriji ex-yu, kako rekoste, cesce posecivali dzamije rekao bih i iz nekog <br />
pomodarstva, (kazem, kao i drugi narodi) a zapravo u pozadini svega je uvek bila samo <br />
teznja za stvaranjem tzv. &quot;Velike Albanije&quot;. <br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 19:41:59 GMT</pubDate>
				<dc:creator>sinergija92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OBAVEŠTENJE BLOGERIMA</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511372</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Posto me je gospodja ljubazno odbanovala, zelim samo da kazem: ovde je bilo poprilicno histerije, prljavih uvreda, a vidim da je g. vracarac92 opet imao snovidjenje, misleci da sam ja korisnik sa nikom ciracirafm (najlepse molim Supermoda da me &quot;oslobodi&quot; krivice bez krivice). Ocigledno je da niko ovde nije ocekivao da ce neko od korisnika ustati u odbranu slobode govora.<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>constrictoria92</b></div>Najljubaznije vas molim da ne komentarišete njegov ban, a ni njega <b>ni kao ličnost</b> ni kao blogera</blockquote><br />
<br />
A vama, constrictoria: koliko god se upinjali, kako uopste mozete da pomislite da vi mozete nesto reci o mojoj licnosti? Sta je vama, sta vi (i vasi drugari sa bloga) uopste zamisljate? Niti ste vi grofica, niti sam ja vas podredjeni. Bilo bi bolje da o tome razmisljate, umesto sto se pozivate na vasa (nazalost fiktivna) plavokrvna prava.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 19:35:25 GMT</pubDate>
				<dc:creator>alpeot</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511364</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>da neko na ovakvom postu, cheka priliku da se ismeva, na nechiju izvrnuto postavljenu repliku, zato shto mrzi sagovornika. </blockquote><br />
Vi (i Vama slični) prvi izvrćete činjenice, pa na takvo izvrtanje nemate zamerki. Boli Vas kad nemate argumente (što je prilično često), pa pokušavate da ubeđivanjem u &quot;izvrnutost&quot; Vaših iznetih činjenica pokušavamo da Vas diskreditujemo (a to ste, zapravo sami još odavno uradili...). Vidim, opet, stigoste do mržnje. Da li Vi sve Vaše neistomišljenike optužujete da Vas mrze? Da li Vam je lakše da kažete nekome da Vas mrzi nego da priznate da niste u pravu? <br />
U redu je ne imati isto mišljenje. Nije u redu optuživati nekoga za mržnju kada to nije istina (a toga ste odlično svesni), zato što:<br />
a) lažete<br />
b) pružate mogućnost drugima da Vas nazovu lažovom<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>a vi, kao domacica, niste ni jednom reagovali na bestijalne uvrede vashih istomishljenika- ni prema kome, ali ste sada imali tu potrebu, krajnje neobichno stavrno, sa idejom da ste apsorlvirali nechije vaspitanje i pristojnost.</blockquote><br />
Nisam reagovala ni na &quot;bestijalne uvrede&quot; mojih neistomišljenika upućenih meni (a i drugima) Nemojte samo reći da niste videli da me optužuju za cenzuru, laganje, ultranacionalizam itd.<br />
Pominjanje godina, odnosno dob,  bilo koje dame u društvu (i ne samo u društvu, nego u komunikaciji uopšte) je odraz nevaspitanja - tako bar kaže bonton. Odlično znate i kakvim ste se tonom obratili Mariopan... Ni ton se ne može nazvati oličenjem pristojnosti...<br />
Možda su u Vašem univerzumu socijalno društvene norme drugačije, ali u mom važe pravila koja sam već pomenula...<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>veoma je ochigledno da vam je jedina ideja da diskvalifikujete one koji se ne uklapaju u potreban profil, a to je vec veoma daleko od dobronamerne komunikacije.</blockquote><br />
Opet ću Vam reći: molim Vas, ne posmatrajte svet isključivo kroz sebe... <br />
<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 19:29:29 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: da se podsetimo</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511311</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>margos</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>-Znak, operi se; pre no sto odes na onaj svet. </blockquote><br />
:(((( Okreni obrni, svugde i na svakom mestu, u svim vremenima - najteže je biti čovek.</blockquote><br />
 Tako je.<br />
 Citala sam u nekim nasim novinama da u sudu u Beogradu petoro Srba svedoce da su bili kidnapovani i za njih su se kod svojih zalozili prijatelji Albanci , molili su svoje da ih puste. Pustili su ih ali su one Albance ubili &quot;zbog izdaje&quot;.<br />
<br />
 A u Radonjickom jezeru su zavrsili i oni Albanci koji nisu hteli da siluju decu svojih komsija, da muce i ubijaju, ti zlocini se po svedocenju saborca Haradinaja pripisuju njemu i njegovim teroristima.<br />
<br />
  Najteze je biti covek.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 18:58:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511307</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Veoma jadno i krajnje nepristojno je obraćati se tim tonom Mariopan... <br />
Ali, valjda smo do sad apsolvirali Vašu pristojnost i kućno vaspitanje... <br />
Ili ćete opet reći da ste izvučeni iz konteksta i da se ovo zapravo ne odnosi na Mariopan?</blockquote><br />
<br />
ne- stojim iza svake rechi i ne vidim shta je tu sporno?<br />
<br />
da neko na ovakvom postu, cheka priliku da se ismeva, na nechiju izvrnuto postavljenu repliku, zato shto mrzi sagovornika. narochito ako ima  dovoljno godina da pravi razlike imedju pristojnog i nepristojnog i josh ima odraslo dete, pa je valjda u tom smislu odgovorna i valjda joj smetaju  maliciozna prepucavanja, izrechena drugim zenama. <br />
<br />
no, kapiram da je ovde takva vrsta ismevanja dobrodoshla, ne znam, ja bih s  zachudila da moja majka tako neshto odbrava, a kamo li da se na tako neshto raduje.<br />
<br />
a vi, kao domacica, niste ni jednom reagovali na bestijalne uvrede vashih istomishljenika- ni prema kome, ali ste sada imali tu potrebu, krajnje neobichno stavrno, sa idejom da ste apsorlvirali nechije vaspitanje i pristojnost. Vi, kojoj ne smetaju iscereni smajlici na postu tuge i koja mi kaze da ne ispiram usta- kada vam izjavim iskreno sauchece.<br />
<br />
samo mi citirajte gde sam to bila nepristojna- ako uopshte, po ovome shto ste pokazali, pravite razliku.<br />
<br />
veoma je ochigledno da vam je jedina ideja da diskvalifikujete one koji se ne uklapaju u potreban profil, a to je vec veoma daleko od dobronamerne komunikacije.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 18:55:03 GMT</pubDate>
				<dc:creator>angie01</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: gde vam je dusa </title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511289</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>angie01</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Kakvoj integraciji, jel u multietnicko Kosovo??? Tu pricu prodaj nekom drugom, a mene postedi bajki mafijaskih kosovskih i EU politicara, ako vec sama u njih verujes...<br />
Sto rece neko, trebalo bi tebe poslati na par meseci dole u enklave, pa da vidimo jel bi i posle toga imala obraza da pricas &quot;ili se integrisi, ili se iseli&quot;...</blockquote><br />
<br />
pa  zar ne bi bilo normalnije- da svi vi koji zagovarate da je to vasha sveta zemlja-odete tamo, vi koji na kosovskom mitu hranite mrznju prema svima, koji tako ne misle, ovde ima ljudi koji iznose chinjenice, pozivaju na razum, ali to nikoga od vas ne zanima, zatvarate ochi prema istini da je tamo godinama vodjena losha politika, koja je eskakirala monstruoznom idejom da se ochisti kosovo- upravo su izrechene kazne za ta zlodela, o chemu vi prichate, sve ovo vreme  samo vredjate i mrzite i to one, koji nishta sa tim zlodelima nemaju- ni sa jedne strane, samo iznose argumente, koji se ne uklapaju u vama potrebnu prichu,...pa je l to pomen zrtvama rata, je l to razmena mishljenja,...sramota je ova rasprava i nachin na koji se vodi.<br />
<br />
<br />
<br />
( a da ponovim n-ti put, ja sam rekal, da je istorija pokazala )</blockquote><br />
 O cemu ti to pricas?<br />
 Ideja da se integrisu ili odsele je tvoja genijalna ili smisljena za Srbe a zasto ne i za Albance? Za Albance ne vazi?<br />
<br />
 Zasto su onda oni poceli sa terorisanjem svega zivog na Kosovu i etnicki ga ocistili uz nebrojene i nevidjene zlocine koje ti ovde zakopvas kao macka govance?<br />
<br />
 Zasto se nisu integrisali ili odselili kada ti je to tako genijalna ideja? Ko je zemlju ocistio etnicki nego bas Albanci? A iza nih idete ti i ekipa da zakopavate njihove zlocine da ih niko ne vidi jer  ono sto se dogadjalo 17 marta je bezumna mrznja, ludilo...i  to u MIRU , rata vec odavno nema , nema Slobe , nema nikoga on su sami gazde tamo na Kosovu i onda OVAKAV ZLOCIN. I ti to nama pripisujes?<br />
<br />
  Ovakvo podmetanje i zamena teza je moguca samo u kuhinji gde se pisao scenario najnovije &quot;istorije&quot; Kosova a isti je placen srebrnim koferima punim krvavih para od droge , prostitucije, reketa, organa otetih Srba...takvi su u stanju da smisle ovako providnu zamenu teza , zrtava i krvnika, i da ostanu zivi , moze im se, mocni su i bogati , pare sve placaju , samo nicija nije do zore gorela.<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 18:40:21 GMT</pubDate>
				<dc:creator>mariopan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511285</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>sa odraslom cerkom</blockquote><br />
А што је битно што има одраслу ћерку? <img src='/gfx/emoticons/cesh.gif' alt='' /> (озбиљно питам, није ми јасна логика)					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 18:39:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>niccolo</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511279</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>veoma neobichno i jadno, za jednu zenu u tvojim godinama, sa odraslom cerkom, da se smeje na ovakve gluposti i to josh na ovakvom blogu- zar ti ne reche da tugujesh za pomenutim zrtvama</blockquote><br />
Veoma jadno i krajnje nepristojno je obraćati se tim tonom Mariopan... <br />
Ali, valjda smo do sad apsolvirali Vašu pristojnost i kućno vaspitanje... <br />
Ili ćete opet reći da ste izvučeni iz konteksta i da se ovo zapravo ne odnosi na Mariopan?<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 18:36:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>constrictoria92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zar nije bilo dosta?!</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#k511258</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Marco </blockquote><br />
<br />
mariopanka,<br />
<br />
 veoma neobichno i jadno, za jednu zenu u tvojim godinama, sa odraslom cerkom, da se smeje na ovakve gluposti i to josh na ovakvom blogu- zar ti ne reche da tugujesh za pomenutim zrtvama!!!!????<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./#komentari</comments>
				<pubDate>Thu, 19 Mar 2009 18:27:10 GMT</pubDate>
				<dc:creator>angie01</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8366/17.03.2004./</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

