.

Aleksandar Vasović RSS / 08.07.2009. u 11:43


.

 
  
  
  
  
 
  
  
 
  
  
  
  
  
 
  
  
  
  
  
 
  
  
 
  
  
  
  
  
 
  
  
  
  
  
  
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  

Atačmenti



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92 medjutim92 12:44 08.07.2009

Dijabolicna slabotaza..

.. ako nemamo avijaciju, a ono aj da se pravimo da imamo, mozda neko i poveruje..

vic koji sam cuo pre par dana:

Važno saopštenje: Srušio se albanski avion iznad Kosova. Nezvanično saznajemo da ima dvojica poginulih: Nazim Beriša (pilot) i Memed Krasnići (ložač)

tuzno je sto lici da ce za 10 godina svi ostali ovako da se sprdaju s nama..

Steta za coveka..
vishnja92 vishnja92 12:59 08.07.2009

e super.

b) ne zeza se sa aeromitinzima koji uključuju aerobatiku mlaznim avionima iznad naseljenog mesta (u konkretnom slučaju starog Beograda (Kalemegdana), Novog Beograda, Zemuna, Ovče, Borče)

oni to rade svake bozije godine, i svake godine ne znam da li da vojsku prijavim muriji zbog fizickog maltretiranja ili da im psujem sve po spisku u nebo i dalje, na cemu se uglavnom i zavrsi.

ako su oni odabrali tu zajebanciju, ja nisam - a ono je daleko vise od uznemiravanja gradjana. ono je prostakluk od najnize moguce vrste. zagadjenje mordor-zvukom.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:05 08.07.2009

Re: e super.

ako su oni odabrali tu zajebanciju, ja nisam


ma lep je aeromiting i sjajno su leteli (i baš je nesretni randjelović leteo) ali sam ja prošle godine samo gledao kad će neko da se zezne u preletu boinga (u pratnji vojnih aviona) pa da otisne u grad...

ako su oni odabrali tu zajebanciju, ja nisam


a unezverijada? što rekla moja pokojna baba "o krsti i andjeli..."
vishnja92 vishnja92 13:13 08.07.2009

Re: e super.

pazi - njihovi preleti iznad nbgda su toliko nesnosno bucni da se to blizi granici bola. nemam nista protiv mitinga, ko voli, ali nas nekolicina desetina hiljada nismo pitani zelimo li da ucestvujemo u tome.

osim toga, ne razumem sta ce vojni avion iznad moje glave.
drzava bi trebalo da poradi na tome da ne vidim vojni avion nikad u svom zivotu.

maltretiranje i bahatost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:54 09.07.2009

Re: e super.

vishnja92
pazi - njihovi preleti iznad nbgda su toliko nesnosno bucni da se to blizi granici bola. nemam nista protiv mitinga, ko voli, ali nas nekolicina desetina hiljada nismo pitani zelimo li da ucestvujemo u tome.

osim toga, ne razumem sta ce vojni avion iznad moje glave.
drzava bi trebalo da poradi na tome da ne vidim vojni avion nikad u svom zivotu.

maltretiranje i bahatost.


Pa ti si veci namcor od mene, Visnja!
vishnja92 vishnja92 09:34 09.07.2009

Re: e super.

povremeno i mestimicno..... selektivno

a sta si ti mislio? :)
tyson tyson 13:05 08.07.2009

Martin-Baker

Zašto nije proradilo Martin-Baker 0-0 sedište na Randjelovićevom avionu? Niko pojma nema. Piloti kažu da ono pruža solidnu teoretsku mogućnost katapultiranja na nultoj visini (čak ii na zemlji) sa razvijanjem kupole padobrana i razmerno bezbednim prizemljenjem ali ako je avion postavljen manje više horizontalno (pa i na nultoj visini). Na velikim visinama, generalno može kako hoćete i radiće (verovatno). U konkretnom slučaju kokpit je bio okrenut skoro pa naglavce. Sistemi na sedištu naprosto nisu stigli da izvrše sekvencu.
Ne, problem je očigldno bio to što je avion leteo nisko a bio okrenut naglavačke (na leđa) u trenutku katapultiranja. Ono što sa uspehom natera sedište da bezbedno prizemlji pilota čak i ako se katapultira dok je avion na zemlji - mislim na silu potiska koja katapultira sedište dovoljno visoko - u ovom konkretnom slučaju je samo učinilo da se sedište silovito zakuca u zemlju dajući jako malu šansu pilotu da preživi.



Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:09 08.07.2009

Re: Martin-Baker

Ne, problem je očigldno bio to što je avion leteo nisko a bio okrenut naglavačke (na leđa) u trenutku katapultiranja. Ono što sa uspehom natera sedište da bezbedno prizemlji pilota čak i ako se katapultira dok je avion na zemlji - mislim na silu potiska koja katapultira sedište dovoljno visoko - u ovom konkretnom slučaju je samo učinilo da se sedište silovito zakuca u zemlju dajući jako malu šansu pilotu da preživi.


pa jeste... da je bio više možda bi i uspelo. bio je nisko.
Sistemi na sedištu naprosto nisu stigli da izvrše sekvencu.
lansirali su ga u zemlju...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:21 08.07.2009

ne podnosim aeromitinge

a imam i zasto.

kao i mnogi gradjani, za vreme bombardovanja 1999. sam bila u beogradu i kad cujem taj zvuk totalno popizdim. i znam da nisam usamljen slucaj, jer kad krene ono uzasavajuce probijanje zvucnog zida i kurcenje, samo cujes psovke na sve strane.

potpuno se slazem s visnjinim postom gore, to je zlostavljanje gradjana i maltretiranje. cak i moj pas se zabije u kupatilo kad krene.

jezim se unapred od novih deminstracija avionske sile nad gradom. volela bih kada bi me postedeli tog zvuka i huka.
nukethew0rld nukethew0rld 23:17 08.07.2009

Martin-Baker?

Koliko ja znam, u MiG 29 se ne ugradjuju sedista Martin-Baker, vec Zvezda k36. Ili su mozda po nasoj zelji ugradili MB sedista?
Nazalost, koje god da je sedite bilo u pitanju, nije moglo da spase zivot pilotu. Cak postoji i verzija da je Randjelovic iskocio, ali je sleteo bas u zoni pada aviona.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 07:49 09.07.2009

Re: Martin-Baker?

literatura veli da migovi ruskog vazduhoplovstva koriste zvezda k36dm. u poslednja dva dana svi su sediste na randjelovicevom mig-u opisivali kao martin baker, pa i ja. ne znam da li su ih m ozda ugradjivali u jugoslovenske migove. neka se nadje neko da pojasni. sustinski je nevazno jer je covek poginuo, iako se poslednji modeli ovog sedista opisuju kao mnogo bolji od martin-baker.
fender_bender fender_bender 13:27 08.07.2009

Nije stvar u avionima...

Avioni padaju, bas kao i sve sto leti, kvare se, bas kao i svaka ljudskom rukom napravljena masina, ljudi grese bas zato sto su ljudi – i nista od toga nije novo niti sporno. Istrage ce da utvrdjuju i, sa manjom ili vecom sigurnoscu da utvrde o cemu se radilo, izvuci ce se neki zakljucci, popravice se neke procedure i/ili postupci. Neko ce, mozda, da odgovara, po ljudskim ili neki drugim zakonima i tu je, manje vise kraj price oko svake katastrofe, pa i ove o kojoj je rec.
Nesto drugo je ovde, bojim se, bitnije: stanje u glavama u, po prirodi stvari jedne od najkonzervativnijih organizacija koje je ljudska vrsta stvorila: vojsci. A srpska vojska, tacnije ostaci JNA, zivi i razmislja jos uvek u kategorijama davnih osamdesetih, opterecena pri tom desavanjima za koje, ruku na srce, nije kriva. Nazovi drzavnom politikom koja je, devedesetih, pozornike unapredjivala u generale i nadredjivala ih pravim generalima, a kao udarnu patriotsku vest u udarnim patriotskim informativnim emsijama prikazivala samare koje beogradski poslasticari dele aktivnim oficirima od zanata…. Sve to, i jos toliko toga prouzrokovalo je ovo o cemu govorim.
U Moskvi mozete za relativno male pare da letite avionom MiG-29. I ne samo njim.
Svaki iole upuceniji entuzijasta ce vam izdeklamovati takozvane takticko tehnicke podatke o ovom tipu aviona, varijantama, serijske brojeve, sudbinu svakog pojedinog aviona, njegovo kretanje u sluzbi…. Ni deo toga necete moci da dobijete od odgovarajucih sluzbi VJ. Spada u cuvenu vojnu tajnu i saopstavanje javnosti nekog od podataka koje sam pomenuo jos uvek dize ostatke kose na bezbednjackim i ostalim glavama zaduzenih da se ne sazna ono sto vec i vrapci na granama znaju. Da znaju oni kojima je posao da znaju – ne treba ni pominjati. Mislim na omrazene strane obavestajne i ostale sluzbe.
Pored svih prica o transformaciji i otvaranju vojske – nista se nije promenilo jos od zlatnih sezdesetih kada ste rizikovali zatvor ako vas samo uhvate da se raspitujete koji, recimo motor, ima Galeb, ili kolike su mu osnovne dimenzije…. Sve dok lepo ne otvorite neki od stranih strucnih casopisa i na pola strane procitate reklamu u kojoj se nudi pomenuti avion, reklamu nafilovanu svim mogucim podacima i garniranu sloganom tipa ‘ako vam treba zgodan i jeftin avion, da ucite, pucate….’ Jugoslovenske haubice su veselo pucale po jednom El Salvadoru, na primer, dok su regruti JNA, obucavani da na tim istim haubicama brane zemlju, na potpis zaduzivali i razduzivali svesku sa podacima, upozoravani da ozbiljno rizikuju ako nepoznatom koga sretnu ispred kasarne ma i rec kazu….
Juce je srpsko vazduhoplovstvo DVAdesetkovano. Da podsetim – vojna jedinica koja je ‘samo’ desetkovana vise se ne racuna u jedinice. Ne postoji. Postoje zato kastrirana a la neke tamo pedesete, sezdesete godine, zvanicna saopstenja koja se nisu menjala ni za zapetu: ‘da je, izvrsavajuci redovne zadatke…’. Postoji u kicmenu mozdinu, gene, usadjeno uverenje da je TO dovoljno, da se TOME ima verovati, samo zato sto TO saopstava vlast, ma kakva vlast, vojska bre…. Dok do glava tamo gde treba doje ma i pomisao da je jos istog dana na sve glavne televizije trebalo da izadje upucen, nadlezan i odgovoran covek, zvanicnik, i odgovori, uputi javnost u sva pitanja, ukljucujuci i dosadno objasnjavanje koje sediste za izbacivanje ima MiG-29, kako ono radi, itd, itd, proci ce godine i decenije sva je prilika. Dok u te iste glave ne udje pomisao da je upravo u plamen otislo nekoliko miliona dolara novca poreskih obveznika…. Mada, to ionako niko ne racuna. Oni su do sada imali samo da – daju. Pogotovo ako je za vojsku, koja, znamo, ne sme ni u cemu da oskudeva. Da polaze racune jos manje.
Dobronamernim i manje dobronamernim poznavaocima i ocevicima je prepusteno da obavestavaju takozvanu javnost o poznatim i/ili dostupnim detaljima katastrofe, da nagadjaju da li je u motor uletela ptica ili pogon u kome je avion remontovan nije tih dana kada je trebalo da se deli plata nije tih dana obisao Putin, pa je neko od mehanicara, nezadovoljan, propustio da uradi ono sto je trebalo…. O nimalo nemogucim spekulacijama glede cene i uslova remonta – necu.
Necu ni o tome kome i zasto uopste treba aeromiting. Na stranu teska ekonomska situacija, na stranu sto to kosta, na stranu da se mozda nekome malo, za vreme mitinga samo, mozda nosila, da se figurativno izrazim, ona cuvena svetloplava pozlacena uniforma….
Uostalom, tesko da cete u svetu naci oruzane snage spremne da udju u operaciju u kojoj rizikuju da izgube petinu svojih snaga. Aeromitinge i da ne pominjemo.
A avioni – kao avioni. Zagrizeni pobornici jednih prema drugima su kao pobornici automobila – o tome jednostavno ne vredi raspravljati. Bas kao ni o dodatnoj opremi kao sto su sedista za izbacivanje.
Kudikamo je vaznije da se zapitamo kako to da smo, iz sata u sat, vise znali o sudbini i najsitnijim tehnickim detaljima vezanim za katastrofu nedavno nastradalog Airbus-a....
nukethew0rld nukethew0rld 23:25 08.07.2009

Re: Nije stvar u avionima...

fender_bender

Svaki iole upuceniji entuzijasta ce vam izdeklamovati takozvane takticko tehnicke podatke o ovom tipu aviona, varijantama, serijske brojeve, sudbinu svakog pojedinog aviona, njegovo kretanje u sluzbi…. Ni deo toga necete moci da dobijete od odgovarajucih sluzbi VJ. Spada u cuvenu vojnu tajnu i saopstavanje javnosti nekog od podataka koje sam pomenuo jos uvek dize ostatke kose na bezbednjackim i ostalim glavama zaduzenih da se ne sazna ono sto vec i vrapci na granama znaju. Da znaju oni kojima je posao da znaju – ne treba ni pominjati. Mislim na omrazene strane obavestajne i ostale sluzbe.



Da ne pominjemo da je jedan primerak MiG-a 29 stalno izlozen u vazduhoplovnoj bazi Nellis u Nevadi (zajedno sa jos nekim modelima ruskih aviona, helikoptera i PVO sistema), a da tamo na zajednicke vezbe dolaze i moderniji ruski avioni ( npr. Su-30 Indijskog vazduhoplovstva)
fender_bender fender_bender 00:34 10.07.2009

Re: Nije stvar u avionima...

Naravno. Ali nije to nista prema potrebi da se od RR sakrije koji motor su prodali nekadasnjoj JNA. Ko zna sta bi oni sve mogli s tim podacima da urade...
wukadin wukadin 13:32 08.07.2009

R.I.P.

I sve to zbog parade. Ne samo što je ova otkazana, nego više te gluposti ne teba izvoditi. Osim možda na onim novim propelercima što će ih Utva štancovati na tone.
Šta drugo reći.
RIP
drug.clan drug.clan 15:29 08.07.2009

Re: R.I.P.

wukadin
I sve to zbog parade. Ne samo što je ova otkazana, nego više te gluposti ne teba izvoditi. Osim možda na onim novim propelercima što će ih Utva štancovati na tone.
Šta drugo reći.
RIP


laki sportski avioni sa propelerima su mnogo zanimljiviji za aeromitinge od vojnih
ervetor ervetor 23:22 08.07.2009

Re: R.I.P.

laki sportski avioni sa propelerima su mnogo zanimljiviji za aeromitinge od vojnih


Da, ali samo ako imaju velike specificne snage. U suprotnom nisu nimalo zanimljivi.
leopold_lady leopold_lady 13:45 08.07.2009

Ne znam ko je kriv i šta se to desilo ...

ali žao mi je pilota i vojnika .... Njihovih porodica ....
halman halman 14:59 08.07.2009

...priprema za nesrećni aeromiting...

E, Vaske, a sećaš li se kad smo kao klinci išli u Ladjevce na aeromitinge, pa posle u pekaru na vruć hleb i mezeluke!!! Bila su to lepa vremena 70-tih....
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:40 08.07.2009

Re: ...priprema za nesrećni aeromiting...


Bila su to lepa vremena 70-tih....


to su bila vremena kad su piloti leteli svaki dan... kako valja i trebuje
tyson tyson 15:43 08.07.2009

Rungleski


E, da - a zašto ruska imena pišeš na ovaj čudan način:

Pilot Volodymyr Toponar i kopilot Yuriy Yegorov




Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:38 08.07.2009

Re: Rungleski

nisu ruska imena nego ukrajinska. napisana su prema ukrajinskom pravopisu.

na ruskom bi bilo - vladimir toponar i yuri yegorov

tako je kijev na ruskom kiev, ali je na ukrajinckom kyiv ili je borispolj na ruskom borispol ali je na ukrajinskom boryspil ili je ljvov na ruskom lvov ali je na ukrajinskom lviv.

razlika izmedju dva jezika je taman koliko izmedju srpskog i slovenackog ili mozda i slovackog.
tyson tyson 20:06 08.07.2009

Re: Rungleski

nisu ruska imena nego ukrajinska. napisana su prema ukrajinskom pravopisu.

na ruskom bi bilo - vladimir toponar i yuri yegorov
Ama nešto baš sumnjam da bi i Rusi i Ukrajinci pisali sopstvena imena po engleski, a ne vidim naročitog razloga zašto bismo mi to radili.

Volodimir Toponar i Jurij Jegorov bi bila srpska transkripcija, a ruska i ukrajinska bi podrazumevala još nekoliko drugačijih slova, ne nužno latinskog alfabeta

No, ti si gazda sopstvenog bloga, kontam da imaš punu slobodu da pišeš kako god ti zapalo...




Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:53 09.07.2009

Re: Rungleski

ukrajinci pisu i latinicom a i nemo' da bi vredjao čestite ukrajince meašajući ih sa rusima. i namerno sam upotrebio ukrajinsku (latinično) transkripciju kako bi napravio razliku izmedju jurija jegorova koji je rus i jurija jegorova koji je ukrajinac. a ovo sve iz perspektive svojevremenog (privremenog) kijevljanina.
vishnja92 vishnja92 10:31 09.07.2009

Re: Rungleski

meni je mnogo lepo ono njihovo latinicno "i" usred svih onih й, щ, ъ, ы, я, ю isl. nemam pojma kako im se to desilo, al bas je vrlo zgodno i duhovito.

a ti si ziveo u Kijevu?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:59 09.07.2009

Re: Rungleski

2 godine i lepo mi je bilo (relativno).

to "latinično i" ima gore dve tačkice i (valjda) označava muklo i - nešto poput ukrainciii (ako se dobro sećam)...
Boris Drenca Boris Drenca 17:00 08.07.2009

Ukinimo vojsku


Vojsku treba ukinuti. Možda bi neko dao neki dinar za polovnu opremu , makar za rezervne delove, ima dosta nekretnina koje se nalaze na spisku imovine vojske, neko bi to poklonio "zaslužnima" ali ima i onih koji bi kupili.

To sve može omogućiti otpremnine za one koji imaju nesreću da rade u toj insttuciji i verovatno nešto novca za budžet.

Pozitivni efekti bi se videli odmah...ne bi više morali da trošimo vreme na one likove sa TV koji se iyjašnjavaju kao vojni analitičari...

O majkama koje više ne bi brinule za svoju decu da i ne govorimo....
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:58 09.07.2009

Re: Ukinimo vojsku

Boris Drenca

Vojsku treba ukinuti. Možda bi neko dao neki dinar za polovnu opremu , makar za rezervne delove, ima dosta nekretnina koje se nalaze na spisku imovine vojske, neko bi to poklonio "zaslužnima" ali ima i onih koji bi kupili.

To sve može omogućiti otpremnine za one koji imaju nesreću da rade u toj insttuciji i verovatno nešto novca za budžet.

Pozitivni efekti bi se videli odmah...ne bi više morali da trošimo vreme na one likove sa TV koji se iyjašnjavaju kao vojni analitičari...

O majkama koje više ne bi brinule za svoju decu da i ne govorimo....


A i koji ce nam, od kad je Eizo okacio uniformu na klin i poceo da pise blogove?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:55 09.07.2009

Re: Ukinimo vojsku

policiju, vatrogasce, šumare, lovočuvare, carinu, finansijsku policiju, udbu, učitelje i popove sve to živi na narodnoj grbači, a religija je ionako opijum za mase.
tyson tyson 18:48 09.07.2009

Re: Ukinimo vojsku

Aleksandar Vasović
policiju, vatrogasce, šumare, lovočuvare, carinu, finansijsku policiju, udbu, učitelje i popove sve to živi na narodnoj grbači, a religija je ionako opijum za mase.
I lekare, i medicinske sestre (i braću) - i to takođe živi na narodnoj grbači i guta lovu ((c) majka Luke Višnjića) iz budžeta.




vishnja92 vishnja92 21:01 09.07.2009

Re: Ukinimo vojsku

ko mu sad pa dodje Luka Visnjic?
jaksa scekic jaksa scekic 17:11 08.07.2009

Vala Vaske

ni Lazanski ga ne bi ovako napisa


Svaka cast
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 10:10 09.07.2009

Re: Vala Vaske

hvala druže jakša. mada šta sam ja naspram kolege lazanskog... a tek drecuna...
BigBadWolf BigBadWolf 20:15 08.07.2009

Aman

Kakvo crno Martin-Baker sediste u Migu?! Sta, nije bilo na Wikipediji?

Btw, slazem se za ovo ostalo, ali kad pogledae ko su bili ministri odbrane u prethodnom periodu (ukljucujuci i slavujcica, tj. zeta na slavuja), ovakvo stanje u vojsci, pa samim tim i u RV nije nista iznenadjujuce.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:54 09.07.2009

Re: Aman

Kakvo crno Martin-Baker sediste u Migu?! Sta, nije bilo na Wikipediji?

pogledati odgovor na jedan predjasnji komentar
quickspacemantra quickspacemantra 20:21 08.07.2009

A propos Marfija...

Po jucce nam saopsstenim informacijama, pilot Randjelovich imao je 900 sati naleta u karijeri. Leti od 1985, kada je zavrssio akademiju. To iznosi 37,5h naleta godissnje, u proseku. U proteklih godinu dana imao je 24 leta i 20h naleta. A recc je o komadantu eskadrile, koji je trebalo da iste manevre u kojima je poginuo radi nad Kalissem i okolinom.

U Juzznoj Koreji prosek po pilotu (nadzvuccnih borbenih aviona) je min 134h godissnje, na Tajvanu 180h, a u najboljim vazduhoplovstvima (Izrael, USA, UK) izmedju 200 i 230h. Prosek po pilotu. Broj sati naleta za opitne, akrobatske i pilote-instruktore znatno je vechi.

Demonstracija mochi koja to nije, a ljudi ginu...


Q
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 07:36 09.07.2009

Re: A propos Marfija...

Po jucce nam saopsstenim informacijama, pilot Randjelovich imao je 900 sati naleta u karijeri. Leti od 1985, kada je zavrssio akademiju. To iznosi 37,5h naleta godissnje, u proseku. U proteklih godinu dana imao je 24 leta i 20h naleta.


skroz si u pravu. smesno malo casova naleta. avion nije bicikl, pa kad jednom naucis onda znas zauvek
duchesse duchesse 09:11 09.07.2009

Re: A propos Marfija...

quickspacemantra

Demonstracija mochi koja to nije, a ljudi ginu...


Potpisujem.
Jedno je kad Putin priredi paradu, a drugo kada to radimo mi. Bilo bi smešno da nije tragično.
bauer. bauer. 22:22 08.07.2009

...

Pre svega, potpukovniku Randjelovicu slava i cast. Biti pilot mlaznog aviona, posebno tipa Mig 29 nije mala stvar. A ako je negde pogresio... greske ne prave samo oni koji ne rade nista.

Sigurno nije mnogo interesantno kada vam mlazni avioni lete iznad kuce svaki dan, ali za mene nema nista lepse od preleta mlaznog lovca u niskom letu. Svojevremeno sam vodio decu na sve aeromitinge u Batajnici i Vrscu. Ostao mi je u secanju izvesni pukovnik Kovacevic, tadasnji komandant vazduhoplovstva, verovatno teska komunjara, ali to nema veze, koji je seo u Miga 29 na tom aeromitingu, neke '96, '97 u Batajnici i tako ga je motao da je to bilo za uzivanje gledati. A moji klinci se prilepli za mene od straha od buke motora.

U Ameriku sam otisao pre bombardovanja Srbije i na aeromitinge nisam mogao da idem bar nekih cetiri ili pet godina, zvuk tih motora mi je smetao iako bombardovanje nisam doziveo. A onda je to polako iscilelo iz mene, stara ljubav se vratila i sada svakog novembra idem na Aviation Nation Airshow ovde kod mene u Nellis Air Force Base.
vishnja92 vishnja92 05:38 09.07.2009

Re: ...

dobro jutro, jack
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:00 09.07.2009

Re: ...

bauer.
Pre svega, potpukovniku Randjelovicu slava i cast. Biti pilot mlaznog aviona, posebno tipa Mig 29 nije mala stvar. A ako je negde pogresio... greske ne prave samo oni koji ne rade nista.

Sigurno nije mnogo interesantno kada vam mlazni avioni lete iznad kuce svaki dan, ali za mene nema nista lepse od preleta mlaznog lovca u niskom letu. Svojevremeno sam vodio decu na sve aeromitinge u Batajnici i Vrscu. Ostao mi je u secanju izvesni pukovnik Kovacevic, tadasnji komandant vazduhoplovstva, verovatno teska komunjara, ali to nema veze, koji je seo u Miga 29 na tom aeromitingu, neke '96, '97 u Batajnici i tako ga je motao da je to bilo za uzivanje gledati. A moji klinci se prilepli za mene od straha od buke motora.

U Ameriku sam otisao pre bombardovanja Srbije i na aeromitinge nisam mogao da idem bar nekih cetiri ili pet godina, zvuk tih motora mi je smetao iako bombardovanje nisam doziveo. A onda je to polako iscilelo iz mene, stara ljubav se vratila i sada svakog novembra idem na Aviation Nation Airshow ovde kod mene u Nellis Air Force Base.


A jel izvode na taj miting i one "avione" sto su uhapsili od vanzemaljaca u Rozvelu? . Dobro vece komso!
bauer. bauer. 06:05 09.07.2009

Re: ...

dobro jutro, jack

hey dear
bauer. bauer. 06:08 09.07.2009

Re: ...

Dobro vece komso!

Dobro veče i tebi komšo. Nije, ovi moji lete na F-16, ali odma malo tamo iza brda u Eriji 51, negde između nas, niko ne zna šta se dešava, imaju pistu sedam milja dugu. Ko zna zašto im je potrebna? Saznaćemo jednog dana valjda?
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:29 09.07.2009

Re: ...

bauer.
Dobro vece komso!

Dobro veče i tebi komšo. Nije, ovi moji lete na F-16, ali odma malo tamo iza brda u Eriji 51, negde između nas, niko ne zna šta se dešava, imaju pistu sedam milja dugu. Ko zna zašto im je potrebna? Saznaćemo jednog dana valjda?


Jebi ga, ja se ponadao . Kad je izasao prvi Google Earth, prvo prvcato sto sam uradio je da odma odem tamo gde je Area 51 da zdraknem sta ima. Videli su se samo pista i neke zgrade pored, nista posebno. Onda malo pored odatle mogli su se da se vide krateri od podzemnih nuklearnih eksplozija, posto je sve to Nevada Testi Site, jel' tako?. Impresivno!

A jesi gledao mozda na 60 minutes onaj prilog o tim likovima u Nellis-u, koji je ako se ne varam USAF centar iz koga se upravlja Predatorima. Pazi kakav trip: covek lepo ustane ujutro, doruckuje, procita novine, obuce uniformu, pozdravi se za zenom i decom, sedne u kola i one na posao, do te baze. Udje u klimatizovani kontejner koji unutra izgleda kao kokpit borbenog aviona, sa dzojstikom i onim stereoskopslim ekranima i cudima i krene da koka one Budimceve Talibane, daljinski, 20 iljada kilometara odatle. Bem ti sta ti je tehnologija i 21. vek! I onda ga novinar pita da li se plasi greske, jer je ipak tako daleko i bezbedno izmesten od poprista. A ova ledena "Ispod slema mozga nema" kapetancina odgovara mrkog pogleda: mi nikad ne gresimo. Doduse, malo mu je zadrhtao glas, nije da nije, mis'im se, koliko li je taj svatova zavio u crno?












bauer. bauer. 06:45 09.07.2009

Re: ...

Sad si i ti počeo ko Budimac Znaš šta ja mislim, da to ne radi taj kapetan, radio bi nečiji drugi. Garantovano. U nedostatku izbora, ja sam na neki način zadovoljniji kada to radi ovaj naš.

A pazi, postoji izvesmi Janet Air, avio kompanija koja prevozi službenike iz Las Vegasa u Mercury (ulaz u eriju 51, na šezdesetak milja odavde). Imaju četiri ili pet aviona i svaki napravi par letova ujutro i popodne. Ovde iz centra grada. Loodilo.
bauer. bauer. 07:04 09.07.2009

Re: ...

A po nekim najnovijim novinarskim izveštajima, sve aktivnosti iz te tajne baze su izmeštene na okolne, bliže i dalje, lokacije, pošto baza definitivno već odavno nije tajna, pa se eventualno samo završni radovi tamo odvijaju. Saznaćemo jednog dana? Aurora projekat, možda?
Bojan Budimac Bojan Budimac 14:55 09.07.2009

Re: ...

Sad si i ti počeo ko Budimac

Baš htedoh reći da sam ja to rekao, iskasapili bi me...
fender_bender fender_bender 23:56 09.07.2009

Re: ... sad ovo videh, pa cisto ne mogu...

... da verujem:
bauer.
..ali za mene nema nista lepse od preleta mlaznog lovca u niskom letu.

Opste je naime poznato da pravog muskarca cini uzivanje u grmljavini avionskih motora u niskom, sto nizem letu, komad minobacacke mine u stomaku, a da sluzenje vojske 'cini coveka', ili, sto se nekad govorilo 'ko nije za cara, nije ni za zenu...'
bauer.

...Ostao mi je u secanju izvesni pukovnik Kovacevic, tadasnji komandant vazduhoplovstva, verovatno teska komunjara, ali to nema veze, koji je seo u Miga 29 na tom aeromitingu, neke '96, '97 u Batajnici i tako ga je motao da je to bilo za uzivanje gledati.

Naravno, bez odrednice zvane 'teska komunjara' nista (taj je '97 morao da bude em teska i preteska, afterburning komunjara sa vektorisanim potiskom, jer je opste poznato da komunjare i avioni ne idu zajedno...)
Aman, covek napisao blog o avionskoj nesreci, a vi krenuli u dijasporicne reminiscencije o...
bauer. bauer. 06:34 10.07.2009

Re: ... sad ovo videh, pa cisto ne mogu...

Opste je naime poznato da pravog muskarca cini uzivanje u grmljavini avionskih motora u niskom, sto nizem letu,

Od toga se bar ne suši kičma i ne rastu dlake po dlanovima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana