B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Još da kleknemo i izvinimo se !

Branislav Kovačević Cole
12:44
PON
15
JUN

Još da kleknemo i izvinimo se !

Ponavljanje istorije!
Ponavljanje istorije!


 

       Igrom slučaja, i ako nisam pasionirani gledalac naših tv programa, preko vikenda sam zakačio na nekoliko tv kanala, sve one koji sebe nazivaju novinarima, a bili su samo posluga diktatorskog režima Slobodana Miloševića. Muka mi je čak i da nabrojim bilo koje od tih  imena, koja su bila „samo“ ratni izveštači zaduženi da podignu kvazipatriotski adrenalin, kako bi nahvatali i mobilisali našu mladost i poslali je na neki novi „Sremski front“.  Nakon 05-tog oktobra 2000-te, stigla nam je kakva takva demokratija, počeli smo da kako - tako sredjujemo državu od svih šteta nastalih nakon decenijske vlasti bračnog para Milošević – Marković i njihovih podanika, kojih je bilo i medju novinarima. Ako već neko nije mogao da pomisli da će jednoga dana DS i SPS biti u koaliciji, pa zatim sa njima i SNS (eventualno i za sad samo na lokalu?), sa Tomom Nikolić, onda je ravnopravno  pojavljivanje tih kvazinovinara prelilo kap i onako prepune čaše. I u celoj toj tužnoj priči, neki zaista pravi borci protiv pomenutog režima, pristaju da u nekakvim popularnim emisijama, nastupaju zajedno sa njima, polemišu i daju im prostor da peru svoju nečistu savest i nečista dela. Skandalozno je da se u ime neke i nekakve demokratije daje njima bilo kakav kredibilitet, da se sa njima o bilo čemu javno debatuje,  da   ih bilo ko normalan tretira kao ravnopravne i kompetentne!!!

Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom  Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....? Može li bilo ko od nas da u to vreme zamisli dijalog suprotstaveljenih stavova, pojavljivanje opozicije ili slobodnih strelaca?

Više nego sramotno je sve ovo što se dogadja na pojedinim tv programima.

Svojevremeno, pred rat, kružio je slogan“ Mir, mir, mir niko nije kriv!“, koji i danas, po svoj prilici, postaje sve prisutniji!

Sramno spram svih stradalih, spram svih izbeglih i raseljenih, spram mladosti koja je zbog takvih napustila Srbiju, za sva vremena.

Pozivam sve koji drže do sebe, do svega što su govorili i činili, da bojkotuju svako pojavljivanje, svaku tv emisiju u kojoj se   najavljuje učešće TOG ZLA!

 

Atačmenti
goebbels.jpg 36.21 KB image/jpeg




Komentari (127)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77  12:58 15.06.2009
Preporuka: 9

Lustracija

#Link  Replika: 39
ta čudna strana reč... Milion i jedan put sam se zapitala - Pa da li sme ovaj čovek da se pojavi u javnosti... Posle svega! Svojevremeno se vodila ovde rasprava oko bivšeg dekana Filološkog fakulteta, Radmila Marojevića, koji je dan-danas na istom fakultetu profesor i obrazuje neke buduće akademce. Posle svega! I ne čudi što javnost to proguta tek tako, kada su progutale njegove kolege profeseri koje je po liniji političke nepodobnosti, a pod okriljem "radikalskog" zakona o univerzitetu, otpuštao, degradirao, vređao, izbacivao... I ne samo to.. A on je jedan od bezbroj "likova"... Jedan od mojih lično najvećih "medijskih" šokova je kad se pojavio na ekranu pre par godina Uroš Šuvaković! ...
I šta ćemo sa onima koji se nigde više ne pojavljuju, npr. Milovan Bojić i slični glasnogovornici i zagovornici...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:01 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Lustracija

Nemojte, Biljana....

Pa ako ovo pročitaju naše dive iz NGO... Pa one su nas učile marksizmu, pa danas demokratiji. Neupućeni čitalac vašeg komentara može da pomisli da nije u redu to što one ( sunca naše demokratije) rade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:04 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: Lustracija

Biljana 77
ta čudna strana reč... Milion i jedan put sam se zapitala - Pa da li sme ovaj čovek da se pojavi u javnosti... Posle svega! Svojevremeno se vodila ovde rasprava oko bivšeg dekana Filološkog fakulteta, Radmila Marojevića, koji je dan-danas na istom fakultetu profesor i obrazuje neke buduće akademce. Posle svega! I ne čudi što javnost to proguta tek tako, kada su progutale njegove kolege profeseri koje je po liniji političke nepodobnosti, a pod okriljem "radikalskog" zakona o univerzitetu, otpuštao, degradirao, vređao, izbacivao... I ne samo to.. A on je jedan od bezbroj "likova"... Jedan od mojih lično najvećih "medijskih" šokova je kad se pojavio na ekranu pre par godina Uroš Šuvaković! ...
I šta ćemo sa onima koji se nigde više ne pojavljuju, npr. Milovan Bojić i slični glasnogovornici i zagovornici...


Jedini odgovor na to je bojkot, odnosno neucesce u takvim emisijama sa njima! Pa neka sami sa sobom razgovaraju, neka urednici na tv kanalima ponesu teret odgovornosti za kontaminiranje i onako kontiminiranog mnjenja! Demokratija ne podrazumeva haos!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  13:13 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: Lustracija


Nemojte, Biljana....

Pa ako ovo pročitaju naše dive iz NGO...

Da ne spinujemo bez potrebe? Ipak je tema nešto drugo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  13:24 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Lustracija

Jedan od mojih lično najvećih "medijskih" šokova je kad se pojavio na ekranu pre par godina Uroš Šuvaković! ...


Moram se sloziti...Imalo ih je jos ali Uros je Uros....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  13:44 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

Jedini odgovor na to je bojkot, odnosno neucesce u takvim emisijama sa njima!

To je rešenje na nivou medija. Ali zaista šta sa ljudima u drugim segmentima javnog života? Na univerzitetu posebno.. Iako demokratija ne podrazumeva haos, izgleda da ne podrazumeva ni pobunu kojom bismo mogli da "izbojkotujemo" nekog u stvarnom životu. -Aha, vi ste bivši dekan koji je otpuštao moje kolege po političkoj osnovi, ja neću da sedim sa vama na sednici NNV? ili -Aha, vi ste bili dekan kada su neki u kožnim jaknama prebijali studente, neću da slušam vaše predavanje? Provukli su se, gos'n Cole! Kroz iglene uši, ali su se provukli! I sad moramo da ih gledamo, jer iskači iz ekrana, sa naslovnih strana.. Malo umiveni, računaju na loše pamćenje javnosti i eto njih. Devet godina već... Gde me nađe sa ovom pričom?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:49 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lustracija

Biljana 77
Jedini odgovor na to je bojkot, odnosno neucesce u takvim emisijama sa njima!

To je rešenje na nivou medija. Ali zaista šta sa ljudima u drugim segmentima javnog života? Na univerzitetu posebno.. Iako demokratija ne podrazumeva haos, izgleda da ne podrazumeva ni pobunu kojom bismo mogli da "izbojkotujemo" nekog u stvarnom životu. -Aha, vi ste bivši dekan koji je otpuštao moje kolege po političkoj osnovi, ja neću da sedim sa vama na sednici NNV? ili -Aha, vi ste bili dekan kada su neki u kožnim jaknama prebijali studente, neću da slušam vaše predavanje? Provukli su se, gos'n Cole! Kroz iglene uši, ali su se provukli! I sad moramo da ih gledamo, jer iskači iz ekrana, sa naslovnih strana.. Malo umiveni, računaju na loše pamćenje javnosti i eto njih. Devet godina već... Gde me nađe sa ovom pričom?



Slayem se da se provlace mnogi, ali ovi koji nas ponovo i na isti nacin zasipaju, nemaju istu spec tezinu! Ja sam izbacen iz SKCa KG, 1993.god i nikada vise nisam usao tamo, a covek koji je to uradio, bivsi potparol SPS.a je postao direktor KUD.a...eto! Da Vam bude lakse
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  14:03 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: Lustracija

Provukli su se, gos'n Cole! Kroz iglene uši, ali su se provukli! I sad moramo da ih gledamo, jer iskači iz ekrana, sa naslovnih strana.. Malo umiveni, računaju na loše pamćenje javnosti i eto njih. Devet godina već... Gde me nađe sa ovom pričom?


I takvi danas imaju podrsku preko 50% birackog tela.
Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?
Da li vi to uopste shvatate?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:08 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

silver bullet
Provukli su se, gos'n Cole! Kroz iglene uši, ali su se provukli! I sad moramo da ih gledamo, jer iskači iz ekrana, sa naslovnih strana.. Malo umiveni, računaju na loše pamćenje javnosti i eto njih. Devet godina već... Gde me nađe sa ovom pričom?


I takvi danas imaju podrsku preko 50% birackog tela.
Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?
Da li vi to uopste shvatate?



Naravno, ali to ne znaci da treba da cutim!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  14:12 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lustracija

Naravno, ali to ne znaci da treba da cutim!



We will not go quietly into the night!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana 77  14:40 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Lustracija

Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?
Da li vi to uopste shvatate?

Kada bih tako razmišljala, verovatno ne bih trošila vreme na komentarisanje blogova, nego bih pakovala kofere.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  15:00 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

I takvi danas imaju podrsku preko 50% birackog tela.
Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?
Da li vi to uopste shvatate?


: )

to nije razlog da ne nastavimo da se borimo



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  15:44 15.06.2009
Preporuka: 10

Re: Lustracija

Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?

Pobedili smo sami sebe kada smo dozvolili da oni koje smo na vlast doveli 5. oktobra smesta oproste raznoraznim Slobinim tajkunima, novinarima, urednicima, kriminalcima.
Kada se nismo pobunili sto im je dozvoljeno (verovatno iz neke koristi, skoro svi politicari iz DOS-a su na vlast dosli kao golje, bez znacajnijeg imetka u sakoima sa izlizanim rukavima, tetkinim kaucem, 5.000CD-a...a sada???) da preko noci promene dres i postanu veliki borci za demokratiju.
Umesto da te spodobe robijaju u Zabeli za sve sto su zgresile, oni koje smo na vlast doveli su se sa njima talili, dozvoljavali su im da budu medijski magnati, da kupuju pola Srbije, da opstaju u vrhu vlasti!
Zbog svega toga nije ni cudo sto jedna partija poput SPS-a (sa sve likovima poput Dacica, Skundrica...)danas sedi i u republickoj i u gradskoj vladi i to sa onima koji su ih 5. oktobra toboz pobedili, sa DS, G17, LDP...
Strasno, Bruka.
"Ostavljanje u zivotu" tih ljudi iz Milosevicevog establismenta je, za mene, klasicno saucesnistvo, pomaganje kriminalcima a smtram da bi i to trebalo krivicno goniti.
Zbog toga ne izlazim na izbore jos od 24.09.2000.
Necu. Ne verujem im i zaista smatram da su potpuno isti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  15:53 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

vracarac92
Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?Pobedili smo sami sebe kada smo dozvolili da oni koje smo na vlast doveli 5. oktobra smesta oproste raznoraznim Slobinim tajkunima, novinarima, urednicima, kriminalcima.Kada se nismo pobunili sto im je dozvoljeno (verovatno iz neke koristi, skoro svi politicari iz DOS-a su na vlast dosli kao golje, bez znacajnijeg imetka u sakoima sa izlizanim rukavima, tetkinim kaucem, 5.000CD-a...a sada???) Bruka."Ostavljanje u zivotu" tih ljudi iz Milosevicevog establismenta je, za mene, klasicno saucesnistvo, pomaganje kriminalcima a smtram da bi i to trebalo krivicno goniti..


Slažem se sa tobom, mislim da je najveća greška što posle 5 oktobra nije došlo do sistematičnijih promena, što ne vidim da je iko ko je vukao lovu iz primarne emisije u Slobino vreme dobio perut nešto posle toga.

Nema veze, tu je head and shoulders, a sad su svi demokrate....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:57 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

maricacarica
vracarac92
Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?Pobedili smo sami sebe kada smo dozvolili da oni koje smo na vlast doveli 5. oktobra smesta oproste raznoraznim Slobinim tajkunima, novinarima, urednicima, kriminalcima.Kada se nismo pobunili sto im je dozvoljeno (verovatno iz neke koristi, skoro svi politicari iz DOS-a su na vlast dosli kao golje, bez znacajnijeg imetka u sakoima sa izlizanim rukavima, tetkinim kaucem, 5.000CD-a...a sada???) Bruka."Ostavljanje u zivotu" tih ljudi iz Milosevicevog establismenta je, za mene, klasicno saucesnistvo, pomaganje kriminalcima a smtram da bi i to trebalo krivicno goniti..


Slažem se sa tobom, mislim da je najveća greška što posle 5 oktobra nije došlo do sistematičnijih promena, što ne vidim da je iko ko je vukao lovu iz promarne emisije u Slobino vreme dobio perut nešto posle toga.

Nema veze, tu je head and shoulders, a sad su svi demokrate....


Da je to tako dokaz su i rezultati izbora:Vozdovac, Zemun, Kosjeric.....a tek ce ih biti, Ako od 100% birackog tela izadje 30-tak %, a od toga se tek dobije 20tak %,,,onda je sasvim jasno da vecina ne izlazi---Problem je sto ne izlazak ne resava problem isto kao i ne gledanje TV-a..Prebacite na kabl, ali su oni i dalje tu..blebecu! Dakle bojkot nije dugorocno resenje vec borba pa i Blogom!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:59 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

vracarac92
Da li vi shvatate da smo/ste pobedjeni?

Pobedili smo sami sebe kada smo dozvolili da oni koje smo na vlast doveli 5. oktobra smesta oproste raznoraznim Slobinim tajkunima, novinarima, urednicima, kriminalcima.
Kada se nismo pobunili sto im je dozvoljeno (verovatno iz neke koristi, skoro svi politicari iz DOS-a su na vlast dosli kao golje, bez znacajnijeg imetka u sakoima sa izlizanim rukavima, tetkinim kaucem, 5.000CD-a...a sada???) da preko noci promene dres i postanu veliki borci za demokratiju.
Umesto da te spodobe robijaju u Zabeli za sve sto su zgresile, oni koje smo na vlast doveli su se sa njima talili, dozvoljavali su im da budu medijski magnati, da kupuju pola Srbije, da opstaju u vrhu vlasti!
Zbog svega toga nije ni cudo sto jedna partija poput SPS-a (sa sve likovima poput Dacica, Skundrica...)danas sedi i u republickoj i u gradskoj vladi i to sa onima koji su ih 5. oktobra toboz pobedili, sa DS, G17, LDP...
Strasno, Bruka.
"Ostavljanje u zivotu" tih ljudi iz Milosevicevog establismenta je, za mene, klasicno saucesnistvo, pomaganje kriminalcima a smtram da bi i to trebalo krivicno goniti.
Zbog toga ne izlazim na izbore jos od 24.09.2000.
Necu. Ne verujem im i zaista smatram da su potpuno isti.



Dobro ste rekli skoro svi iz DOS-a...dakle nisu svi, pa zbog toga ima i nade!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  16:07 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

Slažem se ja da neizlazak stvari teško da će da promeni. Evo hipotetična situacija - iz nekog razloga, sad u nedelju imamo vanredne republičke parlamentarne i predsedničke izbore.... Za koga bi glasali - ne protiv koga, nego ZA koga?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:08 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Lustracija

Problem je sto ne izlazak ne resava problem isto kao i ne gledanje TV-a..Prebacite na kabl, ali su oni i dalje tu..blebecu! Dakle bojkot nije dugorocno resenje vec borba

A kako odluciti za koga glasati ukoliko su svi isti?
Na zalost, cini mi se da "manje zlo" u ovom slucaju ne postoji da bi se opet na taj nacin odlucivalo koji broj zaokruziti na glasackom listicu.
Oprostite, cekacu dok se na politickoj sceni ne pojavi neko novo lice , nova stranka (bez repova proslosti) koja ima ideju, harizmu, viziju.
Takva stranka i politicar za sada ne postoje a ja za raznorazne korumpirane, utaljene ispusene mustikle ne mogu da glasam. U ostalom sve stranke (ili bar stranacke lidere) smo vec videli na vlasti i svi oni imaju isti rezultat - KATASTROFA.
Dobro ste rekli skoro svi iz DOS-a...dakle nisu svi, pa zbog toga ima i nade!

Covic i Kaldrma. Oni su jedini bili imucni.
tuzno ali istinito.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  16:10 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Lustracija

Branislav Kovačević Cole

Da je to tako dokaz su i rezultati izbora:Vozdovac, Zemun, Kosjeric.....a tek ce ih biti, Ako od 100% birackog tela izadje 30-tak %, a od toga se tek dobije 20tak %,,,onda je sasvim jasno da vecina ne izlazi---Problem je sto ne izlazak ne resava problem isto kao i ne gledanje TV-a..Prebacite na kabl, ali su oni i dalje tu..blebecu! Dakle bojkot nije dugorocno resenje vec borba pa i Blogom!
poz
bkc

Цоле, мој си човек, само борба! Највише ме нервирају ови дебили што заговарају бојкот избора или пишу псовке на листићима - уместо да се сами укључе у причу својим гласом. Наравно, не бих волео да се такви укључе у политику, јер ко је толико глуп да мисли да ће неизласком нешто да промени, тај ни на власти не би био паметнији...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  16:12 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Lustracija

За Чеду и ЛДП.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:19 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

Цоле, мој си човек, само борба! Највише ме нервирају ови дебили што заговарају бојкот избора или пишу псовке на листићима - уместо да се сами укључе у причу својим гласом. Наравно, не бих волео да се такви укључе у политику, јер ко је толико глуп да мисли да ће неизласком нешто да промени, тај ни на власти не би био паметнији...

S' kim se svadjas?
Mama te nije naucila lepom ponasanju?

Za koga da glasam kada su identicni?
DS, SPS, SNS, LDP, DSS, G17, PUPS,SRS,SPO...koja je razlika?
Praksa nam je pokazala da se sve sto si do sada ucinili svodi iskljucivo na dobrobit bankovnog racuna par ljudi iz vrha stranke.
Necu vise da glasam za Kurtu da na vlast ne dodje Murta.
Od fekalija pitu ne mozes napraviti jedino im se manjim izlaskom (drasticno manjim) moze oduzeti makar malo legitimiteta i kredibiliteta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:22 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Lustracija

За Чеду и ЛДП.

Pa da udju u dil sa Milosevicevim SPS-om i da se ponasaju kao rezervni tocak ove vlade kada god zatreba???
Neka hvala.
Da ne potezem neke teze price iz proslosti na koje odgovor (pravi) nikada nismo dobili(Silerova, dzip, Dedinje, optuzbe starih saboraca....a 2000. godine bilo je samo 5.000CD-a)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  16:45 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

rankot
Branislav Kovačević Cole

Da je to tako dokaz su i rezultati izbora:Vozdovac, Zemun, Kosjeric.....a tek ce ih biti, Ako od 100% birackog tela izadje 30-tak %, a od toga se tek dobije 20tak %,,,onda je sasvim jasno da vecina ne izlazi---Problem je sto ne izlazak ne resava problem isto kao i ne gledanje TV-a..Prebacite na kabl, ali su oni i dalje tu..blebecu! Dakle bojkot nije dugorocno resenje vec borba pa i Blogom!
poz
bkc

Цоле, мој си човек, само борба! Највише ме нервирају ови дебили што заговарају бојкот избора или пишу псовке на листићима - уместо да се сами укључе у причу својим гласом. Наравно, не бих волео да се такви укључе у политику, јер ко је толико глуп да мисли да ће неизласком нешто да промени, тај ни на власти не би био паметнији...

Pa ovako to ide sa tom borbom :

Covek se bori kada u nesto veruje, dok ne potrosi svoju snagu, svoju veru u to nesto za sta se bori i dok ne posustane jer su ga svi u koje je verovao razocarali, prevarili i ugradili se u sistem koji je rusio sa onoliko snage koliko je imao.

Onda kada nema vise te snage, ostaje mu samo prkos makar da im vise ne daje svoje vreme, svoj glas i poverenje jer zna da ce ga opet izdati. Ceka nekog novog, mladog i nekompromitovanog da mu ukaze poverenje i da se za njega bori. Toga za sada nema na vidiku a kada ga bude, ja cu za njega da se borim svim srcem. I da glasam, naravno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  17:01 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

rankot
За Чеду и ЛДП.



E vidiš, ja za njega ne bih. Kao ni za bilo kog drugog u sadašnjem momentu, jer mislim da su svi iskompromitovani....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  18:24 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Lustracija

ma za putina pa nek ide zivot
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  19:06 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Lustracija

Kad bi se neko, ko je kao Putin, pojavio u zemljici Srbiji, mislim da bih u 7 am bila na biračkom mestu. I?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  20:55 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

maricacarica
Kad bi se neko, ko je kao Putin, pojavio u zemljici Srbiji, mislim da bih u 7 am bila na biračkom mestu. I?


Cuj, maricecarice u 7 am, ma bile bi u izbornom stabu
Nego, mozda neki bloger podseca na njega
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  21:11 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

Kaži koji, šapni makar na pp
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  21:20 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

maricacarica
Kaži koji, šapni makar na pp



Misicav, jak, samo je vislji, rekla, bih, gledajuci slike, nije tako mali kao Putin, i ne treba mu obezbedjenje.
Ali ne zivi ovde, to je zafrknuto, dal bi ostavio posao? Jbt, skupio bi stranku, dok kazes.... ma bilo sta. Cik da mu se obrati sa onim smeskom i nakrenutom glavom onaj mali Vucic
Btw, tekst je odlican, gsn Cole, izvinte na trolu, ali moram malo, mnogo mi je brate, zivim na Vozdovcu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  21:55 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Lustracija

A ja se ponadala da imaš nekog konkretnog u vidu.....

Ovako - od 18 zala, bi kao trebalo da biram najmanje između njih. Neću i ne želim. Čekaću i ja tog nekog novog, godine sam provela pokušavajući da uspostavim sistam promenljivosti vlasti - ovi mi ne odgovaraju, tj potpuno razočarana, a mislim da nisam usamljena u tom stanovištu, pa ću menjati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
deda92  22:01 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

Demokratija ne podrazumeva haos!


ali zato podrazumeva ukija šukija koštunjavog i sve one likove oko njih! fuj a "lepi" bora je preterao pravi saveze sa svima i sa kurtom i sa murtom , j...... tatin najbolji prijatelj. more treba za njih novi goli otok
a za sobnog staresinu odrediti onog dzibera iz čačka

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  22:11 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

izvini na razocarenju, ali je bilo spontano....
Ovo je 7 blog, gde svi cekaju novog, a i meni je pun kofer ovih, pa ko velim....
Cekajuci novog, na Vozdovac dodjose ovi bez bedza, al sa znackom. To je zbrinjavajuce, a Evropa, sad odjednom:evo vam, putujte bez viza. Ima se para za putovanja, pa i bez viza... Primaju tamo sa dinarom?
Mozda im dosadio Jeremic, sa stalnim boravkom ispred ambasada, te jedna viza, te boravisna, te tranzitna, te neznam ni ja koja....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
morgenstern  00:39 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

A da eizo dovede vojnu huntu na vlast? Pohapse svu bagru, pa polako.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  09:09 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

pa ću menjati.

I ja!
Samo ne ovi isti, tako isti,isti i isti...........
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  09:10 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lustracija

morgenstern
A da eizo dovede vojnu huntu na vlast? Pohapse svu bagru, pa polako.


Pa na ljutu ranu ljutu travku !

Mislim da samo to jos nismo probali. Pa da probamo, ionako na nama eksperimentise ko kako hoce pa se osecam ko zamorce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  10:19 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lustracija

Moram se sloziti...Imalo ih je jos ali Uros je Uros.

Svi imaju svoje Uroše, pa i ovi sada gaje neke likove kojima bi i Uroš pozavideo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  10:56 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lustracija

Онда се ти кандидуј. Просто, зар не?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  12:32 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Lustracija

Vidi, ako ikome sad dozvole da registruje stranku, mislim da bi imao najveće šanse na sledećim izborima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  14:09 16.06.2009
Preporuka: 2

Re: Lustracija

Онда се ти кандидуј. Просто, зар не?

A ako nemam politicke ambicije?
Mogu li onda i dalje da bojkotujem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  23:26 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lustracija

amo je vislji


Kaze se- visi.Mozda vam je to dosadno, postovaoci gadnog dela Vladimira P.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noboole  13:01 15.06.2009
Preporuka: 3

proslo je 9 godina

#Link  Replika: 0
Za mene je, kako se vreme trosilo, zacudjujuce bilo to da nije doslo do nezvanicne lustracije - da novi mediji nisu politicki zakopale sve pripadnike bivseg rezima. Oni zive dok se pise o njima i dok im se daje prostor. Zaista neverovatno. Vucicu nijedan novinar ne trebalo objavi, ma, oglas u 'usamljenim srcima'. Taj covek zajedno sa svojim vrhovnikom je unistio jednu slobodnu novinu kao sto je bila 'Nasa Borba'. Pa i na blogu o SP(N,R)S se pise kao o legitimnim politicarima, polemisemo sa njihovim idejama, sa njima bivsim zlocincima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  13:02 15.06.2009
Preporuka: 4

А што би ми бежали? Нек беже они.

#Link  Replika: 6
Кад већ има таквих прилика, изнети на видело све што су такви квази-новинари и квази-људи радили. Поново и поново и поново, док они сами не побегну са свих јавних догађаја. Кад већ неће суд да се позабави злочинцима те врсте, треба их изложити јавној осуди у свакој прилици, а не оставити им простор да неометано певају себи хвалоспеве пред камерама и по новинама.

Мада, и ово што ја предлажем је нека врста бојкота. Не разговарати о којечему, шта је већ тема неке емисије, него само о њиховој одговорности. Домаћини таквих емисија ће брзо схватити поруку да се нема са таквима о чему другом разговарати.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:09 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: А што би ми бежали? Нек беже они.

marco_de.manccini
Кад већ има таквих прилика, изнети на видело све што су такви квази-новинари и квази-људи радили. Поново и поново и поново, док они сами не побегну са свих јавних догађаја. Кад већ неће суд да се позабави злочинцима те врсте, треба их изложити јавној осуди у свакој прилици, а не оставити им простор да неометано певају себи хвалоспеве пред камерама и по новинама.

Мада, и ово што ја предлажем је нека врста бојкота. Не разговарати о којечему, шта је већ тема неке емисије, него само о њиховој одговорности. Домаћини таквих емисија ће брзо схватити поруку да се нема са таквима о чему другом разговарати.


Nije pitanje bezanja , vec izbora sagovornika. Ako vec sami urednici zbog gledanosti pristaju da i takve zovu u emisije, pravo je svakoga da bira drustvo! Znači li to da bi i sa Gebelsom trebalo raspravljati?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  13:53 15.06.2009
Preporuka: 6

Re: А што би ми бежали? Нек беже они.

Гебелс је мало прејака, па и неумесна, компарација за ове мале моралне наказе о којима говоримо. Ја само кажем да бих у сваком случају радије видео неког што ће ратном хушкачу и профитеру скресати све у лице него да га гледам како се неометано буса у груди и правда своје и туђе злочине.

А иначе, волео бих да видим тог уредника који ће госта отерати зато ште се не држи теме него позива дотичне на моралну одговорност (кад их већ суд не позива на кривичну).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:59 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: А што би ми бежали? Нек беже они.

marco_de.manccini
Гебелс је мало прејака, па и неумесна, компарација за ове мале моралне наказе о којима говоримо. Ја само кажем да бих у сваком случају радије видео неког што ће ратном хушкачу и профитеру скресати све у лице него да га гледам како се неометано буса у груди и правда своје и туђе злочине.

А иначе, волео бих да видим тог уредника који ће госта отерати зато ште се не држи теме него позива дотичне на моралну одговорност (кад их већ суд не позива на кривичну).



Ja sam samo rekao da urenik-novinar nije ni trebao da ih pozove...kad to vec sud nije uradio, ako je imalo razloga! Zbog toga sam se ja zalagao za lustraciju to je daleko cistije~!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  14:05 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: А што би ми бежали? Нек беже они.

Ja sam samo rekao da urenik-novinar nije ni trebao da ih pozove...

Вероватно и није требао, али кад је већ позив ту и кад већ постоји шанса да се ствари кажу гласно и јасно, нема потребе пропустити је.

Звучи невероватно, али неки клинци рођени почетком деведесетих немају појма шта се тад догађало. Није штета поновити пред камерама и рећи ”ево овај што сад седи ту и смешка се наивно, је тад радио то и то и то и то, ...”. Јер ако нормални људи не подсете бар с времена на време, лудаци преотму мегафон и прекрајају догађаје. Па поново по старом.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
niki m  15:57 15.06.2009
Preporuka: 7

Re: А што би ми бежали? Нек беже они.

Ja sam samo rekao da urenik-novinar nije ni trebao da ih pozove...kad to vec sud nije uradio, ako je imalo razloga! Zbog toga sam se ja zalagao za lustraciju to je daleko cistije~!


Bez namere da budem uvredljiv ali ovo sto pisete je cisto licemerje. Cela ova prica o istrazi nad nekakvim novinarima huskacima i vas poziv za bojkot je otuzna i, u krajnjoj liniji, nemoralna. Ako vam je bas stalo do pravde, zar ne mislite da bi pre ovih nekoliko novinarskih zamlata trebalo da se istraze oni koji su na krvi i muci ovog naroda zgrnuli milione i milijarde? Valjda je veca i krivicna i moralna odgovornost onih koji su imali direktne materijalne koristi od rata nego novinarcica koji su, mozda, radili to sto su radili iz ubedjenja ili samo za platu? Medjutim, ne, njih ne pominjete. Na njihove proslave i otvaranja novih "poslovnih poduhvata" ide cela vlada i sav drustveno politicki i kulturni krem. Oni su ledolomci, pobogu. Oni se vidjaju sa Oli Renom i raspravljaju o evrointegracijama i slobodnom poslovanju u regionu. Vas drugar Canak redovno nastupa na njihovim televizijama, svira i peva, ostali samo nastupaju jer ne znaju da pevaju.
Moral je moral, kao sto je pravda pravda i ne bi trebalo da zavise od debljine budjelara onoga koga optuzujete jer ste onda gori i od njih.
Ako ne smete vi ili drzava da udari na ova najvece zlocince onda ne bi trebalo ni da se petljate ni sa boranijom. A, posebno, ne bi trebalo da pominjete moral kada ostrite onu stvar nad onima koji su sada nemocni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Icotaki  21:48 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: А што би ми бежали? Нек беже они.

niki m

Bez namere da budem uvredljiv ali ovo sto pisete je cisto licemerje. Cela ova prica o istrazi nad nekakvim novinarima huskacima i vas poziv za bojkot je otuzna i, u krajnjoj liniji, nemoralna. Ako vam je bas stalo do pravde, zar ne mislite da bi pre ovih nekoliko novinarskih zamlata trebalo da se istraze oni koji su na krvi i muci ovog naroda zgrnuli milione i milijarde?


Treba da se dohvati ko moze. Zato sto i ti veliki koji su na muci ovog naroda zgrnuli milione ne bi uspeli da nisu imali masineriju sitnih kretena, tzv boraniju, za njima. Sad, negacije implikacija kaze: ako nema dovoljno sitnih kretena (i.e dovoljno se plase), ni ovi veliki nece (tako lako) uspeti da naprave golemu stetu.

Grci su razlikovali PRAVDU (boginja Dike) i PRAVO - boginja Temida (Themis). Pravo je trenutna moguca realizacija pravde u datoj situaciji. Daleko od savrsenstva...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:03 15.06.2009
Preporuka: 6

Pitam se, pitam...

#Link  Replika: 14
Da li će se procesuirati urednici i novinari medija koji i dan danas stvaraju atmosferu linča? Koji okrivljuju samo jedan establišment, jedan narod i jednu državu? Da li je njihovo pisanje doprinelo bombardovanju SRJ i indirektno prouzrokovalo civilne žrtve? Da li njihovo ćutanje o srpskim žrtvama iritira i stvara neki novi ekstremizam u Srba?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:07 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Pitam se, pitam...

d_sandic
Da li će se procesuirati urednici i novinari medija koji i dan danas stvaraju atmosferu linča? Koji okrivljuju samo jedan establišment, jedan narod i jednu državu? Da li je njihovo pisanje doprinelo bombardovanju SRJ i indirektno prouzrokovalo civilne žrtve? Da li njihovo ćutanje o srpskim žrtvama iritira i stvara neki novi ekstremizam u Srba?


Aposlutno sam protiv svakog ekstremizma, juce, danas ili sutra! Cije je pisanje ili delovanje doprinelo bombardovanju, treba da se zna, kao i sve sto je prethodilo tome!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:11 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: Pitam se, pitam...

Aposlutno sam protiv svakog ekstremizma, juce, danas ili sutra! Cije je pisanje ili delovanje doprinelo bombardovanju, treba da se zna, kao i sve sto je prethodilo tome!


Ako sam Vas dobro razumeo , Vi se zalažete za ono što i ja .

Istinu o našim zabludama, našim i tuđim zločinima. Hronološki. Ne važući , ali poštujući osnovni matematički princip , princip tvrdnja- dokaz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:12 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pitam se, pitam...

d_sandic
Aposlutno sam protiv svakog ekstremizma, juce, danas ili sutra! Cije je pisanje ili delovanje doprinelo bombardovanju, treba da se zna, kao i sve sto je prethodilo tome!


Ako sam Vas dobro razumeo , Vi se zalažete za ono što i ja .

Istinu o našim zabludama, našim i tuđim zločinima. Hronološki. Ne važući , ali poštujući osnovni matematički princip , princip tvrdnja- dokaz.


Za ove koje spominjem dokaza ima na pretek!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:14 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: Pitam se, pitam...

Za ove koje spominjem dokaza ima na pretek!


Ma niko normalan i ne pokušava da ih brani. svoj posao su radili - recimo bedno ( da ostanemo u granicama pristojnosti). Ali, smatram da sud ima preča posla. Prvo završimo '' Žutu kuću'' pa onda žutu štampu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  13:36 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Pitam se, pitam...

Prvo završimo '' Žutu kuću'' pa onda žutu štampu.


Dok vi tako relativizujete svaki zlocin i mesate babe i zabe, Srbi ce kao narod konacno da na*ebu k'o zuti.

Milion i jedan put sam se zapitala - Pa da li sme ovaj čovek da se pojavi u javnosti... Posle svega!


Zar to nije ocekivano? Kad je pocelo sa rehabilitacijom Vucica i Dacica, zasto da se ne zavrsi sa Baletickom i Komrakovim?

I Borom Jovicem koji nezapezen od prolaznika sedi u Tasmajdanskom parku i objavljuje feljtone u Politici.

A indignacia i ignorisanje tih ljudi jalovo je koliko i igra dodola za prizivanje kise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:37 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Pitam se, pitam...

Dok vi tako relativizujete svaki zlocin i mesate babe i zabe, Srbi ce kao narod konacno da na*ebu k'o zuti.


Šta relativizujem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  13:40 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Pitam se, pitam...

Šta relativizujem?


Ne vidim korelaciju izmedju zute kuce i zute stampe, ni vremensku ni uzrocno-posledicnu, stoga ni vremenski redosled resavanja problema nije u bilo kakvoj korelaciji.

Nas narod bi rekao: mesate babe i zabe, a ja kazem - relativizujete zlocine.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  13:44 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Pitam se, pitam...

Ne vidim korelaciju izmedju zute kuce i zute stampe, ni vremensku ni uzrocno-posledicnu, stoga ni vremenski redosled resavanja problema nije u bilo kakvoj korelaciji.


Smešni su mi oni koji misle da su sukobi i istorija sukoba počeli sa SM. Ti pristaju na floskulu o '' prvom demokratskom premijeru'', jednom rečju, preskaču istoriju i sude o događajima iz jedne vizure.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  14:00 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pitam se, pitam...

d_sandic
Ne vidim korelaciju izmedju zute kuce i zute stampe, ni vremensku ni uzrocno-posledicnu, stoga ni vremenski redosled resavanja problema nije u bilo kakvoj korelaciji.


Smešni su mi oni koji misle da su sukobi i istorija sukoba počeli sa SM. Ti pristaju na floskulu o '' prvom demokratskom premijeru'', jednom rečju, preskaču istoriju i sude o događajima iz jedne vizure.


Skorasnja istorija pocinje sa SM-om. Vreme je da se svi SM-ovi trabanti jednom stave u istorijsku kutiju i puste niz vodu. Mnogo ih se nakotio i nikako da se maknu. Razdvajaju se, toboz, premestaju u nove partije, pa se opet skupljaju u kao koalicije. Fuj. Naravno da je SM najkrivlji i naravno da su mi vise nego odvratni svi oni koji su pokusavajuci da ga smaknu, omogucili da vlada i posle smrti u "razlicitim oblicima,"a od bombi koje su tupavo bacali, stradao je njegov pas cuvar.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  14:05 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Pitam se, pitam...

Skorasnja istorija pocinje sa SM-om. Vreme je da se svi SM-ovi trabanti jednom stave u istorijsku kutiju i puste niz vodu. Mnogo ih se nakotio i nikako da se maknu. Razdvajaju se, toboz, premestaju u nove partije, pa se opet skupljaju u kao koalicije. Fuj. Naravno da je SM najkrivlji i naravno da su mi vise nego odvratni svi oni koji su pokusavajuci da ga smaknu, omogucili da vlada i posle smrti u "razlicitim oblicima,"a od bombi koje su tupavo bacali, stradao je njegov pas cuvar.


Život me je naučio, ne polemiši sa ogorčenom ženom!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  14:07 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pitam se, pitam...

Ne vidim korelaciju izmedju zute kuce i zute stampe, ni vremensku ni uzrocno-posledicnu, stoga ni vremenski redosled resavanja problema nije u bilo kakvoj korelaciji.



Smešni su mi oni koji misle da su sukobi i istorija sukoba počeli sa SM. Ti pristaju na floskulu o '' prvom demokratskom premijeru'', jednom rečju, preskaču istoriju i sude o događajima iz jedne vizure.



Ne vidim ni korelaciju izmedju ova dva komentara.

Ali bravo! Relativizacija je metoda koja ima opste-sistemsku primenu.

Je l' kad vas uhvate u radnji da kradete, vi kazete - ali jutros sam cekao autobus dva sata?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  15:45 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Pitam se, pitam...

Relativizacija je metoda koja ima opste-sistemsku primenu.

a jos cesce se prividja...prema potrebi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  16:16 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Pitam se, pitam...

d_sandic
Skorasnja istorija pocinje sa SM-om. Vreme je da se svi SM-ovi trabanti jednom stave u istorijsku kutiju i puste niz vodu. Mnogo ih se nakotio i nikako da se maknu. Razdvajaju se, toboz, premestaju u nove partije, pa se opet skupljaju u kao koalicije. Fuj. Naravno da je SM najkrivlji i naravno da su mi vise nego odvratni svi oni koji su pokusavajuci da ga smaknu, omogucili da vlada i posle smrti u "razlicitim oblicima,"a od bombi koje su tupavo bacali, stradao je njegov pas cuvar.


Život me je naučio, ne polemiši sa ogorčenom ženom!

А мене: све што пише Сандић, баци у воду.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  16:18 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Pitam se, pitam...


Život me je naučio, ne polemiši sa ogorčenom ženom!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  13:23 15.06.2009
Preporuka: 2

Ista tema - novinari

#Link  Replika: 2
Bicu slobodna da editujem link komentara koji je sinoc kod Filipa Mladenovica ostavio Predrag Brajovic.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:27 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Ista tema - novinari

ivana23
Bicu slobodna da editujem link komentara koji je sinoc kod Filipa Mladenovica ostavio Predrag Brajovic.

ivana23
Bicu slobodna da editujem link komentara koji je sinoc kod Filipa Mladenovica ostavio Predrag Brajovic.



Potpuno se slazem sa komentarom..Ja i ne pozivam da se protiv nekoga vodi sudski proces,jer za to nisam ni nadlezan, ali ako vec nema lustracije od strane drzave, onda to mogu da cine pojedinci koji drze do sebe i cast!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  19:24 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Ista tema - novinari

ivana23
Bicu slobodna da editujem link komentara koji je sinoc kod Filipa Mladenovica ostavio Predrag Brajovic.

I nema se sta dodati, preporucila i njegov i tvoj komentar jos tamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  14:35 15.06.2009
Preporuka: 1

Zar on nije izbačen iz Udruženja Novinara

#Link  Replika: 2
[url=http://www.vreme.com/cms/view.php?id=299401][/url]


Mislim na Komrakova. Lenard? Spomenka?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  16:36 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Zar on nije izbačen iz Udruženja Novin

maricacarica
[url=http://www.vreme.com/cms/view.php?id=299401][/url]
Mislim na Komrakova. Lenard? Spomenka?


Lenardica ti, posle svega, živi u Nemačkoj, srećno i veselo! A bila je "persona non grata" na listi EU... Pa ti sad vidi...

Mungos, The Omaklo Mu Se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  17:17 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Zar on nije izbačen iz Udruženja Novin

Znam, zato upravo i pitam.... I Komrakov je nastavio da radi 2000, doduše u nekom mestu kod Obrenovca, čini mi se....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  15:01 15.06.2009
Preporuka: 3

Evo sta ja mislim

#Link  Replika: 6
1. To nisu bili niti ce ikad biti novinari.
2. Posto nisu novinari-onda za njih i nisu zaduzena novinarska udruzenja
(Ovo je komentar na recenicu Ljilje Smajlovic izrecene u emisji Kljuc: "Oni su novinari-ali su (bili) losi novinari"
3. Znaci, za njihovo cinjenje ili ne cinjenje nadlezno je validno tuzilastvo
4. To sto tuzilastvo radi nije udar na slobodu medija-jer kako rekoh to tada nit su bili mediji-nit je bilo novinarstvo.

J

PS:Svasta je u zemlji Srbiji lazno predstavlja kao novinar. Bolje bi bilo da Udruzenja novinarska (nisam clan ni jednog od dva postojeca) resava statusna i druga pitanja, a ovako ispada da se vise bave politikom nego onim sto udruzenja treba da se bave.
Kad prevagnu esnafsko-zastitna pitanja-onda cu se uclaniti-vise za mene kao jedinku uradilo je Udruzenje slobodnih TV umetnika-nego oba novinarska udruzenja.

PPS:I normalno tacno sam znao sta ce se desiti u Piramidi, volsebno prolazi M. Baletic jer donosi gledanost,a zasto i ne kad B.Jovic vec u drugom nastavku feljtona o Slobi Milosevicu amnestira doticnog pricom :"Nije on kriv vec njegova zena".
Pa Gospodine Jovicu, mogli ste da sacekate bar do treceg nastavka..
A da ne govorim o Politikinoj najavi feljtona u kojoj se kaze da je B. Jovic OBJEKTIVNO sagledao lik i delo SM.

Kad god mislim da me ludilo Srbije ne moze vise da iznenadi-desi se.

Cole, izvini na duzini i raznim temama

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:17 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Evo sta ja mislim

jaksa scekic
1. To nisu bili niti ce ikad biti novinari.


Cole, izvini na duzini i raznim temama




Zbog cega se izvinjavas??? Ali cu ti se, javiti na private.....
pozdrav
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:40 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Evo sta ja mislim

Ne gledam TV uopste.

To je najbolji nacin bojkota, dekontaminacije i ocuvanja zdravog razuma.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:50 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Evo sta ja mislim

mariopan
Ne gledam TV uopste.

To je najbolji nacin bojkota, dekontaminacije i ocuvanja zdravog razuma.



Kad sam ja to primetio, koji TV gledam jako retko, a i tada samo okrenem daljinski gore dole, dok ne prebacim na kabl, onda j zaista uzzas! Stavljanje glave u pesak ne resava problem, ali mozda spasava nervni sistem,..Mozzda?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  16:19 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Evo sta ja mislim

Branislav Kovačević Cole
mariopan
Ne gledam TV uopste.

To je najbolji nacin bojkota, dekontaminacije i ocuvanja zdravog razuma.



Kad sam ja to primetio, koji TV gledam jako retko, a i tada samo okrenem daljinski gore dole, dok ne prebacim na kabl, onda j zaista uzzas! Stavljanje glave u pesak ne resava problem, ali mozda spasava nervni sistem,..Mozzda?


Samo cuva zivce.

Sve cula i videla, ( vec vidjeno) dovoljno dugo zivela da sve posledice osetim, i ne da mi se da ih opet slusam i gledam.

Nego kablovska pa daljinac u ruke ....... Dok se ne promeni nesto mnogo vece u ovom drustvu a to su oni koji takve likove guraju na TV.

Ono crveno dugme na daljincu radi posao do tada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  16:21 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Evo sta ja mislim

Branislav Kovačević Cole
Ne gledam TV uopste., ali mozda spasava nervni sistem,..Mozzda?

Не. Чим изађеш из куће у стварност Србије са неким послом који је везан за државу, нервни систем итекако осећа збиљу коју не може сакрити ни глава у песку, а камоли негледање телевизије...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  23:41 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Evo sta ja mislim


Kad god mislim da me ludilo Srbije ne moze vise da iznenadi-desi se.


Kad se javi neko ko zaista zna novinarstvo, divno je to i citati.Preporuka Jaksi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  15:57 15.06.2009
Preporuka: 0

Лустрација није спроведена

#Link  Replika: 0
Бојим се да се ту више ништа не може учинити, ти наказни ликови се не могу спречити да се појављују у медијима, ма колико се ја слагала с Вама да је то срамно и неподношљиво. Могу да их не гледам, не читам, не слушам, што се повољно одражава на мој желудац, али није од ширег значаја...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  16:00 15.06.2009
Preporuka: 3

Nije mi jasno...

#Link  Replika: 17
Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?


... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?

Mungos, The Svedok
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:06 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Nije mi jasno...

mungos92
Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?


... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?

Mungos, The Svedok

Cini mi se da je bio Ministar za informisanje kod Mire Markovic ili se bas sve tako brzo zaboravlja? O svemu ostalom da i ne govorim...
eto!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  16:15 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nije mi jasno...

Branislav Kovačević Cole
mungos92
Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?


... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?

Mungos, The Svedok

Cini mi se da je bio Ministar za informisanje kod Mire Markovic ili se bas sve tako brzo zaboravlja? O svemu ostalom da i ne govorim...
eto!


Gos'n Cole, koliko dugo je Tijanić bio ministar i zašto je otišao sa tog mesta?

Mungos, The Svedok
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:29 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nije mi jasno...

mungos92
Branislav Kovačević Cole
mungos92
Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?


... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?

Mungos, The Svedok

Cini mi se da je bio Ministar za informisanje kod Mire Markovic ili se bas sve tako brzo zaboravlja? O svemu ostalom da i ne govorim...
eto!


Gos'n Cole, koliko dugo je Tijanić bio ministar i zašto je otišao sa tog mesta?

Mungos, The Svedok


Bio je 1996 kod YMirka Marjanovica u vladi....Bolje je pitanej zbog cega je ulazio..a ne zasto je izasao*
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  16:33 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nije mi jasno...

Branislav Kovačević Cole
mungos92
Branislav Kovačević Cole
mungos92
Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?
... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?
Mungos, The Svedok
Cini mi se da je bio Ministar za informisanje kod Mire Markovic ili se bas sve tako brzo zaboravlja? O svemu ostalom da i ne govorim...
eto!
Gos'n Cole, koliko dugo je Tijanić bio ministar i zašto je otišao sa tog mesta?
Mungos, The Svedok
Bio je 1996 kod YMirka Marjanovica u vladi....Bolje je pitanej zbog cega je ulazio..a ne zasto je izasao*


Bio bih vrlo zahvalan da nam saopštite tačno koliko dugo je Tijanić bio u toj Vladi; zbog čega je ušao i izašao iz nje.

Mungos, The Zahvalan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:36 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nije mi jasno...




Bio bih vrlo zahvalan da nam saopštite tačno koliko dugo je Tijanić bio u toj Vladi; zbog čega je ušao i izašao iz nje.

Mungos, The Zahvalan


Imate o tome na internetu.pa potrazite....nije problem. 1996-ta!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  16:43 15.06.2009
Preporuka: 6

Re: Nije mi jasno...

Branislav Kovačević Cole

Bio bih vrlo zahvalan da nam saopštite tačno koliko dugo je Tijanić bio u toj Vladi; zbog čega je ušao i izašao iz nje.
Mungos, The Zahvalan
Imate o tome na internetu.pa potrazite....nije problem. 1996-ta!


I Dušan Mihajlović je bio u Vladi Mirka Marjanovića, a posle bio Ministar UP u Zoranovoj Vladi i nešto nisam zapazio da ste ga stavljali u isti koš sa Marjanovićem , Šešeljom, Miloševićem...
Malo objektivnosti i moralnosti nije na odmet.

Mungos, The Objektivan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:51 15.06.2009
Preporuka: 4

Re: Nije mi jasno...

mungos92
Branislav Kovačević Cole

Bio bih vrlo zahvalan da nam saopštite tačno koliko dugo je Tijanić bio u toj Vladi; zbog čega je ušao i izašao iz nje.
Mungos, The Zahvalan
Imate o tome na internetu.pa potrazite....nije problem. 1996-ta!


I Dušan Mihajlović je bio u Vladi Mirka Marjanovića, a posle bio Ministar UP u Zoranovoj Vladi i nešto nisam zapazio da ste ga stavljali u isti koš sa Marjanovićem , Šešeljom, Miloševićem...
Malo objektivnosti i moralnosti nije na odmet.

Mungos, The Objektivan



Ne secam se da sam se zalagao za odbranu od odgovornosti bilo koga, pa i D Mihajlovica...Nisam protiv, od utvrdjivanja odgovornosti, moje, pa svih dalje....Niti beyim od toga, niti se toga bojim!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  17:43 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nije mi jasno...

mungos92

Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?
... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?
Mungos, The Svedok

I pisanje u DTelegrafu i Evropljaninu sa Curuvijom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  18:08 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nije mi jasno...

ivana23
mungos92

Branislav Kovačević Cole
Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....?
... zbog člega je Tijanić stavljen u isti koš? Koliko se sećam, TV "Politika" i "BK TV" su pod njegovim vodjstvom bile oaze etičnog novinarstva.... Ne pripada istom poltičko-mafijaškom klanu ili...?
Mungos, The Svedok

I pisanje u DTelegrafu i Evropljaninu sa Curuvijom.


Ćuti, bre, Ivana!!!

Mungos, The Angry
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  18:38 15.06.2009
Preporuka: 3

Re: Nije mi jasno...

mungos92
Ćuti, bre, Ivana!!!
Mungos, The Angry

Zasto, bas su dobro pismo napisali S.M.

"Ako izbegavate zavrsni racun svog decenijskog vladanja - uzaludno je. Istorijsko knjigovodstvo, arhiv fakata, vec je sacinjen."
"Svaki Srbin, ziv ili mrtav, knjigovodja je i svedok:
... Bekrijski je procerdano sve sto su Srbi u ovom veku stvorili... naciji je nametnut kompleks ratnog gubitnika, agresora, genocidnog naroda i poslednjeg cuvara evropskog komunizma...
... Vasa zemlja civilizacijski propada, Srbi umiru od bolesti koje se u svetu lece ili ne postoje, a u zemlji se sedativi trose poput vitamina u normalnom svetu.
... Kriminal se, kao nigde u Evropi spojio sa vrhovima vlasti; vi ste jedini sef drzave na svetu kojem su u kucu ulazila tri coveka ubijena na ulici, a da do danas nisu otkriveni niti ubice niti razlog njihove likvidacije...
... Vi tacno znate koliko malo vrede ljudi kojima poveravate najznacajnije srpske institucije ili poslove. To je uvreda i ponizavanje svega misleceg u Srbiji i celokupnog duhovnog nasledja Srba...
... U vase vreme izmileli su, stimulisani drzavnim medijima, nacionalni proroci, vampiri, nadrilekari i nakaze koji su velicali smrt, opevavali rat, sve pazeci da u njemu ne poginu, iznmisljali posebnost rase, misije, vere, raspirujuci mrznju i verovanje u cudesno oruzje...to je proizvelo drustveni nadrealizam u kojem i danas zivimo..."



* Valjao bi jedan reprint!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  20:48 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nije mi jasno...

ivana23
mungos92
Ćuti, bre, Ivana!!!
Mungos, The Angry

Zasto, bas su dobro pismo napisali S.M.

"Ako izbegavate zavrsni racun svog decenijskog vladanja - uzaludno je. Istorijsko knjigovodstvo, arhiv fakata, vec je sacinjen."
"Svaki Srbin, ziv ili mrtav, knjigovodja je i svedok:
... Bekrijski je procerdano sve sto su Srbi u ovom veku stvorili... naciji je nametnut kompleks ratnog gubitnika, agresora, genocidnog naroda i poslednjeg cuvara evropskog komunizma...
... Vasa zemlja civilizacijski propada, Srbi umiru od bolesti koje se u svetu lece ili ne postoje, a u zemlji se sedativi trose poput vitamina u normalnom svetu.
... Kriminal se, kao nigde u Evropi spojio sa vrhovima vlasti; vi ste jedini sef drzave na svetu kojem su u kucu ulazila tri coveka ubijena na ulici, a da do danas nisu otkriveni niti ubice niti razlog njihove likvidacije...
... Vi tacno znate koliko malo vrede ljudi kojima poveravate najznacajnije srpske institucije ili poslove. To je uvreda i ponizavanje svega misleceg u Srbiji i celokupnog duhovnog nasledja Srba...
... U vase vreme izmileli su, stimulisani drzavnim medijima, nacionalni proroci, vampiri, nadrilekari i nakaze koji su velicali smrt, opevavali rat, sve pazeci da u njemu ne poginu, iznmisljali posebnost rase, misije, vere, raspirujuci mrznju i verovanje u cudesno oruzje...to je proizvelo drustveni nadrealizam u kojem i danas zivimo..."

* Valjao bi jedan reprint!


Ivana, ovo je već previše! Na dobrom si putu da izgubiš sve moje simpatije!

Mungos, The Stunned
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:51 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nije mi jasno...

mungos92

Zasto...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  21:01 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Nije mi jasno...

ivana23
* Valjao bi jedan reprint!

Ма, не дај Боже, Ивана, то би унело забуну у једнодимензионално приказан лик Александра Тијанића.

Ако се добро сећам, то отворено писмо потписали су, пуним именом и презименом, једино покојни Ћурувија и прилично и данас живахни, особито на баскету, Саша Тијанић (тврд кошаркаш: користи лактове, игра "прљаво", воли да има централну позицију; играли смо давно пар пута). Не мислим да други новинари из укинутог Европљанина нису били спремни и да га сами потпишу, али, једноставно, то не би било паметно.

Тијанић се, за време НАТО бомбардовања, склонио у Црну Гору; тврдоглави Ћурувија то није хтео. Данас је мртав. Јер је био један од оних који су јавно понизили владаре.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  23:21 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nije mi jasno...

Predrag Brajovic
ivana23
* Valjao bi jedan reprint!

Ма, не дај Боже, Ивана, то би унело забуну у једнодимензионално приказан лик Александра Тијанића.
Ако се добро сећам, то отворено писмо потписали су, пуним именом и презименом, једино покојни Ћурувија и прилично и данас живахни, особито на баскету, Саша Тијанић (тврд кошаркаш: користи лактове, игра "прљаво", воли да има централну позицију; играли смо давно пар пута). Не мислим да други новинари из укинутог Европљанина нису били спремни и да га сами потпишу, али, једноставно, то не би било паметно.
Тијанић се, за време НАТО бомбардовања, склонио у Црну Гору; тврдоглави Ћурувија то није хтео. Данас је мртав. Јер је био један од оних који су јавно понизили владаре.


Sam ja sanj'o, umislio ili se Tiki stvarno tukao u sudnici sa Mikijem Vujovićem; The Palmom, tokom vrlo političke "gradjanske parnice"?

Mungos, The Zaboravno-Umišljeni Sanjar
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:29 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nije mi jasno...

mungos92
Sam ja sanj'o, umislio ili se Tiki stvarno tukao u sudnici sa Mikijem Vujovićem; The Palmom, tokom vrlo političke "gradjanske parnice"?Mungos, The Zaboravno-Umišljeni Sanjar

BLIC, 13.05.2003
U sudnici tuča Tijanić-Vujović
BEOGRAD - Suđenje između Aleksandra Tijanića, novinara, i Miodraga Vujovića, nekadašnjeg vlasnika i direktora TV „Palme“, juče je u Četvrtom opštinskom sudu prekinuto u 12. minutu zbog tuče. Bilans kratkog sukoba su ogrebotine na licu Tijanića i poderotina na Vujovićevom nosu i crvenilo na desnoj jagodici.
Tijanić je krajem 1997. godine u listu „Građanin“ objavio tekst u kojem je kritikovao emitovanje pornića na „Palmi“. Vujović mu je uzvratio emitovanjem porno filma u kojem je umontiran Tijanićev lik preko glave jednog od aktera. U sudskom procesu koji je usledio obojica su razmenili uvrede koje su bile povod za nove tužbe.
U jučerašnjem unakrsnom izlaganju, Tijanić i njegov advokat Vesna Andrić tražili su da se pretres održi, jer glavna tužba zastareva ove jeseni. Vujović i njegov advokat su se tome protivili, tražeći da se ovom predmetu spoji prošlogodišnja tužba i vodi jedinstven postupak.
- Suština ovog procesa jeste da je Vujović zloupotrebio frekvenciju, koja je nacionalno blago, montirao lik svog političkog protivnika i to emitovao 10 puta, da gledaju i njegova deca. Jedna je stvar da li Vujović sme to da radi, a druga je moje i njegovo vređanje - rekao je Tijanić i dodao: „Vređaćemo se još, koliko ja znam sebe.“
Vujović i njegov advokat Vera Đurović Bojović podsetili su da se Tijanić jedno vreme nije odazivao pozivima suda, na šta je Tijanić odgovorio:
- Sudija, zbog prijatelja ovih ovde, koji su tvrdili da imam saznanja o ubistvu ministra vojnog Pavla Bulatovića, godinu i po sam bio u egzilu.
Vujović je zatim rekao: „Ova bubašvaba po drugi put iznosi neistinu...“, pa ponovio: „Ova bubašvaba...“, a Tijanić je tada pošao ka njemu, rekavši: „Misliš da će da ti prođe...“ U tri-četiri koraka prešao je do Vujovića i uhvatio ga rukama za grudi i vrat. U klinču su pali preko stolica koje su popucale pod njihovom težinom, dok su se ostale razletele po sudnici. Sukob je prekinula Vera Đurović-Bojović, koja se isprečila između dvojice suparnika. Stražari su tada iz sudnice ispratili prvo Tijanića, pa Vujovića.
Sudija Zoran Tejić je posle kraćeg prekida, u prisustvu advokata obe strane, ukratko zapisnički konstatovao šta se dogodilo.
Sudija Tejić je „Blicu“ kazao da bi Vujović i Tijanić zbog incidenta mogli prekršajno da odgovaraju.
K. K.
Tijanić: Razbio sam mu nos
- Vlasnik Televizije „Palma“, za koga Gazda Jezda tvrdi da je ukrao od njega, uvredio me usred suđenja i ja sam mu razbio nos. Ne dam da me vređa bivši blagajnik SPS, otimač televizije i prikazivač porno filmova. I svaki put kada me bude uvredio, svaki put ću mu razbiti nos. Spreman sam da platim cenu zbog toga, jer ovaj proces traje pet godina. Očekivao sam da u promenjenom sudstvu mogu da dokažem tom idiotu, a idiot koristim u starogrčkom značenju čoveka koji ne brine o opštem dobru, da se likovi političkih protivnika na televizijskim frekvencijama, koje su nacionalno dobro, ne mogu monitirati u ono u što se taj autor razbijenog nosa najbolje razume: porno filmovi - prokomentarisao je Aleksandar Tijanić za „Blic“ incident u sudnici.
Vujović: Ja sam njega patosirao
- Baraba me napala i ja sam ga patosirao. Ne može neko da 20 godina, na osnovu privilegija koje uživa, izigrava moralni autoritet. Tijanić me kao ličnost ne interesuje, ali on je personifikacija svega lošeg. Nisam uzmakao i obrisao sam pod s njime. Mogao sam da napravim invalida od Tijanića, ali nisam vaspitan da to učinim osobi koja ne može da se brani. Branio sam se i bacajući ga na pod napravljena je šteta u sudu. Ovo je skandal i moralno dno zemlje u kojoj živimo, kada niko i ništa mora fizički da brani svoj umišljeni integritet. Mene je sramota što se to desilo, ali kada ste napadnuti, morate da se branite. Ne bojim ga se i možemo to raspravimo bilo gde, pa da vidimo ko je Tijanić, a ko Vujović moralno i fizički - komentar je Miodraga Vujovića.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  23:35 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nije mi jasno...

ivana23
mungos92
Sam ja sanj'o, umislio ili se Tiki stvarno tukao u sudnici sa Mikijem Vujovićem; The Palmom, tokom vrlo političke "gradjanske parnice"?Mungos, The Zaboravno-Umišljeni Sanjar

BLIC, 13.05.2003
U sudnici tuča Tijanić-Vujović
BEOGRAD - Suđenje između Aleksandra Tijanića, novinara, i Miodraga Vujovića, nekadašnjeg vlasnika i direktora TV „Palme“, juče je u Četvrtom opštinskom sudu prekinuto u 12. minutu zbog tuče. Bilans kratkog sukoba su ogrebotine na licu Tijanića i poderotina na Vujovićevom nosu i crvenilo na desnoj jagodici.
Tijanić je krajem 1997. godine u listu „Građanin“ objavio tekst u kojem je kritikovao emitovanje pornića na „Palmi“. Vujović mu je uzvratio emitovanjem porno filma u kojem je umontiran Tijanićev lik preko glave jednog od aktera...



Samo reci gde ćeš da te ljubim & koliko, Ivana, The Dražesna...

Mungos, The Oduševljena Muška Svinja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:36 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nije mi jasno...

mungos92

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  16:09 15.06.2009
Preporuka: 0

Pa gde su?!

#Link  Replika: 7
Gde je Baleticka?! Gde je Komrakov?! Gde je Popov?!?!
Njih je srpska javnost vec osudila i njih vise na sceni nema. Oni ozive samo kada ih se neko seti i pozove u TV emisiju, ali reci da oni jos uvek kreiraju javno mnjenje je suludo! Plus, morate bi da znate da bi sudjenje ovim novinarima od njih napravilo heroje.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:32 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pa gde su?!

Inner Party
Gde je Baleticka?! Gde je Komrakov?! Gde je Popov?!?!
Njih je srpska javnost vec osudila i njih vise na sceni nema. Oni ozive samo kada ih se neko seti i pozove u TV emisiju, ali reci da oni jos uvek kreiraju javno mnjenje je suludo! Plus, morate bi da znate da bi sudjenje ovim novinarima od njih napravilo heroje.




Da je tako kako vi kazete to bi bilo dobro i rado bih priznao gresku, sto ne znaci da imate pravo da tako mislite! Pogledajte emisije na Kosavi Marka Jankovica, Piramidu na Pinku, na Palmi..itd
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:38 15.06.2009
Preporuka: 6

Re: Pa gde su?!

Pogledajte emisije na Kosavi Marka Jankovica

Kad su mu gosti politicari, emisije su katastrofa, vrhunac neukusa, kada gostoju umetnici veoma su dobre.
Poslednje pojavljivanje Sonje Savic je bilo upravo kod Marka Jankovica, coveka koji je uz Micuna, Djindjica, Kostunicu.......osnovao DS.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:42 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Pa gde su?!

vracarac92
Pogledajte emisije na Kosavi Marka Jankovica

Kad su mu gosti politicari, emisije su katastrofa, vrhunac neukusa, kada gostoju umetnici veoma su dobre.
Poslednje pojavljivanje Sonje Savic je bilo upravo kod Marka Jankovica, coveka koji je uz Micuna, Djindjica, Kostunicu.......osnovao DS.



Naravno, Marko je bio jedan od 10 osnivaca DSa pa je istina zbog toga jos tuznija....Njegov pad od DS-a kao DSS-u pa radikalima je stravican...Imao sm cast da pomognem Sonji, kada sam bio direktor na Tv KG, pa i da joj omogucim smestaj kod mene...ali to je vec private!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  16:44 15.06.2009
Preporuka: 5

Re: Pa gde su?!

Njegov pad od DS-a kao DSS-u pa radikalima je stravican..

A zbog cega se taj odvratan pad desio?
Ovo vas najozbiljnije pitam, nije neko zezanje. Stvarno me zivo zanima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA