Sloboda za Miloša Obilića

Predrag Azdejković RSS / 09.07.2009. u 01:08

Ne daj ovu srpsku glavu
Ne daj ovu srpsku glavu
Svi već dobro znate da su one tikve bez korena koje nemaju ni tradiciju ni istoriju, a koji sebe nazivaju Amerikancima, hteli da nam otmu Miloša Obilića i predaju onima čije se ime ne spominje od kada je Vuk Jeremić ministar inostranih poslova. Krenuo je tu i neki protivprirodni talas priznavanja od strane zlih svetskih sila da je Miloš Obilić od onih čije se ime više ne spominje. Opet su se urotili protiv jadne i napaćene Srbije, ali smo mi taj talas prekinuli i zatražili od Međunarodnog suda pravde da Miloša Obilića jednom za svagda proglase 100% Srbinom. To se može smatrati još jednom pobedom Vuka Jeremića, jer je ovu borbu za čast Miloševu probacio na teren međunarodnog prava, gde smo stari igrači i na kojem ćemo, čak i u gostima, pobediti. Nažalost, Međunarodni sud pravde je spor, evo ja već tri godine čekam sudsku odluku da su Snežana i sedam patuljaka istorijske ličnosti, a nikako plod mašte tamo neke braće Grim.

Pošto takozvani Amerikanci sa svojim poltronom u vidu Evropske unije, ne mogu da podnesu da ih je mala i napaćena Srbija opet pobedila, oni su odlučili da nam se osvete i uhapse Žarka Lauševića, samo zato što je glumio Miloša Obilića. Sramota! Hapse nezaštićenog i nedužnog čoveka bez ikakvog povoda i razloga, još su mu natovarili da je 1993. ubio neke Crnogorce. Pa stvarno, lažljiva američka mašinerija zla ne zna za meru. Čudi me da mu nisu i pripisali neki ratni zločin i odmah ga sproveli u Haški kazamat. Ali, ono što je pozitivno u čitavoj priči jeste da su srpske vlasti, uprkos američkim provokacijama, pokazali su dostojanstvo i staloženost i nisu poklekli pred neprijateljem.

Najpametniju izjavu dao je Homen Simpson koji je rekao da Žarko Laušević nije kriminalac i da bi ga on odmah pustio na slobodu, ali zli Amerikanci uz pomoć svojih satelita i domaćih izdajnika komplikuju situaciju.

Čak su se i lideri neparlamentarnih stranaka, koji obično ćute u nekoj jazbini, oglasili i podržali Žarka Lauševića. Oglasio se i autor knjige „Nož", po kojoj je snimljen i istoimeni film u kome je Žarko Laušević glumio glavnu ulogu.

Vuk Drašković smatra da pomilovanje poznatog glumca ne bi bio čin milosrđa nego čin pravde, jer se taj zločin desio za života državne zajednice, a pošto te zajednice više nema, ne može biti ni njene poternice. Znači zločin ne postoji, sve je to izmišljeno, kao i ta zajednica. Isto tako ni atentat u Budvi na Draškovića ne postoji, jer se desio za vreme života izmišljene državne zajednice, koja danas više ne postoji. Drašković je naglasio da je Lauševićev život u Americi bio prava robija, jer je Amerika jedno tako grozno mesto za život i ja se tu slažem sa gospodinom Draškovićem, jer ja ne bih ni najvećem neprijatelju poželeo da živi u tzv. Americi. Drašković zaključuje da je u pitanju osvetnička akcija Crne Gore, koja ne može da podnese da je Srbija lider u regionu i pokušava zajedno sa Amerikom da nas sjebe.

Ali, mi smo Srbi solidaran i pravedan narod kada treba da zaštitimo žrtve i ugrožene od nepravde. Brzo smo se organizovali na Facebooku i napravili grupu „Sloboda za Žarka Lauševića" koja već ima preko 30 hiljada članova i svakim danom raste. Izuzetno mi je drago da mi Srbi imamo izgrađen osećaj za pravednost i poštenje. Tako smo zaštitili i onog nesrećnika Uroša Mišića, koji je nepravedno osuđen za zločin koji nije počinio i koji mu je podmetnut, a vreme će pokazati da je policajac sam sebi gurao baklju u usta. Zato vas ovom prilikom zove da nam se priključite na Facebooku i da damo podršku našem Milošu Obiliću, koji je dovoljno patio u zloj Americi i da pozovemo gospodina predsednika Borisa Tadića - Pravednog da pokaže da je predsednik kakvog Srbija zaslužuje koji će se svrstati na stranu pravde i pomilovati našeg Žarka.

Sloboda za Žarka >>>


Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com
www.gayecho.com

 

Atačmenti



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blue_song blue_song 01:41 09.07.2009

Kopilic

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:53 09.07.2009

Re: Kopilic

Ti hoćeš da ja tebe banujem?!?!?!

Jel ti znaš da Srbija nije šaka muslija, da je pozoba svaki kolibri!!!!
markonio92 markonio92 02:19 09.07.2009

Reakcije

Interesantno je čitati komentare u vezi ovih događaja i videti da dosta ljudi upada u zamku identifikovanja glumca sa njegovim ulogama, te njegovim ličnim osobinama pripisuju osobine likova koje je glumio.

Takođe, cela situacija pokazuje i koliko fizička lepota i neosporna harizma glumca postaju odbrambeni argument i olakšavajuća okolnost za istog. Živo me interesuje, na primer, da li bi pomenuta grupa na Fejsbuku imala isti broj članova da je glumac kojim slučajem neugledni ćelavi debeljko iritantnog glasa.

Generalno, reakcije su jako interesantne.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:31 09.07.2009

Re: Reakcije

Živo me interesuje, na primer, da li bi pomenuta grupa na Fejsbuku imala isti broj članova da je glumac kojim slučajem neugledni ćelavi debeljko iritantnog glasa.


Bila bi to samo vest od nekoliko rečenica i niko se ne bi mnogo potresao oko toga...
pix3lchick pix3lchick 09:42 09.07.2009

Re: Reakcije

markonio92
Interesantno je čitati komentare u vezi ovih događaja i videti da dosta ljudi upada u zamku identifikovanja glumca sa njegovim ulogama, te njegovim ličnim osobinama pripisuju osobine likova koje je glumio.

Pa jeste... Kako se onomad lepo okupilo celo selo na surčinskom aerodromu da dočeka Kasandru. Ista logika, pa nam sada valja braniti Obilića.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:14 09.07.2009

Re: Reakcije

Kako se onomad lepo okupilo celo selo na surčinskom aerodromu da dočeka Kasandru. Ista logika, pa nam sada valja braniti Obilića.



Kako se usuđuješ da porediš i izjednačavaš Kasandru i Miloša Obilića!!!

Kasandra je dokazano istorijska ličnost...
Domazet Domazet 03:13 09.07.2009

Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

... sledeci put kada tebi bude trebala podrshka pa se neko seti da formira grupu na Facebooku da support tvoj case bice otprilike sedam do deset hiljada puta manje potpisnika. To ce, naravno, biti zbog toga sto su Srbi krezubi homofobni primitivci. Nikako zbog toga shto si ti mizerija od choveka. Shta ces, nema Pravde (mislim nema Pravde za tebe, za druge te ionako boli ona stvar)...
doriangrey87 doriangrey87 03:24 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

Kad ste vec kod pravde, da li ja to cujem Uros? Vazelin? Ili su to novine... one sa tezinom. :)
Domazet Domazet 03:41 09.07.2009

Koji to mi?

doriangrey87
Kad ste vec kod pravde, da li ja to cujem Uros? Vazelin? Ili su to novine... one sa tezinom. :)

milojko92 milojko92 03:53 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

doriangrey87
Kad ste vec kod pravde, da li ja to cujem Uros? Vazelin? Ili su to novine... one sa tezinom. :)
Ko o cemu baba o ustipcima... Cuce te i Pedjica, ne brini, jer ne kaze se za dzabe "ne .ebe lep nego uporan".
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:57 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

Milojko92
...jer ne kaze se za dzabe "ne .ebe lep nego uporan".

Hm. Pa i nije ti neka mudra izreka, za ovaj post.

Zaboravljaš da postoje osobe za koje ne treba uopšte biti uporan - leže same, samo ako ti 'oćeš!
sanja_idf sanja_idf 08:25 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

Sve ce to narod pozlatiti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 08:47 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

Domazet
... sledeci put kada tebi bude trebala podrshka pa se neko seti da formira grupu na Facebooku da support tvoj case bice otprilike sedam do deset hiljada puta manje potpisnika. To ce, naravno, biti zbog toga sto su Srbi krezubi homofobni primitivci. Nikako zbog toga shto si ti mizerija od choveka. Shta ces, nema Pravde (mislim nema Pravde za tebe, za druge te ionako boli ona stvar)...

o ovom slučaju može samo ovako da se piše ili nikako.
zašto bi se tražila podrška samo za lauševića?
zašto ne za sve koji su nekog ubili, preklali, silovali, opljačkali.... pa nepravedno
sede u ćorki ili su zbtrisali?
zašto ne podrška za legiju?
zašto ne podrška za mladića?
ma svi na slobodu.... bre!
da, i oni koji su sjebali četvoricu na ibarskoj, što da ne.

p.s. mizerija od čovaka???
stvarno???
buba_truba buba_truba 09:07 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

Exitus Letalis
o ovom slučaju može samo ovako da se piše ili nikako.zašto bi se tražila podrška samo za lauševića?zašto ne za sve koji su nekog ubili, preklali, silovali, opljačkali.... pa nepravednosede u ćorki ili su zbtrisali?zašto ne podrška za legiju?zašto ne podrška za mladića?ma svi na slobodu.... bre!da, i oni koji su sjebali četvoricu na ibarskoj, što da ne.p.s. mizerija od čovaka???stvarno???

Da li je moguće da je sve ovo u istom košu?!

Ali, ako si htela da bude jako - pa i nije - štaviše, kad "slučaj Laušević" ovim pobrojanim potkrepiš, onda ovi pobrojani gube na težini, a "slučaj Laušević" ne dobija... bar ne onako kako si ti to htela (čini mi se).

alselone alselone 09:13 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

buba_truba

Ali, ako si htela da bude jako - pa i nije - štaviše, kad "slučaj Laušević" ovim pobrojanim potkrepiš, onda ovi pobrojani gube na težini, a "slučaj Laušević" ne dobija... bar ne onako kako si ti to htela (čini mi se).


Meni se cini da ga gospodja Letalis ne voli iz istog onog iracionalnog razloga zbog kog ga neki vole.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:34 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teksta..

... sledeci put kada tebi bude trebala podrshka pa se neko seti da formira grupu na Facebooku da support tvoj case bice otprilike sedam do deset hiljada puta manje potpisnika. To ce, naravno, biti zbog toga sto su Srbi krezubi homofobni primitivci. Nikako zbog toga shto si ti mizerija od choveka. Shta ces, nema Pravde (mislim nema Pravde za tebe, za druge te ionako boli ona stvar)...


Zaboravljaš na internet ne koriste samo Srbi

Ima tu i mojih prijatelja Albanaca, Hrvata, Bosanaca, Nemaca, Amerikanaca...
radojicic92 radojicic92 09:34 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Exitus Letalis
Domazet
... sledeci put kada tebi bude trebala podrshka pa se neko seti da formira grupu na Facebooku da support tvoj case bice otprilike sedam do deset hiljada puta manje potpisnika. To ce, naravno, biti zbog toga sto su Srbi krezubi homofobni primitivci. Nikako zbog toga shto si ti mizerija od choveka. Shta ces, nema Pravde (mislim nema Pravde za tebe, za druge te ionako boli ona stvar)...

o ovom slučaju može samo ovako da se piše ili nikako.
zašto bi se tražila podrška samo za lauševića?
zašto ne za sve koji su nekog ubili, preklali, silovali, opljačkali.... pa nepravedno
sede u ćorki ili su zbtrisali?
zašto ne podrška za legiju?
zašto ne podrška za mladića?
ma svi na slobodu.... bre!
da, i oni koji su sjebali četvoricu na ibarskoj, što da ne.

p.s. mizerija od čovaka???
stvarno???


kako vas samo nije sramota da ovako nesto napisete?
Legija, Mladic pa i Lausevic? Ma jel?
U zemlji gde pojedini akademici nauka pokusavaju da zabrane predstavu, gde pop Zarko Gavrilovic sa sve Seseljom i svitom prete Lausevicu, Kovacevicu i Cirilovu kamom. Gde nema Miloseviceve policije da ih zastiti, gde je sto gore to bolje i gde je uvek neko drugi kriv za svo sranje koje se desava, Zarko Lausevic, velikan naseg glumista, pokusava da zastiti dignitet svoje profesije i odigra predstavu koju niko drugi nije smeo.
Mozda je neko zaboravio zasto je Lausevic uopste nosio pistolj. Pitajte svestenika Gavrilovica, bar bi Pedja mogao da zna o kome se radi.
Zarko je pogresio i za to je osudjen i kaznu odsluzio.
Izgleda da je ipak najveca kazna biti vanserijski medju gomilom mediokriteta

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:39 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Mozda je neko zaboravio zasto je Lausevic uopste nosio pistolj. Pitajte svestenika Gavrilovica, bar bi Pedja mogao da zna o kome se radi.
Zarko je pogresio i za to je osudjen i kaznu odsluzio.
Izgleda da je ipak najveca kazna biti vanserijski medju gomilom mediokriteta


Jel to znači da i ja smem da nosim pištolj i kada me neko napadne ispalim 13 (moj srećan broj) metaka u njega?

Mada, ja sam ipak čovek PEDER te se oružja gadim, a svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje.
radojicic92 radojicic92 09:47 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
Mozda je neko zaboravio zasto je Lausevic uopste nosio pistolj. Pitajte svestenika Gavrilovica, bar bi Pedja mogao da zna o kome se radi.
Zarko je pogresio i za to je osudjen i kaznu odsluzio.
Izgleda da je ipak najveca kazna biti vanserijski medju gomilom mediokriteta


Jel to znači da i ja smem da nosim pištolj i kada me neko napadne ispalim 13 (moj srećan broj) metaka u njega?

Mada, ja sam ipak čovek PEDER te se oružja gadim, a svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje.

ne znaci Pedja, nismo svi isti, Zarko je nazalost tako reagovao, u samoodbrani i kao sto rekoh za to osudjen.
Zasto ne bi ostalo na tome
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:54 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Zasto ne bi ostalo na tome


Zato što postoji jedna PRAVOSNAŽNA presuda koja kaže da gospodin mora još 8 godina u zatvor... A ja čekam kada će Srbija napuniti neku facebook grupu sa preko 30 hiljada ljudi koja brani žrtve, a ne ubice. Za promenu.
markostamenic markostamenic 10:04 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
, a svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje.


Da, ovo zvuci kao sasvim ok razmisljanje coveka koji sedi pred racunarom ne strepeci da li ce neko u datom trenutku pokusati da ga napadne i rukama i nogama i prirucnim sredstvima, a sve u odbranu glasne muzike (da se razumemo, i ja sedim pred racunarom ne strepeci za ranije navedeno)...but (jbg, uvek ima but) msilim da je dusa Zarka Lausevica u datom trenutku imala da 'razmislja' i o jos necem sem o teretu dva 'ljudska' zivota (kao npr. o ostanku na ovom svetu, jer joj mozda za prelazak na drugi nivo nije bas bio pravi trenutak).
Kada se bilo ko bude nasao u slicnoj situaciji, sa slicnim mentalnim sklopom do koga je dovelo mnogo toga (ovo ipak nije bila situacija bez background-a, moci ce da kaze 'ja bih uradio to i to'...ovako, sve se svodi na puko prepucavanje onih koji imaju i onih koji nemaju razumevanja za ucinjeno delo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:11 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

ovako, sve se svodi na puko prepucavanje onih koji imaju i onih koji nemaju razumevanja za ucinjeno delo.


Ne, to uopšte nije istina... Mene njegovo delo ne zanima... Mene samo zanima zašto postoji pravosnažna presuda da on odleži još osam godina, a on nije u zatvoru?! Žao mi je, ali je sudski proces završen. Kraj priče...

A argumenti koji se daju da on bude pomilovan su apsolutno debilni i skandalozni.

Ja ne želim da ovde preuzimam ulogu sudstva i da pričam o tom slučaju, mene samo zanimaju principi na kom naše društvo funkcioniše i zašto se u Srbiji ljudi solidarišu sa ubicama i nasilnicima, a ne sa žrtvama?!?!?

Kao što primećuješ ja uopšte ne pričam u ovom tekstu o samom Lauševiću, već o izjavama koje prate taj slučaj i raznorazne komentare po internetu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:38 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

kako vas samo nije sramota da ovako nesto napisete?

što bi me bilo sramota?
uopšte ne govorim o lauševiću, govorim o selktivnoj podršci.
što ne pitamo roditelje žrtava šta misle o svemu?
zašto lauševiću a ne nekoj jadnoj ženi koja je nasilnog pijanog muža ubila
takođe u samoodbrani, pa sad ipak trune u zatvoru?
zapitaj se, pre nego što osudiš ono što pišem, da li bi tebi pružili podršku da si
ispalio 13 ili koliko već metaka u nekoga?
naravno da ne bi, i još bi dobio 40 godina a ne samo 13.

p.s. usput, nije odslužio kaznu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:39 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

A ja čekam kada će Srbija napuniti neku facebook grupu sa preko 30 hiljada ljudi koja brani žrtve, a ne ubice. Za promenu.

ne verujem da ćeš dočekati.
ima samo u bajkama.
beograd je svet.
markostamenic markostamenic 10:41 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
Ne, to uopšte nije istina... Mene njegovo delo ne zanima... Mene samo zanima zašto postoji pravosnažna presuda da on odleži još osam godina, a on nije u zatvoru?! Žao mi je, ali je sudski proces završen. Kraj priče...A argumenti koji se daju da on bude pomilovan su apsolutno debilni i skandalozni.Ja ne želim da ovde preuzimam ulogu sudstva i da pričam o tom slučaju, mene samo zanimaju principi na kom naše društvo funkcioniše i zašto se u Srbiji ljudi solidarišu sa ubicama i nasilnicima, a ne sa žrtvama?!?!?Kao što primećuješ ja uopšte ne pričam u ovom tekstu o samom Lauševiću, već o izjavama koje prate taj slučaj i raznorazne komentare po internetu...


U principu se slazem sa tobom (videh tek posle da ti je akcenat na sistemu), uz ogradu da ovo nije slucaj za koji su bitni samo principi na kojima nase drusrvo funkcionise danas, vec i principi na kojima je pocivalo poslednjih dvadeset godina (a ti principi su krajnje diskutabilni...kao i ovi danas, doduse). Bas u tom kontekstu ne smatram da su svi argumenti koji se daju u korist ZL debilni (mada ima i takvih pun q...).

Sorry za (u principu) offtopic, uhvatio sam se za deo u kom kazes da 'svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje'...za sebe tu mogu da kazem samo 'ko zna, voleo bih da se ne nadjem u takvoj situaciji'

edit: sto se tice onoga da se ljudi u Srbiji solidarisu sa ubicama i zlocincima...jbg, toga ima uvek i svuda, ali na svu srecu ima i puno lepih primera (pa i u Srbiji) gde ljudi pokazuju da nije bas sve tako crno, samo sto nekako uvek ispilva vise loseg nego dobrog...ali kao sto rekoh, jbg
radojicic92 radojicic92 10:42 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
Zasto ne bi ostalo na tome


Zato što postoji jedna PRAVOSNAŽNA presuda koja kaže da gospodin mora još 8 godina u zatvor... A ja čekam kada će Srbija napuniti neku facebook grupu sa preko 30 hiljada ljudi koja brani žrtve, a ne ubice. Za promenu.

koja presuda? 15, 13 , 4, 13, 15? Koliko sudjenja? Koji pravosudni sistem?
evo kad i ti sad verujes u taj pravosudni sistem sto ne bi i ja
nek sluzi Zarko jos 8 godina

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:49 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Domazet jel Pedja osudjen zbog ubistva? Nije. Ako si do sad podrzavao Pedju a evo vise neces, jel znas zbog cega si to radio ili tek onako?

milojko92 milojko92 10:51 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Exitus Letalis
zašto lauševiću a ne nekoj jadnoj ženi koja je nasilnog pijanog muža ubila
Sva sreca te ovi sa koji su Lausevica napali, nisu bili nasilni i pijani...nego jadne zrtve...
mikimedic mikimedic 10:56 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Mene samo zanima zašto postoji pravosnažna presuda da on odleži još osam godina, a on nije u zatvoru?! Žao mi je, ali je sudski proces završen. Kraj priče...


pazi kad se slazem sa azdejkovicem 100%
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:56 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Sva sreca te ovi sa koji su Lausevica napali, nisu bili nasilni i pijani...nego jadne zrtve...


Zanimljivo da ti nasilni i pijani mladići, koji su tada imali po 20 godina, nisu imali pištolje, a oba brata Laušević, koji su fini i pošteni, su imali... Hm, hm, hm, zanimljivo, jako zanimljivo...
milojko92 milojko92 11:00 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
Mada, ja sam ipak čovek PEDER te se oružja gadim, a svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje.
Rece Pedjica velikomucenik koji bi radije poginuo doduse samo ako ga ubiju zato sto je peder...
A zamisli da neki tamo krenu da ga biju zato sto jeste Srbin, pa mu dodje misao da mogu i grupu na FB-u da mu naprave kako je velikomucenik poginuo za srpstvo... dusa bi mu naglo postala...fleksibilna...
ja_zzy ja_zzy 11:05 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

markostamenic

Sorry za (u principu) offtopic, uhvatio sam se za deo u kom kazes da 'svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje'...za sebe tu mogu da kazem samo 'ko zna, voleo bih da se ne nadjem u takvoj situaciji'


Sva sreca pa Pedja i ostatak gay populacije zive savrseno lagodan i opusten zivot u Srbiji, tako da nikada nece i nisu dosli u "takvu" situaciju...
ssvetlana92 ssvetlana92 11:06 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Mada, ja sam ipak čovek PEDER te se oružja gadim,

Te zbog toga uzdrmavaš javnost da vas na raznim paradama odbranimo od napasnika. Obzirom da imaš takav stav, da niko ne treba da se brani...izvoli sam na tu tvoju Paradu "ponosa", provociraj, ne traži zaštitu, pa šta vam bude!
Žarko nije tražio zaštitu Policije, nije kmečao što su ga izlemali..nego je rešio stvar, odležao kaznu za prekoračenje nužne odbrane i sad ga opet mrcvare.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:12 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Žarko nije tražio zaštitu Policije, nije kmečao što su ga izlemali..nego je rešio stvar, odležao kaznu za prekoračenje nužne odbrane i sad ga opet mrcvare.


Slažem se... HEROJ i mislim da je facebook grupa malo... Sprej u ruke pa da grafitiramo Srbiju...
markostamenic markostamenic 11:15 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

ja_zzy

sreca pa Pedja i ostatak gay populacije zive savrseno lagodan i opusten zivot u Srbiji, tako da nikada nece i nisu dosli u "takvu" situaciju...


nije bitan opusten i lagodan zivot, pitanje je sta bi bilo ko uradio u takvoj situaciji kojoj je prethodio niz dogadjaja zbog kojih bi mozda vecina nas pozelela da ima pistolj, bio gadljiv na oruzje ili ne (a ZL je imao i dozvolu za nosenje upravo zbog postojecih pretnji (takav podatak sam procitao))

ukoliko je tema bloga trebalo da bude sistem i drustvo, malo smo zastranili sa odbranom i napadom na lik i delo ZL, zaslugom svih pa i autora
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:22 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

nije bitan opusten i lagodan zivot, pitanje je sta bi bilo ko uradio u takvoj situaciji kojoj je prethodio niz dogadjaja zbog kojih bi mozda vecina nas pozelela da ima pistolj, bio gadljiv na oruzje ili ne (a ZL je imao i dozvolu za nosenje upravo zbog postojecih pretnji (takav podatak sam procitao))

ukoliko je tema bloga trebalo da bude sistem i drustvo, malo smo zastranili sa odbranom i napadom na lik i delo ZL, zaslugom svih pa i autora


Ovde uopšte nije priča ŽL... već njegovo proglašavanje za jadnu žrtvu koja se patila u Americi i bio u zatvoru 4 godine zbog dvostrukog ubistva i teškog ranjavanja...

Da mene sutra napadne grupa obrazaša zato što sam peder i ja izvadim pucu i sve ih pobijem, da li bih ja postao jadna žrtva i dobio facebook grupu? Eto, ja provociram na blogu, ŽL je provocirao predstavom Sveti Sava... Smatram da bi takođe postojala razlika u reakciji da me napadnu obrazaši i ja ih pobijel i da me napadnu Albanci i ja ih pobijem... U ovom drugom slučaju bih sigurno postao HEROJ.

I da li bi postojala razlika da je ŽL zločin izvršio nad Srbima u sred Beograda?! Ja smatra da se ovde malo žmuri na jedno oko samo zato što su žrtve zli Crnogorci!!!




markostamenic markostamenic 11:51 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
Ovde uopšte nije priča ŽL...


Mozda nisi hteo da prica bude o ZL ali ona to sad jeste, izmedju ostalog i tvojom zaslugom

Predrag Azdejković
već njegovo proglašavanje za jadnu žrtvu koja se patila u Americi i bio u zatvoru 4 godine zbog dvostrukog ubistva i teškog ranjavanja...


toga je uvek i svuda bilo i bice, i mislim da to nije nikakav kriterijum za ocenu jednog drustva...a 4 god. u zatvoru nije bio zbog dvostrukog ubistva i teskog ranjavanja vec zbog prekoracenja nuzne odbrane

Predrag Azdejković
...Da mene sutra napadne grupa obrazaša zato što sam peder i ja izvadim pucu i sve ih pobijem, da li bih ja postao jadna žrtva i dobio facebook grupu? Eto, ja provociram na blogu, ŽL je provocirao predstavom Sveti Sava... Smatram da bi takođe postojala razlika u reakciji da me napadnu obrazaši i ja ih pobijel i da me napadnu Albanci i ja ih pobijem... U ovom drugom slučaju bih sigurno postao HEROJ.


ajd' da ostavimo facebook grupe po strani, malo je neozbiljno, ja bih mogao da nadjem gomilu grupa u kojima su ljudi solidarni nekim lepim povodom i sta bi to pokazalo...da ima i jednih i drugih i nista...ljudi su povodljivi, pa na taj nacin se ratovi vode, ali to ne znaci da bi neko time sto kao pruza podrsku ZL to isto i sam sutra uradio...isto tako, ako mu ne pruza podrsku ne znaci da ne bi to isto uradio...i sto se drustva i sto se sistema tice nije sve crno-belo

Predrag Azdejković
I da li bi postojala razlika da je ŽL zločin izvršio nad Srbima u sred Beograda?! Ja smatra da se ovde malo žmuri na jedno oko samo zato što su žrtve zli Crnogorci!!!


sa ovim se ne slazem
mikimedic mikimedic 12:06 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

pitanje je sta bi bilo ko uradio u takvoj situaciji


u situaciji kad postoji pravosnazna presuda?
markostamenic markostamenic 12:12 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

mikimedic
u situaciji kad postoji pravosnazna presuda?


ne
mikimedic mikimedic 12:15 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

ne


nego?
markostamenic markostamenic 12:20 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

mikimedic
nenego?

nego u situaciji u kojoj se nasao ZL kada se desila pucnjava
alexlambros alexlambros 12:22 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Mada, ja sam ipak čovek PEDER te se oružja gadim


Lagis. A top i buzdovan?
mikimedic mikimedic 12:23 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

nego u situaciji u kojoj se nasao ZL kada se desila pucnjava


so?

i jel postoji pravosnazna presuda?
markostamenic markostamenic 12:33 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

mikimedic
so?i jel postoji pravosnazna presuda?


kontekst u kome sam tu recenicu napisao nema nikakve veze sa postojanjem pravosnazne presude. pedja je napisao da, parafraziram, nikad ne bi uradio to sto je ZL uradio (bar sam ja tako shvatio), a ja napisao da, opet parafraziram, to ne moze znati dok se ne nadje u takvoj situaciji (sa sve pistoljem u rukama).

a evo i mali trol, kada je u pitanju pravosnazna presuda i pravni poredak: jel postoji interpolova poternica za npr. ceku-om? so?
mikimedic mikimedic 12:45 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

kontekst u kome sam tu recenicu napisao nema nikakve veze sa postojanjem pravosnazne presude. pedja je napisao da, parafraziram, nikad ne bi uradio to sto je ZL uradio (bar sam ja tako shvatio), a ja napisao da, opet parafraziram, to ne moze znati dok se ne nadje u takvoj situaciji (sa sve pistoljem u rukama).


ok, kapiram. ovde se slazemo.

a evo i mali trol, kada je u pitanju pravosnazna presuda i pravni poredak: jel postoji interpolova poternica za npr. ceku-om? so?

da, postoji. i jedan i drugi ce ici u zatvor kada budu dostupni Srbiji. Razlika izmedju Cekua i Lausevica je sto ce ovaj drugi, izgleda, biti dostupan Srbiji. Postojanje interpolove poternice predstavlja samo tehnicku stvar i nikakvu garanciju da ce osoba za kojom je poternica raspisana biti i izrucena drzavi koja je trazi. Stvar je drzave koja je izvrsila hapsenje po poternici da odluci da li ce isporuciti trazenog ili ne.
markostamenic markostamenic 13:03 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

mikimedic
da, postoji. i jedan i drugi ce ici u zatvor kada budu dostupni Srbiji. Razlika izmedju Cekua i Lausevica je sto ce ovaj drugi, izgleda, biti dostupan Srbiji. Postojanje interpolove poternice predstavlja samo tehnicku stvar i nikakvu garanciju da ce osoba za kojom je poternica raspisana biti i izrucena drzavi koja je trazi. Stvar je drzave koja je izvrsila hapsenje po poternici da odluci da li ce isporuciti trazenog ili ne.


Slazem se...i treba da ide u zatvor, bas zato sto postoji pravosnazna presuda...sad, ja sam laik malo po tim pitanjima ali da dodam, mislim da taj ceo proces zasluzuje bar jos jedno preispitivanje, ne zbog drustva ili javnosti, vec zbog okolnosti kojima su bili praceni prethodni procesi...ovo je naravno na nasem pravosudnom sistemu da odluci
mikimedic mikimedic 13:19 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Slazem se...i treba da ide u zatvor, bas zato sto postoji pravosnazna presuda...sad, ja sam laik malo po tim pitanjima ali da dodam, mislim da taj ceo proces zasluzuje bar jos jedno preispitivanje, ne zbog drustva ili javnosti, vec zbog okolnosti kojima su bili praceni prethodni procesi...ovo je naravno na nasem pravosudnom sistemu da odluci


ok razumem sta zelis da kazes, ali upravo tu nastaje nesporazum. kakav god da je bio proces, presuda je pravosnazna i ne moze se obarati osim mozda vanrednim pravnim lekovima (ako i te mogucnosti do sada nisu otpale). poziv na preispitavanje znaci poziv za ponovno sudjenje bez ikakvog pravnog osnova, poziv da se dva puta sudi za istu stvar sto je apsolutno neprihvatljivo -- princip od rimskog prava je da se za istu stvar moze suditi samo jednom a cija je svrha obezbedjivanje pravne sigurnosti. sta bi bilo kada bi svaku presudu -- od one legijine do one za kradju automobila npr. trazili da se preispituju ako nam proces bas nije bio po volji?
markostamenic markostamenic 13:29 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

da, cuo sam vec tu argumentaciju (mislio sam da je ostavljena neka mogucnost bas zbog kretanja ranijih presuda: 15, 13, 4, 13, valjda na osnovu zalbi)...onda mu nema druge, isto za sve, corka
Artur Dent Artur Dent 13:31 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

ssvetlana92
Žarko nije tražio zaštitu Policije, nije kmečao što su ga izlemali..nego je rešio stvar, odležao kaznu za prekoračenje nužne odbrane i sad ga opet mrcvare.

Nije odlezao. Otuda i frka.
markostamenic markostamenic 13:40 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Artur Dent

.Nije odlezao. Otuda i frka.


jeste, odlezao je kaznu za prekoracenje nuzne odbrane, pusten iz zatvora, legalno otisao u ameriku, kazna preinacena, a on se nije vratio kad su mu istekli papiri. e otuda (opravdana) frka
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:05 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Te zbog toga uzdrmavaš javnost da vas na raznim paradama odbranimo od napasnika.

ko te zvao?
Obzirom da imaš takav stav, da niko ne treba da se brani...izvoli sam na tu tvoju Paradu "ponosa", provociraj, ne traži zaštitu, pa šta vam bude!

a el litija kroz bg provokacija?
Žarko nije tražio zaštitu Policije, nije kmečao što su ga izlemali..nego je rešio stvar, odležao kaznu za prekoračenje nužne odbrane i sad ga opet mrcvare.

odležao delimično i zbrisao.
a stvarno je rešio. svaka čast!
baš junački!
livorom na nenaoružane klince!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:09 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Slažem se... HEROJ i mislim da je facebook grupa malo... Sprej u ruke pa da grafitiramo Srbiju...

tako je.
imal neki konzul da se založi u americi za istog.
a odavlen da malo potplatimo, koji milion...

p.s. zašto je uopšte otišao u ameriku ako je sve po zakonu odslužio?
ako je zbog osvete, nema de neće da ga nađu.
možda je ipak zbog tih 8 godina.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:47 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

to ne moze znati dok se ne nadje u takvoj situaciji (sa sve pistoljem u rukama).


Pištolj ne pada s neba... On se nabavi, kupi... ako se nema dozvola onda se dodatno ide u zatvor, ako se ima dozvola onda se popunjavao zahtev, pa se čekalo na odobrenje, pa...

Ja neću biti u toj situaciji, jer pištolj nemam, niti ću ga imati...

Ali, kada sam bio u takvoj situaciji ja sam lepo istrpeo batine, sačekao da se njih dvadesetorica lepo izlude... malo plakao za krvavim licem i izgubljenim zubom... išao na snimanja i ušivanja... posle kukao kod tata Soroša koji mi je napisao mali ček da mi bude lakše i otišao u shopping da se smirim...
lidiaz lidiaz 17:14 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Predrag Azdejković
Zasto ne bi ostalo na tome


Zato što postoji jedna PRAVOSNAŽNA presuda koja kaže da gospodin mora još 8 godina u zatvor... A ja čekam kada će Srbija napuniti neku facebook grupu sa preko 30 hiljada ljudi koja brani žrtve, a ne ubice. Za promenu.

Zaboga Pedja, zar Dejana Nebrigića u Pancevu nisu ubili, da je imao pistolj, bio bi ziv.
Jel' stvarno ne znamo ko je zrtva?
Zarko Lausevic je osudjen i odsluzio kaznu, kazna je povecana posto je on izasao. Da li stvarno mislis da nije bilo nikakvih pritisaka u slucaju povecanja kazne?
On u Crnoj gori ne moze da prezivi, ubice ga rodbina stradalih.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:08 09.07.2009

Re: Mislim se neshto, posle ovog tvog teks

Zaboga Pedja, zar Dejana Nebrigića u Pancevu nisu ubili, da je imao pistolj, bio bi ziv.


Pa, da su skinsi iz Krv i čast imali pištolj, ja sada ne bih bio živ...


Da li stvarno mislis da nije bilo nikakvih pritisaka u slucaju povecanja kazne?


Ne. Jel to opet priča kako su sudije Crnogorci osudili glumca Crnogorca zato što više vole Crnogorce kriminalce?


On u Crnoj gori ne moze da prezivi, ubice ga rodbina stradalih.


Odsluži kaznu u Zabeli, pa nek se vrati u SAD. Kraj priče.
Domazet Domazet 04:11 10.07.2009

'Ajde to shto si...

Predrag Azdejković
Mozda je neko zaboravio zasto je Lausevic uopste nosio pistolj. Pitajte svestenika Gavrilovica, bar bi Pedja mogao da zna o kome se radi.
Zarko je pogresio i za to je osudjen i kaznu odsluzio.
Izgleda da je ipak najveca kazna biti vanserijski medju gomilom mediokriteta


Jel to znači da i ja smem da nosim pištolj i kada me neko napadne ispalim 13 (moj srećan broj) metaka u njega?

Mada, ja sam ipak čovek PEDER te se oružja gadim, a svojoj duši nikako ne bih mogao da stavim teret DVA ljudska života i JEDNO teško ranjavanje.
...tragediju nekoliko porodica, koja nikakve politichke pozadine nema i nije imala, upotrebio kao povod za jedan od svojih ploitichko-pornografskih pamfleta, na to sam vec navikao. Kako i koga su uchili tako si se i nauchio. Ali ovo konstantno homofobno isturanje tvoje homoseksualnosti a da bi prekrio sopstvenu jadnost je zaista odvratno. ODVRATNO!
neverovatnimiki neverovatnimiki 08:22 09.07.2009

Zimzelen Ruzmarin

Mislim da bi trebalo da secemo iskljucivo drvece,a ne ljudske glave.
Ako zelimo da nam Srbija,zemlja golema,bude cista,neukaljana i glatka kao Palmina glava,trebalo bi da se bavimo secom suma.A kada ne bude suma,nece biti ni mesta gde ce divlje zivotinje da se skrivaju.
Zamislite Srbiju bez Palmi,bez Vukova,bez Slobodnih HOMO-na?
Mada nije losa ideja ni totalno venis prociscivanje atomskom bombom.
Ne ostane ni jedan razuman oblik zivota-ostane samo prasina i Tadic.
Samo jedna velika rupa.I kada padne jedna kisela kisa nastane Novi Jezerusalim,sa sve Kosovotidom.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:35 09.07.2009

Re: Zimzelen Ruzmarin

Mislim da bi trebalo da secemo iskljucivo drvece,a ne ljudske glave.


Što se mene tiče ja sam i protiv sečenja drveća... ako već treba nešto da se seče nek to budu nokti
Jelena Gall Jelena Gall 09:50 09.07.2009

obilic

ali smo mi taj talas prekinuli i zatražili od Međunarodnog suda pravde da Miloša Obilića jednom za svagda proglase 100% Srbinom.

samo se ti zezaj. sve se pre ili kasnije otkrije, istina izadje na svetlost dana...

:)

a mitologizaciji zivog coveka lausevica maksimalno su doprineli mediji koji su listom izvestavali samo o delicima celog slucaja plus uglavnom forsirali tu populisticku emocionalnu ravan. eno blog gazda milutina, odlicna ilustracija procesa sklapanja price - vecini komentatora je nedostajala poneka informacija da bi razumeli sta se uopste dogadja, a u mnogo koji komentar je uliven i visak emocija (a da ne pricam o ilustrativnim detaljima o crnogorcima).

bulaznjenja vuka draskovica su degutantna kao uvek, ali rade svoj posao u ovoj prici, naravno.

ipak, dok ja mislim da je moj problem nedovoljno poznavanje cinjenica (detalji sukoba u kafani, relevantne olaksavajuce okolnosti) kao i pravosudnog sistema (tim pre sto se stvar komplikuje zbog razvoda srbije i crne gore - za politicare zgodan teren za dodatno muljanje, a za medije zgodno da nam pustaju ta politicarska muljanja umesto da se potrude da nam malo razsjasne celu papazjaniju) - dakle, dok ja lupam glavu zbog tih stvari, bice da je moj problem u stvari sto jednostavno nisam videla lausevica u ulozi obilica. nisam gledala taj film, eto.

dobro, coveku je strasno, i culi smo sta je sam rekao o ubistvu one dvojice, i ne mislim da treba do groba da truli u nekom zatvoru, ali jos manje mislim da obilic i vuk draskovic treba i mogu bilo da ga hapse, bilo da ga oslobadjaju - to je stvar pravosudnih organa.

ali kad vidim ovakvu pravosudnu logiku (toma fila za vecernje novosti), onda mi se tek pomuti u glavi...

"- Proces se vodio u vreme kada je bila stara Jugoslavija - podseća advokat. - Ako Laušević ima srpsko državljanstvo, a mislim da ga ima, onda ne vredi da ga Srbija juri. Jer, ako ga deportuju iz SAD, onda će ga dovesti ovde. Pored toga, prema dogovoru između Srbije i Crne Gore, opet bi ga izručili ovde ako bi se saglasio sa tim. Zato mislim da država treba da povuče poternicu."

mislim, do djavola, ko treba da ga juri, da li treba da ga juri, kome amerika treba da ga izruci? ili ovde treba da razumem da srbija treba da povuce poternicu samo zato sto je lausevic verovatno drzavljanin srbije?! da docekamo junaka? ima li jos pravnog osnova za poternicu ili nema - cudo jedno, nigde odgovora na to pitanje, samo dileme i spinovanja.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:00 09.07.2009

Re: obilic

dobro, coveku je strasno, i culi smo sta je sam rekao o ubistvu one dvojice, i ne mislim da treba do groba da truli u nekom zatvoru, ali jos manje mislim da obilic i vuk draskovic treba i mogu bilo da ga hapse, bilo da ga oslobadjaju - to je stvar pravosudnih organa.


Pa ne treba do groba, već samo još 8 godina koliko kaže pravosnažna osuda. Pred zakonom smo SVI jednaki... I poznati glumci sa 5 oskara i mi raspale izdajničke pederčine. Ili se ja tako zanosim?! Ako se zanosim onda mi kažite da lepo NISMO svi jednaki pred zakonom i da je to samo bajka za nas naivne.
Jelena Gall Jelena Gall 10:04 09.07.2009

Re: obilic

Pa ne treba do groba, već samo još 8 godina koliko kaže pravosnažna osuda. Pred zakonom smo SVI jednaki... I poznati glumci sa 5 oskara i mi raspale izdajničke pederčine. Ili se ja tako zanosim?! Ako se zanosim onda mi kažite da lepo NISMO svi jednaki pred zakonom i da je to samo bajka za nas naivne.

da, sad sam videla da si gore vec napisao.
mozda se i zanosimo, naivni... :(
gregivan gregivan 11:15 09.07.2009

znam brate... i meni je zao sto ce tako ..

...znam brate... i meni je zao sto ce tako dobar frajer da ode u cuzu...
ali skapiraj da su i miladin i lausevic str8 i da je bolje da se bacis na neke momke koji vole momke...
ovo obilicarenje je cisto gubljenje vremena!
a ALO i PALMA vole da cuju s kojim si momcima bio... a ne sa kojima nikad neces!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:26 09.07.2009

Re: znam brate... i meni je zao sto ce tako ..

meni je zao sto ce tako dobar frajer da ode u cuzu...


misliš bio je dobar frajer... sad je mator i propao...

mada sam se uvek palio na žestoke momke sa velikim pucama.


a ne sa kojima nikad neces!


misliš?!?! znam bre ja vlašku magiju!!! nemo' s mene da se kačiš...
jasnaz jasnaz 12:33 09.07.2009

jadno mi moje ime


Sve mi je jasno tako što mi je jasno da ne može da mi bude jasno jer ne treba da mi bude jasno.
Samo mi je ovo
Pošto takozvani Amerikanci sa svojim poltronom u vidu Evropske unije, ne mogu da podnesu da ih je mala i napaćena Srbija opet pobedila, oni su odlučili da nam se osvete i uhapse Žarka Lauševića, samo zato što je glumio Miloša Obilića. Sramota!
nedostajalo. Hvala!


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:47 09.07.2009

Hmmm

Ove odbrane Žarka Lauševića mi liče na ono -"Pravda za Uroša"..
Napravio je teško krivično delo, suđen i osuđen...Ubio je dvoje ljudi u kafanskoj tuči i pucnjavi...
Ostalo mu je da odsluži još 8 godina zatvora po pravomoćnoj presudi. Ima regularna pravna sredstva da mu se ta kazna ublaži tako što će nakon što odsluži 2/3 tražiti pomilovanje. Na tome mestu bi na celu stvar trebalo staviti tačku..
Ovde nema velikoga prostora za diskusiju. Žarko Laušević je učinio delo za koje je suđen. Ispalio je trinaest metaka u kafanskoj tuči,ubio dva čoveka a jednog teško ranio. To su bili mladići od 20 godina.
markostamenic markostamenic 13:54 09.07.2009

Re: Hmmm

Drago Kovacevic
Ove odbrane Žarka Lauševića mi liče na ono -"Pravda za Uroša"..Napravio je teško krivično delo, suđen i osuđen...Ubio je dvoje ljudi u kafanskoj tuči i pucnjavi...Ostalo mu je da odsluži još 8 godina zatvora po pravomoćnoj presudi. Ima regularna pravna sredstva da mu se ta kazna ublaži tako što će nakon što odsluži 2/3 tražiti pomilovanje. Na tome mestu bi na celu stvar trebalo staviti tačku..Ovde nema velikoga prostora za diskusiju. Žarko Laušević je učinio delo za koje je suđen. Ispalio je trinaest metaka u kafanskoj tuči,ubio dva čoveka a jednog teško ranio. To su bili mladići od 20 godina.


Ovo nema veze sa slucajem ''pravda za urosa''...urosa niko nije napao, on je napadac i argumentacija je vodjena sasvim drugacije...lausevic treba da ide u zatvor zbog postojanja presude, a ne zbog argumenata tipa 'ubio dva coveka u kafanskoj tuci', a pogotovo ne zbog 'to su bili maladici od 20 godina'
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:56 09.07.2009

Re: Hmmm

a ne zbog argumenata tipa 'ubio dva coveka u kafanskoj tuci',

Kako nema veze...Ko je ubio te ljude od 20 godina...I zašto je osuđen...
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:00 09.07.2009

Re: Hmmm

To su bili mladići od 20 godina.

nenaoružani, da se ne zaboravi!!!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:06 09.07.2009

Re: Hmmm

Exitus Letalis
To su bili mladići od 20 godina.

nenaoružani, da se ne zaboravi!!!

Da, nenaoružani...A sukob je počeo oko muzike, je li glasna ili nije...
Nema dana kad čovek ne bi mogao u kafani doći u sukob oko sličnih stvari...samo ako hoće..

Neko Iz Mase Neko Iz Mase 13:47 09.07.2009

Da je taj zlochin napravio neko od nas

Da je taj zlochin napravio neko od nas, verovatno bi bio oslobodjen... Zarko je osudjen za primer. Ni jedno od 200 sudjenja nije bilo kako treba. Crnogorci su ga osudili zato shto je Srbin i poznat glumac, a ovde bi ga oslobodili iz istih razloga (i jer su zrtve Crnogorci). Predrag je rekao kako ne bi sebi na savest stavio dva zivota, zar mislite da Zarko ne pomisli na ta dva zivota svaki dan?
Ko odredjuje shta je granica nuzne samoodbrane i kako se to odredjuje? Tamo gde se ja osecam ugrozeno neko se mozda ni ne potrese.
I josh neshto, Zarku se ovde ne pishe dobro ni u zatvoru ni na slobodi. Nasha braca Crnogorci josh uvek imaj krvnu osvetu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:51 09.07.2009

Re: Da je taj zlochin napravio neko od nas

Jel imate vi dokaze o tome što pričate ili samo napamet govorite?
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 15:02 09.07.2009

Re: Da je taj zlochin napravio neko od nas

Predrag Azdejković
Jel imate vi dokaze o tome što pričate ili samo napamet govorite?



Ako je pitanje meni upuceno, ne znam na shta mislish. Znam ono shto je svima poznato, Zarko je prvo pucao u choveka koji je njega tukao, pucao je iz lezeceg polozaja iz neposredne blizine, onda je tako prebijen, bez sochiva i rastrojen video kako mu tuku brata, nekim predmetom, pa je zapucao opet... Ni ja nemam pishtolj i mislim da ga nikad ne bih imao, ali nikad nisam proshao kroz sve shto je proshao Laushevic. To je vreme, ako se secate, u kome su radikali radili shta su hteli... recimo, tukli su Irfana Mensura, samo zato shto je musliman... vreme u kome su se deshavale samo ruzne stvari...
Shto se tiche krvne osete, ne pricham napamet, samo ne bih da pricham kako zanam i shta znam...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:15 09.07.2009

Re: Da je taj zlochin napravio neko od nas

31. jula 1993. godine, Žarko Laušević i njegov brat Branimir su učestvovali u tuči u blizini podgoričkog lokala „Epl“, tokom koje je Žarko iz svog pištolja CZ-99 ubio Dragora Pejovića i Radovana Vučinića, a teško ranio Andriju Kažića.

Na suđenju je osuđen na 13 godina zbog dvostrukog ubistva. Ta je presuda, nakon žalbi, potvrđena 1994. godine. Kaznu je izdržavao u Spužu i Požarevcu.

Nakon poništavanja presude od strane Saveznog suda, na novom kojim je predsedavala sudija Svetlana Vujanović, kazna mu je februara 1998. godine preinačena na 4 godine zatvora zbog dvostrukog ubistva u prekoračenju nužne odbrane. Budući da je u tom trenutku već odslužio 4,5 godine, pušten je na slobodu.

Ubrzo nakon toga je napustio zemlju i nastanio se u Njujorku u SAD.

Vrhovni sud je 30. marta 2001. godine tu odluku poništio i preinačio na na 13 godina zatvora.

3. jula 2009. je saopšteno da je Laušević uhapšen u Sjedinjenim Američkim Državama zbog boravka u SAD bez vize i da se razmatra njegova ekstradicija Srbiji po međunarodnoj poternici koja je raspisana 2002. na zahtev Trećeg opštinskog suda u Beogradu.
Filip2412 Filip2412 14:26 09.07.2009

SLOBODA ZA LAUSEVICA

Jel moze neko da mi objasni zasto je uopste Zarko osudjen?

Zar ne bi svako normalan u toj situaciji uradio isto?

Ja bih pucao da mi tuku brata, majku sestru, mene...

I mislim da je nakaradan zakon koji to osudjuje.

Ja mislim da je on ostecena strana u tom slucaju jer je brutalno napadnut. Sta je trebalo, da lezi i ceka pa da prodje ko Dragan Maksimovic?

Inace, izvini Pedja ali mrzelo me da citam tvoj post jer nie smesno to sto se desilo Zarku, ako se tebi desi da te gaze na plocniku veruj necu zbijati sale na tu temu, neprimereno je to sto radis.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:56 09.07.2009

Re: SLOBODA ZA LAUSEVICA

Inace, izvini Pedja ali mrzelo me da citam tvoj post jer nie smesno to sto se desilo Zarku, ako se tebi desi da te gaze na plocniku veruj necu zbijati sale na tu temu, neprimereno je to sto radis.


Pa, ako nećeš da čitaš, onda ne možeš ni da komentarišeš... Tako da sam te banovao...
Spiridon Spiridon 15:19 09.07.2009

Re: SLOBODA ZA LAUSEVICA

Ja bih pucao da mi tuku brata, majku sestru, mene...


fora je u tome da nemas pistolj kod sebe

Filip2412 Filip2412 14:28 09.07.2009

???

Exitus Letalis

To su bili mladići od 20 godina.

nenaoružani, da se ne zaboravi!!!


pa sta?


nenaoruzani manijaci i nasilnici a ne mladici...

takvi isti nenaoruzani su ubili glumca Dragana Maksimovica

Kako bi se ti ponasala da padnes u ruke takvim divnim "mladicima"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:35 09.07.2009

Re: ???

Filip2412
Exitus Letalis

To su bili mladići od 20 godina.

nenaoružani, da se ne zaboravi!!!


pa sta?


nenaoruzani manijaci i nasilnici a ne mladici...

takvi isti nenaoruzani su ubili glumca Dragana Maksimovica

Kako bi se ti ponasala da padnes u ruke takvim divnim "mladicima"

A ti znaš šta je bilo....
Pa kako onda ne znaš da je konačna sudska presuda 13 godina...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:59 09.07.2009

Re: ???

Malo je nekorektno potezati ubistvo Dragana Maksimovića, jer se slučaj ŽL desio mnogo ranije... On u tom trenutku nije imao svet, kuku majko proćiću kao Dragan Maksimović pa bolje da odem do auto, uzmem pištolj, vratim se i ispalim 13 metaka u tri mladića.

Mislim da koristi ubistvo DM kao manipulaciju u ovom slučaju, a to je bezveze.
ducaty_01 ducaty_01 16:53 09.07.2009

Re: ???

Predrag Azdejković
Malo je nekorektno potezati ubistvo Dragana Maksimovića, jer se slučaj ŽL desio mnogo ranije... On u tom trenutku nije imao svet, kuku majko proćiću kao Dragan Maksimović pa bolje da odem do auto, uzmem pištolj, vratim se i ispalim 13 metaka u tri mladića.

Mislim da koristi ubistvo DM kao manipulaciju u ovom slučaju, a to je bezveze.


Da, ta 93. je bila divna godina kad smo ubijanje od batina gledali samo u filmovima posle ponoci
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:56 09.07.2009

Re: ???

Da, ta 93. je bila divna godina kad smo ubijanje od batina gledali samo u filmovima posle ponoci


Jel to znači da i ti imaš pištolj?
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:01 09.07.2009

Re: ???

Da, ta 93. je bila divna godina kad smo ubijanje od batina gledali samo u filmovima posle ponoci

malčice, koga je zanimalo, mogao je da vidi i čuje i u komšiluku, gde smo žarili i palili.
tako da je malo preostalo ovde.

p.s. u svezi s tim, evo, vratila se i milijana baletić na tv novi sad.
vraćena sudskom odlukom.
a do danas nisu vraćeni ni filip david, ni miodrag stanisavljević (u međuvremenu umro), ni gordana suša,
ni danka nikolić, ni još oko 1.200 drugih koje je vučela otpustio.

to je sve ratna jedinica koja se nalazi u uns-u a na čijem je čelu ljiljana smajlović.
dobro došli u 91.
angie01 angie01 17:16 09.07.2009

Re: ???

u svezi s tim, evo, vratila se i milijana baletić na tv novi sad.


eno i na pinku nastavlja da truje- shiri virus, sa svim onim grimasama, dok izgovara dramatichno svoj otrovni tekst- a k'o da je vezbala isperd ogledala,..jedino shto je gadnije-shto gledaoci glasaju za nju!
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:39 09.07.2009

Re: ???

eno i na pinku nastavlja da truje- shiri virus

vratila se starom društvu, željko pink, svadba imenjakova, sve zaboravljeno, gledamo u budućnos'
Filip2412 Filip2412 14:32 09.07.2009

...

Ove odbrane Žarka Lauševića mi liče na ono -"Pravda za Uroša"..
Napravio je teško krivično delo, suđen i osuđen...Ubio je dvoje ljudi u kafanskoj tuči i pucnjavi...


a nas Drago bi se samo njezno smijesio i pozdravljao prolaznike dok bi ga neki divni mladici gazili na plocniku jel tako?

i nije u putanju kafanska tuca nego brutalni napad siledzija na coveka koji je uradio ono sto bi svako normalan: pucao da zastiti brata i sebe



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:00 09.07.2009

Re: ...

i nije u putanju kafanska tuca nego brutalni napad siledzija na coveka koji je uradio ono sto bi svako normalan: pucao da zastiti brata i sebe


Izgleda da je Filip bio zaštićeni svedok saradnik...
angie01 angie01 14:36 09.07.2009

Secam se,

kada na scenu na Crvenom krstu u machki na usijanom limenom krovu, izadje Laushevic, nastane opshta pometnja, vriska, uzdasi, dobacivanje, dupke pune sale zenskog sveta. Ne znam da li se neko od njih uopshte seca predstave- svi su chekali samo njega, da ga vide uzivo!

Koliko se secam njegovih izjava, posle nemilog dogadjaja,..on se uplashio, verovatno je u pochetku mislio da ce lako da umiri galamu, ali se nije nadao da ce klinci da mu pridju i da ce doci do fajta, pa se izgubio, pala su mu i sochiva i on je uchinio najvecu grashku- izvukao je pishtolj,..a kda ga imash- izvadish ga, a kada ga izvadish- obichno i pucash,..shto njegov mozak nije bash najbolje prepradio u trenucima haosa,..video i barat kako lezi,..ne znam, mnogi ne bi uradili nishta pametno, ako vec nisu navikli na takve situacija, pa znaju shta se radi,..al pishtolj je bio tu i njegova nervoza i nedostatak pameti.

Ne verujem da se nekaje i prolazi korz ceo sluchaj svakoga dana- al zakon kaze koja je kazna za to shto je uradio i pravda treba da bude za sve ista.

To mrcvarenje me najvishe nervira,..prvo ovoliko, ne nego ovoliko, pa ga puste, pa on ode tamo da nezivi, pa sada ajde malo da opetujemo,..pa gde si pravdo do sad bila,..do sada bi vec 100 puta odsluzio i bio mirniji.

Kako je doshlo do tog zamesheteljstva oko odsluzivanja.

neka se sve uzme u obzir i nek bude resheno pravedno!

btw- Laushevic je Crnogorac!
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 14:45 09.07.2009

Re: Secam se,

ja znam da je Crnogorac, ali zar posle Obilica, da ostanemo i bez Laushevica. hehe :) Shalu na stranu, ko moze da tvrdi da pod datim okolnostima ne bi postupio isto, a presuda je smeshna, jer je preinachena 100 puta
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:09 09.07.2009

Re: Secam se,

Koliko se secam njegovih izjava, posle nemilog dogadjaja,..on se uplashio, verovatno je u pochetku mislio da ce lako da umiri galamu, ali se nije nadao da ce klinci da mu pridju i da ce doci do fajta, pa se izgubio, pala su mu i sochiva i on je uchinio najvecu grashku- izvukao je pishtolj,..a kda ga imash- izvadish ga, a kada ga izvadish- obichno i pucash,..shto njegov mozak nije bash najbolje prepradio u trenucima haosa,..video i barat kako lezi,..ne znam, mnogi ne bi uradili nishta pametno, ako vec nisu navikli na takve situacija, pa znaju shta se radi,..al pishtolj je bio tu i njegova nervoza i nedostatak pameti.


Ono što mene nervira jeste da postoje 200 verzija tog događaja...

Jedna od njih je da je pištolj bio u kolima i da se on vratio po njega i pripucao...

Takođe, njegov brat je pucao jednom ali nikog nije pogodio...

NJegov brat je takođe osuđen na 2 godine koje je odležao...

Ta presuda se šetala po raznim sudovima i u nekim izvorima dolazila je i do saveznog suda, tako da nije samo pristrasni crnogorski sud sudio?!?!


- Žarko Laušević je rođen 19. januara 1960. godine na Cetinju - Crna Gora (Crnogorac)


Exitus Letalis Exitus Letalis 15:37 09.07.2009

Re: Secam se,

sve su to špekulacije, šta bi bilo kad bi bilo...
ali čovek je imao revolver.
koji je to koji ima šaržer sa 20 metaka.
il je možda menjao... dopunjavao...
il je imao hekler...
ko izdaje dozvole za takvo oružje?
kako se uopšte izdaju dozvole?
ima li neka provera, psihička... bilo koja...
il samo podneseš molbu i dobiješ dozvolu...
Neko Iz Mase Neko Iz Mase 15:45 09.07.2009

Re: Secam se,

Exitus Letalis
sve su to špekulacije, šta bi bilo kad bi bilo...
ali čovek je imao revolver.
koji je to koji ima šaržer sa 20 metaka.
il je možda menjao... dopunjavao...
il je imao hekler...
ko izdaje dozvole za takvo oružje?
kako se uopšte izdaju dozvole?
ima li neka provera, psihička... bilo koja...
il samo podneseš molbu i dobiješ dozvolu...



Sada, po zakonu, dozvolu za noshenje oruzja ne moze da dobije privatno lice. U ono vreme je mogao da je dobije svako, ali ne zato shto mu se hoce. Morao je da prodje psihijatriski pregled i josh ako dokaze da mu preti opasnost dobija oruzje bez problema. Zarko je iz opravdanih razloga brinuo za svoju bezbednost i bezbednost svoje porodice, te je s toga i dobio dozvolu za noshenje oruzja. I gle! Ispostavilo se da je brinuo s razlogom, ili nikad niste chuli da je neko prebijen na smrt?
angie01 angie01 15:56 09.07.2009

Re: Secam se,

Ono što mene nervira jeste da postoje 200 verzija tog događaja...


verovatno ima u arhivama novina iz tog vremena,..tada je svuda pisalo to shto sam rekla,..da kada su mu pala sochiva-nije dobro ni video i u panici izvaido pishtolj i pucao-a da je brat tada vec lezao na podu,...mislim necu da sada ja budem inspektor,..ima negde sigurno,..a htela sam reci, da je krenulo- da smiri galamu,ne sluteci u shta ce se sve to proizvesti- a ni ova deca koja su ga napala, sigurno nisu ni slutila da on ima pishtolj i da bi ga upotrebio- oni malo hteli da pokazu chija je teritorija, ovaj valjda ko je ipak glavniji, malo odradili maligani na podizanju tenzije, malo vishe panika u iznenadnoj neprijatnoj situaciji- a ispala katastrofa po obe strane.
pravnik_bg pravnik_bg 15:36 09.07.2009

Sloboda za Milosa Obilica

Predraze,
Imajuci u vidu da na ozbiljnim internet sajtovima nema mnogo ljudi iz gej populacije koji dobiju priliku da nesto kazu i da pri tom budu i saslusani, te samim tim sto si ti u takvoj poziciji trebalo bi da malo vise obratis paznju na to kako koju temu obradjujes. Buduci da je u danasnjoj Srbiji svaka javna rec gej ljudi pod lupom razlicitih dusebriznika, ti imas odgovornost da pazljivo biras reci i notu obracanja kao i to da utrosis vise vremena razmisljajuci o mogucim reakcijama javnosti na tvoje tekstove.
Iako se slazem da su svi tvoji tekstovi do sada bili protkani odredjenim humorom koji gej ljudi poseduju, smatram da je trebalo ovu temu da obradis malo ozbiljnije, ukoliko si vec odabrao da se bavis istom.
Naime, postoji momenat za sve pa tako i situacije kada se moze dozvoliti sopstvenom humoru da se oslobodi stega ali i situacije kada ozbiljnim stvarima treba ozbiljno pristupiti. Inace ce ljudi misliti kako mi gej momci samo trazimo priliku da se sprdamo sa svim sto stignemo i da nam se ne mogu poveriti ozbiljne stvari.
Kada si odlucio da se bavis pisanjem bloga ovde, time si prihvatio i odredjenu odgovornost da predstavljas ljude u dobrom i zabavnom svetlu, ali sa merom. A to da si odlucio da nas predstavljas potvrdjujes svakim svojim tekstom jer uporno navodis da si 100% peder i da volis momke. Ako pak ne zelis takvu ulogu, onda jednostavno ne spominji da si gej i ne dozvoli da to sto si gej proziva tvoje tekstove (nisam primetio da ijedan ovde strejt tip svako malo u svojim tekstovima pomene to da spava sa zenama a onda nastavi sa analizom drustva).
Posto sam primetio da volis engleski i da se neinhibirano istim sluzis, mislis da bi reci facetious i flippant opisali ovaj tekst.
Nadam se da ces primiti k znanju ovaj komentar.
Srdacan pozdrav
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:08 09.07.2009

Re: Sloboda za Milosa Obilica

Da li to znači da ja sve što ti budeš napisao mogu da pripišem svim pravnicima ovog sveta?!

Mislim, ako ne želiš, bio bi red da ne ističeš u prvi plan što si pravnik i mogao bi da promeniš nick...
pravnik_bg pravnik_bg 16:23 09.07.2009

Re: Sloboda za Milosa Obilica

Kada bi vecina pravnika razmisljala, govorila i pisala odmereno onda bi i bilo lepo kada bi nas tako posmatrao.
O tome se i radi. Kada vec istices nesto u prvi plan onda treba imati u vidu reputaciju grupe kojoj pripadas.
Drustvo u Srbiji treba da evoluira ali to, kao sto i sam znas, ne ide brzo vec mora korak po korak da bi na kraju ljudi toliko sazreli da kad neki gej nesto uradi to odmah ne bude generalizovano (bilo bi idealno kada se to ''gej'' ne bi ni isticalo u prvi plan). E pa do tog konacnog cilja zato i treba korak po korak, odn. gaziti po jajima (no pun intended).
A citao sam tvoje komentare na odobravanja i kritike tvojih citalaca i cini mi se da tesko prihvatas kritiku i odmah kao odgovor zauzimas ofanzivni stav. Time sto pises na blogu, svoje radove si dao na uvid javnosti i normalno je da ocekujes i podrsku ali isto tako i nemali broj neistomisljenika. A pravila parlamentarnosti nalazu da se saslusa/procita kritika i event. razmisli o tome, a ne ishitreno napada. To je praksa radikalno nastrojenih.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:33 09.07.2009

Re: Sloboda za Milosa Obilica

To je praksa radikalno nastrojenih.


Pa ja i jesam radikalno nastrojen

Ali mahom reagujem na kritiku koja nema veze sa mojim radom, već sa mojim ličnim svojstvima
Biljana 77 Biljana 77 15:39 09.07.2009

Nije isto...

Ali, mi smo Srbi solidaran i pravedan narod kada treba da zaštitimo žrtve i ugrožene od nepravde. Brzo smo se organizovali na Facebooku i napravili grupu „Sloboda za Žarka Lauševića" koja već ima preko 30 hiljada članova i svakim danom raste. Izuzetno mi je drago da mi Srbi imamo izgrađen osećaj za pravednost i poštenje. Tako smo zaštitili i onog nesrećnika Uroša Mišića, koji je nepravedno osuđen za zločin koji nije počinio i koji mu je podmetnut, a vreme će pokazati da je policajac sam sebi gurao baklju u usta.
Žarko Laušević je osuđen na 13, pa na 10, pa na 4 godine zatvora zbog prekoračenja nužne odbrane i u zatvoru u Spužu proveo je 4 godine i 7 meseci. Zbog svog dela se iskreno pokajao, dok se mlađani gospon Mišić branio da je mislio da je napao navijača Partizana (em glupo, em nema naznake kajanja za učinjeno). U strahu za svoj i život svog deteta (verovatno si čuo za krvnu osvetu i sl.) otišao je u Ameriku kao slobodan čovek. Par godina kasnije, ponovo je (u odsustvu) osuđen na 13 goidina. Ne pada mi na pamet da polemišem da li je adekvatna kazna od 13, 4 ili X godina za to što je uradio. Ali da njegova nesrećna sudbina nije za sprdnju, nije.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:11 09.07.2009

Re: Nije isto...

U strahu za svoj i život svog deteta (verovatno si čuo za krvnu osvetu i sl.) otišao je u Ameriku kao slobodan čovek.


Razumem totalno... Eto, on se krvno osvetio što mu je neko tukao brata, pa bi ta ožalošćena porodica da se krvno osveti njemu, pa onda...

Ali da njegova nesrećna sudbina nije za sprdnju, nije.


Slažem se, ubice uvek imaju nesrećnu sudbinu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:03 09.07.2009

Re: Nije isto...

Slažem se, ubice uvek imaju nesrećnu sudbinu..

da ne govorimo o njihovim žrtvama...
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:06 09.07.2009

Re: Nije isto...

Ali da njegova nesrećna sudbina nije za sprdnju, nije.

majketi, što je njegova sudbina gora od moje?
20 godina sam u zatvoru zvanom sereja, pa scg, pa sad srbija.
a nisam nikog prebila, nisam nikog ubila, nit imam oružje...
ako je tako bio zabrinut, što se šećkao po kafićima?
trebalo je bolje da se pazi ako je bio u opasnosti.
revolver mu baš i nije pomogao, naprotiv...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana