B92 Blog    Članovi    Marko Jevtic    Da nam dupe vidi put...

Marko Jevtic
11:11
SRE
15
JUL

Da nam dupe vidi put...

ass_kisser_project.jpgKako stvari stoje od 1.1.2010., moćićemo da putujemo bez viza... Bez onog zakazivanja termina, skupljanja papira, čekanja u redovima, neizvesnosti da li ćemo dobiti vizu ili ne, i možda i onog što je najgore - osećaja da si manje vredan nego drugi, dok drugi mogu slobodno - tebe kao da neko kinji svaki put.

Ja se, iskreno, ni ne sećam vremena kada se putovalo bez viza.. Imao sam 8 godina kada je počeo rat između Srbije i Hrvatske. Za mene je ovo kao trenutak kada Skywalker otkriva šta je sila i kako može da je koristi:) Srećan sam i jedva čekam da se to završi do kraja, a već sledeće nedelje idem na verovatno poslednji razgovor za vizu...

Ova ilustracija je reklama za portal za tražanje posla, ali meni se slaže sa celom tom situacijom oko viza. Naslov bloga je posvećen Marku Aksentijeviću i njegovoj genijalnoj ideji u kojoj je trebalo pokazati koliko nam vize smetaju.. Šteta što nije više zaživelo..

Pa... Da nam dupe vidi put!!!!

ps. kako bi to preveli na engleski?:)

UPDATE: izvinjavam se svima kojima je ilustracija neukusna, a malo objašnjenje za akciju koju sam pomenuo: 

cela akcija je isla pod sloganom "da nam svet vidi dupe kad nam vec dupe nece videti sveta" , a ovo je link na prirucnik za jeftino putovanje koji je napravljen bas povodom skorog ukidanja viza...

 

 

 





Komentari (35)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara  11:59 15.07.2009
Preporuka: 2

.

#Link  Replika: 2
Ja se, iskreno, ni ne sećam vremena kada se putovalo bez viza

pre par godina sam pronasla Onaj cuveni crveni pasos moga tate u kojem je pisalo da ima vizu za "sve drzave"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  12:02 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: .


pre par godina sam pronasla Onaj cuveni crveni pasos moga tate u kojem je pisalo da ima vizu za "sve drzave"


pasos bez mane sto prolazi grane bez mnogo njakanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  18:04 18.07.2009
Preporuka: 0

Re: .


Ja svoj i dalje cuvam, kao spomenar....s njim sam stigao i do Aljaske.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  12:05 15.07.2009
Preporuka: 4

Za sve šalterske službenike

#Link  Replika: 0
po konzulatima

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tamaramag  12:13 15.07.2009
Preporuka: 2

Re:

#Link  Replika: 0
For ass to see the road
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ne.nevena  12:34 15.07.2009
Preporuka: 0

Last minute ponude

#Link  Replika: 4
Jedva čekam da mogu da koristim i ovu pogodnost!!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  13:05 15.07.2009
Preporuka: 3

Re: Last minute ponude

ne.nevena
Jedva čekam da mogu da koristim i ovu pogodnost!!

I ono, ''e, šta radiš sutra? mi idemo... hoćeš sa nama.... ''

Najgora stvar koju su nam uradili - jeste što šu velikom broju ljudi pokrali na razne načine novac, godine, energiju i želje da negde odu. Ali je divno što će mladi (i oni koji se tako osećaju), moći da protrče kroz mnoge zemlje i gradove sveta i odaberu da budu tamo gde žele, a ne tamo gde moraju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  18:42 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: Last minute ponude


Najgora stvar koju su nam uradili - jeste što šu velikom broju ljudi pokrali na razne načine novac, godine, energiju i želje da negde odu.


Shvatili da su se nafatirali i da se malo ljudi povrate , pa hajde malo džabe, a kad zašrkipi onda opte vize.... Mislim da je na ubrzanje uticala i kriza. Što samo da kupujemo , letujemo... provodimo se kod sebe, kada i druge zemlje EU imaju svoje zabavne i kulturne brendove na kojima , opte , može dobra lova da se zaradi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hajkula1  19:36 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: Last minute ponude

margos
ne.nevena
Jedva čekam da mogu da koristim i ovu pogodnost!!

I ono, ''e, šta radiš sutra? mi idemo... hoćeš sa nama.... ''

Najgora stvar koju su nam uradili - jeste što šu velikom broju ljudi pokrali na razne načine novac, godine, energiju i želje da negde odu. Ali je divno što će mladi (i oni koji se tako osećaju), moći da protrče kroz mnoge zemlje i gradove sveta i odaberu da budu tamo gde žele, a ne tamo gde moraju.




Sve su mi pokrali sem zelje da negde odem. Imala sam obaveze ovde, nisam mogla da se dislociram. Dobro, to manje-vise. Ali sam tesko podnosila to sto su mi zamandaljena vrata, klaustrofobija. Sada se plasim da se nadam pa da me ispale. A toliko zelim. Zbog sebe i zbog svoje dece, zbog svih koji zele isto a i zbog onih koji misle da ne zele.

Najbolje se putuje neplanirano, bar ja. Da cekam u redu za vizu - nisam i necu. Visak sujete, znam, ali je jace od mene.

Jedva cekam a plasim se da se ne razocaram, da ne bude ono - obecanje, ludom radovanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  18:17 17.07.2009
Preporuka: 0

Re: Last minute ponude

Da cekam u redu za vizu - nisam i necu. Visak sujete, znam, ali je jace od mene.

ne, to je samopostovanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:15 15.07.2009
Preporuka: 4

bez pasosa

#Link  Replika: 3
zastrasujuce je kako je 20 godina uzasa promenilo svest ljudi tako da je putovanje bez viza sada privilegija a ne sasvim obicna stvar u kojoj su uzivale generacije predaka.

Dok ostatak Evrope uziva u putovanju bez pasosa mi se odusevljamo "dobrim pasosima" i granicnim kontrolama a istorijski gledano do skora smo bili zemlja sa najboljim pasosem na svetu kojem je trebala viza za svega nekoliko zemalja.

Sto se tice zelje mladih da budu tamo gde hoce a ne gde moraju ta zelja je nazalost ogranicena vremenski na tri meseca i upotrebno na trosenje para.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  13:56 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: bez pasosa

Sto se tice zelje mladih da budu tamo gde hoce a ne gde moraju ta zelja je nazalost ogranicena vremenski na tri meseca i upotrebno na trosenje para.

Bolje i to - treba da se kreću, putuju i svojim očima stvaraju utiske o svetu - a ne da im se servira preko medija ili da ih preko neke organizacije provedu tri dana po nekom gradu, prikažu ono što je potrebno, a onda oni po tim saznanjima kreiraju sliku o čitavoj zemlji i životu uopšte.
A onda će se već sami snalaziti.:(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  14:00 15.07.2009
Preporuka: 2

Re: bez pasosa

margos
Sto se tice zelje mladih da budu tamo gde hoce a ne gde moraju ta zelja je nazalost ogranicena vremenski na tri meseca i upotrebno na trosenje para.

Bolje i to - treba da se kreću, putuju i svojim očima stvaraju utiske o svetu - a ne da im se servira preko medija ili da ih preko neke organizacije provedu tri dana po nekom gradu, prikažu ono što je potrebno, a onda oni po tim saznanjima kreiraju sliku o čitavoj zemlji i životu uopšte.
A onda će se već sami snalaziti.:(


Naravno da je bolje al malo njih ima para da ostane vise od par dana, kada bi im dali da rade nesto mogli bi da ostanu malo duze.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  14:07 15.07.2009
Preporuka: 1

Re: bez pasosa

Da, zato i rekoh - najpre nas opljačkaše na razne načine, pa su sad kao plemeniti. Moramo napred s tim što imamo - džaba nam žal.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Karagaća  13:27 15.07.2009
Preporuka: 1

Nepristojno

#Link  Replika: 1
Ova ilustracija je reklama za portal za tražanje posla,

Ova ilustracija Vam jer nepristojna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  14:40 15.07.2009
Preporuka: 1

Re: Nepristojno

Milan Karagaća
Ova ilustracija je reklama za portal za tražanje posla,
Ova ilustracija Vam jer nepristojna.
Može i tako da se tumači, ali ja ne bih rekao.
Mislim da ova ilustracija nije prvi put na blogu.

Medjutim, nije dobro što lože narod da se izuva prije vode.

Danas nije donešena nikakva odluka nego preporuka o bezviznoj liberalizaciji.

Prvi dio sadrži bezuslovnu preporuku za Makedoniju.

U drugom dijelu Crna Gora i Srbija imaju "dodatne" (različite ) uslove, to ustvari nijesu dodatni nego "stari" uslovi i vladama tih zemalja dobro poznati, zbog istih je Dačić putovao u Brisel a ne da donese papir koji još uvijek ništa ne znači.

Iako se ovdje ti uslovi kriju iz poznatih razloga, ne želim da "kvarim sreću djevojkama" (poznati su mi svi ), reći ću samo da je jedan zajednički uslov juče u Prištini saopštio Solana.

Posljednja provjera ispunjenosti tih uslova obaviće se vjerovatno početkom oktobra pošto ih vlade do 30 septembra zvanično obavijeste o ispunjenju tih uslova.
Stručne ekipe će izaći na lice mjesta i provjeriti kako sve to funkcioniše.

U novembru (u prvobitnom planu bilo predvidjeno za oktobar ) će ministri unutrašnjih poslova "Šengen zone" ili drugi nadležni za ta pitanja, svaki za svoju zemlju donijeti (pojedinačne ) odluke o usvajanju preporuke koja postaje predlog a koji ide na konačno (kolektivno ) odlučivanje koje je prvobitno bilo planirano za novembar ali zbog ovamo naših problema pomjera se za decembar.

Osim gornjeg, Njemačka ima zahtev za dodatnim (bilateralnim ) pregovorima sa Srbijom.

Treba ove domaće pritisnuti da rade non-stop i završe to sve kao i da se ne obaziru na zahteve DSS-a da se odustane od bezvizne liberalizacije bez gradjana Kosova.
EU nije voljna da Kosovo stavi na tu listu ali nije voljna ni da pravi dskriminaciju po nacionalnom ključu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
fenster  14:33 15.07.2009
Preporuka: 0

viza

#Link  Replika: 0
Meni je ok iliustracija,a sto se viza tice bio bi red da ih vise ukinu. Lepo je kad se turisticke agencije obavezu da ti naprave vizu ali je strasno kad cekas u redu ispred neke ambasade,a jos su strasniji podaci koji se traze da bi dobio vizu mislim traze ljudi od imena i prezimena do broja gaca,malo je bedno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KRALJMAJMUNA  14:56 15.07.2009
Preporuka: 3

Bilo nekada

#Link  Replika: 5
Zamislite ovo: prelaziš Jugoslovensko-iItalijansku granicu, grupa od tridesetak građana, držiš zatvoren (ponavljam zatvoren, možda je i istekao) pasoš u ruci, carinik i policajac te nezainteresovano gledaju. U Italiji si.
Skoro kao Šengen. A mi smo bili sa ove strane Gvozdene zavese ali nismo bili ni u njihovom slobodnom svetu.
A opet smo prelazili, istina ne uvek ali često, granicu ovako kao što je gore napisano.
Sloboda?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  15:10 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: Bilo nekada

KRALJMAJMUNA
Zamislite ovo: prelaziš Jugoslovensko-iItalijansku granicu, grupa od tridesetak građana, držiš zatvoren (ponavljam zatvoren, možda je i istekao) pasoš u ruci, carinik i policajac te nezainteresovano gledaju. U Italiji si.
Skoro kao Šengen. A mi smo bili sa ove strane Gvozdene zavese ali nismo bili ni u njihovom slobodnom svetu.
A opet smo prelazili, istina ne uvek ali često, granicu ovako kao što je gore napisano.
Sloboda?


Ako si imao tablice na autu iz nekog mesta blizu granice ili cak iz Rijeke cesto nisu ni zaustavljali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
buba_truba  16:08 15.07.2009
Preporuka: 2

Re: Bilo nekada

KRALJMAJMUNA
... Sloboda?

Ne. Nego javašluk onih koji su nas puštali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KRALJMAJMUNA  18:03 15.07.2009
Preporuka: 2

Re: Bilo nekada

buba_truba

KRALJMAJMUNA... Sloboda?Ne. Nego javašluk onih koji su nas puštali.

Daj mi tog javašluka još.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zilikaka  11:11 16.07.2009
Preporuka: 0

Re: Bilo nekada

Ili kada smo na granici izašli iz autobusa tražeći toalet, i u povratku shvatili da smo to upravo obavili u drugoj državi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
buba_truba  11:24 16.07.2009
Preporuka: 0

Re: Bilo nekada

KRALJMAJMUNA
Daj mi tog javašluka još.

Ma dala bi' ja... al' ne da EU. Zato i traže da se ispuni ovo-ono, a dotle - čekanje u redu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  16:55 15.07.2009
Preporuka: 3

Ja se secam

#Link  Replika: 3
Ja se dobro secam vremena kada se islo preko granice kao do Kragujevca ili do Novog Sada.
Ali se takodje, vrlo dobro secam koliko smo tada ipak po svim kriterijumima bili na bliskom nivou sa evropskim zemljama.
Zbog toga, ja sam i dalje iskreni pesimista da ce se to stvarno desiti.
Ovde uvek ima vremena za novi rat ili imbecilnost bilo kakve vrste koja ce u jednom trenutku rasprsiti ove snove kao mehur od sapunice.
Bojim se da su se tokom proteklih 20 godina, u Srbiji uglavnom instalirali i u takvim uslovima naucili da prezive jedino najprostiji oblici organizama kojima nikakav priliv drugacijeg oblika zivota ne odgovara.
Zbog toga, taj vecinski deo ovog naroda ( ako ne vecinski po broju a ono po uticaju i moci itekako vecinski) ucinice do 01.01.2010. godine jos mnogo poteza u cilju ostajanja Srba u pritvoru.
Poznat je sindrom zatvorenika koji posle 20 godina u zatvoru, zapravo i ne zeli vise da izadje iz zatvora jer postaje svestan da zivot napolju vise i ne ume da zivi.
Jednog dana cemo se sigurno otvoriti. Medjutim, to necemo biti mi. I to ne ide tako kao 0 ili 1.
Zivi bili pa videli. A iskreno se nadam da gresim. Po prvi put u zivotu bih vise nego ista voleo da gresim....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  18:31 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ja se secam

ervetor

Nesto poput Stokholmskog sindroma?
Oni otmicari, mi taoci...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  19:16 15.07.2009
Preporuka: 0

Re: Ja se secam

A iskreno se nadam da gresim. Po prvi put u zivotu bih vise nego ista voleo da gresim....

I ja se nadam da grešiš... Možda to nećemo biti ti i ja, ali ja verujem u ove klince koji startuju a mi koji smo imali pa nemali, uvek ćemo praviti poređenja. Pre neki dan me klinka od 18 godina pita 'a gde je Konjic?' pa ja objašnjavam - kapirajući da je to za nju inostranstvo, a za mene deo trase do mora - koje ona, uzgred, još nije videla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  20:02 15.07.2009
Preporuka: 1

Re: Ja se secam

a gde je Konjic?' pa ja objašnjavam - kapirajući da je to za nju inostranstvo, a za mene deo trase do mora - koje ona, uzgred, još nije videla.


Da, a ja organizujem neke skupove internacionalnog karaktera na kojima ucestvuju Srbija,Hrvatska,Slovenija i Makedonija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Luka Ivanišević  19:57 15.07.2009
Preporuka: 0

BELI ŠENGEN?

#Link  Replika: 4
Ja jesam proevropski orijentisan i podržavam put po EU bez viza, ali ipak moram da budem skeptičan prema svemu tome i nekako imam utisak da će pre taj beli šengen da važi za političare i njima blisku tevabiju tj. samo za odabrane, a da ćemo mi obični građani koji nismo njima bliski dobiti rotkve strugane i da ćemo i dalje čekati od renog jutra u redovima pred ambasadama i zavisili od birokratskog raspoloženja i milosti zaposlenih u istim.
A zašto sam skeptičan, za to imam dobar razlog. Sigurno se sećate kako su naši političari na sva zvona objavili kako su od tog i tog datuma ukinute vize za Rusiju. Za studente grupe za ruski jezik i književnost filološkog fakulteta u Beogradu, koji su ovog leta dobili razmenu studenata u Rusiji, stajalo je obaveštenje kako moraju POD HITNO DA REŠE PITANJE PASOŠA KAKO BI DOBILI VIZE ZA RUSIJU! A pri tom vize ukinute! Bojim se da i ovaj beli šengen bude,ako ne na istu foru, nego na sličnu tj. da za neke zemlje važi,a za neke ne važi ili da za odabrane važi za neodabrane(čitajte obične građane) ne važi....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
arianna  09:08 16.07.2009
Preporuka: 3

Re: BELI ŠENGEN?

Luka Ivanišević
Ja jesam proevropski orijentisan i podržavam put po EU bez viza, ali ipak moram da budem skeptičan prema svemu tome i nekako imam utisak da će pre taj beli šengen da važi za političare i njima blisku tevabiju tj. samo za odabrane, a da ćemo mi obični građani koji nismo njima bliski dobiti rotkve strugane i da ćemo i dalje čekati od renog jutra u redovima pred ambasadama i zavisili od birokratskog raspoloženja i milosti zaposlenih u istim.........


izgleda da ima istine u ovome; i ja sam skeptik po pitanju potpunog ukidanja viza za obične gradjane. A kako stvari stoje, ako ih i ukinu verujem da će ljudi masovno odlaziti preko, najviše tražeći posao i mogućnost za pristojniji i uredjeniji život.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:20 16.07.2009
Preporuka: 1

Re: BELI ŠENGEN?

arianna
Luka Ivanišević
Ja jesam proevropski orijentisan i podržavam put po EU bez viza, ali ipak moram da budem skeptičan prema svemu tome i nekako imam utisak da će pre taj beli šengen da važi za političare i njima blisku tevabiju tj. samo za odabrane, a da ćemo mi obični građani koji nismo njima bliski dobiti rotkve strugane i da ćemo i dalje čekati od renog jutra u redovima pred ambasadama i zavisili od birokratskog raspoloženja i milosti zaposlenih u istim.........


izgleda da ima istine u ovome; i ja sam skeptik po pitanju potpunog ukidanja viza za obične gradjane. A kako stvari stoje, ako ih i ukinu verujem da će ljudi masovno odlaziti preko, najviše tražeći posao i mogućnost za pristojniji i uredjeniji život.


Ne brini na granici ce novopridoslim clanovima belog sengena ugradjivati cip koji ce nakon tacno 3 meseca turistickog boravka ili bilo kakvog fizickog ili intelektualnog naprezanja pustati struju u kicmu. Cip ce moci da se izvadi samo na granicnom prelazu i to sa druge strane granice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Luka Ivanišević  15:29 16.07.2009
Preporuka: 0

Re: BELI ŠENGEN?

arianna
Luka Ivanišević
Ja jesam proevropski orijentisan i podržavam put po EU bez viza, ali ipak moram da budem skeptičan prema svemu tome i nekako imam utisak da će pre taj beli šengen da važi za političare i njima blisku tevabiju tj. samo za odabrane, a da ćemo mi obični građani koji nismo njima bliski dobiti rotkve strugane i da ćemo i dalje čekati od renog jutra u redovima pred ambasadama i zavisili od birokratskog raspoloženja i milosti zaposlenih u istim.........


izgleda da ima istine u ovome; i ja sam skeptik po pitanju potpunog ukidanja viza za obične gradjane. A kako stvari stoje, ako ih i ukinu verujem da će ljudi masovno odlaziti preko, najviše tražeći posao i mogućnost za pristojniji i uredjeniji život.

Moguće da bi i zbog toga mogli da zavitlavaju nas građane da moramo da imamo vizu za bilo koju zemlju EU. Al' otom potom. Sačekajmo 1.01.2010. godine, pa kad prođe neko vreme od tog datuma, recimo pola godine, pa da vidimo kako će sve to funkcionisati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  18:31 17.07.2009
Preporuka: 0

Re: BELI ŠENGEN?

Sigurno se sećate kako su naši političari na sva zvona objavili kako su od tog i tog datuma ukinute vize za Rusiju.

ja jok.
svake godine obnavljam rusku vizu koja se dobija u nasem mupu a ne u ruskoj ambasadi. iskreno, volela bih da mup uvede vize za one gradjane Srbije koji su proveli u Rusiji izvesno vreme - deo bede bi nas tako svakako zaobisao.

ali ne mesaj babe i zabe. beli sengen sa tim nema veze, viza je za ta dva slucaja homonim.

ps @autor - fotka nije neumesna al je bespotrebna: sto bi rekli ovi s tvog linka, punk je umro jer je svima jasno da je sistem truo. daj nesto afirmisuce...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doriangrey87  01:44 16.07.2009
Preporuka: 2

Requiem for a dream

#Link  Replika: 2
Evo sta se meni desilo: kao drzavljanin Srbije koji zivi na Kosovu, danas sam morao po hitnom postupku da vadim pasos u Raski. Na celom Kosovu ne postoji mogucnost da se to uradi. Zasto po hitnom postupku? Zato jer je stigao dopis iz Ministarstva unutrasnjih poslova da se obustavi procedura izdavanja novih pasosa drzavljanima Srbje naseljenim na Kosovu od danas. Dakle, ili danas ili posle ko zna kada. Pritisci iz Brisela ili sta vec, uglavnom dva dana posto je procurela vest da ce se moci bez viza u Evropu, ispada da se ipak nece moci jer nemamo pasose. Dakle, trebalo je utrositi tolike godine, pregovori, natezanja, hapsenja, pretnje i ucene da bi nas Evropa prihvatila i otvorila vrata, a onda je u roku od samo dva dana (i brojevima, 2 dana) ispunjen i uslov da se gradjanima Kosova (problematicni smo, sta li, sverc droge, belog roblja i oruzja) ogranici kretanje i uzivanje tih novih prava. Kako to ja citam, ovi na vlasti zestoko izgubili popularnost u narodu i ako se ne desi da ova Evropa konacno otvori vrata (a nece ukoliko sa Kosova bilo ko moze nekontrolisano da ulazi/izlazi), propadaju na sledecim izborima... pa onda po svaku cenu to zele da postignu. Sve po glavi stanovnika.
E, sada, ne smeta mi sto sam sudeci po ovome gradjanin drugog reda, ni sto je do sada vladao haos i sa pasosima Srbije hapseni albanski narkodileri sa Kosova, pa cak ni to sto neki od mojih prijatelja koji nisu uspeli na vreme da se snadju za nove pasose nece docekati da odu u tu Evropu bez viza. Ono sto mi smeta jeste to uporno i sistemastsko obmanjivanje i manipulacija, gde je uvek sve moguce ukoliko zapreti opasnost da se ostane bez fotelje, a gde niko apsolutno nista ne preduzima kad se ostaje bez krova nad glavom.

DG, the disappointed.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  02:48 16.07.2009
Preporuka: 0

Re: Requiem for a dream

Ono sto mi smeta jeste to uporno i sistemastsko obmanjivanje i manipulacija, gde je uvek sve moguce ukoliko zapreti opasnost da se ostane bez fotelje, a gde niko apsolutno nista ne preduzima kad se ostaje bez krova nad glavom.

... bez reči...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:17 16.07.2009
Preporuka: 0

Re: Requiem for a dream

doriangrey87

DG, the disappointed.


Nazalost tek su poceli da razocaravaju...

da li problem oko pasosa moze da se resi sa razlicitim prebivalistem i boravistem (ako te kategorije jos postoje) tj. da li se pasos izdaje po mestu prebivalista ili boravista?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA