Pa da naplatimo to sta smo imali...

Tibor Jóna RSS / 22.06.2009. u 02:48

Ja bih sad komentarisao do jutra ovo sto se desilo u Sremskoj Mitrovici gde je mladic fizicki nasrnuo na slabiju, nizu i stariju zensku osobu kako bi je kaznio jer mu nije dozvolila ... Stagod!

Strasnije od svega toga sto je ta slabija, niza i starija zenska osoba profesorka tog junaka.

Strasnije od svega toga je sto nakon godina skolovanja skola i njeni radnici, profesori, nisu uspeli da nametnu taman toliko autoriteta svojim ucenicima, nasoj pravdoljubivoj deci vaspitanoj na svetlim tradicijama junastva naseg naroda, da ih ovi za pocetak - ne tuku.

Strasnije od svega toga je sto dok sede i gledaju, nasi pravdoljubivi andjeli snimaju ovaj vrhunski reality show!

Strasnije od svega toga je sto je skola pokusala da to zataska!

Strasnije od svega toga je sto se u Srbiji 2009. godine Drzavno tuzilastvo bavi jednom srednjom skolom dok Ministru prosvete ostavka ni ne prolazi kroz misli.

Itd...

Ali: 

Evo zetve:

 

Ali, sto bi rekao Biro, evo kako je tekla setva:

 

 

 

Za koju godinu ova ce deca imati svoju decu, a izvesno je da vec glasaju! Kakav ce svet stvoriti za njih i u kakvom ce sistemu vrednosti rasti ta deca...

 

Be affraid - be very affraid! 



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 03:33 22.06.2009

Da li ikakvog uticaja imaju činjenice?

Na primer, sledeće:
- veliki broj prosvetnih radnika koje sam upoznao su jako ograničeni i nisu u stanju da razviju neko značajnije razumevanje za decu
- naprotiv, svega im je preko glave, i otaljavaju časove tako što diktiraju neko "znanje" koje mora da se zapisuje u svesku i doslovno ponavlja
- s druge strane, deca su lišena bilo kakve perspektive i zdravih uzora; malo je onih koji su išta postigli svojim radom. Naprotiv, oni koji se smatraju zvezdama i facama, poštovanje su stekli agresivnošću, prostaklukom, nepoštenjem i licemerjem.

Generacija današnjih đaka ima roditelje koji su, kao generacija, upropastili zemlju ekonomski i moralno i napravili od nje svetsku pariju.

Svako malo deca imaju priliku da se osvedoče na najgledanijim televizijama kako se prostaci, kriminalci i primitivci tretiraju kao zvezde i modeli za uzor.

Svako malo mogu da u vestima pročitaju kako je taj-i-taj tajkun ojadio zajednicu za neke milijarde, i da mu "društvo" može pljunuti pod prozor.

Što dovodi do glavnog pitanja: na osnovu čega tačno mi očekujemo da deca razviju moralno osećanje, solidarnost i razumevanje za druge, i ostale elementarne ljudske vrednosti?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:24 22.06.2009

horor

Eno dole kod innera potraga za srpskim brendom, jel' ovo dobar kandidat, ili da sacekamo da krenu da ulaze u skolu za jurisnim naoruzanjem? Ili da nastavnici pocnu da nose licno naoruzanje na casove? Za neku godinu bice kao u favelama u Riju, trebace Tropa de Elite. Ali vazno je da smo se mi slozili oko toga da je Pescanik depresivan i smaracki, da Pera Lukovic mnogo psuje, Srdja Popovic laze a Samardzic je bio nacionalista...

Ja sam bio to godiste za vreme najcrnje Slobine vladavine i dizelasa, ali ne secam se ovakvog divljastva. Ej, a DS na vlasti!!!!

Ne znas koga vise da se plasis, ovog bilmeza sto je samara ili ovog malog sadiste sto snima telefonom. Ili kretena, verovatno direktora, koji je pokusao da zataska slucaj, da ne izgubi stolicui, kao sto i nece. Jel mozes da zamislis scenu u kojoj direktor uvodi tu izbatinanu nastavnicu u kancelariju i pousava da je obradi da cuti, jer je to u interesu skole (a i njegovom interesu). I da kaze kako joj pala garnisna na glavu, pa otud modrice.

Ta nastavnica je pored toga i necija majka, ili sestra, dobar povod za nekog slabijih zivaca da dodje u skolu i napravi pokolj. Ja mislim da ministra prosvete treba obesiti za primer jer svojim postojanjem izaziva opstu opasnost. Mada je i on samo zupcanik u mehanizmu koji ne valja.

Ali koga je jos briga, moj Tibore, stize leto, Beograd je najbolji clubbing centar u Evropi, svi ce na more u Grcku, a od jeseni ce se vec nekako naci neko drugi nejak za batinanje.


stijak92 stijak92 07:56 22.06.2009

Re: horor

Ja sam bio to godiste za vreme najcrnje Slobine vladavine i dizelasa, ali ne secam se ovakvog divljastva. Ej, a DS na vlasti!!!!

Pa nije baš da se nisu dešavale ovakve stvari. Ja se zapravo sjećam sličnih i težih događaja.

Samo nisu tada svi imali kamere/mobilne telefone da snime ovako nešto.

Mislim - to je stašno pozitivna stvar - što svi imaju načine da snime ovakva dešavanja - jer su snimci ubjedljivo najbolji dokaz... I ne samo ova, već i mnogo veća krivična djela i zločine...
ladyhawk ladyhawk 08:02 22.06.2009

Re: horor

stijak92
Ja sam bio to godiste za vreme najcrnje Slobine vladavine i dizelasa, ali ne secam se ovakvog divljastva. Ej, a DS na vlasti!!!! Pa nije baš da se nisu dešavale ovakve stvari. Ja se zapravo sjećam sličnih i težih događaja.Samo nisu tada svi imali kamere/mobilne telefone da snime ovako nešto.Mislim - to je stašno pozitivna stvar - što svi imaju načine da snime ovakva dešavanja - jer su snimci ubjedljivo najbolji dokaz... I ne samo ova, već i mnogo veća krivična djela i zločine...

Pitanje je samo iz kojih je pobuda ucenik snimio citav dogadjaj. Meni izgleda da je ocekivao scenu. Nije li to tek horor?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:16 22.06.2009

Re: horor

stijak92
Ja sam bio to godiste za vreme najcrnje Slobine vladavine i dizelasa, ali ne secam se ovakvog divljastva. Ej, a DS na vlasti!!!!

Pa nije baš da se nisu dešavale ovakve stvari. Ja se zapravo sjećam sličnih i težih događaja.

Samo nisu tada svi imali kamere/mobilne telefone da snime ovako nešto.

Mislim - to je stašno pozitivna stvar - što svi imaju načine da snime ovakva dešavanja - jer su snimci ubjedljivo najbolji dokaz... I ne samo ova, već i mnogo veća krivična djela i zločine...


U pravi si verovatno, iako ja kao sto rekoh nisam video ili doziveo tada, mozda sam samo isao u boilju skolu. Ali zar ne cini to sam dogadjaj jos strasnijim? Ej. proslo je 15 godina od tada, a jedino sto se promenilo je sto deca imaju telefone da snimaju. I onda kace na youtube. A i nekako su veca nego tada.

Ali dobro, vidim po vestima da su se uzmuvali, kako direktor, tako i ministarstva, to jest inspektori koje placamo, ajde da vidimo sta ce biti, hocu da verujem da se nece zavrsiti time sto ce klinca da prebace u drugu skolu. Vec sam hteo da predlozim da i ovog ministra dovedemo na kanal kod Krugoline, ako nije zauzeta sa ovim dripcima iz "zdravstva", kao sto jeste.
stijak92 stijak92 17:19 22.06.2009

Re: horor

Pitanje je samo iz kojih je pobuda ucenik snimio citav dogadjaj. Meni izgleda da je ocekivao scenu.

Ne znam - ali - možda je bila učenica (ili fizički slab učenik) pa nije mogla fizički da spreči kolegu - pa je odlučila da snimi i kasnije podeli sa svetom (ako je uopšte autor snimka postovao video na youtube). U tom slučaju je i hrabra/hrabar...

U svakom slučaju - ja razvoj tehnologije koji je doveo do toga da svi kamere imamo vidim kao veoma veoma pozitivnu stvar... Zamislite recimo da su svi 1995 imali kamere - ne bi morali čekati da taj jedan snimak škorpiona ispliva - imali bi mnogo više dokaza za ratne zločine - mnogo više ljudi bi moralo biti procersuirano, a srpski narod bi imao mnogo jasniji stav prema genocidu...
anastasija.p anastasija.p 19:20 22.06.2009

Re: horor

Vec sam hteo da predlozim da i ovog ministra dovedemo na kanal kod Krugoline, ako nije zauzeta sa ovim dripcima iz "zdravstva", kao sto jeste.

E, ja odavno predlazem Krugolini da se posle zdravstva posveti skolstvu... Ona ne odbija :) Nema vremena sada...
Nego mozda ima jos neka Krugolina... Evo ja se javljam da pomognem.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 05:48 22.06.2009

zvono i zvonce

Svaka skola bi trebalo da ima po jednog dezurnog i naoruzanog cuvara, ako vec nije u stanju da ima dva, ili vise. Svaka ucionica bi trebalo da ima interkom i da bude povezana sa kancelarijom u kojoj sedi direktor skole i pije kafu sa cuvarom/ima, posto se to kod nas radi po svim ustanovama,pa zasto ne bi i obrazovno/vaspitnoj. Da je ucionica opremljena kako treba , kao sto nije, nastavnica bi pritisla dugme na interkomu i oglasila se zajedno sa razjarenim siledzijom-ucenikom-ponavljacem ili sta je vec ona covecina/dete koja samara. Ucenik bi bio prebacen na mesto kome pripada, a roditelji pozvani na razgovor u sud.
Ovo je toliko odvratno, toliko ruzno i tako ocigledno tupavo. Ona se raspravlja sa idiotom umesto da mu je dala onaj dnevnik i izasla iz ucionice da trazi pomoc.
Zvr,zvr,zvr......
Unfuckable Unfuckable 06:18 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Svaka skola bi trebalo da ima po jednog dezurnog i naoruzanog cuvara, ako vec nije u stanju da ima dva, ili vise. Svaka ucionica bi trebalo da ima interkom i da bude povezana sa kancelarijom u kojoj sedi direktor skole i pije kafu sa cuvarom/ima, posto se to kod nas radi po svim ustanovama,pa zasto ne bi i obrazovno/vaspitnoj. Da je ucionica opremljena kako treba , kao sto nije, nastavnica bi pritisla dugme na interkomu i oglasila se zajedno sa razjarenim siledzijom-ucenikom-ponavljacem ili sta je vec ona covecina/dete koja samara. Ucenik bi bio prebacen na mesto kome pripada, a roditelji pozvani na razgovor u sud.


+ nekoliko kula sa snajperistima ?
Hoću reći : ovo sve opisano me poprilično podseća na zatvor.
ladyhawk ladyhawk 07:41 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Jelena Pavlović
Svaka skola bi trebalo da ima po jednog dezurnog i naoruzanog cuvara, ako vec nije u stanju da ima dva, ili vise. Svaka ucionica bi trebalo da ima interkom i da bude povezana sa kancelarijom u kojoj sedi direktor skole i pije kafu sa cuvarom/ima, posto se to kod nas radi po svim ustanovama,pa zasto ne bi i obrazovno/vaspitnoj. Da je ucionica opremljena kako treba , kao sto nije, nastavnica bi pritisla dugme na interkomu i oglasila se zajedno sa razjarenim siledzijom-ucenikom-ponavljacem ili sta je vec ona covecina/dete koja samara. Ucenik bi bio prebacen na mesto kome pripada, a roditelji pozvani na razgovor u sud.

To uopste nije resenje i jeste, sto rece Unf., vise onda lici na zatvor. Kod Stosica sam napisala da je i pre 12-13 godina krenulo "slizavanje" losih sa gorim. Krenulo se sa negativnom selekcijom kadra po skolama, sa ne kaznjavanjem sitnijih prestupa, a onda su oni prerasli u krupnije koji se i dalje ne sankcionisu. Dzaba joj bilo "dugme za alarm" ako s druge strane sedi opet neki "na liniji" koji ce napasti nastavnika kao krivca ili ce je jednostavno potapsati po ramenu i reci joj da nije dorasla situaciji, a decku pripretiti prstom.
Tada, 1992-3 krenuo je sunovrat. Sada zaista nije vise bitno, na zalost, ko je u vlasti, bitni su oni iz senke.
Baraba je uvek bilo, pre vise od dvadeset godina je u mojoj skoli osmak osamario nastavnika, ali je taj djak bio jedinstveni slucaj, ludak koji se kasnije povlacio po zatvorima i zavrsio kako se i dalo naslutiti, predozirao se. Ovo sada je trend, ili jos gore, teska epidemija.
tompinchns tompinchns 08:31 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Jelena Pavlović
Svaka skola bi trebalo da ima po jednog dezurnog i naoruzanog cuvara, ako vec nije u stanju da ima dva, ili vise. Svaka ucionica bi trebalo da ima interkom i da bude povezana sa kancelarijom u kojoj sedi direktor skole i pije kafu sa cuvarom/ima, posto se to kod nas radi po svim ustanovama,pa zasto ne bi i obrazovno/vaspitnoj. Da je ucionica opremljena kako treba , kao sto nije, nastavnica bi pritisla dugme na interkomu i oglasila se zajedno sa razjarenim siledzijom-ucenikom-ponavljacem ili sta je vec ona covecina/dete koja samara. Ucenik bi bio prebacen na mesto kome pripada, a roditelji pozvani na razgovor u sud. Ovo je toliko odvratno, toliko ruzno i tako ocigledno tupavo. Ona se raspravlja sa idiotom umesto da mu je dala onaj dnevnik i izasla iz ucionice da trazi pomoc.Zvr,zvr,zvr......


Ne mogu da verujem da je to resenje! Kuda to vodi? Zar u nama vise nema razuma i zelje da nam deca postanu bol;ja a ne gora. Bila sam ocajna kada sam videla snimak, ali ne mislim da treba preduzimati ocajnicke mere.
purenjak purenjak 09:53 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Jelena Pavlović
Svaka skola bi trebalo da ima po jednog dezurnog i naoruzanog cuvara, ako vec nije u stanju da ima dva, ili vise. Svaka ucionica bi trebalo da ima interkom i da bude povezana sa kancelarijom u kojoj sedi direktor skole i pije kafu sa cuvarom/ima, posto se to kod nas radi po svim ustanovama,pa zasto ne bi i obrazovno/vaspitnoj. Da je ucionica opremljena kako treba , kao sto nije, nastavnica bi pritisla dugme na interkomu i oglasila se zajedno sa razjarenim siledzijom-ucenikom-ponavljacem ili sta je vec ona covecina/dete koja samara. Ucenik bi bio prebacen na mesto kome pripada, a roditelji pozvani na razgovor u sud. Ovo je toliko odvratno, toliko ruzno i tako ocigledno tupavo. Ona se raspravlja sa idiotom umesto da mu je dala onaj dnevnik i izasla iz ucionice da trazi pomoc.Zvr,zvr,zvr......


Nema potrebe za tolikim obezbedjenjem po skolama.Zasto? Pa zato sto srednje obrazovanje nije obavezno pa prema tome gdin mladi huligan bi u vreme kada sam ja isao u srednju 1991-1995 za daleko manji prestup dobio ispisnicu ili mu je nebi ni dali i dovidjenja.Pa neka objasnjava kevi i caletu sta je radio i sta ce dalje da radi.
U istom trenutku prolazi i kroz odeljenje maloletnicke delikvencije SUP koji mu pokazuju gde mu je mesto.NAPAD JE KRIVICNO DELO!!!!TO NIKO NE SPOMINJE!!!!! Sve u svemu nakon 5 tzv mangupa koje izbace iz skole svi drugi se smire.
P.S.Da je pretukao moju kevu ili da sam ja video sta radi drugacije bi se prica a i snimak zavrsili.
Mali je cava.
purenjak purenjak 09:57 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

purenjak

Jelena PavlovićSvaka skola bi trebalo da ima po jednog dezurnog i naoruzanog cuvara, ako vec nije u stanju da ima dva, ili vise. Svaka ucionica bi trebalo da ima interkom i da bude povezana sa kancelarijom u kojoj sedi direktor skole i pije kafu sa cuvarom/ima, posto se to kod nas radi po svim ustanovama,pa zasto ne bi i obrazovno/vaspitnoj. Da je ucionica opremljena kako treba , kao sto nije, nastavnica bi pritisla dugme na interkomu i oglasila se zajedno sa razjarenim siledzijom-ucenikom-ponavljacem ili sta je vec ona covecina/dete koja samara. Ucenik bi bio prebacen na mesto kome pripada, a roditelji pozvani na razgovor u sud. Ovo je toliko odvratno, toliko ruzno i tako ocigledno tupavo. Ona se raspravlja sa idiotom umesto da mu je dala onaj dnevnik i izasla iz ucionice da trazi pomoc.Zvr,zvr,zvr......Nema potrebe za tolikim obezbedjenjem po skolama.Zasto? Pa zato sto srednje obrazovanje nije obavezno pa prema tome gdin mladi huligan bi u vreme kada sam ja isao u srednju 1991-1995 za daleko manji prestup dobio ispisnicu ili mu je nebi ni dali i dovidjenja.Pa neka objasnjava kevi i caletu sta je radio i sta ce dalje da radi.U istom trenutku prolazi i kroz odeljenje maloletnicke delikvencije SUP koji mu pokazuju gde mu je mesto.NAPAD JE KRIVICNO DELO!!!!TO NIKO NE SPOMINJE!!!!! Sve u svemu nakon 5 tzv mangupa koje izbace iz skole svi drugi se smire. P.S.Da je pretukao moju kevu ili da sam ja video sta radi drugacije bi se prica a i snimak zavrsili.Mali je cava.



JOS NESTO!!!!
PROFESORKA RADNU KNJIZICU U RUKE I DOVIDJENJA!!!!!!
NAPAD JE NAPAD!!
Nije to smela da uradi.Ako ima problem neka zove Policiju za vreme ili posle casa.
ladyhawk ladyhawk 10:04 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Najnovije:
Ministarstvo: Nasilnik će biti isključen iz škole
Međunarodni Radio Srbija - Pre 54 minuta
Učenik srednje škole "Nikola Tesla" iz Sremske Mitrovice koji je na času fizički napao profesorku hemije biće kažnjan isključenjem iz škole, a postoje i druge predviđene mere za nasilje u učionici, izjavio je pomoćnik ministra prosvete Bogoljub Lazarević. On je gostujući na RTS-u rekao da će Tužilaštvo uraditi svoj deo posla, ali represija neće dati velike rezultate, već preventiva. To je presedan koji ne treba da prođe nekažnjeno. Isključenje iz škole je jedna od mera, a postoje i neke druge kazne, ukazao je Lazarević. U medijima je juče emitovan snimak napravljen mobilnim telefonom u kom učenik te srednje škole udara i pljuje profesorku, dok ostali đaci to posmatraju. Povremeno dva učenika smiruju nasilnika, ali niko nije zaštitio profesorku. Lazarević je istakao da su takva dešavanaja u učionicama neprimerena normalnom civilizacijskom duhu i naveo da u školama ima puno nasilja zbog čega Ministarstvu prosvete predstoji dug rad sa učenicima i roditeljima.



purenjak

JOS NESTO!!!!PROFESORKA RADNU KNJIZICU U RUKE I DOVIDJEJA!!!!!!NAPAD JE NAPAD!!Nije to smela da uradi.Ako ima problem neka zove Policiju za vreme ili posle casa.

Jelte, a kako da pozove policiju za vreme casa kad joj nije dozvolio da prodje? Posle casa je vec kasno bilo, zar ne? Policiju je mogao da pozove neko od ucenika-saucesnika, ali bi predstava bila prekinuta na nezgodnom mestu.
d133691 d133691 10:46 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

da li smo mi gledali isti snimak?
d133691 d133691 10:47 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

moje pitanje je bilo za purenjaka..
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:54 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

d133691
da li smo mi gledali isti snimak?


jesmo, samo sto... svi ti koji se bave relativizacijom ovog i ovakvih slucajeva zapravo stite sebe i svoje politicke stavove od odgovornosti, tacnije od preuzimanja odgovornosti za rezultate koje su doneli ti politicki stavovi...

kardelj i krava sindrom!
purenjak purenjak 11:02 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

d133691
da li smo mi gledali isti snimak?

Dali si procitao sta sam napisao???mozda bi pomoglo.ili nisi razumeo?
d133691 d133691 11:05 22.06.2009

Re: zvono i zvonce



"JOS NESTO!!!!
PROFESORKA RADNU KNJIZICU U RUKE I DOVIDJENJA!!!!!!
NAPAD JE NAPAD!!
Nije to smela da uradi.Ako ima problem neka zove Policiju za vreme ili posle casa."

ovo sam procitao. i nije pomoglo. ali razumeo sam..
purenjak purenjak 11:09 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Tibor Jóna

d133691da li smo mi gledali isti snimak? jesmo, samo sto... svi ti koji se bave relativizacijom ovog i ovakvih slucajeva zapravo stite sebe i svoje politicke stavove od odgovornosti, tacnije od preuzimanja odgovornosti za rezultate koje su doneli ti politicki stavovi...kardelj i krava sindrom!

Ista stvar....Da li ste procitali komentar?Mozda niste razumeli?
Politicki stavovi???O cemu Vi pricate?
Na snimku je profesorka udarila djaka.TO NIJE SMELA DA URADI NI PO KOJU CENU!!!
Trebala mu je dati dnevnik ili sta god, da se ne desi ovakvo nesto.Mislim da nije upoznala juce ovog huligana. Poziv policiji i to je to.,
purenjak purenjak 11:13 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

d133691
"JOS NESTO!!!!PROFESORKA RADNU KNJIZICU U RUKE I DOVIDJENJA!!!!!!NAPAD JE NAPAD!!Nije to smela da uradi.Ako ima problem neka zove Policiju za vreme ili posle casa."ovo sam procitao. i nije pomoglo. ali razumeo sam..

ok.
BigBadWolf BigBadWolf 13:15 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Onog trenutka kada je bilmez stavio stavio ruku na dnevnik koji je ona drzala, imala je pravo na svaki vid saoodbrane koji joj je bio dostupan. Mozda cak i ranije, jer je sa snimak ocigledno da se bilmez ponasa preteci.
d133691 d133691 13:51 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

slazem se s tobom, ali sa purenjakom nema smisla raspravljati
dragan17 dragan17 14:03 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

purenjak

JOS NESTO!!!!
PROFESORKA RADNU KNJIZICU U RUKE I DOVIDJENJA!!!!!!
NAPAD JE NAPAD!!
Nije to smela da uradi.Ako ima problem neka zove Policiju za vreme ili posle casa.


Ma vazi, sve i da je pokusao da je siluje trebalo je da saradjuje pa posle da obavesti policiju.
purenjak purenjak 14:19 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

BigBadWolf
Onog trenutka kada je bilmez stavio stavio ruku na dnevnik koji je ona drzala, imala je pravo na svaki vid saoodbrane koji joj je bio dostupan. Mozda cak i ranije, jer je sa snimak ocigledno da se bilmez ponasa preteci.

Pa mozemo se sloziti...
purenjak purenjak 14:21 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

d133691
slazem se s tobom, ali sa purenjakom nema smisla raspravljati

Ocigledno smo sa iste strane ali se ne razumemo bas najbolje.Sve u svemu onog bilmeza kazniti.Profesorka nije smela da to dozvoli i to je to.
anastasija.p anastasija.p 14:46 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Profesorka je ODGOVORNA za dnevnik. Dnevnk je zvanicni dokument.
Mislim da ga ne moze davati ucenicima da bi izbegla konflikt.
Sutra ce svi tako otimati dnevnike.
filantrop filantrop 16:15 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Ona se raspravlja sa idiotom umesto da mu je dala onaj dnevnik i izasla iz ucionice da trazi pomoc.


Neki bi rekli
pametniji popusta magarcu.
Ali na ova tri bloga preovladava misljenje
da je batina iz raja izasla.

Kao sto smo videli, batina ima dva kraja.
Mozda je ipak bilo bolje da se popustilo magarcu.
BigBadWolf BigBadWolf 19:53 22.06.2009

Re: zvono i zvonce

Pa sad, to je vec licni izbor pojedinca sta ce uciniti u takvoj situaciji, povuci se ili ostati. Meni je lako da se konfrontiram sa mojih dva metra i 110 kila. Ali ja koliko vidim sa snimka, ova zena je totalno izgubljena, ni u jednom trenutku nije pokusala da pobegne, kao da uopeste nije svesna ili ne moze da veruje sta joj se desava.
madam_mym madam_mym 01:38 23.06.2009

Re: zvono i zvonce

Baraba je uvek bilo, pre vise od dvadeset godina je u mojoj skoli osmak osamario nastavnika, ali je taj djak bio jedinstveni slucaj, ludak koji se kasnije povlacio po zatvorima i zavrsio kako se i dalo naslutiti, predozirao se. Ovo sada je trend, ili jos gore, teska epidemija.

pre vise od 40 godina moj komšija je na gradskom šetalištu (tada se to zvalo korzo) ošamario svoga nastavnika, zato što mu je ovaj "atakovao" na devojku! Bili su stariji maloletnici, osmi razred, a nastavnik 6-7godina stariji, a kažu, nije birao način ni sredstva ....mnoge je devojke obeščastio u ono vreme, a i posle šamaranja. I moja generacija ga pamti kao nekog "švalera", a dotičnog komšiju, vršnjaka moga oca - kao uglednog domaćina, do dana današnjeg.
Samo se sećam priče....ošamareni nastavnik je i meni predavao, pričalo se da hoće da pipka devojčice, posle je bio i direktor škole, do penzije.
Naravno da svako nasilje osudjujem, i ovo sa snimka....strašno!
Oljacat Oljacat 08:14 22.06.2009

Da baš tako

Isto se dešava i u Leskovcu, u jednoj OSNOVNOJ ŠKOLI, s tim što nastavnicu dečak hvata za grudi u sred hodnika, ona ga udara dnevnikom po glavi i beži, da bi došlo do toga da DIREKTORKA I NASTAVNIČKO VEĆE nateraju nastavnicu da mu se IZVINI!!!
Da dam malo pojašnjenje zašto se takve stvari dešavaju: Skoro sve škole učestvuju u programu Nenasilna komunikacija odakle naravno nastavnici uzimaju novac za razne seminare obuke i doobuke i tada se dešava da dečak koji je uhvatio nastavnicu jeste sestrić ili šta god neke osobe koja radi u toj nevladinoj ognizaciji, pa ako bi se to saznalo (a saznalo se , čitav grad bruji) onda nema više para.
Rasplakao me i užasnu ovaj poslednji spot. Imam dva dečaka i jedno što vidim kao alternativu jeste da pobegnem iz ove zemlje kako bi rasli u koliko toliko normalnom okruženju. Plači Srbijo, jer ako svi odemo, ko će da zaradi penzije i plate za sve ove parazite ?
hajkula1 hajkula1 19:37 22.06.2009

Re: Da baš tako

Oljacat

Da dam malo pojašnjenje zašto se takve stvari dešavaju: Skoro sve škole učestvuju u programu Nenasilna komunikacija odakle naravno nastavnici uzimaju novac za razne seminare obuke i doobuke i tada se dešava da dečak koji je uhvatio nastavnicu jeste sestrić ili šta god neke osobe koja radi u toj nevladinoj ognizaciji, pa ako bi se to saznalo (a saznalo se , čitav grad bruji) onda nema više para.
Rasplakao me i užasnu ovaj poslednji spot. Imam dva dečaka i jedno što vidim kao alternativu jeste da pobegnem iz ove zemlje kako bi rasli u koliko toliko normalnom okruženju. Plači Srbijo, jer ako svi odemo, ko će da zaradi penzije i plate za sve ove parazite ?



Ima i jednostavnijih situacija. Ucenik ima vezu u skoli, (direktor, neki ,,profesor od ugleda,, profesor koji ima vezu u ministarstvu ili nekoj jakoj instituciji)...
Najsposobniji profesori su otisli iz skolstva. Danas ima mnogo rezigniranih, onih koji nisu imali kud. Ima dosta onih koji dodatno zaradjuju, ne samo sto daju privatne casove nego prodaju ocene, prodaju svoju zastitu (pravdaju izostanke, zataskavaju skandale, prestupe). To je tesko dokazati. Naravno, ima i svetlih primera, sjajnih profesora i predavaca, i pedagoga koji u ,,radnom,, kolektivu, medju kolegama, ne prolaze dobro. Cini mi se da ima najvise onih koji ne zele da se zameraju, i/ili se ulizuju ,,mocnim,, profesorima, direktorima... Tako da ovi mocni uopste ne treba da upotrebe moc, imaju kolege koje to rade umesto njih.

Da krenem da pisem o primerima, nema svrhe. I slusala o njima i zivela ih.

Drustvo je trulo. A skolstvo, zdravstvo i td je samo ogledalo drustva. Opet, iz skole izlaze neke nove generacije...

Da kazem, obican svet, uglavnom cuti da se ne zamera, sklanja se, trpi. Ne shvata da tako neguje silnike a da sve vise lici na licemere i ljigavce.

PS
Izvinjavam se na ruznim recima, provalilo iz mene.
BigBadWolf BigBadWolf 08:27 22.06.2009

Strashno...

Bizgov je taman duplo veci od ove jadne zene. Samo cekam izjavu roditelja tipa "nas sincic je bio isprovociran" .Leb ti razheni, zamisli da imas ovakvo cudovishte u kuci. Dal' da ubijes sebe ili njega...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:56 22.06.2009

Re: Strashno...

BigBadWolf
Bizgov je taman duplo veci od ove jadne zene. Samo cekam izjavu roditelja tipa "nas sincic je bio isprovociran" .Leb ti razheni, zamisli da imas ovakvo cudovishte u kuci. Dal' da ubijes sebe ili njega...


Cudovisni su roditelji i zemlja u kojoj se dete pretvorilo u monstruma. Od skole ne treba napraviti "zatvor, " ali bi svaka ucionica morala da ima interkom. U jednoj zemlji u kojoj se zlo ne sankcionise i ubice slave kao heroji,dok ih drzava stiti, ovakve pojave su potpuno ocekivan rezultat.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:33 22.06.2009

Re: Strashno...

Jelena Pavlović
BigBadWolf
Bizgov je taman duplo veci od ove jadne zene. Samo cekam izjavu roditelja tipa "nas sincic je bio isprovociran" .Leb ti razheni, zamisli da imas ovakvo cudovishte u kuci. Dal' da ubijes sebe ili njega...


Cudovisni su roditelji i zemlja u kojoj se dete pretvorilo u monstruma. Od skole ne treba napraviti "zatvor, " ali bi svaka ucionica morala da ima interkom. U jednoj zemlji u kojoj se zlo ne sankcionise i ubice slave kao heroji,dok ih drzava stiti, ovakve pojave su potpuno ocekivan rezultat.


Hahaha, sa'ce da ti dodje V. Vasa i objasni da mnogo slusas Pescanik i da se ovakvi incidenti svuda dogadjaju.

Ja mislim da pored interkoma, treba i interna televizija i detektori metala na ulazu, ko u americkim skolama. Plus naoruzana policija ispred skole. Deca se vec ponasaju kao zatvorenici, ne vidim sta je sporno u tome da skole malo vise lice na zatvore. Ne radi se ovde vise o resavanju problem u korenu, za to je kasno, nego o spasavanju zive glave dece i nastavnika. Pretnja ili napad na nastavno i pomocnom osoblje da se tretira isto kao pretnja ili napad na sluzbeno lice. Slobodno posle neka se organizuju "pravada za Urosa" akcije. Nema para? U, ma stvarno, a za Miladina ima?!


madam_mym madam_mym 01:54 23.06.2009

Re: Strashno...

da se tretira isto kao pretnja ili napad na sluzbeno lice. Slobodno posle neka se organizuju "pravada za Urosa" akcije. Nema para? U, ma stvarno, a za Miladina ima?!

za zdravstvo je već traženo i ministar nije dozvolio!!! kaže da bi onda sve javne službe to tražile. A u sudovima i opštinama su mogli da postave čuvare/redare koji mi ne dozvoljavaju da udjem u pantalonama 3/4, i majici bez rukava, bez obzira što sam pristojnije odevena od njihovih službenica koje sede jedna drugoj uz lakat i ne rade ništa.
Bitno je da za Miladina ima, i da ima za Tatinog Miladina, za mog ne bi bilo!
Goran Vučković Goran Vučković 11:58 24.06.2009

Re: Strashno...

Deca se vec ponasaju kao zatvorenici, ne vidim sta je sporno u tome da skole malo vise lice na zatvore. Ne radi se ovde vise o resavanju problem u korenu, za to je kasno, nego o spasavanju zive glave dece i nastavnika.

Beton

Da se pitam ja bih betonir'o travu
I ofarbo tamno braon svaku vodu plavu!
Nekako bih probusio tanki sloj ozona
A Zemlju bih zastitio kesom od najlona!

Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba!

Da se pitam ja bih posjeko sve sume,
I za ukras postavio od traktora gume.
Kiselinom ja bih zemlju navodnjavo,
A decu bih svaki dan rentgenom slikavo!

Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!

Da se pitam na sred grada lozio bih kazan,
Svako bi mi jeo, zna se, rucak jednoobrazan.
Praznikom bi instalir'o oko glave lovor
I narodu odrzao sledeci govor:

Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave opasno nas ljuta zmija vreba!
Beton, beton, samo beton!
Beton, beton, samo beton!
Beton nama treba,
Jer iz trave nonsalantno ljuta zmija vreba!
stopalo stopalo 08:41 22.06.2009

zaiskali ste, eto vam ga

E ovo je posledica:
1. radjanja princeva i princeza poslednjih 20 godina
2. zajedno sa neumornim pregalastvom medijskih poslenika (ko ne veruje neka slusa Dizanje) o tome kako profesori nista ne znaju i sa
3. ovlascenjima koje je imao idi amin direktora u tim skolama

masala za sve...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:54 22.06.2009

Strašno

Slažem se. Strašno jeste. I ružno.
Slažem se i sa ovim
Strasnije od svega toga je sto dok sede i gledaju, nasi pravdoljubivi andjeli snimaju ovaj vrhunski reality show!

I ovo je ružno, ukoliko su ovi "pravdoljubivi andjeli" snimke pravili iz divljenja prema svom drugaru-muškarčini i heroju, a ne zato da bi obezbedili evidentne dokaze o velikom prekršaju, koji će poslužiti u prave svrhe istražnim organima.

Kažem, daleko bilo!

Naravno, dogadjaju se i gore stvari sa djacima, kao po nekim američkim školama u kojima se, umesto pesnica, koristi vatreno oružje. Ne daj Bože.

Pa ipak, mislim da je ovo malo preterano
dok Ministru prosvete ostavka ni ne prolazi kroz misli.

Ako bi ministri imali kovertirane ostavke za ovakve i slične slučajeve, u vladi bi bilo prometno kao na železničkoj stanici...
antioksidant antioksidant 09:21 22.06.2009

Re: Strašno

Ako bi ministri imali kovertirane ostavke za ovakve i slične slučajeve, u vladi bi bilo prometno kao na železničkoj stanici...

a to bi bilo lose tacno zbog cega?
Dr M Dr M 11:22 22.06.2009

Re: Strašno


Ako bi ministri imali kovertirane ostavke za ovakve i slične slučajeve, u vladi bi bilo prometno kao na železničkoj stanici...


...ali ovakvi vozovi ne bi prolazili..
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:23 22.06.2009

Re: Strašno

Antioksidant
...a to bi bilo lose tacno zbog cega?

Pa neki ne vole atmosferu prometnih železničkih kolodvora.
adam weisphaut adam weisphaut 11:28 22.06.2009

Re: Strašno

Pa neki ne vole atmosferu prometnih železničkih kolodvora.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:47 22.06.2009

Re: Strašno

a da li smo vez zaboravili na ovaj slucaj?
Striptizeta Branka Milijančević, poznata kao Branka Blek Rouz, istukla je desetogodišnjeg dečaka koji ide u razred sa njenim sinom. Ona je juče tokom odmora upala u Osnovnu školu “20. oktobar” u Novom Beogradu i istukla učenika. Kako kaže, zna da to što je uradila nije u redu, ali tvrdi da je postupila kao majka jer taj učenik mesecima maltretira njenog sina. O slučaju je obaveštena gradska prosvetna inspekcija, koja istražuje ovaj incident u školi. Poznata striptizeta tvrdi da njen sin iz škole mesecima kući dolazi pun modrica i da joj se žali da ga jedan od učenika iz razreda maltretira. Kaže da je problem prvo pokušala da reši sa rukovodstvom škole, ali da joj, kako tvrdi, niko nije pomogao. Juče ju je sin pozvao mobilnim telefonom i rekao da ga drug iz razreda opet maltretira. Ja sam kao svaka majka došla… Ne znam zašto škola ništa nije uradila za tri, četiri meseca. Znam da to nije u redu, ali nisam imala izbora, bila sam potresena. Samo sam postupila po majčinskom instinktu u želji da zaštitim svoje dete - kaže Branka Blek Rouz.
hajkula1 hajkula1 20:13 22.06.2009

Re: Strašno

BebaOdLonchara
a da li smo vez zaboravili na ovaj slucaj?
Striptizeta Branka Milijančević, poznata kao Branka Blek Rouz, istukla je desetogodišnjeg dečaka koji ide u razred sa njenim sinom. Ona je juče tokom odmora upala u Osnovnu školu “20. oktobar” u Novom Beogradu i istukla učenika. Kako kaže, zna da to što je uradila nije u redu, ali tvrdi da je postupila kao majka jer taj učenik mesecima maltretira njenog sina. O slučaju je obaveštena gradska prosvetna inspekcija, koja istražuje ovaj incident u školi. Poznata striptizeta tvrdi da njen sin iz škole mesecima kući dolazi pun modrica i da joj se žali da ga jedan od učenika iz razreda maltretira. Kaže da je problem prvo pokušala da reši sa rukovodstvom škole, ali da joj, kako tvrdi, niko nije pomogao. Juče ju je sin pozvao mobilnim telefonom i rekao da ga drug iz razreda opet maltretira. Ja sam kao svaka majka došla… Ne znam zašto škola ništa nije uradila za tri, četiri meseca. Znam da to nije u redu, ali nisam imala izbora, bila sam potresena. Samo sam postupila po majčinskom instinktu u želji da zaštitim svoje dete - kaže Branka Blek Rouz.




Posto nije bilo odgovarajuce reakcije uciteljice, psihologa, direktora, a ne samo na moje prituzbe, ja sam nasilnika tiho pitala sta mu je moj sin lose uradio? Pa sam ga pogledala najopasnije sto umem, tiho mu rekla da mi sina vise ne pipne a ako mu se to slucajno desi da cu da mu polomim i tatu i mamu i babu i dedu i strica i strinu i ujaka i ujnu, SVE! Zamislite magiju, tata mu dosao na sledeci roditeljski sastanak. Naravno, uljudno i mudro pa fino em lepo smo se razjasnili.

To sto je BM striptizeta, ne mora da znaci da njen sin nije maltretiran. Dolazila i ja u slicna iskusenja, a s koliko sam se muke suzdrzavala samo moja dusa zna.

Za razliku od mog sina, koji je vragolasti, smesko, (pa sam se pitala da li je on svojim ponasanjem isprovocirao tucu) cerka mi je i previse ozbiljna a do 6-tog osnovne bila i previse mirna. Na pocetku 5-tog razreda, drugarice iz razreda je zavrtele pa pustile, nezgodno pala i polomila ruku. Da ne pricam da su je iz skole, poslali s drugaricom, s rancevima i opremom za fizicko. Sta da se onesvestila na ulici? Iz doma zdravlja me zove medicinska sestra, povredila se malo, ne moze da mi je da na telefon ali da ne brinem, sedi u hodniku, ne, ne moze da mi je da da joj cujem glas... Ja s posla, kao luda, izlecem bez novcanika, para za taksi, koleginica trci za mnom... 45 minuta mi je trebalo kroz guzvu taksijem do tog doma zdravlja. Cerka, siva u licu. Onda taksijem na drugi kraj grada... Par puta na ivici da se onesvesti. Ja inace smireno reagujem.
Pitala sam u skoli, kako da puste povredjeno dete s drugaricom da ide? Zasto me oni nisu pozvali?
Ove drugarice se nisu pojavile narednih nekoliko dana. Njihovi roditelji se nisu pojavili na sledecem roditeljskom sastanku. Nisu je ni telefonom pozvali da je pitaju kako je.

Posle toga sam pocela da je ucim da bije i kako to da radi.

Inace, za nju je dugo skola bila svetiliste, nastavnici sveci a direktor ravan Bogu. Onda im je, jednom po jednom suzama spirala oreole.

PS
Nije htela da se vrti, iznenada i na silu su je nekoliko njih uhvatile za ruke a malo i za noge.
madam_mym madam_mym 01:56 23.06.2009

Re: Strašno

Ako bi ministri imali kovertirane ostavke za ovakve i slične slučajeve, u vladi bi bilo prometno kao na železničkoj stanici...

ali bi u društvu bilo reda i mira, verujem u to, dok mi se ne dokaže suprotno!
madam_mym madam_mym 02:44 23.06.2009

Re: Strašno

a tek kako najbolji drugovi oslovljavaju jedan drugog sa "kretenu", "retardu", "bolidu", "majmune".....jednom sam došla u iskušenje da neku decu isteram iz kuće, ali nisam to učinila
tompinchns tompinchns 09:22 22.06.2009

Da li bi...?

"Strasnije od svega toga je sto dok sede i gledaju, nasi pravdoljubivi andjeli snimaju ovaj vrhunski reality show! "


Sve je istina, i to! Ali, sta bi bilo da nije tog snimka? Da li bi se "mamlaz" ladno izvukao?
Eto sta je jos strasnije - to sto zavisimo od snimka onoga koji nije ustao da brani profesorku. Valjda treba da smo mu zahvalni, sta li?!!!
dragan17 dragan17 14:08 22.06.2009

Re: Da li bi...?

tompinchns
"Strasnije od svega toga je sto dok sede i gledaju, nasi pravdoljubivi andjeli snimaju ovaj vrhunski reality show! "


Sve je istina, i to! Ali, sta bi bilo da nije tog snimka? Da li bi se "mamlaz" ladno izvukao?
Eto sta je jos strasnije - to sto zavisimo od snimka onoga koji nije ustao da brani profesorku. Valjda treba da smo mu zahvalni, sta li?!!!


Kako sam razumeo ovaj debil vazi za nekog lokalnog siledziju u svojoj generaciji. Cini mi se da je i snimak napravljen krisom izmedju dva djaka.
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 10:34 22.06.2009

Look at the bright side.

Ako bi davali ostavke zbog izgreda samo londonskih učenika, u celoj Britaniji ne bi bilo ni jednog državnog službenika.
A kad bi te izgrede povezivali sa svojom "svetlom narodnom tradicijom" morali bi da izvrše auto-genocid.
Trebamo biti srećno što još nemamo ni jedan masovni pokolj u nekoj ustanovi za školovanje.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:38 22.06.2009

Re: Look at the bright side.

Vladimir Maričić
Ako bi davali ostavke zbog izgreda samo londonskih učenika, u celoj Britaniji ne bi bilo ni jednog državnog službenika.
A kad bi te izgrede povezivali sa svojom "svetlom narodnom tradicijom" morali bi da izvrše auto-genocid.
Trebamo biti srećno što još nemamo ni jedan masovni pokolj u nekoj ustanovi za školovanje.


ovo je dakle jedan super dogadjaj koji nam moze posluziti samo da budemo uvereni da je ovde jos od Zlatne Viljuske bolje nego na zapadu!

idealno!
adam weisphaut adam weisphaut 11:26 22.06.2009

Re: Look at the bright side.

Trebamo biti srećno što još nemamo ni jedan masovni pokolj u nekoj ustanovi za školovanje.

Čekaj malo, Columbine je naveo M. Moora na ovo da li bi i mi trebali da čekamo to da se zapitamo ?
thebee269 thebee269 12:42 22.06.2009

Re: Look at the bright side.

Trebamo biti srećno što još nemamo ni jedan masovni pokolj u nekoj ustanovi za školovanje.


zakljucak ti do j..a
pa hajde da idemo svi u skolu da malo bijemo profesore, pa time sprecimo masovne pokolje
ninevla ninevla 11:27 22.06.2009

horor

Ko je zrtva, a ko krivac? Profesorka bez autoriteta i zastite? Djak bez ideala i vaspitanja? Skola kao uruseni sistem ? Ministar prosvete koji slabo stoji sa padezima? Direktor koji cuva svoju fotelju po sistemu " ne talasaj" i ono sto nije objavljeno nije se ni desilo?Drustvo u kome je glavna zabava ko ce pobediti na Grandu, a glavna serija gde se " baba ceslja"?Drzava u kojoj ministar zdravlja neprekidno na tv u prica o pusenju, a porodilje umiru(njemu kao ni ostalima ne pada na pamet da da ostavku).
Gde smo svi mi, gde je javno mnjenje? Koje se nece oglasiti samo kad je sin Olje Beckovic u pitanju, vec i sva ona deca anonimnih roditelja.Cija se imena povlace po novinama bez obzira da li su zrtve ili pocinioci nekakvih nedela!
Ima li nas, osim na blogu?
zigicx zigicx 12:40 22.06.2009

Re: horor

Stvarno je zivot u ovoj zemlji horor, osim na blogu ima ih, ali van ove zemlje, pametni su se odavno evakuisali iz nase uredjene zemlje, a boga mi spremam se i ja polako...
Ko je zrtva, a ko krivac, je pravo pitanje? Profesorka je prva inicirala fizicki duel i nije htela da kaze ocenu koju je zakljucila, dalje netreba pricati... ta osoba nije za rad sa decom,ta osoba nije za rad u prosvetnoj ustanovi, zato sto ona prva nema osnovno vaspitanje, zbog cega onda ucenik treba da ga ima ? Ja sam skoro zavrsio srednju skolu, i vise od pola mojih profesora (uglavnom starijih) nemogu da predaju danasnjim generacijama, zato sto su obicni stancovani kadrovi u vreme komunizma, koji ne vide dalje od nosa i taj sistem njihovog ponasanja, nemoze da prodje kod danasnjih generacija, koje su proizvod dugogodisnjeg zamlacivanja zdravog razuma na ovim prostorima, realno je kazniti i profesora i ucenika na odredjeni nacin, zato sto su krivi obostrano, a ne napadati samo ucenika!
Zemlja je propala na svim mogucim osnovama, privreda nam je u totalnom kolapsu, ovim tempom za 10-20 godina necemo postojati, a dize se ovolika buka oko dva samara ? Kasno ste se videli da se deca utapaju u ogroman mrak, kao sto se i svega ostalog kasno setite.
bocvena bocvena 12:57 22.06.2009

Re: horor

nemogu da predaju danasnjim generacijama, zato sto su obicni stancovani kadrovi u vreme komunizma, koji ne vide dalje od nosa i taj sistem njihovog ponasanja, nemoze da prodje kod danasnjih generacija

Zemlja je propala na svim mogucim osnovama, privreda nam je u totalnom kolapsu, ovim tempom za 10-20 godina necemo postojati, a dize se ovolika buka oko dva samara ?

I tvoju profesorku srpskog na stub srama jer te nije za tolike godine školovanja naučila da se ne mogu piše odvojeno!
Od upiranja prsta u drugog nikakve vajde.
Samo lična odgovornost i najobičniji rudarski rad.
zigicx zigicx 13:12 22.06.2009

Re: horor

Nemogu ili ne mogu je nebitna stvar i Toni Bler nije znao da li se pise TO ili TOO pa je bio premijer Engleske, Upravo ono sto sam pricao, javilo se na blogu, tipican primer omalozavanja drugih kao sto rade profesori, koje sam pomenuo, dobro ja sam pogresio, ali ti si morala na ovakav nacin to da kazes da bi ispala pametna, a ja tupav? Izvin'te ali prvo morate da naucite mnogo vise od gramatike u zivotu...
bocvena bocvena 13:28 22.06.2009

Re: horor

Izvin'te ali prvo morate da naucite mnogo vise od gramatike u zivotu...


Ne, grešiš. Prvo savladaš osnove, pa onda gradiš kuću.
Nije mi bio cilj da te uvredim, samo da malo spustiš loptu. Ne možeš kritikovati profesore, a pokazati neznanje. Ipak, izvini, ne mislim da si tupav. Samo mlad.

U ovakvim slučajevima potpuno je uzaludno tražiti ko je prvi počeo i ko je za sve kriv. I onda odgovor tražiti van konkretnog slučaja. Zato što onda pojede vuk magarca i ništa se ne menja.
Mene više zanima kako će ovi konkretni učesnici biti kažnjeni i kako da se to više ne ponovi.
madam_mym madam_mym 02:00 23.06.2009

Re: horor

njemu kao ni ostalima ne pada na pamet da da ostavku).

kako
pa bio je on i ministar u ostavci, ihaj koliko puta!
madam_mym madam_mym 02:51 23.06.2009

Re: horor

Profesorka je prva inicirala fizicki duel i nije htela da kaze ocenu koju je zakljucila, dalje netreba pricati... ta osoba nije za rad sa decom,ta osoba nije za rad u prosvetnoj ustanovi, zato sto ona prva nema osnovno vaspitanje,

slažem se, vidi se to na snimku, ali
zbog cega onda ucenik treba da ga ima ?

treba, i mora, ovo sto je učenik uradio ne sme se ponoviti, nikako, nedopustivo je.
bocvena bocvena 12:24 22.06.2009

evo, ja imam rešenje!

Hajde, da svi krenemo da radimo svoj posao.
Da vaspitavamo svoju decu, pa onda tuđu u školi. Da Ministarstvo prosvete reformiše školstvo na sreću i radost i đaka i profesora, štiti interese i jednih i drugih i očisti prvo svoje redove, pa onda školske.
I, na kraju, da se problematičnima bavi policija i sud.
A mediji da izveštavaju o najpozitivnijim primerima svih naših uspeha!
Teško?
Zašto?
Krajnje je vreme da sve postane pitanje lične, a ne kolektivne odgovornosti. I roditelja, i učenika, i profesora, i direktora i Ministarstva. Imenom i prezimenom.
Slobodanka Cvetković, The bocvena
madam_mym madam_mym 02:02 23.06.2009

Re: evo, ja imam rešenje!

Hajde, da svi krenemo da radimo svoj posao.
Da vaspitavamo svoju decu, pa onda tuđu u školi. Da Ministarstvo prosvete reformiše školstvo na sreću i radost i đaka i profesora, štiti interese i jednih i drugih i očisti prvo svoje redove, pa onda školske.
I, na kraju, da se problematičnima bavi policija i sud.
A mediji da izveštavaju o najpozitivnijim primerima svih naših uspeha!
Teško?
Zašto?
Krajnje je vreme da sve postane pitanje lične, a ne kolektivne odgovornosti. I roditelja, i učenika, i profesora, i direktora i Ministarstva. Imenom i prezimenom.
Slobodanka Cvetković, The bocvena


aramon aramon 14:34 22.06.2009

Nemam reci

Gad jedan.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 14:56 22.06.2009

pa da naplatimo...

…ja samo da podsetim, da nam je jedan ministar bio u nestasnoj mladosti kriminalac,kapitalac je samo malo kraduckao, a oba vojislava bi svako malo ratovali, ako bas ne protiv amera i ‘rvata, a ono bar s kosovarima…a dace bog(i on je srbin, kaze pesma!) pa cemo opet ratovati, i sto onda da DECA budu uzorna? znamo odavno da u ovoj zemlji nije normalan niko ko ne poludi, a da smo svi ludi to je vidljivo cim se predje bilo koja granica oko naseg tamnog vilajeta…tak’a nam karma!... nikog vise KANDA NEMA da objasni da smo svi mi privid, cudo koje ce da traje taman toliko koliko cuda i traju, sto je vidljivo svakom ko ima srednjoskolsko znanje iz biologije, a to je ovde trenutno zanemarljiv broj…a da se poredimo sas druge zemlje po znanje, kulturu i postovanje, bre…bre… KAKO ONDA DA ZIVIMO K’O SAV NORMALAN SVET?...kome je do toga, kaput pa na put!…a za naplatu, bojim se Jona, da smo zdravo odocnili...mlogo dockan!
zilikaka zilikaka 07:33 23.06.2009

Re: pa da naplatimo...

Devedesetih, tokom jednih od demonstracija ispred Filozofskog, pričao čovek da je danjašnje društvo OSVETA LOŠIH ĐAKA. I to potkrepio konkretnim podacima o pojedincima iz tadašnje vlasti. Trend se nastavio, a ja sad tek vidim KOLIKO je bio u pravu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:33 23.06.2009

Re: pa da naplatimo...

zilikaka
Devedesetih, tokom jednih od demonstracija ispred Filozofskog, pričao čovek da je danjašnje društvo OSVETA LOŠIH ĐAKA. I to potkrepio konkretnim podacima o pojedincima iz tadašnje vlasti. Trend se nastavio, a ja sad tek vidim KOLIKO je bio u pravu.

Grrr Grrr 16:48 22.06.2009

OMG

Naravno da bih i nastavnicu i učenika izbacio iz škole.

I ja ne znam kakve veze politizacija ima sa celim slučajem mada biro kao bivši ogranak GSS-a a sada LDP-a sviđa mi se što napada nacionalističke i desničarske bolesne umove, ali ne napada ekonomsku desnicu, onu koja je izvršila državni udar 5. oktobra, posle sa kalašnjikovima upadali u ministarstva i NBJ. Upala u sve žive radije i televizije itd. Time su nas naučili da jedino silom možemo nešto postići, biti predsednici stranke bez dana radnog staža i završene škole.


Za slobodarski komunizam ! revolucija !
margos margos 19:15 22.06.2009

Da je žetva - jeste.

Da i ovako loš usev treba uništiti - sa tim se ne slažem.
Nit treba da smo srećni što nije gore, nit treba da se samo zgražavamo i užasavamo.
http://blog.b92.net/text/10494/Pa%20da%20naplatimo%20to%20sta%20smo%20imali.../#komentari
Ovo nije usev DS-a, ovo je proizvod svih promena koje su se desile u našem društvu, ali i u svetu u poslednjih dvadeset godina. Koliko samo brutalnih filmova, koliko brutalnih vesti, koliko agresivnih reči u štampi, pesmama, svugde i na svakom mestu.... Čudno bi bilo da žetva nije ovakva kakva jeste.

Klinci i ako ne putuju objektivno, ''putuju'' po tv kanalima i internetu.
Kod Stošića na blogu je Bojan Ljubomir Jugović obavestio o ogromnoj gledanosti ovog klipa na netu. (Stošićev blog)
Eto, klinci su IN i u svetskim tokovima :(((

Pitanje je šta uraditi u svom mikro svetu da se ovakve stvari ne događaju?
Samo tako možemo - svako u svom.
hajkula1 hajkula1 20:37 22.06.2009

Re: Da je žetva - jeste.

margos


Pitanje je šta uraditi u svom mikro svetu da se ovakve stvari ne događaju?
Samo tako možemo - svako u svom.


Mikro, koliki je to mikro svet na koji moze da se utice, koji moze da se organizuje. Ja mogu samo u svojoj kuci. Ali deca moraju da izadju napolje. Rezultat je da sam se ne jednom zapitala, da li ja svoju decu ispravno vaspitam, u skladu sa nekom licnom utopijom ili bih trebala vise u skladu sa okolinom!?

Roditeljski sastanak?
Prvi razred osnovne skole.
,,XX (moja cerka) koristi sprej, pumpicu, ima astmu. Samo bih da zamolim uciteljicu i roditelje da objasne deci, da na primer neko nosi naocare, neko aparat za sluh a neko koristi lek u spreju, to je lek nije osvezivac vazduha. Znamo kolike su plate, jedna doza kosta ... (vise od prosecne plate) a jedan drug joj je 2 spreja u par dana potrosio prskajuci u vazduh. Ona sada ide u skolski wc da uzme lek (znali su kako je tamo jer je skolski wc bio tema roditeljskog).,,
Da je pocela da se stidi sto ima astmu sam precutala. Sta mislite kako su roditelji reagovali? A kako uciteljica? Na njihovu sramotu. Nezainteresovano i tako redom da ne opisujem.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:51 22.06.2009

Re: Da je žetva - jeste.

jedan drug joj je 2 spreja u par dana potrosio prskajuci u vazduh.


kakvi degenerici vaspitavaju tu decu?! ne mogu da verujem!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:23 22.06.2009

Re: Da je žetva - jeste.

hajkula1
margos


Pitanje je šta uraditi u svom mikro svetu da se ovakve stvari ne događaju?
Samo tako možemo - svako u svom.


Mikro, koliki je to mikro svet na koji moze da se utice, koji moze da se organizuje. Ja mogu samo u svojoj kuci. Ali deca moraju da izadju napolje. Rezultat je da sam se ne jednom zapitala, da li ja svoju decu ispravno vaspitam, u skladu sa nekom licnom utopijom ili bih trebala vise u skladu sa okolinom!?

Roditeljski sastanak?
Prvi razred osnovne skole.
,,XX (moja cerka) koristi sprej, pumpicu, ima astmu. Samo bih da zamolim uciteljicu i roditelje da objasne deci, da na primer neko nosi naocare, neko aparat za sluh a neko koristi lek u spreju, to je lek nije osvezivac vazduha. Znamo kolike su plate, jedna doza kosta ... (vise od prosecne plate) a jedan drug joj je 2 spreja u par dana potrosio prskajuci u vazduh. Ona sada ide u skolski wc da uzme lek (znali su kako je tamo jer je skolski wc bio tema roditeljskog).,,
Da je pocela da se stidi sto ima astmu sam precutala. Sta mislite kako su roditelji reagovali? A kako uciteljica? Na njihovu sramotu. Nezainteresovano i tako redom da ne opisujem.




Svaka skola bi pored cuvara reda, morala da placa i mdicinsku sestru (placa ih ministarstvo za obrazovanje) kojoj se predaju lekovi, sprejovi za asmu, vitamini, bilo sta sto je detetu potrebno kako bi ih ona davala deci, u odredjeno vreme. Ovo bi trebalo da vazi i za srednje skole. Ne moze dete samo sebi da daje lek bas zbog druge dece koja ne shvataju.
margos margos 00:36 23.06.2009

Re: Da je žetva - jeste.

Mikro, koliki je to mikro svet na koji moze da se utice, koji moze da se organizuje. Ja mogu samo u svojoj kuci. Ali deca moraju da izadju napolje. Rezultat je da sam se ne jednom zapitala, da li ja svoju decu ispravno vaspitam, u skladu sa nekom licnom utopijom ili bih trebala vise u skladu sa okolinom!?

Mikro svet su naši bližnji i oni sa kojima svakodnevno dolazimo u kontakt, a za ostale ostaje samo pokušaj da na njih utičemo, bez garancija u uspeh. Meni se dopada kako si ćerku naučila da se bije i onom malom nasilniku zapretila, a ova rečenica
Onda im je, jednom po jednom suzama spirala oreole.

me rastužila, ali i podsetila da odrastanje nije nimalo lako, posebno danas.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:49 22.06.2009

to oko dece poraza

kako su se deca u nemackoj posle iiww ponasala prema nastavnicima? to bi valjalo istraziti pre nego sto se opali ovakva etiketa kao na filmu. cujem sad u emisiji na tvb92 jednog nemackog profesora/doktora/pojmanemam, koji kaze da se to Isto desava i u nemackoj, da ima fizickih nasrtaja na profane po skolama. plasim se da nije prolem uhvatio maha i da prica o izgubljenim ratovima devedesetih jednostavno - ne pije vodu?
lutherblisset lutherblisset 21:04 22.06.2009

Re: to oko dece poraza

kako su se deca u nemackoj posle iiww ponasala prema nastavnicima?


Deca onih koji su na vlast doveli naciste su bili šestesetoosmaši. Zna se da su najveći prezir gajili prema svojim roditeljima. Đinđić je pričao u nekim intervjuima o toj deci. Razlika između njih je ta što je ta omladina bila revolucionarno i kontrakulturno nastrojena, a ova naša razapeta između konzervativnih idelogija i savremenih potrošačkih vrednosti.

da prica o izgubljenim ratovima devedesetih jednostavno - ne pije vodu?


Naravno da ne pije. Tačnije, nije netačna, ali je samo deo šire priče (izvinjavam se svim vernicima u kraj istorije i propast meta-narativa).

Jedna lepa knjiga o tome (naravno, nije preporučljiva zagriženim vernicima u vladajuću ideologiju).
http://www.timeshighereducation.co.uk/story.asp?storycode=400599
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:39 22.06.2009

Re: to oko dece poraza

Jedna lepa knjiga o tome (naravno, nije preporučljiva zagriženim vernicima u vladajuću ideologiju).

hvala za link (necu imati problem, nisam zagizena niti u jednu ideologiju).

pa kad bolje razmislim, tako je. u danskoj, nemackoj, US-u da ne pricamo...verovatno i u jos nekim zemljama, se desavaju ti nasilni napadi na profane po skolama. gledala sam gomile emisija engleskih TV stanica (pa i BBC-a), i isto to na nekim nemackim, kako deca umeju svoje roditelje da maltretiraju fizicki i psihicki po nemackoj i UK, i to ne deca od 16 godina ili vise. ovo se ide od 11 pa navise! neshvatljivo! potpuno preslikana slika ovog kretena sto bije profanku.

ps. mene jos uvek kamene od straha oni koji ne daju pet para na to sta se desava i lagano snimaju ceo hepening.
rozalija rozalija 21:06 22.06.2009

nista nam ovo ne valja

Scena prva: prva godina studija
Profesorica objasnjava gradivo na tabli. Grupa studenata prica medjusobno. Profesorica ih opominje. Posle nekoliko opominjanja, profesorica: Kolega napustite cas, ometate nas. Kolega: Necu.

U isto vreme, na fakultetu prekoputa je javna tajna da profesori prodaju ispite za astronomske cifre. Takve profesore niko ne napada i nikome ne pada pamet da im se suprotstavlja...

Scena broj dva (ista scenografija. Vreme, tamo negde kad je svima postalo jasno da je Kosovo otislo niz vodu): Student od 1.87 i 90kg ulazi kod profesorice u kabinet i zali se na ocenu, pri cemu se poziva na pravoslavlje, hriscanstvo itd. Pocinje vec i da vice. Kolege profesori zaviruju, ali nikome od njih ne pada na pamet da uzmu koleginicu u zastitu. Student koji bi trebao da bude na prisilnom lecenju (ali toga kod nas nema, jel') vec vice... Nigde nikoga. Direktor instituta kaze profesorici: Ma ti si to njega pogresno shvatila. Student se pojavljuje kao sat tacan svaki put kada se desi nova kriza na Kosovu. Psihijatrijski je slucaj i odbija lecenje... Posle dve godine mu je zabranjen ulaz na faks, gde se on ipak pojavljuje sa vremena na vreme.

Scena broj tri (isto mesto, letnji ispitni rok): dva dezurna asistenta pronadju studentu puskice... I onda jedan pita onog drugog (ciji je student): i sta ces sada? Onaj prvi kaze: nista. Ako ga prijavim, samo cu ja imati problema.

Gimnazija: nastavnik ima vezu sa ucenicom. Ne samo tom jednom, nego mu je to praksa. Svi to znaju i svi cute. Njega niko ne dira, a on dira nju, a druge nit sta uci nit sta propituje. Ali zato profesoricu koja izvrsno predaje a jako puno trazi maltretira ko i kako stigne. U to doba, uglavnom roditelji, ministri, savetnici itd... Sada bi verovatno bilo drugacije.

Svi smo prolupali. I deca i profesori. Ko prica o krivici profesorice, neka proba da stane pred razred od 35 djaka u prolece i neka proba da im bilo sta ispredaje. Cik da ga vidim. Niti imas vremena niti imas nacina nit oni imaju motiva. Nemaju svi harizmu i sarm da uspeju da umire besne mlade ljude na 10 minuta da bi im privukli paznju. A posao po skolama se dobija preko veze. Valda samo za matematiku ne treba veza. E, al probaj da ih zainteresujes za trigonometriju u srednjoj skoli kada ne znaju ni razlomke... Ima ih koji umeju. Ali njih nit ko slusa, nit zaposljava. I nisu nase skole slobodne skole summerhilla, vec se ocekuje neka disciplina. A nece da te zastite ni sopstvene kolege, ni direktor, ni policija, ni ministarstvo. Zaparvo. imam utisak da se ministarstvo javlja samo da urgira da se zaposli necije dete. I da ponisti odluku komisije koja je na popravnom oborila opet necije dete.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:43 22.06.2009

Re: nista nam ovo ne valja

U isto vreme, na fakultetu prekoputa je javna tajna da profesori prodaju ispite za astronomske cifre. Takve profesore niko ne napada i nikome ne pada pamet da im se suprotstavlja...


Svi smo prolupali. I deca i profesori. Ko prica o krivici profesorice, neka proba da stane pred razred od 35 djaka u prolece i neka proba da im bilo sta ispredaje. Cik da ga vidim. Niti imas vremena niti imas nacina nit oni imaju motiva. Nemaju svi harizmu i sarm da uspeju da umire besne mlade ljude na 10 minuta da bi im privukli paznju. A posao po skolama se dobija preko veze. Valda samo za matematiku ne treba veza. E, al probaj da ih zainteresujes za trigonometriju u srednjoj skoli kada ne znaju ni razlomke... Ima ih koji umeju. Ali njih nit ko slusa, nit zaposljava. I nisu nase skole slobodne skole summerhilla, vec se ocekuje neka disciplina. A nece da te zastite ni sopstvene kolege, ni direktor, ni policija, ni ministarstvo. Zaparvo. imam utisak da se ministarstvo javlja samo da urgira da se zaposli necije dete. I da ponisti odluku komisije koja je na popravnom oborila opet necije dete.



madam_mym madam_mym 02:17 23.06.2009

Re: nista nam ovo ne valja

Ko prica o krivici profesorice, neka proba da stane pred razred od 35 djaka u prolece i neka proba da im bilo sta ispredaje. Cik da ga vidim. Niti imas vremena niti imas nacina nit oni imaju motiva. Nemaju svi harizmu i sarm da uspeju da umire besne mlade ljude na 10 minuta da bi im privukli paznju.

ja bila predavač civilnim vojnicima!
teško, naporno!
nezainteresovani, tromi, izbečeni od noćnog skitanja, u poluležećem položaju na stolovima, sve češkajući se i blejeći, jedva da su pokazivali znake života.....a šta sve nisam pričala da ih motivišem za saradnju - da nauče da pomognu prvo sebi i svojim bližnjima. Osim 4-5 njih, ostali su me gledali sa izrazom lica " ma 'de me zabole, nek' ide život"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:46 23.06.2009

Re: nista nam ovo ne valja

Nemaju svi harizmu i sarm da uspeju da umire besne mlade ljude na 10 minuta da bi im privukli paznju.

pa mozda je u tome problem, sto fakultete za sve te predmete ne zavrsavaju ljudi koji zaista zele da nauce te mlade ljude? harizma se ne uci, ona se ima, ali ako neko nema ni talenta za predavanje lekcija i animaciju tih ljudi, onda NE treba da predaje po skolama. animacija djaka pre 20-30 godina ne moze da se poredi sa onom danas. moj drugar koji predaje likovno u jednoj gimnaziji u BG ima predavanja koja niko ne prekida, dovodi im zanimljive goste iz javnog zivota jako je duhovit i isto toliko mnogo trazi i tesko daje dobre ocene (i to iz likovnog koji se racuna kao off predmet).
na pocetku su se bunili ali ih je ubedio. ima harizmu i jako voli svoj posao...zna kako sa kojom decom. to treba da bude posred znanja, prva stvar prilikom zaposljavanja. pa nisu nemci blesavi kad imaju posebnu vrstu skole po fakultetima za trening buducih profana. ne moze to svako da radi ko zavrsi knjizevnost ili geografiju...
rozalija rozalija 23:55 23.06.2009

Re: nista nam ovo ne valja

Jos da ubedimo ministarstvo da treba zaposliti takve predavace, a ne vezu koja moze lepo da se naplati i da vidis kako ima da nam krene.
Pa jos da ubedimo profesore po fakultetima koji prave planove i programe da je potrebno da buduci nastavnici imaju vise pedagogije, psihologije i metodike nego tamo nekog usko-strucnog predmeta koji nikada, ali nikada ni u ludilu nece predavati. Jer, vidis, ako se menja plan i program, onda to znaci da ti isti profesori ostaju bez svojih casova, a treba dovesti nekog drugog ko ce predavati te metodike, psihologije i pedagogije.
U skolstvo su u poslednjih 10-15 godina uvedene samo kozmeticke izmene. Data su prava djacima bez da im su im date i obaveze. Profesorima su prava oduzeta, ali takodje i obaveze.
I jos jedna stvar: kad god da nesto radis sa ljudima, uvek radis sa prosekom. Nas prosek postaje nepodnosljivo los. Mislim da nama treba sistem jer nas nadareni pojedinci ne mogu spasiti.
muvabezglave muvabezglave 03:29 24.06.2009

Re: nista nam ovo ne valja

Mi i nemamo nadarenih pojedinaca , imamo neke koji se tako predstavljaju ili se dobro pretvaraju..
muvabezglave muvabezglave 03:36 24.06.2009

Re: nista nam ovo ne valja

Dobro ste rekli da smo svi prolupali , krivica je tu zajednicka...i da ja sam stao pred razred djaka dobro nije bas na prolece ali malo pre proleca u januaru to nije nista strasno , samo sto su deca u Beogradu u toj skoli bila razmazena i bezobrazna...
manekenpix manekenpix 17:28 23.06.2009

Evolucija...

nekoc su ucitelji tukli djake...nije valjalo...
danas djaci tuku ucitelje...ope ne valja...
sledeci korak je da tucki* uce djake...




*tucki je pesnicki Slobodan nominativ mnozine reci tucak...ili tako vec neka gramaticka pizdarija, ne znam, tukao sam nastavnicu maternjeg jezika...
muvabezglave muvabezglave 03:26 24.06.2009

Nije strasno

Ja bas ne mislim da je tu ista strasno , pogledajte sta se radi po skolama u nekim stranim zemljama , mislim na pomahnitale ucenike sa pistoljima i automatskim puskama , mada kao bivsi nastavnik matematike moram reci da "nasa" deca jesu izuzetno bezobrazna a za to ste dragi moji zasluzni i vi koji se sad kao gnusate , na kraju mozda je ta profesorka to i zasluzila , pred kraj skolske godine nista se ne radi , a dokoni ljudi mogu da naprave razne gluposti,ocene moraju da budu javne...
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:59 24.06.2009

Re: Nije strasno

muvabezglave
Ja bas ne mislim da je tu ista strasno , pogledajte sta se radi po skolama u nekim stranim zemljama , mislim na pomahnitale ucenike sa pistoljima i automatskim puskama , mada kao bivsi nastavnik matematike moram reci da "nasa" deca jesu izuzetno bezobrazna a za to ste dragi moji zasluzni i vi koji se sad kao gnusate , na kraju mozda je ta profesorka to i zasluzila , pred kraj skolske godine nista se ne radi , a dokoni ljudi mogu da naprave razne gluposti,ocene moraju da budu javne...


jel bi vi tom mladicu davali privatne casove. onako on i vi. sami. mama i tata na placu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana