a zasto???

antioksidant RSS / 18.06.2009. u 15:24

grafit glasi

 

ne dajmo zvezdu miskovicu

 

zasto?

 

da li ce zvezda moci da se voli i ako negde bude pisalo vlasnik: miskovic (marko ili ovaj glavni  nebitno)?

 

sta sad pise? ko je vlasnik?

 

ili ko to da bude vlasnik pa da mu mi damo?

 

ozbiljno pitam jer meni stvarno nista ne znaci ko je vlasnik zvezde i da li zvezda ima vlasnika. nista mi ne znaci ni miskovic ni abramovic ni drzava, ni grad...

 

(ne znaci mi sa aspekta ljubavi koju imam za nju. znam da je cudno voleti nesto oko cega se u sustini vrte novci ali ...)



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 15:41 18.06.2009

Onako...

Grafit je nepismen: ne dajmo ... O velikim slovima da ne pričamo. E sad ja sam partizanovac, pa nemam nešto ljubavi za Zvezdu, ali imam poštovanja za veliki klub. I čini mi se da imam prilično racionalan pogled na stvari. Niko ništa nikome ne može da da. Klubovi se moraju privatizovati. Neke će kupiti tajkuni, neke bivši igrači, direktori, i sl. Možda će neki biti privatizovani po principu Barselone i malih akcionara. Nema tu šta kome da se daje.. Potreban je zakon i da klubove neko kupi. Ako je moguće, na fer tenderu i da uloži adekvatna sredstva da se klub postavi na noge. Ne znam da li će Mišković to hteti/moći, ali verujem da navijačima koji sad tako zdušno pišu grafite ne bi ništa značilo ko je vlasnik ukoliko bi Zvezda npr. igrala Ligu Šampiona i u prolećnom delu.
antioksidant antioksidant 15:46 18.06.2009

Re: Onako...

evo ispravio sam (kad prodjem pored pionira ispravicu i grafit)

velika slova me stvarno mrzi (stedim palac na shift-u)

a nije stvar vezana samo za zvezdu.

uopste taj koncept - ne dam mi cudan. ne kapiram ga iz pozicije u kojoj sam ja.

mislim da je kljucno
Potreban je zakon i da klubove neko kupi. Ako je moguće, na fer tenderu


a drzava ima da napravi da bude moguce
E sad ja sam partizanovac,
sto se zalis? prihvati da niko nije savrsen
Biljana 77 Biljana 77 15:51 18.06.2009

Re: Onako...

prihvati da niko nije savrsen

Prihvatila odvano.. i udala se za Zvezdaša. Sad sam potpuno savršena.

uopste taj koncept - ne dam mi cudan.
Pa to je samoupravljački koncept... Treba vremena... jedno dvadesetak godina..
Dr M Dr M 16:01 18.06.2009

Re: Onako...

Prihvatila odvano.. i udala se za Zvezdaša. Sad sam potpuno savršena


Super kombinacija..svakog dana Veciti derbi, verujem i puno golova, , formirali uspesnu reprezentaciju.
Poljubi Reprezentaciju
antioksidant antioksidant 16:14 18.06.2009

Re: Onako...

Pa to je samoupravljački koncept... Treba vremena... jedno dvadesetak godina..
*novo 

znas da me ovo plasi sto si napisala


obrati paznju na cinnjenicu da j eu pitanju grafit. to tesko da je psao neko ko se stvarno seca samoupravljanja

malo je 20 godina
loader loader 16:15 18.06.2009

Re: Onako... Pa, i do sada su ..!!

Mišković je ... eto ... kao važan za ovu priču o Zvezdi samo zato što smo za njega čuli. A šta je bilo do sada?! Ko je sve sedeo u upravnom odboru Zvezde, muvao se u "poslovno-sportskim" krugovima oko Zvezde, ..!? Kao da je ta ekipa bila bolja? Pa, da su svi oni bili dobri, ne bi Zvezda dospela dovde !!

Neka Zvezdu pazari ko god hoće (kao što je ono ispazaren Man.Utd. pa su se pegavi englezi bunili), samo da opet budemo prvaci !!
drug.clan drug.clan 16:28 18.06.2009

Re: Onako...

Biljana 77

uopste taj koncept - ne dam mi cudan.
Pa to je samoupravljački koncept... Treba vremena... jedno dvadesetak godina..


Sport je uvek prcija onih koji vladaju jer je bitan i sastavni deo one "leba i igara".

Ko poseduje sport poseduje i narod i drzavu!


nazalost odrekli smo se samoupravljanja nad sobom pa moramo i nad Zvezdom padalicom.....
AlexDunja AlexDunja 16:50 18.06.2009

Re: Onako... Pa, i do sada su ..!!

samo da opet budemo prvaci !!



btw, ao
i tebi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:55 18.06.2009

ma mozemo

da volimo zvezdu i dalje i sa miskovicem, samo da prestanemo da se blamiramo...novac ne smrdi, so, kad je bal nek je bal. samo nek zvezda ponovo bude crvena.
vishnja92 vishnja92 16:58 18.06.2009

Re: ma mozemo

samo nek zvezda ponovo bude crvena.

ale aleeeee
(sad sta cu, ovaj je najpriblizniji kog sam nasla...)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:07 18.06.2009

Re: ma mozemo

sad sta cu, ovaj je najpriblizniji kog sam nasla...

Evo
Mala demonstacija grobarske tolerancije
Biljana 77 Biljana 77 17:18 18.06.2009

Re: ma mozemo

novac ne smrdi

Postoji anegdota vezana za rimskog cara Vespazijana, kojeg su inače smatrali duhovitim. Kada mu je sin Tit zamerio što se novac u carsku blagajnu sliva i od poreza na javna kupatila i toalete i kako je to neprilično, Vespazijan mu je poturio zlatnik pod nos i pitao: -Smrdi li?
AlexDunja AlexDunja 17:19 18.06.2009

Re: ma mozemo

Mala demonstacija grobarske tolerancije

antioksidant antioksidant 17:44 18.06.2009

Re: ma mozemo

dobrosavljevic_m

Mala demonstacija grobarske tolerancije


sto je ovo lepo

ko da gledam rea


antioksidant antioksidant 17:46 18.06.2009

Re: ma mozemo

samo da prestanemo da se blamiramo.

eh, blamiramo...ne preteruj

cuti i uzivaj, sad se najlepse vidi kome je krv crveno bela.

nek ide kome se ne svidja...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:51 18.06.2009

Re: ma mozemo

AlexDunja
Mala demonstacija grobarske tolerancije


Unfuckable Unfuckable 18:01 18.06.2009

oko Zvezde i Partizana

će još i da se nagode ko će šta da pokupi. Sjaši Miško da uzjaši Cepter - ne vidim neku razliku, cela ta grafologija me podseća na predizborno "Đilas - tajkun". Idi !
Ali, jako me zanima...zaista me jako zanima šta će biti sa onim malim klubovima koje niko neće, i šta će sve to u stvari značiti za srpski sport ?
AlexDunja AlexDunja 18:05 18.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

grafologija

to je ta rec:)
morala sam da naglasim:)
!
niccolo niccolo 18:10 18.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

Ali, jako me zanima...zaista me jako zanima šta će biti sa onim malim klubovima koje niko neće, i šta će sve to u stvari značiti za srpski sport ?

To sam ja upravo pitao u onom mom postu. Nažalost na male niko ne obraća pažnju
Unfuckable Unfuckable 18:18 18.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

pa pogledajmo malo - tj. upotrebimo logiku ?
Ostaće pe'šes' većih timova, a ovo ostalo može samo da se slika.
Kakva će to liga da bude i koliko to, na kraju krajeva, odgovara i tim velikim timovima?
antioksidant antioksidant 18:22 18.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

niccolo
Ali, jako me zanima...zaista me jako zanima šta će biti sa onim malim klubovima koje niko neće, i šta će sve to u stvari značiti za srpski sport ?

To sam ja upravo pitao u onom mom postu. Nažalost na male niko ne obraća pažnju

vidis, sport moze biti profesionalan a moze biti i sportski. na nekim sportskim klubovima ce neko zaradjivati i to ce biti njihova osnovna uloga (u tu grupu ce najverovatnije upasti zvezda i drugi klub iz beograda). a postoje i oni klubovi u kojima ce se neko baviti sportom...

ali, siroka je to tema. mene interesuje odnos navijaca (nekog ko je kupio sal u springfildu) prema vlasnistvu nad klubom
antioksidant antioksidant 18:23 18.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

Kakva će to liga da bude ....?
ista ko sad? totalni krs?
vishnja92 vishnja92 20:34 18.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

a postoje i oni klubovi u kojima ce se neko baviti sportom...


sto ja volim kada stvari krecu ispocetka :)

visnja, the Sizif.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:20 19.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

Ostaće pe'šes' većih timova, a ovo ostalo može samo da se slika.
Kakva će to liga da bude i koliko to, na kraju krajeva, odgovara i tim velikim timovima?

pa hoce na pocetku. posle ce opet da ih osnivaju na nekom nivou, lokalni lovatori ce valjda videti neki interes...sve ponovo gradimo, iz pepela...uh.
reanimator reanimator 08:19 19.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

Unfuckable
Ali, jako me zanima...zaista me jako zanima šta će biti sa onim malim klubovima koje niko neće, i šta će sve to u stvari značiti za srpski sport ?

Na takvim primerima tačno vidiš koliko je neka država (narod) mentalno bila spremna za promene, a koliko neke druge nisu. Evo..pogledaš ceo eks istočni blok i fudbal...sve te države su se kao otvorile i krenula da ulazi lova. I sad..imaš normalne, koji su postavili uslove i gde je kupovao ko je šta hteo, bez zaštite tzv institucija. I onda bude potpuno normalno da npr Slavija i Sparta iz Praga budu sedmi i deveti na tabeli, ili da Steaua uopšte ne izadje u Evropu, a da Ligu Šampiona igra neki Kluž (ove godine su im prvaci neki još egzotičniji).
I sa druge strane, imaš potpuno suprotne primere. Je l' čuo neko za neki treći klub u Ukrajini ili Bugarskoj?
A nas je pozdravio bugarski scenario. Čak se dugo kao potencijalni vlasnik Zvezde apostrofirao onaj Indijac, koji je kupio Levski (naravno, odrao ih para i ostavio u stanju raspada), a kojeg su naši plaćeni novinari jedno godinu dana promovisali u trećeg najbogatijeg na planeti, što inače nije istina.
Da ne dužim..ako se zna da imamo samo 3 stadiona sa reflektorima, da Zvezda i Partizan nemaju para da sklone one retro semafore (ok..za zvezdin sam vezan neraskidivim emotivnim vezama, ali...alo...2009?!) i postave ekrane, kakve inače svaki prosečan tajkun ima u dnevnoj sobi (onaj što je bio na Srbija - Austrija nije Zvezdin, nego ga FSS iznajmio za tekmu), da će ovo proširenje lige rezultirati time da svaki drugi prvoligaš (ne mogu stvarno da kažem premijerligaš) kao domaćin igra u drugom gradu...dakle, ako se sve to zna, jasno je da smo skroz...ali skroz out.
antioksidant antioksidant 09:49 19.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

A nas je pozdravio bugarski scenario

u ala me deprimiras ovako rano. pricas ono sto znam ali sto ne zelim da gledam u rano jutro...

pazi - ja sam dao primer zvezde jer za nju navijam i sto sam video takav grafit.

ali smatram da je jasno da ako zelimo zrnce normalnosti onda je obezbedjivanje podjednakih uslova za sve (ma koliko to floskularno zvucalo dok ja izgovaram ako neko to napravi to je "veliki korak za covecanstvo"

a ovo
da će ovo proširenje lige rezultirati time da svaki drugi prvoligaš (ne mogu stvarno da kažem premijerligaš) kao domaćin igra u drugom gradu...


pa to bi valjda trebalo nekog da natera da poboljsa kvalitet svog kluba

jedino sto ovde, i dalje imam utisak, poboljsanje kvaliteta verovatno podrazumeva kvalitetnije muljanje...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:08 19.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

reanimator
Na takvim primerima tačno vidiš koliko je neka država (narod) mentalno bila spremna za promene, a koliko neke druge nisu.

Треба ишчитати, пажљиво, овај текст: Нацрт закона предвиђа легализовану отимачину

antioksidant antioksidant 11:21 19.06.2009

Re: oko Zvezde i Partizana

iscitao sam i koliko vidim osnovne zamerke suputa i ne idu na privatizaciju (tu je odgovarao na direktno pitanje) nego na preveliki drzavni intervencionizam (ogranicenje clanarine, prinuda ucesca u selekcijama reprezentacije...)

sto se tice privatizacije - osnovna teza je - nema potrebe privatizovati nesto sto je vec privatno

tj klubom upravlja udruzenje gradjana i ono (udruzenje) treba da nastavi da raspolaze imovinom. predlog zakona predlaze (pojednostavljeno prepricano) prvo da se imovina kojom sad raspolazu udruzenja gradjana nacionalizuje pa da se onda privatizuje. ne cudi me sto se udruzenja gradjana bune

slicne stavove (naravno da) zastupaju i divac i ostali iz ok-a (koji je takodje nevladina organizacija).

sada moj stav -

nacrt je previse centralisticki sto i nije cudo ko ga je pisao (g17+)

nacrt predvidja jako lukrativan posao privatizacije (centralno organizovane) sto i nije cudo ko ga je pisao (g17+)

nacrt je los i treba ga povuci i pisati nov sto i nije cudo ko ga je pisao (g17+)

delovi zakona koji najvise pogadjaju interese udruzenja gradjana su najbolji deo zakona i jedini koje bih rado video i u novom nacrtu

generalna zamerka na ceo proces i kontekst koji je stvoren oko nacrta - nacrt se ne bavi sportom nego privatizacijom i novcem (onim sto se zove vrhunski ili profesionalni sport) a time se bave i udruzenja gradjana koja se protive zakonu
eizo eizo 18:50 18.06.2009

...

ne dajmo zvezdu miskovicu


zasto?

Zato sto su mu pare natopljene krvlju ?
antioksidant antioksidant 18:56 18.06.2009

Re: ...

eizo
ne dajmo zvezdu miskovicu


zasto?

Zato sto su mu pare natopljene krvlju ?

sasvim logican odgovor
AlexDunja AlexDunja 19:14 18.06.2009

Re: ...

Zato sto su mu pare natopljene krvlju ?

koje nisu?
tj, ko moze da kupi fk
a da nisu?
ili imas ideju?
drug.clan drug.clan 19:19 18.06.2009

Re: ...

AlexDunja
Zato sto su mu pare natopljene krvlju ?

koje nisu?
tj, ko moze da kupi fk
a da nisu?
ili imas ideju?



recimo resi onaj rednek od pre neki dan sto je dobio 100-200 miliona na lutriji da kupi zvezdu

Nema postenih bogatasa, kocka je najposteniji nacin da "zaradis" 100 miliona u danasnjem svetu.

Dokle smo dosli
AlexDunja AlexDunja 19:20 18.06.2009

Re: ...

recimo resi onaj rednek od pre neki dan sto je dobio 100-200 miliona na lutriji da kupi zvezdu

mislis da bi mu dozvolili?
drug.clan drug.clan 19:21 18.06.2009

Re: ...

AlexDunja
recimo resi onaj rednek od pre neki dan sto je dobio 100-200 miliona na lutriji da kupi zvezdu

mislis da bi mu dozvolili?


pa valjda..., demokratski
Unfuckable Unfuckable 19:31 18.06.2009

Re: ...

Zato sto su mu pare natopljene krvlju ?

čekaj, kako bre krvlju natopljene : pa on ti se bavi ovim potrepštinama tipa fmcg, nešto malo nekretnina - i kretnina tipa autići, da se deca malo voze, malo zemljica, malo proizvodnjica, ovde potok - onde cvet... - otkuda krv u celoj toj priči ?
antioksidant antioksidant 19:50 18.06.2009

Re: ...

tkuda krv u celoj toj priči ?

uvoznik
shumska shumska 20:18 18.06.2009

Re: ...

vishnja92 vishnja92 20:37 18.06.2009

Re: ...

pazi kad sam stavila tog smajlija, pa ga skinula :))))
potpuno je caroban.
eizo eizo 03:26 19.06.2009

...

Jeste jeste, posteno zaradio, prodavao uloske na pijaci 10din komad...
antioksidant antioksidant 07:39 19.06.2009

Re: ...

Jeste jeste, posteno zaradio, prodavao uloske na pijaci 10din komad...
pa dobro eizo, koji ti je prigovor? pare su neposteno zaradjene ili su krvave?

uostalom, ti si vojak, znaci navijas za grobare

ovo je


svaki novac je krvav.

zlizlaja zlizlaja 11:09 19.06.2009

Re: ...

Za UDBin tim UDBini ljudi
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 16:13 19.06.2009

Pogresno pitanje

Po tom principu moci ces i dalje sve da volis, pa i svoju dnevnu sobu, ako se u nju useli Miskovic. Ona i tada moze da se voli. I tvoja ili bilo cija zena isto tako moze i dalje da se voli, cak i ako je uzme Miskovic. I Srbija moze da se voli, nije bitno ko je vlasnik, neka je i Miskovic.
Ovde nije pitanje moze li NESTO (u ovom slucaju Zvezda) da se voli ako to uzme Miskovic, nego je pitanje: DOKLE, BRE?!!
Nisam ljubitelj ni fudbala ni Zvezde i bas me briga ko uzima bilo koji klub, ali je pitanje ima li nesto u Srbiji sto vec nije, ili sto u dogledno vreme nece biti vlasnistvo dinastije Miskovic, u ovoj ili onoj formi. Ima li ova drzava nesto svoje sveto za sta moze da kaze: e sada STOP, ovo nije za Miskovica? Nazalost, nema niti ce biti, sve dok dinastija Miskovic bude finansirala sve vodece stranke, a one blagodarno primale ponudjeno.
Dakle, voli Zvezdu i dalje, samo pazi kada se ujutru probudis, da ti na vratima ne osvane zakucano: DELTA!
antioksidant antioksidant 16:53 19.06.2009

Re: Pogresno pitanje

Nisam ljubitelj ni fudbala

ocito.

skroz si promasio temu ali kao da pises grafite po beogradu

nije pitanje ni miskovic niti bilo ko drugi

pitanje je da li se kapira da je navijanje za klub sasvim drugacije pitanje od vlasnistva nad klubom

mogao je grafit da glasi i

ne dajmo zvezdu deripaski
ne dajmo zvezdu beku
ne dajmo zvezdu bil gejtsu

moje pitanje je isto: a zasto? sta se menja


procitaj sta je vladimir petrovic napisao pa razmisli o tome

vladimir petrovic vladimir petrovic 16:29 19.06.2009

Umrlo je staro

Nisam dosad ovo čitao, jer me u načelu ne interesuje fudbal, još manje fudbalski navijači...

Ali samo od sebe se postavlja jedno pitanje:

Otkuda tolike predrasude prema Miškoviću?

Ja sam po vokaciji (vajni) ekonomista i znam da se u zapadnim ekonomijama kaže da što više bogatih pojedinaca ima jedna zemlja to je bogatija. Pa valjda ne rade ti bogataši samo za sebe i svoje svastike?

Otkuda toliki strah od bogatih ljudi?

Prstom treba SVE VREME upirati u državu. Terati je da ubira porezu, da ne bude popustljiva prema bogatima i da im, ne daj Bože, daje neke beneficije ili da im gleda kroz prste.
Da sve bude pošteno.
Pa neka se ljudi bogate. Država ne sme da guši bogate, da ih nema!

Ponavljam, ne valja da svi budemo isti... umrlo je staro (mislim na socijalizam), he, he, he.
drug.clan drug.clan 17:39 19.06.2009

Re: Umrlo je staro

vladimir petrovic
Nisam dosad ovo čitao, jer me u načelu ne interesuje fudbal, još manje fudbalski navijači...

Ali samo od sebe se postavlja jedno pitanje:

Otkuda tolike predrasude prema Miškoviću?

Ja sam po vokaciji (vajni) ekonomista i znam da se u zapadnim ekonomijama kaže da što više bogatih pojedinaca ima jedna zemlja to je bogatija. Pa valjda ne rade ti bogataši samo za sebe i svoje svastike?

Otkuda toliki strah od bogatih ljudi?

Prstom treba SVE VREME upirati u državu. Terati je da ubira porezu, da ne bude popustljiva prema bogatima i da im, ne daj Bože, daje neke beneficije ili da im gleda kroz prste.
Da sve bude pošteno.
Pa neka se ljudi bogate. Država ne sme da guši bogate, da ih nema!

Ponavljam, ne valja da svi budemo isti... umrlo je staro (mislim na socijalizam), he, he, he.


Ne treba da budemo isti ali treba svi da imamo iste sanse (ali realne na ode deklarativne kapitalisticke ili komunisticke). Ako se svi slazemo da se drzavne funkcija i radna mesta ne smeju nasledjivati zasto se svi slazemo da se imovina treba nasledjivati? I jdeno i drugo su proizvod rada prethodnika. Mislite o tome...
vishnja92 vishnja92 18:01 19.06.2009

Re: Umrlo je staro

Ja sam po vokaciji (vajni) ekonomista i znam da se u zapadnim ekonomijama kaže da što više bogatih pojedinaca ima jedna zemlja to je bogatija. Pa valjda ne rade ti bogataši samo za sebe i svoje svastike?

jel se ti to zajebavas sa nama?

a zasto ne smemo da znamo otkud mu prvi milion? hocu ja svoj dinar iz tog prvog miliona, jer znam da mu ga nisam dala a on ga je svejedno uzeo i jer mi se hoce.
hocu da udjem u bilo koju prodavnicu a ne u smrdljivi maksi gde se asortiman menja prema alavosti gosn Barnsa - a to nisam u mogucnosti od zimus, otkad nemamo kola kojima ljudski mozemo da odemo u 'ideu' il na neko drugo mesto.
nema radnjica - samo maksi. jesi li ti cuo za monopol? jesi li ti cuo, uopste, za deltu, malim slovima? moja firma je saradjivala sa njima i ja sam donela na blog termin "deltoidi" - to je eufemizam za horde neznalackih, vitkih i u-odela-upakovanih apartscika - citava nova klasa, bogte!!! 80-ih su japiji postojali po svetu, a evo kretena sad i kod nas - sa 20-30 godina zakasnjenja.

ispred mog smrdljivog maksija postoji smrdljiva auto-perionica fensi tipa. primorana sam da prodjem pored nje dva puta na dan. pozivam te lepo da samo prodjes - ne moras da stojis i gledas - pa se onda zapitaj o novcu i svim tim glupostima. nemanje obraza je ovde obogatilo ljude - da je to bila superiorna pamet, bilo bi mi malo lakse.

orangutani (i sasuseni orangutani, u slucaju mr Barnsa). svi do jednog.


ps - a imati audi je dodatna seljacija. "c" kao cavka, cunak, cesalj.
antioksidant antioksidant 18:22 19.06.2009

Re: Umrlo je staro

Otkuda tolike predrasude prema Miškoviću?

kaže da što više bogatih pojedinaca ima jedna zemlja to je bogatija.


mesas miskovica (tj konkretan slucaj licnog bogacenja tokom siromasenja drustva u celini) sa odnosom prema bogatim ljudima uopste

miskovic je personifikacija "prvobitne akumulacije kapitala" koja se odvija pred nasim ocima krajem 20og veka i pocetkom 21og.

sve sto pricas je korektno u drustvu u kom svi imaju podjednaku sansu...

da skratim - pricati o istovremeno o miskovicu i o bogatom drustvu koje cine bogati pojedinci jednostavno nije logicno
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 20:18 19.06.2009

Re: Umrlo je staro

Ja sam po vokaciji (vajni) ekonomista i znam da se u zapadnim ekonomijama kaže da što više bogatih pojedinaca ima jedna zemlja to je bogatija.

U pravu si - da je vise bogatih, a ne jedan (vlasnik Srbije). A pod tim VISE BOGATIH se u spomenutoj definiciji misli na one koji su bogatstvo stekli sopstvenim radom. U tome nikada nismo prednjacili.
antioksidant antioksidant 21:12 19.06.2009

Re: Umrlo je staro

eps, nis, telekom

te firme su "vlasnici" srbije
antioksidant antioksidant 21:15 19.06.2009

Re: Umrlo je staro

Ako se svi slazemo da se drzavne funkcija i radna mesta ne smeju nasledjivati zasto se svi slazemo da se imovina treba nasledjivati? I jdeno i drugo su proizvod rada prethodnika. Mislite o tome...

mislim i ne slazem se.

drzavna funkcija nije proizvod rada nego mesto na kome se ocekuje rad (za drzavu)

radno mesto je kako proizvod rada proizvod i ulozenog kapitala

imovina jeste proizvod prethodnog i razlikuje se od ova 2 primera
Unfuckable Unfuckable 02:28 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

Otkuda tolike predrasude prema Miškoviću?

miskovic je personifikacija "prvobitne akumulacije kapitala" koja se odvija pred nasim ocima krajem 20og veka i pocetkom 21og.

Izvinjavam se autoru što ću bezočno istrolovati ovaj blog sada, allliiii....
Predrasude ?
Nikakve. Samo sumnje, mračne - priznajem.

Pošto si ekonomista i umeš da sabiraš, haj' 'leba ti (Brajoviću, zipa apostrofeeee)
prebroj šta je imao do
i posle marta 2003. pliz

Prebroj inostrane maloprodajne lance koji su ulazili - ili pokušavali da uđu u Srbiju do 2003. i šta je od toga ostalo.
I šta je najavljeno
(da se malo naskačem po onoj korumpiranoj tintari koja je u svakoj čorbi mirođija, a još i pesme piše)
od toga jesenas - mada je bilo jasno da je mrtvorođenče u pitanju - a šta se ostvarilo.
... a SM rahmetli, huh ?
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:09 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

Ja ipak mislim da je problem u predrasudama, fino rečeno...

Izgleda da još postoje, i da nisu u manjini, ljudi koji jednostavno ne vole da čuju da ima bogatih ljudi.
Ima ljudi koji su se radovali kada je smaknut Karić.
Ima ljudi koji bi se veoma radovali ako bi Miškovića strefila ista sudbina.
Pitanje je da li bi i koliko to bilo dobro za Srbiju.
Naravno da je tačna ova izjava
sve sto pricas je korektno u drustvu u kom svi imaju podjednaku sansu...

ali o kakvoj jednakoj šansi ti govoriš? Ja nisam biznismen i ne bih iskoristio tu jednaku šansu i da je postojala. Nikada svi ne mogu iskoristiti jednake šanse.
U literaturi ima mnogo priča o bogatima i siromašnima.
Balzak (i ne samo on), koji je čeznuo za bogatstvom i slavom, govorio je (parafraziram) da je svako bogatstvo stečeno nepravdom. Ali mnogi ukazuju da dva čoveka, ako startuju sa podjednakim osnovama ne završe obojica kao bogataši. Jedan bude super bogataš a drugi bude jedan od nas (kobojagi hedonosta, priča kako je život kratak te ne treba štediti, bla, bla) i, manje-više, spiska sve što ima...
mogao je grafit da glasi i
ne dajmo zvezdu deripaski
ne dajmo zvezdu beku
ne dajmo zvezdu bil gejtsu


ovo baš ne shvatam. Ako treba neko sa strane da uskače (sa parama) i da "spasava" CZ, meni je svejedno da li je to Deripaska, Beko, Gejts, Mišković ili Unfuckable.

Neko se žali na Maxi. Ako je kod Veropulosa bolje neka ide tamo. Priča o monopolu je bla... bla... bla...Vidim Hrvati, pored Ideje, doveli i Pevca, znači ima u Srbiji mesta...

Nemojmo pričati da Mišković smeta ovom društvu. Tražimo od vlade da ga kontroliše. Zaboravimo kako je zaradio prvi milion. (Ponavljam, mnogi koji su imali šansu da zarade taj prvi milion na isti način, nisu to uradili - jer su nesposobni za takve delatnosti. I to je normalno. Bilo bi loše ako bismo svi bili sposobni i svi bili bogati).
Samo budale mogu da veruju kako bi bilo lepo kada bismo iskorenili zlo i vladalo samo dobro, kako bi bilo lepo ako biskom iskorenili siromaštvo i svi bili bogati... Medjutim, jedno je neoborivo tačno: zadatak svih nas je da tome težimo, jer je normalno da priželjkujemo (i imamo ) što pravednije društvo, stalno imajući u vidu da istinski i totalno pravednog društva - nema.

Bogate treba držati pod kontrolom i ankuražirati ih da ulažu u humanitarne svrhe, da ostavljaju legate, da poklanjaju zgrade otačestvu i slično.... To će oni raditi, verujem, ukoliko ne budu proterani govnjanim motkama...

Ponavljam ono što sam rekao na početku: Izgleda da još postoje, i da nisu u manjini, ljudi koji jednostavno ne vole da čuju da ima bogatih ljudi.
Kao što, izgleda, ima ljudi koji se (svesno/nesvesno) raduju što se jednoj poznatoj novinarki upravo dogodilo sa detetom nešto što je bolno, nešto što svaki normalan čovek želi da izbegne... pa se potajno smejulji što se to dogadja poznatima. Ljudi cesto vole kada se belaj dogadja drugima...
vishnja92 vishnja92 08:22 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

Ponavljam, mnogi koji su imali šansu da zarade taj prvi milion na isti način, nisu to uradili - jer su nesposobni za takve delatnosti

da - naprimer, posteni.
Ima ljudi koji su se radovali kada je smaknut Karić.

pa s obzirom na to da nije smaknut (i ne treba da bude), ali i da mu nisu oduzeti nasi novci koji su se iz nbs prelili direktno u njegov dzep, nekog velikog razloga za radost ne vidim.
to sto ga nisu pripustili u politiku je tema o moci a ne o novcu.
Neko se žali na Maxi. Ako je kod Veropulosa bolje neka ide tamo. Priča o monopolu je bla... bla... bla...Vidim Hrvati, pored Ideje, doveli i Pevca, znači ima u Srbiji mesta...

kako da idem u vero kad je 3 kilometra daleko? docim imam tri maksija u neposrednoj okolini.
Izgleda da još postoje, i da nisu u manjini, ljudi koji jednostavno ne vole da čuju da ima bogatih ljudi.

spin
Kao što, izgleda, ima ljudi koji se (svesno/nesvesno) raduju što se jednoj poznatoj novinarki upravo dogodilo sa detetom nešto što je bolno, nešto što svaki normalan čovek želi da izbegne... pa se potajno smejulji što se to dogadja poznatima. Ljudi cesto vole kada se belaj dogadja drugima...

jos gori spin, i pritom veoma neumesan.

zasto ti Pizone uvek svojim neistomisljenicima lepis moralne etikete? zar ne umes bez toga da razgovaras?
antioksidant antioksidant 10:21 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

kako da idem u vero kad je 3 kilometra daleko? docim imam tri maksija u neposrednoj okolini.

iamedju ostalog zaradjuje se i na nasem konformizmu
antioksidant antioksidant 10:24 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

Predrasude ?
Nikakve. Samo sumnje, mračne - priznajem.

unf, o miskovicu svako sa iole cistim obrazom misli isto. i tu se slazem sa visnjom, jakovljevicem i tobom

ali odnos prema bogatstvu kao takvom nikako ne moze biti deo iste price sa miskovicem

a zasto?

pa zato sto svaki bogatas ima problem ima problem da objasni poreklo prvog miliona ali miskovic bi imao jakih poteskoca da objasni poreklo svakog dinara koji mu danas ulazi u dzep u ovoj ekonmiji krojenoj po njegovoj potrebi
antioksidant antioksidant 10:26 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

ovo baš ne shvatam. Ako treba neko sa strane da uskače (sa parama) i da "spasava" CZ, meni je svejedno da li je to Deripaska, Beko, Gejts, Mišković ili Unfuckable.

pa sta ne shvatas? to i pise.


s tim sto ja nemam problemm ni sa kim ko bi ulozio svoju kintu u zvezdu ( a ne da se kurci sa drzavnim parama kojima ima pristup jer ga je stranka postavila za direktora nekog javnog preduzeca) a pisac grafita ocito ima
vishnja92 vishnja92 16:08 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

iamedju ostalog zaradjuje se i na nasem konformizmu

konformizam nije odbijanje da potrosim sat i po vremena po prevozu svaki dan za hleb i mleko. to su malo osnovnije stvari. kako god okrenes, uzima ti nesto - ili vreme, ili novac, ili oba. ostalo ne dam :)
na kraj pameti mi nije da se uzrujavam zbog kretena.

u tom smislu - eto mu i zvezda, neka mu je. svako dobija ono sto zasluzuje ili na sta pristaje.
a da mi je milo, nije.
gmazovi usli u svaki segment zivota, to nije estetski prihvatljivo uopste.
drug.clan drug.clan 16:53 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

antioksidant
Ako se svi slazemo da se drzavne funkcija i radna mesta ne smeju nasledjivati zasto se svi slazemo da se imovina treba nasledjivati? I jdeno i drugo su proizvod rada prethodnika. Mislite o tome...

mislim i ne slazem se.

drzavna funkcija nije proizvod rada nego mesto na kome se ocekuje rad (za drzavu)

radno mesto je kako proizvod rada proizvod i ulozenog kapitala

imovina jeste proizvod prethodnog i razlikuje se od ova 2 primera



Drzavna funkcija jeste proizvod rada (intelektualnog, verbalnog, prljavog, kakvog god) kao i svako drugo nepocetnicko radno mesto.

Za kapital i sam kazes je i uslov i posledica rada on se nasledjuje dok se radno mesto koje je takodje uslov i posledica kapitala ne.
antioksidant antioksidant 17:38 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

konformizam nije odbijanje da potrosim sat i po vremena po prevozu svaki dan za hleb i mleko

jeste

a u jednom si u pravu, uzima ti ili novac ili vreme...

ljudi prelaze po pola grada da bi pazarili u tempu. tad trosis vreme

a da je dovoljan brolj ljudi spreman da u tvom kraju kupuje hleb i mleko kod nekog drugog po vecoj ceni vec bi se nasao neko da to otvori

gmazovi usli u svaki segment zivota, to nije estetski prihvatljivo uopste.
slazem se. narocito ovo za estetiku. sto bi ken the president rekao: pa samo pogledaj trzni centar usce!!!
antioksidant antioksidant 17:39 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

Drzavna funkcija jeste proizvod rada (intelektualnog, verbalnog, prljavog, kakvog god) kao i svako drugo nepocetnicko radno mesto.

i ti predlazes da se drzavna funkcija nasledjuje? pa da legalizujemo kaste ...
vishnja92 vishnja92 17:54 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

jeste

nije :)
to je pitanje opstanka. kada bih trosila svaki dan po sat i po za hleb i mleko, moja porodica ne bi mogla da funkcionise kako treba.
pa samo pogledaj trzni centar usce!!!

gledala sam ga pomno dok je izvodjen, sad ga vise ne zagledam.
znas li da u Moskvi prema gradskim propisima samo kamioni sa zatvorenim prikolicama mogu da dovoze/odvoze zemlju, sut i drugi materijal, i strogo se kaznjava svako ko napravi nekakvu strokavu nepodopstinu van gradilista? dok je trajala gradnja ove tuzne rugobice Brankov most je bio blatnjav do pola....
drug.clan drug.clan 17:58 20.06.2009

Re: Umrlo je staro

antioksidant
Drzavna funkcija jeste proizvod rada (intelektualnog, verbalnog, prljavog, kakvog god) kao i svako drugo nepocetnicko radno mesto.

i ti predlazes da se drzavna funkcija nasledjuje? pa da legalizujemo kaste ...


ja ne predlazem, naprotiv, jedva smo se izborili protiv naslednih monarhija, lordova, grofova, knezova...(neki razvijeni u evropi jos nisu ali)... samo kazem da ako smo dosli do civilizacijskog stadijuma u kome smatramo da se funkcije ne trabaju nasledjivati zasto i dalje mislimo da imovina treba kada su i jedno i drugo posledica rada drugih i izvor nepravde na svetu
Unfuckable Unfuckable 21:46 20.06.2009

Re: Umrlo je

hajde da pojasnim : ja uopšte nemam ništa protiv bogataša. Neophodni su.
Ali, imam protiv toga da se monopol brani svim sredstvima, ali baš - svim. I , imam problem sa saznanjem šta je neko posedovao Pre a šta Posle sudbonosnih promena koje su se dogodile u ovoj jadnoj zemlji - a ne mislim pri tom na 5. oktobar
Znam da je tu problem prevashodno u Državi koja ne kontroliše bogataša, kako je Pižon naveo gore da bi trebalo, ali nisam srećniji posle te dijagnoze, pošto znam da je Bogataš pokupovao pola ljudi u toj državi edase ta kontrola ne dogodi.
Ok, koga/šta se ne kupi - može se ukloniti / zaobići i na drugi način, je l' te.
antioksidant antioksidant 10:39 21.06.2009

Re: Umrlo je

Ali, imam protiv toga da se monopol brani svim sredstvima, ali baš - svim

nemoj imati problem ni sa ovim. to je prirodno (zeleti rast do monopola). mi jedini problem imamo u cinjenici da drzava gubi borbu.


samo budi svestan da miskovic nije imao zaustavljanja u rastu nikada (od 90ih)
antioksidant antioksidant 10:40 21.06.2009

Re: Umrlo je staro

gledala sam ga pomno dok je izvodjen, sad ga vise ne zagledam.

zezao sam se na racun predsednika samoljuba razmahanog. on je iskazivao estetske primedbe na kartonsku kutiju (kao da tako nesto i moze biti lepo)
antioksidant antioksidant 10:42 21.06.2009

Re: Umrlo je staro

zasto i dalje mislimo da imovina treba

zato sto je prirodno zeleti posedovati. ako posedujes onda je prirodno i zeleti posedovati vise. i prirodno je zeleti obskrbiti svoju decu, unucice, ljubavnice/ljubavnike. a ako niko ne poseduje nista sto mu deda ostavlja onda smo neprekidno u prvobitnoj akumulaciji kapitala.
vishnja92 vishnja92 12:31 21.06.2009

Re: Umrlo je staro

(kao da tako nesto i moze biti lepo)

soping molovi su ne-arhitektura. obavesti predsednika o tome.

meni je bilo interesantno kolike su grdne novce skrkali u podkonstrukciju fasade, za nula-efekat. volela bih da vidim predmer i predracun i veselnika koji je pravdao te troskove.
antioksidant antioksidant 12:33 21.06.2009

Re: Umrlo je staro

obavesti predsednika o tome.

to zadovoljstvo prepustam tebi.

tebe ce pre slusati nego mene
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:36 21.06.2009

Re: Umrlo je

Ima tačnog u onome što Unf zbori, ali ja nisam tako rigidan.

Uostalom, ako je jedan sastav vlade senzibilan na odredjenu personu, bivaju izbori, i biće ih, pa ćemo glasati za nepotkupljive, he, he, he...

Ali ja se vraćam, u vezi sa ovim
Anti...
to je prirodno (zeleti rast do monopola). mi jedini problem imamo u cinjenici da drzava gubi borbu.

Naravno da je prirodno da se želi ostvariti, odnosno imati monopol. S tim u vezi, ekonomista u meni šapuće da smo na početku studija učili da monopol per se nije nešto loše i štetno (kako često ljudi pogrešno tumače, te se naježe čim čuju reč monopol).
Dakle, monopol postaje loš tek onda kada zloupotrebljava svoj položaj (što ne mora biti automatizam). Primera ima mnogo, najčešće su to sistemi proizvodnje i distribucije el. energije u mnogim zemljama širom planete, gde nema zloupotreba.

Prema tome, vraćam se ponovo na ono što mi je važno i o čemu sam već govorio - na Državu (toliko je volim da je pišem velikim slovom). Neka Država ne gubi borbu (ako ju je uopšte i započela). Država mora i treba da radi svoj posao. Za ime Boga, nije to mnogo što od Države tražimo! Pa valjda zato i postoji.

Mislim, nema smisla da banalizujem stvari, ali bogataše imaju i Švedska i Švajcarska. OK, rano je da se poredimo s njima, ali moramo okretati naš smer razmišljanja u tom pravcu, ako hoćemo u Jevropu (a hoćemo, svakako).

Prema tome:

Monopol - da. Loš monopol - ne.
Bogataši - da. Loši (neoporezivani i nekontrolisani) bogataši - ne.

As simple as that! Preterujem li u prostoti shvatanja ozbiljnih stvari?
antioksidant antioksidant 14:10 21.06.2009

Re: Umrlo je

Dakle, monopol postaje loš tek onda kada zloupotrebljava svoj položaj

prirodno stanje monopola je da zloupotrebljava svoj polozaj

ili rastom cena ili padom kvaliteta
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:02 21.06.2009

Re: Umrlo je

anti
prirodno stanje monopola je da zloupotrebljava svoj polozaj
ili rastom cena ili padom kvaliteta

Nije prirodno. Naime, ne mora da znači, a može sporadično da bude (u Državama u kojima još nema vladavine prava).

Kada bismo poveravali da je to "prirodno", onda bi to bilo na nivou verovanja "da su svi lopovi". Nisu.

Više ima dobrih (čitaj: poštenih) nego zlih (čitaj: lopova, koji rade - a pritom kradu i kradu i kradu).
Jok.

Zbog poštenih (i lepih, naravno) ovaj svet opstaje.
antioksidant antioksidant 15:12 21.06.2009

Re: Umrlo je

Nije prirodno

prirodno je jer kada si u monopolskoj poziciji ne postoji nista sto bi te teralo da budes konkurentniji niti cenom niti kvalitetom

ne pricam o svesnim zloupotrebama.

jednostavno se ulenjis a to na kraju trpe korisnici

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana