Roditeljstvo| Život

Ne... stvarno ne razumem!!!*

margos RSS / 16.06.2009. u 14:29

*update: Danas smo saznali da nije Ministarstvo obrazovanja naložilo povratak učenika u školu,već je to učinio Sud, najverovatnije po privatnoj tužbi roditelja izbačenih učenika.

IZVINJAVAM SE MINISTARSTVU I SVIM BLOGERIMA.grief2.jpg

Nastavničko Veće je ponovo jednoglasno glasalo za izbacivanje učenika.

 

Nisam roditelj.

Verovatno nikad neću ni biti. Biološki.

To me nikad nije sprečavalo da imam roditeljski odnos prema deci i mladima. Da ih razumem, podržim, kritikujem, uputim, pomognem. Volim.

To i nije tako teško - pa i ja sam bila dete, znam, nisam zaboravila probleme odrastanja, nisam zaboravila adolescenciju, a uostalom, dogod mi je mama živa, još uvek sam njeno dete.

Nisam prosvetni radnik, ne radim u školi.

Ali radim s mladima često. Kroz seminare, radionice, individualno.

Lako stičem njihovo poverenje, lako komuniciram s njima.

Smatram da su u većini sjajni, često iscrpljujući, a još češće uzvrate ogromnom energijom.

 

E sad, zašto sam poludela i šta to ne razumem?

Negde pred zoru naletim na ovaj blog lule953 i padne mi mrak na oči.

Milion pitanja i još toliko psovki mi je prošlo kroz glavu!!! 

Koga štiti Ministarstvo?  Roditelji - gde su? Kakvi ukori? O čemu se radi? Ko je ovde lud? Šta je s devojkom? Kako bih ja kao nastavnik držala čas pred ta dva 'nestašna' dečaka i tom devojkom? Matematiku? Istoriju? Psihologiju? Štaaa??? Kako? Moral? Ne ne... ne razumem... glupa sam, majke mi... Pa jesu li oni svi zajedno normalni??? Imaju li trunke pameti? Jeee.. .. ludilooo... Majku li im %###$%&@#&@#!!!! Po sto puta!!!!

 

Reče mi jednom moj prijatelj Dragan:

''E, Mardži... pa svi smo mi silovani na neki način... neko u mozak, neko drugačije...'' i završi starom poznatom filozofskom završnicom ''jebiga...''

Uh... ne manjka mi razumevanje... ali, neke stvari ne razumem stvarno... Pa ja reagujem i kada vlasnici mužjaka s ponosom stoje i gledaju kako se njihovi ljubimci istresaju na nekoj nesrećnoj izmorenoj keruši... Pitam ih je l bi tako gledali ponosno i svoje sinove? I šta bi da su vlasnici ženke... ili da im ne daj Bože neko nasrne na kćer?

Ne ne... stvarno ne kapiram...

 

PS Lulu nisam ni pitala za dozvolu da linkujem, pa zato neću ovde zatvoriti za komentare (ne znam koliko je ona u mogućnosti da bloguje)... iako ne znam šta bih vam još mogla reči... zanemela sam.. i besna sam!!!!

 

 



Komentari (235)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:25 17.06.2009

Re: ...

Mislim da roditelji cesto vise misle o imidzu svoje dece, nego o samoj deci kada su u kontaktu sa skolom.

oni preko dece najvise misle samo o Svom Sopstvenom Imidžu, a u deci vide samo i jedino mogucnost da ostvare svoje neispunjene snove i ambicije.
opet, moram da primetim bas zbog tog nastavnika koji se pominje, da ima jako mnogo kretena koji radi u prosveti tako da ne mogu da kazem kako bih ja reagovala, mada sam sigurna da ne bih iskljucivala taj faktor da dete meni iza ledja radi stvari koje ja ne znam (mislim da roditelji moraju da znaju sve to, sto je davno moja mama rekla, ne mozes od mene nista da sakrijes, moj je izbor da li cu se praviti blesava da ti kao ne znas da ja znam...

I'd rather see a school produce a happy street cleaner than a neurotic scholar

secam se kad samo svom bratu, koji je jedno vreme imao otpor prema vezbanju klavira, rekla Ja cu tebe uvek voleti bez obzira da li ces postati pijanista ili automehanicar, nebitno je to, bitno je da ti radis ono sto volis.

snezana, hvala za komentar. da moze vise od jedne preporuke, do sad bi imala bar 100!
margos margos 13:04 17.06.2009

Re: ...

1. majka - "Moja cerka nikad tako nesto ne bi uradila! Ostale dve su je naterale!"
2. majka - "Moja cerka to nikada ne bi uradila!"
3. majka - "Moja cerka to nikada ne bi uradila! A i mislim da to sto cete im smanjiti ocene iz vladanja na 4 nije fer, posto ne vidim kakve veze ima ekskurzija sa ocenom iz vladanja u skoli"

Ruka u vatru...
Glava na panj....

Lula je na svom blogu dala nekoliko primera, a pogledajte i njene prethodne blogove gde ima opisanih dosta zanimljivih situacija sa đacima - u školi i van škole.

Moja ideja nije da se zgražavamo i osuđujemo, već da progledamo.

U tom smislu, svaki primer koji si dala, i podatke, verujem da će nam pomoći da sagledamo koliko malo ulažemo i cenimo vaspitnu ulogu škole i da joj što pre vratimo neophodno i važno mesto.

PS
Pitanje za prosvetare:
Da li je tačno da je škola po novom Zakonu samo obrazovna a ne i vaspitna institucija???
teodorakaze teodorakaze 09:07 17.06.2009

Strasno

Ali to nije usamljen slucaj nikako. A Ministarstvu se neko morao zaliti da bi poslali odluku na ponovno razmatranje (roditelji decaka, pretpostavljam).

Nemam reci - uzas!
margos margos 11:19 17.06.2009

Obaveštenje

Moderacija je obrisala neke komentare, verovatno prepoznavši u njima govor mržnje.

Ma koliko neki komentari bili oštri, emotivni i grubi - ja sam smatrala da su oni logična emotivna reakcija na grubu stvarnost - i da ne potpadaju pod govor mržnje i da samim tim ne podstiču na nasilje.

Posebno, jer se oko tih različitih reakcija formirala diskusija iz koje se jasno videlo da mi svi u besu možemo izgovoriti nešto grubo, ali da u stvarnosti reagujemo promišljenije.

Moderacija je hladne glave (i ruke) procenila drugačije.


Žao mi je zbog svih izbrisanih komentara i hvala svima. :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:33 17.06.2009

Re: Obaveštenje

Moderacija je hladne glave (i ruke) procenila drugačije.

govori tiho i nosi psa sa sobom
margos margos 11:44 17.06.2009

Re: Obaveštenje

Eh...
Reče jednom Reanimator da nam svi ratovi i sankcije nisu učinile onoliko stradanja koliko nam to čini politička korektnost.

Neki ljudi jednostavno emotivno izbrbljaju svašta.... izduvaju se - pa posle racionalno i normalno rešavaju problem. Neki drugi pak, naučili 'poker face' , par bleferskih fora i par PC rečeničkih konstrukcija, a ubijaju kad progovore... svaki dan jedan mali rat naprave....

Al, što bi rekli mudri I TO ĆE PROĆI...
reanimator reanimator 13:52 17.06.2009

Re: Obaveštenje

margos
Eh... Reče jednom Reanimator da nam svi ratovi i sankcije nisu učinile onoliko stradanja koliko nam to čini politička korektnost.

E..Margita..citiraš me
Povlačim pretnju da ću te zamenim sa dobrosavljevićkom u slučaju "zeba" :) Možeš divljaš kol'ko hoćeš..sve ću ti tolerišem :)
margos margos 14:06 17.06.2009

Re: Obaveštenje

Znala sam ja da je tvoja plemenitost bezgranična....
margos margos 15:26 17.06.2009

Čeprkam nešto po blogu,

pa naleteh na moj blog od ranije i jedan proglas roditeljima koji sam još ranije bila napisala:

Ako vas zanima, pogledajte:)
lula953 lula953 16:21 17.06.2009

Izvinjenje


Iako sam vec na svom blogu napisala komentar (mozete ga procitati), duzna sam IZVINJENJE svima vama i Ministarstvu. Sud (koji i kakav ne znam) je po zalbi roditelja tih momaka poslao skoli dapis ili zahtev za ponovno razmatranje ovog slucaja. Zasto i kako ne znam, jer dopis nisam imala u rukama, a sve ostalo je nezvanicno.

Kolektiv je ponovo tim ucenicima potvrdio kaznu.
margos margos 16:29 17.06.2009

Re: Izvinjenje

Hvala ti, videla sam i postavila izvinjenje i informaciju ispod naslova.

Molim te da nas obaveštavaš - i naravno, da nas mobilišeš ako možemo nešto da pomognemo konkretnije.
trener92 trener92 19:24 17.06.2009

Re: Izvinjenje

Smisliću nešto, pa ću napisati, već sam odustao nekoliko puta od pisanja.Da li sam užasnut? naravno i to da se desi u školi!Hejjjj!!!
Ali ja se ne čudim, da se tako nešto događa.Uvek je bilo siledžija i bitangi, uvek će i biti.

To kako je opisano je klasičan pokušaj silovanja i tu nema priče , zbog toga se robija i priča je završena. Druga je stvar , kako bi neko od nas to rešio.( metak je samo pola evra , pa ti vidi), a još važnije Zašto se to događa?
Hoćemo vladavinu prava? Hoćemo demokratske institucije? Hoćemo demokratske slobode? A da li smo dovoljno svesni i sazreli za to što hoćemo? Da li znamo uopšte šta hoćemo ?
margos margos 19:56 17.06.2009

Re: Izvinjenje

Hoćemo vladavinu prava? Hoćemo demokratske institucije? Hoćemo demokratske slobode? A da li smo dovoljno svesni i sazreli za to što hoćemo? Da li znamo uopšte šta hoćemo ?

! ! !
Koliko vidim, mi hoćemo da pričamo... i to što glasnije... Da se borimo za svoja prava. Da dokazujemo da su svi drugi - drugi i lošiji. Da nas niko ne razume. Da smo vredniji i važniji od drugih. Da.... svašta nešto....

Još nam izgleda uši nisu porasle i da čujemo, a svest nam se nije pomerila za jotu - i da slušamo.

*******

Mene cela priča najviše tangira zbog devojke (i budućih i bivših žrtava) na koju su nasrnuli ''drugovi'' i zbog toga što se to dogodilo u školi.

Na taj način su izdali i ugrozili poverenje u prijatelje, ali i u mesto - jer škola bi trebalo da bude najbezbednije mesto za jednog đaka. Pa ti vidi kako će ona posle da gradi bliske odnose i da se oseća slobodnom bilo gde. Pa sve i da je do juče bila harambaša i slobodnog ponašanja.

No, svaka priča se potroši za kratko, a neki problemi ostanu trajno. :(

trener92 trener92 02:07 18.06.2009

Re: Izvinjenje

Mene cela priča najviše tangira zbog devojke (i budućih i bivših žrtava)

To je najtragičnije od svega, jer ona treba da živi dalje pod takvom presijom. Ne znam.Katastrofa.


ssvetlana92 ssvetlana92 21:27 17.06.2009

Pratim

blog i naravno, nerviram se. Jedva se suzdržavam od nepristojnih reči, pa ko velim kada nemam druge, bolje i da se ne oglašavam. Ali pošto je to jače od mene, evo malo...Silovanje je užasno po svaku osobu, bila stara ili mlada. Momcima koji su pokušali da siluju tu devojčicu želim to isto da im se dogodi! Pa da oni i njihovi 'vrli' roditelji muče svoju muku!
Margos, podržavam te u svakom komentaru..nije što si moja, nego što pametno zboriš!
margos margos 22:01 17.06.2009

Re: Pratim

Požurih da vidim čiiji je komentar - pa se naravno obradovah kad te videh. Baš. Znajući tvoju srčanost, znam i kako si birala reči za komentar.

Izbrusila sam čula i vrlo lako mogu da prepoznam žrtvu.... često me pitaju zašto sam prema nekom iz čista mira mnogo blagonaklona i tolerantna iako je osoba često gruba i na prvi pogled antipatična, a ja čak i ne mogu da kažem šta ja 'vidim' i kom se delu duše te osobe obraćam.

Kada se desi nekom nama dragom - drugarici, rođaki ili (pujpuj) detetu, onda se mobilišemo i pružimo podršku i psujemo i vičemo do neba, ali to nije dovoljno. Potrebno je dugo dugo vremena da osoba zaista prevaziđe tu traumu.

Sećaš se, pisali smo Healer i ja o traumama... na njegovom blogu smo takođe čačkali teme trauma i seksualnosti.... U trenutku traumatizacije - žrtva donosi ''odluku'' - često žrtva silovanja donese odluku da nikoga neće primiti u svoj život, svoje srce... da ni sa kim ne sme biti bliska (posebno kad je žrtva poznatog ili jog gore bliskog počinioca)...

Jedna žrtva ovakvog, drugarskog silovanja, na pitanje šta je za nju intimnost - napisala je ''izdaja, bol, smrt i strah''.
Zamisli. ... Ima li goreg procepa? Od želje da se uz nekog svije - do užasa koje to približavanje povlači na dubokom unutrašnjem nivou.

..... Ogromna tema, veliki problem.... a za najveći broj nas, čitalaca, to je samo jedna od devojaka.... Za koju će, na žalost, neko pitati 'a da nije ona možda provocirala?'

Hvala ti što si tu :)
ssvetlana92 ssvetlana92 22:18 17.06.2009

Re: Pratim

Hvala ti što si tu :)

Hvala tebi! :)
Sećam se tog bloga, gde smo polemisali o problemu. Nanovo se svaki put i ja osećam silovano, kada čujem takve užase. Niko na ovom svetu nema pravo da siluje bilo koga, pa ni prostitutku, golu osobu, makar kako se ponašala ili izazivala. Moram da kažem, izazivajte i vi tu osobu, ali je ne dirajte!
Momcima nadošlo, rešili da se poigraju..naravno mame i tate to odobravaju jer su njihova dečica izazvana. Volela bih da se nadju u zatvoru i u situaciji da njih siluju..možda shvate, kad ne mogu da se kontrolišu!
Na žalost imam dosta prijatelja koji imaju mušku decu i uglavnom misle da su devojke mnogo izazovne, pa im tako i treba. Dok na pomisao da njihov sin bude silovan (od muškaraca, naravno), krste se i levom i desnom rukom!
Pitam se ko je ovde lud!?
margos margos 22:51 17.06.2009

Re: Pratim

Pitam se ko je ovde lud!?

Mnogi....:( Užasna neosetljivost za to toliko osetljivo pitanje. Pa šta misle ti očevi.... sutra će im jedna takva devojka biti snaja, rađati unuke, prenositi svoje strahove... uticati na čitavu porodicu. Svi samo na danas i na svoje dupe misle.... Koju poruku šaljemo mladima..?. I ko će sutra donositi zakone, kad smo mi ovako jalove pameti već sad? O kastriranim osećanjima i da ne pričam.


PS Pišući juče kako isto pitanje postavljam vlasnicima mužjaka kad vidim da ponosito stoje i gledaju kako se njihov ljubimac istresa - prošla si mi kroz misli sa tvojim kučkarskim Don Kihotovskim avanturama.

reanimator reanimator 09:43 18.06.2009

Re: Pratim

ssvetlana92


ssvetlana92 ssvetlana92 09:51 18.06.2009

Re: Pratim

reanimator
ssvetlana92



ssvetlana92 ssvetlana92 10:00 18.06.2009

Re: Pratim


Mnogi....:( Užasna neosetljivost za to toliko osetljivo pitanje.

E pa ja tu nemam dilemu! NIKO, AMA BAŠ NIKO NE SME DA TE DIRA! I TAČKA!
Bilo žansko, muško, svih uzrasta!
Ako te neko izaziva, izazivaj i ti njega..
ako ti se neko kezi, kezi se i ti njemu
ako te neko psuje, opsuj i ti njega
ako te neko dodiruje kad priča, zamoli ga da prestane..jer imaš i ti naviku kad pričaš, da zavališ šamarčinu, kad želiš nešto da naglasiš!
Pali, veruj mi!
pointofview_gun pointofview_gun 10:37 18.06.2009

Re: Pratim

Ako te neko izaziva, izazivaj i ti njega..
ako ti se neko kezi, kezi se i ti njemu
ako te neko psuje, opsuj i ti njega
ako te neko dodiruje kad priča, zamoli ga da prestane..jer imaš i ti naviku kad pričaš, da zavališ šamarčinu, kad želiš nešto da naglasiš!


Pali ako je druga strana iole fino vaspitana. NE PALI ako je druga strana bogom dana, ako si ti zivotna mizerija. Onda te samo pregaze.
Veruj ti meni. Jer ja sam upravo to, zivotna mizerija. Podignes li glas, neko ce te osamariti. Podignes li ruku, slomice ti je.
Ponekad imam utisak da vecina ljudi ovde na blogu nema iskustva sa velikim problemima, ili ih ima posredno (nije to njihovo licno iskustvo) i da im zbog toga nedostaje razumevanja. Moj svet su vecinom "mali" ljudi, koji nemaju kompjuter, nisu imali priliku da se obrazuju. Ne zbog toga sto su bili lenji i glupi, vec zbog toga sto potucu iz porodica koje to obrazovanje nisu mogle ili nisu htele da im pruze. Radili su i rade u fabrikama koje ne isplacuju plate, ne znaju da imaju neka prava, zive zivot moleci se bogu da ih neko ne "nagazi" jer oni ne umeju i ne mogu da se brane. Devojke iz takvih porodica mogu doziveti i gore stvari i cutace. Vaspitane da one nemaju prava, gledajuci svoje roditelje, svoju okolinu. Da bi stitio svoja prava, moras biti svestan da ih imas.

pointofview_gun, The invisible
ssvetlana92 ssvetlana92 11:18 18.06.2009

Re: Pratim

Da bi stitio svoja prava, moras biti svestan da ih imas.

U pravu si, sve što kažeš. Zato sam i podvukla glavnu ideju vodilju koju svi tamo negde zaboravimo. NIKO NE SME DA TE DIRA! To treba govoriti prvo sebi, pa svojoj deci i svima koje sretneš! Nebitno iz kojih slojeva dolaziš. Mnogi to ne znaju i treba im reći!
margos margos 11:27 18.06.2009

Re: Pratim

Uh, odakle da krenem... Ovde ima tema za novi blog...
Da bi stitio svoja prava, moras biti svestan da ih imas.

VAŠA LIČNA POVELJA O PRAVIMA

1. Imate pravo da se sa vama postupa sa poštovanjem

2. Imate pravo da ne preuzimate na sebe odgovornost za bilo čije probleme ili rđavo ponašanje

3. Imate pravo da se naljutite

4. Imate pravo da kažete ne

5. Imate pravo na grešku

6. Imate pravo na svoja sopstvena osećanja, mišljenja i ubeđenja

7. Imate pravo da promenite mišljenje ili da se odlučite za nešto drugo

8. Imate pravo da se dogovorite o promenama

9. Imate pravo da tražite emocionalnu podršku ili pomoć

10. Imate pravo da se pobunite protiv nepravilnog postupanja ili kritike


Ovo sam kopirala na blogu My inspiration pre nekoliko meseci. Jednostavno, a tako često zaboravimo...
margos margos 11:29 18.06.2009

Re: Pratim

U pravu si, sve što kažeš. Zato sam i podvukla glavnu ideju vodilju koju svi tamo negde zaboravimo. NIKO NE SME DA TE DIRA! To treba govoriti prvo sebi, pa svojoj deci i svima koje sretneš! Nebitno iz kojih slojeva dolaziš. Mnogi to ne znaju i treba im reći!

margos margos 11:38 18.06.2009

Re: Pratim

Ponekad imam utisak da vecina ljudi ovde na blogu nema iskustva sa velikim problemima, ili ih ima posredno (nije to njihovo licno iskustvo) i da im zbog toga nedostaje razumevanja.

Možda si u pravu, ali ne bih rekla da je to u pitanju. Nema onog koji je prošao kroz život kao kroz plitak potok (ili su jako jako retki). Činjenica je da ima onih koji neko knjiško ili novinsko znanje naturaju ljudima koji imaju životno znanje. Činjenica da mali broj ljudi ima sposobnost da se stavi u tuđe cipele i da i kad nema neposredno iskustvo, makar može da sasluša i sagleda tuđu muku.

A činjenica je i da ima i onih koji samo čitaju i ne odvaže se da napišu ni posredno ni neposredno iskustvo, u strahu da ća ga poklopiti, ismejati i narugati mu se... E. zbog njih, svako ovo slovo vredi.
ssvetlana92 ssvetlana92 11:54 18.06.2009

Re: Pratim

Veruj ti meni. Jer ja sam upravo to, zivotna mizerija. Podignes li glas, neko ce te osamariti. Podignes li ruku, slomice ti je.

Kad podigneš glas, kažu da si neurotik. Kad svoj stav saopštiš odlučnim tonom, jer veruješ u to, svi shvate.
Niko nije životna mizerija, ako imaš samokontrolu i napustiš okolinu koja misli drugačije!
Diži ruku samo kad hoćeš nešto da dohvatiš, nikako da udariš!
pointofview_gun pointofview_gun 12:59 18.06.2009

Re: Pratim


Kad podigneš glas, kažu da si neurotik. Kad svoj stav saopštiš odlučnim tonom, jer veruješ u to, svi shvate.


Gledajuci sa dna ...glas se podize prvo u bolu i ocaju. Tesko je kontrolisati ga, jos teze pretociti svoj ocaj u stav. Stav je nesto sto opet imas kad shvatis da si osoba, individua, covek vredan postovanja. Dug je to put.

Niko nije životna mizerija, ako imaš samokontrolu i napustiš okolinu koja misli drugačije!


Mnogo je vise onih koji ce ti pokazati gde ti je mesto (dole), nego pruziti ruku i povuci te gore. Covek nije ostrvo, rece neko, treba mu podrska. Paradoksalno, podrsku je lakse dobiti ako vec imas nesto, nego kad nemas i molis za pomoc.

A ovo je trol...ili mozda ideja za neku drugu pricu
margos margos 13:22 18.06.2009

Re: Pratim

Naravno da nije trol.... I 'dno' ne mora biti ni materijalno ni intelektualno određeno. Ono što ja nazivam dnom jeste kad toliko odeš od sebe, da se osećaš krajnje bezvredno , kad jedino imaš 'upotrebnu vrednost' u funkciji drugog ili drugih.
Za to nije neophodno biti glup... niti siromašan... Teže je kad si i glup/a i siromašan/na - no to je razlika u nijansama. Osnovno je vratiti se k sebi (dok još imaš kome - što reče jedna baba).

I kao što se odlazak ne desi preko noći, već malo po malo... tako se treba i vraćati, da bi se naučilo i ne ponovilo.
ssvetlana92 ssvetlana92 13:54 18.06.2009

Re: Pratim

Covek nije ostrvo, rece neko, treba mu podrska.

Ako imaš društvo koje vuče na dno, i nije neka podrška. Bolje biti ostrvo..lakše se zaštitiš kad imaš pregled.
margos margos 14:02 18.06.2009

Re: Pratim

ssvetlana92
Covek nije ostrvo, rece neko, treba mu podrska.

Ako imaš društvo koje vuče na dno, i nije neka podrška. Bolje biti ostrvo..lakše se zaštitiš kad imaš pregled.

Jeste Sslatka moja, ali ipak treba podrška.:) Uvek se setim kako su meni za jednu moju odluku - veliku i važnu - podrška bile kumice koje su tada još bile gimnazijalke. Jednostavno, deca verovala u mene, pa ja nisam smela da se obrukam pred njima. Hvala im:)

A jednom mi rekle kako po njihovom mišljenju žena preko tridesete mora da vodi računa o izgledu i težini... i ja ih upitam 'pa jesam li ja za vas debela?' a one onako, da me ne uvrede ''pa po nama, trebalo bi malo da smršaš...'' Kroz par dana sam krenula na vežbe :)


pointofview_gun pointofview_gun 14:28 18.06.2009

Re: Pratim

I 'dno' ne mora biti ni materijalno ni intelektualno određeno. Ono što ja nazivam dnom jeste kad toliko odeš od sebe, da se osećaš krajnje bezvredno , kad jedino imaš 'upotrebnu vrednost' u funkciji drugog ili drugih.
Za to nije neophodno biti glup... niti siromašan... Teže je kad si i glup/a i siromašan/na - no to je razlika u nijansama. Osnovno je vratiti se k sebi (dok još imaš kome - što reče jedna baba).

I kao što se odlazak ne desi preko noći, već malo po malo... tako se treba i vraćati, da bi se naučilo i ne ponovilo.


Svaka ti rec dobra . A zamisli koliki je put kad nikad nisi ni znao ko si.
ssvetlana92 ssvetlana92 14:36 18.06.2009

Re: Pratim


Ja lepo rekoh da oni koji vuku na dno, a ne koji ti zaista misle dobro ili su iskreni. Ima i jednih i drugih, samo je naše da odaberemo. Naravno nije to lako, vreme je saveznik ako znaš šta želiš.
margos margos 14:49 18.06.2009

Re: Pratim

Ja lepo rekoh da oni koji vuku na dno, a ne koji ti zaista misle dobro ili su iskreni

Znam ja na kog si mislila... pa se ni obazirala na njih nisam ... izvini. :)
Meni odmah u glavi bili oni koji nešto postignu pa samo viču ''ja sam to sam/a''... q može čovek sam. Nekada su podrška i ljudi koje ne znaš - njihove biografije, svetli primeri, knjige.... pa evo i ovi blogovi. kad vidiš da je neko uspeo ili imaš istomišljenike... a ne moraš nikom ni reč da kažeš:)))

Kad me prekjuče na'vatalo ludilo oko ovog slučaja - uz sve pametno rečeno, meni je u nekom trenutku najviše značila emotivna reakcija Ivane i Mashe - jer pomislih da sam poblesavela koliko sam burno reagovala.
Vera Johnson Vera Johnson 02:23 21.06.2009

a

da li se mozda qrir obratio javnosti povodom ovog slucaja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana