B92 Blog    Članovi    Goran Miletic    Ne znamo gde je Mladić !!! (updated)

Goran Miletic
22:21
SRE
10
JUN

Ne znamo gde je Mladić !!! (updated)

Večeras je na Federalnoj televiziji u emisiji "60 minuta" emitovano nekoliko snimaka sa raznih lokacija gde je Mladić provodio svoje penzionerske dane. Godine su 2003,2005 itd, lokacije sve u Srbiji, vojni objekti, Banovo brdo itd.

Poražavajuće je bilo kada se u program uključio Dušan Ignjatović, direktor Kancelarije Saveta za saradnju sa ICTY, koji je nastavio da priča da se u Srbiji ne zna gde je Mladić, a da je krunski dokaz da Srbija sarađuje, upravo činjenica da su dostavili pomenute kasete. A zašto ih onda nisu emitovali ???

Snimak sa youtube je samo 10 minuta, cela emisija se reprizira i FTV se može videti preko svih kablovskih operatera:

 

Update:

U međuvremenu su se pojavili delovi emisije sa snimcima:

 

 

 





Komentari (140)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01  22:25 10.06.2009
Preporuka: 1

kakva bre Argentina,

#Link  Replika: 11
Paragvaj, Urugvaj,...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:27 10.06.2009
Preporuka: 3

Re: kakva bre Argentina,

angie01
Paragvaj, Urugvaj,...

taman koliko smo udaljeni od paragvaja i urugvaja, toliko i od bele liste i evrope.
si videla da gotive ruske pesme.
a tek kosovo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:30 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: kakva bre Argentina,

toliko i od bele liste i evrope.


ma ovo turistichka ponuda-za specijalne goste!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  22:42 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: kakva bre Argentina,

Paragvaj, Urugvaj,...


meni ovo deluje bas gastarbajterski, jel su oni sigurni da je bas Srbija u pitanju?

Toliki ljudi se sa njim izljubise i izfotografisase, auuuuuuuuuuuu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  22:46 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: kakva bre Argentina,

meni ovo deluje bas gastarbajterski, jel su oni sigurni da je bas Srbija u pitanju?

Toliki ljudi se sa njim izljubise i izfotografisase, auuuuuuuuuuuu




I u Beču bi, ili negde po Nemačkoj.... Ali su snimci potpuno, ma ne znam ni šta da kažem... ludilo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  22:57 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: kakva bre Argentina,

angie01
Paragvaj, Urugvaj,...

Brazil, Španija, Kolumbija, samba, rumba, ča ča ča,...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  23:02 10.06.2009
Preporuka: 5

Re: kakva bre Argentina,

Čekaj bre, ovde je bio post sa Đinđićem.. Kud nestade?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  23:23 10.06.2009
Preporuka: 4

Re: kakva bre Argentina,

maricacarica
Čekaj bre, ovde je bio post sa Đinđićem.. Kud nestade?


Banovan vracarac.

Ima lepsih tema u sitne sate
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  23:29 10.06.2009
Preporuka: 2

Re: kakva bre Argentina,

Banovan vracarac.


A zbog čega?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  23:35 10.06.2009
Preporuka: 2

Re: kakva bre Argentina,

maricacarica
Banovan vracarac.


A zbog čega?




Idi kod njega, kazce ti se samo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vanja.t  23:48 10.06.2009
Preporuka: 3

Re: kakva bre Argentina,

A zbog čega?

ometa ga dok gasira ekipu, a raspoloženje do jaja:
šampanjac za 12.mart
ili zatvor za svakog ko ima sliku ili snimak sa r.m;
kolika količina bezobrazluka u gluposti

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  23:55 10.06.2009
Preporuka: 3

Re: kakva bre.. - nego: Afrika !


Od pre dve ipo godine:



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:26 10.06.2009
Preporuka: 2

ma da, svi nas samo panjkaju!

#Link  Replika: 0
nije mladić tu, to je dvojnik, nemoj i ti gorane da si taki.
a veseo neki čika ovaj što liči na mladića!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  22:36 10.06.2009
Preporuka: 1

Kad?

#Link  Replika: 5
Snimak sa youtube je samo 10 minuta, cela emisija se reprizira i FTV se može videti preko svih kablovskih operatera:

A kad se reprizira? Mislim, za nas sa dalajamom kojima je jutubeta od 10 minuta misaona imenica...

Nego, jel' neko za grudvanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:38 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: Kad?

Nego, jel' neko za grudvanje?


zavisi s chim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  22:42 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: Kad?

zavisi s chim?

To uopšte nije od značaja. Važno je s kim. E to je pravo pitanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:46 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: Kad?

E to je pravo pitanje.


pa ja shvatila s tobom- ti pitala, k'o da zovesh,..ja ne volim sneg, pa preventivno-da se ne zaletim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  22:48 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: Kad?

angie01
E to je pravo pitanje.


pa ja shvatila s tobom- ti pitala, k'o da zovesh,..ja ne volim sneg, pa preventivno-da se ne zaletim.

Ma jok bre, s Đeneralom.

Zadnji snimak koji je prikazan, kako je navedeno u magazinu "60 minuta", najverovatnije je nastao krajem prošle godine. Na tom snimku, Mladić se grudva snegom sa suprugom i kćerkom, ali se teže kreće, uz pomoć štapa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:54 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: Kad?

ali se teže kreće, uz pomoć štapa.


e, prvo me lozish, pa me ganesh!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  22:37 10.06.2009
Preporuka: 3

gde je ili je bio

#Link  Replika: 3
Pa ne znaju gde je Mladic samo znaju gde je bio. Sutra ce znati gde je danas bio i tako....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:43 10.06.2009
Preporuka: 2

Re: gde je ili je bio

Pa ne znaju gde je Mladic samo znaju gde je bio. Sutra ce znati gde je danas bio i tako....


to taman sad 'naletelo' kad svi pozitivno pricaju o viznoj liberalizaciji. whathatajming!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  22:44 10.06.2009
Preporuka: 3

Re: gde je ili je bio

BebaOdLonchara
Pa ne znaju gde je Mladic samo znaju gde je bio. Sutra ce znati gde je danas bio i tako....


to taman sad 'naletelo' kad svi pozitivno pricaju o viznoj liberalizaciji. whathatajming!



vazno je da je liberalno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:59 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: gde je ili je bio

vazno je da je liberalno

samo da je liberalni kapitalizam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  22:45 10.06.2009
Preporuka: 1

toliko o tome...

#Link  Replika: 0
Poražavajuće je bilo kada se u program uključio Dušan Ignjatović, direktor Kancelarije Saveta za saradnju sa ICTY, koji je nastavio da priča da se u Srbiji ne zna gde je Mladić


"Што се тиче инсинуација да се он овде не крије - он се крије", рекао је Игњатовић

kome li se zamerio Ignjatovic...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:46 10.06.2009
Preporuka: 1

.

#Link  Replika: 19
prvi deo

drugi deo

da ne kazim sve delove, ima na youtube.u.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:59 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

BebaOdLonchara
prvi deo

drugi deo


jel ima dalje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:00 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

ima, mislim 8 delova.

ima i snimak njega na sahrani kcerke, cini mi se..mislim, ko snima sahranu?! on u krupnom planu, brise suze...jbt!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:01 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

BebaOdLonchara
ima, mislim 8 delova.

pa daj link.
sad tek počinje ovo iz vremena skrivanja.
ja ne umem da nađem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:05 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

evo treci deo, tu se negde na sredini vidi pijancenje druga mladica, the monstruma.

cetvrti

peti

za sad samo 5 delova (od 8 koliko sam shvatila).


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  23:23 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

Pa UDBA, da ima šta da pusti kad se nekakve, minimalne nade u napredak pojave. I kad ne mogu diskretno da upropaste napredak, eto javnosti u pomoć.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:33 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

BebaOdLonchara
evo treci deo, tu se negde na sredini vidi pijancenje druga mladica, the monstruma.

cetvrti

peti

za sad samo 5 delova (od 8 koliko sam shvatila).



hvala. save za svaki slučaj!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:37 10.06.2009
Preporuka: 2

Re: .

Pa UDBA, da ima šta da pusti kad se nekakve, minimalne nade u napredak pojave. I kad ne mogu diskretno da upropaste napredak, eto javnosti u pomoć.

bas tako. sad kad se i holandija saglasila oko ukidanja viza...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:01 11.06.2009
Preporuka: 3

Re: .

BebaOdLonchara
Pa UDBA, da ima šta da pusti kad se nekakve, minimalne nade u napredak pojave. I kad ne mogu diskretno da upropaste napredak, eto javnosti u pomoć.bas tako. sad kad se i holandija saglasila oko ukidanja viza...

Bebo, nemoj da se primaš na gluposti i podvale.

Holandija nije stavljala blokadu na bezvizni režim nikada !
To je "fazon" ovih koji žele da sakriju prave razloge zašto to stavljanje na "Šengen listu" ne ide po željama.

SSP je i potpisan pod uslovima koje je tražila Holandija (i uz pristanak Srbije ). Priča da neko iz EU vrši pritisak na nju je smejurija i lilihip za narod.

Zna se tačno lista ("Mapa puta" ) zadataka koji moraju da budu riješeni i kako treba da budu riješeni za bezvizni režim.

I Tadić i Dačić su dali narodu dezinformacije u vezi bezviznog režima. Prvi je rekao da "smo ispunili sve uslove" a drugi nešto okruglo pa na ćoše.

Srbija mora da ima kontrolu cijele granice i jednaku kontrolu putnika i robe na svim graničniom prijelazima.

Zato što su BiH, Kosovo i Albanija miljama udaljeni od Šengen zone, Srbija ne može da izdaje biometrijske pasoše njihovim gradjanima (nije riječ samo o Albancima ) - ustvari može da ih izdaje ali neće doći na listu.

Komesari EU (kojima ističe mandat i koji "obećavaju Šengen" ) nijesu nadležni za taj problem već ministri unutrašnjih poslova zemalja članica. Ono što kažu ministri UP Njemačke i Francuske biće i odluka.

Srbija nije sprovela ni sporazum o readmisiji ali tu su spremni da malo zažmure, medjutim za granice neće ni slučajno.
Srpska "Šengen Holandija" se nalazi na više mjesta pa i na Brnjaku i u Jarinju kod Leška.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:13 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

vidis, meni se nekako ipak ucinilo da su vest iz posta i OVA vest uzrocno-posledicne, jer sam govorila o UDBI i tome da je zgodan tajmnig za pustanje ovog snimka.
tacnije, tek sutra cemo da vidimo da li ce holandija da se saglasi, pa cemo dalje da komentarisemo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:27 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

BebaOdLonchara
vidis, meni se nekako ipak ucinilo da su vest iz posta i OVA vest uzrocno-posledicne, jer sam govorila o UDBI i tome da je zgodan tajmnig za pustanje ovog snimka.tacnije, tek sutra cemo da vidimo da li ce holandija da se saglasi, pa cemo dalje da komentarisemo
Jesi li ti dobro pročitala tu vijest ?
Tamo Jeremić govori da se sada i Belgija protivi ?! Tamo ima mnogo kontradiktornosti i šta misliš ko je i zbog čega plasirao tu i takvu vijest ?

Ima li neko link ili tekst sa dnevnim redom sjednice parlamenta Holandije ? To ipak nije balkanska skupština pa da se čuje svašta.

I zašto bi njihov ministar unutrašnjih poslova tražio saglasnost parlamenta kada je odluka i odgovornost isključivo njegova.

Upozorio sam da odlazeći komesari (istekao im mandat ) nijesu nadležni za vizni režim.

Svaki ministar unutrašnjih poslova donosi samostalno odluku i nema kolektivne odluke već zbir pojedinačnih.

Šta je sve Udba puštala i šta će još... ?
Priča da je ovo ona pustila da bi omela viznu liberalizaciju nije realna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:32 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Šta je sve Udba puštala i šta će još... ?
Priča da je ovo ona pustila da bi omela viznu liberalizaciju nije realna.

a zasto mislis da je bas sad pustila? (ona je pustila, fakat, tu se valjda slazemo?) sta se valja iza ledja da ne vidimo?
ps. ne vici na mene, ok? <_<
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  00:38 11.06.2009
Preporuka: 2

Re: .

sentinel26


Šta je sve Udba puštala i šta će još... ?
Priča da je ovo ona pustila da bi omela viznu liberalizaciju nije realna.


Vidiš kolega, stvar upravo tako funkcioniše, baš na tom pojavnom simboličkom nivou, kako to vole današnji političari da kažu šalje poruku, a nekad bilo iznosi platformu. Dakle, kada se otškrinu vrata, kada najmanji zrak svetlosti procuri interesna grupa oligarha šalje poruku. I naravno nije ovo ometanje liberalizacije i naravno da nema direktne veze, ovo je poruka javnosti da je sve isto, pod kontrolom, a poruka stranoj javnosti da je ovde isto, nepromenjeno. Da se to otvaranje vrata teže objasni javnosti EU.

A možda sam ja naivan, možda je ovo u stvari plod istraživačkog napora renomirane ekipe FTV i njene emisije 60 minuta. U nesrećan čas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:49 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

BebaOdLonchara
ps. ne vici na mene, ok? <_<
Izvinjavam se neću više nikad.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  00:49 11.06.2009
Preporuka: 3

Re: juče

Srpska "Šengen Holandija"

je u udarnom terminu holandske televizije najavljen biometrijski pasoš te države. Naravno stručnjaci su se odmah usprotivili jer se po prvi put zakonom predviđa uzimanje otisaka prstiju građanima, koji bi onda bili unešeni u novi pasoš. Nesigurnost baza podataka je odmah istaknuta kao argument.

U Holandiji je po zakonu uzimanje otisaka prstiju moguće samo kod težeg ili teškog sukoba sa zakonom = kriminala.
Lekcija iz drugog svetskog rata nije u ovoj državi zaboravljena a legitimisanje na osnovu lične karte i ili pasoša je uvedeno pod velikim pritiskom i otporom građana tek pre nekoliko godina. Za mnoge potrebe ustanovljavanja identiteta se još uvek koristi vozačka dozvola i slične isprave.

Kako su baze podataka obezbeđene u Srbiji i ko sve može da koristi iste, osobito koliko su sigurne od zloupotrebe??

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:55 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: juče

Kako su baze podataka obezbeđene u Srbiji i ko sve može da koristi iste, osobito koliko su sigurne od zloupotrebe??

ne znam samo znam da za unos svih tih podataka za LK i pasose koriste - internet explorer. to ti je valjda jedan deo odgovora oko sigurnosti podataka i zloupotrebe u najavi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  00:57 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

uros_vozdovac
..., ovo je poruka javnosti da je sve isto, pod kontrolom, a poruka stranoj javnosti da je ovde isto, nepromenjeno. Da se to otvaranje vrata teže objasni javnosti EU.A možda sam ja naivan, možda je ovo u stvari plod istraživačkog napora renomirane ekipe FTV i njene emisije 60 minuta. U nesrećan čas.

Da postoji poruka domaćoj javnosti - slažem se, samo ja ne bih na ovom mjestu o njenoj sadržini.
Ne mislim da je u pitanju varijanta "sve je isto".

Poruka stranoj javnosti u ovome svemu ne postoji (možda specijalno javnosti BiH ) jer mi odavno stranoj javnosti ne možemo da šaljemo poruke, njih interesuju samo djela i drugo ih apsolutno ne interesuje. Ja pod stranom javnošću podrazumijevam Evropu a ne Balkan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  01:05 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

njih interesuju samo djela

ok, a zar skrivanje mladica i pokazivanje The Mladic Best of 1997-2009, nije - Delo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  02:07 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

BebaOdLonchara
evo treci deo, tu se negde na sredini vidi pijancenje druga mladica, the monstruma.

cetvrti

peti

za sad samo 5 delova (od 8 koliko sam shvatila).





koja tuga i uzas..
sto kaze covek "to je taj mentalni sklop"...
da on poklanja srbima srebrenicu....

nista...
cekamo strpljivo da se ovo zavrsi (i da pocne novo doba za srbiju.)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  02:38 11.06.2009
Preporuka: 2

Re: .

vidis, meni se nekako ipak ucinilo da su vest iz posta i OVA vest uzrocno-posledicne, jer sam govorila o UDBI i tome da je zgodan tajmnig za pustanje ovog snimka.
tacnije, tek sutra cemo da vidimo da li ce holandija da se saglasi, pa cemo dalje da komentarisemo
...naravno da se sve desava uzrocno/posledicno tj nista nije slucajno....sve su ovo privatni snimci na privatnim zabavama koje se desavaju uglavnom u kuci osim one svadbe na pocetku posta...ljudi se namestaju za slikanje i obracaju se snimatelju na blizak nacin...prema tome, pored uslikanih persona samo udba je mogla da ima ove snimke...ono sto pada u oci to je da je Mladic jos uvek "mlad" tj daa se radi o kasnim devedesetim i ranim dvehiljaditim....verujem da sada izgleda drugacije.....Takodje, jasno se vidi da , dok je ziveo u naselju Golf, nije se ni skrivao... O cemu mi onda pricaamo? Da li se negde pojavio Mladicev snimak iz 2006, 2007,2008...? Mozda se vise ne slika.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:50 10.06.2009
Preporuka: 2

Bogami

#Link  Replika: 1
...dzuska Ratko, nije njemu lose.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:52 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: Bogami

Bili Piton
...dzuska Ratko, nije njemu lose.



pa ti ka'em-da je za reklamu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eizo  22:52 10.06.2009
Preporuka: 12

...

#Link  Replika: 16
mladic se seta po Srbiji, oric po Bosni, svima lepo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mostarac  22:57 10.06.2009
Preporuka: 5

Re: ...

mladic se seta po Srbiji, oric po Bosni, svima lepo...

To i jeste najveci problem, sto su njihovi heroji za nas zlocinci i obratno.
Niko ne polazi od svojih zlocina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  22:57 10.06.2009
Preporuka: 3

Re: ...

mladic se seta po Srbiji, oric po Bosni, svima lepo...

Osim nama.... tj narodu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:03 10.06.2009
Preporuka: 3

Re: ...

eizo
mladic se seta po Srbiji, oric po Bosni, svima lepo...

pa nek se i mladić šeta posle suđenja.
al prvo da se prijavi.

p.s. sve ovi što igraju kolce s njim treba pohapsiti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:15 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: ...

pa na 4. delu se vidi bivsa miss YU, daliborka stojsic kako peva heroju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:20 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...

BebaOdLonchara
pa na 4. delu se vidi bivsa miss YU, daliborka stojsic kako peva heroju.


To je Ona?

Vise mi se dopadala "Zurkata na akrepite".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  23:24 10.06.2009
Preporuka: 1

Re: ...

p.s. sve ovi što igraju kolce s njim treba pohapsiti.


uze mi rec iz usta, ili slova sa tastature. pa ti ljudi se njim ponose, nemogu da dodem ksebi! onolilo slikanje sa njim, uh zemljo Srbijo.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:15 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: ...

nemogu da dodem ksebi!

statije?! pa pola srbije bi se slikalo s njim. a gospodja ex-missica, pa uletela joj tezga, nije dugo pevala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  00:26 11.06.2009
Preporuka: 11

Re: ...

Exitus Letalis

.p.s. sve ovi što igraju kolce s njim treba pohapsiti.

Ma, da se ti pitaš, u'apsila bi i muziku... i baba-seru...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:34 11.06.2009
Preporuka: 9

Re: ...

Ma, da se ti pitaš, u'apsila bi i muziku... i baba-seru...


ako baba sera nije izdavala fiskalne racune na piiii i kaaaaa, onda u aps! ako je izdavala, onda moze da prodje kao svedok-saradnik, da udje u program zastite svedoka, da joj daju kucu na floridi...bogdajevidi!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  00:37 11.06.2009
Preporuka: 3

Re: ...

sve ovi što igraju kolce s njim treba pohapsiti.


Ma, da se ti pitaš, u'apsila bi i muziku... i baba-seru..

sto, zar to nije krivicno delo, to sto su uraili ljudi koji ga nisu prijavili kada su ga videli? Ili se ja ne razumem u pravo?ne radi se ovde o emocijama niti o jubavi ili mrznji, vec proceduri sta treba raditi kada ugledas optuzenu osobu - prijaviti je!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:40 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: ...

sto, zar to nije krivicno delo, to sto su uraili ljudi koji ga nisu prijavili kada su ga videli? Ili se ja ne razumem u pravo?ne radi se ovde o emocijama niti o jubavi ili mrznji, vec proceduri sta treba raditi kada ugledas optuzenu osobu - prijaviti je!

mislim da se ovde desava jedna krupna zamena teza. kako je moguce da mladic slobodno seta gradom/srbijom a da ga niko nije uhapsio? to je prvo pitanje. i dokle cemo u srbiji da hapsimo samo baba-sere?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  00:40 11.06.2009
Preporuka: 3

Re: ...

Aleksandar Stosic
sto, zar to nije krivicno delo, to sto su uraili ljudi koji ga nisu prijavili kada su ga videli? Ili se ja ne razumem u pravo?ne radi se ovde o emocijama niti o jubavi ili mrznji, vec proceduri sta treba raditi kada ugledas optuzenu osobu - prijaviti je!

A otkud znaš da ga niko od tadaprisutnih nije prijavio? Država tada nije htela da ga hapsi, naprotiv, štitila ga je - oko ovoga smo se već valjda složili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  00:44 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...

A otkud znaš da ga niko od tadaprisutnih nije prijavio?

nije uskljuceno da jeste. i sta? ode baba-sera iz gore pomenute kafane u Majke Jevrosime i kazes: 'juce mi je licno mladic pipi u tom i tom restoranu, izdala sam mu i fiskalni racun, cak mi i baksis dao'. i sta? onda ce munjevitom akcijom mupa srbije mladic da se locira jer kao policija ne zna gde je mladic?
sta ti je bre, aleksandre? ko da ne znas zasto ga nisu uhapsili i gde mi ovde zivimo?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  00:48 11.06.2009
Preporuka: 5

Re: ...

BebaOdLonchara
nije uskljuceno da jeste. i sta?

Znamo da su, "pod pretnjom" milionske nagrade, Mladića i Karadžića prijavljivali i oni koji ih nisu videli...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  01:03 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...

ta ti je bre, aleksandre? ko da ne znas zasto ga nisu uhapsili i gde mi ovde zivimo?!

pitanje je retoricko
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  01:07 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...

pitanje je retoricko

koje pitanje? ono sto sam ja tebi postavila (to jeste retoricko) ili...?
sorry, zbun ovde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
radojicic92  23:13 10.06.2009
Preporuka: 3

...

#Link  Replika: 2
1
2
3
4
5
6
7
8
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  23:28 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...

bravo, ja vitlam, da kopiram...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:35 10.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...

radojicic92
1
2
3
4
5
6
7
8

hvala. dragoceno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
danube  23:22 10.06.2009
Preporuka: 3

monstrum

#Link  Replika: 0
Monstrum igra kolce,grudva se ..uziva covek...
I one nakaze oko njega...bljak
A "mi ne znamo gde je Mladic". Pa dokle vise da nas zahebavate
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  23:31 10.06.2009
Preporuka: 2

60 minuta

#Link  Replika: 0
repriza na FTV upravo počinje!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  23:47 10.06.2009
Preporuka: 12

Nemam reci

#Link  Replika: 7
Zanima vas da gledate i to kako se ponasao na sahrani kcerke?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:48 11.06.2009
Preporuka: 4

Re: Nemam reci

dusanovaiivanovamama
Zanima vas da gledate i to kako se ponasao na sahrani kcerke?

baš si jadan.
naravno da ne gledam zbog sahrane kćeri.
tada se tvrdilo da nije bio ni na ćerkinoj sahrani.
dakle, jedna laž stiže drugu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  08:24 11.06.2009
Preporuka: 5

Re: Nemam reci

dusanovaiivanovamama
Zanima vas da gledate i to kako se ponasao na sahrani kcerke?


Mora da te jako raduje ovoliki broj preporuka i cini neizmerno ponosnom...

A kad smo gledali sahrane na kojima su majke plakale za svojom decom koju je potamanila Mladiceva vojska?

Kakva jednosmerno - vulgarna uvidjajnost, saosecajnost, hriscajnost...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:17 11.06.2009
Preporuka: 4

Re: Nemam reci

dusanovaiivanovamama
Zanima vas da gledate i to kako se ponasao na sahrani kcerke?

morbidno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  21:25 11.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nemam reci

mariopan
dusanovaiivanovamama
Zanima vas da gledate i to kako se ponasao na sahrani kcerke?

morbidno.


najmorbidnije je pustiti snimak sa sahrane.

sto se tice preporuka, poziva na hriscanstvo, uvek dolaze od onih ciji su se preci najvise ogresili od istih Od najvecih vernika, postadose najveci komunisti, a od najvecih komunista, deca, najveci vernici. Pocinje opet citiram baka Milu, od kuce. Vredjati kad ne postoje argumenti:
"Udri moja milicijo i sve cemo da hapsimo! "

"Tri karte za Holivud".Zivotna uloga bivseg ministra.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  01:34 12.06.2009
Preporuka: 4

Re: Nemam reci

najmorbidnije je pustiti snimak sa sahrane

meni je ipak mnogo porbidnije Snimati sahranu. sta kao, posle sedis i gledas sahranu svoje kcerke uz slane kokice? cista patologija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pix3lchick  11:15 12.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nemam reci

BebaOdLonchara
meni je ipak mnogo porbidnije Snimati sahranu. sta kao, posle sedis i gledas sahranu svoje kcerke uz slane kokice? cista patologija.

Ovo je i meni palo napamet kada sam pročitala "snimak sa sahrane". Pobogu, zašto? Kada dođe familija iz Čikaga, sednete pa... "E, ovo je kada nam se sin ženio, a ovo je krštenje od njegovog malog, a sada da vidite sa'ranu..." Morbidarija.

Dusanovaiivanovamamo, nadam se da te je baka Mila naučila i da smanjiš količinu đona i žuči u svakodnevnoj komunikaciji, posebno u prvom nastupu. Možda ćeš se začuditi, ali postoji korelacija između toga i reakcija koje dobijaš. Lekcije o lepom ponašanju i spročitavanje o tome šta je kome došlo iz kuće, takođe ne pomažu. Naprotiv.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  17:24 12.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nemam reci

pix3lchick
BebaOdLonchara
meni je ipak mnogo porbidnije Snimati sahranu. sta kao, posle sedis i gledas sahranu svoje kcerke uz slane kokice? cista patologija.

Ovo je i meni palo napamet kada sam pročitala "snimak sa sahrane". Pobogu, zašto? Kada dođe familija iz Čikaga, sednete pa... "E, ovo je kada nam se sin ženio, a ovo je krštenje od njegovog malog, a sada da vidite sa'ranu..." Morbidarija.

Dusanovaiivanovamamo, nadam se da te je baka Mila naučila i da smanjiš količinu đona i žuči u svakodnevnoj komunikaciji, posebno u prvom nastupu. Možda ćeš se začuditi, ali postoji korelacija između toga i reakcija koje dobijaš. Lekcije o lepom ponašanju i spročitavanje o tome šta je kome došlo iz kuće, takođe ne pomažu. Naprotiv.



Potpuno se slazem sa konstatacijom o snimanju sahrane, to snimanje, kao i slikanje me je uvek uzasavalo. Komentari su pisani u toku gledanja, sa pitanjem svima izmedju ostaloga,: Zanima vas da gledate i to kako se ponasao na sahrani kcerke? jer sam upravo tada ja prestala da gledam. Smucilo mi se sve, najvise o jadnosti u sledecem komentaru, vredjanje, i sl. Prvi nastup nije bio, baka Milu mi ne diraj, svadjalacki nisam raspolozena, opet kazem, lipe divno mirisu. U vreme krvavih ratova, koje je i doticni vodio, sa dvoje male dece, a ja tad nisam radila, sa muzem koji je mobilisan, neznam da li je ziv danima, mobilni tada misaona imenica, sa inflacijom i praznim radnjama, uz gimnastiku i Bozjom pomocu, ostasmo zivi i zdravi/ Moj muz je iz Zemuna, a ja iz Beograda, nikog po raznoraznim Krajinama, on mobilisan, a pun Bgd ijekavice. Mislis li da je to zuc ili djon?. Pun mi je kofer i Mladica i slicnih, sa svojih 20 g.stopom obisla celu Evropu, moj sin kod moje rodbine u Madjarsku sa vizom. O tom djonu se radi draga-i moj. Ne mogu vise da cujem o njemu ni rec. Toliko o tome u VERUJ MI SKRACENOJ VERZIJI.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  00:01 11.06.2009
Preporuka: 22

snimci od 'nomad

#Link  Replika: 11
Ratko Mladić se krio u Srbiji, ili tačnije, živeo u Srbiji pod zaštitom Srbije.
To nije nešto što je nepoznato javnosti. Ovom prilikom smo dobili mogućnost i da vidimo kako je Ratko Mladić provodio vreme svog života pod zaštitom Srbije. OK. Vidjali smo i mnogo bahatije i "narodskije" sekvence iz života ljudi koji su u ovoj državi predstavljali vlast. Neprilično je iz ovih snimaka izvlačiti estetske momente.
Ono što je činjenica je da je u poslednjih godinu-dve Srbija stavila na uvid i raspolaganje sve svoje resurse koji su nadležni da Mladića privedu u Hag. Čak i Holandija pravi izvesne kompromise pod činjenicama koje su sadržane u Bramercovom izveštaju. Da li postoji ikakva dilema da bi izveštaj o saradnji sa Hagom bio negativan da je Tužilaštvo imalo i najmanju indiciju da su snimci "sveži"? Da je, čak i posredno, navedena neka veza izmedju aktuelne vlasti i skrivanja Mladića.
Ono što ovde ne biva primećeno je sledeće:
Vršilac najvećeg nivoa vlasti BIH, Komšić, ne dvoumi se da snimke tumači kao da su snimljeni juče, da iznese niz veoma nediplomatskih, ostrašćenih konstatacija, koje će kao efekat imati samo podizanje tenzija izmedju BIH i Srbije. Stiče se utisak da je takva "diplomatija" postala više manir političkog ponačanja gosp. Komšića prema Srbiji, nego li izolovani incident na koji je morao da "odreaguje".
Da je Ratko Mladić u Srbiji, to je moguće. Da ga skriva aktuelna vlast - to je prilično neverovatno. Siguran sam da i Komšić to odlično zna ali iz nekog razloga on potpuno svesno pušta "duhove iz boce". Da je Komšić bar delom istinoljubiv i emotivan, kako nas u ovoj emisiji uverava, bar bi se politički založio da Orić u BIH ne bude dočekan kao heroj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  00:06 11.06.2009
Preporuka: 3

Re: snimci od 'nomad

I tebe ce banovati...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  00:09 11.06.2009
Preporuka: 5

Re: snimci od 'nomad

dusanovaiivanovamama
I tebe ce banovati...

ako postoji razlog da me banuju, nek banuju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  00:11 11.06.2009
Preporuka: 2

Re: snimci od 'nomad

baš vala.... ali se slažem sa tobom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  00:25 11.06.2009
Preporuka: 12

Re: snimci od 'nomad

Ma slazem se i ja, ali"svi sa slike da se apse."... Ej demokratijoooo..... Liberalna..... Radikalna, a smeta vracarac sa Djindjicevim zadnjim govorom...
Laku noc, dobar dan tugo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:46 11.06.2009
Preporuka: 2

Re: snimci od 'nomad

dusanovaiivanovamama
Ma slazem se i ja, ali"svi sa slike da se apse."... Ej demokratijoooo..... Liberalna..... Radikalna, a smeta vracarac sa Djindjicevim zadnjim govorom...
Laku noc, dobar dan tugo

znaš li šta je saučesništvo?
si čuo nekad?
a da je tuga, tuga je.
lepo reče bol, pola srbije (tipujem i više) rado bi se slikali sa mladićem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  14:42 11.06.2009
Preporuka: 7

Re: snimci od 'nomad

Exitus Letalis
dusanovaiivanovamama
Ma slazem se i ja, ali"svi sa slike da se apse."... Ej demokratijoooo..... Liberalna..... Radikalna, a smeta vracarac sa Djindjicevim zadnjim govorom...
Laku noc, dobar dan tugo

znaš li šta je saučesništvo?
si čuo nekad?
a da je tuga, tuga je.
lepo reče bol, pola srbije (tipujem i više) rado bi se slikali sa mladićem.



U mom nazivu dusanovaiivanovaMAMA se vidi pol, u profilu se vidi ko sam, tako da za obracanje u muskom rodu ne razumem poentu.
АЈДЕ ЈЕДНОМ, АЛИ ДВАПУТ....
Запенила, смири се полако удахни, пролеће у јеку,мирише липа, стигле и малинице, трешњице белице, кувам слатко, купила лимун, заборавила шипку ваниле... Упс... промашила блог
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:43 11.06.2009
Preporuka: 8

Re: snimci od 'nomad

schweppes92
dusanovaiivanovamama
I tebe ce banovati...

ako postoji razlog da me banuju, nek banuju...

Pa mnogo talasas.
Treba da cutis o Oricu i da se i ti pravis da su ovi snimci bas juce snimljeni negde u nasem komsiluku. A onda da progutas onu podmetacinu da je Oric bio u Hagu pa se zato seta slobodno. Dokazano je nevin. Pa Oric je i otisao u Hag jer je znao da ce se slobodno setati. Kao i mnogi drugi.

O Mladicu moje privatno misljenje, nemam dokaze ali....

Svi znaju gde je Mladic.
I nase i tudje tajne sluzbe i nasi i tudji politicari.
Njegovim zivotom i glavom trguju svi , svako iz svoje racunice.

Nasi politicari ga cuvaju za momenat kada ce im njegova glava doneti politicke poene kada vec sve lazi budu ispucali i kada vise nicime ne budu mogli da se spasu svoje politicke propasti. Tada ce ga izvaditi iz rukava i pobrati aplauze od "sveta" i nas..... i glasacemo za njih jer su nas ratosiljali bede, "otvorili granice"( malo sutra) a oni se opet docepoali vlasti ( i para) za neko vreme.

Strani politicari ne zele da ga sada hapsimo jer znaju da ne zele da nam otvore granice i puste nas iz zatvora iz raznih razloga, pre svega ne zna se ni gde su te nase granice ( Kosovo) i dok se to ne resi nama nema Sengena ni belog ni crnog.................a tamo na Kosovu su se bas i oni zaglibili. Pa lakse je da kazu "hapsite Mladica" nego da kazu da ni oni ne znaju kako da se izvade iz nebuloze zvane Kosovo i gde su te granice Srbije na koje bi se Sengen odnosio, kome bi te pasose davali i td.

Dakle, svi znaju gde je Mladic.

Samo nikome ne odgovara da ga sada hapse. Uhapsice ga kada njegova glava bude mogla da zalegne za neciju karijeru. Ne pre.

Da se razumemo, u celoj prici trguje se nasim zivotima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  15:51 11.06.2009
Preporuka: 3

Re: snimci od 'nomad

mariopan
schweppes92
dusanovaiivanovamama
I tebe ce banovati...

ako postoji razlog da me banuju, nek banuju...

Pa mnogo talasas.
Treba da cutis o Oricu i da se i ti pravis da su ovi snimci bas juce snimljeni negde u nasem komsiluku. A onda da progutas onu podmetacinu da je Oric bio u Hagu pa se zato seta slobodno. Dokazano je nevin. Pa Oric je i otisao u Hag jer je znao da ce se slobodno setati. Kao i mnogi drugi.

O Mladicu moje privatno misljenje, nemam dokaze ali....

Svi znaju gde je Mladic.
I nase i tudje tajne sluzbe i nasi i tudji politicari.
Njegovim zivotom i glavom trguju svi , svako iz svoje racunice.

Nasi politicari ga cuvaju za momenat kada ce im njegova glava doneti politicke poene kada vec sve lazi budu ispucali i kada vise nicime ne budu mogli da se spasu svoje politicke propasti. Tada ce ga izvaditi iz rukava i pobrati aplauze od "sveta" i nas..... i glasacemo za njih jer su nas ratosiljali bede, "otvorili granice"( malo sutra) a oni se opet docepoali vlasti ( i para) za neko vreme.

Strani politicari ne zele da ga sada hapsimo jer znaju da ne zele da nam otvore granice i puste nas iz zatvora iz raznih razloga, pre svega ne zna se ni gde su te nase granice ( Kosovo) i dok se to ne resi nama nema Sengena ni belog ni crnog.................a tamo na Kosovu su se bas i oni zaglibili. Pa lakse je da kazu "hapsite Mladica" nego da kazu da ni oni ne znaju kako da se izvade iz nebuloze zvane Kosovo i gde su te granice Srbije na koje bi se Sengen odnosio, kome bi te pasose davali i td.

Dakle, svi znaju gde je Mladic.

Samo nikome ne odgovara da ga sada hapse. Uhapsice ga kada njegova glava bude mogla da zalegne za neciju karijeru. Ne pre.

Da se razumemo, u celoj prici trguje se nasim zivotima.




Потпуно се слажем иако дала препоруку, морала и овако...
Само нисам за то, ако се не слажем са нечијим мишљењем, да га вређам.
Лепо мени бака Мила говорила, да све од куће полази.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  16:11 11.06.2009
Preporuka: 2

Re: snimci od 'nomad

mariopan
Da se razumemo, u celoj prici trguje se nasim zivotima.

To me najviše i boli...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  16:21 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: snimci od 'nomad

schweppes92
mariopan
Da se razumemo, u celoj prici trguje se nasim zivotima.

To me najviše i boli...

I mene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  18:41 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: snimci od 'nomad

Upravo....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  02:21 11.06.2009
Preporuka: 6

hm, nije mi jasno........

#Link  Replika: 7
Ono sto mene zanima je kako je FTV dosao do ovolike kolicine snimaka odjednom. Do jednog snimka se dolazi slucajno. Drugi bi bio sreca, posle toga nema slucajnosti. Znaci, neko je hteo da oni imaju i emituju sve ovo. Ko ima sve ove snimke na gomili i moze da ih da nekoj televizijskoj stanici koja bi rado to emitovala? Da li je neka osoba iz cista mira pukla, ili je ovo neki organizovani uvod u nesto drugo? A mozda je i u pitanju krada, moguce kupovina........
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  02:33 11.06.2009
Preporuka: 10

Re: hm, nije mi jasno........

palilula92
Ono sto mene zanima je kako je FTV dosao do ovolike kolicine snimaka odjednom. Do jednog snimka se dolazi slucajno. Drugi bi bio sreca, posle toga nema slucajnosti. Znaci, neko je hteo da oni imaju i emituju sve ovo. Ko ima sve ove snimke na gomili i moze da ih da nekoj televizijskoj stanici koja bi rado to emitovala? Da li je neka osoba iz cista mira pukla, ili je ovo neki organizovani uvod u nesto drugo? A mozda je i u pitanju krada, moguce kupovina........


Šta ti misliš?
Pa još izjava Komšića "Mi više verujemo našim očima nego vašim rečima...", uz pretpostavku da je snimak grudvanja Ratka Mladića i njegove ćerke (14 godina pokojne) snimljen prošle godine... ( verovatno u sali za grudvanje - Vlade Republike Srbije)...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  03:02 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: hm, nije mi jasno........

Šta ti misliš?


iskreno da ti kazem, neznam stvarno, samo mi je nelogicno. a snimak grudvanja (pise na b92) se pretpodstavlja da je iz 2008-e godine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  03:21 11.06.2009
Preporuka: 4

Re: hm, nije mi jasno........

a ti si siguran da je na tom snimku njegova cerka a ne snaja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  06:58 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: ...


A otkud znaš da ga niko od tadaprisutnih nije prijavio? Država tada nije htela da ga hapsi, naprotiv, štitila ga je - oko ovoga smo se već valjda složili.

Ako su oni prijavili a nadležni organ nije reagovao to povlači krivicu nadležnog organa.
A u svakom slučaju morala bi da postoji službena beleška o bilo kojoj prijavi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  09:43 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: hm, nije mi jasno........

Pa još izjava Komšića "Mi više verujemo našim očima nego vašim rečima...", uz pretpostavku da je snimak grudvanja Ratka Mladića i njegove ćerke (14 godina pokojne) snimljen prošle godine... ( verovatno u sali za grudvanje - Vlade Republike Srbije)...

nije reko kkomšić nego novinar.
ne gledaš pažljivo.
kako znaš da mu je to ćerka?
naravno da nije.

al da su svi veseli, veseli su!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  12:07 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: hm, nije mi jasno........

verovatno u sali za grudvanje - Vlade Republike Srbije)...



poklapa se jos jedna stvar: nezavisna komisija je ponovo zakljucila/potvrdila da je onu dvojicu gardista ubila treca osoba. koga li su videli tamo po sumi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
schweppes92  16:15 11.06.2009
Preporuka: 1

Re: hm, nije mi jasno........

Exitus Letalis
Pa još izjava Komšića "Mi više verujemo našim očima nego vašim rečima...", uz pretpostavku da je snimak grudvanja Ratka Mladića i njegove ćerke (14 godina pokojne) snimljen prošle godine... ( verovatno u sali za grudvanje - Vlade Republike Srbije).

..nije reko kkomšić nego novinar.ne gledaš pažljivo.


Hajde ti odgledaj pažljivo pa ćeš i sama videti da je Komšić bar dva puta izgovorio tu istu rečenicu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:07 11.06.2009
Preporuka: 0

Hm...

#Link  Replika: 0
Godine su 2003,2005 itd, lokacije sve u Srbiji, vojni objekti, Banovo brdo itd.

Dokaz A
B92 Info Vesti Politika
Gde je bio Puhalo između '91 i '97?
17. mart 2005. | 17:33 -> 21:03 | Izvor: B92
Beograd -- Ministarstvo odbrane konačno je Odboru za odbranu Skupštine SCG dostavilo informacije o Branislavu Puhalu.

Njega je Vladimir Popović, u "Insajderu" TV B92 doveo u vezu sa pogibijom dvojice gardista u kasarni na Topčideru, kao nekoga ko je Ratka Mladića čuvao upravo u tom podzemnom objektu. U Odboru za odbranu parlamenta SCG kažu da je članove tog tela zaintrigirala priča o kapetanu Branislavu Puhalu koju je u intervjuu B92 ispričao Vladimir Beba Popović.

Popović je u "Insajderu" B92 , optužio Vojsku da je čuvala generala Ratka Mladića, navodeći da je šef bezbednosti Gardijske brigade na Topčideru, potpukovnik Branislav Puhač, član Drinske grupe VRS i lični telohranitelj Mladića.

Ubrzo je postalo jasno da je u pitanju greška u prezimenu i da se radi o Puhalu. Posle nekoliko dana u kojima je Ministarstvo odbrane demantovalo da Puhalo postoji, ono je u saopštenju navelo da je Puhalo aktivni oficir u Beogradu, zaposlen u 46. logističkoj brigadi, a da je pre dolaska u tu pozadinsku jedinicu radio u nastavno-školskom centru Kopnene vojske u Požarevcu i da je za vreme službovanja u Vojsci Republike Srpske bio u obezbeđnju Ratka Mladića.

Informacija Ministarstva odbrane, dostavljena Odobru za odbranu SCG, donosi samo još nekoliko novih ali i zanimljivih detalja: da je od januara 1997. do marta 2002. bio u 30. Kadrovskom centru GŠ VJ, koji je, kako saznaje B92, od svog formiranja 1992. bio zadužen za oficire JNA poreklom iz Bosne i Hercegovine, odakle su oni raspoređivani na razne dužnosti, pa i one u Vojsci Republike Srpske.

Puhalo je, prema ovoj informaciji, primljen u JNA kao vojnik po ugovoru 1987. godine, u Komandu Prve armije, smeštenu na Topčideru, da bi 1991. bio primljen u aktivnu vojnu službu. Ne navodi se, međutim, po kom osnovu. Članovi odbora za odbranu kažu da je informacija puna manjkavosti: "U njoj postoji jedan deo koji je prećutan, a to je gde se gospodin Puhalo nalazio od 1991. godine do 1997. kada je ponovo reaktiviran u vojsci i to je ono što mene i sve članove Odbora prvo zanima, koji je osnov da se on zaposli, jer ako je tačno da je on bio zaposlen u nekoj drugoj vojsci i ja mislim da formalan osnov ne zadovoljava", kaže Vladimir Petković, potpredsednik Odbora za odbranu Skupštine SCG.

Nezadovoljni ovom informacijom, u Odboru za odbranu najavljuju da će ministarstvu postaviti niz dodatnih pitanja, kako bi se konačno rasčistio slučaj Puhalo.

Vladimir Petković kaže da prostor za izvesnu sumnju ostavlja i činjenica da se na odgovor čekalo neuobičajeno dugo: "Obično naša komunikacija sa Ministarstvom odbrane i GŠ je prilično dobra, ali ovaj put smo ovo pismo dobili sa četiri nedelje zakašnjenja i nakon dve intervencije gde se to nalazi".

Ministarstvo odbrane u svom saopštenju prošlog meseca je negiralo da je Puhalo ikada radio u Gardijskoj brigadi VSCG i u Vojnoj bezbednosti. Međtum, iako je ministarstvo to potvrdilo, sam Puhalo je u intervjuu Večernjim novostima negirao da je ikada bio lični telohranitelj Ratka Mladića i da ga je čuvao u Topčideru.

U odboru za bezbednost najavljuju da će jedno od pitanja MO biti i kakvim je konkretnim dužnostima Puhalo bio zadužen kao pripadnik 30. kadrovskog centra VJ.

Prema saznanjima B92, ako postoji podatak kada je Puhalo primljen u aktivnu vojnu službu, u istom dokumentu moralo bi da piše i gde je raspoređen i koju je dužnost obavljao. Ni to, medjutim, nije navedeno.


Dokaz B

"Sve je to bilo legalno. Imali smo nekoliko vozila, 20 zolja, sanduke municije, kao da smo krenuli na Sinaj. Mladić se 2001. godine slobodno kretao po Beogradu, išli smo na fudbalske utakmice, u MUP, u restorane", rekao je Puhalo u nastavku suđenja optuženima za pomaganje u skrivanju Mladića pred Okružnim sudom u Beogradu.

On je naveo da je država tada lako mogla da uhapsi Mladića da je htela i da je oko 50 ljudi zaduženih za obezbeđivanje Mladića spavalo u kasarni u Topčideru, a da je o tome i o njihovoj opremljenosti morao biti obavešten državni i vojni vrh.

Puhalo je naveo da je 1997. godine, po dolasku Mladića u Srbiju, ukazom tadašnjeg predsednika SRJ Slobodana Miloševića, a po naređenju načelnika Generalštaba Momčila Perišića, ustanovljen 30. kadrovski centar Vojske Jugoslavije koji je bio zadužen za obezbeđivanje Mladića, smeštenog u kuću u beogradskom naselju Banovo brdo
.

Advokat optuženih Svetozar Vujačić pitao je Puhala da li su o obezbeđivanju Mladića bili obavešteni tadašnji predsednik SRJ Vojislav Koštunica i ministar odbrane Boris Tadić, na šta je svedok odgovorio da su oni to morali znati do 31. marta 2002. godine, kada je 30. kadrovski centar rasformiran.

"Svi su to znali, Milošević, Dragoljub Ojdanić, Nebojša Pavković... Znalo se kada ptica uleti u kasarnu, da li je carić ili vrabac, a ne 50 ljudi sa sanducima bombi, oružjem i vozilima", rekao je Puhalo.

Boris Tadić izabran je za ministra odbrane u martu 2003. godine, posle ubistva premijera Srbije Zorana Đinđića.

Puhalo je naveo da on i njegovi ljudi nisu bili zaduženi za čuvanje Mladića lično, nego su dobili zadatak da čuvaju komandanta Glavnog štaba Vojske Republike Srpske i da bi oni kao profesionalci i uhapsili Mladića samo da su dobili takvo naređenje.

"Mi smo štitili Mladića od kriminalaca i lovaca na ucenjene glave, a ne od države", rekao je Puhalo.

Svedok je rekao da je Mladića poslednji put video 2001. godine u Stragarima i da je 1. aprila 2002. godine prešao u službu u vojsci u Požarevcu, a da je kasnije dobio otkaz.

"Kasnije sam se sretao sa (optuženim) Blagojem Govedaricom, ali Mladića, ali privatno, drugarski. Nije mi poznato da su on i (optuženi) Saša Badnjar kasnije imali zadatke na obezbeđivanju Mladića, niti su oni bili moji potčinjeni", rekao je Puhalo.

Puhalo je rekao da su oružje i vozila "puh", kombi "ford", "golf 2" i "audi A6", dopremljeni iz Republike Srpske sa registarskim oznakama Vojske Republike Srpske, a kasnije su dobili registarske tablice Vojske Jugoslavije i da su imali radne naloge za točenje goriva u kasarni u Topčideru.

Na današnje suđenje nije došao bivši načelnik Vojne bezbednosti Aco Tomić, a optuženi Ratko Vučetić rekao je da je Tomić teško bolestan i da ga je juče posetio u Vojno-medicinskoj akademiji, gde je smešten pre mesec dana.


Mladić je pred Haškim tribunalom optužen za genocid i ratne zločine u Bosni i Hercegovini.

Suđenje grupi od 10 optuženih za pomaganje u skrivanju Mladića počelo je ispočetka u aprilu posle prekida koji je trajao više od godinu i po dana, pošto se Drugi opštinski sud dva puta oglašavao nenadležnim za vođenje tog postupka.

Optuženi su bivši oficiri Vojske Republike Srpske Marko Lugonja i Ratko Vučetić, Tatjana Vasković, njena majka i brat Ljiljana i Bojan Vasković.

Optuženi su i Stanko Ristić, Blagoje Govedarica, Saša Badnjar, Predrag Ristić i Borisav Ivanović.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  08:55 11.06.2009
Preporuka: 0

A,

#Link  Replika: 1
gde je onaj / oni / koji je ovo snimao !?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  09:46 11.06.2009
Preporuka: 0

Re: A,

miloradkakmar
gde je onaj / oni / koji je ovo snimao !?

eee...
jednom ce da ispliva....
znaš onu... zaklela se zemlja raju...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  09:39 11.06.2009
Preporuka: 8

auuuuuuuuu

#Link  Replika: 5
sada sam procitao o cemu se radi. hahahaha kako smesan blog

pa ti snimci ako se dokaze da nisu iz 2008 neka autor blog-a objasni na osnovu cega je zakljucio to. doduse ne pise u blog-u explicitno, ali se implicira da Ignjatovic zna gde je, sto valjda dokazuju ti snimci od ko zna kad

i jos najsmesnije zbog cega snimci nisu pokazani, pa valjda su na osnovu necega hapsili jatake. ma jok, krili su snimke jedino su ih tajno prosledili tuzilastvu u hagu i beogradu pa su mislili da nece biti prikazani. to ne bi mislili ni ivica i marica
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA