13. juli

Virtuelni Vasilije RSS / 14.07.2009. u 11:52
Evo mene opet da, bez prethodne namere, otvaram novu temu. Prosli put je jedna blogerka zatvorila sasvim mogucnost komentrisanja a sada su, izgleda mi, na temi Nećemo se „ćerati još“ dozvoljeni samo "politicki-podobni" komentatori (ostali se "ćeraju" sa teme). Posto mislim da se radi o bitnoj temi a i da "druga strana" ima pravo na svoje misljenje ... evo pruzam tu mogucnost ovde. I pocinjem sa mojim sopstvenim danasnjim komentarima:

Bloger AntiBitBoxBand: "I mislim ,a ovaj dodatni Vas post potvrdjuje da ste Vi bas to hteli, prepucavanja, krijuci se iza vjekovnog antifasizma"

Bravo, odlicno si ovo primetio! Ja sam na ovom blogu vec godinama ali nikom nije palo na pamet da pise ekstra blog-panegirik posvecen Srbiji i njenoj drzavnosti. A da jeste onda bi se ovde pojavila horda skojevaca-pljuvaca predvodjenih Exitus Letalis i parolama o Srebrenici (a to sto je Milo u vreme Srebrenice bio, uz njegovog ucitelja Milosevica na celu drzave ... sada nema veze).. A da je taj pisac bloga jos javno priznao da je potpuno nekritican i da idealizuje Srbiju onda bi ga odmah optuzili da je velikosprski fasista ... a prvi medju njima bi bili Exitus i Mrčo...

Ali sta da se radi, zauzeti smo ciscenjem sopstvenog dvorista pa ne mozemo jos da slavimo sopstvene praznike. Ali zato mozemo dane drzavnosti susednih I bivsih bratskih nam drzava. Valjda ce se setiti neko da na (olujno) vreme napise i neki prigodan, slavljenicki tekst na dan drzavnosti lijepe nase ... red je valjda da proslavimo i iz-cestitamo jedni drugima dan kad se zavijorila sahovnica na kninskoj tvrdjavi ... A red je i da se pridruzimo proslavi Milovog prijatelja Hasima Tacija ...
 
ps. Uups zaboravio sam ipak da i mi ovde ne blogu ponekad, u duhu zapadnoevropske tradicije, slavimo najvece nase i uopste hriscanske praznike: Bozic i Uskrs. U organizaciji drugosrbijanskog uglednika Kvirije ...


Bloger Sentinel:
"Ovo je blog o 13-om julu, sa posebnim osvrtom na onaj iz 1941.godine, njegovom značaju za Crnu Goru"


Pa sta ces kad ti je drzava takva da mora da krije, kao zmija noge, svoju dugu i svetlu istoriju ... posto je ona ranija deo i srpske istorije. Neces valjda da pises o onoj Crnoj Gori od pre 150 godina u cijem je najvisem pravnom aktu izricito pisalo da "у овој земљи нема никакве друге народности до једине србске". Kakva ti je to istorija i kultura koja se ne dici i junackom borbom protiv Turaka a ni najvecim pesnikom sa ovih prostora zato sto je on i najveci srpski pesnik (a covek i pisao na srpskom ... i nije znao ni najnovij crnogorski jezik i najnovija crnogorska slova).

Knjaz Milo u svojoj istoriji ima samo pokusaj osvajanja Dubrovnika sto bas i nije za diku. Ali mozes da se dicis time sto se covek bavio biznisom bez granica ( znaci da je bio preteca globalizacije ). A bogumi mozes da se dicis i Milovim mirotvorstvom i njegovim prijateljstvom sa Hasimom Tacijem poznatom po cojstvu i junastvu u postavljanju bombi u kafice pune srpske i crnogorske mladezi na Kosovu. 

Ali mora ti se Sento priznati da se zbilja trudis. Da sam ja Milov savetnik predlozio bih te za ambasadorsko mesto u prijateljskoj nezavisnoj drzavi Kosovo (aka NDK). Koliko si sa svojim pljuvackim aktivnostima svega sto ima veze sa Srbijom pogodan za to mesto, toliko si nepodoban da predstavljas CG u Srbiji i na ovom blogu - unistices joj i ono malo preostalog kredibiliteta ...

ps. A kad smo vec kod 13. jula 1941. : da li ste vi tu vrsili neku lustraciju ... ili slavite sve ucesnike podjednako? Procitah negde da su u tom ustanku ucestvovale i snage Pavla Djurisica i da su vec 18. jula u zestokom sukobu sa Italijanima oslobodile Berane ...
 
Evo na zelju citalaca i nekoliko slicica ... za one koji bi da nazdrave.
 
Ne znam da li treba da pojasnjavam: uzrok mog teksta je samo nezadovoljstvo zbog obrisanih postova. Kad covek izgubi neko vreme pisuci ih naravno da je nezadovoljan samovoljom nekog "malog Napoleona" srecnog sto se i on docepao parcenceta vlasti ... pa makar ona bila i ovo besmisleno pravo autora da brisu postove koji im nisu simpaticni. Moje misljenje je da to pravo treba da imaju samo moderatori i da ga primenjuju kao krajnje resenje/sredstvo ...
 
A sto se tice "crnogorske problematike" moja kritika je upucena onima koji brukaju i Crnu Goru i Srbiju ... i dele ih i svadjaju. I ovde na blogu a i sire. I kad su Hrvati u pitanju meni se najvise svidja ona recenica Igora Mandica da se tu radi o "dva plemena istog naroda". O Crnogorcima je suvisno i pricati ...
 
                                   prvjenac%20veliki.jpg     vranac%20reserve%20veliki.gif   loza%20velika.jpg
 
ps. Izvinjavam se citaocim za naknadno dodvanje slika, dodatnog objasnjenja i ps-a prvom postu koji sam u pocetku izostavio ... 



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gbls gbls 19:41 14.07.2009

Re: Priznajte,

Glupost je neuništiva ! Gebels, aj malo ćuti.

Ovo je jos jedna uvreda i zahtevam od moderatora da sankcionise ovakvo ponasanje. Nedostatak kulture i vaspitanja vec si pokazao u vise navrata, neznanje cak demonstriras i u najprostijim recenicama. Ne znam sta ti je smesno u cinjenici da je 1979. u zemljotresu poginulo i stradalo nekoliko stotina ljudi i da su znatna sredstva izdvojena za pomoc ovim ljudima? Ili mozda nisi samo nekulturan i neobrazovan, nego si se prepoznao u nekom od mojih ranijih postova?
libkonz libkonz 19:46 14.07.2009

Re: Priznajte,

Ne znam sta ti je smesno u cinjenici da je 1979. u zemljotresu poginulo i stradalo nekoliko stotina ljudi i da su znatna sredstva izdvojena za pomoc ovim ljudima?

gbls gbls 19:57 14.07.2009

Re: Priznajte,

Virtuelni Vasilije
gbls
u nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.


Hm, ne verujem da ce ljudi prestati da te zovu tako kako te zovu i ako promenis nick ... ako nastavis sa ovakvim rasistickim izjavama

Mozda su malo teze reci, ali Albanija i Hrvatska su 1941. bile clanice Treceg rajha. A stanovnici ovih drzava danas su bratski narodi u CG. U Albaniji nema hriscana a ni slovenskog zivlja (u znacajnom broju da bi bili pomenuti) u Hrvatskoj je ostalo nesto pravoslavaca i na kraju, mesta rasizmu nema, svi pripadaju u ovom slucaju jednoj rasi.
gbls gbls 20:04 14.07.2009

Re: Priznajte,

margos
To nije bilo baš tako davno - te se mnogi sećaju kako su odvajali 0.5% od plate (čini mi se 10 ili 11 godina).

Mislim da je bio mnogo veci procenat, ali ne i mnogo kraci period. Ipak uzmite sa rezervom ovaj podatak, bilo je davno, mnogi su kao i zaboravili... a kada su vec zaboravili ili se vec ponasaju kao da jesu, koga vise briga.
margos margos 20:20 14.07.2009

Re: Priznajte,

Nije u svakom slučaju zanemarljivo - ni period, ni procenat, ni brojnost zloupotreba. E sad, narod kaže, kad ode tele nek ide i ular - i od toga su svi koji su izdvajali odavno digli ruke, jer su prevare koje su usledile u narednim godinama, bile još žešće.

Kada ljudi pomažu ljudima, imaju pravo da biraju kome pomažu. E sad, ako odaberem da nekom pomognem, pa posle zvocam - pristajem na moralne pridike. No ako iznosim činjenicu da se izdvajalo preko decenije, da je bilo zloupotreba, da je to bila politička a ne lična i ljudska odluka - ne vidim za to razlog.
libkonz libkonz 20:29 14.07.2009

Re: Priznajte,

No ako iznosim činjenicu da se izdvajalo preko decenije, da je bilo zloupotreba, da je to bila politička a ne lična i ljudska odluka - ne vidim za to razlog.

Ako je tako kao što kažeš, kakve to onda ima veze sa ovim tekstom?
Jedini način da se vaši komentari povežu sa ovom pričom je onaj koji sam već naveo.
Lično, ako učinim neko dobro delo, nešto ljudski, onda ne tražim naknadu za to.
Ono što vi kažete je da neko mora da Srbiji bude večno zahvalan zato što je pomogla. Za mene je takvo razmišljanje neprihvatljivo.
margos margos 20:41 14.07.2009

Re: Priznajte,

Ono što vi kažete je da neko mora da Srbiji bude večno zahvalan zato što je pomogla. Za mene je takvo razmišljanje neprihvatljivo.

Ti opet u moralističke gajde, a ja ti opet kažem - politička odluka, a ne moja lična. I ne treba da bude večno zahvalna - samo nije lepo da tako brzo zaboraviše i da se puvakaju kako su sve sami postigli i uradili, i da se najgrlatiji pojedinci odriču veza sa Srbijom.

I čisto sumnjam da bi bio tako velikodušan da si u tom izdvajanju učestvovao - svestan velikog broja zloupotreba. Makar bi napisao blog da se pobuniš:)
Ataturk Ataturk 20:50 14.07.2009

Re: Priznajte,

gbls

Virtuelni Vasilije

gblsu nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.Hm, ne verujem da ce ljudi prestati da te zovu tako kako te zovu i ako promenis nick ... ako nastavis sa ovakvim rasistickim izjavamaMozda su malo teze reci, ali Albanija i Hrvatska su 1941. bile clanice Treceg rajha. A stanovnici ovih drzava danas su bratski narodi u CG. U Albaniji nema hriscana a ni slovenskog zivlja (u znacajnom broju da bi bili pomenuti) u Hrvatskoj je ostalo nesto pravoslavaca i na kraju, mesta rasizmu nema, svi pripadaju u ovom slucaju jednoj rasi.


OMG? Please, tell us more!
libkonz libkonz 20:51 14.07.2009

Re: Priznajte,

da se najgrlatiji pojedinci odriču veza sa Srbijom.

sami biraju svoju sudbinu. Ja sam se iskreno radovao kada je referendum prošao. Nemam ništa protiv Crnogoraca, ali želeo sam da živim u državi čija je himna Bože Pravde i koja se zove Srbija.
A poznato je da su oni najveći narcisi. Nek se sad puvkaju u svojoj državi, svu sreću im želim...
i ponosno kličem:
ŽIVELA SRBIJA !
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:56 14.07.2009

Re: Priznajte,

gbls
Mozda su malo teze reci, ali Albanija i Hrvatska su 1941. bile clanice Treceg rajha. A stanovnici ovih drzava danas su bratski narodi u CG. U Albaniji nema hriscana a ni slovenskog zivlja (u znacajnom broju da bi bili pomenuti) u Hrvatskoj je ostalo nesto pravoslavaca i na kraju, mesta rasizmu nema, svi pripadaju u ovom slucaju jednoj rasi.


Ok, da zamislimo da je tako ... i tebi se to znaci svidja pa bi hteo i da CG izgleda kao da je bila/jeste clanica treceg rajha? I onda se cudis za ono u vezi nicka?
libkonz libkonz 20:56 14.07.2009

Re: Priznajte,

Ovo je jos jedna uvreda i zahtevam od moderatora da sankcionise ovakvo ponasanje.

Mislim da moderatori uživaju kada stižu pritužbe na mene. Poslednje što znam da se jedna blogerka žalila što sam je pitao da li nosi cvet u kosi i da li živi u Rusiji.
Još se nisi dovoljno pokazao da je zaseniš, ali polako, ima vremena.
gbls gbls 21:02 14.07.2009

Re: Priznajte,

Ako je tako kao što kažeš, kakve to onda ima veze sa ovim tekstom?
Jedini način da se vaši komentari povežu sa ovom pričom je onaj koji sam već naveo.
Lično, ako učinim neko dobro delo, nešto ljudski, onda ne tražim naknadu za to.
Ono što vi kažete je da neko mora da Srbiji bude večno zahvalan zato što je pomogla. Za mene je takvo razmišljanje neprihvatljivo.

Ti kao nisi pratio Sentijev blog i kao ne znas zbog cega je Vasilije pokrenuo ovu temu i ovi tekstovi ovde su kao dosli iznenada i nenajavljeni... kao zbunjen si i nisi informisan, tumacis ono sto procitas, nema konteksta, nema kontinuiteta, koga bre ti ovde zaj...... Cisto sumnjam da si nekada ucinio neko dobro delo, jer bi onda osetio neciju zahvalnost, pa bi eto najzad shvatio kakav je to osecaj, biti zahvalan. Kao sto rekoh, nedostatak vaspitanja nuzno proizvodi i nedostatak zahvalnosti. Za tebe jedinog i najmanje informisanog na ovom blogu: Sve sto je ovde pomenuto ima za cilj da prikaze vekovnu povezanost ova dva (ili jednog) naroda, zajednicke zrtve i napore, koje sada osporavaju neke vremenske i civilizacijske anomalije u vidu raznih piarova, politikanata, kvazieksperata i blogera , koji izmisljaju nove vere, degenerisanu azbuku, ucestvuju u prekrajanju istorije.
gbls gbls 21:18 14.07.2009

Re: Priznajte,

Ok, da zamislimo da je tako ... i tebi se to znaci svidja pa bi hteo i da CG izgleda kao da je bila/jeste clanica treceg rajha? I onda se cudis za ono u vezi nicka?

Nismo se razumeli, ja samo kazem da danas u Crnoj Gori sve odluke donose oni koji nisu svojevremeno bili na strani antifasista. Njihov broj je danas u CG mali ali dovoljan da bude jezicak na vagi kada su u pitanju referendumi , izbori, politicki zivot i donosenje najvaznijih odluka. Jos preciznije, iako malobrojni, oni zahvaljujuci svom ucescu u politickom zivotu CG mogu da uslovljavaju CG po pitanju najvaznijih politckih odluka, kao sto je napr. spoljna politika zemlje prema susedima (citaj Srbiji). Pa slicna situacija je u Srbiji sa SPS, koja iako neznatno iznad cenzusa diktira sve uslove u politickom zivotu zemlje i nesrazmerno mnogo utice na donosenje najvaznijih politickih odluka.
libkonz libkonz 21:25 14.07.2009

Re: Priznajte,

Cisto sumnjam da si nekada ucinio neko dobro delo, jer bi onda osetio neciju zahvalnost

Jesam, nekim plavušama sa velikim grudima. A zahvalnost je mogla biti i bolja.
gbls gbls 21:32 14.07.2009

Re: Priznajte,

Ataturk
gbls

Virtuelni Vasilije

gblsu nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.Hm, ne verujem da ce ljudi prestati da te zovu tako kako te zovu i ako promenis nick ... ako nastavis sa ovakvim rasistickim izjavamaMozda su malo teze reci, ali Albanija i Hrvatska su 1941. bile clanice Treceg rajha. A stanovnici ovih drzava danas su bratski narodi u CG. U Albaniji nema hriscana a ni slovenskog zivlja (u znacajnom broju da bi bili pomenuti) u Hrvatskoj je ostalo nesto pravoslavaca i na kraju, mesta rasizmu nema, svi pripadaju u ovom slucaju jednoj rasi.


OMG? Please, tell us more!


Hvala gospodinu Ataturku na ukazanom propustu, izvinjavam se svim blogerima, napravio sam u zurbi veliku gresku i zaboravio na Albance katolicke vere. Jos jednom veliko izvinjenje svim blogerima i Albancima katolicke vere.
gbls gbls 23:12 14.07.2009

Re: Priznajte,

Mislim da moderatori uživaju kada stižu pritužbe na mene. Poslednje što znam da se jedna blogerka žalila što sam je pitao da li nosi cvet u kosi i da li živi u Rusiji.
Još se nisi dovoljno pokazao da je zaseniš, ali polako, ima vremena.


Cega se pametan stidi...

Nema g. Ataturka, a moje izvinjenje je bilo najiskrenije... a ko zna, mozda katolici iz Albanije (svih 10 posto) postanu novi faktor stabilnosti u regionu, jer cudan je ovo region... i po podacima g. Markonia jos jedan faktor u regionu 20-25 posto ortodoksnih Albanaca. I oni su potencijalni faktor stabilnosti i mira u regionu... i da ostavim pasvord za editovanje, za slucaj da pronadjete jos neke eskime, indijance, liliputance, neku egzotiku ili pticu dodo.
markonio92 markonio92 23:13 14.07.2009

Re: Priznajte,

gbls

Hvala gospodinu Ataturku na ukazanom propustu, izvinjavam se svim blogerima, napravio sam u zurbi veliku gresku i zaboravio na Albance katolicke vere. Jos jednom veliko izvinjenje svim blogerima i Albancima katolicke vere.



Albania

International Religious Freedom Report 2007
Bureau of Democracy, Human Rights, and Labor
-
-
-
-
Citizens of Muslim background make up the largest traditional religious group (65 to 70 percent of the population) and are divided into two major communities: those associated with a moderate form of Sunni Islam and those associated with the Bektashi school (a particularly liberal form of Shi'a Sufism). Bektashis are estimated to represent 25 percent of the Muslim population. The Orthodox Autocephalous Church of Albania (referred to as Orthodox) and the Roman Catholic Church are the other large denominations. An estimated 20 to 25 percent of the population belongs to communities that are traditionally Albanian Orthodox and 10 percent to Catholic communities.
-
-
-
-
Izvor: http://www.state.gov/g/drl/rls/irf/2007/90160.htm
gbls gbls 00:13 15.07.2009

Re: Priznajte,

Hvala g. Markonio na podacima, vidim da polako na svim blogovima ponestaje Srba, a bez publike se igra samo po kazni. Ispade na kraju veceri da cu da se zahvalim samo domacinu bloga i ovom malom libkonzu na interesantnoj veceri. Mozda je bilo bolje da sam ga poslusao, jer statistika je jako nezgodna nauka. Ako stigne jos neki statisticki pokazatelj ili cak grafikon, pomislicu da tripujem sve one spaljene i izgubljene zemlje. crkve i ognjista. Izgleda da smo mi Srbi proslost a da buducnost pripada onima koji su voljni da je siluju. Ili je ipak samo novac u pitanju?
libkonz libkonz 00:42 15.07.2009

Re: Priznajte,

da se zahvalim samo domacinu bloga i ovom malom libkonzu

Goran Vučković Goran Vučković 00:51 15.07.2009

Porno srpstvo

Hvala g. Markonio na podacima, vidim da polako na svim blogovima ponestaje Srba,

Srba ima ovde sasvim dovoljno, ali ima i dosta onih Srba kojima rasizam i šovinistička patetika nisu mili.

Takvi koji su kukali za ognjištima i zemljama, a palili tuđa i raseljavali ljude sa svoje zemlje - su najmanje pozvani da kukaju sada za Srbima i ognjištima i zemljama. I ja se iskreno nadam da su prošlost Srbije i srpskog naroda.

Da li si se ikad zapitao da li bi mogao da živiš u najobičnijoj zgradi sa komšijama, prema kojima bi ispoljavao takav nivo arogancije i nipodaštavanja?
milojko92 milojko92 02:41 15.07.2009

Re: Porno srpstvo

Goran Vučković
Takvi koji su kukali za ognjištima i zemljama, a palili tuđa i raseljavali ljude sa svoje zemlje - su najmanje pozvani da kukaju sada za Srbima i ognjištima i zemljama. I ja se iskreno nadam da su prošlost Srbije i srpskog naroda.
Ovo vec spada u klevetu da je covek pocinio ratne zlocine. Da moderacija na ovom blogu bar jednom ne primeni omiljene dvostruke standarde ti bi vucko popio sedmodnevni ban. Svetionice tolerancije... E na sta smo spali...
Za svako slucaj prijavih te moderaciji, mozda se desi cudo pa i reaguju.
Goran Vučković Goran Vučković 10:29 15.07.2009

Re: Porno srpstvo

Ovo vec spada u klevetu da je covek pocinio ratne zlocine. Da moderacija na ovom blogu bar jednom ne primeni omiljene dvostruke standarde ti bi vucko popio sedmodnevni ban. Svetionice tolerancije... E na sta smo spali...
Za svako slucaj prijavih te moderaciji, mozda se desi cudo pa i reaguju.

Samo ti prijavljuj, kad god misliš da sam rekao nešto što ne treba.

Ja reagujem kad neko poput ovoga gbls-a tvrdi da su Srbi slični njemu - a takvi Srbi kao on su nas koštali strašno poslednjih 20 i kusur godina. Toliko je zaslepljen da ne može ni Albance-hrišćane da ostavi na miru, nego se ruga na njihov račun.

Jugoslav (Sentinel26) je našao, po meni, nepriličan način da predstavlja Crnu Goru ovde (to sam pomenuo kod Lektorke na blogu) - ali nemam nikakvu nameru sa njim da ulazim u raspravu oko toga da li je Crna Gora više ovakva ili onakva. Odvojili su se, otarasili se balasta Kosova i drugih problema koje Srbija vuče na leđima kao posledicu nerazumne politike nacionalne arogancije i sile sa kraja '80-tih i iz '90-tih - i sada se bave drugim problemima. Pokazivati to "rešenje problema" kao uzor Srbiji je, po meni, neukusno - ali svako po svom ukusu.

Međutim jako mi smeta da me "predstavlja" neko ko ni svestan nije svog primitivnog rasizma. Posebno zato što su takvi kao on napravili štetu mom narodu kakvu će nam trebati decenije, da ne kažem generacije, da ispravimo. To mi mnogo teže pada nego Jugoslavljevo pobrojavanje "dostignuća" Crne Gore.
libkonz libkonz 10:38 15.07.2009

Re: Porno srpstvo

Gorane, slažem se sa tobom, od reči do reči!
jesen92 jesen92 12:57 15.07.2009

Re: Priznajte,

..
te se mnogi sećaju kako su odvajali 0.5% od plate


i za prugu bg/bar kao da se samo mi vozimo tom prugom...Moj deda, posle pustanja pruge, dobio jednu besplatnu kartu na konto toga sto mu se odbijalo od plate ili penzije...zaboravila sam, davno je bilo....i ja iskoristila tu kartu..u celom svom zivotu samo sam se tada provozala tom prugom i jos jednom pre par godina.... moj deda ni jednom..
jesen92 jesen92 13:52 15.07.2009

Re: Porno srpstvo

Međutim jako mi smeta da me "predstavlja" neko ko ni svestan nije svog primitivnog rasizma. Posebno zato što su takvi kao on napravili štetu mom narodu kakvu će nam trebati decenije, da ne kažem generacije, da ispravimo. To mi mnogo teže pada nego Jugoslavljevo pobrojavanje "dostignuća" Crne Gore.
...sve se slazem sa tobom osim da Jugoslav samo prebrojava crnogorska dostignuca...On vec duze vreme na ovom blogu "deluje" vrlo destruktivno i vrlo sovinisticki..retko se javlja "kao gradjanin srbije" a cesto kao crnogorac smatrajuci da mu ta "osobenost" daje neka posebna prava....Svi vi koji zivite "negde" znate da je , u najmanju ruku, nekorektno pljuvati po zemlji u kojoj zivis i koja ti je pruzila neku sansu....Svako uvek moze da se vrati odakle je dosao ukoliko ne moze da prihvati "novu sredinu"..........Nekako imam utisak da se na ovom blogu nekima tolerise izrazavanje mrznje.....
libkonz libkonz 14:01 15.07.2009

Re: Porno srpstvo

Svako uvek moze da se vrati odakle je dosao ukoliko ne moze da prihvati "novu sredinu"....

upravo sam takav komentar ostavio kod Dalija, samo što je tada priča bila o Americi:
I nikada mi neće biti jasni oni ljudi koji loše govore o zemlji koja im je pružila šansu da nešto steknu u životu.

A Jesen92 lepo kaže:
On vec duze vreme na ovom blogu "deluje" vrlo destruktivno i vrlo sovinisticki..retko se javlja "kao gradjanin srbije" a cesto kao crnogorac smatrajuci da mu ta "osobenost" daje neka posebna prava..

Za mene su ljudi koji se zaklanjaju iza neke grupe uvek bili slabići. Verujem da se Jugoslav sada oseća moćno, jer ako ga neko dirne ima ceo Lovćenac da se digne na noge.
Vera Johnson Vera Johnson 05:21 16.07.2009

Re: Priznajte,

libkonz
Zloupotreba je uvek bilo i biće. Ono što ste ti i gbls komentarisali je: sram ih bilo, mi im pomogli kad je udario zemljotres, a oni nama tako. Za mene je takav stav nedopustiv. Tu se radi o tome da su ljudi pomogli ljudima.


na silu. na silu. niko nas/vas/njih nije pitUvao da li zelimo da damo para. odbijalo se od "plate" sam' tako
libkonz libkonz 22:47 14.07.2009

Neću više da se igram sa vama

Svakoga od vas je neko banovao do sad, a mene niko od autora. Jedino jedan od administratora na 7 dana, a i to greškom.
tyson tyson 23:17 14.07.2009

Re: Neću više da se igram sa vama


Ja sam prvi i jedini put put doživeo da budem banovan na ovom blogu od ove vaške.

Nije mu se svidelo šta sam mu napisao posle još jednog njegovog uobičajenog razračunavanja sa celom grupacijom ljudi, ovaj put sa Vojvođanima:


Vaše tretiranje ravnopravnosti smo vidjeli kada su ti vaši "vojvodjanski" batinaši iz Novog Sada, sa članskim legitimacijama jedne vladajuće stranke, pretukli pištoljima jednog Crnogca u Lovćencu, jer nije htio glasati u skupštini po njihovoj volji .
Vi ako tako nastavite, u Vojvodini neće ostati ni 20% stanovnika, hoćete li moći sve to sami ili imate pomoć iz Zemuna i Beograda ili su vam dovoljne instrukcije iz Sheveningena.

Ta vaša poruka "svi Crnogorci u jednoj državi" vjerovatno je posljedica toga što ste sve Srbe već smjestili (ili namjeravate ) u jednu državu pa imate praktičnoga iskustva.

Pjevali su neki (lozom podgrijani ) momci pjesmu "Do Mostara, Crna Gora stara, do Kraljeva i nova i stara" no to (osim za par pijanih momaka ) nije postala ni nacionalna ni državna pjesma niti su njezine poruke prihvatljive.

Budite vi Vojvodjani sigurni da ćete za vaše praznike dobijati prave čestitke a za batine ćete dobiti račun.
Samo da te prijateljski obavjestim da je o ovom tvom eklatantnom fašističkom nastupu obavešten moderator.

Možeš da šaraš po zidu "Živjeo crnogorski antifašizam" do sudnjega dana, ali ti je potrebno jako malo - jedan jedini komentar na blogu - da pokažeš pravo, kriptofašističko lice.

Vi Vojvođani, vi Srbi/Srbijanci, pa onda kolektivno mazanje govnima. Śediš li u braon košulji pred kompjuterom, Śetinele, dok pišeš ovakve gebelsovske tirade? Ne dao ti Bog i sveti Vasilije neku vlast, grobovi palih od ruku takvih kao što si ti broje se milionima.

Sramoto slavnih predaka na koje se ovde kukavičji pozivaš. Nije te sramota njihove prolivene krvi!



filvas filvas 17:04 15.07.2009

Re: Neću više da se igram sa vama

Mene su za sada banovali Biljana Srbljanovic Vuco, Dragec Vragec I Setinjelj. Urednistvo bloga je svojevremeno izbacilo Sergeja i onog Zoxa kada su preterali, ali od tada niko nije dobio ni opomenu. A Drago je recimo o meni bezocno lagao i to posto me je prethodno onemogucio da mu odgovorim, sto bi moralo da bude razlog da mu upute makar javnu opomenu. Umesto toga, dobio sam privatnu poruku punu razumevanja. I nista.
mariopan mariopan 19:14 15.07.2009

Re: Neću više da se igram sa vama

Sramoto slavnih predaka na koje se ovde kukavičji pozivaš. Nije te sramota njihove prolivene krvi!



   

E nasao si da mu krv pominjes pa pozlilo mu je jer sam i ja pominjala glave odsecene i krv , jeste da je davno bilo i od Turaka jos ali se Senta gotovo onesvestio pa me opomenuo da sama brisem i ne pominjem krv,sablje i junake.... zlo mu. Mislio valjda da ga zovem u boj.Jadan ne bio ne moze krv da smisli.

Nije cudo da te banovao, odsad pazljivo i samo za tastaturom se mogu podizati ustanci a onda lepo i kulturno svi odemo kuci. Nema krvi i nema predaka,grobova, spomenika......nego lepo i polako :......... " sve je pocelo u sumrak svitanja dok su leptirici leteli okolo" .... itd ...tako treba sa osetljivim i upasenim Sentom, nema nam druge.
wukadin wukadin 09:35 15.07.2009

Nešto mi govori...

Da će ovde biti prinudnih komentara i bloga o "crnogorskom jeziku".
Već se počelo sa ljubaznim molbama
medjutim92 medjutim92 09:35 15.07.2009

Nisam hteo da odgovaram tamo..

.. na kraju bih napisao "Srećan praznik i ćerajte se" a onda bi me covek banovao..

.. sto sam mozda i trebao da uradim, da vidim kako je biti banovan
wukadin wukadin 10:05 15.07.2009

Re: Nisam hteo da odgovaram tamo..

Ako sam dobro shvatio, kad kliknep na odgovor na glavni tekst ne bude ništa. A na replike nije prikazan link za odogovr. Zato postoji mogućnost preporuka, što rado koristim
gbls gbls 16:20 15.07.2009

Kako je vule probao kinesku hranu

i postao gradjanin sveta. Vule, nemojte da mi zamerate na necemu sto ja nisam uradio ili rekao. Nemojte ovde da ubacujete neke konstrukcije, da secirate delove mojih postova, recite ovde kao i na blogu o cvarcima da ste se odrodili. Ja vas postujem, a navescu i zasto. Vi ste, kako sam negde procitao, jedan od osnivaca Antegra doo, to je danas uspesna firma koja broji blizu 100 zaposlenih i svi imaju, za nase prilike, dobre plate. Vratite se Vule i napravite jos 100 Antegri, nemojte da mi iz UK pricate o patriotizmu. Najozbiljnije vam to kazem, pristajem ovde na bilo kakve diskvalifikacije sa vase strane ako se vratite i otvorite jos jednu firmu i nahranite 100 novih porodica. A do tada, da vam kazem, NAUCITE da pravite razliku izmedju rasizma i nacionalizma, ako vas boli moja prica o eldepeu na jednom blogu, onda znajte da sam svojevremeno upijao sve od chedadzije, najiskrenije mu verovao, glasao po njegovoj i Zoranovoj preporuci, dok jednog dana nije resio da mu je hobi lov i ribolov, najpre ulovivsi zebru ispred Skupstine, a onda je valjda izbunario neke ribe po zemunskim bazenima i ribnjacima. Ceda ima NEKOLIKO dobrih ideja, ali nema HR da ih sprovede, Ceda ima neke nerasciscene racune sa Borisom i dajem mu za pravo da to sve rese ON i BORIS, nikako vi i Borisova stranka. Pa kako vas nije sramota da mi ovde prebacujete nesto sto nigde nisam napisao. Dok ne otvorite novu Antegru, molim vas da mi kazete da li bi bilo dobro da ponovo pocnemo da koristimo jednu zaboravljenu rec - malogradjanin ( jedna od definicija - onaj ciji finansijski i materijalni uspon nije propratila kulturoloska i duhovna nadgradnja) preporucujem blog Imamo cvarke, sa posebnim osvrtom na vuletove postove. I poseban pozdrav Adminu i pitanje, mogu li preporuke mojih postova da idu i u minus, mislim da je izvodljivo, necete vise morati da ih brisete, samo dodajte znak -
Goran Vučković Goran Vučković 18:05 15.07.2009

Ko se čime hrani

Ok ako je prigodnije na "Vi", može i tako.

Dakle: ne zanima me i ne dotiče me se priča o Čedi. Video sam komentar prepun stereotipa o LDP ekipi, pa sam pobrojao čega sam se setio da fali - od stereotipa. Ovo sa njim i Borisom ni ne razumem šta je poenta. Nisam religiozan, a još manje imam želju i potrebu da od bilo kog političara pravim ikonu.

Prebacujem Vam vrlo konkretne stvari, koje nemaju veze sa pomenutim političarima. Meni neko ko kaže:
Sa zakasnjenjem cestitam svim pravim CRNOGORCIMA Ustanak, iskazujem duboko postovanje prema potomcima tih hrabrih ljudi koji dadose zivote u nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.
Nismo se razumeli, ja samo kazem da danas u Crnoj Gori sve odluke donose oni koji nisu svojevremeno bili na strani antifasista. Njihov broj je danas u CG mali ali dovoljan da bude jezicak na vagi kada su u pitanju referendumi , izbori, politicki zivot i donosenje najvaznijih odluka. Jos preciznije, iako malobrojni, oni zahvaljujuci svom ucescu u politickom zivotu CG mogu da uslovljavaju CG po pitanju najvaznijih politckih odluka, kao sto je napr. spoljna politika zemlje prema susedima (citaj Srbiji).

ne može da bude ništa nego rasista. I kada on počne da prebrojava Srbe na blogu, ne vidim šta mogu da mu odgovorim - nego da se nadam da će u budućnosti u Srbiji takav način izražavanja otići u istoriju.

Što se tiče hrane, odrođivanja malograđanštine i ostalog - nije mi problem da se našalim na svoj račun - ali svoj nacionalni identitet ne vezujem ni za čvarke, ni za ajvar, ni za kajmak. A čak i ta malograđanština ume da bude visoka stepenica za neke druge "boljke", koje sve vide kroz pleme, "zemlje", "ognjišta" i borbu protiv "antihrista, neslovena i nepravoslavnih".

A firma u kojoj radim takođe zapošljava preko sto ljudi u Beogradu (u stvari mislim da je sada preko sto šezdeset). I u njoj sam dao solidan doprinos da se razvije do ovoga što je sada, iako nisam suvlasnik - sada je to deo jedne američke kompanije čiji su vlasnici opet Italijani. I to je ono što je svet danas - neko to shvata, a neko ne - pa svojim grebanjem po tlu i krvi upropašćava i one skromne šanse što, kao narod i država, imamo.
gbls gbls 19:38 15.07.2009

Re: Ko se čime hrani

Vasilije: Ok, da zamislimo da je tako ... i tebi se to znaci svidja pa bi hteo i da CG izgleda kao da je bila/jeste clanica treceg rajha? I onda se cudis za ono u vezi nicka?
Nismo se razumeli, ja samo kazem da danas u Crnoj Gori sve odluke donose oni koji nisu svojevremeno bili na strani antifasista. Njihov broj je danas u CG mali ali dovoljan da bude jezicak na vagi kada su u pitanju referendumi , izbori, politicki zivot i donosenje najvaznijih odluka. Jos preciznije, iako malobrojni, oni zahvaljujuci svom ucescu u politickom zivotu CG mogu da uslovljavaju CG po pitanju najvaznijih politckih odluka, kao sto je napr. spoljna politika zemlje prema susedima (citaj Srbiji). Pa slicna situacija je u Srbiji sa SPS, koja iako neznatno iznad cenzusa diktira sve uslove u politickom zivotu zemlje i nesrazmerno mnogo utice na donosenje najvaznijih politickih odluka.

Ovo je kompletan citat i samo kao takav moze da se komentarise, dakle celo pitanje i ceo odgovor, a kada citirate samo delove onda i mozete da komentarisete samo te delove, tako se radi u Americi i Italiji, pitajte ih sutra na poslu, da vas opet ne slazem. Ovi ljudi sto su izbegli, sami kazu: ognjiste, nemaju valjda kao vi keramicke ploce, ugradne rerne i mikrotalasne, kazu i zemlja, to je valjda ranc. Valjda ste nekada razgovarali sa izbeglicama ili slusali njihove izjave. Ako niste ni ovo razumeli, ja cu vam prevesti: Izgubili smo vekovne mikrotalasne, ugradne rerne i nase ranceve, a sve nase Churches su spaljene i unistene. Pitajte kolege iz Italije i Amerike sta se dogodi onome ko prisvoji njihove mikrotalasne i ranceve i istera ih sa njihovih privatnih poseda. Nisam siguran sto se CG tice, ali mislim da tamo Crnogorci i Srbi cine oko 75 posto stanovnistva po nekim popisima iz 2003. i to Crnogorci nesto vise od 43 posto, a Srbi nesto manje od 32 posto. Mrzi me sada da trazim po netu, a tu je i g. Ataturk, on ce ih vec prebrojiti kao u stara dobra vremena njegovi zemljaci. Svako ko ume da sabira zna da Crnogorcima nedostaje nekih 7 posto da komotnije vladaju i zbog toga moraju da ucine i neke ustupke. Cist racun, duga ljubav. Milo, kakav god da je, trpi i velike pritiske i ucene, ne samo iznutra.
libkonz libkonz 22:48 15.07.2009

Ћераћемо се још

Поема Матије Бећковића у извођењу Петра Божовића
libkonz libkonz 23:05 15.07.2009

Re: Ћераћемо се још

Инсерт из филма "Горски вијенац"
markonio92 markonio92 00:29 16.07.2009

Ban(ovi)

Eto, i mene banovao. I to nizašta. Čovek je baš slab sa živcima.
Može neko otprilike da prebroji koliko je ljudi dobilo ban kod Sentinela?
medjutim92 medjutim92 08:26 16.07.2009

Re: Ban(ovi)

Gostovanje kod Sentinela, cemu?
ivana23 ivana23 00:56 16.07.2009

Odem da pogledam...

koliko komentara ima Sentinel, kad imam sta da vidim:

Sretna bila i

da je vječna Crna Gora i njena sloboda!

Jugoslav S. Simović

Beograd, 13. jula 2009.
margos margos 02:28 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

Eto, lepo. Autovao se čovek.:)
Vera Johnson Vera Johnson 05:11 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

margos
Eto, lepo. Autovao se čovek.:)


nije. on ce i dalje biti unutrasnji prijatelj srbije.

nego, nisi u pravu (ako si ti). nije bilo ni 5% ni 10%. od unsuspectig "brace" otimala se jedna dnevnica mesecno. moja majka je jedan dan u mesecu radila zadjaba. da bi crna gora imala... stogod.
mariopan mariopan 08:11 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

margos
Eto, lepo. Autovao se čovek.:)

NIje !

POgledaj kasnije, pitaju ga o autoru a on kaze "Autor zivi u Beogradu, rodjen je u Srbiji "...prica o sebi ali ne kaze da je On autor nego u trecem licu.....nije se autovao
mariopan mariopan 08:17 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

ivana23
koliko komentara ima Sentinel, kad imam sta da vidim:

Sretna bila i

da je vječna Crna Gora i njena sloboda!

Jugoslav S. Simović

Beograd, 13. jula 2009.

Ivano , jeste to dole potpisano bilo i juce i prekjuce ali on ne kaze da je to njegova "cestitka". To je "neki autor" napisao i o "autoru" je davao odogovre jer su ga pitali a li nije rekao da je ON autor. .
gbls gbls 08:48 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

... za one koji misle da istorija pocinje datumom njihovog rodjenja...

http://www.politika.rs/index.php?lid=sr&show=rubrike&part=list_reviews&int_itemID=82272

http://www.visit-ulcinj.com/blog/2009/04/16/tri-decenije-od-zemljotresa-u-crnoj-gori/
libkonz libkonz 09:22 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

Ok Gebels, i šta sada ti hoćeš ovim da kažeš?
Ponoviću još jednom: Ljudi su pomogli ljudima u nesreći. Ljudski. I šta sad? Ovi treba da im se klanjaju ceo život. Muka mi je od takvog razmišljanja. Žao mi je što nisi jedini, nego je dosta ljudi koji razmišljaju kao ti. Žalosno.
mariopan mariopan 09:42 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

libkonz
Ok Gebels, i šta sada ti hoćeš ovim da kažeš?
Ponoviću još jednom: Ljudi su pomogli ljudima u nesreći. Ljudski. I šta sad? Ovi treba da im se klanjaju ceo život. Muka mi je od takvog razmišljanja. Žao mi je što nisi jedini, nego je dosta ljudi koji razmišljaju kao ti. Žalosno.

Jeste , pomogli smo i ja bih opet pomogla, nije mi zao kao sto nije zao ni Margos, to znam. Skidala se jedna dnevnica mesecno svima koji su bili zaposleni i onima sa najmanjim platama i onima sto skoro da nisu imali za sebe i svoju decu.

Davali smo i za Skoplje i za Crnu Goru i dali bismo i danas, nema veze sto su to sada druge drzave, narodu treba pomoci uvek.

Koliko samj shvatila , svima je na umu samo onaj deo POKRADENIH para a ne ono sto je dospelo do naroda koji je zaista bio ugrozen.

Sve nesrece se mogu upotrebiti za manipulaciju i kradju jer se sliva veliki novac na jedno mesto. To rece i Margos akda je pomenula onaj kofer para za kucu obelezenu kao ostecenu, tada coveku bude zao, pa jos kada ujeda ruku koja mu je to donela.

Danas ujedaju bas takvi koji su lako dosli do necega u to vreme. Obican narod, sirotinja, cuti, takvi ne ujedaju.....mislim da se o tome radi. Nismo mi mali broj godina tamo sahranjivali po jedan dan naseg rada a da li smo imali za svoju decu niko nas nije pitao.Uzimali su sami sto rece Vera Johnson.

Nije lose da se setimo i poplava skoro koje su bile u Zitistu i drugim opstinama i kako je bilo zalbe da su te nove kuce ( ili novac za popravke) dobijali ljudi kojima kuce nisu bile toliko ostecene ili su dobijali oni "sto su blize vatri pa se bolje greju" - podobni ili rodjaci. Mislim da je sva primedba o tome u tom pravcu.

Crna Gora se lepo okoristila tada, izgradili je, ponovili je, pa i pokrali sta se moglo ko je mogao i zasto da ne spomenemo da danas bar ne treba tako da nas pljuju. To je ruzno a ne da se mi stidimo sto ih pitamo o tome....pitanje je otprilike ovakvo : Dobro, brate Crnogorac, proste ti bile one pare ali nemoj da nas pljujes, ruzno je, tuzno je, seti se kako smo ti pomogli kada ti je bilo tesko" ...otprilike tako ja citam te komentare.
margos margos 13:47 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

Mariopan, hvala ti što te nije mrzelo da razložno napišeš poentu UZIMANJA, a ne dobrovoljnog davanja i potom prebacivanja za to.

Pamtim taj 15. april 1979. A posle sam jedno vreme radila na obračunavanjima plata u većem kolektivu, pa znam da se od tog procenta nije moglo osloboditi - svi su morali da plaćaju. Zato su se ljudi iščlanjivali iz Sindikata - jer je to moglo - da makar to ne moraju da plaćaju. Od Sindikata su ionako imali samo novogodišnje paketiće, pa su procenjivali da baš i ne moraju da plaćaju cele godine za tolišno.
margos margos 13:49 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

nije. on ce i dalje biti unutrasnji prijatelj srbije.

Možda ne bi trebalo, al ja se od srca ismejah na ovaj komentar.
Vera, hvala:)))))
mariopan mariopan 14:26 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

margos
Mariopan, hvala ti što te nije mrzelo da razložno napišeš poentu UZIMANJA, a ne dobrovoljnog davanja i potom prebacivanja za to.

Pamtim taj 15. april 1979. A posle sam jedno vreme radila na obračunavanjima plata u većem kolektivu, pa znam da se od tog procenta nije moglo osloboditi - svi su morali da plaćaju. Zato su se ljudi iščlanjivali iz Sindikata - jer je to moglo - da makar to ne moraju da plaćaju. Od Sindikata su ionako imali samo novogodišnje paketiće, pa su procenjivali da baš i ne moraju da plaćaju cele godine za tolišno.

Znam , radila sam pa se i meni skidalo a i muzu, pa nije bilo malo jer nisu oni skidali samo za to. Skidali su i za one stanove koje mi nikada nismo dobili a dobijali funkcioneri i direktori i njihvoi rodjaci pogodi dal su Crnogorci svi odreda ( tata mi je Crnogorac a mama Hercegovka da neko ne pomisli da ih mrzim pa da mi to prisiva) pa sada kada pogledam nas su bas lepo preveslali za mnogo sta.

Ovi sto su sada najglasniji u Crnoj Gori su zapravo bas ta bratija koja se uvek uslihtavala svim vlastim, svim rezimima i najbolje se okoristila od svake situacije i svake naivnosti nase (obicnog naroda) a sada nas bas oni toliko pljuju ko ovajk sto se lepo uvalio usred Beograda, verujem bas u takav stan, dobio dzabe obrazovanje, funkciju ili fotelju i najeo se belog hleba da mu je pozlilo. I onda mu Srbija ne valja, ma ne moze da je smisli a LAZE da nikada nista ruzno nije rekao. Nijedan komentar nije propustio da ne ujede i da ne uvredi.

Jedino nije ocekivao da cemo mi to razumeti. Valjda je mislio da ja jos verujem onome sto mi neko kaze ili napise? Pa otkad nema Slobe lazova na kub,, pa otkad se desio 5.oktobar pa ga prevazisli u laganju ( a tek danas) kada sam videla sta sve kazu ili pisu ja ne verujem ni sebi dok ne proverim i ne promislim pet puta a ne njemu, manipulantu i podmetacu, marzitelju, nacionalisti i fasisti.

Tako sam ja shvatila sta pises i znam da to nisi ni mislila za narod, taj narod sada cuti i u Crnoj Gori i ovde, ne moze da stigne do jasala od ovih koji se opet uslihravaju svakoj vlasti i puna su im usta ljubavi za "sokole" i "djetice" a kada se pomene Srbija udari im pena na usta. E, pa dosta vise!
mariopan mariopan 14:39 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

'Ranili smo guju u njedrima.(crnogorski se tako kaze?)

( ovo pisem na Crnogorskom za slucaj da nam navrati Sentinel pa da razume sta sam napisala, nemam prevodioca pri ruci)
margos margos 15:01 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

Ih, preveslali onoliko.... Ja baš tad imala šefa Crnogorca, mlad , lijep, visok, perspektivan.... direktor je i dalje u vrlo moćnoj firmi, a brat mu još moćniji, a tek zet od brata.... moram da se zaustavim - sve u svemu - mnogo bili perspektivni, a danas mnogo moćni.

I sad, kao, nije dosta što radim dobro, nego da skuvam šefu kafu.... Toliko sam ja psovala što moram da je kuvam - jer nisam ja tu da kuvam kafe nego da radim i blablabla... da ja mislim da je to bila najgora kafa ikada skuvana u mom životu. Kao da je od divke... :) I naravno, kako sam bila na određeno, nisu mi produžili ugovor, niti se 'našlo mesto za mene'. Mlado pa kurčevito, da prostiš, no i danas mi drago kad se setim :)
mariopan mariopan 15:44 16.07.2009

Re: Odem da pogledam...

margos
Ih, preveslali onoliko.... Ja baš tad imala šefa Crnogorca, mlad , lijep, visok, perspektivan.... direktor je i dalje u vrlo moćnoj firmi, a brat mu još moćniji, a tek zet od brata.... moram da se zaustavim - sve u svemu - mnogo bili perspektivni, a danas mnogo moćni.

I sad, kao, nije dosta što radim dobro, nego da skuvam šefu kafu.... Toliko sam ja psovala što moram da je kuvam - jer nisam ja tu da kuvam kafe nego da radim i blablabla... da ja mislim da je to bila najgora kafa ikada skuvana u mom životu. Kao da je od divke... :) I naravno, kako sam bila na određeno, nisu mi produžili ugovor, niti se 'našlo mesto za mene'. Mlado pa kurčevito, da prostiš, no i danas mi drago kad se setim :)

Ma znam, mogli bi tako do sutra nema gde ih nije bilo a i sada, ako je fotelja ili stolica makar ni u trafiku ni u fabriku ne mozes da udjes od njih i njihovih, to se sve rodbinski povezalo i dovodilo jedno drugo.
Pa bar da kaze "hvala Bogu sve imamo, dobro nam je ili bar nije gore nego drugima u Srbiji, oni bahato i bezobrazno vredjaju zemlju koja im je sve to dala i ljude sa kojima su ceo zivot ziveli a TEK sada im nisu dobri? Pa sto ne odose kuci jos pre 50 godina kada smo im tako bili odvratni? Ostadose a sada se setili da smo ih mi zapravo sve vreme ugnjetavali?

I nisu to svi , to su izrodi i tamo i ovde. Samo takve ne treba ostavljati na miru da mute vodu, sva nam je nesreca dosla od takvih.
libkonz libkonz 10:16 16.07.2009

MGM predstavlja

Novi film reditelja Jugoslava: "Rođen 13. jula". U glavnoj ulozi drug Milo.
edit: hteo sam malo da sa igram sa Photoshopom, al me mrzi.
mariopan mariopan 10:51 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

libkonz
Novi film reditelja Jugoslava: "Rođen 13. jula". U glavnoj ulozi drug Milo.
edit: hteo sam malo da sa igram sa Photoshopom, al me mrzi.

A ti mi ne odogovori zasto onaj naslov,kod Sente , ja bas radoznala da li ti vidis nesto sto ja ne vidim pa i ja malo da se smejem? Moze na pp ako je nesto protiv disclaimera da nas ne banuje neko?
libkonz libkonz 11:04 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

Nije, pa postavio sam snimak sa jutjuba.
Onaj naslov je poruka protiv Matije Bećkovića i onih Crnogoraca koji razmišljaju kao on.
behemot123 behemot123 11:31 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

Onaj naslov je poruka protiv Matije Bećkovića


Ne bih se ja više bavio ovom tematikom. Samo sam hteo da napomenem da je čuvena Matijina poema, ako to nekom nije jasno, IRONIČNA. Ona upravo govori o raznim sentinelima i jugoslavima. Zato ih toliko i boli. Inače, sama poema je više puta bila ismevana od strane Prve Srbije, ali pre svega zbog lika Matije Bećkovića, a ne zbog dela. A samo delo govori o našim tužnim, večitim ćeranjima, koja uporno opstojavaju, čak i na blogovima.
P. S. Zar to nije fašizam par ekselans? Ovo je moj blog, ćeraj se odavde. Ovo je moja virtuelna „otadžbina”, ne smeš da mi protivrečiš, marš džukelo srpska. A u realnosti, ovo je moja Srbija, i Beograd kao kolač najslađi, ja sam Crnogorac, neću odavde, mnogo mi je lijepo. Kakvo licemerje...
libkonz libkonz 11:37 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

zbog lika Matije Bećkovića

to i kažem. Naslov je zbog MB, ne same poeme.
mariopan mariopan 12:04 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

libkonz
Nije, pa postavio sam snimak sa jutjuba.
Onaj naslov je poruka protiv Matije Bećkovića i onih Crnogoraca koji razmišljaju kao on.


Aaaaah ?



Toliko je jasno ali ja previdela sasvim.

Mene fascinira sto je mislio da se fasizam koji ispoljava ne vidi mi gloooopi blogeri a on tako pametan a i lep (rece Miki)....a tema je ....pazi sad ovo ....antifasizam.

Mrak, crnjak sta da kazem.
mariopan mariopan 12:18 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

Imam osecaj da imamo gosta na blogu koji cita svaku rec ali nece da nam se javi, malo ga sram da kaze da je tu.

Zato veliki pozdrav gospodinu Jugoslavu S. Simovicu alijas Sentinelu26.


behemot123 behemot123 12:19 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

to i kažem. Naslov je zbog MB, ne same poeme.


Znam da si to mislio, samo se nadovezujem. Jer, i Domanović boli, i Nušić boli, sve u svemu, istina boli. Pogotovo licemere. U ovom slučaju, crnogorske.
libkonz libkonz 12:27 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

behemot123
to i kažem. Naslov je zbog MB, ne same poeme.


Znam da si to mislio, samo se nadovezujem. Jer, i Domanović boli, i Nušić boli, sve u svemu, istina boli. Pogotovo licemere. U ovom slučaju, crnogorske.

boli njih najviše Njegoš. Dok je Gorskog Vijenca niko ne može ubiti srpstvo u Crnoj Gori.
E, da, pozdrav Jugoslavu, znamo da čitaš!
behemot123 behemot123 12:52 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

E, da, pozdrav Jugoslavu, znamo da čitaš!


Evo i ja da pošaljem pozdrav. Ne boj se Jugoslave, neće tebe niko iz Srbije ćerati. Kao što nije ni do sad. I ne treba. Veća je šansa da ti oćeraš mene, s obzirom da si sa Milom na prs` u... i tako dalje. Živ bio, junačino !
mariopan mariopan 14:43 16.07.2009

Re: MGM predstavlja

libkonz
behemot123
to i kažem. Naslov je zbog MB, ne same poeme.


Znam da si to mislio, samo se nadovezujem. Jer, i Domanović boli, i Nušić boli, sve u svemu, istina boli. Pogotovo licemere. U ovom slučaju, crnogorske.

boli njih najviše Njegoš. Dok je Gorskog Vijenca niko ne može ubiti srpstvo u Crnoj Gori.
E, da, pozdrav Jugoslavu, znamo da čitaš!

Ma cita ama ne moze da banuje i brise covece ala to boliiii
libkonz libkonz 01:16 17.07.2009

Re: MGM predstavlja

Drago mi je upravo obrisao komentar upućen Mikiju Mediću: "Šta se čudiš Miki, znaš da je Jugoslav maštovit čovek". samo to
margos margos 01:45 17.07.2009

Re: MGM predstavlja

Pobogu, stvarno mi nije jasno - biti toliko drčan i ponosit, potpisati se imenom i prezimenom - a onda se skrivati. Ne kapiram... Stvarno ne kapiram. A ne bih ni da ga pitam, imam utisak da ovih dana postoje dva ili tri tona koja može da čuje - a za ostale tonove je privremeno (ili možda trajno) ogluveo.
mariopan mariopan 14:07 17.07.2009

Re: MGM predstavlja

margos
Pobogu, stvarno mi nije jasno - biti toliko drčan i ponosit, potpisati se imenom i prezimenom - a onda se skrivati. Ne kapiram... Stvarno ne kapiram. A ne bih ni da ga pitam, imam utisak da ovih dana postoje dva ili tri tona koja može da čuje - a za ostale tonove je privremeno (ili možda trajno) ogluveo.

mariopan mariopan 14:19 17.07.2009

Re: MGM predstavlja

libkonz
Drago mi je upravo obrisao komentar upućen Mikiju Mediću: "Šta se čudiš Miki, znaš da je Jugoslav maštovit čovek". samo to

Jarani

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana