Neću jedan, neću dva, četiri zida hoću ja

Predrag Azdejković RSS / 03.08.2009. u 00:25

4zida.8294.jpgNakon što je gradonačelnik Beograda, Dragan Đilas, uspešno rešio romski problem, poželeo je da na isti način reši još jedan problem. Rome je ogradio žicom, ali ovoga puta su mu porasli apetiti te ovaj put želi da koristi malo jaču građu. Betonske zidove. U svom najnovijem intervjuu „Večernjim novostima" gradonačelnik svih građana Beograda kaže da je svačije seksualne opredeljenje privatna stvar i da po njegovom mišljenju treba da ostane u okviru četiri zida i da ne vidi razlog zašto bi neko na taj način pokazivao seksualne sklonosti.

Stvarno ne znam zašto gospodinu Đilasu smetaju svi oni zaljubljeni parovi koji mirno sede po parkovima i ljube se, parovi koji se šetaju i drže za ruke, idu na Adu, maze se na plaži i igraju u vodi, prave svadbe i trube kada prolaze ulicama, pišu ljubavne pesme i pevaju serenade pod prozorima... Šta gradonačelnik ima protiv toga?

Apsolutno ništa. Gospodin Đilas ima protiv kada bi to radili gej muškarci i lezbejke. On nema problem kada heteroseksualci javno pokazuju svoje seksualne sklonosti, ali ima veliki problem kada homoseksualci žele da naprave Paradu ponosa, na kojoj, ironično, neće prikazivati svoju seksualnu sklonost, već zahteva svoja ljudska prava.

Ali, gradonačelnik svih Beograđana, te i homoseksualaca koji žive u njemu, se ne zaustavlja na tome, već dodaje:

„Takođe, osuđujem što pripadnici ekstremnih organizacija, zarad „čistote srpstva", kamenuju i napadaju te ljude. To uvek pošalje pogrešnu sliku o gradu, kako smo netolerantni i necivilizovani. Bojim se da će uz svu aktivnost policije biti teško zaštiti učesnike parade. Smatram da takve manifestacije treba izbegavati."

Nije problem to što neko bije i pokušava da ubije, već je problem što će Beograda da pošalje pogrešnu sliku? Hajde kad već cepidlačim. Beograd time neće poslati pogrešnu sliku, već naprotiv, poslaće pravu sliku, jer Beograd jeste netolerantan i necivilizovan. Dokazi su i nekoliko stotina grafita u Beogradu na kojima piše „Smrt pederima", „Stop pederima", „Stop gej paradi", a da gradonačelnik na njih uopšte nije reagovao, niti ih osudio.

Takođe, gej parada je manifestacija koju treba izbegavati. Ta izjava je posebno sramotna. Dok su gradonačelnici Ljubljane, Berlina, Kopenhagena, Madrida, Pariza, Londona... na čelu kolone i drže govore na ovakvih skupovima, gradonačelnik Beograda ga kritikuje i poziva na povratak u četiri zida. Nakon procesa izlaska „iz ormana" pred nama je proces izlaska „iz četiri zida", dok je Dragan Đilas sramota za funkciju gradonačelnika Beograda.

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 

Dragan Đilas i 40 razglednica iz Beograda

001.8295.jpg

002.8296.jpg 

003.8298.jpg 

004.8299.jpg

 005.8300.jpg

 006.8301.jpg

007.8302.jpg

008.8303.jpg

 009.8304.jpg

 010.8305.jpg

 011.8306.jpg

 012.8307.jpg

 013.8308.jpg

014.8309.jpg 

015.8310.jpg 

016.8311.jpg 

017.8312.jpg 

018.8313.jpg 

019.8314.jpg

 020.8315.jpg

021.8316.jpg

022.8317.jpg 

 023.8318.jpg

 024.8319.jpg

025.8320.jpg

 026.8321.jpg

027.8322.jpg

028.8323.jpg 

029.8324.jpg 

030.8325.jpg

 031.8326.jpg

032.8327.jpg 

033.8328.jpg 

 034.8329.jpg

035.8330.jpg 

036.8331.jpg 

037.8332.jpg

038.8333.jpg

039.8334.jpg 

040.8335.jpg

Photos by: GSA & Facebook

Atačmenti



Komentari (120)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Miletic Goran Miletic 00:48 03.08.2009

I agree

Upravo tako !
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 14:07 03.08.2009

Re: I agree, I am throwing in my towel

posle ove serije fotografija. ubedio si me. treba se boriti protiv primitivaca i homofoba.
ovakvo javno propagiranje netolerancije se ne sme tolerisati. a kad već postoji potpis izgrednika "grobari jug" onda nema razloga što nisu već svi sa bine privedeni na ispitivanje, a grafiti uklonjeni.

Predlog za akciju, napraviti liflet sa ovim fotografijama i deliti ga ispred Dorijan Greja i drugih mesta gde se skuplja sadašnja nomenklatura, i naročito tamo gde dolaze turisti. poslati link za ovaj blog turističkom savezu.

Što se tiče gej parade, hm.
Godinama sam se protivio tome na ovom blogu kad je bila potrebna politička pomoć pro-ruskoj koaliciji.
Ali...
mislim da je sve otišlo dođavola već davno.
Verovatno je rešenje u totalnom prihvatanju svega (dobrog i lošeg šita) pa neka bira kako ko hoće da živi i da bude zaštićen.
(sve samo da nas Albanija ne pretekne )
wukadin wukadin 10:06 04.08.2009

Re: I agree, I am throwing in my towel

Preporučio jer mi se čini da je ironično.
a kad već postoji potpis izgrednika "grobari jug" onda nema razloga što nisu već svi sa bine privedeni na ispitivanje, a grafiti uklonjeni.


Nekad je inkvizicija imala odličan način za otkrivanje veštica. Baci devojku u reku. Ako se udavi nije veštica, ako se ne udavi, spale je na lomači kao vešticu.
Zar se samo na osnovu parafa JF može tvrditi da je reč o "Gorbarima"?! Svako je mogao tako da se potpiše, možda čak i organizatori, željni pažnje i policijskog obezbeđenja. Kažem možda, ne tvrdim...


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:18 04.08.2009

Re: I agree, I am throwing in my towel

Zar se samo na osnovu parafa JF može tvrditi da je reč o "Gorbarima"?!


Može, zato što se još niko nije javno ogradio od tih grafita, iako je to zatraženo od FSS, FK "Partizan" i FK "Crvena Zvezda"... Znači stoje iza toga što piše na zidovima - kraj priče...
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 14:01 04.08.2009

Re: I agree, I am throwing in my towel

wukadine,
Preporučio jer mi se čini da je ironično.
samo sam spomenuo jedan logičan pristup kako otkriti izgrednike, a postoje mnogi.

ako si mislio da sam ironičan, da ti potvrdim da nisam. odgovorni su svi koji tolerisu ove natpise. opštinske i gradske vlasti. pretpostavljam da je slicno u unutrasnjosti.

treba ih treba udariti tamo gde boli, ako se beograd reklamira kao turisticki grad a istovremeno preti smrću potencijalnim posetiocima (ne samo svojim stanovnicima) onda treba obavestiti tour operatere u inostranstvu koji šalju turiste. razna ministarstva za inostrane poslove, kao britanski foreign office u londonu, upozoravaju svoje građane o opasnim turističkim destinacijama.




AlexDunja AlexDunja 00:52 03.08.2009

haman zaman!

Smatram da takve manifestacije treba izbegavati."


ovo je za istoriju.

40 godina posle milka.
Bili Piton Bili Piton 00:57 03.08.2009

:yucky:


Ceo grad su bre usvinjili, a mesje gradonacelnik prica o cetiri zida....

Dobro da znam unapred gde dolazim na odmor uskoro i sta ce da vristi na mene sa fasada.
shumska shumska 01:37 03.08.2009

muzička podloga (čuti pesmicu)

kad smo već kod četiri zida
da ne ulazimo u priču o ovom bendu: ), samo asocijacija na tvoj tekst.
je l' se uklapa? meni se čini da se slaže
(pošto bi, sudeći po izjavama gradonačelnika, bez obzira na četiri strane sveta mnogi mogli da ostanu zauvek i zanavek medj' četiri metra - unutar četiri zida)
(jbg, da ne pokvare inače savršenu sliku )
filantrop filantrop 02:41 03.08.2009

Re: :yucky:

Dobro da znam unapred gde dolazim na odmor uskoro i sta ce da vristi na mene sa fasada.


Nemoj ni da dolazis, potrosi svoje pare na nekom srecnijem mestu od poslednje rupe Evrope.
Bili Piton Bili Piton 02:46 03.08.2009

Re: :yucky:


filantrop
Nemoj ni da dolazis, potrosi svoje pare na nekom srecnijem mestu od poslednje rupe Evrope.


Ne mogu to i necu (jbt, zvucim jos malo pa ko Ivana Jordan) - moj grad, bio i ostao. Ako je trenutno bolestan, onda da ga lecimo.
loader loader 01:46 03.08.2009

Pribranost

Da, treba sačuvati pribranost.
Ona daje moć strpljenja.
Strpljenje hrani starenje.

E - kažu neki - onda bolje odmah ! :)
Tako je, neće se rešiti vremenom, već gurkom i i trudom da se nešto postigne..
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:28 03.08.2009

Re: Pribranost

Strpljenje hrani starenje.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa starenje (panika, panika i sa obe ruke nanosi 10kg Q10 kreme na lice)...
alexlambros alexlambros 02:36 03.08.2009

sta si navalio

kad covek da se bakce s paradama kad zuri da zavrsi 18 mostova, 4 aerodroma, nekoliko heliodroma, luka i marina, klizalista, skijalista, plivalista i arena, metro, grad na reci, reku na gradu, Beocity, Citybeo, gradske cetvrti po uzoru na Berlin, parkove i zelene povrsine, staze za formulu 1, 1.5 miliona stanova koliko fali itd, itd ... a ti zapeo da se prekreci par grafita! aman covece ...

gradonacelnik je jedan zalostan mediokritet u beskrajnom nizu mediokriteta koji vode ovu zemlju ... kakav grad takav i gradonacelnik .... isto vazi i za zemlju i ljude koji je vode ...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 04:30 03.08.2009

Re: sta si navalio

alexlambros


gradonacelnik je jedan zalostan mediokritet u beskrajnom nizu mediokriteta koji vode ovu zemlju ... kakav grad takav i gradonacelnik .... isto vazi i za zemlju i ljude koji je vode ...




Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:30 03.08.2009

Re: sta si navalio

tajfun, tajfun
antioksidant antioksidant 15:06 03.08.2009

Re: sta si navalio

gradonacelnik je jedan zalostan mediokritet u beskrajnom nizu mediokriteta koji vode ovu zemlju

proizvod negativne selekcije i izvitoperenog shvatanja demokratije kao dodvoravanja glasacima
I molim vas bez slanja pogresne slike o Beogradu u inostranstvo

filantrop filantrop 02:37 03.08.2009

Smrt mrznji i homofobiji



filantrop filantrop 02:38 03.08.2009

Re: Smrt mrznji i homofobiji

Da komentarisem ne mogu, deprimiran sam .
Bili Piton Bili Piton 04:01 03.08.2009

Re: Smrt mrznji i homofobiji



Nema mnogo da se komentarise - dve sugestivne pesme s porukom za gradonacelnika i slicnomislecu ekipu, jedna neznija i druga malo manje nezna, za laku noc.
wukadin wukadin 10:08 04.08.2009

Re: Smrt mrznji i homofobiji

Smrt mrznji i homofobiji


Nije li rečeno da je ovo poruka netolerancije, onda kada su prekinuli premijeru na Festu
eizo eizo 04:06 03.08.2009

...

Opa, znaci opismenili se, ja sam video jedan na kom je pisalo "smrt prederma".
E, dzabe sam ih hvalio, opet po starom.

A za betonske zidove ne moras da se brines, ogradjivanje bi bilo bacanje para, mislim em treba da posalju kompletnu policiju na placeni odmor za vreme parade em da daju pare za crni sprej, kriza je, nema para u budzetu...i ovo malo sto su Rome ogradili je bilo cisto iz humanitarnih razloga, a i njih su morali zicom, nema se za cigle.

I molim vas bez slanja pogresne slike o Beogradu u inostranstvo, za vreme streljanja nepozeljnih , svi gledajte na drugu stranu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:07 03.08.2009

Re: ...

I molim vas bez slanja pogresne slike o Beogradu u inostranstvo, za vreme streljanja nepozeljnih , svi gledajte na drugu stranu.


tačno tako... samo je bitna PR poruka, nebitna je sadržina.
bobo92 bobo92 05:55 03.08.2009

...

dok je Dragan Đilas sramota za funkciju gradonačelnika Beograda.


Beograd je postao sramota sam za sebe...i to odavno. Boljeg gradonacelnika/gradonacelnicu i ne zasluzuje.
bobo92 bobo92 06:04 03.08.2009

Re: ...

Smatram da takve manifestacije treba izbegavati


Ili:

"I will not live my life, as a goddam minority! "- Eric Cartman u epizodi Ginger Kids (nije namerno)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:08 03.08.2009

Re: ...

"I will not live my life, as a goddam minority! "- Eric Cartman u epizodi Ginger Kids (nije namerno)



Ah, nedostaje mi Eric
sybil sybil 10:32 03.08.2009

pedja

da li postoje gej pabovi u beogradu ili je i to izmedju cetiri zida.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:39 03.08.2009

Re: pedja

Postoje, više komada

Jedan kafić za dnevnu varijantu i tri kluba za noćnu...
angie01 angie01 10:40 03.08.2009

Re: pedja

sybil
da li postoje gej pabovi u beogradu ili je i to izmedju cetiri zida.


ovo je pitanje za gradonachelnika:))))))

si normalna-kavi bre pabovi-ne moze ni parada jedan dan!
angie01 angie01 10:41 03.08.2009

Re: pedja

Predrag Azdejković
Postoje, više komada Jedan kafić za dnevnu varijantu i tri kluba za noćnu...


ups,..ja sam neobaveshtena:)))
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:47 03.08.2009

Re: pedja

ups,..ja sam neobaveshtena:)))


Pa, te informacije se drže u tajnosti
sybil sybil 10:53 03.08.2009

Re: pedja

Predrag Azdejković
ups,..ja sam neobaveshtena:)))Pa, te informacije se drže u tajnosti

eto vidis da je izmedju zidova, na skrivenom mestu, nije u strahinjica bana.
wukadin wukadin 12:24 03.08.2009

Re: pedja

sybil
da li postoje gej pabovi u beogradu ili je i to izmedju cetiri zida.


Ima i hostel i to se zna.
I to je između četiri zida.
Možda i nisu toliko ugroženi...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:18 03.08.2009

Re: pedja

Možda i nisu toliko ugroženi...


Bačen suzavac na gej klub

U subotu 11. jula uveče bačen je suzavac na beogradski gej klub „Hrabro srce“. Policija je odmah nakon incidenta izvršila uviđaj. Niko od gostiju kluba nije ozbiljno povređen. Iako u klubu postoji obezbeđenje, neko je uspeo da se unese suzavac, što je veliki propust obezbeđenja.

Sličan incident se desio i pre više od godinu dana kada je u gej klubu „VIP“ bačen suzavac. Napadi na gej klubove u Beogradu nisu česti, ali ipak treba biti na oprezu naročito u njihovoj blizini. Svi klubovi imaju obezbeđenje, neki i policijsku zaštitu.
iris.davidovich iris.davidovich 03:35 04.08.2009

Re: pedja

Pa, te informacije se drže u tajnosti

ma jes u tajnosti, cak i ja znam za ta mesta, a inace sam jako neobavestena
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 11:30 03.08.2009

Recept za prijateljstvo

Ako sam dobro obavesten, jedna od firmi g. Djilasa se upravo bavi ulicnim reklamama, tako da bi organizatori Parade ponosa mozda mogli da ga pridobiju u svoj tabor ako zakupe koji bilbord(er) od njega. Zamisljam ga kako na merdevinama brise prasinu sa jednog takvog panoa, ne bi li zadrzao nove musterije... Sta ces lepse!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:17 03.08.2009

Re: Recept za prijateljstvo

Do sada su rađene gej kampanje i marketinške agencije kada provale o čemu se rade saopšte da nemaju prazne bilborde ili ti uvale očajne lokacije...
wukadin wukadin 12:18 03.08.2009

Sve mi bolji ovaj Đilas

Možda mu oprostim što je žuti (čitaj: lopina) u duši, a i mnogo je žut izgledom ko neki Gringos

U svom najnovijem intervjuu „Večernjim novostima" gradonačelnik svih građana Beograda kaže da je svačije seksualne opredeljenje privatna stvar i da po njegovom mišljenju treba da ostane u okviru četiri zida i da ne vidi razlog zašto bi neko na taj način pokazivao seksualne sklonosti.


Pa zar ne treba?

Stvarno ne znam zašto gospodinu Đilasu smetaju svi oni zaljubljeni parovi koji mirno sede po parkovima i ljube se, parovi koji se šetaju i drže za ruke, idu na Adu, maze se na plaži i igraju u vodi, prave svadbe i trube kada prolaze ulicama, pišu ljubavne pesme i pevaju serenade pod prozorima...


A ko vašim parovima to brani?!
Zakon ne brani, zakon međutim štiti ličnu bezbednost svakoga.
Dakle počnite takve stvari da radite kao da je to normalno, ako smatrate da je normalno. Za početak na frekventnijim mestima. Pa ne verujem da bi neko u Knez Mihajlovoj u podne dobio batine.
Ne mora da se demonstrira sado-mazo izgledom i da dolaze drtine iz Nemačke da se tako ovde "provode".

Beograd time neće poslati pogrešnu sliku, već naprotiv, poslaće pravu sliku, jer Beograd jeste netolerantan i necivilizovan.


Međutim, Albanija, zemlja tvoja mila, se pokazala civilizovanom i tolerantnom.
Prema tome...

A šta oni grafiti treba da stvore neku emotivnu sliku?!?
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 12:54 03.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

Dragi Wukadine,
Da, Albanija se pokazala vrlo tolerantnom, ma koliliko nas ta zemlja asocirala na drugaciju sliku. Sali Berisa najavljuje gej brakove koji su i u Madjarskoj pre nekoliko nedelja ozvaniceni. Ostadose siroti Srbi navise zabrinuti za svoju bezbednost od homoseksualaca.
A sto se tice grafita, oni su vise za klinicku sliku srpskog drustva nego za emotivnu, koje se, ko zna zasto, pribojavas.
wukadin wukadin 13:34 03.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

Ko se pribojava?!
Pa meni odgovara da jedini ovde teram kontru.
Mnogo tolerantni. Nisu rešili krvnu osvetu, ali se ovako šlihtaju gazdama
Što se mene tiče stavovi su mi jasni
1) To nije "običan varijetet", jer takva veza ne ostavlja potomstvo. Da, to vam je jedan od bitnih ciljeva u životu. Niste znali?! Kad budete jedva čakali u osamdesetoj u penziju setićete se...
2) Protiv sam paradiranja, čak je to (na nekim internet mestima) dosta dobar argument prtotiv "evropskih vrednosti".
Ostalo mi ne smeta. Ne smeta mi Ćirilov zato što je gej, a nisam čuo da je popio batine od kako se deklarisao. Ne smeta mi čak ni Azdeljković, odnosno onaj čisto "pederski" deo njegovog blogovanja. Drugo je što se tiče njegovih stavova prema Srbiji, a tu opet postoji visoka korelacija između gej i ostalih NGO...
Vlada T Vlada T 14:22 03.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

wukadin
A šta oni grafiti treba da stvore neku emotivnu sliku?!?


Ništa bednije od cinizma i kvazi-intelektualštine. Ali, takvo je fašističko stanje (ne)svesti.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:25 03.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

To nije "običan varijetet", jer takva veza ne ostavlja potomstvo. Da, to vam je jedan od bitnih ciljeva u životu. Niste znali?!


Možda je to tebi bitan cilj u životu, meni nije... Zaboravljaš na strejt parove koji ne mogu da imaju decu - time i njih diskriminišeš i one strejt parove koji ne žele da imaju decu... Ne postoji zakonska obaveza da rađaš decu!!!

Ako gej par želi da ima decu, nađe lezbejski par, nabilduju desnicu ruku, napune staklenu posudicu... i eto veselja
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:07 03.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

dolaze drtine iz Nemačke


Wukadine kol'ko imas dece?
Koliko si grafita sam izmalao?
Sta si danas uradio za Srbiju?
mirjana_kovacevic mirjana_kovacevic 02:04 04.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

Ja sam videla prebijanje u sred knez mihajlove... eto...
iris.davidovich iris.davidovich 03:42 04.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

To nije "običan varijetet", jer takva veza ne ostavlja potomstvo

pa sta? ima i heteroseksualnih veza koje ne ostavljaju potomstvo. i uvek ce postojati odredjeni procenat ljudi (ukupno ljudi, gej, strejt...) koji nece dati potomstvo nevezano za tu tvoju teoriju "obicnog varijeteta"
Pa meni odgovara da jedini ovde teram kontru

zasto, dodjes mu onako bas jak?
wukadin wukadin 07:31 04.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

ima i heteroseksualnih veza koje ne ostavljaju potomstvo.


Zato što ne mogu zbog neke bolesti ili namerno sprečavaju kontracepcijom. U prvom slučaju verovatno to već vide kao problem, u drugom je veoma moguće da će zažaliti.
Nekako se stalno "zaboravlja" koja je glavna svrha seksa. Narodi koji to nisu zaboravili nemaju problema sa natalitetom.

zasto, dodjes mu onako bas jak?


Faca
wukadin wukadin 07:32 04.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

Ne postoji zakonska obaveza da rađaš decu!!!


To je obaveza pred samim sobom.
Prema mojim svetonazorima takve obaveze su najbitnije.
Goran Vučković Goran Vučković 09:34 04.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas


Zato što ne mogu zbog neke bolesti ili namerno sprečavaju kontracepcijom. U prvom slučaju verovatno to već vide kao problem, u drugom je veoma moguće da će zažaliti.
Nekako se stalno "zaboravlja" koja je glavna svrha seksa. Narodi koji to nisu zaboravili nemaju problema sa natalitetom.

Pomislio bi čovek da imaš desetoro dece, kad ovako kreneš...
Bili Piton Bili Piton 11:24 04.08.2009

Re: Sve mi bolji ovaj Đilas

iris.davidovich
ima i heteroseksualnih veza koje ne ostavljaju potomstvo. i uvek ce postojati odredjeni procenat ljudi (ukupno ljudi, gej, strejt...) koji nece dati potomstvo nevezano za tu tvoju teoriju "obicnog varijeteta"


Ono sto je najtragicnije je to da i dalje postoje, i to jos uvek masovno, oni koji ce ljude koji za sobom ne ostavljaju potomstvo iz ovog ili onog razloga proglasiti manje vrednim u elementarnom ljudskom smislu (and therefore more expendable) a da ne trepnu. Pritom ce zbog onih koji to ne mogu (iz recimo zdravstvenih razloga) liti krokodilske suze i toboze duboko saosecati, a one koji to nece (jer, recimo, to nije u njihovoj prirodi ili ne podnose decu u svojoj blizini) bi mozda postrojili i uza zid, ako im se pruzi prilika.
rumtitituki rumtitituki 14:44 03.08.2009

Ali, avaj!

Ovaj blogic je trebao da te vrati medj vip?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:04 03.08.2009

Re: Ali, avaj!

Treba, ali vidiš zlotvori

To CIA radi protiv mene.
rapunzel rapunzel 15:45 03.08.2009

vic

Četiri prijatelja se nakon dugo vremena ponovo sretnu na nekom prijemu. Nakon nekoliko pića, jedan ode do WC-a, dok ostala trojica krenu priču o svojim sinovima.

"Moj sin je moj ponos i dika", reče prvi, "Počeo je da radi za uspešnu kompaniju kao niski činovnik. Studirao je ekonomiju i menadžment i lagano se peo uz lestvicu, da bi na kraju postao predsednik kompanije. Toliko se obogatio da je pre par nedelja kupio najboljem prijatelju novi mercedes za rođendan."

"To je sjajno!", odgovori drugi, "I moj sin je moj najveći ponos. On se zaposlio u avio kompaniji, pa je, usput, položio i za pilota. Kasnije je postao partner u kompaniji, a sada je i većinski vlasnik. Pre dve nedelje je svom najboljem prijatelju kupio avion za rođendan!"

"Pa to je fenomenalno!", kaže treći, "I ja sam u životu najponosniji na svog sina. Moj je završio fakultet, i osnovao svoju građevinsku kompaniju. Pre dve nedelje je i on dao lep poklon svom najboljem prijatelju - kuću od 300 kvadrata!"

Dok su međusobno čestitali na uspesima svoje dece, vraća se četvrti iz toaleta, i zapita zbog čega ovi čestitaju jedan drugom. Ovi mu objasniše i pitaše ga šta njegov sin radi.

"Moj sin je gej i zarađuje kao striper u noćnom klubu", odgovori ovaj.

"Kakva šteta... Kakva sramota... Kakvo razočarenje...", rekoše ostali.

"Nisam ja razočaran ni osramoćen.", odgovori ovaj, "Moj je, i volim ga kakav god da je. A i ne ide mu loše. Pre dve nedelje mu je bio rođendan, i dobio je novi mercedes, avion i ogromnu kuću od trojice svojih momaka."




Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:36 03.08.2009

Radio B92: Dnevni u 17h

Tema: Izjava gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa: "Svačije seksualno opredeljene je privatna stvar i po mom mišljenju treba da ostane u okviru četiri zida. Ne vidim razlog zašto bi neko na taj način pokazivao seksualne sklonosti. Takođe, osuđujem što pripadnici ekstremnih organizacija, zarad „čistote srpstva, kamenuju i napadaju te ljude. To uvek pošalje pogrešnu sliku o gradu, kako smo netolerantni i necivilizovani. Bojim se da će uz svu aktivnost policije biti teško zaštiti učesnike parade. Smatram da takve manifestacije treba izbegavati."

Gosti: Dragana Vučković i Predrag M. Azdejković

ElectricDreams ElectricDreams 19:49 03.08.2009

Re: Radio B92: Dnevni u 17h

Predrag Azdejković
Tema: Izjava gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa: "Svačije seksualno opredeljene je privatna stvar i po mom mišljenju treba da ostane u okviru četiri zida. Ne vidim razlog zašto bi neko na taj način pokazivao seksualne sklonosti. Takođe, osuđujem što pripadnici ekstremnih organizacija, zarad „čistote srpstva, kamenuju i napadaju te ljude. To uvek pošalje pogrešnu sliku o gradu, kako smo netolerantni i necivilizovani. Bojim se da će uz svu aktivnost policije biti teško zaštiti učesnike parade. Smatram da takve manifestacije treba izbegavati."

Gosti: Dragana Vučković i Predrag M. Azdejković



Organizatori prajda kao da mole boga da neko zabrani paradu... blam :(
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:32 03.08.2009

Re: Radio B92: Dnevni u 17h

Kaži im, Peđa!
wukadin wukadin 07:55 04.08.2009

Re: Radio B92: Dnevni u 17h

Kako na ovom blogu niko ne pominje stav organizacionog odbora?! Ne uklapa vam se u sliku
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:24 04.08.2009

Re: Radio B92: Dnevni u 17h

Kako na ovom blogu niko ne pominje stav organizacionog odbora?!

Na njih sam i mislila.
Ovaj ih laktom u rebra, a oni mu kažu hvala.
wukadin wukadin 10:10 04.08.2009

Re: Radio B92: Dnevni u 17h

ccc...
Diferencirajte se. Kao Peščanik protiv LDP-a
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:24 04.08.2009

Re: Radio B92: Dnevni u 17h

Diferencirajte se. Kao Peščanik protiv LDP-a

Pa da, nijanse su u pitanju.
Nije drastična razlika u vrednosti kao, recimo, između onih koji imaju i koji nemaju decu.
ElectricDreams ElectricDreams 19:43 03.08.2009

Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Ja samo da se javim :)
Nemam šta da komentarišem.
Pametni su rekli pametno, glupi su i dalje nastavili po svojem, neuki kao i uvek...
Ako sam preskočio nekog ko se u međuvremenu osvestio i shvatio da su prave gay parade prilično artikulisane i bez freak-show elemenata, njemu svaka čast...

Bacite pogled na Ljubljanu ponekad... i njenu prajd nedelju. Ne dan, ne jedna gay parada pa razbež svi kućama... ne, nego nedelju dana tribina, koncerata, žurki, i onda gradonačelnik sav hepi izađe na binu i najavi početak zezanja...

Home is where your heart is...

Jebeš Beograd!
Bili Piton Bili Piton 20:22 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

ElectricDreams
Home is where your heart is...Jebeš Beograd!


Nemoj da si toliko negativan - nije uopste produktivno.

Bolje je danas po tom pitanju u Beogradu nego sto je bilo pre 20 godina. Bolje je i u Londonu i Ljubljani nego sto je bilo pre 20 godina. Tvrdim ti, kao neko sa mozda malo vise iskustva, da ne kazem kilometraze, da ce bolji zivot za LBGT populaciju doci u Beograd, za jednu, tri, pet ili cak deset godina, ali ce doci, to je naprosto globalan proces koji se vise ne moze zaustaviti, pa makar lokalni hejteri sebi škrabali grafite po čelu. Nazalost, bice potrebno duplo vise vremena, strpljenja, upornosti pa i hrabrosti nego inace, ali ce se na kraju sve to isplatiti. Trust me.
filantrop filantrop 21:16 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Bolje je danas po tom pitanju u Beogradu nego sto je bilo pre 20 godina


Moozda, ne znam.
Ali u KG je isto, ako ne i gore.
Pricaju mi roditelji, nekad se u KG , ako je neko bio gej, nikad nije kometarisalo, smatralo se neuctivo. Jednostavno su ljudi konstatovali da je neko "tako, eto .." cak nisu nazivali ljude pogrdnim imenima, jednostavno su precutkivali. Nasilja zaista nije bilo. Mnogi su mi ovo potvrdili, ja sam bio klinac. Palanka ima svoje prednosti.
Polako je dolazilo sve gore i gore vreme za KG gejeve, poceli su da ih nazivaju pogrdnim imenima, ponegde je bilo i nasilja, istina ne zestokog, ali nebitno, nasilje je nasilje.
Moji roditelji i drugi , sa kojima razgovaram, smatraju da je sad situacija u KG za gejeve mnogo gora nego sto je bila.
Sad, moji skolski drugovi gejevi ne mogu da kazu, jer su mladi, ne mogu da uporede, ali kazu da biti gej u KG uzasno tesko.
Mi u skoli nikad nismo vredjali nekoga nazivaju ga p......
nego drugim imenima
a danas cujem klinci
regularno,
p......
l....

Bili Piton Bili Piton 21:30 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?


Bolje je sigurno u Beogradu nego pre 20 godina - eno Pedja kaze da danas ima jedan kafic i tri nocna kluba. Ne secam se da je 1989 u Beogradu postojalo ijedno mesto gde je gej narod mogao na miru da izadje preko dana ili uvece, bila je koliko znam jedna jedina "mixed" (vrlo, vrlo stidljivo gay friendly) diskoteka, i to samo jednom nedeljno, i to je sve. Nije doduse bilo hejt-grafita ali nije bilo ni te "uzasne pretnje" od gej parade koja akutno postoji danas. A treba uzeti u obzir i ratove koji su nas na svaki nacin unazadili bar za dodatnih 20 godina ako ne i vise, tako da je i ovo sto se postiglo do danas svakako neki napredak - ne veliki, ali napredak nonetheless.

Sto se unutrasnjosti tice, ona je svugde nesto drugo, zato se gej populacija odvajkada i selila u velike gradove.
filantrop filantrop 21:47 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Pedja kaze da danas ima jedan kafic i tri nocna kluba.


Cuo sam za to, mislim da je Eizo na nekom blogu pricao kako su ispred nekog kluba isamarali lezbu a policija je stajala i gledala bez reakcije.
Eizo je odbranio.

izgleda da su gejevi isli
jedan korak napred
dva nazad.

Gej klub ce KG malo da popriceka..
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:49 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Ne secam se da je 1989 u Beogradu postojalo ijedno mesto gde je gej narod mogao na miru da izadje preko dana ili uvece, bila je koliko znam jedna jedina "mixed" (vrlo, vrlo stidljivo gay friendly) diskoteka, i to samo jednom nedeljno, i to je sve.


Kažu stariji gejovi da im je osamdesetih bilo bolje, da je bilo manje nasilja i da su se slobodnije osećali... Ja ne želim da im verujem, ali šta da se radi...
Bili Piton Bili Piton 21:55 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

filantrop
izgleda da su gejevi isli jedan korak napred dva nazad


Ne cudi me, to je svugde slucaj, gde vise gde manje a kod nas narocito (kad je klima tako otvoreno neprijateljska i kad si neprestano na oprezu i u strahu za svoju licnu bezbednost i sigurnost malo ti energije preostane za otvorenost i aktivizam, jer uglavnom pokusavas da sacuvas zivu glavu). Zato i imam toliko simpatija za citavu stvar, i zato kazem da treba mnogo upornosti i hrabrosti. Zato Pedju i postujem, bez obzira koliko cesto se u detaljima i pristupu ne slagao s njim.
bobo92 bobo92 22:04 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Bili Piton


Nemoj da si toliko negativan - nije uopste produktivno.



U bre Bili, kako bolje? Nema sanse. tada je bilo bolje svim manjinama. Secas se? Svi smo bili jednaki lol
Nemoj da si kapitalista, ajde

Al' bez zajebancije, stvarno je bilo bolje.
filantrop filantrop 22:05 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Kažu stariji gejovi da im je osamdesetih bilo bolje, da je bilo manje nasilja i da su se slobodnije osećali... Ja ne želim da im verujem, ali šta da se radi...


Ja mogu da govorim samo za KG.
Ja sam kragujevcanin nekoliko decenija unazad sa obe strane,, obe bake i dede mi zive ovde, mislim da imaju uvid kako je nekad bilo. Svi mi kazu da je bilo mnogo bolje za gejeve, ljude je nekako bilo sramota da nazivaju pogrdnim imenima i vredjaju bilo koga pa i njih.
Npr neki komsija je bacao opuske, komsije su prvo trpele, pa su mu diskretno skrenule paznju , on se izvinjavao, prestao.
Danas, kazes nesto komsiji, on odmah,
majku ti p.......
To je nekad bilo nezamislivo. Moji su istinski sokirani kako se danas ljudi odnose prema gej. Kazu da pre svega nema elementarne pristojnosti da se ne komentarise neciji zivot ...
Ja nemam iluzija da je KG bio jedno sofisticarno mesto za zivot, takav odnos prema gejevima je pre bio posledica malogradjanstine.
zbog obicaja precutkivanja, cutalo se i o nasilju u porodici, pa je bila situacija kod moje bake na poslu,
dodje zena na posao sa jednim plavim okom, a ostali se prave da to ne vide, nista, cute, piju kaficu, menjaju recepte za slatko .
Sad
kako su sami gejevi ziveli..to samo oni znaju.
Ali imam neki uvrnut osecaj da bi se rado menjali za "ono" vreme, jer od ovog prakticno nisu dobili nista.
Sta znaci imati gej klub
kad te sacekaju iza coska i pretuku.
filantrop filantrop 22:13 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Zato Pedju i postujem


Takodje
Bili Piton Bili Piton 22:17 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

bobo92

Nemoj da si kapitalista


Nemoj ti mala da vredjas, jes cula nismo zato dosli ovde (necast izuzecima)

Bez zezanja sad - ne znam kako je moglo biti bolje. Moglo je biti "bolje" samo utoliko sto je citava tematika bila mnogo vise tabu (evo Filantrop kaze da se ni ta stravicna rec "peder" nije uzimala u usta od silne sramote) - i sve je bilo sa mnogo manje danasnje "glasnosti", i mnogo vise ispod zita nego danas, pa je otuda na mikro planu mozda bilo "bolje". Ja se s tim ne bih slozio, ali dobro, to moze biti stvar individualnog utiska.

Nazalost, ako cemo da pravimo bolji svet za sve nas, ponekad mora da se krene od tacke koja je jednom u proslosti vec dosegnuta. Bilo bi divno da je sve u zivotu tako glatko i pravolinijski, ali cesto nije.


filantrop filantrop 22:28 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Moglo je biti "bolje" samo utoliko sto je citava tematika bila mnogo vise tabu (evo Filantrop kaze da se ni ta stravicna rec "peder" nije uzimala u usta od silne sramote) - i sve je bilo sa mnogo manje danasnje "glasnosti", i mnogo vise ispod zita nego danas, pa je otuda na mikro planu mozda bilo "bolje". Ja se s tim ne bih slozio, ali dobro, to moze biti stvar individualnog utiska.


Ja uvidjam i jedan i drugi point. Nikako ne podrzavam guranje gej populacije u closet.
Moja baka npr, smatra
da je glupo da se neko deklarise kao gej,jer kako ce da se ozeni i ima decu, zar da ostane sam pod starost samo da bi se drzao sa deckom za ruku niz ulicu? Ona smatra da je to prevelika cena za platiti, da je vaznije imati dete, tacno tako Kg gejevi i zive, dvostrukim zivotom..
Znas sta?
Ja uvidjam njen point iako se apsolutno ne slazem sa njom.
Ona ne shvata kako je doslo do toga da se pravi fama oko toga da je neko gej, kaze,
uvek ih je bilo ,uvek su se zenili i imali decu, imalo je komicnih situacija da je zena smatrala da je bolje da joj je muz gej , bar nece da je vara sa drugom zenom., pa kad se zena zali kako je muz vara kaze joj, blago tebi tebe tvoj ne vara sa zenom (how weird is that).
filantrop filantrop 22:34 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

a lezbe...

ja mislim da je takvo nesto bilo totalno nepoznat pojam, moji kazu da su za to prvi put culi posle Slobodana, pitali me sta je to
(crna moja baka: a kako one to vode ljubav?)
bobo92 bobo92 23:09 03.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Bili Piton
bobo92

Nemoj da si kapitalista


Nemoj ti mala da vredjas, jes cula nismo zato dosli ovde (necast izuzecima)

Bez zezanja sad - ne znam kako je moglo biti bolje. Moglo je biti "bolje" samo utoliko sto je citava tematika bila mnogo vise tabu (evo Filantrop kaze da se ni ta stravicna rec "peder" nije uzimala u usta od silne sramote) - i sve je bilo sa mnogo manje danasnje "glasnosti", i mnogo vise ispod zita nego danas, pa je otuda na mikro planu mozda bilo "bolje". Ja se s tim ne bih slozio, ali dobro, to moze biti stvar individualnog utiska.

Nazalost, ako cemo da pravimo bolji svet za sve nas, ponekad mora da se krene od tacke koja je jednom u proslosti vec dosegnuta. Bilo bi divno da je sve u zivotu tako glatko i pravolinijski, ali cesto nije.




Ne znam, ali cini mi se da danas svi mrze sve i svakoga i samo traze novog neprijatelja, da bi se ujedinjili u mrznji.
Takodje, koliko se secam, tada macho kultura nije bila toliko izrazena kao posle svih ratova i sranja

A uvredio si se? Dobro je, znaci ipak nisi kapitalista
Goran Vučković Goran Vučković 23:18 03.08.2009

Neautovan

A uvredio si se? Dobro je, znaci ipak nisi kapitalista

Možda je neautovani kapitalista
Bili Piton Bili Piton 23:49 03.08.2009

Re: Neautovan


Mozda

ElectricDreams ElectricDreams 19:51 04.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Bili Piton
Tvrdim ti, kao neko sa mozda malo vise iskustva, da ne kazem kilometraze, da ce bolji zivot za LBGT populaciju doci u Beograd, za jednu, tri, pet ili cak deset godina, ali ce doci, to je naprosto globalan proces koji se vise ne moze zaustaviti, pa makar lokalni hejteri sebi škrabali grafite po čelu. Nazalost, bice potrebno duplo vise vremena, strpljenja, upornosti pa i hrabrosti nego inace, ali ce se na kraju sve to isplatiti. Trust me.


Slažem se, ali sam ostavio to čekićanje mlađim generacijama... Život prolazi jako brzo, a ja ne dozvoljavam da mi neke budale diktiraju koga ću da volim!
Kad već nisam mogao da briram gde ću da se rodim, itekako mogu da izaberem gde ću da živim :)
ElectricDreams ElectricDreams 20:00 04.08.2009

Re: Tužna devojko... izvin'te, ko ste vi?

Bili Piton
bila je koliko znam jedna jedina "mixed" (vrlo, vrlo stidljivo gay friendly) diskoteka, i to samo jednom nedeljno, i to je sve.


Koliko se sećam, ako govorimo o diskoteci SoulFood... to je bilo extra gay klub...
Moguće da se varam... ali čini mi se da su '80 bile extra lepo vreme....
ElectricDreams ElectricDreams 19:56 03.08.2009

Eh, pusti snovi... u Srbiji....








wukadin wukadin 07:38 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

Ali zato nema ni ovoga





Bili Piton Bili Piton 08:56 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

wukadin
Ali zato nema ni ovoga


Nice try, samo, toga u Beogradu nece ni biti.

Ako te zanima kako ce najverovatnije izgledati mars u Beogradu, pogledaj slike sa zagrebackih parada. Mada razume se nije iskljuceno da ces i tu naci nesto za sebe, ko trazi taj obicno i pronadje.
wukadin wukadin 09:09 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

A zašto neće biti?
Osobenost srpske gej populacije, ili ne žele da budu "pogrešno shvaćeni od strane konzervativne populacije"?!
Bili Piton Bili Piton 09:13 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

wukadin
A zašto neće biti?


Zato sto je citava scena tek u povoju i nagovestaju i nimalo razudjena, sto je slucaj tamo gde za sobom vec ima track record.
wukadin wukadin 10:11 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

Aham...
Znači, kad bude to "sasvim normalno" možemo i u Srbiji očekivati tako degutantne scene.
Goran Vučković Goran Vučković 10:34 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

Znači, kad bude to "sasvim normalno" možemo i u Srbiji očekivati tako degutantne scene.

Tu vrstu degutantnih scena. Degutantnih scena se nađe i bez toga sasvim dovoljno. Između ostalog i ovo "nacionalno svesno i korisno" brljanje po fasadama (sve i kad se ignoriše poruka mržnje).
Bili Piton Bili Piton 10:40 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

wukadin
Aham...Znači, kad bude to "sasvim normalno" možemo i u Srbiji očekivati tako degutantne scene.


Ja cu rado jednom da ti ozbiljno odgovorim na izuzetno glupo pitanje, ali da ti dodatno objasnjavam ono sto niti razumes niti te se tice, za to nemam ni snage ni volje.
ElectricDreams ElectricDreams 19:54 04.08.2009

Re: Eh, pusti snovi... u Srbiji....

wukadin
Ali zato nema ni ovoga


Na žalost. Ljudi u srbiji su zaboravili šta znači dobro zezanje.
Inače, povraća mi se kad krenu ovi malograđani i lažni moralisti da prosipaju fekalije po blogu. Utroba mi se prevrće.

Wukadine, srećo, uhvati svoje devojče pod ruku pa prošetaj jedan krug "Knezom" za nas koji to ne smemo!
Ljubi te tvoj electric...
attila92 attila92 21:31 03.08.2009

ja sa druge planete

a ovde kod mene prosle godine bio Pride, grad se nije protivio, u gradu ima jedan dnevni kafic/restoran, i jos nekoliko mesta za izlazak koji rade skoro svaki dan i bez i jednog natpisa u gradu ili oko tih objekata.

a pricaju kolege sa posla kako je jedan sad vec bivsi kolega imao homofobicne izjave, pa je sutradan dobio otkaza, posto to nije u skladu sa politikom firme u kojoj i ja radim.

kako sam otisao iz srbije, kao da sam na drugoj planeti, u razgovoru sa kolegama ne treba lagati o tome imas li decka ili devojku, a sef mog velikog sefa, pa tako niko losu rec ne sme da kaze
filantrop filantrop 21:39 03.08.2009

Re: ja sa druge planete

pricaju kolege sa posla kako je jedan sad vec bivsi kolega imao homofobicne izjave, pa je sutradan dobio otkaza, posto to nije u skladu sa politikom firme u kojoj i ja radim.


Isto se desilo i kod mene na poslu.
wukadin wukadin 07:41 04.08.2009

Re: ja sa druge planete

a pricaju kolege sa posla kako je jedan sad vec bivsi kolega imao homofobicne izjave, pa je sutradan dobio otkaza, posto to nije u skladu sa politikom firme u kojoj i ja radim.


Suva demokratija.
Možda bi bilo dobro da se raspitaš kakve su tačno te izjave. Mislim, za šta ide verbalni delikt.
attila92 attila92 18:21 04.08.2009

Re: ja sa druge planete

wukadin
a pricaju kolege sa posla kako je jedan sad vec bivsi kolega imao homofobicne izjave, pa je sutradan dobio otkaza, posto to nije u skladu sa politikom firme u kojoj i ja radim.


Suva demokratija.
Možda bi bilo dobro da se raspitaš kakve su tačno te izjave. Mislim, za šta ide verbalni delikt.


firma ima zvanicnu gej grupu na koju je ponosna, tako da zbog toga ne dozvoljava homofobicne izjave. za sve nove kolege na danu predstavljanja (welcome day) postoji prezentacija gde se upoznaju sa kljucnim pravilima i vrednostima firme, i tamo im se to jasno kaze. skoro sam razgovarao sa koordinatorkom programa za evropu koja se slozila da ako neko ne moze da prihvati te vrednosti, bolje je predloziti da trazi posao na nekom drugom mestu
Goran Vučković Goran Vučković 22:47 03.08.2009

Think pink ;)

Pitam se što se samo kačiš sa gradonačelnikom - em nije lepo em je beskorisno.

Umesto toga - što ga lepo zvanično "sa zadovoljstvom" ne pozovete preko medija da otvori paradu, kao što to rade gradonačelnici metropola X, Y, Z... hvaleći njegovo zalaganje za vaša prava itd. Onako sve u superlativima sa zvezdicama. Svakako pre toga ili paralelno zvanično pošaljete na njegov office.

BS, ako je pri ruci, nek opet preko medija dosoli - u fazonu da kao protivkandidat za to isto mesto smatra da je njen bivši protivkandidat na nivou u vezi toga i da je čak čula da je prihvatio... da će mu se rado pridružiti i tako dalje.

Pa nek onda Đilas demantuje i odbije

Bili Piton Bili Piton 23:00 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Goran Vučković
Pitam se što se samo kačiš sa gradonačelnikom - em nije lepo em je beskorisno


Mozda nije trebalo da se "kaci" (mada mislim da je dobro da ga je "potkacio", nista ovome nece zbog toga faliti), ali, s druge strane, stvarno mu je ova izjava em mizerna em totalni cop-out (sto bi moja keva rekla, "kiša-šlog".)

A to sto je osudio (zarad prividne ravnoteze, za one kratkotalasnije medju slusaocima) i desnicarske organizacije to ne kosta ni pet para, njih moze i moja baba da "osudi" bez ikakvih reperkusija i svi to dobro znamo.
filantrop filantrop 23:17 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Umesto toga - što ga lepo zvanično "sa zadovoljstvom" ne pozovete preko medija da otvori paradu, kao što to rade gradonačelnici metropola X, Y, Z... hvaleći njegovo zalaganje za vaša prava itd. Onako sve u superlativima sa zvezdicama. Svakako pre toga ili paralelno zvanično pošaljete na njegov office.


Ima smisla.
Goran Vučković Goran Vučković 23:17 03.08.2009

Re: Think pink ;)


A to sto je osudio (zarad prividne ravnoteze, za one kratkotalasnije medju slusaocima) i desnicarske organizacije to ne kosta ni pet para, njih moze i moja baba da "osudi" bez ikakvih reperkusija i svi to dobro znamo.

Naravno - Đilas se pozicionira prema većinskom mišljenju, koje radije ne bih karakterisao.

Ali to nije poenta ovoga što sam napisao gore. Poenta je da ga dovedu u poziciju da demantuje za sebe da je moderan, hrabar, čovečan - i slično - ako hoće da ih odbije.
Goran Vučković Goran Vučković 23:20 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Ima smisla.

Ako ti život ponudi limun - napravi od njega limunadu
filantrop filantrop 23:23 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Poenta je da ga dovedu u poziciju da demantuje za sebe da je moderan, hrabar, čovečan - i slično - ako hoće da ih odbije.


Tako je.
Goran Vučković Goran Vučković 23:34 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Tako je.

A kad već razvijamo strategiju - u vezi ovog njegovog homofobnog komentara treba reći da je LGBT populacija svesna da gradonačelnik mora da pazi na svoj rejting, ali da su sigurni da je on čovek promena, čovek za evropski Beograd - i da će im biti zadovoljstvo i čast da mu ponude da to dokaže i otvaranjem parade ponosa - manifestacije koja je postala mainstream događaj u svim značajnijim evropskim prestonicama... bla bla
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:39 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Umesto toga - što ga lepo zvanično "sa zadovoljstvom" ne pozovete preko medija da otvori paradu, kao što to rade gradonačelnici metropola X, Y, Z... hvaleći njegovo zalaganje za vaša prava itd. Onako sve u superlativima sa zvezdicama. Svakako pre toga ili paralelno zvanično pošaljete na njegov office.


Pa eto vidiš da Organizacioni odbor hvali Đilasa... ja jednostavno nisam takav
Bili Piton Bili Piton 23:42 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Goran Vučković
Poenta je da ga dovedu u poziciju da demantuje za sebe da je moderan, hrabar, čovečan - i slično - ako hoće da ih odbije


Shvatio sam te prvi put i naravno da se slazem - samo se nisam osvrnuo konkretno na to u svom odgovoru (jer mi se ucinilo da nema potrebe) nego na nesto drugo na sta sam ranije hteo da skrenem paznju pa zaboravio (providnost pozicioniranja, koje bi da zaseni prostotu al mu ne ide nesto).
Bili Piton Bili Piton 23:46 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Predrag Azdejković
Pa eto vidiš da Organizacioni odbor hvali Đilasa... ja jednostavno nisam takav


Ja tebe dozivljavam pomalo kao Pitera Tacela (Outrage) - koji je je medju aktivistima uvek imao mnogo agresivniji, drskiji, hands-on approach. A organizacioni odbor mi dodje kao neki Stonewall (ne brkati sa njujorskom krcmom) - koji je u svom aktivizmu imao mnogo vise softly-softly approach. Kombinacija ta dva metoda se pokazala kao prilicno efikasna u Britaniji - mozda je to koncept koji dobija, ne znam.
Goran Vučković Goran Vučković 23:51 03.08.2009

Re: Think pink ;)

Pa eto vidiš da Organizacioni odbor hvali Đilasa... ja jednostavno nisam takav

Ne brineš za intewes swpskog nawoda... tz tz....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana