Eksperimenti u blogovanju| Nauka| Politika

I hate stereo (bonus track: you are all blind)

marco_de.manccini RSS / 27.05.2009. u 03:39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шта сте прво видели? Два гласна човека? Или једног човека клемпавих ушију? 

Гласајте у коментарима (препоруком на други или трећи коментар). Није психо тест - и да хоћу не бих умео ни да направим ни да протумачим. Интересује ме само перцепција.

И, да, мрзим онакав стерео. 

 

==== bonus track : see your blind spot

 

Као награду за гласање нудим свима јединствено искуство виђења своје слепе мрље. Ово је стандардан тест, али увек се изненадим колико људи никада није видело своју слепу мрљу.

На

овом линку

сам поставио једноставан цртеж који се састоји од два правоугаоника, два крстића, и два црна квадрата, по једно од свега за свако око.  

Да би видели слепу мрљу у свом левом оку, зажмурите (обавезно) на десно око, обратите пажњу на горњи правоугаоник и фокусирајте крстић. Ваше лево око треба бити тачно испред крстића, а остатак правоугаоника мало улево. Мењајте полако растојање до екрана, и даље се фокусирајући на крстић, све док црни квадрат потпуно не нестане иако видите цео рам великог правоугаоника. У том тренутку ваша слепа мрља посматра квадратић. Мозак нема информација из тог дела ока и апроксимира слику оним што види у околини. У овом случају - белина.

За десно око поновите све са симетричним изменама (зажмурите на лево око, обратите пажњу на доњи правоугаоник, ...) 

Atačmenti



Komentari (365)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 08:17 27.05.2009

Re: čujem

tidle-doo neighbor. i hope you feel better soon.

rapunzel rapunzel 08:22 27.05.2009

Re: čujem

Re & Marko moram priznati da ste me
malkico oraspoložili
miloradkakmar miloradkakmar 08:34 27.05.2009

Klempavi

Prvo sam ugledao klempavog, a tek onda dva glasna čoveka.
Kolika usta imaju uši ?!
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:30 27.05.2009

Re: Klempavi

Kolika usta imaju uši ?!

Скроз шашава реченица. А добро стоји.
miloradkakmar miloradkakmar 17:24 27.05.2009

Re: Klempavi

marco_de.manccini
Kolika usta imaju uši ?!

Скроз шашава реченица. А добро стоји.


Da li se test za slepu mrlju gleda kroz naočare / s dipotrijom / ili bez njih ?
Imam dva različita oka ?!
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:24 27.05.2009

Re: Klempavi

мислим да диоптрија не утиче.
mamatrisina mamatrisina 09:12 27.05.2009

Vidim

samo jednog začuđenog klempu... Galamdžije ne želim da vidim. Ni da čujem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:28 27.05.2009

Re: Vidim

Дакле и ти не волиш стерео звук. Већ сам препоручио горе ово.

Незгодан овај енглески, оно на слушалицама се може тумачити и као екстремна изолација и као изолација екстрема.
reanimator reanimator 09:14 27.05.2009

dilema

O slatka(e), slatka(e), mala(e) ramona(e)...
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:04 27.05.2009

Re: dilema

признај, RE, да си одмах видео близнакиње.
rapunzel rapunzel 09:17 27.05.2009

pogledati

myredneckself myredneckself 10:39 27.05.2009

Re: ali najludje od svih

šta nije u redu ?
rapunzel rapunzel 12:32 27.05.2009

Re: ali najludje od svih

myre,
umal srčka da me strefi!
vishnja92 vishnja92 12:36 27.05.2009

Re: ali najludje od svih

myredneckself
šta nije u redu ?

mrns, zaposeo te radojicic.

budi mirna i nemaj straha, proci ce....
myredneckself myredneckself 13:07 27.05.2009

Re: ali najludje od svih

myre,
umal srčka da me strefi!

pusti me molim te, trnci su me prošli od kose do malog prsta na nozi, ispustila sam i jedno joooooj
myredneckself myredneckself 19:26 27.05.2009

Re: ali najludje od svih

mrns, zaposeo te radojicic.

budi mirna i nemaj straha, proci ce....

a kakve su radojičićeve moći?
Unfuckable Unfuckable 19:31 27.05.2009

Re: ali najludje od svih

a kakve su radojičićeve moći?

nesagledive
dunja73 dunja73 09:50 27.05.2009

--

Dva uha je to sto sam prvo videla ,galamdzije
tek kasnije ,Barta isto kasnije
ps
Jedan clan familije je psiholog ,kada
se poceo baviti "samostalnim radom" obilazeci njegov biro , prvu konstataciju i reakciju kod mene
su izazvali na belim zidovima "jarko crveni" ramovi , doduse ostalima ne tako upadljivi ,ali meni da. On je
ponudio da se "zezamo malo" sa testovima .
hocu reci ,crvena boja sugerise kao i profesija puno toga ,tako da
"stereo" u naslovu
"odradi svoje "
"aj hejt" isto "odradi deo posla" ( i to glavni deo )
"mono "- se na delic sekunde zanemari ..

Obe bi se stvari trebale videti , no tako je kako je..
ps
ovo nije tema ,vec "temetina" extra interesantna !




marco_de.manccini marco_de.manccini 17:04 27.05.2009

Re: --

ovo nije tema ,vec "temetina" extra interesantna !

Видиш, као и увек, ја сам промашио тему. Ја о аудио ефектима, а коментатори о визуелним. Ако, овако је лепше и мени.
dunja73 dunja73 17:51 27.05.2009

Re: --

Ја о аудио ефектима,



otuda meni ona dva uha ..

Uh , soround system-a , kako li to.... tek...
vishnja92 vishnja92 10:04 27.05.2009

lorde,

jesi mi to ti obrisao komentar o 3d iluzijama i diznijevoj knjizici u fioci?
moderator05 moderator05 10:10 27.05.2009

Re: lorde,

vishnja92
jesi mi to ti obrisao komentar o 3d iluzijama i diznijevoj knjizici u fioci?

Komentar je obrisala moderacija - Vi ste ga editovali i 'ispraznili'. U međuvremenu ste ga ponovo editovali, ali je onaj 'blanko' već bio obrisan. Žao mi je, ali zbog lošeg iskustva sa takvim komentarima - brišemo ih.
vishnja92 vishnja92 10:27 27.05.2009

Re: lorde,

posebno ludilo su 3D opticke iluzije - one izbrkane fleke koje se odjednom pretvore u prostorno veselje sa smislom :)
drzim jednu Diznijevu knjizicu punu toga u fioci na poslu, za zlu ne trebalo.

(hvala)
Unfuckable Unfuckable 10:37 27.05.2009

Re: lorde,

Žao mi je, ali zbog lošeg iskustva sa takvim komentarima - brišemo ih.

heh, k'o na aerodromu : svaka torba mora da ima svog vlasnika, iskusno, iskusno
vishnja92 vishnja92 10:38 27.05.2009

Re: lorde,

heb'li te aerodromi..... :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:16 27.05.2009

Re: lorde,

kakav motion u staticnoj slici.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:08 27.05.2009

Izvanredno!

Može se reći da je od ovog gospodina to sve krenulo



Gospodin tata Op Arta
Victor Vasarely



"Vega", [1957]
jasnaz jasnaz 10:13 27.05.2009

percepcija

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:24 27.05.2009

Re: percepcija


ivana23 ivana23 10:41 27.05.2009

***

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:18 27.05.2009

za citanje ovog texta...

...odmaknite se oko metar-dva od compa


mimi09 mimi09 11:41 27.05.2009

Re: ***

uf1 preduhitrila si me. ovo mi omiljeni Magritte.




evo vaza malo lepsa
mimi09 mimi09 11:47 27.05.2009

Re: ***




The vase/profile illusion was made famous by Danish psychologist Edgar Rubin in 1915. Its pedigree, however, is much older. Examples can be found in 18th century French prints, in which the portraits not only define a vase, usually in a naturalistic setting, but the profiles themselves differ, each representing a particular person.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:30 27.05.2009

Re: za citanje ovog texta...

..odmaknite se oko metar-dva od compa

bebo a meni rekli - bad breath?!?!?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:08 27.05.2009

Re: ***

evo ti ivana, pa nek se i tebi malo vrti u glavi.

debau debau 21:28 27.05.2009

Re: za citanje ovog texta...

Kineski test vida - skupi oči u proreze kao kinezi i čitaj.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:14 27.05.2009

a sta sa onima

sa sumanutim percepcijama, tipa:
a) videla oba odjednom
b) nista od ponudjenog (covek sa dve ugradne stereo sluške u glavu

a?
vishnja92 vishnja92 11:25 27.05.2009

Re: a sta sa onima

e bebo
a jel znas ovu radojicicevu?

na koju se stranu vrti?
antioksidant antioksidant 12:00 27.05.2009

Re: a sta sa onima

na koju se stranu vrti?

koliko puta da ti kazem - ni na jednu. ne vrti se
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:08 27.05.2009

Re: a sta sa onima

na...desnu?
vishnja92 vishnja92 12:09 27.05.2009

Re: a sta sa onima

koliko puta da ti kazem - ni na jednu. ne vrti se

jos uvek ti se ne vrti?

meni sad u pozitivnom smeru, al to se menja... nestabilna sam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:17 27.05.2009

Re: a sta sa onima

... nestabilna sam.

vishnja92 vishnja92 12:22 27.05.2009

Re: a sta sa onima

pa jeste... :)
fora je u tome sto se nekome vrti na jednu, a nekome na drugu stranu (osim antioksidantu - njemu uvek stoji), u zavisnosti od toga koja strana mozga ti je aktivnija.

sad - ne secam se tacno detalja, skokni na "born to be a shonjo" pa prelistaj 2681 komentar, tamo sve pise....
natasavb natasavb 12:32 27.05.2009

Re: a sta sa onima

na koju se stranu vrti?

meni cas na jednu, cas na drugu.
vishnja92 vishnja92 12:34 27.05.2009

Re: a sta sa onima

i ti si nestabilna :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:07 27.05.2009

Re: a sta sa onima

pa prelistaj 2681 komentar

ma...odo' ja da
Filip2412 Filip2412 14:57 27.05.2009

Re: a sta sa onima

ne kapiram ovu sto se vrti... meni se zenska konstantno vrti ulevo i ne vidim nista zanimljivo po pitanju te slike... nema nikakve opticke varke sta ti ja znam
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:00 27.05.2009

Re: a sta sa onima

eto ti sad. pa bre meni se vrti u desno, pa onda u levo, al nikad ne stoji. ocigledno da je individualno. kod tebe nema varke.
natasavb natasavb 15:05 27.05.2009

Re: a sta sa onima

meni se zenska konstantno vrti ulevo i ne vidim nista zanimljivo po pitanju te slike... nema nikakve opticke varke sta ti ja znam

ne znam ni ja u cemu je varka, ali meni se sad vrti u desno. a malo pre stade i klik na drugu stranu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:19 27.05.2009

Re: a sta sa onima

ne kapiram ovu sto se vrti... meni se zenska konstantno vrti ulevo i ne vidim nista zanimljivo po pitanju te slike... nema nikakve opticke varke sta ti ja znam

ima, gledaj je malo duze, treba ti vreme za neke varke. meni se vrtela samo udesno, ali odjednom kao da je krenula ulevo

ps. neodustaj!
j.bre j.bre 15:20 27.05.2009

Re: a sta sa onima

vishnja92
fora je u tome sto se nekome vrti na jednu, a nekome na drugu stranu

Meni se sve vreme vrtela na desnu stranu i koliko god sam se upinjala da vidim suprotno nisam uspevala. Onda sam posmatrala samo ono stopalo koje je 'na zemlji' i tek tada mi se 'obrnuo' smer. Sad mi uspeva da presaltam s leve piruete na desnu i obrnuto. Pokusajte, bas me zanima dal je to samo meni pomaze.
Filip2412 Filip2412 15:37 27.05.2009

Re: a sta sa onima

eto ti sad. pa bre meni se vrti u desno, pa onda u levo, al nikad ne stoji. ocigledno da je individualno. kod tebe nema varke.
ajde bre ne zezaj

kod mene s desna u levo onako dosadno isto nema varke ....
Filip2412 Filip2412 15:44 27.05.2009

Re: a sta sa onima

sad vidim dve i obe se vrte ulevo s tim sto ova s desna lagano usporava.... ma ne nema sanse...

btw sad sam s ukrštene oči otišo da si napravim čaj i napravio sranje tamo na mašini prospao vrelu vodu okolo samo što se nisam ispeko
j.bre j.bre 16:01 27.05.2009

Re: a sta sa onima

Filip2412
sad vidim dve i obe se vrte ulevo

Dve? Obe???

Prilegni Filipe, odmori malo :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:08 27.05.2009

Re: a sta sa onima

sa sumanutim percepcijama, tipa:
a) videla oba odjednom

Видела оба одједном је фантастично. Одједном и постоје.
iris.davidovich iris.davidovich 16:50 27.05.2009

Re: a sta sa onima

i ti si nestabilna :)

meni na levu. ja sam beznadezan slucaj
myredneckself myredneckself 19:32 27.05.2009

Re: a sta sa onima

Meni se sve vreme vrtela na desnu stranu i koliko god sam se upinjala da vidim suprotno nisam uspevala. Onda sam posmatrala samo ono stopalo koje je 'na zemlji' i tek tada mi se 'obrnuo' smer. Sad mi uspeva da presaltam s leve piruete na desnu i obrnuto. Pokusajte, bas me zanima dal je to samo meni pomaze.

da j.bre, i ja sam gledala stopalo i onda se vidi kako promeni nogu, kad ide u levo na desnoj nozi je oslonac, i obrnuto
astrid92 astrid92 02:57 28.05.2009

Re: a sta sa onima

myredneckself
da j.bre, i ja sam gledala stopalo i onda se vidi kako promeni nogu, kad ide u levo na desnoj nozi je oslonac, i obrnuto

Ako gledaš samo stopalo, možeš lako da menjaš smer.

Stopalo se u stvari kreće samo četvrt kruga.
Kada se kreće udesno, izgleda kao da je peta okrenuta ka nama, kreće se od:
pozicija 1: 135 stepeni (dodiruje pod) do
pozicija 2: 45 stepeni (najviša tačka)
i to se ponavlja.

Kada se kreće ulevo, izgleda da su prsti okrenuti ka nama, kreće se od:
pozicija 3: 225 (dodiruje pod) do
pozicija 4: 315 stepeni (najviša tačka).

Pozicije 1 i 3, kao i 2 i 4 su, naravno, potpuno iste slike.
Filip2412 Filip2412 02:58 28.05.2009

Re: a sta sa onima

na koju se stranu vrti?

ma bre ovo mora da je gif tako napravljen da se vrti neko vreme u jednu stranu pa onda pocne u drugu, nikakva opticka iluzija
astrid92 astrid92 03:01 28.05.2009

Spinning girl

Left Brain - Right brain and the Spinning Girl

Published by Steven Novella under Neuroscience

Take a look at the spinning girl below. Do you see it spinning clockwise or counter-clockwise? I see it spinning counter-clockwise, and I had a hard time getting it to switch direction. Give it a try.

These kinds of optical illusions are always fun. What they reveal is how our brain processes visual information in order to create a visual model of the world. The visual system evolved to make certain assumptions that are almost always right (like, if something is smaller is it likely farther away). But these assumptions can be exploited to created a false visual construction, or an optical illusion.

The spinning girl is a form of the more general spinning silhouette illusion. The image is not objectively “spinning” in one direction or the other. It is a two-dimensional image that is simply shifting back and forth. But our brains did not evolve to interpret two-dimensional representations of the world but the actual three-dimensional world. So our visual processing assumes we are looking at a 3-D image and is uses clues to interpret it as such. Or, without adequate clues it may just arbitrarily decide a best fit - spinning clockwise or counterclockwise. And once this fit is chosen, the illusion is complete - we see a 3-D spinning image.

By looking around the image, focusing on the shadow or some other part, you may force your visual system to reconstruct the image and it may choose the opposite direction, and suddenly the image will spin in the opposite direction.

This news article, like many others, ignores the true source of this optical illusion and instead claims it is a quick test to see if you use more of your right brain or left brain. This is utter nonsense, but the “right-brain/left brain” thing is in the public consciousness and won’t be going away anytime soon.
Sure, we have two hemispheres that operate fine independently and have different abilities, but they are massively interconnected and work together as a seamless whole (providing you have never had surgery to cut your corpus callosum).

We also do have hemispheric dominance, but that determines mostly your handedness and the probability of language being on the right or the left. There is also often asymmetry for memory, with some being right or left hemisphere dominant. But none of this means that your personality or abilities are more right brain or left brain. That much is nonsense.

Further, how your visual cortex constructs this optical illusion says nothing about your hemispheric dominance, and is absolutely not a quick personality profile.
astrid92 astrid92 13:43 28.05.2009

Spinning girl

ma bre ovo mora da je gif tako napravljen da se vrti neko vreme u jednu stranu pa onda pocne u drugu, nikakva opticka iluzija
To sam prvo i ja pomislila, ali nije. Provereno.
Filip2412 Filip2412 18:38 28.05.2009

Re: Spinning girl

astrid, hvala na tekstu.... bas me zainteresovala ova plesacica, meni je najintrigantnija opticka iluzija koju sam video do sad
die hard die hard 23:48 28.05.2009

Re: a sta sa onima


da j.bre, i ja sam gledala stopalo i onda se vidi kako promeni nogu, kad ide u levo na desnoj nozi je oslonac, i obrnuto

Potpisujem potpuno, nego de ova lepa ima da se sretne?Na koju god stranu da se vrti.
astrid92 astrid92 01:48 29.05.2009

Re: Spinning girl

Filip2412
astrid, hvala na tekstu.... bas me zainteresovala ova plesacica, meni je najintrigantnija opticka iluzija koju sam video do sad
Da, baš je zanimljiva.
Ono prvo što sam napisala je moje opažanje, ono drugo je ozbiljan tekst.
Da li si uspeo da vidiš pokret od 90 stepeni koji se ponavlja?
astrid92 astrid92 01:50 29.05.2009

Re: a sta sa onima

die hard
Potpisujem potpuno, nego de ova lepa ima da se sretne?Na koju god stranu da se vrti.
Ne troluj.
vishnja92 vishnja92 06:15 29.05.2009

Re: a sta sa onima

Potpisujem potpuno, nego de ova lepa ima da se sretne?Na koju god stranu da se vrti.

to je radojiciceva mala, pitaj njega ako hoce da ti kaze - samo pazi da ti ne uvali neku strahotu umesto.
Filip2412 Filip2412 15:55 29.05.2009

Re: Spinning girl

astrid92
Da li si uspeo da vidiš pokret od 90 stepeni koji se ponavlja?

ej uspeo sam da vidim da se okreće u oba smera, evo danas se vrti udesno a pre par dana je ulevo...

ali ništa više od toga, pokušavam da provalim tvoju priču o stopalu i 45, 135 stepeni...

btw, mudro zbori "die hard", baš je fina ova i lepo joj stoji u obe strane kad se vrti
astrid92 astrid92 21:26 29.05.2009

Re: Spinning girl

Filip2412
ej uspeo sam da vidim da se okreće u oba smera, evo danas se vrti udesno a pre par dana je ulevo... ali ništa više od toga, pokušavam da provalim tvoju priču o stopalu i 45, 135 stepeni...
btw, mudro zbori "die hard", baš je fina ova i lepo joj stoji u obe strane kad se vrti

Samo slušaj "die hard", pa nećeš ni uspeti da vidiš.

Moraš da pokriješ gornji deo slike ili da skroluješ, dok ne budeš video samo stopalo i senku istog. Moraš da prekriješ i senku druge noge koja se pojavljuje na dnu slike, i onda je lako.

EDIT: Svaki frejm od postojeća 34 može da posmatra na dva načina, kao da se ženska okreće oko leve ili oko desne noge. Nedostaje informacija o orjentaciji:





ili:





dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:04 27.05.2009

Jednog,

a mi koji vidimo jednog smo manje podložni sugestiji (jer nije naslov uticao)
i ne pronalazimo u svemu svađu i agresiju
NNN NNN 12:13 27.05.2009

Re: Jednog,

dobrosavljevic_m
a mi koji vidimo jednog smo manje podložni sugestiji (jer nije naslov uticao)
i ne pronalazimo u svemu svađu i agresiju
...i ne dozvoljavamo da razmišljamo uniformisano.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:25 27.05.2009

Re: Jednog,

..i ne dozvoljavamo da razmišljamo uniformisano.

Tako je, kolega!
cassiopeia cassiopeia 12:54 27.05.2009

Re: Jednog,

dobrosavljevic_m
a mi koji vidimo jednog smo manje podložni sugestiji (jer nije naslov uticao)i ne pronalazimo u svemu svađu i agresiju


Ne želim da se igram ovako

A zovu me bensedin...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:06 27.05.2009

Re: Jednog,

Ne želim da se igram ovako

Smiri se, Cass, čemu ljutnja i svađa?
cassiopeia cassiopeia 13:11 27.05.2009

Re: Jednog,

dobrosavljevic_m
Ne želim da se igram ovakoSmiri se, Cass, čemu ljutnja i svađa?



Mirna sam ko bonaca
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:33 27.05.2009

Re: Jednog,

a mi koji vidimo jednog smo manje podložni sugestiji (jer nije naslov uticao)

milena slazem se. kod mene je stanje jos ludje jer ja nisam videla nista od onog sto je on ponudio nego sam videla svog barta. ne dam se bre ja
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:08 27.05.2009

Re: Jednog,

ja nisam videla nista od onog sto je on ponudio

Svaka čast za ovo! Ne vidiš ono što ti žmu sugeriše, opasna ženska
Filip2412 Filip2412 15:00 27.05.2009

Re: Jednog,

i ne pronalazimo u svemu svađu i agresiju
znači slabo vidite... čitavu jednu dimenziju niste primetili



marco_de.manccini marco_de.manccini 15:35 27.05.2009

Re: Jednog,

a mi koji vidimo jednog smo manje podložni sugestiji (jer nije naslov uticao)

Па зар наслов не сугерише и јединку (I hate stereo) и пар (I hate stereo). Надам се да је довољно неутралан.
Filip2412 Filip2412 15:57 27.05.2009

Re: Jednog,

Па зар наслов не сугерише и јединку (I hate stereo) и пар (I hate stereo). Надам се да је довољно неутралан.
da ocekuješ sve iste odgovore ti ne bi ni pravio anketu, mislim....ne možes da napraviti naslov koji baš nista ne sugeriše
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:52 27.05.2009

Re: Jednog,

ма наравно да не могу. али нисам ништа хтео да сугеришем.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:51 27.05.2009

Re: Jednog,

Znam da nisi hteo ništa da sugerišeš, ali je nekoliko ljudi koji su videli dvojicu
reklo da ih je naslov možda naveo,nekog 'hate', nekog 'stereo',
pa sam zato rekla da smo mi koji smo videli jednog manje podložni sugestiji.

Mada mislim i da je ovo 'I' neupadljivo, čudno mi što dvojica ovako ubedljivo vode.
Edit:
znači slabo vidite... čitavu jednu dimenziju niste primetili

Ko bre slabo vidi? O čemu pričaš ti?


NNN NNN 12:11 27.05.2009

Ovu sliku

sam video na jednom drugom blogu



Brojite čovečuljke i gubite vreme...
vishnja92 vishnja92 12:24 27.05.2009

Re: Ovu sliku

nekad 12, nekad 13

pobeda!
antioksidant antioksidant 12:50 27.05.2009

Re: Ovu sliku

NNN
sam video na jednom drugom blogu


...
a ti ides na druge blogove???
NNN NNN 12:54 27.05.2009

Re: Ovu sliku

nekad 12, nekad 13
Kako?!
cassiopeia cassiopeia 12:57 27.05.2009

Re: Ovu sliku

NNN
nekad 12, nekad 13 Kako?!


Lepo

I kod mene čas 12, čas 13.

U čemu je fora?
vishnja92 vishnja92 12:57 27.05.2009

Re: Ovu sliku

kako "kako"?

5+5+2=12
6+5+2=13 (kad se premeste)

lako :)
natasavb natasavb 12:58 27.05.2009

Re: Ovu sliku

nekad 12, nekad 13

Kako?!

pa i ja isto. zar ti ne vidis?
kad ih je 13 prvom s leva u donjem redu fali gornji deo glave.
Filip2412 Filip2412 15:15 27.05.2009

Re: Ovu sliku

e ovi coveculjci se sporo pomeraju moz da izgunžbis lisne vreme....

dakle jasno je da nije isti broj nego zasto, jel provalio neko?
NNN NNN 16:21 27.05.2009

Re: Ovu sliku

jasno je da nije isti broj nego zasto, jel provalio neko?
Ovo bi bilo lepo da neko skapira pa da objasni.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:37 27.05.2009

Re: Ovu sliku

Мислим да је постојала слична смицалица са 14-15 патуљака коју сам некад протумачио. Додуше било је лакше јер сам имао три парчета папира у рукама које сам могао да премећем полако и разгледам натенане. Размислићу поново, не сећам се више шта је било.

У међувремену пронађите изгубљени квадратић (сва четири дела фигуре су апсолутно иста)

vishnja92 vishnja92 16:53 27.05.2009

Re: Ovu sliku

e taj sam komentar ja najpre postavila, pa nisam htela da trolujem i opet dobijem keca zbog matisa, pa stavila tackice umesto, pa editovala a onda me moderator05 obrisao.
posle sam bila ljuta. posle sam sve izgladila jer je ovo meni ipak tek zanimacija a njemu posao.

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:56 27.05.2009

Re: Ovu sliku

e taj sam komentar ja najpre postavila

Који коментар си поставила, Вишња?
vishnja92 vishnja92 17:08 27.05.2009

Re: Ovu sliku

pa taj sa trouglicima, pa me brisalo. mnogo je komplikovano, pusti. sve se srecno zavrsilo.

a znam u cemu je fora, al necu da kazem :))
vidi se lepo.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:14 27.05.2009

Re: Ovu sliku

па како си помислила да ћу ја да бришем троуглове?

иначе, овако посебно леп случај нестанка квадратића је могућ кад год су стране троугла узастопни Фибоначијеви бројеви (ово је идеално за conspiracy theory).
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:29 27.05.2009

Re: Ovu sliku

Samo gde su tu dve iste figure?
Prva figura je četerougao a druga trougao...
crossover crossover 17:37 27.05.2009

Re: Ovu sliku

marco_de.manccini
иначе, овако посебно леп случај нестанка квадратића је могућ кад год су стране троугла узастопни Фибоначијеви бројеви

Ко реши добије шал:

Filip2412 Filip2412 17:42 27.05.2009

Re: Ovu sliku

mora da je malo deformisana ova mreza kvadrata

vertikala sa desne strane praznog kvadratica ne sece hipotenuzu gornjeg i donjeg trougla na isti nacin

?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:57 27.05.2009

Re: Ovu sliku

NNN
nekad 12, nekad 13 Kako?!


Немам времена да созбиљније погледам, морам да журим да покупим децу, али прва мисао ми је да од сваког краде помало (циклично) па испадне цео човек вишка. Ево слике коју ја памтим са 14-15 патуљака, мислим да је у неком Политикином Забавнику или тако нешто била објављена одавно.


iris.davidovich iris.davidovich 18:12 27.05.2009

Re: Ovu sliku

али прва мисао ми је да од сваког краде помало (циклично) па испадне цео човек вишка

tako i meni. kad se pomeraju, pojavljuju se 3 coveka u 2. redu, pa ih ima 13. kao kad brojis prste samo na jednoj ruci, krenes nazad u brojanje, pa preskocis zadnjeizbrojani, i onda ih ima 9. valda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana