Društvo| Ekonomija| Politika

Šta reći...

niccolo RSS / 26.07.2009. u 15:44

Srpski naftaši prodaju uvijače za trepavice, pegle, fenove...

 

“…A šta su Rusi zatekli kada su otvorili magacine i skladišta NIS-a? Od pribora za ličnu higijenu, tu su depilatori, turpije za nokte, uvijači za trepavice – 169 komada, termometri. Zašto je naftnoj kompaniji bilo potrebno hiljadu termometara, verovatno se pitaju i Rusi, a mogli bi i domaći poreski obveznici. Tu su i veš-mašine, grejalice, usisivači. Naravno, i skoro 700 pegli i 400 fenova.Nije novost da NIS ima veliki vozni park, ali da li je bilo potrebno 71.881 komad muzičkih i video kaseta, CD-ova, i DVD-ova. Rusi za ovo traže pola miliona dinara, a cene se kreću od četiri do 33 dinara po komadu. Verovatno da prodaja neće biti baš sjajna, jer ko danas kupuje kasete za kasetofone. Neko od bivših direktora ili rukovodilaca NIS posebno je izgleda gajio simpatije prema Željku Samardžiću jer ima njegovih 2.358 video i oko 23.000 običnih kaseta. Neko je voleo i naočare za sunce, pa u magacinu ima 9.656 modela, italijanskih…”

Cela vest



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 15:54 26.07.2009

...

"...rekoh : spasi bože Osterajh "
niccolo niccolo 15:58 26.07.2009

Re: ...

Ok, kako ti je uspelo da ostaviš komentar a da u isto vreme nisi pročitao tekst, u onom polju pročitano puta i dalje stoji 0
Unfuckable Unfuckable 16:02 26.07.2009

Re: ...

Imam skilze
...pa stajaće još jedno pola sata, to je normalno tako
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 26.07.2009

Re: ...

Unfuckable
"...rekoh : spasi bože Osterajh "

Добро је: ниси ставио јутјуб. На дајлапу сам.
Unfuckable Unfuckable 16:11 26.07.2009

Re: ...

Brajoviću, kad se budeš vraćao Odatle, aj pliz svrati na neku pumpu i kupi mi par tih raonika za sejalicu i nekoliko zamrzivača, imam višak keša koji bih pametno da uložim
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:21 26.07.2009

Re: ...

Него, сад већ озбиљно: трик је у томе што се такве ствари не купују, то јест не држе на залихама, већ се с добављачем склопи уговор да снабдева по потреби (значи у складу са бројем продатих артикала или њиховом тражњом) поједина продајна места, у овом случају пумпе. Наравно, да је тако учињенo они теби неопходно потребни раоници никад се не би појавили тако згодно на дохват руке. Рецимо, идеш на море и станеш на пумпу, кад тамо... раоник! А то је управо оно што ти треба, јер се зна да свак породица која држи до себе неће спустити ногу у слану морску воду пре него што је добро обради раоником. Чуди ми само да у комплету са раоником нису продавали бар пар морских коњица, да се купац после не мучи да и њих тражи.
niccolo niccolo 16:31 26.07.2009

Re: ...

трик је у томе што се такве ствари не купују, то јест не држе на залихама, већ се с добављачем склопи уговор да снабдева по потреби (значи у складу са бројем продатих артикала)

Baš to rekoh dole kao odgovor Margos...
ер се зна да свак породица која држи до себе неће спустити ногу у слану морску воду пре него што је добро обради раоником

Nogu ili vodu?
margos margos 17:11 26.07.2009

Re: ...

Baš to rekoh dole kao odgovor Margos...

A tebi Cult odgovori....
Razmišljanje i ugovaranje o kome pričate rade privatnici koji moraju o svemu da vode računa - sistemi ne. Pa koga briga da li je prodato ili ne... Al ste se vi uozbiljili u ovo nedeljno popodne - vidi se da ne volite Željka Samardžiča...

niccolo niccolo 17:29 26.07.2009

Re: ...

- vidi se da ne volite Željka Samardžiča...

Ma jok, volimo mi njega
margos margos 17:30 26.07.2009

Re: ...

Da ga volite, razgrabili biste kasete a ne bi čamile u magacinu... trt...
niccolo niccolo 17:34 26.07.2009

Re: ...

razgrabili biste kasete

Ma nemamo gde da ih puštamo, to je bila tehnologija još u vreme dinosaurusa, sad se više ne koristi...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:06 26.07.2009

Re: ...

niccolo
Ok, kako ti je uspelo da ostaviš komentar a da u isto vreme nisi pročitao tekst, u onom polju pročitano puta i dalje stoji 0

pa javilo mu se...jer Onkaotakav - Zna. mislim, kakva su to pitanja, molim te?!

molim za mene jednu masinu za pranje vesa i peglu. ako su naocare za sunce (italijanske) onoliko moderne koliko i kasetofoni, onda ne bih, hvala. mada ako su neke retro, mozda probam...
niccolo niccolo 20:10 26.07.2009

Re: ...

neke retro

Retro, nego kako
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:00 26.07.2009

Re: ...

Retro, nego kako

pa idu uz uvijac za trepavice

zipa retro. Spi bi robijao za ovako nesto. mozda ga treba obavestiti?
niccolo niccolo 21:08 26.07.2009

Re: ...

Spi bi robijao za ovako nesto. mozda ga treba obavestiti?

siddhartha siddhartha 23:45 26.07.2009

Re: ...

Ma nemamo gde da ih puštamo, to je bila tehnologija još u vreme dinosaurusa, sad se više ne koristi...

..imaju li i kasetofone na lageru? pa da bar imamo na cemu slusati tog Zeljka
niccolo niccolo 11:25 27.07.2009

Re: ...

..imaju li i kasetofone na lageru? pa da bar imamo na cemu slusati tog Zeljka

Ispravno pitanje, valjda imaju, kako bismo inače slušali...
mariopan mariopan 12:02 27.07.2009

Re: ...

BebaOdLonchara
niccolo
Ok, kako ti je uspelo da ostaviš komentar a da u isto vreme nisi pročitao tekst, u onom polju pročitano puta i dalje stoji 0

pa javilo mu se...jer Onkaotakav - Zna. mislim, kakva su to pitanja, molim te?!

molim za mene jednu masinu za pranje vesa i peglu. ako su naocare za sunce (italijanske) onoliko moderne koliko i kasetofoni, onda ne bih, hvala. mada ako su neke retro, mozda probam...

Cuj, u modi je bas retro, moja snajka platila 100 evrica jedne kakve je nosila Zaklina Kenedi Onazis..ako su iz tog vremena moze da se pogleda? BIZNIS NARODE.

Bili su vidoviti pa su na vreme nabavili, znali su da ce kad tad narod poceti da nosi ono sto je(preostalo) bilo moderno pre sto godina, tu smo negde i ekonomski pa je sve savrseno skladno.

Ajde obavesti nas da li su razgrabljene te naocare ili da idem da cekam red da kupim
niccolo niccolo 15:46 27.07.2009

Re: ...

Ajde obavesti nas da li su razgrabljene te naocare ili da idem da cekam red da kupim

Evo sad ću da vidim preko svojih veza kakva je situacija
margos margos 16:01 26.07.2009

?

Je l to roba koja je bila namenjena prodaji po benzinskim pumpama? Ako jeste - onda kapiram da stvarno nisam nikad razmišljala da za put i usput kupim veš mašinu. Ma šta mašinu - ma ni uvijač za trepavice...
Unfuckable Unfuckable 16:04 26.07.2009

Re: ?

meni je baš trebalo nekoliko burgija za metal i raonika za sejalicu, eto sreće
ivana23 ivana23 16:10 26.07.2009

Re: ?

margos
Je l to roba koja je bila namenjena prodaji po benzinskim pumpama? Ako jeste - onda kapiram da stvarno nisam nikad razmišljala da za put i usput kupim veš mašinu. Ma šta mašinu - ma ni uvijač za trepavice
...
Nikad ne reci nikad...

AlexDunja AlexDunja 16:12 26.07.2009

Re: ?

ivana23

Nikad ne reci nikad...


el to neko koristi?
uopste
niccolo niccolo 16:23 26.07.2009

Re: ?

Je l to roba koja je bila namenjena prodaji po benzinskim pumpama?

Čak i da jeste, normalno je valjda da kada ugovaraš sa proizvođačima da ugovoriš pravo da vratiš neprodate primerke, a ne da ih doveka zadržiš za sebe...
libkonz libkonz 16:30 26.07.2009

Re: ?

Čak i da jeste, normalno je valjda da kada ugovaraš sa proizvođačima da ugovoriš pravo da vratiš neprodate primerke, a ne da ih doveka zadržiš za sebe...

Vidi se da si pravnik, a ne trgovac.
niccolo niccolo 16:33 26.07.2009

Re: ?

Vidi se da si pravnik, a ne trgovac.

Dobro to jeste, ovi koji su im prodali su napravili odličan posao...pitanje je samo ko im je dozvolio i kad misli da to vrati u budžet...
cult cult 16:35 26.07.2009

Re: ?

njima je normalno sledeće:
ja sam DSov čovek u nisu, a moj prijatelj je uvezao 500 raonika iz Bugarske.
Ja prijatelju u ime NISa kupujem raonike, svih 500 komada po nekoj dobroj ceni.
Zaradu delimo lapo-lapo. A NISovom magacinu ostanu raonici. Od mog "lapo" deo dajem stranci, deo trpam u džep. Onda predjem na uvijače za trepavice, pa na plastične setove za ručavanje u prirodi...i tako.
A vama slažemo priču o crnogogorskim novim slovima, valjamo do sudnjeg dana Kosovo story (..i metohija, jbt, i metohija).
libkonz libkonz 16:54 26.07.2009

Re: ?

ja sam DSov čovek u nisu, a moj prijatelj je uvezao 500 raonika iz Bugarske.
Ja prijatelju u ime NISa kupujem raonike, svih 500 komada po nekoj dobroj ceni.

to svi znamo, ali da li će neko da odgovara za to?
ali svi znamo i odgovor na ovo pitanje.
niccolo niccolo 16:56 26.07.2009

Re: ?

to svi znamo, ali da li će neko da odgovara za to?

Meni bi bilo prihvatljivo i da svi budu amnestirani pod uslovom da prestane više da se dešava, i od toga bi bila neka korist...
Blade Runner Blade Runner 17:10 26.07.2009

Re: ?

To su one cuvene trange-frange transakcije. Ako nema para isplacuje se u robi, a onda se ista valja dalje.
mirelarado mirelarado 17:20 26.07.2009

Re: ?

niccolo
to svi znamo, ali da li će neko da odgovara za to?

Meni bi bilo prihvatljivo i da svi budu amnestirani pod uslovom da prestane više da se dešava, i od toga bi bila neka korist...


Било прихватљиво или не, одговарати неће нико. У међувремену, имаш прилику да јефтино дођеш до читаве лепезе неопходних производа...

У чланку не кажу, али НИС је познат и по невероватним количинама рекламних предмета (од кишобрана до оних соцреалистичких агенди)... И ту су се паре пореских обвезника немилице арчиле, а нисам сигурна да нема и раоника, косилица, брусилица... већ шта је ком директору требало за викендицу.
niccolo niccolo 17:31 26.07.2009

Re: ?

Ako nema para isplacuje se u robi, a onda se ista valja dalje.

Samo što samo budala (ili mnogo pametan čovek) može da uzme 20 hiljada kaseta jednog izvođača...
већ шта је ком директору требало за викендицу.

Naravno, znaš ti koliko su se oni trudili da ih stranka stavi na takvo nekako mesto
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:31 26.07.2009

Re: ?

margos
Je l to roba koja je bila namenjena prodaji po benzinskim pumpama? Ako jeste - onda kapiram da stvarno nisam nikad razmišljala da za put i usput kupim veš mašinu. Ma šta mašinu - ma ni uvijač za trepavice...

Мargos, ја те пријавио модератору што ниси потпомагала НИС и куповала веш-машину и увијач за трепавице на пумпама. Веш-машину бих и опростио, али увијач за трепавице никако: срозаваш нам имиџ.

П.С.
Стварно сам кликнуо оно глупаво Модератор обавештен, а како – бог свети зна. Опио ме мирис мора ;-)
gorio92 gorio92 19:33 26.07.2009

Re: ?

Meni bi bilo prihvatljivo i da svi budu amnestirani pod uslovom da prestane više da se dešava, i od toga bi bila neka korist...

Tako je niccolo, ako smo mogli amnestirati SPS i spsovce, JUL i julovce, SRS i radikale ne znam kakvo bi zlo moglo biti a da se ne može amnestirati.
niccolo niccolo 19:47 26.07.2009

Re: ?

Стварно сам кликнуо оно глупаво Модератор обавештен, а како – бог свети зна. Опио ме мирис мора ;-)

A možeš misliti moje zaprepašćenje kad sam video da je prijavljen komentar te sadržine, bilo je ono šta je sad problematično ovde...a onda se setih, verovatno neko slučajno pritisnuo...

Tako je niccolo, ako smo mogli amnestirati SPS i spsovce, JUL i julovce, SRS i radikale ne znam kakvo bi zlo moglo biti a da se ne može amnestirati

Svo to amnestiranje je bilo onda kada se to "isplatilo", pa ako bi se i ovo isplatilo možda je u tome rešenje...još bi bilo lepše da se ti ljudi gone, ali je pitanje kakvih dokaza ima...
margos margos 19:56 26.07.2009

Re: ?

Мargos, ја те пријавио модератору

Razapnite me ako sam kriva za propas' NIS-a, al' ponelo me glumljenje ekonomskog stručnjaka u baratanju ograničenim sredstvima kućnog budžeta. Priznajem - sve sam radila iz lične koristi.
Možda mi olakšavajuća okolnost bude nabavka turpije za nokte?
niccolo niccolo 19:59 26.07.2009

Re: ?

Priznajem - sve sam radila iz lične koristi

E pa onda je u redu...
topcat topcat 20:07 26.07.2009

Re: ?

AlexDunja

el to neko koristi?
uopste


Dobro pitanje.
Mada, znam ih ja par koje su koristile "kad smo bili mladi".
niccolo niccolo 20:09 26.07.2009

Re: ?

Mada, znam ih ja par koje su koristile "kad smo bili mladi"

A čemu to uopšte zaista služi? Šta postigneš time?
topcat topcat 20:10 26.07.2009

Re: ?

niccolo

A čemu to uopšte zaista služi? Šta postigneš time?

Pa podiže trepavice.
Onda ono...trept...trept...i kao svi padaju!
niccolo niccolo 20:15 26.07.2009

Re: ?

Pa podiže trepavice.
Onda ono...trept...trept...i kao svi padaju!

Što bi se reklo upgrade
ivana23 ivana23 20:18 26.07.2009

Re: ?

niccolo
Mada, znam ih ja par koje su koristile "kad smo bili mladi"
A čemu to uopšte zaista služi? Šta postigneš time?

Pogledaj dobro sliku. Ispresujes/uvijes trepavice prema gore, a zatim naneses maskaru.

topcat topcat 20:18 26.07.2009

Re: ?

niccolo

Što bi se reklo upgrade

Upgrade bi bile one umjetne, ali ne znam da li se i to nudilo!

niccolo niccolo 20:20 26.07.2009

Re: ?

Upgrade bi bile one umjetne, ali ne znam da li se i to nudilo!

Pa verovatno, tamo je izgleda bilo svega...
mashha mashha 22:02 26.07.2009

Re: ?

Pogledaj dobro sliku. Ispresujes/uvijes trepavice prema gore

Meni je to oduvek izgledalo zastrašujuće- čim vidim taj metal uplašim se Podseća me valjda na neku hiruršku intervenciju, pojma nemam...
niccolo niccolo 22:04 26.07.2009

Re: ?

čim vidim taj metal uplašim se

Meni to liči na one sprave za mučenje u špijunskim filmovima
mashha mashha 22:13 26.07.2009

Re: ?

Meni to liči na one sprave za mučenje u špijunskim filmovima


Zamisli samo scenu- "Priznaj niccolo, priznaj!!! Inače ti zavrćemo ruku, krivimo kičmu i uvijamo trepavice!!! "
ivana23 ivana23 22:16 26.07.2009

Re: ?

niccolo
čim vidim taj metal uplašim se
Meni to liči na one sprave za mučenje u špijunskim filmovima

Ne boli... nije cak ni neprijatno, a ima ucinak.
I dalje se koristi, moze da se kupi u parfimerijama.
myredneckself myredneckself 22:29 26.07.2009

Re: ?

to svi znamo, ali da li će neko da odgovara za to?
ali svi znamo i odgovor na ovo pitanje.

Da li je NIS kupio ovu robu preko javnih nabavki, dobio preko kompenzacije ili na neki treći način, nikada se neće saznati, kao ni koliko je platio. Ali je sigurno da je ovo pokazatelj zašto je domaća kompanija morala da bude privatizovana.

e, to mi je odvratno i nije mi jasno...kako znaju da se nikad neće saznati, i da li je normalno da se ne sazna?
niccolo niccolo 22:40 26.07.2009

Re: ?

Ne boli... nije cak ni neprijatno

Ma shvatam ja da ne boli, ali i dalje mi izgleda kao neka od tih sprava
Inače ti zavrćemo ruku, krivimo kičmu i uvijamo trepavice!!!
Priznajem, priznajem
i da li je normalno da se ne sazna?
E to je interesantno pitanje i zavisi od toga kada je kupljeno. Naime, razna dokumenta društva se prema zakonu čuvaju razno vreme, a posle toga se ili uništavaju ili idu u arhiv...Obično su ti periodi 3, 5, 10 godina odnosno trajno. Ako još nije istekao taj period onda bi trebalo da je među dokumentima NISa, ako jeste, onda je ili bačeno (kako se to kaže "izlučeno" ili je u arhivu...ja ne znam baš tačno kako to sve funkcioniše u praksi, ali ovo su otprilike pravila...
siddhartha siddhartha 23:49 26.07.2009

Re: ?

Je l to roba koja je bila namenjena prodaji po benzinskim pumpama? Ako jeste - onda kapiram da stvarno nisam nikad razmišljala da za put i usput kupim veš mašinu. Ma šta mašinu - ma ni uvijač za trepavice...

...onda stvarno ne znas sta znaci `nevolja na putu`! (nema smajlica sa uvijacem za trepuske, pa i ovaj dobro dodje)
topcat topcat 23:55 26.07.2009

Re: ?

ivana23

Pogledaj dobro sliku. Ispresujes/uvijes trepavice prema gore, a zatim naneses maskaru.

Prvo maskara (ili nešto što će ih učvrstiti), pa ovo čudo, pa opet maskara. Tako je to ovdje išlo...i zaista izgleda kao da ćeš otpiliti trepavice.
zilikaka zilikaka 09:24 27.07.2009

Re: ?

Hoće, saznaće se, samo poolaako.
Jedna strana inenzivno češlja papire, a druga je u panici..
cult cult 16:19 26.07.2009

Mislim

za sve ovo postoje tragovi u vidu faktura, potpisi na računima.
Neko za ovo arčenje mora da odgovara (znam, zauvek cu ostati naivan)
Zna se i koja je stranačka bratija upravljala NiSom pre prodaje.
Ovo sam jutros pročitao i to odmah posle teksta o vrlo verovatnom povećanju pdv-a i poreza na dohodak.
I ne znam. Kako smo nemoćni, jbt.

U ovoj zemlji sve treba prodati. Svako "javno preduzeće", ali sve. I to iskljucivo strancima.
Ukljucujuci i opstinske uprave, šaltere, ma sve.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:24 26.07.2009

Re: Mislim

cult
U ovoj zemlji sve treba prodati... Ukljucujuci i opstinske uprave, šaltere, ma sve.

А "шалтеруше"?
niccolo niccolo 16:30 26.07.2009

Re: Mislim

za sve ovo postoje tragovi u vidu faktura, potpisi na računima

Pa trebalo bi, mislim normalna pravila poslovanja zahtevaju tako nešto...opet, to je NIS...

Ovo sam jutros pročitao i to odmah posle teksta o vrlo verovatnom povećanju pdv-a i poreza na dohodak.

Čitao sam da su pričali da neće da povećavaju stope nego će neke proizvode koji su se oporezovali 8% sada da prebace na 18%. Što se tiče poreza na dohodak i tu su pričali o nekim izmenama, ali se nisam udubio šta će tačno biti izmene. Videh i da u Hrvatskoj treba da uvedu onaj dodatni porez od jedno 5%-6% što su i kod nas u jednom trenutku želeli da uvedu pa nije prošlo...
Svako "javno preduzeće", ali sve

Slažem se
cult cult 16:46 26.07.2009

Re: Mislim

ovo oko povecanja poreza ide i prica da ce dici na 19%, ali nebitno koliko ce dici, i kako ce to formulisati tj. zamaskirati, jer to se cedi iz suve drenovine (privreda jednostavno staje) . Bitno je s koje strane popunjavaju praznine u budžetu - još nameta (priliv) ili štednja (odliv). Javne nabavke su glavni izvor korupcionaškoj stranačkoj bratiji, a pročitah da je njihova vrednost 15% BDP Srbije (eeej). Ova sramotna NISova priča je deo toga. U tih 15% BDP-a koliko ide na korupciju? A pazi, oni treba da zatvore samo 1,5%. Dakle. realno, ne bi bilo potrebe za dizanjem nameta ako bi se malo dozvali sebi sto se ovakvih kradja tiče. Medjutim, ako bi to stalo onda bi se postavilo pitanje smisla bavljenja politikom mnogima u vrhu DSa i bratije. Da ne kažem, politika-čemu?
cult cult 16:54 26.07.2009

Re: Mislim

А "шалтеруше"?


Nikako prodavati. Da ih nema trebalo bi ih izmisliti.
Ne postoji bolji način za treniranje sopstvenih zivaca, posle godina opštenja sa njima dovedeš se u stanje apsolutnog stoickog mira, tihovanja i kontemplacije i to jednostavnom voljnom radnjom. Jednom, kad sam produžavao saobraćajnu, uspeo sam i da se odignem od tla i da levitiram celih 12 minuta. Kakva joga, bre
niccolo niccolo 16:55 26.07.2009

Re: Mislim

Medjutim, ako bi to stalo onda bi se postavilo pitanje smisla bavljenja politikom mnogima u vrhu DSa i bratije. Da ne kažem, politika-čemu?

Izdražavanje stranke mnogo košta...
niccolo niccolo 16:55 26.07.2009

Re: Mislim

Jednom, kad sam produžavao saobraćajnu, uspeo sam i da se odignem od tla i da levitiram celih 12 minuta. Kakva joga, bre

omega68 omega68 17:30 26.07.2009

Re: Mislim

Zašto je naftnoj kompaniji bilo potrebno hiljadu termometara, verovatno se pitaju i Rusi, a mogli bi i domaći poreski obveznici.

Pa da se meri temperatura - hiljadu puta
niccolo niccolo 17:35 26.07.2009

Re: Mislim

Pa da se meri temperatura - hiljadu puta

I to što kažeš, možda su to termometri za jednokratnu upotrebu...
dragan7557 dragan7557 17:35 26.07.2009

Re: Mislim

Ukljucujuci i opstinske uprave, šaltere, ma sve.

Znači i Šalteruše ?

dragan7557 cerski
margos margos 17:42 26.07.2009

Re: Mislim

I to što kažeš, možda su to termometri za jednokratnu upotrebu...

Pa ajd' reci pošteno -kad si pon'o termometar naput.
Nisi nikad - garant!
E, vidiš, oni su znali da ti ne misliš - i potrudili se da misle umesto tebe i da to ga ponude na usputnom stajalištu.
Kad se lupiš po čelu 'jao, termometar sam zaboravio!!!' a oni, nasmešeno kažu 'voilà' :)



Idealan za vodu - zove se 'Delfin'.
niccolo niccolo 17:43 26.07.2009

Re: Mislim

Pa ajd' reci pošteno -kad si pon'o termometar naput.

Istina...
mirelarado mirelarado 18:13 26.07.2009

Re: Mislim

Idealan za vodu - zove se 'Delfin'.


A за љубитеље најновијих технолошких достигнућа ту је ласерски термометар, можеш да мериш температуру и на даљину, само упериш справицу ка жељеном објекту:

niccolo niccolo 18:18 26.07.2009

Re: Mislim

A за љубитеље најновијих технолошких достигнућа ту је ласерски термометар, можеш да мериш температуру и на даљину, само упериш справицу ка жељеном објекту:

Bez zezanja, to je sasvim cool stvar (doduše ne znam zašta bih je koristio, ali je dobro imati je)...
nsarski nsarski 19:39 26.07.2009

Re: Mislim

А "шалтеруше"?

Brajovicu, Brajovicu, ja sam ocekivao od tebe da letujes i kreativno se odmaras (kao, na primer, pisci na Jalti), kad ti zaseo na dajalap...
niccolo niccolo 19:48 26.07.2009

Re: Mislim

Brajovicu, Brajovicu, ja sam ocekivao od tebe da letujes i kreativno se odmaras (kao, na primer, pisci na Jalti), kad ti zaseo na dajalap...

I još prijavljuje nedužne komentare moderatorima...
mimi09 mimi09 22:58 26.07.2009

Re: Mislim

kao, na primer, pisci na Jalti




dajlap na kuli
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:35 26.07.2009

Re: Mislim

nsarski
А "шалтеруше"?

Brajovicu, Brajovicu, ja sam ocekivao od tebe da letujes i kreativno se odmaras (kao, na primer, pisci na Jalti), kad ti zaseo na dajalap...

Па, празни Херцег Нови није Јалта, а ни ја нисам баш Чехов или макар Горки... Толико ;-)
margos margos 23:45 26.07.2009

Re: Mislim

dajlap na kuli

Mimi, jel to Lastočkino gnezdo?
mimi09 mimi09 00:12 27.07.2009

Re: Mislim

yes!
niccolo niccolo 11:29 27.07.2009

Re: Mislim

Mimi, jel to Lastočkino gnezdo?

Neki dvorac, zatvor, vojno utvrđenje ili nešto treće?
margos margos 12:44 27.07.2009

Re: Mislim

mimi09
yes!

O, o, o Mimi ... . bila neka pesma grupe Magazin :)

Sliku i priču o Lastočkinom gnezdu sam prvi put videla i čula kad sam imala 11 godina i eto, nisam je zaboravila.
Fala:)
mariopan mariopan 15:02 27.07.2009

Re: Mislim

niccolo
Mimi, jel to Lastočkino gnezdo?

Neki dvorac, zatvor, vojno utvrđenje ili nešto treće?

Dvorac.
niccolo niccolo 15:50 27.07.2009

Re: Mislim

tnx
dunja73 dunja73 17:50 26.07.2009

----

Kako mene frka hvata od ovoga sto
ce ove kockarnice da izmeste po Evropi iz Rusije ..
troll Nicco ..
niccolo niccolo 18:06 26.07.2009

Re: ----

Kako mene frka hvata od ovoga sto
ce ove kockarnice da izmeste po Evropi iz Rusije .

E da, čitao sam o tome da je Putin zatvorio kockarnice...
mashha mashha 17:59 26.07.2009

E

ovo mi je i tužno i smešno u isto vreme, stvarno ne znam šta da mislim
Sa onog spiska su mi takođe interesantne i pegle: količina 700, cena 55- 755... baš me zanima kako izgleda pegla od 55 dinara?
Maša The Zbunjena- Al' Skroz
Blade Runner Blade Runner 18:06 26.07.2009

Re: E

baš me zanima kako izgleda pegla od 55 dinara?


niccolo niccolo 18:07 26.07.2009

Re: E

baš me zanima kako izgleda pegla od 55 dinara?

Ko zna od koje to godine još stoji tamo

Edit: Evo Blejd dobro reče...
Blade Runner Blade Runner 18:11 26.07.2009

Re: E

Ko zna od koje to godine još stoji tamo

Antika. To bi trebalo da joj poveća vrednost
niccolo niccolo 18:12 26.07.2009

Re: E

Blade Runner
Ko zna od koje to godine još stoji tamo

Antika. To bi trebalo da joj poveća vrednost

mashha mashha 18:15 26.07.2009

Re: E

Antika. To bi trebalo da joj poveća vrednost


Uze mi slovca iz tastature
Doctor Wu Doctor Wu 18:02 26.07.2009

Pa da.

Onima što su kukali "Pa što Rusima?" samo jedno: sve, ali baš sve, je bolje od onoga što je bilo. Državna imovina u Srba je samo izvor korupcije. Tako je bilo sa NISom, tako je sa Telekomom, tako je sa EPS-om, pretpostavljam i sa vodovodom. Mogu samo da zamislim kako se rade nabavke za ambasade, koliko se preplaćuju štampači, računari, mrežne kartice. Kada su pirodni monopoli i državni organi u pitanju, jedini lek protiv toga je da sve, svaka faktura, svaka isplata, svaka narudžbina bude dostupna na internetu.
niccolo niccolo 18:17 26.07.2009

Re: Pa da.

sve, ali baš sve, je bolje od onoga što je bilo

Potpuno se slažem. U Srbiji i nema ozbiljne borbe protvi monopola (uključujući i Miškovićev) baš zato što su najveći monopolisti u stvari državne firme...

To oko nabavki za ambasade bi moglo da bude veoma interesantno pitanje, nisam čuo da se neko do sada bavio time...
Doctor Wu Doctor Wu 18:52 26.07.2009

Re: Pa da.

To oko nabavki za ambasade bi moglo da bude veoma interesantno pitanje, nisam čuo da se neko do sada bavio time...

Slučajno znam da adaptacije svih ambasada u svetu radi ekskluzivno neka firma iz Novog Sada, tipa Gliša i Miša. Naravno, poslovi se ugovaraju direktnom nagodbom, ni pomisli od javnih tendera, ponuda. Tako se radilo pod g. (GSS) Svilanovićem, tako se radilo pod g. (SPO) Draškovićem, a verujem da se tako isto radi i pod g. (DS) Jeremićem. Zato se slažem sa Vučkovićem, e-vlada sa javnim objavljivanjem svih računa i troškova je jedino rešenje.
niccolo niccolo 18:57 26.07.2009

Re: Pa da.

Zato se slažem sa Vučkovićem, e-vlada sa javnim objavljivanjem svih računa i troškova je jedino rešenje.

Svakako. Nažalost ovde se još borimo sa primenom zakona o dostupnosti javnih informacija...
ivana23 ivana23 19:17 26.07.2009

Re: Pa da.

niccolo
Zato se slažem sa Vučkovićem, e-vlada sa javnim objavljivanjem svih računa i troškova je jedino rešenje.
Svakako. Nažalost ovde se još borimo sa primenom zakona o dostupnosti javnih informacija...

Nema toga (javnosti informacija) nigde. Svi su raskalasni kada su narodne pare u pitanju.
Evo i skorasnjeg primera:

Sarkozi i Karla troše više od 700 evra dnevno na cveće
niccolo niccolo 19:49 26.07.2009

Re: Pa da.

Sarkozi i Karla troše više od 700 evra dnevno na cveće

Dobro, Karla je skupa ženska za održavanje, pa zato...

P.S. I onda kritikuju Silvija kad...beep...za svoje pare...
ivana23 ivana23 20:00 26.07.2009

Re: Pa da.

I onda kritikuju Silvija kad...beep...za svoje pare...

Odakle njemu - njegove pare?
niccolo niccolo 20:02 26.07.2009

Re: Pa da.

Odakle njemu - njegove pare?

Pa pevao čovek po brodovima i štedeo
ivana23 ivana23 20:04 26.07.2009

Re: Pa da.

Dobro, Karla je skupa ženska za održavanje, pa zato...

E, da... ne samo da je skupa, vec je verovatno i zahtevna, video si u vestima da je Sarkoziju danas pozlilo dok je džogirao.


niccolo niccolo 20:07 26.07.2009

Re: Pa da.

vec je verovatno i zahtevna, video si u vestima da je Sarkoziju danas pozlilo dok je džogirao.

Ma on to zbog zdravlja...
Doctor Wu Doctor Wu 20:21 26.07.2009

Re: Pa da.

Svi su raskalasni kada su narodne pare u pitanju.

Da, i to je dosta rašireno razmišljanje. Pre par dana sam imao interesantnu diskusiju na Ćirkovićevom blogu o tome u vezi Petnice. Postoji negde u glavama naših ljudi ta ideja da su narodne pare tu for grabbing i niko nije obavezan da ozbiljno obrazloži zašto i na šta bi ih trošio. Primeri kao ovi koje navodi niccolo se pre koriste kao izgovor "Kad može on, što ne bih mogao i ja?" nego kao povod za suštinsko menjanje neodrživog sistema.

U UK je pre jedno 2 meseca Daily Telegraph počeo da objavljuje detalje expense claims parlamentaraca. To je izazvalo pravu javnu hajku na političare, ostavke su počele da pljušte na sve strane. Ne razumem zašto 92jka nije u stanju da uradi nešto slično u Srbiji. Ako su imali petlju da se bore protiv onog satrapa, ne razumem zašto je tako teško otkrivati korupciju u političkom vrhu Srbije. Ili je slučaj da sada nemaju tako moćne zaštitnike kao što su ih imali u borbi protiv Miloševića.
niccolo niccolo 20:28 26.07.2009

Re: Pa da.

Ili je slučaj da sada nemaju tako moćne zaštitnike kao što su ih imali u borbi protiv Miloševića

Možda je i to problem...a možda sad nema druge strane, sve stranke su u igri u nekoj meri...opet, u Srbiji nikada nije bilo dovoljno demokratskog potencijala da se ovakve stvari rešavaju demokratskim putem tj. ostavkama. Kod nas se po pravilu ćuti, ćuti, ćuti pa onda izbije neka buna ili tako nešto kad prekipi...
ivana23 ivana23 20:42 26.07.2009

Re: Pa da.

slučaj da sada nemaju tako moćne zaštitnike kao što su ih imali u borbi protiv Miloševića

Ili protivnike, hm?
niccolo niccolo 20:46 26.07.2009

Re: Pa da.

Pre par dana sam imao interesantnu diskusiju na Ćirkovićevom blogu o tome u vezi Petnice

Evo sad sam pročitao sve tamošnje komentare i odamh mi je nešto zapalo za oko. Nikada neću razumeti zašto je prva reakcija kad neko iznese suprotno mišljenje, hajde da se "pobijemo" sa njime. U redu je da postoje neke teme gde stvarno nije ukupno kontrirati (recimo oni blogovi o 17. martu i događajima na Kosovu i slično), ali sve ostalo treba da bude podložno racionalnoj analizi gde ćerazličiti ljudi da ponude različito viđenje pa ćemo iz toga izađi sa onime što se većini čini kao najbolje rešenje. Konkretno, čini mi se da je tamo bilo par blogera koji su postavili pitanje a da li nama treba Petnica finansirana na budžetu i onda je krenuo fajt umesto da se mirno i staložene glave "sukobe" argumenti za i protiv i da na osnovu toga zaključimo šta je interes našeg društva...
antioksidant antioksidant 10:33 27.07.2009

Re: Pa da.

Nema toga (javnosti informacija) nigde. Svi su raskalasni kada su narodne pare u pitanju.
Evo i skorasnjeg primera:

Sarkozi i Karla troše više od 700 evra dnevno na cveće

upravo ima javnosti...

zato se u francuskoj i zna koliko tros4e na cvece karla i suprug joj

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana