Poranio Deda Mraz!

Krugolina Borup RSS / 17.07.2009. u 10:27

1121416__santa_claus_on_beach.jpgSećate se kad smo onomad osvojili nagradu "Mesta u srcu", pa u okviru nje dobili i 400.000 dinara od Erste banke, s tim što su - kao i svaki Deda Mraz - planirali to da nam na raspolaganje stave u januaru 2010. godine?

Pre desetak dana, zvoni telefon, zovu iz Erste banke. Čitali blog. Videli da kukamo što nemamo pare za kancelariju, pa odlučili da nam pare daju šest meseci ranije.

O, Bog ih blagoslovio i poživeo! Mnogo fini ljudi.

Spartanka_Afrodita i ja se iz momenta bacimo u potragu za kancelarijom. I nađosmo je u novobeogradskoj "Piramidi". Drugi sprat. Od stepenica ili od lifta, svejedno - hodnik desno, kroz gomilu venčanica izloženih ispred butika venčanica, pa do kraja. E, tu smo od 1. avgusta! Pa, svratite na kahvu! (Još objavim naknadno radno vreme i broj telefona.) Uz napomenu: kad dolazite na kahvu, ponesite i stolicu sa sobom na koju ćete sesti. Nameštaj nemamo. :-) Pisala ja "Forma Ideale" da nam udele neku sirotinju. Nisu me udostojili nikakvog odgovora, ni pozitivnog ni negativnog. Ne mogu da shvatim, stvarno. Pa, nisam im milione tražila, tražila sam im nešto što inače sami proizvode, i to ne da opremim vilu, već dve bedne kancelarije! Plan B za nameštaj odnosi se na Narodnu banku Srbije. Oni svakog meseca udeljuju neku sirotinju, a u vidu kancelarijskog nameštaja, kompjutera i štatijaznam. U stvari, i ne znam. Spartanka_Afrodita zna. Svašta ta žena zna, ljudi moji. Pa, videćemo kako će to da prođe, a znaćemo tek posle 5. avgusta. Do tada - ko dolazi na kahvu, kažem, nek' ponese i stolicu.

E, ali nije to sve od finansijskih vesti. Ima još.

Ministarstvo zdravlja je u junu objavilo konkurs za finansijsku podršku nevladinim organizacijama, i naravno, mi konkurisali.:-) S projektom: "Mapa porodilišta - transparentnost zdravstvenih institucija i pravo na informisanost korisnika usluga". U okviru projekta je planiran obilazak svih porodilišta u Srbiji i prikupljanje informacija o svemu što korisnike usluga može zanimati (za razliku od informacija koje se mogu naći na internet prezentacijama tih ustanova sada, a koje se svode na istorijat i veličanje svetle tradicije i dugog postojanja, tzv. "hrestomatije"). S obzirom da je maksimalna suma za koju se kod MZ moglo konkurisati iznosila 300.000 dinara, a to nikako ne može pokriti obilazak svih porodilišta, naš predlog projekta obuhvatao je obilazak 6 porodilišta u Beogradu, 2 u Sremskom i 2 u Južnobanatskom okrugu. Spartanka_Afrodita propade pišući projekat i budžet. PRO-PA-DE žena načisto! Preračunavala kilometre, potrošnju benzina, skupljala ponude za štampu brošure sa skupljenim podacima, hosting vebsajta za prezentaciju skupljenih podataka... I tako na 10 stranica. Nesrećnica.

Prekjuče, zvoni telefon, zovu iz Ministarsta zdravlja. Da nas obaveste da je projekat odobren. Jupiiii!! Ali, u drugoj rečenici dodaju: "Samo, niste dobili sve parice koje ste tražili." Juče objave na vebsajtu kompletnu listu odobrenih projekata (transparentno, nema šta!). Otiđem, pogledam. Udelili nam pola od tražene sume, tj. 150.000 dinara. "Kakve cicije-policije!" pomislim. A onda počnem da proučavam spisak odobrenih sredstava drugima, kome su i koliko udelili... i korigujem početnu misao na: "Hebote, još smo dobro i prošli!" Od 47 organizacija kojima su dodeljena sredstva, njih 8 je dobilo više novca od nas. Ma, ni JAZAS-u nisu dali sve što su tražili! A "najbolje" su prošli ovi iz Društva fiziologa Srbije: tražili 1.000.000 dinara, dobili 80.000. Koga zanima, može da pogleda ceo spisak ovde:

http://www.zdravlje.gov.rs/showpage.php?id=147

Shodno tom depresivnom dodeljivanju sredstava, i mi ćemo morati da korigujemo početnu ideju, te verovatno za te pare uspemo da obiđemo samo beogradska porodilišta, i objavimo u brošuri i na vebsajtu informacije iz njih. Za ostalo moraćemo opet da jurimo neku društveno odgovornu kompaniju. Ništa bez njih. "Bambi" se svojevremeno zanimao baš za ovaj projekat, ali dođe sezona godišnjih odmora, ne dopričasmo celu stvar do kraja... biće vremena za to u septembru. Za sad naš Renault-Twingo, alijas "Porodilištima u pohode", još uvek čeka da mu neko plati čorbu kako bi u te pohode ozbiljno i krenuo!

Eto, dragi moji i drage moje, to bi vam bilo to što se Deda Mrazova u julu tiče. Drugim rečima, za sad smo isključivo domaći plaćenici, a strani plaćenici tek u pokušaju. Valjda nećemo morati mnogo da čekamo da se i mrskim strancima prodamo. Po mogućstvu - za mnogo veće pare! 

 



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

4krofnica 4krofnica 10:42 17.07.2009

jeeeee

nisam iscitala skroz, ali Danke Erste!


i jos dodajem: u piramidu stizemo,imam neke lezaljke ali nije prikladno hee, imam jedan registrator! pa to je kancelarijski!
nemoj da se sekiras za Ministarstvo i kintu, glavno da daju, 'fala im i za to!
NNN NNN 10:46 17.07.2009

Kru

nešto si učestala sa lepim vestima
Neka budu još bolje.
Pozdrav
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:52 17.07.2009

Re: Kru

Bože zdravlja pa da budu SAMO lepe vesti!
mrvicak mrvicak 22:20 18.07.2009

Re: Kru

NNN
nešto si učestala sa lepim vestima
Neka budu još bolje.
Pozdrav


joj baš, samo tako i još bolje
jedva čekam..ja subotu i nedelju 1. i 2. avgusta van bg - al se odmah posle nacrtavam
a i ranije ak neka pomoć trebuje - vičiiii
stopalo stopalo 11:03 17.07.2009

cestitke


od sveg srca

ako bude nekih grantova od eu institucija, slobodno posaljite poruku na pp. imam pomalo iskustva sa tim CfP

pozdrav,
antonacci antonacci 11:08 17.07.2009

Pare od ministarstva...


Jedan mali predlog: možda je pametnije da taj sitniš što dobiste od ministarstva potrošite na obilženje porodilišta van Beograda.

Mislim da će biti produktivnije i da ćete moći da skrenete pažnju na daleko više problematičnih stvari, jer u Beogradu stvari još koliko-toliko funkcionišu.
duchesse duchesse 11:12 17.07.2009

Ideja

Kontaktirajte Telenor, oni se predstavljaju kao društveno odgovorna firma.

Bacili su tolike pare na projekat postavljanja WiFi-a u Studentski park, da bi se sve naravno završilo vandalizacijom, pa pretpostavljam da bi mogli da ispomognu Majku Hrabrost, bar nekim besplatnim bežičnim netom, ili kompjuterskom opremom.

Krugolina Borup Krugolina Borup 13:47 17.07.2009

Re: Ideja

Kontaktirajte Telenor, oni se predstavljaju kao društveno odgovorna firma.


Spartanka_Afrodita UPRAVO piše predlog projekta za Telenor fondaciju (pro-pa-de žena od pisanja projekata!), i s njim konkurišemo za koji dan, a oni odluku donose - 27. jula, ako sam dobro zapamtila.

maca22 maca22 14:12 17.07.2009

Re: Ideja

Evo cvetic za Afroditu
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 15:46 17.07.2009

Re: Ideja

Evo cvetic za Afroditu

Hvala Maco!
mikimedic mikimedic 11:13 17.07.2009

placenici

Jao pa sad ste i strani i domaci placenici!!!



Ako, samo napred i svaka svaka cast!
ne.nevena ne.nevena 11:17 17.07.2009

A Srbija?

naš predlog projekta obuhvatao je obilazak 6 porodilišta u Beogradu, 2 u Sremskom i 2 u Južnobanatskom okrugu


A kad su porodilista po Srbiji na redu? Čačak, Gornji Milanovac, Kragujevac, Zaječar, Trstenik, Arilje, Užice...
maca22 maca22 11:29 17.07.2009

Re: A Srbija?

ne.nevena
naš predlog projekta obuhvatao je obilazak 6 porodilišta u Beogradu, 2 u Sremskom i 2 u Južnobanatskom okrugu
A kad su porodilista po Srbiji na redu?

Kad bude para za benzin?
cult cult 19:42 17.07.2009

Re: A Srbija?

ne.nevena
naš predlog projekta obuhvatao je obilazak 6 porodilišta u Beogradu, 2 u Sremskom i 2 u Južnobanatskom okrugu


A kad su porodilista po Srbiji na redu? Čačak, Gornji Milanovac, Kragujevac, Zaječar, Trstenik, Arilje, Užice...



Predlog:
osnuj lokalnu ispostavu g.i. majka hrabrost i kreni da radis isto to.
objavi poziv na blogu da vidis koliko vas ima iz tih krajeva.
onda ispisite projekte, molbe, etc
ne postoji brze sirenje i rast od mreze tog tipa.
a i ne mora sve da krece i zavisi od bgd.
pozdrav.
deselby deselby 00:10 18.07.2009

Re: A Srbija?

cult



Predlog:
osnuj lokalnu ispostavu g.i. majka hrabrost i kreni da radis isto to.
objavi poziv na blogu da vidis koliko vas ima iz tih krajeva.
...

Ne mogu da verujem. Ovo je prvi put da cujem nesto od tebe, sa cim mogu u potpunosti da se slozim.
Iskreno.
Oljacat Oljacat 19:34 18.07.2009

Re: A Srbija?

Cult,

Ne slažem se da svako može u svom gradu da otvori lokalnu podružnicu GI Majka Hrabrost i da traži pare u ime organizacije, jer svako građansko udruženje ima statut, odgovorno lice itd. i sve mora da se radi koordinirano.
Drugo, mora sve krene od Beograda jer je tamo skoncentrisana (na žalost) jedna trećina srpskog stanovništva i tamo se nalaze najveći klinički centri. Treće, ne zavisi sve od Bgda, mnogo je nas koji rade ono što mogu od svoje kuće u dubokoj unutrašnjosti.

Svaka čast, Kru!!!!
Svaka čast, Afordita!
Jeste da je ovo smešno i da treba mnogo više novaca, ali da sačekamo jesen. Predlažem da napravite jedno pismo - formu i da okačite na sajt ili da pošaljete na mail ljudima iz raznih gradova, pa će oni koji to mogu da u svojim sredinama pokušaju kod društveno odgovornih kompanija (a ima ih i van Beograda, verovali ili ne) da apliciraju za sredstva. Ono što je važno jeste da se planiranje budžeta kod velikih kompanija za iduću godinu radi uglavnom krajem oktobra-početkom novembra, pa ima dovoljno vremena.
cult cult 10:37 19.07.2009

Re: A Srbija?

Ne mogu da verujem. Ovo je prvi put da cujem nesto od tebe, sa cim mogu u potpunosti da se slozim.
Iskreno.


Ogers have layers.
anastasija.p anastasija.p 10:55 19.07.2009

Re: A Srbija?

cult cult 14:14 19.07.2009

Re: A Srbija?

maca22 maca22 11:30 17.07.2009

Da se zahvalim i ja

Danke Erste

Merci Renault
nelinet nelinet 12:23 17.07.2009

MESTO U SRCU

Ste imali oduvek a sad i parice stizu!
Hvala Erste!
Samo napred Krugolina
matityahu matityahu 12:28 17.07.2009

Samo napred!


udruzenje_roditelj udruzenje_roditelj 13:17 17.07.2009

Re: Samo napred!

Za Erste pet zvezdica .kafu cekamo, vec smo pozvani :) stolice nemamo ali imamo neke stocice(mada vec propali) pa mozemo to :)
A stro se konkursa tice, i mi tako jedne godine dobili od njih - trazili 160.000 dobili 50.000. Vi ste jos i dobro prosli!
Nek je sa srecom!
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:22 17.07.2009

Re: Samo napred!

E, moraćemo van kancelarije da se dogovaramo za obeležavanje Svetske nedelje dojenja, jer je 1.8. kasno, ne?
Kad beše to, prva nedelja avgusta?
Da se vidimo na kahvi za vikend negde, da razmenimo ideje?
julijana78 julijana78 13:16 17.07.2009

jeeeee

jeeee, hvala ersteu...

a sto se obilaska porodilista tice, slazem se sa predlogom da se obidju i neka vanbeogradska porodilista a manji br beogradskih, onda bi mogli da se uporede podaci bg vs nonbg.
drug.clan drug.clan 13:36 17.07.2009

banke

podrzavam vas

ali ne volem to sto postajete mnogo zavisni pogotovo od banaka koje nemaju interes da zdravstvena zastita bude bolja

pripazite se

Nevolem,
(skoro) nikog, lutko, takva mi je narav
kao odzak star i grav
puno dima je kroz mene proslo.....
spartanka_afrodita spartanka_afrodita 15:50 17.07.2009

Re: banke

od banaka koje nemaju interes da zdravstvena zastita bude bolja

Ne bih se slozila sa ovom konstatacijom jer su upravo ova banka i vec svima poznata auto-kompanija, pored BCIFa (Balkanski fond za lokalne incijative), pokazali interes i razumevanje i podrzali ono sto GI Majka Hrabrost radi.
StanleyMarsh StanleyMarsh 14:27 17.07.2009

namestaj

Sto se tice istog, raspitajte se u organizaciji univerzijade. Sve sto je bilo u belvilu sada se deli studentskim domovima po Srbiji, ali mozda i vi ucarite makar neku garnituricu...
Pozdrav akciji!
tyson tyson 18:09 17.07.2009

Donator

Drugim rečima, za sad smo isključivo domaći plaćenici, a strani plaćenici tek u pokušaju.
Možda bi Fond "Treće dete" bio voljan da pomogne...?

Uklapa se po tipu delatnosti, ciljnoj grupi i krajnjim cljevima



aramon aramon 20:48 17.07.2009

Saosecanja : )

Pokrenusmo neki casopis za srednjoskolce, pokusaj da naviknemo mlade na redovno citanje i obrazovanje mimo skole (jer znamo koliko vredi to skolsko ucenje). Mukicu mucimo sa finansijama za drugi broj : )

Ako nekog zanima, prvi broj Odmora preuzmete u dnu stranice
stijak92 stijak92 20:48 17.07.2009

Transparetnost

Drago mi je zbog odobrenih sredstava. Samo sada - kao od organizacije koja prima pare iz budzeta koji svi plaćamo - očekujem da ćete se ponašati na isti način kao što svi očekujemo da se ministarstvo ponaša...

Značiamo - očekujem malo više transparentnosti i sa vaše strane. Ne mora kao odgovor ovdje - ja nisam toliko važan - ali mogli biste dodati sekciju na sajtu gdje bi išli finansijski izvještaji...

Npr. kako ste došli do cifre od 300 000 dinara za posjetu 10 porodilišta (od čega 6 u Beogradu)? Kontam da to nije samo put - već i brošure, sajt, ali opet...
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:08 17.07.2009

Re: Transparetnost

Značiamo - očekujem malo više transparentnosti i sa vaše strane.


Mislim da je uspešnost ove inicijative 90% upravo u transparentnosti, na kojoj se od samog početka - bar s moje strane - užasno insistira. Ako nešto i prećutim - prećutim na kratko, a zato što blog čitaju i lekari i ministar, jel, iz tzv. taktičkih razloga, ali samo na određeno vreme, da ne bismo uništili element iznenađenja. Tj. tajnovitosti može da bude samo u otkrivanju određenih sledećih koraka. Dok ih ne napravimo.

ali mogli biste dodati sekciju na sajtu gdje bi išli finansijski izvještaji...


Biće, biće... mada do sad nije imalo bogznašta da se i prijavi. Tek sedmi mesec kako uopšte imamo račun u banci!

Npr. kako ste došli do cifre od 300 000 dinara za posjetu 10 porodilišta (od čega 6 u Beogradu)? Kontam da to nije samo put - već i brošure, sajt, ali opet...


Pa, nismo došli do 300.000, već do 306 hiljada i nešto, ima sve popisano u budžetu, to mora da se podnese kad se prijavljuješ na konkurs. I svakom donatoru, nakon što ti odobri sredstva za projekat, moraš po završenom projektu da podneseš izveštaj po stavkama, itd, itd. A jel' se tebi čini da je to malo ili mnogo za taj projekat? Mislim, što pitaš?

Ako nekog brinu honorari - evo, odmah transparentno da vam kažem. Od kada imamo račun, a to je januar ove godine, na ime honorara Spartanka_Afrodita i ja smo primile po oko 120 eura neto (i to za projekat koji nam je odobrio BCIF). Ministarstvo zdravlja ima ograničenje da se, od dobijene sume, na ime honorara može isplatiti plafon 25%, BRUTO, što će reći da ćemo Spartanka i ja za obilaske porodilišta, skupljanje informacija, pravljenje brošura i vebsajta dobiti po (ček da uzmem digitron)... oko 11.000 dinara honorara NETO.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:15 17.07.2009

Re: Transparetnost

oko 11.000 dinara honorara NETO


onda TI plaćaš piće. (Spartanki ne smem da kažem)
stijak92 stijak92 21:41 17.07.2009

Re: Transparetnost

A jel' se tebi čini da je to malo ili mnogo za taj projekat? Mislim, što pitaš?

Pa - na prvi pogled - čini se mnogo - jer si i sama to objasnila kao obilazak porodilišta...

Ali kontam da tu ima mnogo toga - jer ne mogu ni znati dok ne vidim projekat. Zato mislim da je dobro da javnost ima uvid. I vjerujem ti na riječ da ćete dodati i tu sekciju na sajt.

Inače - ne smatram da je 11 000 puno para za honorare. Kad se već ozbiljnije posvetite tome i to vam oduzima više vremena - treba da dobijete pare, jer - morate i vi od nečega živjeti - pa i više para nije problem - ali naravno - sva potrošnja novca mora biti transparetna.

Vjerujem da ćete sve to uraditi - tek vam je početak. Ovo i nije bila kritika - već više podsjećanje na neke stvari koje trebate još uraditi kao ozbiljna organizacija...

Čestitam vam na dosadašnjim uspjesima i želim vam i mnogo više uspjeha u budućnosti!
cult cult 21:59 17.07.2009

Re: Transparetnost

kljucna stvar kad se kaze "transparentnost"
nisu honorari (na pr, po ministarstvima su plate vrlo transparentne, a i nisu neke).
Najbitnija je transparentnost pri "javnim nabavkama".
Tj...koliko kosta na pr pampers koji je g.i. majka hrabrost kupila.
Ili koliko je litara goriva utroseno na obilazak sest porodilsta.
Recimo, ministarstvo bi "potrosilo" jedno 400 litara bez problema.
Ili napr u onom domu zdravlja plaitili su civiluk ne znam 500 evra
Ali cenim da se oni koji ih ovako od srca kritikuju od njih mnogo razlikuju.
Isto tako cenim da to sto ministarstvo daje donacije g.i. majka h. nece otupiti ostricu
napada na ministra i saradnike.
tyson tyson 01:04 18.07.2009

Re: Transparetnost

Isto tako cenim da to sto ministarstvo daje donacije g.i. majka h. nece otupiti ostricu
napada na ministra i saradnike.
Koliko sam razumeo ministarstvo nije dalo donaciju već podržalo konkretan projekat. To znači da je ministarstvo platilo organizaciju da uradi određene stvari - u skladu sa predlogom projekta - a organizacija je dužna da novac potroši onako kako je predviđeno predlogom projekta, i da ostvari zadate ciljeve/rezultate projekta. Ministarstvo je pak dužno da strogo kontroliše kako se novac trošio i na kraju da li je cilj projekta ostvaren i u kolikoj meri.

Dakle, nije to "evo vam pare, u zdravlju da ih potrošite" već je u pitanju daleko složeniji odnos, praktično finansijera i izvođača radova,



Krugolina Borup Krugolina Borup 08:55 18.07.2009

Re: Transparetnost

sva potrošnja novca mora biti transparetna.


Biće.
Ako ne bude, slobodno me obesite na sred Terazija, jer onda nisam ništa bolja lekara koji primaju mito.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:03 18.07.2009

Re: Transparetnost

Isto tako cenim da to sto ministarstvo daje donacije g.i. majka h. nece otupiti ostricu
napada na ministra i saradnike.


Ko što tyson kaže - nije donacija.
Donaciju smo za sad dobili samo od Erste banke, ljubi je Krugolina!
Kad dobiješ donaciju, možeš da je trošiš na šta hoćeš.
Kad dobiješ pare za projekat - mora u projekat i ne sme da ide nigde drugde.

"Iznajmljivanje kancelarije", "plaćanje sekretarice", "kupovina nameštaja" - nesu projekti.
Zato mu to dodje mnogo zahebana stvar, naći nekog da ti - kao neprofitnoj organizaciji koja ne sme da zarađuje pare - udeli parice za "održivost". (To "održivost", e to sam naučila na seminaru BCIF-a, to vam se tako kaže oficijelno - naći pare da možeš da platiš trokove postojanja, što je najteže!! Evo, udruženje "Roditelj", ovdi s nama na blogu, za 4 godine postojanja ne nađoše nikog da im obezbedi "održivost", tj. nemaju ljudi kancelarije. Mnoooogo zahebana stvar, ta "održivost"...)

Eto, vidite - svašta sam vam ja naučila otkad me nagovoriste da se bavim ovim nevladinim poslom.
cult cult 09:11 18.07.2009

Re: Transparetnost

da.
medjutim, u ministarstvima rade politicari i gladna stranačka bratija.
a oni mnogo vole da daju indisent propouzals onima koji traže pare po bilo kom osnovu (jal je kredit, jal je projekat, jal donacija)
Procentualni račun im je, čini mi se, deo obuke pre nego sto se u ministarstva uvale.
E, sad, strana koja traži pare mora da ima mnogo jake stavove o poštenju i veru u ideju kako ne bi pala vo iskušenije zvano
mmmmmm novac u rukama...


edit: da me se ne bi pogrešno shvatilo: ja u jake stavove i veru u ideju g.i.m.hrabrost uopšte ne sumnjam. Samo podrzavam ideju o transparentnosti i predlazem koji deo treba biti najtransparentniji.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:24 18.07.2009

Re: Transparetnost

medjutim, u ministarstvima rade politicari i gladna stranačka bratija.
a oni mnogo vole da daju indisent propouzals onima koji traže pare po bilo kom osnovu (jal je kredit, jal je projekat, jal donacija)


Naše iskustvo s ministarstvom, do sada je POTPUNO SUPROTNO od ovog što pričaš.
Nikad, nikad, nikad se nije desilo ništa što bi iole nalikovalo na gornji scenario.
Ne verujem da će se ikad i desiti, bar što se nas tiče, i što se odnosa s nama tiče.
Za sad smo stvarno imali vrlo otvoren, neposredan i iskren odnos.
Što ne znači da smo se u svemu slagali, niti da se u svemu slažemo.
Ali, isto tako, smatram da je upravo činjenica da se uprkos neslaganja u vezi s nekim pitanjima, i dalje može odvijati saradnja po pitanjima u kojima se slažemo - izuzetan plus za ministarstvo. Pa i za nas, na kraju krajeva.

edit: da me se ne bi pogrešno shvatilo: ja u jake stavove i veru u ideju g.i.m.hrabrost uopšte ne sumnjam. Samo podrzavam ideju o transparentnosti i predlazem koji deo treba biti najtransparentniji.


I potpuno si u pravu, i ti i drugi koji su potegli to pitanje.
Kako iko može da zahteva transparentnost od drugih, ako sam nije spreman na transparentnost?
cult cult 09:53 18.07.2009

Re: Transparetnost

Nikad, nikad, nikad se nije desilo ništa što bi iole nalikovalo na gornji scenario.
Ne verujem da će se ikad i desiti,


: )
cek, cek...tek ste pocele.
ne ide to tako direktno.
ali ide.
te cifre koje pominjes su za njih sitne.
ali ako budete ozbiljno radile, to ce da raste.
e, tad ce da obrate paznju.

i jos jedan predlog: najvise novca koje stranke dele ide preko javnih preduzeća. NIS je bio zlatni papagaj (taj nam placa sve racune), ali su ga eto malo poklonili. Obratite se telekomu, zeleznicama srbije i sl. Oni su siroke ruke. Mnogo sire nego ministarstvo.
miloradkakmar miloradkakmar 22:01 17.07.2009

Svako

dobro delo se nagradi.
Vas dve ste učinile mnogo, mnogo dobrih dela.
Ukoliko bude raspoloženja za pomoć u mojoj varošici, javljam.
zilikaka zilikaka 09:19 20.07.2009

Predlog

A da se ipak obratite i NIS-u? Obavezno.
Nisu više tako široke ruke, ali postoji mogućnost da daju donaciju u gorivu, a šta ćeš lepše za put nego to.
I oni grade imidž društveno odgovorne kompanije, i ne treba ih preskočiti.
Ne znam da li je uobičajeno tj. da li se to smatra pristojnim, ali ja bih im se javno obratila. Manja mogućnost da te odbiju, od sramote.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:43 20.07.2009

Re: Predlog

Danas nam se javio potencijalni donator goriva.
Ma, ovaj blog je čudo!
ČU-DO!
merisa84 merisa84 22:39 20.07.2009

poslednja

ja, po običaju, " dodjem" poslednja....pa kao da sam pala s marsa...u svakom slučaju " bolje išta nego ništa"...čestitam i hvala Erste!!!
hvala i vama žene, vratile ste me u život...i pored velike tragedije, uz vas sam dobila želju da opet budem trudna i da dobijem prvo dete...

volim vas
katica_zlatica katica_zlatica 22:49 20.07.2009

svaka cast majko!

a sta bi sa onim pozivnicama za mejling listu? cestitke na lokalu, imam jedan predlog za enterijer, pisi firmi "INVEJ" imaju gomilu starih kompova i nekog kanc namestaja u podrumu :))) plus ne odpustaju trudnice i redovno isplacuju plate

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana