B92 Blog    Članovi    Srđan Kusovac    Redigovanje

Srđan Kusovac
07:41
UTO
16
OKT

Redigovanje

S1.jpg

 

 

 

 

 

 

s2-2.jpg





Komentari (180)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Dilan Dog  07:56 16.10.2007
Preporuka: 0

Razumem da

#Link  Replika: 7
neko nekoga kritikuje,

ali da nije Vama Boris Tadic opsesija?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NoSurrender  09:03 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

neko nekoga kritikuje,

ali da nije Vama Boris Tadic opsesija?

I treba da nam bude opsesija, kao čovek koji je najviše kriv za ovu žabokrečinu u kojoj se davimo.On je predsednik najjače stranke"demokratskog bloka"(ma šta to značilo),koja se deklariše kao reformatorska i proevopska,a svojim glasovima, dobijenim od građana za takvu politiku, dovodi na vlast one za čiju je smenu tražio podršku na izborima.On je obesmislio instituciju izbora, jer je svoje glasove poklonio(prodao) političkim suparnicima.Od nekad najprogresivnije stranke u Srbiji, napravio je interesno udruženje, bez ikakvih čvrstih političkih stavova, čiji je jedini cilj po svaku cenu ostati na vlasti i za to vreme se što više obogatiti. Predlažem ujedinjenje DS i DSS, jer su ionako on i Voja (politički) dva rođena brata, a tata im je Dobrica Ćosić.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jananderson  09:11 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

NoSurrender
neko nekoga kritikuje,

ali da nije Vama Boris Tadic opsesija?

I treba da nam bude opsesija, kao čovek koji je najviše kriv za ovu žabokrečinu u kojoj se davimo.On je predsednik najjače stranke"demokratskog bloka"(ma šta to značilo),koja se deklariše kao reformatorska i proevopska,a svojim glasovima, dobijenim od građana za takvu politiku, dovodi na vlast one za čiju je smenu tražio podršku na izborima.On je obesmislio instituciju izbora, jer je svoje glasove poklonio(prodao) političkim suparnicima.Od nekad najprogresivnije stranke u Srbiji, napravio je interesno udruženje, bez ikakvih čvrstih političkih stavova, čiji je jedini cilj po svaku cenu ostati na vlasti i za to vreme se što više obogatiti. Predlažem ujedinjenje DS i DSS, jer su ionako on i Voja (politički) dva rođena brata, a tata im je Dobrica Ćosić.


Ma jok bre, Boki to radi sve za dobro srbije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  09:33 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

NoSurrender
neko nekoga kritikuje,


. Predlažem ujedinjenje DS i DSS, jer su ionako on i Voja (politički) dva rođena brata, a tata im je Dobrica Ćosić.


pa i boris se stalno preporucuje, ali bi voja radije sa radikalima ,pa se necka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:33 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

jananderson

Ma jok bre, Boki to radi sve za dobro srbije

Vlada Srbije je odlučila i raspisala nagrade za informacije i "Haškim bjeguncima".
Napisaše da je to izraz političke volje (vlasti) Srbije.

Izračunali su da ta volja košta tačno = 2,5 miliona Eur-a.
Nijesu rekli odakle im te pare ili odakle misle da ih uzmu.

Danas su u Brisel otputovali Rasim Ljajić, ministar i šef saradnje sa Hagom i Vladimir Vukčević (mislim da je on tužilac) da tamo "demonstriraju političku spremnost" Srbije da okonča tu saradnju sa Hagom.

Niko ovdje ne zna kako su oni zamislili to okončanje, oni to ne kažu a šta se podrazumijeva ne vjerujem ni svevišnji da zna, jer se veze izmedju njega i ove njegove administracije na zemlji često prekidaju.

Jasno mi je da oni to rade po nalogu ove dvojice glavnih, ovdje najviše pomenutih.

Nije mi jasno kako će da "demonstriraju tu spremnost". Ne misle valjda da pokažu one pare.
Da li neki pravnik možda zna na koji način će jedan tužilac da "demonstrira političku volju"?

P.S. Ah, da! Umalo da zaboravim, telefon BIA-e na koji treba da javite i zaradite one pare je: 9191 !
Zgodan broj, šta kažete?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oort  12:45 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

ma ja sam tvrdo ubeđen da je to priča za spoljnu upotrebu. kao ovde na železnici kad ti šef kaže "napiši trebovanje". a kad mu kažeš "daj me ne zezaj, nabavna služba ništa ne radi", on kaže "neka, ti napiši da ne bude da nisi tražio". tako i ovi. kad bi se stvano javio neko ko zna gde su ti SuperSrbi, tad bi nastala panika...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oldtajmer  15:10 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

Pa covek je sef drzave... kao takav je podlozan kritici, opsesijama, i cemu god hoces...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gagonja  17:40 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Razumem da

e moj decko,
2.5 miliona daju oni za te begunce a dobijaju 5 kako nudi poternica koja je vec u opticaju godinama. 5-2.5=2.5
tih 2.5 ostaje njima...
ali sve je to reklama
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:58 16.10.2007
Preporuka: 0

Brand manager

#Link  Replika: 0
U pregoorima je kao posrednik ucestvovala potpredsednica Delta Milka Forca.

Milka je udarila brand (zig) na MUdre pregovarace
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skamenkovic  08:00 16.10.2007
Preporuka: 7

Korekcija

#Link  Replika: 0
Saopstenje treba korigovati i to tako sto ce poceti npr:

"U ime srpskog naroda, a nakon visesatnih konsultacija sa Njegovom Svetloscu Patrijarhom, predsednici BT i VK su konstatovali da je u ovom trenutku, trenutku velikih iskusenja, izazova, opasnosti i trenutku kada se brani teritorijalni integritet nase suverene Srbije nema govora o odrzavnju izbora......." ne mogu da nastavim ne ide mi od ruke da pisem gluposti :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jananderson  08:05 16.10.2007
Preporuka: 0

preporuka i

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Slobodan Cagic  08:07 16.10.2007
Preporuka: 0

Srdjane,

#Link  Replika: 1
Srđane, odakle ti ovo? Ako je izvorno, božanstveno je. I više nego slikovito. Doduše, onaj prvi komentator nije razumeo, ali mi malo stariji i iskusniji jesmo :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:04 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Srdjane,

Slobodan Cagic
Srđane, odakle ti ovo? Ako je izvorno, božanstveno je. I više nego slikovito. Doduše, onaj prvi komentator nije razumeo, ali mi malo stariji i iskusniji jesmo :)



iskusan, jašta. nema sumnje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilutinM  08:15 16.10.2007
Preporuka: 0

Super

#Link  Replika: 0
Bez obzira na političke stavove bilo kog čitaoca, ovo je sjajna fora. Čestitam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  08:17 16.10.2007
Preporuka: 0

preporuka!

#Link  Replika: 0
za formu i sadrzinu!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  08:27 16.10.2007
Preporuka: 0

Nisam glasao

#Link  Replika: 10
za Tadica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  08:31 16.10.2007
Preporuka: 28

Re: Nisam glasao

Dilan Dog
za Tadica.

Nisam clan nijedne stranke i pozdravljam sve u studiju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Slobodan Cagic  08:33 16.10.2007
Preporuka: 7

Re: Nisam glasao

Dilan Dog
za Tadica.


Ako se ovo odnosi na to što sam Vas pomenuo, nisam ni ja glasao za Tadića. Tačnije, nisam ni za koga.
Nije Tadić Srđanu opsesija, taman posla. Ovaj Srđanov post je vrhunska ilustracija naših državnih vrhovnika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:33 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

Dilan Dog
za Tadica.

pa zar osecas potrebu da se pravdas?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  08:44 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

Pa mozda si u pravu, stvarno nema potrebe za pravdanjem.
Crno-beli pogledi na stvarnost su neverovatni...

I mene isto nervira DS(S),
ali je moje vidjenje da autor prilicno cesto pise o Tadicu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:47 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

Dilan Dog
Pa mozda si u pravu, stvarno nema potrebe za pravdanjem.Crno-beli pogledi na stvarnost su neverovatni... I mene isto nervira DS(S),ali je moje vidjenje da autor prilicno cesto pise o Tadicu.

me ne Dog, samo nastavi da se pravdas. A sto se tice Kusovca, ti nemoj toliko cesto da citas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dilan Dog  08:55 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

Kako ti kazes. Opet si u pravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AcaB  13:05 16.10.2007
Preporuka: 7

Re: Nisam glasao

I mene isto nervira DS(S),
ali je moje vidjenje da autor prilicno cesto pise o Tadicu.

Ti bas imas problema sa citanjem, kad ti je jednom u nekoliko meseci "prilicno cesto"?

Nisam glasao za Tadica.
Volim sve sto vole mladi.
Ne skupljam salvate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  02:10 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

Zver i lepotica (serbian version)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:12 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

adam weisphaut
Dilan Dog
za Tadica.

Nisam clan nijedne stranke i pozdravljam sve u studiju



i zalažem se za mir u svetu i za zatvaranje ozonskih rupa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:15 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Nisam glasao

Slobodan Cagic
Dilan Dog
za Tadica.


Ako se ovo odnosi na to što sam Vas pomenuo, nisam ni ja glasao za Tadića. Tačnije, nisam ni za koga.
Nije Tadić Srđanu opsesija, taman posla. Ovaj Srđanov post je vrhunska ilustracija naših državnih vrhovnika.


a el se ti nabacuješ kusovcu?
pratiš ga ko ajkula brod.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oscarkliper  08:30 16.10.2007
Preporuka: 21

Vispreno i duhovito

#Link  Replika: 6
Najzanimljiviji je pasus o dubokom i iskrenom uvažavanju SPC. Da li je neko gledao sinoć emisiju na RTS-u o odnosu Crkve i intelektualaca? Parafrazirano "...svi nevernici (prim.aut. ateisti) su moralne nakaze, budale i relikt komunizma...". Zanimljiva interpretacija hrišćanske ljubavi i razumevanja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  08:34 16.10.2007
Preporuka: 7

Re: Vispreno i duhovito

<dripping sarcasm>Hrišćanstvo je inače kroz istoriju poznato po implementiranju ljubavi i razumevanja gde god je niklo.</dripping sarcasm>
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skamenkovic  09:09 16.10.2007
Preporuka: 7

Re: Vispreno i duhovito

oscarkliper
Najzanimljiviji je pasus o dubokom i iskrenom uvažavanju SPC. Da li je neko gledao sinoć emisiju na RTS-u o odnosu Crkve i intelektualaca? Parafrazirano "...svi nevernici (prim.aut. ateisti) su moralne nakaze, budale i relikt komunizma...". Zanimljiva interpretacija hrišćanske ljubavi i razumevanja...


Cuje, neko! Ja licno gledala, doduse prvih 15 min, jer je posle toga organizam poceo da mi alergijski reaguje na toliku kolicinu bezgresnosti pojedinih gostiju, a posebno voditeljke. U 14 minutu osetih da mi na sirota pleca pade i teret svih bogohulnika (ukljucujuci i moj licni teret) jer se nisam dovoljno (ah gorecu u paklu) napalila na SPC i njihovog predstvanika Sina bozijeg gospodina pukovnika.... Ah, a da ste videli voditeljku.... njenoj ekstazi ni pocetka ni kraja... :) nisam mogla da izdrzim, moje telo je pocelo da GORIIIII. Sve u svemu, sinoc RTS2 = FUUUUJJJJJJ
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oort  09:55 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vispreno i duhovito

oscarkliper
Parafrazirano "...svi nevernici (prim.aut. ateisti) su moralne nakaze, budale i relikt komunizma...". Zanimljiva interpretacija hrišćanske ljubavi i razumevanja...

Pozdrav svima od moralne nakaze!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:21 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vispreno i duhovito

oort

...Pozdrav svima od moralne nakaze!

Kul. Sad kad si se ispovedio i prizn'o, ima d'ideš pravo u raj
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:21 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vispreno i duhovito

skamenkovic
oscarkliper
Najzanimljiviji je pasus o dubokom i iskrenom uvažavanju SPC. Da li je neko gledao sinoć emisiju na RTS-u o odnosu Crkve i intelektualaca? Parafrazirano "...svi nevernici (prim.aut. ateisti) su moralne nakaze, budale i relikt komunizma...". Zanimljiva interpretacija hrišćanske ljubavi i razumevanja...


Cuje, neko! Ja licno gledala, doduse prvih 15 min, jer je posle toga organizam poceo da mi alergijski reaguje na toliku kolicinu bezgresnosti pojedinih gostiju, a posebno voditeljke. U 14 minutu osetih da mi na sirota pleca pade i teret svih bogohulnika (ukljucujuci i moj licni teret) jer se nisam dovoljno (ah gorecu u paklu) napalila na SPC i njihovog predstvanika Sina bozijeg gospodina pukovnika.... Ah, a da ste videli voditeljku.... njenoj ekstazi ni pocetka ni kraja... :) nisam mogla da izdrzim, moje telo je pocelo da GORIIIII. Sve u svemu, sinoc RTS2 = FUUUUJJJJJJ


rts 2 je nezvanični kanal nacoša i crkve.


zalažem se za zaštitu ateista od vernika. u zagrebu već godinama postoji takvo udruzenje koje se zove protagora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:22 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Vispreno i duhovito

oort
oscarkliper
Parafrazirano "...svi nevernici (prim.aut. ateisti) su moralne nakaze, budale i relikt komunizma...". Zanimljiva interpretacija hrišćanske ljubavi i razumevanja...

Pozdrav svima od moralne nakaze!


i od mene
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Umetnica  08:32 16.10.2007
Preporuka: 7

Eh...

#Link  Replika: 1
Da ne živim ovde, tekst bi mi bio f-kin hilarious i zagrcnula bih se od smeha. Ovako kako je, smatram da je tekst f-kin hilarious, ali umesto zagrca od smeha, mogu samo tužno da klimnem glavom i konstatujem "Kako istinito..."

Lično, više sam nadrkana na Tadića nego na Koštunicu. Koštunica nema nikakvih pretenzija na titulu demokrate, savremenog, razumnog, dobrog čoveka, nekoga ko implementira demokratiju u Srbiju, nekoga ko vodi svoju zemlju u bolje sutra umesto u bronzano doba. On je jednostavno Rusima prodano đubre od čoveka i političara, i to i ne krije. Tadić bi. naprotiv, TREBALO da bude sve to, i takvim se pravi. A nije. To je čovek koji je najjaču demokratsku opciju u zemlji pretvorio u novi JUL, i koji je tu opciju trampio za svoju foteljicu. Pardon, ogledalo. Na kome može da vežba izraze lica uz setne uzdahe "Bože, kako sam lep..."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marumi  11:55 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Eh...

Lično, više sam nadrkana na Tadića nego na Koštunicu

umetnicki?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  08:55 16.10.2007
Preporuka: 0

Krenulo, a?

#Link  Replika: 5
Tko li je sledeći?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
doktorka  08:57 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Krenulo, a?

Doctor Wu
Tko li je sledeći?

sledeci nije vazan , jer se poslo od "glave koja smrdi"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:12 16.10.2007
Preporuka: 0

Ne znam za smrad,

ali objavljivanje naručenih tekstova sigurno ne kvalifikuje za glavu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  10:15 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Ne znam za smrad,

Ko je od koga naručio koji tekst? Prosvetli me molim te.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:34 16.10.2007
Preporuka: 0

Tako je

i Sloba : 'Ko izdavao naredbe? Ja? Aj dokaži.'
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  10:35 16.10.2007
Preporuka: 0

Ko piše Tiborove i Srđanove tekstove

Ko je od koga naručio koji tekst? Prosvetli me molim te.

Kako ko? Pa ti Srđane, od DS i DSS. Hteo si da pokažeš Tiboru Joni kako treba objavljivati domaće - njemu tekstove piše internacionalni konzilijum, video si valjda blog.

A i nisu se nešto pretrgli sa kvalitetom - vidi - sve puno korekcija. Moraćemo puno da radimo da dođemo u korak sa svetom :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
snezana mihajlovic  09:37 16.10.2007
Preporuka: 21

...

#Link  Replika: 2
I am he as you are he
as you are me
we are all together
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:44 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: ...

snezana mihajlovic
I am he as you are he
as you are me
we are all together

Snezana preporuka za pesmu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
snezana mihajlovic  07:12 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: a jutarnji hit

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:09 16.10.2007
Preporuka: 7

Svi na gomili..

#Link  Replika: 0
"Svi,svi,svi"...o))
Boki,Voja,Milka,Paja,Pukovnik...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nesh  10:40 16.10.2007
Preporuka: 14

Moze li malo sitnicarenja?

#Link  Replika: 3
Odlican tekst. Ja bih, sad sledi sitnicarenje, u naslovu precrtao DS, pa bi bilo ZAJEDNICKO SAPOSTENJE DSS!!!
U svakom slucaju, preporuka!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  10:45 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Moze li malo sitnicarenja?

Nesh
Odlican tekst. Ja bih, sad sledi sitnicarenje, u naslovu precrtao DS, pa bi bilo ZAJEDNICKO SAPOSTENJE DSS!!!

Ali lektore bi uvalio u grdnu nevolju - iz gramatickih razloga, naravno. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:49 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Moze li malo sitnicarenja?

Lektorka
Nesh
Odlican tekst. Ja bih, sad sledi sitnicarenje, u naslovu precrtao DS, pa bi bilo ZAJEDNICKO SAPOSTENJE DSS!!!

Ali lektore bi uvalio u grdnu nevolju - iz gramatickih razloga, naravno. :)

Ma ko mari za lektore...Postoje lektorke..o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  11:00 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Moze li malo sitnicarenja?

Ma ko mari za lektore...Postoje lektorke..o)))

Imaš nešto protiv nas?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:54 16.10.2007
Preporuka: 35

Aj baš me zanima koliko će ovo

#Link  Replika: 48
da ostane na blogu.

Ovaj incest između "demohrišćana", "narodnjaka" i "socijaldemokrata", u stvari, za sprsku političku scenu nije ništa posebno. Više nego na javnu kuću, politička scena Srbije liči na jednu veliku septičku jamu: Tunjavi da je malo mudriji LDP-ovcima ("neokomunistima" bi dao 10-ak mesta po Upravnim odborima, Prokiću nazad Bitef teatar, odobrio bi pare za 3-4 filma, Leku postavio za direktora Narodnog, Biksiju dao kintu za 3 predstave i jednu seriju na Srbijanci (kao Vučela svojevremeno) i - ne bi imao opoziciju. Svi bi bili srećni na putu ka EU, zgomilali bi se u odsudnim borbama za novu Srbiju i, sa pričama "društvo, jel' da mi lepo stoje nove cipele?", podstrekivali bi narod da izdrži još samo malo.

Strašno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  13:34 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Aj baš me zanima koliko će ovo

da ostane na blogu.


Eto nek ostane pa ako te se sete sete...

Mada tu tezu bolje obrazlažu na NSFM i u Krunskoj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:57 16.10.2007
Preporuka: 7

Eto, vidiš kako

si dobar & demokratičan....

Ne ljutiš se valjda što nisi na gornjem spisku? Mada, nikad se ne zna. Ako zatalasaš, možda Tunja & Tadić nađu nešto i za tebe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  19:12 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Eto, vidiš kako

Ma de na tebe da se ljutim. Štaviše, drago mi što si se, vidim, oporavio od proleća pa se umesto 'tice, ćelice, leptirići blamiraš opet na političke teme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  20:05 16.10.2007
Preporuka: 14

Dobro, Kusovac

kako hoćeš, meni dosadno da se preganjam ovde s tobom. Samo ti kažem da je velika šteta što ne umeš da napraviš distancu u odnosu na sve igrače tamo (koji, uzgred, baš i nisu neki igrači). Ranije nisi uspevao u odnosu na Mila, sad ne uspevaš u odnosu na neokomuniste. Da umeš, tekstovi bi ti mnogo ozbiljnije izgledali i bili bi ubitačniji. Umesto da budeš pisana varijanta Koraksa ti završavaš kao jeftina propaganda na nivou jednog Drage Kovačeviča. Ali, dobro, ako si tako odabrao, so be it- whatever rocks your boat.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  20:43 16.10.2007
Preporuka: 21

Re: Dobro, Kusovac

Ne pada mi na pamet da "pravim (ekvi)distancu" u odnosu "na sve igrače tamo". Taman posla. To niko pametan ne radi. Novinari to pogotovo ne rade. Da li si recimo Guardianu ili Independentu za sve ove godine koliko si tamo video "ekvidistancu" u kritici Blaira i konzervativaca (koji praktično nisu ni postojali do nedavno)?
Naravno da ne. Bleru su nanu naninu (i nije dovoljno koliko je tek trebalo), a one jadnike nisu zarezivali 3%.

Posao medija je da budu neka vrsta kontrole vlasti tako što će ih izlagati neprestanoj kritici i ispitivanju i naravno i ismevanju. I to je sasvim legitimno. Tako je svuda u svetu. Manji problemi nastupaju kada to biva zabranjeno ili prokazivano i to iz ideoloških razloga (nacizam, komunizam, staljinizam), materijalnih razloga (bušizam...), vlastodržačkih razloga (putinizam, koštinico-tadićizam) itd. Ali najveći problem je kada u budalaštine koje lansiraju oni iz zagrada počnu neki da veruju.

Ti si dakle taj koji ne uspeva da napravi distancu već stalno ponavljaš ko blesav da su svi isti (što je teoretski sasvim moguće mada jako, jako malo verovatno). No čak i da si u pravu, valjalo bi da bi to dokazao da nađeš neki primer. Makar jedan jedini. Ne videh ga za ovih godinu dana koliko se tu muvamo. Sve su ti poruke tipa kad bi baba imala trolu - jeste ovi su ovakvi ali bi "neokomunisti", žene u crnom itd BILI ISTI TAKVI kada bi bili na njihovim mestima. <=> ovi su dobri jer su svi isti.

Dakle Tadić je tema zato što ja smatram da je tema i "tu nemam nameru ništa da menjam".

Tvojim rečima rečeno: Šteta što ne uspevaš da napraviš distancu u odnosu na vlast pa su ti odgovori na nivou Niksona i Dracene. ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  21:17 16.10.2007
Preporuka: 21

Re: Dobro, Kusovac

Srdjan
Posao medija je da budu neka vrsta kontrole vlasti tako što će ih izlagati neprestanoj kritici i ispitivanju i naravno i ismevanju


Pa naravno da delujes kao clan opozicione partije ako ovako tumacis "posao medija" - posto je to u stvari posao i svrha postojanja opozicije. A posao medija je valjda pre svega, pravovremena i ISTINITA informacija. Pa onda kritika negativnih pojava u drustvu. Sto ne mora uvek da bude kritika vlasti (mada najcesce jeste posto su one najdogovornije za probleme) ... nego i partija u opoziciji. Naravno kritika ne iskljucuje i pohvalu onim ciniocima koji je zasluze (opet vazi i za vlast i za opoziciju)...

Ok je ne truditi se uvek imati ekvidistancu niti prema svima isti odnos, ali je problem ako novinar prema jednoj politickoj opciji UOPSTE nema distancu. Kritika vlasti ne znaci ne pohvaliti je NIKAD. I najgora vlada na svetu uradi ponekad nesto dobro, a ja kod tebe nikad nisam procitao ni najminimalniji izraz razumevanja ... o pohvalama da i ne govorimo.

A takvo ponasanje je razumljivo i dopustivo za opozicione partije posto se one trude da preuzmu vlast pa naravno izbegavaju da kazu bilo sto pozitivno za vlast... Ako to radi novinar onda on lici na partijskog novinara. Slicno je i kad se radi o kritici opozicionih partija. Ako kritikujes vlast to ne znaci da ne smes da kritikujes ono sto je lose kod opozicije. A ti aj' pokazi primer da si ikad ovde na blogu izrekao nesto kriticki na racun LDPetc.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  21:38 16.10.2007
Preporuka: 7

Re: Dobro, Kusovac

Virtuelni,

mora da si spavao na času. To što pišeš nema veze sa životom. To "kritika negativnih pojava u društvu" tako je bilo forlmulisano u komunizmu.

Toga što pišeš da je kao glavno (pravovremeno, istinito i sl. bakrači) ima navodno u Srbiji ohoho (svi tvrde da rade upravo to). Ali nije posao SVIH medija da "pravovremeno, istinito....". Ima medija koji rade neke druge stvari. Kao što ima recimo dokumentarnih filmova. Treće: ovo je blog. Ja sam godinu i više pisao blog u slobodno vreme, a u radno vreme radio (ili mislio da sam radio, da ne ulazimo u to) upravo to o čemui ti pišeš (pravovremeo, istinito...). Sada radim nešto drugo. Ali u oba sličaja ovaj blog je nešto što ja pišem uslobodno vreme, za to ne dobijam nikakav novac i to radim jer tako želim tj. jer me to čini zadovoljnim. Nije mi ni namera da se ovim nekme "svidim" pa da me kooptira. Cilj mi je da se dobro zezam i to mi za sada polazi za rukom.

Za tvoju info: kada bude LDP napravio nešto jako loše za šta ja procenim vrednim pažnje pisaću o tome. Mada, koliko vidim, dok igra Dream Team mrka kapa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:45 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

=SKTo što pišeš nema veze sa životom. To "kritika negativnih pojava u društvu" je tako bilo forlmulisano u komunizmu

Vasa je tu negde i formirao svetonazore, sto ne bi bilo cudno da vecito ne proziva druge za trazenje "ideoloske podobnosti"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oldtajmer  22:00 16.10.2007
Preporuka: 14

Re: Aj baš me zanima koliko će ovo

Moram priznati da se slazem s ovim (i slatko sam se ismejao!):

Doctor Wu
Tunjavi da je malo mudriji LDP-ovcima ("neokomunistima" bi dao 10-ak mesta po Upravnim odborima, Prokiću nazad Bitef teatar, odobrio bi pare za 3-4 filma, Leku postavio za direktora Narodnog, Biksiju dao kintu za 3 predstave i jednu seriju na Srbijanci (kao Vučela svojevremeno) i - ne bi imao opoziciju.


A i s ovim:

Srđan Kusovac
Ne pada mi na pamet da "pravim (ekvi)distancu" u odnosu "na sve igrače tamo". Taman posla. To niko pametan ne radi. Novinari to pogotovo ne rade. Da li si recimo Guardianu ili Independentu za sve ove godine koliko si tamo video "ekvidistancu" u kritici Blaira i konzervativaca (koji praktično nisu ni postojali do nedavno)?
Naravno da ne. Bleru su nanu naninu (i nije dovoljno koliko je tek trebalo), a one jadnike nisu zarezivali 3%.

Posao medija je da budu neka vrsta kontrole vlasti tako što će ih izlagati neprestanoj kritici i ispitivanju i naravno i ismevanju. I to je sasvim legitimno.


Tako da sam ja kao onaj s partijskog sastanka koji se sa svima slazem (ko zna vic!) :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  22:05 16.10.2007
Preporuka: 21

Re: Dobro, Kusovac

Srdjan
Za tvoju info: kada bude LDP napravio nešto jako loše za šta ja procenim kao vredno pažnje pisaću o tome. Mada, kako vidim dok igra Dream Team mrka kapa.


Aj' da vidimo i to cudo :)))) Mada sto se mene tice oni stalno rade nesto lose a retko kad nesto dobro. .. samo sto ti izgleda to ne vidis kroz tvoje "pristrasne" naocare ...

Inace, sto se tice medija, ja pisem na osnovu ovoga sto vidim ovde u Nemackoj kad je u pitanju unutrasnja politika i izvestavanje o njoj. Pa mi je prosto neverovatno kad vidim neke "novinare" kod nas koji se ponasaju kao partijski aktivisti. Tako nesto nisam ovde nikad video ...

Jedino sto ti priznajem je da ti ovde imas pravo (kao i svako od nas, uostalom) da predstavis sebe kao privatnu osobu ... sa svojim preferencama i animozitetima. Pa ja zato i vidim privatno lice - blogera Srdjana Kusovca kao prilicno politicki ostrascenog ljudbitelja LDPetc i "mrzitelja" svih ostalih (osim Mila naravno. I to je sasvim OK, ako nam kazes da ti je to i namera a ne da budes novinar Kusovac ... Nema samo potrebe da nam drzis lekcije o medijima kao "kriticarima vlasti i braniteljima opozicije" ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  23:29 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

evo posto je prilika zamolio bih kusovca da se odredi prema Titu, Zivojinu Misicu, pravoslavlju i prema viskiju, naravno ako moze...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Stanković  01:42 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Wu & Kusovac

S najvecim zadovoljstvom pratim vase prepucavanje. Nemam primedbi ali bih vas ipak molio da nam ovo sto cesce uprilicavate. Al' nemoj da se posle opsutite pa da opadnu kvalitet i nivo. Tak ste ljepo poceli.

Unapred zavalan.

DS
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  01:56 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

evo posto je prilika zamolio bih kusovca da se odredi prema Titu, Zivojinu Misicu, pravoslavlju i prema viskiju, naravno ako moze...


:)))
Tito recimo fifti-fifti pozitivan i negativan.
Ž.Mišić - recimo 100% pozitivan (uz ogradu da nikada o njemu nisam čitao ništa iz stranih izvora, ali opet sumnjam da bi se našlo baš nešto negativno. Iz srpskih tj ex Yu izvora sve pozit).
pravoslavlje 85% negativno. Onih 15% je ono malo muzike & arhitektura (tj njen deo koju nisu uništili).
Viski 100% negativno.

Zadovoljan?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  01:57 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Pa šta tebe boli đoka kako ja šta vidim i šta pišem. Ako ti se sviđa čitaj, ako ti se ne sviša niko te ne tera. Stvarno ne razumem taj mazohizam da mesecima tu dolaziš i onda razglabaš kako sam ja ovakav, a nisam onakav, nisam nezavisan, jesam zavisan, volim ovoga, ne volim onoga. Pa što se mučiš onda. Eto uzmi TI pa piši svaki dan po dva bloga o tome kako su LDP i Milo Đukanović ljudožderi ili šta već. Niko ti ne brani. Internet je barem takav medij da ima mesta za sve.

Ako će te učiniti srećnim i ako ćeš me ostaviti na miru sa stalnim prozivanjem zavisan/nezavisan, plaćen/neplaćen ovakav onakav evo ti pa onda sjaši (ovakve gluposti nisam pisao od leksikona u III osnovne):

Sviđa mi se / cenim / volim / poštujem ili šta već (među ostalim) i to veoma (redosled nije bitan pišem kako mi šta pada napamet): svoju porodicu, hladna jutra, blogove, putovanja, Srđu Popovića, jadranska pučinska ostrva, Čajkovskog, prijatelje, izvorni folklor, Roquefort, BBC, terenske automobile, nova poznanstva, LDP, brodove Menorquin, podno grejanje, zelenilo, žene, Mila Đukanovića, espresso, Peščanik, Nemačku, neophodnu distancu, crno vino...

Vrlo mi se ne sviđa / ne volim / ne poštujem itd (među ostalim): pedofile, Vojislava Koštunicu (incl Borisa Tadića), Španiju, lov, glasnu zvonjavu mobilnih telefona, iznutrice, Georgea Busha, prljavštinu, mekane krevete, džibere (uopšteno, pored pomenutih), krezubost, ruske klasike, televizije, fudbal, popove (i one koji nisu uračunati pod pedofile), BMW, šljivovicu, dosadnu kišu, armani odela, talibane svih veroispovesti, male liftove, gušitelje & udave, obilne večere, NSFM, preterano pajtanje, smrad znoja, Skupštinu Srbije, siledžije u saobraćaju...

Evo sam boldovao to što vam je interesantno (tebi, Wuu, Nixonu & ostalim kadrovima & konzumentima) da ne morate više da se trudite da "dokazujete". Ako treba još nešto da "priznam" tj. ako sam izostavio nekoga/nešto koga/šta si očekivao na nekom od spiskova pitaj konkretno evo sada, a onda me molim te ostavi sa tim glupostima na miru tj sjaši.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Stanković  02:14 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Nije boldovano, ali moram d apitam: Sto Španiju, sta su ti oni skrivili?

PS. apropos españe, znas kakvo je fenomenalno osecanje kad sedis na koridi i mislis se u svoj pamet - Nema tije para...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  02:32 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Otkud znam, zbog sporta i mentaliteta valjda ponajvise, a i zemlja im je u poredjenju sa susedima onako. U svakom sportu su prljavi igraci, a mentalitet ko losa kopija Zabara. Uostalom, da ne volis nesto ne treba ti ne dobar nego skoro nikakav razlog, zar ne. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vega  03:11 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Doctor Wu
kako hoćeš, meni dosadno da se preganjam ovde s tobom. Samo ti kažem da je velika šteta što ne umeš da napraviš distancu u odnosu na sve igrače tamo (koji, uzgred, baš i nisu neki igrači). Ranije nisi uspevao u odnosu na Mila, sad ne uspevaš u odnosu na neokomuniste. Da umeš, tekstovi bi ti mnogo ozbiljnije izgledali i bili bi ubitačniji. Umesto da budeš pisana varijanta Koraksa ti završavaš kao jeftina propaganda na nivou jednog Drage Kovačeviča. Ali, dobro, ako si tako odabrao, so be it- whatever rocks your boat.



Mozda samo malo distance i bolja vizura :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  03:43 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

zadovoljan!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vega  04:37 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Vega
Doctor Wu
kako hoćeš, meni dosadno da se preganjam ovde s tobom. Samo ti kažem da je velika šteta što ne umeš da napraviš distancu u odnosu na sve igrače tamo (koji, uzgred, baš i nisu neki igrači). Ranije nisi uspevao u odnosu na Mila, sad ne uspevaš u odnosu na neokomuniste. Da umeš, tekstovi bi ti mnogo ozbiljnije izgledali i bili bi ubitačniji. Umesto da budeš pisana varijanta Koraksa ti završavaš kao jeftina propaganda na nivou jednog Drage Kovačeviča. Ali, dobro, ako si tako odabrao, so be it- whatever rocks your boat.



Mozda samo malo distance i bolja vizura :)



potreba "distance" i "vizure" se odnosi na komentatora, ne na Kusovca
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kimm  06:54 17.10.2007
Preporuka: 0

Dobro Vasilije,

A posao medija je valjda pre svega, pravovremena i ISTINITA informacija.

A ko je ta uvazena osoba koja ocenjuje sta je istinita informacija a sta neistinita informacija, sta je objektivna a sta neobjektivna informacija?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kimm  07:08 17.10.2007
Preporuka: 0

Virtuelni,

Aj' da vidimo i to cudo :))))

to cudo neces videti jer je Dream team nepobediv. Dva rotirajuca visoka centra, odlicni bekovi, krila bez mane i straha, a tek Aligrudic, na klupi kolko oces kvalitetnih igraca - pa ko da njih pobedi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  07:48 17.10.2007
Preporuka: 21

Kusovac, meni je stvarno

interesantna argumentacija kojom pokušavaš opravdati svoju inklinaciju ka neokomunistima.

Kao prvo, porediti političku scenu i sistem u Britaniji i Srbiji je jednako uputno koliko porediti i njihove ekonomske sisteme. Razlike su tolike da je stvarno besmisleno porediti pisanja na Blogu 92 ili nekim srpskim, hrvatskim, crnogorskim novinama sa Independentom ili Guardianom. Za tvoju informaciju samo, razlog nepostojanja "ekvidistance" prema Blairu i torijevcima (za koje sam kažeš da su do skora "jedva postojali" nije u tome što je štampa nešto posebno tetošila torijevce već zato što je jedina prava opozicija Blairu bio Gordon Brown. Ali, dosta (bar zasad) o engleskoj sceni.

Pišeš da je "Posao medija je da budu neka vrsta kontrole vlasti tako što će ih izlagati neprestanoj kritici i ispitivanju i naravno i ismevanju." Sa ovim se ne slažem. Ovo podseća na rečenice sa partijskih sastanaka koji novinare vidi kao neke "društvene radnike", "moderatore". Po meni, posao novinara u modernim društvima je da piše komentare koji će biti čitani. Ništa više, ali, rekao bih, i ništa manje od toga. Kako će to raditi i kako će postići tu čitanost- sećanjem na svoje učitelje u Kninu, pisanjem o seksualnim avanturama Suzane Mančić, ili poluduhovitim korišćenjem Track Changes u Wordu sa ciljem dodvoravanja jednoj porblematičnoj političkoj opciji- to je na novinaru da odluči.

Na kraju, nešto što je potpuno nebitno a tiče se ad hominem argumentacije na koju si se odlučio u poslednja 2 paragrafa svog posta. Potpuno u skladu sa ideološkim premisama ekstremističkog političkog pravca koji podržavaš zaključuješ "ako nisi s nama, onda si za našeg protivnika". Na stranu što je to potpuno neargumentovan napad (nađi i jedan tekst u kome sam bilo šta pohvalno rekao o postojećoj vlasti), razlog moje kritičnosti prema LDP-u je vrlo jednostavan: lažno se predstavljaju kao liberali (bivša predsednica SKS uz to u Novom Sadu maršira iza banera na kome se privatizacija izjednačava sa fašizmom) a, osim pitanja Kosova (koji, opet, nije stav LDP-a nego EU i SAD), ne vidim da LDP & koalicija pruža bilo kakvu stvarnu alternativu štetočinama na vlasti. Imaju li predlog programa privatizacije javnih preduzeća? Koliki će biti porezi kad dođu na vlast? Hoće li liberalizovati uvoz i izvoz i kako (ako)? Hoće li privatizovati zdravstvo i školstvo i kako (ako)? Hoće li redukovati mastodontski državni aparat i kako (ako)? Hoće li reorganizovati vojsku i policiju i kako (ako)? Hoće li regulisati sudstvo i kompletan pravni sistem Srbije i kako (ako)? Hoće li se boriti protiv monopola i kako (ako)? hoće li se boriti protiv korupcije i kako (ako)? Kako će voditi kulturnu politiku i šta se poreski obveznici sve morati da finansiraju?
Ti si, izgleda, uveren da trio Jovanović/Čanak/Batić ima odgovore na ova pitanja ali ja moram priznati da ipak zadržavam malo skepse.

Da zaključim: naravno da se štetočine moraju skloniti i da se protiv njih mora boriti ali ne tako što će se podržavati nove štetočine, već tako što će se naći i pomoći promovisanje nove i nekompromitovane alternative.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  07:54 17.10.2007
Preporuka: 7

Re: Dobro, Kusovac

Evo sam boldovao to što vam je interesantno (tebi, Wuu, Nixonu & ostalim kadrovima & konzumentima)

Samo još ovo: ne znam za druge ali Wua savršeno "boli đoka kako ti šta vidiš i šta pišeš", a posebno šta voliš odnosno ne voliš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  07:57 17.10.2007
Preporuka: 7

Re: Dobro, Kusovac

Srdjan
Pa šta tebe boli đoka kako ja šta vidim i šta pišem. Ako ti se sviđa čitaj, ako ti se ne sviša niko te ne tera. Stvarno ne razumem taj mazohizam da mesecima tu dolaziš i onda razglabaš kako sam ja ovakav, a nisam onakav, nisam nezavisan, jesam zavisan, volim ovoga, ne volim onoga. Pa što se mučiš onda. Eto uzmi TI pa piši svaki dan po dva bloga o tome kako su LDP i Milo Đukanović ljudožderi ili šta već. Niko ti ne brani. Internet je barem takav medij da ima mesta za sve.


Hm, a da nisi zaboravio u onu tvoju listu da stavis da volis i JEDNOUMLJE? I da volis da kritikujes ali ne da i ti budes kritikovan?

Meni recimo draze da diskutujem sa ljudima koji imaju drugacije misljenje ... nego da tapsem po ramenima one koji misle isto. Pa zato onda cesto napisem i na tvojim blogovima u cemu se ne slazem sa tobom. I ZASTO se ne slazem. Pored naklonosti i animoziteteta postoje i drugi MNOGO OBJEKTIVNIJI kriterijumi procene licnosti (i njihovih dela) na politickoj sceni. Pa cu i u buduce izneti svoje misljenje (potkrepljeno argumentima i logikom) kad pomislim da neko neopravdano i neargumentovano napada neke pojave/ljude ... i na isti nacin brani neke druge...

pozz

ps. Ti naravno imas mogucnost da banujes one cije ti se misljenje ne svidja. Ako nemas drugih argumenata ... taj 'argument' ti uvek stoji na raspolaganju ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  09:10 17.10.2007
Preporuka: 14

Herr Doktor,

opravdati svoju inklinaciju ka neokomunistima
da Vi niste malo opsednuti "neokomunistima".? Stvarno bi me zanimalo da razjasnite po čemu Vam LDP izgleda neokomunistički - meni oni izgledaju kao partija centra.
U Srbiji levica praktično ne postoji - to je rezultat Miloševićeve cinične zloupotrebe socijalističkog naziva i kvazilevičarske retorike. Inače, bilo bi sasvim prirodno da postoje protivnici i kritičari ovakve privatizacije i da neka partija zastupa njihove interese, zar ne? Ali takvih nema - bar ne u parlamentu. Zato taj problem i dalje - od prilike do prilike - cinično zloupotrebljavaju SRS i SPS populisti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  09:27 17.10.2007
Preporuka: 0

Cvetokosa

Miloševićeve cinične zloupotrebe socijalističkog naziva i kvazilevičarske retorike

Ako je Miloševićeva upotreba socijalističkog naziva bila cinična, pitam se kako nazvati ono što su radili baba Jula i njeno "srce je na levoj strani" društvance?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  09:33 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Cvetokosa

kako nazvati ono što su radili baba Jula i njeno "srce je na levoj strani" društvance?
Au, jeste... Imaš pravo. Izgleda da nam treba nova reč za tu pojavu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NoSurrender  09:35 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Viski 100% negativno.

Ni viski ni šljivovica!??? Pa ti Srđane, osim što voliš da tovariš konzervativce, nemaš drugih poroka.
Šalim se malo,nadam se da se ne ljutiš.Pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:37 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Cvetokosa

gorran
kako nazvati ono što su radili baba Jula i njeno "srce je na levoj strani" društvance?
Au, jeste... Imaš pravo. Izgleda da nam treba nova reč za tu pojavu...

Novu rec? Pa maroderstvo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  09:44 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Cvetokosa

To je stvarno vrh - trebalo bi snimiti film: Banda državnih mafijaša koja se preko dana predano bavi masovnom pljačkom i ubistvima, uveče se skuplja na čaj i vanilice i čitanje sastave o cveću, leptirima i komunizmu...

Sinoć sam video Ljubišu Ristića u pozorištu. Njega je nekako teško uklopiti u tu ekipu. Nije se valjda primio na Mirinu "poetiku"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  09:47 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

A ni to "trpanje"- ti se, Vučko, izgleda nisi baš naigrao basketa kad si bio mali- mu nešto ne ide. Još malo, pa svetac.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pufna  10:17 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

Viski 100% negativno.

kazu kardiolozi da je jako zdravo minijaturna casica na dan alkohola za srce. tako da nista nije 100 % u zivotu )))))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  10:17 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac

A ni to "trpanje"- ti se, Vučko, izgleda nisi baš naigrao basketa kad si bio mali- mu nešto ne ide. Još malo, pa svetac.

Mora da je tako, čim ne razumem otkud ja u sred ove rečenice :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  10:20 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, Kusovac


kazu kardiolozi da je jako zdravo minijaturna casica na dan alkohola za srce. tako da nista nije 100 % u zivotu )))))))))

Eto - možda se nisam naigrao basketa, ali možda ipak ima nade za moje srce.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  10:56 17.10.2007
Preporuka: 42

doktor wu

Tunjavi da je malo mudriji LDP-ovcima ("neokomunistima" bi dao 10-ak mesta po Upravnim odborima, Prokiću nazad Bitef teatar, odobrio bi pare za 3-4 filma, Leku postavio za direktora Narodnog, Biksiju dao kintu za 3 predstave i jednu seriju na Srbijanci (kao Vučela svojevremeno) i - ne bi imao opoziciju.


ja ovako pala s neba, nisam ni bas pratila mudrosti doktora. samo da, iako znam da je potpuno izlisno, rascistim dve tri stvari.
ako sam ja "biksi", a "tunjavi" premijer, sto bi meni premijer davao pare za predstave? one se daju pozoristu, ne daje ih premijer, a ni ministar, postoji gradski budzet za to, a jos da te obavestim da nema pozorista koje nema pare da postavi neki moj tekst. taj mi slucaj nije poznat.
inace, mada sam to vise puta rekla, ali banditi iz vikipedije, podrzani svojim komesarima u bosanskom krilu ds-a, pa i ekipom kao sto je ovaj muceni doktor, uporno lazu da je "meni vucela dao pare za seriju". serija koje sam ja koautor je radjena u privatnoj produkciji monterojal pikcers, i prodata na 44 televizije.
medju njima i rts. ja imam ugovor sa privatnim producentom, a ne sa rts-om, od koje nisam dobila nista, kao niti od jedne reprize na bilo kojoj od televizija. takav sam ugovor potpisala.

znaci, moja cena, ako je vec trazis, mora biti nesto drugo. pa ti kad je nadjes, kazi. do sad su mnogi kao i ti trazili i gle cuda, nisu nasli.

ako verujes da se politicka, moralna i licna uverenja rasprodaju tako lako, onda pozuri u demokratsku stranku, gde u ovom momentu imas sve sanse za lep plasman. zanimljio je kako previdjas da dve stranke na vlasti dele plen, rasparcavaju javna preduzeca, smestaju monopoliste u vrh vlasti, udruzuju se sa ubicama premijera i koske bacaju i trecoj stranci koja trenutno ni ne prelazi cenzus, to je u ime odbrane kosova sasvim prihvatljivo?

PS: jos nesto, ako je "leka" - branislav lecic, on je izasao iz ldp-a. pa mozes opet da pocnes da ga volis. inace, znas da je bio djindjicev ministar, a ne ministar djindjicevog ubice, to je ipak nesto, doktore, zar ne, znas da je jedan od nasih najvecih glumaca, koji snima i radi i vise nego sto moze da stigne. ne znam da li razumes da njegova cena, ako je ima, ne moze biti jedno malo direktorsko mesto.

za prokica je ipak najsmesnije. crce covek da se vrati u bitef, gde je bio skoro deset godina. pa otiso dalje. ti verovatno ni ne znas sta je bitef, kad tako govoris.

moraces, doktore, malo dalje da tragas. mozes, naravno i da nastavis da lupas. kao i obicno. srks izvini za ovu besmislenu digresiju, odo sad ja. da placem da mi neko konacno postavi neki komad. buhhhhhaaaaaaaa.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lun  11:04 17.10.2007
Preporuka: 21

Dobro, nikson

nikson
zadovoljan!

niksone,
Stvarno nije u redu da ovako mufljushki dovrshavash zapocheti dijalog.
Nemoj se zavaravati da shiroko chitalachko puchanstvo ovog bloga ne uochava taj "stil".

Znachi, krenuo si da propitujesh choveka do mere koja urushava kucno vaspitanje i pretpostavka je da su tvoja "trik" pitanja imala nekakvu poentu. Nekakvu plitku rupu prekrivenu lishcem, u koju ce Kusovac neoprezno upasti, shta li, i gde cesh ti poentirati u velikom stilu.

Umesto toga (valjda nije ishlo sve po planu jer je chovek bio iskren a to je teren na koji slabo zalazish) ti se neodredjeno povlachish, chineci od sopstvene inicijative ("raskrikavanje LDP placenika" budalashtinu u pokushaju.

Ja ti predlazem, ne bi li makar malo ublazio ruznu predstavu koju si stvorio o sebi, da za pochetak i sam odgovorish na pitanja koja si postavljao drugome. Necu imati nishta protiv ukoliko zatrazish i ispomoc na dr. Mu.
Vas dvojica - skoro pa ceo chovek.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  11:43 17.10.2007
Preporuka: 14

Re: Dobro, nikson

@ Lun
Mislim da vam racunica nije tacna.
0+0= 00
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:52 17.10.2007
Preporuka: 7

Re: Dobro Vasilije,

kimm
A posao medija je valjda pre svega, pravovremena i ISTINITA informacija.

A ko je ta uvazena osoba koja ocenjuje sta je istinita informacija a sta neistinita informacija, sta je objektivna a sta neobjektivna informacija?

Kako ko..? Pa Virtuelni Vasilije (Vaske od milja). Njemu je istina lično zakucala na vrata i rekla - Idi i pričaj u moje ime.
Kad odsustvuje sa bloga menja ga dr Mu...o)) On je "rezervna istina" i rezervni prorok...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  12:02 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Biljana, nema potrebe

Od ciljnog Oxbridgea časom do polaznog East Enda. Samo treba pravo lansiranje. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  12:08 17.10.2007
Preporuka: 7

Re: Dobro Vasilije,

Dr. Njegus
Kako ko..? Pa Virtuelni Vasilije (Vaske od milja). Njemu je istina lično zakucala na vrata i rekla - Idi i pričaj u moje ime.


Dragec(od milja),

nisi u pravu. Ja mislim da je istina zapisana u LDP programu (ko ga ne zna napamet, moz' da pita sekretara Drageca) ... Zato valjda neki novinari i racunaju da slepo sledeci LDP, slede i osnovni princip svog poziva ... drzati se istine o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  12:15 17.10.2007
Preporuka: 0

Film

volis. inace, znas da je bio djindjicev ministar, a ne ministar djindjicevog ubice, to je ipak nesto,

Kad ovo reče, Biljana - kako idu stvari što se tiče filma? Na sajtu peščanika vidim samo onu najavu od ranije još, ali ne vidim nikakve informacije o napredovanju kampanje.

Računam da je prvi talas uplata prošao - kakvi su rezultati? Jesmo li skupili dovoljno da se počne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  12:42 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Dobro, nikson

nije moje pitanje imalo nikakav skriveni smisao, bilo mi je interesantno da upoznam jos vise onog kojeg citam, a sa kojim se povremeno ne slazem. kakvi planovi, kakve zavere nema od toga nista... a prema tim stvarima bih se isto odredio kao kusovac, sa ispravkom da bih kod prevoslavlja zamenio procente koji znace negativno i pozitivno...

ja sam to pitanje postavio samo zbog radoznalosti i nista vise!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lun  13:04 17.10.2007
Preporuka: 0

Loshe, nikson

nikson
ja sam to pitanje postavio samo zbog radoznalosti i nista vise!

Malo li je na ovu skupocu?!
Samo zipa, znash kako prolaze radoznali.

Nego, onih 15% negativnog u SPC - daj neki hint. Ono shto je za jednog choveka (ti i Mu) plafon, za drugog je pod - kaze Sajmon.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  13:40 17.10.2007
Preporuka: 7

Re: Film

Biljana
a ne ministar djindjicevog ubice


Ja se cudim kako to do da ubica daje intervju u novinama, kad on ima i minstire? Hm, il' to Legija nevin cami u zatvoru a postoji drugi ubica cije ime mi koji nismo gledali ovaj (nesnimljeni) film jos ne znamo?

Vucko
Računam da je prvi talas uplata prošao - kakvi su rezultati? Jesmo li skupili dovoljno da se počne?


Hm, ako se ceka na moju uplatu, necemo mi taj film nikad gledati :)))))) Taman posla, necu valjda davati podrsku ideji da svaka nasa partija (i partijica) snima svoj film na osnovu svoje partijske istine(o kojoj se brinu sekretari poput naseg Drageca).

E ako bi se film snimio pod okriljem recimo ovog novostvorenog filmskog centra (protiv koga se vidim buni Tibor) u kome su Kusturica i Filip David, onda bih vec bio spreman da dam visestruki prilog ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Kusovac  15:25 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: Kusovac, meni je stvarno

"Svašta nešto“ si ti ovde nama nadrobio.

Nisam poredio političke scene u Srbiji i na Ostrvu nego sam u procesu dokazivanja jedne teze pošao od nečega što sam smatrao da bi ti moglo biti bliže obzirom da živiš u UK (mada se to često uopšte ne primećuje) :).

Za tvoju info brit. mediji su jednak odnos tema Blair - konzervativci imali i kada je Brown bio Tonyu mali od kužine, dakle pre nego što je on postao navodna "jedina prava opozicija". Ali, što ti reče, možda je bolje bataliti engl. scenu. Moja greška što sam uopšte krenuo u to. Jednostavno, učinilo mi se da to kapiraš budući da si tamo.

Glede medija: To što navodiš da je posao novinara da pišu nešto što će biti čitano "i ništa više, ali i ništa manje od toga“ nije tačno. Na svu sreću. Inače bi svi bili kao Kurir ili NFPM (princip je isti ...) – pisali bi ono što se narodu sviđa. Naravno, potpuno je legitimno da neko misli da je to plafon i da želi da to ustanovi kao princip.

Konačno, glede toga predstavlja li LDP "alternativu“: Pišeš da smatraš da oni nemaju nikakve predloge privatizacije javnih preduzeća, poreza, liberalizacije uvoza i izvoza itd. To naravno nije tačno. Ako ja ne poznajem balet u Argentini ne znači da tamo baleta nema. Samo Vladimir Gligorov je na teme koje si pomenuo napisao u proteklih godinu - dve najmanje petnaestak tekstova koji su lako dostupni na internetu. Slično je i u nekim od ostalih oblasti koje si nabrojao. Skrajnjivanje polemika na te teme svakako ne ide na dušu LDP-a već hidre BIA-SPC-KOS-Koštunica-Tadić-Nikolić koja je "Najskuplju Srpsku Reč“ postavila kao jedinu relevantnu političku temu u zemlji baš zato da ne bi bilo reči o temama koje pominješ. Uz kontrolisane medije opozicija koliko god se trudila nažalost nema dovoljno snage da nametne ostale teme među kojima i one koje si pomenuo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tuzlanac  19:57 17.10.2007
Preporuka: 0

Re: doktor wu

Biljana Srbljanović
Tunjavi da je malo mudriji LDP-ovcima ("neokomunistima" bi dao 10-ak mesta po Upravnim odborima, Prokiću nazad Bitef teatar, odobrio bi pare za 3-4 filma, Leku postavio za direktora Narodnog, Biksiju dao kintu za 3 predstave i jednu seriju na Srbijanci (kao Vučela svojevremeno) i - ne bi imao opoziciju.


ja ovako pala s neba, nisam ni bas pratila mudrosti doktora. samo da, iako znam da je potpuno izlisno, rascistim dve tri stvari.
ako sam ja "biksi", a "tunjavi" premijer, sto bi meni premijer davao pare za predstave? one se daju pozoristu, ne daje ih premijer, a ni ministar, postoji gradski budzet za to, a jos da te obavestim da nema pozorista koje nema pare da postavi neki moj tekst. taj mi slucaj nije poznat.
inace, mada sam to vise puta rekla, ali banditi iz vikipedije, podrzani svojim komesarima u bosanskom krilu ds-a, pa i ekipom kao sto je ovaj muceni doktor, uporno lazu da je "meni vucela dao pare za seriju". serija koje sam ja koautor je radjena u privatnoj produkciji monterojal pikcers, i prodata na 44 televizije.
medju njima i rts. ja imam ugovor sa privatnim producentom, a ne sa rts-om, od koje nisam dobila nista, kao niti od jedne reprize na bilo kojoj od televizija. takav sam ugovor potpisala.

znaci, moja cena, ako je vec trazis, mora biti nesto drugo. pa ti kad je nadjes, kazi. do sad su mnogi kao i ti trazili i gle cuda, nisu nasli.

ako verujes da se politicka, moralna i licna uverenja rasprodaju tako lako, onda pozuri u demokratsku stranku, gde u ovom momentu imas sve sanse za lep plasman. zanimljio je kako previdjas da dve stranke na vlasti dele plen, rasparcavaju javna preduzeca, smestaju monopoliste u vrh vlasti, udruzuju se sa ubicama premijera i koske bacaju i trecoj stranci koja trenutno ni ne prelazi cenzus, to je u ime odbrane kosova sasvim prihvatljivo?

PS: jos nesto, ako je "leka" - branislav lecic, on je izasao iz ldp-a. pa mozes opet da pocnes da ga volis. inace, znas da je bio djindjicev ministar, a ne ministar djindjicevog ubice, to je ipak nesto, doktore, zar ne, znas da je jedan od nasih najvecih glumaca, koji snima i radi i vise nego sto moze da stigne. ne znam da li razumes da njegova cena, ako je ima, ne moze biti jedno malo direktorsko mesto.

za prokica je ipak najsmesnije. crce covek da se vrati u bitef, gde je bio skoro deset godina. pa otiso dalje. ti verovatno ni ne znas sta je bitef, kad tako govoris.

moraces, doktore, malo dalje da tragas. mozes, naravno i da nastavis da lupas. kao i obicno. srks izvini za ovu besmislenu digresiju, odo sad ja. da placem da mi neko konacno postavi neki komad. buhhhhhaaaaaaaa.




biljana s. uvijek otresito. kad su rijeci u pitanju svoja na svome.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  22:26 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Aj baš me zanima koliko će ovo

Doctor Wu
da ostane na blogu.

Ovaj incest između "demohrišćana", "narodnjaka" i "socijaldemokrata", u stvari, za sprsku političku scenu nije ništa posebno. Više nego na javnu kuću, politička scena Srbije liči na jednu veliku septičku jamu: Tunjavi da je malo mudriji LDP-ovcima ("neokomunistima" bi dao 10-ak mesta po Upravnim odborima, Prokiću nazad Bitef teatar, odobrio bi pare za 3-4 filma, Leku postavio za direktora Narodnog, Biksiju dao kintu za 3 predstave i jednu seriju na Srbijanci (kao Vučela svojevremeno) i - ne bi imao opoziciju. Svi bi bili srećni na putu ka EU, zgomilali bi se u odsudnim borbama za novu Srbiju i, sa pričama "društvo, jel' da mi lepo stoje nove cipele?", podstrekivali bi narod da izdrži još samo malo.

Strašno.


hehehehe, mašilo te savetničko mesto.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  01:00 19.10.2007
Preporuka: 0

Re: Film

Na sajtu peščanika vidim samo onu najavu od ranije još, ali ne vidim nikakve informacije o napredovanju kampanje.

Nisam dobro gledao, očigledno - eno na dnu strane lepo piše "film - brojač", sve sa iznosom i brojem uplata....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  10:58 16.10.2007
Preporuka: 0

Izem ti tekst

#Link  Replika: 1
koji ne možeš ni da citiraš ni da kopiraš. :)

Redaktor je propustio još jednu (pravopisnu) sitnicu u naslovu:

ЗАЈЕДНИЧКО САОПШТЕЊЕ ДС и ДСС.

Sa ostalim sam saglasna, pod uslovom da brisanje Milke Forcan shvatimo samo kao nužno kraćenje predugog teksta, dakle kao pitanje forme. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  12:27 16.10.2007
Preporuka: 0

Re: Izem ti tekst

Sa ostalim sam saglasna, pod uslovom da brisanje Milke Forcan shvatimo samo kao nužno kraćenje predugog teksta, dakle kao pitanje forme. :)

Ne moze, Milka je conditio sine non qua
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA