48 sati lupanja

Dule Nedeljković RSS / 05.10.2007. u 16:54

Pustio sam par dana da se slegne frka oko emisije “48 sati svadba” koja je prikazana pre nekoliko dana I koja je inicirala svakojake likove da uzbudjeno na ivici transa potrazuju ostavku direktora Javnog Servisa.

Stojim iza svake svoje reci koju cu sada napisati a malopre sam pogledao tu emisiju. Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste. Srbiju koja pokazuje svoje izopaceno lice. Momak koji tuce svoju devojku I to javno priznaje pred novinarkom koja je svoj posao savrseno odradila. Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi. Hrabra mlada dama. Svaka cast.

Zasto se onda podigla ovolika frka da RTS promovise nasilje nad zenama. I to su galamu digli oni koji se cesto ponasaju prostije, bahatije, bezobraznije, mizoginije od ovog siledzije. Ovaj momak je barem javno u emisiji obecao da nece vise da bije svoju zenu. Kada je neko od politicara to ucinio. U ovoj zemlji umisljenih politicara I njihovih sledbenika, svako polaze pravo da se pravi pametan. Jos kada to potekne od politicke grupacije kojoj sam podario glas, ja postanem ljut.

O ostalim nasim dusebriznicima koji grakcu kao vrane na svaki mig politicara, hocu da potrosim par reci. Kao sto sam hiljadu puta rekao i kao sto se isto toliko puta pokazalo da sam u pravu, opet ponavljam. Potpuno pogresno percepirajuci stvari, besomucno koristeci bilo kakvo javno glasilo da plasiraju svoje paranoicne lazi I agresivno smarajuci sve koji pokusavaju da racionalizuju stvarne dogadjaje, ta polusvesna umisljena skupina boraca za ljudska prava siri defetizam I svakoga dana regrutuje sve vise besnih klinaca kojima je draze nasilje nego lazna slika vrednosti koju paranoici pokusavaju da nametnu kao pravilo. Politicka korektnost koju nam pojedinci namecu je uvreda za svakoga ko ima gram mozga. Jebote, kada ce ti ljudi da shvate koliko su zalosno kontraproduktivni.

Tijanic nije cvecka ali kada vidi ko ga napada on uziva. Napali su ga ljudi potpuno bez ikakvog smisla. Pokazalo se da je opet ispao pametniji. Sto I nije bilo tesko.

Da je ova emisija prikazana na B92, garantujem zivotom da bi dobila nagradu za dokumentarni film.

ps. molio bih Vas da procitate sta sam napisao pre nego sto bilo sta iskomentarisete.

ps.2 ja licno osudjujem svaku vrstu nasilja ali ne mogu da se slozim sa paranojom koju pojedini praznoglavci dizu ne potrudivsi se da pre toga u svojim otrovnim mozgovima sagledaju istinu.

RTS nije kriv za ono za sta ga vecina na ovom blogu osudjuje. Ako mi neko ne veruje, neka pogleda emisiju.

Tacka



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kralj Markovic Kralj Markovic 23:35 05.10.2007

O čemu je ovde reč

Već neko vreme, tu i tamo, pročitam pisanija Duleta Nedeljkovića. Ne dozvoljavam sebi da me iznervira, pošto takvih kvaziintelektualnih, kao neobičnih, kao drugačijih, stvari svakodnevno čujem i vidim. Postoji taj mentalitetski sklop kod nas tako čest, kada čovek želi pošto-poto da bude drugačiji, da kaže nešto što će biti novum, a zapravo ponavlja fraze i misli kojekakvih naših vajnih političkih komentatora kojima bi u svakoj pristojnoj državi žene (supruge) odavno zabranile da pričaju o politici, da se ne blamiraju u društvu. Reprodukuje stereotipnu sliku sveta i misaone koordinate kojima mu ovdašnji mediji napuniše glavu. Ko je ustvari taj Dule Nedeljković da se toliko ljudi "pali" na njegove nemušte tekstove?
Unfuckable Unfuckable 01:31 06.10.2007

Re: O čemu je ovde reč

Već neko vreme, tu i tamo, pročitam pisanija Duleta Nedeljkovića






..jel ..po zadatku (pošto ne komentarišeš nigde...)...ono, kao na fudbalu - ako znaš šta je to - "čuvaš ga" (da ne zastrani...)
Covek u belom Covek u belom 01:39 06.10.2007

Re: O čemu je ovde reč

Ajte vi lepo kod vas (ups htedoh reci kod "bitne" Kalilite) na blog, tamo je sve originalno, parola i fraza nema, a i posecenost je jako dobra, diskusija na nivou, pa tamo sirite vase "misaone koordinate". Takodje i dalje ne dozvoljavajte sebi da se iznervirate, posto vam koliko vidim odlicno ide.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 06:56 06.10.2007

Re: O čemu je ovde reč

pa kako da odgovorim nekom ko sebe naziva Kraljem:))))
Lun Lun 23:38 05.10.2007

Sve naopako!

Hebote, Dule, bash nemash srece.
Prvo te je sachekala iza ugla Drinka Pavlovic; sad te je Umetnica napenalila.
Al' da ti kazem - ako!

Kako, bre, mozesh da kazesh "izvanredan dokumentarac" za jednu odurnu glorifikaciju i propagandu nasilja kao pozeljnog drushtvenog okvira, sve sa RTS blejaonice koju osmatra skoro 3 miliona blejacha?
Pa moja cerka od shesnaest i njena najbolja drugarica vec dva dana samo o tome prichaju, fascinirane kolichinom patologije u ubogoj prosechnoj srpskoj familiji, ali i patologijom onih koji od tog jada prave cirkus.

Stvaranje novog sistema vrednosti, u kome ce se smatrati bestijalnim da neko brdsko goveche leshi neku jadnicu, je ono za shta bi ti, kao eldepeovac, trebalo da se zalazesh, umesto shto tipkash ode Najavljivachu Ubistva.
Dax Dax 23:48 05.10.2007

Sve naopako!

Izvinjavam se svima,malo cu skrenuti sa teme.Jeste da i ovo spada u musko-zenske odnose.

Blic -sutra

Višemesečno neslaganje ministra za infrastrukturu Velimira Ilića sa radom ministra bez portfelja Dragana Đilasa, zaduženog za nacionalni investicioni plan, kulminiralo je u utorak. Odmah posle vesti da je napadnut novinar koji je hteo da snimi gradnju njegove privatne klinike u Kačulicama, Ilić je, 2. oktobra, posumnjao da iza toga stoji njegov kolega iz Vlade. Zato je pozvao Đilasa na službeni telefon u nameri da se sa njim obračuna. Sa druge strane žice naišao je na sekretaricu ministra, ali ga to nije sprečilo da uz bujicu uvreda na njen račun u razgovoru najavi i „rat“ kolegi iz DS.

Čitaocima „Blica“ prenosimo tok razgovora.

O. B.: Telefon ministra Đilasa, izvolite.

Ministar Velimir Ilić: Daj mi tog tvog ministra.

O. B.: Ministar je na sastanku, preneću mu poruku, molim vas kažite ko ga traži.

Ilić: Ma ne foliraj se k...tino jedna, ja sam Velja Ilić, daj mi tog lopova.

O. B.: Preneću ministru poruku i, ako je moguće, razgovarajmo pristojnije.

Ilić: Ma, je l’ znaš ti bre ko sam ja? Sad ću da ti dođem tu i da te nađem k...tino jedna i da te napušim k... I ne foliraj se nego mi daj tog g... znam da je pored tebe, j... mu mater.

Opširnije u izdanju za subotu, 06. oktobar 2007.
andjelija andjelija 00:03 06.10.2007

Re: Sve naopako!

boze kako jedan divan razgovor....
jel on covek zenomrzac? ima li zenu? mamu? ko su te osobe? kako izlaze na kraj sa njim?

treba njemu svi da se naredjaju na zeni, kevi itd...i da ga iznapushavaju....pa bi prestao da laje dzukac.

a sad, ko mi kaze, da ne mogu ljudi tako da mu se obrate nek shvate to kao terapiju.
jaca jaca 00:13 06.10.2007

Re: Sve naopako!

je ono za shta bi ti, kao eldepeovac, trebalo da se zalazesh, umesto shto tipkash ode Najavljivachu Ubistva.



Dule i LDP? Pa mislim da je glasao za njih sto je to bilo popularno, nesto novo, sto je cuo da bi tako trebalo.
Unfuckable Unfuckable 00:33 06.10.2007

Re: Sve naopako!

Hebote, Dule, bash nemash srece.
Prvo te je sachekala iza ugla Drinka Pavlovic; sad te je Umetnica napenalila.


.
..ma da ...trebalo bi da legne i da se pokrije ušima ... - tvoja procena...
Što te ne ubije, jača te (optimista)
Što te ne ubije, osakati te (pesimista)
Što te ne ubije, ne ubije te (Unfuckable)
Što te ne ubije, trebalo te je ubiti (Lun)

Po biologiji, ljudi spadaju u kičmenjake...misli o tome
Covek u belom Covek u belom 01:45 06.10.2007

Re: Sve naopako!

Lun
Pa moja cerka od shesnaest i njena najbolja drugarica vec dva dana samo o tome prichaju, fascinirane kolichinom patologije u ubogoj prosechnoj srpskoj familiji, ali i patologijom onih koji od tog jada prave cirkus.
Cestitam na uspesnoj indoktrinaciji sopstvene familije i blize okoline. Otkrijte mi molim vas tajnu, od kojeg ste "druga" udzbenik koristili? (Nadam se samo da nije "Kako se kalio celik"
Covek u belom Covek u belom 01:53 06.10.2007

Re: Sve naopako!

Lun
fascinirane kolichinom patologije u ubogoj prosechnoj srpskoj familiji, ali i patologijom onih koji od tog jada prave cirkus.


Evo rasizma na delu. Da si rekao obicnoj, jos bi i moglo da prodje, ali samim tim sto si rekao prosecnoj, smatras da je srpska familija u proseku veoma patoloski bolesna (sto ce reci dobrana vecina Srba), a usput i uboga i jadna, a to je prijatelju za banovanje. Stvarno vam je divan taj sistem vrednosti sto ih zastupate. Mnogo uspeha i ubuduce.
neprilagodjena neprilagodjena 00:23 07.10.2007

Re: Sve naopako!

..ma da ...trebalo bi da legne i da se pokrije ušima ... - tvoja procena...
Što te ne ubije, jača te (optimista)
Što te ne ubije, osakati te (pesimista)
Što te ne ubije, ne ubije te (Unfuckable)
Što te ne ubije, trebalo te je ubiti (Lun)

Po biologiji, ljudi spadaju u kičmenjake...misli o tome


oh. totally unfuckable.
Unfuckable Unfuckable 00:29 07.10.2007

Re: Sve naopako!

oh. totally unfuckable.


.

..jezgrovito
...ali istinito][/url]
A.C.A.B. A.C.A.B. 00:01 06.10.2007

Experiment ili promena pravca?

Ovo je kao neki eksperiment, daj da vidimo kako je lako ljude naloziti na nesto. Nekima su trebale godine da preko televizije i ostalih medija naloze ljude da se ubijaju, za neke je dovoljan jedan razgovor.. Ovo mi izgleda kao eksperiment, ispitivanje reakcije na neocekivano ponasanje svesno izazvano. Ako je tako, super.

Brate, pa zar kolku mislis da oni prave stetu, ne pravis i ti time sto podilazis osecanjima druge strane. Kad se boris protive necega, i kad ti nesto smeta, boris se protiv toga bez kompromisa. Pa zar nam sada ovakvima treba opravdanje, pa to smo mi takvi smo razumite nas. Malo mozga, i malo zelje da se nesto uradi kod svakog, samo to nam treba. A ovako ce i dalje glupost i poslusnost biti nasa svakodnevnica.

I kada se dve strane bore, nije vise bitan stav, bitno je na kojoj je stav strani. A ti si promenio stranu..

Sta ce posle ostati, to je ono sto je bitno.
jeca jeca 00:16 06.10.2007

48 sati, joooj

Ne slažem se Dule sa ovim što si napisao, a i kod Jelene na blogu sam ostavila komentar. Za mene jeste problem što se ova tema tretirala (u jednoj emisiji zabavnog karaktera) kao nešto što je neprijatno, ali eto i to je život i to je Srbija. To što je voditeljka iskazala čuđenje nad njegovim ponašanjem i postavila neka pitanja u vezi sa tim njihovim problemom...kakve to ima veze sa samim kontekstom emisije. Isto tako mogu da puste nekog ludaka da ispriča u istoj toj emisiji, kako je prebio neke homoseksualce, uz punu argumentaciju- kako su bezobrazni, a i Rome, ali eto pošto ga voditeljka prekori, on to više neće- i to je isto Srbija.
Ja smatram da je problem nasilja, ne samo u porodici toliko ozbiljan i nedopustiv, da se u svakoj emisiji koja tu temu tretira mora jasno naglasiti da je to neprihvatljivo ponašanje u našem društvu i kao takvo se tretirati kroz celu emisiju. A ne kao nešto što se spominje (usput) u okviru emisije o pripremi svadbe. Ovo je nekome zanimljivo da gleda, nekome ne, ali poenta je da nije označeno kao nedopustivo ponašanje.
A taj, Michael Moore je intervjuisao Ch. Hestona u okviru dokumentarca koji se bavio problemom upotrebe oružja u Americi. Kontekst te emisije je bio protiv oružja i stavova ljudi kao što je Ch. Heston, zato je i napravljen dokumentarac, ne znam kako samo pade "nekome" na pamet da poredi taj dokumentarac i ovu emisiju-neupordivo je.
Namerno nisam spominjala smenu Tijanića, jer mislim da ova emisija nije razlog za to, on ne bi smeo ni po jednom kriterijumu (da smo normalna zemlja) da bude direktor RTS, ali nismo normalna zemlja, on je Koštuničin savetnik (bivši Mirin i Slobin čovek) i zato je tu gde je.
Rasejani Rasejani 01:49 06.10.2007

Postovani Dule

svakim danom sticem sve jasniju sliku o tebi
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 07:01 06.10.2007

Re: Postovani Dule

ovo nije magarac, ovaj je lep. Gotovo kao kucni ljubimac. Hvala
angie angie 01:54 06.10.2007

shto

obrisa hemicharku?
Unfuckable Unfuckable 01:54 06.10.2007

Sve što sam imao da napišem

o pomenutoj emisiji, napisao sam još pre par dana - na prvom, a potom i na drugom blogu Jelene Krajšić.
Ovom prilikom joj se zahvaljujem što smo imali civilizovanu diskusiju, bez obzira što je moje mišljenje bilo u manjini. -što je u par navrata pretilo da sve pretvori u nešto drugo - ali nije.
Nisam pobrisan ni jednom, respect !
Gledam sada komentare ovde - kao i svukud - mnogoljudimnogoćudi ... - pa se pitam : a, što nikome nije palo na pamet da to sve lepo postuje tamo, kad je bilo vruće ?
Da se razumemo : meni ne treba podrška (razumevanje još i prihvatam) - ali tamo nešto nisam primetio nikog od ovde tako (manje ili više) razmahanih & elokventnih...hajd sad da navedem po spisku :

Dule, Bojan Zdravic, marija s , atomski mrav, EL EN, Altea, Dragan Vujanović, boboLeeloo, Nietzches Aprentice, dragan7557... biće verovatno još...

Koji je razlog ?
Jaki ste u gomili samo ? (izuzimam Duleta ovde).......pa to sam poručio i pojedincima tamo.
"Taktićko" - sa Ć - odugovlačenje ? (ne izuzimam Duleta)...zašto ? Da bi se bilo naknadno pametan?
Ne ide : ili si pametan ili nisi - ili imaš odmah stav, ili nemaš...a ne da čekaš da ti neko drugi da zeleno svetlo da možeš da počneš da misliš ...ili da se priključiš - još gore...

Ništa lično., nemoj neko da bi se uvredio.
Al, imajte lični stav. Uvek.
Pogledajte tamo : ivanu23, petra, audrey....gledali ste - al nikom nije palo na pamet da kaže nešto ...jer je - šta ? Vrelo ? Opasno ? nije taktiĆki ????
...ejebiga


Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 03:13 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Ne ide : ili si pametan ili nisi - ili imaš odmah stav, ili nemaš...a ne da čekaš da ti neko drugi da zeleno svetlo da možeš da počneš da misliš ...ili da se priključiš - još gore...


Potpisujem.
Atomski mrav Atomski mrav 12:40 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Čuj ovoga, jaki su samo u gomili... pogledaj se čoveče malo bolje :)
Nisam komentarisao emisiju 48 sati svadba jer je nisam gledao (uopšte, ne gledam nijedan reality show) ni ovde ni na blogovima Jelene Krajšić a pročitao sam oba, kao i sve komentare na njima. Ovde sam komentarisao druge stvari koje je Dule pisao a ne delove o emisiji, RTS-u ili B92.
Mora da se osećaš mnogo dobro kad tako opljuneš po nekome, a? Razmisli malo ubuduće i nauči nešto od Jelene Krajšić kad je već toliko hvališ.
Unfuckable Unfuckable 12:58 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Ništa lično., nemoj neko da bi se uvredio.


.
Ništa lično., nemoj neko da bi se uvredio.

Očigledno nisi pročitao ceo tekst.
Ne osećam se mnogo dobro kad opljunem po nekome, a moj tekst gore i nije pljuvanje - ako si se osetio prozvanim, razumem te, ....ako se ne osećaš dobro zato što je sve to istina što je napisano, opet te razumem.
Ali ne treba zbog toga što te nigde nije bilo da osećaš bes prema meni.. thats the way it is ....
Trebalo bi svi po malo da učimo jedni od drugih ovde, zar ne? Što se JK ili bilo koga drugog tiče - iskazaću UVEK poštovanje prema svakome ko ne upadne u horsko - pljuvačko -ostrašćeni -"odrubite mu glavu" - kliše koji je ovde dominantan - pa makar ne bili istomišljenici o nekoj temi, i ne nalazim u tome ništa loše.
Atomski mrav Atomski mrav 13:29 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Pazi, prozivaš me da nisam komentarisao na postovima JK a jesam ovde... valjda imam pravo da komentarišem gde hoću. Drugo, napisao sam da nisam komentarisao samu emisiju jer je nisam gledao, ovde sam komentarisao neke druge stvari koje je Dule napisao. Treće, ne možeš prozivati nekoga poimence (tj. po nicku) a onda napisati "ništa lično"... eto to je sve. Za ostalo što si napisao, veruj mi - ne dajem ni pet para.
Unfuckable Unfuckable 13:52 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

napisao sam ti.
Simptomatično je to da se niko od ljudi koje sam naveo tamo (čije komentare inače redovno pratim & cenim & poštujem) nije uvredio ili našao nešto "isprozivanim" - što možda više pojašnjava tvoju percepciju komentarisanja ovde
Po nickovima su navedeni zato što je to bio jedini način da kažem ono što sam hteo - zato sam i napisao da nije ništa lično - za mene je lično kad pufna nekom mrtva ladna kaže da je mnogo ružan ili neki drugi umetnik kaže da je Tijanić Zlo - justlikethat, bez ikakve analize ili pojašnjenja - to je, po meni, lično

Tako da, brale - možemo ti i ja ovako do sutra. Ja sam rekao šta imam . I tamo i ovde.
U tome je bitna, ali ne i nepremostiva razlika između nas dvojice.

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:00 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem


Unfuckable,

Pogresio si, ja uvek iznosim svoj licni stav - bez obzira da li sam sam, ili ima onih koji dele moje misljenje. Vrlo cesto sam potpuno sam u diskusijama na blogu ovde, napadnut od gomile prostaka - ali ne plasim se :))). Da ti se zahvalim sinoc sto si stao na moju stranu u odsustvu, mislim ne moras - ali thanks anyway:)) lepo je kad osetis da nisi sam kad te maltretiraju.

Dalje, nisam uspeo sa prve strane ovog Duletovog bloga, da prenesem jedan ceo komentar koji sam uputi Margos, upravo na ovu temu koju si postavio u ovom tvom komentaru. Potarzi ga ako te ne mrzi, na drugoj polovini prve strane je. Elem, mnogi od nas nisu uopste gledali taj dokumentarac, vec smo usli u diskusiju o nasilju u porodici kao uopstenoj pojavi. Naravno osudili smo nasilje u porodici. Vecina nas, koji ga nismo gledali - uopste ga nismo komentarisali.

Vec sam napisao u jednom drugom komentaru, ili istom ne secam se - videces, mozda je to onaj koji je pidola quote, i gde me je isprskala, da je tema ovog Duletovog bloga zapravo - njegova kritika preuvelicavanja stetnosti emisije, stavljanja pogresne konotacije u celom slucaju da bi se politicki poentiralo. Poenta i primarna tema ovog Duletovog bloga, uopste nije nasilje u porodici - protiv koje je on bez dvojbe by the way. Dule ne prica uopste ovde o nasilju u porodici - ne razvodnjavajmo diskusiju, i ne odvodimo je u pogresnom smeru. Jer tema ovog bloga je - zloupotreba emisije da bi se politicki poentiralo, zar ne?

Duletova kritika (48 sati lupanja) me uopste ne tangira, jer mislim da se ne odnosi na mene - posto nisam gledao dokumentarac, niti sam ga komentarisao. Naknadno sam informisan o njemu, ali od neostrascenih ljudi iz Beograda koji su ga gledali, i koji su mi rekli da je sve skroz ok, da je sve ovo uglavnom preterivanje- najverovatnije sa cilem da se politicki profitira. Ponavljam, komentarisao sam sve vreme na blogu JK samo uopstenu temu nasilja i uopste nisam imao, niti izneo svoj stav o spornoj emisiji. Znaci, da sumiram, nisam ni promenio stav - mislim ne mozes menjati stav ako ga uopste nemas - logicno zar ne? Ne mozes menjati nesto sto nemas - vec mozes menjati samo nesto sto imas? Jednostavno, izgradio sam stav po pitanju emisije tek posle razgovora sa ljudima u Bgd i posto sam procitao ovaj Duletov blog.

Nisam primetio da si bio u manjini na tom blogu zaista. Uglavnom se slazem sa tvojim stavovima, jednom sam samo primetio, pre neki dan, da se drasticno ne slazem sa tobom, ne secam se na kom blogu, po pitanju dolaska radikala na vlast - koji ti podrzavas iz taktickinh razloga. Nisam imao vremena da ti odgovorim, ostavicu to za neku drugu priliku, i ovako sam se previse raspisao - da ne preterujem:)))

Pozdrav
Bojan
Unfuckable Unfuckable 16:53 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Respect, BZ
Meni nije smetalo što sam na tom blogu bio u manjini ...kad vidim ko je sve bio u većini, prijatnije mi je bilo da ostanem manjina... ; ))))
Ono što mi je zasmetalo to je nekakav strah ili taktiziranje kod komentatora ovde - koji su uzeli da prežvakavaju temu staru nekoliko dana - ali kod Duleta ( sigurni da neće biti brisanja & banovanja )...a ne kod JK.
Suština Hedijevog posta je neutemeljeno arlaukanje i nepoimanje suštine + pokušaj da se politički opauči protivnik + davanje autogolova zbog te neutemeljenosti ( i još ispadaju smešni ) .... - sve to je navedeno u mojim komentarima kod JK - ali nikome od "ovdašnjih" koji su to pročitali tamo (ok, sad će svi da viču kako niko nije ništa čitao...) na pamet nije palo da nešto guknu....jbg - mnogo vruće bilo, šta li.
A onda ovde kod Duleta...komocija, jbg - pa se raspištoljili. ...To mi je zasmetalo - inaće sa svim blogerima koje sam spomenuo imam identičan ili sličan stav povodom cele priče, tu mnogo sporenja nema.
Ako ne ukrstimo mišljenja sa neistomišljenicima ...nikada nećemo ništa rešiti. Ako samo trčimo tamo gde naših istomišljenika ima više - znači da nismo spremni za argumentovanu civilizovanu diskusiju i da se osećamo nesigurno. Kada mi se učinilo da ovo što sam malopre napisao "čitam" po Duletovom blogu...nije mi prijalo i reagovao sam.
Lako je u gomili istih glasova biti glasan, catch je ostati čitav kada je suprotno mišljenje u većini.... - znam da si imao milion sličnih iskustava ovde, i znam koliko i kako si bio prozivan i maltretiran od svakojakih koji se zalažu za slobodu govora svih osim svojih neistomišljenika - tako da sam siguran da me razumeš i da nisi celu ovu priču shvatio lično.
A to što se ponekad zaletim na ove što te prozivaju....reflex, jbg ( ili moć navike...) : ))))) - čisto da ja ostanem u formi, a oni da se ne opuste previše.. - opet ništa lično
Veliki pozdrav
Atomski mrav Atomski mrav 16:56 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Jbt, al' si hrabar...
Unfuckable Unfuckable 17:08 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Jbt, al' si hrabar...


.
atomrave, u čemu je problem ?
Zabolelo te nešto pa se sad jediš ?
Opusti se malo i ne shvataj sve tako lično, prekini da se duriš aman
Atomski mrav Atomski mrav 17:21 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Što bi rek'o Rambo Amadeus, poč'o si sebe ozbiljno da shvataš a publiku na patetiku da hvataš... :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:24 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Respect brother, Upravo to:
Suština Hedijevog posta je neutemeljeno arlaukanje i nepoimanje suštine + pokušaj da se politički opauči protivnik + davanje autogolova zbog te neutemeljenosti ( i još ispadaju smešni ) ....


Potpisujem sve, samo mala napomena

A onda ovde kod Duleta...komocija, jbg - pa se raspištoljili


Kod mene nema "raspistoljavanja" narocito ne na ovom blogu, vidis samo ovde me saletelo 4-oro njih, za ostale blogove da ti ne pricam, cepaju me brate sa svih strana i na svim blogovima - nema opustanja ni za praznik ni za vikend, sta god da kazem, traze mi dlaku u jajetu:))))

Prijatan vikend i obelezi nekako danasnji dan:)))

Pozdrav,
Bojan
Unfuckable Unfuckable 17:31 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

U pravu si atomrave, sve si u pravu !
Jel bolje sada ovako ?
Proći će te dur ?
Atomski mrav Atomski mrav 17:36 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Opusti se malo i ne shvataj sve tako lično

:)
Vlasta Vlasta 18:48 06.10.2007

Unfuckable

Ono što mi je zasmetalo to je nekakav strah ili taktiziranje kod komentatora ovde - koji su uzeli da prežvakavaju temu staru nekoliko dana - ali kod Duleta ( sigurni da neće biti brisanja & banovanja )...a ne kod JK.


Jelena nije obrisala nijedan komentar, osim fotografije izudarane žene koja se tome kao smeje, i to očigledno iz etičkih razloga, tako da je ovo ružno i nije istina. Na ovom blogu jeste bilo brisanja komentara. Jel vi mislite da smo mi svi ludi, u fazonu "kome ti veruješ, meni ili svojim očima?" Bruka.
Unfuckable Unfuckable 21:29 06.10.2007

Re: Unfuckable

Vlasto
čini mi se da si malo pretrčala preko onoga što sam napisao. Podsetiću te :

o pomenutoj emisiji, napisao sam još pre par dana - na prvom, a potom i na drugom blogu Jelene Krajšić.
Ovom prilikom joj se zahvaljujem što smo imali civilizovanu diskusiju, bez obzira što je moje mišljenje bilo u manjini. -što je u par navrata pretilo da sve pretvori u nešto drugo - ali nije.
Nisam pobrisan ni jednom, respect !


Ja - kao komentator, ne mogu da znam koliko je komentara neko brisao.... Tj mogu samo indirektno to da zaključim - znam da je "priprećeno" petru da "previše okupira blog" i to u momentu dok je potpuno sam "ukrštao" mišljenje sa poprilično netolerantnom većinom - i ti i ja znamo da je to ...žuti karton. Ali ne znam koliko je i da li je brisanja bilo. Što se mene tiče - znam i to sam napisao.
Što se brisanja kod Duleta tiče - znam da ih ima ali verujem Duletu da on to ne radi. Po nekoj mojoj logici - to samo znači da je Dule "malo manje jednak" bloger od ostalih - čim mu neko "iznad" briše po blogu...Šta ti misliš o tome, btw ?
U delu koji si citirala samo sam primetio to da se ljudi mnogo "komotnije" osećaju kod Duleta na blogu - jer imam utisak da ne postoje organizovane "hajke" i da Dule, kao domaćin, ne "goni" neistomišljenike onako rigorozno kao što se to dešava na nekim drugim mestima.
Ima već dosta "iskusnih" blogera ovde koji znaju gde se i šta sme reći i dokle se sme ići...možda je u tome tajna generalno dobre posećenosti Duletovih tema i na to sam mislio kada sam pisao ovo što citiraš i zoveš brukom.. šta misliš o tome ?
Ne mislim da ste "svi vi" ludi (mada vidim samo nick : Vlasta) - jer, da to mislim - znali bi ste to.
Unfuckable Unfuckable 21:52 06.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

][/url]
Altea Altea 19:24 07.10.2007

Re: Sve što sam imao da napišem

Znas kako, neki od nas jednostavno nemaju vremena (a cesto ni zelje) da citaju SVE blogove i oglasavaju se na svima. Evo, ja tek veceras videh sta si napisao jos juce, a i to sasvim slucajno jer me vrlo cesto mrzi da citam 1000 komentara. Samo nemoj brzopleto da izvodis zakljucke, pogotovu ne o ljudima koje ne poznajes, molim te.
Ako se tu i tamo oglasim na Duletovom (i jos ponekom) blogu (a nisam tako ucestala sa javljanjem kao mnogi drugi), to je iskljucivo kada osetim sasvim naivnu potrebu/zelju da saopstim neko svoje razmisljanje na temu. Onako sasvim nekul. Za sve ostalo bas briga (ne osecam potrebu da skupljam nekakve poene, sta li, time sto cu da se brecam na druge sagovornike, itd.), a pogotovu ne volim kad manjka elementarne kulture dijaloga (cije ce ucenje u Srba biti izuzetno dugotrajan i mukotrpan proces). Ovo poslednje nemoj licno da shvatis, to je samo opaska na racun toga sta se sve moze procitati na blogovima.
E, da, oprosti mi sto se nisam oglasila na tom drugom blogu koji pominjes, za sada citam samo par autora. Pa i to kad stignem, onako sasvim neredovno.
ATZIKA ATZIKA 03:44 06.10.2007

i ja nesto da napisem...

Evo ja sam nakon ovog teksta odlucio da postujem svoj prvi komentar na ovom blogu i da preporucim ovaj tekst. Iako blog redovno citam, zbog uglavnom ostrih prepucavanja, izbegavao sam da postujem, al evo sad nisam mogao da se uzdrzim pa pisem .
Slucajno sam odgledao prvi deo emisije "48 sati svadba" jer sam bas ukljucio RTS kad je devojka prvi put rekla da je on bije. To me je malo sokiralo ali i zainteresovalo da tu emisiju odgledam do kraja. Cak sam posle emisije probudio svoju skvo da joj ispricam sta sam gledao. Znaci ipak to je i meni bilo cudno i drugacije od necega sto bi ocekivao u takvoj emisiji. Al' kad sam sutradan video reakcije u skupstini pa i na skoro svim medijima nisam mogao da verujem sta ljudi pricaju. Ja tu ne videh nista sto bi reklamiralo nasilje u porodici, cak je voditeljka bila napadna i insistirala na tome toliko da sam ocekivao da ce mladencima biti neprijatno sto su o tome uopste pricali, al i oni lagano prodjose kroz to kao i skoro svi clanovi njihovih porodica. Onda sam citao i komentare na ranijim blogovima na temu emisije i stekao sam utisak da 99% njih koji o tome pise uopste nije gledalo emisiju, nego eto cisto da se sloze da je uzas RTS i da je normalno da se zbog Tijanica tu reklamira nasilje u porodici. Naravno, odgledao sam i drugi deo emisije. Tu se nastavila slicna prica, ovog puta je pomenuto da je jednom prilikom i devojka svog buduceg muza vaspitavala samarima. To skoro niko i ne pominje iako i to spada, valjda, u nasilje.
Sve u svemu o Tijanicu ne mislim nista. RTS gledam kad ima nesto sto mi se gleda kao i sve druge televizije. O nasilju u porodici mislim sve najgore, ipak sve ovo, po meni, nema mnogo veze sa emisijom "48 sati svadba" oko koje se digla tolika frka da ne mogu da verujem.
Dule tebi svaka cast, tvoje tekstove citam sa uzivanjem cak i kad se ne slazem sa necim u njima, vidi se brate da su pisani iz duse. Tipa, ja to mislim ili tako se trenutno osecam i vozdra raja, nema politiziranja ...
Unfuckable Unfuckable 04:02 06.10.2007

Re: i ja nesto da napisem...

sjajno i jednostavno.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:11 06.10.2007

Re: i ja nesto da napisem...

Dule tebi svaka cast, tvoje tekstove citam sa uzivanjem cak i kad se ne slazem sa necim u njima, vidi se brate da su pisani iz duse. Tipa, ja to mislim ili tako se trenutno osecam i vozdra raja, nema politiziranja ...

upravo to:)
rayzippo rayzippo 09:00 06.10.2007

190 i plus komentara

mnogo buke ni oko cega...Dule priznaj da si reakcija i sve ce ti biti oprosteno...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:22 06.10.2007

Re: 190 i plus komentara

ja sam rekreacija...
Super Stupid Super Stupid 09:29 06.10.2007

blago nama!

kada se udruze strucnjak opste prakse Dule
i sociolog Aleksandar Tijanic (doktorirao kod Mire Markovic)
dobijemo fantastican dokumentarac! Siledzija rekao "necu vise majke mi"
i sta sad tu ima neko da prigovara... Kad pomislim samo koliko je nesrecnih zena
vec culo ovu recenicu pre neko sto ponovo poletela je ruka...
ugly ugly 09:47 06.10.2007

Bratstvo, Jedinstvo i Nesvrstanost

Sha se bre cudite sto ovaj samara verenicu? To je norma kod nase brace Arapa s kojima nas je Broz svojski pario oko cetiri decenije. Bice da smo im blizi nego sto mislimo.

Osim toga, izgleda da se javnost vise uzbudila oko par samara nego oko mentalnog, materijalnog i moralnog silovanja nacije koje traje decenijama. Svaki narod ima vlast kakvu zasluzuje.

P.S. da li je "ostavka" najpopularnija srpska rec i resenje za sve jade (posle seksa, naravno)?
pufna pufna 12:46 06.10.2007

Re: Bratstvo, Jedinstvo i Nesvrstanost

Sha se bre cudite sto ovaj samara verenicu? To je norma kod nase brace Arapa s kojima nas je Broz svojski pario oko cetiri decenije. Bice da smo im blizi nego sto mislimo.

ugly,
ruzniji si nego sto mislis!
ugly ugly 12:59 06.10.2007

Re: Bratstvo, Jedinstvo i Nesvrstanost

pufna
Sha se bre cudite sto ovaj samara verenicu? To je norma kod nase brace Arapa s kojima nas je Broz svojski pario oko cetiri decenije. Bice da smo im blizi nego sto mislimo.

ugly,
ruzniji si nego sto mislis!


Ruzan sam, dakle postojim

Pozdravio te turbo-folk, onako, zapadno-evropski... (mis'im, stvaaarno...)
Lun Lun 10:08 06.10.2007

Kad te vidim - zalajacu.

Obrisao si Umetnicu?
Ti koji toliko insistirash na principijelnosti da ne brishesh i da uzivash u dobrom fajtu.
Mozesh li navesti jedan valjani razlog zashto si to uchinio?
Poshto ja mislim da ne mozesh i poshto, takodje, mislim da je ovaj tvoj postupak u najboljoj tradiciji svega onog shto navodno mrzish - zbogom Ledu.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:13 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

da li zaista mislis da sam obrisao Umetnicu, nisam ja nikada nikog obrisao osim mozda dva-tri komentatora prostaka u davnoj proslosti. Veruj mi da ni ne znam sta je napisala. Nemam razlog zato sto to nisam uradio. Obrisao bih je jedino ako bi vredjala Bojanu. Za sve ostalo sam uvek spreman. Tako da si u krivu, prijatelju...
Kazezoze Kazezoze 11:24 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

a mene interesuje da li se iko setio da podnese krivichnu prijavu protiv mladozhenje zbog fizichkog maltretiranja buduce mlade, jer dokazi su snimljeni. mislim, ako vec nece ili nesme mlada to da uradi, onda treba neko sa televizije koja je snimala tu emisiju. pa kad mu sudija odmeri dobru novchanu kaznu, postoje shanse da on svoje obecanje i ispuni.
Lun Lun 11:42 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

Dule Nedeljković
da li zaista mislis da sam obrisao Umetnicu, nisam ja nikada nikog obrisao osim mozda dva-tri komentatora prostaka u davnoj proslosti. Veruj mi da ni ne znam sta je napisala. Nemam razlog zato sto to nisam uradio. Obrisao bih je jedino ako bi vredjala Bojanu. Za sve ostalo sam uvek spreman. Tako da si u krivu, prijatelju...

Ne znam da li si ti ili neko drugi, tek, Umetnica je obrisana sa tvog bloga.
Opet, ako nisi ti, onda smo u vecem problemu nego shto sam mislio.
Zashto?
Zato shto po svim propisanim pravilima, Umetnica nije prekrshila nijedno.
Shta je onda bilo presudno da se neko samovoljno odluchi na takvu bezveznost?
I kako ostali uchesnici da znaju kakvi su senzibilitet i estetika tajanstvenog cenzora?

A sve to na tvom blogu. Takoreci u tvoje ime, ne?
Unfuckable Unfuckable 12:33 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

nije prekrshila nijedno





aj sad ...da ne idemo u sitna crevca ...ja sam imao čast da vidim komentar ...missssim - jeste se malko ispsovala, al po meni ništa preterano strašno, desi se to svima....ja isto volim sočnu psovku (naše psovke izgledaju sjajno kada su napisane, ne znam da li je iko to primetio...), što se par puta (nije) moglo primetiti, jer sam bio brisan ....ko brisani prostor
U svakom slučaju, tolerantniji sam prema ženskim psovkama ovde na blogu, čak mi i slatko izgledaju
Enivej, ne kapiram zašto je to pobrisano i muka mi je što neko "gore" briše bez znanja autora bloga - pravi Big Brother jbt, tekst je bio pravi srpski dramski primeren situaciji & atmosferi, sa malo psovanja i pucanja, čak ni Duletu nije smetao - pošto je veoma brzo odgovorio na njega.
Bilo bi lepo da neko negde "okači" neke kriterijume za brisanje - ili još bolje, da kada se nečiji text pobriše - da se objavi komentar da je "tekst toga i toga pobrisan zbog te i te stvari" - bez mogućnosti komentarisanja priopćenja ... i svi mirni...
Atomski mrav Atomski mrav 12:43 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

Kad neko upotrebi toliku količinu psovki i ostalog verbalnog filth-a u svom komentaru, za očekivati je da bude obrisan, zar ne?
Milan Novković Milan Novković 13:06 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

A sve to na tvom blogu. Takoreci u tvoje ime, ne?

Iako su ovo na blogu površne informacije, pa moja površna logika povrh toga, ipak neke očigledne stvari privlače pažnju:

Dr Wu je izneo pretpostavku (otišla i ona sa Umetnicom) - tačna ili ne Dr Wu je pametan i pronicljiv čovek i zamislimo da je pretpostavka tačna. Tako:

- Ako se ne varam Umetnica i Dule su prijatelji i poštuju se. Zar nije promientna mogućnost da je umetnica sama obrisala komentar. U jednom trenutku bes preovladao nad prijateljstvom, pa to malo zaoscilovalo, bes nestao i ona to obrisala. Najnormalnija reakcija, potpuno unutar normalnog i svakodnevnog. Neverovatno da nam takve stvari tek kasnije padaju na pamet.

Ako Dr Wu pretpostavka nije tačna čemu vaša poslednja rečenica? Ako imate osnovane sumnje da Dule može efikasnije da poteže senzibilitet i estetiku tajanstvenog cenzora, a ne iznosite te osnove na blogu, onda samo dajete nama ostalima šansu da bez osnova širimo diskusiju u ko zna kom smeru.

Ako vam sumnje nemaju neke naročite osnove, onda pod mojom pretpostavkom, koja možda nije tačna, da ste se Dule i vi cenili međusobno do nedavno, zašto dozvoljavate da taj odnos jeftino prokockate, povrh možda prolaznog neslaganja i neosnovanih pretpostavki?
Lun Lun 23:40 06.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

Milan Novković
...

Gospodine Novkovicu,
Previshe je pitanja u vashem tekstu koja proizilaze iz pogreshnog razumevanja napisanog.
Moja je pretpostavka da vas mrzi da se ponovo vracate na prepisku izmedju Duleta i moje malenkosti a, opet, meni se ne da da rashchlanjujem prichu kako bih odgovorio na vasha pitanja.

Ipak, ukoliko se desi da se upustite u reviziju napisanog*, moj vam je savet da nikako ne polazite od premise - "Dr Wu je pametan i pronicljiv čovek" jer ce vas to neumitno odvesti do pogreshne konkluzije.

*nazalost, a to je i predmet moje zamerke, nekih postova vishe nema, slika je definitivno iskrivljena a prostor za pogreshna preprichavanja shirom otvoren. (Cilj je, nema sumnje, ostvaren.)
Milan Novković Milan Novković 10:53 07.10.2007

Re: Kad te vidim - zalajacu.

Previshe je pitanja u vashem tekstu koja proizilaze iz pogreshnog razumevanja napisanog

U redu, meni se učinilo da imam pravo da interpretiram ton vaše diskusije onako kako sam ga intepretirao. Iako sam pokušao da iznesem više opcija, ako kažete da grešim ja vam verujem.

Moja je pretpostavka da vas mrzi da se ponovo vracate na prepisku izmedju Duleta i moje malenkosti a, opet, meni se ne da da rashchlanjujem prichu kako bih odgovorio na vasha pitanja.

Fair enough. Na ovom blogu mi se činilo da sam pažljivo pratio pratio razmenu. Istorije se ne sećam, nema potrebe gubiti vreme na rasčlanjivanje, meni je ostao utisak da ste se pre poštovali, ali da je to u poslednje vreme poštovanje počelo da se kruni pa mi se učinilo da je šteta hraniti ko krunjenje. Ako grešim izvinjavam se.

Možda je to moj optimizam kao slabost i ovom prilikom, ali meni je Dr Wuova terorija verovatna i ono što je još važnije, čak i ako nije tačna ta teorija meni je sad najverovatnije da je Umetnica napisala ono što je napisala u afektu, a da u stvari ceni Duleta. Šta da radimo, ili imamo argumente ili veru, opet moja slabost, ja ne mogu bez bar jednog od ovo dvoje, a da ne ulažem posebne napore, i ja sam se ovom prilikom odlučio za liniju mnjeg otpora.

Vi opet o "cilju"! Iskreno, vi ste, u svakom slučaju, u prilici da znate bolje, pa makar ja nearado kupovao vašu ideju o "cilju" ovom prilikom. Prirodno je da vas iritira ako znate bolje pa vam ja traćim vreme praznim razmišljanjem ali, dok i sam ne naučim bolje, od drugih ili vas, ja ću da sledim instinct. I ja verujem da se na blogu mešaju istina i laži na način koji je teže shvatiti nama koji nismo insajderi, Duletu verujem, a i moram da priznam da je i meni nelogično da blog preozbiljno doživljavam.
dzo kvimbi dzo kvimbi 12:32 06.10.2007

DRUGA STRANA

Niko ne komentarise samare koje je isti taj primitivac dobio od svoje devojke.Mislim da je razlog bio mahanje drugoj devojci koju poznaje.Ovde je u pitanju bolesna ljubomora obostrana, a i nisu mi bas najjasniji djuture.Ljigava je politicka konotacija i pre(t)placeni dusebriznici.
milandez milandez 16:53 06.10.2007

Šta drugo reći...?

Reći (još lošije: misliti) za "48 sati svadbe" da je izvaredan dokumentarac, i, pritom, ostati živ - ravno je puštanju debilnih bala da nesmetano cure i razlivaju se po ovom mediju. Uz najprobirljivje podvodjenje pod neki pojam, "48 sati" spada u pornografiju. Destilisana pornografija. Svo to prenemaganje, podvodjenje banalnom i trivijalnom, gejziri istisnutog primitivizma...ma, 'ajte?!
DJ REMA ENERGY DJ REMA ENERGY 18:57 06.10.2007

POGODAK U CENTAR

Svaka čast. Tekst ti je odličan....


Pozdrav
Vlasta Vlasta 18:58 06.10.2007

Dule

šta je sve ovo punkeru? Kažeš da se protiv Tijanića vodi hajka?
Pa, vidi, mnogo nas je primetilo da ti vodiš hajku protiv Jelene. Ona napiše "Dijalog dve Srbije?", ti napišeš "Dve Srbije:nekad i sad". Ona napiše "Javni servis:48 sati nasilje", ti napišeš "48 sati lupanja"? Gubiš kredibilitet, bez obzira na broj preporuka, to nije presudno. Jelena je sada naš najveći državni neprijatelj? Zato što se bori protiv nakaradnih pojava u društvu? Neću ti ovom prilikom dirati Tijanića, kojeg ti tako ne voliš, ali ga ipak braniš, blagosega njemu kad te ima. Radiš za njega i njemu sličnima dok skaćeš pogrešnim ljudima za vrat. On tebe voli u ovom trenutku. Bruka, brate, bruka. Sve protiv čega se boriš radiš i ti drugim ljudima.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:33 06.10.2007

Re: Dule

Vlasto, poenta je u tome da Tijanic ne moze da se smeni glupim inicijativama. Jelena i njoj slicni su po meni hrabri ljudi ali mislim da u ovom trenutku ne mogui da racionalizuju svoje angazovanje. Oni bi cvecem na tenkove. Daleko smo mi od toga. Nas neprijatelj je mnogo pokvaren i podao. Zato ne treba rasipati energiju na inicijative poput ove za smenu Tianica. Ona je u startu bila osudjena na propast i predvidiva je bila njegova reakcija. On je jos jednom poentirao medju polusvetom i ti ajde sada dokazi njima da on nije u pravu. Jeste, zato sto ume da iskoristi svaku gresku protivnika. Ovo je bila jedna od njih. Mesaju se babe i zabe. Bio je osudjen od strane dela javnosti za nesto sto fakat nije uradio i sto se desava svakodnevno i na drugim televizijama u jos gorem obliku.
Ja ne znam zasto Vi ljudi sve ovo toliko licno shvatate. Vi bi mene najvise na svetu voleli da copy/pastujem Vase misli. Ne ide to bas tako.
Dakle ako sam nejasan. Ja osudjujem svaku vrstu nasilja, narocito onog nad zenama i decom. Ja ne bih imao ni milosti ni tolerancije za takve. Ja bih prvi dozivotno zatvorio svakog ko se obrijane glave sutra proseta Novoim Sadom. Ni jedan vodja navijaca ne bi mi se iducih dvadeset godina setao slobodan. Legija i ekipa kod mene ne bi sluzili kaznu od 40 godina ne bi ih bilo.
Ali nemojmo da se zatvaramo u kruzoke i dizemo revoluciju po kucama uz crno vino i gitare. Tijanica treba smeniti ali postoji 10000001 razlog koji je verodostojniji od ovog sa 48 sati svadbom.
I nemoj majke ti da mi inputiras hajku na Jelenu samo zato sto drugacije mislim od nje. Ne moram da se dokazujem alki veruj mi ako bi ona imala problema zbog svog pisanja i delovanja u zivotu ja bih je branio svim sredstvima. A to mnogi koji joj ljube skute ne bi uradili. Mozda bi im bilo hladno te veceri....
Vlasta Vlasta 19:40 06.10.2007

Zašto tvoj tekst

nije tako zvučao? Umesto toga, evo šta mi vidimo da misliš:

" I to su galamu digli oni koji se cesto ponasaju prostije, bahatije, bezobraznije, mizoginije od ovog siledzije".
Ili misliš samo na one iz skupštine? Ali, ok. Tvoja stvar. Man gotta do what man gotta do. Ne očekujem da copypestuješ moje niti ičije misli, ali ovo sa poslednja dva teksta sigurno nisam očekivala.

I by th way, oko ovog cveća i tenkova, rasute energije i tako to.....Kada je to Jelena tačno spomenula inicijativu za smenu Tijanica?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 23:52 06.10.2007

Re: Zašto tvoj tekst

ne mislim samo na one iz skupstine, nadam se da se barem neko prepoznao. Zasto non-stop pominjes Jelenu. Zena ima svoj stav koji ja verovala ili ne postujem. Da li se slazem sa njom ili ne, moja stvar.
Nemoj samo da od tebe potekne fabrikacija o meni kao zlom coveku. Verovatno ce mi inputirati da bijem zenu ili silujem decu, ono sto srbi rade ako ne misle kao Vi (grupna imenica za sve koji se ne slazu sa tudjim misljenjem)?!
fixer fixer 21:30 06.10.2007

sve po spisku i scenariju:.

ništa nije u stanju da me natera da vidim ono što ne želim da vidim..
ustvari: ništa ne može da me spreči da vidim nešto što ne želim da vidim..
osim toga, manipulacija deluje pre na nivou ideja, a ne likova..

na kraju, nije bitno da li je frka prava..
bitnije je šta pokazuje laž..
drugo je pitanje čiju laž i čiju istinu:

dvojica muškaraca su zapenili od svađe.. između njih stoje kao dvojica gorila koji su kao tu da ih razdvoje..
voditelj ih posmatra s nezdravim interesovanjem, a publika urla:"džeri, džeri!!"
eee a potom se ispostavlja da su muškarci braća, jedan je tucao devojku drugog dok je ovaj radio u firmi kao skot po deset sati blabla..
zašto mi to činiš?! skače na buraza da ga kolje.. ovi ćelavci ih kao jedva razdvajaju..
ja je volim!. cvili drugi crv i poteže stolicu na prvog crva uz poklič: jer te mrzim!!uvek si mislio da si iznad mene!.
onda se naravno pojavljuje dotična ženska, uglavnom šlampava i već cmizdri da je zanemarena..
publika viče uuuuuu!!
toliko ti stvari kupujem, žesti se skot, a ti da se biiiip... sa mojim rođenim bratom!! pokušava indijansku vatru da joj zavali..
"džeri, džeri!!"
zar ti nije nezgodno da to stvarno radiš s njegovim bratom, uključuje se i džeri sa skoro pastorskim izrazom lica..
ja imam dušu, javlja se drugi brat, posvećujem joj pažnju, a njemu se ne diže!.
fuj, da ti biiiip... majku!.
a skim ti oćeš da budeš?kao interesuje se džeri..
pa, ja hoću... ovaj, ako mogu da spavam s njim i da živim s mojim dragim..
uuuuu!.


jedna od najodvratnijih predstava: tv trgovina ljudskim škartom..

Lun Lun 23:43 06.10.2007

Re: sve po spisku i scenariju:.

fixer
...

Wow, na chemu si ti? Nemoj mi samo reci da si strejt jer to ce biti najopskurniji odgovor. ;-)
Domazet Domazet 00:03 07.10.2007

Na Jerry Springery...


Bata (ili je bolje Bate) lune,

Lun

fixer...Wow, na chemu si ti? Nemoj mi samo reci da si strejt jer to ce biti najopskurniji odgovor. ;-)


na Jerry Springery. Izvini, ali moram da ti kazem da ti je ovaj komentar, pored toga sto je banalan, pomalo provincijalan...
Lun Lun 00:15 07.10.2007

Re: Na Jerry Springery...

Brajane, sasvim iskreno, vishe mi nije fan da se preganjam sa tobom.
Nekada davno, dok si bio mladji i poletniji, opushteniji i sa vecom verom u ljude, dakako i u intimnijoj atmosferi, znao si biti i zabavan u svojoj pastoralnoj prirodi.
Sada kada si se tako nekako sav snuzdio i kada moram da te delim sa svima, naprosto, nisi mi vishe zanimljiv.

Mozda ce fixer zeleti da chuje tvoje priche, budi uporan. Nikad se ne zna kad i kako se mogu zapocheti divna i duga prijateljstva.
Domazet Domazet 02:10 07.10.2007

He, he...

...ti se, medjutim, kao sto rekoh ne menjas...
ivana23 ivana23 00:37 07.10.2007

Blic

7.10.2007.
''Život pretvoren u pakao!
Miroslavu i Snežani Lukačević posle učestvovanja u emisiji "48 sati svadba" život se pretvorio u pakao. Postali su glavna tema razgovora u selu, ali i u celoj Srbiji. Miroslav, koji je pred kamerama priznao da je devojci udario dva-tri šamara, ali da je i od nje primio jedan, kaže da ga jako boli što ga danas smatraju siledžijom, i još dodao "eto šta se dešava kada se govori istina.''
Unfuckable Unfuckable 00:41 07.10.2007

Re: Blic

"eto šta se dešava kada se govori istina.''


''

,,evo još jednog koji će tražiti Tijanićevu ostavku....
očekujem ga uskoro na nekom od ngo blogova kao VIP-a

mantrax mantrax 00:49 07.10.2007

bravo

Drago mi je sto je neko konacno napisao nesto, sa racinalne tacke gledista, povodom afere "48 sati" :)

Mislim stavrno postaje porazavajuce da kada se god pojavi neka skakljiva tema uvek ima ljudi koji su spremni da zapale lomacu i pozovu na okupljanje druzine za linc. To je pravi pokazatelj kakvo je nase drustvo danas.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:03 07.10.2007

pazi dule...

ja nisam gledala emisiju ali dadoh ti preporuku...jer mi se bas tako i ucinilo da je bilo.
ps. da se nekad i slozimo, a? ;-)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:21 07.10.2007

Re: pazi dule...

hvala ti:))
Zoka34 Zoka34 21:28 11.10.2007

hm

Pa ne bih se slozila sa vama da se ne propagira nasilje.Oni otvoreno pricaju kako se biju.A to sto je on obecao da nece vise,nema nikakvog znacaja.To je porok isto kao i alkoholizam,narkomanija...Covek kada jednom udari zenu oseti se nadmocno i to iznova dokazuje.Sta mislite koje je to ohrabrenje za sve takve muskarce,kada se to javno u udarnom terminu pojavilo na prvom programu RTS-a?!A sa druge strane se prica o sprecavanju nasilja u porodici.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana