<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xml:base="http://blog.b92.net" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
	<channel>
		<title>Vratimo se tamo odakle smo došli ! | B92 Blog</title>
		<link>http://blog.b92.net/blog/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</link>
		<description>Goran Miletic</description>
		<language>sr</language>
		<docs>http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss</docs>
		<managingEditor>rss@b92.net</managingEditor>
		<webMaster>rss@b92.net</webMaster>
		<category>Blog</category>
		<generator>A-JE! RSS generator v0.3</generator>
		<lastBuildDate>Fri, 10 Feb 2012 15:15:18 +0000</lastBuildDate>
		<image>
			<url>
				http://blog.b92.net/user_stuff/avatars/mali/117/117.jpg			</url>
			<title>Goran Miletic</title>
			<link>http://blog.b92.net/</link>
			<width>50</width>
			<height>50</height>
		</image>
				<item>
				<title>Sve je to lepo Miletiću...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k532223</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Samo pitam vas da li ste reagovali prilikom ranijih slučajeva &quot;deložacija&quot;. Ne pitam za neki Komitet, nego za vaš lični aktivizam...<br />
E da, i da li će LDP uskratiti podršku gradonačelniku?! A da... &quot;manje zlo&quot;... Možda neko razočaran više ne glasa...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Tue, 07 Apr 2009 10:20:31 GMT</pubDate>
				<dc:creator>wukadin</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531371</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Nije tacno da vecinom Romi prljaju grad. </blockquote><br />
 U centru grada deponije prave uglavnom Romi.<br />
U predgradjima je stanje ocajno, slazem se. <br />
Juce sam isla do Grocke. Horor uz put. Na svakih sto metara istovaren kamion suta, plasticne flase i kese viore se na jos golim granama kao ukrasi na jelkama, tela mrtvih pasa, macaka i nekih vec neprepoznatljivih zivotinja... Postali smo zemlja otpada. Do pre koju godinu, to ipak nije bilo tako. Ali to je nemar gradjana i javasluk opstinskih vlasti, a ne plansko skupljanje sekundarnih sirovina radi prodaje i ko zna jos cega. Ko zeli da zivi od otpada, mora da radi na deponijama, a ne da deponije pravi oko svoje kuce.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 15:29:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531366</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Probaj na pacifickom ostrvu Vanuatu........</blockquote><br />
<br />
To je preporuka iz licnog iskustva?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 15:24:17 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531290</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>To je cist rasizam, diskriminacija i krsenje ustava (iako oktroisanog jedinog kojeg imamo). Svaka osoba ima pravo da zivi gde hoce (i birokratska pravila sovjestskog tipa o prijavi boravka su protivustavna i diskriminatorska) stoga ima pravo da bude iz Beograda ako se oseca tako. Niko nikome ne moze da kaze ti si Valjevac ukoliko se taj neko sam tako ne oseca.<br />
Ovde se svaka prica na ovu temu zavrsava!</blockquote><br />
<br />
procitajte jos jednom sta sam napisao					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 14:26:42 GMT</pubDate>
				<dc:creator>baroniknez</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531252</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>silver bullet</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja bih ipak radije dzeparosa i sibicara u komsiluku , nego surcinsku mafiju, ubice i dilere droge...</blockquote><br />
<br />
Ja ne bih ni jedne ni druge.</blockquote><br />
<br />
Probaj na pacifickom ostrvu Vanuatu........<img src='/gfx/emoticons/hmm.gif' alt='' /><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 13:47:52 GMT</pubDate>
				<dc:creator>inagadadavida</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531249</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>silver bullet</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U Marinkovoj Bari.....legendarnom ciganskom naselju izmedju Dusanovca i Brace Jerkovic....zive cigani desetinama godina.......i niko ih ne dira, i nikome ne smetaju......nema deponija , nema kriminala , nema droge nista vise nego u Borchi , Ovchi ,Boljevcima........naprotiv..........<br />
</blockquote><br />
<br />
Pa ja se slazem. Znaci da nije na delu rasizam nego netrpeljivost prema deponijama, kriminalu, prosnji... E, sad sto to rade vecinom Romi...</blockquote><br />
<br />
Nije tacno da vecinom Romi prljaju grad. <br />
Uzgred, ima mnogo bespravno izgradjenih gradjevina i dodataka na kuce, po Beogradu, N. Sadu i ostalim gradovima Srbije. Volela bih kada bi se organizovano porusili peti i sesti spratovi na kucama izgradjenim na necijim nekadasnjim bastama, obzirom da je planom dozvoljeno ici do cetvrtog i uz specijale dozvole, petog sprata. Isto bih tako podrzala rusenje nasilno ogradjenih terasa po tom istom nesretnom N. Beogradu, onih pozarnih koje su namenski sazidane u slucaju da je potrebna evakuacija bilo zbog cega, kao i oduzimanja zajednickih prostorija i dvorista po starogradnjama. Gde je vlast da reaguje? <br />
Nisu Romi problem!					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 13:44:35 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Jelena Pavlović</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: svetski dan roma i mi...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531244</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>8. aprila je svetski dan roma.<br />
baš smo se pokazali.</blockquote><br />
Oprostite,<br />
Ali pre nas se &quot;pokazala&quot; EU i to pre jedno dve godine.<br />
Ona  je vratila na silu desetak hiljada roma koji nisu imali resen boravisni status.<br />
EU se tim cinom resila jednog problema.<br />
Ti romi su jednostavno &quot;isporuceni&quot; u Srbiju da se snadju kako znaju i umeju a u tom snalazenju im nije pomogla ni nasa drzava ni raznorazne evropske oraganizacije ni NVO.<br />
Romi su ostavljeni sami sebi. <br />
A ono sto radi Djilas je u stvari preslikano delovanje EU. Nisi odavde, Smetas - vrati se odakle si dosao.<br />
EU vraca un Srbiju, Beograd vraca u Vladicin Han!!!<br />
Dalje, sve vreme se provlaci jedna prica:<br />
<br />
Romski lider iznajmljuje kućice!<br />
<br />
Gradonačelnik Đilas rekao je da je u delu naselja Belvil porušeno 28 privremenih objekata, od kojih su u samo 12 stvarno živeli ljudi, dok je 16 objekata bilo prazno.<br />
<br />
- Prema našim informacijama, prvi čovek tog naselja te kućice iznajmljuje ljudima za po 50 evra. On sam poseduje dva mobilna telefona i kombija i stan na Čukarici, a sve vreme živi ovde i predstavlja se kao glavni predstavnik tih ljudi. Sa takvim ljudima ja kao gradonačelnik neću razgovarati - rekao je Dragan Đilas.<br />
<br />
Sta cemo ukoliko je ovaj podatak tacan?<br />
<br />
Dalje,<br />
<br />
<br />
Odbijaju smeštaj<br />
<br />
Mnogi novinari su juce razgovarali sa romima i uverili se da oni nemaju nameru da se sele dalje od grada.<br />
<br />
- Ovo raseljenje očekujemo, ali nismo znali gde ćemo. Ne znamo ni sad, jer nam je većina kuća srušena. Spavamo na ovim dušecima koji su nam stigli kao pomoć. Kažu, biće i neke kuhinje ovde. Nećemo u Boljevce, daleko nam je. Kako ćemo do grada ako nas tamo smeste - zabrinut je Arif Sulejmani iz divljeg naselja kod Belvila.<br />
Takodje pojavila se informacija da Romi odbijaju da se bave poljoprivredom kao i da traze da im se u zamenu za udzerice obezbede stanovi.<br />
Ne znam sta da mislim. Svaki covek zasluzuje smestaj dostojan coveka i svaka pomisao na diskriminaciju mi je strana, ali sta bi se desilo da JA postavim sator na Tasmajdanu?<br />
Da li bih imao pravo da zahtevam smestaj po svojoj zelji i to na lokaciji koju ja izaberem?<br />
Da li bih imao pravo da ocekujem da mi drustvo obezbedi besplatnu struju i vodu?<br />
Da li bih imao pravo da trazim od grada da oko mog &quot;doma&quot; ocisti svo djubre koje ja pravim a koje ja ne zelim da ocistim?<br />
Mislim da je Djilas ogromnim delom u pravu i da ispravno postupa.<br />
Takodje mislim da ni Romi ni Boljevcani ne bi trebali da se bune vec da se potrude da sagledaju realnost i da pocnu da uce kako da zive zajedno.<br />
<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 13:38:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>vracarac92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531232</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja bih ipak radije dzeparosa i sibicara u komsiluku , nego surcinsku mafiju, ubice i dilere droge...</blockquote><br />
<br />
Ja ne bih ni jedne ni druge.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 13:15:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531220</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>silver bullet</b></div><blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U Marinkovoj Bari.....legendarnom ciganskom naselju izmedju Dusanovca i Brace Jerkovic....zive cigani desetinama godina.......i niko ih ne dira, i nikome ne smetaju......nema deponija , nema kriminala , nema droge nista vise nego u Borchi , Ovchi ,Boljevcima........naprotiv..........<br />
</blockquote><br />
<br />
Pa ja se slazem. Znaci da nije na delu rasizam nego netrpeljivost prema deponijama, kriminalu, prosnji... E, sad sto to rade vecinom Romi...</blockquote><br />
<br />
Opet greska u koracima..........<br />
<br />
Za prosnju bi mogli da se slozimo......fakat......<br />
<br />
Deponije .....onako..........kod mene u kraju, gde se u poslednjih par godina grade veoma luksuzne vile , ne mozes kolima da prodjes od deponija shuta i djubreta skupljenih upravo iz tih objekata.............<br />
<br />
Kriminal???.............to nikako..........<br />
<br />
Doduse, cigani se neretko bave nekim sitnim , benignim kriminalnim radnjama........ali u teskim krivicnim delima su procentualno daleeeeeko iz srba................<br />
<br />
Ja bih ipak radije dzeparosa i sibicara u komsiluku , nego surcinsku mafiju, ubice i dilere droge.........<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:59:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>inagadadavida</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531213</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>U Marinkovoj Bari.....legendarnom ciganskom naselju izmedju Dusanovca i Brace Jerkovic....zive cigani desetinama godina.......i niko ih ne dira, i nikome ne smetaju......nema deponija , nema kriminala , nema droge nista vise nego u Borchi , Ovchi ,Boljevcima........naprotiv..........<br />
</blockquote><br />
<br />
Pa ja se slazem. Znaci da nije na delu rasizam nego netrpeljivost prema deponijama, kriminalu, prosnji... E, sad sto to rade vecinom Romi...					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:51:34 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531212</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ma bilo je i onda svega što i danas - i pokušaja da se administrativnim cakama izbegnu obaveze, i pokušaja manipulacije - da se naseljavanje preko noći obezbede stanovi, sa sve dva svedoka, i kojekakvih &quot;slučajeva&quot;.<br />
<br />
Međutim, suština je jednostavno u ovome: tada su stanovi za raseljene bili predviđeni, a danas ih nema... &quot;Investitor&quot; ima mnogo šira prava, a  &quot;pravna država&quot; je mnogo manje u stanju da ga obaveže na poštovanje tuđih.<br />
<br />
Ali sve to sad nije bitno.<br />
Radi se jednostavno o principu sistematske i planske akcije zbrinjavanja, socijalnog staranja, integrisanja u civilizacijske standarde...<br />
To je ono čega nemamo, a morali bi da imamo.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:50:15 GMT</pubDate>
				<dc:creator>gorran2</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531210</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>A otkud im ti stanovi? Kupili na kredit?</blockquote><br />
<br />
Ne, otkupili su ih. Ostalo im od roditelja. Isto kao i mom muzu. Tu su vec generacijama.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:49:28 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531205</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ovde Gorane ipak nisi u pravu - stanovi u novogradnji su se obezbedjivali samo  onima koji su na mestu gde ce se graditi imali nesto u vlasnistvu ili bili bar nosioci stanarskih prava a ni to nije bilo bas tako kako zamisljas lako, zavisno od dela grada  u kome se gradilo( bese nekad i ta kategorija - nosioci:) .Ako si bio podstanar u kucerku na Dorcolu koji se rusi niko ti i pored prijave boravka u Beogradu nije ponudio stan u novogradnji koja ce nici na tom mestu. <br />
U tim drugim vremenima medjutim i radnici su dobijali stanove od firmi u nekakvim soliterima pa tako i  zaposleni Romi. Relativno skoro ispratismo u penziju kolegu romske nacionalnosti:) Drugacija su vremena bila i drugaciji nacini ali ni tada krov nad glavom nije padao sa nebesa  od dobrote tadasnje vlasti<br />
<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Tako je onda rešavano pitanje zbrinjavanja - svima koji žive na mestu predviđenom za gradnju, obezbede se stanovi u novogradnji.</blockquote><br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:43:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Ljuttko</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Boljevci  Hills.......forever</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531196</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Pored kontejnera bi zacas niklo isto ruglo kao sto je ono ispod Gazele.<br />
<br />
Pa, ko to zeli pored svoje kuce ili baste?</blockquote><br />
<br />
Boljevac i Ovcha , nisu , bez uvrede bas naselja gde se kucice u cvecu kupaju u suncem okupanim  , lepo uredjenim bastama...........<br />
<br />
Mislim, ako su  gradjani sela Boljevac toliko uspaniceni , eventualnim zagadjenjem njihove okoline, ne bi bilo lose da malo ociste pre toga deponije koje su sami napravili ( a ima ih poprilicno )......cisto , onako, da bi imala smisla ta njihova borba za ekoloski cist Boljevac......koji su spremni braniti cak i paljenjem ljudi........<br />
<br />
U Marinkovoj Bari.....legendarnom ciganskom naselju izmedju Dusanovca i Brace Jerkovic....zive cigani desetinama godina.......i niko ih ne dira, i nikome ne smetaju......nema deponija , nema kriminala , nema droge nista vise nego u Borchi , Ovchi  ,Boljevcima........naprotiv..........<br />
<br />
Sve se moze.......naravno.......samo treba malo da budem ljudi.......svi mi ......!!!!<br />
<br />
Malo da budemo &quot;romalen&quot;.....<img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:35:28 GMT</pubDate>
				<dc:creator>inagadadavida</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531182</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Niko ne izbacuje Rome iz njihovih stanova na Donjem Dorcolu u ul. Komnen Barjaktara, Gundulicev venac itd. Tamo ima mnogo romskih porodica i svi su dobri sa komsijama.</blockquote>A otkud im ti stanovi? Kupili na kredit?<br />
<br />
Maltene u svakoj višespratnici sagrađenoj do kraja osamdesetih ima romskih porodica. Tako je onda rešavano pitanje zbrinjavanja - svima koji žive na mestu predviđenom za gradnju, obezbede se stanovi u novogradnji. <b>Jer su u njima nisu videle lične karte, dozvole boravka i smetnje napretku - nego su se jednostavno videli ljudi sa neotuđivim osnovnim ljudskim pravom na krov nad glavom.</b><br />
<br />
I, nasuprot onome što tvrde neki komentatori, solidna većina njih se sasvim lepo integrisala u komšiluk.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 12:23:06 GMT</pubDate>
				<dc:creator>gorran2</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531143</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>baroniknez</b></div><br />
Nece ih vratiti jer je to rasizam a ako ih vrati onda je opet rasizam - zanimljivo misljenje! - gresite Gorane ono sto se desava nije rasizam zato sto se vracaju tamo gde im je obezbedjen alternativni smestaj. Ako je neko dosao i nastanio se nelegalno pa dolazi do prinudnog iseljenja onda mu se pruza adekvatan smestaj. Zbog cega je po vama smestaj u Boljevcima adekvatan ali smestaj u Valjevu nije, ako je neka osoba iz Valjeva? Zbog cega lokalna vlast Valjeva ne bi preuzela odgovornost? Zbog cega amnestirate lokalnu vlast Valjeva?<br />
</blockquote><br />
To je cist rasizam, diskriminacija i krsenje ustava (iako oktroisanog jedinog kojeg imamo). Svaka osoba ima pravo da zivi gde hoce (i birokratska pravila sovjestskog tipa o prijavi boravka su protivustavna i diskriminatorska) stoga ima pravo da bude iz Beograda ako se oseca tako. Niko nikome ne moze da kaze ti si Valjevac ukoliko se taj neko sam tako ne oseca.<br />
Ovde se svaka prica na ovu temu zavrsava!<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>baroniknez</b></div><br />
bas me zanima da cujem vase misljenje o sporazumu o readmisiji kojim se Srbija obavezala da prihvati povratak građana Srbije koji nelegalno borave u zemljama EU? Zar taj sporazum nije krsenje ljudskih prava isto kao i ovo sto se desava?<br />
</blockquote><br />
<br />
Ova pravila iako uobicajena i popularna jesu diskriminatorska i kose se sa osnovnim principima koje zapadni svet navodi kao osnovu svoga moralnog i pravnog sistema. Naime <b>Iako su svi ljudi rodjeni jednaki oni koji su rodjeni u nasoj drzavi su jednakiji</b>. Nacionalna drzava (kakave su danas skoro sve) kao institucija je u svojoj osnovi fasisticka i diskriminatorska.<br />
<br />
Ziveo Panarhizam <img src='/gfx/emoticons/biggrin.gif' alt='' />					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 11:53:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>drug.clan</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531123</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Boljevac vodi na tabeli........ <br />
#Link  Replika: 0<br />
<br />
U ovoj otuznoj prici postoje tri strane .......i svaka od njih nosi deo krivice za ovo sto se desava u Beogradu.......<br />
<br />
1) Gradska vlasti, koja je trapavo do zla boga , krenula kao slon u staklarsnoj radnji da &quot;brzo i efikasno&quot; resi problem divljeg romskog naselja koje tu stoji godinama.........Da se ta, bez ikakve sumnje potrebna i neophodna akcija raseljavanja , isplanirala kako treba i uradila bez zurbe i nervoze.....sve bi moglo da bude i manje traumaticno , i bezbolnije za sve..........Trebalo je prvo obezbediti privremeni smestaj za te ljude , razgovarati sa njima, dati im vremena da shvate da ne mogu , ali zaista da zive u centru grada u takvom ruglu od naselja .....jos im pripomoci eventualno nekim materijalnim sredstvima u novcu ili namestaju , garderobi.............i onda bih mogao mirne dushe da stanem iza odluke gradonacelnika i bez ograde kazem da je ispravna i dobro uradjena.........<br />
<br />
Nazalosti, sve je uradjeno glupavo, trapavo, nehumano.....izgledalo je kao racija , lov na auslendere , bez plana i vrlo grubo.........Ne moze se ljudima prvo srusiti krov nad glavom, a onda im traziti smestaj......Jednostavno, taj redosled radnje nije logican.........<br />
<br />
2) Romi znaju veoma dobro da nema nikakve sanse da mogu dugorocno da zaposednu bas najatraktivnije delove Beograda,,,,,samo zasto sto im je ta lokacija vrlo zgodna za posao od kojeg zive....a najcesce zive od skupljanja sekundarnih sirovina, prosenja, pranja vetrobrana.......svaka od ovih delatnosti je vezana za centar grada.....jer, tesko da na nekoj raskrsnici u Barajevu moze nesto da se zaradi peruci stakla na semaforu......U centru Beograda to donosi lepe pare.....Elem, ako bi hteli da povucemo paralelu , to bi bilo isto kao kada bi neko ko radi u Zemunu, a zivi na Miljakovcu, leti , kada je lepo vreme ......postavio sator u centru Zemuna , ili na keju, jer mu je tu zgodno da peske dodje do posla.....da se ne maltretira busom........a u slucaju da neko hoce da mu skloni sator, da se pozove na ljudska prava i da eventualno trazi stan...............<br />
<br />
Necu ovaj put pisati o potpuno nehigijenskom ruglu u sred grada, kakvo zaista nisam video nigde u Evropi.....pa cak ni u najlibaralnijim zemljama sa najozbiljnijom istorijom postovanja ljudskih prava ....kao sto su skandinavske.....<br />
<br />
Tesko da bi ovakvo naselje opstalo 24 casa u nekom Stokholmu ili Oslu......a stanovnici Kristijanije u Kopenhagenu su se godinama borili protiv vlasti i policije da zadrze svoj status .....a Kristijanija i kartonsko naselje ispod gazele su ipak daleko jedno od drugoga kao Miami i Surdulica..................<br />
<br />
Nerealna , a mozda cak i namerno plasirana ocekivanja kako ce u zamenu za uklonjenu baraku dobiti stan .....su zaista smesna........niti su romi toliko naivni da poveruju u tu pricu, niti bi ista , i da je moguca bila fer prema nekim drugim ljudima koji nisu romi, a nemaju gde da zive..........<br />
<br />
3) I treca strana, ona koju najmanje mogu da razumem su stanovnici Boljevaca........<br />
Onakvo divljacko ponasanje , pretnje paljenjem baraka i ljudi , samo zato sto treba da se nasele na neku livadu u Boljevcima je sramotno........Za tu trecu stranu nemam ni opravdanja ni simpatije............Niti jedan od razloga koje su izneli , a koji bi trebalo da opravdaju njihov gnev sto se romi doseljavaju u njihovu blizimu ne pije vodu........Naprotiv......toliko su groteskni i smesni, da daju jos goru sliku celog dogadjaja.........<br />
<br />
Ima tu svega......od rasizma, do neznanja ....od primitivizma, do siledjijstva.........od pokondirenih tikvi, do bezosecajnosti..................<br />
<br />
Sve tri strane u prici nosi svoj deo odgovornosti za ovu bruku........ali, Boljevchani su dva koplja ispred ostalih......svaka cast , domachini......</blockquote><br />
<br />
Napokon nešto trezveno.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 11:36:11 GMT</pubDate>
				<dc:creator>G r o f</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531114</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Za ovo niste u pravu:<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>3) I treca strana, ona koju najmanje mogu da razumem su stanovnici Boljevaca........<br />
Onakvo divljacko ponasanje , pretnje paljenjem baraka i ljudi , samo zato sto treba da se nasele na neku livadu u Boljevcima je sramotno........Za tu trecu stranu nemam ni opravdanja ni simpatije............Niti jedan od razloga koje su izneli , a koji bi trebalo da opravdaju njihov gnev sto se romi doseljavaju u njihovu blizimu ne pije vodu........Naprotiv......toliko su groteskni i smesni, da daju jos goru sliku celog dogadjaja.........<br />
</blockquote><br />
<br />
Razlog zasto niste u pravu imate u svom tekstu:<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>potpuno nehigijenskom ruglu u sred grada, kakvo zaista nisam video nigde u Evropi.....pa cak ni u najlibaralnijim zemljama sa najozbiljnijom istorijom postovanja ljudskih prava ....kao sto su skandinavske.....<br />
<br />
Tesko da bi ovakvo naselje opstalo 24 casa u nekom Stokholmu ili Oslu......</blockquote><br />
<br />
Pored kontejnera bi zacas niklo isto ruglo kao sto je ono ispod Gazele.<br />
<br />
Pa, ko to zeli pored svoje kuce ili baste?<br />
<br />
Ne treba ni tu biti licemeran. Niko ne izbacuje Rome iz njihovih stanova na Donjem Dorcolu u ul. Komnen Barjaktara, Gundulicev venac itd. Tamo ima mnogo romskih porodica i svi su dobri sa komsijama.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 11:27:38 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Boljevac vodi na tabeli........</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531062</link>
				<description>
					<![CDATA[
						U ovoj otuznoj prici postoje tri strane .......i svaka od njih nosi deo krivice za ovo sto se desava u Beogradu.......<br />
<br />
1) Gradska vlasti, koja je trapavo do zla boga , krenula kao slon u staklarsnoj radnji da &quot;brzo i efikasno&quot; resi problem  divljeg romskog naselja koje tu stoji godinama.........Da se ta, bez ikakve sumnje potrebna i neophodna akcija raseljavanja , isplanirala kako treba i uradila bez zurbe i nervoze.....sve bi moglo da bude i manje traumaticno , i bezbolnije za sve..........Trebalo je prvo obezbediti privremeni smestaj za te ljude , razgovarati sa njima, dati im vremena da shvate da ne mogu , ali zaista da zive u centru grada u takvom ruglu od naselja .....jos im pripomoci eventualno nekim materijalnim sredstvima u novcu ili namestaju , garderobi.............i onda bih mogao mirne dushe da stanem iza odluke gradonacelnika i bez ograde kazem da je ispravna i dobro uradjena.........<br />
<br />
Nazalosti, sve je uradjeno glupavo, trapavo, nehumano.....izgledalo je kao racija , lov na auslendere , bez plana i vrlo grubo.........Ne moze se ljudima prvo srusiti krov nad glavom, a onda im traziti smestaj......Jednostavno, taj redosled radnje nije logican.........<br />
<br />
2) Romi znaju veoma dobro da nema nikakve sanse da mogu dugorocno da zaposednu bas najatraktivnije delove Beograda,,,,,samo zasto sto im je ta lokacija vrlo zgodna za posao od kojeg zive....a najcesce zive od skupljanja sekundarnih sirovina, prosenja, pranja vetrobrana.......svaka od ovih delatnosti je vezana za centar grada.....jer, tesko da na nekoj raskrsnici u Barajevu moze nesto da se zaradi peruci stakla na semaforu......U centru Beograda to donosi lepe pare.....Elem, ako bi hteli da povucemo paralelu , to bi bilo isto kao kada bi neko ko radi u Zemunu, a zivi na Miljakovcu, leti , kada je lepo vreme ......postavio sator u centru Zemuna , ili na keju, jer mu je tu zgodno da peske dodje do posla.....da se ne maltretira busom........a u slucaju da neko hoce da mu skloni sator, da se pozove na ljudska prava i da eventualno trazi stan...............<br />
<br />
Necu ovaj put pisati o potpuno nehigijenskom ruglu u sred grada, kakvo zaista nisam video nigde u Evropi.....pa cak ni u najlibaralnijim zemljama sa najozbiljnijom istorijom postovanja ljudskih prava ....kao sto su skandinavske.....<br />
<br />
Tesko da bi ovakvo naselje opstalo 24 casa u nekom Stokholmu ili Oslu......a stanovnici Kristijanije u Kopenhagenu su se godinama borili protiv vlasti i policije da zadrze svoj status .....a Kristijanija i kartonsko naselje ispod gazele su ipak daleko jedno od drugoga kao Miami i Surdulica..................<br />
<br />
Nerealna , a mozda cak i namerno plasirana ocekivanja kako ce u zamenu za uklonjenu baraku dobiti stan .....su zaista smesna........niti su romi toliko naivni da poveruju u tu pricu, niti bi ista , i da je moguca bila fer prema nekim drugim ljudima koji nisu romi, a nemaju gde da zive..........<br />
<br />
3) I treca strana, ona koju najmanje mogu da razumem su stanovnici Boljevaca........<br />
    Onakvo divljacko ponasanje , pretnje paljenjem baraka i ljudi , samo zato sto treba da se nasele na neku livadu u Boljevcima je sramotno........Za tu trecu stranu nemam ni opravdanja ni simpatije............Niti jedan od razloga koje su izneli , a koji bi trebalo da opravdaju njihov gnev sto se romi doseljavaju u njihovu blizimu ne pije vodu........Naprotiv......toliko su groteskni i smesni, da daju jos goru sliku celog dogadjaja.........<br />
<br />
Ima tu svega......od rasizma, do neznanja ....od primitivizma, do siledjijstva.........od pokondirenih tikvi, do bezosecajnosti..................<br />
<br />
Sve tri strane u prici nosi svoj deo odgovornosti za ovu bruku........ali, Boljevchani su dva koplja ispred ostalih......svaka cast , domachini..........					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 10:02:27 GMT</pubDate>
				<dc:creator>inagadadavida</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Skola i Romi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531045</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>noboole</b></div>Da! Ne znam bas da li je ovo sto cu reci potpuno tacno, ali cini mi se da je ona lepa skola pored crkve Bogorodice u Zemunu bila namenjena zaostaloj deci. Medjutim, kad kod sam prolazio pored vidjao sam jedino male Rome.</blockquote><br />
učiteljice  zabole da se potrude oko romske dece, da im pomognu da savladaju jezik...<br />
ta deca su u startu u izgubljenoj situaciji -  em ne znaju ili slabo znaju srpski  jezik,  niko neće da se oko njih potudi, em  su Romi  pa  svi ih  zajebavaju i tlače, pogotovo sama deca.<br />
<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 09:46:47 GMT</pubDate>
				<dc:creator>JJ Beba</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OSNOVNO PRAVO</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k531002</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>To je osnovno ljudsko pravo - da se krećete i nastanite se onde gde želite</blockquote><br />
<br />
Vase tumacenje ovog stava je licemerno i nemoralno.<br />
Izvolite, otvorite im vrata vaseg dvorista i pustite ih da tu podignu catrlju.<br />
<br />
Svako ima prava da se naseli gde zeli, DA, ALI ne na tudjoj zemlji, ne u tudjem dvoristu.<br />
Jedno je proterati nekoga iz Beograda jer nije odatle - to jeste diskriminacija, a sasvim drugo jer je svio kartonski sator na sred gradskog zemljista - to je sprovodjenje zakona i mora da vazi za sve. Da, da... i za vlasnike nelegalnih objekata pored Save. I za ljude koji divljaju za volanom, i za kartonske kutije na Bulevaru, i za ljude koji bacaju plasticne flase u Dunav ... za sve koji krse zakon. I to nema veze sa rasizmom.<br />
<br />
I zaista, citam danima ove tekstove i komentare i sticem utisak da namerno zapostavljate srz problema. Ti ljudi su nelegalno na tudjoj zemlji. Kraj.<br />
Vasim pisanijama necete pomoci Romima.<br />
<br />
I jos nesto: da li vi vidite vezu izmedju ovog slucaja iseljavanja Roma i onog kada je policija nterventne brigade ubila mladica u centru Beograda?<br />
<br />
Ne?<br />
<br />
Pa oba su pocela krsenjem zakona. Mladic je prosao &quot;samo na jedno crveno svetlo&quot; (wtf?!), oni su samo podigli catrlje da bi zbrinuli decu. Razmislite o tome. Jedno krsenje zakona lancano dovodi do vecih posledica kojih ne bi bilo da se zakon ne krsi.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 08:39:56 GMT</pubDate>
				<dc:creator>silver bullet</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Skola i Romi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530898</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Da! Ne znam bas da li je ovo sto cu reci potpuno tacno, ali cini mi se da je ona lepa skola pored crkve Bogorodice u Zemunu bila namenjena zaostaloj deci. Medjutim, kad kod sam prolazio pored vidjao sam jedino male Rome.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Mon, 06 Apr 2009 06:14:57 GMT</pubDate>
				<dc:creator>noboole</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OSNOVNO PRAVO</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530756</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja se slazem da je to osnovno ljudsko pravo. Ali kako onda ja ne mogu da napustim Srbiju ?<br />
Da li neko sme da mi zabranjuje i uslovljava napustanje Srbije potvrdom o visini plate, potvrom o porezu, stalnim zaposlenjem, PREBIVALISTEM i sl. ?<br />
Mozda je ovo skretanje teme, ali bi mi zaista znacilo da mi odgovorite da li shodno svim tim konvencijama i ljudskim pravima, ja imam pravo da predjem granicu, odem u neku zemlju EU i pozovem se na to pravo koje imam kao ljudsko bice stanovnik ove planete, ili ce me u dogovoru sa nasim vlastima isporuciti nazad u moje Valjevo ?</blockquote><br />
<br />
<br />
Sloboda kretanja i nastanjivanja u skladu sa propisima drzave na kojoj se nalazis, a kod nas postoje samo 3 mogucnosti da ti je ogranice, kao sto pise u clanu 39 Ustava. Ovde nije nijedan od ta tri izuzetka					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 22:03:36 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Goran Miletic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: OSNOVNO PRAVO</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530751</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Problem Roma je dudotrajan, hronični, a sada je postao akutan.<br />
Eto, ide Univerzijada a oni kvare sliku lepog čistog, belog grada....i samo par buldozera i ekipe Interventne bile su dovoljne da unište, kakav takav krov nad glavama tih LJUDI.<br />
Mislim da je problem kompleksniji nego što je to u početku izgledalo.<br />
Da li su ovi, o kojima je konkterno reč, izbegli sa Kosova, došli iz Valjeva ili pitajbogaotkud, to nije važno.<br />
Niko nije reagovao kada je nastajalo to naselje.<br />
A ko su Romi ispod Gazele? Oni su verovatno naši, beogradski, trenutno su pošteđeni, pitanje je dokle.<br />
Niko, ili skoro niko se nije ozbiljno  pozabavio Romima u Beogradu koliko ja znam.<br />
Zašto ti ljudi nemaju lična dokumenta, adresu stanovanja, bilo kakvu edukaciju u smislu da deca ipak moraju da idu u redovne škole, da imaju pravo na lečenje, obrazovanje i na to da ŽIVE?????<br />
Jednom i ta akcija, ali ozbiljna, mora da krene. Razumem da su to ljudi sa nekim drugim navikama u životu, drugačijeg su mentalitata, ali svi oni su ljudi, moralu da žive i oni i njihova deca, to se ne sme zaboraviti.<br />
I na kraju, šta će oni da rade u nekim mestima koji su udaljeni od grada, sve njihove delatnosti su vezane isključivo za grad.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 21:56:16 GMT</pubDate>
				<dc:creator>angelika977</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>OSNOVNO PRAVO</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530723</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>To je osnovno ljudsko pravo - da se krećete i nastanite se onde gde želite</blockquote><br />
<br />
Ja se slazem da je to osnovno ljudsko pravo. Ali kako onda ja ne mogu da napustim Srbiju ?<br />
Da li neko sme da mi zabranjuje i uslovljava napustanje Srbije potvrdom o visini plate, potvrom o porezu, stalnim zaposlenjem, PREBIVALISTEM i sl. ?<br />
Mozda je ovo skretanje teme, ali bi mi zaista znacilo da mi odgovorite da li shodno svim tim konvencijama i ljudskim pravima, ja imam pravo da predjem granicu, odem u neku zemlju EU i pozovem se na to pravo koje imam kao ljudsko bice stanovnik ove planete, ili ce me u dogovoru sa nasim vlastima isporuciti nazad u moje Valjevo ?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 21:06:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ervetor</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Skola i Romi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530711</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ali, nijedan Ciganin koji je isao u istu skolu sa mnom nije je zavrsio. Uvek su kolale price kako ih roditelj skloni. Sa druge strane, nije uopste lako biti u njihovoj kozi u skoli. Nismo rasisti, ali....ma taj ciga je bas sumnjiv, a nestade to i to. </blockquote><br />
moje koliginice koje su radile po školama kao dečiji psiholizi pričale su mi da romska deca imaju problema sa jezikom. Mnoga ne razumeju srpski  jezik i teško im ide učenje a u školama učiteljice baš zabole nešto  da im posvećiju veću pažnju , i onda im zavale  kečeve, gledaju da ponavljaju, da ih se ratosiljaju i prepuste nekom drugom dete  ko vruć krompir,  samo da njemu ili njoj ne kvare razred....<br />
na kraju,  pošto ponove razred nekoliko puta smeste ih u pomoćna odeljnja,  kao nisu baš prosečno inteligentna i ne mogu da prate nastavu ...a deca savim normalna,  inteligentna al im teško ide učenje srpskog jezika na kome se odvija nastava. <br />
i šta će, onda odu iz škola, koji će moj da čame sa  decom koja su stvarno mentalno slabija od njih					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 20:47:51 GMT</pubDate>
				<dc:creator>JJ Beba</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530701</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Adekvatan smestaj se odnosi i na lokaciju tj. gde postoji pristup npr. poslu kojim se bave, skolstvu itd. Naprosto ne mozes ljude koji naprimer rade ovde u Gradskoj cistoci, da odjednom odvedes u Valjevo. Drugo, poenta mog teksta je da mi neko objasni na osnovu kog to zakona moze DRZAVA da natera bilo koga da zivi u nekom mestu? Nemojte se folirati, ko sad tebe sme da vrati u Uzice, ako vidi da ti je tamo prebivaliste ? NIKO. Sto se tice smestaja, on mora da podrazumeva neki minimum i veoma je jasno sta to znaci u ovom slucaju. Bilo je puno pokusaja da se napravi alternativni smestaj i nijedan nije bio u centru ili gde su Romi zeleli, pa opet &quot;fini gradjani&quot; nisu dozvolili...</blockquote><br />
<br />
Molim vas! Za upis u skolu je potrebno da se podnese dokaz o prebivalistu, ali i da zanemarimo to, ovde je glavno pitanje zbog cega smestaj u Valjevu nije adekvatan a u Boljevcu jeste ako je u Valjevu skola na sto metara (u koju bi se dete upisalo), a u Boljevcu par kilometara udaljena od mesta gde je dete islo u tom trenutku u skolu i ako je ta osoba iz Valjeva? Ili drugo resenje - zar ne treba onda smestaj da se obezbedi na mestu gde je skola, a ne u Boljevcu? I sta sa onima koji ne rade i ne idu u skolu?  I sta ako ja upisem negde skolu a onda da trazim da mi drzava obezbedi adekvatan smestaj? Znate li vi koliko ljudi putuje do mesta gde treba da radi? I znate li koliko njih odustane od studija jer su im roditelji izgubili posao i nemaju para da placaju smestaj?<br />
<br />
I da se ne foliram - mene niko ne sme da vrati u Uzice ako mi je tamo prebivaliste, ali ja ne mogu da biram gde cu da imam alternativni smestaj. Dakle nije stvar u prebivalistu nego je stvar u tome gde je alternativni smestaj, nije stvar u tome gde se mozete nastaniti nego gde je alternativni smestaj.<br />
<br />
I da se i dalje ne foliramo - niko od nas ne bi ziveo u kontejneru, svi bi da imaju normalan krov nad glavom - zato neka drzava pokaze svoju prinudnost kada treba ljude skolovati i kada ih treba nauciti da nesto rade, a ne da dopusta kriminalcima da sa njima manipulisu!!!!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Sta je problem sa readmisijom? To je normalna praksa, pa i Srbija vraca gradjane drugih drzava koji nelegalno borave ovde, a uskoro ce poceti to da radi jos vise kada ovde budu poceli da traze azil itd. Readmisija se odnosi na ljude koji traze azil a ne dobiju ga. Azil se dobija samo ako ti u tvojoj drzavi preti progon itd, a to sa stanovnicima Srbije vise nije slucaj, pa je sasvim ocekivano da posle procedure sledi readmisija. Medjutim, postoji druga strana problema - to je cinjenica da su ljudi iz Srbije ziveli jako dugo u zemljama EU, cekajuci da se postupak zavrsi, za to vreme dobili decu koja su krenula u skolu itd. Mnogi od njih, a narocito Romi ovde nemaju imovinu itd. Kada se vrate, oni nemaju gde da budu, deca ne znaju cak ni jezik, a o zaposljavanju i da ne govorimo. Tim aspektom problema se bave zajednicki sve drzave EU i Srbija. Medjutim, sporazum nije krsenje ljudskih prava, jer je standard &quot;legalni boravak na teritoriji drzave&quot;...</blockquote><br />
<br />
a kada bi ja ovako napisao:<br />
<br />
Sta je problem sa prinudnim iseljenjem? To je normalna praksa, pa i Valjevo vraca gradjane drugih gradova koji nelegalno borave ovde, a uskoro ce poceti to da radi jos vise kada ovde budu poceli da traze da prebivalisteitd. Prinudno iseljenje se odnosi na ljude koji traze prebivaliste a ne dobiju ga. Prebivaliste se dobija samo ako si za to ispunio uslove, a to sa stanovnicima Valjeva vise nije slucaj, pa je sasvim ocekivano da posle procedure sledi pprinudno iseljenje u adekvatan objekat. Medjutim, postoji druga strana problema - to je cinjenica da su ljudi iz Valjeva ziveli jako dugo u Beogradu, cekajuci da se postupak zavrsi, za to vreme dobili decu koja su krenula u skolu itd. Mnogi od njih, a narocito Valjevcani ovde nemaju imovinu itd. Kada se vrate, oni nemaju gde da budu, deca ne znaju svoju generaciju, a o zaposljavanju i da ne govorimo. Tim aspektom problema se bave zajednickii bave Beograd  i Valjevo. Medjutim, prinudno iseljenje nije krsenje ljudskih prava, jer je standard &quot;legalni boravak na teritoriji grada&quot;...<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Pet godina sam obilazio romska naselja u Srbiji i CGi pricao sa mnogo ljudi u svim naseljima. Ovo sto vi govorite je totalna neistina. Ako neko od Roma ne ide u skolu to je zato sto roditelji nemaju novca pa deca moraju da rade itd itd A kada rade, to su losi poslovi, a poslovi su losi ili ilegalni jer nemaju obrazovanje i tako u krug...</blockquote><br />
<br />
Dobro ja znam da ste vi u pravu za odredjen broj Roma, ali ja ne mislim samo na Rome nego na sve, i ne mislim na one koji su prinudjeni da rade nego one koji nece decu da upisu u skolu? Tuzno je sto se taj problem pokrece samo kada je &quot;razvoj grada&quot; u pitanju, ali ste cete<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><br />
Zato što to nije problem Valjeva nego Beograda? Ako je toliko važno šta piše u LK a ne šta je zatečeno stanje, da li to znači da ljudi bez dokumentata onda i ne postoje? Da li da je neko od njih poginuo, niko za to ne bi odgovarao? I iz koji je tvoj interes da braniš onog ljigavca što šatro šalje pomoć deci s Kosova uz brojne kamere pa sada izbacuje decu na utrinu?</blockquote><br />
<br />
Ako bih ja napisao da to bas to znaci da li bi ste onda poverovali da se salim ili ne? Kada bih napisao da ako ovaj nema LK da niko nece odgovarati za pogibiju, da imam interes da branim ljigavce jer sam i sam mnogo ljigav, pokvaren, i sto da ne licno ljigavac! 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 20:31:48 GMT</pubDate>
				<dc:creator>baroniknez</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>svetski dan roma i mi...</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530693</link>
				<description>
					<![CDATA[
						8. aprila je svetski dan roma.<br />
baš smo se pokazali.<br />
ovaj iz boljevaca kaže - zašto baš ovde?<br />
da kradu moje plastenike.<br />
<br />
evo, đilasova jučerašnja izjava je da će policija štititi<br />
rome u boljevcima. <br />
al od toga ništa, jer je put i danas blokiran.<br />
romi spavaju napolju.<br />
sve sa decom.<br />
<br />
gde je ta policija?<br />
da im nije slava?<br />
vikend?<br />
šta li? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 20:23:46 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Exitus Letalis</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Skola i Romi</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530687</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Ali, nijedan Ciganin koji je isao u istu skolu sa mnom nije je zavrsio. Uvek su kolale price kako ih roditelj skloni. Sa druge strane, nije uopste lako biti u njihovoj kozi u skoli. Nismo rasisti, ali....ma taj ciga je bas sumnjiv, a nestade to i to. <br />
<br />
Ima li uspesnog primera integracije vecinskog stanovnista i Roma u nekoj zemlji gde ih ima puno?					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 20:17:22 GMT</pubDate>
				<dc:creator>noboole</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530648</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'><div style='background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-topleft.png) top left no-repeat;height:25px;padding-left:26px;color:#7B7B60;'><b>Goran Miletic</b></div></blockquote><br />
Mogu li ljubazno da vas zamolim da oznacite (postoji softverski alat za to) citirane delove komentara na koji se odnosi vas odgovor. Bez toga vas odgovor deluje konfuzno jer se ne zna sta je tekst prethodnog komentara, a sta je vas odgovor.<br />
<br />
Hvala.					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 19:41:14 GMT</pubDate>
				<dc:creator>ivana23</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530644</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Zbog cega amnestirate lokalnu vlast Valjeva?<br />
</blockquote><br />
Zato što to nije problem Valjeva nego Beograda? Ako je toliko važno šta piše u LK a ne šta je zatečeno stanje, da li to znači da ljudi bez dokumentata onda i ne postoje? Da li da je neko od njih poginuo, niko za to ne bi odgovarao? I iz koji je tvoj interes da braniš onog ljigavca što šatro šalje pomoć deci s Kosova uz brojne kamere pa sada izbacuje decu na utrinu? 					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 19:36:04 GMT</pubDate>
				<dc:creator>adam weisphaut</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Re: Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530642</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<i>Nece ih vratiti jer je to rasizam a ako ih vrati onda je opet rasizam - zanimljivo misljenje! - gresite Gorane ono sto se desava nije rasizam zato sto se vracaju tamo gde im je obezbedjen alternativni smestaj. Ako je neko dosao i nastanio se nelegalno pa dolazi do prinudnog iseljenja onda mu se pruza adekvatan smestaj. Zbog cega je po vama smestaj u Boljevcima adekvatan ali smestaj u Valjevu nije, ako je neka osoba iz Valjeva? Zbog cega lokalna vlast Valjeva ne bi preuzela odgovornost? Zbog cega amnestirate lokalnu vlast Valjeva?</i><br />
<br />
Adekvatan smestaj se odnosi i na lokaciju tj. gde postoji pristup npr. poslu kojim se bave, skolstvu itd. Naprosto ne mozes ljude koji naprimer rade ovde u Gradskoj cistoci, da odjednom odvedes u Valjevo. Drugo, poenta mog teksta je da mi neko objasni na osnovu kog to zakona moze DRZAVA da natera bilo koga da zivi u nekom mestu? Nemojte se folirati, ko sad tebe sme da vrati u Uzice, ako vidi da ti je tamo prebivaliste ? NIKO. Sto se tice smestaja, on mora da podrazumeva neki minimum i veoma je jasno sta to znaci u ovom slucaju. Bilo je puno pokusaja da se napravi alternativni smestaj i nijedan nije bio u centru ili gde su Romi zeleli, pa opet &quot;fini gradjani&quot; nisu dozvolili...<br />
<br />
<br />
<i>bas me zanima da cujem vase misljenje o sporazumu o readmisiji kojim se Srbija obavezala da prihvati povratak građana Srbije koji nelegalno borave u zemljama EU? Zar taj sporazum nije krsenje ljudskih prava isto kao i ovo sto se desava?</i><br />
<br />
Sta je problem sa readmisijom? To je normalna praksa, pa i Srbija vraca gradjane drugih drzava koji nelegalno borave ovde, a uskoro ce poceti to da radi jos vise kada ovde budu poceli da traze azil itd. Readmisija se odnosi na ljude koji traze azil a ne dobiju ga. Azil se dobija samo ako ti u tvojoj drzavi preti progon itd, a to sa stanovnicima Srbije vise nije slucaj, pa je sasvim ocekivano da posle procedure sledi readmisija. Medjutim, postoji druga strana problema - to je cinjenica da su ljudi iz Srbije ziveli jako dugo u zemljama EU, cekajuci da se postupak zavrsi, za to vreme dobili decu koja su krenula u skolu itd. Mnogi od njih, a narocito Romi ovde nemaju imovinu itd. Kada se vrate, oni nemaju gde da budu, deca ne znaju cak ni jezik, a o zaposljavanju i da ne govorimo. Tim aspektom problema se bave zajednicki sve drzave EU i Srbija. Medjutim, sporazum nije krsenje ljudskih prava, jer je standard &quot;legalni boravak na teritoriji drzave&quot;...<br />
<br />
<br />
<i>I konacno koji je vas predlog za ljude koji nemaju sredstava i obrazovanje a pri tom odbijaju da rade i da se obrazuju. I nemojte misliti da takvih ljudi ima samo medju Romima, kako ovdasnji rasisti to govore, nego ih ima medju svima</blockquote></i><br />
<br />
Pet godina sam obilazio romska naselja u Srbiji i CGi pricao sa mnogo ljudi u svim naseljima. Ovo sto vi govorite je totalna neistina. Ako neko od Roma ne ide u skolu to je zato sto roditelji nemaju novca pa deca moraju da rade itd itd A kada rade, to su losi poslovi, a poslovi su losi ili ilegalni jer nemaju obrazovanje i tako u krug...<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 19:35:37 GMT</pubDate>
				<dc:creator>Goran Miletic</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Zamena teza</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530628</link>
				<description>
					<![CDATA[
						<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Ja sam kao i mnogi drugi, živeo u Beogradu više od 5 godina bez prijave boravka na teritoriji ovog grada. Većina mojih kolega sa fakulteta je imala gazde koji nisu hteli da potpisuju ugovor o zakupu stana, pa je samim tim otpadala bilo kakva mogućnost prijave boravka....  U suprotnom, policija bi sutra trebalo da „vrati u mesta gde imaju prebivalište&quot; sve ljude koji borave u Beogradu duži vremenski period iz različitih razloga. Naravno da ih neće vratiti, jer ovo što se dešava jeste rasizam, ma koliko nam bilo neprijatno što je tako</blockquote><br />
<br />
Nece ih vratiti jer je to rasizam a ako ih vrati onda je opet rasizam - zanimljivo misljenje! - gresite Gorane ono sto se desava nije rasizam zato sto se vracaju tamo gde im je obezbedjen alternativni smestaj. Ako je neko dosao i nastanio se nelegalno pa dolazi do prinudnog iseljenja onda mu se pruza adekvatan smestaj. Zbog cega je po vama smestaj u Boljevcima adekvatan ali smestaj u Valjevu nije, ako je neka osoba iz Valjeva? Zbog cega lokalna vlast Valjeva ne bi preuzela odgovornost? Zbog cega amnestirate lokalnu vlast Valjeva?<br />
<br />
<blockquote style='border:1px solid #DADAAB;border-left:4px solid #DADAAB;margin-left:auto;margin-right:auto;width:95%;background-color:#F6F6DC;background:#F6F6DC url(http://blog.b92.net/gfx/quote-bottomright.png) bottom right no-repeat;padding-bottom:20px;padding-left:10px;padding-right:10px;padding-top:4px;'>Romi ili bilo koji drugi građani ove države nisu stvari koje će neko staviti u kamion i „vratiti tamo odakle su&quot;.</blockquote><br />
<br />
bas me zanima da cujem vase misljenje o sporazumu o readmisiji kojim se Srbija obavezala da prihvati povratak građana Srbije koji nelegalno borave u zemljama EU? Zar taj sporazum nije krsenje ljudskih prava isto kao i ovo sto se desava?<br />
<br />
I konacno koji je vas predlog za ljude koji nemaju sredstava i obrazovanje a pri tom odbijaju da rade i da se obrazuju. I nemojte misliti da takvih ljudi ima samo medju Romima, kako ovdasnji rasisti to govore, nego ih ima medju svima					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 19:20:02 GMT</pubDate>
				<dc:creator>baroniknez</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
						<item>
				<title>Eksperiment</title>
				<link>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#k530614</link>
				<description>
					<![CDATA[
						Još jedan od razloga (pored onih očiglednih) zbog kojih mi je žao jer se<br />
ovo naselje ruši (i najverovatnije će biti srušeno) jeste i taj što ćemo biti<br />
uskraćeni za povratnu informaciju od studenata iz celog sveta, tj. njihove<br />
reakcije i mišljenja o ovom romskom naselju.<br />
<br />
Čisto da vidimo gde smo na skali u odnosu na ostale.<br />
					]]>
				</description>
				<comments>http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/#komentari</comments>
				<pubDate>Sun, 05 Apr 2009 19:02:55 GMT</pubDate>
				<dc:creator>markonio92</dc:creator>
				<guid isPermaLink="true">http://blog.b92.net/text/8909/Vratimo%20se%20tamo%20odakle%20smo%20do%C5%A1li%20%21/</guid>
			</item>
				</channel>
</rss>

