Još da kleknemo i izvinimo se !

Branislav Kovačević Cole RSS / 15.06.2009. u 12:44

Ponavljanje istorije!
Ponavljanje istorije!


 

       Igrom slučaja, i ako nisam pasionirani gledalac naših tv programa, preko vikenda sam zakačio na nekoliko tv kanala, sve one koji sebe nazivaju novinarima, a bili su samo posluga diktatorskog režima Slobodana Miloševića. Muka mi je čak i da nabrojim bilo koje od tih  imena, koja su bila „samo“ ratni izveštači zaduženi da podignu kvazipatriotski adrenalin, kako bi nahvatali i mobilisali našu mladost i poslali je na neki novi „Sremski front“.  Nakon 05-tog oktobra 2000-te, stigla nam je kakva takva demokratija, počeli smo da kako - tako sredjujemo državu od svih šteta nastalih nakon decenijske vlasti bračnog para Milošević – Marković i njihovih podanika, kojih je bilo i medju novinarima. Ako već neko nije mogao da pomisli da će jednoga dana DS i SPS biti u koaliciji, pa zatim sa njima i SNS (eventualno i za sad samo na lokalu?), sa Tomom Nikolić, onda je ravnopravno  pojavljivanje tih kvazinovinara prelilo kap i onako prepune čaše. I u celoj toj tužnoj priči, neki zaista pravi borci protiv pomenutog režima, pristaju da u nekakvim popularnim emisijama, nastupaju zajedno sa njima, polemišu i daju im prostor da peru svoju nečistu savest i nečista dela. Skandalozno je da se u ime neke i nekakve demokratije daje njima bilo kakav kredibilitet, da se sa njima o bilo čemu javno debatuje,  da   ih bilo ko normalan tretira kao ravnopravne i kompetentne!!!

Može li bilo ko da se pri-seti tog medijskog mraka, pod Ministrom za informisanje, tada mladjanim Aleksandrom Vučićem, Aleksandrom  Tijanićem ili direktorom RTS-a Miloradom Vučelićem....? Može li bilo ko od nas da u to vreme zamisli dijalog suprotstaveljenih stavova, pojavljivanje opozicije ili slobodnih strelaca?

Više nego sramotno je sve ovo što se dogadja na pojedinim tv programima.

Svojevremeno, pred rat, kružio je slogan“ Mir, mir, mir niko nije kriv!“, koji i danas, po svoj prilici, postaje sve prisutniji!

Sramno spram svih stradalih, spram svih izbeglih i raseljenih, spram mladosti koja je zbog takvih napustila Srbiju, za sva vremena.

Pozivam sve koji drže do sebe, do svega što su govorili i činili, da bojkotuju svako pojavljivanje, svaku tv emisiju u kojoj se   najavljuje učešće TOG ZLA!

 

Atačmenti



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:53 15.06.2009

Re: Pa gde su?!

vracarac92
Njegov pad od DS-a kao DSS-u pa radikalima je stravican..

A zbog cega se taj odvratan pad desio?
Ovo vas najozbiljnije pitam, nije neko zezanje. Stvarno me zivo zanima.


Nisam u kontaktu sa Markom, i ako je poreklom iz Kragujevca, tako da bih mogao da pretpostavim, ali posto to nije cinjenica ne bih da improvizujem.Jedino sto mogu da kazem je da negde nije bio iskren, prvi, drugi ili treci put, ali nije jedini!
Inner Party Inner Party 17:00 15.06.2009

Re: Pa gde su?!

Plus: Marko Jankovic je bio prvi voditelj oslobodjene RTS, bas 5. oktobra uvece!



PS

Da, emisija na Kosavi mu je najcesce negledljivo losa.
vracarac92 vracarac92 23:10 15.06.2009

Re: Pa gde su?!

Nisam u kontaktu sa Markom, i ako je poreklom iz Kragujevca, tako da bih mogao da pretpostavim, ali posto to nije cinjenica ne bih da improvizujem.Jedino sto mogu da kazem je da negde nije bio iskren, prvi, drugi ili treci put, ali nije jedini!

Steta.
gre'ota za jednog tako inteligentnog, elokventnog i nadasve duhovitog coveka. Jedino, postavlja se pitanje: da li on nije bio iskren ili njegovo okruzenje.
gorio92 gorio92 17:44 15.06.2009

Ima li nade?

Šta očekivati od TV kuća, kada je u zemlji Srbiji, Miloševićev dugogodišnji portparol, I. Dačić drugi čovek ili Predsednikov prvi čovek. Miloševićev ministar je na čelu "javnog servisa", neki su ministri, sekretari, direktori, predsednici UO.
Nekolicina zaslužnijih, za svu ovu bedu koja nas je snašla, će dobiti pozamašne penzije, kabinete, sekaretarice ili sekretare, već praema sklonosti, automobile i vozče...
To vam je Srbija danas, jadna i gladna, bolesna i apatična, nezaposlena.
Svi ti bivši ljudi koje smo vratili na scenu čine da, nekako gubiš nadu da će ikada biti bolje.
Vama Branislave Kovačeviću, poštovanje za doslednost i Preporuka naravno.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 19:44 15.06.2009

Kontekstualizacija

Srpski komunisti nisu kontrolisali čitavu Jugoslaviju na način kojim su ruski kontrolisali Sovjetski Savez. Zato je raspad Sovjetskog Saveza zavisio samo od Rusa i Moskve, a sve druge države su prihvatile njihovo prekrajanje Sovjetskog Saveza kao legitimno. Da su Rusi odlučili da prekrajaju granice unutar republika verovatno bi došlo do nepredvidljivih situacija a možda i ratova, oni su odlučili da smanje svoju političku moć, ali su pritom ipak ostali najveća država na svetu. U tom procesu oni su radikalno i promenili svoju politiku, od internacionalne proleterske komunističke države, postali su multinacionalna-nacionalna država.

U Jugoslaviji raspad nije zavisio od Srba jer retko koji Srbin je hteo raspad Jugoslavije, i što je važnije nismo imali Srbina na vrhu države već smo imali predstavništvo osmorice. Raspad je zavisio od Hrvata, Albanaca, Slovenaca i drugih. Bilo je jasno da su hrvatski nacionalisti podrivali Srbiju pružajući pomoć separatističkoj manjini na Kosovu. Rešenje za Kosovo bi bilo primenjeno na Vojvodinu. Znači, osam nezavisnih država je trebalo da se oformira.

Šta bi falilo rešenju o osam država sa srpskog stanovišta? Pa ništa. Srbi bi živeli unutar Evropske Unije, a kao manjine u Hrvatskoj, u BIH, na Kosovu, Makedoniji i u Crnoj Gori. A kao većine živeli bi u Vojvodini i Srbiji. Recimo da zaboravimo na manjine, i da imamo situaciju kao u Mađara. Znači dve "srpske" države bi danas živele u evropskom miru, imali bi mnogo veće standarde i mogli bi da kruže svetom. Ništa im ne bi falilo.

Kada je bilo jasno da će se Jugoslavija raspasti po kao-nacionalnim šavovima (1980tih), Milošević, njegovi savetnici (Ćosić i ostale komunističke glave) i cela ekipa (Srbijanci i naročito Srbi van Srbije) su mislili da Srbi treba da imaju svoju državu koja bi obuhvatila većinu Srba. Veliki broj ljudi je spontano ili sa veoma malo podsticaja prihvatio varijantu prekrajanju granica. Ovo jeste bila popularna ideja, otuda i Nebojša Popov sa svojom teorijom o populizmu. Mislim da se radilo o volji većine političkih Srba. Ako prihvatimo da je bila u pitanju volja većine, onda se tu radi o nekom „demokratskom“ pokretu.

Nije bila stvar u tome da je neko isprao mozak Srbima nekom medijskom propagandom. Niti su samo Srbijanci i Srbi vojvođani odlučivali, odlučivali su i Srbi iz Crne Gore, BIH, Hrvatske i Kosova, koji su imali svoje predstavnike u svim institucijam bivše SFRJ u Beogradu.



Stvaranje ove nove Srbije nije bilo pripremano u vreme Jugoslavije, niti je bilo pripremano ubijanje drugih naroda. Da se to pripremalo, kao u slučaju nacističke Nemačke onda bi imali razloga da osuđujemo NOVINARE i političare koji su učestvovali u takvim planovima. Bila bi potrebna i denacifikacija. Ovako imamo samo slučaj neuspešne politike, u seriji loših istorijskih okolnosti (1914 i 1941).

Pošto su dešavanja i ratovi u Jugoslaviji nastali iz borbe za političku prevlast u Hrvatskoj i BIH, uz učešće jugoslovenskih i srpskih struktura, onda je prihvatljivo što su NOVINARI nastavili da rade za svoje medijske kuće po programu koji se zahtevao – ratna mobilizacija u ovom slučaju kao što se dešava u bilo kojoj državi koja je u ratu.

Ovakav witchhunt koji se vodi na ovom blogu, ne vodi ničemu. Naime ne donosi političke poene nekoj stranci, niti donosi ikome političku moć. Ako išta, samo irititira i podstiče mržnju i loše memorije od pre dvadeset godina - sigurno niko nije srećan što je uopšte došlo do rata.


Možda je za žaljenje što neki mnogo mudriji ljudi nisu bili na vlasti, što nismo imali nekog Gorbačova, ili što nismo imali Deng Hsijao Pinga i apsolutnu prevlast jedne komunističke vlasti. Ali ne, stvari su takva kakve jesu. Bilo bi dobro kad bi mi sada mogli da kažemo: u buduće ćemo morati da se ponašamo drukčije. Međutim istorijski trenutci se ne ponavljaju.


Niko od vas ne traži da kleknete i da se izvinjavate što vaša politika nije pobedila. Ali vi tražite „bojkot“, okrivljujete, itd. Možda bi mudrost bila u prevlađivanju nerazumevanja i mržnje među Srbijancima. To perpetuiranje mržnje i krivice koju sprovodite i podstičete, mislim da nije mudro.



13 mart 1989


17 April 1984

naslov iz gornjeg lista:



Milan Karagaća Milan Karagaća 14:02 16.06.2009

Re: Kontekstualizacija

Srpski komunisti nisu kontrolisali čitavu Jugoslaviju na način kojim su ruski kontrolisali Sovjetski Savez. Zato je raspad Sovjetskog Saveza zavisio samo od Rusa i Moskve, a sve druge države su prihvatile njihovo prekrajanje Sovjetskog Saveza kao legitimno

S tom razlikom da ruski komunisti nisu tražili da po cenu rata svi Rusi žive u jednoj državi. Izvan Rusije je ostalo 20 miliona Rusa.
Srpski komunisti su preko noći postali veliki nacionalisti i zalagali se da svi Srbi žive u jednoj državi i po cenu rata onih tamo Srba preko Drine. U svojoj knjizi B.Jović lepo kaže da je bio plan da se Slovenija otpusti iz Jugoslavije, što su i saopštili Milošević i Kučan posle sastanka dve delegacije u Beoradu, u smislu da Srbija nema ništa protiv da se Slovenija mirno odvoji. A onda je bio plan da se teritorije Hrvatske naseljene Srbima odvoje i tako stvori skraćena Jugoslavija tj. Velika Srbija, sa ili bez Izetbegovića i Gligorova jer se znalo da oni to neće prihvatiti.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 21:03 16.06.2009

Re: Kontekstualizacija

Milan Karagaća

S tom razlikom da ruski komunisti nisu tražili da po cenu rata svi Rusi žive u jednoj državi. Izvan Rusije je ostalo 20 miliona Rusa.
Srpski komunisti su preko noći postali veliki nacionalisti i zalagali se da svi Srbi žive u jednoj državi i po cenu rata onih tamo Srba preko Drine.


Mislim da nisu ni postali pravi nacionalisti, jednostavno su radili kako je situacija diktirala. Narod se opredelio za tu politiku, ne sagledavajući sasvim posledice. Rusi su napravili kalkulaciju da "žrtvuju" deo naroda i isplatilo im se, ali oni imaju i inteligenciju i bogatstvo na šta se mogu osloniti. Ovi Srbi koji su hteli da okupe većinu u jednu državu su takođe kalkulisali i u neku ruku može se reći da su i uspeli - žrtvujući hrvatske Srbe, crnogorske, kosovske, da bi dobili većinsku Srbiju i Republiku Srpsku.

U suštini članovi OCD-a su nezadovoljni ne samo partijama, novinarima, i njihovim epigonima, nego i narodom. Međutim situacija nije kao pred-revolucionarna situacija u carskoj Rusiji, kada su svi intelektualci, uključujući i one religiozne, indentifikovali autokratiju kao krivca, mi u Srbiji ne možemo da promenimo narod koji proizvodi ove političare, novinare i ostale.

Ako ne možemo da promenimo narod, ne vredi ga ni vređati kako to čine razni intelektualci, jedino što možemo da uradimo je da prihvatimo taj narod onakvim kakav jeste, da kažemo da to je naš narod i da drukčijim životom i ponašanjem pokazujemo da postoje i drugi načini. U stvari, razlika između OCD-a i naroda, najbliže odgovara klasnoj razlici. Komunizam je samo proleterizovao seljačku klasu i indoktrinirao višu klasu.
culinary culinary 21:11 15.06.2009

...

Nazalost nas Cole je apsolutno upravu. Kao profisionalni novinar svakodnevno uvidjam sve gore navedeno u Coletovom tekstu ili bolje reci osvrtu. Danas u Srbiji je sve manje slobodnih novinara. Zanat novinarstvo polako izumire, polako se mediji sto stampani, pa i oni elektronski pretvaraju u PR agencije. Evo sad polako "spavace" iz 90-tih polako angazuju na svim stranama. Obuceni u ko zna koju boju dresa (menjali su ih cesto i po svakoj prilici) nekada "ratni izvestaci" danas open-mind analiticari, "novinari od znacaja" i njihova se veoma slusa dok im je ujedno dat neogranicen medijski prostor za njihove "vizije"...podrzavam BOJKOT!!!

Pozdrav Coletu i svim ucesnicima BlogB92
maricacarica maricacarica 21:49 15.06.2009

Re: ...

culinary
Nazalost nas Cole je apsolutno upravu. Kao profisionalni novinar svakodnevno uvidjam sve gore navedeno u Coletovom tekstu ili bolje reci osvrtu. Danas u Srbiji je sve manje slobodnih novinara. Zanat novinarstvo polako izumire, polako se mediji sto stampani, pa i oni elektronski pretvaraju u PR agencije. Evo sad polako "spavace" iz 90-tih polako angazuju na svim stranama. Obuceni u ko zna koju boju dresa (menjali su ih cesto i po svakoj prilici) nekada "ratni izvestaci" danas open-mind analiticari, "novinari od znacaja" i njihova se veoma slusa dok im je ujedno dat neogranicen medijski prostor za njihove "vizije"...podrzavam BOJKOT!!!Pozdrav Coletu i svim ucesnicima BlogB92




Znate, pre mnogo godina i ja sam strašno volela da čitam Petra Lukovića, ali mi je on sada - postao dno-dna.
angie01 angie01 22:06 15.06.2009

Cole,

sve se slazem!

..eno baleticka na pinku nastavlja sa hushkachkom retorikom i nekoj joj daje prostor za to- josh je dobila najvishe glasova publike- katastrofa!!!

kod Ace Stoshica na poslednjem blogu su nabrojana imana vecine koji su besramno uchestvovali u pozivu na zlochine.
mila92 mila92 22:10 15.06.2009

savest

Stotine urednika, novinara i pratećeg tehničkog osoblja je u Srbiji učestvovalo u pogonskoj mašineriji propagande.
Oni su tada govorili da samo rade svoj urednički ili novinarski posao. Neki od njih i sada kažu da samo rade svoj posao. Pojedini su od tada, zadržali svoje privilegovane statuse, i ondašnja unapređenja.

Manipulisali su tehnikom i tehnologijom, postojao je "odred " za snimanje i montaže televizijskih reportaža.
Svako ko je odbio da učestvuje u tome bio je kažnjavan, da li prisilnim slanjem na ratišta ili obesmišljenim drugim poslovima, u redakciji. Pojedini su menjali sektor izveštavanja, ali svagde pa i u kulturi bila je politiika.Jedna od mera degradiranja časnih novinara bila je i iznurivanje poslovima bez slobodnog dana mesecima, naravno za male pare. Pretnje otkazom, bile su svakodnevne. Gledali smo se u oči, na puškometu savesti.

Istinsko novinarstvo, koje tek treba da se ponovo rodi ovde , podrazumeva savest, istinu i vitešku borbu, ali činjenicama, a ne lažima. Novinarstvo je u svojoj biti plemenit posao, često i misija, ali oni o kojima je ovde reč, ne zaslužuju da se zovu novinari. Naprosto, zato što su svoje reči potrošili. Pozivanje takvih u goste , kobojagi zarad druge strane, ili navodne gledanosti je pogrešno, i pokušaj nove manipulacije.
Gledaocima je potrebno da vide uravnoteženo sagledavanje objektivnih činilaca i stvarnosti koji je čine. A za sve to postoje i dokumentarni snimci, koji ilustruju vreme, koje bi oni, o kojima je reč, da pokušaju da operu.
Pored dokumentarnih, postoje i igrani filmovi, koji takođe, ali na neki drugi način, svedoče o ljudima koji su se zadesili na ovim prostorima da bi sanjali mir. Ne zaboravimo da mnogi, a njima posvećujem ove reči, sanjaju godinama dva sna, jedan odavde, balkanski, a drugi odnekud, jer su su poneli sa sobom samo pregršt uspomena , zavežljaj fotografija i nadu da će jednom moći da se vrate.
maricacarica maricacarica 22:47 15.06.2009

Re: savest

Čekajte, bre, ljudi,

mi kao zemlja živimo isključivo od donacija, kredita i ostalog spolja, pošto privreda više ne postoji. Sve stranke se ne izdržavaju od članarine, već niko od nas i ne zna kako..... A novine bi trebalo da se razlikuju po čemu? Zaključak - u Srbiji definitivno ne postoji nezavisno novinarstvo, jer su mediji takođe kontrolisani, ako ničim drugim - to finansijski. Što ispustiste na pr. Bojanu Lekić? Primer je krajnje ilustrativan
oort oort 23:17 15.06.2009

ma to je sve jasno...

... i sasvim je svejedno: šta god da činimo, naše će elite mrzovoljno i preko one stvari papirološki prihvatiti apsolutni minimum zahteva evrope. narod će ostati ubeđen da su albancima pune kuće heroina (droge, jel) i da čuče na granici jedva čekajući kakav autobus pun "glumaca" da ih otimaju; izbeglice će ostati da misle kako je ok da ostanu izbeglice i posle 10-15 godina izbegličkog statusa - iako je to vreme po sadašnjim pravilima dovoljno za bar 4 fakulteta - ili 2-3 magistrata; svi ćemo i dalje revnosno da kupujemo u maxiju pod obrazloženjem da je to jedini način da naša tzv. privreda opstane.
ali ima nešto drugo što mi nije jasno: pošto jeste sasvim svejedno, što ne kradu više, što ne ukradu sve odmah?

i, da, jedna PLP: gledah te cole na tv, pričao si o smaku, svaka čast!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:03 16.06.2009

Re: ma to je sve jasno...

oort
... i sasvim je svejedno: šta god da činimo, naše će elite mrzovoljno i preko one stvari papirološki prihvatiti apsolutni minimum zahteva evrope. narod će ostati ubeđen da su albancima pune kuće heroina (droge, jel) i da čuče na granici jedva čekajući kakav autobus pun "glumaca" da ih otimaju; izbeglice će ostati da misle kako je ok da ostanu izbeglice i posle 10-15 godina izbegličkog statusa - iako je to vreme po sadašnjim pravilima dovoljno za bar 4 fakulteta - ili 2-3 magistrata; svi ćemo i dalje revnosno da kupujemo u maxiju pod obrazloženjem da je to jedini način da naša tzv. privreda opstane.
ali ima nešto drugo što mi nije jasno: pošto jeste sasvim svejedno, što ne kradu više, što ne ukradu sve odmah?

i, da, jedna PLP: gledah te cole na tv, pričao si o smaku, svaka čast!



Hhhahahaha, u " prethodnom zivotu" pre S Milosevica, bavio sam se drugim stvarima, pozoristem, rokenrolom, tribinama, medijima....pa sam, zahvaljujuci pok mom prijatelju Ivanu Djuricu usao u politiku..ali mi se cini da sam se koliko toliko sacuvao od zaraznih bolesti koje politika nosi sa sobom. Hvala sto ste primetili!
pozd
bkc
ninevla ninevla 09:17 16.06.2009

vec klecimo

Ako smo nekad(naivno) mislili da nema dubljeg dna od onog na kome smo bili, vreme(dogadjaji, ljudi) su nas demantovali.Nema institucije u koju se nisu vratili oni koji su bili u misjim rupama, 5. oktobra.Za razliku od nas, naivnih, oni su znali, oni su se samo pritajili i sacekali.
Doziveli smo da u Skupstini predsedavaju S.Djukic i Natasa Jovanovic, a grobar Toma postao nezaobilazni politicki faktor? I onda, se sve to preslikava i spusta na manje nivoe vlasti! Ko je kriv? Oni koji su ih pustili , oni kojima smo verovali i dali im glas.
Nekada smo imali izbora! Nekada je to bio pravi izbor, nekada smo birali manje zlo! A sada? Moze li neko od nas, naivnih i idealista koji su verovali u promene, da bira? Ko se nije uprljao? Ko nije u dilu sa dojucerasnjim neprijateljima?I onda zasto se cudimo sto su Milosevicevi propagandisti ponovo na sceni! To je, mozda, zadnji samar koji smo dobili!
Kako u ovoj zemlji ima i onih koji ne pate od kolektivne amnezije, kako ima i onih koji nece dozvoliti vise da budu glasacka masina( da ne dodju ovi sa bedzom ili oni bez njega) i onih kojima je svega dosta, sta mogu, ti, takvi neprilagodjeni, zgadjeni i razocarani da rade? Da se isele, ako imaju gde i mogu! Da se povuku u upraznjene misje rupe, iz kojih sigurno(oni) nece izaci! Da priznaju sebi da su porazeni i da izlaza nema!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:06 16.06.2009

Re: vec klecimo

ninevla
Ako smo nekad(naivno) mislili da nema dubljeg dna od onog na kome smo bili, vreme(dogadjaji, ljudi) su nas demantovali.Nema institucije u koju se nisu vratili oni koji su bili u misjim rupama, 5. oktobra.Za razliku od nas, naivnih, oni su znali, oni su se samo pritajili i sacekali.!


U pravu ste, naravno! Ali nam to ne resava problem ako se predamo....Jednom sam sa pok Ivanom Djuricemm koji mi sve cesce pada na pamet, svratio kod....hm, jedne starije zene..Kada smo izlazili, ona nam rece > E bas cete vi da s,enite Slobu, a nema kuce zasta da vas ujede...!" Da bilo je tako, i niko nije verovao, pa smo sacekali pad SM, na zalost i tragicnu bolest I Djurica...Treba verovati boriti se, uz sve ovo sto ste u pravu! Ponekad se malo smiriti, sacekati....znam jedan je zivot, ali je takav kakav jeste...Ubili su i Djindjica...Ivana Stambolica..Curuviju....Teska vremena! Zaista!
poz
bkc
nobody is perfect nobody is perfect 10:09 16.06.2009

samo da porucim ...

...ovima sto se sve zgadilo i sto nemaju za koga da glasaju! to vam je isto kao kad se cobanin naljutio na selo pa odsekao sebi onu stvar! ako nema za koga - uvek ima protiv koga jer je uzaludno cekati da se pojavi neko nov i bolji od ovih sto ih imamo! dakle(m), svi na izbore - (od sad, pa na dalje i ubuduce)!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:19 16.06.2009

Re: samo da porucim ...

nobody is perfect
...ovima sto se sve zgadilo i sto nemaju za koga da glasaju! to vam je isto kao kad se cobanin naljutio na selo pa odsekao sebi onu stvar! ako nema za koga - uvek ima protiv koga jer je uzaludno cekati da se pojavi neko nov i bolji od ovih sto ih imamo! dakle(m), svi na izbore - (od sad, pa na dalje i ubuduce)!



Primer bas nije primeren, al ajd sad, osim sto se slazemo u ostalom!
maricacarica maricacarica 10:26 16.06.2009

Re: samo da porucim ...

Nije čobanin, već pop.... Ako već citiraš narodne izreke...
ninevla ninevla 10:32 16.06.2009

Re: samo da porucim ...

I ja sam tako mislila!Pa sam nacesce(mnogo sam zahtevna) nemajuci kandidata po meri, glasala protiv!Protiv Slobodana, protiv Seselja, protiv Tome...I cudila se (kao i Vi) onima koji kazu da nece da glasaju jer nemaju za koga!
I , sad, glasala protiv Tome , a on ulazi(videcemo) u vlast sa DS! O koaliciji(kohabitaciji sa SPSom da ne pricam)!Progutala bih ja,kao i mnogi meni slicni, da znam da je tako jedino moglo biti! Ali, akt o pomirenju, pa rehabilitacija vodja("svi mi imamo svoje vodje i svoje bolove", ako tacno citiram), pa LDP u vlasti sa SPS(doduse samo na lokalu, u BGDu, gde je koncentracija vlasti i finansija), pa Rasimovi sa radikalima, mislim u Prijepolju...
I sad, kazite Vi meni, protiv koga biste Vi glasali, sada, u ovom trenutku, ako se slozimo da nemamo ZA koga?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:40 16.06.2009

Re: samo da porucim ...

ninevla
I ja sam tako mislila!Pa sam nacesce(mnogo sam zahtevna) nemajuci kandidata po meri, glasala protiv!Protiv Slobodana, protiv Seselja, protiv Tome...I cudila se (kao i Vi) onima koji kazu da nece da glasaju jer nemaju za koga!
I , sad, glasala protiv Tome , a on ulazi(videcemo) u vlast sa DS! O koaliciji(kohabitaciji sa SPSom da ne pricam)!Progutala bih ja,kao i mnogi meni slicni, da znam da je tako jedino moglo biti! Ali, akt o pomirenju, pa rehabilitacija vodja("svi mi imamo svoje vodje i svoje bolove", ako tacno citiram), pa LDP u vlasti sa SPS(doduse samo na lokalu, u BGDu, gde je koncentracija vlasti i finansija), pa Rasimovi sa radikalima, mislim u Prijepolju...
I sad, kazite Vi meni, protiv koga biste Vi glasali, sada, u ovom trenutku, ako se slozimo da nemamo ZA koga?


Tesko pitanje, ako mene pitate! Naravno da je uvek lakse glasati protiv, jer je izbor veliki, nego za, jer je izbor suzzen...A i suzen izbor nakon izbora, napravi koaliciju, sa onima protiv kojih smo glasali, ali kada bi vecina glasala za jednu normalniju opciju, onda ne bi bilo koalicije...Ne zagovaram ni jednu ideju, niti partiju, samo pokusavam da smislim, i sebi dovoljno motiva, da po ko zna koji put radim na tome da se isprave greske i popravim/o sliku koja predugo traje, kako traje!!!
poz
bkc
nobody is perfect nobody is perfect 13:43 16.06.2009

Re: samo da porucim ...

ninevla

...
I sad, kazite Vi meni, protiv koga biste Vi glasali, sada, u ovom trenutku, ako se slozimo da nemamo ZA koga?

pa, sad, ako se i ja nesto pitam, probacu da odgovorim. protiv sam svih patriJotskih stranaka, a i protiv vlasti sam u principu ('svaka vlast kvari...'). hm, ldp? pa i oni su nekakva vlast. za koga onda? sigurno ne za ove sa "J", a verovatno za neku koaliciju iz i/ili oko sadasnje vlasti (kazu da seljaci uvek glasaju za vlast). po meni, to je najmanje lose za sada.
p.s.
za maricucaricu: ipak je bio cobanin (znam coveka!). moze i pop ali je on primereniji za 'jarice', 'ruka ruku mije...' itd.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:58 16.06.2009

PREPORUKA

zemlajče, da mogu da ti ih dam više, od srca bih...podrška i preporuka. Da, politika je takva, ali to ne znači da treba ćutati, u pravu si.
nobody is perfect nobody is perfect 19:09 16.06.2009

Re: PREPORUKA

Jelica Greganović
zemlajče, da mogu da ti ih dam više, od srca bih...podrška i preporuka. Da, politika je takva, ali to ne znači da treba ćutati, u pravu si.

moram da priznam da ne kapiram za koga je preporuka: za mene, popa ili coleta? ili za maricucaricu gde je preporuka upisana? u svakom slucaju hvala u ime svih (ukljucujuci i popa!)!
maricacarica maricacarica 23:56 16.06.2009

Re: PREPORUKA

A zašto bi uzaludno bilo sačekati nekog novog? Pojaviće se, kad-tad, možda i mnogo brže nego što mi to mislimo.... Do tad, ostaj mi živo i zdravo.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:07 17.06.2009

Re: PREPORUKA

Jelica Greganović
zemlajče, da mogu da ti ih dam više, od srca bih...podrška i preporuka. Da, politika je takva, ali to ne znači da treba ćutati, u pravu si.




Ma FALA, mislicemo i dalje da sve to vredi...pa dokle stignemo!
poz
bkc
wukadin wukadin 14:38 17.06.2009

Дисциплина Кичме

"Свиђа ми се да ти не буде пријатно".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana