Problem je u policiji

Dejan Tiago Stanković RSS / 17.06.2009. u 15:09

2060606061060.jpgVeć se pisalo o Kuriru, ali Kurir, koliko god ogavan bio nije ključni problem. Njih treba na sud za svaku uvredu, laž ili klevetu koju izreknu, pa do bankrotstva.

Policija, međutim, u ovom slučaju jeste odgovorna. Njima cure informacije. I oni smatraju da je sasvim normalno da organi reda i mira po kafanama ogovaraju s novinarima.

Šta su mogući scenariji?

Normalan sled događaja bi bio.

  1. komandant nađe ko je doušnik medija te ga kazni po zakonu.
  2. detetu se sudi pred sudijom za maloletnike, po zakonu, uz puno poštovanje ljudskih i dečjih prava.

Međutim (ako je verovati Kuriru, komandant policijske stanice Stari Grad, veli:

„ Recite im slobodno da mi ne pada na pamet da vodim istrage, suspendujem i kažnjavam moje kolege koji se druže sa novinarima. Aman gospođo, skinite mi se sa vrata! Kakve, bre, unutrašnje kontrole? Uostalom nekoliko puta sam od jutros pročitao tekst iz Kurira i koliko vi i ja znamo šta se dešavalo, recite mi pošteno šta nije istina što je, eventualno, moj kolega rekao novinaru. Podatak o privođenju vašeg sina je zvaničan... Nemojte me više zvati a vaša je volja da li ćete i zašto zvati te ljude koje pominjete - rekla je odgovorna osoba iz policijske stanice Stari grad voditeljki „Utiska nedelje", prema tvrdnji našeg izvora. „ 

Komandant je očigledno nesvestan propusta. dakle, neko mu nije objasnio neke aspekte njegovog posla. Međutim neko mora znati šta se može i sme a šta ne. Alternativni scenario je sledeći:

1. Ministar nalaže komandiru da istraži slučaj i da vinovnik bude kažnjen. Usput ga kazni zato što ne zna svoj posao.

2. Ukoliko ovaj to ne učini u razumnom roku, otpusti ga, i na njegovo mesto postavi novog. Ukoliko ovaj ne nađe vinovnika suspenduje ili novčano kazni sve policajce koji su mogli da budu upleteni dok se vinovnik ne nađe.

Alternativni i scenario bi bio: Pojeo vuk magarca. Ovaj mi se čini najverovatnijim, mada, ruku na srce, još uvek gajim neku nadu.

Ovo pišem ne u svojstvu obožavatelja Olje Bećković, jer to nisam mada u ovom slučaju kao roditelj saosećam s njom, niti kao slobodan čovek koji se javno zalaže za legalizaciju marihuane, već kao otac deteta koga dovodim Srbiju a koje je sklono pravljenju gluposti, jer ima petnaest godina, i uopšte mi se ne dopada mogućnost da bude predmetom policijske osionosti.



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bistar bistar 22:01 18.06.2009

Re: ako je pitanje upućeno meni:

Doctor Wu
Pa, dobro, čemu onda povika na Kurir? I oni su, strogo govoreći, poštovali zakon: objavili su tekst o tome kako je punoletna Bećkovićka pretila policiji, a maloletnika koji je bio povod za tantrum su pomenuli samo inicijalima.

Pitam se da li bi Bećkovićka isto reagovala da je mali ubio nekog? Bože moj, nestašno dete, igralo se, pištolj opalio. Ne znam, meni se čini da sa zakonima koji štite (i maloletne) zločince a ne žrtve nešto duboko nije u redu.

e sad vas ne razumem..
povika ovde nije na kurir, (mada lično smatram da je prekršio zakon objavljivanjem podatka ko je maloletnom licu roditelj, i mislim da ne stoje dosetke tipa: pa nije otkrio identitet, stoje detetovi inicijali, sve je po peesu, ko od nas zna ko je zaista bećkovićkin sin.. jer postoje oni koji znaju.)
povika je na, kako stoji i u naslovu, policiju kojoj cure podaci i komandanta stanice stari grad koji kaže sledeće:
„ Recite im slobodno da mi ne pada na pamet da vodim istrage, suspendujem i kažnjavam moje kolege koji se druže sa novinarima. Aman gospođo, skinite mi se sa vrata! Kakve, bre, unutrašnje kontrole? Uostalom nekoliko puta sam od jutros pročitao tekst iz Kurira i koliko vi i ja znamo šta se dešavalo, recite mi pošteno šta nije istina što je, eventualno, moj kolega rekao novinaru. Podatak o privođenju vašeg sina je zvaničan... Nemojte me više zvati a vaša je volja da li ćete i zašto zvati te ljude koje pominjete - rekla je odgovorna osoba iz policijske stanice Stari grad voditeljki „Utiska nedelje", prema tvrdnji našeg izvora. „
polazimo od pretpostavke da je to istinita informacija, jer smo isto tako pošli od pretpostavke da je to što je prvobitno objavljeno u kuriru istina.
što se tiče punoletne bećkovićke, pretila je po objavljivanju informacije da je izvor iz policije otkrio identitet deteta novinaru kurira. i ako je istina, za to treba i da odgovara. ukoliko je tražila sprovođenje istrage, ne vidim gde je tu pretnja.
ako ispratite gornji link, videćete da se radi i o postupanju sa maloletnim izvršiocima krivičnih i prekršajnih dela i o postupanju sa maloletnim žrtvama. dakle zakon je jasan: sve i da je najsvirepije ubio - identitet se ne sme otkriti. ukoliko mislimo da zakon nije dobar, postoji procedura za njegovu izmenu koju mogu da predlože i građani.
kako bi ona reagovala, ja ne znam. kako bi ste vi reagovali da je vaše maloletno dete posedovalo, dilovalo, silovalo, ubilo? pustili da ga linčuju? ipak mislim da bi ste mu pružili, bar minimalnu, zaštitu.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:09 18.06.2009

Re: ne razumem (ode barba1)

e moj doktore, tako je samu u filmovima, a gde je rimsko pravo - tu cak i ne postoji porota, a u praksi cak ni anglosaksonsko, sigurno nije tako. i fala bogu da nije.

ako je zabrana, zabrana je za sve, i nema tu sta. a sudije nisu budale da ih neko uveri u nesto sto nije zdravoraszumski. i mene je prvo cudilo, a osle sam shvatio da samo tako moze.
bindu bindu 22:16 18.06.2009

Re: ne razumem (ode barba1)

ali ja nikad ne bih voleo da mi dete ide u isti razred sa nekim pusherom i dealerom.


imas li ti uopste dete. cini mi se da ne.
grozne stvari ti pricas.sumnjam da si akademski obrazovan. nijedan covek koji je procitao nesto iz psihologije sociologije ili filozofije ne bi pricao to sto ti ovde prodajes.
Doctor Wu Doctor Wu 22:17 18.06.2009

Re: ako je pitanje upućeno meni:

Svaki insider, doušnik, deep throat, informer krši neka pravila i neke zakone. Samo se pitam šta je manja društvena šteta: to što je neki pandur informisao nekog novinara ili to što je Bećkovićka, u želji da zaštiti svoje mladunče od, po meni opravdanog, gneva, pretila policiji?

Što se tiče toga šta bih ja, na svu sreću, na takve dileme nemam i na pitanja ne moram da odgovaram, ali ne pravimo se naivni: dete ne postaje preko noći dealer/pusher.
schweppes92 schweppes92 13:36 19.06.2009

Re: schweppes92

bistar
... mogu li vas zamoliti da pojasnite deo o proširivanju liste problema, ozbiljno me je zbunio.)


Mislio sam na to da je bespotrebno proširivasnje problema svako pojedinačno navodjenje prekršioca (vi ste naveli policiju) a da je zapravo naš problem jedan: Društvo je selektivnom primenom zakona odnegovalo i ohrabrilo neke institucije i pojedince (moćne) da ignorišu zakon.
A sada druga vizura, o sužavanju problema - u tom delu sam apelovao na to da ako se već govori o pojedinačnim prekršiocima zakona onda treba navesti sve koji su u ovom slučaju prekršili zakon, a to su svi (pod tačkama od 1-4), ne samo policija.

Danas čitam pismo Olje Bećković i zaista saosećam sa tom ženom. Društvo je svakako mora zaštititi. Ali mora zaštiti i sve druge majke i očeve. Znate, "Kurir ne spava", svakog časa se može obrušiti na bilo koga... Na žalost, ni policija a ni moćnici ne spavaju. I oni svakodnevno "uzimaju svoj danak". Hajde da ne čekamo da se nešto slično dogodi nekom drugom "od ugleda" pa da tek tad ponovo uzbunimo javnost. Hajde da reagujemo odmah, zbog svih nas.
ervetor ervetor 22:24 19.06.2009

Re: ne razumem (ode barba1)

Zakoni su skup pravila koja postoje da bi se tumačila, a ne slepo poštovala.


Tumacenje zakona postoji samo u Srbiji i jos nekim divljackim geografskim podrucjima.
Kao imate zakon koji obicno niko ne razume, i imate tumacenja zakona.
Jednog dana ljudi ce izucavati ove budalastine koje smo mi ziveli i nece moci cudom da se nacude...
ervetor ervetor 22:28 19.06.2009

Re: ako je pitanje upućeno meni:

Bećkovićka, u želji da zaštiti svoje mladunče od, po meni opravdanog, gneva, pretila policiji?


Da, to je strasno. A tek ove bande penzionera, spremaju se da uniste Miskovica...
pedja1008 pedja1008 18:08 17.06.2009

J...te

Ovde ima mnogo intelektualno ogranicenih ljudi. Vide i cuju samo ono sto zele. Poenta je: NE SMEJU SE OBJAVLJIVATI IME NI INICIJALI MALOLETNIKA U KONTEKSTU U KOJEM BI SE ZNAO NJEGOV IDENTITET!!!
buba_truba buba_truba 18:27 17.06.2009

Re: J...te

pedja1008
Ovde ima mnogo intelektualno ogranicenih ljudi. Vide i cuju samo ono sto zele. Poenta je: NE SMEJU SE OBJAVLJIVATI IME NI INICIJALI MALOLETNIKA U KONTEKSTU U KOJEM BI SE ZNAO NJEGOV IDENTITET!!!

J..'. t... niš' ne razumem!
chole10 chole10 19:27 17.06.2009

Poruka

Sta vam je ljudi ? Zasto talasate?

Neko od ljudi/organizacija, kojima je Olja postavila "problematicna" pitanja, su direktno poslao/li poruku:" Sta imas ti samnom/snama da razgovaras kada ne mozes svoje dete da vaspitas. O cemu ti i ja/mi da pricamo dalje?".
Neka Olja povede racuno o "insajderima" koji su uz nju. Igra jos uvek traje. Prinudjena je ili na manevar ili novu strategiju.
Sto se tice policije - oni rade svoj posao (kriju se iza cinjenice koje su nepobitne). Kurir (kao novine ne zasluzuju bilo kakav komentar) . . . oni zive od tiraza.

Srdacni pozdravi iz Toronta
bistar bistar 19:43 17.06.2009

definitivno je problem u policiji.

evo još jednog zanimljivog dokumenta sa zvaničnog sajta mup-a:

Упутство о полицијској етици и начину обављања послова полиције (pdf, 61KB)

+ citati dva člana:

9. Законом утврђеном спољном контролом полиције, коју спроводе законодавни, извршни и судски органи, обезбеђује се одговорност полиције држави, грађанима и њиховим представницима.
Полиција испуњава своје обавезе у поступцима у којима се разматрају жалбе на рад полиције, као и притужбе, представке и слични поднесци који се односе на њен рад.
Полиција учествује у промовисању механизама одговорности, заснованих на комуникацији и узајамном
разумевању грађана и полиције.

17. Никоме у Министарству није дозвољено да нареди, изврши, изазива или толерише мучење или какво друго сурово и нехумано поступање којим се понижава личност човека, као ни другу радњу којом се угрожава право на живот, слободу, личну безбедност, поштовање приватног и породичног живота, окупљање и удруживање или које друго право или слобода зајемчени Европском конвенцијом о људским правима.
Припадник Министарства који би био присутан некој забрањеној радњи из става 1. ове тачке, дужан је на такав случај да укаже свом претпостављеном, Генералном инспектору и органима спољњег цивилног надзора над радом Министарства.
mostarac mostarac 19:48 17.06.2009

Mi i svet

Da li se ko seca kako su pre par godina, pre svega americke, pa onda i sve svetske novine razapinjale kcerke Dzordza Busha zato sto su kao maloletnice uhvacene kako piju pivo, jer je prodaja alkohola maloletnim licima u USA strogo zabranjena.
Ili kad je uhvacen maloletni sin Tonija Blera potpuno pijan. Itd.
Nesto se slabo secam da je ko tamo za to napadao policiju. Jos manje stampu.
ervetor ervetor 20:10 17.06.2009

Re: Mi i svet

mostarac
Da li se ko seca kako su pre par godina, pre svega americke, pa onda i sve svetske novine razapinjale kcerke Dzordza Busha zato sto su kao maloletnice uhvacene kako piju pivo, jer je prodaja alkohola maloletnim licima u USA strogo zabranjena.
Ili kad je uhvacen maloletni sin Tonija Blera potpuno pijan. Itd.
Nesto se slabo secam da je ko tamo za to napadao policiju. Jos manje stampu.


Ja bih se onda zapitao zbog cega je na danasnji dan u Srbiji po toj analogiji nekome toliko vazna Olja Beckovic (dakle u rangu premijera GB i predsednika USA , da bi se na ovaj nacin preko njenog maloletnog sina obracunavao sa njom ?
Budite sigurni da nije razlog to sto im je Olja nesimpaticna. Budite sigurni da se radi o osobama daleko daleko losijeg karaktera i od Olje i od njenog maloletnog sina.
Zapitajte se dalje, gde su granice takvog uma ?
Zapitajte se cime ce se ti umovi baviti kada im ne bude omoguceno da pisu ove gluposti?
Sta oni umeju najbolje da rade?
werko01 werko01 23:29 17.06.2009

Re: Mi i svet

Budite sigurni da se radi o osobama daleko daleko losijeg karaktera i od Olje i od njenog maloletnog sina.

kakve kvalifikacije ccc..
vi se druzite sa pomenutom gospodom,pa se sigurni u opisu njihovog karaktera??
da bi se na ovaj nacin preko njenog maloletnog sina obracunavao sa njom ?

ja mislim da se niko ne obracunava s njom zato sto je ona u pitanju,nego ljudi jednostavno uboli info i hoce da zarade..kao i izvor u policiji.to je sve po mom misljenju,a sve ovo ispade i dobra reklama za 'utisak nedelje'
ervetor ervetor 17:57 18.06.2009

Re: Mi i svet

vi se druzite sa pomenutom gospodom,pa se sigurni u opisu njihovog karaktera??


Ja samo znam, da koliko god licno ne simpatisem Olju Beckovic, ona nikada ne pusta nijednog gledaoca koji se ukljuci u program da izrice bilo kakve kvalifikacije i presude o njenim gostima u emisiji i sire. Na prvi takt takvog ponasanja ona prekida vezu.

Kurir radi suprotno.

a mislim da se niko ne obracunava s njom zato sto je ona u pitanju,nego ljudi jednostavno uboli info i hoce da zarade


Kakva naivnost ccc..
Bili Piton Bili Piton 20:37 17.06.2009

Neverovatno



koliko prozirnog spinovanja, pa ovaj blog je rasadnik sirovog talenta, jos malo pa ce ispasti da je Kurir "samo obavljao svoju duznost"....ko da smo svi debili ovde, stvarno...ma idi begaj....
eizo eizo 02:16 18.06.2009

...

Pa ne mozete da ocekujete od svakog policajca da zna sta je zakon, u svakoj opstini ima jedan ili dvojca i to se pokazalo odlicno u praksi
Kraja Kraja 09:01 18.06.2009

...posto je jastuk...

...vec pocepan i perje pusteno niz vetar, nadajmo se da ce to dete prerasti stadijum "sina OB" i postati COVEK...
...alternativa mu je da dozivotno ostane neciji sin i da se ne skida sa naslovnica "novina".....
sensus sensus 09:46 18.06.2009

Zanimljivo

je da je mali priveden sredinom proslog meseca, a vest u Kuriru je objavljena 16.juna. Mora da kafanica nije radila mesec dana? Ili mozda postoji neki drugi razlog za plasiranje vesti bas u ovom trenutku.
d_sandic d_sandic 13:16 18.06.2009

Utopija

1. Novinar nije dužan odati izvor
2. Eventualna istraga koju vodi policajac protiv policajca ne daje rezultate.
3. Ako Olja tuži nn policajca ( izvor informacije) sudu - od toga nema ništa. Decenijska spreka sudija i policije nije razbijena u Srbiji.
loni loni 13:57 18.06.2009

Ne mogu da verujem...

Kako su neki ovde licemerni samo da odbrane Kurir.
Te druge nam dece nije žao kad su kompromitovana, te ovo te ono...

ALO LJUDI...

Kurir je prekršio zakon.
Dao je identitet maloletnog (ne u inicijalima, ali da rekavši čiji je sin), a to se ne sme.
To se ne sme ni kad je žrtva u pitanju.

Zatim je malog proglasila NARKODILEROM što je nepedagoški i vrlo loše.
Dečak je imao isto, što ima mnogo osmaka.
Tih dana su proislavljali rastanak od osnovne škole i rastanak od drugova i drugarica,
koje više neće gledati i hteli su da se malo provesele na ,,odrasliji'' način.

Ne podržavam, ali linč malog i njegovo nazivanje narkodilerom je tendenciozno i kvarno.

Kako neko može da brani ovakav list?
kakva bre sloboda štampe, kakvi bakrači?

Nije u pitanju čak ni obična žuta štampa, koja se bavi estradom.
Taj list drže proruske tajne službe, moćnije i od predsednika.
Od kako postoje nikad nisu blatili nekog proruskog političara (Koštunicu, Vučiča, Nikolića, Miloševića)
čak ni Legiju.
Ali zato redovno blate sve, koji su prozapadni (Čeda, Dinkić, Čanak, oko afere Bodrum nisu ni Tadiću dali mira).
Redovno napadaju prozapadne medije B92 i njihove predstavnike.
Upravo zato napadnuta je i Olja.

Cilj tih tajnih službi je da Srbija zauvek bude u ruskoj interesnoj sferi kao tokom 90-tih,
da se narod stalno pujda protiv zapada,
da se prozapadni političari ili mediji satanizuju, kao i zapadne sile.
Da se reklamiraju proruski pokreti (Obraz, Dveri),
da Srbija nikad ne postane moderna država (održavanje homofobije, mizogionije).
Usput su tu neke grudi, golotinja, da bi se list malo bolje prodao, ali to je sve sporedno.




mostarac mostarac 15:56 18.06.2009

Re: Ne mogu da verujem...

Taj list drže proruske tajne službe

Da da , ipak su za sve Rusi krivi.
Bice da su oni malom uvalili drogu.
ervetor ervetor 18:00 18.06.2009

Re: Ne mogu da verujem...

Da da , ipak su za sve Rusi krivi.


S obzirom da od cene nafte zavisi gotovo sve ostalo, Rusi jesu krivi za mnogo stvari.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 15:57 18.06.2009

Sve je ovde politicki i teorija zavere..

.. U Srbiji, kako da ne! Ma koliko voleo Olju kao novinarku i ma koliko mrzeo kurir kao casopis primetno je da kada dodje do ovakvih situacija mnogi jednostavno to povezuju sa politickim procesima, teorjiama zavera i slicno. Prvo, meni nikad nije ni bila jasna politicka opredeljenost Olje Beckovic? Za koga je u stvari ona? Po meni ona je realna, svakog zna da napadne na najupecatljiviji nacin, svakom zna da odgovori kako treba. Zasto se ne pogleda REALNOST u ovom slucaju? Njen maloletni sin diluje, ili poklanja drogu (marihuana se tako tretira, ma koliko je svi mi proali i koristili u zivotu), i to ne bas malu kolicinu. 20 grama nije malo, ma ko sta rekao. Neko kaze razumem dete, kraj godine itd. Ja ne razumem. Jedino znam, a tome nisam pre poklanjao paznju, da mi je necaka pricala kako sin od Olje Beckovic diluje u skoli (ide sa njim u istu osnovnu skolu, generacija su) i da divlja nekim skuterom. Sad, to me nije interesovalo, sve do danas kad, gle cuda, odjednom se to ispostavlja kao istina. I normalno je da Olja mora da nauci da zivi sa tim. Ona je javna licnost, ima odredjene privilegije u drustvu, na kraju krajeva koliko puta je ona oplela nekog u svojim emisijama uvredivsi njihove cele familije i slicno.

Da me neko pogresno ne razume, nisam za kurir ali ako je istina da je Olja napdala komandira da otkrije insajdera i da je pretila, gubi moje simpatije i podrsku. Pa svuda u svetu je normalno da se pise o problemima poznatih i da se prljav ves iznosi u javnost. Neka tuzi kurir ako je kurir bilo sta slagao, ja bi licno tako uradio. Ako je izneo CINJENICE, treba da dohvati tog malog i da vidi neku dobru lopatu pa po dupetu, da se prevaspita dok je vreme.

A vi svi kojima marihuana nije droga, koji ste za legalizaciju, pitate li se da su ovo deca od 13-14 godina i kako ona deluje na njih? .
Jelena Milić Jelena Milić 16:39 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere..

Postoji zakon koji treba da je ISITI za sve!

ovdE ne pricamo o oljinim novinarskim tehnikama niti o politickim opredeljenjima, niti o stetnosti droge, niti o tome da li je "izdala crnogorstvo" i sta se sve nisu naveli ako argumenti u podrsci onom skandalu koji je Kurir uradio, to sve sa ovim slucajem nema nikave veze.

Ako zakon kazE nema otkrivanja identitet maloletnika, onda nema i tacka, svidjala se ona nama profesionalno ili privatno ili ne.

kakav je roditelj, kakav je novinar, da li je ONA nekad uradila nesto kao Kurir sada NEMA AMA NIKAVE VEZE SA TIM DA JE Kurir prekrsio zakon.

ZAKON SE NE ne primenjuje arbitrano, dal je neko pre bio dobar prema necijim kriterijuma ili ne vec jednako za sve



ervetor ervetor 18:05 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere..

Ako je izneo CINJENICE, treba da dohvati tog malog i da vidi neku dobru lopatu pa po dupetu, da se prevaspita dok je vreme.


Pa sta Vi mislite, da li je pisanjem Kurira i etiketiranjem maloletnika olaksano ili otezano dalje dovodjenje u red tog deteta ?
Nemojmo se zavitlavati.
Ako je za klinca i bilo neke sanse, sada su mu one znacajno manje, a to direktno utice i na decu u njegovom okruzenju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:42 18.06.2009

Хајка

Napadi na B92 i Olju Bećković
18. jun 2009. | 10:47 -> 18:25 | Izvor: B92, FoNet
Beograd -- Sinoć bačena baklja ispred zgrade B92, a Olji Bećković jutros su isečene gume na automobilu. B92 podnosi krivičnu tužbu protiv odgovornog urednika "Kurira"...
Doctor Wu Doctor Wu 19:14 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

U stvari, na drugi pogled još mi je antipatičnija Olja. Sin joj je pusher ili dealer, svejedno, i ona umesto da uradi nešto oko toga, štiti njegovu i svoju privatnost. Umesto da štiti svoje dete i, još više, drugu decu od svog mandrila u najavi, ona preti pandurima, qrči se nešto, preti im Botom i sranjima. To je tačno ona vrsta keve od koje sam se uvek gadio: Moje zlato, duša, vidi ga kako je lep & pametan. Sindrom Moke Slavnića.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 19:32 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere..

da budem iskren, Kurir nije ni napisao ime i prezime malog, niti stavio sliku, osim sto su, namerno, ubacili da je sin Olje Beckovic. Mali je bio problematican i ako ce Kurir pomoci da se Olja malo vise pozabavi sa njime i dovede ga u red, onda svaka cast. Ne verujem da hoce, jer njenom reakcijom da ona preti miliciji Tadicem i slicne reakcije samo potvrdjuju moju teoriju zasto joj je dete takvo kako jeste. Velika lova, razmazenost, bahatost, sve su to odlike koje su glavne u par beogradskih osnovnih skola gde idu deca slicna oljinom sinu. jako dobro znam zbog necake sta se desava po skoli i jako dobro znam da najvece probleme prave deca politicara, estradnih zvezdi i drugih koji nemaju vremena za svoju decu i normalno vaspitanje preokupirani sobom i velikim zaradama.

A sta mislis da se desilo da kuriri nije objavio ovo i da je Olja putem svojih veza ovo zataskala? Setimo se samo slavnicevog sina. Ubio je decka najboljeg studenta iz cista mira i za to nije odgovarao. javne licnosti treba da daju primer upravo drugima, tako da po meni, nema niceg spornog u ovome. Meni je sporno ponasanje Olje i histerija. Neka bolje gleda kakod a resava problem koji ima, pravi, a ne da brani svoga sincica koji je od osnovne poceo da diluje
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:53 18.06.2009

Хајка

Viktor Milicevic
A sta mislis da se desilo da kuriri nije objavio ovo i da je Olja putem svojih veza ovo zataskala? Setimo se samo slavnicevog sina. Ubio je decka najboljeg studenta iz cista mira i za to nije odgovarao. <...> Neka bolje gleda kakod a resava problem koji ima, pravi, a ne da brani svoga sincica koji je od osnovne poceo da diluje.

Заборавио си да напишеш да ће, вероватно, малолетни Л.В. током своје претпостављене будуће криминалне каријере отворити неколико концентрационих логора, продавати бело робље на стада а хероин на лопате.

Овакви коментари управо показују зашто је потребно заштитити идентитет малолетних прекршилаца закона од јавности.

Такође, ко до сада није разумео да се цела ствар потеже у склопу наручене хајке против Оље Бећковић а сада и Б92, узалуд му је даље набрајати аргументе и чињенице зашто поједине законе треба стриктно поштовати и како у Србији функционише политичко-полицијско-тајкунско разрачунавање.

Схватам да и мој последњи коментар на овом блогу није даље одмакао од почетне реченице оног првог: "Морам признати да ми је криво кад видим како се у коментарима преливају лична нетрпељивост према Ољи Бећковић и општедруштвена огорченост у једну сасвим другу тему."

До следеће прилике опраштам се од разума.
vishnja92 vishnja92 20:28 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

To je tačno ona vrsta keve od koje sam se uvek gadio: Moje zlato, duša, vidi ga kako je lep & pametan.

pod pretpostavkom da je tema apsolvirana, ovo je fina tema za trol. i da, i ja se (hajde, uslovno receno) gadim takvih majki. ili, da preskocimo eufemizme, mislim da su (ne u ovom konkretnom slucaju nego generalno) odgovorne za otprilike 34,825% bede na ovom svetu.
bindu bindu 21:46 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

vishnja92
To je tačno ona vrsta keve od koje sam se uvek gadio: Moje zlato, duša, vidi ga kako je lep & pametan.

pod pretpostavkom da je tema apsolvirana, ovo je fina tema za trol. i da, i ja se (hajde, uslovno receno) gadim takvih majki. ili, da preskocimo eufemizme, mislim da su (ne u ovom konkretnom slucaju nego generalno) odgovorne za otprilike 34,825% bede na ovom svetu.


gadjenje je jedno nenormalno stanje duha, koje moze samo da licno napravi veoma veliku i nepovratnu stetu, a drustveno se prenosi kao virus i tako skodi celokupnom sistemu.razlog gadjenju je nezadovoljstvo nerazumevanjem svojje sopstvene egsistencije i svega onoga sto ide uz to.
ervetor ervetor 21:46 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

ili, da preskocimo eufemizme, mislim da su (ne u ovom konkretnom slucaju nego generalno) odgovorne za otprilike 34,825% bede na ovom svetu.


Da. Srecom imamo Kurir da odrzava ravnotezu sa bezobraznim majkama.
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 21:58 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

gadjenje je jedno nenormalno stanje duha, koje moze samo da licno napravi veoma veliku i nepovratnu stetu,

naprotiv, gadjenje postoji da bi sacuvalo ljude. naime, da se evolucijski nije razvilo osecanje gadjenja, ljudi bi jeli trulo meso i umirali.

dakle, gadjenje je korisno, u istom onom smislu u kojem je bol koristan.
bindu bindu 22:04 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

anonymous_alcoholic
gadjenje je jedno nenormalno stanje duha, koje moze samo da licno napravi veoma veliku i nepovratnu stetu,

naprotiv, gadjenje postoji da bi sacuvalo ljude. naime, da se evolucijski nije razvilo osecanje gadjenja, ljudi bi jeli trulo meso i umirali.

dakle, gadjenje je korisno, u istom onom smislu u kojem je bol koristan.


pa i hitler je bio jako gadljiv na kraju krajeva prema onima koje nije voleo iz ovoga ili onoga razloga.
podsvesno/svesna mrznja je uzrok svakog gadjenja.

da i trulo meso nije isto sto i "truli ljudi" hitler je imao slicnu analogiju. na zalost ne da nisi u pravu nego si katastrofalno i nezdravo u krivu.pazi se toga sto osecas.to nikome srecu nece doneti a najmanje tebi.
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 22:11 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

na zalost ne da nisi u pravu nego si katastrofalno i nezdravo u krivu.

he, he, pametnice mala :))))))))))))))))))))
vishnja92 vishnja92 22:18 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

Srecom imamo Kurir da odrzava ravnotezu sa bezobraznim majkama.

ama jel lepo rekoh da odosmo u trol?
kad je tema u pitanju, slazem se sa tobom, cak sam jednom htela da okacim ovog: za tvoje pokazano strpljenje, ali to mi nije u prirodi sem kad je posredi zahebancija.

ovo je trolcina sa roditeljskog aspekta.

@bindu
gadjenje je jedno nenormalno stanje duha, koje moze samo da licno napravi veoma veliku i nepovratnu stetu

da, zato sam i rekla "uslovno receno". mrzelo me da sirim temu (lencuga)
ali mame moraju umeti da dete zastite intimno, a da ga napolju puste da opstane u svetu - kakav god da je - sa njihovim postupcima, brljotinama i glupostima.

mene, iskreno, O.B. ic ne zanima. davno sam prestala da je gledam, pa me vi sad streljajte.
indiferentna sam potpuno :)
buba_truba buba_truba 22:21 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere..

Viktor Milicevic
Setimo se samo slavnicevog sina. Ubio je decka najboljeg studenta iz cista mira i za to nije odgovarao.

Jesi li ti siguran da si se dobro setio tog slučaja?
Boli me uvo i za Slavnića i za njegovog sina, ali kad se već tako strasno zalažeš, mogao bi da vodiš računa o faktima.
bindu bindu 22:25 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

anonymous_alcoholic
na zalost ne da nisi u pravu nego si katastrofalno i nezdravo u krivu.

he, he, pametnice mala :))))))))))))))))))))




mrzi me da citam wiki.razumes.sad me vec nervirate svojom zlonamernoscu i nerazumevanjem za jedno ljudsko bice.
toliko ste oholi i zeljni krvi. nije smesno.zalosno je

samo se ti smej i zabavljaj. to samo govori o tebi kao clanu ovog drustva u jednoj naciji, koje je napravilo toliku stetu svom sopstvenom narodu. nemoj to NIKADA DA ZABORAVIS . ti si samo primerak tog mentaliteta koji gura svoju sumanutu ideju o svojoj tacnosti i nepogresivosti. ti dr. mu i ostali.
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 22:28 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

samo se ti smej

drugarice, sve si bolja i bolja. jedva cekam nastavak :))
bindu bindu 22:35 18.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

mene, iskreno, O.B. ic ne zanima. davno sam prestala da je gledam, pa me vi sad streljajte.
indiferentna sam potpuno :)


pa ne mora da te zanima. ja je nikada nisam ni gledala osim nesto nayoutubu ili tako.ali nemoj da zaboravis ona i njeno dete su samo ljudska bica bez obzira da li su poznati ili ne.
vishnja92 vishnja92 07:55 19.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

au..... pa ja vise ne znam kako da objasnim:

slazem se s Dekijem, ne kapiram ovo spinovanje po komentarima oko vutre, Kurira i svega - covek je lepo mogao i samo naslov da napise, i trebalo bi da je dovoljno, ali eto: izgleda da nije, rekla sam da me OB ne zanima upravo zato sto se pojavljuju spekulacije o tome "ko je na cijoj strani", ali sam se nadovezala na Wua po pitanju zastite deteta.....cek da uzmem vazduh

daklem
htela sam da kazem ovo:
Kraja
...posto je jastuk...
...vec pocepan i perje pusteno niz vetar, nadajmo se da ce to dete prerasti stadijum "sina OB" i postati COVEK...
...alternativa mu je da dozivotno ostane neciji sin i da se ne skida sa naslovnica "novina".....

ovo zavisi od klinca, ali u velikoj meri i od nje. zasto ga onda ne pusti?
ervetor ervetor 22:36 19.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere

ama jel lepo rekoh da odosmo u trol?


Izvinjavam se onda...
tyson tyson 01:28 20.06.2009

Re: Sve je ovde politicki i teorija zavere..

Setimo se samo slavnicevog sina. Ubio je decka najboljeg studenta iz cista mira i za to nije odgovarao.
Čisto da ne ostane nezabeleženo - ovo naprosto nije tačno.




Unfuckable Unfuckable 22:13 18.06.2009

Počelo je

sve to još juče na jednom drugom blogu, kada je "iskopana" iz bunara nekakva kvazi prepiska OB sa nekim likovima na Fejsbuku (hebo vas fb, ne rekoh li to već ?)
A opet - u kontekstu neke potpuno pete priče koja je išla u tom trenutku, ali sa idejom da eto, blogeri vide ko je i kakva je OB pa da zdravorazumno skontaju da za tak'e ne treba municiju štedeti, pa ma od čega bila.

Dakle spin se sastojao u tome da se opravda nelegalnost jednog postupka umetanjem neke totalno idiotske prepiske koja nam ima objasniti da je OB neko ko ne zaslužuje ni trun razumevanja, skoro pa da sam se oduševio koliko je to sve spontano izgledalo !

Pošto ne bih da prevrćem već sto puta isprevrtane teze koje su upotrebljavale dve strane u ovoj diskusiji - želeo bih da postavim jedno malo, prosto, pa što ne reći i - TV Bastiljično
(umeo je onaj sa krivim ustima da nas propituje često tako tokom dnevnika)
pitanje, za koje mislim da je izuzetno zgodno pa ma odakle poticalo, ako ništa drugo - a ono bar da se malo razmisli o njemu.
Dakle : delikt maloletnog tog - i - tog se desio sredinom maja.
Sada je sredina juna.
Zašto se baš sada pojavila cela priča ?

PS: (sećate se sigurno ovog "baš sada" ?
Kako ono beše : "Kome baš sada odgovara destabilizacija narodne i legalno izabrane vlasti?" recimo.. - baš čučnulo pitanje k'o budali šamar, mnogo mi se sviđa)
Doctor Wu Doctor Wu 22:21 18.06.2009

Re: Počelo je

Dakle : delikt maloletnog tog - i - tog se desio sredinom maja.
Sada je sredina juna.
Zašto se baš sada pojavila cela priča ?

Pa kad je trebalo da se pojavi? U aprilu? Septembru?
Kada je po tebi dobro vreme da se objavljuju ovakve stvari?

PS Nisi li ti uostalom na svom blogu objavio youtube snimak one dve očigledne, doduše anonimne, maloletnice (čak mi se čini da se radi o osnovnoj školi) u Negotinu ili Zaječaru kako se marišu oko cene prodavanja sexualnih usluga? Misliš li da si im zaštitio identitet, da si postupio, citiram: обазриво, водећи рачуна о зрелости, другим личним својствима и заштити приватности малолетног лица, а све у циљу да мере и радње које се предузимају не би штетно утицале на његов развојdelovao?
Unfuckable Unfuckable 22:32 18.06.2009

Re: Počelo je

Hajde da preskočimo moje malo mišljenje da li je uopšte trebalo da se pojavi na ovakav način, pa samo da ponovim pitanje, ali malo drugačije (za one sa slabijom koncentracijom, citiraću svoju omiljenu povremenu blogerku, obožavam ovaj deo)
dakle :
Kamo mesec dana ?
Da nije mali bio u pritvoru, ili panduri nisu metar dana išli u kafanče ?

Koje je po tebi dobro vreme za objavljivanje ovakve vesti, hajd' da uzvratim pitanjem ?

Trebalo je alarmirati javnost, zajednicu...pa i roditelje da se Zli Diler nalazi među nama, koliko kapiram po komentarima mnogih, a ne ćutati !
Ok, kad je tako, da vidimo šta to onda uradiše vrli novinari & dobro obavešteni izvori :
Neobjavljivanjem, tj zadržavanjem informacije, ovako bitne za javnu i ličnu bezbednost gradžana, doveli su širu društvenu zajednicu, pa što ne reći i zemlju u celini - u opasnost, zar ne ?


ps :
youtube snimak

halo Wu, je l' ti dobro ? Do tada smo taj snimak videli samo : ti, ja - i par miliona korisnika interneta.
Nisam marnuo snimak iz murije ili iz nečijeg telefona, malo brkaš frogs i grenmas, ili te ja - poslovično - nisam dobro razumeo.
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 22:36 18.06.2009

Re: Počelo je

Neobjavljivanjem, tj zadržavanjem informacije,

otkud znas da su imali informaciju pre mesec dana? jel i ti krijes neku informaciju o tome kada su dobili informaciju? jel i ti dovodis siru dr. zajednicu u opasnost?
Doctor Wu Doctor Wu 22:42 18.06.2009

Re: Počelo je

Trebalo je alarmirati javnost, zajednicu...pa i roditelje da se Zli Diler nalazi među nama, koliko kapiram po komentarima mnogih, a ne ćutati !
Ok, kad je tako, da vidimo šta to onda uradiše vrli novinari & dobro obavešteni izvori :
Neobjavljivanjem, tj zadržavanjem informacije, ovako bitne za javnu i ličnu bezbednost gradžana, doveli su širu društvenu zajednicu, pa što ne reći i zemlju u celini - u opasnost, zar ne ?

Po meni, poenta cele priče je u obesti. Mislim da građani Srbije ne bi trebalo da pristaju na obest političara, novinara, lekara, advokata, gazda... i ideju da su pred zakonom neki jednakiji (iliti bitniji, što bi neki rekli) od drugih. Svaki normalan i stabilan pravni sistem mora da pruža makar privid da su pred zakonom svi jednaki.
Unfuckable Unfuckable 22:43 18.06.2009

Re: Počelo je

događaj se zbio pre mesec dana, ne pravi se lud. A i sam si pročitao da kljunovi vole neformalno da ćaskaju sa novinarima, svakodnevno u kafančetu. Druženje je milina.
Vest je bajata, da (opet) malo pomognem blogerima sa slabijom pažnjom.
Bajata, ali - upotrebljiva, koliko se može primetiti.
Mislim da samo elementarna tupavost umije dovesti širu društvenu zajednicu u opasnost
(eventualno od padanja u nesvest od smeha / plača - nepotrebno precrtati)
a ne neki balavac sa vutrom u džepu, kako se moglo prosuditi iz zgroženih komentara ovde.
Unfuckable Unfuckable 22:51 18.06.2009

Re: Počelo je

Po meni, poenta cele priče je u obesti. Mislim da građani Srbije ne bi trebalo da pristaju na obest političara, novinara, lekara, advokata, gazda... i ideju da su pred zakonom neki jednakiji (iliti bitniji, što bi neki rekli) od drugih. Svaki normalan i stabilan pravni sistem mora da pruža makar privid da su pred zakonom svi jednaki.

ok, hajde sada samo da vidimo - imajući u vidu sled događaja - tko je pustio Prvu Krv , kad već o obesti pričamo?
- Klinac, motajući vutra po džepovima , pre metar dana?
- Panduri, koji ga dignu pre metar dana ?
- Novine koje su prenele šturu vest u nekoj "crna hronika" ili "24h u Bg" da je "maloletni Q.W. uhapšen zbog posedovanja...." ? - ne sećam se ni da li je negde ovakva vest, a takve su obično te vesti - objavljena.
A znaš zašto ne znam ? Jer su obično - neprimetne, male i sitne u dnu strane.
- Novine koje su prenele da je maloletni Q.W., sin Te i Te, uhapšen zbog posedovanja...blalbla, pre dva dana ?
- Majka koja je reagovala na ovo (kako je reagovala - to ne želim da komentarišem)

dakle, tko je tu obesno pustio tu Prvu Krv, dobri moj Wu ?
Doctor Wu Doctor Wu 22:54 18.06.2009

Re: Počelo je

A i sam si pročitao da kljunovi vole neformalno da ćaskaju sa novinarima, svakodnevno u kafančetu. Druženje je milina.

Pa? Jel ima neki zakon i protiv druženja? Ko može s kim da sedi za stolom?
Iz iskustva znam da kad boldovanje i izrazi poput "elementarna tupavost", "alo" i nezaobilazni cvetići, jezičići i emotikoni postaju najjači argumenti u diskusiji, onda je obično vreme za isključivanje iz iste. Pozz
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:56 18.06.2009

Re: Počelo je

Jel ima neki zakon i protiv druženja?

aman doktore, sto podjebavas svesno?
Unfuckable Unfuckable 23:01 18.06.2009

Re: Počelo je

Doctor Wu
A i sam si pročitao da kljunovi vole neformalno da ćaskaju sa novinarima, svakodnevno u kafančetu. Druženje je milina.
Pa? Jel ima neki zakon i protiv druženja? Ko može s kim da sedi za stolom?
Iz iskustva znam da kad boldovanje i izrazi poput "elementarna tupavost", "alo" i nezaobilazni cvetići, jezičići i emotikoni postaju najjači argumenti u diskusiji, onda je obično vreme za isključivanje iz iste. Pozz


Čekaj bre Wu pa gde ćeš sada kad je najzanimljivije - gde nađe da sam se bunio protiv druženja, pa rekoh da je milina to... druženje ! Ono o tupavosti svakako nije tebi bilo upućeno, a emotikone ne videh nešto.
Bold je zbog mraka, da se bolje primeti
Ali :
imamo kljunove koji se druže sa svojim portparolima u kafančetu, imaju "vruću" robu a - ne daju im je i to - metar dana !?!
Tebi je "sve u redu sa tom slikom" ?
Doctor Wu Doctor Wu 23:12 18.06.2009

Re: Počelo je

imamo kljunove koji se druže sa svojim portparolima u kafančetu, imaju "vruću" robu a - ne daju im je i to - metar dana !?!
Tebi je "sve u redu sa tom slikom" ?

U UK i USA imaš ljude i žene koji žive od kiss & tell koji prodaju listovima kao što su Daily Star, News of the world i kako se već sve ne zove đubre. Što misliš da neko iz Kurira (ili nekog ko stoji iza njega) nije mogao da skupi 1000 evra da plati pandura koji je priveo B.-inog sina? Ili da se baja sam prijavio Kuriru? Surovo? Nije fer? Jel bi bilo fer da je u pitanju bio Vučićev mali? Jbg, ako su mogli da jednu Lady D skrljaju, ako su mogli tolike vlade da sruše, život je takav, better get used to it, postajemo deo tog sveta i kupimo iste fazone koji i kod njih rade već decenijama. Mogu da zamislim hiljadu gorih stvari (evo, na primer, danas onim ljudima na letu Brisel NY umro pilot tokom leta) od novina koje štampaju šta im padne na pamet.
Unfuckable Unfuckable 23:21 18.06.2009

Re: Počelo je

Sve stoji što govoriš, mogu da zamislim kupljenog kljuna kako vergla u diktafon, uopšte ne sporim tu mogućnost
ali - nemoj mi reći da je kupoprodaja trajala metar dana u zemlji Srbiji, pregovori, advokati, ugovori i tajrad ?
Imam problem samo s tim što ne mogu da zamislim kupljenog kljuna, kako to nazvah gore - koji nije požurio da pokupi keš, nego mudro i strateški čekao da informaciji poraste cena na tržištu.
I, još nešto : taj neki - kljun jeste prekršio zakon, je l ?

ps : propustih - ne bi bilo fer ni da je u pitanju bio Vučićev ili Veljin mali, to je moj stav
ivana23 ivana23 23:45 18.06.2009

Re: Počelo je

U tekstu u Kuriru pise:

...priveden sa još dve osobe, u „šteku“ iznad škole „Mihajlo Petrović Alas“ u Gospodar Jovanovoj ulici - pred policajcima „preuzeo odgovornost“ da je zaplenjena droga njegovo vlasništvo, jer je „hteo da časti razred“ za matursko veče povodom završetka osmog razreda.

Skolska godina za osmake zavrsila se: 29. maja, maturske veceri se organizuju nakon tog datuma.

- E, sad... da li je on kupio tih 15 gr. 15 dana ranije ili je policeman cekao da to dojavi mesec dana kasnije ili je tekst u novinama pisan ofrlje... ko bi to znao. Kao i da li je ovo tacno, a to nikoga ne zanima:

...jedna učenica dobila je batine ispred zgrade u kojoj živi jer su je označili kao „drukaru“. Koliko znam, roditelji koji su prijavili ovaj slučaj još od nadležnih nisu dobili povratnu informaciju da li je slučaj procesuiran - priča nam otac dečaka koji pohađa osmi razred u dorćolskoj osnovnoj školi „Mihajlo Petrović Alas“.
Unfuckable Unfuckable 23:52 18.06.2009

Re: Počelo je

zanima me konkretna poenta ovog tvog komentara, ako može sada - za mene - sa poremećenom koncentracijom

ps : da pojasnim - ja nisam nigde tvrdio da klinac nije posedovao / dilovao / šta god radio drogu, ili da je on jedno superdivnoextradobro dete i da mu je mama svetica i fina teta.
Ali me zanima, ako neko ko ima dobre podatke ili više energije može da mi pokaže gde je to i kada, i za koje krivično delo neki medij obelodanio identitet maloletnog počinioca.
ivana23 ivana23 00:01 19.06.2009

Re: Počelo je

zanima me konkretna poenta ovog tvog komentara, ako može sada - za mene - sa poremećenom koncentracijom

Zekis? Pa u vezi onih mesec dana od dogadjaja, do objavljivanja. Ne stimaju datumi.

Na ostalo se nisam osvrtala. I necu.
Unfuckable Unfuckable 00:03 19.06.2009

Re: Počelo je

pa ne znam kako citiraš drugu rečenisu u članku a prvu preskačeš :

"Petnaestogodišnji L. V., sin Olje Bećković, autorke i voditeljke emisije „Utisak nedelje“ na televiziji B92, priveden je sredinom prošlog meseca u stanicu policije Stari grad jer je kod njega pronađeno oko 15 grama marihuane."
ivana23 ivana23 08:46 19.06.2009

Re: Počelo je

Unfuckable
pa ne znam kako citiraš drugu rečenisu u članku a prvu preskačeš :"Petnaestogodišnji L. V., sin Olje Bećković, autorke i voditeljke emisije „Utisak nedelje“ na televiziji B92, priveden je sredinom prošlog meseca u stanicu policije Stari grad jer je kod njega pronađeno oko 15 grama marihuane."

Nisam preskocila, vec sam mislila da ne treba ponavljati ono sto si neposredno pre mog komentara naveo 2-3 puta i ja se samo nadovezujem.

- Ajmo onda ovako:
...priveden je sredinom prošlog meseca u stanicu policije Stari grad jer je kod njega pronađeno oko 15 grama marihuane."
- Dalje se kaze:
...priveden sa još dve osobe, u „šteku“ iznad škole „Mihajlo Petrović Alas“ u Gospodar Jovanovoj ulici - pred policajcima „preuzeo odgovornost“ da je zaplenjena droga njegovo vlasništvo, jer je „hteo da časti razred“ za matursko veče povodom završetka osmog razreda.

- Znaci - priveden oko 15. maja, a sk. godina se zavrsava 29. maja, maturske veceri se odrzavaju nakon toga.
Kupio je po ovom navedenom tih 15.gr. oko 15 dana pre nego sto ce se odigrati matursko vece. OK?
Vest se pojavljuje u novinama 16. juna. Ti napominjes da je od prvog dogadjaja (privodjenje), do objavljivanja proslo mesec dana i potpuno si u pravu. Tu zaista nesto ne stima!

- Tu bi se sada najboje ukopila teza hajkule1:
U medjuvremenu, jedna devojcica je dobila batine ispred svoje zgrade jer je optuzena da je cinkaros. To niko ne pominje, nije interesantno, sta ce kad su joj roditelji anonimusi.
Pritisak na decu, roditelje... Roditelji uglavnom cute, klone se problema.
I onda nekom roditelju rodjaku - prijatelju pukao film. I obavestio Kurir. Novinar iz Kurira bacio mamac, kako ume...


- Ja bih bila slobodna da dodam da se neko (iz devojcicinog okruzenja) iznervirao sto se nista ne preduzima, bas imajuci u vidu da je majka decaka javna licnost, pa je smatrajuci da je u pitanju zataskavanje resio da stvar obelodani.

Uh, jesi li me sad razumeo?
Unfuckable Unfuckable 09:18 19.06.2009

Re: Počelo je

Naravno.
Stoji ova hajkulina teza.
Kao što se i meni vrzma po glavi da je to "čašćavanje društva" bila samo žvaka za muriju, ali to je najmanje bitno za celu priču.
Ono što jeste bitno je pitanje :
Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?
ivana23 ivana23 11:13 19.06.2009

Re: Počelo je

Ono što jeste bitno je pitanje:
Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?

Da, ne mogu bas sada da nadjem, ali sam apsolutno sigurna. To se desavalo i kada je maloletnik pod istragom i kada je u pitanju zrtva.
Ima dosta vesti koje govore o maloletnicima koji su pocinili ubistvo, desilo se to u selu, malom gradu, u kaficu cije se ime navodi, pred prilicnim brojem gostiju, a onda se navedu inicijali maloletnog ubice. Da li mislis da sutradan celo selo, gradic ne znaju o kome se radi?

Medjutim, ti ovo pitanje postavljas tek sinoc, kada se pojavio novi (moguci) scenario pojavljivanja teksta o ovom dogadjaju u Kuriru.
buba_truba buba_truba 11:39 19.06.2009

Re: Počelo je

ivana
Ima dosta vesti koje govore o maloletnicima koji su pocinili ubistvo, desilo se to u selu, malom gradu, u kaficu cije se ime navodi, pred prilicnim brojem gostiju, a onda se navedu inicijali maloletnog ubice. Da li mislis da sutradan celo selo, gradic ne znaju o kome se radi?

Ima, i za mnogo manje od ubistva.
ivana23 ivana23 11:54 19.06.2009

Prvi primer...

Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?

Na nacin da se objave inicijali, a svi iz okruzenja znaju o kome se radi? Na to si mislio...

Godinama vozio po selu
Vozač „mercedesa“ D. R., kako saznajemo, postaće punoletan 4. avgusta. Iako nema vozačku dozvolu, već nekoliko godina vozi po selu Čumiće.
- On je jedinac. Njegovi roditelji imaju nekoliko automobila. Uzimao je kola i vozio po selu, ali nije napravio nijedan incident - kaže jedan meštanin Čumića.
Prema priči meštana, D. R. je preksinoć bio s društvom u Čumiću.
- Bio je na rođendanskoj žurci njegovog druga. Slavlje su nastavili u kafiću u Gornjoj Trnavi. Da li je možda na proslavi pio, ne znam. Strašno je to što se desilo. Dve života su ugašena. Ne znam ni kako će se iz ovoga izvući njegova porodica - kaže jedna meštanka.


Maloletnik izazvao sudar, dva mladića poginula
Unfuckable Unfuckable 12:31 19.06.2009

Re: Prvi primer...

pa ok, ali da nije malo preterano porediti Čumić i Beograd ?
Osim toga, je l' navedeno možda da je maloletni "D.R." sin tog - i - tog ? Ja nešto ne primetih.
Znam li ja, odavde iz Bg, koje je to dete, mogu li i da predpostavim ?

Sasvim sam siguran da i klinci oko sina OB jako dobro znaju o kome se radi, jbg što je i razumljivo,( kao što i ovi u Čumiću veoma dobro znaju ko je to vozio kola te noći) - ali da nije neophodno da to baš sazna cela Srbija.
Ja sam pitanje postavio onda kada sam počeo da komentarišem na ovom blogu, a to se zbilo sinoć - tako da ne kapiram kakve veze ima vreme mog postavljanja pitanja sa samim pitanjem, tako da se osnovano nadam da nema nekoga ko "se ne slaže s pitanjem"
Da li je pandur "otpevao" ili je to uradio neki gnevni roditelj - manje je bitno (mada bi moglo biti, ako je kljun u pitanju), koliko činjenica da je onaj koji je to objavio - podatke zapakovao u prepoznatljivo
vesela_baba vesela_baba 12:34 19.06.2009

Re: Prvi primer...

Vozač „mercedesa“ D. R., kako saznajemo, postaće punoletan 4. avgusta...



Nekada je neophodno da se na ovakav nacin kroz novine provuce dete poznate licnosti da bi javnost reagovala. Da li ce se nesto promeniti? Vreme ce pokazati, a ja zelim da budem optimista.

Kada je krivica u pitanju, svi maloletnici treba da budu zasticeni i jednaki pred zakonom.
Sta cemo se privilegijama? Ni malo jednostavna stvar, ali najlakse je podici galamu.
ivana23 ivana23 13:05 19.06.2009

Re: Prvi primer...

Unfuckable
pa ok, ali da nije malo preterano porediti Čumić i Beograd ?Osim toga, je l' navedeno možda da je maloletni "D.R." sin tog - i - tog ? Ja nešto ne primetih.Znam li ja, odavde iz Bg, koje je to dete, mogu li i da predpostavim ?Sasvim sam siguran da i klinci oko sina OB jako dobro znaju o kome se radi, jbg što je i razumljivo,( kao što i ovi u Čumiću veoma dobro znaju ko je to vozio kola te noći) - ali da nije neophodno da to baš sazna cela Srbija.Ja sam pitanje postavio onda kada sam počeo da komentarišem na ovom blogu, a to se zbilo sinoć - tako da ne kapiram kakve veze ima vreme mog postavljanja pitanja sa samim pitanjem, tako da se osnovano nadam da nema nekoga ko "se ne slaže s pitanjem"Da li je pandur "otpevao" ili je to uradio neki gnevni roditelj - manje je bitno (mada bi moglo biti, ako je kljun u pitanju), koliko činjenica da je onaj koji je to objavio - podatke zapakovao u prepoznatljivo

Naravno da ne mozes, kao sto ni klincu, predmetu ove rasprave ne pise na celu da je sin... Pa ako bih ga srela, a stanuje u delu grada kojim se povremeno krecem, ne bih znala da je to on. A i ne preziva se kao mama.

I molim te, kakva je razlika izmedju takvog saznanja (o kome se radi) izmedju Bg i Cumica? Grad je dzungla i tu si manje upadljiv nego u provinciji gde ne treba da vest objavi Kurir kako bi se saznalo sta se juce dogodilo. Tamo vesti putuju brze od kuce do kuce i zahvataju bar 10 sela u opsegu.
I to znaci onda da je svaka vest koja nije iz Bg od manje vaznosti po maloletnika, porodicu, okruzenje?
Unfuckable Unfuckable 13:23 19.06.2009

Re: Prvi primer...

Naravno da ne mozes, kao sto ni klincu, predmetu ove rasprave ne pise na celu da je sin...

e pa upravo u tome se i ogleda veličina nedela Kurirčeka, koji je dopisao na čelu tog klinca čiji je, i tako ga izložio javnosti.
Vesti iz Čumića nisu od manje važnosti, ali - prokleta je ta geografija : smem da se kladim da stanovnici Čumića znaju mnogo takvih ili sličnih stvari, a koje do medija nisu ni dospele. Dakle, u pogledu informacija iz Čumića - oni su u povlašćenom položaju u odnosu na mene, moglo bi se reći
A u pogledu informacija iz Bg - u istoj smo ravni i jedni i drugi, to je poenta.
Dakle, ne mislim da je pametno formulisana ni ta vest koja je iz Čumića došla.
Ali, sve i da je niko nije objavio - opet bi celo mesto znalo šta se desilo i ko je vinovnik, zar ne ?
ivana23 ivana23 13:26 19.06.2009

Re: Prvi primer...

e pa upravo u tome se i ogleda veličina nedela Kurirčeka, koji je dopisao na čelu tog klinca čiji je, i tako ga izložio javnosti.

Ajde mi to objasni. Ako ga sretes, kako ces znati?
ivana23 ivana23 13:34 19.06.2009

Danasnji online Blic

Unfuckable Unfuckable 13:39 19.06.2009

Re: Prvi primer...

pa ok, znači samo ako se okači slika to je merodavno ?
mislim...
btw, baci pogled na pismo, zanimljivo je
ps . heh, već okačila LitlMis
ivana23 ivana23 13:50 19.06.2009

***

pa ok, znači samo ako se okači slika to je merodavno ?
mislim...

Izvrces. Pitas, odgovori ti se, a ti pronadjes novu caku...
To nije dijalog.
Unfuckable Unfuckable 14:07 19.06.2009

Re: ***

nema cake.
Znaću da je sin OB nešto radio jer je to Kurir naglasio, inače bi to bila samo još jedna cigla u zidu anonimne maloletničke delikvencije (ili poremećaja ponašanja, kako ko voli)
Znaće cela Srbija i - možemo da se žalimo, ali istina je - biće to daleko zvučnija vest nego batica iz Čumića.
jesen92 jesen92 00:43 20.06.2009

Re: Počelo je

Svaki normalan i stabilan pravni sistem mora da pruža makar privid da su pred zakonom svi jednaki.
...tako bi trebalo da bude ali nije...Zasto su objavili da se radi o Oljinom sinu a nisu objavili ime te "privrednice" ciji je sin bio glavni..ocigledno da se radi o nekoj "hajki" na Olju....Ja sam mislila u pocetku ove ujdurme da ce to da se zavrsi sa naslovnicom kojom je i pocelo i mislila sam da se dize previse buke...ali ocigledno da nije bas tako.....
Doctor Wu Doctor Wu 00:53 20.06.2009

Re: Počelo je

Zasto su objavili da se radi o Oljinim sinu a nisu objavili ime te "privrednice" ciji je sin bio glavni..ocigledno da se radi o nekoj "hajki" na Olju....Ja sam mislila u pocetku ove ujdurme da ce to da se zavrsi sa naslovnicom kojom je i pocelo i mislila sam da se dize previse buke...ali ocigledno da nije bas tako.....

U stvari, to što je mali duvao u dvorištu je, bar za mene, totalno nebitno. Meni je u celoj priči odvratno to da Bećkovićka odlazi u policiju sa četiri "rođaka", kao Velja, da nekom nešto preti. Sad iz priča proizilazi da je mali učestvovao i u maltertiranju neke klinke, "drukare", ali to sve za našu Oljicu nije bitno- on je "samo sebi štetio". Još jednom, bože me sakloni takvih keva.
hajkula1 hajkula1 00:02 19.06.2009

mozda i nije kljun

Sin roditeljke koja ima poznanstva, veze, odredjenu moc, priveden pre metar dana jer je osumnicen da diluje drogu.

U medjuvremenu, jedna devojcica je dobila batine ispred svoje zgrade jer je optuzena da je cinkaros. To niko ne pominje, nije interesantno, sta ce kad su joj roditelji anonimusi.

Pritisak na decu, roditelje... Roditelji uglavnom cute, klone se problema.

I onda nekom roditelju rodjaku - prijatelju pukao film. I obavestio Kurir. Novinar iz Kurira bacio mamac, kako ume...

Zao mi je Olje. Zao mi je njenog sina. Zao mi je roditelja i druge dece kojima je namenjena droga (pi..a si ako ne uzmes...). Kojima se nudi droga. Deca su radoznala. Deci je vazno da budu prihvaceni u drustvu. Vaznije im je to nego sta roditelji savetuju. Bar jedan period ili u jednom trenutku. Ako u tim godinama probaju marihuanu, veca je verovatnoca da ce malo kasnije probati nesto jace. Zao mi je devojcice koja je dobila batine ispred svoje zgrade jer je optuzena da je cinkaros.


ivana23 ivana23 00:05 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

hajkula1
Sin roditeljke koja ima poznanstva, veze, odredjenu moc, priveden pre metar dana jer je osumnicen da diluje drogu.U medjuvremenu, jedna devojcica je dobila batine ispred svoje zgrade jer je optuzena da je cinkaros. To niko ne pominje, nije interesantno, sta ce kad su joj roditelji anonimusi. Pritisak na decu, roditelje... Roditelji uglavnom cute, klone se problema. I onda nekom roditelju rodjaku - prijatelju pukao film. I obavestio Kurir. Novinar iz Kurira bacio mamac, kako ume... Zao mi je Olje. Zao mi je njenog sina. Zao mi je roditelja i druge dece kojima je namenjena droga (pi..a si ako ne uzmes...). Kojima se nudi droga. Deca su radoznala. Deci je vazno da budu prihvaceni u drustvu. Vaznije im je to nego sta roditelji savetuju. Bar jedan period ili u jednom trenutku. Ako u tim godinama probaju marihuanu, veca je verovatnoca da ce malo kasnije probati nesto jace. Zao mi je devojcice koja je dobila batine ispred svoje zgrade jer je optuzena da je cinkaros.

Bice da je ovo najverovatniji scenario.
Unfuckable Unfuckable 00:06 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

a gde je ta vest o devojčici koja je dobila batine, ja je ne primetih na Kurirovom sajtu, ako može link

ps : sorry, nađoh malo niže u tekstu
Ok, stoji teorija : revoltirani roditelji su dojavili Kuriru.
Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?
hajkula1 hajkula1 00:44 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Unfuckable
a gde je ta vest o devojčici koja je dobila batine, ja je ne primetih na Kurirovom sajtu, ako može link

ps : sorry, nađoh malo niže u tekstu
Ok, stoji teorija : revoltirani roditelji su dojavili Kuriru.
Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?



Ima. Maloletnom detetu stoje inicijali a izjava roditelja potpisana, uz fotografiju roditelja. Samo to su anonimusi. Zato nije uocljivo. A mene mrzi da prebirem, sitan je sat.

Meni je muka od zasticenih, od zataskavanja. Druge novine nisu htele da objave tekst. Suzdrzavam se da pisem jer ja licno ne poznajem Olju i njenog sina, prema onome sto cujem, imam rezervu. Prema Oljinom sinu treba da se postupa kao prema svakom drugom detetu, ni blaze ni strozije. Anonimusi i njihova deca budu strozije kaznjeni. Eto, informacija o prebijenoj devojcici je promakla.


niccolo niccolo 13:06 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?

Pri čemu treba dodati da čak i ako jeste, to je i dalje kršenje zakona, a mislim i novinarske etike itd.
anonymous_alcoholic anonymous_alcoholic 13:10 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Pri čemu treba dodati da čak i ako jeste, to je i dalje kršenje zakona, a mislim i novinarske etike itd.

da, ali treba i dodati da u tom slucaju NUNS i B92 nisu imali nikakve primedbe...
ivana23 ivana23 13:11 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

niccolo
Da li se iko seća da je još nekom maloletniku koji je počinio ovakvo krivično delo javno otkriven identitet ?
Pri čemu treba dodati da čak i ako jeste, to je i dalje kršenje zakona, a mislim i novinarske etike itd.

Bas tu je poenta niccolo! Promicu takve vesti redovno kroz sve dnevne novine, ne samo Kurir, ali to su neka nepoznata, nevazna imena (ovo nisam rekla u smislu nipodastavanja), pa niko ne reaguje.
filantrop filantrop 14:09 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Promicu takve vesti redovno kroz sve dnevne novine, ne samo Kurir, ali to su neka nepoznata, nevazna imena (ovo nisam rekla u smislu nipodastavanja), pa niko ne reaguje.


Ilustracija:

Skok sa prozora škole
Učenik osmoletke „22. oktobar” u Surčinu I. S. teško povređen i operisan na Institutu za majku i dete


Maloletni I. S., učenik osmog razreda Osnovne škole „22. oktobar” u Surčinu, skočio je juče oko 11 časova sa terase međusprata ove osmoletke i slomio oba ručna zgloba i podlaktice zbog čega je hitno prevezen na Institut za majku i dete „Dr Vukan Čupić”, gde je operisan. Kako se moglo čuti na mestu događaja, dečak je najpre sa dvojicom učenika ušao u ve-ce koji se nalazi na drugom spratu zadnjeg dela zgrade. Kada su oni izašli, s prozora je skočio na terasu koja je na visini od dva metra, a potom na travu. U pomoć su odmah pritekli mnogobrojni nastavnici a brzo je stigla i Hitna pomoć.

Prema rečima Branke Selaković, razrednog starešine
, povređeni dečak već četiri godine boluje od dijabetesa i nekoliko puta je pretio da će se ubiti.

– Ležao je u svesnom stanju sa iščašenim zglobovima. Kada sam ga upitala zašto je to uradio, odgovorio je da je hteo da se dokaže drugarima. Ne znam šta ga je nagnalo da to učini, ali je više puta pretio da će sebi oduzeti život. U ponedeljak je mobilnim telefonom poslao poruku majci u kojoj kaže da će živeti još nekoliko dana. Nikako nije mogao da se pomiri sa činjenicom da će celog života morati da se bori sa dijabetesom zbog čega je već duže vreme bio bezvoljan i nesrećan – objasnila je Selakovićeva i dodala da se uspeh u školi ovog osnovca naglo pogoršao od kada je u petom razredu saznao da je bolestan.

Ipak, naglašava ona, svi nastavnici su mu pomagali da što lakše savlada gradivo i završi razred.

– Ni loše ocene ne mogu da razumem kao razlog za skok jer je baš danas popravio poslednju jedinicu. Pričala sam sa njim pet minuta pre nego što je skočio. Iako je često bio utučen, delovao mi je raspoloženo. Čak je rekao da jedva čeka proslavu maturske večeri sa svojim drugarima – rekla je Selakovićeva.

Kako nam je objasnila Ela Pesah, školski psiholog, koja je više puta pričala sa ovim osmakom, iako je bio utučen nije pokazivao agresivnost prema drugim đacima.

– Bolest ga je pogodila kao grom iz vedra neba. Međutim, nije redovno koristio terapiju zbog čega je nekoliko puta padao u šećernu komu. Često je izostajao sa nastave – naglasila je Pesahova.

Međutim, moglo se čuti da su ga na skok isprovocirali školski drugari čikajući ga.

U trenutku kada je maturant skočio, na suprotnoj strani školskog dvorišta njegovi vršnjaci su uz trubače proslavljali završetak osmog razreda dok su ostali đaci bili u učionicama jer je tek počeo četvrti čas.

---------------------

Izvinite, ali da ne treba preispitati odgovornost razredne i psihologa za iznosenje privatnosti bolesnog deteta u javnost?
Niko nije reagovao na ovo.



Edit:
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Skok-sa-prozora-shkole.lt.html
ivana23 ivana23 14:16 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Skok-sa-prozora-shkole.lt.html

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Skok-sa-prozora-shkole.lt.html
mala pomoc
filantrop filantrop 14:17 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

ivana23
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Skok-sa-prozora-shkole.lt.htmlhttp://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Skok-sa-prozora-shkole.lt.htmlmala pomoc


Hvala
iz nekog razloga
linkovanje kod mene ne radi
filantrop filantrop 14:31 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Dok OB nije pretila policiji, za mene je to bio njen privatni, porodicni problem.
Posle pretnji pocinjem da razmisljam izvan modela majka-stiti-dete.
Pristojan gradjanin se oseca nelagodno kad ga zaustavi policija, OB dozvoljava sebi da preti policiji.
Nadam se da kola nece da se slome na nekom policajcu posle unutrasnje kontrole.
A zna li se stav OB povodom prebijanja devojcice?
Sta je sa privatnoscu tog deteta?

Zaista mi strahovito smeta sto se ovolika osuda javnosti pokrenula tek sada, naravno, bolje ikad ..
Nevidjeno licemerje.
Unfuckable Unfuckable 14:50 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

evo još malo glasnog razmišljanja, ovo je deo iz današnjeg Kurirčeka :

" U samom "šteku" ordiniralo je deset do dvanaest dečaka i devojčica koji su školu "podmirivali" drogom. Lider nije bio Oljin sin, već dečko čiji je otac biznismen u inostranstvu, a majka viđena beogradska privrednica. To su, inače, deca imućnih roditelja, od kojih niko ne dolazi sa manje od 20 evra u džepu - pričaju roditelji, koji posle privođenja Oljinog sina i drugara u stanicu policije, kad je jedno od dece brutalno pretučeno kao "drukara", ne žele da im se imena pojave u javnosti iz bezbednosnih razloga."

Hoće li biti objavljeno i ime "biznismena iz inostranstva" ili bar "ugledne beogradske privrednice" ili kljunovi / novinari nemaju ni inicijale kolovođe grupe ?
filantrop filantrop 15:10 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

A sto su moderirani komentari ...
kako to da Olji pristizu samo pisma podrske
a ja juce i danas slusam od obicnih smrtnika nesto sasvim drugo.
niccolo niccolo 17:26 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Izvinite, ali da ne treba preispitati odgovornost razredne i psihologa za iznosenje privatnosti bolesnog deteta u javnost?

Da, trebalo bi, ni ovakve stvari se ne smeju iznositi...
pnbb pnbb 18:04 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

Hoće li biti objavljeno i ime "biznismena iz inostranstva" ili bar "ugledne beogradske privrednice" ili kljunovi / novinari nemaju ni inicijale kolovođe grupe ?

u slucaju da ne objave, hoce li kurir odjednom postati perjanicom objektivnog novinarstva, jer stiti identitet maloletnika? ili ce biti kriminalni list koji stiti interese onoga ko da vise para?

znaci imamo maloletnika koji po objektivnom saznanju cele parohije terorise klinc epo skoli i kraju..
a onda kad se objave malo opsirniji inicijali, okrivimo novine sto su otkrile identitet... zaboga recite narodu da se javnost buni...

sta je zapravo bilo pitanje?

kad bi novine objavljivale samo proverene informacije, citali bi izuzetno dosadnu stampu...
taj i taj doktor izvadio bubreg pacijentu... taj i taj ucitelj pipao decu po skoli..
pa kad se posle ispostavi da nije, e jebiga, pardon, desava se... ko jos cita demantije...

znaci ako s eslozimo da identitet maloletnika ne treba objavljivati - jer tako pise u zakonu - sa cime s eslazem, generalno - jel u redu onda da se nasiroko u detalje pise o punoletnicima osumnjicenim za najstrasnije zlocine, pre nego sto je delo nepobitno utvrdjeno...

cini se da je u nekim situacijama stvarno pojeo car vajdu...
pa ne mozemo se uvek drzati zakona ko pijan plota, bozjutimajku...
al tad smo se sjebali...
znaci - sta?




Lionsgate Lionsgate 18:36 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

znaci - sta?

Gospon pn-Banovo-Brdo je moj favorit ba ovom blogu, nije sto smo nekad bili sugradjani u dalekom i belom svetu nego... covek jednostavno vidi sustinu.

Mrzelo me sve da iscitam ali na medijsku graju koju su podigli OB, B92, NUBS, OEBS (odakle oni u ovoj prici uopste?) pre bih se upitao kako je OB, ovaj put kao majka, u svemu ovome prosla? Klinac joj je u losem drustvu, da je na putu da postane, hmmm, kriminalac... verovatno ce posle ove afere imati grdne probleme sa ekipom sa kojom je radio, ne bi me zacudilo da on postane meta kao ona prebijena devojcica. Sta majka da uradi da ga skloni iz okruzenja u kom je? Tesko da ce pobeci od te ekipe (ako uopste i zeli) bilo gde u Beogradu... gadna situacija za roditelja, bas gadna...
vishnja92 vishnja92 20:47 19.06.2009

Re: mozda i nije kljun

sta je zapravo bilo pitanje?

Djuro, posle svega ni meni nije jasno
jesen92 jesen92 00:02 20.06.2009

Re: mozda i nije kljun

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Skok-sa-prozora-shkole.lt.html
...nasi novinari su definitivno nepismeni...O kakvim maturantima oni pricaju kada se radi o ucenicima koji su zavrsili osnovnu skolu...takozvana "mala matura" ne postoji...znaju li oni uopste sta je to matura.....Poslednjih godina se slavi zavrsetak osnovne skole na nacin koji je neprimeren godinama ucenika...proslave se desavaju u kafanama kao da se zaista radi o maturantima...devojcice po pravilu obucene kao sa grand parade pa nije ni cudo sto se ovakvi dogadjaji desavaju po skolama....Trubaci!!! da li je to provod za osnovce? Ocigledno je da smo kao drustvo "zakazali" a tome su doprineli i prosvetni radnici i roditelji....
gocanak gocanak 01:47 19.06.2009

ok, ali.....

Dok sam čitala vaš tekst nisam mu imala išta zameriti, ali.... na kraju sam se kao majka dva osnovca zapitala da li tako gledam na stvar iz razloga što moja deca ne idu u pomenutu školu.... ili što ne znam šta se dešava u školi u koju idu /ili znam onoliko koliko mislim da je dovoljno ?/
Čisto sumnjam da bih bila "mrtva" hladna da je suprotno.... žao mi je iskreno zbog svega što Olja, koju uzgred budi rečeno jako cenim i čije emisije ne propuštam, proživljava kao majka, ali....
Da sam srećna što sam videla tekst NIKAKO NISAM, da čitam Kurir ne čitam, takav atak na svoje mentalno zdravlje si ne mogu priuštiti, ali da sam po ko zna koji put stavila prst na čelo JESAM...
I to samo iz razloga što nikako ne mogu da prihvatim da je obična ludost petnaestogodišnjaka da se malo provedu i proslave završetak osnovnog školovanja uz....... da je Olja kao javna ličnost, borac za istinu i pravdu, za transparentnost , kao majka, u problemu jeste i ja jedino što kao majka mogu da joj poželim je da otkrije uzroke, otkloni posledice i glave podignute ide napred. A što se tiče Kurira - ovaj blog smatram previše kulturnim da bih sebi dozvolila bilo kakav komentar, jer svaki bi bio neprikladan za mesto gde ostavljam pisani trag...
gocanak gocanak 14:40 19.06.2009

Re: ok, ali.....

Pre par minuta sam na sajtu B92 pročitala i pisanu reč Olje Bećković....dakle Vaš naslov ovog teksta je pogodak u metu.... ovi dečaci su kao mnogo mnogo druge dece pušila marihuanu do koje su verovatno došli u školskom dvorištu, njih nisu prijavili ni direktor te os.škole, ni nastavnici iste, ni DEŽURNI POLICAJAC već stanari iz obližnje zgrade.... GDE SU BILI SVI OSTALI pitam se, da možda nisu malo plaćeni da bi još i to radili..... vodili računa šta im se dešava u školama. I dalje, dok smo mi mirni jer su nam deca u školi na sigurnom bezbednom vaspitno obrazovnom mestu, narkodileri nesmetano rade svoj posao. A onda se ovaj pogani list pronađe pametan da piše o Luki samo zato što je dete te i te osobe.... sramota... što nisu pisali o momcima koji toj deci daju tu istu marihuanu, zar jedino oni nisu informisani o tome da se u svakoj školi tačno zna ko to radi, ZNA A ĆUTI.... I zaista najopasniji članovi naše zajednice su oni koji najviše znaju ALI SE BOŽE PLAŠE, ako se oni tako informisani i moćni ne mogu zameriti poznatim školskim narkodilerima kako će to učiniti Luka i njemu slični..... A to što je direktor škole Ruđer Bošković odreagovao brzinom munje je za "bez komentara". Evo na primer bilo bi dobro da urade test na narkotike kao deo obavezne procedure 22. i 23. kada deca budu polagala prijemni.... na žalost mnogi bi roditelji biti zatečeni, a dotični direktor bi bio iznenađen brojem učenika koji bi ispunili uslov za upis....STATISTIKA JE ZAKON. Na žalost mi još nismo zaista svesni kroz kakva iskušenja naša deca prolaze onoga trenutka kad kroče iz kuće. Iz kuće u kojoj smo mi, smrtnici koji se predajemo svojim poslovima sve više i više, a sve u želji da živimo život dostojan čoveka.
Mnogo je Luka tu pored nas, sa nama.... a ovaj navedeni pogani list ne bih upotrebila ni kao podmetač svom zecu na koji bi se pomokrio.....mislim da bi se ležeći na njemu i on jadničak OTROVAO.
jesen92 jesen92 00:23 20.06.2009

Re: ok, ali.....

..... A to što je direktor škole Ruđer Bošković odreagovao brzinom munje je za "bez komentara". Evo na primer bilo bi dobro da urade test na narkotike kao deo obavezne procedure 22. i 23. kada deca budu polagala prijemni..
...meni ovde nesto nije jasno...ako je prijemni 22 i 23. kako je Oljin sin vec bio upisan u gimnaziju....i kakav se ugovor raskida...Da li se radi o privatnoj gimnaziji ili nekoj specijalnoj(filoloskoj ili matematickoj) u kojoj je prijemni bio ranije....?
Unfuckable Unfuckable 02:56 20.06.2009

Re: ok, ali.....

..Da li se radi o privatnoj gimnaziji

guglanje je čudo, čak i meni pomogne
jesen92 jesen92 22:27 20.06.2009

Re: ok, ali.....

guglanje je čudo, čak i meni pomogne
..izguglala sam ali je bilo korektno da mi odgovoris ako vec znas...ne zivimo svi u bg pa da znamo koje sve skole postoje......ja znam da se za matematicku i filolosku gimnaziju polaze ranije prijemni ispit ali posto je Olja pomenula raskidanje ugovora pomislila sam da se radi o privatnoj gimnaziji.... ljubazno sam pitala i ne razumem cemu arogantan odgovor...
Unfuckable Unfuckable 12:23 21.06.2009

Re: ok, ali.....

nije bila namera da ispadne arogantno, ako je tako izgledalo - izvinjavam se.
U pitanju je privatna gimnazija, pa su upisi izvan onih termina u kojima se inače rade za "državne" gimnazije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana