Curious Case of Nenad Radujević

alexlambros RSS / 09.06.2009. u 07:14

Alexandar Lambros

 

Istorija čovečanstva počinje sa prvim aksesuarom - smokvinim listom. Tragom jednog portreta.

Vrlo karavađovski u atmosferi ... ovako bi izgledao portret direktora Nedelje mode u Firenci početkom 16. veka da su je imali ... verovatno bi slikar dodao neki esnafski atribut poput makaza recimo, čime bi portret dobio na simboličnoj težini (kastracioni kompleks? muška Judita?). Možda Meduzina krvava glava u ruci? (kao aniticipacija Versacea i simbolično izjednačavanje sa Persejem kao herojem nove (sub)kulture?) .. Bela rukavica u jednoj ruci (tek kao nagoveštaj dekadencije) ili jače svetlom naglašene ruke s licem još malo više potonulim u tamu i sfumato bili bi učinkovitiji u dojmovitosti ali bi čitav koncept dovele do granice kempa (tj. manirizma u onovremenim terminima) ... Kako god, bradicu ne bi trebalo menjati kao ni ovaj direrovski pogled u posmatrača koji nije toliko prodoran koliko neprobojan ...Iskusnijem oku, međutim, ne ostaje skriveno da je zapravo ovaj ambivalentni osmeh Leonardovog Jovana Krstitelja ono što potretu daje snagu ... Poznavaocima veštine govora tela skrećem pažnju na položaj leve ruke na bedru ... Ne mogu da se ne pitam kakav bi efekat ova fotografija imala da je portretisani podigao desnu ruku i ka nebu uperio kažiprst umesto što nam ju je kao papa ponudio na celivanje.

ovako je sve počelo
ovako je sve počelo

... Ili pak smokvin list u ruci, kao podsećanje da istorija čovečanstva zapravo počinje sa prvim aksesuarom a ne grehom ... Ili je to potpuno isto? 

 

Tribute to the founder of the first Fashion Week in East Europe in the form of art critic

Atačmenti



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 09:27 09.06.2009

Faca


Taština i samoljublje po učenjima nekih religija valjda dođu nekakvi gresi...



mitar.popovic mitar.popovic 11:16 09.06.2009

da li je ovo kakav negativ?


Pobrko si ruke.
alexlambros alexlambros 11:53 09.06.2009

Re: da li je ovo kakav negativ?

Pobrko si ruke


pazi stvarno ispravljeno
marija_sale marija_sale 13:11 09.06.2009

:))



fantastično.

pozdrav.

M.
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:05 09.06.2009

.

Opis portreta je vrhunski. Bravo!
A i sam portret je dobar.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:18 09.06.2009

Re: .

A i sam portret je dobar.

portret je kao sa onih plakata o kosovu. čudi me da nisu nešu-klik stavili na jedan od tih
alexlambros alexlambros 15:32 09.06.2009

Re: .

čudi me da nisu nešu-klik stavili na jedan od tih


Pa ima ga u onoj reklami B92 za akciju dobrovoljnog davanja krvi

Ne slazem se za ovo oko plakate za Kosovo. Portret nema populisticki prizvuk kao ovi koje si linkovala .... neki drugi sa srpskom trobojkom u pozadini, mogao bi odlicno da prodje .... anyhow, covek je vec toliko ucinio za Srbiju i njen dobar imidz u inostranstvu da svakako zasluzuje orden Sv. Save
markonio92 markonio92 15:30 09.06.2009

LoL

Za udžbenike!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:02 09.06.2009

Ua

Zakopčano do grla... Boooooring...

Dole smokvin list!!!
alexlambros alexlambros 17:31 09.06.2009

Re: Ua

Dole smokvin list!!!


smiri se

hexenschuss hexenschuss 18:29 09.06.2009

on a summer day

How sad it is! I shall grow old, and horrible, and dreadful. But this picture will remain always young. It will never be older than this particular day of June... If it were only the other way! If it were I who was to be always young, and the picture that was to grow old! For that-for that-I would give everything! Yes, there is nothing in the whole world I would not give! I would give my soul for that!

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:08 09.06.2009

jedno pitanje:

Nenad Radujević, čemu?*

(*copyright Vladimir Petrović)
alexlambros alexlambros 20:13 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

Nenad Radujević, čemu?


pa pise lepo, mali tribute s moje strane osnivacu prvog (i najboljeg) Tjedna mode u istocnoj Evropi

moj prijatelj i direktor, jedna vrlo nadahnujuca i neverovatno duhovita licnost koje volim povremeno da se setim zbog zivog primera sta znaci imati viziju u zivotu i pozitivan stav uprkos svemu
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:17 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

Tjedna mode u istocnoj Evropi

moram priznati da sam se uvek ježio ovih manifestacija jer mi je uvek sve to izgledalo kao stočna pijaca, da ne upotrebim nešto jače.
fasciniran sam pojavom da neki ofinger (da ne kažem maneken) može da uzme 20000 evra samo štto prošeta neke gaće.
hexenschuss hexenschuss 20:39 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

Srđan Mitrović
Tjedna mode u istocnoj Evropi

moram priznati da sam se uvek ježio ovih manifestacija jer mi je uvek sve to izgledalo kao stočna pijaca, da ne upotrebim nešto jače.
fasciniran sam pojavom da neki ofinger (da ne kažem maneken) može da uzme 20000 evra samo štto prošeta neke gaće.


pa tesko da je nesa bas izmislio ovakve manifestacije a jos je teze da u srbiji iko dobija tolike sume.
masis poentu a i motivaciju.
jesen92 jesen92 20:42 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

fasciniran sam pojavom da neki ofinger (da ne kažem maneken) može da uzme 20000 evra samo štto prošeta neke gaće
.....i ja.....Koliko li je Paja Patak morao da radi za tu lovu...?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:42 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

pa tesko da je nesa bas izmislio ovakve manifestacije a jos je teze da u srbiji iko dobija tolike sume.
masis poentu a i motivaciju.

mislim da ti nešto mašiš. nisam ni mislio na srpsku nedelju mode i nešu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:43 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

.Koliko li je Paja Patak morao da radi za tu lovu...?

pa već 75 godina šeta bez gaća.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:43 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

fasciniran sam pojavom da neki ofinger (da ne kažem maneken) može da uzme 20000 evra samo štto prošeta neke gaće.

moda je medju prvih pet najjacih industrija u svetu, nicim izazvano, ali je tako. prosto ne kapiram zasto je ofinger skuplji od proizvoda koji isti nosi na sebi? no, sta ja znam o šoubizu i advertajzingu neša-klik je to prepoznao i stimuvezi drzi najprestizniji skup ofingera u zemlji.
pa sto mitrovic nije kupio akcije Arte-a, nego FTV? zna covek biznis.

Nenad Radujević, čemu?*


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:45 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

secam se da sam gledala doc o tome kako je crtana prva Pata...sa sisama. onda se neko pobunio, pa su joj izbrisali sise
alexlambros alexlambros 20:51 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

Srđan Mitrović
Tjedna mode u istocnoj Evropi

moram priznati da sam se uvek ježio ovih manifestacija jer mi je uvek sve to izgledalo kao stočna pijaca, da ne upotrebim nešto jače.
fasciniran sam pojavom da neki ofinger (da ne kažem maneken) može da uzme 20000 evra samo štto prošeta neke gaće.


Очекивао сам шири поглед на ствари од тебе да будем искрен
Тједан моде је пре свега пословна а не естрадна манифестација чији је циљ да на једном месту у временском оквиру од неколико дана окупи креативне и пословне људе и медије, како би се направио неки пресек дешавања на домаћој и (ако услови дозвољавају) иностраној модној сцени .... Млади, неафирмисани креатори налазе своје будуће послодавце у озбиљним и амбициозним модним компанијама, већ афирмисани налазе нове купце, ради се на пробоју српске индустрије на инострано тржиште, промовише српска модна сцена (коју је овај човек буквално створио), манифестацију прати читав низ догађаја у виду уметничких изложби, предавања, перформанса, хуманитарних акција, остварује се сарадња с низом институција културе и дипломатским представништима .... активирају се многе занимљиве градске локације, а уз све то народ се још и добро забавља и пуни позитивном енергијом, креативним идејама и стиче неке идеје о личном стилу у земљи општег сивила и униформисаности ... Да не помињем колико овај догађај чини за позитиван имиџ Србије у свету јер га редовно посећују и страни медији ... Дакле, рекао бих да је мисија врло племенита и поносан сам што сам последњих година био њен део ...

Сточна пијаца? Ти заправо мислиш на оне шаторске манифестације провинцијских избора за Мис? Па ти си човек медија макар, сигуран сам да знаш како то у свету изгледа. Па ето, код нас изгледа подједнако добро и професионално ... и то не кажем ја већ стручњаци који прате све Недеље моде у свету из њујоршке Светске модне асоцијације, које смо, по позиву, и ми део.

Тај хонорар који помињеш овде не добија нико, на жалост. Али има примера да су манекени почели на Београдској Недељи моде а каријеру наставили (и направили) у свету. Шта је ту лоше?
Ја бих први шетао гаће да неко хоће за то да ме плати и то за много мањи хонорар од 20 000 евра.

alexlambros alexlambros 20:58 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

moda je medju prvih pet najjacih industrija u svetu


Tacno! I sto onda mi ne bismo bili deo tog biznisa kad vec imamo zaista ogromne potencijale, pre svega kreativne a ni infrastruktura nam nije losa?
Sto bi nasi kreatori radili po inostranstvu za prestizne modne kuce kad mogu i nama da donose novac?

1. Ana Sekularac (radi u Londonu, Harrods joj otkupljuje kolekcije a nose je Victoria Beckam i Roisin Murphy da pomenem neke od selebritija)
2. Slobodan Mihajlovic (radi za Cavalli)
3. Alexandar Protich (radi u Lisabonu)
4. Alexandar Nikolich (u Londonu)
5. Dejana Momcilovc (Belgija) ... itd, ima tih primera jos ....
Vecito samo izvozimo pamet, kreativnost i talente (slicno je i sa sportistima i naucnicima), umesto da izvozimo gotove proizvode i osvajamo trzista ...


A cemu Nenad, vec sam objasnio .... the breath of freshness in this grayish surroundings of ours
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:00 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

nisam ni mislio na kreatore koje ti spominješ nego na manekene/manekenke.

što se pogleda na stvari tiče, pa ne mogu da ima široke poglede baš na sve
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:14 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

jasno je meni sta pricas ali meni nije jasno kako je do toga doslo uopste, da su manekenke toliko placene, da se devojcice izgladnjuju (i umiru!) da bi bile uspesne vesalice za tudju kreaciju? zar ti to ne lici pomalo na prostituciju? prosto, vrednosti su se okrenule. sada se na promociju proizvoda daje vise no sto je sam proizvod vredan. odnosno, proizvod je vredan onoliko koliko je tezak advertajzing za isti.
to je paradoksalno, ali nazalost, istinito.

kad smo kod izvoza nase pameti...
alexlambros alexlambros 21:36 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

jedno pitanje


Blistavi umovi koji ce da razvijaju Ameriku i Englesku umesto Srbiju ... eto, jer to nije tragicno? A to je opste mesto kod nas ... kod nas se pamet ne vidi kao razvojni potencijal, naprotiv, ziveli smo i u jos uvek zivimo u atmosferi negativne selekcije, dovoljno je biti poslusan, bez integriteta i clan prave stranke ...

Nije ni meni jasna ta anoreksija ... ali, to je trend koji ne samo da je napusten vec i opste osudjen ... pogledaj manekenke Victoria Secret ili Versace ... sve jedre i zdrave i zaobljene gde treba ... ima doduse nekih kreatora koji vise vole te androgene tipove i to je regularno skroz ... ali anoreksija ne prolazi vise ...

Stvarno ne vidim kakve veze ozbiljno bavljenje modelingom ima sa prostitucijom? Kao sto rekoh u nekom od prethodnih komentara ja bih prvi setao u gacama da ima nekog ko bi me za to platio i ne bih se ni jednog trenutka dozivljavao kao kurva
Zaradjivati na onome cime je neko obdaren, bilo to pamet, izgled ili talenat ... sta ima loseg u tome?

A sto se tice honorara, vrhunski modeli jesu vise nego dobro placeni ali sto su manekeni u tome izuzeci? Zar nisu i sportisti, kuvari, pisci, TV voditelji .... zivimo u neopaganskoj celebrity kulturi gde se od imidza i izgleda stvara brend i lansira kao i svaka druga roba na slobodno trziste ... Ne vidim nikakav problem u tim honorarima, ako neko ima interes da da tolike pare da bi promovisao svoju robu, sto da ne?
Sem toga, taj novac je naivan u odnosu na onaj koji se ubrizgava u advertajzing industriju da se promovisu neke druge stvari ... pice, hrana, kozmetika, kola .... just name it ...

By the way, niste ni svesni koja je reklama za srpski imidz to sto je Adriana Lima sada srpska snajka ... mozda zvuci suludo, ali svet funkcionise na takav nacin ...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:18 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

Stvarno ne vidim kakve veze ozbiljno bavljenje modelingom ima sa prostitucijom? Kao sto rekoh u nekom od prethodnih komentara ja bih prvi setao u gacama da ima nekog ko bi me za to platio i ne bih se ni jednog trenutka dozivljavao kao kurva
Zaradjivati na onome cime je neko obdaren, bilo to pamet, izgled ili talenat ... sta ima loseg u tome?


nema lose nista, samo mu treba dati pravo ime a ja sam mu dala
mislim da je stvar izbora da li ce neko samo setati u gacama ako ga neko dobro plati (aka spavati sa nekim ako ga neko dobro plati)...nemam protiv ali pridavanje tolikog znacaja tome? e tu imam protiv.

nisam sigurna koliko je prestizno da viktorija bekam nosi suknju xy osobe iz srbije. e vidis, zato imam protiv. vise bih volela da cujem da se kod nje oblaci porodica cuvenog pisca ili fizicara, nekog geneticara...viktorija?! helou?! whatafuck is viktorija poš?! zasto je ona reper bilo cega? na osnovu cega? e To je problem u celoj toj industriji mode, reklami, prodavanju magle jednom recju. ta zena ciju odecu kupuje viktorija je po mojoj proceni na slepo, talentovanija milion puta od viktorije, ali je njoj poš reper, umesto obrnuto?

ps. kad smo kod negativne selekcije (i to si upravu), zar nije neša.klik bio vrlo blizak sa julovskim umetnicima? hocureci, mozda je bio neko sposobniji i talentovaniji ali nije mogao da uradi mnogo upravo zbog te negativne selekcije? bas ta industrija magle je dozivela u srbiji svoj uzlet devedesetih. i to treba uzeti u obzir kada pricamo o neši-kliku.
alexlambros alexlambros 22:36 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

U najmanju ruku ste lose obavesteni.
Ne, Nenad nije bio blizak julovcima. I ne, u Srbiji nije bilo nikoga s dovoljno hrabrosti, vizije i entuzijazma da u jeku devedesetih pokrene projekat koji je na kraju usao medju najbolje na svetu (FTV SEE je na kraju iz tog razloga svoje predstavnistvo i otvorio u BG a ne u Zagrebu ili Atini recimo, sto je jedna od ilustracija koliko se daleko doguralo u odnosu na skromne pocetke) ... Ne samo da nije bilo nikoga hrabrijeg i sposobnijeg, vec su svi, listom, govorili kako je to najobicnija ludost .... Nije li to klasican srpski sindrom? Sedeti i cekati ...

Industrija magle? Nemam pojma o cemu pricate ali zvuci maliciozno ... malopre ste pomenuli da je moda multimilijarderski biznis u svetu ... Magla?!?!

Zasto Victoria Beckham? Dao sam vam odgovor ... zivimo u neopaganskoj voajersko-vizulenoj kulturi. Niko ne zeli da vidi Anu Sekularac na Doris Lessing niti Tom Forda na Woody Alenu ... you may like it or not .... cini mi se da se po tome ovo nase vreme ne razlikuje bitno od nekih prethodnih ...

A sto se tice komentara o modelingu i prostituciji ... prsti od predrasuda ... naslusao sam se neverovatnih nebuloza punih prljave maste i neke vrste ljubomore samih autora od kojih bi i Ana Basalo dobila nadahnuce, a jedna je i da agencija za koju radim a stoji iza ovog projekta, iznajmljuje manekenke fudbalerima .... ne razlikovanje agencije za poslovnu pratnju od profesionalne modne agencije je prilicno pouzdan pokazatelj palanacke neobavestenosti ...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:41 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

Ne, Nenad nije bio blizak julovcima.

mislim stvarno.
A sto se tice komentara o modelingu i prostituciji ... prsti od predrasuda ...

ima jedan odličan dokumentarac BBC-ja koji je prikazan i na b92 o vezi agencija za modele (onih velikih) i prostucije.
EDIT: u pitanju je dokumentarac MacIntyre Undercover i agencija Elite
alexlambros alexlambros 22:44 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

whatever
hexenschuss hexenschuss 22:44 09.06.2009

Re: jedno pitanje: kill the messenger

BebaOdLonchara


nema lose nista, samo mu treba dati pravo ime a ja sam mu dala
mislim da je stvar izbora da li ce neko samo setati u gacama ako ga neko dobro plati (aka spavati sa nekim ako ga neko dobro plati)...


kako je nositi gace isto sto i spavati sa nekim zbog novca? pa onda isto moze da se primeni za sve profesije te se svi nazovu prostitukama posto primaju novac za svoje usluge.
ili je ovde u pitanju sumnjiv moral spremnih da nose gace za novcanu nadoknadu koji implicira i skidanje istih za taj isti novac?
da li to znaci da i ostali fizicki radnici imaju tu karakternu gresku ili je ona samo modelima svojstvena?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

A sto se tice komentara o modelingu i prostituciji ... prsti od predrasuda ... naslusao sam se neverovatnih nebuloza punih prljave maste i neke vrste ljubomore samih autora od kojih bi i Ana Basalo dobila nadahnuce, a jedna je i da agencija za koju radim a stoji iza ovog projekta, iznajmljuje manekenke fudbalerima .... ne razlikovanje agencije za poslovnu pratnju od profesionalne modne agencije je prilicno pouzdan pokazatelj palanacke neobavestenosti ...

znaci, ipak si/ste (?) me pogresno shvatili. kada kazem prostitucija mislim na odredjenu vrstu pruzanja usluga a ne samo na Vrstu usluge
stimuvezi, sasvim je svejedno da li neko spava sa nekim za novac, ili mu seta gace za isti taj novac. videti pod psihologija.

o neši.kliku i julu ne bih komentarisala dalje. vidi koment nize pod srdjan mitrovic

Industrija magle? Nemam pojma o cemu pricate ali zvuci maliciozno ... malopre ste pomenuli da je moda multimilijarderski biznis u svetu ... Magla?!?!

a ko je rekao da magla mora biti dzabe ili jeftina? prodavanje magle, muda za bubrege, mlacenje prazne slame...to su sve izrazi za poslove koji proizvode nista ili nesto malo ni iz cega. te izraze nisam ja izmislila. sorry ako ste se u tome pepoznali, zaista ne zelim da vredjam...

Zasto Victoria Beckham? Dao sam vam odgovor ... zivimo u neopaganskoj voajersko-vizulenoj kulturi. Niko ne zeli da vidi Anu Sekularac na Doris Lessing niti Tom Forda na Woody Alenu ... you may like it or not .... cini mi se da se po tome ovo nase vreme ne razlikuje bitno od nekih prethodnih

tacno, ali je moje pitanje da li je to ok? za razliku od vas ja mislim da nije.
i, jos nesto: da sam tom ford meni bi mnogo vise laskalo da moje odelo nosi vudi alen. znas, ja bih se duboko zapitala nad sobom kada bi se moja muzika dopadala - Stoji.


savet: pogledajte jos jednom devil wears prada, mislim da ga niste sasvim pravilno shvatili
alexlambros alexlambros 23:12 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

whatever.

ja bih nosio gace za novac. ne, zbog toga ne bih bio kurva.
bice da nije prazna ta slamarica ipak ....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:27 09.06.2009

o prostituciji

da pojasnim, vidim da se ne razumemo, a sve na vrlo transparentnom primeru.

zasto zeljko mitrovic sa svim svojim iskustom, znanjem, muzickim iskustvom (od ranije) ne napravi medijsku kucu koja ce da edukuje, da snima dobre serije, da ima umetnicke i naucno-popularne emisije, da se kriticki osvrce na sve sto nas okruzuje...? jer bi mnogo manje zaradjivao, bar u pocetku, jer se to ne bi gledalo. znaci, on Moze da radi kvalitetno na dobrom proizvodu, ali nece. on radi kvalitetno (??) na losem proizvodu koji se, sto kaze autor bloga you may like it or not , vise svidja gledalistu. ljudi vise vole Grand od Blue Planet i Arte.
e to je prostitucija. prodaja svog tela, intelekta, sposobnosti za treš. prodaja za samo i iskljucivo finansijsku korist po-svaku-cenu i lako, a ona je kao takva svakako jedino vazna u onoj vrsti prostitucije na koju se prvo pomisli pri pominjanju tog termina. zato je to jedno te isto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:32 09.06.2009

Re: jedno pitanje:

ja bih nosio gace za novac. ne, zbog toga ne bih bio kurva.

mislim da bi...ali to je tvoj izbor

kurvarluk je i kada moj neverovatno talentovani kolega pravi aranzmane za stoju (samo primer), jer moze bolje. ovi placaju bolje i on umesto umetnosti bira tezge. takve tezge su takodje prostitucija, ili kurvarluk.

stojine tezge su njen zivot, kao sto je šoping zivot viktorije bekam. ona ne moze bolje. ona je tezga, razumes razliku?


alexlambros alexlambros 23:44 09.06.2009

Re: o prostituciji

da pojasnim, vidim da se ne razumemo, a sve na vrlo transparentnom primeru.


Kakve to blage veze ima sa Nedeljom mode?
Pink je trash koji mlati pare, i sta sad, ne kuzim? Postoji biznis, postoji umetnost, postoji i umetnost i biznis u jednom (soubiznis) ...
Beogradska Nedelja mode ne samo da zadovoljava najvise profesionalne standarde kad je ova vrsta posla u pitanju nego ih na ovim prostorima i postavlja. Kakve to blage veze ima sa Stojom?


To sto bih paradirao za pare u gacama me ne cini kurvom. A mogu i bolje, nije da ne mogu .... ali mi se mnogo svidja ideja da zaradim pare na necemu tako trivijalnom ....
Moralizirate bezveze ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:53 09.06.2009

Re: o prostituciji

ali mi se mnogo svidja ideja da zaradim pare na necemu tako trivijalnom ....

i na taj nacin podrzavas sistem u kome je trivijalno = vredno. u tome je vitz.
a stoja i pink su pomenuti samo u kontextu pojasnjavanja termina prostitucija, kao sto stoji u naslovu komentara. sad jasno? (konacno?)

mada...

Pink je trash koji mlati pare,

bez tog pinka (a i jula) neša-klik ne bi ni postojao. a ti kazes da je pink treš? to znaci da je i nesa-klik treš? kontradiktoran si.

super za nedelju mode, ako se vec bolje ne moze (ili moze, ali se malo prostituisemo )
alexlambros alexlambros 23:58 09.06.2009

Re: o prostituciji

kontradiktoran si.


moguce. a vi bezobrazni i ogorceni.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:05 10.06.2009

Re: o prostituciji

moguce. a vi bezobrazni i ogorceni.

ni jedno ni drugo, ali evo, necu vise dolaziti.
sinergija92 sinergija92 00:12 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

BebaOdLonchara
Stvarno ne vidim kakve veze ozbiljno bavljenje modelingom ima sa prostitucijom? Kao sto rekoh u nekom od prethodnih komentara ja bih prvi setao u gacama da ima nekog ko bi me za to platio i ne bih se ni jednog trenutka dozivljavao kao kurva
Zaradjivati na onome cime je neko obdaren, bilo to pamet, izgled ili talenat ... sta ima loseg u tome?


nema lose nista, samo mu treba dati pravo ime a ja sam mu dala
mislim da je stvar izbora da li ce neko samo setati u gacama ako ga neko dobro plati (aka spavati sa nekim ako ga neko dobro plati)...nemam protiv ali pridavanje tolikog znacaja tome? e tu imam protiv.



Sve je to jedna masinerija koja smisljeno proizvodi pa prodaje maglu......Tu, osim, npr. manekena, koji opet kazu pa nije to bas tako jednostavno prosetati i "izneti" kolekciju...i namaknuti velike novce, moramo spomenuti i (pojedine) sportiste...teniser moze da zaradi milion evra na jednom turniru?? zasto to ne moze sahista a moze bokser? ne moze ni plivach, ne moze ni strelac...S druge strane, nije lako ni biti hirurg, ni biti atomski fizicar, pilot, pa se ne moze ni priblizno zaraditi koliko mogu ovi sto prodaju maglu....E, neko je to okruzenje smisljeno napravio...i onda se lovi u mutnom...Upravo u takvom okruzenju pocinje to prostituisanje, o kojem govori BebaOdLonchara, po sistemu svaki covek ima cenu za koju ce se prodati, zato se nivo cena dovodi do izrazite nesrazmere, prikuplja se kvalitetan kadar i stavlja shapa na celu tu industriju.
U svemu ovome se postavlja pitanje drustvene validacije pojedinih profesija...preterano naduvavanje vrednosti nekretnina u Americi je dovelo do svetske finansijske krize, prevedeno na razumljiv jezik preterana alavost.... Nedopustiva je takva disproporcija u placanju pojedinih profesija (a i u razlicitim delovima sveta), to kad tad mora da pukne...No, kao sto se kaze, nema biznisa bez sou biznisa....


alexlambros alexlambros 00:20 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

U svemu ovome se postavlja pitanje drustvene validacije pojedinih profesija


Pa to je upravo i moja poenta.
filantrop filantrop 03:06 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

Srdjan:


stočna pijaca, da ne upotrebim nešto jače.



Belo roblje?

http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/jun/07/sara-ziff-teen-modelling-fashion
vishnja92 vishnja92 09:01 10.06.2009

Re: o prostituciji

moguce. a vi bezobrazni i ogorceni.

sto otera bebu ?!

digla ti je kvalitet bloga, covece! kakve veze ima sto razmislja drugacije - nije je mrzelo da isponova i potanko objasnjava svoj stav (mene bi naprimer mrzelo, da budem iskrena).
o svasta...
bindu bindu 09:03 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

Ја бих први шетао гаће да неко хоће за то да ме плати и то за много мањи хонорар од 20 000 евра.




dobri ofingeri bas ne rastu na svakom cosku....

poznajem neke ljude(zene) koje nose jako skupu garderobu cuvenih modnih kreatora a to na njima izgleda jako jeftino
i kao najobicnija krpa.
a opet znam neke koje mogu da nose jako jeftino....mislim stvarno jako jeftino a da to na njima izgleda kao milon dolara.

to je neverovatno...ali ziva istina...bitno je kako nosis stvari...

ofingeri su placeni zato sto te stvari na njima izgledaju najnajbolje a to ne moze svako.

strike a pose i znacu sve o tebi...
bindu bindu 09:09 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

Stvarno ne vidim kakve veze ozbiljno bavljenje modelingom ima sa prostitucijom?



uglavnom nema......vecina tih devojaka ima malo vise nego sto je samo izgled...

alexlambros alexlambros 09:58 10.06.2009

Re: o prostituciji

sto otera bebu


niko je nije oterao, samo sam izrazio misljenje da je jedna ogorcena zena.
bindu bindu 10:07 10.06.2009

Re: jedno pitanje:


nema lose nista, samo mu treba dati pravo ime a ja sam mu dala



ufuf

alexlambros alexlambros 10:10 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

strike a pose i znacu sve o tebi...


bindu bindu 10:33 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

kada moj neverovatno talentovani kolega pravi aranzmane za stoju (samo primer), jer moze bolje. ovi placaju bolje i on umesto umetnosti bira tezge. takve tezge su takodje



paresnje bi mozda bilo da mu stoja plati a on te pare da ulozi u dobar umetnicki projekat. sa malo truda ako takav projekat (vredan paznje) upste postoji bi mogao da zainteresujes mozda cak i stoju....


aleksandra1966 aleksandra1966 20:01 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

Da dodam i ovo: Roksanda Ilincic je ozbiljno ime u svetu mode
alexlambros alexlambros 20:55 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

Da dodam i ovo: Roksanda Ilincic je ozbiljno ime u svetu mode


rekoh ja ima primera jos ...
bindu bindu 21:05 10.06.2009

Re: jedno pitanje:

filantrop
Srdjan:


stočna pijaca, da ne upotrebim nešto jače.



Belo roblje?

http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/jun/07/sara-ziff-teen-modelling-fashion



da malo ne preterujemo ovde. belo roblje sigurno nije. niko nikoga ne prisiljava da rade to sto rade. takva je priroda te industrije koja je odvratno glamurozna."such is life" se kaze. ko ne moze da se navikne na 15 min. slave bolje da ne razmislja o ovoj industriji. to nije za slabe karaktare u svakom slucaju.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:11 10.06.2009

što obrisa komentar

o neši kliku, julu, pinku i leontini?
alexlambros alexlambros 10:26 10.06.2009

Re: što obrisa komentar

o neši kliku, julu, pinku i leontini?


Mahinalno, poslao mi ga neko na moderator. Al nema veze obrisao bih ga sve jedno. Blog je tribute i necu dozvoliti da neko bulazni bezveze .... Minimax, Marko? O cemu taj covek prica?
Leontina, da ... ni ja je organski ne podnosim, ali ko sam ja da nekome biram prijatelje?

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:28 10.06.2009

Re: što obrisa komentar

samo pitam.
Blog je tribute

sad mi je mnogo jasnije.
ok, srećno.
bindu bindu 20:35 10.06.2009

Re: što obrisa komentar

Srđan Mitrović
o neši kliku, julu, pinku i leontini?


najverovatnije iz ekoloskih razloga,
natasavb natasavb 12:54 10.06.2009

Na zalost,

kod nas se i dalje najteze prasta neciji uspeh. Nije vazno o cemu se radi, ali uvek ce se naci oni koji ce videti u tome sve osim stvarne zasluge toga ko je uspeo.
Ne pratim bas modna zbivanja kod nas, ali mi je drago kad cujem da su neki ljudi uspeli i ovde , a i u svetu nesto da urade.
Sto se tice manakenstva, jedina osoba koju znam da se time bavila je moja komsinica, kojoj je dok je studirala to bio sasvim lep nacin da zaradi koji dinar. Nisam nikada cula da je imala lose iskustvo. Pretpostavljam da se nekom desavaju i druge stvari, ali ne mislim da je to vezano samo za modu i da su bas svi iz tog sveta povezani sa prostituciom i slicnim stvarima koje je neko gore pominjao.
Najlakse je ipak svemu suditi i sve kritikovati.
mitar.popovic mitar.popovic 14:13 10.06.2009

Moj Utisak


Koji su od nas ikada bili na modnoj reviji? Ja sam samo jednom u zivotu, na L'Oreal Fashion Week u Torontu. Nisam tip koji ikada razmislja o modnim revijama, ali koleginica mi je ponudila besplatne karte a u to vreme sam poznavao devojku koju jako interesuje moda, ne da hoce da bude manekenka (kazala mi da ima predebele kosti :) a u stvari je zgodna), nego je interesuje bas moda - odela.

I tako otisao sam sa tom devojkom (Srpkinja, mada nije bitno), i ona mi je celu noc pricala price o haljinama i modi koje ja nisam uopste razumeo, no stekao sam utisak da tu ipak ima citav mali svet koji je meni potuno stran.

Moj generalni utisak o tamosnjem narodu: Publika je bila puna manekena(ki) i osoba koje su izgledale kao manekenke. Manekenke jesu lepe zene, ali meni je bio malo jeziv njihov izgled.. na engleskom manequin znaci bukvalno lutka (sa izloga), i one su bas takve. Jako mrsave, koza ima plasticni otsjaj, a lice manekenki imaju zajednicke crte ma koje da su rase - crnkinje, belkinje, azijatke - sve imaju male ostre noseve (kao kakvi sitni krznati sisari), i spicaste vilice... A pogled im je, uglavnom, nepogresivo hladan, manekenski, pun glasne 'tastine' ko sto neko rece gore. Manekeni ne razmisljaju, oni IZGLEDAJU.
E sad muskarci... Bio sam spreman da se kladim da u toj celoj sali nema vise od 10 heteroseksualnih muskaraca, bar ne mladjih od 50 godina (a ovi stariji behu razni corporacijski sefovi valjda)..Mislim, nisam homofob, niti imam sta protiv, ali nisam ni glup, i retko se varam oko tih stvari. Ipak zivim u Torontu i sreo sam mnogo homoseksualaca, tako da imam dobro kalibriran gay-dar (znas ono radar - gaydar). Dakle neki muskarci su izraziti homoseksualci (smem li reci pederi?), a neki su ono mozda homoseksualci, mozda umetnici. Nose naocale od kornjace, salove unutar prostorija sa grejanjem, mindjuse, i farbaju kosu.
Da malo polaskam sebi, osetio sam kako me devojke posmatraju kao neku zivotinjicu koja je zalutala iz sume i tumara po autoputu. Ne da sam (toliko) lep, ali one su lako primetile da, dok vecina prisutnih muskaraca diskutuje o haljinama, ja ocigledno alaniziram ono sto je ispod njih.

No ne zelim da dam pogresan utisak o svom utisku. Mada ja nisam uopste za te stvari, smatram da je moda, i sav taj biznis, integralan deo ovog naseg sveta. Neko mora da se bavi time da bi mi na prolece mogli da kupimo finu kosulju za izlazak. Ja zvakako nisam taj koji ce da dezajnira tu kosulju, i mogu da prihvatim da oni koji BI da dezajniraju su mnogo drugaciji od mene.

Ne verujem u vezu izmedju prostitucije i manekenstva, osim ako manekenstvo ne stavimo pod znake navoda. Ali verujem u vezu izmedju manekenstva i deformisanog karaktera. Ali iskusenje deformisanog karaktera nalazimo svugde (gluma, muzika, politika, trgovina), a pogotovu u vanity biznisima. Moguce je biti maneken ili dizajner, a istovremeno sasvim normalan

pointofview_gun pointofview_gun 14:54 10.06.2009

cek...cek

Ma da...svi manekeni se bave prostitucijom, svi lekari su ugledni gradjani, sve sudije su postene.. generalizacija bilo koje profesije i povezivanje karaktera licnosti i njene profesije... ama...ljudi
Poznajem devojku koja je tako platila svoj zivot u BG-u dok je studirala. Njeni su bili siromasni, iz provincije, ona lepa i super djak. Manekenstvo je dobitna kombinacija jer takav posao omogucava da ides na predavanja i ucis. Nije "setala gace" jer mozes odabrati da li ces raditi takve poslove ili ne.
Cisto da napomenem sad je mr elektrotehnike. Ili je mozda "posteno" trebala da ostane kuci i nikad ne dobije sansu da studira? I nemojte mi sad price da je mogla da radi nesto drugo. Nema bas mnogo poslova s takvim radnim vremenom i koji su tako placeni.
A Nenadu svaka cast.. Stvarno mi nekad treba odmor od stvarnosti pa mi je gledanje modnih revija prava razonoda. Naravno na FTV-u.
vishnja92 vishnja92 19:41 10.06.2009

Re: cek...cek

Ma da...svi manekeni se bave prostitucijom


el si ti procitao/la sta gore pise pre nego sto si napisao/la ovaj komentar?

ja molim i preklinjem TU da nekako, kako zna i ume, uspori ovaj blog, jer ovde vise niko nista ne cita pre nego sto progovori. valjda ljudi nemaju vremena. tako se sve pretvara u tres a to valjda nije ideja (nije zasigurno, posto je ovo nasa kuca).
molim da me se ne shvati pogresno i molim moderatora05 da me ne brise odmah nego naprimer.... prekosutra.
angie01 angie01 20:41 10.06.2009

Re: cek...cek

ja molim i preklinjem TU da nekako, kako zna i ume, uspori ovaj blog,


shta je bre ovo???

shta da uspori i zashto i shto preklinjesh, jel tako opet strashno?

je l moze ovde neko da napishe neshto, a bez komandosa i ovih sa pojachenim lupanjem sraca na sve shto nisu oni???

pa majku mu- ok kazite shta ima, al barem u nekoj pristojnoj intonaciji,..stalno neko drndanje-ko epidemija!

nit me briga za radujevica, nit znam ko je lambroz, al malo dobre volje i kolegijalnosti ne bi zasmetali!
bindu bindu 21:13 10.06.2009

Re: cek...cek

a bez komandosa i ovih sa pojachenim lupanjem sraca


hehe
alexlambros alexlambros 21:21 10.06.2009

Re: cek...cek

nit znam ko je lambroz


Lambros
I to ti je ozbiljan propust sto ne znas
angie01 angie01 22:00 10.06.2009

Re: cek...cek

Lambros
I to ti je ozbiljan propust sto ne znas


pa eto, malo sam bila opravdano odsutna-shta cu!

mislim,..zivecu nekako s tim!:)))
Bili Piton Bili Piton 16:32 10.06.2009

Jednom u zivotu



...su me, pre desetak godina, odvukli na neku priredbu u sklopu London Fashion Weeka....ne pamtim dosadnije provedenih nekoliko sati i ruznije modne kreacije (pritom mislim da umem da prepoznam ono "izuzetno", cega tu svakako ima - ko je gledao Altmanov Pret-a-porter i onih nekoliko kadrova u kojima pistom defiluju kreacije Kristijana De La Kruaa zna o cemu pricam - kako taj covek slaze boje to je fan-ta-sti-cno).

Najbolje mi je bilo kada me je neko odusevljeno pitao gde sam kupio i koliko sam platio naocare za sunce koje sam nosio tom prilikom a ja (tacno) odgovorio "they were five quid, from Brixton market". Faca koju je taj neko potom slozio bila je vise nego vredna moje iskrenosti.

Iako kulturu koja je "vizuelno-voajersko-neopaganska" mogu da okarakterisem samo kao (increasingly) praznoglavu, nikada nacelno nemam nista protiv da se kod nas bilo sta "desava". No, sta je to sto se desava je presudan faktor u tome hoce li me to zanimati ili ne...
bindu bindu 07:01 11.06.2009

Re: .

bindu
...Whatever Gets You Thru The Night - John Lennon...




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana