B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Napred Srbijo..u Evropu!

Branislav Kovačević Cole
13:30
PET
03
JUL

Napred Srbijo..u Evropu!

Dve vesti, do juče nezamislive, danas skoro da više niko i ne spominje. Istaknuta dva predstavnika SRS-a  u vreme Vojislava Šešelja, koji se nalazi u Hagu, zaslužili su mesto  na Blogu!

Napred Srbijo!
Napred Srbijo!
 

-          Evropski komesar za proširenje Oli Ren primio je Tomislava Nikolića (SNS) u Briselu gde su slatko ćaskali o prijemu Srbije u EU,

-          Profesora kragujevačkog Pravnog fakulteta Ivana Čukalovića i donedavno člana Centralne otadžbinske uprave SRS-a, skupština u Prištini izabrala je za sudiju Ustavnog suda Kosova.

I što se mene tiče njih dvojica nisu sporni, jer je njihova lična odluka da se bave  politikom, kakvom god; da brane i zastupaju interese kakve god; da izbegnu sve zamke kakve god; da se okoriste kako god; jer ih gradjani nisu kaznili na izborima, već nagradili; jer ih država i zakon nisu priveli pravdi, znači da su nevini; jer ih EU priznaje kao legitimne predstavnike, kako god;

      Pa Ko sam ja da postavim pitanje njihovog moralnog i ličnog integriteta za sve ono što se dogadjalo od 90-te, sada već prošloga veka? Kao gumicom izbrisano je sve što je bilo, zaboravljena su razaranja i stradanja, postrojavanja i mobilizacije, redovi i nemaština, strahovi i nadanja….ostao je samo gorak ukus u ustima!

I ne sumnjam da  se ovo ONI opet žrtvuju zbog SRBIJE I SRPSKOGA NARODA!

A nekada se, sa puno nade, pevala pesma Dj. Balaševića “Putuj Evropo i ne misli na nas…”

Atačmenti
Napred Srbijo.jpg 75.61 KB image/jpeg




Komentari (79)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić  13:45 03.07.2009
Preporuka: 0

ludim

#Link  Replika: 1
sizim

and hvala koraksu do neba za onu kasiku iza tominog uveta

da znam da nisam sama

i ldp za radikale sa i bez bedga
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:04 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: ludim

Jelena Milić
sizim

and hvala koraksu do neba za onu kasiku iza tominog uveta

da znam da nisam sama

i ldp za radikale sa i bez bedga


Mozda ce neko izucavati Srbiju, za 100 godina....pa ce reci "Vidi ove..."..Eto!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  13:50 03.07.2009
Preporuka: 0

sve za narod

#Link  Replika: 4
"ONI opet žrtvuju zbog SRBIJE I SRPSKOGA NARODA! "

E moj prijatelju svi su se oni kao žrtvovali i žrtvuju za narod , ne žaleću ni žrtve u ime viših (svojih ličnih) interesa.
Samo mi nije poznato da li je taj profesor bio sa Šešeljom i onda kada je on govorio da Šiptara neće biti,da li je učestvovao u svim patriotskim borbama protiv Šiptara.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:06 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: sve za narod

Milan Karagaća
"ONI opet žrtvuju zbog SRBIJE I SRPSKOGA NARODA! "

E moj prijatelju svi su se oni kao žrtvovali i žrtvuju za narod , ne žaleću ni žrtve u ime viših (svojih ličnih) interesa.
Samo mi nije poznato da li je taj profesor bio sa Šešeljom i onda kada je on govorio da Šiptara neće biti,da li je učestvovao u svim patriotskim borbama protiv Šiptara.



Ne pratim njegovu politicku karijeru..tako da ne mogu da tvrdim. ali biti clan Centralne otadzbinske uprave nije bila mala stvar///eh a da sam se upisao, na vreme....!!!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  15:21 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: sve za narod

Milan Karagaća
"ONI opet žrtvuju zbog SRBIJE I SRPSKOGA NARODA! "E moj prijatelju svi su se oni kao žrtvovali i žrtvuju za narod , ne žaleću ni žrtve u ime viših (svojih ličnih) interesa.Samo mi nije poznato da li je taj profesor bio sa Šešeljom i onda kada je on govorio da Šiptara neće biti,da li je učestvovao u svim patriotskim borbama protiv Šiptara.



Nekako mi čudno zvuči to stalno ponavljanje "radi ličnih interesa". Kada je postojala JEDNA stranka - KPJ, onda je imalo smisla govoriti o oportunistima i pravim komunistima idealistima, jer se partija brinula za svoje.

Ovi ljudi su preuzeli rizik, i birali su šta će uraditi u vreme kad su nacionalizam i rat bile opcije (i to ne prvi put u istoriji čovečanstva). Mogli su i da izgube.

U slobodnim kapitalističkim društvima retko ko bira nešto protivno ličnim interesima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  18:26 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: sve za narod

Ovi ljudi su preuzeli rizik, i birali su šta će uraditi u vreme kad su nacionalizam i rat bile opcije (i to ne prvi put u istoriji čovečanstva). Mogli su i da izgube.

Na koje to mislite.
U slobodnim kapitalističkim društvima retko ko bira nešto protivno ličnim interesima.

ne ovi naši uvek galame kako su spremni da preuzmu odgovornost i kako su baš tome posvećeni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vladimir Maričić  22:34 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: sve za narod

Na koje to mislite.


на горе споменуте из отаџбинског ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
g.radicevic  14:05 03.07.2009
Preporuka: 0

pravac....

#Link  Replika: 1


Jevropa


P.S. Obavezno povuci vodu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:07 03.07.2009
Preporuka: 2

Re: pravac....

g.radicevic


Jevropa


P.S. Obavezno povuci vodu


Nema vode....bas sad nestala, sve se flasira i na prodaju je!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
noboole  14:30 03.07.2009
Preporuka: 0

Mene taj tip ne moze da prevari

#Link  Replika: 0
Niti pokusava, doduse. NJemu je bitna ona siroka siva zona u koju je sa manje ili vise uspeha pre izbora prodro DS.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  14:38 03.07.2009
Preporuka: 3

Видовдан 2014.

#Link  Replika: 27
Како Божа 'Мики Маус' Ђелић рече, Србија је примљена у ЕУ, сто година после Сарајевског атентата. Тако је и симболички стављена тачка на европске поделе. Плајвајз је у Брисел (овога пута) понео председник Републике Србије Томислав Николић. Тако је превазиђена још једна подела у Европи, пошто је Србија у Европи. Она на "европејце" са дна каце и оне који су паушално оптуживани да се не купају, не читају књиге, функционално су неписмени, шта год то значило...

п.с. радикала нећу да коментаришем, или само да кажем Раде Лесковац. По речима Дјука "Он је прешао у усташе". ЈБГ, то као да је фудбалски клуб...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:43 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

wukadin


п.с. радикала нећу да коментаришем, или само да кажем Раде Лесковац. По речима Дјука "Он је прешао у усташе". ЈБГ, то као да је фудбалски клуб...



Tesko bi se nabrojalo ko je gde i sa kim...sto bi deca rekla vise puj pike ne vazi, sta je bilo bilo je, ko je preziveo preziveo...i eto!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  15:03 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Видовдан 2014.


B92 Info Vesti Politika

SNS: Vlast ometa put ka EU

3. jul 2009. | 02:16 -> 15:09 | Izvor: FoNet

Beograd -- Lider SNS-a Tomislav Nikolić kaže da je iz razgovora sa zvaničnicima EU ocenio da je "Srbija na dobrom putu prema EU", ali da taj put "ometa nesposobna vlast".



"Posebno korumpirana vlast, koja nije uspela da se obračuna sa kriminalom, vlast koja je sve svoje loše poteze pravdala zahtevima evropske zajednice", rekao je Nikolić na konferenciji za novinare po povratku iz Brisela. Nikolić je u četvrtak razgovarao sa evropskim komesarom za proširenje Olijem Renom i direktorom Direkcije za Zapadni Balkan Pjerom Mirelom.



Lider naprednjaka je rekao da su razgovarali i o ukidanju viza za građane Srbije i ocenio da može da se očekuje njihovo ukidanje najkasnije 1. januara sledeće godine.
...

Šteta što nije razgovarao sa njima i o tome zašto su vize uopšte i uvedene, da i on i oni osveže malo memoriju sećanja...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  15:21 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelica Greganović
B92 Info Vesti Politika, SNS: Vlast ometa put ka EU
3. jul 2009. | 02:16 -> 15:09 | Izvor: FoNet
Beograd -- Lider SNS-a Tomislav Nikolić kaže da je iz razgovora sa zvaničnicima EU ocenio da je "Srbija na dobrom putu prema EU", ali da taj put "ometa nesposobna vlast".
"Posebno korumpirana vlast, koja nije uspela da se obračuna sa kriminalom, vlast koja je sve svoje loše poteze pravdala zahtevima evropske zajednice", rekao je Nikolić na konferenciji za novinare po povratku iz Brisela. Nikolić je u četvrtak razgovarao sa evropskim komesarom za proširenje Olijem Renom i direktorom Direkcije za Zapadni Balkan Pjerom Mirelom.
Lider naprednjaka je rekao da su razgovarali i o ukidanju viza za građane Srbije i ocenio da može da se očekuje njihovo ukidanje najkasnije 1. januara sledeće godine. ...
Šteta što nije razgovarao sa njima i o tome zašto su vize uopšte i uvedene, da i on i oni osveže malo memoriju sećanja...
Oni svoju rijetko koriste a on njegovu i ne nosi sa sobom, boji se da je pokaže da ne vide ljudi stepen popunjenosti.
Djeluje deprimirajuće.

Pretpostavljam da je iz prve ruke saznao detalje u čemu su problemi vizne liberalizacije, ("tehnički" Jeremić rekao da više nema političkih ) i koji su putevi za njihovo rješavanje.
Moguće da okrene ćurak na drugu stranu i da to bude neka "kolateralna korist".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  15:26 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Видовдан 2014.

Šteta što nije razgovarao sa njima i o tome zašto su vize uopšte i uvedene, da i on i oni osveže malo memoriju sećanja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:27 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelica Greganović

B92 Info Vesti Politika






Nemam komentara, osim da ....bolje da ne kazem!
Poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  15:30 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:34 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelica Greganović



Nisam siguran ko su ovce!!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  15:47 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelica Greganović
Jelice, sve čestitke za ove boje maski.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  16:29 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Al' sigurno znaš ko je vuk. Dakle, ovce su druga strana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:32 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelica Greganović
Al' sigurno znaš ko je vuk. Dakle, ovce su druga strana.



Hm, Vuk....jal vuk....!!! A secam se, secam se dugo mnogo cega, kada su Vuk Seselj i Mirko Jovic, zapoceli sa Srpskim cernickim pokretom i posejali seme, koje bi mozda niklo i bez njih, ali tako je bilo....Ali koga to vise zanima....
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
chole10  16:55 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelice svaka chast!
Neznam cime se bavis ali da si kreativna to si dokazala u mnogo slucajeva (na raznim blogovima).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:57 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

chole10
Jelice svaka chast!
Neznam cime se bavis ali da si kreativna to si dokazala u mnogo slucajeva (na raznim blogovima).


jELICA JE NOVINAR/KA b92, DOPISNIK IZ SLO!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
buba_truba  17:18 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Branislav Kovačević Cole
jELICA JE NOVINAR/KA b92, DOPISNIK IZ SLO!

Ako već - NOVINAR/KA, onda je i DOPISNIK/CA.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  17:22 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Видовдан 2014.

buba_truba
Branislav Kovačević Cole
jELICA JE NOVINAR/KA b92, DOPISNIK IZ SLO!

Ako već - NOVINAR/KA, onda je i DOPISNIK/CA.



Pa namerno sam izbegao dopisnica, da ne bi bilo tumaceno dvostrukim arsinima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  17:29 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Видовдан 2014.

Ma ne mora dopisnica, može i razglednica, to mi se više sviđa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  17:30 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Hvala chole
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  17:31 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Nije ova slika tako usko vezana za ime, malo šira je metafora...jer, kad sam ovih dana počela da pratim tu vest iz Brisela, prvo što mi je palo na pamet su - ovce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  17:35 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Jelica Greganović
Nije ova slika tako usko vezana za ime, malo šira je metafora...jer, kad sam ovih dana počela da pratim tu vest iz Brisela, prvo što mi je palo na pamet su - ovce.


Pa naravno..nije narod dzabe rekao dok je ovaca bice sisanje! Samo gledam novinarcice koji trce uz Vucica, koji im je do juce radio glavi i opet ce ako mu to ustreba....Lep mu je bio zakon o informisanju, a tek kazne!!!
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  18:02 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Nisam siguran ko su ovce!!!!

ima onaj vic iz devedestih...
kad je mali marko otisao u london u shoping,
udje u robnu kucu i sa sprata na sprat kupuje sve redom.
zabrinuli se sefovi na spratovima ko je taj klinac i obrate se direktoru.
on ukljuci video nadzor iz kancelarije pogleda u ekran i rece,, ne brinite , znam oca od tog malog.
njegov tata tamo na balkanu ima 7-8 miliona ovaca, ima taj para,,

dosle ovce ponovo na sisanje,samo se tate menjaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  18:30 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Šteta što nije razgovarao sa njima i o tome zašto su vize uopšte i uvedene, da i on i oni osveže malo memoriju sećanja...

Izgleda da ni njemu ni njima nije bitno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  01:01 04.07.2009
Preporuka: 3

Re: Видовдан 2014.

Nemam komentara, osim da ....bolje da ne kazem!
....ja imam komentar...KRIVI SU SVI SVI SVI , KOJI SU OD 2000 te BILI NA VLASTI......Zbog njih, nihovih sujeta, povezanosti sa velikim biznisom ciji je koren u devedesetim...itd...mi sad imamo Tomu bez bedza ali ipak Tomu koji razgovara sa Olijem Renom....i koji moze samo da se smeje svima nama kojima se povrca....Sto se tice viza, ispada da je Toma u pravu, prvi put sam cula 2004 od Aleksandre Joksimovic, prve saradnice GSvilanovica , da se radi o tehnickim problemima...nije ih, znaci, izmislio Jeremic...Pricala je o nekim inovacijama koje su uveli bugari i na bazi kojih su dobili belisengen pa ih bugari savetovali da urade nesto slicno...Nisu uradili nista..I onda smo doziveli da 2008 u jesen Ivica Dacic juri poslanike da glasaju za neke zakone koji su neophodni za belisengen a poslanici bi radije o nekoj drugoj temi i sto je najtragicnije ovi "nasi" za evropsku srbiju uopste nisu u sali ...8 godina bez Ivice oni nisu mogli da donesu te zakone...Znaju nasi politicari vrlo dobro da vize nisu samo putovanja vec slobodno kretanje ljudi a to znaci olakasano poslovanje i olaksano kretanje robe i kapitala, sto njima nikako ne odgovara jer su uvezani sa monopolistima u klupko koji ce poceti da se odvezuje...pa nece Miskovic moci vise da prodaje neku fals Milku cokoladu tri puta skuplje nego u nemackoj.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  09:26 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

KOJI SU OD 2000 te BILI NA VLASTI
Zašto baš od 20000-te? I samo od 20000-te? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  09:41 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

Izgleda da ni njemu ni njima nije bitno.


Ne, izgleda da najpre nama ( mislim na veci deo Srbije) nije bitno, a onda zasto bi oni imali problem sa tim ako ga mi uporno odavde delegiramo i dajemo mu legitimitet...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  11:23 04.07.2009
Preporuka: 1

Re: Видовдан 2014.

Zašto baš od 20000-te? I samo od 20000-te? :)
...zato sto nisu iskoristili sansu koju im je dao i narod i evropa i usa i ceo svet......ja odlicnom pamtim i znam gde su bili i Dacic i Toma pre 20000te.....ali vidim da evropski parlament nije gadljiv na njih i danas cujem da je Toma dogovorio da mladi "vojnici njegove partije" idu na edukacije kako bi bili spremni za cinovnike EU kad za to dodje vreme....pa sad.....Ako postoji nesporazum, moj komentar se odnosio na Jelicin info za koji je Cole rekao da nema komentar...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  11:27 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

jesen92
Zašto baš od 20000-te? I samo od 20000-te? :)
...zato sto nisu iskoristili sansu koju im je dao i narod i evropa i usa i ceo svet......ja odlicnom pamtim i znam gde su bili i Dacic i Toma pre 20000te.....ali vidim da evropski parlament nije gadljiv na njih i danas cujem da je Toma dogovorio da mladi "vojnici njegove partije" idu na edukacije kako bi bili spremni za cinovnike EU kad za to dodje vreme....pa sad.....Ako postoji nesporazum, moj komentar se odnosio na Jelicin info za koji je Cole rekao da nema komentar...



Ma nema nesporazuma,,,,izmedju Jelice i mene....ili tebe, sve je jasno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  12:54 04.07.2009
Preporuka: 3

Re: Видовдан 2014.

Zašto baš od 20000-te? I samo od 20000-te? :)


Znam da je lapsus, ovo 20000-te, al` bas jezivo zvuci...
Da se ovako preganjamo jos 18000 godina..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  12:59 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Видовдан 2014.

!
Ma nema nesporazuma,,,,izmedju Jelice i mene....ili tebe, sve je jasno!
..to znam, ali mi mr loader nesto spocitava pa ja njemu pojasnjavam...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  15:30 03.07.2009
Preporuka: 1

Banana politika

#Link  Replika: 20
Pa, da, ko sam pa i ja da se pitam o njima i njihovoj "iskrenoj evropskoj orijentaciji", koju su, ispašće, gajili oduvek !

Znate čega sam se setio?
One njihove političke epizode sa klizanjem na koru od banane !!!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:34 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Banana politika

loader
Pa, da, ko sam pa i ja da se pitam o njima i njihovoj "iskrenoj evropskoj orijentaciji", koju su, ispašće, gajili oduvek !

Znate čega sam se setio?
One njihove političke epizode sa klizanjem na koru od banane !!!




Ta epizoda je benigna spram ostale stete...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  16:58 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Banana politika

Ma, slažem se... nije sporno...
Naveo sam tu epizodu sa bananom ilustracije radi. Odličan spoj cinizma i cinizma :)
Odlično u smislu da je podesno za raspoznavanje prirode aktera...

Nije loša ni epizoda sa taksistima, isukanom pištoljskom cevi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  17:00 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Banana politika

loader
Ma, slažem se... nije sporno...
Naveo sam tu epizodu ilustracije radi. Odličan spoj cinizma i cinizma :)
Odlično u smislu da je podesno za raspoznavanje prirode aktera...

Nije loša ni epizoda sa taksistima, isukanom pištoljskom cevi...


Potrajalo bi nabrajanje od 90te do danasnjih dana, kao i razna prijateljstva....sarena!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  18:22 03.07.2009
Preporuka: 2

Re: Banana politika

Znate li šta bih ja voleo da vidim ponovo?
Spot, predizborni, sredinom 90-tih,
kad Šešelj i Nikolić izlaze iz savezne skupštine
i
silazeći niz stepenište izgovaraju neki tekst ...
ovaj prvi na kraju obraćanja kaže:
" A mi znamo kako se iz kvize izvazi ! "
Uh, kako bih to voleo da imam u obliku klipa ! :)
Žestoko!
On sa fotogrej cvokama, snimljen nekako iz donjeg rakursa,
i ima one zaravnjane polušiške koje idu malo na stranu... skoro hitlerovke...
A svetlo loše, nezgodno mu pada preko face ... pa je sav karikaturalan ... :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  01:30 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Banana politika

...u vreme "banane" svi smo bili skoncentrisani na Seselja, a sa ove distance ni Barovic mi ne izgleda bas normalno....kao da je mali pa se iznervirao zbog tate...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  01:33 04.07.2009
Preporuka: 0

mogu samo da ponovim,

poraz je sto je ideologija koja nas je vukla kroz 90te i dalje ziva kao kancer u ovom drustvu

presvuchena u ironichno srochenu firmu-srpska napredna stranka,...pa perjanice nosioca zrdjalih kashika i zagovaracha nasilja i rata, tlachitelji i sprovodioci krvave politike devedesetih u novim odelima, i novim smeshkom, glasovima u registru pola oktave nize od uobichajene i utishani, trepcu i prenemazu se, uchestvuju u humanitarnim projektima,..i niko ih ne pita, niti proziva na odgovornost zbog zla koje su shirili i zbog kojih su mnogi stradali!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  09:30 04.07.2009
Preporuka: 1

Sumrak bogova

poraz je sto je ideologija koja nas je vukla kroz 90te i dalje ziva kao kancer u ovom drustvu

presvuchena u ironichno srochenu firmu-srpska napredna stranka,...pa perjanice nosioca zrdjalih kashika i zagovaracha nasilja i rata, tlachitelji i sprovodioci krvave politike devedesetih u novim odelima, i novim smeshkom, glasovima u registru pola oktave nize od uobichajene i utishani, trepcu i prenemazu se, uchestvuju u humanitarnim projektima,..i niko ih ne pita, niti proziva na odgovornost zbog zla koje su shirili i zbog kojih su mnogi stradali!

Ja bih rekao da je to poraz "kulta Zapada", u kome je Zapad nekakvo božanstvo, koje nagrađuje za dobro a kažnjava za zlo, a traži/traže se "izabrani", koji bi nas, kroz pokajanje i "upristojenje" - uveli u rajski vrt. A to je, po meni, projekcije teologije na politiku - kargo kult.

Takvo viđenje sveta se Olija Rena i evropsku administraciju, po meni, ne tiče. Njima je interesantna stabilnost i integracija regiona - i oni traže legitimne partnere i mehaniku kako da ostvare svoje interese.

Da li je to Palma - Arkanov ratnik, ili Toma - Šešeljev ratnik, ili Ivica - Miloševićev portparol - "grešnici" "kulta Zapada" - to se njih ne tiče. Ako ih njihov narod nije osudio, nego ih je, naprotiv, izabrao da ih vodi - to je onda za Olija i EU administraciju kraj priče o božanskoj kazni. Sa druge strane, tiče ih se vrlo da taj ima iza sebe ozbiljnu podršku elektorata - jer je onda on poluga, preko koje se može, u krajnjoj instanci, uticati na upravo taj elektorat - i "privlačiti" ga k sebi. Sprovoditi upravo te integracione procese koje, po meni, žele i pripadnici kargo-kulta "Zapada" - samo što insistiraju na nekakvom (ekstremno neverovatnom) takoreći polu-religijskom - obredu.

Ako je neko očekivao taj obred, onda ovaj događaj može zaista smatrati porazom. Ali ako je očekivao proces približavanja EU, onda ima dosta razloga da ovo smatra pobedom. Pobedom, zato što je ovo dokaz da je vreme zarđalih kašika i etničkog čišćenja prošlo - i da čak i nekada veoma ekstremni desničari ulaze u mašinu evropskih integracija - ne zato što su to oduvek želeli - nego upravo zato da bi zadržali svoj politički uticaj. A to je po meni fenomenalna vest.

"Zapad" je mrtav - živeo Zapad! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  09:32 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Banana politika

Mali jeste malo nervozan.. :)
Pitanje našeg kviza jeste:
"Koliku količinu oklizavanja na koru od banane treba da dobije zbog svog nemirluka? "

Odgovor je moguće dati u smislu određenog broja modrica, fraktura, ogrebotina... Pazite, ne boduju se isto, recimo, ogrebotina na bradi i kraj oka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  09:52 04.07.2009
Preporuka: 1

Re: Sumrak bogova

Goran Vučković
poraz je sto je ideologija koja nas je vukla kroz 90te i dalje ziva kao kancer u ovom drustvu

"Zapad" je mrtav - živeo Zapad! :)



Kratka analiza je prilicno tacna...ako se prenebregne bliska nam istorija! Ja naravno nemam nista protiv Oli Rena i koncepcije prihvatanja legitimnih predstavnika, sto nam onda govori, da se Zapad bas i ne mesa u nase izborne rezultate...ali taj isti Toma je upravo to zagovarao.....Ta fenomenalna vest kako kazete na kraju, cak bi mogla i da se proguta, da Toma nije Trojanski konj u procesu evropske integracije, pa se ne zna kada ce iz njega "vojnici revolucije" istrcati ponovo na bojno polje...Pitanje je koliko ce njegovo evrpejstvoi trajati...koliko i ljubav prema Seseljum ili prema Kostunici, ili Tadicu....ili dok bude bilo priliva znacajnih sredstava?
Eto!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  10:01 04.07.2009
Preporuka: 1

Re: Sumrak bogova

Kratka analiza je prilicno tacna...ako se prenebregne bliska nam istorija! Ja naravno nemam nista protiv Oli Rena i koncepcije prihvatanja legitimnih predstavnika, sto nam onda govori, da se Zapad bas i ne mesa u nase izborne rezultate...ali taj isti Toma je upravo to zagovarao.....Ta fenomenalna vest kako kazete na kraju, cak bi mogla i da se proguta, da Toma nije Trojanski konj u procesu evropske integracije, pa se ne zna kada ce iz njega "vojnici revolucije" istrcati ponovo na bojno polje...Pitanje je koliko ce njegovo evrpejstvoi trajati...koliko i ljubav prema Seseljum ili prema Kostunici, ili Tadicu....ili dok bude bilo priliva znacajnih sredstava?

A na bazi čega zaključujete da je Toma u stvari Trojanski konj? Ako se ovo što je uradio bude pokazalo kao politički oportuno, zašto mislite da mu se neće "osladiti"? Zar se već nije pokazao i dokazao kao "pragmatičan"?

Po meni je najveći promašaj našeg sunovrata '90-tih to što su ključni ljudi u politici mislili da smo ostrvo. Sada je, na žalost, dokazano (na žalost zbog metoda) da to sigurno nismo - i čak i najokoreliji populisti se pozicioniraju u odnosu na to. Interesi države ostaju, sitni driblinzi su mogući tu i tamo - ali koža iz koje se ne može je očigledna. A kad se iz svoje kože ne može, onda možda nije loše učiniti boravak u njoj... prijatnim, uspešnim, "pobedničkim"? Evo i Toma je "pripomogao" dobijanju belog šengenskog statusa - nadrealizam real-politike :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  10:06 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Sumrak bogova

"grešnici" "kulta Zapada" -


a da nisu nashi, moze l' biti?


Ako ih njihov narod nije osudio, nego ih je, naprotiv, izabrao da ih vodi -


to je ono najtragichnije- ja samo to kazem!

jer ovo shto si ti isfilozofirao, ne znam da l moze da stoji, da je recimo nemchki narod posle 2svr, birao- da je to bilo moguce, neke shtrumf(ove)firere,..pa ti onda kazesh na zgrazavanje nekog dela tog naroda, jer je to onda sprdachina sa onima koji su stradali- znachi mora lustracija, kazna,..shta god imalo adekavtnu reakciju-na akciju:


to se njih ne tiče. Ako ih njihov narod nije osudio, nego ih je, naprotiv, izabrao da ih vodi - to je onda za Olija i EU administraciju kraj priče o božanskoj kazni. Sa druge strane, tiče ih se vrlo da taj ima iza sebe ozbiljnu podršku elektorata - jer je onda on poluga, preko koje se može, u krajnjoj instanci, uticati na upravo taj elektorat - i "privlačiti" ga k sebi. Sprovoditi upravo te integracione procese koje, po meni, žele i pripadnici kargo-kulta "Zapada" - samo što insistiraju na nekakvom (ekstremno neverovatnom) takoreći polu-religijskom - obredu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  10:09 04.07.2009
Preporuka: 2

Re: Sumrak bogova

Goran Vučković
Kra - nadrealizam real-politike :)))



Pogledaj odgovor Angie01...da ne ponavljam....A RAdikalima verovati da su se promenili iz bilo kog razloga zaista je sunovrat!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  11:32 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Banana politika

Mali jeste malo nervozan.. :)
Pitanje našeg kviza jeste:
"Koliku količinu oklizavanja na koru od banane treba da dobije zbog svog nemirluka? "
...za nemirluk samo cosak......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  13:22 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Sumrak bogova

Zar se već nije pokazao i dokazao kao "pragmatičan"?


Pre se pokazao kao kameleon.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  13:23 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Sumrak bogova

A RAdikalima verovati da su se promenili iz bilo kog razloga zaista je sunovrat!


Podrzavam 100%.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  13:44 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Sumrak bogova

Pobedom, zato što je ovo dokaz da je vreme zarđalih kašika i etničkog čišćenja prošlo


Kako je ovo pojednostavljeno... i podrazumeva da je narod u totalu amputiranog mozga.
Pa nije.
Zbog ovakvog i slicnih odsustva bilo kakve selekcije EU dramaticno gubi na popularnosti - pa onomad su jedva navatali birace za EU Parlament.
Sami sebi kopaju jamu.
Ja licno mislim da Srbija zaista nema alternativu do EU ali kooperirati sa likovima iz stranke cija je clanica porucivala Albancima
"na traktrosku prikolicu pa preko Prokletija" - Natasa Jovanovic
samo urusava i ono malo ugleda sto ga EU ima u srpskom narodu, a verovali ili ne, vazno je sta Srbi misle o EU , i nase misljenje se racuna iako jesmo saka pirinca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  20:11 04.07.2009
Preporuka: 1

Treba umeti prepoznati stvari za ugled

Ja licno mislim da Srbija zaista nema alternativu do EU ali kooperirati sa likovima iz stranke cija je clanica porucivala Albancima "na traktrosku prikolicu pa preko Prokletija" - Natasa Jovanovic samo urusava i ono malo ugleda sto ga EU ima u srpskom narodu, a verovali ili ne, vazno je sta Srbi misle o EU , i nase misljenje se racuna iako jesmo saka pirinca.

Ne shvatam baš kakva je to vrsta "ugleda" koja se urušava, pošto EU kao zajednica država ima mnogo toga na šta je se moguće ugledati.

U stvari, mislim da je ovo upravo stvar za ugled. Organi zajednice rade na integraciji, prihvatajući čak i predstavnike desno orijentisanog dela populacije sa "gresima" iz prošlosti - ako su voljni za saradnju - i dok poštuju "pravila igre" - demokratske norme - u unutrašnjoj politici.

Prošlost se ne može ni vratiti ni ispraviti. Državna uprava i politika se bave pre svega budućnošću. A da bi se izgradila budućnost po meri društva - po pravilima demokratije, potrebno je naći zajednički interes velikog dela društva. Ne znam da li će ti biti jasnije ako upotrebim jedan citat:
„Ja sam pristalica politike...’ajde da nadjemo stvari u kojima svi možemo da dobijemo!
’Ajde da nadjemo stvari gde se sporimo da neko može da izgubi! Ima toliko stvari gde možemo da dobijemo u saradnji, ’ajde da njih uradimo, pa kad sve njih uradimo, ’ajde onda da se delimo.

Ako mi od Evrope ne naučimo da može 24 nacije - protestanti i katolici koji su 300 godina ratovali da žive zajedno i da prave jedinstvenu Evropu, ako od njih to ne naučimo, onda nismo ni zaslužili da postojimo kao zemlja. Ja sam naučio i budite sigurni da ja nikada neću biti neko ko će igrati na razlikama, mada znam da u ovoj zemlji se najviše glasova dobije ako kažete „Oni su nam krivi!“, bilo na koju stranu.

Moj problem je što kad kažem ljudima „Dajte da nešto uradimo“, pitaju me „A protiv koga? Amerike, Rusije, Kine“, ja kažem „Ne! Ni protiv koga. Mi nemamo protivnike mi imamo partnere.“ Onda oni kažu „Mi to ne razumemo. Mi razumemo da nam kažeš brate ko je protiv nas, pa da mi vidimo šta da radimo.“

To je naš problem – da mi se lako ujedinjujemo protiv nekoga, a teško se ujedinjujemo za sebe.
’Ajde da kažemo – Dajte da mi nešto uradimo za sebe, pa kad uradimo za sebe, sve što možemo da uradimo, ’ajde onda da uradimo nešto protiv nekoga drugoga. I taj trenutak neće nikada doći, jer uvek ćemo imati šta da uradimo za sebe.

I Vi ste mlad čovek, ja Vam kažem gledajte u budućnost, gledajte u budućnost i tamo ćemo se sastati Vi i ja. Pošto ja imam nameru da još živim u budućnosti.“

Groteskno je videti da je čovek koji je ovako nešto rekao (i kome je to bio način razmišljanja, strategija i program) postao ikona kulta koji smatra da će magijskim obredom država i nacija postati "vredna" pridruženju EU.

Ja sam od onih koji se sete ovoga, kada pomisle na njega. I za mene je ovo što se desilo - pobeda. Mogu samo da sažaljevam one koji se osećaju poraženima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  03:19 05.07.2009
Preporuka: 0

Re: Treba umeti prepoznati stvari za ugled

Mogu samo da sažaljevam one koji se osećaju poraženima.

Bez obzira sto se ne prepoznajem u ovom sazaljenju, ovo je ruzno , kao da zaboravljas da ima ljudi u Srbiji koji su dosta propatili zbog rezima SPS-JUL-Radikali.

A sto se tice novouspostavljene komunikacije Toma Nikolic - Oli Ren ispred EU, sta reci osim
samo da ne bude:
ko s djavolom tikve sadi o glavu mu se obijaju.
Mi u Srbiji smo to vec videli.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  11:22 05.07.2009
Preporuka: 1

Re: Treba umeti prepoznati stvari za ugled

Bez obzira sto se ne prepoznajem u ovom sazaljenju, ovo je ruzno , kao da zaboravljas da ima ljudi u Srbiji koji su dosta propatili zbog rezima SPS-JUL-Radikali.

Ružno je to što mi podmećeš da to zaboravljam. Ne zaboravljam to. Ne zaboravljam ni da je stotine hiljada došlo iz Hrvatske. Ni stotine hiljada koji su došli sa Kosova. Ni one koji su poginuli, bili ranjeni ili izgubili imovinu u ratu 1999. godine. Svi oni hoće svoju pravdu.

Ali ja pričam ovde o njihovoj deci, unucima, praunucima. Njima treba kvalitetno obrazovanje, šansa za posao, mogućnost da putuju bez čekanja po mesec dana dokazujući svoju "nevinost". Ako Nikolić može u tome da pomogne, kao legalni predstavnik nekih 30% Srbije - žaliti što to radi je perverzno, po meni.

A ako u Srbiji nema ko da mu sudi za ono za šta se okrivljuje, ja ne bih krivicu za to prebacivao na Olija Rena. A da je on i evropska administracija naivna, to ne bih rekao. Ne bi do susreta ni došlo, računam, da nije bilo dobrih razloga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  15:01 05.07.2009
Preporuka: 0

Re: Treba umeti prepoznati stvari za ugled

Goran Vučković
Bez obzira sto se ne prepoznajem u ovom sazaljenju, ovo je ruzno , kao da zaboravljas da ima ljudi u Srbiji koji su dosta propatili zbog rezima SPS-JUL-Radikali.Ružno je to što mi podmećeš da to zaboravljam. Ne zaboravljam to. Ne zaboravljam ni da je stotine hiljada došlo iz Hrvatske. Ni stotine hiljada koji su došli sa Kosova. Ni one koji su poginuli, bili ranjeni ili izgubili imovinu u ratu 1999. godine. Svi oni hoće svoju pravdu.Ali ja pričam ovde o njihovoj deci, unucima, praunucima. Njima treba kvalitetno obrazovanje, šansa za posao, mogućnost da putuju bez čekanja po mesec dana dokazujući svoju "nevinost". Ako Nikolić može u tome da pomogne, kao legalni predstavnik nekih 30% Srbije - žaliti što to radi je perverzno, po meni. A ako u Srbiji nema ko da mu sudi za ono za šta se okrivljuje, ja ne bih krivicu za to prebacivao na Olija Rena. A da je on i evropska administracija naivna, to ne bih rekao. Ne bi do susreta ni došlo, računam, da nije bilo dobrih razloga.


Ne podmecem ja nista, ti si taj koji smatra da je sasvim OK da EU trazi partnera medju osobama sa politickom prosloscu kakvu ima Toma.
Ja ne mislim.
Ako je EU zaista stalo do
njihovoj deci, unucima, praunucima

onda mozda treba da potrazi partnere medju predstavnicima srpskog naroda koji svojim politickim delovanjem u proslosti nisu doprineli sunovratu Srbije kao sto je ucinio TN.
Ovako EU salje jasnu poruku Srbima, nema veze ko je gde bio, sta je radio, puj pike ne vazi, idemo dalje.
Problem je sto ljudi pamte i ne oprastaju tako lako , jer su takvu proslost zahvaljujuci Tomi &Co. imali Srbi u Srbiji i sire a ne OLi Ren, puklo je po njihovim ledjima a ne ledjima Olija Rena i EU.
To sto je Toma predstavnik 30% naroda nije nikakav argument kad se zna da je to dobio upravo zahvaljujuci antievropskom zalaganju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  16:34 03.07.2009
Preporuka: 2

Ono jeste...

#Link  Replika: 12
Pa ko sam ja da postavim pitanje njihovog moralnog i ličnog integriteta za sve ono što se dogadjalo od 90-te, sada već prošloga veka?


... tako.

Tomislav Nikolic je covek sa srednjom skolom. Kada je obnovljen parlamentarizam osnovao je svoju stranku. 1991. ili bese 1992. uzeo pusku u ruke i otisao na front. Bio covek i u zatvoru. Bio je i potpredsednik vlade. Pre pola godine je napustio SRS, napravio svoju stranku koja je za par meseci postala najjaca u Srbiji. Sada ima podrsku skoro 2 miliona glasaca. I evo sada se vidja sa EU cinovnicima oko srpskih EU integracija.

Mozete se sa njime, kao i ja, neslagati politicki, ali ako imate trunke morala morate mu odati postovanje za sve sto je postigao u zivotu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:40 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ono jeste...

Inner Party
Pa ko sam ja da postavim pitanje njihovog moralnog i ličnog integriteta za sve ono što se dogadjalo od 90-te, sada već prošloga veka?


... tako.

Tomislav Nikolic je covek sa srednjom skolom. Kada je obnovljen parlamentarizam osnovao je svoju stranku. 1991. ili bese 1992. uzeo pusku u ruke i otisao na front. Bio covek i u zatvoru. Bio je i potpredsednik vlade. Pre pola godine je napustio SRS, napravio svoju stranku koja je za par meseci postao najjaca u Srbiji. Sada ima podrsku skoro 2 miliona glasaca. I evo sada se vidja sa EU cinovnicima oko srpskih EU integracija.

Mozete se sa njime, kao i ja, neslagati politicki, ali ako imate trunke morala morate mu odati postovanje za sve sto je postigao u zivotu.



Naravno da i Vi imate pravo da mislite da je sve sto je postigao, postigao svojim umecem, pamecu i sl....besprekorne proislosti i (ne)dela....! Postovanja nemam ....naravno, za nekoga koji je radio sta je radio, s kim je bio u Vladi...na frontu...Kako je moguce da Sese;j i Milosevic budu u Hagu. a on nevin? A za birace..to je vec druga prica, bili su oni i kod Slobe....i Kostunice...bice opet negde
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  17:02 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ono jeste...

Branislav Kovačević Cole

Naravno da i Vi imate pravo da mislite da je sve sto je postigao, postigao svojim umecem, pamecu i sl....besprekorne proislosti i (ne)dela....!


Pa onda cekajte, kao i mnogi sto cekaju, da se u Srbiji pojavi neki mlad, lep, pametan, vredan covek, covek besprekorne proslosti... Ne biva to.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  17:04 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ono jeste...

Inner Party
Branislav Kovačević Cole

Naravno da i Vi imate pravo da mislite da je sve sto je postigao, postigao svojim umecem, pamecu i sl....besprekorne proislosti i (ne)dela....!


Pa onda cekajte, kao i mnogi sto cekaju, da se u Srbiji pojavi neki mlad, lep, pametan, vredan covek, covek besprekorne proslosti...




Nisam cekao ni Milosevica, 90/te, a tek ne bih sa Tomom u EU....preskupa je ta cena...ali svako ima pravo da misli sta god hoce, ne branim!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  18:16 03.07.2009
Preporuka: 5

Re: Ono jeste...

ali ako imate trunke morala morate mu odati postovanje za sve sto je postigao u zivotu.

Ako mi imamo trunke morala moramo mu odati poštovanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  18:41 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ono jeste...

Inner Party
Pa ko sam ja da postavim pitanje njihovog moralnog i ličnog integriteta za sve ono što se dogadjalo od 90-te, sada već prošloga veka?


... tako.

Tomislav Nikolic je covek sa srednjom skolom. Kada je obnovljen parlamentarizam osnovao je svoju stranku. 1991. ili bese 1992. uzeo pusku u ruke i otisao na front. Bio covek i u zatvoru. Bio je i potpredsednik vlade. Pre pola godine je napustio SRS, napravio svoju stranku koja je za par meseci postala najjaca u Srbiji. Sada ima podrsku skoro 2 miliona glasaca. I evo sada se vidja sa EU cinovnicima oko srpskih EU integracija.

Mozete se sa njime, kao i ja, neslagati politicki, ali ako imate trunke morala morate mu odati postovanje za sve sto je postigao u zivotu.


Vi mu kitite biografiju,a i ne primećujete da je pravite po uzoru na "bravara". Jedino što nije zgodno upoređivati sa onim grafitom "bravar je bio bolji".
Lično nemam problem sa tim ako bi Toma postao neki srpski Sanader, ako može toliko da se promeni.?????? Nekoliko puta je probao da odglumi ali u napadu iskrenosti pokazao da ipak još ne može.
Suština je u tome što je nacionalno pitanje demokratsko a ne a ne nacionalističko. Znači osvajanjem demokratije rešava se i nacionalno pitanje a ne obrnuto.
Bilo bi dobro da porazgovara sa čika Dobricomi onda uradi suprotno od dobijenih saveta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  19:09 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ono jeste...

Milan Karagaća

Suština je u tome što je nacionalno pitanje demokratsko a ne a ne nacionalističko. Znači osvajanjem demokratije rešava se i nacionalno pitanje a ne obrnuto.


Kada se Nikolic, nacionalista, poneo nedemokratski? Kada se pokazao gorim tj. nemoralnijim od svojih politickih suparnika?

Ja bih najvise na svetu voleo da je u juce Briselu bio Kostunica, kao sto bi Vi mozda zeleli da je tamo bio Jovanovic, ali je jasno da se u Srbiji pitaju Nikolic i Tadic. To su u EU shvatili, kada cemo mi?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  19:57 03.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ono jeste...

Lično nemam problem sa tim ako bi Toma postao neki srpski Sanader


...pa dao ostavku i povukao se iz politike...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  20:03 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ono jeste...

Dr M
Lično nemam problem sa tim ako bi Toma postao neki srpski Sanader


...pa dao ostavku i povukao se iz politike...

mislim na ono šta je uradio Sanader.
A može i Jadranka Nikolić ili Tomislav Kosor.

mali trol, s izvinjenjem
već je zovu četnikuša
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  20:29 03.07.2009
Preporuka: 2

Re: Ono jeste...

mislim na ono šta je uradio Sanader


Joke.. TN je vec obecavao da ce da se povuce ako ne dobije neketamo izbore...

Toma je resio da rusi Evropu iznutra ali da se malo, u medjuvremenu, ogrebe o nju, neko mora da plati hleb od tri dinara. To grdno Evropejstvo moze da se nazove i "Dacicev gambit".

Ja se samo bojim da u tom sveopstem sahu Tadic ne popije mat...zbog defanzivne taktike.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  21:06 03.07.2009
Preporuka: 2

Re: Ono jeste...

Pa onda cekajte, kao i mnogi sto cekaju, da se u Srbiji pojavi neki mlad, lep, pametan, vredan covek, covek besprekorne proslosti... Ne biva to.


Biva.
Samo ga onda ubiju ovi što se "malo" razlikuju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dusanovaiivanovamama  21:50 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ono jeste...

Inner Party
Milan Karagaća

Suština je u tome što je nacionalno pitanje demokratsko a ne a ne nacionalističko. Znači osvajanjem demokratije rešava se i nacionalno pitanje a ne obrnuto.


Kada se Nikolic, nacionalista, poneo nedemokratski? Kada se pokazao gorim tj. nemoralnijim od svojih politickih suparnika?

Ja bih najvise na svetu voleo da je u juce Briselu bio Kostunica, kao sto bi Vi mozda zeleli da je tamo bio Jovanovic, ali je jasno da se u Srbiji pitaju Nikolic i Tadic. To su u EU shvatili, kada cemo mi?





Kostunica, u Briselu, kao sta??? Ko je taj???
Nikolic u Briselu, mi odjekuje vec dva dana u glavi, najvise me u celoj situaciji bas ta "Jevropa" i nervira, to licemerje i bezobrazluk, kao noz u ledja sam je dozivela.
P,S, Nikolic je nenacionalista, veliki demokrata, uvek se pokazao kao dobrica, dobar i veliki moralista prema svojim politickim suparnicima, a najvise kada mu je odlazio Guru u Hag i kada je izjavio sto je izjavio oko polomljene noge i gipsa Zorana Djindjica
Znaci, ne verujem, zona sumraka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  23:36 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ono jeste...

Ja se samo bojim da u tom sveopstem sahu Tadic ne popije mat...zbog defanzivne taktike.

To neka sam vodi računa,inače će biti po onoj "sam pao sam se udario". Šta će mu ostati ako se kriza dalje zaoštri,što hoće, ako Toma pokupi nacionaliste,Voja vernike a Ivica socijalno ugrožene nastupajući sa pozicija socijalističke stranke leve orjentacije. Da ne ostane samo PR timovi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
chole10  16:50 03.07.2009
Preporuka: 1

Ko drugome jamu kopa, ne boji se gladi.

#Link  Replika: 0
U periodu od '90 do danas, rukovodstvo Srbije nikada nije donelo pravu odluku koja bi bila u interesu Srbije i njenih gradjana.
Nekad davno majka mi je govorila:"Sine lako je biti budala, tesko je biti pametan".
Stvarno je tesko ostati pametan i normalan i cekati bolju buducnost, u ovakvimm uslovima kakvi su trenutno u Srbiji.
Svi te prave budalom i tvoji i tudji iz nekog interesa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  17:43 03.07.2009
Preporuka: 0

Žrtvovanje

#Link  Replika: 1
Zbog njihovog višegodišnjeg žrtvovanja za interese gradjana Srbije u Srbiji je sve više jadnih i gladnih.
Od kada se Boris Tadić "pobratimio" sa SPS-om svi postali čisti i pošteni.
Eto, ukinuće vize možda, a ja nešto mislim a ko će nam dati pasoše, platiti put u toliko željenu EU.
Mi smo švorc.
Kako neko reče nedavno, Bjeljina je Italija za nas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  17:45 03.07.2009
Preporuka: 0

Re: Žrtvovanje

gorio92
Zbog njihovog višegodišnjeg žrtvovanja za interese gradjana Srbije u Srbiji je sve više jadnih i gladnih.
Od kada se Boris Tadić "pobratimio" sa SPS-om svi postali čisti i pošteni.
Eto, ukinuće vize možda, a ja nešto mislim a ko će nam dati pasoše, platiti put u to željenu EU.
Mi smo švorc.
Kako neko reče nedavno, Bjeljina je Italija za nas.


Sve se zaboravlja jako brzo, pa i to sto se zivi kako se zivi i ko je kriv!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac92  18:07 03.07.2009
Preporuka: 1

Plagijator Toma

#Link  Replika: 0
zna sta radi.U Briselu je servirao dobro poznatu sentencu i poziv na akciju koju je Zoran Djindjic 2002 godine obisavsi citavu Srbiju pod nazivom :" Srbija na dobrom putu". Licno ne verujem u dobar put koji trasira na unutrasnjem planu Cvetkovic ili na spoljnjem planu ministar Jeremic koji rabi Nikolicevu ideju o Srbiji kao Gubreniji.EU je ovoj vlasti deveta rupa na svirali. Deveetu rupu je resio da popuni Nikolic. Slozio bih se sa Nikolicem da je problem u vlasti,koja ,eto narodu ne moze da obezbedi ni hleba za tri dinara,a tek da uhapsi Ratka Mladica.Da to ova vlast ne moze,.ali ce zato Toma...Monstruozno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
grol  11:19 04.07.2009
Preporuka: 1

Kome je...

#Link  Replika: 1
"Kome je do morala neka ide u crkvu''

Zoran Đinđić
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  11:30 04.07.2009
Preporuka: 0

Re: Kome je...

grol
"Kome je do morala neka ide u crkvu''

Zoran Đinđić


Da kad se izvadi iz konteksta, sto se najcesce i primenjuje onda se svasta moze okrenuti.... kao da Zoran nije znao kakav je moral u crkvi....!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  15:07 04.07.2009
Preporuka: 0

Sve se ...

#Link  Replika: 0
menja.... A u osnovi ostaje isto....

Ja i dalje pevam tu pesmu....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA