Zabava

Šta biste vi uradili na njenom mestu?*

niccolo RSS / 17.06.2009. u 11:49
Ja još uvek ne mogu da se odlučim...
 
 
 
*Upućeno i blogerima i blogerkama...


Komentari (352)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 12:27 17.06.2009

Poenta je u ovom:

On je takođe dodao da će ubuduće biti iskren prema ženi sa kojom je u vezi.



Edit: Htedoh reći da je poenta u tome što je on lagao, a mogao je vikendima i da drži propovedi... dodatak je to što je radio kao porno glumac.
Podsetilo me na jednog takvog glumca koji 'ladno glumi u homoseksualnim scenama i kaže da je to samo posao.
ivana23 ivana23 12:35 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Biti placeni ubica je takodje - samo posao.
Da li je i opravdanje za ubijanje...
niccolo niccolo 13:00 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Htedoh reći da je poenta u tome što je on lagao, a mogao je vikendima i da drži propovedi... dodatak je to što je radio kao porno glumac.

Na ovom mestu ja uvek postavim svoje "lukavo" pitanje, da li je ista stvar laž i prećutkivanje istine?
alselone alselone 13:03 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

niccolo

Na ovom mestu ja uvek postavim svoje "lukavo" pitanje, da li je ista stvar laž i prećutkivanje istine?


Nista licno, ali, uf!, sto ja ne volim ovo lukavo pitanje.
Kod samosvesnih, inteligentnih bica jeste isto!
niccolo niccolo 13:04 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Nista licno, ali, uf!, sto ja ne volim ovo lukavo pitanje

Pa u stvari ne volim ga ni ja, ali uvek bude "simpatična" rasprava kad ga postavim pa mi zabavno
alselone alselone 13:08 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

niccolo

"simpatična" rasprava




margos margos 13:21 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Na ovom mestu ja uvek postavim svoje "lukavo" pitanje, da li je ista stvar laž i prećutkivanje istine?

Nije on prećutao - on je lagao odlazeći da radi 'kao lični trener'' vikendima.
niccolo niccolo 13:44 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

alselone
niccolo

"simpatična" rasprava



niccolo niccolo 13:44 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

margos
Na ovom mestu ja uvek postavim svoje "lukavo" pitanje, da li je ista stvar laž i prećutkivanje istine?

Nije on prećutao - on je lagao odlazeći da radi 'kao lični trener'' vikendima.

Ah, jeste, jeste, u pravu si, povlačim pitanje...
angie01 angie01 14:25 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

ali uvek bude "simpatična" rasprava kad ga postavim pa mi zabavno
*novo


pa shta je tu tako interesantno,...kraje je bazichno poverenje, koje ovaj tip nije umeo da ostavri i to je TO,...a deo, da li devojci smeta priroda posla , kojom dechko zaradjuje, je njena stvar,...a pri tome, bez laznog morala, nisam sigurna , da bi tako nesho, bash lagodno proshlo u vecini sluchajeva.
niccolo niccolo 15:28 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

pa shta je tu tako interesantno

Ne to, nego ja volim da zauzmem neki "problematičan" stav za potrebe rasprave i posle kontriram onima sa kojima razgovaram i zabavljam se što po pravilu ne znaju kako da mi doskoče...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:33 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Na ovom mestu ja uvek postavim svoje "lukavo" pitanje, da li je ista stvar laž i prećutkivanje istine?

mislim da je precutkivanje istine. imam poznanicu koja se udala za tipa cija je majka psihicki labilna (prilicno bolesna, ali nije izolovana). kad je saznala par meseci posle svadbe (jer zena pod lekovima izgleda malo cutljivo i nista vise od toga, ali posle izvesnog vremena razlika je prilicno uocljiva) pitala ga je zasto joj nije rekao? kaze, plasio se da bi ga ostavila.
e, mozda se i ovaj plasio, ali mu je ovo bilo za nauk da drugi put kaze bar pre neceg tako ozbiljnog kao sto je vencanje. zamisli da krenes da izlazis sa devojkom i sve je super, bas ti se svidja i ona ti kaze da je porno-zvezda? iskreno, da li bi ostao sa njom dok je jos sve sveze? kladim se da ne.

nego, secam se da sam u mnogim emisijama o Tom Poslu (mene svasta zanima, sta cu?!) saznala da mnogi od njih imaju ili partnera koji se bavi istim poslom ili sasvim obicnim: radi u banci, prodavnici, nekoj firmi...ima cak i prosvetnih radnika. i kao, to je samo posao, vrlo cesto je i ona/on na snimanju, iza kamere...
ne znam koliko ste sve to gledali (vi, blogeri ali cela akcija, mislim na Ono, kad se snima izgleda sasvim drugacije od tog istog kad se radi u spavacoj sobi, bez kamera oni to na dugme, kao sad! i onda kao svi dahcu i bogznakakaouzuvaju, posle minut ili manje ide Stop! i onda im popravljaju sminku, menjaju uglove kamere, namestaju im frizure, sjaj za kozu...urnebesno je!
secam se jedne devojke koja kaze da na snimanjuma voli da je dominantna i radi sve sto treba, ali privano je vrlo stidljiva i voli da je zavedu. opet, muskarci, koliko god Mogu Dugo na snimanjima, privatno kad To radi iz ljubavi, bude mnogo brzi no sto je pozeljno...
opet, tu ima jako mnogo montaze. da li znate sta je nahovanje? to je izraz za nasnimavanje glasova u scenama gde nema lica...npr, akcija, sve vidimo ali ne i lica, pa onda treba da cujemo svo ono dahtanje i te stvari. toje mnogo smesno. ili samo snima tipa koji...je gotov...a ustvari, nista. samo gluma bez icega nize od struka to se radi obicno na kraju celog filma kad je sve zavrseno.

ovo sve pisem zbog obih koji pljuju na tu profesiju koja je meni mnogo casnija od recimo bankarske, politicke, vojne...ne bih mogla da se bavim istom, ali ne bih mogla ni u rudniku da radim...eto. i sorry na dugom komentaru, nekako mi se ucinilo da bi bilo ok da kazem sta o tome znam iz svih tih making-ofova.

so, meni bi mnogo vise smetalo u primeru britanke to sto nije bio iskren, sto je slagao, a ne toliko cime se bavi. ne bi mi bilo svejedno, ali ako bi me pitali da (stimuvezi!) biram da li bih se udala za porno-glumca ili lekara, uvek bih izabrala porno-glumca on bar od Onoga privredjuje (a maksimalno je zasticen, sifilisi, side i to) a lekar to radi s kim stigne, iskljucivo iz sebicnih razloga (al sam ih opljuvala sad....ali nema zene koja je udata za lekara koja mi nije savetovala 'samo Ne Lekara!'...nocna dezurstva i te akcije...fuj!).
niccolo niccolo 17:40 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

zamisli da krenes da izlazis sa devojkom i sve je super, bas ti se svidja i ona ti kaze da je porno-zvezda? iskreno, da li bi ostao sa njom dok je jos sve sveze? kladim se da ne.

Da, dobar argument.
koja je meni mnogo casnija od recimo bankarske, politicke, vojne...

Uh, dobro je, mi advokati dobro prođosmo ovaj put
Milan Novković Milan Novković 18:52 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Uh, dobro je, mi advokati dobro prođosmo ovaj put

A i mi IT jeftino prođosmo kod Bebe pa se ja, do daljnjeg, hrabro sećam priče o italijanskom doktoru koji je to radio iz hobija u slobodno vreme sve dok jedna njegova pacijentkinja nije naletela na jedan njegov film.

Ono što je meni bilo najsmešnije je bio interview sa režiserom koji je rekao da je tačno kako je hobi popularan među ljudima kojima su neke druge profesije primarne, samo režiseri nisu voleli te hobiste pošto su bili nepredvidljivi i nije se moglo lako planirati sa njima - profesionalcu se kaže da je kraj priče za 30 sekundi, npr, i priča se stvarno završava za 30-tak sekundi, dok hobisti mlate bez plana i programa na sve strane :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:09 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

pazite vas dvojica, posle svih navadenehin zanimanja stoje one neizbezne tri tacke
IT? oni su kul!
advokati? well-well...ima raznih sorti tu.

a ti hobisti sad mogu slobodno da se objavljuju po raznim amateur xxx-web-site.ovima
nema u poslu hobista. strogo profi! nego neko je gore pomenuo, kao, ona hoce da iznajmi stripera ali nece da mu bude zena.
maksa83 maksa83 21:41 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Na ovom mestu ja uvek postavim svoje "lukavo" pitanje, da li je ista stvar laž i prećutkivanje istine?

Ja ne vidim razliku između laži i prećutkivanja istine.
Sakrivanje neke informacije implicira neku drugu informaciju, samo što nije (kao u slučaju laži) jedna određena nego neka iz beskonačnog skupa mogućih. Bilo koja od njih nije ona istinita, što za sve praktične potrebe svodi to u nivo laži.
maksa83 maksa83 21:45 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

da li znate sta je nahovanje? to je izraz za nasnimavanje glasova u scenama gde nema lica...npr, akcija, sve vidimo ali ne i lica, pa onda treba da cujemo svo ono dahtanje i te stvari. toje mnogo smesno. ili samo snima tipa koji...je gotov..

A kada glumac iz nekog razloga ne može da ... finalizira, postoje specijalni glumci koje zovu da ih zamene za te scene. Ovo je vrlo skupo i producenti to ne vole. Bilo u jednoj emisiji Luja Terua kad je brodio po Americi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:58 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

A kada glumac iz nekog razloga ne može da ... finalizira, postoje specijalni glumci koje zovu da ih zamene za te scene. Ovo je vrlo skupo i producenti to ne vole. Bilo u jednoj emisiji Luja Terua kad je brodio po Americi.

makso, znala sam da na tebe mogu da računam

najbolje mi je kad radi tribjut o nekoj porno zvezdi, pa joj ulete na snimanju u wc dok piski a ona sve zatvara vrata i kao, stidi se vrh!
nego za finaliziranje, mogu da na'vataju nekog tinejdžera, on bi dzabe finalizirao samo da bude na snimanju. secam se i onog bbc novinara (zaboravih mu ime) koji je izmedjuostalog istrazivao i kako postati porno glumac. na kraju je valjda i dobio ulogu, da otvori vrata u nekoj sceni i ljude ponudi picem ili tako nesto...sto neko rece, tamo nema malih uloga. ima ima, itekako ima.
maksa83 maksa83 22:05 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

makso, znala sam da na tebe mogu da računam

Tu sam ja kad god treba o nečem bizarnom ili nedoličnom.

Secam se i onog bbc novinara (zaboravih mu ime)

To je taj kog pomenuh - Luis Theroux, lujka potpuna, išao po Americi i pratio svakakve supkulturne i out-of-the-mainstream pojave - porno glumce, svingere, repere, born again hrišćane, itd. itd. itd. - Luis Theroux's Weird Weekends. Vredi pogledati.
margos margos 22:09 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Bilo u jednoj emisiji Luja Terua kad je brodio po Americi.

Tada je intervjuisao i onog momka koji je tvrdio da nije homo, već samo radi i te filmove. Profesionalno.

Al ja sam pre dve tri godine odgledala film o nekoj pormo glumici (što kaže BoL - ono, piški, a ona se stidi) međutim, ovde je bila još jedna luđa scena: usred akcije i snimanja filma, ona zaista doživi orgazam i užasno se postidi, pokrije lice rukama, zbuni se....
A ono što me je posebno opčinilo jeste blagost njenog partnera prema njoj u tom trenutku.
maksa83 maksa83 22:13 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Tada je intervjuisao i onog momka koji je tvrdio da nije homo, već samo radi i te filmove. Profesionalno.

Da, toga se i ja baš sećam, rastaju se tako što tip drži oko dva soma dolara u ruci kaže - "eto, sad imam pare i odo' na skijanje", stavlja pancerice u gepek i odlazi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:13 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

tako je! to je on! da li si gledao ono kad je bio u nekom bordelu koji drze muz i zena? ona je bila prostitutka a on njen musterija (bila poznata po dubokom grlu, ehem). otvori zena bordel ali kao lepo postupa sa devojkama, razume ih, hoce da im pomogne dok se ne snadju i savetuje im da kad nakupe pare odu da studiraju a ne da se time bave ceo zivot. secam se jedne histericne koja je bila sva misicava i zategnuta. pita je Luj je to od teretane? kaze riba: ne, to je sve od sexa....
mora da je ta seka uštekala do sad čitavo bogatstvo!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:16 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

A ono što me je posebno opčinilo jeste blagost njenog partnera prema njoj u tom trenutku.

samo malo paznje: britanka o kojoj je rec u postu je pricala kako je njen porno-verenik bio jako pazljiv i romantican sve mi se vise cini da boljeg muza od porno-zvezde - nema!
maksa83 maksa83 22:16 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

tako je! to je on! da li si gledao ono kad je bio u nekom bordelu koji drze muz i zena?

Taj nisam zapamtio, ali se sećam onog para koji u svojoj kući hostuje orgije. Odvede ga tip u svoju "specijalnu sobu", i kaže otpr. "mene je vrlo lako uzbuditi, samo treba dovoljno gume", a unutra neka gumena odela i sprave i čuda.
margos margos 22:57 17.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

maksa

"eto, sad imam pare i odo' na skijanje", stavlja pancerice u gepek i odlazi.

Da. Taj:)

BoL
samo malo paznje: britanka o kojoj je rec u postu je pricala kako je njen porno-verenik bio jako pazljiv i romantican sve mi se vise cini da boljeg muza od porno-zvezde - nema!

Bebo, ova ti valja:)
Hajd'mo mi opet na razmišljanje. Bili je dole dao dobar komentar, valja ga usvojiti.

PS Samo da nam se još ponudi neki takav - za razmišljanje
niccolo niccolo 07:45 18.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

IT? oni su kul!
advokati? well-well...ima raznih sorti tu.

E Milane, ipak vi bolje prođoste od nas
Bilo u jednoj emisiji Luja Terua kad je brodio po Americi.

Gledao sam taj njegov serijal, bilo je dosta zanimljivo...
pita je Luj je to od teretane? kaze riba: ne, to je sve od sexa....
mora da je ta seka uštekala do sad čitavo bogatstvo!

Bitno je imati cilj u životu
Hajd'mo mi opet na razmišljanje

Nisam ni pretpostavljao da će ovaj moj tekst biti ovako koristan
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:56 18.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Louis Theroux - kad sam videla njegov dokumentarc born again christians rekla sam marcu da neću nikad očima da vidim texsas (tad smo još bili u new yorku). jbg...život ponekad ide skroz naopako.
niccolo niccolo 22:01 18.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Milan Novković Milan Novković 22:10 18.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

E Milane, ipak vi bolje prođoste od nas

Misliš krenulo nas, nas sa IT-ja :)

Ja bih pre rekao da priča ide u istu stranu kao ona u vicu gde dama ode u javnu kuću za dame, pa kad su videli koliko malo novca dama ima oni je prvo odvedu na IT sprat. Pa posle rezigniranog odmahivanja glavom na sprat za matematiku, pa fiziku itd...dok joj na kraju sa razumevanjem ne saopšte da sa tako malo novca ipak ne mogu da je puste na sprat sa kamiondžijama :)
niccolo niccolo 22:13 18.06.2009

Re: Poenta je u ovom:

Ja bih pre rekao da priča ide u istu stranu kao ona u vicu gde dama ode u javnu kuću za dame, pa kad su videli koliko malo novca dama ima oni je prvo odvedu na IT sprat. Pa posle rezigniranog odmahivanja glavom na sprat za matematiku, pa fiziku itd...dok joj na kraju sa razumevanjem ne saopšte da sa tako malo novca ipak ne mogu da je puste na sprat sa kamiondžijama :)

alselone alselone 12:37 17.06.2009

:)

A ona se taman ponadala da mu je to prirodan talenat i kondicija, kad ono....


ivana23 ivana23 12:47 17.06.2009

Re: :)

alselone
A ona se taman ponadala da mu je to prirodan talenat i kondicija, kad ono....

Pa da nema prirodni talenat i kondiciju, ne bi ni do filma stigao...

D.D. je poceo kao glumac u takvim filmovima,



a onda je morao u bolnicu za lecenje od seksualne zavisnosti. Izvor
alselone alselone 12:54 17.06.2009

Re: :)

ivana23

Pa da nema prirodni talenat i kondiciju, ne bi ni do filma stigao...


U pravu si. Jos jedan je tako poceo - Italian stallion.


niccolo niccolo 12:55 17.06.2009

Re: :)

alselone
A ona se taman ponadala da mu je to prirodan talenat i kondicija, kad ono....

U tom smislu je kazala i komentatorka Blica koja se potpisala kao Beograđanka a što je mene nagnalo na razmišljanje: "Ima taj posao i svoje prednosti, sigurno je obdaren, izdrzljiv, umeshan .. tesko ce opet da nadje slicnog :)"
margos margos 13:24 17.06.2009

Re: :)

alselone
A ona se taman ponadala da mu je to prirodan talenat i kondicija, kad ono....



E, fali još da kaže da i nije neki ljubavnik....što mož' da bude i istina, al joj niko neće verovati...
alselone alselone 13:29 17.06.2009

Re: :)

margos

E, fali još da kaže da i nije neki ljubavnik....što mož' da bude i istina, al joj niko neće verovati...


Hehe, ili kad sledecem kaze da mu je najbolje sa njim, hoce l' verovat?
margos margos 13:34 17.06.2009

Re: :)

Hehe, ili kad sledecem kaze da mu je najbolje sa njim, hoce l' verovat?

Ma samo kaže da onaj nije mogao bez viagre, SM stimulacije i da je običan gimnastičar... nema feelings - ovaj sledeći ima da skače do zvezda:)
niccolo niccolo 13:47 17.06.2009

Re: :)

margos
i da je običan gimnastičar... nema feelings - ovaj sledeći ima da skače do zvezda:)

misliš?
alselone alselone 13:56 17.06.2009

Re: :)

niccolo
margos
i da je običan gimnastičar... nema feelings - ovaj sledeći ima da skače do zvezda:)

misliš?


Mozda od muke.
niccolo niccolo 14:03 17.06.2009

Re: :)

Mozda od muke.

margos margos 14:10 17.06.2009

Re: :)

misliš?

Ma lupetam.... ispostavilo se da nemam pojma o tim pitanjima... Ako vi kažete da ne bi - onda ne bi. Verujem.
angie01 angie01 14:27 17.06.2009

Re: :)

pa tako je pochela i barbra srejsend- koja sad moralishe na veliko i MM,..al nije u tome poenta.
alselone alselone 14:31 17.06.2009

Re: :)

angie01
al nije u tome poenta.


Ja bas pokusavam da je pronadjem, sta je poenta u ovom Slucaju.
margos margos 14:43 17.06.2009

Re: :)

Ja bas pokusavam da je pronadjem, sta je poenta u ovom Slucaju.

E, a možda novinari naduvali, možda on i nije baš neka zvezda nego neki sporedni glumac - pa joj to zasmetalo... to što nije ''star''?
niccolo niccolo 15:40 17.06.2009

Re: :)

E, a možda novinari naduvali, možda on i nije baš neka zvezda nego neki sporedni glumac - pa joj to zasmetalo... to što nije ''star''?

Može biti, može biti
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:34 17.06.2009

Re: :)

A ona se taman ponadala da mu je to prirodan talenat i kondicija, kad ono....

mislim da svi pravi muskarci znaju da kada se To radi iz ljubavi, izdaje ih Kondicija on u filmovima moze stoputaduze nego sa devojkom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:12 17.06.2009

Re: :)

BebaOdLonchara
A ona se taman ponadala da mu je to prirodan talenat i kondicija, kad ono....

mislim da svi pravi muskarci znaju da kada se To radi iz ljubavi, izdaje ih Kondicija on u filmovima moze stoputaduze nego sa devojkom.

angie01 angie01 09:05 18.06.2009

Re: :)

sta je poenta u ovom Slucaju.


pa to da je devojka htela da se uda za nekog drugog choveka, jer ju je ovaj lagao o sebi,...znachi ona je imala neku drugachiju predastavu o njemu,...obanuo ju je!
niccolo niccolo 09:09 18.06.2009

Re: :)

angie01
sta je poenta u ovom Slucaju.pa to da je devojka htela da se uda za nekog drugog choveka, jer ju je ovaj lagao o sebi,...znachi ona je imala neku drugachiju predastavu o njemu,...obanuo ju je!

I mi se sada u trenucima dokolice zezamo na njihov račun
omega68 omega68 14:16 18.06.2009

Re: :)

mislim da svi pravi muskarci znaju da kada se To radi iz ljubavi, izdaje ih Kondicija on u filmovima moze stoputaduze nego sa devojkom.

Blago tvom mužu, momku...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:26 18.06.2009

Re: :)

Blago tvom mužu, momku..



omega, ja sam poštena, ja to ne radim. znam jer...pričale mi drugarice, čitam knjige, web, informišem se na vreme...ti me tu prozivaš kao da sam ja neka...britanka Hejli Hok.
reanimator reanimator 14:34 18.06.2009

Re: :)

BebaOdLonchara
ti me tu prozivaš kao da sam ja neka...britanka Hejli Hok.

Ne diraj mi Hejli Hok...zavoleo sam je
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:36 18.06.2009

Re: :)

Ne diraj mi Hejli Hok...zavoleo sam je

...to znaci da bi te izdala kondicija


reanimator reanimator 14:41 18.06.2009

Re: :)

BebaOdLonchara
...to znaci da bi te izdala kondicija

Damn! Aj' što ću se ponizim...nego će me bre odma' baci na youtube...vidiš da ne ume da čuva tajne :)
Ništa..nju ću da volim platonski, a da se porazgovara sa drugaricom. Mada..i ta je nagledana svačega na netu i garant ima prevelika očekivanja?!
Povlačim sve što sam rekao!!! :)
omega68 omega68 14:45 18.06.2009

Re: :)

Života mi, ne prozivam te, samo ne znam u kom si statusu, a zaista mislim da imaš stavove koji bi trebalo da se sviđaju muškarcima.
P.S. je l' zna neko kako da vratim font, nešto mi se shebalo a naviko sam na stari
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:50 18.06.2009

Re: :)

pazi, nezgodno je sad bilo sta sa njom, sem platonski. ako uzmes, a izda te kondicija - bruka. ako uzmes a ne izda te kondicija, pomislice da samo glumis, sto znaci - nema emocija a ti je kao zavoleo. ona je sad vrlo osetljiva i nikom ne veruje, tako da je platonski, ili jos bolje - tajno - najbolja varijanta, i nista ne dirati tu vise.
a drugarica kapiram malo tesi hejli a maloviše porno glumca.
niccolo niccolo 15:16 18.06.2009

Re: :)

pazi, nezgodno je sad bilo sta sa njom, sem platonski. ako uzmes, a izda te kondicija - bruka. ako uzmes a ne izda te kondicija, pomislice da samo glumis, sto znaci - nema emocija a ti je kao zavoleo. ona je sad vrlo osetljiva i nikom ne veruje, tako da je platonski, ili jos bolje - tajno - najbolja varijanta, i nista ne dirati tu vise.

Ovo je bre suviše komplikovano Re, 'ajmo umesto cele te priče ti i ja lepo u jedan striptiz bar da vidimo u čemu je razlika između striptizeta i porno glumica.
omega68 omega68 16:44 18.06.2009

Re: :)

i da je običan gimnastičar... nema feelings - ovaj sledeći ima da skače do zvezda:)


misliš?
Ma lupetam.... ispostavilo se da nemam pojma o tim pitanjima... Ako vi kažete da ne bi - onda ne bi. Verujem.

Margita, znaš da si 100% u pravu, a ovi što neće da priznaju sa smo mi muškarci više sazdani od sujete nego od vode - nema veze.
reanimator reanimator 17:01 18.06.2009

Re: :)

niccolo

Ovo je bre suviše komplikovano Re, 'ajmo umesto cele te priče ti i ja lepo u jedan striptiz bar da vidimo u čemu je razlika između striptizeta i porno glumica.

Znam ja u čemu je razlika..porno glumice ne pričaju moldavski :)
Slažem se..možemo npr kod Ćike u Zemun? Ili znaš neki eminentniji? :)
niccolo niccolo 17:08 18.06.2009

Re: :)

možemo npr kod Ćike u Zemun? Ili znaš neki eminentniji? :)

E pa ne znam Ćiku u Zemunu, tako da ne znam da li znam neki eminentniji
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:36 18.06.2009

Re: :)

Znam ja u čemu je razlika..porno glumice ne pričaju moldavski :)

drugari, a da ne idemo tako nisko, a? mnoge moldavke ne zele da se bave prostitucijom, vec su primorane. kad smo vec kod toga, ako srbija ne dobije pozitivan izvestaj oko trgovine ljudima, mozemo i da se oprostimo od belog sengena...
so, tejk it izi
margos margos 18:12 18.06.2009

Re: :)

Margita, znaš da si 100% u pravu, a ovi što neće da priznaju sa smo mi muškarci više sazdani od sujete nego od vode - nema veze.

Omego, hvala ti do neba.

Već sam mislila da upišem neku Školu za devojčice, ispade da se ič ne razumem u te muško-ženske stvari. Pesnik reče ''Sujeto, ime ti je Žena...'' al ja mislim da je pogrešio. (Muška sujeta je strašna, ali je zato ženska osveta još strašnija.)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:53 17.06.2009

:)

"Hejli nije razumela da je to samo gluma", rekao je Džejson




Kakav tupadzija

- Pete's going to start acting in pornoes.
- Why the hell is that?
- Because he was told that in porno films there's no such thing as a small part.

David Lynch, The angriest dog in the world [1983-1992]


niccolo niccolo 12:59 17.06.2009

Re: :)

Because he was told that in porno films there's no such thing as a small part.

alselone alselone 13:04 17.06.2009

Re: :)

niccolo
Because he was told that in porno films there's no such thing as a small part.



Mogao je da mase palminim listom.
grozdje grozdje 12:54 17.06.2009

Daske koje zivot znace!

"Hejli nije razumela da je to samo gluma", rekao je Džejson


Cudna neka gluma...a radi tesko i na sceni i iza scene...i nema stalni ansambl...uvijek gostujuci...i auditorijum mu velik...a glumacki ALAT neobican...
niccolo niccolo 12:57 17.06.2009

Re: Daske koje zivot znace!

"Hejli nije razumela da je to samo gluma", rekao je Džejson

S tim u vezi, kako se to "odglumi" muški orgazam?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:38 17.06.2009

Re: Daske koje zivot znace!

S tim u vezi, kako se to "odglumi" muški orgazam?

ne odglumi se, ali zar nije skoro svejedno da li se on 'odglumi' pri jutarnjem turisanju, u kadi, ili na snimanju? za orgazam ne trebaju emocije, right?
mislim da nema razlike izmedju muskog orgazma u pornicu i tipa koji mi uvaljuje Vodafon paket neobjasnivsi mi ona sitna slova. taj lazni osmeh je mnogo gori od orgazma u pornicu. ili kad ti uz osmeh precute sve tacke ugovora pri uzimanju kredita...
niccolo niccolo 17:43 17.06.2009

Re: Daske koje zivot znace!

za orgazam ne trebaju emocije, right?

Right.
mislim da nema razlike izmedju muskog orgazma u pornicu i tipa koji mi uvaljuje Vodafon paket neobjasnivsi mi ona sitna slova. taj lazni osmeh je mnogo gori od orgazma u pornicu. ili kad ti uz osmeh precute sve tacke ugovora pri uzimanju kredita...
Sad si me podsetila da sam pre x godina negde čitao ili gledao nekog lika (i to našeg) koji je kazao kako se bavi time iz ljubavi prema poslu
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:02 17.06.2009

Re: Daske koje zivot znace!

znaci profi lazov i muvator. to covek voli da radi, right? tztztz....za takvog se nikada ne bih udala
niccolo niccolo 18:04 17.06.2009

Re: Daske koje zivot znace!

tztztz....za takvog se nikada ne bih udala

mysticx mysticx 12:56 17.06.2009

Zavisi...

Da li je takva zvezda i (kod kuce) u krevetu...

Salu na stranu, ne bih ga odmah ostavila, ali bismo definitivno imali "informativni" razgovor!

niccolo niccolo 12:58 17.06.2009

Re: Zavisi...

ali bismo definitivno imali "informativni" razgovor!

Šta bi očekivala od njega da ti kaže u tom razgovoru?
mysticx mysticx 13:12 17.06.2009

Re: Zavisi...

Šta bi očekivala od njega da ti kaže u tom razgovoru?


Da mi kaze sto mi to nije sam priznao... I sto to nije uradio ranije - pre veridbe ili braka. Na taj nacin su mnogo bolje sanse da se ovakva informacija savlada lakse i bez velikih posledica.
niccolo niccolo 16:07 17.06.2009

Re: Zavisi...

Na taj nacin su mnogo bolje sanse da se ovakva informacija savlada lakse i bez velikih posledica.

Da, potpuno se slažem. Šta da mu radimo, trebao je da misli na vreme...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:15 17.06.2009

Re: Zavisi...

mysticx
Da li je takva zvezda i (kod kuce) u krevetu...

Salu na stranu, ne bih ga odmah ostavila, ali bismo definitivno imali "informativni" razgovor!


reanimator reanimator 12:57 17.06.2009

...

Eto...čovek bre mogao da bira i izabrao nju, a ona njemu tako?! Pa ti posle ženi ribu koja radi kod automehaničara! To bre kompleksi.. :)
niccolo niccolo 12:58 17.06.2009

Re: ...

reanimator
Eto...čovek bre mogao da bira i izabrao nju, a ona njemu tako?! Pa ti posle ženi ribu koja radi kod automehaničara! To bre kompleksi.. :)

Da znaš, to sam i ja pomislio kada sam se udubio u problematiku
reanimator reanimator 14:41 17.06.2009

Re: ...

niccolo

Da znaš, to sam i ja pomislio kada sam se udubio u problematiku

Da ne pominjemo tragičnu sudbinu sledećeg izabranika njenog srca, koji će :
a) biti žrtva novoformiranog stava mlade Hejli...svi muškarci su pizde,
b) garantovano biti podvrgnut hroničnom ispitivanju
c) morati ozbiljno da unapredi svoje sexualne veštine, jer će izvesno biti uporedjivan sa prethodnikom. Na ovom polju mu predvidjam težak debakl :)
niccolo niccolo 15:45 17.06.2009

Re: ...

Na ovom polju mu predvidjam težak debakl :)

Osim ako i on ne bude "zvezda"
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:08 17.06.2009

No sex please, we are English!

niccolo
Ja još uvek ne mogu da se odlučim...

Javi kada se odlučiš.
Mislim, red je da znamo, kada već postavljaš pitanje.

Meni pada napamet obrnuta situacija. Znam da nekim tipovima nije smetalo što su im izabranice pre toga bile - ne porno zvezde već - prostitutke (a nadam se da u tome ima razlike).
Imamo i slučaj jedne Italijanke (madjarskog porekla), kojoj nije smetao imidž porno glumice, mnogi tipovi su se palili na nju i nudili joj brak...
niccolo niccolo 14:04 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

Javi kada se odlučiš.
Mislim, red je da znamo, kada već postavljaš pitanje

Naravno
mnogi tipovi su se palili na nju i nudili joj brak..

Hajde ovaj prvi deo mi je jasan, ali mi ovaj drugi o braku uopšte ne ide u glavu...
4krofnica 4krofnica 14:13 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

cek ako je tako nesto trazila za devojacko, znaci da ceni to sto on radi

ovo je prava dilema
Odbila da bude prostitutka pa ostaje bez socijalne pomoći
rapunzel rapunzel 14:48 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

cek ako je tako nesto trazila za devojacko, znaci da ceni to sto on radi


e i meni je ovo prvo palo na pamet.
al se folira, kao "što mi nisi rekao", a ovamo
zapakuj mi jednog macana za devojačko, za poneti.
ccccccc
alselone alselone 14:55 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

rapunzel
cek ako je tako nesto trazila za devojacko, znaci da ceni to sto on radi

e i meni je ovo prvo palo na pamet.
al se folira, kao "što mi nisi rekao", a ovamo
zapakuj mi jednog macana za devojačko, za poneti.
ccccccc


Aha. Kad se vrati sa pogace na lebac ima od blata da ga pravi.

grozdje grozdje 14:57 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

de ovaj prvi deo mi je jasan, ali mi ovaj drugi o braku uopšte ne ide u glavu...

Ja Sam Se Lozio Na Tebe lyrics

Bila si najlepsa zenska u kraju.
ali previse ozbiljna i previse stroga,
jedna od onih koje nikome ne daju,
a ja sam te voleo i vise od toga.
Bila si u nekom sasvim pogresnom filmu
koji se strasno davno prikazivao
i nisi prestajala da se foliras,
a ja sam se nadao i ocekivao.
Ja sam se lozio na tebe,
o kako sam se
ja sam se lozi na tebe
o jako sam se
ja sam se lozio na tebe
a ti si bila mrtva hladna,
ti si bila mrtva,
ti si bila hladna,
o, tako mrtva,
o, tako hladna.
grozdje grozdje 15:01 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

Aha. Kad se vrati sa pogace na lebac ima od blata da ga pravi.


http://obrazky.4ever.sk/data/obrazky/zabavne/ludia/%5Bobrazky.4ever.sk%5D%20hovno,%20blato,%20zabava%209747765.jpg

niccolo niccolo 15:44 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

4krofnica

ovo je prava dilema
Odbila da bude prostitutka pa ostaje bez socijalne pomoći


Sećam se te vesti, čak sam hteo da pišem nešto ovde na tu temu, ali ne mogu da se setim zašto nisam...
niccolo niccolo 16:06 17.06.2009

Re: No sex please, we are English!

ccccccc

Ma pusti, nepravda...
hogubadagri hogubadagri 14:46 17.06.2009

hahahahahahahahahh

NNN NNN 15:09 17.06.2009

Pih

Ona kaže da neće da se uda za njega jer radi to što radi, a ne zato što je slagao, dakle ona ima predrasude, a i dvolična je, ona može da PLATI STRIPERA, a njemu NE DOZVOLJAVA DA ZARAĐUJUE, što rekoše neki u komentarima, on bar ne troši pare na druge žene :) i teško da će takvog da nađe (sigurno je obdaren, izdrzljiv, umeshan .. ), doduše vidimo da i u komentarima ima predrasuda, ali to je život.
niccolo niccolo 15:44 17.06.2009

Re: Pih

dakle ona ima predrasude, a i dvolična je,

Tako je!
Blade Runner Blade Runner 15:38 17.06.2009

Covek trenirao zbog nje

a ona njemu tako!
Da ne pominjemo da je mozda ispustila buducu filmsku zvezdu pravih filmova.
niccolo niccolo 15:41 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

Blade Runner
a ona njemu tako!
Da ne pominjemo da je mozda ispustila buducu filmsku zvezdu pravih filmova.

Pa dobro, to je nekad umetnost, prepoznati mlade i perspektivne "kompanije" pre nego im skoče akcije
Blade Runner Blade Runner 15:47 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

Trebao je da joj kaze cime se bavi ili kad je vec resio da se zeni da potrazi neki drugi posao. Posredno saznavanje neprijatne istine je definitivno ubilo sve njegove sanse.
niccolo niccolo 16:04 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

Da, tu se slažemo.
mariopan mariopan 16:25 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

Lagao je.
I ja bih ga ostavila zbog toga.
Da je odmah rekao, da su o tome rzgovarali, da je ostavio taj "posao" ako to njoj smeta?Da se posle dooobro pregledao kod lekara?
Ali cutao je i cak izmisljao lazi.

Treba znati i to da haraju razne bolestine i da je moguce da joj tako nesto donese sa "posla" a da to ni sam ne zna. Stavljati svoju glavu u torbu je jedno a staviti i njenu, da je to nije ni pitao, je nesto sasvim drugo.

O samom poslu ne bih. Procitala sam i vesele kometare tamo na vestima, pa to za srtipere se ne slazem, rece jedna kao kako su "cedne" i one kada su trazile stripera. Pa da je mladozenja radio samo kao striper ne bih ga ostavila, jedno je samo se pokazivati i igrati a drugo je ono sto on stvarno radi. I srecom da su trazile stripera, ovo je moglo mnogo gore da se zavrsi. Ovako je manje stete.
niccolo niccolo 16:54 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

Treba znati i to da haraju razne bolestine i da je moguce da joj tako nesto donese sa "posla" a da to ni sam ne zna. Stavljati svoju glavu u torbu je jedno a staviti i njenu, da je to nije ni pitao, je nesto sasvim drugo.

I to je tačno, sećam se da sam pre neku godinu čitao da su u americi bili "zatvorili radnju" što se tiče snimanja, jer su neki glumci zarazili neke druge pa su svi išli "na hlađenje" dok se ne proveri ko je zaražen a ko ne... ne znam šta je posle bilo sa tim, pretpostavljam da su posle nekog vremena počeli na novo da snimaju...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:24 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

da potrazi neki drugi posao.

mislim da porno idnustrija vrlo solidno placa, cak odlicno. taj koji zeni ribu iz auto.moto nije nikakav bizmark. so, porno glumac ili baba-sera/nocni cuvar/gradska cistoca/setac pasa bogatih londonera...?

ali zamisli facu svestenika kojoj je riba rekla: 'otkazujem svadbu jer mi je decko porno-glumac'! :-D taj izraz lica vredi citavo bogatstvo!
niccolo niccolo 18:27 17.06.2009

Re: Covek trenirao zbog nje

taj izraz lica vredi citavo bogatstvo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana