Uške

srdjan.pajic RSS / 27.06.2009. u 01:48

There are some ways that you can tilt the balance of the type of cat you are going
to get. One way is by selecting a certain breed. It is well known, for example, the
Abyssinian's tend to be more active and emotional while Persians are more often
quiet stoics. If you close your eyes at a cat show, you can hear where the "Abys"
are by the commotion they are making, and you can tell by the acoustic void where
the Persians are located.

 SRK_7513.jpg

Ovo je prica o nasem macoru Usketu, koga ste verovatno vec videli da se muva ovde po blogu..

Dakle, Uske je u nas dom, uz glasno mrnjaukanje i jos gromoglasnije predenje utrcao proslog leta, kao mala, zivahna, ubildovana, dvomesecna macja beba. Moja majka i komsija Bauer su me ozbiljno osumnjicili da sam postao vlasnik mladunceta pume.

Rodjen je u planinskoj brvnari amaterskog odgajivaca, u blizini opskurnog grada Morisona, u civilizovanom svetu poznatom po Red Rocks amfiteatru, a u ruralnom lokalu - po stazi za trke onih supersonicnih automobila na nitrometanol, koji mogu samo da idu pravo.

SRB_1287.jpg

 

SRB_1321.jpg

Striktno tehnicki i po specifikacijama gledano, Uske je zlatno-braon (ruddy) Somalijski macak. Mada je zapravo mesanac izmedju Somalijskog macora i Abisinijske macke, to vas ne bi trebalo zbuniti, jer je rec o jednoj te istoj vrsti rasne macke, sa razlikom samo u duzini i gustini krzna. Uske je kao takav od majke nasledio savrseno skladnu figuru koja se cesto vidi na hijeroglifima prastarih egipatskih gradjevina i kratko spoljnje krzno, koje raste preko veoma finog podkrzna, dar njegovog oca. Zbog toga, kad ga pomazite, imate osecaj kao vam vetar struji kroz prste ili da milujete najfiniju tkaninu. Ni malo nalik na ostru dlaku koja krasi vecinu drugih macaka.

SRK_7489.jpg 

Odrasli macak je nesto manji od obicne domace macke ali veoma misicav i snazan. Ima dugacak vrat, aristokratski ostre crte glave, nesrazmerno velike usi (otud ime nasem macoru) i ogromne oci koje ga cine neverovatno sarmantnim, skoro kao da imate gremlina u kuci. 

Ponosni i srecni vlasnici Abisinijskih macaka ih smartaju za najinteligentije domace zivotinje. Verovatno preteruju, ali se sa retko kojim kucnim ljubimcem ima takav osecaj kad nesto radite u kuci, da vas kao ova macka revnosno posmatra i proucava. Po pravilu se u odredjenom trenutku ukljucuje u aktivnost, u nameri da vam "pomogne". Ponekad ume i da vas uplasi to razumevanje i pronicljivost koje sija iz njegovih ociju. Ova vrsta macke vas sasvim sigurno nikad nece ostaviti da na miru gledate tv ili radite na kompjuteru. Uske se posebno uvezbao u zatvaranju laptopa u sred vaznog email-a koji kucate, jer je zgodan kao lansirna rampa za skok na vrh police sa knjigama.

SRB_1834.jpg

Nas macak je naravno veoma brzo provalio gde u kuci drzimo manjevise bilo sta. Detaljno je upucen u to sta se u kojoj fijoci u frizideru cuva (gde je meso a gde neinteresantan sadrzaj) ili gde se krije laserski pointer kojim pokusavate da ga zamajavate. Pri tome je izvanredno pokretljiv i ne postoji mesto u kuci koje mu se nalazi van domasaja.

SRK_7475.jpg 

Kao control freek obozava pentranje i pogled sa visine. Sa svog omiljnog mesta, macijeg drveta pored prozora, sa paznjom prati desavanja u kuci i po potrebi intervenise. Narocito obozava izazove, koje sam proglasava za takve. Na primer, nije se smirio dok sa plafona nije poskidao sve kaktuse za koje smo verovali da su bezbedno van negovog domasaja okaceni o kuke. Kada smo konacno odustali od tog plana i ono sto je preostalo od jadnih kaktusa ostavili na zemlji, Uske nije vise pokazivao nikakvo interesovanje za njih. Kako je do sada preziveo stari sat sa kukavicom, potpuno je neobjasnjivo.

SRK_7510.jpg

Specijalnost su mu zamke, ili zasede koje vam postavlja, tako da kad prolazite pored nekog zavucenog budzaka, munjevito iskace, zadaje vam nekoliko udaraca sapama sa neisukanim kandzama i jos brze nestaje odakle je dosao. Veoma lako je naucio da ostri kandze na svom tepihom oblozenom "drvetu" i namestaj u kuci je sasvim bezbedan.

SRB_2971.jpg

Abisinijske macke imaju gotovo pseci karakter po pitanju privrzenosti gospodaru i u svakoj knjizi o macjim vrstama cete pronaci podatak da zajedno sa Sijamskim mackama razvijaju tzv. Separation Anxiety Disorder, ako su ostavljene same sebi duze vreme. Dovoljno je da samo jedno on nas ukucana izadje na trenutak iz stana da Uske krene da zavija kao da ga zivog deru i da panicno po sobama krene da trazi drugog vlasnika. Tek kad vidi da nije ostao sam, umiri se. Ovo je donekle problem kad je potrebno da negde putujete i pravog resenja tu verovatno nema. Mi smo ga zato upoznali sa svim komsijama, tako da je malo lakse kad neko zamolimo da ga pripazi na dan, dva. Ali zato kad se vratite kuci sa posla, nema srecnije krznene zivotinje na svetu. Bukvalno vas zagrli sapama oko vrata i uz glasno predenje obrazima i njuskom se izbezumljeno tare o vase obraze, kao da vas ljubi.

SRB_1838.jpg 

Komunikacija sa ovom mackom je vrlo neobicna. Usketu je dovoljno samo da kazete nesto nezno i on izvodi pokret retko vidjen kod amcaka - kolut napred. Dakle vidno srecan preturi se preko glave, ali bukvalno i krene da pokazuje stomak, da se proteze i raspreda iz dubine svoje macje duse. Nepogresivo zna kada se njemu obracate a kada govorite sa ukucanima. Pri tome je i sam veoma vokalan, ne mozda kao Sijamske macke, ali se cesto moze cuti kako hoda po kuci i i ispusta gomile smesnih zvukova. Interesantno je da voli da spava na krevetu pored nogu, ali nikad ne pokusava da nas uznemirava u sred noci. Tacno oseti kad smo se probudili i tada se premesti i legne preko ispruzene ruke ili na grudi i krene da prede koliko ga grlo nosi, dok se ne rasanite.

SRB_2217.jpg 

Za razliku od domacih macaka, neverovatno je tolerantan, dozvoljava vam da ga drzite u nemogucim polozajima i prilicno brzo prasta nespretno slucajno gazenje na rep ili sapu. Lako je podmitljiv. Voli da grize i da se sluzi kandzama, ali je to zapravo igra jer nikada ne koristi silu, osim ako ne pokusamo da ga dovedemo u dodir sa vodom nepredvidjen petogodisnjim planom.

Abisinijske macke se smatraju za kucne i navodno nije preporucljivo drzati ih napolju. Razlog je ta njihova neverovatna radoznalost koja trci kilometar ispred instinkta i neretko ove macke stradaju u svojim istrazivackim akcijama. Veoma dobro se slazu sa drugim kucnim ljubimcima, ali vrlo brzo zavode red i nedvosmisleno stavljaju do znanja ko se tu pita za bilo sta.

SRK_7505.jpg

Osim problema razdvajanja, Abisinijske macke su veoma zahvalne za drzanje. Uske bukvalno jede sve. Naravno obozava meso ali ako ne uspe da vas izvacari za komad sunke zadovoljice se parcetom paradajza koji ce, ako mu sami ne date, da izvuce iz kante za djubre ili sudopere. Podjednako tamani voce i povrce, od cega su mu najomiljenije dinje i slatki krompiri. Obozava hleb tako da kese moramo da drzimo u mikrotalasnoj, posto je obicnu kutiju za hleb provalio za 5 minuta.

SRB_1843.jpg

Preterano je reci da je Abisijinska macka "idealan" kucni ljubimac. Ljude koji vole macke sigurno ce se momentalno zaljubiti u ovu vrstu. Uprkos uvrezenom pogresnom verovanju da su macke "nezavisne" domace zivotinje, Abisinijske su zapravo susta suprotnost. One traze paznju i ljubav i izvlace je iz vas i milom i silom.

SRB_1833.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:24 27.06.2009

kako je lep!

odmah se setim moje mace Mije, tako je ona zavlacila glavu svuda, trcala uz zavesu...sijamka.

ipak, moram da priznam da mi je vrlo zanimljiva zvucna kulisa na video snimku

maca je bonbona!!!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:40 27.06.2009

Re: kako je lep!

BebaOdLonchara
odmah se setim moje mace Mije, tako je ona zavlacila glavu svuda, trcala uz zavesu...sijamka.

ipak, moram da priznam da mi je vrlo zanimljiva zvucna kulisa na video snimku

maca je bonbona!!!



Hvala, hvala. .
Koja zvucna kulisa, mislis na Gligorova? E, cista slucajnost
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:08 27.06.2009

Uške je

lutka jedna lepa...i živahna nadasve...a da je puma, jeste, nemoj da se izvlačiš...
Mi imamo Budimira, Ragdolla i Maricu avlijanerku macu crnu...Sa'će da se probude Prestolonaslednik i Princeza pa da ti nakače slike naših maca...
Inače Ragdollovi su posebne blente plavooke, mede jedne...nisu ovoliko živahni, ali svoje gazde vole više od svega...i neviđene su maze.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:51 27.06.2009

Re: Uške je

Jelica Greganović
lutka jedna lepa...i živahna nadasve...a da je puma, jeste, nemoj da se izvlačiš...
Mi imamo Budimira, Ragdolla i Maricu avlijanerku macu crnu...Sa'će da se probude Prestolonaslednik i Princeza pa da ti nakače slike naših maca...
Inače Ragdollovi su posebne blente plavooke, mede jedne...nisu ovoliko živahni, ali svoje gazde vole više od svega...i neviđene su maze.


Dobro jutro Jelice!

E znao sam ja da ne vredi da se trudim da ista dokazujem Slicnost je ipak prevelika :






Nego daj da vidmo taj macji triplet! (htedoh reci dublet, zabrojah se ). Nama je nedavno riknulo jedno od morske prasadi, Hamurabi, valjda nije podnelo da mu Uske spava na kavezu, pa se sad nesto nosimo mislju da upraznjeno mesto u nasem kucnom zoo-u, popunimo jos jednim macetom. A ko nije video par abisinijki kako se igraju, ne zna sta je Cirque du Soleil.

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:46 29.06.2009

Ragdoll

je prava zamena za rahmetli hrčka, uz to ga savetuju za porodice sa više životinja ili više dece, jer je izuzetno tolerantan i prosto zavisan od društva. Na mom avataru je Budimir, moja ragdollovska krlja, a ovo nije on (deca se razbežala a ona po svojim kompovima imaju njegove fotke), ali je tipičan ragdoll, klasično zaprepašćenog nebeskog pogleda





Ragdollovi su apsolutno potrebni za vedar i veseo život, uz to da obožavaju svoje gazde i u stopu ih prate kao psi. S obzirom da su bebe jedne mazalice i takva srca jedna, ja sam mojim dragim komšijama poklonila ragdoll devojčicu i čak sam joj i kuma, zove se Milica. Do koje mere se uvukla u njihov život, možeš videti ovde

http://www.nune.biz/wsw/

A, na silnu želju sina Moje najbolje drugarice, iz Slovenije smo mu za rođendan doneli jednu devojčicu ragdolla (Ceca), tako da je sada ona srećni, treći član njihove male porodice.

p.s. Lepa ti kapa...ovom dole je par brojeva prevelika...
bauer. bauer. 22:34 29.06.2009

Re: Ragdoll

Ragdollovi su apsolutno potrebni za vedar i veseo život, uz to da obožavaju svoje gazde i u stopu ih prate kao psi.

Maske su pale. Car je go. I rest my case.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:08 30.06.2009

Re: Ragdoll

Jelica Greganović


Ragdollovi su apsolutno potrebni za vedar i veseo život, uz to da obožavaju svoje gazde i u stopu ih prate kao psi. S obzirom da su bebe jedne mazalice i takva srca jedna, ja sam mojim dragim komšijama poklonila ragdoll devojčicu i čak sam joj i kuma, zove se Milica. Do koje mere se uvukla u njihov život, možeš videti ovde

http://www.nune.biz/wsw/

A, na silnu želju sina Moje najbolje drugarice, iz Slovenije smo mu za rođendan doneli jednu devojčicu ragdolla (Ceca), tako da je sada ona srećni, treći član njihove male porodice.

p.s. Lepa ti kapa...ovom dole je par brojeva prevelika...



Pa ti si bre ragdol dispecer za istocnu Evropu. Koliko sam te ja razumeo, kad ovog ragdola osisas i zamazes ga malo u zuto, dobijes abisinijku . Stavise, ovo tvoje dlakavo cudeo ni malo ne zaostaje za Usketom po velicini usiju. E, a kolika je ta macka u odnosu na nasu domcu macku? Jel mala kao Uske ili je velika ko ruska modra?

Eh kako je dobrocudna ova macja faca na poslednjoj slici Sa'cu da zdraknem kod Nuneta ;-).



margos margos 02:39 27.06.2009

Uške

me po tvom opisu neodoljivo podseća na mog psa. - mnogo sličnosti u ponašanju. Psi obično vole sigurno i čvrsto, stabilno tlo pod nogama, a ovaj moj balansira na dve šape kao da je mačka.

Lep ti je Uške, baš.... videla sam ga i ranije, al sad si ga uhvatio u raznim situacijama:)
mimi09 mimi09 03:09 27.06.2009

Re: Uške

Dugo nisi pisao. Ovo je bas divno. Evo jos jedan poznati mackoljubac i njegov pronalazak - vratanca za macu.
(The cat will come to the little door!!!)

Sir Isaac Newton: philosopher
Sir Isaac Newton, famous for his laws of motion and gravity, was a confirmed cat lover who was deeply concerned about the welfare of his feline friends. Therefore, so his research would go uninterrupted, and his cats should not feel restricted and be at liberty to wander freely in and out when the doors were closed, he invented the cat-flap.
shumska shumska 03:15 27.06.2009

Re: Uške

da priznam, odmah - veći sam ljubitelj pasa nego mačaka. gajim predrasude kako su mnogo manje privržene u odnosu na pse...ali Uške je pre - di - van! i fotografije su odlične, jasne, kristalno čiste...k'o da je tu, pored mene
a kakvu dlaku ima....ne pamtim kad sam videla ovako lepog mačora... ne samo što deluje kao da sve pomno posmatra, nego upija, k'o da hoće da shvati kako radi npr. mašina....
p.s. izvini molim te, aj' objasni šta radi na onom zidu, kako je uopšte napravljen taj snimak, u deliću sekunde?
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:29 27.06.2009

Re: Uške

shumska
da priznam, odmah - veći sam ljubitelj pasa nego mačaka. gajim predrasude kako su mnogo manje privržene u odnosu na pse...ali Uške je pre - di - van! i fotografije su odlične, jasne, kristalno čiste...k'o da je tu, pored mene
a kakvu dlaku ima....ne pamtim kad sam videla ovako lepog mačora... ne samo što deluje kao da sve pomno posmatra, nego upija, k'o da hoće da shvati kako radi npr. mašina....
p.s. izvini molim te, aj' objasni šta radi na onom zidu, kako je uopšte napravljen taj snimak, u deliću sekunde?


Ne bih da ti diram u predrasude, mada je ova, uz onu o "samostalnosti" dosta cesta. Dovode do toga da cak i ako se odlucimo za macku kao kucnog ljubimca dobijemo zapravo nesrecnu i usamljenu zivotinju. Dobro, Abisinijske su tu verovatno ekstrem, ali ako procitas bilo koju knjigu o mackama, plus ih imas dovoljno godina, skapiras to i sam. Macke podjednako traze ljubav i paznju, samo sto komuniciraju sa ljudima na malo drugaciji i prefinjeniji nacin od pasa, sto nam obicno promakne i verovatno nam lici kao da to rade sa previse dostojanstva, egoa ili cak koristoljublja.

Ipak, ima u tome doprinosa macje prirode, jer su one za razliku od pasa u mnogo vecoj meri zadrzale svoj iskonski zivotinjski karakter i zapravo nikad nisu bile toliko odomacene kao psi, iako su uz coveka provele verovatno slican broj milenijuma.

To kako masina radi je shvatio jos kad sam je kupio, jer smo je celu zajendo rastavili i sastavili, posto nisam mogao da ukapiram na osnovu vrlo sturog uputsva kako se pravilno snira konac. Pa sam morao da gvirnem untra da vidim kako radi onaj mehanizam koji uplice konac.Uglavnom ja sam odvrtao srafove a Uske je odnosio i donosio kljuceve i drugi sitan alat. Na ovoj slici zapravo kontrolise da li sam dobro provukao konac kroz donju vodjicu na igli i ocenjuje zategnutost, jer se sa te strani ima bolji pregled .

Slika sa zidom je obicna 1/250s, sa blicem. Video je nesto interesantno na zidu, bice da je laserski pointer, ili pauk, nisam verovao da moze toliko da skoci iz mesta. Tad je jos bio mali, sad skace jedno pola metra vise Mada je smesan kad se nekad zezne u proceni, tad nastaje lom, ne znas dal' da se smejes ili da ga 'vatas

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:32 27.06.2009

Re: Uške

mimi09
Dugo nisi pisao. Ovo je bas divno. Evo jos jedan poznati mackoljubac i njegov pronalazak - vratanca za macu.
(The cat will come to the little door!!!)

Sir Isaac Newton: philosopher
Sir Isaac Newton, famous for his laws of motion and gravity, was a confirmed cat lover who was deeply concerned about the welfare of his feline friends. Therefore, so his research would go uninterrupted, and his cats should not feel restricted and be at liberty to wander freely in and out when the doors were closed, he invented the cat-flap.


Hehehe, ima i drugi veoma poznati "ljubitelj" macaka: Schrödinger
shumska shumska 14:00 27.06.2009

Re: Uške

Pa sam morao da gvirnem untra da vidim kako radi onaj mehanizam koji uplice konac.Uglavnom ja sam odvrtao srafove a Uske je odnosio i donosio kljuceve i drugi sitan alat.

genijalno, imaš pumu malu za pomoćnika
mimi09 mimi09 15:05 28.06.2009

Re: Schrödingerova macka

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:49 28.06.2009

Re: Schrödingerova macka

mimi09


Hahaha, koji si geek! Ja kad vidim ovo slovo psi (jel' bese talasna funkcija, gustina verovatnoce ili tako nesto?) dobijem drhtavicu, jer se setim '92-'93 i pretcasa iz kvante mehanike ili kako li se vec zvalo to dosadjivanje, da, fizicka elektronika, kod genijalnog profe na ETF-u, Jove Ruzmarina. Bog te maz'o, 6:30 ujutro je suvise rano za to sranje, svi smo licili vise na ovo mtrvo mace iz Sredingerovog misaonog eksperimenta o poreklu zombija.

mimi09 mimi09 18:02 28.06.2009

Re: Schrödingerova macka

Evo ti jos jedno psi - Neptunovo

Unfuckable Unfuckable 03:33 27.06.2009

: )))))))))))

već vidim navalu potencijalnih imaoca Abisinki, odlično napisano !
I, ohrabrujuće - u odnosu na sve ono što znamo o mačkama, dobro je znati da postoji i neka rasa koja tretira Gazdu kao živo biće.

Kako je do sada preziveo stari sat sa kukavicom, potpuno je neobjasnjivo.

možda je rešenje u - kukavici ?

Moram da priznam da su mi se osećanja, čitajući ovaj post, menjala od
"Šta ovaj s..e , ovo je fuckin' puma!"
preko
"Puma + zec, ekšli!"
pa:
"Pa da - voli da grize!"
do
"Zipa k'o ker se nosi !"

svaka čast za tekst.
nije problem što Ti voliš Njega, to znamo...
veći je problem, ponekad, što On voli Tebe, kladim se
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:49 27.06.2009

Re: : )))))))))))

Unfuckable
već vidim navalu potencijalnih imaoca Abisinki, odlično napisano !
I, ohrabrujuće - u odnosu na sve ono što znamo o mačkama, dobro je znati da postoji i neka rasa koja tretira Gazdu kao živo biće.



How to tell if your cat is plotting to kill you

srdjan.pajic srdjan.pajic 08:31 27.06.2009

Re: : )))))))))))

Unfuckable


Moram da priznam da su mi se osećanja, čitajući ovaj post, menjala od
"Šta ovaj s..e , ovo je fuckin' puma!"
preko


Samo da zaustavim svako dalje teoretisanje o Usketu i puminim mladuncima:

Mladunci pume:


Uske:

Unfuckable Unfuckable 10:50 27.06.2009

Re: : )))))))))))

pazi kad me nije mrzelo da uradim onaj test tamo, sećajući se ponašanja tetkine Pantere koju sam čuvao dok je odsustvovala, svojevremeno (ok - ko je tu koga čuvao...)
Kaže da sam imao cijelih 91% šansi da mu postanem obrok - ili mtrva igračka za malo razvlačenja, svejedno - koji je to ludak bio

ps : zipa "kontrolu situacije" na slici 2
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 27.06.2009

Re: : )))))))))))

Unfuckable
pazi kad me nije mrzelo da uradim onaj test tamo, sećajući se ponašanja tetkine Pantere koju sam čuvao dok je odsustvovala, svojevremeno (ok - ko je tu koga čuvao...)
Kaže da sam imao cijelih 91% šansi da mu postanem obrok - ili mtrva igračka za malo razvlačenja, svejedno - koji je to ludak bio

ps : zipa "kontrolu situacije" na slici 2


Eh, od tog testa i ja kao potencijalni obrok podozrivije gledam Usketa kad mi se umiljava oko vrata.

pnbb pnbb 16:37 29.06.2009

Re: : )))))))))))

i puminim mladuncima:

ovo su ocigledno crnogorske pume, sve lice na mamu
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:10 30.06.2009

Re: : )))))))))))

pnbb
i puminim mladuncima:

ovo su ocigledno crnogorske pume, sve lice na mamu


Djavole, kako bese taj vic, jel to zbog brkova
topcat topcat 03:43 27.06.2009

;)

Prekrasan je Uške.
A što tek voli šivaće mašine.
A što ima lijepe šape na 4. slici.

I ja bi neku takvu macu..
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:34 27.06.2009

Re: ;)

topcat
Prekrasan je Uške.
A što tek voli šivaće mašine.
A što ima lijepe šape na 4. slici.

I ja bi neku takvu macu..


A sto voli da spava na akvarijumu, onako pijatno uglavljen izmedju dve neonke. Pa kad se promeskolji, neonke se razmaknu i ceo mu rep upadne u vodu. I spava tako Uske snom pravednika, dok mu repusinu grickaju ribice ispod.
Nisam uspeo da slikam ovu maestralnu scenu, ali mozes da zamislis
bauer. bauer. 05:21 27.06.2009

...

Prelep je uške komšo. I slike i tekst su ti odlični. Ja imam jednog bengala koji najmanje vremena provodi u kući. Lunjara, zna ga ceo komšiluk, a i njihovi psi, bojim se. Ima nekoliko recki na usima, ožiljci iz bitaka.

Ali ipak jedno znam definitivno a to je da ubedljivo najvise volim vučicu sibirskog haskija koju imamo od nedavno. Odnelo mi dete foto aparat u Srbiju pa ne mogu da je slikam, a i dok sam imao aparat nije bilo šanse da se smiri da napravim kakvu-takvu sliku. Njoj je sve dozvoljeno a najviše voli da, kad ja stignem da legnem na kauč, skoči na mene čim zatvorim oči. A krzno kao najfinija bunda. Ima tek tri meseca i ponaša se malo blentavo, kao ona krava iz cow and chicken crtaća :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:35 27.06.2009

Re: ...

bauer.
Prelep je uške komšo. I slike i tekst su ti odlični. Ja imam jednog bengala koji najmanje vremena provodi u kući. Lunjara, zna ga ceo komšiluk, a i njihovi psi, bojim se. Ima nekoliko recki na usima, ožiljci iz bitaka.

Ali ipak jedno znam definitivno a to je da ubedljivo najvise volim vučicu sibirskog haskija koju imamo od nedavno. Odnelo mi dete foto aparat u Srbiju pa ne mogu da je slikam, a i dok sam imao aparat nije bilo šanse da se smiri da napravim kakvu-takvu sliku. Njoj je sve dozvoljeno a najviše voli da, kad ja stignem da legnem na kauč, skoči na mene čim zatvorim oči. A krzno kao najfinija bunda. Ima tek tri meseca i ponaša se malo blentavo, kao ona krava iz cow and chicken crtaća :)))


Pricas o Silvi? Jel raste? Kako podnosi vrucine (verujem da kod vas u pustinji sad krece da bude bas toplo).
bauer. bauer. 05:44 27.06.2009

Re: ...

Pricas o Silvi? Jel raste? Kako podnosi vrucine (verujem da kod vas u pustinji sad krece da bude bas toplo).

Da. Zovemo je Kairi, kako su joj deca dala ime, nisam hteo da insistiram, ime mi je najmanje važno. Ali, lepota ce definitivno spasiti svet. A i karakter joj je fenomenalan i urokljive svetlo plave oči sa crnim zenicama i dubok lavež kad zalaje ako neću (kao) da je pomazim.
bauer. bauer. 05:54 27.06.2009

Re: ...

Da, zaboravio sam, raste i dobro podnosi vrućine. U kući je klimatizovano a šetamo je noću. Mada ona sama izlazi često u dvorište i preko dana i ostaje napolju i po pola sata u više navrata. Znači da joj ne smeta vrućina.

Znaš, ja sam video od meksikanaca ovde kako u sred leta nose majice sa dugim rukavima na gradilištima. Mislim se, šta je ovim ljudima ali odlučiim da probam i ja. I sada imam nekoliko laganih belih dukseva koje nosim kada idem po terenu i mogu ti reći da je mnogo prijatnije kada ti sunce ne prži direktno u kožu, bez obzira koliko si kopertona stavio na sebe. Tako je valjda i njeno krzno izolator od toplote isto kao i od hladnoće.
natasavb natasavb 10:53 27.06.2009

Re: ...

Znaš, ja sam video od meksikanaca ovde kako u sred leta nose majice sa dugim rukavima na gradilištima. Mislim se, šta je ovim ljudima ali odlučiim da probam i ja.

u selu gde smo imali vikendicu, jedan mestanin je leti hodao u vunenim carapama.onim od prave vune, bjelace ih kod nas zvali. ja se cudom cudila, a on kaze kako nema bolje zastite od vrucine od toga. posle kad su se pojavile one neke preskupe posteljine od 100% vune, setim se njega.
a uske je predivan. :)))
podseca me na macora kog je imala moja baka. ne po izgledu , vec po ponasanju.
shumska shumska 14:08 27.06.2009

Re: ...

Znaš, ja sam video od meksikanaca ovde kako u sred leta nose majice sa dugim rukavima na gradilištima. Mislim se, šta je ovim ljudima ali odlučiim da probam i ja. I sada imam nekoliko laganih belih dukseva koje nosim kada idem po terenu i mogu ti reći da je mnogo prijatnije kada ti sunce ne prži direktno u kožu

živa istina. otkad smo postali tropski pojas ovde uglavnom leti svi šetaju goli, a tanki pamuk najprijatniji, kad pokriješ kožu
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 27.06.2009

Re: ...

bauer.
Da, zaboravio sam, raste i dobro podnosi vrućine. U kući je klimatizovano a šetamo je noću. Mada ona sama izlazi često u dvorište i preko dana i ostaje napolju i po pola sata u više navrata. Znači da joj ne smeta vrućina.

Znaš, ja sam video od meksikanaca ovde kako u sred leta nose majice sa dugim rukavima na gradilištima. Mislim se, šta je ovim ljudima ali odlučiim da probam i ja. I sada imam nekoliko laganih belih dukseva koje nosim kada idem po terenu i mogu ti reći da je mnogo prijatnije kada ti sunce ne prži direktno u kožu, bez obzira koliko si kopertona stavio na sebe. Tako je valjda i njeno krzno izolator od toplote isto kao i od hladnoće.


Tako je, pa sta ti mislis da su oni beduini tamo oko Sahara ceo zivot jeli kamilju balegu? I obvezno kapu, sa sirokim obodom, ako ti ne smeta dok radis. E, a jesi probao onu foru sa maramom potopljenom u vodu? Video sam to jos odavno, staro je vekovima, jos od vremena Lorensa od Arabije valjda. Prosto uzmes maramu, potopis je u vodu i zavezes si oko vrata. Onda to polako isparava i hladi ti vrat. Izgleda sasavo, ali deluje, samo je povremeno malo properes/pokvasis i ponovo namestis.



margos margos 15:36 29.06.2009

Re: ...

ponaša se malo blentavo, kao ona krava iz cow and chicken crtaća :)))

Ovo me podsetilo na moju roticu - sedne mi na glavu da me odbrani od komarca
bauer. bauer. 16:06 29.06.2009

Re: ...

I obvezno kapu, sa sirokim obodom, ako ti ne smeta dok radis. E, a jesi probao onu foru sa maramom potopljenom u vodu?

Pa nosim slem jer je to moranje ovde kod mene. A kad se naviknes, nista nije tesko. A kad sam duze napolju nosim mokru maramu ispod slema, preko cele glave i ramena. I pijem vodu. Mnogo vode.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:16 30.06.2009

Re: ...

bauer.
I obvezno kapu, sa sirokim obodom, ako ti ne smeta dok radis. E, a jesi probao onu foru sa maramom potopljenom u vodu?

Pa nosim slem jer je to moranje ovde kod mene. A kad se naviknes, nista nije tesko. A kad sam duze napolju nosim mokru maramu ispod slema, preko cele glave i ramena. I pijem vodu. Mnogo vode.



E, da, zaboravih da mozda imas slemajz! Uf, ne znam ni ja sto sam tu nasao kao da te poducavam, al' eto ne mogu se zaustavim . E, a mozes da zajebes vek tako sto ces da na slem spolja nalepis aluminijumsku foliju, ako vec nisi. Jedino sto te onda lakse vidi sef kad 'vatas krivinu

Jel ti Komso radis u nekoj masini ili si bas na otvorenom?



bauer. bauer. 18:24 30.06.2009

Re: ...

Jel ti Komso radis u nekoj masini ili si bas na otvorenom?

Malo kancelarija malo otvoreno, kako me zapadne. A kada sam na otvorenom, onda sam bas na otvoreniom. Inspekcije, nadzor, testiranje materijala...
Bojan Budimac Bojan Budimac 07:47 27.06.2009

*****

Osveži mi jutro i prvu kafu, Srđane. Uške je genije.

Nešto od karaktera i ponašanja me podseća na Sarmu [grljenje, ljubljenje i maženje svaki put kad se vratim, naravno, bez obzira na dužinu odsustva (range 3 minuta -- šest nedelja)], s tim što Sarma obožava vodu, ali ovo što pišem je tako ljudski, naime svi/e oni/e su individualci.

Macke podjednako traze ljubav i paznju, samo sto komuniciraju sa ljudima na malo drugaciji i prefinjeniji nacin od pasa, sto nam obicno promakne i verovatno nam lici kao da to rade sa previse dostojanstva, egoa ili cak koristoljublja.

srdjan.pajic srdjan.pajic 08:15 27.06.2009

Re: *****

Bojan Budimac
Osveži mi jutro i prvu kafu, Srđane. Uške je genije.

Nešto od karaktera i ponašanja me podseća na Sarmu [grljenje, ljubljenje i maženje svaki put kad se vratim, naravno, bez obzira na dužinu odsustva (range 3 minuta -- šest nedelja)], s tim što Sarma obožava vodu, ali ovo što pišem je tako ljudski, naime svi/e oni/e su individualci.

Macke podjednako traze ljubav i paznju, samo sto komuniciraju sa ljudima na malo drugaciji i prefinjeniji nacin od pasa, sto nam obicno promakne i verovatno nam lici kao da to rade sa previse dostojanstva, egoa ili cak koristoljublja.



Aha, samo sam za tebe spremio ovu CIA zamku od bloga! Evo ti BAN!!!!















Zafrkavam se Bojane, nemoj da bezis! :
Svako ima svog Usketa, cek, cek, a sta ti to Sarma, jel' isto macka, ili kucka? Daj neku sliku na sunce, ako imas pri ruci!
Bojan Budimac Bojan Budimac 08:33 27.06.2009

Re: *****



Svako ima svog Usketa, cek, cek, a sta ti to Sarma, jel' isto macka, ili kucka?

Jednooki mačor, ova nepristojna fotka mi je pri ruci



Svojevremeno sam napisao blog o njemu. (tamo ima slika ko za ličnu kartu)

srdjan.pajic srdjan.pajic 08:45 27.06.2009

Re: *****

Bojan Budimac


Svako ima svog Usketa, cek, cek, a sta ti to Sarma, jel' isto macka, ili kucka?

Jednooki mačor, ova nepristojna fotka mi je pri ruci



Svojevremeno sam napisao blog o njemu. (tamo ima slika ko za ličnu kartu)




Aaaa, sjajno, kakvu cool masku ima preko lica, podseca me na betmena koji je upao u krecanu!
Fala za link, Idem da citam pred spavanje, e, pripazi ti malo ovde kod mene na blogu molim te, da ne krenu da prave bahanalije dok nisam tu

vishnja92 vishnja92 08:47 27.06.2009

Re: *****

One traze paznju i ljubav i izvlace je iz vas i milom i silom.

:)))
Bojan Budimac Bojan Budimac 08:57 27.06.2009

Re: *****

pripazi ti malo ovde kod mene na blogu molim te, da ne krenu da prave bahanalije dok nisam tu

No problemo
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:43 27.06.2009

Re: *****

pripazi ti malo ovde kod mene na blogu molim te, da ne krenu da prave bahanalije dok nisam tu

bahanalije ti ne ginu, so, opusti se
leopold_lady leopold_lady 09:09 27.06.2009

Volim mačke.....

a ovaj mi deluje kao ris sa tim takvim ušima.... Znam da nije,ali vidim da mu je i temperament malko divlji....

A opet - kojoj mački nije ???

Lep je....

Maza....

Bože,tako me podseća na - mene..... ... Divalj i pitom u isto vreme.....
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:15 27.06.2009

Ris

je jedina mačka koja ima brkove na ušima. Od domaćih mačaka na risa ozbiljno liči samo Main coon

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:54 27.06.2009

Re: Ris

Jelica Greganović
je jedina mačka koja ima brkove na ušima. Od domaćih mačaka na risa ozbiljno liči samo Main coon



Auh, kakva macka, ne mogu Usketa da oteram od ekrana!
leopold_lady leopold_lady 09:59 28.06.2009

Re: Ris

Jelica Greganović
je jedina mačka koja ima brkove na ušima. Od domaćih mačaka na risa ozbiljno liči samo Main coon




Jelice,znam ja šta je ris - studirala šumarstvo.... Imala lovstvo.... .I položila ga sa 9 ... Nije da se hvalim,ali tako je....
Smica Smica 10:50 27.06.2009

Uske je predivan!


Vec 14 godina zivim sa najdivnijom macom na svetu (turska angora). Slazem se da ljubitelji pasa imaju stav da su mace sebicne i da se vezuju za mesto boravka a ne za ljude. Mislim da svako ko zivi sa macama zna koliko je to pogresno.
Preporucujem vam da procitate knjigu Doris Lesing: A posebno, macke u kojoj je savrseno opisala njihovu prirodu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:12 27.06.2009

kakva upornost i ozbiljnost...

...u pristupu!

albicilla albicilla 13:28 27.06.2009

Upoznajte Macici

macici je u mladosti promenila vise imena, ali nijednom nije bila privrzena. sa druge strane, 'macici' je inicijalno znacilo "rucak je postavljen", sto se njoj neobicno dopadalo i postala je jako privrzena tom imenu, pa se i ono zalepilo za nju...

mimi09 mimi09 16:13 27.06.2009

Re: Upoznajte Macici



T.S. Eliot - The Naming Of Cats

The Naming of Cats is a difficult matter,
It isn't just one of your holiday games;
You may think at first I'm as mad as a hatter
When I tell you, a cat must have THREE DIFFERENT NAMES.
First of all, there's the name that the family use daily,
Such as Peter, Augustus, Alonzo or James,
Such as Victor or Jonathan, George or Bill Bailey--
All of them sensible everyday names.
There are fancier names if you think they sound sweeter,
Some for the gentlemen, some for the dames:
Such as Plato, Admetus, Electra, Demeter--
But all of them sensible everyday names.
But I tell you, a cat needs a name that's particular,
A name that's peculiar, and more dignified,
Else how can he keep up his tail perpendicular,
Or spread out his whiskers, or cherish his pride?
Of names of this kind, I can give you a quorum,
Such as Munkustrap, Quaxo, or Coricopat,
Such as Bombalurina, or else Jellylorum-
Names that never belong to more than one cat.
But above and beyond there's still one name left over,
And that is the name that you never will guess;
The name that no human research can discover--
But THE CAT HIMSELF KNOWS, and will never confess.
When you notice a cat in profound meditation,
The reason, I tell you, is always the same:
His mind is engaged in a rapt contemplation
Of the thought, of the thought, of the thought of his name:
His ineffable effable
Effanineffable
Deep and inscrutable singular Name.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 27.06.2009

Re: Upoznajte Macici

albicilla
macici je u mladosti promenila vise imena, ali nijednom nije bila privrzena. sa druge strane, 'macici' je inicijalno znacilo "rucak je postavljen", sto se njoj neobicno dopadalo i postala je jako privrzena tom imenu, pa se i ono zalepilo za nju...



Krevetska posteljina je tako prirodan ambijent za nase ljubimce, a?

Moje ranije macke su se uglavnom odazivale samo na zvuk otvaranja frizidera i cangrljanje posudja, retko na imena. Ovaj Usati je izgleda i tu ispao nekako "kuceci", posto se odaziva na svoje ime i kad mu kazes "Dodji", on dodje. Plus naravno sve sto mu zvuci na hranu.

Meni je mnogo smesan kad pravim neku klopu u kuhinji, on se protegne od patosa do same ivice ormana (gledao sam po tome kako raste, jer sad prakticno moze da dohvati metar daleku ivicu). Toliko je smesan jer se nenormalno izduzi u tom procesu i lici na nesto izmedju macke i zmije sa nogama i usima. Ali ako se ti samo nasmejes i ne das mu nista nego nastavis da radis, on se tako u toj pozi zavuce izmeju tebe i ormana i krene da se odguruje nogama i upre ledjima u tvoje noge, cisto da ti stavi do znanja da ne trpi nikakvo ignorisanje u takvom jednom presudnom trenutku po njegov opstanak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:13 27.06.2009

Re: Upoznajte Macici

mimi09


T.S. Eliot - The Naming Of Cats

The Naming of Cats is a difficult matter,
It isn't just one of your holiday games;
You may think at first I'm as mad as a hatter
When I tell you, a cat must have THREE DIFFERENT NAMES.
First of all, there's the name that the family use daily,
Such as Peter, Augustus, Alonzo or James,
Such as Victor or Jonathan, George or Bill Bailey--
All of them sensible everyday names.
There are fancier names if you think they sound sweeter,
Some for the gentlemen, some for the dames:
Such as Plato, Admetus, Electra, Demeter--
But all of them sensible everyday names.
But I tell you, a cat needs a name that's particular,
A name that's peculiar, and more dignified,
Else how can he keep up his tail perpendicular,
Or spread out his whiskers, or cherish his pride?
Of names of this kind, I can give you a quorum,
Such as Munkustrap, Quaxo, or Coricopat,
Such as Bombalurina, or else Jellylorum-
Names that never belong to more than one cat.
But above and beyond there's still one name left over,
And that is the name that you never will guess;
The name that no human research can discover--
But THE CAT HIMSELF KNOWS, and will never confess.
When you notice a cat in profound meditation,
The reason, I tell you, is always the same:
His mind is engaged in a rapt contemplation
Of the thought, of the thought, of the thought of his name:
His ineffable effable
Effanineffable
Deep and inscrutable singular Name.



Tacno tako. Usketovo pravo ime je Tajhara, od oca Front Range Tatonka i majke Tajhara Jazzlyn of Front Range. Nisam bas uspeo da povatam sta im je ovde ime, a sta prezime, a sta srednje slovo i lordovska titula. Uske je, ocigledno, svakodnevno ime (moram da ga speluijem kao "Oush-K" tako da ljudi ovde ne pate pri izgovoru. I ima citav set tajnih imena, zavisno od doba dana, raspolozenja, i bahanalije koju nam je priredio ...





mimi09 mimi09 17:47 27.06.2009

Re: Aristochat

Uske je plemic, bez dvojbe.
albicilla albicilla 18:05 27.06.2009

Re: Upoznajte Macici

nas prvi macak je s lakocom dobio ime, kada se kao minijaturno mace sav narogusio i zafrktao na odraslog komsijskog macka koji je dosao da ga onjusi: laki (topalovic). kasnije ce steci neke neprijatelje, prijatelje (psa koji ga je lizao, a ovaj mu to dopustao) kao i mocnog zastitnika, koji govori tiho i nosi pistolj sa sobom, zahvaljujuci kome je onaj neprijatelj postao pitom kao maca

nas drugi macak je bio crn, ali je kao mace imao krzno boje cokolade, otuda i ime coko (moko). kuriozitet: bio je gej, i upraznjavao bludne radnje nad komsijskim macorom, koji je bio mladji i sitniji

a kada je nasa kuma prvi put videla macici, koja se tada jos nije tako zvala, rekla je: pa ti si medena! nekoliko dana smo to lomili preko jezika, ali sam se svaki put osecao glupo zovuci je tako, a macici je to ime ignorisala, kao i prethodna, i tako je postala macici
Unfuckable Unfuckable 18:29 27.06.2009

Re: Upoznajte Macici

kuriozitet: bio je gej, i upraznjavao bludne radnje nad komsijskim macorom, koji je bio mladji i sitniji

koliko je meni poznato - to je kod njih uobičajen način maltretiranja mlađih mužjaka, neka vrsta pokazivanja "ko je ko" u internoj hijerarhiji
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:18 27.06.2009

Re: Upoznajte Macici

tako je prosao bivsi macak mog drugara, bio je sitan (kao nedonosce) i **** ga svi mackovi iz komsiluka
simkke simkke 13:56 27.06.2009

svaka čast care

Uške je strava
iris.davidovich iris.davidovich 18:20 27.06.2009

Hihi,

macan, a ja mislila uuuuu, evo ga blog o "glupi Uske, kako smo ga zvali", Uske, Aca Bercek
bocvena bocvena 22:09 27.06.2009

Uh, Srki, nemoj više, molim te!

Već sam ti objašnjavala koliko patim za mačkom, a ti mi potanko opisa i oslika ovog tvog vanzemaljca. I šta sad da radim? Da prodam muža i decu i navatam jednog Ušketa?
Već dva dana idem okolo i pokazujem Ušketove slike svima koji mi se obrate.
Mi smo obično imali neke žute mačore u onoj pola kuća, pola bašta varijanti. I uvek su negde oko druge godine odlazili od kuće i nisu se vraćali. Valjda odu predaleko za ženkama i ne umeju da se vrate. I užasno su bili kilavi, Stalno izubijani, polomljeni, slinavi, veterinar nam je bio najbolji prijatelj. Kad sam ostala trudna, onako u šali sam ga pitala da mi on održava trudnoću, pošto ionako stalno visimo kod njega. Onda nam je otkrio tajnu bolešljivosti naših ljubimaca - žuta boja, genetska mutacija.
Aj sad neka muzika...
Unfuckable Unfuckable 22:13 27.06.2009

Re: Uh, Srki, nemoj više, molim te!

tajnu bolešljivosti naših ljubimaca - žuta boja, genetska mutacija.

???
bocvena bocvena 01:32 28.06.2009

Re: Uh, Srki, nemoj više, molim te!

Ma, da bi priroda napravila žutu mačku, mora da napravi genetski haos i zbog toga su slaboga imuniteta i zdravlja. To ja onako laički interpretiram veterinarove reči.
Unfuckable Unfuckable 01:49 28.06.2009

Re: Uh, Srki, nemoj više, molim te!

pa i Uške je žut, ali - falabogu - osim haosa u njegovoj glavi (i okolo) koji je poželjan, ne primećujem genetski haos koji ruinira zdravlje. Izgleda mi, dapače - bezobrazno zdravo, na rados'
A naročito nisam čuo za gene koji određuju sklonost ka "polomljenosti, izubijanosti i slinavosti", zaista moram to da kažem, uz svo dužno poštovanje vašem veterinaru koji očigledno mapira gene krajičkom oka, ako smem da se našalim malo.
bocvena bocvena 02:23 28.06.2009

Re: Uh, Srki, nemoj više, molim te!

Nije Uške žut!
Ja mislim na ove naše najobičnije domaće mačke - žućkasto-tigraste avlijanerke
Ne znam šta je u pitanju, ali nama je mače potrčalo, uletelo u krivinu i polomilo kukove! Zvao se Snupi i izrastao je u ogromnu, krivonogu mačorčinu čija je omiljena igra bila - aport. A kijavice, kašalj, konjuktivitise neću ni da spominjem...Odličan trening za decu koja su usledila.
Kada je vet pitao ko će da drži macu dok joj daje injekciju, moj muž je samo prebledeo i izašao napolje. Trebalo je iz toga da izvučem neku pouku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:15 28.06.2009

Re: Uh, Srki, nemoj više, molim te!

bocvena
Nije Uške žut!
Ja mislim na ove naše najobičnije domaće mačke - žućkasto-tigraste avlijanerke
Ne znam šta je u pitanju, ali nama je mače potrčalo, uletelo u krivinu i polomilo kukove! Zvao se Snupi i izrastao je u ogromnu, krivonogu mačorčinu čija je omiljena igra bila - aport. A kijavice, kašalj, konjuktivitise neću ni da spominjem...Odličan trening za decu koja su usledila.
Kada je vet pitao ko će da drži macu dok joj daje injekciju, moj muž je samo prebledeo i izašao napolje. Trebalo je iz toga da izvučem neku pouku.



E sad sam isao da proverim koje mi je boje macak! Pa ovaj, ne znam, meni malo vuce na zuto, jbm li ga...
Da mu ne dam da se baca u zagrljaj slaninice? Taj bi sam sebi iscasio kukove, ko Hudini, samo da je se dokopa

Ja sam negde procitao da su bele persijske macke, ako imaju plave oci, gluve od rodjenja i da je to neki genetski poremecaj. Cak i ako imaju samo jedno oko plavo, onda su gluve na to uvo. Ovo sam procitao mnogo davno i moze da bude cista glupost, al' evo pisem, pa cu posle da proverim.

Abisinijske macke imaju malo misteriozno poreklo. Ovo ime "abisinijska" nema veza sa zemljom njihovog porekla, nego su Englezi koji su ratovali u Etiopiji (Abisiniji) doneli jedan par na dvor, nakon sto su sve tamo opustosili. Onda su se naravno bacili na ukrstanje i genetski odabir, da bi napravili macku koja je up to the standards, mada sudeci po slikama faraona koji maze Usketovog cukuncukun macjeg dedu, nije tu izgleda imalo mnogo sta da se radi. Ali tek nedavno je pronadjeno da ova vrsta zapravo (mozda) vodi porekle negde iz Indije ili tako nesto, tamo malo dalje, iza Budimca, pa jos malo.

Ne znam, ja verujem da je bilo koja domaca macka avlijanerka mozda genetski otpornija od rasne macke, ali im je nazalost obicno zivotni vek kraci, prosto jer se ne hrane bas najbolje, spavaju svuda, izgube oci ili usi a ponekad i zivot u dvobojima. Uz to, kao sto rekoh, mi vlasnici uobicavamo da ih zapustimo jer verujemo da su samostalne i da ce se same snaci. Veterinara obicno vise samo kad su mrtve bolesne, eventualno kad se pelcuju protiv besnila.

Moj prethodni macak Maksa (Maksimilijan Meskalito) jer bio od te fele: felis domestica. Voleo sam ga isto ko i Usketa, znaci do neba, dva bloga bih o njemu mogao otplakati, posto je bio duze sa nama od ove male pume.
Dosao nam na vrata, na 8 sprat u Beogradu, samo sto je progledao, ostavljen od majke. Bio je pun glista i sa pocetkom nekog deformiteta na donjem delu kicme, koji ima dosta macica koji svoje prve dane provedu bez majcinog mleka. Rastao je u kuci i izrastao u prelepog macka i onda smo odlucili da ga preselimo kod sestre u dvoriste da moze lakse da jurca macke kad mu je doslo vreme. Izgledalo je kao da je svoj na svome, skoro svi macici u komsiluku su poceli da lice na njega. Ali nije poziveo ni dve godine posle toga, prvo je nestao, a onda se vratio i sledeceg dana uginuo. Smrc...
Unfuckable Unfuckable 04:36 28.06.2009

Re: Uh, Srki, nemoj više, molim te!

Ja sam negde procitao da su bele persijske macke, ako imaju plave oci, gluve od rodjenja i da je to neki genetski poremecaj. Cak i ako imaju samo jedno oko plavo, onda su gluve na to uvo

ima neke soli u toj čorbi : trebalo bi da su trobojke sa plavim očima gluve, neki recesivan gen, tako mi se nekako pričinjava da sam čuo negde.
Ali, budimo ozbiljni : mačke kijaju zbog mnogo drugih razloga pre nego što su to geni.
A ako su im koske lomljive, i za to ima dosta izvangenetskih objašnjenja.
bocvena bocvena 09:59 28.06.2009

Ovo je žuta mačka!


Potpuno dopuštam da me je vet ubedio u ordinarnu glupost, jer je moje znanje o genetici na nivou đaka petaka.
Znam samo da kad smo dobili sina plavušana sa plavim očima i krenuli da živimo u domu zdravlja (red ekcema, red laringitisa, red bronhitisa), prvo što sam pomislila bilo je -Jbt, opet žuta mačka!
nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 18:58 28.06.2009

Pozdrav

Usketu od Boska
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:12 29.06.2009

Re: Pozdrav

nekad-bio-kuki
Usketu od Boska



Hehe, ovo ko slika za CV ;-). Lep macak, nema sta, ne nedostaje mu ozbiljnosti

NNN NNN 23:55 28.06.2009

Super je Uške

Podseća me na jednog mačka (kog sam nekad imao).

I fotke su super (mada je na nekim tamno okruženje + blic)
Koji je Nikon + optika?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 29.06.2009

Re: Super je Uške

NNN
Podseća me na jednog mačka (kog sam nekad imao).

I fotke su super (mada je na nekim tamno okruženje + blic)
Koji je Nikon + optika?


D300, 18-200mm. Ma ja sam totalni amater, a posto volim da se zalepim uz to sto slikam, obavezno mi, sabanu, uleti senka od objektiva, koji je, da prostis, dugacak. Od ove senke iza macke je tesko otarasiti se ako nemas slave blic. Usketa je malo takodje zajebano uvatiti na dugu ekspoziciju, sem kad spava .



NNN NNN 12:41 29.06.2009

Re: Super je Uške

Usketa je malo takodje zajebano uvatiti na dugu ekspoziciju, sem kad spava

Mačke (posebno mačci ) su super.
Totalno su nepredvidive (mislim znaš da će svakog trenutka da uradi nešto suludo, ali ne znaš šta).
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:07 29.06.2009

Mačci su

zakon...a mačiČi su tek zakon

crossover crossover 01:09 30.06.2009

Re: Super je Uške

srdjan.pajic
D300, 18-200mm. Ma ja sam totalni amater

Кахм... Срки, тај уграђени блицић му је највећа мана, уствари, није ми баш јасно зашто је Никон уопште и ставио "то" на машину, ал’ ’ајде. А кад си се већ отворио за две киле мртвих председника за тело и стакла, додај још око $200 за неки солидан Speedlight, веруј ми вреди сваку пару. Имаћеш много већу контролу кад сликаш унутра, а и напољу је прилично користан, за досветљавање је кева.
Иначе, D300 има по мени најбољи однос квалитет-цена у својој класи и стварно је добар. Има добар CMOS сензор (хе,хе... суздржи се, немој да га вадиш, веруј ми на реч) тако да даје одличне резултате чак и ако га користи неко ко нема много искуства. Све у свему, идеална машина за напредне аматере и скромне професионалце.

Ја нешто нисам луд за мачкама (јбг имам псе) али овај твој Ушке је изгледа много готиван. Стварно личи на малу пуму :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:28 30.06.2009

Re: Super je Uške

crossover
srdjan.pajic
D300, 18-200mm. Ma ja sam totalni amater

Кахм... Срки, тај уграђени блицић му је највећа мана, уствари, није ми баш јасно зашто је Никон уопште и ставио "то" на машину, ал’ ’ајде. А кад си се већ отворио за две киле мртвих председника за тело и стакла, додај још око $200 за неки солидан Speedlight, веруј ми вреди сваку пару. Имаћеш много већу контролу кад сликаш унутра, а и напољу је прилично користан, за досветљавање је кева.
Иначе, D300 има по мени најбољи однос квалитет-цена у својој класи и стварно је добар. Има добар CMOS сензор (хе,хе... суздржи се, немој да га вадиш, веруј ми на реч) тако да даје одличне резултате чак и ако га користи неко ко нема много искуства. Све у свему, идеална машина за напредне аматере и скромне професионалце.

Ја нешто нисам луд за мачкама (јбг имам псе) али овај твој Ушке је изгледа много готиван. Стварно личи на малу пуму :)))


Pazi, nemam sta da dodam ni da oduzmem ovom sto si napisao. Imam SB80-DX blic, ostade mi od prethodnog Nikona, ali je problem sa Usketom sto kad se namesti u pozu za slikanje, obicno imas samo 5-10 sekundi da do'vatis aparat. Tako da ne stizem ni da namestim blendu kako treba. Da ne kazem da cim krenem po aparat ili blic, gotovo je, ovaj ludak odma krene da me prati da vidi sta smeram.

U pravu si za interni blic, nije ni cudo sto recimo onaj D3 uopste nema blic na telu (doduse nesto mu i ne treba sa onolikom osetljivoscu).

Zadovoljan sam aparatom generalno, da ne pricam sto sam Nikonov fan, sve sam svoje prijatelje navukao na njihove proizvode, jedino sto je malo previse masivan za ono cime se bavim, a to je akanje po planinama i zavlacenje u pecine. U pecine i dalje vucem dobrog starog Coolpix-a 5000, sem kad bas znam da idem u fotosafari.

srdjan.pajic srdjan.pajic 08:00 30.06.2009

Re: Mačci su

Jelica Greganović
zakon...a mačiČi su tek zakon



Pazi samo ova dva nakostresena ispred zlatnog ritrivera! A onog malog sto mu samo viri rep . Ne znas bre ko je sladji, dal macici dal kuce. Blago njima.
margos margos 15:51 29.06.2009

Tek sad

se u potpunosti nauživah uz sve vaše komentare:)
Baš ti hvala.
Pre dve godine pokušam da spasim jedno mače iz dvorišta - isto ovako lile neke kiše, pa se majka maca borila sa mačorima i nije uspela da mu se posveti. Odneli ga drugar i ja kod veterinarke u komšiluku, ona mu dala infuziju, skrenula nam pažnju da je dečačić i da možda neće izdržati... Pošto je bio Vidovdan, ja ga nazvah Vidoje - pomislih da će mu se crveno slovo posrećiti - no nije.
Tako sam propustila priliku da učim o mačkama i od mačaka - za sada - jer sam ubrzo opet uzela psa.

Ali imam jednu opasnu macu - totaln divljakušu predatorku u dvorištu, kojoj sam svojevremeno otela dva goluba koje je ćapila kao plen - pa sam joj za nadoknadu narednih šest meseci kupovala hranu. Kad nema klope, ona bi mjaukala pred mojim vratima. Ponašala se kao pravi zelenaš.... Baš mi se naplatila, s kamatom :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:50 30.06.2009

Re: Tek sad

margos
se u potpunosti nauživah uz sve vaše komentare:)
Baš ti hvala.


Nema na cemu, Margos, blog, to smo svi mi

Eh, tesko ces macku odvici od vatanja ptica, takva im priroda, dzabe se trudis. Mi smo jednom pricuvali nekoj drugarici njenog pacova i misa. Mis u staknelnoj posudi, nisam ga vide ni jedan jedini put, ali je zato pacov bio prilicno hrabar. U stvari, evo slika:

Uske: "Sta je bre ovo?"


Uske: "Uh, ma koga briga, nego je'l ima ovde nesto se jede?"


Greska!


I kako Uske nije ni pokusao da ga capi kroz resetku, drugarica se odvazila da pacova izvuce iz kaveza. Uske ga je samo pazljivo posmatrao izbliza. I taman sto je drugarica procenila da je sve u redu, pacov se samo malcice pomerio u njenim rukama. U, to da si mogla da vidis, kao munja Uske mu stavio sapu na ledja, sa isukanim kandzama, samo sto mu nije rekao: "a gde si ti mali posao?". Evo, ovde smo ih razdvojili brzebolje:

Drz' nedaj!


Tako da smo odustali od te glupe ideje da testiramo predator-prey odnos koji je razvijan milione godina i vratili siroma pacova u kavez. Posle Uske nije mario mnogo za njega, ali nam je to bio dobar primer da nikad ne ostavljamo kaveze sa guinea pigs otvorene.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana