B92 Blog    Članovi    lidiaz    Koliko kostaju dve dodatne trake

lidiaz
19:43
NED
05
JUL

Koliko kostaju dve dodatne trake

12219579754a50c9ea66a11806402723_extreme.jpg

Jedna od danasnjih udarnih vesti je o teskoj saobracajnoj nesreci. I juce. I prekjuce...Ceoni sudari, jedan je preticao i naleteo na drugog. Pazljiv vozac ili ne, nije bitno. Uvek mozes da stradas.

Saobracajna edukacija ocito ne pomaze, ko hoce da pretice, preticace. Ko nece da shvati da treba da stane kad mu se spava, zaspace za volanom.

Kazne ne pomazu, policija u Srbiji ionako uzima reket od vozaca, tako da svako uracuna mogucu kaznu u troskove puta. 

Sta jos moze da se uradi? Koliko stvarno kosta da se naprave dve dodatne trake na magistralnim putevima, onim sa velikim prometom, da se potpuno odvoje suprotni smerovi. Koliko kosta u parama, koliko u zivotima.





Komentari (38)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac  20:12 05.07.2009
Preporuka: 2

Nemoguće!

#Link  Replika: 6
To što autor predlaže u Srbiji nije moguće. Pa ovo je normalna zemlja, sa normalnom političkom elitom koja ima da brine za sudbinu države, a ne da se bavi takvim trivijalnim stvarima kao što je unapređenje saobraćajne infarstrukture. Nije ovo Albanija i Kosovo pa da za nekoliko godina napravi autoput. Nećemo valjda na Hrvatsku da se ugledamo! Da nas u dužničko ropstvo bace zarad mreže od više stotina kilometara autoputeva.

Ne, ovde se radi temeljito i odgovorno, napravi se pola autoputa, pa se on lepo i uredno naplaćuje da svi mi znamo da doprinosimo. Sa druge strane ta druga polovina ima da služi svakoj generaciji političara da otvara radove i svečano pušta u rad deonice autoputa. Svaki dužni metar da se obeleži kako pristoji.

Pa dobro, i kvadratni metar.

A kad dođu izbori i politička elita izađe na proveru, onda se pokaže stvarna istina! Pa nisu bolji od naroda, a nisu ni gori od građana. Takve mi i zaslužujemo.

p.s. e sad jedva čekam da neko napiše kako autoput nije završen zbog besparice. Jedva čekam.

Još samo jedno pitanje za autora, ukoliko mu nije teško, na koju je magistralu tačno mislio? Ako je u pitanju Ibarska magistrala, onda to i nije magistrala, jer na njenih 11% dužine di granice sa CG je ograničenje 80 Kmh, na daljih 35% je ograničenje 60, 9% je ograničnje 50%, 23% je 40 Kmh, 4,4% je 40Kmh i manje. 0,17% je 5 Kmh. Ostatak podleže opštim pravilima saobraćaja, nije regulisano. Takođe više od trećine puta je kroz naseljeno mesto. A takav put ni po jednom kriterijumu ne opravdama ime magistrala. U pitanju je čista nostalgija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
selica_nena  21:24 05.07.2009
Preporuka: 3

Re: Nemoguće!

Sa druge strane ta druga polovina ima da služi svakoj generaciji političara da otvara radove i svečano pušta u rad deonice autoputa. Svaki dužni metar da se obeleži kako pristoji.


E kad reče ovo citirano, pade mi na pamet put Šabac-Loznica. Radili ga jedno 6 godina u etapama. Završe, recimo, 2km kroz jedno od dvadesetak sela na tom potezu, dođu političari i islikaju se, novine i TV sve uredno objave. Dok obave pripremne radove za sledeća 2km ona prethodna deonica propala. Rupe, bre, k'o krateri, ne d'o ti Bog da naiđeš na neku, tačno bi ti točak otpao. A svaku deonicu su svečano otvarali bar po 4 puta i svaki put dolazili visoki državni funkcioneri da se to obavi kako dolikuje.
Pred poslednje izbore gledam državnu TV i ne mogu da verujem. Udarna vest je glasila otprilike: "Deonicu regionalnog puta Šabac -Loznica od Lešnice do Novog Sela svečano puštena u promet." Zaboravili da dodaju OPET.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  21:28 05.07.2009
Preporuka: 2

Re: Nemoguće!

A pri tom se političari ponašaju kao da nešto poklanjaju. Eto, mogli smo i to da ukrademo, ali nismo, evo vam na, vidite da radimo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
selica_nena  21:33 05.07.2009
Preporuka: 1

Re: Nemoguće!

uros_vozdovac
A pri tom se političari ponašaju kao da nešto poklanjaju. Eto, mogli smo i to da ukrademo, ali nismo, evo vam na, vidite da radimo!

E baš tako. Kao da su došli sa druge planete i sve nešto užurbani, kao da ih tamo gde žure čekaju neki bolji i lepši birači. Ma da vidiš kako znaju da se obrecnu kad im se postavi neko pitanje, prosto se uvrede. Joj, bre, kako su mi se smučili, ali svi odreda!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  21:53 05.07.2009
Preporuka: 1

Re: Nemoguće!

uros_vozdovac
To što autor predlaže u Srbiji nije moguće. Pa ovo je normalna zemlja, sa normalnom političkom elitom koja ima da brine za sudbinu države, a ne da se bavi takvim trivijalnim stvarima kao što je unapređenje saobraćajne infarstrukture. Nije ovo Albanija i Kosovo pa da za nekoliko godina napravi autoput. Nećemo valjda na Hrvatsku da se ugledamo! Da nas u dužničko ropstvo bace zarad mreže od više stotina kilometara autoputeva.

Kao sto rekoh, zivot u Srbiji je jeftiniji od izgradnje dve dodatne trake. Ne znam tacno kako moze da se zivrsi pritisak na nadlezne. Znam da u Srbiji nista ne pomaze, zato i pitam, koliko kosta zivot?


uros_vozdovac

Još samo jedno pitanje za autora, ukoliko mu nije teško, na koju je magistralu tačno mislio? Ako je u pitanju Ibarska magistrala, onda to i nije magistrala, jer na njenih 11% dužine di granice sa CG je ograničenje 80 Kmh, na daljih 35% je ograničenje 60, 9% je ograničnje 50%, 23% je 40 Kmh, 4,4% je 40Kmh i manje. 0,17% je 5 Kmh. Ostatak podleže opštim pravilima saobraćaja, nije regulisano. Takođe više od trećine puta je kroz naseljeno mesto. A takav put ni po jednom kriterijumu ne opravdama ime magistrala. U pitanju je čista nostalgija.

Ni na jednu specificno, vec na sve vece magistralne puteve sa frekventnim saobracaje. Ibarska je jedan od tih puteva, Put od Nisa do bugarske granice, putevi ka Bosni, Rumuniji, znaci sve sto nije autoput, i nije likalna dzada.
Ibarska je drastican primer. Povezuje Srbiju sa par izlaza na more, jedini je put za jugozapadnu Srbiju, prolazi veliki broj vozila i kamiona. Takav put ne sme da prolazi kroz naseljena mesta, osim kad je nemoguce zaobici ih. Nije bas da je Srbija kombinacija jednog velikog naseljenog mesta i gudura gde je nemoguce graditi puteve.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  22:15 05.07.2009
Preporuka: 0

Re: Nemoguće!

Ibarska je drastican primer. Povezuje Srbiju sa par izlaza na more, jedini je put za jugozapadnu Srbiju, prolazi veliki broj vozila i kamiona. Takav put ne sme da prolazi kroz naseljena mesta, osim kad je nemoguce zaobici ih. Nije bas da je Srbija kombinacija jednog velikog naseljenog mesta i gudura gde je nemoguce graditi puteve


Jedini je problem a kod Ibarske je on najočigledniji, putevi privlače naselja. Kada se sagradi put kroz ledinu, a ne postoji regulacija gradnje za deceniju ćeš od puta dobiti ulicu. E sad, kako država da spreči tu pojavu ima više recepata, ali ni jedan ne odgovara Srbiji i našem mentalitetu. Mali hint, u tim receptima istaknuto mesto imaju poštovanje propisa, njihovo ažurno izglasavanje, samosvest lokalnih zajednica i stavljanje opšteg dobra ispred pojedinačnog. Manje više ono što krasi uspešna društva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  22:21 05.07.2009
Preporuka: 1

Re: Nemoguće!

Pa nije bas skroz tacno. Autoput osim kroz Beograd skoro da ne prolazi ni kroz jedno drugo naseljeno mesto.

I ne dozvolis da se grade kuce na xx metara od puta. Tamo gde put prolazi kroz mesto, ukoliko je moguce napravis obilaznicu. Gde god ima mesta. Znam da nece biti moguce svuda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:39 05.07.2009
Preporuka: 2

Dve dodatne trake...

#Link  Replika: 3


Ibarska, jedna od najfrekventnijih saobracajnica. Nema mesta ni za biciklisticku stazu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  16:56 06.07.2009
Preporuka: 0

Re: Dve dodatne Jahte

Ibarska, jedna od najfrekventnijih saobracajnica. Nema mesta ni za biciklisticku stazu

Dakle ivana bolje da si stavila fotografije jahti tajkuna srpskih sa Putovanja: Ko su Hrvati i Srbi sa najvećim jahtama preko puta na B92 nego ovu džadetinu po kojoj čovek nemo' da ide ni peške. Malo ukusa molim.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:56 06.07.2009
Preporuka: 1

Re: Dve dodatne Jahte

dragan7557
Ibarska, jedna od najfrekventnijih saobracajnica. Nema mesta ni za biciklisticku stazu
Dakle ivana bolje da si stavila fotografije jahti tajkuna srpskih sa Putovanja: Ko su Hrvati i Srbi sa najvećim jahtama preko puta na B92 nego ovu džadetinu po kojoj čovek nemo' da ide ni peške. Malo ukusa molim.
dragan7557 cerski

Jahte nisu tema, vec putevi.
Sta je neukusno na slici? Realnost!?
Ne razumem (ceo komentar).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:03 07.07.2009
Preporuka: 0

Re: Dve dodatne Jahte


Jahte nisu tema, vec putevi.

I jahte idu putevima - vodenim
Sta je neukusno na slici? Realnost!?

Neukusan je disparitet bogatih Srba (jahte ) i sirotinjske pune rupa džade.
Ne razumem (ceo komentar).

Nije komentar već predlog.

dragan7557 cerski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  21:47 05.07.2009
Preporuka: 1

Komentar

#Link  Replika: 2
Koliko kostaju dve dodatne trake?

Odgovor većine naših političara je:
A koliko je tu za mene?

Nažalost, sve i da se naprave dodatne trake, niko ne garantuje da neće naići neki napaljeni klinac ili uspavani Turčin.

Srpski rulet!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lidiaz  21:58 05.07.2009
Preporuka: 1

Re: Komentar

Napaljeni klinac ili uspavani Turcin ce da naprave manju stetu ako udare u bankinu pre nego sto predju u suprotnu traku, a mislim da je manje opasnost od fatalnih sudara kad se svi krecu istim smerom.

PS Odgovoricu na mail kad nadjem malo vise vremena.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  17:41 07.07.2009
Preporuka: 1

Re: Komentar


Odgovor većine naših političara je:
A koliko je tu za mene?



Nisi u pravu. Kaze se:

A gde sam tu ja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  22:27 05.07.2009
Preporuka: 2

.

#Link  Replika: 1
Koliko stvarno kosta da se naprave dve dodatne trake na magistralnim putevima, onim sa velikim prometom, da se potpuno odvoje suprotni smerovi
od par stotina hiljada eura do par desetina miliona eura po kilometru. zavisi od konfiguracije terena, vlasnistva nad zemljistem na kojem bi se pravile dodatne trake ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pointofview_gun  08:54 06.07.2009
Preporuka: 0

Re: .

od par stotina hiljada eura do par desetina miliona eura po kilometru. zavisi od konfiguracije terena, vlasnistva nad zemljistem na kojem bi se pravile dodatne trake ...


Sve u svemu, manje nego 25 ministarstava, nepoznat broj viska zaposlenih u lokalnim i drugim vlastima, vladinim agencijama i sl.
Problem je sto u tim saobracajnim nesrecama ginu vecinom gradjani ciji je auto losiji, pa se gospoda u tim blindiranim automobilima malo brinu. A zivot sirotinje ne vredi nimalo, sto se vidi u mnogim aspektima zivota a ne samo u saobracaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  23:06 05.07.2009
Preporuka: 0

Ne znam ...

#Link  Replika: 5
znam da uvek strepim - kad moji krenu na put.... Oni stalno govore kako nema potrebe - profesionalci su.... I istina je.... Ali,to ne umanjuje moj strah.... Jer,u susret mogu da dolaze svakakvi ludaci ili što ja zovem harikiri samoubice - umesto ako žle da stradaju se lepo zabioju sami u prvo drvo ili zid ili gde god - pa neka stradaju - a ne da nedužni ljudi ginu !!!

Ne znam za proširenje puteva - ali znam da seljaci ne daju svoje areve zemlje da se naprave trake.... Jer to je Bože moj njihova zemlja ... A što stotine ljudi bi mogle da budu bezbednije - nije važno....

Ono što je tužno,ali istinito.... Dok se njima (a mnogima i posle toga - jer ne vredi) ne desi tragedija (lična,porodična) oni ne razmišljaju o bilo čemu što se njih ne tiče.... A kad se to desi brže bolje gledaju da se reši što bolje po njih tj - spremni su da daju sve.... Nekad na vreme - nekad na žalost prekasno....

Najjgori smo narod.... Najjsebičniji i svako gleda svoje dupe i kako njemu da bude dobro (neću sada da pišem - da ti ne kvarim temu) ,a za ostale - baš ga briga.... I treba da nam je loše !!! jJer toliku sebičnost i samoživost - ne videh nigde.....

ČAST IZUZETCIMA !!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  23:50 05.07.2009
Preporuka: 7

Re: Ne znam ...

leopold_lady
znam da uvek strepim - kad moji krenu na put.... Oni stalno govore kako nema potrebe - profesionalci su.... I istina je.... Ali,to ne umanjuje moj strah.... Jer,u susret mogu da dolaze svakakvi ludaci ili što ja zovem harikiri samoubice - umesto ako žle da stradaju se lepo zabioju sami u prvo drvo ili zid ili gde god - pa neka stradaju - a ne da nedužni ljudi ginu !!!

Ne znam za proširenje puteva - ali znam da seljaci ne daju svoje areve zemlje da se naprave trake.... Jer to je Bože moj njihova zemlja ... A što stotine ljudi bi mogle da budu bezbednije - nije važno....

Ono što je tužno,ali istinito.... Dok se njima (a mnogima i posle toga - jer ne vredi) ne desi tragedija (lična,porodična) oni ne razmišljaju o bilo čemu što se njih ne tiče.... A kad se to desi brže bolje gledaju da se reši što bolje po njih tj - spremni su da daju sve.... Nekad na vreme - nekad na žalost prekasno....

Najjgori smo narod.... Najjsebičniji i svako gleda svoje dupe i kako njemu da bude dobro (neću sada da pišem - da ti ne kvarim temu) ,a za ostale - baš ga briga.... I treba da nam je loše !!! jJer toliku sebičnost i samoživost - ne videh nigde.....

ČAST IZUZETCIMA !!!

Ne bih da kvarim tvoje učešće na blogu, ne bih da me shvatiš pogrešno, ali pogledaj samo sve ovo što sam boldovala u tvom komentaru... a tako je svaki put.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ne.nevena  14:17 07.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ne znam ...

znam da seljaci ne daju svoje areve zemlje da se naprave trake.... Jer to je Bože moj njihova zemlja ... A što stotine ljudi bi mogle da budu bezbednije - nije važno....

Ono što je tužno,ali istinito.... Dok se njima (a mnogima i posle toga - jer ne vredi) ne desi tragedija (lična,porodična) oni ne razmišljaju o bilo čemu što se njih ne tiče.... A kad se to desi brže bolje gledaju da se reši što bolje po njih tj - spremni su da daju sve.... Nekad na vreme - nekad na žalost prekasno....

Najjgori smo narod.... Najjsebičniji i svako gleda svoje dupe i kako njemu da bude dobro (neću sada da pišem - da ti ne kvarim temu) ,a za ostale - baš ga briga.... I treba da nam je loše !!! jJer toliku sebičnost i samoživost - ne videh nigde.....


Pa po ovom komentaru, krivi su seljaci sto ne daju na poklon ovoj drzavi i sto mozda i ne isfinansiraju izgradnju... Sto da budu sebicni? ajde da naprave put?

Ne razumem? Kako dodjoste do toga da bilo ko sta treba da pokloni? Pa valjda je posao ove drzave da sagradi puteve? Zar to ne placamo svi mi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  23:46 07.07.2009
Preporuka: 2

Re: Ne znam ...

a tako je svaki put.


Brzo kucam ... A ti ako imaš problem sa tim - ti nemoj da čitaš.... Ja ne provodim sate ispravljajući svoje slovne greške !!! Sem toga - kao što sam rekla - ovde komentarišem ljude koji pišu blogove - na njihovim blogovima... Nisam ovde radi pravopisa a niti radi svađe sa ljudima koji ne pišu blogove ili koji jure mene po blogovima na kojima ja ostavim komentar i love moje slovne ili gramatičke greške....

Ja napisano mogu da ispravim - ali ti nikad nećeš moći da ispraviš ono što jesi..... !!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  23:49 07.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ne znam ...

Pa valjda je posao ove drzave da sagradi puteve? Zar to ne placamo svi mi?


OK,slažem se .... Ali,problem je u tome (možda se nisam dobro izrazila) - što ti seljaci o kojima sam ja govorila i ne žele da prodaju svoju zemlju - da bi se putevi proširili.... A kako puteve onda da proširimo ??? Bespravno napraviti put ??? Mislim da to neće ni moći.ni ići ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Alava  12:13 08.07.2009
Preporuka: 3

Re: Ne znam ...

ti ako imaš problem sa tim - ti nemoj da čitaš....

Vidiš, u tome je problem. Napišeš nešto pametno, a onda ljudi tvoj komentar preskoče (ne samo ovaj, već svaki), jer je napisan tako kako je napisan. To je jedini razlog što ti se obraćam. Razmisli malo na tu temu.

Brzo kucam ...
OK, ovo žle, zabioju, to je kad brzo kucaš...već ovi arevi i izuzetci.... hm... to je neki 7. eventualno 8. razred osnovne škole... znači opšta kultura.


Nisam ovde radi pravopisa
Nisam ni ja, ali kad se baciš na pisanu komunikaciju, onda ... pa bar padeže da ne brkaš...

ali ti nikad nećeš moći da ispraviš ono što jesi..... !!!

Hm, ti znaš šta sam ja? Mislim da ne znaš, ali otkrivaš dosta o sebi. Recimo, da ne umeš da podneseš kritiku, koja je pre svega na mestu, a zatim je i dobronamerna. Ali, kako hoćeš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  07:05 06.07.2009
Preporuka: 5

Ibarska

#Link  Replika: 2
Sta jos moze da se uradi? Koliko stvarno kosta da se naprave dve dodatne trake na magistralnim putevima, onim sa velikim prometom, da se potpuno odvoje suprotni smerovi. Koliko kosta u parama, koliko u zivotima.


Juce sam saznao da je ukupan broj zrtava saobracajnih udesa na Ibarskoj magistrali premasio broj zrtava na Solunskom frontu. O tome bi nasi patriotski politicari trebali ozbiljno da razmisle.

P.S. Na groblju Zejtinlik sahranjen je 7441 vojnik srpske vojske.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lionsgate  11:43 06.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ibarska

Juce sam saznao da je ukupan broj zrtava saobracajnih udesa na Ibarskoj magistrali premasio broj zrtava na Solunskom frontu. O tome bi nasi patriotski politicari trebali ozbiljno da razmisle.

P.S. Na groblju Zejtinlik sahranjen je 7441 vojnik srpske vojske.

Izginuce jos vise ljudi dok se politicari ne dogovore, dok se svi ne "ugrade" u cifru novog puta... uostalom, zato je i propao proslogodisnji ugovor sa Alpinom oko izgradnje autoputa, nekima je zasmetalo sto su izostavljeni iz deljenja provizije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strongman  17:43 07.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ibarska

Juce sam saznao da je ukupan broj zrtava saobracajnih udesa na Ibarskoj magistrali premasio broj zrtava na Solunskom frontu. O tome bi nasi patriotski politicari trebali ozbiljno da razmisle.



Strasno. A kumulativno ce da premasi i drugi svetski rat za 30 godina.

off topic:

za 10 dana sam u BG
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Черевићан  08:23 06.07.2009
Preporuka: 7

зајуришнике

#Link  Replika: 2
ево предлога како ми путари наМалти да се организујемо против лудовања брзотрза по џадама овдашњим, хе,хе

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  13:07 06.07.2009
Preporuka: 7

Re: зајуришнике

Гос'н Чер,

Србија је препуна оваквих "успоривача брзине", тако да смо на том пољу далеко испред Малте. Штавише, наши "успоривачи" имају и трећу димензију, то јест дубину, у чему се огледа и наша технолошка превласт над занемоћалим острвом...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  19:11 06.07.2009
Preporuka: 0

Re: зајуришнике

Черевићан
ево предлога како ми путари наМалти да се организујемо против лудовања брзотрза по џадама овдашњим, хе,хе

Heeej,
ja sam ovde bio !!
Istine budi receno, ovo je jedini put ove vrste na Malti, treba videti i one druge. Ima svega.


http://hubpages.com/hub/Potholes--Speed-Humps-and-Traffic-Lights-in-Malta
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
g.radicevic  12:23 06.07.2009
Preporuka: 3

koliko koshta....

#Link  Replika: 0
Koliko stvarno kosta da se naprave dve dodatne trake na magistralnim putevima,


ovako
cena punog profila autoputa (3 + 3) trake je od 3 do 10 mil.$ po km.
u zavisnosti od tezzine terena i broja objekata (mostova i tunela).
ovo bi moglo da koshta polovinu te sume.
znachi prosechno oko 3 mil./km, uz dodatak
da trake za razlichite smerove moraju biti fizichki odvojene
razdelnim (zelenim) pojasom shirine oko 4 m,
u protivnom put postaje josh opasniji zbog povecanja
dozvoljene brzine kretanja.
Po meni postoji efikasniji i jeftiniji nachin da se ovaj problem smanji,
a to je postavljanje kucica sa fotoradarima duzz puta.
to ne znachi da u svakoj mora biti postavljen i radar, al je dokazano u zemljama u kojima je to uradjeno
da deluje preventivno, i da je broj prekrshaja rapidno smanjen.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  15:01 06.07.2009
Preporuka: 8

Hrvatska

#Link  Replika: 4
Pre skoro tačno godinu dana sam prolazio kroz hrvatsku (autoputem)... Put je bio fenomenalan...
Godinu dana kasnije sam prolazio istim putem... Da li može na srpskom da se kaže da je nešto bilo fenomenalnije?

Autoputu A1 je dodato još bar 50ak km od Šestanovca ka Pločama... Od Rijeke do Zagreba su tri vozne trake. Ne dve plus zaustavna. Ne, tri vozne trake! Ne dve plus jedna za kamione...
Kroz tunele idu tri trake. Tuneli su fenomenalni. Osvetljeni, provetreni, prostrani...

Prosto mi je došlo da platim duplu cenu putarine!

E, sad neka mi neko objasni... zašto smo mi gori od njih?

Za razliku od hrvatskih puteva, skoro sam išao od Beograda do Novog Sada... na mostu kod Beške zamalo nisam upao u reku kroz rupu na mostu... Verujem da ne moram da pominjem u kakvom je stanju ostatak puta...

Kad god dolazim u Srbiju automobilom sloši mi se čim pređem granicu :(


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filantrop  19:12 06.07.2009
Preporuka: 0

Re: Hrvatska

ED
e sad si naj...o.
Cekaj da ti dodju velikosrbski blogeri.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
talicni  21:51 06.07.2009
Preporuka: 1

Re: Hrvatska

Bas tako. Mlogo se ti vozikas po neprijateljskim hrvatskim drumovima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunja73  22:00 06.07.2009
Preporuka: 0

Re: Hrvatska

Prosto mi je došlo da platim duplu cenu putarine!

meni se ovaj osjecaj jos nikad nije javio..
nikad i nigde ..jer su putarine i kod nas i kod susjeda
"budzevina" da veca tj. visa ne moze biti..
jos ako se malo "visi " auto vozi..neke tarife izmisljene koje nigde ne postoje...( na EU mislim)
ps
e kad spuste tarife ce da se luksuziramo autima, do tada
avionom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  21:32 08.07.2009
Preporuka: 1

Re: Hrvatska

dunja73
Prosto mi je došlo da platim duplu cenu putarine!

meni se ovaj osjecaj jos nikad nije javio..
nikad i nigde ..jer su putarine i kod nas i kod susjeda
"budzevina" da veca tj. visa ne moze biti..
jos ako se malo "visi " auto vozi..neke tarife izmisljene koje nigde ne postoje...( na EU mislim)
ps
e kad spuste tarife ce da se luksuziramo autima, do tada
avionom...


Ej... nije da ja volim da trošim... nego sam bukvalno bio oduševljen šta su ljudi izgradili za godinu dana! Prosto mi je došlo da plačem :)

talicni
Bas tako. Mlogo se ti vozikas po neprijateljskim hrvatskim drumovima.


Auu... pa ja sam već na jednom blogu nahebo što sam rekao da se stidim da sam Srbin
A pritom ne živim odavno u srbiji, i ne planiram da se vraćam

Nahebo sam ko žuti.... pokvario me truli zapad Naviko na blagostanje... katastrofa :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nimrod88  22:43 06.07.2009
Preporuka: 1

Ljudski zivoti su jeftini...

#Link  Replika: 0
...samo je to neukusno govoriti glasno. Dakle, prekrstih se citajuci o nesrecama juce, ali nikakva izgradnja dodatnih traka nece smanjiti broj ovakvih nesreca - izmedju ostalog, jer ce se na sirem putu vozaci ponasati bahatije (postoji odredjena konstanta sudara po broju automobila, samo je distribucija razlicita, u odnosu na vrste puteva i tezinu nesreca). A to koliko kosta - kao sto se zna (svi znaju, samo kao sto rekoh,neukusno je o tome govoriti), a kako je posebno dokazivano poslednjih 20ak godina, ljudski zivoti u Srbiji (a i dalje) su jako jeftini...mnogo jeftiniji od autoputeva itd, tako da se mogu lako trositi (btw, procene vrednosti statistickih zivota postoje, pogledati bilo koju cost-benefit analizu koju rade ozbiljne zemlje...ako se ne varam EPA je downgradeovala vrednost statistickog zivota US gradjanina negde usred drugog Busovog mandata, tamo negde 2005, sa nesto vise od 7 na oko 5 miliona).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
uros_vozdovac  13:04 07.07.2009
Preporuka: 0

Evo dobrih vesti!

#Link  Replika: 1
Pazi vamo,

Beograd -- Premijer Srbije Mirko Cvetković otvorio je kod Preševa 20 kilometara dugu deonicu autoputa na Koridoru 10, čime je obeleženo godinu dana formiranja vlade.

I još

On je ocenio da o prvoj godini Vlade ne treba suditi na osnovu utisaka, već na osnovu onoga što je konkretno urađeno, kao što je i ova deonica Koridora 10.Cvetković je rekao da je iz domaćih i stranih izvora obezbeđen novac za još 50 kilometara puta na Koridoru 10, za koje očekuje da će biti završeni u ovoj godini.

On je ponovio da je prioritet Vlade završetak tog koridora


Dakle 25 ministara ministarstava, Premijer, zamenik mu , Boža Đelić, ma cela ekipa ima prioritet! Autoput, završetak istog i za godinu dana veliki korak napred, pazi vamo, 20 kilometara za samo godinu dana! Ej bre, kakvi samopregorni napori trudbenika i Vlade nam mile , raduj se Srbiju, biće autoputeva i biće bezbednosti za sve.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  21:33 08.07.2009
Preporuka: 0

Re: Evo dobrih vesti!

uros_vozdovac
Dakle 25 ministara ministarstava, Premijer, zamenik mu , Boža Đelić, ma cela ekipa ima prioritet! Autoput, završetak istog i za godinu dana veliki korak napred, pazi vamo, 20 kilometara za samo godinu dana! Ej bre, kakvi samopregorni napori trudbenika i Vlade nam mile , raduj se Srbiju, biće autoputeva i biće bezbednosti za sve.


Samo su izostavili da pomenu da je to 20km pešačke staze pored autoputa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  00:55 09.07.2009
Preporuka: 1

Kako smotati traku u džep

#Link  Replika: 0
Kad sam bio u jednoj od srpskih zemalja (ali ne ovoj, nego jednoj zapadnijoj, samo neću da vam kažem kojoj, odmah bi se setili o kome pričam), čuo sam tamošnji vic (varijacija na večitu temu, Englez, Francuz, Nemac i Srbin):

kao, sastali se tri premijera-biznismena tri države, a među njima i premijer ove jedne od srpskih zemalja, nije važno koje, samo nije ova, nego neka zapadnija.
i to se, ne znam zbog čega, sastali baš u Banjaluci.
pa se u opuštenoj atmosferi hvale jedan drugom:

kaže jedan, kod nas kad je izgrađen jedan autoput, ja sam tu uzo na ruke okruglo milionče $!
a drugi ga pogleda, pa kaže, jeste li videli onaj naš autoput kad smo onomad bili kod mene?
kažu, jesmo.
e, ja sam tu bio dobar 2 mil. $ na ruke!
uto se isprsi i ovaj naš, pa kaže: jeste li videli kad ste dolazili ovaj autoput Gradiška-Banjaluka?
oni zbunjeni. kažu, nismo.
e, kaže on, ja sam tu bio dobar 5 mil. $

i tako, slušam ja taj vic, i razmišljam
nešto me sramota,
ali na kraju sam ipak morao da pitam:
rekoh, znam ja tu priču i u našoj varijanti,
nego,
u čemu je tu vic?
mislim, šta je smešno?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA