B92 Blog    Članovi    Strongman    Konkretno

Strongman
14:55
PON
15
JUN

Konkretno

women_lifting_weights.jpgStalno pričamo da je na trulom zapadu velika otuđenost, nedostatak vremena, loša hrana (uporedimo samo njihov i naš paradajz), bezidejnost... Da ne bude baš sve najcrnje setio sam se jednog svetlog primera šifrovano nazvanog " GYM". To je veoma pozitivna stvar koja je došla sa zapada do nas i predstavlja svakodnevno vežbanje kao način života. Gym je i teretana, i pilates, aerobik, boks, pa i tai bo ili kako se već zove... Koliko sam ja ukapirao te zapadnjake, Gym je odlazak na sport u zatvorenom a koji nije košarka. To je opšti trend fizičke kulture za svakoga i model svakodnevnog vežbanja kao načina života. Zapadnjaci su, u velikoj meri, ukapiralu da nemaju vremena da budu bolesni, da je skupo da se leče, da je nepraktično da nisu u kondiciji i iznad svega da im se ne isplati da imaji infarkt miokarda usled nataloženih nezdravih navika na krvnim sudovima. 

 

Uvek me je fasciniralo koliko ljudi malo znaju o svom telu i koliko malo energije su spremni da utroše na njegovo oblikovanje. Vrlo često poznaju bolje svoj automobil nego sopstveno telo, znajući kad je vreme za zamenu ulja, guma, akumulatora, sedišta i patosnica dok dozvoljajvaju sebi da se šetaju okolo na tankim nogama sa požutelim zubima i stomacima kao da su baš tako hteli da izgledaju. Nakon srednje škole i obaveznih časova fiskulture za mnoge muškarce sport se svodi na popunjavanje tiketa sportske prognoze i hroničnu povredu kolena koja se obnavlja na fudbalu svakog prvomajskog izleta. Za mnoge dame uz ispijanje kafe i okretanje šoljica najjače sportsko naprezanje je šoping i prostiranje veša.

benefits-of-weightlifting-on-the-human-body-748700.jpgStalno pričamo da je na trulom zapadu velika otuđenost, nedostatak vremena, loša hrana (uporedimo samo njihov i naš paradajz), bezidejnost... Da ne bude baš sve najcrnje setio sam se jednog svetlog primera šifrovano nazvanog " GYM". To je veoma pozitivna stvar koja je došla sa zapada do nas i predstavlja svakodnevno vežbanje kao način života. Gym je i teretana, i pilates, aerobik, boks, pa i tai bo ili kako se već zove... Koliko sam ja ukapirao te zapadnjake, Gym je odlazak na sport u zatvorenom a koji nije košarka. To je opšti trend fizičke kulture za svakoga i model svakodnevnog vežbanja kao načina života. Zapadnjaci su, u velikoj meri, ukapiralu da nemaju vremena da budu bolesni, da je skupo da se leče, da je nepraktično da nisu u kondiciji i iznad svega da im se ne isplati da imaji infarkt miokarda usled nataloženih nezdravih navika na krvnim sudovima.

Statistike pokazuju da manje od 10% ljudi koji se učlane u neki od srpskih gym-ova, kod nas znanih i kao teretana, ne izdrže duže od mesec dana. Verujte mi to nije zato što je naporno, jer ni ne stignu da počnu "muški" da treniraju, već zbog frustracije što ne mogu magičnim štapićem da pretvore svoje telo u nekog od "Spartanaca" sa jasno izdefinisanim svim mogućim mišićima. Dame bi naravno htele sada odmah da imaju zadnjicu kao Dženifer Lopez. Tu su naravno i malo preciznije želje tipa "Hteo bih malo da uvećam ramena ali da ne budem previše krupan", htela bih da zategnem noge ali nikako da budem mišićava", "hteo bi da izdužim mišiće ruku" i sl. ...

Ciljeve u teretani treba postavljati svakako, ali treba biti i realističan. Opštu opuznulost mišića negovanu godinama, uz višak od 20kg sala, ne možemo, u svega mesec, dva, da pretvorimo u telo Bred Pita ili, suprugu mu, Tomb Rajdera. Treba težiti što boljem izgledu i davati svoj maksimum kroz vežbanje, dijetu i disciplinu a ne izgledu modela sa televizije. Tako se izbegavaju zamke razočarenja nakon čega dolazi do odustajanja.

Na visinu i skelet, kao i na boju očiju ne možemo da utičemo ali na neke druge stvari možemo. Vežbanjem i oblikovanjem tela možemo da utičemo samo na dve, vrlo bitne, telesne karakteristike:

1. Veličinu mišića koju možemo da menjamo i vežbanjem ih nateramo da rastu. Moguće je, ređe, namernim zapostavljanjem u vežbanju smanjiti neki mišić zarad opšte simetrije tela.

2. Količina masnog tkiva može vežbanjem i načinom ishrane da se smanji, ostane ista ili čak, uprkos našim željama, da se uveća.

Da li vežbanjem sa težinama mišići rastu? To bi smo mi želeli ali ne mora da bude tačno. Podizanjem kašike sa supom, čak i skoro beskonačan broj puta male su nam šanse da će neki mišić da nam naraste, baš kao što od hodanja nećemo dobiti bilderske noge. Bitno je, dakle koliku težinu i kako je dizati?

Vežbanje u teretani podrazumeva podizanje težina, bilo slobodnih, na zapadu zvanih free weights, kao što su dvoručne ili jednoručne šipke sa tegovima ili na nekim spravama na zapadu zvanih takođe spravama. Mišić vrši rad kada se skraćuje generišući privlačnu silu između svojih krajeva, i ta sila koja preko poluga u telu i poluga sprave koju koristimo kod vežbanja stvara obrtni momenat koji podiže teg. Mišićne ćelije su vlaknastog oblika i one vrše svoju funkciju u lokomotornom sistemu isključivo svojom kontrakcijom. Uprošćeno mišić se skraćuje da bi se načinio pokret.

19081.jpg 

Vežbanjem sa težinama koje su bliske onim koje možemo samo jedared da podignemo, mišić je izložen značajnom stresu. Kada se mišić optereti silom kao što je to slučaj kod podizanja tereta, mišić se suprotstavlja sili gravitacije istom silom. Organizam se brani od takvog stresa pokušajem da spreči radnju koja, potencijalno, može da ošteti mišić. Tom prilikom mozak dobija intenzivnu informaciju o umoru. Ali, ako nastavimo da vežbamo, ignorišući umor, kao što obično činimo, mišić se brani od povrede sopstvenim zadebljanjem, tako zvanom hipertrofijom. Na taj način sila se raspoređuje na veću površinu mišića.

kontrakcija-misica

Većinu vežbača ne interesuje kako konkretno radi mišić, baš kao što ih nije briga ko je izmislio koju spravu u teretani. Vežbače u teretani uglavnom interesuju neke praktične stvari tipa "koliko?" i "kada?". Probao sam da izdvojim neka, od često postavljanih pitanja u teretanama i započnem odgovore na njih:

MONROEBARBELL.jpg1. Kako vežbati mišić?

Za razvoj mišića, principijelno, treba koristiti težinu od preko 60% od one koju možemo da podignemo samo jednom, u daljem tekstu "maksimalna težina". Ispod 60% od maksimuma.

Što je težina veća, možemo da uradimo manji broj ponavljanja. Ono što možemo da podignemo samo jednom se naziva maksimumom i to je 100%. Težine koje možemo da podignemo ne više od 2 - 3 puta su na nekih 90% od našeg maksimuma, dok su 4 - 6 ponavljanja na 80% -85%.
Raspon od maksimalnih 6 do 12 ponavljanja je u zoni 80% do 60% od maksimuma.

2. Koliko ponavljanja?

Istraživanja su pokazala da broj ponavljanja od 6 do 12 najbolje utiče na hipertrofiju mišića uz prirast snage. Broj ponavljanja manji od 6 je najoptimalniji kod razvoja snage koju kolateralno prati i veličina mišića. Veći broj ponavljanja od navedenih je uglavnom za neku mišićnu izdržljivost uz veoma malo uvećanje i skroman prirast snage.

Kod izbora broja ponavljanja moramo voditi računa o težini koju podižemo. Da bi šokirali mišić treba raditi maksimalan broj ponavljanja. Ako na primer planiramo da uradimo 10 ponavljanja pregiba bicepsom a nakon poslednjeg ponavljaja imamo snage za još par pregiba to znači da moramo da povećamo težinu za sledeću seriju, a ako je to poslednja serija, onda na sledećem treningu treba uzeti u obzir da smo bili relaksirani u podizanju nedovoljne težine. Princip je da za porast, " bodibilding", mišića treba vežbati sa težinama koje ne možemo podići više od 12 puta.

3. Koje težine?

Težinu biramo u skladu za željenim brojem ponavljaja. Samo adekvatno stresiranje mišića vodi ka njegovom rastu. Dakle ako planiramo da radimo 10 ponavljanja u nekoj vežbi, težinu treba da odaberemo veoma strogo, tako da možemo da uradimo 8 i da se borimo za zadnja dva ponavljanja.

4. Koliko radnih serija?

Pravilo je da manji mišić ima manji radni kapacitet. Zato biceps i triceps možemo raditi u nekih 4 do 6 serija, grudi i ramena 6 do 8, dok noge i leđa mogu da se rade i u 10-ak serija u 3 - 4 različite vežbe. Naravno mislim na serije sa intenzitetom da ne možete više ni jedno ponavljanje da uradite od predviđenog. Ima veliki broj vezbača koji se hvale ogromnim brojem serija ali oni, verujte, ne vežbaju. Oni samo pomeraju težine koje su ispod praga nadražaja.

Ovo treba uzeti uslovno i treba uzeti u obzir iskustvo, starosnu dob, povrede, kao i genetiku.

bodybuilding-žena

5. Koliko pauzirati između serija?

U zavisnosti od veličine mišića koji vežbamo, utreniranosti i težine koju podižemo, pauze treba da budu malo kraće nego što je potrebno za oporavak od prethodne serije, dok nas ne prođe, baš sasvim, osećaj peckanja u mišićima. To je subjektivan osećaj ali pravilo je da je za manji mišić potrebna pauza od minut, za mišić srednje veličine dva do tri minuta a za masivne particije kao što su leđa i noge nakon jakih serija odmorite 3 do 5 minuta ili koliko god je potrebno za nastavak treninga.

Većina stvari u bodibildingu baš i kao dužina odmora između serija je stvar ličnog iskustva i osluškivanja signala koje daje telo.

6. Koliko dana odmora između vežbanja iste mišićne grupe?

Veličina mišića je obrnuto proporcionalna sa njegovim radnim kapacitetom a direktno vremenu potrebnom za oporavak. Veći mišić, dakle treba više vremena za odmor. Leđa i noge ne treba raditi sa manjom pauzom od 4 - 5 dana, grudi, trbuh i ramena je zgodno odmoriti barem 2 - 3 dana između treninga, a ruke 48 sati. Većina ozbiljnih bodibildera rade svaku mišićnu particiju samo jednom nedeljno!

Strongman savetuje: Trening nogu i leđa treba uvek razdvojiti par dana zbog zamora leđa. Znači nikako raditi danas čučanj a već sutra teško mrtvo dizanje, jer je to siguran način kako, na duge staze, pribaviti sebi interesantan zdravstveni karton, pun hroničnog povređivanja. Iz istog razloga ne treba raditi grudi i ramena bez pauze od barem dva dana između treninga.

 

Izvor: stetoskop.info

Autor: Strongman





Komentari (146)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

adam weisphaut  15:10 15.06.2009
Preporuka: 2

Moj slučaj

#Link  Replika: 2
Statistike pokazuju da manje od 10% ljudi koji se učlane u neki od srpskih gym-ova, kod nas znanih i kao teretana, ne izdrže duže od mesec dana. Verujte mi to nije zato što je naporno, jer ni ne stignu da počnu "muški" da treniraju, već zbog frustracije što ne mogu magičnim štapićem da pretvore svoje telo u nekog od "Spartanaca" sa jasno izdefinisanim svim mogućim mišićima. Dame bi naravno htele sada odmah da imaju zadnjicu kao Dženifer Lopez.

Nemam nerealna očekivanja, meni je samo smorno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  15:18 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Moj slučaj

adam weisphaut
Statistike pokazuju da manje od 10% ljudi koji se učlane u neki od srpskih gym-ova, kod nas znanih i kao teretana, ne izdrže duže od mesec dana. Verujte mi to nije zato što je naporno, jer ni ne stignu da počnu "muški" da treniraju, već zbog frustracije što ne mogu magičnim štapićem da pretvore svoje telo u nekog od "Spartanaca" sa jasno izdefinisanim svim mogućim mišićima. Dame bi naravno htele sada odmah da imaju zadnjicu kao Dženifer Lopez.

Nemam nerealna očekivanja, meni je samo smorno...


upravo. Isto vazi i za dzoging. Lakse mi je da pretrcim 5 km na fudbalu nego 1 km da oddzogiram..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  16:35 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Moj slučaj

adam weisphaut
Nemam nerealna očekivanja, meni je samo smorno...
*novo
pa kako nece bez loptice, ne moze bre sport bez loptice to ne ide...

ja imam par tegova od po 12.5KG tako da se zezam sa tim. Ponekad oba tega u jednu ruku onako s povlacenjem nagore ali to samo jedna serija po ruci :) zatim malo sklekovi, malo trbusnjaci ali sve u svemu bildujem kod kuce 5 minuta dnevno u proseku

Tenis jednom nedeljno u proseku plus peske skoro sat vremena dnevno (na poso, do restorana...) setkanje i to je to... sasvim dovoljno

PS:
Tomb rajder => Tum reider :)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  15:12 15.06.2009
Preporuka: 0

Nisam prva

#Link  Replika: 9


Ko maneken za michelin
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blue rider  15:35 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nisam prva

da li je moguce da tip ovako izgleda?

jbte koji su njegovi motivi...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  15:38 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nisam prva

Malo je prećerao, čini mi se.....
A i glava je u srazmeri sa ostatkom telesa, pošto vrata ain't no
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
opetnaistommestu  15:51 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nisam prva

Ovo je jezivo!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  16:13 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Nisam prva

ovako izgleda prezla-men!

a motiv mu je bio kais sa zmijicom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:07 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Nisam prva

da li je moguce da tip ovako izgleda?

jbte koji su njegovi motivi...



Nije moguce. To je fotoshop
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:45 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nisam prva

prezla-men!

prezla-men u prahu!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  22:55 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nisam prva

Bebo

otkud ti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  09:16 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nisam prva

Strongman
Bebo

otkud ti

sto? jel ne treba?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  10:21 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Nisam prva

Taman posla

Vidis da ima smajlici kao u politici

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skener92  15:14 15.06.2009
Preporuka: 1

...

#Link  Replika: 1
preferiram jogu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:05 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: ...

Eh kad bih mogao da se savijem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  15:18 15.06.2009
Preporuka: 1

Da postoji online gym

#Link  Replika: 3
ljudi bi vise vezbali
hvala treneru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:03 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Da postoji online gym

Vrlo moguce i bili virtualno mrsavi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  18:05 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Da postoji online gym

bili virtualno mrsavi

photoshop cini cuda
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:06 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Da postoji online gym



A i naknadna pamet pomaze
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  15:36 15.06.2009
Preporuka: 0

Pitanje za muške

#Link  Replika: 7


Jel vama ovo sexy?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
opetnaistommestu  15:55 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Pitanje za muške

Pa, ne baš, ali mogu da shvatim da nekome jeste...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  16:02 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pitanje za muške

Misliš, onom tipu sa slike gore?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
opetnaistommestu  16:13 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Pitanje za muške

Da, ako još uvek ima testise...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  16:30 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Pitanje za muške

Ako mi veruješ, čak mi deluje repelantno do te mere, da ne želim ni da pogledam spreda
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:02 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pitanje za muške

Misliš, onom tipu sa slike gore?



u svakoj bransi mozes da nadjes kakav god izgled, nije mi jasno cemu to pitanje?

Kao ja sad tebe da pitam jel ovo seksi? (izvinjavam se osobi sa sliek ali on mi je prvi pao na pamet)



Ili ovo?






Pitanje je sta zelis da postignes izlaganjem neke slike?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
werko01  22:11 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Pitanje za muške

Strongman
Misliš, onom tipu sa slike gore?

hoho hahaha hohoho hahaha


u svakoj bransi mozes da nadjes kakav god izgled, nije mi jasno cemu to pitanje?

Kao ja sad tebe da pitam jel ovo seksi? (izvinjavam se osobi sa sliek ali on mi je prvi pao na pamet)



Ili ovo?






Pitanje je sta zelis da postignes izlaganjem neke slike?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mixailo92  11:24 17.06.2009
Preporuka: 1

Re: Pitanje za muške

Jedina razlika između one bilderke i slika koje si ti naveo je da je ona sama sebi to svesno uradila, dok su ovi koje si ti postavio takvi od rođenja, nisu sebe namerno i svesno deformisali.

Znam, sad ćeš ti da kažeš da su i oni mogli da rade na svom izgledu i da se nabilduju, porade na stajlingu itd, ali i dalje me niko neće ubediti da je ona žena uradila pametnu stvar.

Pozdrav.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  15:40 15.06.2009
Preporuka: 2

motiv

#Link  Replika: 0
Koliko sam ja ukapirao te zapadnjake, Gym je odlazak na sport u zatvorenom a koji nije košarka. To je opšti trend fizičke kulture za svakoga i model svakodnevnog vežbanja kao načina života. Zapadnjaci su, u velikoj meri, ukapiralu da nemaju vremena da budu bolesni, da je skupo da se leče, da je nepraktično da nisu u kondiciji i iznad svega da im se ne isplati da imaji infarkt miokarda usled nataloženih nezdravih navika na krvnim sudovima. 


Statistike pokazuju da manje od 10% ljudi koji se učlane u neki od srpskih gym-ova, kod nas znanih i kao teretana, ne izdrže duže od mesec dana. Verujte mi to nije zato što je naporno, jer ni ne stignu da počnu "muški" da treniraju, već zbog frustracije što ne mogu magičnim štapićem da pretvore svoje telo u nekog od "Spartanaca" sa jasno izdefinisanim svim mogućim mišićima. Dame bi naravno htele sada odmah da imaju zadnjicu kao Dženifer Lopez. Tu su naravno i malo preciznije želje tipa "Hteo bih malo da uvećam ramena ali da ne budem previše krupan", htela bih da zategnem noge ali nikako da budem mišićava", "hteo bi da izdužim mišiće ruku" i sl. ...


Ja sam zbunjen sada:
Krnuli su u dzim zbog zdravlja a odustali jer ne mogu brzo da dobiju savrseno lepo telo?

Osim toga mi je nejasno zasto zapad izbegava fizicki rad (samo meksikanci rade fizicke poslove, placaju ljudima da im kose travu, peglaju ves i ciste kucu....) a onda placaju da bi isli u dzim (zdravlja radi)?

Mislim da je zdravlje motiv samo kada su u pitalju ljudi koji su vec stalna musterija kod lekara a da je u stvari pravi motiv vecine izgled. To je motiv koji se da kritikovati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  15:55 15.06.2009
Preporuka: 0

.

#Link  Replika: 11
To je veoma pozitivna stvar koja je došla sa zapada do nas i predstavlja


konkretno- sta ne dolazi sa zapada? da nema zapada srbija nebi ni postojala.

nego ja se ubi u teretani.ne izlazim iz nje, ali six pack abs nee. to nikako da nabacim pa -to ti je.
sta da radim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  17:57 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

to nikako da nabacim pa -to ti je.
sta da radim?



Skini jorgan od sala sto je preko trbusnjaka . Dijeta + kardio
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  18:09 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Dijeta + kardio


to ti kazem. nece.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:11 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Znam kako je
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  18:33 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Strongman
Znam kako je


inace ne jedem i odma se razbolim ( jedem alli na dijeti ponekad malo preteram)

makar ovako ako vec nemogu oni jaki

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:50 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: .

Ja licno vise volim ovakve trbusnjake

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  19:10 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Ja licno vise volim ovakve trbusnjake



sto???
a mora, nema tu.ima da ih napravim pa makar ne znam sta,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  19:12 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Looking forward to see
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  19:26 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

Strongman
Looking forward to see


videces, vako


ili makar vako

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  19:32 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: .

a vako
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  19:44 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Ma volim ja sportove:





   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  19:48 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: .

Ma volim ja sportove:


hehe
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
green_thumb  17:23 15.06.2009
Preporuka: 1

:)

#Link  Replika: 19
Prva slika (tip) je fotomontaža (to kruži po netu već godinama).

Druga slika (žena) meni nije privlačna, ali da biste tako izgledali, morate da vežbate godinama da bi stigli do tog nivoa.

Sasvim je neosnovan strah da ćete 'naglo steći velike mišiće' ako krenete u teretanu.

Što se tiče vidljivosti trbušnjaka, smršajte. Ne vredi vam da radite vežbe za trbušnjake, oni se ne pojavljuju usled toga, već kad nema masnih naslaga na stomaku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  17:40 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

green_thumb
Prva slika (tip) je fotomontaža (to kruži po netu već godinama).Druga slika (žena) meni nije privlačna, ali da biste tako izgledali, morate da vežbate godinama da bi stigli do tog nivoa.Sasvim je neosnovan strah da ćete 'naglo steći velike mišiće' ako krenete u teretanu.Što se tiče vidljivosti trbušnjaka, smršajte. Ne vredi vam da radite vežbe za trbušnjake, oni se ne pojavljuju usled toga, već kad nema masnih naslaga na stomaku.





Ako ono gore i jeste, a ne verujem, ovo nije fotomontaža, veruj mi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  17:56 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: :)

Prva slika prikazuje budalu koji je ubrizgavao u sopstvene bicepse nesto nalik silikonima koji se koriste za uvecanje zenskih grudi.

Na drugoj slici je bodibilder namazan u bronzu.

Ako cemo sa metodom glupih primera da se koristimo, mozemo da obesmislimo bilo koju temu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  17:56 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Sasvim je neosnovan strah da ćete 'naglo steći velike mišiće' ako krenete u teretanu.

Što se tiče vidljivosti trbušnjaka, smršajte. Ne vredi vam da radite vežbe za trbušnjake, oni se ne pojavljuju usled toga, već kad nema masnih naslaga na stomaku.



Bas tako!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
green_thumb  18:00 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

maricacarica




Ako ono gore i jeste, a ne verujem, ovo nije fotomontaža, veruj mi



Prva slika nije montaža, to je lik koji je sebi ubrizgavao sintol (vrsta ulja) u mišiće da bi izgledali veći. Besmislena stvar, i opasna.

Druga slika je sasvim prava, ali imajte u vidu da bileri tako izgledaju samo u vreme takmičenja, tih nekolika dana. Ostalih 360 dana u godini i dalje izgledaju (IMO) dobro, ali ne tako definisano. Plus, ovaj sa slike ima i ulje za poziranje, tj. potamnjivanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  18:22 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)


Što se tiče vidljivosti trbušnjaka, smršajte.



pa jebte, ne znam gde cu 5,6/135lbs
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  18:37 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: :)

Hoću da kažem da do zategnutosti mišića, čovek može da dođe i igrajući fudbal / basket, vozeći bicikl/rolere, brzim hodom, i to sve na svežem vazduhu... A i za dž...ili za stvarno malu paru u zimskim uslovima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:45 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: :)

Hoću da kažem da do zategnutosti mišića, čovek može da dođe i igrajući fudbal / basket, vozeći bicikl, brzim hodom, i to sve na svežem vazduhu... A i za dž...ili za stvarno malu paru u zimskim uslovima...


Pa nisi to rekla.

Ovo:





sigurno od setanja ne mozes da zaradis, bilo pre ili posle fudbala.

Mozda ovako:

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:46 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

pa jebte, ne znam gde cu 5,6/135lbs



Chu napisem jedan clanak o trbusnjacima vrlo uskoro.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  19:49 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Chu napisem jedan clanak o trbusnjacima vrlo uskoro.
e to bi lepo bilo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  19:51 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Jel poenta u 40-tim i 50-tim se ložiti da izgledaš kao riba/momčić od 25?
Ja s tim problem nemam... A da održavaš figuru i muskulaturu u pristojnom stanju, dovoljno je......


Malo mi bezveze da obaramo ruku u gajbu piva...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  19:52 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)


Chu napisem jedan clanak o trbusnjacima vrlo uskoro.


e ovo ti je stvarno dobra ideja. amoze malo i o dijeti..naprimer, ja ne mogu da zvacem meso, pa totije. al zato uzim b12 .komlex b.
i suplements i koje amino.....
???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  19:58 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

amoze malo i o dijeti..naprimer



Pa imas taj clanak kod mene na blogu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bindu  20:15 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Strongman
amoze malo i o dijeti..naprimer



Pa imas taj clanak kod mene na blogu


sad cu ta trazim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  20:19 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

klikni ovde
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:59 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

ja bih ovu prvu dvojicu...
za dž...ili za stvarno malu paru u zimskim uslovima...



clanak o trbusnjacima zeljno ocekujem! kaze mi moj maser (inace, sportski maser i trener) da imam dobre trbusnjake ali moram prvo da skinem tu mortadelu koja ih sprecava da se vide
inace, ja sam od onih koja je uvek imala stomacic (kao i mnoge nas zene po zenskoj liniji familije), i kad sam imala najmanje kila i bila bas mrsava (sto je tesko, jer imam jako sitne kosti), tako da me bas zanima to oko skidanja sala sa stomaka, jer tu NIKAKO NECE DA SE SKINE!!!!

ps. ja vec dva meseca idem svaki dan na brzo hodanje i super mi je! (ne smem da trcim, zdravstveni razlozi...). teretanu uvek platim jedan mesec (nije bilo jednom) ali samo i Uvek Samo iz jednog te istog razoga: smara me. xxxtra mi je dosadno...jbg.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:16 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: :)

zanima to oko skidanja sala sa stomaka, jer tu NIKAKO NECE DA SE SKINE!!!!



Evo ti mali izvod o clanku koji pisem o trbusnjacima, preko veze

Jedna od najvecih prevara industrije fintes opreme i jedan od najvecih mitova koji se kao sveto pismo citira je ideja da vezbanjem trbusnih misica podizanjem trupa ili nogu, ili na neki drugi nacin moguce izgubiti masne naslaga i naciniti plocice vidljivim. Ne postoji nikakava povezanost misica i potkoznog masnog tkiva bas izmedju koze i tog misica koji mi vezbamo. Na zalost masne naslage nisu vezane za odredjene delove tela i gube se onim redosledom kako su se talozile. Dijetom i vezbanjem obicno se skida buckasti izraz lica pa masne naslage sa ramena i ruku a tek na kraju dolaze stomak i siroki kukovi. Dakle mozete da vezbate trbuh danima, mesecima i godinama u koliko nema kalorijskog deficita nastalog pozitivnim odnosom dijete i vezbanja nema topljenja sala celog tela pa salo na stomaku nece da bude sagoreno. Pojacanim vezbanjem pregibaca trupa uvecace se trbusni misici ali ce ostati zatrpani nasim losim navikama u ishrani.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  09:19 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

hm...znaci salo na stomaku se skuda trcanjem i to? jeeeee!
sad me zanima, kako da moja lepa sestra od tetke koja je bas jako vitka i ako bi slabila i dalje izgledala bi ko sasusena manekenka koja ima 60 godina...a da skine stomak (koji oduvek ima, btw?). ili da cekam da objavis clanak? to je ok.

fala za ovo 'Preko veze'
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  21:10 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Strongman
zanima to oko skidanja sala sa stomaka, jer tu NIKAKO NECE DA SE SKINE!!!!



Evo ti mali izvod o clanku koji pisem o trbusnjacima, preko veze

Jedna od najvecih prevara industrije fintes opreme i jedan od najvecih mitova koji se kao sveto pismo citira je ideja da vezbanjem trbusnih misica podizanjem trupa ili nogu, ili na neki drugi nacin moguce izgubiti masne naslaga i naciniti plocice vidljivim. Ne postoji nikakava povezanost misica i potkoznog masnog tkiva bas izmedju koze i tog misica koji mi vezbamo. Na zalost masne naslage nisu vezane za odredjene delove tela i gube se onim redosledom kako su se talozile. Dijetom i vezbanjem obicno se skida buckasti izraz lica pa masne naslage sa ramena i ruku a tek na kraju dolaze stomak i siroki kukovi. Dakle mozete da vezbate trbuh danima, mesecima i godinama u koliko nema kalorijskog deficita nastalog pozitivnim odnosom dijete i vezbanja nema topljenja sala celog tela pa salo na stomaku nece da bude sagoreno. Pojacanim vezbanjem pregibaca trupa uvecace se trbusni misici ali ce ostati zatrpani nasim losim navikama u ishrani.


To znaci ili lepa faca il lepa guza
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  21:10 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Strongman
zanima to oko skidanja sala sa stomaka, jer tu NIKAKO NECE DA SE SKINE!!!!



Evo ti mali izvod o clanku koji pisem o trbusnjacima, preko veze

Jedna od najvecih prevara industrije fintes opreme i jedan od najvecih mitova koji se kao sveto pismo citira je ideja da vezbanjem trbusnih misica podizanjem trupa ili nogu, ili na neki drugi nacin moguce izgubiti masne naslaga i naciniti plocice vidljivim. Ne postoji nikakava povezanost misica i potkoznog masnog tkiva bas izmedju koze i tog misica koji mi vezbamo. Na zalost masne naslage nisu vezane za odredjene delove tela i gube se onim redosledom kako su se talozile. Dijetom i vezbanjem obicno se skida buckasti izraz lica pa masne naslage sa ramena i ruku a tek na kraju dolaze stomak i siroki kukovi. Dakle mozete da vezbate trbuh danima, mesecima i godinama u koliko nema kalorijskog deficita nastalog pozitivnim odnosom dijete i vezbanja nema topljenja sala celog tela pa salo na stomaku nece da bude sagoreno. Pojacanim vezbanjem pregibaca trupa uvecace se trbusni misici ali ce ostati zatrpani nasim losim navikama u ishrani.


To znaci ili lepa faca il lepa guza
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  18:11 15.06.2009
Preporuka: 0

Lagane

#Link  Replika: 1
vežbe i šetnja , šetnja i lagane vežbe , - u kontinuitetu - svakog dana, bez obzira na vreme, dva puta ponoviti.
Dodatak - plivanje , kad nije gužva na bazenu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  18:18 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Lagane

Bas tako. Bitno je da s epomeraju prosecne vrednosti, a ne ekstremi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
werko01  21:52 15.06.2009
Preporuka: 0

znam

#Link  Replika: 9
za 40 godina izgubice se potreba za vezbanjem.svo zlo ovog sveta zavuci ce se u misju rupu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  22:14 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: znam

Ne, samo svoje godine treba prihvatiti, onakve kakve jesu. A to što smo nekad bili frajeri and ribe, jbg, bilo... Znači samo malo aktivnosti da se održava forma, figura and kondicija... A ja žal za mlados' nemam, brate
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  22:29 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: znam

Znači samo malo aktivnost



ne malo, nego onoliko koliko treba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  22:55 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: znam

I opet da te pitam mili, jel ti imaš problem starenja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:21 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: znam

I opet da te pitam mili, jel ti imaš problem starenja?


Ja verujem da je to normalno. Staris onoliko koliko dozvolis. Ima neko u 40 izgleda kao 55 a ima i svetlijih primera.

Sta je tu predmet diskusije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
werko01  19:03 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: znam

niste me razumeli.prestace potreba za osvajanjem suprotnog/istog pola.a zbog toga valjda svi vezbamo..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  21:54 16.06.2009
Preporuka: 3

Re: znam

werko01
potreba za osvajanjem suprotnog/istog pola.a zbog toga valjda svi vezbamo..



pa ko bi mogao sebe da natera da vezba zbog toga bre aman bre?!
ja vezbam jer sam posle treninga super ultra nevidjeno srecna, i tako svaki put. i tamo idem samo na sprave koje me zabavljaju, jer ne mogu da stignem na sve (dobro, jednu sam ukinula, jer je ona meni pokusala da ukine struk. sad smo kvit)

sport je super - uradi ti potpuno pametne stvari, onako kompletno psihofizicki. samo treba naci pravi, i to je to.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  22:20 16.06.2009
Preporuka: 3

Re: znam

pa ko bi mogao sebe da natera da vezba zbog toga bre aman bre?!

Nepregledne armije onih koji se tu negde u aprilu k'o mravi pojave po teretanama i zauzimaju mesto i bezveze arče vazduh ; ) i ne bi li do juna/jula skinuli 10-15-20-30-50-polazim! kg i na'vatali nešto na moru. Ar-mi-je. Vidiš ih oko 2 nedelje i onda 90% odustane i onda opet može da se diše. ; )
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  22:28 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: znam

Nepregledne armije onih koji se tu negde u aprilu k'o mravi pojave po teretanama i zauzimaju mesto i bezveze arče vazduh ; ) i ne bi li do juna/jula skinuli 10-15-20-30-50-polazim! kg i na'vatali nešto na moru. Ar-mi-je. Vidiš ih oko 2 nedelje i onda 90% odustane i onda opet može da se diše. ; )



Istina je
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  06:40 17.06.2009
Preporuka: 0

Re: znam

Vidiš ih oko 2 nedelje i onda 90% odustane

pa to ti kazem - pokusaj je pokusaj, ali motiv je potpuno nedovoljan :)

videla sam i goru stvar, onomad davno na nekom fitnesu koji je bio zapravo vrlo ozbiljan kondicioni program: cim grane sunce stignu horde devojcica sa sve dodatnom opremom - namazu se anticelulit kremom i onda se ufalcuju u one plasticne kese i kilote i lepo ih gledas kako su na ivici da svisnu. ne potraje im entuzijazam ni koliko ta krema.

zi-ve-o sport.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dexter92  23:20 15.06.2009
Preporuka: 4

Poucan text

#Link  Replika: 25
Ne razumem samo ovakvu gomilu negativnih komentara.
To mi sve zvuci kao 'opravdanje' da se ne radi na sebi, a telo je nas stan.
Strongmen vec u par navrata pokusava da skrene paznju kako trenirati i sta jesti da bi ljudi doveli tela u neko pristojno stanje i nailazi na veliki otpor!
Da li uopste ljudi imaju predstavu o tome kako je dobro imati telo u formi? Koliko vam to energije daje za sve druge aktivnosti, drzi vas u dobrom raspolozenju?
Mozda je problem u tome sto je takav 'lifestyle' previsoka stepenica za ljude u Srbiji. Oni se bore za egzistenciju, imaju gomilu problema i nemaju vremena da prouce i implementiraju to ne tako komplikovano znanje, koje ce im omoguciti da imaju dobra tela, dakle tela sa solidnim misicnim razvojem i malo sala.
I to je kao neki drustveni fenomen...odmah se u fokus stave neki 'prebildovani' tipovi i kaze se "a ja to necu" . To je stvarno smesan argument. Cinjenica je da 90% ljudi NE ZNA kako da se pravilno hrani i vezba da bi imali lepa tela, koja ce dobro da ih sluze u svakodnevnim aktivnostima i daju im samopouzdanje jer je fizicki izgled ipak bitan. Zgodni ljudi se cene, vise nego oni sa skupom gardarobom ili dobrim kolima, barem po mom misljenju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  23:23 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Ne, mi igramo basket na betonu, igramo odbojku na Adi, vozimo bicikle i rolere po istoj, + Sava + Dunav, tako da ne kapiram odu teretani... A da je neko opsednut telima - mislim da je Amerika, a ja se više debljih žena i muškaraca u svom životu ne nagledala. Postoji takođe, sauna, pa se dobro preznojiš, izbaciš toxine iz tela, pa se zaroniš u ledenu vodu na par sekundi da zategneš kožu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:25 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

Ne razumem samo ovakvu gomilu negativnih komentara.


Navikao sam da ponekad moja ekipa drema i pojavljuju se samo protivni


To mi sve zvuci kao 'opravdanje' da se ne radi na sebi, a telo je nas stan.


tako je.

Strongmen vec u par navrata pokusava da skrene paznju kako trenirati i sta jesti da bi ljudi doveli tela u neko pristojno stanje i nailazi na veliki otpor!



Em ne zele da vode racuna o svom telu, a jos su i skloni da ismejavaju ljude koji to rade. Kao kad bi se krezubi smejali ovim drugim.



Mozda je problem u tome sto je takav 'lifestyle' previsoka stepenica za ljude u Srbiji.


Docice vreme...


Zgodni ljudi se cene, vise nego oni sa skupom gardarobom ili dobrim kolima, barem po mom misljenju.



Ajde da se citiram:

Zapadnjaci su, u velikoj meri, ukapiralu da nemaju vremena da budu bolesni, da je skupo da se leče, da je nepraktično da nisu u kondiciji i iznad svega da im se ne isplati da imaji infarkt miokarda usled nataloženih nezdravih navika na krvnim sudovima.


I da dodam, da mnogi ljudi nemaju vremena da budu mrtvi u 58 godina zbog zapustenog zdravstvenog stanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dexter92  23:27 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Sta znaci 'opsednut telima'?
Biti zgodan znaci ustvari biti opsednut?
Da li su stari Grci bili opsednuti kada su vajali svoje skulpture?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:31 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Ne, mi igramo basket na betonu, igramo odbojku na Adi, vozimo bicikle i rolere po istoj, + Sava + Dunav, tako da ne kapiram odu teretani... A da je neko opsednut telima - mislim da je Amerika, a ja se više debljih žena i muškaraca u svom životu ne nagledala. Postoji takođe, sauna, pa se dobro preznojiš, izbaciš toxine iz tela, pa se zaroniš u ledenu vodu na par sekundi da zategneš kožu



Jedan koncept ne iskljucuje drugi. Zavisi koliku opuznulost zelis da tolerises.

Kao sto dekster rece kod nas su ljudi opsednuti garderobom koja kamuflira telesnu zapustenost. Gym concept udara direktno u sustinu problema.

Naravno da niko nikog ne tera da ide u teretanu, ali sa 55 godina i sa razgazenim kolenima tesko da ce kosarka da nas odrzava u liniji i zategnucu.

Malo gore sam dao primer dva zgodna glumca koji su svoj izgled postigli bas teretanom. Ko voli nek izvoli.

A ako se neko opredeli za teretanu ovaj tekst moze samo da pomogne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  23:33 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Ko kaže da se ne radi na sebi - ja samo ne mislim da je gym jedini put. Znači vrati se na momente o Adi, sauni itd... A da se na sebi radi u 50-im da bi neko izgledao kao momčić, izvini, ali malo mi je ispaljeno. A svoje mišljenje koliko su Ameri opsednuti telima i zubima me sad zaista mrzi da elaboriram.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:37 15.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Ko kaže da se ne radi na sebi - ja samo ne mislim da je gym jedini put.

Niko i ne kaze. Ovo je tekst za ljude koji idu u teretanu, a po svemu sudeci i za diskusiju onih koji znaju zasto teretana nije dobra.

Uzgred, da znas. Sauna se ne svodi pod sportske aktivnosti.

A da se na sebi radi u 50-im da bi neko izgledao kao momčić, izvini, ali malo mi je ispaljeno.


Hm... Ovo bas ne mogu da razumem. Je l to znaci da ima propisan izgled za ljude od 50 i da moraju da ga se pridrzavaju.

To ti je kao sa kolima. Dobro ocuvan auto i auto u raspadnutom stanju bi bili adekvatni primeri.

Je l u 50 treba svi ovako da izgledaju?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  23:47 15.06.2009
Preporuka: 2

Re: Poucan text

Izvini, ali ja zaista ne mislim da je gym iz raja izašao, mada ne sporim njegovu korisnost, opšte uzevši.A ne znam iz čega si izvukao zaključak da ja mislim da treba izgledati kao krme. Ali isto tako, ako neko ima mali stomačić koji većini žena ostaje posle porođaja, bi trebalo šta? Da se tripuje da će na plaži da izgleda kao klinka od 22? Ma daj..... A i čemu? I nemoj molim te da mi tražiš primere prasica na plaži... jer je moj odgovor na tu temu već objavljen...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dexter92  23:51 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

@macacarica
To sto si pomenula su tzv. kardiotreninzi i onu su svakako ok. Pritom su sportovi koji imaju drustvenu dimenziju.
Medjutim extra ZNANJE je uvek dobrodoslo.
Ja godinama idem na plivanje i mislio sam da je plivanje zesci kardio trening jer 'rade svi misici' i da topi masti smo tako . Medjutim ono je po potrosnji kalorija izmedju setnje i trcanja! Evo tabele
Dakle i kad igras odbojku ili tenis i kad se setas i kad trcis i kad vezbas u teretani i kad jedes uvek je to znanje dobrodoslo jer ces sa vecom pouzdanosci znati kako to utice na tvoje telo.
Drugo , povecani misici ili prosiren grudni kos daju bolje performanse za niz drugih aktivnosti...To su korisna znanja i vredi uloziti malo vremena da bi se stekao uvid.
Ljudi cesto veruju u zablude.Kazu 'ah to je genetika'... Ima i genetike ali velika vecina ljudi moze da ima sasvim zadovoljavajuci izgled i dobre fizicke performanse ako poradi na tome.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  23:54 15.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

Sve se slažem, al može i bez gyma, evo prošetaj Adom.... A onda usisaj kuću, otiđi do pijace, donesi 20 kg paprika za pečenje, vodi ljubav sa ženom, takođe, ispeglaj 10 košulja na + 40, pa mi reci, po toj tvojoj tablici, koliko je to utrošenih kalorija?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  00:03 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

A ne znam iz čega si izvukao zaključak da ja mislim da treba izgledati kao krme.


I nemoj molim te da mi tražiš primere prasica na plaži... jer je moj odgovor na tu temu već objavljen...



Zato sto si izvukla najiskarikiraniju fotografiju radjenu u foto sopu na kojoj je bilder pokazan kao nakaza.

Ali isto tako, ako neko ima mali stomačić koji većini žena ostaje posle porođaja, bi trebalo šta?


Da se nauci da zivi s tim, da nema kompleks, ali da s etrudi da ga polako smanjuje, ili barem ne povecava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  00:05 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

Sve se slažem, al može i bez gyma, evo prošetaj Adom.... A onda usisaj kuću, otiđi do pijace, donesi 20 kg paprika za pečenje, vodi ljubav sa ženom, takođe, ispeglaj 10 košulja na + 40, pa mi reci, po toj tvojoj tablici, koliko je to utrošenih kalorija?



30 dana po 20 kg paprika... sta vi to radite sa paprikama.

A i kad peglamo u stanu je prijatnih 23

Zato i idemo u teretanu. nema komaraca, manijaka, loseg vremena... Mogu da se istusiram, obrijem, naparfimisem... Mogu da sretnem fine ljude, gledam TV za koji inace nemam vremena
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  00:10 16.06.2009
Preporuka: 3

Re: Poucan text

Zašto misliš da se narod ovde ne tušira i ne parfemiše samim tim što pegla mužu i sinu košulje? Zato mi ovde gledamo da odigramo basket i odbojku a da se usput vidimo i sa prijateljima, pa se istuširaš ili na Adi, ili kad dođeš kući....Eto, izmislili i Autan protiv komaraca.... Klimu stavljati na Adu ili Dunav i Savu je malo besmisleno, kao i u sauni, zar ne? A ti šta - gadiš se na ajvar, na primer?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  00:17 16.06.2009
Preporuka: 2

Re: Poucan text

Da se preslisamo. Moj tekst je potencijalna pomoc vezbacima koji idu u teretanu. Ja licno smatram da je teretana armatura za svaki sport, sto dokazuju mnogi sportisti kojima tegovi nisu prvenstvena okupacija.Imam neko iskustvo na zadatu temu, malo sam i citao, pa eto resih da podelim sa ljudima.

A te price sa autanom, ajvarom i opsednutoscu telom nisu predmet mog izlaganja. Bilo bi lepo da sama nesto napises na tu temu pa diskutuj.

Uzgred ja ne mogu da trcim sjebao sam kolena dok sam se bavio kosarkom, a i ada mi daleko.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dexter92  00:19 16.06.2009
Preporuka: 2

Re: Poucan text

Sve se slažem, al može i bez gyma, evo prošetaj Adom.... A onda usisaj kuću, otiđi do pijace, donesi 20 kg paprika za pečenje, vodi ljubav sa ženom, takođe, ispeglaj 10 košulja na + 40, pa mi reci, po toj tvojoj tablici, koliko je to utrošenih kalorija?


Malo :)
Mozda ovo 'vodjenje ljubavi' nesto pomogne
Znojenje izbacuje vodu ali ne sagoreva salo.

Bas sam skoro razmisljao nesto...
Vecina ljudi ima problema sa tezinom, odnosno masnim naslagama.
Reklo bi se da ljude treba genetski modifikovati, smanjiti njihovu sposobnost deponovanja sala. To bi svakako bilo dobro, jer zivimo u CIVILIZACIJI. Valjalo bi pronaci neki enzim koji blokira deponovanje masti posto ljudi danas cesto konzumiraju visokokaloricnu hranu, a malo se krecu.
Biologija pak kaze da je nasa genetika odlicna i mnogo starija od 10.000 godina kada je pocelea 'poljoprivredna era'. Pre toga su nasi preci bili sakupljaci plodova i lovci. To znaci da su prelazili mnogo km dnevno, da im nisu bili na raspolaganju koncentrati secera i masti (izuzev zivotinjske) i da im 'osnovne zivotne namirnice' nisu bile brasno, secer i ulje kako mi danas kazemo vec MESO zivotinja. Uz meso su jeli korenje i voce. Dakle proteini zivotinjskog porekla, ugljeni hidrati i vitamini iz voca te skrob, celuloze,minerali iz povrca.
Posto su prorodni resursi bili oganiceni valjalo je njima 'domacinski raspolagati' , pa je ljusko telo cudo ekonomicnosti i za potrosnju jednog kilograma sala je valjalo prepesacit 100km(kao sto rece Strongman u jednom od blogova)
To je nesto sto treba imati na umu.
Iako je danas nepopularno, sale je verovatno tokom eona bilo ljudski saveznik, omogucilo je ljudskoj vrsti prezivljavanje dugih perioda bez hrane, a i dobar je toplotni izolator.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  00:28 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

jbg, brate, žao mi te.... Mada sam i ja davnih dana sjebala koleno.. Nisam ukapirala da pričamo o sportu i armaturi za isti.....?Srry, ti u stvari pišeš ovo sve za potencijalne čitače koji se sad baš spremaju na kondicionalne treninge. Izvini..

P.S. Probaj brzo hodanje, kažu da he generalno mnogo zdravije od trčanja, ali ti ćeš to bolje znati
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  00:32 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Nema potrebe da si zajedljiva.

Da si kliknula na link na kraju teksta mozd abi nasla i neku ideju da kazes nesto razumnije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maricacarica  00:37 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

U životu sam sve drugo, samo ne zajedljiva, pa kad prostudiraš sutra (s mog vremena) shvatićeš da sam ovde dala i načine koji su takođe krajnje korisni u održavanju i poboljšanju svog zdravstenog stanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debela.hladovina  01:43 16.06.2009
Preporuka: 3

Re: Poucan text

Zato i idemo u teretanu. nema komaraca, manijaka, loseg vremena... Mogu da se istusiram, obrijem, naparfimisem... Mogu da sretnem fine ljude, gledam TV za koji inace nemam vremena


Jbg, ne mogu da izdržim :)
Pa ako se pitaš zašto ljudi u Srbiji brzo odustaju od teretane - evo ti odgovora u par rečenica...
Konkretan primer - kod mene u kraju teretana je ispod zemlje, u skloništu; nema prirodnu ventilaciju, a ona druga ne radi. U stvari otvore se vrata na ulazu, ali slaba vajda od njih tamo ispod zemlje... Eh da, nema ni dnevnog svetla. Na sobnim biciklima obično ne radi elektronika, pa možeš po satu i osećaju da znaš koliko si "vozio". Tegove obično niko ne vraća na mesto, pa dok nađeš ono što ti treba... Prošao voz :) Ljudi najčešće ne koriste peškire (i pored pisanih upozorenja), već ostavljaju znoj po klupama i spravama.
TV naravno nema. Finih ljudi najčešće nema. Naparfemisanih nema (hvala Bogu), ali zato ima onih koji se tuširaju jednom sedmično, bez obzira na to koliko je stepeni napolju. A pomenuo sam kakva je ventilacija :)
Cena? Prava sitnica - 20-ak evra (malo manje od $30) mesečno za to zadovoljstvo. I kako se ne osećati bolje posle odlaska u tu teretanu? Izađeš napolje na svež vazduh i već si srećan...

E sada - sve to ima i neku svoju draž, posebno ako si povremeno mazohistički raspoložen :)

I na kraju jedno pitanje, možeš shvatiti i kao molbu - je l' može neki link ili makar kratka priča o nekakvom kružnom treningu za one koji ne žele baš da se "napumpaju", već da budu dovoljno izdržljivi u jurnjavi za sopstvenim mladuncima po Adi, a i da se osećaju malo zdravije posle osmočasovnog svakodnevnog gledanja u monitor... Koje vežbe, koji intenzitet, koliko često, kada menjati vežbe i tako to...

Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  11:22 16.06.2009
Preporuka: 2

Re: Poucan text

Da li uopste ljudi imaju predstavu o tome kako je dobro imati telo u formi? Koliko vam to energije daje za sve druge aktivnosti, drzi vas u dobrom raspolozenju?

Amin.
Vežbanje je totalni stress relief zbog hormona koji se luče pri fizičkom naporu (adrenalin, dopamin, endorfin), a ništa nisi gutao niti zabadao u venu. Ja bi' bez toga davno mentalno prs'o.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  12:02 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

maksa83

Amin.
Vežbanje je totalni stress relief zbog hormona koji se luče pri fizičkom naporu (adrenalin, dopamin, endorfin), a ništa nisi gutao niti zabadao u venu. Ja bi' bez toga davno mentalno prs'o.

maxo, jos samo da uzmes po jednu Jabuku na dan...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  12:30 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

maxo, jos samo da uzmes po jednu Jabuku na dan...

To kad mentalno prsnem.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  15:37 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Poucan text

ponavljaš se, već si kačio tu sliku mislim, to je već prvi znak
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:39 16.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Jbg, ne mogu da izdržim :)
Pa ako se pitaš zašto ljudi u Srbiji brzo odustaju od teretane - evo ti odgovora u par rečenica...
Konkretan primer - kod mene u kraju teretana je ispod zemlje, u skloništu; nema prirodnu ventilaciju, a ona druga ne radi. U stvari otvore se vrata na ulazu, ali slaba vajda od njih tamo ispod zemlje... Eh da, nema ni dnevnog svetla. Na sobnim biciklima obično ne radi elektronika, pa možeš po satu i osećaju da znaš koliko si "vozio". Tegove obično niko ne vraća na mesto, pa dok nađeš ono što ti treba... Prošao voz :) Ljudi najčešće ne koriste peškire (i pored pisanih upozorenja), već ostavljaju znoj po klupama i spravama.
TV naravno nema. Finih ljudi najčešće nema. Naparfemisanih nema (hvala Bogu), ali zato ima onih koji se tuširaju jednom sedmično, bez obzira na to koliko je stepeni napolju. A pomenuo sam kakva je ventilacija :)
Cena? Prava sitnica - 20-ak evra (malo manje od $30) mesečno za to zadovoljstvo. I kako se ne osećati bolje posle odlaska u tu teretanu? Izađeš napolje na svež vazduh i već si srećan...



Tako je. Slazem se. Da si samo video teretane u kojima sam ja trenirao u Nisu

I na kraju jedno pitanje, možeš shvatiti i kao molbu - je l' može neki link ili makar kratka priča o nekakvom kružnom treningu za one koji ne žele baš da se "napumpaju", već da budu dovoljno izdržljivi u jurnjavi za sopstvenim mladuncima po Adi, a i da se osećaju malo zdravije posle osmočasovnog svakodnevnog gledanja u monitor... Koje vežbe, koji intenzitet, koliko često, kada menjati vežbe i tako to...


Imam puno zapocetih tema, ali sigurno da cu da obradim i ovu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
debela.hladovina  01:21 17.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Imam puno zapocetih tema, ali sigurno da cu da obradim i ovu.


Jenu po jednu. Samo opušteno :)
Pa ćemo da se čitamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  01:34 17.06.2009
Preporuka: 0

Re: Poucan text

Da ne zaboravim da se pohvalim da spremam knjigu za sajam. Znaci bice vrh keve mi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  08:12 16.06.2009
Preporuka: 0

Akcija ....

#Link  Replika: 1
Nego šta ....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  23:37 16.06.2009
Preporuka: 1

Re: Akcija ....

Fala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA