48 sati lupanja

Dule Nedeljković RSS / 05.10.2007. u 16:54

Pustio sam par dana da se slegne frka oko emisije “48 sati svadba” koja je prikazana pre nekoliko dana I koja je inicirala svakojake likove da uzbudjeno na ivici transa potrazuju ostavku direktora Javnog Servisa.

Stojim iza svake svoje reci koju cu sada napisati a malopre sam pogledao tu emisiju. Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste. Srbiju koja pokazuje svoje izopaceno lice. Momak koji tuce svoju devojku I to javno priznaje pred novinarkom koja je svoj posao savrseno odradila. Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi. Hrabra mlada dama. Svaka cast.

Zasto se onda podigla ovolika frka da RTS promovise nasilje nad zenama. I to su galamu digli oni koji se cesto ponasaju prostije, bahatije, bezobraznije, mizoginije od ovog siledzije. Ovaj momak je barem javno u emisiji obecao da nece vise da bije svoju zenu. Kada je neko od politicara to ucinio. U ovoj zemlji umisljenih politicara I njihovih sledbenika, svako polaze pravo da se pravi pametan. Jos kada to potekne od politicke grupacije kojoj sam podario glas, ja postanem ljut.

O ostalim nasim dusebriznicima koji grakcu kao vrane na svaki mig politicara, hocu da potrosim par reci. Kao sto sam hiljadu puta rekao i kao sto se isto toliko puta pokazalo da sam u pravu, opet ponavljam. Potpuno pogresno percepirajuci stvari, besomucno koristeci bilo kakvo javno glasilo da plasiraju svoje paranoicne lazi I agresivno smarajuci sve koji pokusavaju da racionalizuju stvarne dogadjaje, ta polusvesna umisljena skupina boraca za ljudska prava siri defetizam I svakoga dana regrutuje sve vise besnih klinaca kojima je draze nasilje nego lazna slika vrednosti koju paranoici pokusavaju da nametnu kao pravilo. Politicka korektnost koju nam pojedinci namecu je uvreda za svakoga ko ima gram mozga. Jebote, kada ce ti ljudi da shvate koliko su zalosno kontraproduktivni.

Tijanic nije cvecka ali kada vidi ko ga napada on uziva. Napali su ga ljudi potpuno bez ikakvog smisla. Pokazalo se da je opet ispao pametniji. Sto I nije bilo tesko.

Da je ova emisija prikazana na B92, garantujem zivotom da bi dobila nagradu za dokumentarni film.

ps. molio bih Vas da procitate sta sam napisao pre nego sto bilo sta iskomentarisete.

ps.2 ja licno osudjujem svaku vrstu nasilja ali ne mogu da se slozim sa paranojom koju pojedini praznoglavci dizu ne potrudivsi se da pre toga u svojim otrovnim mozgovima sagledaju istinu.

RTS nije kriv za ono za sta ga vecina na ovom blogu osudjuje. Ako mi neko ne veruje, neka pogleda emisiju.

Tacka



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 19:29 05.10.2007

Re: Preterivanje...

Ako je jedna zena nocas mirnije spavala jer je njen tabazdija odustao od 'porcije' za taj dan... neka smo i preterivali.


Da je samo tako lako...
margos margos 19:37 05.10.2007

Re: Preterivanje...

Nietzsches Aprentice
Da je samo tako lako...

Nije... zato i kazem da je i mali uspeh u obustavljanju nasilja, nekome jako velik.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:00 05.10.2007

Re: Preterivanje...

margos
Necu da lupetam frazu 'istina je na pola' - jer nije... Jednostavno, mnogo je tema pokrenuto, od nasilja, profesionalnosti novinarke, produkcijske kuce, zakona, Tijanica - svasta nesto... a onda to potkaci stare sukobe i neslaganja i eto, leti perje na sve strane.

Kod JK na blogu sam napisala 'ako neko na ovom slucaju skuplja pol.poene, nemojte vi...' i tako mislim.
Sto se nasilja tice, moj stav je onaj praktican, kineski 'nije vazno da l je macka crna ili bela, vazno je da lovi miseve'. Ako je jedna zena nocas mirnije spavala jer je njen tabazdija odustao od 'porcije' za taj dan... neka smo i preterivali.


Tacno to margos, ali bilo je mnogo nas koji nismo ni gledali dokumentarac - medjutim dali smo svoj stav u toj diskusiji o nasilju u porodici uopste, kao i na druge spomenute teme. Znaci nismo diskutovali o dokumentarcu - jer ga nismo gledali. Licno, obavesten sam naknadno iz Beograda od nekih potpuno neostrascenih ljudi, da taj dokumentarac uopste nije to za sta neki hoce da ga prikazu. Da se preuvelicava (verovatno da bi se politicki poentiralo) .

Ovaj Duletov blog stavlja u fokus samo njegovo misljenje o dokumentarcu - koje se razlikuje od JK recimo. Mislim da tema njegovog bloga nije nasilje u porodici - protiv cega je on ocigledno.
margos margos 21:30 05.10.2007

Re: Preterivanje...

Bojan Zdravic
Tacno to margos, ali bilo je mnogo nas koji nismo ni gledali dokumentarac - medjutim dali smo svoj stav u toj diskusiji o nasilju u porodici uopste, kao i na druge spomenute teme. Znaci nismo diskutovali o dokumentarcu - jer ga nismo gledali. Licno, obavesten sam naknadno iz Beograda od nekih potpuno neostrascenih ljudi, da taj dokumentarac uopste nije to za sta neki hoce da ga prikazu. Da se preuvelicava (verovatno da bi se politicki poentiralo) .Ovaj Duletov blog stavlja u fokus samo njegovo misljenje o dokumentarcu - koje se razlikuje od JK recimo. Mislim da tema njegovog bloga nije nasilje u porodici - protiv cega je on ocigledno.

Ok, Bojanem slazem se.
Najveci broj komentara kod Jelene Krajsic i jeste bio na temu nasilja, posebno posle potresnog uvodnog pisma i nekoliko licnih komentara.

Manji broj ljudi je video i sansu da se 'opljune' Tijanic / pa sad neki tendenciozno, a neki jer im je vise dosta RTS/a, placanja, propagiranja malogradjanstine itd itd.

Kao sto se pojedinci na blogu protiv fasizma bore na fasisticki nacin, tako se sada na emotivna preterivanja, odgovara emotivnim preterivanjem.

Samo sam to htela da kazem tj. rekla sam - i to ne kao zamerku Duletu, vec moje zapazanje upuceno njemu kao domacinu.
pozz

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:49 05.10.2007

Re: Preterivanje...

Kao sto se pojedinci na blogu protiv fasizma bore na fasisticki nacin, tako se sada na emotivna preterivanja, odgovara emotivnim preterivanjem.

Samo sam to htela da kazem tj. rekla sam - i to ne kao zamerku Duletu, vec moje zapazanje upuceno njemu kao domacinu.
pozz


Slazemo se - upravo to:))
Pozdrav
pidola pidola 22:54 05.10.2007

Re: Preterivanje...

Bojan Zdravic
margos
Tacno to margos, ali bilo je mnogo nas koji nismo ni gledali dokumentarac - medjutim dali smo svoj stav u toj diskusiji o nasilju u porodici uopste, kao i na druge spomenute teme. Znaci nismo diskutovali o dokumentarcu - jer ga nismo gledali. Licno, obavesten sam naknadno iz Beograda od nekih potpuno neostrascenih ljudi, da taj dokumentarac uopste nije to za sta neki hoce da ga prikazu. Da se preuvelicava (verovatno da bi se politicki poentiralo) .

Ovaj Duletov blog stavlja u fokus samo njegovo misljenje o dokumentarcu - koje se razlikuje od JK recimo. Mislim da tema njegovog bloga nije nasilje u porodici - protiv cega je on ocigledno.

smesan si sa ovim namernim uz to i pogresnim naglasavanjem.
tuga.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:22 06.10.2007

Re: Preterivanje...

pidola
smesan si sa ovim namernim uz to i pogresnim naglasavanjem.
tuga.

Dokumentarac je tema diskusije, kao i ovog bloga - sta ti je tu smesno i tuzno kazes u isto vreme? Daj pojasni malo, iznesi koji argument, izrazi tu genijalnost hijene koja tako vapi da se oslobodi iz tvoje duse

BigL
...mozda, ali si ti lidbo....

Ruben
Ti si ili glup ili pokvaren.

BigL, Ruben i sada ti pidola me prostacki vredjate i provocirate bez ikakvog razloga. Ne mozete voditi diskusiju na ovakav nacin, prostacki i bez argumenata vredjajuci ljude. Ovo nije diskusija sto vi radite, ovo je prostakluk i primitivizam. To ne rade intelektualci, demokrate i liberali - nemojte da tripujete da ste to, daleko ste vi od toga.

Vas 50-etak iz LDP-a ovde na blogu se krijete iza nikova, uzeli ste tastature u sake, onanisete i sikanirate ljude, po komandi udbasa Milica i Jovanovica. Najverovatnije ste svi rukovodioci LDP-a, pa necete da se ofirate ko ste zapravo - zato pisete iza nikova.
Osim sto imate osecaj patoloske mrznje i netrpeljivosti prema svakome ko drugacije misli od vas, vi nemate ni jedno drugo osecanje u sebi, potpuno ste bez ideja - prazni ste. Primetio sam vec na ovom blogu da neki psiholozi zastupaju misljenje, koje inace delim, da se protiv fasizma borite fasizmom, zaista podsecate na one degenerike iz Obraza i slicnih ekipa...
bauer bauer 03:39 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Boki,
Palis se lako, a negasis nikako...
Unfuckable Unfuckable 03:53 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Palis se lako, a negasis nikako...



baki ...
....pojeftinila rakija, izgleda ...opustio si se ?
bauer bauer 04:30 06.10.2007

Re: Preterivanje...

....pojeftinila rakija, izgleda ...opustio si se ?

the unfackable, opusti se malo, smanji dozivljaj, vidis da te ima svuda, a nisi rekao nista, istrosices se. jel' si ti bojanov advokat, ili njegov alter-nick, ili te ne mrzi da pises pod tri nadimka? get a life dude.
Unfuckable Unfuckable 04:48 06.10.2007

Re: Preterivanje...

vidis da te ima svuda,


quote]
oce da me banuju kad me ima svuda - a nisam rekao ništa .....
...(po velikom alkaseltzer - alkotester - Baueru) ?
Jel to neka nevolja kad te ima svuda, a niko ne zna da ćita ?
Hvala na brizi oko trošenja
ti si se potrošio odavno masirajući haemoroidae pojedinima ovde....istupila se gavica !!!

..btw ..nisi prvi koji pomišlja da imam alter - nick ...al - ajmo..logično :
zašto bi mi trebao bolji ili drugačiji nick ?
:::ajd ti sad polako da premeriš / odmeriš / propišeš/ presudiš promile - tu si najjači - verziran !
Unfuckable Unfuckable 04:49 06.10.2007

Re: Preterivanje...

vidis da te ima svuda,


quote]
oce da me banuju kad me ima svuda - a nisam rekao ništa .....
...(po velikom alkaseltzer - alkotester - Baueru) ?
Jel to neka nevolja kad te ima svuda, a niko ne zna da ćita ?
Hvala na brizi oko trošenja
ti si se potrošio odavno masirajući haemoroidae pojedinima ovde....istupila se gavica !!!

..btw ..nisi prvi koji pomišlja da imam alter - nick ...al - ajmo..logično :
zašto bi mi trebao bolji ili drugačiji nick ?
:::ajd ti sad polako da premeriš / odmeriš / propišeš/ presudiš promile - tu si najjači - verziran !
bauer bauer 04:50 06.10.2007

Re: Preterivanje...

nenadjebivi, nedje ti izdusuje...
Unfuckable Unfuckable 05:05 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Bauerns
ovde je sve po p.s.
išlo dvaput da bih bio siguran da si shvatio ono oko masaže...
bauer bauer 05:19 06.10.2007

Re: Preterivanje...

ej, the, stani, ne mogu vise, kasno je. ajd' da nastavimo neki drugi put...:)
Kazezoze Kazezoze 08:55 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Ako je jedna zena nocas mirnije spavala jer je njen tabazdija odustao od 'porcije' za taj dan... neka smo i preterivali.

a ja mislim da je mladozhenja "ubio" mladu od batina shto ga je cinkarila na televiziji da je tuche, pa sad cela srbija samo o tome govori.
adam weisphaut adam weisphaut 09:17 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Kazezoze
Ako je jedna zena nocas mirnije spavala jer je njen tabazdija odustao od 'porcije' za taj dan... neka smo i preterivali.

a ja mislim da je mladozhenja "ubio" mladu od batina shto ga je cinkarila na televiziji da je tuche, pa sad cela srbija samo o tome govori.

Ma jok Kaze, obecao da nece vise. Dao casnu siledzijsku. A i Sasa i Dule mu poverovali. Ti nisi?
Unfuckable Unfuckable 12:22 06.10.2007

Re: Preterivanje...

ej, the, stani, ne mogu vise, kasno je. ajd' da nastavimo neki drugi put...:)




accepted. ; )))
Kazezoze Kazezoze 14:40 06.10.2007

Re: Preterivanje...

prochitah i komentare sa JK bloga u vezi pisma anonimne mlade zhene koja je smogla hrabrosti da se oglasi u vezi maltretiranja od strane muzha i nadjoh jedan komentar koji bih izdvojio kao pametan i konstruktivan.
radi se o komentaru modesty blaise, te sam ga ovom prilikom kopirao.
nadam se da mi modesty nece zameriti;-)
evo komentara:

Anonimna,

zelim da ti kazem da ne pomislis nijednog trenutka, bazirano na nekim komentarima ispod ovog posta, da ovaj tvoj hrabri i verujem nevidjeno bolan cin iznosenja istine o tvojoj porodici nece doprineti nicemu i da tvoja hrabrost prolazi neprimeceno. Ima nas sigurno mnogo koji ti se divimo sto si smogla snage da sve ovo napises, nekom posaljes i dozvolis da se objavi.
neka te ne vredjaju neki komentari ovde.

naravno da emisija nije smela biti prikazana. naravno da je postojao nacin. Ono sto je moralo da se uradi je da se producentskoj kuci emotion posalje dopis da ce emisija zbog eksplicitnog i otvorenog podrzavanja nasilja biti zamenjena dokumentarnom emisijom o nasilju u porodici. emisija emotiona prikaze se do onog trenutka kada se otvoreno govori o nasilju . Onda se prekine i uz saopstenje da je nasilje u porodici krivicno delo, prvo se prikaze razgovor sa nadleznima u mestu odakle su tih dvoje ljudi, o tome zbog cega nasilnik moze ili ne moze biti krivicno gonjen, a onda se pusti dokumentarna emisija o nasilju u porodici u kojoj se prikazu mesta gde zene u takvoj situaciji mogu da se obrate za pomoc, daju telefoni na koje mogu da se obrate, objave se price zrtava nasilja koje su uspele da od nasilnika odu i nastave normalno da zive. Pokaze im se zbog cega je svako nasilje u porodici strasno i pogresno. pokaze im se da postoji put i daju im se neke odrednice . Da im se NEKA nada.

Pokaze se da je u pitanju javni servis koji sluzi gradjanima koji ga placaju. Naravno da generalni direktor koji ovakvo resenje, u skladu sa civilizacijskim normama i zakonom nije nasao, nego je dozvolio emitovanje TAKVE emisije i dodatno ga branio, mora da bude smenjen.

ovaj blog posecuje mnogo ljudi koji su u mogucnosti da medijski i politicki reaguju i pokrenu stvari u pravcu koji je zrtvama nasilja u porodici neophodan. Nadam da ce ova tvoja prica dopreti do nekoga od njih i motivisati ih na akciju.
adam weisphaut adam weisphaut 15:11 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Potpsiujem Modestin komentar.
pidola pidola 19:38 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Bojan Zdravic

Dokumentarac je tema diskusije, kao i ovog bloga - sta ti je tu smesno i tuzno kazes u isto vreme?

ne,nije dokumentarac.
malo nauci nesto,pa onda odgovori,al sebi.

to ti je kao nit mirise,nit smrdi.
nego nista,e to si mi ti,nista.

Daj pojasni malo, iznesi koji argument, izrazi tu genijalnost hijene koja tako vapi da se oslobodi iz tvoje duse

vau,jel si ovo sam smislio ili si prepisao od negde,a?
vidis da sam u pravu,kada kazem da si smesan,neozbiljan.
jel si se ti to malo iznervirala?

... i sada ti pidola me prostacki vredjate i provocirate bez ikakvog razloga. Ne mozete voditi diskusiju na ovakav nacin, prostacki i bez argumenata vredjajuci ljude. Ovo nije diskusija sto vi radite, ovo je prostakluk i primitivizam. To ne rade intelektualci, demokrate i liberali - nemojte da tripujete da ste to, daleko ste vi od toga.

i dalje smo nervozni?
ja ti samo rekoh da si smesan sa onim komentarom,
a ti me napljuva sa hijenama,prostaklukom,lepljenjem nekakvih etiketa.
i ko je onda nevaspitan?

Vas 50-etak iz LDP-a ovde na blogu se krijete iza nikova, uzeli ste tastature u sake, onanisete i sikanirate ljude, po komandi udbasa Milica i Jovanovica. Najverovatnije ste svi rukovodioci LDP-a, pa necete da se ofirate ko ste zapravo - zato pisete iza nikova.
Osim sto imate osecaj patoloske mrznje i netrpeljivosti prema svakome ko drugacije misli od vas, vi nemate ni jedno drugo osecanje u sebi, potpuno ste bez ideja - prazni ste. Primetio sam vec na ovom blogu da neki psiholozi zastupaju misljenje, koje inace delim, da se protiv fasizma borite fasizmom, zaista podsecate na one degenerike iz Obraza i slicnih ekipa...

hoces sada sam sebi da kazes kako si prost,bezobrazan,nevaspitan,na sve to i glup.
ovo je pravi bojan zdravic.
znaci kazes:
onanisete,
sikanirate,
po komandi udbasa,
rukovodioci ldp-a,
patoloska mrznja,
netrpeljivost,
fasizam,
degenerici.

covece,odakle ti pises,iz laze.
prvo mi je palo na pamet,zasto te nisu obrisali i banovali,posto definitivno zasluzujes.
a sa druge strane,mozda je i bolje da vide ljudi sta si i kakav si.
i mnogo mi tesko bilo da ti odgovorim,posto takve ljude ne primecujem.
necu vise,gubljenje je vremena komentarisati sa tobom.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:58 06.10.2007

Re: Preterivanje...


Pidola,

opet nisi rekla nista, u tvom postu zaista nema nicega, ni argumenta, ni protiv-argumenta, ti jednostavno ne saopstavas nista, osim sto pljujes. Potpuno si bezidejna, kao sto je i tvoja stranka prazna. Vec sam bezbroj puta rekao, kako me neizmerno zaglupljuje svaka diskusija sa svima vama iz LDP-a, koja uvek pocinje vasom kolektivnom pljuvacinom po meni. Samo na ovom blogu ste se vas 4-oro ostrvili na mene uvredama i pljuvacinom, potpuno bez razloga (ti, BigL, Ruben i bauer) .

Bice vam jasno posle lokalnih izbora vec ko ste i sta ste, kad osvojite 1.5%, da vam dalje ne objasnjavam. Mozda ce ti/vam tada biti neke stvari jasnije, mada cisto sumnjam:((

Sad je zaista bilo dosta, prekidam svaku dalju komunikaciju sa svima vama komentatorima i blogerima iz LDP-a. Zahtevam i od vas da mi se ne obracate vise.

BigL BigL 21:20 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Bojan Zdravic

Tacno to margos, ali bilo je mnogo nas koji nismo ni gledali dokumentarac - medjutim dali smo svoj stav u toj diskusiji o nasilju u porodici uopste, kao i na druge spomenute teme. Znaci nismo diskutovali o dokumentarcu - jer ga nismo gledali.

...da, dao si nevidjen komentar...dule ti si car....mislim, toliko si doprineo temi i toliko si jos otvorio pitanja koja je dule samo nagovestio da je to prosto neverovatno.....ma nije dule, ti si car....

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:46 06.10.2007

Re: Preterivanje...

BigL
da, dao si nevidjen komentar...dule ti si car....mislim, toliko si doprineo temi i toliko si jos otvorio pitanja koja je dule samo nagovestio da je to prosto neverovatno.....ma nije dule, ti si car....


Ma, ne, ne, ne ti si car
Ajde sad, dosta je bilo, OK?
BigL BigL 21:55 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Bojan Zdravic

Zahtevam i od vas da mi se ne obracate vise.


mislim stvarno nisam hteo da ponovo potenciram, ali starno si bolid...prvo si me utrpao u grupu sa nekim tipovima samo zato sto su te i oni skapirali kao dileju, pa je sve to onda postala zavera ldp-a...vrlo komplikovano, ali probacu da ti objasnim....dakle, zasto mislim da si bolid?

na temu koja je vrlo vruca i osetljiva u protekloj nedelji, o kojoj misljenje nije dao jos jedino pixy iz kneza, pa jos na duletovom tekstu koji je vrlo razlicito interpretiran u odnosu na ostala sa ovog bloga, i vrlo provokativan, javis se ti u naletu odusevljenja i jednim genijalnim komentarom usmeris raspravu u vrlo korisnom smeru....proizvod neslucenog, nadasve kreativnog i neverovatno intuitivnog procesa koji se u tebi odigrao glasi, citiram:

...jednostavno, dule ti si car...

...ne zelim ni da pokusam da zatrazim objasnjenje kako si dosao do tako genijalne misli, to je sasvim sigurno nepojmljivo mom skucenom umu, ali stepen tvoje paranoje koja se posle moje gotovo instinktivne reakcije da si bolid (ovo je nesto kako izvinjenje sto sam te uvredio, bilo je krajnje instinktivno), doveo do toga da si celu stranu, a mozda i vise, jos uvek nisam sve pregledao, posvetio svojoj ugrozenosti i sveo je na pricu o sebi, borcu protiv izmisljenih horda ldpa koje proganjaju nekakvog bojana zdravica....ko si, nemam pojma, ali ti je pisano delo za neki bizrni web muzej....

...ali je poenta da si devalvirao temu i napravio sranje od duletovog pokusaja da ceo slucaj sagleda drugacije, ali to je njegov problem sto to dozvoljava, i vrlo uspesno se postavio u centar izmisljenog napada i poziciju zrtve, koja kao prvo i osnovno, nije ni videla tv emisiju koja je osnov cele rasprave koja se ovih dana vodi....ludilo...

...i jos, meni strpanom u neku grupu mladih aktivista, saopstavas kako cu da vidim sta sam posle nekakvih izbora na kojim cu ja, ili ldp, to nisam sasvim razumeo, da shvatim gde sam....dakle, bojane zdravicu, ti si stvarno budala...ali sta da se radi, na internetu je demokratija sasvim liberalna i meni je to ok....posto se brinem da ne poludis od paranoje, uveravam te da nisam clan nijedne partije, da nisam obucavan u specijalnim centrima sa ostalim ldpovcima da se infiltriram na blogove i uznemiravam neistomisljenike, vec da sam sasvim sam, svojim razumom i pod punom krivicnom i materijalnom odgovornoscu dosao do zakljucka da si bolid koji nevidjeno lupeta....majke mi....

i na kraju, ti nisi u poziciji da bilo sta zhtevas od mene, malo se smiri...ali ako me lepo zamolis, ja cu rado prihvatiti da pokusam da tvoje komentare vise ne citam i komentarisem, a ako to i uradim, da cu se truditi da se uzdrzim od licnih impresija o tvom intelektualnom kapacitetu...mislim da je to fer....

...i da, zelim ti sve uspesniji blogovski nastup...



Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:13 06.10.2007

Re: Preterivanje...


Opet bez sadrzaja, osim sto si rekao da sam bolid i budala jedno 5-6 puta. Stvarno ne znam sta bih pricao sa tobom. Zar ne razumes, da ne zelim da razgovaram sa tobom. Jednostavno nemoj da mi se obracas - sta ti nije jasno?
pidola pidola 22:58 06.10.2007

Re: Preterivanje...

Bojan Zdravic

Pidola,

opet nisi rekla nista, u tvom postu zaista nema nicega, ni argumenta, ni protiv-argumenta, ti jednostavno ne saopstavas nista, osim sto pljujes. Potpuno si bezidejna, kao sto je i tvoja stranka prazna. Vec sam bezbroj puta rekao, kako me neizmerno zaglupljuje svaka diskusija sa svima vama iz LDP-a, koja uvek pocinje vasom kolektivnom pljuvacinom po meni. Samo na ovom blogu ste se vas 4-oro ostrvili na mene uvredama i pljuvacinom, potpuno bez razloga (ti, BigL, Ruben i bauer) .

Bice vam jasno posle lokalnih izbora vec ko ste i sta ste, kad osvojite 1.5%, da vam dalje ne objasnjavam. Mozda ce ti/vam tada biti neke stvari jasnije, mada cisto sumnjam:((

Sad je zaista bilo dosta, prekidam svaku dalju komunikaciju sa svima vama komentatorima i blogerima iz LDP-a. Zahtevam i od vas da mi se ne obracate vise.


tananana-nana-nana
ti si car. :)))
hahaha,ha

zaglupljuje te nesto,zar je to moguce. :)

ako se neko ne slozi sa tobom,to je odmah ldp,odmah etiketa,odmah zavera. :)
covek,opterecen si.
Unfuckable Unfuckable 23:09 06.10.2007

Re: Preterivanje...

covek,opterecen si.


.

Evo ja, neopterećen, da te pitam nešto : kako to da se uvek ponavlja isti scenario ? Prvo jedan napenali Zdravića, a onda u sledećem krugu imamo troje - četvoro odjednom - sa sličnom pričom i istom metom ?
Malo li je...na ovu skupoću ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:33 07.10.2007

Duletu Nedeljkovicu i Rukovodstvu Bloga



Evo ja, neopterećen, da te pitam nešto : kako to da se uvek ponavlja isti scenario ? Prvo jedan napenali Zdravića, a onda u sledećem krugu imamo troje - četvoro odjednom - sa sličnom pričom i istom metom ?

Ma da ocigledno je da se to radi sinhronizovano i u organizaciji LDP-a jer svi koji me napadaju imaju pro-LDP stav. Ovo nije prvi put, ovo je hiljaditi put. Medjutim, ima nesto drugo sto me uznemirava, kao slobodnog gradjanina:
1. jedna parlamentarna stranka u Srbija organizovano radi na uskracivanju slobode govora
2. to radi na krajnje kukavicki i podmukao nacin, krijuci svoje clanove iza nekakvih nikova.

Poenta je u tome sto ovi pljuvaci zloupotrebljavaju to sto pisu pod nikom. Nemam ja nista protiv da ljudi pisu pod nikom naravno, imaju ljudi na stotine razloga i ja to postujem. Ali ne slazem se sa time, da pisu pod nikom i koriste taj nik da se sakriju iza njega - da bi potom pljuvali i vredjali neistomisljenike. To masovno i organizovano radi LDP ovde na blogu. To je zaista ocigledno, jer mi dobro znamo ko ovde zastupa koji politicki stav.

Umesto da koriste nik u cilju slobode govora, oni koriste nik u cilju pljuvanja i vredjanja nesitomisljenika. Da li je sloboda govora da me grupa od 4 komentatora, svi pristalice LDP-a, svi krijuci se iza nikova vredjaju i provociraju, zato sto sam rekao nesto sto se njima ne svidja, citiram: "Dule, jednostavno - ti si car" . Pazi, rekao sam izuzetno pozitivnu stvar, nikako negativnu - nikoga nisam nicim uvredio:)))

Mislim da je ovo zaista nedopustivo, ne treba im dozvoliti da prave budale od svih nas ovde.

Evo ponavicu jos jednom: Dule ti si jednostavno car, i dodati - a vi svi iz LDP-a ovde na blogu koji se krijete iza nadimaka da bi pljuvali po neistomisljenicima, ste niko i nista - vi ne postojite:)))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:17 07.10.2007

Re: Preterivanje...


pidola
tananana-nana-nana
ti si car. :)))
hahaha,ha

izvini u koju osnovnu skolu ides:)))
mariopan mariopan 12:54 07.10.2007

Re: Preterivanje...

.....A ja se plasim da je tu jadnicu ..zato sto je to rekla pred kamerama i tako ga javno otkrila kao siledziju...pa se cak i u Skupstini raspravljalo o njegovim "smarcicima" ili po njenom o "batinama" ( vidite kako njih dvoje imaju razlicito vidjenje sta je sta ..a kako tek mi da imamo isto misljenje? )...pa bojim se da je on nju OPLAVIO od batina...i bas me zanima zasto nije neki reporter otisao SUTRA POSLE SVADBE...da to snimi...mozda da dopuni dokumentarac?

Briga me za Tijanica..u ovom drustvu siledzijstvo je tabu tema bila i izgleda treba da ostane,ne slazem se javno treba o tome govoriti i sto vise i sto vise...na prikazanoj emisiji ,koja se prikazuje jer je ZABAVNI PROGRAM...nigde nije pisalo da je to dokumentarna emisija...i neka osuda ..bilo cija.

Novinarka se zgrazava ..to da ..ali nastavlja da snima ZABAVNU EMISIJU.
Radojicic Radojicic 19:28 05.10.2007

...

ne verujem da ce mladozenja posle ovakve medijske paznje jos nekad da proba samarcic, a sve to izgleda vrlo romanticno u poredjenju sa



ili ovim gde ludak jos tera sina da snima

Mladencima sve najbolje
Zabran Zabran 19:55 05.10.2007

Re: ...

'ne verujem da ce mladozenja posle ovakve medijske paznje jos nekad da proba samarcic'

Radojicic=Naivcina (romanticna)
Radojicic Radojicic 20:21 05.10.2007

Re: ...

Zabran
'ne verujem da ce mladozenja posle ovakve medijske paznje jos nekad da proba samarcic'

Radojicic=Naivcina (romanticna)


Hvala
zivot u novoj sredini cini cuda
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:23 05.10.2007

Re: ...

E, pa znas sta, ova jadnica koju muz ubija od batina pred detetom koje snima je jednostavno mentalno poremecana. Ne samo da je ona zlostavljana nego i njeno dete koje je ukljuceno snimanjem kao i drugo dvoje dece. Radojcicu, ovo je metafora za Srbiju. Ovako se kod nas trpi "batinanje "i svi "gledaju i snimaju" vec 20 godina. Odlican primer pasivnog ucestvovanja u samounistenju.

Volim zivotinje milion puta vise od ljudi. Ispravka, ljude ne volim uopste, a zivotinje da.
bauer bauer 20:27 05.10.2007

Re: ...

ne verujem da ce mladozenja posle ovakve medijske paznje jos nekad da proba samarcic

mozda i nece, ali verujem da je on sada glavni baja u svom selu i da u tamosnjoj kafani jos dugo nece morati da placa ono sto popije.
shure shure 21:03 05.10.2007

Re: ...

Jelena Pavlović
E, pa znas sta, ova jadnica koju muz ubija od batina pred detetom koje snima je jednostavno mentalno poremecana. Ne samo da je ona zlostavljana nego i njeno dete koje je ukljuceno snimanjem kao i drugo dvoje dece. Radojcicu, ovo je metafora za Srbiju. Ovako se kod nas trpi "batinanje "i svi "gledaju i snimaju" vec 20 godina. Odlican primer pasivnog ucestvovanja u samounistenju. Volim zivotinje milion puta vise od ljudi. Ispravka, ljude ne volim uopste, a zivotinje da.

Bravo Jelena!
Unfuckable Unfuckable 00:01 06.10.2007

Re: ...

morati da placa ono sto popije.


/quote]
opet alkofixacija....dosledan...cvrst karakter !!!!
Cheers B (friday night !)
A.C.A.B. A.C.A.B. 00:32 06.10.2007

Re: ...

to je onda beskonacno puta vise..
AlexDunja AlexDunja 14:30 06.10.2007

Re: ...

Jelena Pavlović
E, pa znas sta, ova jadnica koju muz ubija od batina pred detetom koje snima je jednostavno mentalno poremecana. Ne samo da je ona zlostavljana nego i njeno dete koje je ukljuceno snimanjem kao i drugo dvoje dece. Radojcicu, ovo je metafora za Srbiju. Ovako se kod nas trpi "batinanje "i svi "gledaju i snimaju" vec 20 godina. Odlican primer pasivnog ucestvovanja u samounistenju.

Volim zivotinje milion puta vise od ljudi. Ispravka, ljude ne volim uopste, a zivotinje da.

jp, sis, i ljudi su zivotinje:)
kuki kuki 19:35 05.10.2007

Ako se sam ne hvalis....

Mnogo ljudi, mnogo cudi. I mnogo prostiju stvar vise ljudi bi opisali razlicito. Problem nastaje kada , onako srpski, svako zastupa svoju poziciju "do poslednjeg daha". Izneo si svoj stav i reakcije su: kako mozes, pa jesi li normalan, zar ne vidis, ???? Na zalost, Dule i ti isto to cinis. Isto si se pretplatio na apsolutnu istinu i znanje. Vidi ovo:
Kao sto sam hiljadu puta rekao i kao sto se isto toliko puta pokazalo da sam u pravu, opet ponavljam.

Pa zar od hiljadu puta nisi makar jednom bio u krivu?
antioksidant antioksidant 19:39 05.10.2007

obecanje radovanje

Ovaj momak je barem javno u emisiji obecao da nece vise da bije svoju zenu. Kada je neko od politicara to ucinio

Obecao Sloba na Kosovu. Bojim se da ta mala sto se udala za tog-sto-lupa-samarcice ne prodje kao ti ljudi sa Kosova kojima je Sloba davao obecanja.

A sto se tice te emisije - to je vise urednicki propust, nego propust direktora

A Tijanic se vise zakopao vadjenjem (kao Marko Jaksic, stim sto je Marko sebe zakopopavao zbog gluposti a Tijanic zbog arogancije).

I ....treba ga napasti, ali sada terati do kraja i dati oruzje i vetar u ledja demokratama (sada traju pregovori oko pozicija, ova fotelja je samo jedna od mnogih, ako Tijanica mnogo ispljujes, lakse je DSSu da ga da)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:47 05.10.2007

zbunjena sam

jer ta svadba il kako se vec zove tesko moze da se navuce na dokumentarac. da je pravljen dokumentarac, a da je novinarka to radila po pravilima istrazivackog novinarsktva, onda ne bi bilo potrebe ni da cokce i iscudjava se sto seoski momak bije svoju devojku, nego bi pustila njegovu i njenu pricu, eventualno familiju, pa bi culi i socijalnog radnika, psihologa, sudiju, ili bar neke statistike na temu, tipa toliko i toliko tuku, a od njih toliko i toliko biva kaznjeno, a ovoliko i ovoliko to radi ponovo.

e sad, to sto momak obecava da nece vise, mozda jeste pokrice za autore da nastave dalje sa veseljem i programom, al nekako upravo i bas to kreira osecaj nelagode i uzasa.

Dragi Dule, pitaj bilo kog socijalnog radnika, psihologa, koji se bavi nasiljem i naslusaces se prica o presamicenim zlotvorima koji se iskreno kaju i placu, sve do prve prilike, pa tako u krug. ali, ja mislim da ti to znas.

Meni nije jasna jedna stvar: od kada to obecanje siledzije da nece vise brise odgovornost za ono sto je uradio?

Volela bih jako da gresim, ali stavljanje nekoga ko bije svoju devojku u poziciju junaka zabavne emesije, samo navodi gledace, i onako neuke da je njegovo ponasanje krivicno delo, da je to normalno (ok, nije lako, al moze se ziveti sa tim), da se to desava svima (eto, ima i na televiziji) i da samo treba izdrzati, pa ce sve lepo da se zavrsi (svadba kao nagrada, udace se devojka, ako, propatila je, zasluzila je).

iz mog ugla gledano, jezivo. i uopste nije edukativno. informativno jeste: cuti i trpi, mozda te i slikaju za teve.

i sad su najgori oni koji su pokazali prstom da je to sranje!? ma nece biti da je tako.





Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:57 05.10.2007

Re: zbunjena sam

Draga, Vesna
kada ti koji pokazuju prstom upere taj prst promisljeno i sa razlogom ja cu svim srcem stati iza toga. U protivnom svaka plemenita reakcija je obesmisljena. Sinoc smo Bo, Carli i ja sedeli i gledali VB. Tu je bilo gorih stvari za gledanje i slusanje. Niko nije na to reagovao. Kakva je razlika.
Velika. Tijanic smeta, Veran,ne. Obojica su na velika vrata uveli prostakluk na televiziju radi profita. Samo sto je u ovom drugom slucaju to za mene bolno i sto to shvatam kao licni poraz, a za RTS me zabole. Iskreno sam se ponadao da ce imati cuku da danas raskinu saradnju ali posto su lepo zamolili Emotion ce nastaviti sa emitovanjem VB. Pojeo vuk, majmuna sa magarecim usima.
Covek je u programu pretio drugom coveku da cemu razbiti glavu. Taj prilog je bio montiran. Zar to nije nasilje. Zar to nije za osudu. Svi cute i prave se ludi. Niko ne gleda VB-a ali zato svi gledaju "48 sati".
E, zato ja pizdim. Najiskrenije
Zabran Zabran 20:15 05.10.2007

Re: zbunjena sam

'Samo sto je u ovom drugom slucaju to za mene bolno i sto to shvatam kao licni poraz, a za RTS me zabole.'

Vidis Dule koliko 'promisljenog' i 'sa razlogom' ima u tvojoj odbrani RTSa, tj. napada Velikog Brata...
Konstatujem, najiskrenije, jos jedan autogol.

Pozdrav!
cecas cecas 21:00 05.10.2007

Re: zbunjena sam

[
E, zato ja pizdim. Najiskrenije

Dule , procitala sam tvoj tekst i pomislila zbog cega tolika gorcina?Zbog reakcije,slucajno iz neke politicke stranke?
Vec sam htela da se ljutim na tebe,ali u predhodnom kom. si rekao sustinu stvari-NIJE ISTI ARSIN ZA SVE!
I tu se slazem sa tobom.
A ono za dokumentarac i ostalo , ne mislim da je tako.Na takve pojave treba reagovati,i na one u VB,koje na isti nacin propagiraju nasilje i cini mi se kao da raja navija da do necega krupnijeg (verbalno kao da nije dovoljno) dodje.
E,kada tako postavimo stvari,onda nismo licemerni vec dosledni.
dragan7557 dragan7557 19:51 05.10.2007

Re: Tijanić je pravi vernik!!


Diskusije u vezi sa premlaćivanjem žena je bez ikakve potrebe dignuta prašina jer sve što se dešava je odavno predmet
ponašanja vernika po svetom pismu i izgleda samo ovde na blogu predstavlja neku novost(?) ili je u piatnju sumnjiva
prikrivena Jelenkova aspiracija za popularizovane stavova majke srkve.

Sledeći izvodi iz Svetog pisma potvrđuju ispravnost upotrebe BATINE i drugih "ubedljivijih sredstava urazumevanja
suprotnog lepšeg pola.

Namerno je korišćena verzija engleske KJB (King James Bible)

Silence The Woman !
"Let the woman learn in silence with all subjection. But I suffer not a woman to teach, nor to usurp authority over the man, but to be in silence. For Adam was first formed,then Eve. And Adam was not deceived, but the woman being deceived was in transgression. I Timotije 2:11-14
Takođe videti Korinćani.11: 3-12, Korinćani 14: 34-36, Petar 3: 1-7.

WIVES,SUBMIT YOURSELFS !

"Wives, submit yorselfs unto your own husbands, as unto the Lord. For the husband is the head of the wife, even as Christ is the head of the CHURCH: and he is the savior of the body. Therefore as the church is subject unto Christ, SO LET THE WIVES BE TO THEIR OWN HUSBANDS IN EVERYTHING Ephesians 5: 22-24
Korinćan. 11:3-12, Kor. 14: 34-36, Timotije 2: 8-15, Petar 3: 1-7

Ponašanje roditelja (udavača m.p.) regulisano je u Sudijama 19:24-25
Rape My Daughter
"Behold,here is my daughter a maiden,and his concubine; them I wil bring out now, and humble ye them, and do with them what seemeth good unto you; but unto this man do not so vile a thing.
But the man would not hearken to him: so the man took his concubine, and brought her forth unto them; and
they knew her, and abused her all the night until the morning: and when the the day began to spring,they let her go."

A da može još gore pobrinula se crkva sa Svetim pismom u ruci.

Stone The Women !

"If a man be found lying with a women marrie to an husband, and the man find her in the city,and lie with her."
Deuteronomijum 22:22
"Then ye shall bring them both out unto the gate of the city,and ye shall stone them with stones that they die; the
DAMSEL, BECAUSE SHE CRIED NOT, being in the city; and the man, because he hath humbled his neighbour's
wife: so thou shalt put away evil from among you. Deuteronomiju 22:24

Za radoznale: Pobi veštice Eksodus 22:18-20

Svo dernjanje onih koji se ne sla<u sa mlaénjem,prebijanjem,batinanjem i ostalim vpitni merama uputiti na Sveto Pismo.
7557
ZokiZoki ZokiZoki 19:59 05.10.2007

A T L E A S T , D O I T W I T H S T Y L E

Soylent Green Soylent Green 19:59 05.10.2007

Politically Correct Censorship

Srpska Progresivna Javnost (SPJ) je vec duze vremena prozeta teskim primitivizmom politicke korektnosti. Ovo je samo najnoviji primer - nisam mislio da ce mi se ikad tako zgaditi napad na Tijanica, ali SPJ je i to uspela. Silujuci zdrav razum, teziste je prebaceno sa zlocinacke emisije na Tijanicevu licnost u najboljoj staljinistickoj tradiciji. Treba samo pazljivo procitati tekstove celnika SPJ-a, u kojima se kroz samo jednu ili dve recenice stvar obrce iz domena TV-a u domen ad hominem napada, bez imalo intelektualnog integriteta.

Sve je ovo vec receno, ali mislim da je zanimljivo pitanje - sta je uzrok stvaranja ovog prilicno konzistentnog SPJ-a?

Da li se radi o prostom populizmu medju "progresivcima", ili su modeli drustvenih organizacija od pre par decenija pronasli novi izraz? Da li je komunisticka o-ruk metodologija ostavila tako dubok trag da i dan-danas oblikuje SPJ?

Ili se radi o ideoloskom vakuumu gde nesudjeni zadrti komunisti ili pravoslavci postaju zadrti progresivci, feministi, sredinasi (environmentalists) itd.? Ja licno mislim da je o ovome rec. Jednostavno, dobar deo (polu)intelektualne elite mora da ima neku religiju koja moze da se upraznjava iz sve snage, sto podrazumeva obavezno postojanje Neprijatelja ili pravljenja istog od blata. Nije ovo nikakva specificnost - Berkeley je pun zapenusanih anarholiberala koji su medjusobno slicni kao jaje jajetu i bezuslovno skacu na odgovarajuce povode, kao maca na laser pointer.

Ali me zanima gde su ljudi koji imaju sposobnost da razmisljaju van krda. Da li je moguce da ih danas ima manje u javnom zivotu nego pre 10-15 godina? Cisto statisticki posmatrano oni moraju da postoje. Sa kojim dimom oni mogu da se isteraju iz svojih skrovista?


(nazalost nemam moj originalan post sa "Javni servis: 48 sati nasilje - 2.deo" koga sam skinuo kada mi je cenzurisan odgovor na napad nekog SPJ simpletona da *ja* bijem zene)
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 20:07 05.10.2007

Re: Politically Correct Censorship

Ali me zanima gde su ljudi koji imaju sposobnost da razmisljaju van krda. Da li je moguce da ih danas ima manje u javnom zivotu nego pre 10-15 godina? Cisto statisticki posmatrano oni moraju da postoje. Sa kojim dimom oni mogu da se isteraju iz svojih skrovista?


Sa razlogom su u skrovistima - pogledaj oko sebe...
margos margos 22:10 05.10.2007

Re: Politically Correct Censorship

Soylent Green
(nazalost nemam moj originalan post sa "Javni servis: 48 sati nasilje - 2.deo" koga sam skinuo kada mi je cenzurisan odgovor na napad nekog SPJ simpletona da *ja* bijem zene)

Izvini, al si stvarno preterao u drugom komentaru.
Verujem da si se iznervirao (verovatno nisi po prvi put provociran), ali si preterao, i ja bih obrisala taj komentar i nastavila prepisku mimo bloga.
pozdrav,
Unfuckable Unfuckable 00:14 06.10.2007

Re: Politically Correct Censorship

Ali me zanima gde su ljudi koji imaju sposobnost da razmisljaju van krda


/quote]
..sjajan post ! Jasno mi je sada što si obrisan...tamo gde se to radi ("hr" land)
Ljudi koje spominješ - postoje .
Pogledaj postove petra i audrey na blogu gde si ti brisan ...mislim da je to baš tamo ...ajd da ne guram sebe u priču, znaju me ovde....dovoljno
Ima ih.
Na prvom blogu povodom emisije istupio sam potpuno sam u moru od (tada ) oko 200 istomišljenih komentara ...
Na drugom blogu povodom iste teme (prvi se, nekako, ohladio posle mojih postova - skroman, UVEK... ) istupili su petar i audrey ...i još po neko
Nije svako VIP ko Dule da može da napiše baš sve što misli. Ljudima je tamo prećeno da previše postuju (stoga će biti / mogli bi biti.. banovani)
Nisu baš svi pičke.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:08 05.10.2007

analiza

Dule, procitala sam jos jednom tvoj tekst i evo kako si okarakterisao one koji su su pobunili protiv nasilja, a kako RTS i drustvo, sve tvoje reci:

RTS, novinarka, emisija:
1. direktor Javnog Servisa.
2. novinarka svoj posao savrseno odradila
3. u lice kritikuje
4. Hrabra mlada dama
5. Svaka cast.
6. Tijanic nije cvecka
7. opet ispao pametniji
8. RTS nije kriv

a ovako vidis one koji kritikuju emisiju:

1. svakojaki likovi na ivici transa
2. galamu digli oni koji se cesto ponasaju prostije, bahatije, bezobraznije, mizoginije
3. svako polaze pravo da se pravi pametan
4. dusebriznicima koji grakcu kao vrane
5. besomucno koristeci bilo kakvo javno glasilo
6. plasiraju svoje paranoicne lazi
7. agresivno smarajuci
8. polusvesna umisljena skupina boraca za ljudska prava
9. sire defetizam
10. lazna slika vrednosti
11. paranoici namecu kao pravilo
12. Politicka korektnost koju nam pojedinci namecu je uvreda za svakoga ko ima gram mozga
13. zalosno kontraproduktivni
14. praznoglavci

interesantno je da, iako kazes da si protiv nasilja, najgore sto za RTS imas da kazes je "nije cvecka", dok tvoje dikvalifikacije kriticara su u najboljoj tradiciji RTS. meni licno, zanimljivo.


Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:25 05.10.2007

Re: analiza

ja tu ne mogu nista. Svakome po zasluzi. Ako mislis da branim Tijanica i RTS tu gresis. Ako mislis da sam ja pogresio u cetrnaest stavki iz tvog drugog poglavlja ja ne mislim tako. Hvala ti sto si podvukla moju karakterizaciju kriticara emisije posto mi ovako po brojevima jos simpaticnije deluje. Delujem sam sebi pozitivno i racionalno. Kada budes bila kul, shvatices da postoji logika u tome sto sam napisao. Lajanje na mesec, draga moja. Bespotrebno i blamantno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:01 05.10.2007

Re: analiza


posto mi ovako po brojevima jos simpaticnije deluje


priznajem, meni nije simpaticno, vise me brine, kad oni koje smatram za pristojan svet ispoljavaju toliko neznosti za RTS, uz blage no no reci, kao da je u pitanju nezni cvetak, koji samo sto se nije skrsio i uvenuo, a ne cudoviste koje i dalje iskrivljuje stvarnost, a nemilosrdno, najgorim diskvalifikacijama zasipaju one koji jesu manjina, po kojima isti taj RTS godinama gazi nemilosrdno i ne birajuci sredstva. p r e t u z n o
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 21:17 05.10.2007

Re: analiza

O pobogu, radi se jednostavno o tome da ako vec kritikujes nekoga, to radis sa dobrim razlogom. 48 sati svadba je los razlog. Tacka. Sta nije jasno?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:35 05.10.2007

Re: analiza

Sta nije jasno?


tjah, nije mi jasno mnogo toga. na primer, odbrana emisije koja je od promocije prostakluka kao narodne zabave evoluirala u promociju prostakluka s batinama. i nije mi jasna motivacija i naboj napada na kriticare promocije prostakluka s batinama.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 21:57 05.10.2007

Re: analiza

Kako, kojojm logikom, kojom retorikom, kojim intelektualnim procesom, kojom crnom ili belom magijom, se prikazivanjem emisije (u kojoj pri tome ni jedan od voditelja nije podrzao kritikovanu praksu) dolazi do zakljucka da medijska kuca podrzava kritikovanu praksu? RTS je tesko sranje, granted, i zbog toga ga treba kritikovati. Tijanic je pojava za sebe, i to je tacno. Ali konkretan argument jednostavno ne stoji. To sto vam se ne svidja programska sema RTSa ne sme da vam da povoda da pogresno rezonujete. Sto se napada tice, na racun "kriticara", on, po meni, dolazi samo na racun lose logike, u ovom konkretnom slucaju.
Strongman Strongman 21:59 05.10.2007

Re: analiza

Nietzsches Aprentice
O pobogu, radi se jednostavno o tome da ako vec kritikujes nekoga, to radis sa dobrim razlogom. 48 sati svadba je los razlog. Tacka. Sta nije jasno?



To je sustina Duletovog posta. ne razumem ljude koji sa toliko energije oponiraju ovakvoj notornoj cinjenici.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 20:15 05.10.2007

...

dok tvoje dikvalifikacije kriticara su u najboljoj tradiciji RTS.



Ako jedna strana u raspravi gresi (kriticari), od kakve je vaznosti privatan stav o drugoj strani (RTS)?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:20 05.10.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice, ovakvo kvalifikovanje je hajka, satanizacija i diskvalifikacija ljudi i NGO sektora, u najgroznijoj tradiciji RTS. e meni je to strasno.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:26 05.10.2007

Re: ...

pa sve je ovde privatan stav...vidis i sama kako Vi iz tog "sektora" olako lupetate gluposti. HAJKA, SATANIZACIJA, DISKVALIFIKACIJA...ko te ljude diskvalifikuje osim sto to oni rade sebi. Pa nisam ja skocio i trazio ostavku Tijanica bez iole pametnog razloga. Ja samo tvrdim da je histerija koja provejava u saopstenjima prvenstveno "boraca za ljudska prava" kontraproduktivno sdeluje na nas koji ovu zemlju zamisljaju slobodnom, urbanom i sretnom. Pozdrav
wk wk 20:38 05.10.2007

Nepodnosljiva lakoca zamene teze

Ako ja shvatam dobro, najveci je problem sto na TV-u ima mnogo gorih stvari od ove koju smo videli, a protiv toga se ne bunimo.

Ne sumnjam da postoje. I zao mi je sto RRA ili ko je vec zaduzen za to ne reaguje. I zao mi je sto vlasnici tih televizija ne reaguju. Ukljucujuci i vlasnika RTS-a.

Ako si procitao moj prethodni pasus, trebalo bi da ti je jasno koja je razlika. RTS nema vlasnika u pravom smislu reci, jer to bi trebalo da je javni servis. RTS je i moja televizija (koliko god ja zeleo da nestane u crnoj rupi). Meni se svakog meseca uzima 350 dinara od 'leba da bih gledao kako Aleksandar Tijanic radi razne gluposti. Izmedju ostalog (po mom skromnom misljenju, a da te vidim kako ces da dokazes da gresim) promovise nasilje nad zenama kao nesto normalno i prihvatljivo.

Imam utisak da si danas citao "Politiku", gde je bio clanak slican tvom. Ne, ne pricam o Zarkovicevom clanku - taj je bio sasvim dobar - vec pricam o clanku pod nazivom "48 sati licemerja", koji je kao fol napadajuci Tijanica sve cinio da ga zapravo odbrani.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:03 05.10.2007

Re: Nepodnosljiva lakoca zamene teze

procitao sam taj clanak, malopre, kada mi je Jaksa sugerisao.
Ne znam ko koga brani ali je fakat da smo svedoci trgovine prostaklukom.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 20:55 05.10.2007

...

Izmedju ostalog (po mom skromnom misljenju, a da te vidim kako ces da dokazes da gresim) promovise nasilje nad zenama kao nesto normalno i prihvatljivo.


Argument u prilog tezi je?
wk wk 21:01 05.10.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
Argument u prilog tezi je?

Ovde ne navodim argument, ako je autor tako pedantno citao postove koje kritikuje mogao je da vidi moje i tudje argumente. Ovde ga pozivam, nevezano od toga sta su moji argumenti i da li oni uopste postoje da nam dokaze da ova emisija nije promovisanje nasilja.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:06 05.10.2007

Re: ...

nije promovisanje nasilja, niko nije rekao nikome:"Hajmo sada svi da bijemo zene", da bi se nesto promovisalo mora se o tome afirmativno govoriti. Ovde to nije slucaj. Pozdrav
antioksidant antioksidant 22:05 05.10.2007

Re: ...

da bi se nesto promovisalo mora se o tome afirmativno govoriti

ona - one me po neki put bije
on -ja njoj po neki samarcic
njena majka - bije je po neki put ali ona je to zasluzila
voditeljka - Miroslave pa ti nju bijes (uz osmeh)
poslednja scena - dvoje mladih, nasmejanih, vencanih ljudi (uz njegovo obecanje da je vise nece biti)

Ovo jeste afirmativno, jer ako ne zamislis scenu "gde on njoj po neki samarcic" tu nista nije strasno. Sad Dule, zatvori oci i zamisli kako on njoj po neki samrcic. Pa mi reci da li to tako izgleda, kao ovo sto je prikazano na televiziji.

Ovo jeste afirmativno - jer je televizija (i to javni servis - koji treba za mojih 350 dinara da promovise vrednosti drustva u kojem bi voleo da zivi moj sin) prikazala nasilje nad zenama kao nesto simpaticno, prolazno sto mozemo da ignorisemo, pa lepo da se vencamo.

Ovo jeste bilo afirmativno.

A Tijanica su bezveze napali, to je urednicki propust. Tijanic se u svojoj aroganciji i bahatosti vise ogresio o javnost, svojim objasnjenjima da je emisija bila OK.
andjelija andjelija 21:02 05.10.2007

ajd kad pljujete po 92

da kontriram namerno i da pohvalim gocu i dragana radio voditelje emisije Dizanje koji me u kasnim vecernjim satima uveseljavaju dok Vas u Srbijici bude :)))

jaksa scekic jaksa scekic 21:19 05.10.2007

Re: ajd kad pljujete po 92

pa dok jednom ne smrkne drugom ne svane :))) obozavam ih ujutru kad bih imao "radio postaju" jednostavno bi dosao dao papir i rekao upisite cifru i dodjite da radite :))
andjelija andjelija 21:48 05.10.2007

Re: ajd kad pljujete po 92

preksinoc kada su bili u nisu....meni su suze isle na oci :)))
kako su duhoviti i prijatne boje glasova imaju!

Dax Dax 22:05 05.10.2007

Sta pokusavate?

Ne znam sta je trebalo da pokaze ovaj Vas tekst sem da ste zeljni promocije,kontriranja po svaku cenu.
Ako ovo zaista mislite " Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste." o emisiji "48 sati svadba", bojim se da polako postajete ono protiv cega se borite!
Dugo vremena citam Vase tekstove i cini mi se da cu poceti da ih zobilazim.

Ovaj momak je barem javno u emisiji obecao da nece vise da bije svoju zenu.

Da je ova emisija prikazana na B92, garantujem zivotom da bi dobila nagradu za dokumentarni film.

[i]Momak koji tuce svoju devojku I to javno priznaje pred novinarkom koja je svoj posao savrseno odradila. Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi. Hrabra mlada dama. Svaka cast.[/i

Toni Montano u svojim najboljim danima.
pufna pufna 22:06 05.10.2007

dule,

jel mogu da se stvari uproste?Barem za pocetak.
Emisiju sam gledala i odvratna je. Zmarci su mi prolazali dok sam slusala kako se takoreci reklamira takvo ponasanje prema osobi suprotnog pola. Moze novinarka kroz usiljen osmeh i da negira adekvatnost tog ponasanja,ali nikome nije ni palo na pamet da bi mozda ta buduca porodica bila neprikladna za "poklon svadbu". Jer, takvo ponasanje je kaznjivo a onda se takvi pojedinci ne nagradjuju , jos onako usput kao da se nista nije desilo. Da ne govorim da mi to ne bismo trebalo da gledamo, barem ne tako servirano,tj. takva emisija nikako ne moze biti isto sto i dokumentarac, jer se dokumentarac makar pokazujuci takvo primitivno i divljacko ponasanje ljudi od toga ogradjuje i pokusava da nadje odgovore vezano za uzroke i reakciju drustva na takve pojave. A sve ovo sto smo videli je bilo bez ikakve reakcije, kao da se to negde drugde desava i nekome drugome a ne "nama".
I sad sta je tvoja zelja? Da ukazes da niko drugi ne sme da to zigose i to zato sto je parlament jos gori ili zato sto nije lepo Srbima reci da se nesto ruzno kod njih desava,jer ce toboze buduce generacije upravo zbog toga jos vise tako da se ponasaju...?! A zasto, na kraju svega se direktor ne bi prozvao zbog takve emisije? Po meni je pustanje te emisije bio veliki propust. I ne zanima me da li je to mala greska naspram toga da su menjali zakon da bi on sa srednjom skolom mogao da postane direktor, to je osoba cije divljastvo ugozava nasu civilizovanost a svaka prilika da se na to ukaze, ukoliko je ispravna, je dobra prilika. Gde je tu ldp pogresio?! Zasto se nije jos neka stranka oglasila?! Zasto se ne cuju organizacije u cijem je domenu ta problematika?!
Meni je veci problem to sto se to smatra normalnim kod nas. sto se ljudi smeskaju i sto se lozimo da su batine ok a da nacije koje ne biju decu , na primer, su izopacene jer naveliko siluju dok se kod nas to uopste ne desava. Pa kad su nas "udarili" sa porazavajucim ciframa smo promenili plocu i prebacili se na neki drugi zaludni mit.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:21 05.10.2007

Re: dule,

pufno, ovo je za mene jednostavno pogresna reakcija na pomenutu emisiju. Trebalo je osuditi nasilje ali glupo je sto je sve zavrsilo kao jeftina politicka trivija. To je problem. Sa druge strane se svakodnevno promovisu iste takve "vrednosti" koje se serviraju iz iste kuce Emotion, i niko ne reaguje. Licemerno, zar ne?
Znas sta, moram da ti kazem, tebi i drugima, ne mogu ja da se snadjem u ovom poremecenom drusttvu. Ja jednostavno ne znam ko je ispravan, dobronameran, cestit. Svi se ponasaju potpuno isto. I levi i desni i srednji. Ovakvo odvratno drustvo nije postojalo u istoriji civilizacije. Koliko zluradosti, niskosti, liicnih ambicija se krije iza svakog ko progovori na politickoj sceni Srbije. Ali svi, bas svi optuzuju one druge, niko ne gleda u sebe. I onda jos pojedinci uzimaju za pravo da nam objasnjavaju i tumace stvari po svom nahodjenju. Stalno se neke stvari porede. Ja sam juce bas pricao, koliko je pokojni Djindjic svojevremeno napadan od strane ovih istih koji ga danas velicaju i snimaju filmove o njemu. Njegova smrt je dobrodosla mnogima da ga zloupotrebljavaju jer njega nema da ih sutne nogom u dupe. Ovde po blogu orcaju ljudi koji su promenili najmanje po tri partije. Njima je jedino i osnovno zanimanje biti clan. O NGO da i ne govorim. Ima nebrojeno mnogo nevladinih organizacija koje se bave plemenitim delovanjem, koje pomazu ljudima koje se brinu za opstanak.
Ali koje su najtransparentnije? Koje su najglasnije? One koje nas non-stop, u ime visih ciljeva, opominju da smo neljudi i zlikovci samim tim sto smo rodjeni u Srbiji. E takvih je meni preko glave. Nikakva razlika izmedju celavih bolida koji velicaju nacizam i jeftinih politikanata koji ljube Busovu sliku. I edni i drugi su zlo i naopako.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:43 05.10.2007

Re: dule,

Svi se ponasaju potpuno isto. I levi i desni i srednji.


One koje nas non-stop, u ime visih ciljeva, opominju da smo neljudi i zlikovci samim tim sto smo rodjeni u Srbiji


ja cu sad polako, na prstima, da napustim ovaj blog. ko razume, shvatice. izjednacavanje zrtvi i zlotvora je preslo moju crtu tolerancije. zao mi je sto cu ostati uskracena za saznanje ko su ti koji rodjene u srbiji opominju da su neljudi i zlikovci. mada mi nisu nepoznati oni koji sire tu vrstu dezinformacija.

dule, sve najbolje ti zelim
jaca jaca 00:00 06.10.2007

Re: dule,

Nikakva razlika izmedju celavih bolida koji velicaju nacizam i jeftinih politikanata koji ljube Busovu sliku. I edni i drugi su zlo i naopako.

E pa sada si stvarno preterao. Ne znam sta se sa tobom desava ali u par poslednjih postova si stvarno zastranio. Ja razumem, blog, pa licni dnevnik pa bla, bla, ali izjednacavati nacose sa dokazanim borcima za ljudska prava, i jos im prikaciti da ljube Busovu sliku!? Pa to isto radi Kostunica sa svojim causima. A i to tvoje potenciranje kako ti sve najbolje znas, pa ti nikada ne gresis, ja pa ja, ja pa ja.... Mislim stvarnoooo!
Unfuckable Unfuckable 01:27 06.10.2007

Re: dule,

ali u par poslednjih postova si stvarno zastranio. Ja razumem, blog, pa licni dnevnik pa bla, bla, ali izjednacavati nacose sa dokazanim borcima za ljudska prava,





Hedi ...ZASTRANIO si ....VRH !!!!!
Nisi na liniji, jbt ...već ti napisah gore da si nahebo, a ti ništa....
mixmasterche mixmasterche 01:58 06.10.2007

bekhend paralela

@ jaca

...dokazanim borcima za ljudska prava....


Dzordz se dokazao vise puta. I otac mu. I deda mu.

Mislim stvarnoooo!


To ja isto mislim o Vasem misljenju. Ali, bolje da ne trolujem mnogo
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 06:45 06.10.2007

Re: dule,

dokazane nacose? dokazani borci za ljudska prava? Eto to mi je u poslednjih par blogova kada sam zastranio!
pufna pufna 12:33 06.10.2007

re:dule,

ne znam Dule kojih tih je ngo bas preko glave, ali to ipak( i ponavljam ipak )ne bi smeo da bude razlog zasto se ne treba zaustaviti i osmotriti malo detaljnije ( a samim tim i ukazati na nju) emisiju 48 sati. Mozda da kod nas institucije rade svoj posao i da postoji odgovornost za propuste ( a valjda cemo se sloziti da ta emisija sa takvim mladencima nije trebala ici u etar!) se o tom slucaju ne bi raspravljalo u parlamentu?! Cinjenica da je to jedini vid da se zatrli glas civilizovanosti cuje je sama po sebi porazavajuca, tako da ne bismo trebali jos mi sada da, u ime nekog cistunstva ili sta li je, procenjujemo moralnu ispravnost nekih ngo koje su se zainteresovale za taj slucaj! A zainteresovale su se posto se niko drugi nije, zar ne ?! A to sto za to dobijaju pare ,pa ih ti nazivas da sliku Bushovu ljube ne znam sta drugo da ti kazem sem da svi ljudi rade za pare! Ostali su majka tereza ili patrijarh ( neki idealan sveti otac kakog bi lepo bilo imati) .
Cinjenica da emotion produkcija servira malogradjanstinu i primitivizam ne znaci da se negde ipak ne treba podvuci granica. Nasilje upravo i predstavlja tu granicu. Kao sto i cinjenica da se mi pod pritiskom novca savijamo i idemo u pravcu koji nije dobar za nas i koji mnoge dovodi do ocaja ne bi smela da bude opravdanje za totalnu otupelost cula na siledzijsko nepostovanje drugih bica.
Ngo ce uvek postojati i nisu one reper za razvijenost drustva. Sve vise razvijenog sveta koristi njihove usluge za razne projekte spajanja ljudskih potreba sa drzavnim tesko-pokretnim sistemima.Jeftinije je i efikasnije. Da li su transparente dovljno?- ne znam, ali mi se cini da su transparentnije od svih nasih ministarstava, sto je za pocetak dovoljno strasno, jer jedna mala ngo nije unistila Srbiju, a od lose vodjenog ministarstva velika steta. Da li ima pojedinacnih glupih nastupa? - Ima, pa sta! Opet manja steta i od toga nego od lose vodjene drzave i pustanje takvih emisija na tv-u.
skyspoter skyspoter 18:11 07.10.2007

Re: dule,

ne svidja mi se tvoje izbor muzike i to sam ti rekla ranije ali ja te gotivim!!! ne zbog muzike nego zato sto kazes ono sto osecas. a oni sto nisu u skladu sa svojim osecanjima nego deluju po partijskoj duznosti, to je njihov problem.
andjelija andjelija 22:17 05.10.2007

predlazem

pre stupanja u brak da svaka devojka zavrsi obuku u borilackim vestinama...mogu da preporucim iz srca brazilian jiu jitsu ...a koja je i dalje luda za brazilom i brazilian wax...


brazilian food preporucujem ipak u dvoje :)


vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:28 05.10.2007

koliko je zena

prebijeno,
Koliko dece je pretpelo smrtne strahove dok se OVDE "tuku" replike i komentari.
IMALI NEKO IDEJU KAKO POMOCI NEKOME KO SADA SPAVA U NECIJOJ SUPI JER NESME U SVOJOJ....


HVALA
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:35 05.10.2007

Re: koliko je zena

zar zaista mislis da ce ti neko odgovoriti od ljudi koji se busaju u prsa da su prvoborci za ljudska prava? Nije im to interesantno...
Dax Dax 22:45 05.10.2007

Ipak je sve u drustvu

Koji zlocin je potrebno prikazati na RTS-u da bi bio dovoljno "strasan" i da ga jedna osoba sprovodi nad drugom pa da bi mogli napasti upravu RTS-a?
Meni se ovde cini da jednostavno premlacivanje zene u nasem drustvu nije dovoljno visoko na listi "prekrsaja'.Jeste da je to zakonski regulisano (kao i zabrana da tucete svoje dete,ali moje je dete pa...).
Da li neko onog decka iz emisije (gledao emisiju),moze da zamisli potpuno izmenjenog vec danas.Sta mislite kako ce proci njegova deca?Hoce li i ona dobiti po koji "samarcic'?I mi treba da poverujemo u 'happy end".
Pitanjem porodicnog nasilja treba da se bave voditeljke emisija.I to ista ona voditeljka koja se iscudjava sto neko prica na slovackom i sto neko ima drugacije obicaje .Nece biti.
Pa zar smo toliko nisko kao drustvo pali da nas zadovoljava sugestija novinarke da se prekine sa batinjanjem.I da se pritom napada NVO i politicari,zato sto zele da smene coveka koji je omogucio da se sve to prikaze i nazvao ga IZVRSNOM SOCIO-PSIHOLOSKOM ANALIZOM!!!?/??
Stvarno ne razumem.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:54 05.10.2007

Re: Ipak je sve u drustvu

vi stvarno mislite da bi bilo bolje da to nije prikazano? Po Vasoj formuli na televiziji treba pustati iskljucivo pcelicu Maju i mirna fotelja?! Srbija je zemlja izobilja, svi smo sretni i svi pevamo.
ivana23 ivana23 22:54 05.10.2007

Re: koliko je zena

Dule Nedeljković
zar zaista mislis da ce ti neko odgovoriti od ljudi koji se busaju u prsa da su prvoborci za ljudska prava? Nije im to interesantno...

I nije. Juce sam na blogu JK - 48 sati nasilje 2, postavila link o porodicnom nasilju nad decom i niko se nije ni
osvrnuo iako je nasilje, navodno, prouzrokovalo svu tu polemiku.

-Dnevni list Danas, 5.10.2007.
Istraživanje dečijeg psihologa Vesne Janjević Popović o kažnjavanju dece
Tata s kaišem i mama s varjačom
Beograd - Dečji crtež na kojem je u prvom planu odrasla osoba s podignutom kosom, izvijenim obrvama i kaišem u ruci, a mališan u savijenom položaju i sa suzama na licu, najbolje ilustruje alarmantne podatke o nasilju nad decom u Srbiji. Istraživanje dečijeg psihologa Vesne Janjević Popović potvrđuje da je fizičko kažnjavanje dece uobičajena slika u gotovo svakoj porodici i da se takvo ponašanje odraslih u našoj sredini doživljava kao normalno. Analizirajući crteže 127 osmogodišnjaka koji su prošle godine pohađali drugi razred beogradske osnovne škole "20. oktobar", Vesna Janjević Popović došla je do zaključka da su crteži puni agresivnosti najčešće rezultat porodičnih okolnosti i da se mališani u situacijama kada su kažnjeni osećaju veoma ugroženo.
To je samo deo teksta, nastavak:http://www.danas.co.yu/20071005/hronika1.html#8
wk wk 23:12 05.10.2007

Re: koliko je zena

ivana23
Dule Nedeljković
zar zaista mislis da ce ti neko odgovoriti od ljudi koji se busaju u prsa da su prvoborci za ljudska prava? Nije im to interesantno...

I nije. Juce sam na blogu JK - 48 sati nasilje 2, postavila link o porodicnom nasilju nad decom i niko se nije ni
osvrnuo iako je nasilje, navodno, prouzrokovalo svu tu polemiku.


Izvini, postovala si nesto sto jedva da ima veze sa temom rasprave. Koliko god da je tema strasna, a jeste, naravno da se "niko nije ni osvrnuo".
Dax Dax 23:22 05.10.2007

Ipak je sve u drustvu

Ne podmecite.Ako ste pazljivo procitali sta sam napisao videcete da ovo "Po Vasoj formuli na televiziji treba pustati iskljucivo pcelicu Maju i mirna fotelja?! Srbija je zemlja izobilja, svi smo sretni i svi pevamo. ne sledi iz toga.O nasilju u porodici se treba pricati ali ne na nacin na koji je RTS- kao imao nameru da uradi.Posto je vec svima jasno da RTS nije imao nameru da napravi bilo kakvu analizu nasilja u porodici,postavlja se pitanje sta je zapravo cilj emisije bio?Ako je zabava,onda smo se lepo zabavili?
Da emisija "48 sati svadba" nije nikakva "analiza sa socio-psiholoskim elementima" nije tesko uociti.Na kraju je i Aleksandar Tijanic rekao da je "slucajno uhvatio emisiju",ali je eto procenio da je ona zapravo "analiza sa socio-psiholoskim elementima".
Znaci "javni servis" se bavi ozbiljnim temama na veoma neozbiljan nacin, samim tim cini smesnim napore ljudi koji su se obrazovali i specijalizovali za problem nasilja u porodici.Sve to ne bi bilo toliko tragicno da svi mi zapravo ne finansiramo tu emisiju,kao i ceo RTS.
Ja vas opet pitam sta je Vasa poenta?
Da LDP ne bi trebalo da osudi takav nacin vodjenja javnog servisa?
Da se "svi" foliraju i da iza njihove brige za ljudska prava lezi debeo interes?
Da se na pravi nacin ne "obracunava" sa Tijanicem?
Da je emisija bila "OK" ali se sve to naduvalo iz zapravo skrivenih razloga?
Da "B-92" ima dvostruka merila po pitanju ljudskih prava,i da je slicno moguce videti i na toj televiziji ali bi se tretiralo kao ozbiljan dokumentarac?
RTS nije kriv za ono za sta ga vecina ljudi optuzuje na ovom blogu?Pa ko je kriv?

Valjda svako moze da vidi emisiju na svoj nacin,pa eto Vi ste izneli Vas...
ivana23 ivana23 23:28 05.10.2007

Re: koliko je zena

wk

ivana23

Dule Nedeljkovićzar zaista mislis da ce ti neko odgovoriti od ljudi koji se busaju u prsa da su prvoborci za ljudska prava? Nije im to interesantno...I nije. Juce sam na blogu JK - 48 sati nasilje 2, postavila link o porodicnom nasilju nad decom i niko se nije niosvrnuo iako je nasilje, navodno, prouzrokovalo svu tu polemiku.Izvini, postovala si nesto sto jedva da ima veze sa temom rasprave. Koliko god da je tema strasna, a jeste, naravno da se "niko nije ni osvrnuo".

A sta je bila tema rasprave, smena Tijanica? To sto niko nije snimio emisiju gde bi dete pricalo da dobije po koji samarcic ili preko kolena, i jos nije emitovana na RTS-u, onda ne spada u domen naseg interesovanja. Koliko puta je u toj raspravi napisano porodicno nasilje - nasilje u porodici. I onda post o nasilju nad vecinom dece u ovoj zemlji ''jedva da ima veze sa temom rasprave''... Hoce li ono dvoje iz 48 sati... mozda imati decu? Hoce li ih tuci? I to je promasena tema...
margos margos 23:35 05.10.2007

Re: koliko je zena

wk

ivana23

Dule Nedeljkovićzar zaista mislis da ce ti neko odgovoriti od ljudi koji se busaju u prsa da su prvoborci za ljudska prava? Nije im to interesantno...I nije. Juce sam na blogu JK - 48 sati nasilje 2, postavila link o porodicnom nasilju nad decom i niko se nije niosvrnuo iako je nasilje, navodno, prouzrokovalo svu tu polemiku.Izvini, postovala si nesto sto jedva da ima veze sa temom rasprave. Koliko god da je tema strasna, a jeste, naravno da se "niko nije ni osvrnuo".

I ne samo to,
Ivana, postavila si komentar u 12 i 10, posle punih šest sati priče na temu, gde su se svi već 'ispucali', samo je AlexDunja reagovala. Vrlo je logično da tamo gde se biju roditelji i gde je taj model ponašanja odomaćen, da deca stradaju, i što je još gore, model prenose dalje. Što reče jedna autorka ''Žrtvine žrtve žrtva.''

Osim toga, kod Snežane Mihajlović se takođe juče o tome govorilo. I kod Lidije.
ivana23 ivana23 23:39 05.10.2007

Re: koliko je zena

margos

wkivana23Dule Nedeljkovićzar zaista mislis da ce ti neko odgovoriti od ljudi koji se busaju u prsa da su prvoborci za ljudska prava? Nije im to interesantno...I nije. Juce sam na blogu JK - 48 sati nasilje 2, postavila link o porodicnom nasilju nad decom i niko se nije niosvrnuo iako je nasilje, navodno, prouzrokovalo svu tu polemiku.Izvini, postovala si nesto sto jedva da ima veze sa temom rasprave. Koliko god da je tema strasna, a jeste, naravno da se "niko nije ni osvrnuo".I ne samo to,Ivana, postavila si komentar u 12 i 10, posle punih šest sati priče na temu, gde su se svi već 'ispucali', samo je AlexDunja reagovala. Vrlo je logično da tamo gde se biju roditelji i gde je taj model ponašanja odomaćen, da deca stradaju, i što je još gore, model prenose dalje. Što reče jedna autorka ''Žrtvine žrtve žrtva.''Osim toga, kod Snežane Mihajlović se takođe juče o tome govorilo. I kod Lidije.

Postavila sam komentar kada je Danas objavio tekst - nisam mogla ranije. Zar ne?
jaca jaca 00:05 06.10.2007

Re: Ipak je sve u drustvu

Dule Nedeljković
vi stvarno mislite da bi bilo bolje da to nije prikazano? Po Vasoj formuli na televiziji treba pustati iskljucivo pcelicu Maju i mirna fotelja?! Srbija je zemlja izobilja, svi smo sretni i svi pevamo.

Pa ko kaze da ne treba pricati o nasilju BRE! Ali ne na taj nacin, ti me prebijes a ja obucem vencanicu i sve uz zvuke trube i harmonike i nasmejane voditeljke na Nacionalnoj TV. Ja stvarno ne razumem dokle ces ubedjivati da je to bas dobro.
jaca jaca 00:11 06.10.2007

Dule,

I ne zamenjuj teze, ne trpaj b92 i VB u ovu diskusiju. Kada postavis post o VB onda ce mo o tome. Kontas?
margos margos 00:14 06.10.2007

Re: koliko je zena

ivana23

Postavila sam komentar kada je Danas objavio tekst - nisam mogla ranije. Zar ne?

Ok, Ivana, ne ljuti se odmah. Ja samo kažem da se juče na tri posta pričalo...
I iskreno, to je toliko velika tema, zastrašujuća i zastrašujuže velika - ja juč
Unfuckable Unfuckable 00:20 06.10.2007

Re: koliko je zena

vidomir pavlovic
prebijeno,
Koliko dece je pretpelo smrtne strahove dok se OVDE "tuku" replike i komentari.
IMALI NEKO IDEJU KAKO POMOCI NEKOME KO SADA SPAVA U NECIJOJ SUPI JER NESME U SVOJOJ....


HVALA


/quote]
krajnje si patetičan.
Koliko je dece prebijeno dok si ti smišljao te dve bedne rečenice?
I, jesi li nešto uradio ti lično povodom toga ? Ili samo lamentiraš i pokušavaš da angažuješ nekog drugog da rešava stvari koje bi možda i ti mogao ...samo nemaš petlju - čim ovako defeciraš
Ili ti je sinulo da se nasilje dešava tek kad si svratio ovamo, pa te inspirisalo ?
Raspali su se Bitlsi, alo.........
margos margos 00:22 06.10.2007

Re: koliko je zena

margos

ivana23Postavila sam komentar kada je Danas objavio tekst - nisam mogla ranije. Zar ne?


Obrisa mi se vipe od pola komentara dok sam slala:((
Nema veze... uglavnom, ja sam ćutala jer nisam htela da širim temum a ogromna je...
I dalje je moje uverenje da je najveći broj komentara i komentatora pisao i reagovao lično i lista srca. Možda sam naivan, možda ne znam nešto što vi znate o likovima i delima pojedinaca, ali mi Tijanić i priča o njemu nije zaokupljala misli, sem kako se neinteligentno branio.
Pozdrav:)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 06:54 06.10.2007

Re: Ipak je sve u drustvu

DAX, molim Vas pre nego sto mirno odete odavde da me poslusate. Moja poenta je u tome da NIKO nije reagovao na vec dvonedeljnu paradu prostakluka, nasilja, seksualnog uznemiravanja, nacionalizma koji je putem Velikog Brata plasiran od strane Emotiona na B92.
Ovako se potpuno pogresnom konstatacijom reagovalo i trazila Tijaniceva ostavka.

Da LDP ne bi trebalo da osudi takav nacin vodjenja javnog servisa? LDP bi mogao da razmisli i nadje dobar i konkretan razlog za to. Ako oni ne znaju, ima ko zna, pa neka mu se obrate. Ovako je ispala smesna inicijativa.

Da se "svi" foliraju i da iza njihove brige za ljudska prava lezi debeo interes? Uglavnom da. Svaka cast pojedinim entuzijastama.

Da se na pravi nacin ne "obracunava" sa Tijanicem? Na pravi nacin? Naravno.

Da je emisija bila "OK" ali se sve to naduvalo iz zapravo skrivenih razloga? Pokazalo se da je tako

Da "B-92" ima dvostruka merila po pitanju ljudskih prava,i da je slicno moguce videti i na toj televiziji ali bi se tretiralo kao ozbiljan dokumentarac? Jucerasnjim saopstenjem Emotiona, B92 je ponizen kao medijska kuca, tako da ne znam sta da Vam u ovom trenutku odgovorim glede ozbiljnosti

RTS nije kriv za ono za sta ga vecina ljudi optuzuje na ovom blogu? Pa ko je kriv? DSS
Dax Dax 14:00 06.10.2007

Re: Ipak je sve u drustvu

Ne znam sta je bilo sa Velikim bratom? Pretpostavljam nesto slicno sa 48 sati svadba.
Ako je tako,onda treba i /b92 napasti zbog toga.Svima jednako.
ivana23 ivana23 18:12 06.10.2007

Re: koliko je zena

margos

margosivana23Postavila sam komentar kada je Danas objavio tekst - nisam mogla ranije. Zar ne?Obrisa mi se vipe od pola komentara dok sam slala:((Nema veze... uglavnom, ja sam ćutala jer nisam htela da širim temum a ogromna je... I dalje je moje uverenje da je najveći broj komentara i komentatora pisao i reagovao lično i lista srca. Možda sam naivan, možda ne znam nešto što vi znate o likovima i delima pojedinaca, ali mi Tijanić i priča o njemu nije zaokupljala misli, sem kako se neinteligentno branio.Pozdrav:)

Ne znam, na zalost, ali mi je sve to vise licilo na hajku pod plastom brige za neku devojku koja je svojom voljom odlucila da sklopi brak (pa i sa takvim...). I ko bar malo poznaje prilike u ovom drustvu jasno mu je bilo da je ona
na ovom blogu bila samo ''zrtveno jagnje'' radi drugih ciljeva. Imena tu bas nista ne znace. I ponavljam: Uostalom zar nije cudno sto niko ne poziva na odgovornost uredni/ka/cu programa koj/i/a je po prirodi posla odgovor/an/na za prikazivanje sporne emisije?
Ako cemo bez imena - da li direktor (bilo koje medijske kuce) moze imati uvid u celokupan sadrzaj programa i da li je to njegov posao? U RTS-u postoji i Direktor televizije i Direktor programa.
http://www.rts.co.yu/rts_menad.asp

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana