B92 Blog    Članovi    Dejan Restak    Oružje koje sija vatreno

Dejan Restak
11:21
ČET
18
OKT

Oružje koje sija vatreno

I koje će biti atomska bomba bačena u pakao u svakom momentu kad bude trebalo.

Zamoljen sam nebrojeno puta da ove reči ovekovečim kao simbol srpskog junaštva u 21. veku.  Znam da malo kasnim, ali toliko je dobro da može proći i bajato.

Glavu dajem - Kosmet ne dajem!!!





Komentari (198)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Queeria  12:07 18.10.2007
Preporuka: 14

Hapsiti...

#Link  Replika: 149
Mene samo zanima zašto ovog čoveka niko ne hapsi?!
Zar paravojne formacije nisu zabranjene zakonom... ili mi još uvek uživamo u njihovim delima?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Restak  12:12 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

Mene samo zanima zašto ovog čoveka niko ne hapsi?!
Zar paravojne formacije nisu zabranjene zakonom... ili mi još uvek uživamo u njihovim delima?


Hvala ti.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:22 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: Hapsiti...

Niko ne hapsi i ne osuđuje neonaciste i paravojne formacije u Srbiji, s druge strane je isto sa Albanskom nacionalnom armijom na Kosovu... i ako se tako nastavi, eto ti belaja "očas posla"... :(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  12:25 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

A šta nam kaže pametni i prelepi Rade Bulatović:

Na prijemu povodom dana BIA, Bulatović je rekao da Agenciju očekuju "velika iskušenja u suprotstavljanju subverzivnim i nedozvoljenim aktivnostima", kao i u očuvanju "ekonomske bezbednosti i zaštiti građana od svih oblika ekstremizma".


Pa hajde zaštitite nas!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  12:30 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: Hapsiti...

Queeria
A šta nam kaže pametni i prelepi Rade Bulatović:

Na prijemu povodom dana BIA, Bulatović je rekao da Agenciju očekuju "velika iskušenja u suprotstavljanju subverzivnim i nedozvoljenim aktivnostima", kao i u očuvanju "ekonomske bezbednosti i zaštiti građana od svih oblika ekstremizma".


Pa hajde zaštitite nas!!!


pa, znas ti koga pametni i prelepi smatra ekstremistima.




jos ce njih i da hapsi!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  12:34 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: Hapsiti...

Queeria
A šta nam kaže pametni i prelepi Rade Bulatović:
Na prijemu povodom dana BIA, Bulatović je rekao da Agenciju očekuju "velika iskušenja u suprotstavljanju subverzivnim i nedozvoljenim aktivnostima", kao i u očuvanju "ekonomske bezbednosti i zaštiti građana od svih oblika ekstremizma".Pa hajde zaštitite nas!!!

Isto Rade

Građani Srbije mogu da budu spokojni jer su sve aktivnosti BIA usmerene isključivo na zaštitu države i građana saglasno utvrđenoj državnoj politici

Dakle, dzaba se bunis
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  12:34 18.10.2007
Preporuka: 56

naravno da je ovaj covek za hapsenje,

ali za mene je najvazniji komentar ratobornog srbina sa kosmeta koji kaze - u dogovoru sa medjunarodnim vlastima, ima da dodju i da pokazu nanu naninu, a kad novinar pita - a ako nema dogovora sa medjunarodnim vlastima, ratoborko odmah zavuce rep pod noge, pa kaze - e onda, da ne dolaze. NE-ZGO-DNO-JE!

to je ono sto tvrdim odavno, niko a nece reci kad kosovo bude postalo samostalna drzava. malo ce da pucaju prazne reci i gotovo. ovde se skupilo trines krezavih baba i jedan upisani vojvoda skandal magazina da brane od hapsenja velikog diktatora. niko vise. toliko se strepelo, da ne bude revolucije i mrtvih, a ono, sinisa vucinic uneredjen u basti place.

tako ce biti i ovog puta, samo sto se tema kosova koristi da bi koalicija ostala na vlasti i zagrabila sve sto je u ovoj opljackanoj drzavi preostalo da se otme.

kosovo odavno nije u srbiji, izgubili smo ga u ratu koji smo vodili sa najacom vojnom silom sveta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Viktor  12:42 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

Biljana Srbljanović
e onda, da ne dolaze. NE-ZGO-DNO-JE!


Ovo je i meni veci hit - onaj prvi je obican ludak, vidjamo ih svaki dan (mada bi ga trebalo prihapsiti).
A ovaj drugi je isti Ilija Cvorovic: "Javi Djuri da blokira aerodrom!"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  12:44 18.10.2007
Preporuka: 28

Re: Hapsiti...

Kakve bre bombe..kakvi bakraci....:-))))))gde vi tu vidite nekoga normalnog i pametnog? Uzimati njih za ozbiljno veca je bolest nego ono sto oni izjavljuju. Ali sa druge srane...teroriste na Kosovu niko nije razoruzao i nema tu nameru...mislim na Albance.

Pa davati podrsku albanskim teroristima i separatistima takodje treba tretirati kao prekrsaj zakona i takodje hapsiti...ili su oni izuzeti iz zakona pa mogu da rade sta hoce? A sada rade sta hoce///prete i paradiraju sa oruzjem u rukama...ja ove jadnike nikad nisam videla sa oruzjem...ova izjava o atomskoj bombi mi je toliko neozbiljna i smesna da bi trebalo pregledati onoga ko je to izjavio...a pregledala bih i one koji ih uzimaju za ozbiljno.

Vise mi se cini da odmah kada se ANA pojavi sa oruzjem u rukama iskopaju ove jadnike pa razvezu o njima tek da se pokaze kako smo i mi tako fasisticki narod pa ta ANA i treba da postoji da zastiti jadne Albance od onog umobolnika koji rodjenu decu tera da marsiraju sa grbovima i zastavama...oruzje im nikad nisam videla u rukama.

Smesno i zalosno:-))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:46 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

A šta nam kaže pametni i prelepi Rade Bulatović:

Na prijemu povodom dana BIA, Bulatović je rekao da Agenciju očekuju "velika iskušenja u suprotstavljanju subverzivnim i nedozvoljenim aktivnostima", kao i u očuvanju "ekonomske bezbednosti i zaštiti građana od svih oblika ekstremizma".

Pa hajde zaštitite nas!!!


Vrana vrani oči ne vadi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Restak  12:49 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

NE-ZGO-DNO-JE!

ovo je postala mantra u nasim prostorijama ;;)
poput onoga sa Mladicem iz Insajdera ako se secate:
Nije t'to zadatak
ili
Možda spava
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ruben  12:51 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

Biljana Srbljanović
ali za mene je najvazniji komentar ratobornog srbina sa kosmeta koji kaze - u dogovoru sa medjunarodnim vlastima, ima da dodju i da pokazu nanu naninu, a kad novinar pita - a ako nema dogovora sa medjunarodnim vlastima, ratoborko odmah zavuce rep pod noge, pa kaze - e onda, da ne dolaze. NE-ZGO-DNO-JE!

to je ono sto tvrdim odavno, niko a nece reci kad kosovo bude postalo samostalna drzava. malo ce da pucaju prazne reci i gotovo. ovde se skupilo trines krezavih baba i jedan upisani vojvoda skandal magazina da brane od hapsenja velikog diktatora. niko vise. toliko se strepelo, da ne bude revolucije i mrtvih, a ono, sinisa vucinic uneredjen u basti place.

tako ce biti i ovog puta, samo sto se tema kosova koristi da bi koalicija ostala na vlasti i zagrabila sve sto je u ovoj opljackanoj drzavi preostalo da se otme.

kosovo odavno nije u srbiji, izgubili smo ga u ratu koji smo vodili sa najacom vojnom silom sveta.


Nemoj da pričaš!
E, sad mi je jasno.
Hvala ti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  12:54 18.10.2007
Preporuka: 28

Re: Hapsiti...

Kakve bre bombe..kakvi bakraci....:-))))))gde vi tu vidite nekoga normalnog i pametnog? Uzimati njih za ozbiljno veca je bolest nego ono sto oni izjavljuju. Ali sa druge srane...teroriste na Kosovu niko nije razoruzao i nema tu nameru...mislim na Albance.


Evo stigli ovi što sve relativizuju... Naši nisu ozbiljni, ali ova ANA je mnogo OPASNA...

Boli me uva što nema normalnog i pametnog. Od kada je za hapšenje potrebno nekome izmeriti IQ.
Dotični nije DETE, već matora drtina, i odgovoran je za svoje postupke... Ako je LUDAK, onda postoji institucija i za njega.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:58 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

Dotični nije DETE, već matora drtina, i odgovoran je za svoje postupke... Ako je LUDAK, onda postoji institucija i za njega.

Aferim!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Restak  13:07 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: Hapsiti...

onda postoji institucija i za njega.


ocito je da su mediji ovakvim profilima prirodno utociste. drugo nemaju na ovim prostorima. u zatvorima nema mesta, prepuni su sitnih klosara, a nije bolje stanje ni u drugim institucijama. Njihovi rezidenti haraju selima sa sekirama i noževima ili daju izjave na pres konferencijama.

a sto se tice kad mogu oni možemo i mi kaže tamo čovek lepo, kad mogu oni da protestuju možemo i mi ali sa atomskim naoružanjem u rukama.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  13:07 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: Hapsiti...

Dotični nije DETE, već matora drtina, i odgovoran je za svoje postupke... Ako je LUDAK, onda postoji institucija i za njega.

Skupstina?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:09 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: Hapsiti...

Jeste ludak potpuno se slazem ali on DECU tera da nose one zastave i da marsiraju..na tu decu sam mislila...a za ludaka svakako da postoje mesta gde ih treba smestiti i tako mozda spasti i onu decu..gledala sam njihove nebulozne parade...pa tamo je dece i previse...zalosno je da takav covek sme to da radi i da niko ne reaguje. To treba hapsiti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  13:09 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

Hvala ti.


Nista, i drugi put. Imam ja odgovor na sve tvoje dileme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  13:09 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

ocito da je su mediji ovakvim profilima prirodno utociste


Ne volem... šizove i nervne bolesnike,
pre ih puštali na vikend,
sad ih puste pravo pred kamere...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  13:16 18.10.2007
Preporuka: 35

Re: Hapsiti...

Pa davati podrsku albanskim teroristima i separatistima takodje treba tretirati kao prekrsaj zakona i takodje hapsiti...


davati podrsku teroristima je kaznjivo po svakom zakonu. zbog toga me i iznenadjuje da ljudi koji daju podrsku ovoj vrsti udruzivanja nisu pohapseni. ili oni nisu uhapseni zato sto je srpski terorizam prihvatljiv, a albanski nije?
speparatisti, s druge strane, ako pri tom mislis na ljude koji se zele da zive u samostalnoj drzavi, oni nisu izvan zakona. a ako ima neki zakon koji mene sprecava da razumem zasto kosovo treba da bude nezavisno od beograda, ti onda dodji da me uhapsis. pa onda, negde u decembru, budi spreman da hapsis celu drzavu, kad svi budu cutke prihvatili realnost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  13:23 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

Skupstina?


He, he, he, he, he, he, he, he, he... Joooooj pa ovo je u stvari tužno :((
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
snezana mihajlovic  13:23 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

Čudi me...

Before I speak, I have something important to say.
(ovo je vučko "kriv")
edit
ps. nestao komentar čudi me...pa da ne bude zabune
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  13:25 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

ovde se skupilo trines krezavih baba i jedan upisani vojvoda skandal magazina da brane od hapsenja velikog diktatora.

dec ol. ni manje ni vise.
a ovaj ne-zgo-dan...meni samo nije jasno zasto im se poklanja tolika medijska paznja?! njih je manje od cuvara slobinog kovcega.

ps. atomska bomba?! pa taj nema ni osnovnu skolu...!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  13:30 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

ovde se skupilo trines krezavih baba i jedan upisani vojvoda skandal magazina da brane od hapsenja velikog diktatora.
dec ol. ni manje ni vise.

A ovi što su ga hapsili ispali heroji... c c c c c :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  13:34 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

speparatisti, s druge strane, ako pri tom mislis na ljude koji se zele da zive u samostalnoj drzavi

Vi bas umete da nadjete pravi smisao za odredjene reci!Hm...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  13:52 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: NE-ZGO-DNO-JE!

Evo, ovo je predstavnik naseg naroda, ovaj koji se ne da lako zbuniti:) Cvrc. Potseca me u vo vremja neko drugo kada su , kako mi je baba pricala, i zidovi imali usi. Jaooo, okruzeni smo neprijateljima, ima spijuna medju nama, svi nas gledaju, pravi se da ne cujes kada ti se neko obrati, ne znam ja nista ali vi znate da ja znam...Zavera! Ja mislim da je Mladic na nekoj od planeta naseg suncanog sistema. Samo, ps. necu da neko cuje da sam ovo rekla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  13:53 18.10.2007
Preporuka: 35

Re: Hapsiti...

Vi bas umete da nadjete pravi smisao za odredjene reci!Hm...


sto? da li separatisti treba da bude sinonim za neprijatelja? teroristu? prodanu dusu? izdajicu?
ili da kratko, savetnicki, kazemo "siptar" i time podrazumevamo sve gore navedeno?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  13:55 18.10.2007
Preporuka: 28

Re: Hapsiti...

Biljana Srbljanović
Pa davati podrsku albanskim teroristima i separatistima takodje treba tretirati kao prekrsaj zakona i takodje hapsiti...


davati podrsku teroristima je kaznjivo po svakom zakonu. zbog toga me i iznenadjuje da ljudi koji daju podrsku ovoj vrsti udruzivanja nisu pohapseni. ili oni nisu uhapseni zato sto je srpski terorizam prihvatljiv, a albanski nije?
speparatisti, s druge strane, ako pri tom mislis na ljude koji se zele da zive u samostalnoj drzavi, oni nisu izvan zakona. a ako ima neki zakon koji mene sprecava da razumem zasto kosovo treba da bude nezavisno od beograda, ti onda dodji da me uhapsis. pa onda, negde u decembru, budi spreman da hapsis celu drzavu, kad svi budu cutke prihvatili realnost.

MIslim na teroriste sa oruzjem..tu postoji razlika zar ne? Naoruzani su i malo ,malo pa prete. Zar to ne treba hapsiti? Na njih mislim i na one koji ih ,tako naoruzane podrzavaju.

Daleko bilo da podrzavam ove druge ,nase, ne moze se to jedno drugim pravdati .zapravo i ne pravdam nego pitam zasto se ISTO ne reaguje i na jedne i na duge.

A za nezavisno Kosovo svako moze da zeli i zavisno i nezavisno kako god kome volja sve dok ne uzmu oruzje da to svoje sto zele i ostvare. Albanci su uzeli to oruzje i odavde im se itekako daje podrska ?To podrzavate?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  13:59 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: Hapsiti...

Daleko bilo da podrzavam ove druge ,nase, ne moze se to jedno drugim pravdati .zapravo i ne pravdam nego pitam zasto se ISTO ne reaguje i na jedne i na duge.

Kako mislis nasi? Ako su tvoji, nosi ih kuci, al' meni vala ne trebaju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Restak  14:01 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: Hapsiti...

To podrzavate?

nema potrebe za dramatizacijom iako imamo dramskog pisca u druzini.
niko ovde ne podrzava oruzje. inace ga ne bi bilo na ovom blogu.
takodje na mom blogu kada je oružje u pitanju ne pravim razlike u odnosu na naciju veru ili boju kože.
međutim trenutno sam fasciniran mogućnostima slobode medija u Srbiji kada je u pitanju srpski heroizam nasuprot izdajnicima koji bi da naruše integritet i identitet najvećeg srpskog brenda kakav je npr Delta.
Izgleda da i ovaj sa sjajnim vatrnim oružjem ima advokate u Londonu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kuki  14:06 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

Biljana Srbljanović

to je ono sto tvrdim odavno, niko a nece reci kad kosovo bude postalo samostalna drzava. malo ce da pucaju prazne reci i gotovo.

Isto je bilo nedavno sa Crnom Gorom. Nedavno, ali ipak zaboravljeno, a kako kazu: ko zaboravlja istoriju, osudjen je da je ponavlja.
Biljana Srbljanović

tako ce biti i ovog puta, samo sto se tema kosova koristi da bi koalicija ostala na vlasti i zagrabila sve sto je u ovoj opljackanoj drzavi preostalo da se otme.

Jos nesto, kada se izgubi (i zvanicno) Kosovo, izgubice se i prilican broj njihovih glasaca. Tog trenutka i iz tog razloga, Kosovo ce biti zaboravljeno i ostati nepomenuto od "koalicije".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  14:10 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

MIslim na teroriste sa oruzjem..tu postoji razlika zar ne? Naoruzani su i malo ,malo pa prete. Zar to ne treba hapsiti? Na njih mislim i na one koji ih ,tako naoruzane podrzavaju.

A u domenu koje (čije) policije bi bila ova hapšenja?
Srpska bi mogla da se pozabavi naoružanim teroristima i inima na teritoriji Srbije. Čini mi se da mislite da bi ISTA ta policija trebalo na ISTI način da tretira i albanske teroriste na Kosovu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Black Adder  14:16 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

kuki
Jos nesto, kada se izgubi (i zvanicno) Kosovo, izgubice se i prilican broj njihovih glasaca. Tog trenutka i iz tog razloga, Kosovo ce biti zaboravljeno i ostati nepomenuto od "koalicije".


Mislim da će bez obzira na svako rešenje srpska vlast sačuvati virtuelno postojanje Kosova u svojoj administraciji, pa ne verujem da će to imati uticaja na smanjenje poslanika u Skupštini ili broja glasača i glasačkih mesta i odbora. Samo će se recimo biračko mesto Peć nalaziti recimo u Čačku, Priština u Kruševcu i sl. Kao što sada imate u Srbiji osnovne i srednje škole (do skora i fakultete) pa čak i opštinske organe koji realno postoje u unutrašnjoj Srbiji ali se po papirima vode kao da su i dan danas na Kosovu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:17 18.10.2007
Preporuka: 28

Re: Hapsiti...

Lektorka
MIslim na teroriste sa oruzjem..tu postoji razlika zar ne? Naoruzani su i malo ,malo pa prete. Zar to ne treba hapsiti? Na njih mislim i na one koji ih ,tako naoruzane podrzavaju.

A u domenu koje (čije) policije bi bila ova hapšenja?
Srpska bi mogla da se pozabavi naoružanim teroristima i inima na teritoriji Srbije. Čini mi se da mislite da bi ISTA ta policija trebalo na ISTI način da tretira i albanske teroriste na Kosovu.


U domenu onih koji su sebi UZELI u zadatak da sve naoruzane formacije na Kosovu razoruzaju ..pa nisu to uradili ...pa sada imamo Kosovo sa ovim stanjem koje jeste. Dakle isterani Srbi -naseljeni Albanci pa i iz Albanije i to se ovde u Srbiji podrzava jer kazu -TAKO TREBA. Da li tako treba?

Ovde u Srbiji mislim da samo oko Sandzaka postoje takve grupe i samo tamio srpska policija moze da intervenise. To bi i trebalo da radi ...ostali nemaju oruzje ali imaju gomilu nebuloznih ideja kao ovaj sa vatrenim oruzjem ili oni neonacisti u N Sadu.Pa i njih bi trebalo pohapsiti .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  14:19 18.10.2007
Preporuka: 35

Re: Hapsiti...

MIslim na teroriste sa oruzjem..tu postoji razlika zar ne?...Albanci su uzeli to oruzje i odavde im se itekako daje podrska ?To podrzavate?

ne znam sta su to nenaoruzani teroristi? terorizam je nasilna, naoruzana pretnja, ne postoji nenaoruzani terorizam. to prvo.
drugo i mnogo vaznije,

albanci nisu ana. ana je teroristicka jednica, ista kao skorpioni ili ovi vitezovi lazara, samo ocigledno malo bolje opremljena. ne razumem vase pitanje? ako mislite da srbi nisu skorpioni, zasto vam je tesko da shvatite da gradjani kosova nisu isto sto i teroristicka organizacija pod imenom ana? ako kazem da teroriste treba hapsiti, i srpske i albanske, odakle vam ideja da ja dajem podrsku ani? ili vi mislite da je svaki albanac terorista, samim tim jedini dobar albanac je uhapseni albanac?

nas razgovor polako postaje besmislen. vrtimo se kao maca oko mleka, a da u stvari, vi ne mislite da su svi "siptari" do zuba naoruzani i jedu srpsku decu, a svi srbi koji misle da je kosovo odavno prestalo da bude srpsko, zapravo izdajnici i sa njima treba, kao i sa "siptarima", po kratkom postupku?

albanci su nase komsije. strasno je glupo i besmisline optuzivati citav jedan narod za terorizam. posebno je glupo pretiti i ne razumeti zasto zele da budu nezavisni. samo poslednji primer crne gore, protiv cije nezavisnosti je srbija isto tako bila. od kad se odvojila, crna gora je potpisala i ratifikovala sporazum o stabilizaciji i pridruzivanju, dok se mi jos jurimo sa usmenim obecanjima svetskih vice ministara da ce, majke mi, evo samo sto nije, da razmotre da li smo za razmatranje. svako ko se od nas odvojio, bolje mu je bilo. ako mi imamo vremena za gubljenje, ostali nece da tonu sa nama. to je normalno i prirodno.

a terorizam ne poznaje granice. svi smo ugrozeni, ma gde se nalazili i obaveza je civilnog drustva da se bori protiv toga. i kada novinaru koji svedoci o skorpionima teroristi postave bombu na prozor i kada se albanski ekstremisti obuku u crno i prete puskama pred kamerama. nema dobrog i loseg terorizma, naseg i njihovog.
prekinite sa tom opasnom igrom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  15:24 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: naravno da je ovaj covek za hapsenje,

Vec naslucujemo kako ce nezavisnost Kosmeta uticati na mir, stabilnost i gradjanske slobode.
Kosovo je vec duze vreme fakticki nezavisno a stanje ljudskih prava nealbanaca je katastrofalno.

Status Kosova je politicki problem koji nema nuzno veze sa ljudskim pravima. Mnogo zemlje nece priznati nezavisnost. Kiprani su izjavili da Kosovo nece priznati cak i ako ga Srbioja prizna.

Nezavisnost nece doneti nikakvo poboljsanje uslova zivota tim ljudima dole, medjutim ljudi koji vole da pojednostavljuju stvari (LDP) misle da samo treba pustiti Kosovo da ode i sve ce se resiti.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:52 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: Hapsiti...

Evo Biljana... Albanci jesu nase komsije....ne traze oni da se odeli Albanija od Srbije kao sto je to trazila Crna Gora...pa te dve stvari nemojte ni dovoditi u vezu....dakle kada bi Albanija htela da se odvoji od Srbije i ja bih je u tome podrzala...kao sto rekoste..od nas ovako sugavih svako ko se odvojio samo se ovajdio. Neka im je srecno:-))))

Sto se tice oruzja i "oruzja" treba samo da pogledate snimak onog 17-og marta pa da vidite na delu oruzje koje nisu meci i puske..nego nevidjena mrznja mladih Albanaca i nezaustavljiv talas nasilja prema svemu nealbanskom...koje niko nije ni pokusao da zaustavi...a tamo na Kosovu sila vojske koja ima zadatak i mandat da se takve stvari sprece...pa su samo gledali i pomagali da se sto vise Srba preveze u Srbiju...ne da ih odbrane...ne...niko ih nije branio...samo su ih prevozili onako gole i bose i izbezumljene jer ne znaju gde su im deca i kuda da beze....ta slika ce vam najbolje objasniti sta sam mislila pod "oruzjem".

Takvo osovo kakvo je danas nastalo je upravo tim nasiljem...pa odavde ima podrsku da se bas takvo i ocisceno od svojih stanovnika nealbanaca promovise u novu drzavu.Ako i prihvatim da se separatizam moze smatrati legitimnim nacinom za nastanak novih drzava onda takvo pravo treba da se prizna svakome ko to zeli. Zasto bi samo Albanci imali pravo da za sebe UZMU komad neke zemlje iako imaju svoju maticnu drzavu. Kako je pocelo...pitam se gde cemo mi Srbi da idemo kada svako bude UZEO sta god mu se svidi... mi nemamo rezervnu drzavu...imamo samo ovu jednu i od nje nam malo po malo uzima ko god hoce i kad hoce i vi kazete da je to u redu.

Pa i to da prihvatim ..onda bi bilo u redu i Srbi iz raznih susednih zemalja da pocnu da se onako separatisticki okupljaju i da trze SVOJU DRZAVU u Crnoj Gori...Bosni..zasebnu i nezavisnu...i td?Moze li to? Ako ne moze zasto ne moze? Da li smo mi neki poseban narod na koji se ne odnose medjunarodna prava.ljudska prava ..pravo na zivot u svojoj kuci bez da vam neko otme sve sto ste pet ili sest generacija sticali?Zasto se i ti ljudi ne pitaju i samo vam je smesno sta imaju da kazu ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  16:06 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: Hapsiti...

sto? da li separatisti treba da bude sinonim za neprijatelja? teroristu? prodanu dusu? izdajicu?
ili da kratko, savetnicki, kazemo "siptar" i time podrazumevamo sve gore navedeno?

Neee!Odakle vam to?Treba da bude sinonim za dragog prijatelja koji prvo pita jel sme,pa onda ubije,Ljude,recimo na njivi sa detetom.E,onda im otme zemlju i zeli da zivi na istoj -NEZAVISNO!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  16:59 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Hapsiti...

nasilje radja nasilje. znate li kad je srbija izgubila kosovo? kad je napravila ovo:

http://www.alb-net.com/warcrimes-img/prekaz.htm


pazljivo pogledajte slike. nemojte skretati pogled, pazljivo pogledajte lica zena i dece masakriranih u drenici. tako je poceo rat i tako je srbija izgubila kosovo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  17:16 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Hapsiti...

u bre....gde si nasla ovo bs? :-(
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  17:28 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Hapsiti...

ukucaj maco drenica massacre i videces mnogo strasnih stvari, znas.
za mene je ipak najstrasnija ova, koja ne prikazuje nasilje sa svim svojim tragovima, vec samo jedan strasan zavrsetak.



zao mi je ako sam vas uznemirila, ali ako cemo o nasilju, onda da krenemo redom. kad je srpska policija napravila ovo, srbija je izgubila kosovo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  17:44 18.10.2007
Preporuka: 21

Re: Hapsiti...


Interesantno je da nemate slike nijednog stradalog pre dolaska vojske...na primer onog Martinovica sto su mu flasu nabijali u cmar pa je tamo kolcem razbili i sva mu creva isekli ? Da li bi ta slika mogla da pokaze sta su Albanci radili i pre nego sto ste se vi rodili? UIli slike one otete dece koje vracaju u vrecama na administrativnoj granici i nema ni naznake da ce neko da trazi i sudi njihovim ubicama? Da li imate slike dece iz Gorazdevca? Zetelaca pobijenih na njivi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  17:46 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

nasilje radja nasilje


Naravno da je ovo uzasno ali sta si ovime htela objasniti molim te, da je nasilje nad nealbancima sada opravdano? Ovakve slike srba takodje postoje i sad ako ce neko da se bavi propagandom mozemo tako unedogled.

I zasto znaci da je Srbija izgubila ovime? Hrvatska je radila mnogo gore stvari Srbima pa nije izgubila teritoruju nego je uspesno napravila etnicko ciscenje sa Olujom tako da su sad srecni i zadovoljni, srbi im nikada vise nece biti problem njihov predsednik peva ustaske pesmice ali od sada samo u intimnom okruzenju i super, pravac Evropa. Ne verujem u isti recept niti ga promovisem samo navodim primer.

A ko zna koliko ovakvih slika ima na obe strane i ne vidim zasto su masakri opravdanje za politicko resenje koje vodi u etnicki cistu teritoriju naseljenu samo albancima.

Romi i ostali koji dole zive uvek su delili sudbinu srba a albanci su ratovali protiv svih.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  17:54 18.10.2007
Preporuka: 0

Biljana, preterala si

sa ovom slikom... Jezivo, i vrlo uznemirujuce, mislim da treba da je maknes. Predlazem da ostavis samo link.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  17:55 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Hapsiti...

ima i tih slika mariopane. Martinovicev slucaj je svima poznat, sa vecitim posebnim osvrtom na "cmar". Kao da covek nije dovoljno nastradao, vec mu treba i to insistiranje na organu.
Ipak, morate priznati da nije zvanicna albanska policija u uniformi i pod komandom napravila taj zlocin. Martinovic je bio teroristicki akt albanske iredente i takvih je bilo mnogo. Albanci su zbog toga bivali hapseni, sudjeno iim je, vrlo cesto se u "sirokom zahvatanju" po zatvorima nalazila i gomila nevinih ljudi.

Drenica je masakr civilnog stanovnistva koji su izvele zvanicne srpske oruzane snage i cime je zapoceo rat na Kosovu. Kada su ove slike obisle svet, Nato masineriji, koja je jedva cekala da se ukljuci u rat, nije vise bilo potrebno odobrenje Saveta bezbednosti, ove slike su im dale odobrenje.

Ne znam da li razumete razliku izmedju pojedinacnih teroristickih napada i oruzane ofanzive zvanicnih snaga na civilno stanovnistvo. Nakon koje smo popili mnogo osvete, ali i izveli jos mnogo slicnih akcija.

Ukratko, vodili i izgubili rat. I u njemu i teritoriju. Pa kad se premijer pravi blesav i kaze "Ne moze Kosovo biti ratni plen Nato pakta" on zaista tacno dijagnostifikuje stvar - Kosovo je izgubljeno ratnim pohodom koji smo zapoceli, izgubili, kao i sve ratove 90. i ono jeste ratni plen pobednika. A nama ostaje da brojimo cmarove.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  17:58 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Biljana, preterala si

Jezivo, i vrlo uznemirujuce, mislim da treba da je maknes. .



slazem se da je uznemirujuce . ipak ne mislim da sam preterala. dosta mi je price o pozivanju na oruzje, onih koji nisu nikad videli kako stvarno izgleda zrtva.
ako moderator ili domacin misle da sam preterala, dobro, neka obrisu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  18:09 18.10.2007
Preporuka: 7

Re: Hapsiti...

Hrvatska je radila mnogo gore stvari Srbima pa nije izgubila teritoruju nego je uspesno napravila etnicko ciscenje sa Olujom tako da su sad srecni i zadovoljni, srbi im nikada vise nece biti problem njihov predsednik peva ustaske pesmice ali od sada samo u intimnom okruzenju i super, pravac Evropa. Ne verujem u isti recept niti ga promovisem samo navodim primer.


nekoliko pitanja otvaras, prvo ne znam da li je Hrvatska radila gore stvari Srbima ili bolje ili iste takve, ne znam kako se meri stupanj "lososti" masakra. Ipak, slazem se da je Oluja aminovana od medjonarodne zajednice, ili bar precutana, kao sto je i Bosna predugo patila zbog neangazovanja vojnih snaga, ali onda opet dodjemo na isto - Nato bombardovanje, nasilje na nasilje. Inace, Helsinski komitet je najvise uradio za povratak srpskih izbeglica iz Oluje, sama drzava se nije time zamajavala, te iste mucene izbeglice je docekivala na Bubanj Potoku i skretala ih iz Beograda, da ne uznemiruju gradjane, valjda kao i ove slike sto nas uznemiruju. Srpska drzava je izbeglice drzala kao pse, u kolektivnim centrima i slala ih na Kosovo, da se nastane tamo gde ce opet neko da ih napadne. Nema u okolini drzave koja toliko prezire svoj narod, da se tako prema njemu ponasa. Znaci to sto je Hrvatska radili Srbima, kako kazes, nije nista u odnosu na ono sta je Srbija uradila Srbima.

U svakom slucaju, Hrvati rat su dobili i kao ratni plen i "ociscenu teritoriju".

A prica o tome sta predsednik peva u licnom okruzenju, moze se primeniti i na Srbe. Nas predsednik u licnom okruzenju ne okleva da kaze da je Kosovo izgubljeno i da je to svakome jasno. Ipak, javno nema hrabrosti i istorijske odgovornosti da to i kaze svojim gradjanima.

A to sto je Mesic pre 17 godina stajao kad se pevala ustaska pesma, ne znam po kom je zakonu kaznjivo? I kako moze da se meri sa svim ovim? U svakom slucaju, to su posla njihovog gradjanskog drustva, a ne mog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
-petar-  18:18 18.10.2007
Preporuka: 7

na oruzje pozivaju

sledbenici onih koji to cine u poslednjih 20-tak godina; oni vrlo dobro znaju sve o ovome. Ali nisu oni ti koji ginu i stradaju, a ni njihove porodice. Oni koji pozivaju na oruzje skoluju decu u inostranstvu parama otetim od naroda, a za njihove sinove vojna obaveza ne vazi. I imaju diplomatske pasose, tajne racune u svajcarskoj i na kipru, kao i jatake u rusiji, ako im nekad stvarno prigusti... Sva sranja u ovoj zemlji krecu od vrha, a svi spontani 'patriotski' 'pokreti' su ustvari direktne ispostave DBa i struktura vlasti. Ja mislim da mi, obican svet, nemamo sanse, jer te strukture drze sve -- od medija do policije. A narod misli onako kako mu se kaze -- to je tako u psihologiji gomile. Pogledajte samo danasnju farsu u skupstini -- donosi se deklaracija protiv sankcija Kubi -- groteskno! Kakva prilika da Vucic i ostali izbljuju jos jednu seriju uvreda i samo-reklama na obaveznom prenosu skupstine. Katastrofa. Ko moze, nek pakuje kofere, sto pre...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  18:46 18.10.2007
Preporuka: 28

Re: Hapsiti...

Taj laki osvrt na teroristicke akcije koje su mnoge nevine ljude kostale zivota bile su isplanirane i namerno izvedene da bi izazvale reakciju vojske. To tvrdi i potvrdjuje Agim Ceku i hvali se kako je uspesno IZAZVAO vojsku da reaguje ali je ,jadan ,bio strasno iznenadjen silinom kojom je vojska odgovorila.

Dakle nisu napadi na civile na Kosovu bili slucajni ni sporadicni vec planirani i ucinjeni da bi se IZAZVAO taj rat koji je i vodjen da bi se osvojila teritorija...etnicko ciscenje je kasnije sprovedeno pod budnim okom do zuba naoruzane svetske armade. Vi svu krivicu svaljujete na srpsku vojsku.Ne nameravam da branim zlocince ni nase ni njihove....dakle ako je neko odgovoran za zlocin neka ide u zatvor do sudnjeg dana. Zasto se njihovi zlocinci setaju slobodno? Ocekivala sam da dobiju kaznu za zlocine a ne da budu nagradjeni nasom teritorijom... a ta teritorija to su imanja onih Srba koje su isterivali svim mogucim perfidnim nacinima koje bolestan um moze da zamisli.

Dakle vi predlazete da onima koji su oo teli te stanove..kuce...njive..traktore..stoku..sve sto su stigli...i onima koji su ubijali i otimali ljude za ovo vreme dok je tamo vladalo KFOR i neki patronat MZ sve to i ostane? Znaci ko je jaci njegovo je sve sto uspe da otme?Pa rekla bih da to nije pravedno sta vi mislite? Da je tamo neko vas.. bilo ko...stradao zar ne biste ocekivali neku pravdu za svoga nastradalog ili biste sve to pravdali nekakvom politikom koja i danas sa malim covekom koji strada nema nikakve veze?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Biljana Srbljanović  19:04 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Hapsiti...

znate sta, ne znam sta vas zbunjuje.
nikad nisam rekla da su teroristicki akti ni slucajn ni neorganizovani. oni su organizovani sistematski i pre agima cekua. tako da ne znam sta vas t zbunjuje.
takodje ne "svaljujem" svu krivicu na "srpsku vojsku", mada bih ja radije govorila o policiji i to njenim specijalnim jedinicama. samo sam pokusala da vam objasnim sta je bio neprossredan povod za rat, koji smo mi izazvali i mi izgubili. a u ratu se onda gubi sve - i njiva i traktor, a posebno teritorija.

mi barem sa tim imamo dovoljno iskustva, cetiri rata je srbija izgubila. a ja zameram sto smo te ratove uopste pocinjali, sto smo ih vodili, sto smo na teroristicke provokacije odgovarala sistematskim masakrom civila izvedenim od strane zvanicnih jedinica.
cujte, koliko god da vas boli, svesni ste ipak da ovo nije jedino mesto na svetu gde se takve nepravde dogadjaju? evo, ajde da kazemo, na primer izrael i pojas gaze. tu se vode teroristicke akcije, zatim organizovane vojne akcije, jedne podrzava amerika, druge - arapske zemlje, onda je tu i politicka igra, pregovori, pretnje, ucene, ultimatumi.
i dokle god izrael tu teritoriju ne pusti, dotle ce biti tako. zato tamo i devojke idu u vojsku, momci sluze cak tri godine. zato tamo nikad nisi siguran. ne znam da li je to onaj dobar scenario koji nam se predvidja? da li te njive i traktori i taj ratni plen sto je pobednik uzeo, vredi toliko?

reci cu jos nesto, ma kako politicki nekorektno. na nasoj javnoj sceni je mnogo srba sa kosova koji su ozbiljno bogati ljjudi. oni su osamdesetih po ogromnim cenama prodavali svoju imovinu albancima, koji su sistematski kupovali sve, pa se sa tim parama naseljavali u beograd, odakle ih je nekako krenulo. gde je onda bio patriotizam? da li suonda misli na "i ovaj kamen zemlje srbije" ili kad "siptari" ponude pare, onda kolevka srbije odjedno postane krug dvojke.
PS: ne bih da ovaj razgovor spustam sa nivoa principa na nivo "e da je neko vas nastradao, onda bi ste vi drugacije". ne bih, verujte.
jer, princip, posebno politicki i moralni i postoji na osnovu toga sto ga pojedinacni bolni slucaj ne sme ugroziti. tako vam je, na primer, sa smrtnom kaznom. kad je drustvo protiv (a sva drustva koja cenim su protiv) onda taj princip ne moze da se prekrsi ako je u pitanju ubica vaseg deteta. jer kad jednom princip pocne da se para, onda nastaje haos. u politici i ratovima, medjunarodnim odnosima i viziji jedne zemlje, ne mogu se brojati cmarovi i voditi licnom zaslepljenoscu. ubijeni premijer je cesto govorio "gledaj siru sliku".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:06 18.10.2007
Preporuka: 0

Re: Biljana, preterala si

Biljana Srbljanović
Jezivo, i vrlo uznemirujuce, mislim da treba da je maknes. .slazem se da je uznemirujuce . ipak ne mislim da sam preterala. dosta mi je price o pozivanju na oruzje, onih koji nisu nikad videli kako stvarno izgleda zrtva. ako moderator ili domacin misle da sam preterala, dobro, neka obrisu.

Mislim da slika ne treba da se sklone.
Kako bi se onda suočili šta vojska uradila svojim građanima?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  19:28 18.10.2007
Preporuka: 28

Re: Hapsiti...

Opet Biljana, sva ova prica je vise vezana za ljudska prava a ne za politicnko resenje.

Kiprani su recimo rekli da nece priznati Kosovo nikada pa cak ni u slucaju da ga Srbija prizna. Kako ste toliko bre limitirani da ne shavate kako je ovo sada pitanje koje totalno prevazilazi nase politicare.

Mnoge zemlje se protive nezavisnosti i Kosovo bi davno postalo nezavisno da je samo nasa vlast protiv toga, da li je ovo toliko komplikovano da se shvati?

Sto se tice vredjanja zrtava verbalnim egzibicijama koje su preko granice pristojnosti dobro si se pokazala nacinom na koji govoris o Martinovicu a slike koje si postavila takodje se vredjanje samo vizuelno. Zrtve verovatno ne bi pozelele da budu na internetu u onakvom stanju.

A to sto je Mesic pre 17 godina stajao kad se pevala ustaska pesma, ne znam po kom je zakonu kaznjivo?

Kakve veze ima sto je bilo pre 17 godina, da nije bio maloletan tada?
Pa pre 17 godina je i trebalo pevati, da se pomogne demokracija, sad pevaju onako po inerciji...

Politicka resenja nemaju veze sa pravdom i ljudskim pravima nego sa silom, bojim se saom da ovog puta sila nije na strani onih koji zagovaraju nezavisnost. Pricaju o tome bez prekida vec godinu dana i nista.

Aj Biljana molim te odgovori mi samo jedno, zasto Kosovo nije danas priznato ako je svima vec jasno da je izgubljeno?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  19:36 18.10.2007
Preporuka: 14

Re: Hapsiti...

pazljivo pogledajte slike. nemojte skretati pogled, pazljivo pogledajte lica zena i dece masakriranih u drenici. tako je poceo rat i tako je srbija izgubila kosovo.

Htela sam da pomenem nekoga ali su me ostali pretekli.Dakle,znaci vi opravdavete nasilje nad srbskim i nealbanskim zivljem zato sto su zasluzili?Vojska je ubila nekoga i to treba da se naplati tako sto ce se poklati i proterati svi srbi i nealbanci sa KiM,a isto dati albancima?Iako znamo da je polovina dosla nezakonito iz Albanije.Ipak,mislim da ste vi ta koja skrece pogled pred istinom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  19:38 18.10.2007
Preporuka: 0

Biljana...