Meksicki virus H1N1

Spiridon RSS / 08.07.2009. u 22:33

Pitanja i odgovori

Ne bih da peglam o stvarima koje mogu lako da se pronadju na internetu pa zato hocu da se skoncentrisem na pitanja koja zahtevaju specificne odgovore

Obzirom da imam dva klinca 4 god. i 10 meseci (obojica idu u obdaniste)  pomalo brinem u vezi nekih stvari.

Koliko je dana potrebno da se virus kod obolelog otkrije obzirom da su simptomi isti kao i kod obicnog sezonskog gripa?

Scenario je veoma jednostavan.

* osoba dobija simptome i odlazi kod lekara.

* vreme prolazi

* lekar mu daje klasicnu terapiju (paracetamol ili imflamatorni tretman)

* vreme prolazi

* stanje se pogorsava, pacijent ponovo odlazi kod lekara

* vreme prolazi

* lekar salje bris na analizu

* vreme prolazi

* tek nakon analize pocinje terapija adekvatnim lekovima (tamiflu ...)

Po mom proracunu za ovaj proces je potrebno minimum 5 dana.

Da li je to u nekim slucajevima suvise kasno?

Vidim da se na b92 vestima u vezi sa ovim virusom javljaju ljudi koji su ga vec pregurali.

 

 

ako ima neko ... ne bi bilo lose da nam pojasni kako je to izgledalo u njegovom slucaju ...

 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 09:45 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

ero'cki deluju samo popunjeni, domacinski muskarci i zene
mislis ovako?


sybil sybil 09:49 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

da, naravno, to je prava erotika.
antioksidant antioksidant 09:53 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

da, naravno, to je prava erotika.



sybil kuva
sybil ima smisla za humor
topcat topcat 11:26 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

sybil

173/56


E pa svaka čast...
Što ti je zelenko!

Nego, radili neki azijati istraživanje...ali da me ubiješ ne mogu naći link (a spremila sam da znam gdje je) gdje dokazuju da je konzumiranje mesa direktni krivac za povećanu pojavu raka.
Ne znam, ali tako su pisali.
sybil sybil 13:09 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

Nego, radili neki azijati istraživanje...ali da me ubiješ ne mogu naći link (a spremila sam da znam gdje je) gdje dokazuju da je konzumiranje mesa direktni krivac za povećanu pojavu raka.
Ne znam, ali tako su pisali.

ja samo znam za epidemioloske studije, tipa prati se ucestalost konzumiranja mesa i pojava raka, korelacija je ocigledna.
Unfuckable Unfuckable 13:56 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

ok, da potvrdim : dokazana je direktna veza konzumacije crvenog mesa i pojave karcinoma prostate, to stoji
(kao i ono za Urgentni)
Ali, u nekim godinama, mislim da je sasvim legitimno zapitati se : prostata...čemu ?


sybil kuva
sybil ima smisla za humor

sybil je puna iznenađenja kao zeleni čaj nepoznatih lekovitih faktora, ja se s time ne bi zez'o
sybil sybil 14:35 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

ok, da potvrdim : dokazana je direktna veza konzumacije crvenog mesa i pojave karcinoma prostate, to stoji
(kao i ono za Urgentni)
Ali, u nekim godinama, mislim da je sasvim legitimno zapitati se : prostata...čemu ?

najvise se oboljeva u 40-im i 50-im, kasna starost nije toliko kriticna.
sybil je puna iznenađenja kao zeleni čaj nepoznatih lekovitih faktora, ja se s time ne bi zez'o

nego, sta ti kazes za erotiku- domacinski ili mrsavi?
Unfuckable Unfuckable 14:43 11.07.2009

Re: ćut' ba ....erot'ka !

pa mislim sybil...ti si zahtevna teta, brojiš kalorije, kuvaš čajeve, 173/56...
ja se s time ne bih zez'o
sybil sybil 15:16 11.07.2009

Re: ćut' ba ....erot'ka !

Unfuckable
pa mislim sybil...ti si zahtevna teta, brojiš kalorije, kuvaš čajeve, 173/56...ja se s time ne bih zez'o

kazi slobodno. tipujuem da ti se svidjaju - domacinski popunjene tete.
Unfuckable Unfuckable 15:25 11.07.2009

Re: ćut' ba ....erot'ka !

pa da li ti ja ličim na umašćenog dizača tegova ili nerealizovanog krotitelja medveda u dva broja manjoj tregeruši, koji jede samo gibanicu zalivenu pivom uz diskretno ali erotično podrigivanje - c'mon sybil ?

(sad sybil kaže : "ličiš." i svi padnemo od smeha)

pobrkala si ti nešto : to se Spiridon loži na te renesansne konture. A Stošiću recimo uopšte uzgled nije bitan, samo ako je iq iznad 140. Antioksidant voli one stroge ali pravične što se u sve razumeju a trener recimo gleda samo krštenicu (što žuća, to bolja)
drug.clan drug.clan 15:39 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

sybil
Nego, radili neki azijati istraživanje...ali da me ubiješ ne mogu naći link (a spremila sam da znam gdje je) gdje dokazuju da je konzumiranje mesa direktni krivac za povećanu pojavu raka.
Ne znam, ali tako su pisali.

ja samo znam za epidemioloske studije, tipa prati se ucestalost konzumiranja mesa i pojava raka, korelacija je ocigledna.

ako cemo tako sta onda bi sa onim da se unosenje ugljenih hidrata smanjuje a rak i dijabetes haraju :)

Unfuckable
pa da li ti ja ličim na umašćenog dizača tegova ili nerealizovanog krotitelja medveda u dva broja manjoj tregeruši, koji jede samo gibanicu zalivenu pivom uz diskretno ali erotično podrigivanje - c'mon sybil ?

(sad sybil kaže : "ličiš." i svi padnemo od smeha)

pobrkala si ti nešto : to se Spiridon loži na te renesansne konture. A Stošiću recimo uopšte uzgled nije bitan, samo ako je iq iznad 140. Antioksidant voli one stroge ali pravične što se u sve razumeju a trener recimo gleda samo krštenicu (što žuća, to bolja)

meni je samo bitna ljubav prema napacenom ljudskom rodu i prirodi (tropskoj prirodi - batali one stepe i ledenjake)

edit: i da voli muziku dobru muziku i staru i novu i najnoviju!
Unfuckable Unfuckable 15:44 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

meni je samo bitna ljubav prema napacenom ljudskom rodu i prirodi (tropskoj prirodi - batali one stepe i ledenjake)
edit: i da voli muziku dobru muziku i staru i novu i najnoviju!


au, mat u dva poteza :
evo ga opet ovaj, ima sve cice da nam pokupi na iskustvo !
drug.clan drug.clan 16:03 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

sybil
jebo vas bog, trolujete i ne date coveku da dodje i diskuituje, zajebavate se sa ozbiljnim stvarima.

drug.clan i unf. evo ovde citajte, naravno da ugljeni hidrati ne izazivaju rak, ali:

Sta je kancer?
....

da se vratim na "ozbiljnu diskusiju"

sve to stoji sto si ti napisala manje vise ali tu se ne kaze da je secer tj krompir stetan pre nego sto se oboli od raka

Unfuckable

au, mat u dva poteza :

nekada se sah ucio na veliko a sada govore deci da je beskoristan
sybil sybil 17:05 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

sve to stoji sto si ti napisala manje vise ali tu se ne kaze da je secer tj krompir stetan pre nego sto se oboli od raka

da, ali sam postavila disclaimer- sve ovo vazi samo za prevenciju, kada se bolest razvila zvanicna medicina je zakon, a sve ostalo samo dopuna.
sybil sybil 17:06 11.07.2009

Re: ćut' ba ....erot'ka !

Unfuckable
pa da li ti ja ličim na umašćenog dizača tegova ili nerealizovanog krotitelja medveda u dva broja manjoj tregeruši, koji jede samo gibanicu zalivenu pivom uz diskretno ali erotično podrigivanje - c'mon sybil ?(sad sybil kaže : "ličiš." i svi padnemo od smeha)pobrkala si ti nešto : to se Spiridon loži na te renesansne konture. A Stošiću recimo uopšte uzgled nije bitan, samo ako je iq iznad 140. Antioksidant voli one stroge ali pravične što se u sve razumeju a trener recimo gleda samo krštenicu (što žuća, to bolja)

mislila sam da se lozis na mesozderke posto si i sam mesozder.
drug.clan drug.clan 17:27 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

sybil
sve to stoji sto si ti napisala manje vise ali tu se ne kaze da je secer tj krompir stetan pre nego sto se oboli od raka

da, ali sam postavila disclaimer- sve ovo vazi samo za prevenciju, kada se bolest razvila zvanicna medicina je zakon, a sve ostalo samo dopuna.


ali oni naucni dokazi koje navodis ne kazu da to vazi za prevenciju vec ti kazes.

Kako hranjenje/nehranjenje nepostejecih celija moze nesto izazvati/spreciti?
Kazezoze Kazezoze 17:45 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

da, ali sam postavila disclaimer- sve ovo vazi samo za prevenciju, kada se bolest razvila zvanicna medicina je zakon, a sve ostalo samo dopuna.

kad se bolest razvila, zvanichno, mrtvachnica je zakon, a medicina mu dodje samo kao skraceni put do nje.
antioksidant antioksidant 18:05 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

Kako hranjenje/nehranjenje nepostejecih celija moze nesto izazvati/spreciti?

upravo. cudna prevencija.

mada pretpostavljam da je teza - budi spreman. ako/kada se dobije rak, celije koje su hranjene mesom su neotpornije, dok s druge strane one koje su upoznale blagodeti zelenog caja ce jebati kevu
Unfuckable Unfuckable 20:20 11.07.2009

Re: Шта сам чула...

kad se bolest razvila, zvanichno, mrtvachnica je zakon, a medicina mu dodje samo kao skraceni put do nje.

one koje su upoznale blagodeti zelenog caja ce jebati kevu


vi momci baš hoćete da vam teta - sybil održi jedno malo predavanje, ha ?
ja se ...ja se s time ne bih zez'o
sybil sybil 11:27 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

Kako hranjenje/nehranjenje nepostejecih celija moze nesto izazvati/spreciti?

moze, zato sto ishrana deluje na nk celije, inflamaciju i angiogenezu, a nk killeri ubijaju kancerogene celije, bez inflamatornioh faktora i angiogeneze kancer se ne razvija, citaj ako treba vise puta
sybil sybil 11:29 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

Unfuckable
kad se bolest razvila, zvanichno, mrtvachnica je zakon, a medicina mu dodje samo kao skraceni put do nje.
one koje su upoznale blagodeti zelenog caja ce jebati kevuvi momci baš hoćete da vam teta - sybil održi jedno malo predavanje, ha ?ja se ...ja se s time ne bih zez'o

slusaj ti mesozderu, ako nastavis da se rugas, poslacu ti slike vegetarijanki u kupacim kostimima.
topcat topcat 12:58 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

sybil

slusaj ti mesozderu, ako nastavis da se rugas, poslacu ti slike vegetarijanki u kupacim kostimima.


Slušaj ti, sybil, dok se ti tu reklamiraš udarilo po zelenom čaju kod myredneck!

Btw, ne kužim ovo - ako je dokazano da jedenje crvenog mesa povećava rizik od raka, koji klinac se njime tovite, k tome u tolikoj mjeri? Šta je takav problem malo promijeniti prehrambene navike?
Pa nije meso isto sada i pred 50 godina.
Ili kreće ona - bolje da umreš sit nego da živiš gladan?
Jbg...poslije kemoterapije ionako nemaš neki apetit...kažu...
Hm.
Aj...da ne toopim.

Sybil...na raport!
Unfuckable Unfuckable 13:25 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

bolje da umreš sit nego da živiš gladan?

u sridu
antioksidant antioksidant 13:28 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

bolje da umreš sit nego da živiš gladan?

ili

nije mi ambicija da umrem zdrav
sybil sybil 13:39 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

vama ideja zastite od bolesti ne zvuci dobro!
koja dekadencija!
topcat topcat 14:56 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

Unfuckable

u sridu


Hej, Unf!
Ja ne kačim slike hrane jer mi nedostaje, nego jer je obožavam. (kao i sam proces jedenja, druženja, uživanja)
Koliko čarobnih okusa postoji okolo, ne pada mi na pamet da to kvarim svinjčetom.
Unfuckable Unfuckable 17:06 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

Ja ne kačim slike hrane jer mi nedostaje, nego jer je obožavam

ok, topcat - ovo je koliko sam upoznat jedan od suptilnijih načina da se blogosferi nagovesti da si malo ...popunjena, ništa strašno, da se to riješiti - pa evo ti sybil the upravnice dijetetičarskog lagera, može pomoći
topcat topcat 19:35 12.07.2009

Re: Шта сам чула...

Unfuckable

ok, topcat - ovo je koliko sam upoznat jedan od suptilnijih načina da se blogosferi nagovesti da si malo ...popunjena

Što razbija predrasude da su svi vegetarijanci kost i koža.
Eto veselja.
g.radicevic g.radicevic 07:10 09.07.2009

tamiflu.....

je izgleda fora
gledano statistichki
manje ljudi umire od "praseceg"
nego od ostalih vrsta gripa.
kad se proglasi pandemija 6. stepen
sve zemlje moraju da nabave kolichinu leka od 10% doza
u odnosu na broj stanovnika.
na zemlji ima oko 8 milijardi ljudi
znachi 800.000.000 doza, po ceni od oko 35 evrica
pa se lako da izrachunati
nagradno pitanje:
chija farmaceuCka industrija proizvodi "spasonosni" lek?


drug.clan drug.clan 13:03 09.07.2009

Re: tamiflu.....


g.radicevic
je izgleda fora
gledano statistichki
manje ljudi umire od "praseceg"
nego od ostalih vrsta gripa.
kad se proglasi pandemija 6. stepen
sve zemlje moraju da nabave kolichinu leka od 10% doza
u odnosu na broj stanovnika.
na zemlji ima oko 8 milijardi ljudi
znachi 800.000.000 doza, po ceni od oko 35 evrica
pa se lako da izrachunati
nagradno pitanje:
chija farmaceuCka industrija proizvodi "spasonosni" lek?




naravno. A pretnja mutacijama je slicna kao i ona pretnja od pre par godine da ce pticiji grip mutirati za koji da i onda cemo svi pomreti. Tresla se gora rodio se mis a donald rumsfeld i roche zgrnuli lovu.

Na jesen se nece desiti nista sto se ne desava svake godine. Uostalom u juznoj americi i australiji je zima i sezona gripa pa se nista nije desilo.
mikimedic mikimedic 12:04 09.07.2009

Rekord

Prvi Spirin blog koji za 12 sati nije skupio ni 25 komentara.

cassiopeia cassiopeia 13:05 09.07.2009

Re: Rekord

mikimedic
Prvi Spirin blog koji za 12 sati nije skupio ni 25 komentara.


Paranoja Mikimediću, paranoja je to Možda se prenosi preko bloga. Hihihi

Hajd' sad ozbiljno. Čitajući o meksičkom gripu ne stičem utisak da je što se simptoma tiče drastično drugačiji od uobičajenih virusa gripa.
Čini mi se da je najugroženija populacija ljudi sa visokim rizikom od komplikacija - astma, dijabetes, srčane bolesti i zbog nečeg oslabljen imuni sistem. Koliko kapiram lekare najviše brine kako će se u budućnosti virus ponašati, da li će doći do neke mutacije i time postati više zarazan za ljude i manje otporan na terapiju ili vakcinu.

Verujem da jačanjem imunog sistema možemo izbeći zarazu ili se bar osigurati da bude blaža simptomatologija.
Spiridon Spiridon 13:58 09.07.2009

Re: Rekord

mikimedic
Prvi Spirin blog koji za 12 sati nije skupio ni 25 komentara.



ako u buducnosti moji blogovi budu imali po 5 komentara, a da to budu Stosic, Anfak, Maksa, Jelica... ja cu biti srecan covek. Mada se ni ovako ne zalim =]


FYI

Ovo je zapravo svesno zrtvovanje sopstvenog bloga u cilju dobijanja zeljene informacije (koju na zalost jos uvek cekam).

Mozes i ti da probas ovu semu sa zloupotrebom. Evo da ti pomognem u vezi sa naslovom

"Hocu i ja da umačem"




mikimedic mikimedic 14:54 09.07.2009

Re: Rekord

"Hocu i ja da umačem"


jok, ja skinuo kondom.
Spiridon Spiridon 14:02 09.07.2009

Da ponovim pitanje sa pocetka

Koliko je dana potrebno da se virus kod obolelog otkrije obzirom da su simptomi isti kao i kod obicnog sezonskog gripa?
drug.clan drug.clan 14:11 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

Spiridon
Koliko je dana potrebno da se virus kod obolelog otkrije obzirom da su simptomi isti kao i kod obicnog sezonskog gripa?


Na pitanje koliko traje analiza u srbiji je nemoguce odgovoriti jer kao i u svemu ostalom ni tu se ne postuju pravila i procedure stoga odgovor na tvoje pitanje je:

Ako platis analizu brisa preko veze odmah, ako ne platis nikada. Zdravstveno u srbiji posle 20 godina unistavanja.

Znam da ovo povlaci i novo pitanje na koje je jos teze odgovoriti : Koga potplatiti?
Spiridon Spiridon 14:13 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka


Odmah, ako ne platis nikada. Zdravstveno u srbiji posle 20 godina unistavanja.

Znam da ovo povlaci i novo pitanje na koje je jos teze odgovoriti : Koga potplatiti?


veruj mi da i u drugim zemljama ovo pitanje ostaje otvoreno


Unfuckable Unfuckable 14:29 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

halo, momci :
ako se danas, u Srbiji, pojaviš kod doce sa temperaturom i respiratornim simptomima - prva stvar koju će te pitati je da li si bio u kontaktu sa nekim iz inostranstva, a druga je uzimanje uzorka i slanje na brzu probu da se isključi ili potvrdi meksički grip. Posle toga ti daje terapiju i ideš ili na infektivnu ili kući.
Dakle, to je procedura koju uslovljava ova i ovakva epidemiološka situacija u Srbiji. Ovaj novi grip za sada zaslužuje takvu i toliku pažnju upravo i samo zato jer je - nov, jer mnogo brže od do sada poznatih dovede do upale pluća i jer epidemiolozi i ostala bratija ne žele da se uljuljkaju u iluziji da je - slab, kao se čini po dosadašnjim slučajevima u Srbiji.
Naime, neki virusi pasažom kroz prijemčive jedinke (dakle, zaražavajući nove i nove) postaju slabiji a neki postaju - jači, otuda tolika opreznost - koja jeste za svaku pohvalu. Ovaj izgleda da postaje slabiji i da je sva ta halabuka koju su pokrenuli - a gde ćeš bolje - u Meksiku, ispala malo prenaduvana.
Možda ne verujete mnogim "pričajućim glavama" na tv ali Predragu Konu možete.
A kada se na jesen budeš pojavio kod doce i recimo, prijavio iste simptome - neće te pitati ništa o kontaktima, eventualno će uraditi neku brzu probu i daće ti terapiju. ...
a za dve godine će ovaj grip biti kao i svaki drugi (dok će, već sledeće godine u ovo vreme nekoliko njih iz Roša biti - milijarderi)
Imala je Srbija mnogo ozbiljnijih epidemija gripa, sa daleko razornijim posledicama, a poslednja takva je bila, bar mi se čini, u zimu '99 na 2000, dakle negde januar 2000. kada su mrtvačnice bile - prepune, sreća pa je bilo dosta hladno te su leševe odlagali i po hodnicima u Deligradskoj bez nekih većih posledica.
Ali tada je bila neka druga vlast i neki drugi režim informisanja, i najbitnije je bilo da se pućanstvo upozna sa detaljima sahrane Komandanta Arkana, fašističkom ideologijom pokreta "Otpor" i terminom komemoracije Pavla Bulatovića.

Spiridon Spiridon 15:01 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

ako se danas, u Srbiji, pojaviš kod doce sa temperaturom i respiratornim simptomima - prva stvar koju će te pitati je da li si bio u kontaktu sa nekim iz inostranstva


ovo je logican sled dogadjaja i lepo je da je tako

moj mladji sinak je imao temperaturu (pre 10-ak dana) preko 39 i nisu mu uradili nikakve analize. Govorim o Zenevi (CH), privatna klinika ...

Stvar je potrajala 4 dana i sve je na kraju bilo OK. Hvala bogu.

Verovatno da je doktor procenio sta je u pitanju.

Hvala bogu da nije bilo respiratornih smetnji ali svaki organizam razlicito reaguje ...
Spiridon Spiridon 15:14 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

Imala je Srbija mnogo ozbiljnijih epidemija gripa, sa daleko razornijim posledicama, a poslednja takva je bila, bar mi se čini, u zimu '99 na 2000, dakle negde januar 2000. kada su mrtvačnice bile - prepune, sreća pa je bilo dosta hladno te su leševe odlagali i po hodnicima u Deligradskoj bez nekih većih posledica.


covece za ovo nisam imao pojma, a najaci grip koji sam ikada fasovao je bio bas tada. Jos sam u tom periodu bio u punoj snazi i treningu i secam se da me je izlomilo do jaja ...
Unfuckable Unfuckable 15:18 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

ne znam koliko slućajeva ima kod vas, po nekom mom skromnom mišljenju - trebalo je da uradi analize, naročito ako je mali imao i respiratorne simptome + povraćanje. Mislim, da li si siguran da mu ništa nije macnuo po ustima ili tako to ? Možda jeste uzeo neki bris, ali je promaklo, hm - pa posle nije imao razloga da zove jer su analize bile u redu.
E sad, da ne blatimo docu odmah : ili je prošao "prvi talas" epidemije kod vas ili ga uopšte još nema.
Mislim, ima i treće rešenje : dao mu je Tamiflu - "odokativno", što bez analiza nije pametno, nikako - ne zbog klinca nego zbog Tamiflua :
upravo zato je ovde povučen iz prodaje, koliko mi se čini da sam čuo - da se ljudi ne bi na svaki kašalj "samolečili", a volimo to, nije da nije - jer bi se nekritičkom upotrebom leka isti kompromitovao i vrlo brzo bi se razvio rezistentni soj virusa (sličan problem se javlja sa zloupotrebom antibiotika i nekim bakterijama) koji bi dakle, bio otporan na - za sada izuzetno efikasan Tamiflu, u tome je keč.

ps : e pa to što je tebe izlomilo, pobilo je ne znam koliko ljudi, živa istina.
Ali tada nije bilo Roša da nadigne dreku i poveća prodaju. A i ko da bi vredelo pored onakvih medija : tadašnjem režimu je odgovaralo da se malo poveća mortalitet penzosa, budžet itakoto.
Spiridon Spiridon 15:25 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

Mislim, da li si siguran da mu ništa nije macnuo po ustima ili tako to ?


pa nama kod kuce usisivac nije potreban =) On je sada propuzao i cisti sve ispred sebe. U obdanistu je ista situacija. Sve sto mu dodje pod ruku on stavlja usta jer mu sada rastu zubici.

E sad, da ne blatimo docu odmah : ili je prošao "prvi talas" epidemije kod vas ili ga uopšte još nema.


U Svajcarskoj ima znatno vise slucajeva nego u Srbiji sto je normalno zbog vece cirkulacije stranaca i sl.

Mislim, ima i treće rešenje : dao mu je Tamiflu - "odokativno", što bez analiza nije pametno, nikako - ne zbog klinca nego zbog Tamiflua :


tamiflu se moze davati deci tezoj od 17 kg i zato mi je najveca frka

Unfuckable Unfuckable 15:33 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

pa ok, ako ima mnogo više slučajeva - to je onda ovo što spomenuh gore da će kod nas biti s jeseni - klasičan grip tipa domaća radinost.
Ima tu još jedan keč koji je verovatno bitan, a nalazi se u statistikama obolelih po starosnim kategorijama koje su sigurno dostupne lekarima : pitanje je koji uzrast ovaj grip najviše "voli" da napada, moguće je da baš mala deca uopšte ne spadaju u target - ovo samo nagađam
Za mackanje po ustima, mislio sam na docu, da mu nije ipak možda uzeo bris, nismo se razumeli.

ps : ja znam jednu što ima 360 meseci, i sve živo voli da stavlja u usta, čudo je ta priroda
Spiridon Spiridon 15:35 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

ps : ja znam jednu što ima 360 meseci, i sve živo voli da stavlja u usta, čudo je ta priroda


da i njoj ne rastu zubici


ivana23 ivana23 15:43 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

Unfuckable
za sada izuzetno efikasan Tamiflu, u tome je reč.

Apsolutno se ne slazem, jer:

Tamiflu sve manje efikasan protiv gripa

Pogledaj datum, izvor informacije...
Unfuckable Unfuckable 15:50 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

pa ok, za ovaj grip koji je sada u "igri" epidemiolozi ( a Konu verujem) kažu da jeste efikasan i da već drugoga dana "obara" simptome.
Uostalom - bolji za sada nemamo, zar ne ?
Mislim da Tamiflu sustiže sudbina drugih lekova koji su se arčili i arčili - i kompromitovali. Samo još jedan izazov za farmaceute.
Spiridon Spiridon 15:50 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

ivana23
Unfuckable
za sada izuzetno efikasan Tamiflu, u tome je reč.

Apsolutno se ne slazem, jer:

Tamiflu sve manje efikasan protiv gripa

Pogledaj datum, izvor informacije...


Ivana, istina je da se za sada Tamiflu pokazao najbolji sto ne znaci da pomaze 100 %. Ako si u takvom stanju da su ti sanse da se izvuces sa tamifluom povecane za 30 % normalno je da ces ga uzeti.

lupam ali ja tako vidim stvari
antioksidant antioksidant 19:22 09.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka

@ spiridon

nema veze sa temom ali posle the breeders ide



pa

Atomski mrav Atomski mrav 10:40 10.07.2009

Re: Da ponovim pitanje sa pocetka


covece za ovo nisam imao pojma, a najaci grip koji sam ikada fasovao je bio bas tada. Jos sam u tom periodu bio u punoj snazi i treningu i secam se da me je izlomilo do jaja ...

Uf, sećam se toga... neki Moskovski C tip, ako se dobro sećam? Izlomio me samo tako...
Biljana 77 Biljana 77 15:19 09.07.2009

Prepostavke

Obzirom da imam dva klinca 4 god. i 10 meseci (obojica idu u obdaniste) pomalo brinem u vezi nekih stvari.
Kapiram ..i mi imamo maleckog od godinu (i par) dana. On je jedini razlog zbog kojeg me postojanje ovog gripa uznemirava. E sad, kontam dve stvari. Kako sad i nije sezona "regularnog" gripa, verovatno se lakše posumnja na ovaj drugi. I pretpostavljam da se uzima u obzir i činjenica da su mala deca osetljivija, pa se potrebne analize vrše odmah... zlu ne trebalo..
EDIT: videh ovo za tvog klinca i temeperaturu... ne znam šta da mislim.. verovatno mnogo zavisi od procene lekara u svakom konkretnom slučaju..
Spiridon Spiridon 15:26 09.07.2009

Re: Prepostavke

verovatno mnogo zavisi od procene lekara u svakom konkretnom slučaju..


to jedino ostaje, zato je bitno da je pedijatar dobar

A jel neko zna od koliko godina mogu da se vakcinisu klinci?
virgo intelecta virgo intelecta 16:16 09.07.2009

Mozh biti

..da sam u krivu ali beshe li ti otisho? Ili nisi?

P.S.Ovde dole u Down Under zemlji nista strasno. Malo karantina na pocetku ludila , a sada te jedino u skolskim novinama zamole da ostanes kuci da ne sirish. Iako je zima pa bi bilo za ocekivati dase grip razmahne.
Spiridon Spiridon 16:20 09.07.2009

Re: Mozh biti

..da sam u krivu ali beshe li ti otisho? Ili nisi?


intelekta, nije valjda da jedino ti nisi ukapirao foru =(

ili me navlacis =]

P.S.Ovde dole u Down Under zemlji nista strasno. Malo karantina na pocetku ludila , a sada te jedino u skolskim novinama zamole da ostanes kuci da ne sirish. Iako je zima pa bi bilo za ocekivati dase grip razmahne.


ok, znaci i tamo su spustili loptu

Kazezoze Kazezoze 17:01 09.07.2009

Zhurka !

Britanci su počeli da organizuju "žurke svinjskog gripa" na kojima, prema verovanju roditelja, deca treba da ojačaju imunitet tako što će se što pre zaraziti virusom.

Izvor
antioksidant antioksidant 17:12 09.07.2009

Re: Mozh biti


intelekta, nije valjda da jedino ti nisi ukapirao foru =(

ili me navlacis =]

ja skapirao da ti cura vratila pare i da je sve ok

ili me navlacis?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:35 10.07.2009

pa...

ne odlazis u dom zdravlja vec se javljas na telefon epidemioloskim skuzbama, tako pise u novinama. odmah ti vade krv i vide da li si za tamiflu, bolnicu+tamiflu ili kucnu negu uz Coldrex. ili sam u krivu?

inace, smrtnost je veca kod obicnog gripa samo je frka sa ovim sto se vakcina tek testira, dok za obican postoji odavno.
Spiridon Spiridon 14:43 10.07.2009

Re: pa...

BebaOdLonchara
ne odlazis u dom zdravlja vec se javljas na telefon epidemioloskim skuzbama, tako pise u novinama. odmah ti vade krv i vide da li si za tamiflu, bolnicu+tamiflu ili kucnu negu uz Coldrex. ili sam u krivu?

inace, smrtnost je veca kod obicnog gripa samo je frka sa ovim sto se vakcina tek testira, dok za obican postoji odavno.


Poenta price je da niko nije siguran u ovaj scenario pravovremenog otkrivanja meksickog virusa. Tesko da ce svaki grip biti ispracen detaljnom analizom. Potencijal je u pitanju.

A to, koliko ce i u kom pravcu virus mutirati, niko ne moze sa sigurnoscu da kaze.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana