Global Warming-drugachiji pristup

angie RSS / 12.10.2007. u 20:18

http://www.youtube.com/watch?v=ZYlbvJEZA_4

http://www.youtube.com/watch?v=lIjGynF4qkE

http://www.youtube.com/watch?v=goDsc9IaSQ8

http://www.youtube.com/watch?v=yoyqFNCoDRY

http://www.youtube.com/watch?v=y5gUd6y3zKU

http://www.youtube.com/watch?v=SIsX5I6mVWo

http://www.youtube.com/watch?v=_RY_qEyHbj0

http://www.youtube.com/watch?v=YRnyHIheR0I

 (Ako vas je ovo zainteresovalo-pronacicete ostale nastavke na youtube)

Evo i deo Al Gorove prezentacije o globalnom zagrevanju, da bi imali jasniju sliku o razlichitosti teorija.

http://www.youtube.com/watch?v=XDI2NVTYRXU

Sve ovo nisam postovila kao kontriranje postu Jasmine Teshanovic, nego me zanima shta vi mislite-jer sam i sama zbunjena.



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 20:46 12.10.2007

Što si zbunjena?

Čovek baš krekuje super fore (baš je bio super na Oskaru), ceo Holivud ga voli, baš je, ono, šmeker.
Kakve veze ima što je, u stvari, smradina.
nsarski nsarski 20:50 12.10.2007

Re: Što si zbunjena?

Pa, to i ja kazem, Dr Wu. Nije vazno sta je on, vazno je da radi za "nasu stvar". Ili kako rece Mao Ce: "nije vazno da li je machka crna ili bela, vazno je da lovi misheve!". A da je folirant - jeste.
Jedini dobar fazon mu je bio kad je pustio bradu - rugged look:)))
Doctor Wu Doctor Wu 20:54 12.10.2007

Eto,

rešeno. Idemo na novi blog.
s56a s56a 23:39 12.10.2007

Re: Što si zbunjena?

Jedini dobar fazon mu je bio kad je pustio bradu

Sestra Al Gora je umrla od raka pluca, a dugo su se borili da spasu 6-godisnjeg sina. Idem na sudoku...
Doctor Wu Doctor Wu 07:00 13.10.2007

Re: Što si zbunjena?

Jedini dobar fazon mu je bio kad je pustio bradu - rugged look:)))

Ma, dobro za bradu, ali da ne izvali sad još jedan fazon pa da, što kaže Solyent dole, u napadu nagrađivanog vizionarstva objavi nominaciju. U jednoj godini Oscar i Nobel, ja mislim da ni Carl Lewis to nije postigao (o Jerryju da i ne govorim)...Ja mislim da Hilary nije najmirnije prospavala poslednje dve noći.
bauer bauer 07:47 13.10.2007

Re: Što si zbunjena?

u napadu nagrađivanog vizionarstva objavi nominaciju.

vi, doktore, kanda navijate da se on kandiduje...?
Doctor Wu Doctor Wu 08:15 13.10.2007

Re: Što si zbunjena?

bauer, da ne citiram rhett butlera ovako na sabajle (pa još u subotu).
a što ti ne spavaš?
ugly ugly 21:25 12.10.2007

Za zbunjene

nego me zanima shta vi mislite-jer sam i sama zbunjena.

Dobro je sto si zbunjena, jer znaci da razmisljas umesto da primas sve zdravo za gotovo. Ovo je kontroverzna tema i u nekoliko postova smo je nacinjali. Istine mozda ima i u jednom i u drugom misljenju. Mene, recimo, intrigira podatak da postoji daleko jaca korelacija izmedju temperatura na zemlji i kosmickog zracenja/oblaka, nego izmedju temperatura i nivoa CO2. Pa, sad ti vidi.

Takodje, sto se tice CO2, retko ko pominje da je oko 97% godisnje proizvodnje CO2 uzrokovano aktivnoscu vulkana i zivim svetom (flora/fauna), dok je sagorevanje fosilnih goriva odgovorno za jedva 3%. O tzv. "carbon cycle" ima dosta izvora na internetu. Ovaj je od NASA:
http://earthobservatory.nasa.gov/Library/CarbonCycle/carbon_cycle5.html

Kazu da se i na Marsu tope polarne kape iako za sada tamo nema ljudi (osim Seselja, mozda).
http://science.nasa.gov/headlines/y2003/07aug_southpole.htm

Kredibilitet onih koji poricu "globalno zagrevanje" cesto se napada time sto se tvrdi da su na platnim spiskovima naftne industrije. Niko, medjutim, ne pominje da je danas jedan od najlaksih nacina da se dobije bilo kakav "grant" za projekat, da se negde u naslov strpa termin "global warming". Ovo je postala veoma lukrativna industrija za milione ljudi. Ako bi se kojim slucajem sutra dokazalo da je "global warming" mit i glupost, svi oni bi preko noci ostali bez posla.

Evo, jos malo materijala za razmisljanje:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/2333133.stm
http://www.solarstorms.org/CloudCover.html
http://www.realclimate.org/index.php/archives/2007/09/climate-insensitivity
U ovom poslednjem linku, zanimljiv je sledeci pasus:
A response to the paper, raising these (and other) issues, has already been submitted to the Journal of Geophysical Research, and another response (by a team in Switzerland) is in the works. It's important to note that this is the way science works. An idea is proposed and explored, the results are reported, the methodology is probed and critiqued by others, and their results are reported; in the process, we hope to learn more about how the world really works.

Dakle, ako iko ocekuje da ce "prava istina" isplivati na videlo sutra ili zato sto je Al Gore dobio Nobelovu nagradu, neka se ne nada previse. Drugim recima, predstoji nam jos mnogo godina "zbunjenosti"...
jeca jeca 23:59 12.10.2007

Re: Za zbunjene

ugly
Takodje, sto se tice CO2, retko ko pominje da je oko 97% godisnje proizvodnje CO2 uzrokovano aktivnoscu vulkana i zivim svetom (flora/fauna), dok je sagorevanje fosilnih goriva odgovorno za jedva 3%.
Meni zvuči nelogično da je flora/ fauna i erupcije (pretpostavljam) vulkana uzrok globalnog zagrevanja, jer smo to imali oduvek-procesi truljenja (raspadanja) biljnih i životinjskih organizama=oslobađanje CO2, erupcije vulkana= CO2, CO, H2S...ali to nije narušavalo ravnotežu gasova u atmosferi. Nisam ekspert po pitanju globalnog zagrevanja ali mi to ne deluje kao dovoljno racionalan argument.
Sa druge strane sagorevanje uglja, nafte, industrijki dim, izduvni gasovi iz automobila i uopšte prevoznih sredstava, da li je moguće da od toga potiče samo 3% ukupnog zagađenja CO2? Mislim da li ste sigurni u taj podatak?
ugly ugly 02:14 13.10.2007

Ko, je l' ja? Jok.

Mislim da li ste sigurni u taj podatak?

http://http://earthsave.org/globalwarming.htm
Whereas human sources of CO2 amount to just 3% of natural emissions, human sources produce one and a half times as much methane as all natural sources

http://www.newsmax.com/brennan/Global_Warming/2007/09/25/35562.html
"Of that remaining 5 percent, only about 3.6 percent is governed by CO2 and when you break it down even further, studies have shown that the anthropogenic (man-made) contribution to CO2 versus the natural is about 3.2 percent.
"So if you multiply the total contribution 3.6 by the man-made portion of it, 3.2, you find out that the anthropogenic contribution of CO2 to the the global greenhouse effect is 0.115 percent ... that's like .12 cents in $100. It's minuscule ... it's nothing.

hanerozoic_Carbon_Dioxide_png' target='_blank' class='crvenoNormal'>http://www.globalwarmingart.com/wiki/Imagehanerozoic_Carbon_Dioxide_png


skyspoter skyspoter 21:27 12.10.2007

I am ffu

with politicians talking about global warming - how about listening to geologists, scientists, biologists...Has anyone heard of Cenozoic - Quaternary -Pleistocene or Holocene? They are the end of ice ages.
ugly ugly 21:40 12.10.2007

e.g. Milankovitch

how about listening to geologists, scientists, biologists

http://en.wikipedia.org/wiki/Milankovitch_cycles
ugly ugly 22:40 12.10.2007

Re: Milankovic

Meni je njegova teorija fascinanta zato sto je bila bar pola veka ispred svog (naucnog) vremena (vidi url gore sa Wikipedia). Ono sto joj zameraju kao glavnu manu je da na klimatske promene nije ukalkulisan uticaj ljudske aktivnosti koja, po zagovornicima "global warming" postaje aktuelna narocito industrijalizacijom i povecanim sagorevanjem fosilnih goriva, dakle poslednjih par decenija (Milankovic posmatra ovaj proces tokom stotina hiljada godina). Upravo oko toga se lome koplja pobornika i protivnika "global warming" jer ovi drugi tvrde da uticaj ljudske aktivnosti na doticni proces nije dokazan i/ili je nistavan.

Mozda nenaucno, ali dobro/duhovito artikulisano u nekoliko epizoda "South Park" (imas linkove u postu o Al Goru).
Ivan Marović Ivan Marović 22:45 12.10.2007

Svašta!

Pa svi znaju da je globalno zagrevanje uzrokovano konstantnim opadanjem broja pirata u poslednjih stotinjak godina, kao što pokazuje sledeći grafik:



Više detalja može se naći ovde.
ivana23 ivana23 23:18 12.10.2007

Re: Svašta!

Ivan Marović
Pa svi znaju da je globalno zagrevanje uzrokovano konstantnim opadanjem broja pirata u poslednjih stotinjak godina, kao što pokazuje sledeći grafik:Više detalja može se naći ovde.

Ponavljas se.
Da li je Milankovic bio beznacajni naucnik?
Ivan Marović Ivan Marović 23:40 12.10.2007

Re: Svašta!

Da li je Milankovic bio beznacajni naucnik?
Nije. Mada ja nisam govorio o Milankovitchu, nego o filmu Global Warming Swindle (to je tema ovog posta), tako da ne znam kakve veze ima Milankovitch. Ali kad ga već pomenu da ti kažem da on nije beznačajan naučnik. Sad ti meni reci, da li je Ajnštajn bio beznačajan naučnik?
ugly ugly 23:54 12.10.2007

Re: Svašta!

Pa svi znaju da je globalno zagrevanje uzrokovano konstantnim opadanjem broja pirata u poslednjih stotinjak godina, kao što pokazuje sledeći grafik:

Odlican grafikon. Sada je jasno da i broj pirata bolje korelira sa temepraturama na Zemlji, nego koncentracija CO2.

Gore, Gore, sta li ces sada da smislis...
nsarski nsarski 00:16 13.10.2007

Re: Svašta!

Pa, ovaj grafik je "fake", pre svega:



Prvo, broj pirata ide od 35000, na 45000, na 20000. itd, znaci skala nije normalna. Dalje, rastojanje od 15000 do 400 (35 puta manje) je isto kao i rastojanje od 45000 do 15000 (3 puta manje), te skala nije ni linearna. U pitanju je, ocevidno, zezanje. Mislim da bi se slican zakon dobio ako bi se poredila temperatura sa brojem potkovica utrosenih na planeti, ili sa bilo cim sto na slican nacin se smanjuje ili raste u istom periodu.
Elementarno.
Ivan Marović Ivan Marović 00:27 13.10.2007

Re: Svašta!

nsarski
U pitanju je, ocevidno, zezanje
Jeste zezanje. Correlation does not equal causation.
nsarski nsarski 00:29 13.10.2007

Re: Svašta!

Znam da ti znas. Pusti malo i slabije djake da se istaknu:)))
Vi odlikasi! Nemoz covek od vas da zivi...
angie angie 00:33 13.10.2007

Re: Svašta!

jao bre doktore, shto si nestashan !
ivana23 ivana23 00:48 13.10.2007

Re: Svašta!

nsarski
Znam da ti znas. Pusti malo i slabije djake da se istaknu:)))Vi odlikasi! Nemoz covek od vas da zivi...

Taj grafikon je vec bio na njegovom blogu, to smo apsolvirali.
nsarski nsarski 00:49 13.10.2007

Re: Svašta!

ivana23
nsarski
Znam da ti znas. Pusti malo i slabije djake da se istaknu:)))Vi odlikasi! Nemoz covek od vas da zivi...

Taj grafikon je vec bio na njegovom blogu, to smo apsolvirali.

E, hebiga, nisam pazio na casu...
Unfuckable Unfuckable 00:49 13.10.2007

Re: Svašta!

Elementarno.



..a ja se plašio da ne istrčim (sproću grafikona), da ne ispadnem gloop u društvu...
ELEMMENTALNO


Ivan Marović Ivan Marović 06:12 13.10.2007

Re: Svašta!

nsarski
E, hebiga, nisam pazio na casu...
Ivana23 nije pazila na času :) Taj grafikon sam premijerno objavio sada. To su najnovija istraživanja. Recimo zanimljiv je podatak da danas u svetu ima svega 17 pirata.
nsarski nsarski 06:42 13.10.2007

Re: Svašta!

Recimo zanimljiv je podatak da danas u svetu ima svega 17 pirata.

A, na koji se nacin dodje do takvog podatka? Oni su kao uredno registrovani, placaju porez, ko svi gradjani? Znam da je bilo piratskih napada na one brodove sa izbeglicama iz Avganistana, i to vise puta, i na jos par mesta na svetu.
ivana23 ivana23 17:47 13.10.2007

Re: Svašta!

Ivan Marović

nsarskiE, hebiga, nisam pazio na casu...Ivana23 nije pazila na času :) Taj grafikon sam premijerno objavio sada. To su najnovija istraživanja. Recimo zanimljiv je podatak da danas u svetu ima svega 17 pirata.


Al' imao si grafikon sa piratima na blogu, priznaj :))
Unfuckable Unfuckable 23:41 13.10.2007

Re: Svašta!

Al' imao si grafikon sa piratima na blogu, priznaj :))



ne slazem se :
ja mislim da je imao blog sa grafikonom na piratima


ivana23 ivana23 16:37 14.10.2007

Re: Svašta!

Unfuckable
Al' imao si grafikon sa piratima na blogu, priznaj :))
ne slazem se :ja mislim da je imao blog sa grafikonom na piratima

fixer fixer 01:04 13.10.2007

jebo globalno, daj da sredimo prvo lokalno

uuu,
što mi nešto ladno oko dušše:
angie angie 01:07 13.10.2007

Re: jebo globalno, daj da sredimo prvo lokalno

morash prvo jednu pauer pojnt prezentaciju ili barem grafikon da napravish da bi se neko osvrnuo na problem-vidish koji su trendovi.
Unfuckable Unfuckable 01:31 13.10.2007

Re: jebo globalno, daj da sredimo prvo lokalno

pauer pojnt prezentaciju


quote]
ok ..trendovi, powerpoint ..al - kako da je okachimo ovde ?!?!?!

fixer fixer 02:21 13.10.2007

Re: jebo globalno, daj da sredimo prvo lok

prezentacija: kako sačuvati ono malo sooka:

angie angie 02:45 13.10.2007

Re: jebo globalno, daj da sredimo prvo lok

e, dobro je -ima i krivulja:)
Soylent Green Soylent Green 01:52 13.10.2007

Samo dva kanala na globalnoj TV

Da ste politicar koji je u fazi vizionarstva (politicari imaju dve faze - blacenje nekoga i vizionarstvo), sta bi danas izabrali za viziju? Ima samo dve spremne za poneti: antiterorizam i sredinastvo (global warming, environment, etc.) Nema trece.

Na ove dve vizije (utvare) se oslanja prilicna industrija i vrte se velike pare. "Dobri i uzviseni" politicari parazitiraju na sredinastvu, a "konzervativni i pragmaticni" parazitiraju na antiterorizmu (u tom smislu mozda zavide srpskim parazitiima koji imaju Kosovo kao domacina.) Iza politicara u oba slucaja se valja masivna industrija koja se finansira iz budzeta. Americkim je upala sekira u med - ionako ogromni bezbednosni budzet se povecao vise od dva puta od 2001, a sada ovi minorniji pokusavaju nesto slicno sa sredinastvom.

Da li ima global warminga? Pa to je isto kao sa terorizmom. Moguce da ima nesto, negde, ali nije toliko bitno. Bitno je da se nadju "resenja" koja ce skrenuti budzetske pare i moc u odgovarajuce dzepove.

Ali mislim da je global warming cirkus nekako korak napred.
angie angie 02:43 13.10.2007

Re: Samo dva kanala na globalnoj TV

Koliko shavtam terorizma na zalost ima evidentno dramatichnog- i veoma je bitno, chak je najcheshca postavka ovog problema onih koji se njime bave-da je terorizam u stvari treci svetski rat, podmuklog oblika, koji ce trajati povremeno, beskrajno, iznenadjujuce i zastrashujuce, sa velikim zrtvama i razaranjima. Kao shto je fakat da su zagrevanje zemlje i promene nastale usled istog u toku, a i to je bitno, jer od toga zavisi buducnost planete. Za prvo znamo razloge, a za drugo postoje razne teorije, pa sad razmenjujemo mishljenja.
DejanOz DejanOz 05:02 13.10.2007

Re: Samo dva kanala na globalnoj TV

angie
da je terorizam u stvari treci svetski rat, podmuklog oblika, koji ce trajati povremeno, beskrajno, iznenadjujuce i zastrashujuce, sa velikim zrtvama i razaranjima

Koji je onda "svetski rat" (npr) saobracaj na putevima sveta, u kome je poginulo vise ljudi nego verovatno i u tekucim ratovima, a kamoli od strane terorizma (pri cemu se, uglavnom, misli na islamisticki). Istina je da je opasnost od terorizma naduvana van svake proporcije onome sto terorizam realno moze da uradi. Ekoloski problemi, s druge strane, su zaista opasni (pri cemu "globalno zagrevanje" uopste nije najgori ekoloski problem, sto se danas potpuno ignorise u medijima). Vezano sa tim, prenaseljenost planete je sve ove probleme u dobroj meri i uzrokovala, pa bi neko mogao i o tome da porazmisli. Do 2030. godine kazu da ce se populacija Indije, npr, uvecati za 200 miliona. Svi ti ljudi ce morati negde da zive, nesto da piju i jedu, trebace im neki resursi... Dokle?! O tome kao da niko ne razmislja, samo se histerise oko opasnosti od terorizma i porasta temperatura.
ugly ugly 05:28 13.10.2007

U tom grmu lezi...Yankee

trebace im neki resursi...

Ti neki resursi se u prevodu zovu "nafta". U notornom pamfletu PNAC (http://en.wikipedia.org/wiki/Project_for_the_New_American_Century) za one koji vole da citaju, pogotovo izmedju redova, sve je receno. I zasto Amerika sedi na Bliskom Istoku i zasto joj odgovora nestabilan region u kome je koncentrisan gro svetske nafte i zasto ce da sedi tamo bar jos 10-tako godina, verovatno i duze, dokle god ima nafte ili dok se ne oslobodi zavisnosti od iste (sta pre od ta dva se desi).

Poucan film "The Oil Factor":
http://video.google.com/videoplay?docid=1130731388742388243

Kada se tome doda ubrzana motorizacija jedne od dojuceranjih biciklistickih drzava (Kine), pa se zapitaj odakle ce da im sve te milijarde barela dolaze, ko ce da ih kontrolise i prodaje.
http://www.rense.com/general17/rs.htm
"He who controls energy, controls the globe."
DejanOz DejanOz 05:48 13.10.2007

Re: U tom grmu lezi...Yankee

ugly
Ti neki resursi se u prevodu zovu "nafta"
Nije samo nafta, u ovom prilogu na YouTube se dosta pominje i ugalj (posebno relevantno za Australiju koja je ogroman izvoznik uglja).

U Kini se svaka 4 dana otvori nova termocentrala?!! (Ovo je takodje iz debate)

Jedva da je u debati pomenuta cinjenica da je u XX veku upetostrucena populacija planete - zahvaljujuci, pre svega, poljoprivrednoj nauci i medicini. Gro populacije planete, medjutim, i dalje zivi po kodeksima starim hiljade godina, po kojima je pozeljno imati sto vise dece. U mnogim zemljama je jos proskribovana upotreba kondoma (npr. Katolicka crkva time i dalje poducava vernike Afrikance, koji ne samo sto imaju mnogo vise trudnoca nego sto bi im racionalno porodicno planiranje nalozilo, vec usput i ogroman broj HIV inficiranih).

Ako je pozeljan rast populacije do 10 i vise milijardi, ako je pozeljan rast privrede u svim krajevima sveta, onda, sa sadasnjim stupnjem razvoja energetskih tehnologija, uticaj na zivotnu sredinu planete moze da bude samo katastrofalno veliki (i nikakav drugaciji).

Da li ce to biti globalno otopljavanje, deforestacija, unistavanje habitata, nedostatak pijace vode, ili cak hrane, a sa tim idu ratovi i terorizam, to su samo manifestacije ovog osnovnog problema, a to je da ogromna vecina ljudi uopste postoji i opstaje zahvaljujuci benefitima naucno-tehnoloske revolucije, medjutim zivi na kodeksima napisanim u vreme kada je na celoj planeti zivelo nekoliko miliona ljudi (!) i kada je smrtnost dece bila barem 50%. Potpuno je iluzorno ocekivati da ce isti ti kodeksi biti primenljivi i danas, ali ne postoje snage, osim "komunisticke" diktatorske vlasti u Kini, spremne da se upuste u poduhvat masovne promene osnovnih zivotnih vrednosti ljudi.

U svetlu toga, danasnji fokus na "globalno otopljavanje" (ili "globalni terorizam" bavi se posledicom, a ne uzrokom.
ugly ugly 06:15 13.10.2007

Zeleni teror (ponovo)

U Kini se svaka 4 dana otvori nova termocentrala?!!

Ovo je ne samo refleksija enormne kineske zedji za energijom, vec izmedju ostalog i posledica par decenija zelenog terorizma po pitanju nuklearne energije (opet otvaram jos jednu Pandorinu kutiju). Neke od pametnijih zemalja su ovo odavno prozrele i ubrzano razvijaju svoje nuklearne programe. Ono sto se radi Iranu pod plastom preventive od terorizma je samo jos jedan dokaz da Big Oil ne preze ni od cega da sacuva svoje interese i nastavi da uvecava kapital. Kombinovan profit naftnih kompanija vec godinama prevazilazi vecinu drugih privrednih grana. Ljudi ubijaju i za daleko manje pare...
http://www.wsws.org/articles/2007/feb2007/oil-f03.shtml
http://69.63.136.213/documents/HotProfitsGlobalWarming.pdf

nedostatak pijace vode

Jos jedna tacna i vazna opservacija. Malo ljudi uopste razmislja da je danas litar flasirane vode (koja najcesce dolazi preciscena iz obicnog gradskog vodovoda) skuplji nego litar benzina (bar u USA). Naravno, ovo je marketinska podvala, ali u nerazvijenim zemljama obezbediti pijacu vodu svakom gradjaninu ovih ubogih drzava je cesto mislena imenica. Mnoge od tih zemalja nemaju ni normalnu kanalizaciju, a kamo li svezu pijacu vodu (takodje prikazano u filmu "Oil Factor".
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:26 13.10.2007

HIV+

npr. Katolicka crkva time i dalje poducava vernike Afrikance, koji ne samo sto imaju mnogo vise trudnoca nego sto bi im racionalno porodicno planiranje nalozilo, vec usput i ogroman broj HIV inficiranih).

Ej! Da li je ovo tačno?
DejanOz DejanOz 07:11 13.10.2007

Re: HIV+

KRALJMAJMUNA
Ej! Da li je ovo tačno?

Ako je verovati Terry Eagletonovom napisu u Guardianu (kao i drugim slicnim), onda jeste.

The greatest crime of his papacy, however, was neither his part in this cover up nor his neanderthal attitude to women. It was the grotesque irony by which the Vatican condemned - as a "culture of death" - condoms, which might have saved countless Catholics in the developing world from an agonising Aids death. The Pope goes to his eternal reward with those deaths on his hands.
dragan7557 dragan7557 13:08 13.10.2007

Re: HIV+

npr. Katolicka crkva time i dalje poducava vernike Afrikance


Ovde treba da stoji Rimo Katolička crkva. Po novim definicijama (od polovine prošlog veka) termin katoličanstvo je ponovo izjednačen sa izvorom katolikos = univerzalnost = vaseljenstvo, a ovde je jasno reč o Rimo kat. crkvi i njenim prelatima koji instrukcije dobijaju iz Rima. Pri tome nije za zaboraviti da u Africi snažno deluje i ono što se naziva (bez ikakkvog razloga) Pravoslavljem (Egipat, Etiopija itd.) te ovi aktiviteti nisu delo samo Rima nego i drugih Judeo Hrišćanskih (spada i Islam) religija.

Uzgred kome ako ne "razvijenom" svetu koristi prazna (bez stanovništva) Afrika ako ne, korporativnom kapitalu koji je zinuo na prirodna bogatstva ovog kontinenta. Nije zgoreg pomenuti da je HIV konstatovan prvi put u SFRJ Ljubljani informativnosti radi.
koji ne samo sto imaju mnogo vise trudnoca nego sto bi im racionalno porodicno planiranje nalozilo


Koji racionalitet "nalaže" planiranje porodice???????

U državama u kojima ne postoje kapitalna odvajanja i staranje zajednice o starim i bolesnim pa i o deci, "racionalno" planiranje "nalaže" što veći natalitet jer ne postoji društvena briga o nemoćnom delu stanovništva.
Ovo je kamen spoticanja i takozvane socijalne države blagostanje koja je sada već prošlost pod udarom
korporativno profitne skalamerije od tkzv. liberalne države i takozvanog otvorenog društva.


DejanOz DejanOz 14:05 13.10.2007

Re: HIV+

Koji racionalitet "nalaže" planiranje porodice???????

Ne razumem pitanje, a kamoli sedam znakova pitanja. Koji "racionalitet"? Pa, onaj po kome se ne rađaju deca koja ne mogu da se ishrane, na primer. Meni je to vrlo racionalno. Inače, vaši komentari o "tzv liberalnoj državi", ako pod tim mislite na zemlje liberalnog kapitalizma su potpuno pogrešni. Ja živim baš u takvoj državi i ona se i te kako dobro brine o nemoćnom delu stanovništva (socijalna pomoć kome još uvek mislim da daleko prelazi prosečnu zaradu u npr. Srbiji).
angie angie 14:33 13.10.2007

Re: Samo dva kanala na globalnoj TV

Ovaj deo koji ste citirali je tumachenje na koje sam naishla vishe puta izneto od politichara ili raznih drugih struchnjaka koji se bave medjunarodnim odnosima, ratnim analizama, pa mi je nekako bilo logichnije od toga da je nebitan.
Svet se danas susrece sa mnogim nagomilanim problemima, evo prvih deset po vaznosti :

1. Energy storage, production, and conversion
2. Agricultural productivity enhancement
3. Water treatment and remediation
4. Disease diagnosis and screening
5. Drug delivery systems
6. Food processing and storage
7. Air pollution and remediation
8. Construction
9. Health monitoring
10. Vector and pest detection and control

tako da niko ne histerishe oko terorizma i globalnog zagrevanja.

DejanOz DejanOz 14:54 13.10.2007

Re: Samo dva kanala na globalnoj TV

angie
tako da niko ne histerishe oko terorizma i globalnog zagrevanja.

Očito ne živimo u istoj zemlji. Ovde su to dve teme koja pretiču jedna drugu po "važnosti" u medijima. Nedavno su bili objavljeni rezultati ankete, kada je na sva zvona rečeno da, po prvi put, "globalno otopljavanje" australijska populacija doživljava kao veću opasnost od terorizma. Dakle, to su upravo te 2 stvari koje sam ja apostrofirao.

Usput, niste izneli izvor vaše liste 10 najvećih problema, pretpostavljam da vi niste autor?
angie angie 14:58 13.10.2007

Re: Samo dva kanala na globalnoj TV

ja trenutno zivim u Kanadai, gde se s problemom globalnog zagrevanja surecem i na svakom kontejneru na ulici, ali to ne dozivljavam kao histerisanje.

Evo izvor liste,

ovde
dragan7557 dragan7557 17:01 13.10.2007

Re: HIV+

Ne razumem pitanje, a kamoli sedam znakova pitanja. Koji "racionalitet"? Pa, onaj po kome se ne rađaju deca koja ne mogu da se ishrane, na primer. Meni je to vrlo racionalno. Inače, vaši komentari o "tzv liberalnoj državi", ako pod tim mislite na zemlje liberalnog kapitalizma su potpuno pogrešni. Ja živim baš u takvoj državi i ona se i te kako dobro brine o nemoćnom delu stanovništva (socijalna pomoć kome još uvek mislim da daleko prelazi prosečnu zaradu u npr. Srbiji).


Poštovani,

za razliku od vas ja ne samo da živim već sam i državljanin takve jedne tvorevine iz EU.Ako nešto znači????
Porediti socijalnu pomoć (koristim definiciju EU) koja od države do države nosi ogromne razlike, i porediti istu
sa pros. zaradom u Srbiji ili Bugarskoj,Rumuniji itd. je ćorav posao jer spada u babe i žabe.
Harz 4 u Nemačkoj je nedovoljan za fizički opstanak jedne osobe dok ako ih ima 4 u domaćinstvu je veći nego "liberalna" plata srednje obrazovanog radnika.

Države liberalnog kapitalizma su uništile svog oponenta socijalnu državu a soc. primanja o kojima vi pišete
su kreacija socijalne države blagostanja.
Ono što (ne samo vi) se zagovara kao liberalni kapitalizam je u stavi sada korporativni imperijalizam nastao već početkom sedamdesetih godina prošlog veka

Kada je u pitanju "racionalitet" planiranja porodice jasno sam napisao da argumenti kojima se rukovode društva trećeg sveta (što više dece zbog izdržavanja nesposobnih) i to predstavlja njihov argument koji je potpuno na mestu: ako ima 10 pa 5 crkne ostaće 5 i ima ko da se brine = penzija.

Posledica korporativnog besnila, koja je zahvatila zapadnu civilizaciju,"racionalno planiranje" i potrošački delirijum je prouzrokovao propast porodice,smanjenje nataliteta, propast socijalne države i prelaz funkcije vlasti sa politike na korporativne menadžere. Pravite jedno dete pošto niste u stanju da "racionalno izdržavate"
desetoro je argument koji je doveo do propasti socijalne državave blagostanja. A 7 znakova pitanja ne znači ništa čitajte kao jedan.
ugly ugly 02:35 13.10.2007

Gasno s*anje

http://mysite.verizon.net/mhieb/WVFossils/greenhouse_data.html
Water vapor overwhelms all other natural and man-made greenhouse contributions.

Kyoto:
" There is no dispute at all about the fact that even if punctiliously observed, (the Kyoto Protocol) would have an imperceptible effect on future temperatures -- one-twentieth of a degree by 2050. "

Dr. S. Fred Singer, atmospheric physicist
Professor Emeritus of Environmental Sciences at the University of Virginia,
and former director of the US Weather Satellite Service;
in a Sept. 10, 2001 Letter to Editor, Wall Street Journal

Potop:
http://www.co2science.org/scripts/CO2ScienceB2C/articles/V9/N13/EDIT.jsp
These observations reveal that over the latter part of the 20th century, i.e., the period of time that according to climate alarmists experienced the most dramatic global warming of the entire past two millennia, fully 80% of the Antarctic coastal stations with sufficiently long temperature records experienced either an intensification of cooling or a reduced rate of warming; while four coastal sites and one interior site actually shifted from warming to cooling.

Neznalice i ponavljaci:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_scientists_opposing_the_mainstream_scientific_assessment_of_global_warming
Rosemary Bailey Brown Rosemary Bailey Brown 05:13 13.10.2007

Re: Gasno s*anje

Until you know who is behind each person's and organization's paycheck or funding, you don't know if it's science or not. I don't trust any official-sounding credentials, I lived in Washington DC too long.
ugly ugly 05:47 13.10.2007

Re: Gasno s*anje

Until you know who is behind each person's and organization's paycheck or funding, you don't know if it's science or not. I don't trust any official-sounding credentials, I lived in Washington DC too long.

See an earlier post:
Kredibilitet onih koji poricu "globalno zagrevanje" cesto se napada time sto se tvrdi da su na platnim spiskovima naftne industrije. Niko, medjutim, ne pominje da je danas jedan od najlaksih nacina da se dobije bilo kakav "grant" za projekat, da se negde u naslov strpa termin "global warming". Ovo je postala veoma lukrativna industrija za milione ljudi. Ako bi se kojim slucajem sutra dokazalo da je "global warming" mit i glupost, svi oni bi preko noci ostali bez posla.
(an impromptu translation for you in the event your Serbian is not so good):

A claim that they are on the "big oil's" payroll is often used to discredit global warming deniers. It is seldom noted, however, that one of the easiest ways of getting a grant for a project nowadays is to put the catch phrase "global warming" anywhere on your application. [Global warming] had become a lucrative business for millions of people. If somehow someone was to prove that to be a myth and nonsense, all of them would be out in the street the next day looking for (a real) job.


Been in DC for only six weeks, but you don't really need to live there at all to understand how it works... Or, perhaps, even six weeks is too long?
dragan7557 dragan7557 12:38 13.10.2007

Re: Gasno s*anje

Until you know who is behind each person's and organization's paycheck or funding, you don't know if it's science or not. I don't trust any official-sounding credentials,


Lepo rečeno i nije prvi put. "Nauka" je takođe vrsta religije koja isporučuje "produkt" po narudžbini a još kao nagrada sleduje "dobrima" i Nobelova nagrada. Fabrikacja "naučnih istina" je deo establišmenta obmane i prevare, dok "prava" istina ne izađe na svetlo dana. Naučni autoritet je takođe zasnovan na principima hijerarhije
koje diktira takozvano društvo, pa, koliko para tol'ko i muzike. Opšte prihvaćene laži postaju "istine" a provera
je gotovo nemoguća.

I lived in Washington DC too long.


Jedan dan je ,jedan dan previše u narko sitiju. Čovek treba da bude žestoko poremećen da bi imao suludu ideju da se nađe u rupi zla zvanoj Washington DC.
The greatest crime of his papacy


Koliko je verovati nekome ko brka papizam i katoličanstvo ( Gr.) = univerzalnost = vaseljenstvo
DejanOz DejanOz 14:11 13.10.2007

Re: Gasno s*anje

dragan7557
Koliko je verovati nekome ko brka papizam i katoličanstvo ( Gr.) = univerzalnost = vaseljenstvo

Niko ništa ne brka, nego vi imate fiks ideje o tome da "katolička crkva" treba da se zove "rimokatolička" crkva. Kada budem trebao vas da pitam kako da zovem crkvu koju ceo svet zove "katoličkom", onda ću vam se i obratiti. Dotle, vi radite ono što vi mislite da treba i nemojte deliti savete okolo kao mangupi čvrge maloj deci.

Usput, vaše luditske predstave o nauci mogu samo da dobro zasmeju svojim prežvakanim i odavno prevaziđenim postmodernizmom.
dragan7557 dragan7557 20:39 13.10.2007

Re: Gasno s*anje

DejanOz
dragan7557
Koliko je verovati nekome ko brka papizam i katoličanstvo ( Gr.) = univerzalnost = vaseljenstvo

Niko ništa ne brka, nego vi imate fiks ideje o tome da "katolička crkva" treba da se zove "rimokatolička" crkva. Kada budem trebao vas da pitam kako da zovem crkvu koju ceo svet zove "katoličkom", onda ću vam se i obratiti. Dotle, vi radite ono što vi mislite da treba i nemojte deliti savete okolo kao mangupi čvrge maloj deci.

Usput, vaše luditske predstave o nauci mogu samo da dobro zasmeju svojim prežvakanim i odavno prevaziđenim postmodernizmom.


No koment!
blue blue 08:53 13.10.2007

Global vs. Local

angie angie 14:37 13.10.2007

Re: Global vs. Local

E blue-ovo je primalni krik!
Kazezoze Kazezoze 14:50 13.10.2007

Re: Global vs. Local

to je holandski fudbaler van Nistelrooij... chovek dao gooooool))))))))))
pufna pufna 23:42 13.10.2007

uf angie,

ja ti se u ovo nis' ne razumem, sem da znam da mi je bio patetican kad sam ga gledala, pazi sad- kod Opre. Jeste blam, ali bese leto a ja dokona... i tad mi se ucinio pateticnim sa onim brbljanjem oko deteta i verom u boga, ali pretpostavljam da kao dugodisnji politicar ima iskustva da je to neophodni detalj ako zelis da nesto naucno prihvate i sire mase. Sve je licilo na neki naucno-politicki govor, sto je ok , ako je cilj postignut. A jeste ,zar ne? dalje sam slusala ''njegove'' naucnike, i one kontra ( koji su delovali prilicno bledo). I za kraj kad vidis slike opustosenim suma i zivotnjskog sveta koji nestaje, belog medjeda kako se kolje sa grzlijem ne mozes da ostanes ravnodusan.
Ali kad sam sad videla i mape sa krivuljama od Marovica, e to je suvise za mene
pozdrav
angie angie 00:06 14.10.2007

Re: uf angie,

Dear pufno, ja gledala celi Gorov film i stvarno chovek-ako se izuzme predznanje , sharmantno vlada scenom, sve osmishljeno, elokvento, razumno-a tek powerpoint grafikoni, pa skela kojom se automatski penje da pokaze dokle ce sve da nas odvede za 20 godina, pa snimci sa svih strana gde se urushavaju ledeni bregovi,....a onda ti zashkripi-meni barem, jer sam na decu specijalno osetljiva, njegovo pominjanje spostvenog, tragichno preminulog sina, kao prelomnu tachku da drugachije, svrsishodnije gleda na svet, a on sine bio u trci za predsednika Amerike i ceo taj paket, pa onda kaze, mi smo pobedili ne znma ovo, ono,...pobedili smo komunizam- pa jbte kakve veze ima komunizam sa sveshcu o ochuvanju planete,....pa onda dobijem linkove sa kontra teorijom, a zivim u zemlji gde morash da imash 8 kanti za djubre zbog reciklaze i gde ti na svakom coshku pihse-ignorisati globalno zagrevenja nece doprineti njegovom nestajanju, pa svako ima neshto da kaze bolje od onoga shto smo do tada chuli,...i kao shto kazesh, josh Marovic postavi taj piratski grafikon, a nemojmo zanemariti ni fixerov...
Черевићан Черевићан 15:11 14.10.2007

ко поглед Дедалов док (П)икару свака част

уистину овде намалти кад дуне трамунтана ветар сви етнини пувањци правац нанас

*ебо локацију и свемисе чини да ће надлежни у еуропској унији које смо члан одобрити нам захтев да дигнемо сидро и нисталасе пустимо малту медитераном . . па ди запне,ал самодаље од смога . . тјест етнинога
Tim Osman Tim Osman 11:45 15.10.2007

i englezi ga provalili


http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=486969&in_page_id=1770&in_page_id=1770&expand=true#StartComments

Judge attacks nine errors in Al Gore's 'alarmist' climate change film
Last updated at 08:38am on 11th October 2007


A controversial documentary on climate change which has been sent to thousands of schools has been criticised by a High Court judge for being 'alarmist' and 'exaggerated'.

Mr Justice Burton said former US vice-president Al Gore's film, An Inconvenient Truth, was 'one-sided' and would breach education rules unless accompanied by a warning.

Despite winning lavish praise from the environmental lobby and an Oscar from the film industry, Mr Gore's documentary was found to contain 'nine scientific errors' by the judge.

Scroll down for more...
al gore an inconvenient truth

A High Court judge ruled Al Gore's An Inconvenient Truth was 'alarmist' and 'exaggerated'

These inconvenient untruths included the claim that the snows on Mount Kilimanjaro were disapearing and solely due to the global warming and that sea levels will rise up to 20 feet in the near future.

Stewart Dimmock

Kent school governor Stewart Dimmock brought the legal action, claiming the film was unfit for schools

Impressed by the film's slick message on climate change, the Government sent copies of the documentary to all secondary schools in England earlier this year, along with two short films and an animation about the carbon cycle produced by Defra.

Ruling that the film could be shown in schools as part of the climate change resource pack, Mr Justice Burton warned it must be accompanied by new guidance notes to balance Mr Gore's partisan views.

The High Court action was brought by a father-of-two who accused Labour of 'brainwashing' children with propaganda.

Kent school governor Stewart Dimmock claimed the film was unfit for schools as it was politically partisan, containing serious scientific inaccuracies and 'sentimental mush'.

Lorry driver and member of the political group, the New Party, Mr Dimmock had sought a court order to ban the documentary after the Government decided to distribute the documentary and four short films to 3,500 schools in February.

Yesterday he said he was delighted with the outcome: "The film contains blatant inaccuracies. It's a political shockumentary, it's not a scientific documentary."

Describing the documentary as 'a powerful, dramatically presented and highly professionally produced film', Mr Justice Burton said it was built round the 'charismatic presence' of the ex vice president 'whose crusade it now is to persuade the world of the dangers of climate change caused by global warming'.

But he said it might be necessary for the Government to make clear to teaching staff that some of Mr Gore's views were not supported or promoted by the Government, and there was 'a view to the contrary'.

Agreeing that Mr Gore's film was 'broadly accurate' on the subject of climate change, he found that errors had arisen in 'the context of alarmism and exaggeration'.

The judge then set out nine errors in the film which went against current mainstream scientific consensus:

When the judge indicated last week what his findings were likely to be, the Government updated the accompanying guidance to schools.

A Government spokesperson said it was not proposing to make any further comment on the case. [i][/i]

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana