Ekonomija

Premijer Putin i biznismen Deripaska

Milan Karagaća RSS / 06.06.2009. u 14:47

Iako su ga rukovodioci oblasti pokušavali da odvrate, nudeći mu da poseti neku novu fabriku, Putin je obišao fabriku cementa ,uz komentar – «kakvo ste đubrište ovde napravili.»

«Ne možete me ubediti da ste uradili sve što je moguće da olakšate život stanovnicima Pikaljova»- rekao je Putin gubernatoru Serđukovu.

Putin je održao sastanak sa rukovodiocima oblasti, grada i fabrika, uz napomenu da je namerno došao da bi   «naterao autore svega ovoga, da dođu i svojim očima vide posledice svojih ambicija, neprofesionalizma ili prostačke alavosti «

«Autore», od kojih je glavni bio Oleg Deripaska,da su «skidali šlag sa torte a sve ostalo puštali da propadne- iz tri fabrike koje su bile povezane jedinstvenim tehnološkim procesom izvučena je najrentabilnija, ona koja je proizvodila cement i sodu, prekinut je proizvodni lanac, narušena zajednička infrastruktura, ostavili su jedni druge bez sirovina...». Dalje je rekao da problemi u Pikaljovu nisu vezani za svetsku ekonomsku krizu, već su počeli kad je fabrika podeljena.

Kada je Deripaska počeo da objašnjava uzroke takvog ponašanja, Putin mu je pružio ugovor kojim se garantuje obnavljanje rada preduzeća i rekao:» Ne vidim ovde vaš potpis, dođite i potpišite.» Deripaska je prišao i potpisao.

«A sada mi vratite penkalo»-  rekao je Putin.

Putin se potom obratio prisutnima:» Radnicima se moraju isplatiti lični dohoci, rok –danas.Mora se uspostaviti jedinstven proizvodni kompleks. Ako vi ne uspete da se dogovorite za tri meseca, to će biti urađeno bez vas. Srećno»

Stanovnicima Pikaljova sinoć je stigla plata, i to kompletan dug, za tri meseca. Fabrike «Bazel-cement-Pikaljevo» , «Pikaljovski cement» i «Metahim» čija je proizvodnja nedavno prestala, pripremaju se da nastave rad. Topla voda koja je bila isključena gotovo celom gradu zbog neplaćenih računa, počinje da stiže.

To je ukratko sadržaj i pouka članka u današnjoj «Politici» «Путин преслишао бизнисмене”.

U istom listu objavljen je i tekst "Свака чеврта приватизација неуспешна"

Navodi se da je u poslednjih sedam godina prodato je na tenderima i aukcijama 1,828 firmi, ali je privatizacija 420 firmi iz raznoratnih razloga poništena.

Kako kaže Miroslav Prokopejević , prvo su prodata najbolja preduzeća, cementare, duvanska industrija, posle je sve bilo teže.Sada se prodaju veliki dužnici, tehnološki tzastareli i teško je očekivati da će postići neku dobru cenu. Najveća korupcija je u društvenim preduzećima koja su u privatizaciji godinama.Tu sedešava tzv. spontana privatizacija, jer direktor i menadžment sklapaju štetne ugovore , a radnici odnose ono što mogu.

Prema objavljenim podacima, ostalo je još neprodato 395 preduzeća , 50 čeka tendersku prodaju. U preostalim društvenim preduzećima zaposleno je oko 47.000 radnika, 13 preduzeća su kandidati za podržavljenje a 6 za strateško partnerstvo sa državom, a 332 preduzeća su pred likvidacijom dok je za 53 pokrenut postupak likvidacije.

Prokopijević ističe da sve to pokazuje da da nije bilo pravih reformi i grinfild investicija koje bi povećale zaposlenost.

U dva navedena članka radi se o dve naizgled odvojene ali i dosta povezane priče.

Jedna je primer kako ruski premijer Putin komunicira sa njihovim tajkunima, a druga o problermima privatizacije kod nas. Ima sličnosti, ima i razlika.

Najveća sličnost je što u oba slučaja radnici ostaju kratkih rukava, a tajkuni se bogate.

Razlika je u nijansama reagovanja države pa bi ovaj primer  Putina mogao biti poučan i za našeg premijera kako se mora nastupati  jasno dok ne bude kasno.

Putin je očito odavno shvatio da država ne sme dozvoliti velike socijalne promašaje, jer je kapitalizam upravo propadao kada je pravio socijalne promašaja za razliku od socijalizma koji je dozvolio kapitalne promašaje pa propao.

I savremena ekonomska kriza ponovo potencira socijalnu funkciju države, a po nekima, i kraj čistog liberalnog kapitalizma.

Što se nas tiče, na svakom koraku se može čuti kako imamo naše Deripaske, Derikože, tajkune, vođe i članove organizovanih kriminalnih grupa, kao što je to slučaj u svim zemljama u tranziciji i samoj Rusiji. Međutim, primetno je i otsustvo energičnosti kakvu je pokazao i pokazuje Putin.

Ne bih se upuštao u vaganje ali nisam siguran da naš premijer nema mnogo više razloga od Putina da češće nastupi  upravo kao Putin u onom njihovom Pikaljovu.

 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 01:59 07.06.2009

Re: oli(demo)kratija

Za tvoju informaciju, ruski tajkuni imaju minimum jedan fakultet završen, a većina i više i to mnogo pre love.

pa to im je još veći mninus,jer ako neobrazovanima može da se i prihvati primitivizam u poslovanju to ovim obrazovanim ne može nikako.
maricacarica maricacarica 02:44 07.06.2009

Re: oli(demo)kratija

A primitivizam u poslovanju svih njih se ogleda u čemu? Ako misliš na Deripasku konkretno - pukao je silne novce usled svetske krize - ali, ako mu je obaveza da isplati radnike, ne brini, isplatiće ih. Ako ne on, isplatiće ih država, ali će uzeti cementaru nazad u državno vlasništvo. A ti, blago meni, razmisli samo o tome, a možeš i na google, koliko poslanika ima u ruskoj Dumi i koliko Rusija ima stanovnika, a koliko ima Srbija. Takođe, predstavi sebi Ameriku i Kanadu zajedno - e to ti je veličina Rusije teritorijalno. Iz Feudalizma u Socijalizam - misiš, pravac Demokratija? Ne, ali će oni doći do nje, ali u pravom smislu te reči, mnogo brže nego....I intimno pitanje - da li si ikad bio u SSSR ili Rusiji, a da nije apsolventska?
alselone alselone 09:30 07.06.2009

Re: oli(demo)kratija

maricacarica
. A i imunih na plutonijum - slabije da ima.


Jesi mislila na polonijum?
maricacarica maricacarica 12:10 07.06.2009

Re: oli(demo)kratija

alselone

maricacarica. A i imunih na plutonijum - slabije da ima.Jesi mislila na polonijum?

Jesam. Ubrzini pisala...
drug.clan drug.clan 14:06 07.06.2009

Re: oli(demo)kratija

Kazezoze

to su dve razlichite vrste tajkuna.
ruski tajkuni su tajkuni koje su ameri imali u svojoj prvoj razvojnoj fazi.
oni su sirovi, nepismeni i do bogatstva su doshli otimachinom. kod njih vlada zakon jacheg i zato putin ima, kao jachi, vlast nad njima. ipak je on bio visoki oficir kgb-a i zna tachno koju vrstu ljudi ima pred sobom i na koji nachin se treba njihovoj sirovosti suprostaviti.
sa druge strane imash drugu vrstu tajkuna koji su stvarani generacijama i koji su bili dovoljno pametni da izgrade sistem kontrole nad politicharima putem finansiranja. i ne kontrolishu samo politichare, nego i medije i sve ostalo shto im donosi moc.
mana i jednih i drugih je alavost i pohlepa. tu pucaju, shto se lepo videlo iz ove zadnje krize.


Ne bih se bas slozio da su mnogo razliciti osim mozda u metodama rada sto je potpuno formalna i tehnicka stvar. Oni prvobitni americki (vecina njih) su ziveli u vreme kada je svetom vladao nekakav moral te su oni cak i ispred svog interesa stavljali nacionalni i drzavni, osim toga ogromne pare (ponekada i ceo svoj imetak) su ostavljali drzavi kroz razne fondacije, zaduzbine...

Ovi sadasnji pak americki potpuno lice na ruske. Nemaju morala niti bilo sta sto bi se moglo podbaciti pod slicnu kategoriju, imaju samo licni finansijski interes i to kratkorocni uz krilaticu "daj da se nafatiran danas a sutra neka se sunce ugasi" kao i njhove kolege u Rusiji (inace moram primetiti da pripadaju istim grupama sto verski i nacionalno to i interesno i relaksaciono)

Milan Karagaća

Da. U pravu ste, ipak se ne može mešati fašizam i demokratija. Nije isto. Treba biti objektivan and the Realista.


Istina da ih ne treba mesati ali gde to danas ima demokratije? Gde to danas narod ima stvarnu moc i gde to danas vecina odlucuje? U Rusiji? U Americi?

Demokratija nije samo fer brojanje glasova vec mnoooogo toga sto prethodi cinu glasanja.
dragan7557 dragan7557 15:14 07.06.2009

Re: oli(demo)kratija

Za tvoju informaciju, ruski tajkuni imaju minimum jedan fakultet završen,

Dakle ono što se zove "Poštena Inteligencija"

dragan7557 cerski
antioksidant antioksidant 21:59 06.06.2009

.

Kada je Deripaska počeo da objašnjava uzroke takvog ponašanja, Putin mu je pružio ugovor kojim se garantuje obnavljanje rada preduzeća i rekao:» Ne vidim ovde vaš potpis, dođite i potpišite.» Deripaska je prišao i potpisao.

«A sada mi vratite penkalo»- rekao je Putin.
ako treba da biram izmedju ovakvog autokrate i haosa tajkunizacije biram haos. drago mi je sto nemamo ovakvog premijera
bjes bjes 22:15 06.06.2009

Re: .

хехе, да ти нестане грејања у Јакутску на -40, због хаоса, био би исто овако принципијелан...

знаш ли ти шта је деда рекао Љубиши Самарџићу у филум "Сирома` сам ал` сам бесан"?
antioksidant antioksidant 22:22 06.06.2009

Re: .

хехе, да ти нестане грејања у Јакутску на -40, због хаоса, био би исто овако принципијелан...

a ti bi putin dobrotvor filantrop da te spasava.?

ako imas iskustva sa sibirom razumem tvoju opsednutost diktaturom, samo zadrzi je za sebe

vladavina zakona a ne ljudi

sprovodite zakone a putina zaboravi. njega je kgb ucio a tamo nije postojao predmet filantropija
bjes bjes 22:27 06.06.2009

Re: .

видиш, деда је Љубиши Самарџићу рекао: "не јеј г..на, скрати" :)
antioksidant antioksidant 22:28 06.06.2009

Re: .

видиш, деда је Љубиши Самарџићу рекао: "не јеј г..на, скрати" :)

ako ljubisu samardzica koristis kao argument onda slobodno se skrati : )
bjes bjes 22:32 06.06.2009

Re: .

ти користиш Љубишу, а ја овог деду :)

јаране, хајде се прво мало информиши шта је то Дерипаска потписао сада и да ли је то можда спровођење закона или не...
овако ти преостају само дедине речи
mungos92 mungos92 22:35 06.06.2009

Re: .

antioksidant
хехе, да ти нестане грејања у Јакутску на -40, због хаоса, био би исто овако принципијелан...

a ti bi putin dobrotvor filantrop da te spasava.?
ako imas iskustva sa sibirom razumem tvoju opsednutost diktaturom, samo zadrzi je za sebe
vladavina zakona a ne ljudi
sprovodite zakone a putina zaboravi. njega je kgb ucio a tamo nije postojao predmet filantropija


Nisu se valjda ugledali na CIA-u ili MOSAD?!
Rodjače, jesil makar živeo gde "napolju"?

Mungos, The Spoljni
miloradkakmar miloradkakmar 00:30 07.06.2009

Re: .


јаране, хајде се прво мало информиши


Informiši se i izvini jaranici.
antioksidant antioksidant 07:35 07.06.2009

Re: .

јаране, хајде се прво мало информиши шта је то Дерипаска потписао сада и да ли је то можда спровођење закона или не...

slusaj decko, mozda si me pomesao sa nekim tvojim jaranom ali suzdrzi se od takvih intimizacija. mogao bi i ti da se raspitas da li je nacin potpisivanja (ili bolje reci - poziva na potpisivanja) zakonit.

autokratija vladimira putina ima jako malo veze sa zakonom
Nisu se valjda ugledali na CIA-u ili MOSAD?!
Rodjače, jesil makar živeo gde "napolju"?

drago mi je sto gresis zacudjeni. nismo rodjaci, jesam ziveo/radio "napolju". a jedino sto si pogodio jeste sto si povezao "obrazovne ustanove". kgb i cia si deo istog paketa

edit
ps: ti inace ne zivis u rusiji?
drug.clan drug.clan 14:11 07.06.2009

Re: .

antioksidant
хехе, да ти нестане грејања у Јакутску на -40, због хаоса, био би исто овако принципијелан...

a ti bi putin dobrotvor filantrop da te spasava.?

ako imas iskustva sa sibirom razumem tvoju opsednutost diktaturom, samo zadrzi je za sebe

vladavina zakona a ne ljudi

sprovodite zakone a putina zaboravi. njega je kgb ucio a tamo nije postojao predmet filantropija



Svaka poznata diktaura u poslednjih xxxx godina je bila po zakonu. Bar se zakoni lako donose i menjaju.
Jel neko hoce da kaze da vladavine diktatora nisu bile po ustavu i zakonima? Cak su vrlo cesto na posteno prebrojavanim izborima dobjali takve ustave.

Eto od poslednjih setimo se helmuta kola koji je bio diktator po zakonu koji je vesto koristio nesavrsenost demokratije i bio diktator po najsavremenijim evropskim zakonima
011-495 011-495 14:50 07.06.2009

Re: .

antioksidant

a ti bi putin dobrotvor filantrop da te spasava.?

ako imas iskustva sa sibirom razumem tvoju opsednutost diktaturom, samo zadrzi je za sebe

vladavina zakona a ne ljudi

sprovodite zakone a putina zaboravi. njega je kgb ucio a tamo nije postojao predmet filantropija


Totalno nepoznavanje zakona o privatizaciji Ruske Federacije + ?= komentar
dragan7557 dragan7557 15:19 07.06.2009

Re: .Aferim

autokratija vladimira putina ima jako malo veze sa zakonom


i zato:
biram haos


dragan7557 cerski
maricacarica maricacarica 22:25 06.06.2009

Jel treba prevod ili je jasno?

Всё взять - и слить!

Что же предлагают депутаты? Выкупить все три завода в госсобственность и слить в единый производственный комплекс - как и было до приватизации в 2004 году.

- Национализация позволит исправить ошибку, допущенную в необоснованном разделении единого производственного комплекса на три самостоятельных предприятия, принадлежащих различным собственникам, не желающим учитывать интересы смежников, - сказано в пояснительной записке к законопроекту.

Стоить все это государству будет 1,5 млрд рублей - если выкупать заводы у собственников по балансовой стоимости. При этом еще в 2007 году продажи заводов составили гораздо больше - 7,4 млрд рублей. Вроде бы выгодная схема. Но только на первый взгляд. Уже почти полгода два предприятия стоят и приносят только убытки.

Šta predlažu poslanici? Otkupiti sva 3 preduzeća u državno vlasništvo i spojiti ih u jedinstveni proizvodni kompleks - kako je i bilo do privatizacije u 2004. godini.
- Nacionalizacija će omogućiti da se ispravi greška, napravljena u neosnovanoj podeli jedinstvenog kompleksa na tri samostalna preduzeća, koja pripadaju raznim vlasnicima, koji međusobno ne žele da se razjasne, - rečeno je u objašnjenju predloga propisa.
Državu bi to koštalo 1.5 milijardu rubalja (oko 50 miliona $) - da bi se otkupile fabrike od vlasnika po knjigovodstvenoj ceni. Pri tome, vrednost prodaje fabrika u 2007. godini je iznosila mnogo više - 7.4 milijarde rubalja (grubo -240 miliona $). Deluje kao profitna šema. Samo na prvi pogled. Već skoro godinu i po dva preduzeća stoje i donose samo gubitke.

Ovo je moj sl prevod, a deo teksta uzela iz Известия
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:46 06.06.2009

Re: Jel treba prevod ili je jasno?

ne bi bilo na odmet.
dragan7557 dragan7557 18:37 07.06.2009

Re: Vrhunski Model

Šta predlažu poslanici? Otkupiti sva 3 preduzeća u državno vlasništvo i spojiti ih u jedinstveni proizvodni kompleks - kako je i bilo do privatizacije u 2004. godini.
-

Da nije retardirano bilo bi smešno.
Znači vrli dumaši prvo dozvole da se državna imovina ukrade od države a onda ukradeno da se otkupi po visokoj ceni ?

Bogami narodu će trebati još veća Grbača da odgrbavi ovu pamet svojih tribuna

Kod nas ali u manjoj meri je ovaj supermodel u upotrebi kod "auto trgovine". Nizak nivo razvijenosti il' tako nešto

dragan7557 cerski
maricacarica maricacarica 22:02 07.06.2009

Re: Vrhunski Model

Ako je država prodala fabriku 2007 za 240 mil $, a otkupljuje je nazad za 50 mil $ - tu je ukradeno šta i kome?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:50 07.06.2009

Eta bila davno...

Ama, bez lupanja cipelom o astal, nista!
maricacarica maricacarica 01:47 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

EtO bilO davno..... Только не поняла что
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 04:55 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

maricacarica
EtO bilO davno..... Только не поняла что

Kada je Hruscov lupao cipelom o sto
mariopan mariopan 07:52 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

Jelena Pavlović
Ama, bez lupanja cipelom o astal, nista!

Ma ja bih cipelom u glavu ako moze
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:06 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

Jelena Pavlović
maricacarica
EtO bilO davno..... Только не поняла что

Kada je Hruscov lupao cipelom o sto

Kažu da je i to bio marketinški potez.
U svakom slučaju do eskalacije kubanske krize u nuklearni sukob nije došlo.
Interesantno je takođe da je i Tito posredovao kod Kenedija i Hruščova da se eskalacija obuzda.
drug.clan drug.clan 14:23 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

Milan Karagaća
Jelena Pavlović
maricacarica
EtO bilO davno..... Только не поняла что

Kada je Hruscov lupao cipelom o sto

Kažu da je i to bio marketinški potez.
U svakom slučaju do eskalacije kubanske krize u nuklearni sukob nije došlo.
Interesantno je takođe da je i Tito posredovao kod Kenedija i Hruščova da se eskalacija obuzda.



bez tita bi svi vec bili mrtvi a mi mu sve ulice uzeli
011-495 011-495 14:54 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

Jelena Pavlović
Ama, bez lupanja cipelom o astal, nista!


Bolje je metkom kao Aljendea pa zaliv Svinja, pa Libija, Od cipele nema vajde, ameri shvatili odavno, zar nije njihov general govorio da je samo mrtav indijanac,dobar indijanac - samo su Amerikanci, Amerikanci ostali su Indijanci
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:18 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

drug.clan
Milan Karagaća
Jelena Pavlović
maricacarica
EtO bilO davno..... Только не поняла что

Kada je Hruscov lupao cipelom o sto

Kažu da je i to bio marketinški potez.
U svakom slučaju do eskalacije kubanske krize u nuklearni sukob nije došlo.
Interesantno je takođe da je i Tito posredovao kod Kenedija i Hruščova da se eskalacija obuzda.



bez tita bi svi vec bili mrtvi a mi mu sve ulice uzeli

Valjda će vratiti , makar i privremeno,ako bude bio Samit nesvrstanih u Beogradu.
maricacarica maricacarica 19:16 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

011-495

Jelena PavlovićAma, bez lupanja cipelom o astal, nista!Bolje je metkom kao Aljendea pa zaliv Svinja, pa Libija, Od cipele nema vajde, ameri shvatili odavno, zar nije njihov general govorio da je samo mrtav indijanac,dobar indijanac - samo su Amerikanci, Amerikanci ostali su Indijanci



Ima, ali kad se njom gađa Buš
011-495 011-495 21:47 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

maricacarica
011-495

Jelena PavlovićAma, bez lupanja cipelom o astal, nista!Bolje je metkom kao Aljendea pa zaliv Svinja, pa Libija, Od cipele nema vajde, ameri shvatili odavno, zar nije njihov general govorio da je samo mrtav indijanac,dobar indijanac - samo su Amerikanci, Amerikanci ostali su Indijanci



Ima, ali kad se njom gađa Buš


Pod uslovom da astal/sto ima isti broj mozdanih celija kao Bush, ili ima vishe?
maricacarica maricacarica 22:04 07.06.2009

Re: Eta bila davno...

Da bi se astal izjednačio po br moždanih ćelija sa Bushom, astalu je potrebno odseći barem jednu nogu.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:08 07.06.2009

Re: Eta bila davno...



Pod uslovom da astal/sto ima isti broj mozdanih celija kao Bush, ili ima vishe?


011-495 011-495 22:23 08.06.2009

Re: Eta bila davno...

maricacarica
Da bi se astal izjednačio po br moždanih ćelija sa Bushom, astalu je potrebno odseći barem jednu nogu.


Blade Runner Blade Runner 04:47 07.06.2009

Pogresan pristup i samoreklamiranje

Ne moze Putin da pregleda sve ugovore o privatizacji i da ih odobrava i resava. On treba da pritisne one ispod njega, a oni one ispod sebe i da drakonski kaznjavaju prevare u privatizaciji. Zakonski, a ne nekim carskim dekretima. Problem je naravno sto pri prodaji necega sto je nicije svi hoce da izvuku nesto za sebe. Kad bi se takvi slali na zatvorsko hladjenje ili zestoko finansijski globili, a oni koji su im dozvolili da takve stvari rade smenjivali i takodje udarali po dzepu, zakonitost bi brzo zavladala.
maricacarica maricacarica 09:22 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Ali se on trudi da nešto makar uradi. A kod nas?
antioksidant antioksidant 09:29 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Ali se on trudi da nešto makar uradi. A kod nas?

ako ti se svidja takav sistem imamo mi tadica sa istom tendencijom da neprincipijalno pristupa problemima. ili djilasa na lokalnom nivou. ili dinkica u ekonomskoj sferi.

a s druge strane stola samo cekaju da zauzmu pozicije seselj, nikolic, jovanovic....

taj manir je pogresan bez obzira ko ga sprovodi.

ima marcelo (domaci reper sto i nije neka preporuka) stih

hteli smo promene, dobili smo zamene
sentinel26 sentinel26 09:59 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

antioksidant
hteli smo promene, dobili smo zamene
! ! !
Istina kao ova što je uvijek je preporučljiva.

Inače taj Putinov potez je običan marketinški trik.
Sve je to znao i u kancelariji, predstava za gladni narod nikad dosta.

Sjećam se još uvijek šamara koje je Mrkonjić lupao izvodjačima radova a čak ni do dana današnjega im svi dugovi nijesu isplaćeni za uradjeno.

Neki novi gospodari u Srbiji primjenjuju iste fazone samo u maloj obradi i prilagodjenom aranžmanu..

Svima kojima se Putin svidja želim da ga sanjaju svake noći.

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:16 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

antioksidant
Ali se on trudi da nešto makar uradi. A kod nas?

ako ti se svidja takav sistem imamo mi tadica sa istom tendencijom da neprincipijalno pristupa problemima. ili djilasa na lokalnom nivou. ili dinkica u ekonomskoj sferi.

a s druge strane stola samo cekaju da zauzmu pozicije seselj, nikolic, jovanovic....

taj manir je pogresan bez obzira ko ga sprovodi.

ima marcelo (domaci reper sto i nije neka preporuka) stih

hteli smo promene, dobili smo zamene

I stoji i ne stoji.Kako kod da urade biće kritikovani, ako kaže -zašto kaže ,ako ćuti,-zašto ćuti.
Eto Đilas juče bio sa radnicima parking servisai prisustvovao uklanjanju automobila sa zelenih površina i šetališta. Nije on direktno za to zadužen ali je za pohvalu podrška i energičnost koju je pokazao, pogotovo prema onom bahatom tipu koji hoće dase bije, jer ko njemu sme da sklanja kola.A to što deca ne mogu da prolaze šetalištem baš njega briga. Da je više energičnosti u primeni zakona manje bi bahati dolazili do izražaja.
Tačno je da je i Đilas juče išao i iz marketiških razloga ali baš mene to briga, važno jeda istraje da se odluka sprovede. Neka ih svaki dan prikazuju na TV kako suzbijaju kriminal, uvode red u javni saobraćaj, kažnjavaju one koji ništa ne poštuju pa ni crveno na semaforu, pa do onih koji ne plaćaju milionske iznose poreza ili muvanjem dolaze do bogastva, funkcija, položaja.
sybil sybil 10:31 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

putinova ispostava u srbiji
kabinet
Kazezoze Kazezoze 10:49 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Eto Đilas juče bio sa radnicima parking servisai prisustvovao uklanjanju automobila sa zelenih površina i šetališta. Nije on direktno za to zadužen ali je za pohvalu podrška i energičnost koju je pokazao, pogotovo prema onom bahatom tipu koji hoće dase bije, jer ko njemu sme da sklanja kola.

izgleda da su tu djilasovu energichnost neki videli drugim ochima!?
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:59 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Kazezoze
Eto Đilas juče bio sa radnicima parking servisai prisustvovao uklanjanju automobila sa zelenih površina i šetališta. Nije on direktno za to zadužen ali je za pohvalu podrška i energičnost koju je pokazao, pogotovo prema onom bahatom tipu koji hoće dase bije, jer ko njemu sme da sklanja kola.

izgleda da su tu djilasovu energichnost neki videli drugim ochima!?

Pa to je to.
Nisam mislio na to da se gradonačelnik bije već na ono što je rekao da će istrajati da se akcija sprovede.
mariopan mariopan 11:03 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

sentinel26
antioksidant
hteli smo promene, dobili smo zamene
! ! !
Istina kao ova što je uvijek je preporučljiva.

Inače taj Putinov potez je običan marketinški trik.
Sve je to znao i u kancelariji, predstava za gladni narod nikad dosta.

Sjećam se još uvijek šamara koje je Mrkonjić lupao izvodjačima radova a čak ni do dana današnjega im svi dugovi nijesu isplaćeni za uradjeno.

Neki novi gospodari u Srbiji primjenjuju iste fazone samo u maloj obradi i prilagodjenom aranžmanu..

Svima kojima se Putin svidja želim da ga sanjaju svake noći.


Hvala na lepim zeljama, uzvracam
antioksidant antioksidant 11:06 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Nisam mislio na to da se gradonačelnik bije već na ono što je rekao da će istrajati da se akcija sprovede.

milane, ja pricam o dve stvari:

jedna je selektivne odluke kome ce se pomoci (najcesce uz kamere ali to je druga stvar). diskreciono pravo "broja 1" da sam odlucuje kako ce i kad drzavni aparat biti upotrebljen

druga stvar je bahatost i strah koji se svesno izaziva


» Ne vidim ovde vaš potpis, dođite i potpišite.» Deripaska je prišao i potpisao.

«A sada mi vratite penkalo»- rekao je Putin.


ovakvo ponasanje prilici onom majmunu koji je juce histerisao dok su mu nosili automobil. ali kakva se poruka salje kada se prvi covek drzave ovako ponasa?

da ne pricam o licemerju jer su svi svesni da ce deripaska da pognute glave potpise taj papir a posle otici kuci sa milijardama dolara koje mu je "poslodavac" dao...

nemojte prizivati ovakvo ponasanje kod nas. tesko je lomiti kicmu takvom rezimu ispocetka

pozz

Milan Karagaća Milan Karagaća 11:52 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

to Antioksidant
Ne mislim da smo u koliziji. Ja ne prizivam takvo ponašanje već navodim navedeni primer kako se sa bahatim mora bahato, što ne znači da to treba da radi premijer već resorno odgovorni.
Drugo, pretpostavio sam da je Derpaska izvrdao da stavi potpis, i
treće, pretpostavljam, a bilo bi logično, da Putin pozove na odgovornost i resorne ministre.
Palo mi je u oči i sa kojom su upornosti Putina odvraćali da ne ide u tu fabriku već neku novu, sa novim asfaltom na prilaznim putevima, što je već dobro poznato kod nas i kod njih.
Nemam ja iluzija da će Deripaska zadržati svoju lovu, a ni to da možda već danas to mesto opet nema toplu vodu.
Uostalom, ništa nije nekorisno, čak i glupost za pametne ljude može poslužiti kao pouka kako ne treba raditi.
No se bojim, da mi tradicionalno&istorijski sve znamo bolje od drugih, da ne učimo na primerima drugih, već samo na sopstvenim, najčešćetako što greške ponavljamo.
Naravno dase ovderadi o selektivnoj odluci kome će pomoći i da sam odlučuje, a ja sam upravo hteo da ukažem da to ne bi trebalo biti ni selektivna odluka ni odluka pojedinca već princip funkcionisanja pravne države i njenih institucija pa i premijera, koji ne treba da sedi samo u kabinetu i kao razmišlja načelno i globalno.
Stvar je u tome da u državi svi treba mnogo višeda rade i mnogo više da uče.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:15 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Inače taj Putinov potez je običan marketinški trik.
Sve je to znao i u kancelariji, predstava za gladni narod nikad dosta.

Naravno da je znao i znao je da Deripaska nije potpisao. Po meni , za pozdraviti je to što je otišao tamo a ne kod nekog drugog tajkuna na otvaranje njegovog tržnog centra ili firme stečene maznutom lovom.
Svima kojima se Putin svidja želim da ga sanjaju svake noći.

Ti koji ga najglasnije sanjaju najradije ga sanjaju u Rusiji a nisam siguran da su iskreni kad kažu da bi ga voleli videti ovde.
Pogotovo ne bi voleli davide ovde nešto što je Putin marketnški promovisao.
Dok god sekod nas radi po principu nema problema, videćemo, lako ćemo, regulisaćemo,umseto da je regulisano zakonom i po njemu se ponašamo, problema će biti.
antioksidant antioksidant 12:27 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

kako se sa bahatim mora bahato, što ne znači da to treba da radi premijer već resorno odgovorni.

kada se drzavni cinovnik ponasa ovako bahato to je veliki poraz drzave.

po meni mnogo veci nego "tajkunizacija"

sentinel26 sentinel26 12:51 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Milan Karagaća
Ne mislim da smo u koliziji. Ja ne prizivam takvo ponašanje već navodim navedeni primer kako se sa bahatim mora bahato, što ne znači da to treba da radi premijer već resorno odgovorni..
Prijatelju !
Pretpostavljam da se s oproštenjem, nijesi dobro izrazio.
U protivnom, ja moram sada malkice da te kritziram.

Prema svima po zakonu.
Krivični zakon i zakon o prekršajima propisuju povelike raspone izmedju minimalnih i maksimalnih kazni.

Za ove bahate su one maksimalne kazne a ja bih dodao (ako jednoga dana bude moguće ) i bez prava na oprost (skraćenje, pomilovanje i sl. za "lijepo" vladanje u već "otvorenom" zatvoru ).

Parking na kojem je prikazano "javno" djelovanje grado-načalnika (tj.popečitelja za beograd ) je javno mjesto.
Na njemu je dozvoljeno snimanje.

Snimatelj je pratio ekipu Parking-servisa za odnošenje nepropisno parkiranih vozila, nije se tu slučajno zadesio (ili možda jeste ).
Parking servis ne radi sam bez asistencije policije.

Policajac je bio dužan da procijeni stepen ugroženosti prisutnih lica i da pozove interventnu ekipu policije koja bi bahatog vozača odmah privela sudiji za prekršaje pa kad odleži malo da ide po svoj auto.

Umjesto toga imali smo paradu (zabavu ) za narod koja se završila dijalogom gradonačelnika sa bahatim vozačem.

Kada ovako "sredjuje" ove bahate, kako li će tek da nastradaju oni nesrećnici koji (veoma često ) nemaju gdje da parkiraju svoje vozilo.

Milan Karagaća Milan Karagaća 13:25 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

sentinel26
Milan Karagaća
Ne mislim da smo u koliziji. Ja ne prizivam takvo ponašanje već navodim navedeni primer kako se sa bahatim mora bahato, što ne znači da to treba da radi premijer već resorno odgovorni..
Prijatelju !
Pretpostavljam da se s oproštenjem, nijesi dobro izrazio.
U protivnom, ja moram sada malkice da te kritziram.

Prema svima po zakonu.
Krivični zakon i zakon o prekršajima propisuju povelike raspone izmedju minimalnih i maksimalnih kazni.

Za ove bahate su one maksimalne kazne a ja bih dodao (ako jednoga dana bude moguće ) i bez prava na oprost (skraćenje, pomilovanje i sl. za "lijepo" vladanje u već "otvorenom" zatvoru ).

Parking na kojem je prikazano "javno" djelovanje grado-načalnika (tj.popečitelja za beograd ) je javno mjesto.
Na njemu je dozvoljeno snimanje.

Snimatelj je pratio ekipu Parking-servisa za odnošenje nepropisno parkiranih vozila, nije se tu slučajno zadesio (ili možda jeste ).
Parking servis ne radi sam bez asistencije policije.

Policajac je bio dužan da procijeni stepen ugroženosti prisutnih lica i da pozove interventnu ekipu policije koja bi bahatog vozača odmah privela sudiji za prekršaje pa kad odleži malo da ide po svoj auto.

Umjesto toga imali smo paradu (zabavu ) za narod koja se završila dijalogom gradonačelnika sa bahatim vozačem.

Kada ovako "sredjuje" ove bahate, kako li će tek da nastradaju oni nesrećnici koji (veoma često ) nemaju gdje da parkiraju svoje vozilo.


Da prostiš i nisam a kritiziranje je dapače dobrodošlo i poželjno.
Ja sam više mislio na onu bahatost Putinovu prema Deripaski a što se ovog slučaja sa Đilasom tiče, slažem se kako si rekao.
lep nedeljni pozdrav
maricacarica maricacarica 13:59 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Slučajno lično prisustvovala sceni sa Savskog šetališta juče. Kao prvo, ono nije parking, nego šetalište, a to služi da se tuda šeta, na primer sa decom, što postaje sve teže od parkiranih automobila (ako treba da pojasnim, parkiranje tu nije dozvoljeno). Da li je vama normalno da radnici parking servisa MORAJU da idu sa interventnim jedinicama, jer nesavesni vozači potežu pištolje na njih (Dunavski kej), ili pokušavaju da se fizički s njima obračunaju, kao juče na Savi. Šta smeta? Što je Đilas bio tamo? Ili idete uz slogan "Đilas tajkun"? Ili što su bile kamere? Nek su bile, možda je neko gledajući posle na TVu prilog shvatio da će mu pauk odneti auto ako ga parkira tik ispred splava. Ali, drugačije niko ne vidi kojim je autom on tu došao.... A 50 metara ispod ima parking koji zvrji prazan... Za mene, svaka akcija uvođenja reda i poštovanja propisa, u gradu Beogradu i zemlji Srbiji je za pohvalu.
drug.clan drug.clan 14:25 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

antioksidant


hteli smo promene, dobili smo zamene



Change!

Yes we can!
011-495 011-495 15:04 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

maricacarica
Slučajno lično prisustvovala sceni sa Savskog šetališta juče. Kao prvo, ono nije parking, nego šetalište, a to služi da se tuda šeta, na primer sa decom, što postaje sve teže od parkiranih automobila (ako treba da pojasnim, parkiranje tu nije dozvoljeno). Da li je vama normalno da radnici parking servisa MORAJU da idu sa interventnim jedinicama, jer nesavesni vozači potežu pištolje na njih (Dunavski kej), ili pokušavaju da se fizički s njima obračunaju, kao juče na Savi. Šta smeta? Što je Đilas bio tamo? Ili idete uz slogan "Đilas tajkun"? Ili što su bile kamere? Nek su bile, možda je neko gledajući posle na TVu prilog shvatio da će mu pauk odneti auto ako ga parkira tik ispred splava. Ali, drugačije niko ne vidi kojim je autom on tu došao.... A 50 metara ispod ima parking koji zvrji prazan... Za mene, svaka akcija uvođenja reda i poštovanja propisa, u gradu Beogradu i zemlji Srbiji je za pohvalu.


U SAD zakonom oduzimaju automobile nesavesnim vozacima i unistavaju - sve po zakonu. Interesantno je kako niko ovde ne kaze da je to napad na licnu svojinu koja je jos veca svetinja nego privatna svojina, nego smeta ruski premijer, koji takodje po zakonu deluje. BTW, regionalni cinovnik nece docekati pocetak Jesen na svom sadasnjem radnom mestu-zbog toga sto je dopustio da stvar dodje do toga da je resava neko drugi. Osim toga ako se svi slazu da postoji komandna odgovornost onda postoji i komandno pravo.
Ko je bio u JNA zna kakvo "ribanje" su priredjivali majori i pukovnici vojnicima koje bi uhvatili da recimo nisu obuceni po PS-u, nisu to dojavljivali nizim oficirima nego na mestu sve sami odradjivali.
dragan7557 dragan7557 15:52 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje


Policajac je bio dužan da procijeni stepen ugroženosti prisutnih lica i da pozove interventnu ekipu policije koja bi bahatog vozača odmah privela sudiji za prekršaje pa kad odleži malo da ide po svoj auto.

Prijatelju,

to se primenjuje samo u slučaju da je prava vlast u gostima (kad neko spaljuje svete ambleme Vlasti)
Tamn posla da se dešava stalno? A nemamo ni toll'ke su'ce.

dragan7557 cerski
maricacarica maricacarica 16:49 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Dotični i jeste priveden. Kao što rekoh - bila prisutna.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:12 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Za mene, svaka akcija uvođenja reda i poštovanja propisa, u gradu Beogradu i zemlji Srbiji je za pohvalu.

I za mene.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:16 07.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

Policajac je bio dužan da procijeni stepen ugroženosti prisutnih lica i da pozove interventnu ekipu policije koja bi bahatog vozača odmah privela sudiji za prekršaje pa kad odleži malo da ide po svoj auto.

Znači prijatelju prtiveden je, upravo kako ti kažeš da je trebalo.
011-495 011-495 22:56 09.06.2009

Re: Pogresan pristup i samoreklamiranje

antioksidant
Nisam mislio na to da se gradonačelnik bije već na ono što je rekao da će istrajati da se akcija sprovede.

milane, ja pricam o dve stvari:

jedna je selektivne odluke kome ce se pomoci (najcesce uz kamere ali to je druga stvar). diskreciono pravo "broja 1" da sam odlucuje kako ce i kad drzavni aparat biti upotrebljen

druga stvar je bahatost i strah koji se svesno izaziva


» Ne vidim ovde vaš potpis, dođite i potpišite.» Deripaska je prišao i potpisao.

«A sada mi vratite penkalo»- rekao je Putin.


ovakvo ponasanje prilici onom majmunu koji je juce histerisao dok su mu nosili automobil. ali kakva se poruka salje kada se prvi covek drzave ovako ponasa?

da ne pricam o licemerju jer su svi svesni da ce deripaska da pognute glave potpise taj papir a posle otici kuci sa milijardama dolara koje mu je "poslodavac" dao...

nemojte prizivati ovakvo ponasanje kod nas. tesko je lomiti kicmu takvom rezimu ispocetka

pozz



100% analogija sa Obamom i njegovim postupkom kada je ogranicio isplatu bonusa direktorima banaka i preduzeca gubitasa koja su stala u red za pomoc drzave. Kako on moze da regulise unutrasnje odnose izmedju poslodavaca i radnika? To sto oni dobijaju bonus nije vezano za uspesnost poslovanja i nema veze sa podizanjem kredita od drzave - bar ne sa pravne osnove. A svi znamo kako u SAD vole pravo, ali kda je jaci u pravu, u danom slucaju drzava vs. SAD gubitasi.
Politika i ponashanje dvojice top politicara na svoj nacin pokazuju tzv. "novu realnost" koju oni kreiraju ne pitajuci nikoga. K'o sto rece onaj pisac iz J.Amerike
"izaberite sa kojim sosom da vas pojedemo"
"ali mi ne bi da nas pojedete"
"promasili ste temu pitanja, odgovorite molim vas na pitanje"
maricacarica maricacarica 11:44 07.06.2009

А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

[url=http://rutube.ru/tracks/1984186.html?v=6ac5024423f1b5bc6f5aaf3b2ffd7c24][/url]
Владимир Путин дал понять, что считает иначе: заводы встали не из-за экономического кризиса, а из-за разногласий собственников. "Считаю, что вы сделали заложниками своих амбиций, непрофессионализма, а может просто и тривиальной жадности тысячи людей. Это абсолютно недопустимо", - заявил премьер, обращаясь к собственникам заводов.
Vladimir Putin je stavio na znanje da misli drugačije - fabrike ne rade ne zbog ekonomske krize, već zbog nesuglasica vlasnika. Smatram da ste hiljade ljudi učinili taocima svojih ambicija, neprofesionalizma ili proste pohlepe. To se ne može dozvoliti, izjavio je premijer, obaćajući se vlasnicima fabrika.


Šta tu vama smeta? Jel nešto od toga nije tačno? To što im ne da da šikaniraju narod, pošto celo Pikaljevo radi u tim fabrikama... Kakav god da je, oni imaju Putina. Vratio ih je na kartu sveta. A mi gde smo?

Milan Karagaća Milan Karagaća 11:56 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

Vladimir Putin je stavio na znanje da misli drugačije - fabrike ne rade ne zbog ekonomske krize, već zbog nesuglasica vlasnika. Smatram da ste hiljade ljudi učinili taocima svojih ambicija, neprofesionalizma ili proste pohlepe. To se ne može dozvoliti, izjavio je premijer, obaćajući se vlasnicima fabrika.

To je suština i takvu poruku vlade treba da upute svim spekulantima i svercerima državnom i društvenom imovinom, ali da ne ostane na jednom slučaju.
maricacarica maricacarica 12:17 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

To je suština i takvu poruku vlade treba da upute svim spekulantima i svercerima državnom i društvenom imovinom, ali da ne ostane na jednom slučaju.


Naravno. Ali se i odnekud mora početi - jer kad neko ima puno para, umisli da je odmah do Boga, pogotovu ako je bio na doručku u Beloj kući ili na večeri sa Bajdenom, pa umisli da je nedodirljiv. Vladimir Vladimirovič, očigledno efikasno im pokazuje da nisu.
sybil sybil 12:22 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

ne vidim cemu divljenje mafiji. rusija je u vlasti putinove mafije. to sto izvode stoseve za narodne mase s vremena na vreme ne znaci nista. sto ne zatvari i oduzme imovinu multimilijarderima. jes, ko ce da placa reket.
maricacarica maricacarica 12:39 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

Ti bila, videla, živela tamo, pa odgovorno tvrdiš da je to tako?
A ako se ne varam, Hadarkovski je još uvek u zatvoru....
sybil sybil 12:48 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

maricacarica
Ti bila, videla, živela tamo, pa odgovorno tvrdiš da je to tako?A ako se ne varam, Hadarkovski je još uvek u zatvoru....

ne treba da budem tamo da bih znala carobnu formulu:
multimilijarderi (lopovi) + sirotinja raja= mafijaska drzava.

zivela sam u slobizmu, sta ces vise, sve znam.
mariopan mariopan 13:36 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

sybil
ne vidim cemu divljenje mafiji. rusija je u vlasti putinove mafije. to sto izvode stoseve za narodne mase s vremena na vreme ne znaci nista. sto ne zatvari i oduzme imovinu multimilijarderima. jes, ko ce da placa reket.

U cijoj vlasti je Srbija?
Ko nam sve ne izvodi stosove za narodne mase?
Zasto i ovde nisu oduzeli imovinu mafijasima nego ih zovu "tjakuni" i prave zakone po kojima im ostaje sve napljackano?
Kome ti tajkuni u Srbiji placaju reket da ih ne hapse, ne proganjaju i ne zatvaraju?
Pardon, ne zove se to "reket" to se zove "finansiranje" politickih partija i zato je obavijeno velom tajne. Ko finansira i sa koliko novca koju partiju ili stranku na vlasti u Srbiji i sta je ta stranka obecala i uradila za dobijene pare? Ne za narod koji ih takodje debelo placa vec za svoje finansijere iz senke? I ko je odgovarao pred zakonom za to? Ko je kaznjen?

Kada to resimo ovde u Srbiji mozemo da se bavimo Rusijom i da im kazemo "utata" ...ovako "rugala se ruga pa postala druga" kaze nasa stara poslovica.

Hajde da vidimo kako da pozatvaramo domace lopove, mafiju koja se prekrstila u "tajkune" i "biznismene" i to u dobro cuvane zatvore ( kao sto kaze Sentinel) pa da se onda bavimo drugima.

Tema nije Rusija.
Tema je sta se nekada radi da bi neke stvari mogle da se isprave iako su u pocetku pogresno uradjene. Cak i da je samo marketinski trik, Putin je pokazao sta bi mogao da uradi i sta ce da uradi ako se drski tajkuni ne pozabave svojim obavezama. Ovde to niko i ne pomislja da uradi. Pa kako bi to neko uradio kada tajkuni finansiraju njegovu stranku ili partiju i to SVE njih?

Kod nas, ako radnici ne budu uporni ( kao u slucaju Jugoremedije) NIKO IM NECE POMOCI.
A podsetimo se, privatizaciju je odradila ekipa "sposobnih i skolovanih eksperata" naimenovanih u nasoj Vladi i Skupstini i zvali su se "Agencija za privatizaciju". Niko od njih nije odgovarao za pljacku koja je usledila. Posle njihovg "ekspretskog" rada ta privatizacija je nazvana "pljackaskom". Zasto? Da mi je znati? Ako neko zna......kazite pa i ja da saznam.
maricacarica maricacarica 13:43 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

sybil

maricacaricaTi bila, videla, živela tamo, pa odgovorno tvrdiš da je to tako?A ako se ne varam, Hadarkovski je još uvek u zatvoru....ne treba da budem tamo da bih znala carobnu formulu:multimilijarderi (lopovi) + sirotinja raja= mafijaska drzava.zivela sam u slobizmu, sta ces vise, sve znam.

Savetujem da malo proputuješ, možda proširiš vidike....
sybil sybil 13:48 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

maricacarica

sybilmaricacaricaTi bila, videla, živela tamo, pa odgovorno tvrdiš da je to tako?A ako se ne varam, Hadarkovski je još uvek u zatvoru....ne treba da budem tamo da bih znala carobnu formulu:multimilijarderi (lopovi) + sirotinja raja= mafijaska drzava.zivela sam u slobizmu, sta ces vise, sve znam. Savetujem da malo proputuješ, možda proširiš vidike....

u rusiju da sirim vidike.
ne, hvala, od toga se dokazano zatupljuje.
maricacarica maricacarica 13:51 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож


@mariopan

Upravo. A ko je bio direktor Agencije za privatizaciju? Ko štiti ljude zaposlene u privatnom sektoru? Šta je sa Nac štedionicom, i koliko je banaka tada pozatvarano? Robne kuće? Ljudi sebi prste seku jer ne dobijaju platu i nemaju čime decu da prehrane.
"Tema je sta se nekada radi da bi neke stvari mogle da se isprave iako su u pocetku pogresno uradjene" - tu se slažem milion % sa tobom.
Pa neka jednom i kod nas neko makar dekretom ispravi neko učinjeno zlo.
sybil sybil 13:58 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож


U cijoj vlasti je Srbija?
Ko nam sve ne izvodi stosove za narodne mase?
Zasto i ovde nisu oduzeli imovinu mafijasima nego ih zovu "tjakuni" i prave zakone po kojima im ostaje sve napljackano?
Kome ti tajkuni u Srbiji placaju reket da ih ne hapse, ne proganjaju i ne zatvaraju?
Pardon, ne zove se to "reket" to se zove "finansiranje" politickih partija i zato je obavijeno velom tajne. Ko finansira i sa koliko novca koju partiju ili stranku na vlasti u Srbiji i sta je ta stranka obecala i uradila za dobijene pare? Ne za narod koji ih takodje debelo placa vec za svoje finansijere iz senke? I ko je odgovarao pred zakonom za to? Ko je kaznjen?


ko je ubio djindjica i zasto, to je pitanje.
Tema nije Rusija.

jeste i bice, sve dok se priproste narodne mase odusevljavaju putinom, sve dok se mesaju u nasu politiku i podrzavaju patriotske stranke, sve dok kupuju nis po desetostruko nizoj ceni i sve dok drze mm u elitnom kvartu moskve.
Tema je sta se nekada radi da bi neke stvari mogle da se isprave iako su u pocetku pogresno uradjene. Cak i da je samo marketinski trik, Putin je pokazao sta bi mogao da uradi i sta ce da uradi ako se drski tajkuni ne pozabave svojim obavezama. Ovde to niko i ne pomislja da uradi. Pa kako bi to neko uradio kada tajkuni finansiraju njegovu stranku ili partiju i to SVE njih?

to bi sloba sredio da je ziv.
Kod nas, ako radnici ne budu uporni ( kao u slucaju Jugoremedije) NIKO IM NECE POMOCI.
A podsetimo se, privatizaciju je odradila ekipa "sposobnih i skolovanih eksperata" naimenovanih u nasoj Vladi i Skupstini i zvali su se "Agencija za privatizaciju". Niko od njih nije odgovarao za pljacku koja je usledila. Posle njihovg "ekspretskog" rada ta privatizacija je nazvana "pljackaskom". Zasto? Da mi je znati? Ako neko zna......kazite pa i ja da saznam.

ne treba nama putin i cvrsta ruka. nama treba evropa i nato da sredi situaciju. englezi i nemci nam trebaju, a ne rusi.
maricacarica maricacarica 14:07 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

@ sybil
u rusiju da sirim vidike.
ne, hvala, od toga se dokazano zatupljuje.





Samo potpuno neupućen čovek može tako nešto da izjavi....
mariopan mariopan 14:07 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

maricacarica

@mariopan

Upravo. A ko je bio direktor Agencije za privatizaciju? Ko štiti ljude zaposlene u privatnom sektoru? Šta je sa Nac štedionicom, i koliko je banaka tada pozatvarano? Robne kuće? Ljudi sebi prste seku jer ne dobijaju platu i nemaju čime decu da prehrane.
"Tema je sta se nekada radi da bi neke stvari mogle da se isprave iako su u pocetku pogresno uradjene" - tu se slažem milion % sa tobom.
Pa neka jednom i kod nas neko makar dekretom ispravi neko učinjeno zlo.

Eh kad bi i kod nas...ali nema sanse, kod nas su politcari produzena ruka tajkuna.
Zasto su ovde ljudi morali licno da se izbore PROTIV SISTEMA zar taj sistem nije trebao da radi za njih? Ako nije radio za njih za koga je radio i zasto? Pa kada prvi od njih budu ODGOVARALI onda ce poceti neki red da se uvodi. Mozda bi onda shvatili da imaju i ODGOVORNOST prema gradjanima a ne samo privilegije koje su im mile em drage.
Pozzzzz



sybil sybil 14:10 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

maricacarica
Samo potpuno neupućen čovek može tako nešto da izjavi....

po meni , samo limitiran covek moze da se divi putinu.
maricacarica maricacarica 14:12 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

Po mom mišnjenju, kada neko misli da je jako upućen, zato što je pročitao Blic i Press, je više za žaljenje.
Kazezoze Kazezoze 14:19 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

sybil the charobna formula
ne treba da budem tamo da bih znala carobnu formulu:
multimilijarderi (lopovi) + sirotinja raja= mafijaska drzava.

koliko mi je poznato ti upravo zhivish u jednoj takvoj drzhavi, onoj sa druge strane atlantika.

marica tovarish carica
Šta tu vama smeta? Jel nešto od toga nije tačno? To što im ne da da šikaniraju narod, pošto celo Pikaljevo radi u tim fabrikama... Kakav god da je, oni imaju Putina. Vratio ih je na kartu sveta. A mi gde smo?

marice, mislim da bi trebala cheshce da idesh u pozorishte, kako bi nauchila da razlikujesh glumu od stvarnosti. mozhesh povesti i karagacu sa sobom.
mariopan mariopan 14:28 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

Sibil,

Bio nam je NATO i sredjivao malo po Srbiji.
Hvala, ne trebaju mi, daleko im lepa kuca.
Mi jesmo Evropa, tu pripadamo i trebamo jedni drugima vise nego sto mislis.
Ali i Rusija tu ima svoje mesto i to mesto ce ubuduce biti sve vece, u samoj Evropi i kod nas kao delu Evrope.
Tu se nista ne moze promeniti,
Rusija ide napred velikim koracima.
Sa Rusijom se dogovara i razgovara cela Evropa, interesi su u pitanju i zasto da ne? Tvoja gadljivost proizilazi iz ugla NATO prpagatora a ja se na te fore ne hvatam.
Kada moze pametna Evropa da se dogovara i razgovara sa Rusijom zasto to ne treba da radi Srbija? Ili msilis da je za nas "sto gore to bolje" verzija? Za ciji interes bi ta verzija bila bolja? Za nas nije.
Pozdrav.
maricacarica maricacarica 14:33 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

@Kazezoze
U pozoriste idem redovno, hvala, putujem dosta, knjige čitam.... I ne mislim da se sunca rađa ni iz čije zadnjice... Ne mislim da je na Zapadu sve divno, i ne mislim da je na Istoku sve loše. I ne vidim zašto se ovde stalno insistira na nekoj polarizaciji -EU + NATO! Ako si za NATO, onda ne možeš da navijaš za Zvezdu. Ako si za ovo - onda ne možeš ono, a to znači da si protiv nas. A što ne može EU + Rusija? Mene već stvarno zamara to nekakvo stalno svrstavanje u ili - ili. I ništa treće, ili od svačeg po malo....Da ponovimo još jednom - Tema je sta se nekada radi da bi neke stvari mogle da se isprave iako su u pocetku pogresno uradjene
sybil sybil 14:41 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

Bio nam je NATO i sredjivao malo po Srbiji.

iz tebe govori db i rts propaganda. da, bio je NATO u Srbiji, nismo ni ni prvi ni poslednji narod koji je nastradao, i zasto bi nas proslost sprecavala da otvorimo oci i sagledamo interese. da nato nije bombardovao sm bi jos sedeo na vlasti, to je neoboriva cinjenica. posle bombardovanja smo imali sasvim drugaciju vladu uz blagoslov eu i usa.
Rusija ide napred velikim koracima.
Sa Rusijom se dogovara i razgovara cela Evropa, interesi su u pitanju i zasto da ne? Tvoja gadljivost proizilazi iz ugla NATO prpagatora a ja se na te fore ne hvatam.

da, ali zasto nis ispod cene? da li je to nas interes?
Sa Rusijom se dogovara i razgovara cela Evropa, interesi su u pitanju i zasto da ne? Tvoja gadljivost proizilazi iz ugla NATO prpagatora a ja se na te fore ne hvatam.

a tvoja ljubav prema rusiji i putinu je cista db-rts propaganda, iz slobizma a i post-slobizma.
Kada moze pametna Evropa da se dogovara i razgovara sa Rusijom zasto to ne treba da radi Srbija? Ili msilis da je za nas "sto gore to bolje" verzija? Za ciji interes bi ta verzija bila bolja? Za nas nije.

da, samo sto ta pametna evropa ne daje svoju naftnu industriju rusima u bescenje.
sybil sybil 14:48 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

koliko mi je poznato ti upravo zhivish u jednoj takvoj drzhavi, onoj sa druge strane atlantika.

da, ali je tamo zarada oko 3-5000 dolara, u rusiji 300-600 eura.
sybil sybil 14:48 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

koliko mi je poznato ti upravo zhivish u jednoj takvoj drzhavi, onoj sa druge strane atlantika.

da, ali je tamo zarada oko 3000-5000 dolara, u rusiji 300-600 eura.
vracarac92 vracarac92 14:51 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

ne vidim cemu divljenje mafiji. rusija je u vlasti putinove mafije. to sto izvode stoseve za narodne mase s vremena na vreme ne znaci nista. sto ne zatvari i oduzme imovinu multimilijarderima. jes, ko ce da placa reket.

kamo srece da Srbija ima svog Putina!
On je svoje tajkune zauzdao i naterao ih da ulazu u Rusiju od koje su sve i dobili. Nasi tajkuni su gazde Srbije i svih nasih politicara.
Dok je na vlasti bio kretenasti Jeljcin i kada je Rusija bila na pragu raspada, kada su uparvo ti tajkuni vedrili i oblacili, kada se iz Rusije izvozilo seksualno roblje i nuklearno oruzje nase NVO i zapadni politicari su cutali i aplaudirali, a kada je dosao Putin i sredio Rusiju i od nje ponovo napravio jaku i respektabilnu drzavu ista ta ekipa kuka.
Zasto?
Zbog cega bilo kome smeta jaka Rusija?
I da ponovi,: Kamo srece da i Srbija ima svog Putina.
vracarac92 vracarac92 14:51 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

.
vracarac92 vracarac92 14:52 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

u rusiju da sirim vidike.
ne, hvala, od toga se dokazano zatupljuje.

Predrasude su cudo!
vracarac92 vracarac92 14:56 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

ko je ubio djindjica i zasto, to je pitanje.

Kum i Siptar... posetioci Silerove mozda znaju nesto vise?
sve dok kupuju nis po desetostruko nizoj cen

A zelezara Smederevo?
Koliko je bila njena prava vrednost?
to bi sloba sredio da je ziv.

A oni koji sada kohabitiraju sa Slobinom strankom na republickom i gradskom nivou?
ne treba nama putin i cvrsta ruka. nama treba evropa i nato da sredi situaciju. englezi i nemci nam trebaju, a ne rusi.

Treba nam i Evropa i Nemci i Rusi i Englezi....NATO nam ne treba posle svega sto nam je ucinio.
011-495 011-495 15:06 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

Milan Karagaća
Vladimir Putin je stavio na znanje da misli drugačije - fabrike ne rade ne zbog ekonomske krize, već zbog nesuglasica vlasnika. Smatram da ste hiljade ljudi učinili taocima svojih ambicija, neprofesionalizma ili proste pohlepe. To se ne može dozvoliti, izjavio je premijer, obaćajući se vlasnicima fabrika.

To je suština i takvu poruku vlade treba da upute svim spekulantima i svercerima državnom i društvenom imovinom, ali da ne ostane na jednom slučaju.


Jednog javno da se ostali opamete a ako ne onda van domasaja kamera ali bice malo gore.
011-495 011-495 15:08 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

sybil
koliko mi je poznato ti upravo zhivish u jednoj takvoj drzhavi, onoj sa druge strane atlantika.

da, ali je tamo zarada oko 3-5000 dolara, u rusiji 300-600 eura.


Naravno, mnogo ranije su poceli kolonizaciju sveta
Kazezoze Kazezoze 15:18 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

maricacarica
@Kazezoze
U pozoriste idem redovno, hvala, putujem dosta, knjige čitam.... I ne mislim da se sunca rađa ni iz čije zadnjice... Ne mislim da je na Zapadu sve divno, i ne mislim da je na Istoku sve loše. I ne vidim zašto se ovde stalno insistira na nekoj polarizaciji - NATO! Ako si za NATO, onda ne možeš da navijaš za Zvezdu. Ako si za ovo - onda ne možeš ono, a to znači da si protiv nas. Mene već stvarno zamara to nekakvo stalno svrstavanje u ili - ili. I ništa treće, ili od svačeg po malo....Da ponovimo još jednom - Tema je sta se nekada radi da bi neke stvari mogle da se isprave iako su u pocetku pogresno uradjene

kako si uspela ovo da zakljuchish iz mog komentara, stvarno mi nije jasno.
moja poenta je da su svi ti politichki autoriteti (putin ili obama, nebitno), koji igraju te predstave, tako loshi glumci da to mozhe da ne vidi samo onaj koji nikad nije otishao u pozorishte.
sybil sybil 15:19 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

011-495

sybil
koliko mi je poznato ti upravo zhivish u jednoj takvoj drzhavi, onoj sa druge strane atlantika.da, ali je tamo zarada oko 3-5000 dolara, u rusiji 300-600 eura. Naravno, mnogo ranije su poceli kolonizaciju sveta

nece biti, znate li koje su sve teritorije bile pod rusima u 18. i 19. veku + pola evrope u 20.
i- nista nije vredelo.
sybil sybil 15:21 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

Kum i Siptar... posetioci Silerove mozda znaju nesto vise?

da, da, ta ekipa iz silerove, mislim ceda, vesna pesic, milos vasic, srdja popovic.
vracarac92 vracarac92 15:22 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

pola evrope u 20.
i- nista nije vredelo.

ne pod Rusima vec pod komunistima, sovjetima!
Ogromna razlika.
sybil sybil 15:25 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

vracarac92
pola evrope u 20. i- nista nije vredelo.ne pod Rusima vec pod komunistima, sovjetima!Ogromna razlika.

18. i 19. vek - carska rusija.
vracarac92 vracarac92 15:26 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

da, da, ta ekipa iz silerove, mislim ceda, vesna pesic, milos vasic, srdja popovic.

kada su Vesna, Milos i Srdja bili u Silerovoj???
Mene samo zanima sta jedan visoki drzavni i prtijski zvanicnik uopste trazi u kuci kod okorelih kriminalaca koji su ubili naseg premijera?

P.S.
zasto te boli samo ta sumnjiva Silerova?
Ostalo preskaces?
vracarac92 vracarac92 15:29 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

18. i 19. vek - carska rusija.

Izuzetno stabilna drzava, veliki kulturni i naucni razvoj, uspesna borba protiv apsolutizma (Napoleon). I koga su to Rusi okupirali u Evropi u XVIII i XIX veku?
Ali ti si pomenula XX vek!
Kazezoze Kazezoze 15:31 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

sybil
koliko mi je poznato ti upravo zhivish u jednoj takvoj drzhavi, onoj sa druge strane atlantika.

da, ali je tamo zarada oko 3000-5000 dolara, u rusiji 300-600 eura.

znam i mogucnost kreditiranja je mnogo lakshi u americi, te da bi uspeo da otplatish kredit morash da imash barem 3 posla... josh sad kad ljudi masovno podju ostajati bez posla zbog toga shto su mafijashi, iz tvoje charobne formule, uz blagoslov drzhave, napravili najvecu pljachku u istoriji chovechanstva, sumnjam da je tvoj optimizam realan. rusija - amerika - kina, sve je to jedno te isto sranje i na njih niko ne treba da se ugleda.
sybil sybil 15:37 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

dobro, evo i ostatka. i am being ironic, ako nisi primetio.
A zelezara Smederevo?
Koliko je bila njena prava vrednost?

kakve to ima veze sa nisom.

A oni koji sada kohabitiraju sa Slobinom strankom na republickom i gradskom nivou?

kohabiriraju jer moraju.
sybil sybil 15:40 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

znam i mogucnost kreditiranja je mnogo lakshi u americi, te da bi uspeo da otplatish kredit morash da imash barem 3 posla... josh sad kad ljudi masovno podju ostajati bez posla zbog toga shto su mafijashi, iz tvoje charobne formule, uz blagoslov drzhave, napravili najvecu pljachku u istoriji chovechanstva, sumnjam da je tvoj optimizam realan. rusija - amerika - kina, sve je to jedno te isto sranje i na njih niko ne treba da se ugleda.

u, bre kezezoze ti si neko nihilista, niko ne valja. na kazem ni ja da je neko idealan, ali postoji valjda nekakva gradacija.
sybil sybil 15:43 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

vracarac92
18. i 19. vek - carska rusija.Izuzetno stabilna drzava, veliki kulturni i naucni razvoj, uspesna borba protiv apsolutizma (Napoleon). I koga su to Rusi okupirali u Evropi u XVIII i XIX veku?Ali ti si pomenula XX vek!

teritorije u aziji.
vracarac92 vracarac92 15:47 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

kakve to ima veze sa nisom.

Prodata ispod svake cene, bas kao NIS ali amerikancima....identican princip ali posto je prodata amerima onda je OK?
kohabiriraju jer moraju.

Kohabitiraju jer su alavi beskicmenjaci!
Slizali su se sa SPS, Dacic ministar policije, Miru svi zaboravili...ali zato uspesno dele upravne odbore, medije i provizije.
da imaju makar malo morala sa SPS-om ne bi ni razgovarali.
Izgleda da su dobro unovcili nase patnje is devedesetih godina proslog veka i da su zaboravili sta su nam sve milosevicevci ucinili kada sada mogu da kohabitiraju sa njima!
Ljudi koji drze do casti i morala to ne bi mogli.

SRAMOTA!!!
vracarac92 vracarac92 15:50 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже

teritorije u aziji.

Oprosti ali to je bio trend i kod Engleza, Francuza, Spanaca, Holandjana, Portugalaca, Nemaca, Belgijanaca, Amerikanaca, Japanaca...
da li su mozda Rusi bili gori u npr Kazahstanu nego Englezi u rodeziji ili Nemci u Namibiji?

Nego kakve to ima veze sa XX vekom koji si ti pomenula?
dragan7557 dragan7557 16:07 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тож

A zelezara Smederevo?
Koliko je bila njena prava vrednost?

Plus pet fabrika pride na dar. Tvrdnja da nema frei ručak ovim potpuno obogaljena u već dalekoj prošlosti.

dragan7557
sybil sybil 16:08 07.06.2009

Re: А Вам, голубчик, приятных кошмаров тоже


Kohabitiraju jer su alavi beskicmenjaci!
Slizali su se sa SPS, Dacic ministar policije, Miru svi zaboravili...ali zato uspesno dele upravne odbore, medije i provizije.
da imaju makar malo morala sa SPS-om ne bi ni razgovarali.
Izgleda da su dobro unovcili nase patnje is devedesetih godina proslog veka i da su zaboravili sta su nam sve milosevicevci ucinili kada sada mogu da kohabitiraju sa njima!
Ljudi koji drze do casti i morala to ne bi mogli.

SRAMOTA!!!

dobro, evo sta ti predlazes. kako da se napravi vlada bez sps-a.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana