„Dozvola odozgo“ i koliko još mostova nam treba ?

sentinel26 RSS / 22.06.2009. u 12:27

Postupak  (organa Ministarstva prosvete ) protiv nasilnog učenika u Sremskoj Mitrovici pokreće se tek posle intervencije  državnog javnog tužioca.

Detaljnije o tome  ovde.

Zar je moguće da ne možemo ili da nismo sposobni da uradimo bilo šta bez dozvole sa najvišeg mesta.

Protiv lopatanja u Crnoj Reci nije uradjeno ništa dok snimak nije vidio cijeli svijet i dok nije stigla „dozvola" ("naredba“ ) odozgo.

Protiv nasilja u školi takodje ne preduzimamo ništa dok ga na Jutjubu ne vidi cijela Evropa i opet je trebala "dozvola" odozgo.

Dokle tako ?

Republički javni tužilac s pravom traži ispitivanje odgovornosti  rukovodstva škole i lokalno nadležnog tužioca. 

Mislim da ni jedan ni drugi više ne mogu ostati na tim mestima i da bi trebali sami da potraže hleb u nekim drugim oblastima.

Pored njih, ja mislim da je i Ministarstvo prosvete odgovorno, najprije za opštu klimu nasilja u školama i za zakašnjelo reagovanje (ne samo ) u ovom slučaju.

 Zašto lokalni tužilac nije hteo (smeo ) da reaguje  bez akcije odozgo ?

Plaši se smene ? Da li je možda u  vd  statusu ?

 Ne bi me čudilo da su direktor škole, lokalni tužilac i ministar prosvete iz tri različite stranke. Ko od koga ili ko kome čuva strah  (i fotelju )?

 Privatna gimnazija u Beogradu koja je prije neki dan izrekla brzometnu “presudu” maloletnom učeniku na osnovu novinskog teksta najgore novine na Balkanu ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.

 U toj školi inače učenicima prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin katoličke veroispovesti pa tek onda da je bio: astronom, matematičar, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik.

 Ko je koga više “uprljao” ? Maloletni učernik školu ili škola Rudjera Boškovića ?

 Treba li tužilac da se oglasi pa da se u Ministarstvu prosvete neko probudi ?

 Nedostaju nam gospodje i gospodo, mostovi ali ne kineski od munze-a do čebor-a.

 Mostovi:

-          iz ništavila u nešto opipljivo,

-          iz apatije u entuzijazam,

-          iz beznadja u realni optimizam,

-          iz bespomoćnosti u samopoštovanje (i spremnost na samoodbranu ).

-          Iz  . . .

 

Jednom siledžiji smo platili (i još ćemo ) kafanski ceh ?  Koliko još takvih cehova ima ?

 

Živeo Jutjub ! ! !

Jutjub + "Dozvola odozgo" = uspešno okončan zadatak.

 



Komentari (152)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maricacarica maricacarica 12:40 22.06.2009

Uh...

Da, kod nas se pokreće nešto, tek kad daleko bilo, moj Vojvodo, ima mrtvih, kao u Zdravstvu. Dvojica 17-godišanjaka pokušali da siluju drugaricu iz razreda u učionici... Učenici prebijaju nastavnike... A mi se zgrozimo jedan dan čitajući novine, pa gle čuda, pade prašina... Dokle?
Al' mi ne da đavo mira - i da je u Americi, privatna škola na pr... nisam baš uverena da bi taj učenik ostao u toj školi...
sentinel26 sentinel26 12:47 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
Da, kod nas se pokreće nešto, tek kad daleko bilo, moj Vojvodo, ima mrtvih, kao u Zdravstvu. Dvojica 17-godišanjaka pokušali da siluju drugaricu iz razreda u učionici... Učenici prebijaju nastavnike... A mi se zgrozimo jedan dan čitajući novine, pa gle čuda, pade prašina... Dokle?

Ja mislim Carice, da je slučaj previše sličan da ne kažem "istovetan" ovome najnovijem.

Zakazali: Ministarstvo prosvete, lokalni tužilac i uprava škole.
Šta ćeš više ? I tu je Jutjub bio od "koristi". Žalosno. Izgleda da se bez njega više ne može.

maricacarica maricacarica 13:01 22.06.2009

Re: Uh...

Vojvodo,

nisam baš ni ja više pametna - kako? U moje vreme, ukori su nešto značili... Kao i izbacivanje iz škole. Moja generacija je morala da stoji dva po dva u redu, u keceljama i da čeka - nastavnika ispred kabineta..... A sad, učenik ako puši na času, profesor mu ne može ništa.
sentinel26 sentinel26 13:08 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
Vojvodo, nisam baš ni ja više pametna - kako? U moje vreme, ukori su nešto značili... Kao i izbacivanje iz škole. Moja generacija je morala da stoji dva po dva u redu, u keceljama i da čeka - nastavnika ispred kabineta..... A sad, učenik ako puši na času, profesor mu ne može ništa.
Carice, ja baš ne marim i ne patim za titulama, pa ako ti nije što hatar odustani - inače ti ostaješ carica.
A ako želiš da me kandiduješ za neku funkciju, bojim se da će mi godine smetati. :))

maricacarica maricacarica 13:17 22.06.2009

Re: Uh...

Nemoj da se ljutiš, kod mene Vojvoda i Serdar nisu ni najmanje negativne funkcije..... Lično mene, zovi i šerpom, al me nemoj razbiti... (mada, bilo bi Ćesarica) Ali, ako smeta, nije mi teško... I oprosti na nekom mom humoru. No to ne rešava - probleme. Mi ih vidimo, a šta da uradimo da probamo da ih rešimo? Iskreno, mislim da svi mi, kao roditelji, sve radimo iz najbolje namere, a put do pakla...
sentinel26 sentinel26 13:50 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
Nemoj da se ljutiš, kod mene Vojvoda i Serdar nisu ni najmanje negativne funkcije..... Lično mene, zovi i šerpom, al me nemoj razbiti... (mada, bilo bi Ćesarica) Ali, ako smeta, nije mi teško... I oprosti na nekom mom humoru. No to ne rešava - probleme. Mi ih vidimo, a šta da uradimo da probamo da ih rešimo? Iskreno, mislim da svi mi, kao roditelji, sve radimo iz najbolje namere, a put do pakla...
Nemam ništa protiv humora. A tebi se može desiti da zbog humora kuvaš
maricacarica maricacarica 14:23 22.06.2009

Re: Uh...

Hoćeš na ručak ili večeru? Ti radni doručci mi nikad baš nisu bili jača strana.
I - šalu na stranu, da se vratimo na temu... Bilo koja platna škola bi učenika, uhvaćenog sa nekih n grama marihuane u posedu, ispratila istog iz svog zavedenja....Možda to i mene sačeka u životu. Ali - i ja kao roditelj, mlađeg deteta, ne bih želela da takav učenik nastavi da se uči pored mog deteta. Simpy as that.
shumska shumska 14:54 22.06.2009

Re: Uh...

Bilo koja platna škola bi učenika, uhvaćenog sa nekih n grama marihuane u posedu, ispratila istog iz svog zavedenja....Možda to i mene sačeka u životu. Ali - i ja kao roditelj, mlađeg deteta, ne bih želela da takav učenik nastavi da se uči pored mog deteta. Simpy as that.

ovo me baš rastužuje....
jedni roditelji ne žele pored svog deteta dete sa posebnim potrebama, drugi roditelji neće pored svog deteta "onog klinca što je duvao..."...kuda onda? gde tog klinca što je dunuo? pod lopatu?
pa šta još da se sagradi?
neki logor za nepodobne?
joj živote, grrr
adam weisphaut adam weisphaut 14:57 22.06.2009

Re: Uh...

gde tog klinca što je dunuo? pod lopatu?

Pod lopatu, pod lopatu, 'nako pravoslavno-hrišćanski...
maricacarica maricacarica 14:59 22.06.2009

Re: Uh...

Po njegovom sopstvenom priznanju - nije on samo dunuo, već je imao neku količinu da "počasti" odeljenje. Ja ne bih želela da moje dete iko "časti" u osnovnoj školi. Ponavljam, i u Americi i Australiji bi bio udaljen iz škole. Ako je tema legalizacija marihuane, kod maloletnika, i legalizacije prebijanja nastavnika - ja se onda izvinjavam....
shumska shumska 15:03 22.06.2009

Re: Uh...

adam weisphaut
gde tog klinca što je dunuo? pod lopatu?

Pod lopatu, pod lopatu, 'nako pravoslavno-hrišćanski...

pa, čuj adame - šta se mi i čudimo Lopati Banetu - kad evo ima roditelja koji ne bi školovali dete svoje pored klinca što je dunuo.
pa nije to dete gubavac ni zločinac, zaboga!!

maricacarica maricacarica 15:07 22.06.2009

Re: Uh...

"počastiti" drogom drugu decu jeste krivično delo, kao i biti uhvaćen u posedu nedozvoljene supstance... Kakve veze sa celom tom pričom imaju deca sa posebnim potrebama? Ili misliš da su ti koji prebijaju nastavnike deca sa posebnim potrebama?
adam weisphaut adam weisphaut 15:10 22.06.2009

Re: Uh...

Ako je tema legalizacija marihuane, kod maloletnika, i legalizacije prebijanja nastavnika - ja se onda izvinjavam....

Ovo je izvrtanje teza, niko ne govori ovde o legalizaciji, naročito ne kod maloletnika, ovde govorimo da je ovde učenik odgovarao u školi za nešto što je uradio van škole i to pre nego što je uopšte počeo da je pohađa i povrh toga kao posledica nezakonite medijske stigmatizacije koja je u osnovi ista kao i ona koju je snimatelj ovog snimka namenio profesorici...
shumska shumska 15:11 22.06.2009

Re: Uh...

Ponavljam, i u Americi i Australiji bi bio udaljen iz škole. Ako je tema legalizacija marihuane, kod maloletnika, i legalizacije prebijanja nastavnika - ja se onda izvinjavam....

ovo sad fino zvuči, šta bi bilo u Americi ili Australijo...
lepo je pozivati se na zakon. i treba!
strašno je kad se prvo "omakne" - "ne bi ja moje dete pored njega da se školuje"....ne mogu ni da pokušam da imenujem tako nešto...
Ako je tema legalizacija marihuane, kod maloletnika, i legalizacije prebijanja nastavnika - ja se onda izvinjavam....

maricacarica maricacarica 15:12 22.06.2009

Re: Uh...

Izvini, vrati se malo u komentare iznad - ovde se izjednačuju babe i žabe, tj deca sa posebnim potrebama i deca uživaoci droge....
shumska shumska 15:16 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
"počastiti" drogom drugu decu jeste krivično delo, kao i biti uhvaćen u posedu nedozvoljene supstance... Kakve veze sa celom tom pričom imaju deca sa posebnim potrebama? Ili misliš da su ti koji prebijaju nastavnike deca sa posebnim potrebama?

ko ovde priča o prebijanju nastavnika? čemu to imputiranje reči? izvrtanje izrečenog? stigmatizacija, prava reč.
stigmatizovanje tog dečaka, od toga mi je zlo. on će zakonski odgovarati, ne brini . a šta sa takvim stavovima, poput tvojih?
shumska shumska 15:17 22.06.2009

Re: Uh...

ovde se izjednačuju babe i žabe

pokvareno
maricacarica maricacarica 15:19 22.06.2009

Re: Uh...

Pročitaj text bloga, pa ćeš možda uočiti ko prebija nastavnike....
sentinel26 sentinel26 15:22 22.06.2009

Re: Uh...

Maro, mislim da ste vas dvije zapale u mali nesporazum.
Šumska nije izrazila svoj stav nego je samo nabacila istinitu činjenicu da postoji jedan broj roditelja učenika koji "nešto ne žele", bez ozbiljne analize da li time drugoga povredjuju a da sami ne dobijaju ništa.
shumska shumska 15:25 22.06.2009

Re: Uh...

fala gazdi od bloga na korisnoj interpelaciji
gorio92 gorio92 15:38 22.06.2009

Re: Uh...

Šumska nije izrazila svoj stav nego je samo nabacila istinitu činjenicu da postoji jedan broj roditelja učenika koji "nešto ne žele",

Postoji i jedan broj roditelja koji "nešto žele" i to nešto kupuju ne pitajući za cenu.
rankot rankot 15:49 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
Vojvodo,

nisam baš ni ja više pametna - kako? U moje vreme, ukori su nešto značili... Kao i izbacivanje iz škole. Moja generacija je morala da stoji dva po dva u redu, u keceljama i da čeka - nastavnika ispred kabineta..... A sad, učenik ako puši na času, profesor mu ne može ništa.

Мислим да је основни проблем у овом "не може му ништа".
Нисам за насиље, али постоје и други начини: нпр. избаце га из школе, а родитељима наплате кречење целе учионице у којој је ученик пушио. И тако даље, и тако ближе.
maricacarica maricacarica 16:19 22.06.2009

Re: Uh...

Jeste, rankot, ali mi smo - šta? i ako ne kupujemo ocene, a koliko sam shvatila i Ruđer Bošković je platna škola, to jest nešto košta....Ali mi smo idioti što kad neku školarinu plaćamo, kao i ostali, nećemo nuđenje droge u razredu....
maricacarica maricacarica 16:26 22.06.2009

Re: Uh...

I opet da postavim pitanje - da li je vama neprimereno ponašanje učenika u školi na pameti ili legalizacija marihuane kod mlađih maloletnika?
adam weisphaut adam weisphaut 17:16 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
I opet da postavim pitanje - da li je vama neprimereno ponašanje učenika u školi na pameti ili legalizacija marihuane kod mlađih maloletnika?

Zašto flejmuješ & trolluješ?
maricacarica maricacarica 17:32 22.06.2009

Re: Uh...

Ja --? Jesam li ja
jedni roditelji ne žele pored svog deteta dete sa posebnim potrebama, drugi roditelji neće pored svog deteta "onog klinca što je duvao..."...kuda onda? gde tog klinca što je dunuo? pod lopatu?
pa šta još da se sagradi?
neki logor za nepodobne?
joj živote, grrr
ovde napisala?
maricacarica maricacarica 18:34 22.06.2009

Re: Uh...

A moji su draga moja shumska, šta strašno naopaki? Zato što ne podržavam drogu?
hajkula1 hajkula1 21:29 22.06.2009

Re: Uh...

maricacarica
Po njegovom sopstvenom priznanju - nije on samo dunuo, već je imao neku količinu da "počasti" odeljenje. Ja ne bih želela da moje dete iko "časti" u osnovnoj školi. Ponavljam, i u Americi i Australiji bi bio udaljen iz škole. Ako je tema legalizacija marihuane, kod maloletnika, i legalizacije prebijanja nastavnika - ja se onda izvinjavam....



S tim, sto kad ponude, to se ne odbija (tacnije, vrlo tesko se odbije ponudjeno! btw pritisci, ucene, ruganje, odbacivanje a mogu i batine da padnu)
shumskaa shumskaa 16:12 23.06.2009

Re: Uh...

pola sata već pišem pa odustajem.
neću jedan ok blog da trolujem, to je sve.
ja marice drogu ne podržavam. samo sam rekla da me je rastužila činjenica da ima roditelja koji ne bi voleli da se njihovo dete školuje pored ovog dečaka (iako će on biti kažnjen za ono šta je učinio)....
nemoj da se ljutiš na mene, ali ne želim da širim diskusiju, jer podmetanje i imputiranje reči smatram i bezobraznim i nepoštenim u komunikaciji. pogotovo se plašim onih koji mi u jednoj rečenici kažu "draga", a u drugoj me diskredituju.
molim te da se ne nastavljamo diskusiju.
adam weisphaut adam weisphaut 12:50 22.06.2009

Baš me zanima,

U toj školi inače učenicima prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin katoličke veroispovesti pa tek onda da je bio: astronom, matematičar, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik.

kolko to obrazovanje vrhunskog kvaliteta košta?
sentinel26 sentinel26 13:01 22.06.2009

Re: Baš me zanima,

adam weisphaut
U toj školi inače učenicima prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin katoličke veroispovesti pa tek onda da je bio: astronom, matematičar, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik.
kolko to obrazovanje vrhunskog kvaliteta košta?
A odakle ti informacija da je to obrazovanje vrhunskog kvaliteta ?

Kada više od 50% svršenih učenika te gimnazije završi fakultete u roku tek onda će se vidjeti kvalitet ali nije to predmet trenutnog interesovanja nego obrazovni sistem i uspavano Ministarstvo prosvete koje jedino državni tužilac može da probudi iz duboke anestezije.
adam weisphaut adam weisphaut 13:11 22.06.2009

Re: Baš me zanima,

A odakle ti informacija da je to obrazovanje vrhunskog kvaliteta ?

Ironija
funkcija funkcija 19:00 22.06.2009

Re: Baš me zanima,


kolko to obrazovanje vrhunskog kvaliteta košta?


0d 2 do 17k godisnje
antioksidant antioksidant 13:09 22.06.2009

.

U toj školi inače učenicima prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin katoličke veroispovesti pa tek onda da je bio: astronom, matematičar, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik.
svako vidi ono sto je njemu bitno

Ko je koga više “uprljao” ? Maloletni učernik školu ili škola Rudjera Boškovića ?

u metu!
gorio92 gorio92 14:22 22.06.2009

Stranački kviz

"U toj školi inače učenicima prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin katoličke veroispovesti pa tek onda da je bio: astronom, matematičar, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik."

Nema rzloga da se nešto čudimo navedenom, kao ni fizičkom napadu na profesorku.
Ministarstvo prosvete se dobija, posle podele isplativijih Ministarstava, u kusuranju koalicionih partnera. Male stranke koje ga dobiju nagrade Ministarstvom nekog svog zaslužnog člana i koga briga za školstvo.
Ko da najmanji jedinstveni zahtev(cenu) dobija Ministarstvo prosvete.
sentinel26 sentinel26 14:33 22.06.2009

Re: Stranački kviz

gorio92
Ministarstvo prosvete se dobija, posle podele isplativijih Ministarstava, u kusuranju koalicionih partnera. Male stranke koje ga dobiju nagrade Ministarstvom nekog svog zaslužnog člana i koga briga za školstvo.
Ko da najmanji jedinstveni zahtev(cenu) dobija Ministarstvo prosvete.
Dobro si ovo primetio.
Ovaj i prethodna dva ministra prosvete su slika i prilika, pravi dokaz namjera vladajućih garnitura kada je u pitanju obrazovni sistem.
Ne diraj ništa, taj krompir ostavi nekom sljedećem.
NNN NNN 15:10 22.06.2009

Re: Stranački kviz

prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin
Zar je ovo bitno (kakve veze ima sa onim što je Ruđer radio)?

Činjenica je da je ministarstvo prosvete (i ministarstvo poljoprivrede) samo kusur pri podeli "važnijih" resora.
lula953 lula953 14:33 22.06.2009

Dozvola odozgo


Ne bi ste verovali koliko je rasprostranjeno nasilje ucenika nad nastavnim osobljem. Posto je to bruka i za nastavnika i za skolu o tome se, gotovo po pravilu, cuti. Volela bih da nisam u pravu u svojoj proceni. Ovde ce "vuk da pojede magare". Profesor ce biti kriv jer je "izazvao" ucenika. Da li je trebalo da uceniku da dnevnik? Da izadje iz ucionice bez dnevnika...? Ne retko se desava da ucenik pridje katedri i sam sebi upise ocenu. Sta mu nastavnik moze? Kako bi ste vi reagovali? Direktor na to kaze da ste sami krivi jer niste autoritet? A ko je takvoj deci autoritet?
Svake godine se po pravilu suocavamo, narocito na kraju skolske godine, sa pretnjama, verbalnim vredjanjem koje, ne retko dovodi do fizickog obracuna. Kada cemo otvoriti prosvetinu Pandorinu kutiju? Zasto se u ime zastite dece, sve radi protiv njih? Koje su to skole zavrsili u Ministarstvu i u koje vreme? Kao da su svi doziveli traume za vreme svog skolovanja pa sada ne dozvoljavaju da skola zadrzi svoju vaspitnu funkciju? Oduvek je skola bila obrazovno-vaspitna ustanova. Ministarstvo je svojim zakonima, da uceniku ne smete NISTA reci, cak ni dobronamerno (jer je to onda psihicko zlostavljanje), ubilo dostojanstvo skole i svih zaposlenih u njoj. Ako 90% nastavnika iz sasvim razumnjivog straha ne sme da ostavi nedovoljnu ocenu uceniku, o kakvoj skoli mi onda pricamo? Pa nasi ucenici sa elementarnim NEZNANJEM izlaze iz skole!!!
sentinel26 sentinel26 14:44 22.06.2009

Re: Dozvola odozgo

lula953
Ne bi ste verovali koliko je rasprostranjeno nasilje ucenika nad nastavnim osobljem. Posto je to bruka i za nastavnika i za skolu o tome se, gotovo po pravilu, cuti. Volela bih da nisam u pravu u svojoj proceni. Ovde ce "vuk da pojede magare". Profesor ce biti kriv jer je "izazvao" ucenika.
Ja baš ne vjerujem u stradanje magareta u ovom slučaju.
Nasilje je započeo učenik fizičkim onemogućavanjem profesorice da napusti učionicu.
To je veoma ozbiljan prekršaj sankcionisan Krivičnim zakonikom.
On je započeo (bez razloga ) i on je završio nasilje. Nasilje nije započela profesorka kako neki pokušavaju da iskonstruišu. Snimak je to jasno pokazao.

Pokušaj sakrivanja je propao i intervencija državnog tužioca mora dati neki rezultat.
Lokalno nadležnom tužiocu sada visi smjena u vazduhu.

Nažalost u narodu postoji jedna velika zabluda.
Od uvodjenja usmerenog obrazovanja u Srbiji, srednje škole su prestale da budu i vaspitne ustanove, one su isključivo obrazovne. Ako vas ne mrzi da čitate pogledajte zakon.
maricacarica maricacarica 14:47 22.06.2009

Re: Dozvola odozgo

Lula,
ja se negde i trudim da istaknem i da je i nastavnik i roditelj negde postao ograničen u svojoj mogućnosti borbe sa neprimerenim ponašenjem.... Imam prijateljicu koja predaje muzičko u osnovnoj školi... Šta misliš, na šta njen čas liči? A treba li tako?
rankot rankot 15:54 22.06.2009

Re: Dozvola odozgo

sentinel26
lula953
Ne bi ste verovali koliko je rasprostranjeno nasilje ucenika nad nastavnim osobljem. Posto je to bruka i za nastavnika i za skolu o tome se, gotovo po pravilu, cuti. Volela bih da nisam u pravu u svojoj proceni. Ovde ce "vuk da pojede magare". Profesor ce biti kriv jer je "izazvao" ucenika.
Ja baš ne vjerujem u stradanje magareta u ovom slučaju.
Nasilje je započeo učenik fizičkim onemogućavanjem profesorice da napusti učionicu.
To je veoma ozbiljan prekršaj sankcionisan Krivičnim zakonikom.
On je započeo (bez razloga ) i on je završio nasilje. Nasilje nije započela profesorka kako neki pokušavaju da iskonstruišu. Snimak je to jasno pokazao.

Pokušaj sakrivanja je propao i intervencija državnog tužioca mora dati neki rezultat.
Lokalno nadležnom tužiocu sada visi smjena u vazduhu.

Nažalost u narodu postoji jedna velika zabluda.
Od uvodjenja usmerenog obrazovanja u Srbiji, srednje škole su prestale da budu i vaspitne ustanove, one su isključivo obrazovne. Ako vas ne mrzi da čitate pogledajte zakon.

Ја бих рекао да је под "вуком" мислила на ученика, а под "магаретом" на наставника...
sentinel26 sentinel26 15:02 22.06.2009

Ispisivanje

učenika iz škole je sljedeći potez roditelja a u cilju sprečavanja vodjenja disciplinskog postupka u školi.

Medjutim, za ovo društvo je mnogo značajnije kako će teći postupak po krivičnoj prijavi, ispisivanje tu ne igra nikakvu ulogu - ustvari ne bi smjelo da ima bilo kakav uticaj.

Edit: Direktor škole potvrdio da je učenik već "ispisan" iz škole.

Očekujem da će tužilac upisati obojicu u svoj tefter a da će se Ministarstvo prosvete oglasiti izjavom da je i direktor škole ispisan iz spiska direktora.

maricacarica maricacarica 17:08 22.06.2009

Re: Ispisivanje

Nisi u pravu, makar što se škola po Zapadu tiče
sentinel26 sentinel26 17:30 22.06.2009

Re: Ispisivanje

Roditelj ispisao učenika koji je napao profesorku
17:26 SREMSKA MITROVICA, 22. juna (Tanjug) - Roditelj maloletnog učenika prvog razreda Srednje tehničke škole u Semskoj Mitrovici, koji je nasrnuo na profesorku hemije u nameri da joj otme dnevnik, podigao je dokumenta i na taj način ispisao sina iz škole, rekao je danas Tanjugu direktor te škole Rade Miljković. Miljković, međutim, kaže da, iako se učenik smara ispisanim, to neće uticati na disciplinski postupak koji je pokrenut neposredno nakon incidenta koji se dogodio u utorak 16. juna u poslepodnevnoj smeni.

Da li je roditelj samo podigao dokumenta ili je dobio i ispisnicu ?

Gospodin Miljković očigledno ne poznaje zakon (nije ni čudo ) ako je pomenuto lice ( ? ) i saslušano, postupak nije okončan (bivši učenik je imao pravo na branioca ) a isti je izgubio status učenika te škole i ne može se više nastaviti, jedino je tužilaštvo u poziciji vodjenja postupka protiv njega.

A gospodin direktor da hitno potraži neki drugi posao.

maricacarica maricacarica 17:43 22.06.2009

Re: Ispisivanje

sentinel26
Roditelj ispisao učenika koji je napao profesorku
17:26 SREMSKA MITROVICA, 22. juna (Tanjug) - Roditelj maloletnog učenika prvog razreda Srednje tehničke škole u Semskoj Mitrovici, koji je nasrnuo na profesorku hemije u nameri da joj otme dnevnik, podigao je dokumenta i na taj način ispisao sina iz škole, rekao je danas Tanjugu direktor te škole Rade Miljković. Miljković, međutim, kaže da, iako se učenik smara ispisanim, to neće uticati na disciplinski postupak koji je pokrenut neposredno nakon incidenta koji se dogodio u utorak 16. juna u poslepodnevnoj smeni. Da li je roditelj samo podigao dokumenta ili je dobio i ispisnicu ? Gospodin Miljković očigledno ne poznaje zakon (nije ni čudo ) ako je pomenuto lice ( ? ) i saslušano, postupak nije okončan (bivši učenik je imao pravo na branioca ) a isti je izgubio status učenika te škole i ne može se više nastaviti, jedino je tužilaštvo u poziciji vodjenja postupka protiv njega.A gospodin direktor da hitno potraži neki drugi posao.


Upravo čula na vestima da je dotični izbačen iz škole
sentinel26 sentinel26 18:03 22.06.2009

Re: Ispisivanje

maricacarica
Upravo čula na vestima da je dotični izbačen iz škole

Maro, to je samo pokušaj spasavanja direktora škole.
Vidjećemo hoće li biti uspješan.
maricacarica maricacarica 18:22 22.06.2009

Re: Ispisivanje

Čekaj malo. Kad potpisuješ ugovor o školovanju deteta u US i Kanadi, lepo piše u kojim uslovima će učenik biti izbačen iz škole, posedovanje, nedolično ponašanje, a o nuđenju drugima da ne govorim.. U Itonu i ako nije obučen kako treba, biće opomenut.... U krajnjoj liniji, piše na sajtovima škola....Ako mislite da Ruđer Bošković, kao naučnik, zaslužuje da učenici koji pohađaju školu koja nosi njegovo ime treba da se drogiraju, i da istu nude drugima.....onda bi se on u grobu prevrtao.
maricacarica maricacarica 18:27 22.06.2009

Re: Ispisivanje

+ koliko ja znam srednješkolsko obrazovanje nije obavezno zakonom, samo osnovno - ili grešim?
AlexDunja AlexDunja 18:27 22.06.2009

Re: Ispisivanje


A gospodin direktor da hitno potraži neki drugi posao.


samo toliko mogu da kazem.
adam weisphaut adam weisphaut 18:50 22.06.2009

Re: Ispisivanje

Ako mislite da Ruđer Bošković, kao naučnik

I Srbin pre toga
miloradkakmar miloradkakmar 16:00 22.06.2009

Dok

se god budemo " vadili " na ratove, ekonomske krize, stresove, neimaštine.. biće nezrelih političara, ostrašćenih roditelja, brutalne dece. Ni jedno društvo nije toliko stabilno da nema ekstrema, ekscenih situacija, ali se one kontrolišu Zakonima i članovi tog društva su ih svesni, koliko-toliko. Kod nas još ne postoji ta svest da ćeš odgovarati, biti kažnjen za neprimereno- brutalno ponašanje, kriminal, pa i prebijanje nastavnika... Još ne možemo, čast izuzecima, da u okviru važećih zakonskih normi osmislimo sopstveni život.
gorio92 gorio92 17:25 22.06.2009

Re: Dok

Kod nas još ne postoji ta svest da ćeš odgovarati, biti kažnjen

Kod većine postoji, bar ja tako mislim.
Postoji, medjutim jedan broj ljudi koji znaju da ONI, kada čine nešto kažnjivo, neće biti kažnjeni, pošto iza njih stoji tata, kum, stranka, evro..
miloradkakmar miloradkakmar 22:51 22.06.2009

Re: Dok

neće biti kažnjeni, pošto iza njih stoji tata, kum, stranka, evro..

Na to sam i mislio.
sanja_idf sanja_idf 09:35 24.06.2009

Re: Dok

Postoji, medjutim jedan broj ljudi koji znaju da ONI, kada čine nešto kažnjivo, neće biti kažnjeni, pošto iza njih stoji tata, kum, stranka, evro..


Bice da je i to u ovom slucaju od vaznosti...
sentinel26 sentinel26 18:17 22.06.2009

Ko sada ne govori istinu ?

Ministar: Učenik još nije ispisan
22. jun 2009. | 00:45 -> 18:06 | Izvor: B92, Beta, Tanjug Beograd, Sremska Mitrovica -- Ministar prosvete Žarko Obradović kaže da učenik iz Sremske Mitrovice koji je fizički napao profesorku još nije ispisan iz škole.

Ministar obrazovanja Žarko Obradović rekao je, gostujući u vestima TV B92, da su dokumenta đaka srednje elektrotehničke škole iz Sremske Mitrovice koji je u utorak šamarao i pljuvao nastavnicu hemije još u sekretarijatu škole, što znači da nije iz nje ispisan.

I sada će ministar voditi disciplinski postupak protiv dokumenata ?
mostarac mostarac 18:33 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

I sada će ministar voditi disciplinski postupak protiv dokumenata

Pa sta bi sad trebao ministar?
Da ide on da samara doticnog ucenika?
sentinel26 sentinel26 18:42 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

mostarac
I sada će ministar voditi disciplinski postupak protiv dokumenata

Pa sta bi sad trebao ministar?
Da ide on da samara doticnog ucenika?

Da uruči radnu knjižicu direktoru škole.
maricacarica maricacarica 18:56 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Direktoru škole koja je izbacila uživaoca, ili direktora škole koja je izbacila učenika koji je tukao nastavnicu?
mostarac mostarac 19:00 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Da uruči radnu knjižicu direktoru škole

Ma cini mi se da su problemi malo veci, da bi jedan otkaz resio iste.

PS
Kao sto vecina ovde daje podrsku detetu koje je pusilo marihuanu i zahteva jos jednu sansu za njega, mozda isto tako i direktor te skole zeli dati podrsku "svom nestasnom" uceniku.
Ne vidim razlike izemdju njih dvojice. Oba su pogresila i oba zasluzuju kazne.
adam weisphaut adam weisphaut 19:01 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

maricacarica
Direktoru škole koja je izbacila uživaoca, ili direktora škole koja je izbacila učenika koji je tukao nastavnicu?

Žarko Obradović kaže da učenik iz Sremske Mitrovice koji je fizički napao profesorku još nije ispisan iz škole.


AlexDunja AlexDunja 19:23 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Oba su pogresila i oba zasluzuju kazne

ti nasilje nazivas greskom?
sentinel26 sentinel26 19:30 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

mostarac
Kao sto vecina ovde daje podrsku detetu koje je pusilo marihuanu i zahteva jos jednu sansu za njega, mozda isto tako i direktor te skole zeli dati podrsku "svom nestasnom" uceniku.
Ne vidim razlike izemdju njih dvojice. Oba su pogresila i oba zasluzuju kazne.
Da nešto razjasnimo.

Učenik koji je navodno pušio marihuanu nije predmet ovoga posta a nije ni dobio nikakvu podršku na ovome blogu.
Svaki naredni tekst (podrške ili bilo kakve kvalifikacije ) o tome ću obrisati.

Glavna tema je Ministarstvo prosvete koje spava i jedino državni tužilac ima moć da ga probudi.
Dodatak i sastavni dio teme su lokalnu tužilac i direktori ovih dveju škola.

Direktor privatne gimnazije je izrekao "presudu" učeniku za nešto što je uradio izvan škole i o čemu on apsolutno nije nadležan da ocjenjuje i procjenjuje prije odluke državnog organa (sudije ).
Tu "presudu" on nije izrekao na osnovu odluke sudije nego na osnovu novinarskog teksta bednih novina.

Direktor državne srednje škole u SM je pokušao da zataška (sakrije ) nasilje i nije na vrijeme pokrenuo disciplinski postupak protiv učenika - nasilnika.

Lokalni javni tužilac takodje nije reagovao po saznanju za dogadjaj.
mostarac mostarac 19:30 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

ti nasdilje nazivas greskom

Pa sad kako god ti to nazvala, mislim da maloletni nasilnik zasluzuje isto pravo na popravak kao i onaj pusac marihuane.
mostarac mostarac 19:34 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Učenik koji je navodno pušio marihuanu nije predmet ovoga posta

Ja se izvinjavam. U pravu si.
Samo sto nije "navodno", vec je istinski.
I mislim da je licemerno napadati jednog a braniti drugog.
AlexDunja AlexDunja 19:36 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

, mislim da maloletni nasilnik zasluzuje isto pravo na popravak

ja mislim da maloletni nasilnik
zasluzuje da mu se pomogne
kao i svakom drugom kome je pomoc potrebna.

ne vidim na koji nacin je "pusac" ugrozio
bilo koga do sebe.
u tom smislu vidim razliku.
a sigurna sam da je vidis i ti.
al' cutis.
maricacarica maricacarica 19:37 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Nije navodno - priznao. U školskom dvorištu - šteku...
Neko tukao nastavnika u učionici....
Neko pokušao silovanje, kažu mi, da je priča krenula nekud....

U svemu tome, nekome nije ok ako se reaguje protiv prvog slučaja, ali su ostali za razmatranje....Pa direktori na sunce radnu knjižicu, jer ih ne "štiti" privatna škola....
I stanite malo ljudi....
AlexDunja AlexDunja 19:40 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Nije navodno - priznao. U školskom dvorištu - šteku...

rekao kurir.
allo?
sentinel26 sentinel26 19:43 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

mostarac
ti nasdilje nazivas greskom
Pa sad kako god ti to nazvala, mislim da maloletni nasilnik zasluzuje isto pravo na popravak kao i onaj pusac marihuane.
Zamolio sam za prestanak priče o marihuani, ne treba valjda dodatno objašnjenje.

Izjednačavanje fizičkog nasilja sa navodnim pušenjem marihuane je trovanje ljudskog razuma i veoma neozbiljno trolovanje teme.

Za svija - po zakonu pred sudiju (na poziv a po prijavi ovlašćenog organa ) - sudija po zakonu da odreže - po zakonu da odsluže - po zakonu rehabilitacija i nova šansa.

maricacarica maricacarica 19:50 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Otvoreno pismo ...., izjave predstavnika policije = trol?
Sofroniye Sofroniye 19:54 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

sentinel26
mostarac
Kao sto vecina ovde daje podrsku detetu koje je pusilo marihuanu i zahteva jos jednu sansu za njega, mozda isto tako i direktor te skole zeli dati podrsku "svom nestasnom" uceniku.
Ne vidim razlike izemdju njih dvojice. Oba su pogresila i oba zasluzuju kazne.
Da nešto razjasnimo.

Učenik koji je navodno pušio marihuanu nije predmet ovoga posta a nije ni dobio nikakvu podršku na ovome blogu.
Svaki naredni tekst (podrške ili bilo kakve kvalifikacije ) o tome ću obrisati.

Glavna tema je Ministarstvo prosvete koje spava i jedino državni tužilac ima moć da ga probudi.
Dodatak i sastavni dio teme su lokalnu tužilac i direktori ovih dveju škola.

Direktor privatne gimnazije je izrekao "presudu" učeniku za nešto što je uradio izvan škole i o čemu on apsolutno nije nadležan da ocjenjuje i procjenjuje prije odluke državnog organa (sudije ).
Tu "presudu" on nije izrekao na osnovu odluke sudije nego na osnovu novinarskog teksta bednih novina.

Direktor državne srednje škole u SM je pokušao da zataška (sakrije ) nasilje i nije na vrijeme pokrenuo disciplinski postupak protiv učenika - nasilnika.

Lokalni javni tužilac takodje nije reagovao po saznanju za dogadjaj.


Zaista ne ulazim u diskusiju oko te marihuane ali moram da prokomentarisem nesto. Direktnori privatnih skola u principu imaju pravo da izbace iz skola ucenike i zbog ponasanja van skolskog zemljista tj. van skole. Ne znam kako je to regulisano u Srbiji. Ali privatne skole u principu mogu da izbace koga hoce ali to naravno ne rade cesto zbog visokih skolarina i eventualnih tuzbi.
sentinel26 sentinel26 19:55 22.06.2009

Da razjasnimo drudi put

mostarac
Učenik koji je navodno pušio marihuanu nije predmet ovoga posta
Ja se izvinjavam. U pravu si.
Samo sto nije "navodno", vec je istinski.
I mislim da je licemerno napadati jednog a braniti drugog.
Nemoj da se izvinjavaš. Ti očigledno i ne znaš šta je licemerje a nijesi ni pročitao cijeli tekst pod nazivom "da razjasnimo".

Nigdje u mojem tekstu nema odbrane "drugog" učenika.

Nasilje jednog učenika smo vidjeli na snimku, isto je potvrdjeno od strane učenika iz odeljenja, škole i nadležnih državnih organa. Možda će ga sudija osloboditi krivice (recimo utvrdi da je neuračunljiv i sl. ).

Prozvao sam Ministarstvo prosvete, direktora škole i lokalno nadležnog tužioca, a za privatnu gimnaziju napisao da ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.
voda-voda voda-voda 19:59 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

sentinel26
Učenik koji je navodno pušio marihuanu nije predmet ovoga posta a nije ni dobio nikakvu podršku na ovome blogu.
Svaki naredni tekst (podrške ili bilo kakve kvalifikacije ) o tome ću obrisati.



sentinel26
Privatna gimnazija u Beogradu koja je prije neki dan izrekla brzometnu “presudu” maloletnom učeniku na osnovu novinskog teksta najgore novine na Balkanu ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.
( niste naveli da je i majka potvrdila navode te iste novine, bar u onom suštinskom delu - prim.)

U toj školi inače učenicima prvo ističu da je Rudjer Bošković bio Srbin katoličke veroispovesti pa tek onda da je bio: astronom, matematičar, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik.

Ko je koga više “uprljao” ? Maloletni učernik školu ili škola Rudjera Boškovića ?



Toliko o vama, gospodine Sentinel 26.

PS
Malo ste nas vukli za nos kada ste napisali "šta prvo ističu u školi", zar ne?
To je vaša pretpostavka ili imate u rukama pozdravni govor direktora škole?

mostarac mostarac 20:02 22.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

Prozvao sam Ministarstvo prosvete, direktora škole i lokalno nadležnog tužioca, a za privatnu gimnaziju napisao da ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.

Ko si ti da nekoga prozivas?
maricacarica maricacarica 20:05 22.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

Eh, ja se uporno branim od izjednačavanja - blog kod lule i margos od pre par dana i pojava u SM i druge pojave - svaka je za svoju diskusiju- šta im je zajedničko?

Odsustvo čega?
sentinel26 sentinel26 20:10 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Sofroniye
Zaista ne ulazim u diskusiju oko te marihuane ali moram da prokomentarisem nesto. Direktnori privatnih skola u principu imaju pravo da izbace iz skola ucenike i zbog ponasanja van skolskog zemljista tj. van skole. Ne znam kako je to regulisano u Srbiji. Ali privatne skole u principu mogu da izbace koga hoce ali to naravno ne rade cesto zbog visokih skolarina i eventualnih tuzbi.
Tako je Sofroniye, ali pri tom moraju da se oslanjaju na nalaze i odluke državnih organa a direktoru je kao "dokaz" poslužio difamirajući napis u sramnoj novini.

Drugo i taj direktor privatne gimnazije mora da poštuje:
- Zakon o srednjem obrazovanju.
- cijeli obrazovni i pravni sistem Srbije,
- uslove iz konkursa za upis učenika, kao i
- ugovor koji je sklopio sa roditeljima maloljetnog učenika koji ima čisti obligacioni odnos.

Gosn direktor je procijenio da će sudija možda osloboditi učenika ili ga kazniti novčano pa je požurio da mu on lično prije toga izrekne presudu.

Zbog ovakve njegove "saradnje" sa "Kurirom" - ne zaslužuje da mu gimnazija nosi ime Rudjera Boškovića.

sentinel26 sentinel26 20:15 22.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

mostarac
Prozvao sam Ministarstvo prosvete, direktora škole i lokalno nadležnog tužioca, a za privatnu gimnaziju napisao da ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.
Ko si ti da nekoga prozivas?
Eto može mi se da ih prozovem jer ih je prozvao državni tužilac Srbije prije mene.
Imao je i rašta. Meni se to veoma dopalo pa i ja.

mostarac mostarac 20:21 22.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

Eto može mi se da ih prozovem jer ih je prozvao državni tužilac Srbije prije mene.
Imao je i rašta. Meni se to veoma dopalo pa i ja.


Nema sta, car si
voda-voda voda-voda 20:22 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

sentinel26

Tako je Sofroniye, ali pri tom moraju da se oslanjaju na nalaze i odluke državnih organa a direktoru je kao "dokaz" poslužio difamirajući napis u sramnoj novini.

Drugo i taj direktor privatne gimnazije mora da poštuje:
- Zakon o srednjem obrazovanju.- cijeli obrazovni i pravni sistem Srbije,
- uslove iz konkursa za upis učenika, kao i
- ugovor koji je sklopio sa roditeljima maloljetnog učenika koji ima čisti obligacioni odnos.


Gospodine Sentinel, otkuda vi znate da je direktor prekršio bilo koju od zakonskih normi?
S druge strane, činjenica je da znate da je policija u zapisniku konstatovala pušenje marihuane u školskom dvorištu i posedovanje veće količine marihuane. Takođe znate i da je majka maloletnika javno rekla da je njen sin duvao travu u školskom dvorištu. Zbog čega se pozivate samo na "najgore novine na Balkanu"? Zbog čega tvrdite da je direktor o maloletniku znao samo ono što je pročitao u Kuriru? Zbog čega kažete "navodno duvao"?
Vi gospodine Sentinel26 svesno manipulišete. Ne znam koji vam je cilj, ne znam šta je "nagrada".
funkcija funkcija 20:24 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

AlexDunja
Nije navodno - priznao. U školskom dvorištu - šteku...

rekao kurir.
allo?


nije kurir nego policija - optuzen je jer je nadjeno 7,5 g trave
funkcija funkcija 20:28 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

sentinel26



- ugovor koji je sklopio sa roditeljima maloljetnog učenika koji ima čisti obligacioni odnos.




upravo ugovor mu i daje mogucnost da izbaci ucenika iz skole bez presude suda
sentinel26 sentinel26 20:30 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

voda-voda
PS Malo ste nas vukli za nos kada ste napisali "šta prvo ističu u školi", zar ne?
To je vaša pretpostavka ili imate u rukama pozdravni govor direktora škole?

To sam napisao kao dokaz njihovog pravog odnosa prema Rudjeru Boškoviću čije ime ne zaslužuju.
Kako sam došao do podataka o njima moja stvar, možda imam insajdera tamo.

Ima još blogova za navodnjavanje. Prošetaj ako ti se ovaj ne dopada.
AlexDunja AlexDunja 20:31 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

funkcija
AlexDunja
Nije navodno - priznao. U školskom dvorištu - šteku...

rekao kurir.
allo?


nije kurir nego policija - optuzen je jer je nadjeno 7,5 g trave

gde?
mostarac mostarac 20:38 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

gde?

Pa ti si totalno neinformisan/a, a raspravljas o necemu.
funkcija funkcija 20:41 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

AlexDunja
funkcija
AlexDunja
Nije navodno - priznao. U školskom dvorištu - šteku...

rekao kurir.
allo?


nije kurir nego policija - optuzen je jer je nadjeno 7,5 g trave

gde?

mup stari grad, juce popodne podneo krivicnu prijavu za posedovanje 7,5 g marihuane
adam weisphaut adam weisphaut 20:48 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?


mup stari grad, juce popodne podneo krivicnu prijavu za posedovanje 7,5 g marihuane

Šteta što nije obio trafiku kao stariji maloletnik pa da se kvalifikuje za ministra policije...
P.S. al' to nije tema....
sentinel26 sentinel26 20:50 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

voda-voda
Gospodine Sentinel, otkuda vi znate da je direktor prekršio bilo koju od zakonskih normi?
S druge strane, činjenica je da znate da je policija u zapisniku konstatovala pušenje marihuane u školskom dvorištu i posedovanje veće količine marihuane. Takođe znate i da je majka maloletnika javno rekla da je njen sin duvao travu u školskom dvorištu. Zbog čega se pozivate samo na "najgore novine na Balkanu"? Zbog čega tvrdite da je direktor o maloletniku znao samo ono što je prošitao u Kuriru? Zbog čega kažete "navodno duvao"?
Vi gospodine Sentinel26 svesno manipulišete. Ne znam koji vam je cilj, ne znam šta je "nagrada".

To Voda-voda
To što navodno "piše" u zapisniku policije je nešto što prvo mora da ocijeni sudija za prekršaje i niko nema prava da to iznosi u javnost, ni policija, ni novinari, ni direktor škole pa ni blogeri ovdje.

Tek poslije odluke sudije riječ navodno može da se briše.

Ako je direktor do "podataka" došao uz pomoć policije a ne novinara ili na osnovu privatne istrage može i da bude njegova privatna stvar (nikako izvan zakona ) ali njegova škola ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.

Svaki ugovor koji je taj direktor sklopio sa roditeljima učenika koji je suprotan zakonu o srednjem obrazovanju je ništav.

Riječi "navodno duvao" nijesu moje.
Pošto i pored moje molbe i skretanja pažnje šta je glavna tema posta neki blogeri se namjerno oglušuju o istu moraću "nagradu" da podijelim sa nekim blogerima.
Medju nagradjenima si i ti.
adam weisphaut adam weisphaut 20:54 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Ako je direktor do "podataka" došao uz pomoć policije a ne novinara ili na osnovu privatne istrage može i da bude njegova privatna stvar (nikako izvan zakona ) ali njegova škola ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.

Svaki ugovor koji je taj direktor sklopio sa roditeljima učenika koji je suprotan zakonu o srednjem obrazovanju je ništav.

maricacarica maricacarica 21:12 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

sentinel26

voda-vodaGospodine Sentinel, otkuda vi znate da je direktor prekršio bilo koju od zakonskih normi?S druge strane, činjenica je da znate da je policija u zapisniku konstatovala pušenje marihuane u školskom dvorištu i posedovanje veće količine marihuane. Takođe znate i da je majka maloletnika javno rekla da je njen sin duvao travu u školskom dvorištu. Zbog čega se pozivate samo na "najgore novine na Balkanu"? Zbog čega tvrdite da je direktor o maloletniku znao samo ono što je prošitao u Kuriru? Zbog čega kažete "navodno duvao"?Vi gospodine Sentinel26 svesno manipulišete. Ne znam koji vam je cilj, ne znam šta je "nagrada".To Voda-vodaTo što navodno "piše" u zapisniku policije je nešto što prvo mora da ocijeni sudija za prekršaje i niko nema prava da to iznosi u javnost, ni policija, ni novinari, ni direktor škole pa ni blogeri ovdje.Tek poslije odluke sudije riječ navodno može da se briše.Ako je direktor do "podataka" došao uz pomoć policije a ne novinara ili na osnovu privatne istrage može i da bude njegova privatna stvar (nikako izvan zakona ) ali njegova škola ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.Svaki ugovor koji je taj direktor sklopio sa roditeljima učenika koji je suprotan zakonu o srednjem obrazovanju je ništav.Riječi "navodno duvao" nijesu moje. Pošto i pored moje molbe i skretanja pažnje šta je glavna tema posta neki blogeri se namjerno oglušuju o istu moraću "nagradu" da podijelim sa nekim blogerima.Medju nagradjenima si i ti.


po istoj logici i doticni direktor je "navodno" zataskavao incident, sve dok sud ne kaze drugacije; ne vidim zasto je za nekog "navodno", a drugog osudjujemo samo na osnovu pisanja stampe
adam weisphaut adam weisphaut 21:17 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

Nego ova sveže banovana Voda Voda (bogme i sveže registrovana 22.06.2009 ) voli baš da udara tačke, da se ne krije naš stari drug Šveps iza nje ?
AlexDunja AlexDunja 21:19 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

da se ne krije naš stari drug Šveps iza nje ?

:)))
sentinel26 sentinel26 21:27 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

maricacarica
po istoj logici i doticni direktor je "navodno" zataskavao incident, sve dok sud ne kaze drugacije; ne vidim zasto je za nekog "navodno", a drugog osudjujemo samo na osnovu pisanja stampe

Maro nešto si pomiješala.
Direktor državne škole je izjavio (imaš gore link i citat njegove izjave ) da se učenik "ispisao", "podigao dokumenta", da je znao za prekršaj i da je pokrenuo disciplinski postupak i da "ispisivanje" neće imati posljedica po vodjenje postupka.

Nije rekao kada ga je pokrenuo i zašto je čekao intervenciju državnog tužioca i ministarstva.

Ministar prosvete (opet imaš gore link i citat izjave ) je demantovao direktora škole po pitanju dokumenata i "ispisivanja".

Direktor škole u Sr.Mitrovici "vidi" da su dokumenta učenijka odnešena a ministar iz Beograda "vidi" da su dokumenta još uvijek u sekretarijatu škole u Sr.Mitrovici.

E sada upotrebi logiku ali ne od onog gospodina razrednog.

maricacarica maricacarica 21:28 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

adam weisphaut
Nego ova sveže banovana Voda Voda (bogme i sveže registrovana 22.06.2009 ) voli baš da udara tačke, da se ne krije naš stari drug Šveps iza nje ?


Ne vidim koja je svrha bloga, ako se banuje svako ko drugacije misli (ili pise). Ili idemo opet do eiza na blog, poucno je
hajkula1 hajkula1 21:38 22.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

maricacarica
Nije navodno - priznao. U školskom dvorištu - šteku...
Neko tukao nastavnika u učionici....
Neko pokušao silovanje, kažu mi, da je priča krenula nekud....

U svemu tome, nekome nije ok ako se reaguje protiv prvog slučaja, ali su ostali za razmatranje....Pa direktori na sunce radnu knjižicu, jer ih ne "štiti" privatna škola....
I stanite malo ljudi....



I devojcica koju su osumnjicili da je cinkaros dobila batine pred svojom zgradom! Samo tu scenu nije imao ko da snimi pa se skoro i ne pominje. Ono o cemu se ne prica, to se nije desilo? Sindrom.
Sofroniye Sofroniye 00:50 23.06.2009

Re: Ko sada ne govori istinu ?

sentinel26
Sofroniye
Zaista ne ulazim u diskusiju oko te marihuane ali moram da prokomentarisem nesto. Direktnori privatnih skola u principu imaju pravo da izbace iz skola ucenike i zbog ponasanja van skolskog zemljista tj. van skole. Ne znam kako je to regulisano u Srbiji. Ali privatne skole u principu mogu da izbace koga hoce ali to naravno ne rade cesto zbog visokih skolarina i eventualnih tuzbi.
Tako je Sofroniye, ali pri tom moraju da se oslanjaju na nalaze i odluke državnih organa a direktoru je kao "dokaz" poslužio difamirajući napis u sramnoj novini.

Drugo i taj direktor privatne gimnazije mora da poštuje:
- Zakon o srednjem obrazovanju.
- cijeli obrazovni i pravni sistem Srbije,
- uslove iz konkursa za upis učenika, kao i
- ugovor koji je sklopio sa roditeljima maloljetnog učenika koji ima čisti obligacioni odnos.

Gosn direktor je procijenio da će sudija možda osloboditi učenika ili ga kazniti novčano pa je požurio da mu on lično prije toga izrekne presudu.

Zbog ovakve njegove "saradnje" sa "Kurirom" - ne zaslužuje da mu gimnazija nosi ime Rudjera Boškovića.



1. Ja zaista ne znam sta je direktor (ili nije) uradio vezano za istragu povodom tog slucaja.

2. Privatne skole apsolutno ne moraju (stavise ne bi bilo logike) da cekaju na rezutlate bilo kakve istrage policije i/ili sudske presude. Privatne skole moraju da imaju svoje istrazne i kaznene organe (sastavljene recimo od clanova nastavnog veca).

3. Pitanje je pre svega sta pise u ugovoru. Privatne skole (kao i mnoge privatne organizacije) imaju diskreciono pravo da raskinu ugovor uz naknadu stete itd itd. Dakle sve zavisi kako je taj ugovor definisan ali zasigurno ne moraju da cekaju ni na sta.
dragan7557 dragan7557 08:07 23.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

mostarac
Prozvao sam Ministarstvo prosvete, direktora škole i lokalno nadležnog tužioca, a za privatnu gimnaziju napisao da ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.

Ko si ti da nekoga prozivas?

Ovo je zaslužilo brisanje a bogami i banovanje, a moderatoru poslano obaveštenje.

dragan7557 cerski
dragoljub92 dragoljub92 08:58 23.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

mostarac
Prozvao sam Ministarstvo prosvete, direktora škole i lokalno nadležnog tužioca, a za privatnu gimnaziju napisao da ne zaslužuje da nosi ime Rudjera Boškovića.
Ko si ti da nekoga prozivas?

javnost,ako znaš šta to znači.

gosn sentinel,u ovom blogu podržavate potpuno pogrešnu stranu.ako tražimo od direktora da vodi postupak protiv onog tabadžije i sličnih ,onda je sasvim za očekivanje da preispita i ugovor ovog klinca i u interesu škole ga raskine jer problematični učenici sigurno nisu ono što toj školi treba.
s druge strane šta je problematično u tome da je neko srbin katoličke vere.vi znate kao i ja ,za ostale ne znam ,da je u jednom periodu u dubrovniku bilo zabranjeno pravoslavcima da prenoće u gradu a kamoli da se nasele.tako da je veliki broj srba zbog tog zakona prelazio u katoličanstvo,zbog poslova i šta ja znam,jednostavno su želeli da žive tamo.
ja sam protivnik stava koji gura pravoslavna crkva da srbin može da bude samo pravoslavac jer je to dembilizam.zašto srbin ne bi mogo da bude od sve četri vere i katolik i pravoslavac i muslimani i nevernik,pa čak i crnogorac budista jehovin svedok protestant...? ko ima pravo da određuje veru bilo kom čoveku,pa makar bio taj i srbin?
vi i pojedini ovde zagovarate da klinci ,i kad su krivi,ne treba da budu kažnjeni.pa niste u prevu to se najbolje vidi iz divljaštva koje ti isti klinci pokazuju iz dana u dan i koje se rapidno pojačava od kad je uvedeno to pravilo da klinci nisu nikad krivi i da ih ne treba kažnjavati.
ako niko ne snosi posledice za svoja dela ,jebeš takvu kulturu.
sentinel26 sentinel26 10:29 23.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

dragoljub92
javnost,ako znaš šta to znači.
gosn sentinel,u ovom blogu podržavate potpuno pogrešnu stranu.ako tražimo od direktora da vodi postupak protiv onog tabadžije i sličnih ,onda je sasvim za očekivanje da preispita i ugovor ovog klinca i u interesu škole ga raskine jer problematični učenici sigurno nisu ono što toj školi treba.
Dragoljube, ti pogrešno čitaš napisano.
Direktor privatne gimnazije nije vodio nikakav postupak već je jednostavno pozvao roditelja i saopštio svoju "presudu" i to na osnovu novinskog teksta.
Učenik protiv koga se vodi disciplinski postupak za radnje za koje se može uzreći mjera isključenja ima pravo na branioca i zaštitu identiteta maloljetnog lica.
s druge strane šta je problematično u tome da je neko srbin katoličke vere.
Nema ništa problematično kod njega, problematična je politika škole koja nosi njegovo ime i koja po mojem "slobodnom ničim izazvanom mišljenju" ne zaslužuje da nosi to ime.
vi i pojedini ovde zagovarate da klinci ,i kad su krivi,ne treba da budu kažnjeni.pa niste u prevu to se najbolje vidi iz divljaštva koje ti isti klinci pokazuju iz dana u dan i koje se rapidno pojačava od kad je uvedeno to pravilo da klinci nisu nikad krivi i da ih ne treba kažnjavati.
ako niko ne snosi posledice za svoja dela ,jebeš takvu kulturu.
Ja se nijesam zalagao za ovakvo nešto a priznajem nijesam primjetio ni kod drugih blogera na ovom mojem postu.
Za ostale blogove ne snosim "odgovornost".

Dragoljube,
ja na ovom blogu od početka podržavam akciju državnog tužioca Srbije i oznosim jednu žalosnu činjenicu da odgovornost po (bilo kojoj ) horizontali ne postoji a vertikala funkcioniše samo odozgo na dolje o čemu većina blogera pa i vi ne smije da se izjasni.

dragoljub92 dragoljub92 11:32 23.06.2009

Re: Da razjasnimo drudi put

horizontali ne postoji a vertikala funkcioniše samo odozgo na dolje o čemu većina blogera pa i vi ne smije da se izjasni.

nema toga o čemu ja nesmem da se izjasnim pitanje je samo da li hoću i neću,poznajemo se dovoljno da me čudi da mi prišivate taj epitet da o nečemu nesmem da se izjasnim.to ne stoji.
drugo ja sam saznao za to da je r.b. srbin još u osnovnoj školi ,ukomveć razredu se uči o njemu ,da je srbin i to u ono prokaženo komunističko vreme ,kad kako tvrde dežurni demagozi nije smelo da se spominje da je neko srbin,e pa nas su obaveštavali da je on i još neki poznati dubrovački likovi srbin katoličke vere,pre 30-ak godina.
jasno je da postoji sumnja da je direktor iskoristio ovaj slučaj da nanese nepravdu O.B. ali i ako je to u pitanju vešto je izvedeno,kao što je moguće da nije u pitanju nikakav politički motiv već jednostavno mišljenje da im ne treba takav učenik.uostalom pored moćne majke ,taj klinac,ima još moćnijeg dedu tako da nema zime za njega.
uostalom ova država je odavno otišla u qrac i mi samo prisustvujemo zadnjim scenama pred spuštanje zavese i gašenja svetla.
sentinel26 sentinel26 12:10 23.06.2009

Re: Da razjasnimo drugi put

dragoljub92
nema toga o čemu ja nesmem da se izjasnim pitanje je samo da li hoću i neću,poznajemo se dovoljno da me čudi da mi prišivate taj epitet da o nečemu nesmem da se izjasnim.to ne stoji.
drugo ja sam saznao za to da je r.b. srbin još u osnovnoj školi ,ukomveć razredu se uči o njemu ,da je srbin i to u ono prokaženo komunističko vreme ,kad kako tvrde dežurni demagozi nije smelo da se spominje da je neko srbin,e pa nas su obaveštavali da je on i još neki poznati dubrovački likovi srbin katoličke vere,pre 30-ak godina.
jasno je da postoji sumnja da je direktor iskoristio ovaj slučaj da nanese nepravdu O.B. ali i ako je to u pitanju vešto je izvedeno,kao što je moguće da nije u pitanju nikakav politički motiv već jednostavno mišljenje da im ne treba takav učenik.uostalom pored moćne majke ,taj klinac,ima još moćnijeg dedu tako da nema zime za njega.
uostalom ova država je odavno otišla u qrac i mi samo prisustvujemo zadnjim scenama pred spuštanje zavese i gašenja svetla.

Dragoljube,
ja sam u osnovnom postu riječ "uprljao" stavio pod navodnike, ali to nikoga nije obavezivalo da ne zažmuri i izbriše ih a radi skretanja diskusije sa direktora privatne gimnazije na RB.

Vidiš, mene su na fakultetu učili ovako: Rudjer Bošković je veliki čovjek i veliki naučnik, pa redom: matematičar, astronom, fizičar, geodeta, arheolog, meteorolog, poliglota i pesnik i tek na kraju da je Srbin, zato što one rezuzltate nije postigao zbog nacionalne pripadnosti već zbog velikog uma.
Nema komunizam nikakve veze sa tim "redosljedom", u ono vrijeme ni studenti ne bi prihvatili drugačije predstavljanje.
(natjerao si me da prekšim sopstveni zahtjev da o njemu ne diskutujemo )

Priču o moćnoj majci i još moćnijem djedu ne podržavam i mislim da joj ovdje nije mjesto.

Izvinjavam se zbog proizvedenog "čudjenja", i moje (malo manje ) čudjenje je na sceni baš zato što se "poznajemo" duže vrijeme.

dragoljub92 dragoljub92 12:54 23.06.2009

Re: Da razjasnimo drugi put

sentinel,ovo nije obična priča ovde se radi o javnoj ličnosti i njenoj porodici,javne ličnosti ni u svetu nisu zaštićene od ovakvih stvari.i ne treba da budu.kod nas naročito mora da se pazi šta rade jer živimo u strogo korumpiranoj državi gde svako radi šta mu padne na ...tako da je nemoguće ograničiti raspravu u ,ovom slučaju, samo na jedan aspekt priče.
drgo mojke mišljenje je da svaka škola mora da bude obaveštena kad se protiv njihovih učenika povede neki policisko-sudski postupak i da reaguje na to u okviru svojih nadležnosti a privatne škole moraju da paze kog primaju u svoje dvorište jer im od toga zavisi i ugled i cena
uostalom šta očekivatin od države koja uzima u zaštitu kafanskog siledžiju i plaća njegove sudske troškove to nije obična korupcija to je super ultra giga mega korumpirana država.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana