Update, Svi iz Novog Sada

Jasmina Tesanovic RSS / 07.10.2007. u 10:27

Evo stigoh iz Novog Sada...

Bilo je mnogo vise ljudi na kraju nego sto je na pocetku skupa delovalo. Ne znam 3/ 4/ 5 hiljada...Muzika je svirala Betovena sto je meni bilo bezveze, pre bih cula O Bella Ciao i nesto tako veselije. Onda su krenuli kratki govori, zasto sve ovo, cemu strah od fasizma i ovaj skup: predstavnici nevladinih organizacija ala Helsinski odbor za ljudska prava, ZUC, jevrejska zajednica, itd...Govori su bili OK ali sto je primetio Boban Kvirija niko nije pomenuo gejove i njihove prebijanje a u jednom govoru neko rece "fasizam nije rak ili AIDS vec nesto gore...sto je bas zvucalo nekorektno...Od politicara videla sam samo Cedu ali ih je bilo verovatno jos. Onda je krenula setnja, dala sam zastavu jednoj nasoj blogerki koju sam tom prilikom upoznala  i trcala okolo da intervjuisem penzionere po klupicama, policajce koji su kao robokopi stajali svuda oko povorke...ali nista nisam uspela da izvucem osim sturo ako /neka /ili zapanjena lica sto ih uopste nesto pitam...Onda kod tog bivseg vojnog objekta ili ti kafane odjednom krenu frka, bum tras vriska trcanje. Potrcale smo i Stasa i ja da vidimo da se nesto nasim mladima ne desi ili da sami nesto ne naprave. To je ipak bila planirana provokacija.

Na zidu je stajao sa podignutom rukom ala hajl hitler lokalni vodja nacista i nesto je trabunjao na nemackom kao pravi nacos srbin. Oko njega su letele letvice, kamenice...on je stajao kao od bronze svih tih petnaest minuta or so i onda jednostavno nestao. Nasa aktivistkinja Rachel  koja je nosila  ZUC transparent pogodjena je u ledja, rasplakala se od bola o uvrede.Onda je krenuo i suzavac, sve to vreme policija je okrenuta ka nama stajala mirno...tada su medjutim krenuli na naciste da ih razjure,,, tukli su ih...s nase strane antifasisti su klicali na tu ipak malo zakasnelu reakciju. Krenuli smo dalje na kej ka spomeniku zrtvama fasizma ...I tu se sve zavrsilo.

Seli smo u autobus, vise nas policija nije pratila kao na dolasku. Umorna sam i nekako imam utisak da cu se razboleti, opao mi je odbrambeni mehanizam, i ne samo meni...jedan strani novinar me je intervjuisao, ne znam da li je to ceh koji je povredjen i pitao me je zasto sve ovo radimo, mi Zene u crnom. Rekla sam mu jednostavno prvu stvar koja mi je pala na pamet da ne bih bas celu istoriju to mladom strancu objasnjavala. What else?

Izopstene smo iz medija, iz struktura vlasti pa i iz politke. Ostaje nam trg , sopstvena tela, reci i dela. I ne samo nama. Povredjen je jedan govornik, jedan kamerman...I dosta zdravog razuma i dostojanstva

 

Saopštenje za javnost

Napad na PACE zastavu – napad na braniteljke ljudskih prava

Policija bila pasivna

 

Juce, 6. oktobra 2007. na Trgu Republike, u 13.30h, na Sajmu ženskih nevladinih organizacija, u organizaciji Incest trauma centra, a na kome su među učesnicama bile i Žene u crnom, polomljena je letva na kojoj je bila PACE zastava.

Mirovnu zastavu, Žene u crnom koriste na svim svojim protestima od 1996. godine i ona predstavlja ne samo simbol mira, već simbol poštovanja drugih i različitih. Zastava je stajala u žardinjeri, kada je prošao jedan muškarac, uzeo zastavu, polomio štap i zastavu bacio na zemlju.

Aktivista Žena u crnom, Miloš Urošević je odmah reagovao rečima: „skup je uredno prijavljen policiji i vi nemate pravo to da radite!“ Na to je muškarac rekao: „Marš, pederčino jedna, bolesniku jedan, sada ću da te ubijem, da ti polomim i ruke i noge!“ Tu se umešala aktivistkinja Žena u crnom, Natalija Vušković, a Miloš je otišao po policiju. 

On se obratio policiji sa rečima da je skup napadnut, da je zastava polomljena i da dođu na lice mesta da identifikuju napadača. Policija je međutim bila potpuno pasivna, nije obraćala pažnju na to da se radi o jednom nasilnom aktu, o vandalskom napadu. Miloš se vratio na mesto gde je bio sajam i pošto policija nije došla, on je ponovo otišao do policije i tražio od njih da reaguju. Tek tada, posle druge intervencije, policajci su pošli sa Milošem do stola restorana Beoizlog u kome je napadač sedeo. Miloš je pokazao na napadača, koji je rekao policajcu u „bratskom“ tonu da je on polomio zastavu. On je to rekao kao da je to normativno ponašanje, on može sebi da dozvoli bilo koji akt nasilja koji bi ugrozio druge i različite. Policija nije reagovala, jer ona podržava kulturu nekažnjivosti. Policajac je rekao Milošu: „Ti bre, idi tamo!“ Miloš je otišao i potom je policajac prišao i rekao mu da je napadač njemu rekao, da je on polomio zastavu, jer je ona simbol „bolesne homoseksualnosti koju mi promovišemo.“ Miloš je rekao da to predstavlja akt govora mržnje i da se naša seksualnost koristi na taj način da bi se diskreditovale sve mi, aktivistkinje za mir, braniteljke ljudskih prava. Policajac je rekao da je on uzeo podatke od napadača, uzeo je izjavu od Miloša, kao i podatke svedokinja: Tijane Popivode, Natalije Vušković i Zorice Trifunović.

Ovo je samo jedan u nizu napada na Žene u crnom, na političke ideje, na etičke principe naše ženske mirovne politike. Ovaj akt nasilja predstavlja jedan u nizu u kontinuitetu represije koju Žene u crnom doživljavaju od strane ljudi koje podržava društvena klima nekažnjivosti na čelu sa Vojislavom Koštunicom.

Zahtevamo od nadležnih institucija da protiv napadača bude podneta krivična prijava i da se on zbog napada kazni.

 

 

U Beogradu, 6. oktobar 2007.                                                                         Žene u crnom

 



Komentari (38)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:39 07.10.2007

Svi u centar!

Jasmina, moram da dodam za moje Novosađane, koji su već tu, a možda se dvoume da li da prilegnu posle ručka ili da se prošetaju.
Čekam vas.
adam weisphaut adam weisphaut 10:51 07.10.2007

Re: Svi u centar!

Jelena Krajšić
Jasmina, moram da dodam za moje Novosađane, koji su već tu, a možda se dvoume da li da prilegnu posle ručka ili da se prošetaju.
Čekam vas.

Evo dajem vam daljinsku podrsku. Posto ste mi ste m jednoi 500 i kusur km daleko mogu samo da vas odvazno podrzim s bezbedne razdaljine
adam weisphaut adam weisphaut 10:44 07.10.2007

Svasta

Smetate policiji sa nekim tamo problemima, umesto da je pusite da se na miru odmara
audrey audrey 11:03 07.10.2007

policajac

Verovatno taj policajac, kad je u civilu i van dužnosti i prolazi pored takvog skupa, i sam lomi zastavu i preti učesnicima, pa je zato pokazao mnogo razumevanja za ceo slučaj. Kao što redovno pokazuju ravnodušnost i prema nasilju u braku i sličnim "normalnim" stvarima. I oni treba da nas/vas brane... uh.
azra azra 11:06 07.10.2007

Re: policajac

Pa cekaj bre malo, kome se to Milosh zalio - onoj istoj policiji koja je izasla iz Stanisicevig sinjela? Onima koji su brutalno rasterivali sve gradjanske skupove do petog oktobra, onima koji nisu intervenisali kad je pretucena gay parada, onima koji su pod drugim oznakama i uniformama palili po Bosni, onima koji su (uspesno) pucali na politicke protivnike, onima kojima je Legija uzor, a Jocic dojucerasnji ministar? Halo, Milose, jesi li ti normalan? Gde ti zivis, covece?
Unfuckable Unfuckable 11:21 07.10.2007

Re: policajac

onoj istoj policiji koja je izasla iz Stanisicevig sinjela?




..izvini, a znaš li ti za neku drugu policiju kojoj se Miloš mogao žaliti ???
Čemu šuplja priča ?
Gde ti živiš ?
Šta je trebalo da uradi ? Imaš neki predlog ?
azra azra 12:15 07.10.2007

Re: policajac

Evo, recimo da je Milos crnac. I da zivi u Juznoj Africi. Ali ne danas, nego pre trideset godina. I sad, policija ne reaguje dok mu neko razbija glavu (ili zastavu, svejedno), a onda se Milos zali policiji.
I tebi je ovo suplja prica?
I ti mene pitas gde ja zivim?
Bogu hvala, ne zivim u Srbiji!
Unfuckable Unfuckable 15:46 07.10.2007

Re: policajac

Ja živim u Srbiji i bolje od tebe znam kakva nam je policija i društvo u kome živimo.
Ako si došao ovde samo da bi bljuvao o tome kakva je ovdašnja policija - džaba si se trudio.
Ako imaš neko pametnije rešenje za Miloša, nestrpljivo čekam da ga čujem.
Od nekoliko mogućnosti koje je imao - Miloš je izabrao najbolju. Ne i najefikasniju... - ali : neće uvek ova policija biti spora i neefikasna... - zato je dobro da ta prijava postoji, pa makar i u nekoj fioci...
AcaB AcaB 17:25 07.10.2007

Re: policajac

zato je dobro da ta prijava postoji, pa makar i u nekoj fioci...

... da bi Jocic mogao da je potegne, ukoliko onaj nasilnik otkaze poslusnost.
U slucaju scenarija sa g....... motkama, ne verujem da bi navedena prijava imala narocitog smisla.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:04 07.10.2007

čemu iznenađenje

Policija bila pasivna

Policija se obično pojavi pola sata nakon incidenta "da izvrši uviđaj" i "napravi zapisnik". Kao kad je onaj klošar izbo devojčicu u Banovcima, a pre toga pola godine blejao prekoputa pandurske stanice- sa sve dosijeom pedofila/silovatelja. Ili onaj omađijani nesrećnik u Timočkoj krajini, što je pobio devetero ljudi, a panduri mu prišli tek pošto je pucao u sebe.
Nema frke Miloše, pandur je uzeo podatke od napadača i od svedoka. Sve će biti OK.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:24 07.10.2007

solidarnost

samo da iskazem svoju solidarnost i preporucim
mariopan mariopan 15:28 07.10.2007

Re: solidarnost

Slazem se sa AZROM , gde vi zivite kad ne znate kakva je ova policija? Jos se iscudjavate? Hajte molim vas pa jos i Kostunicu tu utrpali...ha ha ha ....Tek ga treba resetovati...mislim Kostunicu..)))

A uzeli su na znanje iii......ludom radovanje.....obzirom kakvi su nam sudovi i zakoni.Pa ovde se za silovanje deteta dobije 3 god.ako se bude lepo ponasao izadje za godinu ....sta ste vi mislili da ce odmah da ga uhapsi? Zbog vas? Ni zbog gorih stvari ne hapse...mozda ce malo da ga rebnu po dzepu a mozda ni to. Ovo je Srbija.

A mozda je razlog i to sto se u vasoj borbi za ljudska prava svih ne kaze da su Srbi iz te borbe izuzeti..ne kazete javno ali tako radite..narodu bas nije svejedno sto za sve nase prognane i pobijene u vasoj borbi nema mesta.
Zabran Zabran 15:36 07.10.2007

Re: solidarnost

Dobar vam je komentar (vas i Azrin), do mojega... Covek se davi, vi opisujte vodu, i to sa lepe, osuncane plaze...Pa hvala vam za savet koga nema, kao u snupiju 'Pas cuvar... hvala ni za sta!'. Ne kapiram to 'u kojoj zemlji vi zivtie' i slicna sranja, bar ne na blogu i pod temama koje se ticu OVE zemlje?!

'A mozda je razlog i to sto se u vasoj borbi za ljudska prava svih ne kaze da su Srbi iz te borbe izuzeti..ne kazete javno ali tako radite..narodu bas nije svejedno sto za sve nase prognane i pobijene u vasoj borbi nema mesta.'

A ovaj deo tek ne shvatam, pa molim, pojasnite, ako i vi sami znate sta ste zeleli time da kazete.
mariopan mariopan 15:56 07.10.2007

Re: solidarnost

Evo odmah objasnjenja..:

Princip Zena U Crnom kaze da se ta organizacija bori da se u svojoj zemlji otkriju i kazne SVOJI zlocinci i da se o njima govori ,da se edukuje narod koji cesto ne zna za takve zlocine ( pa naravno da ne zna jer se to po pravilu krije od naroda ) i da se pred sud izvedu i kazne zlocinci.

Samom principu nemam sta da zamerim kada bi taj isti princip radio i u zemljama u okruzenju narocito posle ovog krvavog rata koji je obilovao zrtvama i zlocincima svake vrste.

Neke organizacije su pokazale veliku zelju da nase zlocince privedu pravdi , gde ih potpuno podrzavam U velikoj zelji da sto bolje urade zadat im posao nisu se libile politickog angazovanja , konkretno agitacija za nezavisno Kosovo gde se upravo istice organizacija Zena u Crnom. Nije im bilo tesko ni da falsifikuju uzroke i posledice tog sukoba uvek i uvek drzeci da su Albanci nevini a Srbi zlocinacki i genocidni narod..pa im nije bilo tesko ni da se o decu Srba ,tamo na Kosovu ogrese..ne istrazujuci ubistva dece u Gorazdevcu...jer pobogu to nije njihov posao.

Pa nije njihov posao ni politika.A ipak se njome ponajvise bave! I tu mogu da nadjem neki razlog zasto je neko na njih ljut. Nama ta organizacija potura kosmicku krivicu dok usput krije tudje zlocine prema nama sve pod izgovorom da to nije njihov posao. Ako nije -- onda nije ni politika a njome se itekako bave...znaci razlozi za takvo ponasanje prema nama ne stoje. Neiskreni su.
mariopan mariopan 16:03 07.10.2007

Re: solidarnost

PS Pardon ,nisam vam odgovorila sto se tako posprdno odnosim prema nasoj policiji ...pa autorka teksta savrseno dobro zna kakva je policija u Srbiji...prema svima a ne samo prema njoj i njenima. Policija nam je losa i ne reaguje i na gore stvari i to takodje znaju i organizatori skupa. Nema tu sta da se cude.. Kritikovali smo takvu policiju i ja i Azra...to je to. malo smo ironicno to rekli ali na to se svodi. U ovoj Srbiji mnoge svari nisu dobre i ja ih isto kritikujem kao svako drugi...Pozz))
Zabran Zabran 16:30 07.10.2007

Re: solidarnost

Nesto mi se tu ipak ne dopada...
Kritikujete rad Zena u Crnom, zato sto rade?! Tacnije, zato sto rade to sto rade; zato sto rade ono na sta su se odlucile da rade, i tu svoju coravu kritiku obrazlazete time sto Zene u Crnom ne postoje u drugim, susednim zemljama. Nekako mi se cini da bi trebalo da kritikujete te susedne zemlje i da budete ponosni radom i pojavom Zena u Crnom u Srbiji.
Pominjete odvratne i manipulativne kvalifikative poput 'kosmicka krivica Srba'; ja ne znam sta to znaci, ja ne znam cemu vam sluzi upotreba takvih termina, osim ako i sami ne mislite da je tako... A ako pak mislite, onda mi je tesko da polemisem s vama, jer ja ne znam za pojam 'kosmicke krivice', a znam da su ga Srbi sami upotrebili na sebi, kako bi pravdali ili umanjili mnoge od svojih zlocina.
To kako vi 'kritikujete' 'nasu policiju' i nije prava kritika, to je cist cinizam; a posto ste 'takvu policiju' izvoleli kritikovati, dakle cinicno, u precutnoj saglasnosti sa Azrom, onda i rec o njemu/njoj - pominjanje Juzne Afrike (iako je verovatno imao/la na umu Juznoafricku Republiku), cak ispada iz sfere cinizma, to je glupost.
mariopan mariopan 16:54 07.10.2007

Re: solidarnost

Ne kritikujem ih zato sto rade nego KAKO rade,nakaradno i neposteno....a vi ocigledno niste nikad procitali nesto iz njihovi politickih opservacija kojih cesto ima na ovim blogovima? Pa kad procitate javite se ..onda ce vam se samo objasniti.

Da ,pomalo cinicno kritikujem policiju ali nasa policija jeste takva. Zasluzili su takvu kritiku,i ja bih zelela da su bolji pa da ta prijava ne zavrsi na dnu neke fioke...ali izgleda da hoce. A kada bi ta policija radila kako treba, pa da onda sud uradi sve sto treba pa onda ni ja ne bih bila tako cinicna. imala bih nadu da ce se nesto u ovoj Srbiji promeniti nabolje. Zasad nema takvog nagovestaja...zao mi je...

Ne poredim ja Juznu Afriku,ja sam se slozila sa konstatacijom da nasa policija jeste ona ista koja je NAS pendrecila kada smo hteli da skinemo Slobu...pa dobro znam sta govorim.
Srki Srki 17:36 07.10.2007

Re:solidarnost

mariopan

Ne poredim ja Juznu Afriku,ja sam se slozila sa konstatacijom da nasa policija jeste ona ista koja je NAS pendrecila kada smo hteli da skinemo Slobu...pa dobro znam sta govorim.
.

O i vi ste hteli da skinete Slobu?! A zasto? Jel' zato sto nije uspeo da pobije sve Hrvate i Bosnjake? Da i Albance.

Nego, da ne bi vase laprdanje bilo samo to, moze li mozda neki primercic tih politickih opservacija o kojima govorite, pa da o tome popricamo?.

Hvala.
s56a s56a 17:46 07.10.2007

ZUC & Kosovo

http://www.zeneucrnom.org/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=5
Evo ja procitah nesto o aktivnosti "Zena u crnom" oko Kosova pa ne znam sta bi vi Mario_Pan imali da dodate?

Vas nick me neodoljivo podseca na Mario iz Panceva, sto sam ja bio do 1978 godine.

Zaplet u Novom Sadu mi se cini vise odrazom teskih srpskih frustracija oko homoseksualnosti nego protestom protiv mirovnjaka. Tranzicija policije od pendrecenja opozicije do ocuvanja reda i mira ce jos dugo da potraje...
anonimni anonimni 18:40 07.10.2007

Re: solidarnost

Kritikujete rad Zena u Crnom, zato sto rade?! Tacnije, zato sto rade to sto rade; zato sto rade ono na sta su se odlucile da rade, i tu svoju coravu kritiku obrazlazete time sto Zene u Crnom ne postoje u drugim, susednim zemljama. Nekako mi se cini da bi trebalo da kritikujete te susedne zemlje i da budete ponosni radom i pojavom Zena u Crnom u Srbiji.


kao prvo ime im nije prikladno....ne bih da se izjasnim kakvo bih im ime dao.
kada se kaze zena u crnom, u ovoj zemlji a i okolnim, zna se na koga se misli. One danas ne mare za polomljene barjake zastava neke organizacije , dovoljan im je crni barjak nad svojom kucom.
Ali zato neki znaju da tudju muku prodaju kao svoju licnu afirmaciju, pa i krste svoju organizaciju takvim imenom.

U najmanju ruku morbidno.
angie angie 19:07 07.10.2007

Re: solidarnost

da se ne bi brukali dalje, ime ove organizacije nije nastalo u Srbiji-ovo je medjunarodna organizacija o chijem radu i nastanku mozete da saznate lakim googlovanjem.
anonimni anonimni 19:28 07.10.2007

Re: solidarnost




angie
da se ne bi brukali dalje, ime ove organizacije nije nastalo u Srbiji-ovo je medjunarodna organizacija o chijem radu i nastanku mozete da saznate lakim googlovanjem.


....sta je zena u crnom, i u srbiji i u svetu, zna se, bez net-a
govorio sam o etici ....nedostatak etike ne mozete nadomestiti google-om...
mariopan mariopan 19:42 07.10.2007

Re: Re:solidarnost

MOZE ,NA PRIMER ZALAGANJE ZA NEZAVISNO KOSOVO. Da li vam treba vise?

To je politika. To nije u opisu njhovog posla,bar onog sto nam kazu da arde a vidim da rade nesto drugo.
mariopan mariopan 19:47 07.10.2007

Re: ZUC & Kosovo

Slazem se da ce transformacija policije da potraje i slazem se da to i nama jako smeta.

Ja nisam taj Mario ni Pan )))) to je ime sastavljeno posle nekoliko pokusaja da napravim nick ali su sve takve sifre vec postojale i stalno je odbijana...pa se deca nasalila izmisljajuci....i ostade...a ja sam zensko pa to malo zbunjuje..Pozz))))
mariopan mariopan 19:58 07.10.2007

Re: Re:solidarnost

SRKI ,ja vam sve rekoh, eno dole link,procitajte njihov program,sve lepo pise i vrlo je lepo sroceno.

Protiv toga nemam nista .

Oni to ne rade . Bave se politikom. Ko je na Kosovu pobrojao Srbe pobijene ,nestale, kidnapovane,ko je njihove zlocince izveo na sud? Sa njihovim se zlocincima svaki dan rukuju i ne smeta im i sa njima sinhronizovano rade na odcepljenju Kosova od Srbije.

Nadjite to negde u njihovom programu da pise. Ne pise ? Pa zasto se onda time bave?

Procitajte pazljivije moj gornji post.Ti vam je sve receno zasto ih ne volim.


I da,da ne zaboravim ....MI JESMO SKINULI SLOBU......CELA MOJA PORODICA JE U POME BILA I TO GODINAMA JOS OD 9-OG MARTA ....secate se Vuka?


Dajem vam puno pravo da ih volite.


Ja ih ne volim i ja na to imam puno pravo. To je demokratija. )))))
mariopan mariopan 20:11 07.10.2007

Re: Re:solidarnost

A EVO I JEDAN PREDLOG......ako mislite da me ubedite da je borba Zena u Crnom ravnomerno zahvatala i Srbe i Albance zasto ne npravite skup u sred PRISTINE i tamo da nosite transparent na kome bi pisalo KOSOVO JE SRBIJA?


Zasto se nisu izborile za postovanje rezolucije 1244 koja je SVIMA garantovala slobodan zivot i bezbednost.? Umesto toga cute o progonjenima o kidnapovanima i ubijenim Srbima i TO SVE U MIRU NE U RATU?

I na kraju i ja verujem da taj sto je polomoi drsku od zastave nije ni video zene u crnom vec je veroventno homofob,bolesnik i los covek a takvih ima svuda. Policija je ta koja je trebala bolje da reaguje i da svoj posao uradi korktno. Eto i na tome zene u crnom pokusavaju koji poen da pokupe..
Tibor Jóna Tibor Jóna 18:05 07.10.2007

eto kako to nemci rade ;)

Dejan Stanković Dejan Stanković 21:03 07.10.2007

Nacos u Srbiji

Na zidu je stajao sa podignutom rukom ala hajl hitler lokalni vodja nacista i nesto je trabunjao na nemackom


A zid u istoj onoj Srbiji gde su bile Sumarice i Kraljevo i Banjica i Jajinci ...
mariopan mariopan 21:23 07.10.2007

Re: Nacos u Srbiji

Pa tog nacosa je ODAVNO trebalo dobrom batinom po celavoj glavi...ali kad ja to kazem svi mi kazu da sam krvolocna...Pa jesam za takve..nekad covek mora da se na takav nacin bori.

OPET KRIVIM POLICIJU.... ako je taj skup zabranjen ZASTO IH NISU SVE POHAPSILI ODMAH? Treba da trazimo smenu ministra policije i gotovo,pa da dodje covek koji HOCE da radi svoj posao. Izemati dobro pa opet dok se ne opamete i naravno ROBIJA.
sun_to_rock sun_to_rock 21:27 07.10.2007

Re: Nacos u Srbiji

Treba da trazimo smenu ministra policije

i drugih, da padne vlada.
AlexDunja AlexDunja 22:46 07.10.2007

Re: Nacos u Srbiji

sun_to_rock
Treba da trazimo smenu ministra policije

i drugih, da padne vlada.


pa mnogi od nas,koliko ja znam, ovde to odavno traze
sun_to_rock sun_to_rock 22:51 07.10.2007

Re: Nacos u Srbiji

Ma, znam, Alex, al' dok trazimo ovde, nista. Svako iz svoje udobne fotelje na kompu.. to je isto kao za vreme inflacije, a ja klinka, sanjala da jedem kinder jaje, probudila se, a sake jos uvek polozaju kao da drzim cokoladu.Ovde se okupimo, znamo sta bi valjalo ciniti, vecina nas je istomisljenika, pa sve deluje kao da bi moglo biti ok. A kad se probudimo.. ne vredi.
adam weisphaut adam weisphaut 23:11 07.10.2007

Re: Nacos u Srbiji

Svako iz svoje udobne fotelje na kompu.

Nije tacno moja nije uopste udobna
krdr krdr 23:10 07.10.2007

Neonacizam se probudio...

...u Srbiji onog trenutka kad je počelo brisanje svega onoga što je u Srbiji podsećalo na antifašističku borbu. Upravo su neonacisti bili najsrećniji kad je Bulevar Avnoja promenio ime. Đinđić je zaslužio bulevar, ali Srbija ne treba da se stidi svoje antifašističke borbe.
hercule poirot hercule poirot 23:30 07.10.2007

Re: Neonacizam se probudio...

Fasizam je crn.
AVNOJ je bio crven.
Antifasizam je saren. U 21 veku sve sto nije sareno je pogresno.
ajde da ne mesamo istoriju, da ne koristimo priliku da promovisemo svoje ideje niti glupu i pogresnu ideju da je jedna diktatura jedina alternativa drugoj diktaturi.
apatrid apatrid 12:24 08.10.2007

Re: Neonacizam se probudio...

hercule poirot
Fasizam je crn.AVNOJ je bio crven. Antifasizam je saren. U 21 veku sve sto nije sareno je pogresno.ajde da ne mesamo istoriju, da ne koristimo priliku da promovisemo svoje ideje niti glupu i pogresnu ideju da je jedna diktatura jedina alternativa drugoj diktaturi.



Poirot, nikakav si detektiv, if you knjow what I mean!

Uzgred, bio sam u NS i ponosan sam na antifa ekipu (onu sa crvenim i crveno-crnim zastavama). Fenomenalno!
Političari su ispali smešni, uzgred budi rečeno.
Smrt fašizmu - sloboda narodu!
DVaragic DVaragic 12:17 08.10.2007

Koga sve treba zabraniti...

Mislim da su se na ovom skupu provukli neki anti-globalisti i anarhisti (AFANS) koje bi podjednako trebalo zabraniti kao i neo-naciste. Sve "ultra" varijante su veoma pogrešne.

Da li ste možda videli sve transparente koji su bili na tom "anti-fašističkom" skupu?
Smrt privatizaciji!!!!
NATO = Nacizam = EU!!!!!

Da li ste i vi za ovakve opcije?
mariopan mariopan 13:05 08.10.2007

Re: Koga sve treba zabraniti...

Eh,sad koga treba zabraniti? Imala bih ja poduzi spisak ali da ne duzim..nisam bila na skupu jer daleko zivim ali sam isla na sve proteste protiv Slobe i primetila sam jednu pojavu....hajde ako gresim ispravite me...

Na svim skupovima postoji pocetna ideja ,kao ovde , da se osudi fasizam svake vrste i da se ukaze na opasnost koja je sad vec realna,dakle da se ne zatvarju oci i da se ne kaze da "to nije nista" ...kako nije nista kad jos postoji generacija koja je u logorima ostavila svoje najmilije ili svoje godine zivota..

Onda se u masi pojave ini koji zele tu masu,,ne temu, da iskoriste i za sebe i neke svoje ciljeve...koji nemaju veze sa temom.


onda se isto tako u masu podmecu ljudi koji se ,kamuflirani u "pristalice" onih koje zele da kompromituju, na sve nacine trude da izazovu nerede i da zapocnu sukob da bi degradirali bas one koji taj skup predvode.

Mene je takvih najvise strah,oni ce prvi kamenicama da pocnu i da , sve predstavljajuci se kao da su vatreni pobornici onoga koji skup organizuje ,sve ce uciniti da bas njih diskredituju divljanjem ili razbijanjem izloga itd. To smo sve doziveli za vreme Slobe i ja znam da isto to i danas rade politicki protivnici jedni drugima. Zato je velika odgovornost organizatora da takve podmetnute "navijace" uoce u masi i bezbedno odvedu van mase da ne mogu da prave nered i da nekog ne povrede. To je ono obezbedjenje.

Pa pretpostavljam ,ne tvrdim , da su oni koje vi spominjete ,ustvari hteli tu masu da iskoriste za svoje pojavljivanje i da negde prikazu kako imaju "mnogo pristalica"

Isto to rade i razne stranke i partije, pogledajte kako se utrkuju cija je zasluga veca ...prebrojavaju ko je dosao i ko nije...a ja verujem da je najveci broj ljudi izasao zato sto JESU protiv fasizma a ne zato sto su clanovi neke stranke. Jadan je narod koga neko mora da poziva na takav skup i da ga partijski podseti na lojalnost i obavezu da dodje...pre bih rekla da su gradjani sami i dosli bez da ih neko poziva i organizuje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana