13. juli

Virtuelni Vasilije RSS / 14.07.2009. u 11:52
Evo mene opet da, bez prethodne namere, otvaram novu temu. Prosli put je jedna blogerka zatvorila sasvim mogucnost komentrisanja a sada su, izgleda mi, na temi Nećemo se „ćerati još“ dozvoljeni samo "politicki-podobni" komentatori (ostali se "ćeraju" sa teme). Posto mislim da se radi o bitnoj temi a i da "druga strana" ima pravo na svoje misljenje ... evo pruzam tu mogucnost ovde. I pocinjem sa mojim sopstvenim danasnjim komentarima:

Bloger AntiBitBoxBand: "I mislim ,a ovaj dodatni Vas post potvrdjuje da ste Vi bas to hteli, prepucavanja, krijuci se iza vjekovnog antifasizma"

Bravo, odlicno si ovo primetio! Ja sam na ovom blogu vec godinama ali nikom nije palo na pamet da pise ekstra blog-panegirik posvecen Srbiji i njenoj drzavnosti. A da jeste onda bi se ovde pojavila horda skojevaca-pljuvaca predvodjenih Exitus Letalis i parolama o Srebrenici (a to sto je Milo u vreme Srebrenice bio, uz njegovog ucitelja Milosevica na celu drzave ... sada nema veze).. A da je taj pisac bloga jos javno priznao da je potpuno nekritican i da idealizuje Srbiju onda bi ga odmah optuzili da je velikosprski fasista ... a prvi medju njima bi bili Exitus i Mrčo...

Ali sta da se radi, zauzeti smo ciscenjem sopstvenog dvorista pa ne mozemo jos da slavimo sopstvene praznike. Ali zato mozemo dane drzavnosti susednih I bivsih bratskih nam drzava. Valjda ce se setiti neko da na (olujno) vreme napise i neki prigodan, slavljenicki tekst na dan drzavnosti lijepe nase ... red je valjda da proslavimo i iz-cestitamo jedni drugima dan kad se zavijorila sahovnica na kninskoj tvrdjavi ... A red je i da se pridruzimo proslavi Milovog prijatelja Hasima Tacija ...
 
ps. Uups zaboravio sam ipak da i mi ovde ne blogu ponekad, u duhu zapadnoevropske tradicije, slavimo najvece nase i uopste hriscanske praznike: Bozic i Uskrs. U organizaciji drugosrbijanskog uglednika Kvirije ...


Bloger Sentinel:
"Ovo je blog o 13-om julu, sa posebnim osvrtom na onaj iz 1941.godine, njegovom značaju za Crnu Goru"


Pa sta ces kad ti je drzava takva da mora da krije, kao zmija noge, svoju dugu i svetlu istoriju ... posto je ona ranija deo i srpske istorije. Neces valjda da pises o onoj Crnoj Gori od pre 150 godina u cijem je najvisem pravnom aktu izricito pisalo da "у овој земљи нема никакве друге народности до једине србске". Kakva ti je to istorija i kultura koja se ne dici i junackom borbom protiv Turaka a ni najvecim pesnikom sa ovih prostora zato sto je on i najveci srpski pesnik (a covek i pisao na srpskom ... i nije znao ni najnovij crnogorski jezik i najnovija crnogorska slova).

Knjaz Milo u svojoj istoriji ima samo pokusaj osvajanja Dubrovnika sto bas i nije za diku. Ali mozes da se dicis time sto se covek bavio biznisom bez granica ( znaci da je bio preteca globalizacije ). A bogumi mozes da se dicis i Milovim mirotvorstvom i njegovim prijateljstvom sa Hasimom Tacijem poznatom po cojstvu i junastvu u postavljanju bombi u kafice pune srpske i crnogorske mladezi na Kosovu. 

Ali mora ti se Sento priznati da se zbilja trudis. Da sam ja Milov savetnik predlozio bih te za ambasadorsko mesto u prijateljskoj nezavisnoj drzavi Kosovo (aka NDK). Koliko si sa svojim pljuvackim aktivnostima svega sto ima veze sa Srbijom pogodan za to mesto, toliko si nepodoban da predstavljas CG u Srbiji i na ovom blogu - unistices joj i ono malo preostalog kredibiliteta ...

ps. A kad smo vec kod 13. jula 1941. : da li ste vi tu vrsili neku lustraciju ... ili slavite sve ucesnike podjednako? Procitah negde da su u tom ustanku ucestvovale i snage Pavla Djurisica i da su vec 18. jula u zestokom sukobu sa Italijanima oslobodile Berane ...
 
Evo na zelju citalaca i nekoliko slicica ... za one koji bi da nazdrave.
 
Ne znam da li treba da pojasnjavam: uzrok mog teksta je samo nezadovoljstvo zbog obrisanih postova. Kad covek izgubi neko vreme pisuci ih naravno da je nezadovoljan samovoljom nekog "malog Napoleona" srecnog sto se i on docepao parcenceta vlasti ... pa makar ona bila i ovo besmisleno pravo autora da brisu postove koji im nisu simpaticni. Moje misljenje je da to pravo treba da imaju samo moderatori i da ga primenjuju kao krajnje resenje/sredstvo ...
 
A sto se tice "crnogorske problematike" moja kritika je upucena onima koji brukaju i Crnu Goru i Srbiju ... i dele ih i svadjaju. I ovde na blogu a i sire. I kad su Hrvati u pitanju meni se najvise svidja ona recenica Igora Mandica da se tu radi o "dva plemena istog naroda". O Crnogorcima je suvisno i pricati ...
 
                                   prvjenac%20veliki.jpg     vranac%20reserve%20veliki.gif   loza%20velika.jpg
 
ps. Izvinjavam se citaocim za naknadno dodvanje slika, dodatnog objasnjenja i ps-a prvom postu koji sam u pocetku izostavio ... 



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

wukadin wukadin 12:16 14.07.2009

да кренемо

Evo mene opet da, bez prethodne namere, otvaram novu temu. Prosli put je jedna blogerka zatvorila sasvim mogucnost komentrisanja a sada su, izgleda mi, na temi Nećemo se „ćerati još“ dozvoljeni samo "politicki-podobni" komentari. Posto mislim da se radi o bitnoj temi a i da "druga strana" ima pravo na svoje misljenje ... evo pruzam tu mogucnost ovde. I pocinjem sa mojim sopstvenim danasnjim komentarima


Свака част мајсторе, браниш ти слободу изражавања на овом порталу.

Па шта сам тамо рекао, а обрисано је, а шта сам хтео рећи.

Прва ствар је поводом изјаве да у црној гори не "изједначавају фашизам и антифашизам". Нешто ми је говорило да се под "фашизмом" мисли на четнике ДМ. Ипак, усташе ни у Хрватској баш не изједначавају...
Онда сам рекао (обрисано је) како не лаје кера села ради. Дакле, нису у ЦГ због антифашизма забрањени четници, него зато што је тај покрет био српски. А српско се баш не цени у ЦГ. А нешто не видим да се убише од осуђивања Секуле Дрљевића и Штедимлије који су узгред творци "црногорске нације" (они а не комунисти), а лепо су сарађивали са усташама.

Е онда сам банован.
А видео сам поклич Viva Vero Montenegro. Овај антифашистички поклич (пошто је на оном блогу била реч само о антифашизму) су претпостављам донели у Црну Гору италијански антифашисти који су тамо дошли 1941. бежећи од Хитлера и Мусолинија.
Па немојмо људи...
wukadin wukadin 12:31 14.07.2009

Re: да кренемо

Ево још мало

Рече Сентинел:
1. Sekula Drljević, srpski stipendista, srpski djak i "službenik" odlučio u jednom trenutku da se pokaje (njegova stvar ) i da okrene ledja Srbiji i počeo raditi za Crnu Goru. Kad je došao rat i kako nije imao veliko povjerenje u crnogorske partizane a još manje u četnike Pavla Djurišića, odlučio je da utočište potraži tamo gdje su htjeli da mu ga pruže.


Јао, јао, јао... (не ово је од задовољства)
Велики антифашиста Сентинел користи исти вокабулар као млађи Хебранг када брани Вјекослава Макса Лубурића, који је по њему радио за интересе Хрватске! (сиц!)

Иначе, тачно је да је био радикал, и за Србију, после се "покајао", ваљда као Дон Мило
vanja.t vanja.t 13:04 14.07.2009

13. jul

1878.
na berlinskom kongresu, velike sile su potpisale ugovor kojim je cg priznata kao 27. evropska država, dobila je izlaz na more i severne gradove - kojim je priznata sloboda značajnog dela srpskog narada i stvorena osnova za dalje oslobađanje hercegovine, raške i metohije

1941.
u crnoj gori bio je izrazito narodni ustanak protiv okupacije bez ideološkog predznaka

ovo su veliki datumi u istoriji srpskog naroda, a problem salmonela i sličnih montenegro ideologa, kako ovim datumima oduzeti srpski predznak i nakalemeti ilire, crvenu hrvatsku štedimlije, drugu veru, jezik i ko zna šta sve još






zeks92 zeks92 13:24 14.07.2009

Ovo vazhi i za Srbe i za Crnogorce:

" Sta se kurchish kad si mali ... "
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:36 14.07.2009

Re: Ovo vazhi i za Srbe i za Crnogorce:

zeks92
" Sta se kurchish kad si mali ... "


Ma ko bre mali?!
Napravicemo mi jos nekoliko srpskih drzava ... pa cemo onda da se ujedinimo u jednu ogromnu US (Unija Srpska)
zeks92 zeks92 13:58 14.07.2009

Re: Ovo vazhi i za Srbe i za Crnogorce:

Virtuelni Vasilije

zeks92" Sta se kurchish kad si mali ... "Ma ko bre mali?! Napravicemo mi jos nekoliko srpskih drzava ... pa cemo onda da se ujedinimo u jednu ogromnu US (Unija Srpska)


Da. Tako je Dzingis Kan ujedinio Mongole ...
dragan7557 dragan7557 08:29 15.07.2009

Re: Ovo vazhi i za Srbe i za Crnogorce:

Virtuelni Vasilije
zeks92
" Sta se kurchish kad si mali ... "


Ma ko bre mali?!
Napravicemo mi jos nekoliko srpskih drzava ... pa cemo onda da se ujedinimo u jednu ogromnu US (Unija Srpska)

Bolje bi bilo da se zalažeš za pravljenje više beba. A snove o nacionalnim državama prepustiš korporativnom kapitalu.

dragan7557 cerski
gera92 gera92 13:25 14.07.2009

krivo srastanje

sentinel26
Danas, ovog 13. jula, gledam odavde iz Beograda, iz jedne moje države – one u kojoj živim već više od pola vijeka, koju volim, kojoj dobro želim i za čije dobro radim - na onu drugu koju volim ništa manje, koju ponekad čak idealizujem.


Jbt, kad se nisam slogiro... a onda, srecom, vidim da strucnjak nije stavio navodnike.

(brisao, naravno)
bjes bjes 13:44 14.07.2009

наслов

Василије, хајде тури негде, најбоље на почетак текста, слику оне лозоваче 13.јул, чисто да кореспондира са насловом блога :)

поздрав од Schüler-a :)
margos margos 14:09 14.07.2009

Re: наслов

antioksidant antioksidant 14:14 14.07.2009

Re: наслов

margos

26. jul

libkonz libkonz 14:16 14.07.2009

Re: наслов

26. jul

margos margos 14:43 14.07.2009

Re: наслов

AO, blesav si :)))) A možda i nisi ? Pade mi na pamet da može da posluži za zdravicu uoči osvita Danova ustanaka u BIH i Hrvatske - 27 jula. Kako smo počeli, pokrićemo sve do Ilindena, pa jopet :)

Tine i Radojka Tine i Radojka 06:14 15.07.2009

u kontekstu

margos
uoči osvita

znači pred smrčaj
mariopan mariopan 17:22 15.07.2009

Re: наслов

margos
AO, blesav si :)))) A možda i nisi ? Pade mi na pamet da može da posluži za zdravicu uoči osvita Danova ustanaka u BIH i Hrvatske - 27 jula. Kako smo počeli, pokrićemo sve do Ilindena, pa jopet :)


Joj onda se treznimo do dogodine pa jope'?
wukadin wukadin 13:50 14.07.2009

Još jedan dukljanski antifašista

U bre, ovo sve lepše od lepšeg... Uzgred, može ona slika loze, da ne ispadnemo neljudi.
Ipak lozu više piju na šjeveru

Štedimlija 5. jula 1941. godine objavljuje članak "Das freie Montenegro" (Slobodna Crna Gora) u hrvatskom nedeljniku na nemačkom jeziku "Neue Ordnung" (Novi poredak). U tom članku tvrdi da se crnogorci originalno Hrvati i Iliri, a ne Srbi, kao i da je jezik kojim se govori u Crnoj Gori samo jedan dijalekt hrvatskog jezika. Takođe iznosi kako Pravoslavna crkva u Crnoj Gori nikada nije bila deo Srpske pravoslavne crkve, i da crnogorci proznaju Papu za duhovnog lidera dok Rimokatolička crkva štiti Crnu Goru. Takođe tvrdi da su Musolini i Hitler zaštitnici nezavisne Crne Gore u novoj Evropi ("Crnogorske ustaše", Rastislav Petrović, strane 63 i 64)

Štedimlija 1943 izdaje pravoslavni kalendar (takozvane Hrvatske pravoslavne crkve) za 1944. godinu u kojem piše članak „Pravoslavlje u Hrvatskoj“ gde tvrdi da je srednjovekovna Duklja u stvari Crvena Hrvatska koju su kasnije zauzeli Srbi, a da narodna sećanja u Crnoj Gori i dalje govore o Hrvatima kao ključnim ljudima crnogorske istorije.

U časopisu „Hrvatski narod“ 18. februara 1944. piše članak u koje tvrdi da su Hrvati, Crnogorci i Albanci najbliži narodi koji treba da se ujedine protiv Srba.



Savić Marković Štedimlija
alselone alselone 13:54 14.07.2009

Najtuznije ce da bude

ako nas likovi kao senti i milogorci sa jedne strane i idite_nazad_necmo_kod_vas_na_more srbende posvadjaju sa bracom.

Kakvo vreme, takvi ljudi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:38 14.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

alselone
ako nas likovi kao senti i milogorci sa jedne strane i idite_nazad_necmo_kod_vas_na_more srbende posvadjaju sa bracom.

Kakvo vreme, takvi ljudi.


Sta da ti kazem ... budala ima na obe strane ... kao i naivnih i povodljivih ljudi koji nisu u stanju da naprave razliku izmedju odredjene politike/politicara na jednoj strani i naroda, drzave i njenih gradjana na drugoj strani. Kad je u pitanju Srbija ja nemam mnogo brige posto se ova vlast drzi vrlo uzdrzano i umerno. Pa cak i nacionalisticke partije se tu vise ne eksponiraju u nekom negativnom smislu ... Kad je u pitanju Crna Gora ne mogu bas da budem optimista - Milo je prevazisao svog ucitelja kad je u pitanju odrzanje na vlasti tako da ce taj ostati tamo dozivotno i nikad nece dozvoliti neki crnogorski "5. oktobar". Kako stvari stoje krece se polako ali sigurno Sekulinim kursem ... a ljudima je tako lako manipulisati - videsmo lepo u prosloj deceniji

Ostaje nam samo da se nadamo da ce i njegovo vreme proci i da ce izmedju Srbije i Crne Gore ponovo nastati odnosi kakvi su bili u Nejgosevo vreme ... a sa ulaskom u EU ce valjda i podela na drzave izgubiti znacaj ... ne samo u odnosu na CG nego i na ostale ...

pozz
mariopan mariopan 17:33 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

alselone
ako nas likovi kao senti i milogorci sa jedne strane i idite_nazad_necmo_kod_vas_na_more srbende posvadjaju sa bracom.

Kakvo vreme, takvi ljudi.

Nece nemoj da se brines

Ja sam pre dva dana dosla otale

Ne lici na ono sto Senti opisuje, promenilo se dosta toga ali meni niko nece ogaditi Crnu Goru, mislim da ne treba da je brane takvi tipovi kao Sentinel....bar ne od mene

I pola onoga sto sam rekla bilo je samo njemu upuceno a ne narodu Crne Gore, bio je to nase licno "ceranje". Na srecu, ni narod Crne Gore ne misli ni kao Milo ni kao Sentinel.. a da ima takvih svuda to znamo.

.Bilo nam je jako lepo tamo i nista neprijatno nismo doziveli. Pocrnele smo ( nas tri), odmarale se , proputovale sve od Skadarskog jezera do Prevlake nema gde nismo bile, Ostrog obavezno i td. Sveti Stefan je zatvoren, bas kao sto rece Sentinel, napravice od njega ono sto nikada nije bilo....i eto ga ono sto nikad nije bilo. Pusto sve i zatvoreno a narod se zali da mu ni u crkvicu ne daju.
tyson tyson 19:08 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

Sveti Stefan je zatvoren, bas kao sto rece Sentinel, napravice od njega ono sto nikada nije bilo....i eto ga ono sto nikad nije bilo. Pusto sve i zatvoreno a narod se zali da mu ni u crkvicu ne daju.
Ovo je blog o antifašizmu; ako si htela da provociraš pisanjem o neistinitim i nebitnim stvarima kao što je Sveti Stefan ovo nije mesto za tebe. Ima i drugih bandera okolo.




ivana23 ivana23 19:55 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

tyson
Sveti Stefan je zatvoren, bas kao sto rece Sentinel, napravice od njega ono sto nikada nije bilo....i eto ga ono sto nikad nije bilo. Pusto sve i zatvoreno a narod se zali da mu ni u crkvicu ne daju.
Ovo je blog o antifašizmu; ako si htela da provociraš pisanjem o neistinitim i nebitnim stvarima kao što je Sveti Stefan ovo nije mesto za tebe. Ima i drugih bandera okolo.

Tysone, sta bi? Pa mariopan je bar OK blogerka, sta je to napisala da je tako napadnes?!
I sta je to neistinito napisala, daj reci, molim te.
libkonz libkonz 19:58 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

ako sam dobro ukapirao Tyson je samo bio ironičan na račun najvećeg crnogorca u Srbiji.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:27 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

libkonz
ako sam dobro ukapirao Tyson je samo bio ironičan na račun najvećeg crnogorca u Srbiji.


Ja sam razumeo Tysonov komentar na isti nacin kao i mali libkonz
ivana23 ivana23 20:30 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

libkonz
ako sam dobro ukapirao Tyson je samo bio ironičan na račun najvećeg crnogorca u Srbiji.

Meni nesto ne lici na ironiju.
mariopan mariopan 20:30 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

tyson
Sveti Stefan je zatvoren, bas kao sto rece Sentinel, napravice od njega ono sto nikada nije bilo....i eto ga ono sto nikad nije bilo. Pusto sve i zatvoreno a narod se zali da mu ni u crkvicu ne daju.
Ovo je blog o antifašizmu; ako si htela da provociraš pisanjem o neistinitim i nebitnim stvarima kao što je Sveti Stefan ovo nije mesto za tebe. Ima i drugih bandera okolo.





mariopan mariopan 20:32 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

ivana23
tyson
Sveti Stefan je zatvoren, bas kao sto rece Sentinel, napravice od njega ono sto nikada nije bilo....i eto ga ono sto nikad nije bilo. Pusto sve i zatvoreno a narod se zali da mu ni u crkvicu ne daju.
Ovo je blog o antifašizmu; ako si htela da provociraš pisanjem o neistinitim i nebitnim stvarima kao što je Sveti Stefan ovo nije mesto za tebe. Ima i drugih bandera okolo.

Tysone, sta bi? Pa mariopan je bar OK blogerka, sta je to napisala da je tako napadnes?!
I sta je to neistinito napisala, daj reci, molim te.

Zeza se Ivana , jer je rekao "ima jos bandera okolo" to kaze Sntinel svakome , nema covek maste pa uvek isti stos I banuje istim recima
ivana23 ivana23 20:41 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

mariopan

Onda se izvinjavam tysonu.
Nisam znala, jer posle 20-ak prvih komentara, nisam vise posecivala Jugoslavov (Sentinelov) blog.
mariopan mariopan 21:13 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

ivana23
mariopan

Onda se izvinjavam tysonu.
Nisam znala, jer posle 20-ak prvih komentara, nisam vise posecivala Jugoslavov (Sentinelov) blog.

Svima koje banuje kaze da njegov blog nije bandera i kaze da to nije blog o tome sto ti pises nego o antifasizmu ( ako mu je to pri ruci) ako ne onda o ustanku...ali kada stignemo do padanja glava i maceva , sablji njemu obavezno pozli pa mi preti da sama brisem ili ce me banovati Banovao sve koji su krv pomenuli, junacina, ne moze o tome ni da cita a kako bi sa njim ustanak podizali
libkonz libkonz 22:18 15.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

na isti nacin kao i mali libkonz

tyson tyson 11:36 16.07.2009

Re: Najtuznije ce da bude

mariopan

ivana23
Tysone, sta bi? Pa mariopan je bar OK blogerka, sta je to napisala da je tako napadnes?!
I sta je to neistinito napisala, daj reci, molim te.

Zeza se Ivana , jer je rekao "ima jos bandera okolo" to kaze Sntinel svakome , nema covek maste pa uvek isti stos I banuje istim recima





libkonz libkonz 14:10 14.07.2009

mali komentar

Samo je jedan autor na blogu koji me iritira. Kada je dobio VIP status imao sam dilemu da li da napustim blog ili ne. Njegov VIP mi je bio znak da autorsku neću dobiti nikada.
Bloger je pun mržnje, voli da provocira, ali i dovoljno inteligentan da ne bude banovan, niti da gubi status VIP. Vređa "u rukavicama", podmeće, izvrće istinu. I pravi se nevešt.
Bloger priča da voli Srbiju, ali njegovi tekstovi dokazuju suprotno.
Zato na njegov blog ne idem. Postoji nešto što ne valja dirati, kažu ljudi.
Ko vam je kriv što ste išli kod njega i komentarisali. Valjda ćete se dozvati pameti sada.
Vaso, preporuka !!!
edit: I naslov je bloger pažljivo birao. Meni naslov govori više nego tekst.
omega68 omega68 15:10 14.07.2009

Re: mali komentar

da nije bilo ovog posta žalio bih se moderaciji za kršenje mojih verskih, nacionalnih, političkih...prava.
( al bi me zaštitiliiii)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:11 14.07.2009

Re: mali komentar

libkonz
Ko vam je kriv što ste išli kod njega i komentarisali. Valjda ćete se dozvati pameti sada.


Ma slazem se ja velikim delom sa tobom ... ne citam/komentarisem ni ja sve njegove besmislice (kao i one od JT). Problem ja kad se radi o temi o kojoj covek misli da je vazna i/ili kad oseti potrebu da iznese svoje misljenje. Ili, u slucaju najcescem kad se radi o Senti, kad neko vidi da autor iznosi neke insinuacije i falsifkate koji ne bi trebalo da ostanu nedemantovani ... Onda je vec komplikovano otvarati ekstra temu za takvo nesto ... a nema ni svako mogucnosti kao neki od nas ....

Uostalom svrha ovakvog mesta i jeste razmena i suceljavanje razlicitih/suprotnih misljenja i argumenata ... a ne da se odvojeno skupljaju istomisljenici i uzajamno tapsu po ramenima. Problem je sto tako misle samo neki od nas, vecina skojevaca se svim silama uvek trudila da sa bloga otera svoje neistomiljenike ... i pri tom im ocigledno nije bilo jasno da time brukaju reci "liberalizam" i "demokratija" o kojima stalno trube ...
alselone alselone 15:12 14.07.2009

Re: mali komentar

omega68

( al bi me zaštitiliiii)

Sve trceci.

vracarac92 vracarac92 15:22 14.07.2009

Re: mali komentar

Junacina prava................juce je smesta obrisao moj komentar (koji nikoga nije vredjao) mene banovao a tek onda odgovorio, u trenutku kada vise nisam bio u mogucnosti da diskutujem on je poceo da se izivljava...............Eto u sta se su se prtvorili obraz, cast, cojstvo i junastvo kod milogoraca! prvo ti zabrani da odgovaras pa onda vredja i klevece! JUNACINA PRAVA!
Bruka beskicmenjacka. a objavio sam ovo:







bilo je jos par priloga ali njih cu sacuvati za neku drugu priliku
Kao sto rece najveci srbin iz Crne Gore, Petar Petrovic Njegos:
"Cast i bruka zive dovijeka"

A evo kako je govorio gospodar Milo:


,,Ponosni smo na srpsko porijeklo i crnogorsku državnost, na slavnu istoriju srpskog naroda. Zato i vjerujemo u zajedničku budućnost i prosperitet.”

(Milo Đukanović, 1991, u Andrijevici, obilježavanje Trinaestojulskog ustanka i paljenje vatri)


Kralj Nikola:
Knjaz Nikola, 12. decembar 1906. u pismu predsjedniku Skupstine Saku Petrovicu-Njegosu povodom odluke da se Narodna Skupstina
Crne Gore preimenuje u Srpsku Narodnu Skupstinu Knjazevine Crne Gore
.

Kralj Nikola Petrovic pred postrojenom Katunskom brigadom prilikom polaska na skadarski front obratio Krstu Zrnovu Popovicu pitajuci ga:

"Kako se osjecas na ovaj dan Popovicu?"

A Krsto je odgovorio:

"Bolje nego ikad, gospodaru, u slavu srpstva i za srpsku pobjedu".

Dok je postojala jedna srpska drzava - Crna Gora, kao kontinuitet stare srpske drzave,
njene su pretenzije isle na to, da oslobodi i prisvoji svojoj teritoriji sve onos to je
bilo negda srpsko. Svi ratovi, koje je Crna Gora vodila od vladike Danila do kralja Nikole
prozeti su tom idejom
alselone alselone 15:31 14.07.2009

Re: mali komentar

vracarac92
Junacina prava................juce je smesta obrisao moj komentar (koji nikoga nije vredjao) mene banovao atek onda odgovorio, u trenutku kada vise nisam bio u mogucnosti da diskutujem on je poceo da se izivljava...............Eto u sta se su se prtvorili obraz, cast, cojstvo i junastvo kod milogoraca! prvo ti zabrani da odsgovaras pa onda vredja i klevece!
Bruka beskicmenjacka. a objavio sam ovo:


Senti je strasan!
Mada, kada vidis koga on serdarom a ko njega vojvodom, nista me ni ne cudi.
Inner Party Inner Party 16:48 14.07.2009

Re: mali komentar

libkonz
...
Zato na njegov blog ne idem....




Ja ovo isto mislim. Ima tri-cetiri bloga ovde na koja ne idem.
Nepomriljive su razlike i nema svrhe muciti se ...
Ipak je ovo samo blog, meni je ovo samo hobi, da gubim zivce i nerviram se nema sanse!
Tragicno je sto postoji onoliki jaz ali ja mogu da zivim sa tim...

wukadin wukadin 11:58 15.07.2009

Re: mali komentar

Brate, ovaj Miranović, kralj Crne Gore je u stvari car!
Ja sam čuo koja je budala, ložili ga mangupi u Petrovcu "Ako si ti neki kralj, ajd sad skoči sa kule u more!"
I on budala skoči, razbije se...
Čuo sam i da sedne u džip i vuče konja na konopac...
filvas filvas 14:13 14.07.2009

Oćerani

I ja sam bio oćeran! Ali umesto da obriše sve moje komentare, Sentinjel je ostavio samo onaj na koji je odgovorio. Srećom odgovorio je tako da je samo potvrdio ono što sam rekao, da je običan crnogorskin nacionalista zaogrnut u brigu za ljudska prava.
zb92fm zb92fm 16:27 14.07.2009

Evo mog drugog obrisanog komentara

mariopan
zb92fm
mariopan
maricacarica
Čekaj, ovde je nešto bilo brisano, ali nisam uspela da pročitam šta...

Pa obrisano je da ne procitas valjda se zato brise?



Moram da kazem da mi je autor bloga munjevito obrisao komentar ciji je naslov bio:
"CRNA GORO - SRECAN PRAZNIK" i u kojem je bila samo slika crnogorske kape:



Da li sam prekrsio disclaimer ili ma koji zemaljski propis??? Zasto brisanje?

Nisi nista prekrsio samo se gazdi bloga ne svidjaju ona cetiri ocila na kapi, to bi rado obrisao a ne cestitku. Podescas ga na poreklo i jezik koga se odrekao pa ga sada iznova izmislja.

Obrisan je i komentar Vracarca na koji Sentinel uredno odgovara ali je Vracarca banovao da ne moze nista da kaze pa i taj njegov "odgovor" na obrisani komentar visi u vazduhu bez konteksta Ako nema argumente onda banuje i brise a jos lepse je kada odgovara na obrisan komentar a ne daje mogucnost da mu napadnuti bloger odgovori jer ga je banovao.
Ali to nam je brat Crnogorac pa da mu oprpstimo takvo nepostenje?


Posteno bas


Draga @Mariopan, nisam ja tako naivan, nisam slucajno postavio sliku crnogorske kape.

Vise govori jedna slika no hiljadu reci, cela mu prica pade u vodu posle ove slike!

Ja cu uvek oprostiti bratu, sta god da je uradio, ali dragi blogeri, NE ''PRIMAJTE'' se previse...niko nije OVLASTIO autora teksta da govori u ime svih Crnogoraca. Na referundumu za samostalnost Crne Gore vecina pravoslavnog stanovnistva je glasala za ostanak u zajednici sa Srbijom, ali je uz podrsku glasova gradjana Muslimana, Albanaca i Hrvata, kao i razne ucene i pretnje (gledali smo svi na televiziji te metode ubedjivanja) jedina komunisticka vlast u Evropi (uz belorusku) uspela da sa 1% vise glasova proglasi nezavisnost.

Za nepostenje, naravno


EDIT: I ponovo brise... cestiti Crnogorci imaju mnogo dobar termin: FUKARA
behemot123 behemot123 16:48 14.07.2009

I mene...

Oćera . Ali se potrudio da me prvo banuje, pa da mi onda, kao i svaka junačina, odgovori. To je kad usred Beograda čuvaš zmiju u njedrima. Nije bitno, ne može svaki komša iz ulice da ti bude drag. Meni je samo muka što jedino Srbi nemaju pravo na antifašističke tekovine. E pa, baćo moj, teško ćete nam uzeti činjenicu da je Srbija bila, jeste i biće, najčvršći bedem protiv nacizma i fašizma u toku Drugog svetskog rata, a bogumi i kasnije. I ne bacaj mi hladnjače i Obraze u lice, nijesam od sličnih sa tobom. No, dobri Sentinel se uplašio da će neko da ga ćera. Šjedi, jadan, ali znaj, zaslužio si keca iz gramatike, istorije i tekovina antifašizma. Petica samo za neizmernu ljubav prema Slobinom saborcu, Don Milu. A čuš, obojica Crnogorci, dobro Srbiji biti ne može. Dakle, šjedi i muči, oli se makni iz svake direktorske fotelje koju si zloupotrebio zarad lične koristi, pa onda tandrljaj o crnogorštini koliko to duša ište.
P. S. Pozdrav i sve najbolje poštenim Crnogorcima, među kojima imam mnogo prijatelja. A nikad nisu krili šta su, niti su morali. I u Biograd im je, kao i ovom „osvešćenom”, uvijek bilo lijepo, ne bi ga dali za cijelu Crnu Goru.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:07 14.07.2009

Re: I mene...

behemot123
I mene... oćera .


E dobar je ... ja sam mislio da ce bar stati sad kad ljudi imaju alternativu, ali ne vredi, nas "demokrata" resio da pokaze ko je gazda ... Ponasa se kao njegov gazda Milo: daje drzavljanstvo samo politicki podobnima. Za jednu tako malo zemlju kao sto je Crna Gora je od vitalne vaznosti da okupi i prihvati sve one koji u odnosu na nju gaje neki osecaj pripadnosti. I bilo je logicno da je ona odmah pozurila da dodeli dvojno drzavljanstvo svim iz Srbije i sveta koji to zele. Ali sta njega briga za to, covek hoce da ima pod cvrstom kontrolom sve svoje glasace. Ovako CG ima oko 500 hiljada glasaca ... kad se tu oduzmu oni koji ne glasaju pa sve podeli sa dva (za potrebnu vecinu) onda ispada da taj "sitan" broj uvek moze da podmiti jedan dobrostojeci bankar ili trgovac duvanom... malo milom malo silom ...

A evo jos jedne slicnosti izmedju Mila i Sloba ... obojica imaju svog vernog Sentu ...
vracarac92 vracarac92 17:12 14.07.2009

Re: I mene...

Ponasa se kao njegov gazda Milo: daje drzavljanstvo samo politicki podobnima.

Drugarima po kriminalnom zanatu, Canetu i Zvezdanu Terzicu!
A evo jos jedne slicnosti izmedju Mila i Sloba ... obojica imaju svog vernog Sentu ...

ne mislis valjda da je ovaj nas....................u stvari Senta je uvek Senta!
behemot123 behemot123 17:28 14.07.2009

Re: I mene...

Znaš šta je najsmešnije u celoj priči? Što je svaka republika, DEKRETOM državnog vrha Jugoslavije imala svoj dan otpora fašizmu. Morali smo da je imamo, a čija je najrealnija, zna se. Upućenijima je poznato i to da su i autonomne pokrajine morale da imaju taj datum, da se ne izdvajaju, pa su i za Kosovo izabrali jedan, skoro nasumičan datum. I sad neki osvešćeni montenegrin od toga pravi žešću famu, i naravno, navuče me na keca, pošto se lako palim na gluposti, i jeftinu milovsku dnevnu propagandu. Inače, cela stvar je samo pitanje žešćeg crnogorskog kompleksa niže vrednosti. Oni doveli Stonse, e mi ćemo Madonu, oca mu hebem!

Evo sad malo srpsko-crnogorskog humora, daleko od talibana kojima je i Vuk Karadžić, valjda, silovao majku, samo još nije dokazano. Pričam sa jednim dečkom iz Nikšića, kome je naravno san da dođe u Beograd. U vezi je sa jednom mojom drugaricom, Srpkinjom (kakva nebuloza, uopšte razmišljati o naciji u ovom kontekstu). Bili smo zajedno na jednom koncertu, oni se grlu, ljubu, ja se smaram, pošto nisam fan PDA, (public display of affection, što kažu slavni Crnogorci pederi), i dreknem:
„Je li bre, nismo vas rokali kad ste se otcepljivali, što spada u srpsku tradiciju i običaje. Pustili smo vas i još se kao kuga širite po Beogradu, da nam zemlju upropastite. Ni to vam nije dosta, nego uporno i bez griže savesti hoćete i žene da nam j...te?”
I tu se slatko isejasmo. I eto, kraj. A bolesnici kao Sentinel bi jako voleli neku hladnjaču, ali nema, Bogu hvala, nestalo.
mikimedic mikimedic 18:48 14.07.2009

Re: I mene...

u stvari Senta je uvek Senta!


pa i Senta je crnogorac.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:32 14.07.2009

Re: I mene...

Virtuelni Vasilije
Ovako CG ima oko 500 hiljada glasaca ... kad se tu oduzmu oni koji ne glasaju pa sve podeli sa dva (za potrebnu vecinu) onda ispada da taj "sitan" broj uvek moze da podmiti jedan dobrostojeci bankar ili trgovac duvanom... malo milom malo silom ...

Имајући ово на уму, Европа је тражила сасвим специфичан резултат да би независност била верификована. Да подсетим: индипендисти су морали да освоје, по траженим условима, најмање 55% гласова. И то им је успело:
Тачно је да је било притисака; тачно је да су Црногорци из иностранства на брзину добијали упис у гласачки списак, као и плаћен пут до Црне Горе, само да би гласали (не лези враже: тројица мојих су потегли из Њујорка, карте су им биле плаћене, и сви гласали за унитарну државу); тачно је и да су се паре нудиле (в. Машан)... али... ВЕЋИНА, надмоћна већина, преко 10% разлике, гласали су ЗА. И та висока маргина, коју је Европа наметнула имајући на уму могућне мутљавине и високонаелектрисану политичку атмосферу, некако је остварена. (Кад би било која партија у Србији освојила 55% гласова, од ње не би могло да се живи вековима. Такав резултат увек се сматра непорецивом победом.)

Тачно је, такође, као што кажу неки, да је та победа изгласана гласовима Албанаца, муслимана, Хрвата.. Па!? Зар су они мање грађани Црне Горе него њени остали грађани? Истина је да је православно становништво већински гласало за опстанак заједнице, али оно је мањина у целом корпусу црногорских грађана. И с годинама постајаће још већа мањина, јер нове, младе генерације надмоћно су привржене црногорској идеји.

Мени, особно, изузетно је жао. Као неко коме су црногорски корени непорециви у петнаест упамћених генерација, осећам да сам одвајањем Црне Горе остао ускраћен за нешто дубоко лично, иако тамо нисам ни одрастао ни живео (читај: отац високи официр ЈНА, у Београду од детињства). И смета ми када видим, ипак, да се изјашњавање народа оспорава. То је њихова одлука, за коју су мислили да је исправна у једном историјском тренутку. У једном другом, претходном историјском тренутку, били су одлучили другачије. И није сигурно да у некој будућности опет нећемо живети заједно, Јер време у коме ми живимо није ни крај ни почетак историје.

Наравно, млад црногорска држава на све начине покушава да истисне ону српску традицију и историју из свог бића. Наравно јер сада је, како поборници независности сматрају, прилика да се на дуже стазе обезбеди жељена држава. То понекад делује смешно и бедно, као ова будалаштина са латиницом и 32 слова. И школски програми биће тако удешени, државна симболика, званични медији, историја такође... Српска традиција Црне Горе биће прећуткивана или скрајнута, измишљаће се нови значајни датуми као знамење државности, али... такву је вољу исказала већина. Тај комплекс српског порекла црногорства приредиће оним безбрижнијима још много забаве и смеха над намерном свађом са памети и чињеницама. Али... такву је вољу исказала већина.

И као што ово бива смешно, такви су и аргументи да је већински православно становништво за заједничку државу, јер то ништа не значи: гласови једнако вреде. И као што бива смешно када се традиционална капа са српским знамењем проглашава некаквом северно-локалном егзотиком, тако је и неразумно да на капи почива заједничка држава. Једна страна побија историју, друга побија историјски процес.

Када оно претходно разумемо, бићемо добри суседи. А у будућности? Ко зна...
mara92 mara92 19:56 14.07.2009

...

Дуго мислим шта бих написала, али ето Брајовића који рече све.
...
Читала сам Сентинелов блог и хтедох од срца да честитам празник (устанак, државност, све), међутим, јако ме је погодила малициозност текста, вешто протурена између редова, спрдња са Србијом и Србима. То не ценим - штавише, гнушам се, те остадох нема.

libkonz libkonz 20:02 14.07.2009

Re: ...

вешто протурена између редова, спрдња са Србијом и Србима.

On to radi stalno. Zato me je iznenadilo njegovo dobijanje VIP statusa.
Još jednom želim da naglasim: on je JEDINI autor koji me iritira!
edit: niko ne vidi zašto baš taj naslov?
Goran Vučković Goran Vučković 20:07 14.07.2009

Re: I mene...


И као што ово бива смешно, такви су и аргументи да је већински православно становништво за заједничку државу, јер то ништа не значи: гласови једнако вреде. И као што бива смешно када се традиционална капа са српским знамењем проглашава некаквом северно-локалном егзотиком, тако је и неразумно да на капи почива заједничка држава. Једна страна побија историју, друга побија историјски процес.

U nastavku lokalne verzije Velikog Gubljenja Vremena - ništa novo i nepoznato u ovim krajevima. Evo dva bloga puna toga, kao doprinos tom društvenom procesu.

Komšijama, sa dan zakašnjenja (juče sam se bavio ajvarom, izvin'te) želim srećan praznik u njihovoj (sad već i ne toliko) novoj kući. A ostalima prijatno veče - što bi se reklo u radijskim željama :)
bjes bjes 20:11 14.07.2009

Re: ...

мене лично много више изненади (додуше пријатно) кад неко добије ВИП статус овде на блогу а да није пљувач по србији
mara92 mara92 20:11 14.07.2009

Re: I mene...

(juče sam se bavio ajvarom, izvin'te)

кол'ко тегли изашло?
libkonz libkonz 20:13 14.07.2009

Re: ...

кад неко добије ВИП статус овде на блогу а да није пљувач по србији

Nataša !!!
Pohvala urednici zbog te odluke !!!
Doctor Wu Doctor Wu 20:36 14.07.2009

Da, Brajoviću, tačno.

Slažem se sa svim što si napisao. U životu sam upoznao dosta Crnogoraca i iz iskustva mogu reći da, bez obzira na veroispovest, pismo kojim pišu i/ili kapu koju nose njih ima samo dve vrste: predivni, čestiti ljudi gospodskog duha (prototip pokojni prof Savo Jovanović sa ETF-a, ko ga je znao sigurno zna na šta mislim ili moja stara drugarica Saša Brajević) i teška đubrad (podmukli, prevrtljivi, licemeri...). Problem sa Crnogorcima je što ovih drugih, na žalost, ima mnogo više.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:41 14.07.2009

Re: I mene...

Predrag
али... ВЕЋИНА, надмоћна већина, преко 10% разлике, гласали су ЗА. И та висока маргина, коју је Европа наметнула имајући на уму могућне мутљавине и високонаелектрисану политичку атмосферу, некако је остварена.


Predraze,

ono sto si citirao je bilo moje principijelno misljenje nisam ja konkretno ni mislio na referendum. Ovo sto si ti napisao mogao bih u principu i ja da potpisem. Crnogorski gradjani su odlucili tako kako su odlucili ... pa ce im tako i biti. Ali ovako generalno izreceno ovo sto si ti napisao moze i da se primeni i na Srbiju u 90-im ... a i na celu ex-Yu. Srpski gradjani su vise do jedne decenije BIRALI Milosevica i zivot pod njim. I gradjani cele ex-Yu su BIRALI one koji su ih gurnuli u rat, razaranje i ubijanje... i nastavice da ih biraju i kasnije uvek ponovo...

Ono sto ti cini mi se podcenjujes je manipulacija sirokim narodnim masama koje ima i u njarazvijenijim demokratskim zemljama a na nasim prostorima je ovih zadnjih decenija bila neuporedivo veca zato sto se tu svud, manje vise radilo o prelasku iz nedemokratskog u demokratski sistem ... odnosno sva glasanja o kojima govorimo su bila poludemokratska i manje vise rezultati su bili onakvi kakve je ocekivala/zelela ona politicka snaga koja je bila na vlasti...

Kad je u pitanju Milov rezim i metodologija vlasti ja uporedjujem sa onom Milosevicevom: meka diktatura koja dozvoljava veliki deo demokratskih sloboda ali ipak drzi neke od kljucnih poluga vlasti (neka TV-Bastilja, policija, tajna sluzba, privatizacija i sl. ) i to taman toliko da obezbedi onu nepohodnu vecinu u odlucujucim glasanjima...
I nije tu najkriticnija direktna kradja i manipulacija nego ona indirektna: moc da desetine hiljada ljudi dobiju posao (jos nekoliko puta veci broj clanova njihovih porodica normalan zivot) u raznim drzavnim sluzbama ili posao sa drzavom ako imaju privatnu firmu i slicno ...

A sta je resenje i kad se iz te polu-demokratije prelazi u onu punu? Put sigurno nije brz i kratak ali, prvi i NAJVAZNIJI korak je kad na mirnim, demokratskim izborima vladajuca partija i ona/e u opoziciji zamene mesta... U Sloveniji se to desilo, ... u Srbiji se to desilo kad je Kostunica otisao u opoziciju (5. oktobar ne racunamo posto je tu na smenu imala i uticaj i ulica) ... u HR cini mi se da HDZ jos nikad nije bila u opoziciji sto znaci da i oni imaju jos da guraju ...

A Crna Gora je tu daleko najvise zaostala ... i, iako bih voleo da gresim, ja ne vidim da ce se to skoro promeniti. A dok je tako postace Crnogorci, voljom naroda izrazenom na demokratskom glasanju i budisti ... ako se gazda Milu to prohte... Zar mislis da ne bi taj isti narod glasao i 90% za zajednicki zivot sa Srbijom da je to bilo samo deceniju pre - u vreme kad je Milo (i Momo) to isto zastupao? A i ovo sto vecina govori srpski na prethodnom popisu ce se drasticno promeniti vec na sledecem ... Naravno, do promena u kulturi, jeziku, obicajima i tradiciji dolazi uvek u svakoj sredini. A da li se to desava spontano (i sporo) ili pak po volji politicke elite govori o stepenu demokraticnosti takve sredine ... sto su promene brze i drasticnije to je demokratije manje. A ovo u Crnoj Gori lici na Kambodzu ...

Kao sto rekoh ni ja ne vidim tu nekog resenja ... ali nisam optimista da ce se ovaj privid demokratije u CG brzo promeniti. Milo je mnogo sposobniji i lukaviji od Milosevica... Uspeo je, ocigledno da se uslihta zapadu, a oni su bezbroj puta do sada pokazali da su spremni da tolerisu sve dok se "igra kako oni sviraju" ...

pozz

ps-edit ne sumnjam ja da bi Milo uspeo i da obezbedi i podrsku do 60% da je EU tako zahtevala ... mozda bi mu trebalo samo malo vise vremena (i angazovanja) ...
Goran Vučković Goran Vučković 21:00 14.07.2009

Re: I mene...

кол'ко тегли изашло?

Ni jedna - valjda sam se odrodio (vidi blog kod Alexlambros-a)

Trenutno sam inače u jednom mestašcu pored Malage i bavim se više "podnošljivim zamenama" za užičku pršutu, crnogorska vina i masline. E, da - i Budimčevom preporukom - "The great war for Civilisation" od Roberta Fiska
mara92 mara92 21:10 14.07.2009

Re: I mene...

Са' ћеш да ми правиш зазубице са хамоном...њам, њам...кад год сам на послу они навале па пишу о 'рани...побегох оданде, јер ми се стварно једе пршута...

пс. Је л смем да парирам са оним што читам ових дана? "Enchantress of Florence" Салмана Рушдија
Поздрав и уживај (може неки мали путописни запис?)
Goran Vučković Goran Vučković 21:13 14.07.2009

Re: I mene...


пс. Је л смем да парирам са оним што читам ових дана? "Enchantress of Florence" Салмана Рушдија
Поздрав и уживај (може неки мали путописни запис?)

Hvala na preporuci - imam još samo hiljadu strana ovoga, pa ću da razmišljam posle šta ću :)

Putopis teško - ja sam slab sa tim stvarima a i slabo se čitaju, koliko sam primetio - probao sam jednom pa zaključio da neću više.
mariopan mariopan 17:51 15.07.2009

Re: ...

mara92
Дуго мислим шта бих написала, али ето Брајовића који рече све.
...
Читала сам Сентинелов блог и хтедох од срца да честитам празник (устанак, државност, све), међутим, јако ме је погодила малициозност текста, вешто протурена између редова, спрдња са Србијом и Србима. То не ценим - штавише, гнушам се, те остадох нема.


I ja prvo htedoh da cestitam i to Crnogorcima a ne Sentinelu a onda, poucena iskustvom , malo sacekala.........

Mene nije banovao, ni brisao, ne mogu se na to zaliti ali nisam mogla da mu ocutim kao sto rece Vasa, postoje stvari koje ne mozes ostaviti nedemantovane. kada je obrisao sve koji su mogli da ga demantuju onda su mu ostali samo oni koji ga tapsu po ramenu a to je jako mali broj. Vecina mu je oponirala i to mi je cinilo pravo zadovoljstvo da citam , to mu i rekoh. Davala preporuke i "cerala" se dok neko od nas dvoje ne izgubi zivce



POOOOOOZDRAV VASO
mariopan mariopan 18:57 15.07.2009

Re: ...

libkonz
вешто протурена између редова, спрдња са Србијом и Србима.

On to radi stalno. Zato me je iznenadilo njegovo dobijanje VIP statusa.
Još jednom želim da naglasim: on je JEDINI autor koji me iritira!
edit: niko ne vidi zašto baš taj naslov?

Zasto bas taj naslov? Mislim da li je mozda nesto drugo od onoga sto ja mislim? aj prvo ti
zb92fm zb92fm 17:05 14.07.2009

Naporan ovaj blog

Cenjeni sentinel26 je morao dva dana i dobar deo noci da strazari pored bloga, ne bi li munjevito brisao nepozeljne komentare, pa je tako, nesto posle ponoci, morao da zakljuca blog, e da bi malo odmorio. Mislim da skoro nece moci da pise ovakve tekstove, naporni su previse, cak i za njega.
tyson tyson 18:25 14.07.2009

Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)


Ne mogu da se odlučim da li je narečeni bloger zapravo bolestan ili jednostavno neopisivo bezobrazan. Treća opcija je da pravi "eksperiment u blogovanju" ali mi ne liči na nekoga čija mašta je toliko kreativna, na žalost - inače bi se ceo poduhvat graničio sa umetnošću.

Tip se u svom poslednjem blogu kreće po ivici crte koja deli psihijatijski slučaj od ostatka sveta.

Šta imamo tamo?

- Newborn Crnogorca koji se u stare dane odjednom prisjetio korjena i naprasno počeo da piše na blogu crnogorskom ijekavicom. Uporedite komentare od pre dva dana i pomenuti tekst. Groteskno.

- Wannabe potrparola Vlade Crne Gore. Sam tekst, jezik i fraze kako u tekstu tako i u odgovorima ("Crna Gora nikada nije", "Crna Gora nikada neće",...), zahvaljivanje u ime Crnogoraca i Crne Gore na čestitkama... Ovo i naprasna ijekavica su me naveli na pomisao da se on zapravo opasno dobro zajebava, jer sve neodoljivo podseća na neku od epizoda Top Liste Nadrealista, Indeksovog Radio Pozorišta, ili ako hoćete - Monti Pajtona. Onaj ko ozbiljan krene ovako da tripuje ne zaslužuje napade ili prezir već sažaljenje.

- Podmetanje nekakvog vijekovnog antifašizma, uz podmetanje da se eto Srbi i Srbija odriču antifašizma ali "Crna Gora neće nikada". Ovo je čista agitpropovska manipulacija iz najcrnjih vremena staljinističke faze KPJ. Nije 13. jul 1941. bio nikakav ustanak protiv fašista i fašizma - koliko ljudi je u tadašnjoj Crnoj Gori uopšte čulo za fašizam ili ne daj bože umelo da ga definiše?! - nego masovni narodni ustanak protiv okupatora. Ubrzo su se ustanici podelili po ideološkoj liniji i krajnjim ciljevima borbe, i izgubili u ekstremima - od kojih su oni koje Śetinel pokušava da uvali kao vrle antifašiste činili u Crnoj Gori zločine gore nego narečeni fašisti (fašisti = Italijani). Jedino su Nemci (došli u Crnu Goru tek 1943. godine) mogli po ponašanju da im stanu uz rame u Crnoj Gori. Prost narod sa petokrakom na čelu se borio protiv okupatora, a njihove vođe sa petokrakom na čelu su se borili za vlast - dobar deo njih kao klasični izdajnici-strani agenti sa šefovima u inostranstvu.
Drugi deo njegovih fraza o "trogeneracijskom antifašizmu" je tragikomičan. 45 godina je Crna Gora grcala pod klasičnom diktaturom, posle čega je upravo sadašnje bezgrešno rukovodstvo stalo uz nogu Miloševiću i prvo pokrenulo osvajačko-pljačkašku operaciju ka Dubrovniku za koju su pale ozbiljne presude u Hagu, a onda aktivno učestvovalo u ratovima u Hrvatskoj i Bosni, i davalo logističku i svaku drugu podršku jednoj od tamošnjih zaraćenih strana.
Koliko treba da bude maliciozan ili bolestan mozak nekoga pa da svesno ili ignoriše ove činjenice, ili manirom najgorih novinarsih lažova iz dvedesetih godina prošlog veka potpuno izvrće istinu i vređa pamet.

- Na kraju, ovde zapravo imamo jednog nacionalistu sa dna kace kakvi se mogu videti u organizacijama poput 1389 i sličnih, spremnog na sve - makar ovde na blogu - koji, o apsurda, dobija najvatreniju podršku od deklarativnih mondijalista, deklarativnih globalista, ljudi deklarativno liberalnih pogleda, samozvanih antifašista i sličnih. Nije teško pogoditi otkud ovako olako primenjivanje dvostrukih standarda od strane ovih blogera. Jedini koji me ne čude su oni koji još nisu prežalili pad Berlinskog zida i kraj strahovlade KPJ - da ne navodim ovde imena i nadimke tih blogera, mada bi njihovo prećutno tolerisanje ekstremnog Śetinelovog nacionalizma od strane njihovih idola iz 1941-45. bilo okarakterisano kao čist oportunizam i kolebanje i završili bi sa metkom u potiljku pred celim selom makar od strane Sava ili Đida.

Summa summarum, u jednoj osobi u isto vreme imamo teškog nacionalistu, antifašistu-kriptokomunistu, umišljenog glasogovornika, spinera i virtualnu junačinu.

Na stranu što su tekstovi koje postavlja i ostavljeni komentari elkatantan primer ekstremnog nacionalizma i manipulativnog izvrtanja istine - no kada se takvi stavovi kombinuju sa agresivnim cenzurisanjem komentara uz redovno vređanje drugih blogera koji ne delje njegovo mišljenje, uz VIP status i naslovnu stranu, postavlja se opravdano pitanje koja je svrha davanja autorske opcije ljudima kao što je Śetinel. Ne zbog stavova - blog bi bio užasno dosadan bez razlika u mišljenju i među ljudima - već zbog klasične zloupotrebe mogućnosti brisanja i zabrane komentarisanja koja, primenjivana na način na koji je on primenjuje, potpuno obesmišljava koncepciju bloga.

Ne samo da se do apsurda dovodi komentarisanje tekstova - koje je suština webloga - stvaranjem privida masovne podrške brisanjem komentara koji nisu afirmativni, već se zaista vređaju drugi blogeri kojima se brišu komentari i zabranjuje komentarisanje a onda autor junački nastavlja da vodi "polemiku" sa njima.

Takvi ljudi treba da objavljuju svoje umotvorine na sopstvenim web sajtovima, o svom trošku, i tamo da brisanjem i cenzurom kreiraju opšti utisak aklamativne podrške. Ne vidim koji su motivi urednika Bloga B92 da tolerišu ponašanje koje, naročito uz ekstremno nacionalističke stavove koji su često na samoj granici šovinizma i fašizma, potpuno obesmišljava i dovodi do apsurda blog kao internet sadržaj. Odsustvo reagovanja uredništva se u takvim situacijama može shvatiti samo kao prećutna podrška takvim autorima i takvom ponašanju. Da li je to ideal Bloga B92 kojem teži uredništvo? U nedostatku ikakvog objašnjenja ili reakcije sa njihove strane to je jedini način na koji se može shvatiti njihov (ne)rad.



filvas filvas 19:21 14.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Bravo Tajsone! Fer i korektno. Zaista je prevrsilo svaku meru. Bilo bi lepo da se zaista oglasi neko od urednika ovog bloga sa izvinjenjem ili makar objasnjenjem publici.
schweppes92 schweppes92 22:41 14.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

TYSON: Summa summarum, u jednoj osobi u isto vreme imamo teškog nacionalistu, antifašistu-kriptokomunistu, umišljenog glasogovornika, spinera i virtualnu junačinu.


Ma ne, karakterni profil Sentinela 26 je znatno manje kompleksan nego što se može pričiniti.
Čovek je za života opsesivno sakupljao zakone, uredbe, akta... stvorivši zavidnu arhivu neupotrebljivih podataka. Subjektivan u stavovima, krut, nekreativan i neduhovit do sterilnosti ... a ponet aplauzima pojedinih blogera 2. Srbije, stvorio je kod sebe privid vlastitog značaja i predodređenosti da "tumači realnost" i drugima nameće sopstvene stavove.
I sam sam, od Sentinela, bio nekoliko puta banovan, i to baš onda kada sam ga pozivao da na moje argumete odgovori kontra argumentima. Umesto toga dobio sam kvalifikaciju da sam "član redakcije Kurira"... i svima dobro poznatim, uvek identičnim rečima "Nije ovo jedina bandera" i "Nije ovo berza na kojoj možeš trgovati" bio banovan. Tada sam se povukao uz obećanje da ću dosledno raskrinkavati sitne maliciozne podmetačine koje uvaljuje u celofanu "kritičko/analitičke argumentacije". To dosledno i činim.
Nivo analitičnosti koji Sentinel poseduje taman je dovoljan da podmiri nivo zasnovanosti skojevskih argumenata. Zato se i ližu.
Meni je sve to nekako jadnjikavo, al ajde...


tyson tyson 23:06 14.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Ma ne, karakterni profil Sentinela 26 je znatno manje kompleksan nego što se može pričiniti.
Posle nekoliko najnovijih komentara/odgovora koje je postavio na svom blogu, i (konačnog) javljanja kako slučajnog moderatora tako i urednice, ja sam sve uvereniji da je u pitanju žestoko dobra zajebancija, najavljena za svaki slučaj ovdašnjim vlastima da se ne bi i oni upecali i krenuli ozbiljno da doživljavaju taj blog.

Svako drugo objašnjenje kako Śetinelovih najnovijih ispada tako i nastupa modetatora i urednice izlazi iz okvira zdravog razuma.



schweppes92 schweppes92 23:31 14.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

tyson
Posle nekoliko najnovijih komentara/odgovora koje je postavio na svom blogu, i (konačnog) javljanja kako slučajnog moderatora tako i urednice, ja sam sve uvereniji da je u pitanju žestoko dobra zajebancija...


Bio bih veoma srećan da je u pitanju zajebancija. To bi ga mnogo podiglo u mojim očima... ali plašim se da nije...
jesen92 jesen92 00:33 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

...ja ne citam par blogera a medju njima je i ovaj gospodin...nemam pojma sta je pisao ali iz njegovih komentara na drugim blogovima primetila sam da covek zivi ovde u Srbiji i da je pun primedbi...ne bi to bilo nista cudno, posto vecina nas ima "primedbe", kada bi se on osecao kao drzavljanin ove drzave...on, medjutim, uvek pise iz pozicije "imam ja rezervnu domovinu"....mis'im, ako mi moramo da trpimo ono sto nam se ne svidja on ne mora...
margos margos 00:55 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Draga Jeseni, mene su ovi komentari odavde 'naterali' da odem i tamo. Budući da sam puno vremena potrošila na čitanje (i razumevanje šta je ko rekao i hteo da kaže - jer ima mnogo sprdnje i nategnutog crnogorskog govora), ne smem da kažem da sam izgubila vreme. Al me smorilo žešće. Tako da, ne idi ako ne moraš. Mene ubi ova moja radoznalost:)
milojko92 milojko92 01:29 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

tyson
Posle nekoliko najnovijih komentara/odgovora koje je postavio na svom blogu, i (konačnog) javljanja kako slučajnog moderatora tako i urednice, ja sam sve uvereniji da je u pitanju žestoko dobra zajebancija, najavljena za svaki slučaj ovdašnjim vlastima da se ne bi i oni upecali i krenuli ozbiljno da doživljavaju taj blog.

Svako drugo objašnjenje kako Śetinelovih najnovijih ispada tako i nastupa modetatora i urednice izlazi iz okvira zdravog razuma.
Ima tu jedna kvaka, a to je da je Sjetinel potpisao izvesnoga Jugoslava Simovica, koji je zaista pravnik i crnogorski nacionalista koji zivi u Bg-u i cak se nalazio na izbornoj listi za izbore u srpski parlament tzv. crnogorske partije.
Tekst je prenet odavde.

E sad, ili je Sjetinel zaista doticni Jugoslav Simovic, ili je sve ovo opasno dobra zehebancija nekog iz urednistva bloga (neko je cak nasao i LK od sirotog Jugoslava, pa je sliku okacio na profil). Ako je ovo drugo u pitanju (ma kako zaista delovalo da jeste) uvek postoji mogucnost da se pravi Jugoslav pojavi i da tuzi urednistvo bloga. Sumnjam da pravi Jugoslav ume uopste da koristi internet, ali mogucnost ma koliko mala ipak postoji...
schweppes92 schweppes92 02:19 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

milojko: E sad, ili je Sjetinel zaista doticni Jugoslav Simovic, ili je sve ovo opasno dobra zehebancija nekog iz urednistva bloga (neko je cak nasao i LK od sirotog Jugoslava, pa je sliku okacio na profil). Ako je ovo drugo u pitanju (ma kako zaista delovalo da jeste) uvek postoji mogucnost da se pravi Jugoslav pojavi i da tuzi urednistvo bloga. Sumnjam da pravi Jugoslav ume uopste da koristi internet, ali mogucnost ma koliko mala ipak postoji...


Meni onaj na slici, na profilu, potpuno odgovara tekstovima koje potpisuje Sentinel.
ivana23 ivana23 09:10 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

milojko92
Ima tu jedna kvaka, a to je da je Sjetinel potpisao izvesnoga Jugoslava Simovica, koji je zaista pravnik i crnogorski nacionalista koji zivi u Bg-u i cak se nalazio na izbornoj listi za izbore u srpski parlament tzv. crnogorske partije.Tekst je prenet odavde.E sad, ili je Sjetinel zaista doticni Jugoslav Simovic, ili je sve ovo opasno dobra zehebancija nekog iz urednistva bloga (neko je cak nasao i LK od sirotog Jugoslava, pa je sliku okacio na profil). Ako je ovo drugo u pitanju (ma kako zaista delovalo da jeste) uvek postoji mogucnost da se pravi Jugoslav pojavi i da tuzi urednistvo bloga. Sumnjam da pravi Jugoslav ume uopste da koristi internet, ali mogucnost ma koliko mala ipak postoji...

Pazite sad, zaintrigiralo me ovo sa J. Simovicem, procackam malo okolo i nadjem doticnog na sajtu Majka Hrabrost (kod Krugoline) kao potpisnika peticije pod br. 349! ovde

To naravno nije dokaz da je Sentinel - Jugoslav, ali je ipak cudno.
niccolo niccolo 09:21 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

To naravno nije dokaz da je Sentinel - Jugoslav, ali je ipak cudno.

Evo ga dokaz ovde na samom blogu ukucajte u find sentinel pa će biti u nekom komentaru neki spisak i pod brojem hiljadu i nešto piše sentinel26-jugoslav simović....
ivana23 ivana23 09:28 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

niccolo
To naravno nije dokaz da je Sentinel - Jugoslav, ali je ipak cudno.
Evo ga dokaz ovde na samom blogu ukucajte u find sentinel pa će biti u nekom komentaru neki spisak i pod brojem hiljadu i nešto piše sentinel26-jugoslav simović....

Bravo niccolo, 1162!
filvas filvas 09:48 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Posle nekoliko najnovijih komentara/odgovora koje je postavio na svom blogu, i (konačnog) javljanja kako slučajnog moderatora tako i urednice, ja sam sve uvereniji da je u pitanju žestoko dobra zajebancija, najavljena za svaki slučaj ovdašnjim vlastima da se ne bi i oni upecali i krenuli ozbiljno da doživljavaju taj blog.


Molim te da stavis link na to javljanje urednistva i moderatora, nisam uspeo da nadjem, a veoma me zanima sta su i kakvim tonom rekli. Unapred ti hvala.
libkonz libkonz 10:09 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Svaka čast Ivana i Nikola.
Jugoslav će da nastavi da vređa na njemu svojstven način, zato savetujem da zaobiđete njegov blog. Ali, sretaćemo se na drugim blogovima. I ĆERAĆEMO SE JOŠ !
mikimedic mikimedic 10:55 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Evo ga dokaz ovde na samom blogu ukucajte u find sentinel pa će biti u nekom komentaru neki spisak i pod brojem hiljadu i nešto piše sentinel26-jugoslav simović....


a ima i ovo...

15. Crnogorska partija - Nenad Stevović
Petnaesta proglašena lista za parlamentarne izbore jeste lista Crnogorska partija - Nenad Stevović. Ta lista je 250 poslaničkih mesta predložila 85 kandidata.

1....
2....
3. JUGOSLAV SIMOVIĆ, 13.03.1944, pravnik, BEOGRAD, ....


bronzana medalja.
niccolo niccolo 11:04 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

a ima i ovo...

Pazi, u ovom trenutku je po meni njegov blog postao potpuno koristan. Da ga nije bilo, ne bi Vasa napravio "kontrablog" niti bi se mi zaintrigirali za njegov pravi identitet i ja onda ne bih ni znao da u Srbiji postoji Crnogorska partija (verovatno su u poslednje vreme dobijali toliko mnogo glasova da sam propustio njihovo postojanje), što znači da sam sada naučio nešto novo, a to je uvek pozitivno...
mikimedic mikimedic 11:08 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

libkonz libkonz 11:12 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Da, locirani su u Lovćencu. Moj prvi sukob sa Jugoslavom je bio vezan za CPC. Prva takva crkva je napravljena u Lovćencu. Onda sam napisao da je to selo gde su svi bili komunisti, preko 90% glasali za Miloševića, niko u crkvu nije išao, a ko je tamo išao da se takmiči sa nekom njihovom ekipom u bilo kom sportu, jedino mu je bilo važno da sačuva glavu na ramenima.
libkonz libkonz 11:16 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Da li je Jugoslav i ranije imao tako izraženo osećanje nacionalne pripadnosti ili mu je bilo potrebno da se oseća zaštićeno, ne znam.
margos margos 12:01 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Svaka čast Ivana i Nikola.



Pod 'priitiskom' ovog bloga - otišla sam i na Sentinelov - i strašno se smorila. Sve vreme mi je u glavi bio jedan komšija iz Berana - svecki čovek, proputovao pola sveta, a priča telefonom 'vako:
''Haloooo... Je l to xzy iz čuvene porodice xyz, iz još čuvenijih xyz? Pa đe si sokole? Pa kako si junačino? Pa šta ima? Je li, reci mi, časti ti, možeš li mi pomoć oko onog što sam te onda pitaa? .. Dobro, dobro, sokole moj... dobro junačino... dobro, dobri moj.... čućemo se.'' - klik - ''Eee'', s izrazom najdubljeg gađenja, ''kakvo govno od čovjeka...''

Pitam ga - pa kako može tako - je l svestan da je on 'to govno' - a on me čudno gleda...kaže 'mora tako'. Ja vala ne moram - i njemu više ne verujem ni kad mi dobar dan kaže.
jesen92 jesen92 12:10 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Mene ubi ova moja radoznalost:)
..Draga Margos, razumem te......covek je bas naporan i destruktivan a to sto je crnogorac ne bi imalo nikakve veze da on sam ne forsira taj "kvalitet".....pokusavala sam i ja, iz radoznalosti, da citam njegove postove al ne vredi...tezak smarac, za mene.......Imala sam na nekom blogu(ne njegovom) jedan "susret" sa njim, mislim da je bila neka aktuelna tema cetnici/partizani i nemam vise zelju da se sa njim druzim....
ivana23 ivana23 12:15 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Moramo jedno priznati, covek je duboko frustriran. Em zivi u Srbiji, oseca se kao Crnogorac - a zove se na svoju nesrecu JUGOSLAV...
jesen92 jesen92 12:30 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

sumnjam da pravi Jugoslav ume uopste da koristi internet, ali mogucnost ma koliko mala ipak postoji...
...ne razumem zasto sumnjas...
wukadin wukadin 13:11 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Summa summarum, u jednoj osobi u isto vreme imamo teškog nacionalistu, antifašistu-kriptokomunistu, umišljenog glasogovornika, spinera i virtualnu junačinu.


Čoveče, ala si ga opleo... Uživanje je bilo čitati elaborat.
A što Śetinel ne dođe da malo prodivanimo?!?
Ja mislim da ga Vasilije ne bi banovao
purenjak purenjak 14:52 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

ivana23

niccolo
To naravno nije dokaz da je Sentinel - Jugoslav, ali je ipak cudno. Evo ga dokaz ovde na samom blogu ukucajte u find sentinel pa će biti u nekom komentaru neki spisak i pod brojem hiljadu i nešto piše sentinel26-jugoslav simović....Bravo niccolo, 1162!

mariopan mariopan 18:04 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Da li je to ideal Bloga B92 kojem teži uredništvo? U nedostatku ikakvog objašnjenja ili reakcije sa njihove strane to je jedini način na koji se može shvatiti njihov (ne)rad.

Na drugoj strani Sentinelovog bloga meni je moderator06 dao odgovor zasto je tom blogeru dozvoljeno da moderise svoj blog, brise ili banuje koga hoce ...naravno svi autori imaju to pravo. I ja sam se na tom objasnjenju zahvalila...vidim da se tolerise i da je objasnjenje uvek disclaimer pa onda sa kim da polemisem o tome....njihovo igraliste - mi smo samo gosti.
mariopan mariopan 18:14 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

niccolo
To naravno nije dokaz da je Sentinel - Jugoslav, ali je ipak cudno.

Evo ga dokaz ovde na samom blogu ukucajte u find sentinel pa će biti u nekom komentaru neki spisak i pod brojem hiljadu i nešto piše sentinel26-jugoslav simović....

As ti gospe
tyson tyson 19:34 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

filvas
Molim te da stavis link na to javljanje urednistva i moderatora, nisam uspeo da nadjem, a veoma me zanima sta su i kakvim tonom rekli. Unapred ti hvala.

Moderator 06: klikni ovde

Supermod: klikni ovde



Doctor Wu Doctor Wu 20:00 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

bronzana medalja

Jao, bate, koja je ovo provala,
Pa ne mogu da prestanem da se smejem.
Osećam da se baja najebavao keve svima koji bi 1991. zucnuli nešto protiv Miloševića.
Možda su se on i Dragec zato tako n(j)ežno unterhaltovali.
mariopan mariopan 21:06 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Doctor Wu
bronzana medalja

Jao, bate, koja je ovo provala,
Pa ne mogu da prestanem da se smejem.
Osećam da se baja najebavao keve svima koji bi 1991. zucnuli nešto protiv Miloševića.
Možda su se on i Dragec zato tako n(j)ežno unterhaltovali.

Aaa, nije zanemarljiv bes propalog politicara, mozda nam zato njih dvojica toliko cesto prebacuju da smo sami krivi za sve jer smo za ove politicare glasali ---- a za njih nismo? I ode karijera a tako je lepo bilo dok su sanjali fotelje i nadali se. Ili vec u snovima ko gdja Ministarka delili funkcije rodjacima i uzvracali udarce neprijateljima? Otuda mozda toliki jed i zuc?
Doctor Wu Doctor Wu 21:18 15.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

I ode karijera a tako je lepo bilo dok su sanjali fotelje i nadali se. Ili vec u snovima ko gdja Ministarka delili funkcije rodjacima i uzvracali udarce neprijateljima? Otuda mozda toliki jed i zuc?

mariopan mariopan 01:19 16.07.2009

Re: Gnjida ((c) Mašan iz Golubovaca)

Meni je nesto jos cudnije

Na sajtu organizacije "Krstas" koja okuplja Crnogorce iz Srbije i gde nam je Jugoslav S.Simovic napisao onaj clanak za koji na blogu nije rekao da je njegov nego je u trecem licu pricao o coveku koji ga je napisao ( pohvalno dakako)........pa tamo u galeriji slika vidim :

Ta organizacija Crnogoraca u Srbiji zvana "Krstas" potpisala je memorandum o pruzanju podrske predsednickom kandidatu ISTVANU PASTORU 11. 01. 2008 godine.

Pa sada mnogo sta postaje jasno. Samo mi ta silna CRNOGORSTINA nekako ne ide uz Madjara, ne mogu Pastora da zamilsim sa onom crnogorskom nosnjom da me ubijete A zamisli tek da im postane presjednik Crne Gore? Pa Senta bi se ubio od nacionalnog ponosa
gbls gbls 19:01 14.07.2009

Priznajte,

nedostaje vam Senti mene je expresno banovao. Kao sto neko ovde lepo rece, naslov njegovog bloga govori sam za sebe, stari je zakacio dobru varalicu a mi povukli iz sve snage Zna on sta ce najvise da nas zaboli, nije uveren u to sto pise i ne moze da potkrepi cinjenicama ni dokazima, ali zna da boli to sto pise, a nisam stigao da ga pitam za zemljotres i pomoc bratskoj CG kada su ljudi iz Srbije slali pomoc i kada se svima odbijalo od plate (u Srbiji duze od ostalih republika). Kao ne zna on od koga su mu preci kupovali zito, ma nisu kupovali, poklanjala im Majka Srbija i njemu ako ima godina koliko kaze da ima. Antifasista i PR vecinske koalicije Tabako barona koju cine predstavnici naroda koji su svi u vreme izbijanja Ustanka bili na strani Treceg rajha. Kada smo vec kod Rajha, da li neko zna kako da promenim nick, inace ostadoh Gebels, svi ovde na blogu isprobase gestapovske metode na meni, a jedino ja ostadoh naci.

Sa zakasnjenjem cestitam svim pravim CRNOGORCIMA Ustanak, iskazujem duboko postovanje prema potomcima tih hrabrih ljudi koji dadose zivote u nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.

p.s. Samo za Sentija: Samo iz korena moze drvo da se vine do nebesa, da u nebesima ogleda svoju lepu krosnju, svoje grane, svoje stablo i na kraju, dokle mu pogled odatle seze, svoje korene.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:10 14.07.2009

Re: Priznajte,

gbls
u nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.


Hm, ne verujem da ce ljudi prestati da te zovu tako kako te zovu i ako promenis nick ... ako nastavis sa ovakvim rasistickim izjavama
behemot123 behemot123 19:15 14.07.2009

Re: Priznajte,

Serbi su lakoverna goveda. Da smo im na vrijeme vratili Slobu u Lijevu Rijeku, da se druži sa Mila, eeeeeeeeeeeee . A sad mi osvešćeni kroje kapu, i drže mi slovo o antifašizmu, na koji polažem apsolutno i neotuđivo pravo, kao pripadnik srpskog naroda, kao da mi nije dosta SEKA, i neđo, i šuro, i ostala rodbina...
libkonz libkonz 19:19 14.07.2009

Re: Priznajte,

zemljotres i pomoc bratskoj CG kada su ljudi iz Srbije slali pomoc i kada se svima odbijalo od plate

Glupost je neuništiva ! Gebels, aj malo ćuti.
Kada smo vec kod Rajha, da li neko zna kako da promenim nick, inace ostadoh Gebels, svi ovde na blogu isprobase gestapovske metode na meni, a jedino ja ostadoh naci.


priznajem krivicu za ovaj tvoj nick.
margos margos 19:27 14.07.2009

Re: Priznajte,

To nije bilo baš tako davno - te se mnogi sećaju kako su odvajali 0.5% od plate (čini mi se 10 ili 11 godina).
libkonz libkonz 19:30 14.07.2009

Re: Priznajte,

Alo bre, šta vam je? Ljudi su pomogali drugim ljudima u nesreći. Kakve to veze sad ima i kako to možete nekom da trljate na nos?
margos margos 19:35 14.07.2009

Re: Priznajte,

libkonz
Alo bre, šta vam je? Ljudi su pomogali drugim ljudima u nesreći. Kakve to veze sad ima i kako to možete nekom da trljate na nos?

Pa sad, ako znam nekoga ko je uzeo pun kofer tog novca kao pomoć - jer mu je rođak stavio crvenu putaču na kuću - što je značilo da je kuća debelo stradala, a nije, onda dajem sebi za pravo da komentarišem jer je deo mog ličnog dohotka, kako se tada to zvalo - ukrao.

libkonz libkonz 19:41 14.07.2009

Re: Priznajte,

Zloupotreba je uvek bilo i biće. Ono što ste ti i gbls komentarisali je: sram ih bilo, mi im pomogli kad je udario zemljotres, a oni nama tako. Za mene je takav stav nedopustiv. Tu se radi o tome da su ljudi pomogli ljudima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana